#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/01/2011 11:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ακόμα κι αυτές οι δημοσκοπήσεις δείχνουν την πλήρη αποτυχία της κυβέρνησης



του Κώστα Ροδινού

Ανέφερα και παλαιότερα μια ρήση του αείμνηστου Θανάση Κανελλόπουλου για τις δημοσκοπήσεις. Είχε  πεί, με τον ευρηματικό του λόγο , «κάποιοι χρησιμοποιούν τις δημοσκοπήσεις όπως ο μεθυσμένος την κολώνα της ΔΕΗ. Όχι για να φωτιστεί, αλλά για να στηριχθεί».

Μετά από πολύ καιρό, αγόρασα κυριακάτικες εφημερίδες για να διαβάσω τις δημοσκοπήσεις. Και ήταν αρκετές. Πρώτη διαπίστωση: Κάπου τα έχουν μπλέξει  οι  δημοσκόποι. Δεν δικαιολογούνται τόσο μεγάλες αποκλίσεις.

Όμως, πέραν αυτού, διαφωνώ μ’ όσους, συλλήβδην,  απορρίπτουν  τις δημοσκοπήσεις, ιδιαίτερα όταν τα ποσοτικά στοιχεία, δεν ευνοούν τις επιθυμίες τους. Ακόμα και από μια «κακή» δημοσκόπηση,  μπορείς να αντλήσεις χρήσιμα στοιχεία.  Εξ ίσου διαφωνώ και με όσους τις θεοποιούν. Αλλοίμονο, σε κόμματα και κυβερνήσεις όταν οι δημοσκοπήσεις καθοδηγούν τις πρωτοβουλίες τους.

Για την οικονομία, λοιπόν, της συζητήσεως, θα δεχτώ ότι όλες ανεξαιρέτως, οι δημοσκοπήσεις είναι επιστημονικά ορθές(και πολιτικά ουδέτερες)  και απεικονίζουν την παρούσα πολιτική συγκυρία.

Θα επικεντρωθώ σε τρία σημεία:

Τι μας λέει η κυβέρνηση; Ότι αντέχει η «εικόνα του πρωθυπουργού».  Τι  μας δείχνει η δημοσκόπηση του ΕΘΝΟΥΣ;  «το 21,5% πιστεύει ότι η λέξη «υποστήριξη» τους εκφράζει για τον Γιώργο Παπανδρέου. «Ανοχή» λέει το 26,2%, «απογοήτευση» το 29,7% και «οργή» το 21%. Στους ψηφοφόρους του κυβερνώντος κόμματος το ποσοστό όσων δηλώνουν «υποστήριξη» φτάνει κοντά στο 38%, ενώ το 20,9% δηλώνει «απογοήτευση» και το 10,3% «οργή».


Τι μας λέει πάλι η κυβέρνηση; Ότι οι πολίτες στηρίζουν την κυβέρνηση.  Τι δείχνει η ίδια η δημοσκόπηση: «Η απογοήτευση και ο φόβος για μια πολύ δύσκολη χρονιά αποτυπώνονται στα ευρήματα της δημοσκόπησης, καθώς επτά στους δέκα πολίτες (71,3%) θεωρούν ότι το 2011 τα πράγματα θα πάνε προς το χειρότερο. Σημειώνεται ότι πέρυσι, όταν συμπληρώθηκαν οι εκατό μέρες από τη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές, το ποσοστό αυτό ήταν στο 38,7»


Τι μας λέει η Κυβέρνηση; Ότι το μνημόνιο ήταν μονόδρομος. Τι δείχνει η δημοσκόπηση; « οι πολίτες δεν φαίνεται να έχουν πεισθεί από τη θέση της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ ότι δεν υπήρχαν περιθώρια άλλης πολιτικής πέραν της υπογραφής του μνημονίου. Μόνο το 30,3% πιστεύει ότι η υπογραφή του μνημονίου και τα μέτρα της κυβέρνησης ήταν αναγκαίο κακό.»

Αν, λοιπόν, εγώ ήμουν στην κυβέρνηση, θα ανησυχούσα και αν ακόμα η δημοσκόπηση αυτή έδειχνε να προηγούμαι όχι με 8, αλλά με 18 μονάδες!

Γιατί θα ανησυχούσα;

α) η κυβέρνηση, μέσα σ’ ένα χρόνο, έχει υποστεί  ραγδαία φθορά σε όλους τους τομείς.

β) η βασική κυβερνητική επιλογή, δηλαδή το μνημόνιο, όχι απλώς αποδοκιμάζεται, αλλά οι πολίτες στη συντριπτική τους πλειοψηφία (7 στους 10!!) έχουν πλέον πειστεί ότι η υπογραφή του δεν ήταν αναγκαία! Ότι δηλαδή λέει και ο Αντώνης Σαμαράς!

γ) Και αν ακόμα δεχτούμε ότι η Κυβέρνηση διατηρεί κάποιο προβάδισμα έναντι της αντιπολίτευσης, με τις διαμορφούμενες συνθήκες, είναι θέμα χρόνου και αυτό το προβάδισμα να εξανεμιστεί!

Ξέρω, ποιο είναι το επόμενο ερώτημα: Ναι, αλλά η Ν.Δ. παραμένει ακόμα σε χαμηλά ποσοστά;»

Θα το δεχτώ!  Όφείλω, όμως, να επισημάνω δυο πράγματα:

Πρώτον, ακόμα και η δημοσκόπηση της Public Issue,  δείχνει ότι η διαφορά έχει μειωθεί στο ήμισυ! Η Ν.Δ. δεν έχει ανακάμψει πλήρως, αλλά βελτιώνεται η εικόνα της. Το έχουμε επισημάνει χιλιάδες φορές, αυτό δεν μπορούσε να γίνει στον πρώτο χρόνο. Ποτέ, πουθενά  και κανένα κόμμα αντιπολίτευσης δεν  πέτυχε κάτι τέτοιο

Δεύτερον, η δυναμική των πραγμάτων ευνοεί σαφώς τη Ν.Δ. Για την ακρίβεια δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τον σχηματισμό ενός νέου πλειοψηφικού ρεύματος.

Το στοίχημα, επομένως, για τον Αντώνη Σαμαρά είναι να καταφέρει να το εκφράσει και να τον εμπιστευτεί. Δεν είναι εύκολο, αλλά οι ηγέτες είναι για τα  δύσκολα.

Υ.Γ. Ειλικρινώς απορώ. Η κα Μπακογιάννη δεν κατάφερε ακόμα να βρεί μια εταιρεία δημοσκοπήσεων να τη «βάλει» στη Βουλή, χωρίς αναγωγή; Τόσες εμφανίσεις στην τηλεόραση, τόσες πρωτοβουλίες, τόσες …προσχωρήσεις; Τι άλλο πρέπει να κάνει;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. φωτεινη avatar
    φωτεινη 17/01/2011 11:31:27

    αν τα αποτελεσματα ,αν τα δεχθουμε ως αληθη,ειναι αυτα χωρις αντιπολιτευση, τι θα γινει αν ξεκινησει πραγματικα ο αντιπολιτευτικος λογος απο πλευρας ν.δ.?πολλες φωνες και εγκυρες,εχουν αρχισει να υψωνονται και περιμενουν να ενωθουν με τη φωνη του σαμαρα, που θα δωσει και το τελειωτικο χτυπημα κατα τη γνωμη μου.

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ φωτεινη 17/01/2011 15:46:44

      'Αηντε, να δούμε...

  2. STATHIS avatar
    STATHIS 17/01/2011 11:38:23

    Απάντηση στο Υ.Γ. - απορία σας : ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΣΗ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ (σε κάποια - όποια από τις παραπάνω "ΑΞΙΌΠΙΣΤΕΣ " εταιρίες "ΕΡΕΥΝΑΣ" θελήσει (εφ'όσον βέβαια και οι βασικοί τους ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ το επιτρέψουν, στο παρασκήνιο των σκοπιμοτήτων τους).


    *Μιά άποψη.-

    • man8os avatar
      man8os @ STATHIS 17/01/2011 12:41:20

      Εστω και ετσι το εχει κανει. Ολες στο 2,8 την εβαλαν.
      Οσο για το να μπει στην Βουλη? Αυτο θα γινει μονο οταν αρχισει ρυθμικη γυμναστικη!

  3. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 17/01/2011 11:48:32

    Η ΝΔ δίνει ακόμα την εντύπωση πως δεν επιθυμεί να ρίξει άμεσα την κυβέρνηση, ακόμα κι αν μπορούσε να το κάνει. Σαν να μην επιθυμεί να πάρει στα χέρια της την καυτή πατάτα. Αν αυτό δεν αλλάξει δεν θα περάσει μπροστά στις δημοσκοπήσεις. Με το στανιό κυβέρνηση δεν γίνεται. Πρέπει η ίδια η παράταξη να το θελήσει, να το πιστέψει και να το προσπαθήσει...Έτσι μόνο θα κινητοποιήσει κόσμο να αγωνιστεί πλάι της. Ο Σαμαράς είναι πολύ καλός αλλα η πολιτική είναι ομαδικό σπορ και χρειάζεται δυνατή ομάδα γύρω του. Ελπίζουμε οι πρόσφατες αλλαγές να αποδώσουν και να υπάρξει ομαδική δουλειά στο κόμμα. Όχι προσωπικές στρατηγικές, βαρωνέτα και καπετανάτα.. Δεν είναι ανεκτά στη σημερινή δύσκολη εποχή.

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 17/01/2011 16:13:52

      Συμφωνω!!

  4. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 17/01/2011 11:51:22

    Όσον αφορά τις δημοσκοπήσεις δυο μπορεί να συμβαίνουν. Ή λένε την αλήθεια ή λένε ψέματα.
    Και αν βγάζει μάτι η αληθοφάνεια και εγκυρότητα τους, βγάζει δυο μάτια η ‘‘ψόφια’’ αντίδραση της Ν.Δ,όποια περίπτωση και να ισχύει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλήθωρος 17/01/2011 12:13:11

      Η Ν.Δ. καλώς ή κακώς (κακώς κατή τη γνώμη μου) επέλεξε να μη σχολιάζει τις δημοσκοπήσεις

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Κώστας Ροδινός 17/01/2011 13:17:56

        Γενικά, πιστεύω πως η Ν.Δ. έχει επιλέξει να σχολιάζει όσο πιο ελαφριά και αναίμακτα γίνεται τα πάντα. Μιλούνε οι πάντες για τα πάντα και από τη ΝΔ λίγα πράγματα. Αδράνεια ; Νιώθει ένοχη για κάτι ; Τουλάχιστον αυτή η εικόνα περνάει προς τα έξω.

  5. pikras57 avatar
    pikras57 17/01/2011 12:01:53

    Κώστα

    Η Public Issue δεν συνεργάζεται πλέον με ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ;
    Αληθεύει;
    Τι έχει συμβεί;
    Ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις Εταιρείες Δημοσκοπήσεων τηρείται;
    Δεν ακούσαμε ποτέ να ελέγχονται οι εταιρείες αυτές από κάποια Οργανα;
    Μήπως χρειάζεται ένας ΣΔΟΕ;
    Πιστεύω ότι η υπόθεση έχει ..ψωμί!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ pikras57 17/01/2011 12:11:15

      Nαι, ανακοινώθηκε επισήμως η λύση της συνεργασίας, χωρίς αιτιολογία.
      Λέγονται πολλά και υπονοούνται περισσότερα, αλλά ας περιμένουμε.

  6. zackii avatar
    zackii 17/01/2011 12:15:47

    Εγώ κύριε Ροδινέ βλέπω ότι η ΝΔ έχει κολλήσει στο 20% και η διαφορά κάθε φορά προέρχεται από την πτώση η άνοδο του ΠΑΣΟΚ, και όχι την άνοδο της ΝΔ. Όπως έχω ξαναγράψει αυτό που λένε οι περισσότεροι πολίτες και ψηφοφόροι της ΝΔ, είναι ότι θεωρούν τον Σαμαρά μιά πιό light εκδοχή του ΓΑΠ και μόνο. Επίσης όλοι πιστεύουν-εδώ και των δύο κομμάτων οι ψηφοφόροι-ότι αν δεν ασκεί αποτελεσματική αντιπολίτευση η ΝΔ ο λόγος είναι ότι περιμένει να πάρει όλα τα μέτρα -που θα μας κάνουν Ουγκάντα...έστω της Ευρώπης λέω εγώ- ο ΓΑΠ, γιατί ξέρει ότι σαν κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να πάρει ούτε το 1/100 αυτών.
    Μήπως τώρα που οι εκλογές δεν είναι τόσο κοντά μας θα έπρεπε να αναληφθούν πρωτοβουλίες να αλλάξει αυτή η κατάσταση?
    Μήπως θα πρέπει να κάνουμε κάτι γιατί προβλέπεται νέα ήττα στις εκλογές, με αυτή την τακτική?...Λέω μήπως....

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 17/01/2011 12:20:23

    Zackii,
    Τα περί light εκδοχής τα απορρίπτω χωρίς δεύτερη συζήτηση.
    Θα συμφωνούσα και θα υπερακόντιζα μαζί σου οτι χρειάζεται άμεσα αποτελεσματική, στοχευμένη και ουσιαστική αντιπολίτευση.

    • zackii avatar
      zackii @ Κώστας Ροδινός 17/01/2011 12:23:13

      Τα περί light τα λέει ο κόσμος...και καλώς η κακώς αυτοί ψηφίζουν.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ zackii 17/01/2011 12:24:59

        Aν τα λέει ο κόσμος, είναι ευθύνη της Ρηγίλλης να αποδείξει το αντίθετο.

        • zackii avatar
          zackii @ Κώστας Ροδινός 17/01/2011 12:26:00

          Και επαυξάνω!!!

  8. Brain avatar
    Brain 17/01/2011 12:27:07

    Η εντολή από τους εκδότες -όλως τυχαίως αυτων που διενήργησαν μετρήσεις το Σ/Κ- προς τους διευθυντές των εφημερίδων τους, ήταν συγκεκριμένη και σαφέστατη: Στηρίξτε κυβέρνηση με κάθε τρόπο. Δώστε ότι σας ζητήσουν.
    Όπερ και εγέννετο.
    Μετά ψάχνονται γιατί δεν τους διαβάζει άνθρωπος!!!

  9. karamanlikos avatar
    karamanlikos 17/01/2011 12:37:35

    Κε Ροδινέ,

    εκτιμώ τις αναλύσεις σας και ειλικρινά χαίρομαι για την καθαρότητα και ακρίβεια των λόγων και των επιχειρημάτων σας: σοβαρές, αναλύσεις, τοποθετήσεις, προσεγγίσεις, χωρίς τις γνωστού τύπου αριστερίστικες βερμπαλιστικές φιοριτούρες που κατακλύζουν τον ψευτο-προοδευτικό τύπο.

    Στη σημερινή ανάρτησή σας, όμως, έπρεπε να αναφερθείτε με περισσότερη σιγουριά στα αποτελέσματα της δημοσκόπησης των Γερακιών της MARC, αφού ο κατά το παρελθόν εντολέας τους Κος Χαρβαλιάς, ξέρει πολύ καλά ΠΩΣ παραγγέλνονται οι δημοσκοπήσεις! Κατά τη MARC όταν είναι μπροστά η ΝΔ είναι μόνο 0.1% (όπως το 2007!!!) ενώ όταν είναι μπροστά το ΠΑΣΟΚ είναι μόνο 8%, αφού άλλωστε έχει πάρει τόσο σκληρά μέτρα!!!

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ karamanlikos 17/01/2011 14:44:42

      karamanlike
      Συμφωνώ και προσθέτω ότι η Μarc έβγαζε μπροστά τον ΓΑΠ και στο 'ντέρμπυ' του 2004. Εξ΄άλλου, τότε και για αυτό το σκοπό 'ξεφύτρωσε'.
      Και μια απορία. Από την πραγματική δημοσκόπηση των περιφερειακών εκλογών του Νοεμβρίου, τι τόσο φιλολαικό μεσολάβησε και αυξήθηκε η διαφορά των 2 μονάδων. Ο Φ.Π.Α. , τα τέλη κυκλοφορίας, τα εισιτήρια των ΜΜΜ,...κ.λ.π.;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Νίκος Α 17/01/2011 17:50:06

        Karamanlike και Νίκο,
        Καλά κάνετε και τα επισημαίνετε όλα αυτά.
        Στον πλαίσιο ενός σύντομου άρθρου δεν μπορούν να περιληφθούν όλα.
        Είναι όντως όπως τα λέτε.

  10. κοινη λογικη avatar
    κοινη λογικη 17/01/2011 13:04:26

    Δύο διευκρινιστικά σχόλια, διότι οι αφορισμοί είναι εύκολοι όταν (και) οι δημοσκοπήσεις δεν λένε αυτό που επιθυμούμε:
    1. η ΝΔ δεν βελτιώνεται, το ΠΑΣΟΚ πέφτει, και σε απόλυτα και σε σχετικά νούμερα. Μην προσπαθούμε να θολώσουμε την πραγματικότητα, χρησιμοποιώντας ως όχημα το "κλείσιμο" της ψαλίδας. Για το λόγο αυτό είναι χρήσιμη η μελέτη των λεγόμενων χρονοσειρών, δηλ. τηα διαχρονικής εξέλιξης της πρόθεσης ψήφου μεταξύ ομοειδών (δηλ. πχ τηλεφωνικών σε αριθμητικά ίδιο δείγμα, κοκ) ερευνών της ίδιας εταιρείας. Άλλωστε, τι ακριβώς έκανε η ΝΔ πλην των ομιλιών Σαμαρά στα κομματικά του ακροατήρια και στη Βουλή για να επανα-πείσει το ΝΔκράτη? Βγήκε στο δρόμο, μίλησε, διεκδίκησε, μάτωσε ? Ή μήπως ανανέωσε το Κόμμα με νέα πρόσωπα, τεχνοκράτες, άξιους ? Όχι, συμφωνίες τηρεί και ισορροπίες κρατάει με το βλέμμα μόνο στη Ντόρα αντί στους ΝΔκράτες

    2. Η αναγωγή δεν είναι μαύρη μαγεία. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τρόπο ώστε να κάνει αρεστά τα αποτελέσματα στον πελάτη, οι σοβαρές εταιρείες παγκοσμίως όμως, λειτουργούν με στατιστικά και μαθηματικά μοντέλα, αξιοποιώντας ολόκληρο το ερωτηματολόγιο και άλλα δεδομένα όπως προηγούμενη ψήφο, κοκ, προκειμένου να αποσαφηνίσουν έναν ενδεχόμενο δισταγμό ή κοροϊδία εκ μέρους του ερωτώμενου. Αν ρωτήσετε σοβαρές εταιρείες, θα σας πουν ότι δεν είναι σπάνιο ερωτώμενοι να δηλώνουν άλλα αντί άλλων για πλάκα σε ένα ερωτηματολόγιο. Αυτό καταρχήν. Κατά δεύτερον, η αδειυκρίνιστη ψήφος μπορεί και επιβάλλεται στατιστικά να χαρτογραφείται, αποσαφηνίζεται στο μέτρο του εφικτού επιστημονικά και να μελετάται, όπως συμβαίνει παγκοσμίως.

    Αν οι δημοσκοπήσεις "στουκαραν" στο παρελθόν, καλό είναι να ελεγχθούν οι εταιρείες που δημοσίευαν ό,τι επιθυμούσαν για τους ιδιοτελείς λόγους τους. Και να λογοδοτήσουν γιαυτό. Μην πάτε πάλι όμως σε γενικεύσεις για όλους, γιατί δεν είναι όλοι συμφεροντολόγοι ή απατεώνες, όσο περίεργεο κι αν σας φαίνεται.

  11. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 17/01/2011 15:26:33

    Αγαπητέ Ροδινέ, γιατί δεν ανακάμπτει η ΝΔ; Γιατί απλά δεν κάνει, ρε γαμώτο, αντιπολίτευση.

    Δεν λέω να γίνει ΚΚΕ, αλλά να περνάνε τα τραίνα δίπλα της και να μην παίρνει θέση; Οχι λαικιστική, αλλά του Λαού. Οχι να πει πχ σπάστε τα διόδια (λαικιστικό) , αλλά να πει φτάνει πια με τις τιμές (λογικό)!

    Στον Αγιο Παντελεήμονα έγινε χαμός, στην αντιτρομοκρατική χαμός, τα ελεγχόμενα ΜΜΕ πάνε να το θάψουν, ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ! Η ΝΔ που είναι να το ξεθάψει, αφού είναι μεγάλη γκάφα!

    Δες τι έγραψε σήμερα, το θυμίθηκα εγώ που έχω τελειώσει λύκειο και δεν το πήραν πρέφα τόσοι που είναι η δουλειά τους στην Ρηγίλης;

    "Θυμάστε που ο ΓΑΠ ζητούσε παραίτηση του Πολύδωρα!"
    http://wp.me/p9GCU-tS

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ netakias.wordpress.com 17/01/2011 17:51:38

      netakia,
      Στα ερωτήματα που θέτεις και τα οποία είναι εύλογα, έχω πάρει πολλές φορές θέση και γνωρίζεις τις απόψεις μου.

  12. karenin avatar
    karenin 17/01/2011 15:31:12

    Το πολιτικό και ιδεολογικό καθεστως που έπικρατεί αυτή την στιγμή στην κοινή γνώμη είναι το εξής.
    1. Για τα σημερινά χάλια της οικονομίας φταίει η προηγούμενη κυβέρνηση.
    2. Το ΠΑΣΟΚ άργησε να κινηθεί, και το μνημόνιο ήταν αναποφευκτη λύση.
    3. Η ΝΔ δεν έχει εναλλακτική λύση, και ότι προτείνει είναι πάνω κάτω, αυτά που εφαρμόζει η κυβέρνηση.
    4. Το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ κουτσα σραβά τουλάχιστον το παλεύουν.
    Αυτά έχουν καταφέρει ως τωρα τα επικοινωνιακά επιτελεία και των δύο κομμάτων, έτσι έχει διαμορφωθει η κοινή γνώμη και φυσιολογικά τα αποτελέσματα των γκάλοπ. Η αναγωγή είναι αυθαίρετη, γιατί η αποχή θα μεγαλώνει.
    Και κ.Ροδινέ διαφωνώ και μετα δύο συμπερασματά σας. Πρώτον δεν αναφέρεται καθόλου το γεγονός ότι η ψαλίδα κλείνει προς τα κάτω, πέφτει δηλ. το ΠΑΣΟΚ και συμπαρασύρει την ΝΔ, και δεύτερον σχετικά με τα μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνηση, καθόλου δεν έχει τσαλακωθεί στον βαθμό πού έπρεπε. Κάτι μώλοπες και αμυχές προς το παρών μόνο.
    Βασικά τείνω να πιστέψω πως η ανικανότητα της ΝΔ, καθιστά την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στα μάτια του κόσμου σαν αναγκαιο κακά . Και αυτό είναι επικίνδυνο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ karenin 17/01/2011 17:55:57

      Κarenin,
      H ακριβέστερη αποτύπωση της παρούσας πολιτικής συγκυρίας κατά τη γνώμη μου, μας λέει οτι το μέν ΠΑΣΟΚ πέφτει χαμηλά και η Ν.Δ. δεν ξεκολλά.
      Δεύτερον, η κυβέρνηση, μόλις στον πρώτο χρόνο της θητείας της είχει αποθέματα.
      Εκτιμώ, όμως, οτι τα αποθέματα αυτά εξαντλούνται.
      Τις τελευταίες δύο γραμές του σχολίου σου τις θεωρώ ως χρήσιμη προειδοποίηση.

  13. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 17/01/2011 15:56:01

    Αγαπητέ Κώστα Ροδινέ,

    κάπου διάβασα σήμερα για δημοσκόπηση της MARC στην οποία η ΝΔ είναι (κολλημένη) στο 20% περίπου 7%-8% πίσω από το ΠΑΣΟΚ, ο ΛΑΟΣ στο 5% και η ακατανόμαστη στο 2,8%.
    Επίσης άκρως ανησυχητικό είναι οτι (στην ίδια δημοσκόπηση) ο κόσμος (πάνω από 60%) πιστεύει οτι ορθώς γίνονται οι μεταρρυθμίσεις από τον ΓΑΠ υποννοώντας οτι ήταν αναγκαίες μετά την λαίλαπα του ΚΚ.

    Δεν ξέρω κατά πόσο αληθεύει αυτή η Δημοσκόπηση (όπως και οι άλλες) αλλά έχω να επισημάνω οτι:

    Χωρίς το 8% του ΛΑΟΣ και της ακατανόμαστης ΔΕΝ βλέπουμε Κυβέρνηση...
    Δεν βγαίνουν τα ποσοστά βρε παιδιά. Άσε που πρέπει να σηκώσουμε από τον Καναπέ και πολύ κόσμο που θεωρούμε "δεδομένο"...

    Η εντύπωσή μου είναι οτι οι αντιδράσεις της ΝΔ καθώς και τα αντανακλαστικά είναι αργά και χλιαρά...

    Ο κόσμος ο οποίος είναι εκείνος που θα μας βγάλει Κυβέρνηση όπως πολύ ορθά επισημαίνει επάνω ο/η zackii, θέλει να ακούσει ΞΕΚΑΘΑΡΑ πράγματα σε αυτά που τον καίνε.

    Δεν τον καίει με ποιό αεροπλάνο πήγε ο Σαμαράς και με ποιό τα πρωτοπαλλήκαρα της Ντόρας στα αποκαλυπτήρια... Δεν τον καίει πόσο "κέντρο" θα αυτοπροσδιοριστεί η ΝΔ... Δεν τον καίει ποιές ισορροπίες ήθελε να κρατήσει ο Σαμαράς και "υπουργοποίησε" τον Σπηλιωτόπουλο, τον Νάκο και τους υπόλοιπους (που η αλήθεια είναι οτι βρίζει ο κόσμος)...

    Εάν η ΝΔ δεν αρχίσει, να έχει ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ θέσεις για θέματα ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ και φυσικά ΑΝΕΡΓΙΑ, ΥΦΕΣΗ κτλ. πολύ λυπούμαι οτι δεν θα μπορέσουμε να γίνουμε Κυβέρνηση...

    Είπε ο Παπουτσής "μαζική απέλαση θέλουν δεν θέλουν" και ΑΓΑΛΙΑΣΕ 5.000.000 κόσμος στην Αθήνα (πλην κάποιων αδιόρθωτων αριστερών/ακροαριστερών, ντιγκηντάγκηδων και λοιπής καλλιτεχνικής αφρόκρεμας)!!!
    Τώρα, θα το κάνει δεν θα το κάνει, πόσο θα το κάνει δεν ξέρω πάντως ξέρω οτι ΑΓΑΛΙΑΣΕ ο κόσμος που το άκουσε!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SPYROS T. 17/01/2011 17:56:41

      Spyro,
      Τα αποσπάσματα που αναφέρω είναι απ' αυτήν την δημοσκόπηση.

    • Enzo avatar
      Enzo @ SPYROS T. 17/01/2011 18:23:12

      σπυρακο, αγορι μου ετσι ειναι οπως τα λες. ειναι κουφοι στην ΝΔ ομως.
      ολοι απογοητευμενοι ειναι απο το κομμα. καντε ενα μικρο γκαλοπ μεταξυ φιλων σας και θα το καταλαβετε.

  14. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 17/01/2011 19:36:48

    karenin
    Όχι μόνο φαίνεται σαν αναγκαίο κακό,αλλά μήπως & η Ν.Δ δεν θέλει να ρίξει την κυβέρνηση,γιατί & αυτό κυκλοφορεί;

  15. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 17/01/2011 21:40:39

    Kατ αρχην θελω να σας ευχαριστησω .Τον τελευταιο χρονικο διαστημα ανακαλυψα τα ANTINEWS και ειμαι πλεον καθημερινος επισκεπτης. Για τις χθεσινες δημοσκοπησεις που αποτυπωνουν καθηλωση της ΝΔ σε πολυ χαμηλα επιπεδα επιτρεψατε μου να καταθεσω μερικα απο τα αιτια, εκτος εκεινων που εχουν σχεση με τα παιχνιδια των εταιριων που τις διενεργουν. 1.Η συνθεση του εκλογικου σωματος στη Χωρα μας ειναι 40 τοις 100 Κεντροδεξια και 60 τοις 100 Κεντροαριστερα .Αυτο αποτελει σταθερο δεδομενο.Δηλαδη το ΠΑΣΟΚ εχει ενα αδιαμφησβητητο αριθμητικο πλεονεκτημα.2.Χειραγωγει τα Μεσα Μαζικης Εξαπατησης και δι αυτων τρομοκρατει και συσπειρωνει τους ψηφοφορους και εκφοβιζει τους αντιπαλους.3. Διαθετει ικανο και αξιομαχο κομματικο στρατο ολων των βαθμιδων κρατικοδιαιτο που ειναι ετοιμος να ματωσει οπως ειναι αποδεδειγμενο απο το προσφατο παρελθον και αδυνατει να επιζησει μακραν της εξουσιας.4.Η ΝΔ πασχει απο αλαλια, αδυναμια εκφορας πολιτικου λογου με σαφες περιεχομενο ελλειψη ηγετου, ηγετικης ομαδος και στελεχων καθε επιπεδου. 5. Ο συντηρητικος ψηφοφορος ειναι δυσπιστος, σκεπτομενος, μαλλον βολεμενος με το ΠΑΣΟΚ και δυσκολα σηκωνεται απο τον καναπε Ως εκ του τουτου λοιπον η δημοσκοπικη ανακαμψη της ΝΔ θα αργησει και θα συμβη οταν το ΠΑΣΟΚ υποστει κοπωση . Μεχρι τοτε δυναμη υγεια και κουραγιο για ολους μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.