#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2011 12:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ακόμα και οι Σκοπιανοί είναι πιο μπροστά…….





Διαβάζω ό,τι στις πρόωρες εκλογές που θα γίνουν στα Σκόπια τον ερχόμενο Ιούνιο,  για πρώτη φορά,  θα εκλεγούν και βουλευτές της σκοπιανής διασποράς, από την Ευρώπη, την Αμερική και την Αυστραλία!

Η σκοπιανή διασπορά  είναι μήτρα του σκοπιανού εθνικισμού.

Τα στελέχη της συντηρούν και επενδύουν στον μεγαλοιδεατισμό και τον αλυτρωτισμό του Γκρουέφσκι και της παρέας του.

Διόλου τυχαία, επομένως,  δεν είναι η κίνησή του, να τους παραχωρήσει  και το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.

Να έρθουμε τώρα στα δικά μας.

Εδώ και δεκαετίες συζητάμε για το «εάν, πότε, πως και υπό  ποιες προϋποθέσεις» θα δώσουμε και εμείς στον οικουμενικό ελληνισμό το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.

Αυτό που αποφάσισαν και οι υλοποιούν οι σκοπιανοί μέσα σε λίγους μήνες, εμείς δεν μπορούμε  να αποφασίσουμε για δεκαετίες!

Και δεν μπορούμε να αποφασίσουμε επειδή ακόμα και οι απόδημοι αποτελούν αντικείμενο κομματικής διαμάχης.

Θέλουμε να τους δώσουμε το δικαίωμα να ψηφίζουν, αλλά παράλληλα πρέπει να βρούμε και ένα τρόπο που δεν θα  ανατρέπει τις κομματικές ισορροπίες!

Και τα Προεδρικά Διατάγματα παραμένουν στα συρτάρια και τα χρόνια περνούν.

Επειδή σε στιγμές  κρίσης,  σαν και αυτή που βιώνουμε τώρα, απαιτείται συνένωση και συστράτευση  όλων των δυνάμεων του Έθνους, μήπως είναι καιρός να κλείσουμε και αυτήν την εκκρεμότητα;

Και για να μην αποτελέσει το θέμα,  ακόμα μια φορά,  αντικείμενο κομματικής αντιπαράθεσης, ας  διοριστεί από τη βουλή μια υπερκομματική επιτροπή σοφών.

Και ας λύσουν το θέμα μέχρι το Καλοκαίρι!

Και τη  λύση  αυτή να δεσμευτούν ο,τι θα την ψηφίσουν όλα τα κόμματα της Βουλής.

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Papachristopoulos Paschalis avatar
    Papachristopoulos Paschalis 06/04/2011 13:06:05

    An endiafereste gia to thema, me megali efxariostisi na sas steilo olokliromeni protasi mou pou kathethesa stin proigoumeni vouli gia to pos tha mporesei na ylopoiithei afti i syntagmatiki ypoxreosi
    Paschalis Papachristopoulos

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Papachristopoulos Paschalis 06/04/2011 17:56:34

      Πασχάλη,
      θα χαρώ να τη διαβάσω και να τη στείλω όπου μπορώ.
      Ευχαριστώ.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Papachristopoulos Paschalis 06/04/2011 20:02:08

      Διάβασα άρθρο σας εδώ και διαφωνώ με αυτά που προτείνετε.
      http://www.greekamericannewsagency.com/main/index.php?option=com_content&view=article&id=1894&catid=1:2010-01-19-17-32-13&Itemid=7

      Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να εισαχθεί η δυνατότητα επιστολικής ψήφου και ο καθένας να στέλνει την ψήφο του στην εκλογική του περιφέρεια ψηφίζοντας βουλευτές της εκλογικής του περιφέρειας. Θα στέλνει την ψήφο του εκεί, θα πέφτουν οι φάκελοι σε μια κάλπη για να εξασφαλίζεται η ανωνυμία και έληξε το θέμα. Δε χρειαζόμαστε ούτε ειδικούς καταλόγους ούτε βουλευτές αποδήμων.

      Επίσης να έχουν δικαίωμα ψήφου με αυτή τη διαδικασία μόνο όσοι μένουν για το πολύ 10-15 χρόνια στο εξωτερικό. Να πάει δηλ. όχι με βάση την υπηκοότητα αλλά με βάση του αν η εγκατάσταση στο εξωτερικό είναι μόνιμη ή όχι. Αν είναι προσωρινή και σκοπεύει να επιστρέψει να ψηφίζει αν έχει αποφασίσει να μένει έξω να μην ψηφίζει. Το τεκμήριο γι αυτό να είναι ο χρόνος παραμονής στο εξωτερικό.

  2. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/04/2011 13:10:01

    Ζητάς πολλά κ. Ροδινέ από το ελλαδικό κράτος. Από ένα κράτος, τού οποίου, το μέγιστο μέλημα των πολιτικών του, από την απαρχή της συγκρότησής του, ήταν η λεηλασία τού κρατικού κορβανά.
    Ζητάς πολλά κ. Ροδινέ από ένα κράτος, πού αναλώθηκε εξ αρχής στον τιτάνιο αγώνα τού διαχωρισμού των ελλήνων, σε αυτόχθονες και ετερόχθονες, με αυτοσκοπό την λεηλασία των κρατικών εσόδων.
    Ζητάς πολλά κ. Ροδινέ από ένα κράτος, τού οποίου η πνευματική πρωτοπορία, έκανε τον μακρυγιαννισμό κοινωνικό ζητούμενο.
    Ζητάς πολλά κ. Ροδινέ από ένα κράτος, τού οποίου οι πολίτες γαλουχούνται ανέκαθεν με ιδεώδη τού τύπου. Φάτε, χάψτε και ότι αρπάξει ο κ...ς μας.
    Ζητάς πολλά κ. Ροδινέ από ένα ελλαδικό κράτος, το οποίο αντιλαμβάνεται τον νόστο και τον πόθο τού κάθε έλληνα εκτός συνόρων, ως πηγή ξεδιάντροπης απομύζησης πλούτου, πρός ίδιον όφελος της τσέπης των ηγητόρων του.

    Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο ολόκληρο.
    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται.
    Αυτοί είμαστε.
    Την μοίρα μας, την ορίζουμε οι ίδιοι.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Ιαπετός 06/04/2011 13:26:40

      Αγαπητέ Ιαπετέ.
      Ο "νόστος και πόθος του κάθε Έλληνα εκτός συνόρων" αφορά την πρώτη γενιά γκασταρμπάιτερ στη Γερμανία, στο Βέλγιο και στη Σουηδία. Αυτή η γενιά επέστρεψε στην Ελλάδα με τη συνταξιοδότησή της και μαζί της τελείωσε ο "νόστος και ο πόθος". Μη γελιέσαι, οι τωρινοί Έλληνες του εξωτερικού ΜΙΣΟΥΝ τη Ελλάδα περισσότερο κι από ό,τι οι στρατηγοί τής Άγκυρας.

      • Ευμένης avatar
        Ευμένης @ Στέργιος 06/04/2011 14:24:26

        Η 2η-3η γενιά "Ελλήνων" της διασποράς, ούτε Ελληνικά σπαστά δεν ξέρει και το μόνο που σχολιάζει τώρα, είναι ότι καλα να πάθουμε και θα χρεωκοπήσουμε γιατί τι το θέλαμε το αμάξι και το σπίτι? Θα έπρεπε μια ζωή οι Έλληνες να είμασταν με τα γαιδούρια και να στρώναμε το κόκκινο χαλί μόλις ερχόταν η Θεία από το Σικάγο. Αυτή είναι η μεγάλη πλειοψηφία. Για να μην μιλήσουμε για τους άλλους που ήρθαν ένα καλοκαίρι Ελλάδα μετά από 30 χρόνια και από τότε παίρνουν σύναξη ΟΓΑ!! Αλλά ας ζήσει και κάποιος έξωτερικό για λίγο ή αν έχει συγγενείς εκεί και θα καταλάβει για τι μιλάω.
        Επειδή όμως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, άνθρωποι που αγαπούν πραγματικά την Ελλάδα ας τους δίνεται το δικαίωμα του εκλέγειν/εκλέγεσθαι υπό όρους:
        α. Δεν διανοείται Έλλην βουλευτής να έχει διπλή υπηκοότητα (ισχύει και για τους υπάρχοντες). Εάν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των δύο χωρών, ποιά θα υποστηρίξει?
        β. Το εκλέγειν/εκλέγεσθαι είναι δικαίωμα για όσους δεν το ξέρουν. Λαοί, όπως και ο δικός μας, σφάχτηκαν για να το αποκτήσουν. Άσχετα το τι κάνουμε τώρα.. Υπάρχουν όμως και υποχρεώσεις (στρατιωτική θητεία/πληρωμή φόρων κτλ..) Κοινώς αν τα κάνουμε σκ.. εμείς οι ίδιοι πρώτοι θα την πληρώσουμε. Ενώ της διασποράς θα ψηφίσουν/εκλεγούν εκ του ασφαλούς και θα αφήσουν τους εγχώριους να βγάλουμε το φίδι από τη τρύπα.
        Κατανοώ ότι δεν θα πρέπει να αποκόψουμε την Ελληνική διασπορά από την Ελλάδα. Υπάρχουν όμως και άλλοι τρόποι πολύ πιο ουσιαστικοί, όπως π.χ. τα Ελληνικά σχολεία που θέλουμε να κλείσουμε. Αυτά όμως θέλουν χρήματα ενώ η ψήφος είναι "τζάμπα". Δεν είναι όμως έτσι. Η ψήφος είναι πολύτιμη και ας μην την πετάμε επιτέλους σε άσχετους ανθρώπους εντός και εκτός αυτής της χώρας..

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Στέργιος 06/04/2011 14:30:11

        Εχεις, εν μέρει, δίκιο. Ολα είναι θέμα στάσης. Το ελλαδικό κράτος είναι, στην ουσία, απολύτως αδιάφορο για τον ελληνισμό. Τον θυμάται και προσπαθεί να τον χρησιμοποιήσει κατά δοκούν και πολύ επιλεκτικά. Αυτό εισπράτει και ως ανταπόδοση. Εχει όμως το θράσσος να μονοπωλεί την ελληνικότητα.

    • Kώστας Ροδινός avatar
      Kώστας Ροδινός @ Ιαπετός 06/04/2011 17:55:12

      Ιαπετέ,
      δεν είναι κακή ιδέα το βιβλίο!

  3. anonymous avatar
    anonymous 06/04/2011 13:18:41

    Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το ΠΑΣΟΚ μετέτρεψε την Ελλάδα σε ένα κρατίδιο με δομές κράτους πρώην ανατολικού μπλοκ καταστρέφοντας την αστική τάξη, αυτή τη μικρή που υπήρχε, και αντικαθιστώντας την με κομματική νομενκλατούρα.
    Μέρος της αστικής τάξης εκδιώχθηκε προς το εξωτερικό. Δεν είναι επιθυμητό λοιπόν να ψηφίζει.
    Λάθος της ΝΔ που το 2004 δεν πέρασε το νόμο. Θα ψήφιζαν το 2009.

  4. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2011 13:22:50

    Η διαφορά είναι ότι οι Σκοπιανοί τής διασποράς, όπου βρεθούν κι όπου σταθούν, υπερασπίζονται τη μητέρα-πατρίδα με νύχια και με δόντια, δεν υποσκάπτουν τα συμφέροντά της όπως ο Άγκνιου, ο Σωτήρχος, ο "Σιάκωβος" κι ο Νεγρεπόντε, ούτε επιχαίρουν για την άσχημη κοινωνικοπολιτική κατάσταση τής χώρας καταγωγής, όπως κάνει ο οποιοσδήποτε Έλληνας τής διασποράς.

    Στο θεωρητικό σενάριο κατά το οποίο η Ελλάδα ορθοποδεί θεσμικά και οικονομικά και γίνεται μια δεύτερη Ελβετία, οι Έλληνες τής Αμερικής, του Καναδά και της Αυστραλίας θα ξεχωρίζουν από τους ανθρώπους γύρω τους επειδή θα έχουν γίνει ΠΡΑΣΙΝΟΙ από τη ζήλια και τη χολή.

    Ο μακαρίτης Τάσσος Παπαδόπουλος θα επανεκλεγόταν Πρόεδρος τής Κυπριακής Δημοκρατίας αν είχαν ληφθεί υπόψη μόνο οι ψήφοι των Κυπρίων τής Κύπρου. Ο Χριστόφιας εξελέγη και ο Παπαδόπουλος αποκλείστηκε από τον πρώτο γύρο, επειδή δυστυχώς προσμετρήθηκαν και οι ψήφοι των "Τσάρληδων", των Κυπρίων τού Λονδίνου που δεν μιλούν καν ελληνικά (ούτε νεοελληνικά, ούτε κυπριακή διάλεκτο).

    Εγώ υποστηρίζω ότι από τη στιγμή που ένας Έλληνας συνδέει τα συμφέροντά του με μια άλλη χώρα και επιλέγει την άλλη χώρα για να χτίσει το μέλλον του πρέπει να χάνει τα πολιτικά του δικαιώματα, τα οποία θα μπορεί να ανακτήσει αυτομάτως εφόσον επιστρέψει για μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα.

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 06/04/2011 13:28:00

    Θα ψηφίσει άραγε και η "διασπορά από το υπερπέραν";
    Ψήφο στον Αλέκο με τα Κυδώνια και στον Βουκεφάλα !

  6. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 06/04/2011 13:28:27

    "να δεσμευτούν ο,τι θα την ψηφίσουν όλα τα κόμματα της Βουλής."
    Καλή η προσπάθεια κ Ροδινέ, αλλά......

  7. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2011 14:22:51

    Πόσοι ήταν, πια, οι Σλαβομακεδόνες που έφυγαν από την ελληνική Μακεδονία; Δέκα; Είκοσι χιλιάδες; Η συντριπτική πλειοψηφία των Βουλγάρων τής ελληνικής Μακεδονίας αντηλλάγη το 1919 με τους Έλληνες τής Ανατολικής Ρωμυλίας. Έμειναν λίγες δεκάδες χιλιάδες βουλγαρόφωνων, η μεγάλη πλειοψηφία των οποίων είχε και έχει ελληνική συνείδηση.
    Μην παραγνωρίζεις τη γιουγκοσλαβική μετανάστευση. Η Γιουγκοσλαβία ήταν η μοναδική κομμουνιστική χώρα που επέτρεπε την έξοδο μεταναστών. Από τη Γιουγκοσλαβία, και όχι από την Ελλάδα, έφυγε η συντριπτική πλειοψηφία των Σλαβομακεδόνων μεταναστών. Ο δε εθνικισμός τους είναι ο λόγος ύπαρξής τους. Χωρίς τον ταλιμπανικό εθνικισμό που θέλει τον Μεγαλέξανδρο, τον Απόστολο Παύλο και τη Μητέρα Τερέζα να είναι Σλάβοι "Μακεντόνσκι", το τιτοϊκό οικοδόμημα τής "Μακεδονίας" θα σωριαστεί σαν πύργος στην άμμο.

  8. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2011 14:57:27

    Ο "μακεδονικός εθνικισμός" κορυφώνεται στα γραφόμενά σου, φίλε τού λαού. Το Ίλιντεν ήταν ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ εθνική επανάσταση εναντίον των Οθωμανών, όπως πιστοποιούν τα έγγραφα και τα κειμήλια. Όταν οι Βούλγαροι μιλούσαν για Μακεδονία, μιλούσαν όπως κι εμείς, με καθαρά γεωγραφικούς όρους.
    Να μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ εικόνα από ένα λάβαρο των Βουλγάρων εξεγερμένων τού Ίλιντεν: Η γυναίκα, προφανώς συμβολική εικονογράφηση τής πατρίδας, κρατά τη ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ σημαία με την επιγραφή "Ελευθερία ή θάνατος". Το "Μακεδονία" από δίπλα είναι γραμμένο στα βουλγάρικα, όχι στα σκοπιανά τα οποία δεν υπήρχαν τότε, και προφανώς αναφέρεται στην απελευθέρωση των θεωρούμενων βουλγαρικών εδαφών τής Μακεδονίας.
    Σλάβοι με "μακεδονική" εθνική συνείδηση δεν υπήρχαν πριν τους εφεύρουν το ΚΚΕ και ο Τίτο. Το ΒΜΡΟ ιδρύθηκε ως βουλγαρικό κόμμα που είχε σκοπό του την προσάρτηση τής γεωγραφικής Μακεδονίας στη Βουλγαρία.
    Τη "Μακεδονία" ως ανεξάρτητη χώρα την πρωτοονειρεύτηκαν οι κομμουνιστές εκεί γύρω στο 1900, προεξαρχόντων των δικών μας, σαν μια α-εθνική κεντρική βαλκανική κομμουνιστική δικτατορία που θα προσαρτιόταν στην ΕΣΣΔ κατά τα πρότυπα τής Υπερκαυκασίας.
    Το "μακεδονικό έθνος" δημιουργήθηκε τη δεκαετία τού 1940, όταν οι κομμουνιστές Βούλγαροι τής σημερινής ΠΓΔΜ και ελληνικής Μακεδονίας θέλησαν να διαχωρίσουν τη θέση τους από τους χιτλερο-φασίστες Βούλγαρους τής Μητέρας-Πατρίδας. Το κενό της φαντασιακής αυτής κοινότητας ήρθε και γέμισε ο Τίτο.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 06/04/2011 15:17:38

      http://www.freewebs.com/edlund/zname_mak_svoboda_ili_smart.jpg

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Στέργιος 06/04/2011 15:24:28

      Στέργιο: +1

    • AUD avatar
      AUD @ Στέργιος 06/04/2011 15:29:57

      ++++ πολύ καλός!!!!!

      Αλλά τα σκοπιανά πιστεύουν ότι είναι καθαρόαιμοι διάδοχοι του Μ. Αλεξάνδρου και οτι και ο ίδιος μιλούσε σλαβικά..

      άντε τώρα να τους πεις τι????

    • tsofa avatar
      tsofa @ Στέργιος 06/04/2011 18:58:34

      Πες του τα μεγάλε!Αληθωρίζει προς τα εκει,και δεν ειναι η πρλωτη φορά δυστυχώς!!!!!!!

  9. ΚΜ avatar
    ΚΜ 06/04/2011 15:02:26

    Ο Τρεμόπουλος θα βάλει υποψηφιότητα;

    Το ΠΑΣΟΚ θα ανοίξει παράρτημα εκεί με επικεφαλής λίστας τον Βοσκόπουλο;

  10. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2011 15:07:48

    Οι Ισραηλινοί, η χώρα των οποίων δίνει αυτομάτως την υπηκοότητα και πολιτικά δικαιώματα σε κάθε Εβραίο που επιθυμεί να εγκατασταθεί στο Ισραήλ, είναι πυρ και μανία με τους φανατικούς Εβραίους από το Μπρούκλιν που εγκαθίστανται στους παράνομους οικισμούς τής Δυτικής Όχθης και προκαλούν τους Παλαιστίνιους δυναμιτίζοντας τις προσπάθειες για ειρήνη. Ο λόγος; Με την πρώτη ντουφεκιά, οι Εβραίοι τού Μπρούκλιν (οι οποίοι, σαν τους δικούς μας Ελληνοαμερικάνους δεν ξέρουν λέξη από τη γλώσσα τού λαού τους) βρίσκονται στο πρώτο τζάμπο με προορισμό τη Νέα Υόρκη, αφήνοντας τους ντόπιους Ισραηλινούς να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά.

    Η Αρμενία δεν δίνει αυτομάτως υπηκοότητα, ούτε πολιτικά δικαιώματα στους Αρμένιους τής διασποράς, με το σκεπτικό ότι ο Αρμενιοαμερικάνος μπίζνες μάνατζερ που ελέγχει το χαρτοφυλάκιο των μετοχών του στο λάπτοπ του, ενώ πίνει μαργκαρίτα δίπλα στην πισίνα του στο Λος Άντζελες, δεν είναι σε θέση -παρ'όλη την ευφυΐα του και την καλή του διάθεση- να κατανοήσει την πολιτική και κοινωνική πραγματικότητα τής Αρμενίας.

    Το Ηνωμένο Βασίλειο, χώρα-ονείρωξη των νεοφιλελεύθερων που παρ'όλα είναι μια χώρα βαθύτατα άδικη για τον λαό της, τροφοδοτεί διαρκώς κύματα εξερχόμενης μετανάστευσης. Για τον νομοθέτη τού ΗΒ, ένας Βρεττανός πολίτης που διαμένει μονίμως εκτός ΗΒ επί δέκα συναπτά έτη θα υποστεί αναστολή των πολιτικών του δικαιωμάτων μέχρις ότου εγκατασταθεί εκ νέου στο ΗΒ.

    Τρεις χώρες, τρία παραδείγματα.
    Δεν ανακάλυψαν οι Σκοπιανοί την πυρίτιδα, ούτε εμείς.
    Αναρωτιέμαι, πόσο θα επηρεαστεί η ζωή ενός Σκοπιανοαυστραλού από το γεγονός ότι η ΠΓΔΜ δεν θα δει ΝΑΤΟ και ΕΕ για δεκαετίες εξαιτίας τής ψήφου του στον Γκρούεφσκι;

    • Λιζα Αλεξίου avatar
      Λιζα Αλεξίου @ Στέργιος 06/04/2011 18:03:39

      Θα ήθελα να ρωτήσω αν αληθεύει το εξής: Ο Σόρος χρηματοδοτεί και συστηματικά προωθεί όλο αυτό το παραμύθι με την μετονομασία των Σκοπίων ως Μακεδονία, γιατί θέλει προσαρτώντας στο μέλλον την Θεσσαλονίκη,να εγκαταστήσει το κράτους του Ισραήλ, επειδή η θέση του στη Μ Ανατολή, και το σημείο που βρίσκεται τώρα,δεν είναι ασφαλής. Περίεργα επίσης μου ακούγονται και τα σχόλια του δήμαρχου Μπουτάρη για τους εβραίους.Γνωρίζει κάποιος να μου απάντήσει;

  11. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 06/04/2011 17:41:47

    Εδώ ανακύπτουν πολλά προβλήματα. Οταν μιλάμε για Ελληνες εκτός Ελλάδος, πού θα μπορούν να εκλέγουν και να εκλέγονται, αυτονόητα εννοούμε έλληνες πολίτες, πού διαμένουν στο εξωτερικό. Το δικαίωμα τού εκλέγειν, το έχουν αυτονόητα και σήμερα, μόνο πού θα πρέπει να μεταβούν την ημερομηνία των εθνικών εκλογών, όπως και οι ετεροδημότες μόνιμοι κάτοικοι Ελλάδος, στίς ιδιαίτερες πατρίδες τους, όπου ασκούν το εκλογικό τους δικαίωμα. Επιστολική ψήφος ή εκλογικό κέντρο σε πρεσβεία στο εξωτερικό δεν έχει νομοθετικά καθιερωθεί. Επιστολική ψήφος, θα μπορούσε να λύσει και το εσωτερικό πρόβλημα των ετεροδημοτών και να λύσει τις ανούσιες μετακινήσεις ψηφοφόρων. Τα περισσότερα κράτη στον κόσμο έχουν ρυθμίσει το πρόβλημα ψήφου των πολιτών τους, πού διαμένουν την συγκεκριμένη ημερομηνία στο εξωτερικό.
    Οσον αφορά την ομογένεια και την συμμετοχή της στην εκλογική διαδικασία, είναι κάτι, πού από την φύση των πραγμάτων είναι αδύνατο να συμβεί. Παρ όλα αυτά, θα μπορούσε να προβλεφθεί ένας τρόπος μετοχής της, στα κοινά τού ελληνικού κράτους. Αυτό σε ένα αυστηρό πλαίσιο εθνικής εκπροσώπευσης, πού δεν θα αλλοιώνει το αποτέλεσμα των κατ εξοχήν ψηφοφόρων. Το δικαίωμα περιορισμένης συμμετοχής στα κοινά τού κράτους, πού θέλει να εκπροσωπεί το έθνος, θεωρώ ότι πρέπει να επιλυθεί μέ κάποιον τρόπο. Αλλιώς, ας παύσουμε να είμαστε λαός και να γίνουμε πληθυσμός, όπως διακαώς επιθυμούν κάποιοι. μπορεί να

  12. Kώστας Ροδινός avatar
    Kώστας Ροδινός 06/04/2011 17:49:21

    Εχω ζήσει 10 χρόνια στη Νέα Υόρκη.
    Εχω συναντήσει ομογενείς δεύτερης και τρίτης γενιάς, από τη Νέα Υόρκη μέχρι την Αλάσκα, που αισθάνονται εκατό φορές περισσότερο έλληνες, από τους εδώδιμους.
    Και θεωρώ οτι, όσοι το επιθυμούν, έχουν δικαίωμα και να εκλέγουν και να εκλέγονται.
    Ολα τα άλλα είναι λόγια για να περνάει η ώρα.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Kώστας Ροδινός 06/04/2011 19:04:41

      Κύριε Κώστα, χωρίς διάθεση ειρωνείας, έχω γνωρίσει κι εγώ άλλους που ξεκινούσαν την κουβέντα με το "εσείς οι Έλληνες...".
      Το έχετε ακούσει κι εσείς, δεν αμφιβάλω!

  13. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 06/04/2011 18:59:28

    Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΚΑΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥ ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΣΤΟΧΟΥΣ-ΣΚΟΠΟΥΣ.ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ "ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ" ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΘΝΟΤΗΤΕΣ(ΑΛΒΑΝΟΥΣ 32% ΚΛΠ)ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ(ΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΛΟΓΗ ) ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΩΝ .

  14. Δήμος avatar
    Δήμος 06/04/2011 19:08:56

    Για να πούμε την αλήθεια, έστω το δικαίωμα ψήφου ήθελαν να το δώσουν τα δύο μεγάλα κόμματα, σε διαφορετικές περιόδους. Το πρόβλημα είχε μια μερίδα της αριστεράς, γιατί δεν έχει καμία απήχηση σε ανθρώπους που δεν μασάνε σε τοπικιστικές ιδεοληψίες. Μάλιστα, ίσως κάποια κόμματα να μην έπιαναν και το εκλογικό όριο, αν ψήφιζαν και οι ομογενείς.

    Θεωρώ πως το θέμα μπορούν να το θέσουν δυναμικά οι ομογενείς που ζουν σε χώρες της Ευρώπης, βάσει του άρθρου 3 του 1ου πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ.

    ARTICLE 3

    The High Contracting Parties undertake to hold free elections at reasonable intervals by secret ballot, under conditions which will ensure the free expression of the opinion of the people in the choice of the legislature.

    Υπάρχουν πολλοί Έλληνες πολίτες, που για διάφορους λόγους βρίσκονται εκτός Ελλάδας την περίοδο των εκλογών. Αν η πολιτεία δεν τους παρέχει τη δυνατότητα να ασκήσουν το δικαίωμά τους στον τόπο διαμονής τους, αυτό συνιστά διάκριση.

    Ελπίζω να το σκεφτούν ομογενείς που δεν έχουν καμία σχέση με οργανώσεις της διασποράς. Παρόλο που στις τελευταίες υπάρχουν και άξιοι άνθρωποι, το 80% τους έχει γυρίσει την πλάτη με όσα συμβαίνουν.

  15. Στέργιος avatar
    Στέργιος 06/04/2011 19:37:33

    Κατά βάση συμφωνούμε, φίλε τού λαού.
    Κι ας ακολουθούμε άλλους δρόμους.
    Από τη στιγμή που οι Σκοπιανοί αποφάσισαν να χωρίσουν τα τσαρδάκια τους με τους Βούλγαρους, με γεια τους και χαρά τους. Αλλά θα πρέπει να αποδεχτούν ότι το έθνος τους δεν μπορεί να σφετερίζεται ιστορία που δεν είναι δικιά τους. Οι Νεοζηλανδοί προήλθαν από τους Βρεττανούς, όχι από τους Μαόρι. Έτσι και οι Σκοπιανοί, προήλθαν από τους Βούλγαρους, όχι από τους αρχαίους Έλληνες Μακεδόνες.

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2011 19:46:27

    Τέτοιους έχω συναντήσει, εδώ στην Ελλάδα.

    • juliet avatar
      juliet @ Κώστας Ροδινός 07/04/2011 08:20:34

      Καλήμερα,
      κ.Ροδινέ ,πες τα , αν τύχει και φύγουν για κάν΄δυο -τρία χρόνια εκτός Ελλάδας τότε να δεις τι γίνεται.
      Η νόνα μου μια γυναίκα αγράμματη αλλά με ψυχή και πανέξυπνη,μου έλεγε για κάποιον που όταν γύρισε μετά απο 6μήνες απο την Αμερική και τον κάλεσε η γειτόνισσα να την κάνει επίσκεψη της απάντησε:Κυρία Μαριάνθη, θα προσπαθήσω γιατί ο δρόμος σας είναι πετρώδης!!!

  17. JOHN D avatar
    JOHN D 06/04/2011 21:07:29

    Σε μερικούς Σχολιαστές που Λασπολόγων Ελληνες Εξωτερικού. δηλαδή εγώ που υπηρέτησα Στρατό στην Ελλάδα και ο γιος μου επίσης παρότι γεννηθήκαμε στο εξωτερικό ήμαστε λιγότερο Ελληνες από εσάς?? Είμαι Περήφανος που τα παιδιά μου και τα εγγονάκια μου έχουν την Γαλανόλευκη επάνω από τα κρεβάτια τούς Εμείς Εδώ στον Καναδά έχουμε Πρόβλημα με τους Σκοπιανός το Όποιο γνώριζε ο Αντρέας Παπανδρέου Έλεγε τότε και θα το λύσουμε όταν πάρουμε την Εξουσία και πάρα πολλοί πολιτικοί που Επισκεφτήκαν εδώ τα ιδία έλεγαν όπως συνήθως ψέματά. τα ίδια και στην Αυστραλία. Δύστυχος δεν Υπήρξε συντονισμός μόνο κομματισμός δεν βλέπουν τον Πατριωτισμό Αρκετή μόνο Πρόσωπα και Φανατισμό
    Πάρα πολλές χιλιάδες συμμετείχαμε σε διαδηλώσεις τότε στην Ottawa Canada capitol of Washington USA για τα ελληνικά Συμφέροντα !!! το κακό στην Ελλάδα μας υπάρχουν πάρα πολλά ΚΟΜΜΑΤΌΣΚΥΛΑ που Ακολουθούν την Σαπίλα τον Πολιτικών και Χρηματίζουν

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ JOHN D 06/04/2011 21:46:51

      Δεν θα κρίνω εγώ το αν είστε ή όχι Έλληνας. Το θέμα είναι πώς αυτοπροσδιορίζεστε εσείς, αλλά και τι νόημα έχει ο αυτοπροσδιορισμός σας.
      Πολλοί Λευκοί Αμερικανοί θα ισχυριστούν με περηφάνεια ότι έχουν αίμα Τσεροκί ή Ιροκουά. Τους κάνει αυτό Ινδιάνους; Τους δίνει το δικαίωμα να ψηφίζουν για τις ινδιάνικες υποθέσεις;

      Για να κάνω τώρα την ερώτηση που τσακίζει κόκκαλα:
      Τα εγγονάκια σας μιλούν ελληνικά;
      Αν είναι σαν τα μέσα ελληνοκαναδεζάκια, η απάντηση είναι μάλλον όχι. Κι αν μιλάνε ελληνικά, τα μιλάνε κουτσά-στραβά, και είναι αγράμματα.
      Οι Κινέζοι τής Αμερικής και του Καναδά μιλούν κινέζικα, παρά το ότι ανήκουν στην ΠΕΜΠΤΗ γενιά μεταναστών. Οι "Έλληνες";

      Εγώ δεν έχω τη γαλανόλευκη σημαία πάνω από το κρεβάτι μου.
      Ξέρω, όμως, δύο Ελληνοκαναδάκια που όταν έρχονταν επίσκεψη στους παππούδες τους επέμεναν να υψώνεται η καναδική σημαία αντί για την ελληνική, "γιατί ο Καναδάς είναι η πραγματική μας πατρίδα".

      Ξέρω έναν Ελληνοαμερικάνο που, όταν έπεσε το αεροπλάνο τής ΗΛΙΟΣ το 2006, μου είπαν "καλά να πάθετε, σας τιμώρησε ο Θεός που χαρήκατε την 11η Σεπτεμβρίου". Πολλοί άλλοι Ελληνοαμερικάνοι που βρίσκονταν εκεί, δεν επενέβησαν να τον διορθώσουν, ούτε όταν του είπα "δεν ντρέπεσαι να λες τέτοια λόγια, ανήμερα Δεκαπενταύγουστο;".

      Ο Τζέφρι Γιουτζένιντις, ο "ομογενής" (ο Θεός να τον κάνει) συγγραφέας τού πολύ καλού "Middlesex", αναφέρει στο βιβλίο του ότι κατά την τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, οι Ελληνοαμερικάνοι τού Ντιτρόιτ στην αρχή ενοχλήθηκαν, αλλά οταν στη συνέχεια τους εξήγησε ο Άγκνιου ότι έπρεπε να προστατέψουν τον κόσμο από τον... κομμουνιστή Μακάριο, συνεμορφώθησαν λέγοντας: "Είμαστε Αμερικάνοι τώρα, υποστηρίζουμε ό,τι είναι καλό για την Αμερική".

      Εγώ δεν έχω τη γαλανόλευκη σημαία πάνω από το κρεβάτι μου.
      Ζω στην Ελλάδα, όμως, την οποία δεν εγκαταλείπω. Δεν εγκαταλείπω την οικογένειά μου, δεν εγκαταλείπω την πόλη μου, δεν εγκαταλείπω την χώρα μου.
      Για τον "Έλληνα" τής διασποράς, προφανώς είμαι ένας ηλίθιος και ανίκανος, ένα διεφθαρμένο κομματόσκυλο, που δεν φεύγει από την Ελλάδα γιατί δεν είναι ικανός να σταθεί ούτε σαν λαντζέρης στην Αστόρια. Για τον "Έλληνα" τής διασποράς, οι καλύτεροι Έλληνες ήταν αυτοί, οι οποίοι έφυγαν για να "προκόψουν".
      Εμείς που μείναμε πίσω να φυλάμε βωμούς και εστίες, εμείς που θα φάμε όλο το σκ@τό έτσι και γίνει πόλεμος, είμαστε λιγότερο Έλληνες από εσάς;

      Φίλε Τζων Ντι, η κακή φήμη των Ελλήνων τής διασποράς είναι κάτι που το κερδίσατε μόνοι σας. Στην Ελλάδα, το επίσημο κράτος, τα ΜΜΕ και το εκπαιδευτικό σύστημα σας καθαγιάζει: "Πιο Έλληνες κι απ'τους Έλληνες" που διαπνέεστε από "νοσταλγία και αγάπη για την πατρίδα"... Και έρχεστε στο χωριό το καλοκαίρι μετά από 30 χρόνια απουσίας επειδή πέθανε η γιαγιά και θέλετε να προσβάλλετε τη διαθήκη της, κουβαλάτε τα παιδιά σας που σνομπάρουν τα ξαδέρφια τους επειδή η Κωλοπετινίτσα δεν είναι Νέα Υόρκη, ούτε Τορόντο, και τηλεφωνείτε στους δικούς σας λέγοντας συνωμοτικά και θριαμβευτικά: "We have it so much better in the States/ in Canada/ in Australia".

      Οπότε, αν νιώθετε Έλληνας, με γεια σας και χαρά σας, αλλά αυτό που νιώθετε εσείς είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

      • Ευμένης avatar
        Ευμένης @ Στέργιος 06/04/2011 22:35:33

        Κύριε John D.
        Σύγχαρητήρια σε εσάς και το γιό σας που υπηρετήσατε στρατό στην Ελλάδα. Συγχαρητήρια για την διαρκή σας αγάπη σε αυτή τη χώρα.
        Σας παρακαλώ όμως να μου απαντήσετε ειλικρινά και με το χέρι στη καρδιά. Πόσους άλλους Ελληνο-Χ ξέρετε εσείς ο ίδιος προσωπικά που το έκαναν αυτό? Ξέρετε πόσοι Έλληνες-Χ έχουν διαβατήρια ελληνικά-ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ? (γιατί και αυτό παίζει ρόλο). Πολλές χιλιάδες, ίσως εκατομύρια. Πόσοι από αυτούς υπηρετούν θητεία και πόσοι έχουν πληρώσει ποτέ φόρους σε αυτή τη χώρα? Μερικές δεκάδες, άντε εκατοντάδες..(Εδώ βέβαια θα μου πείτε δεν κάνουν θητεία οι Έλληνες-αιώνιοι σπουδαστές εξωτερικού-πρώην και μελλοντικοί υπουργοί Εθν. Άμυνας, είναι προσόν γι αυτή τη θέση..).
        Εσείς και ο γιος σας είστε δυστυχώς η εξαίρεση στον κανόνα που λέει ότι ασχέτως της επίσημης προπαγάνδας, η πλειοψηφία των Ελλήνων της διασποράς έχει βρει πιά καινούριες πατρίδες. Και αυτοί καλά κάνουν. Εμάς, γιατί να μας κάνουν κουμάντο και να ορίζουν τις μοίρες μας εκ του ασφαλούς?
        Και συμφωνώ ότι ο πατριωτισμός δεν είναι προνόμιο των Ελλήνων της Ελλάδος. Μακάρι σαν και εσάς να υπήρχαν περισσότεροι Έλληνες του εξωτερικού. Μακάρι σαν και εσάς να υπήρχαν περισσότεροι Έλληνες της Ελλάδος . Όμως εδώ πληρώνουμε και τις σωστές και τις λάθος αποφάσεις μας εμείς οι ίδιοι. Ενώ οι Έλληνες της διασποράς, όπως τα χελιδονάκια, με το που θα τελειώσει το καλοκαίρι θα την κάνουν από τη χώρα και θα επιστρέψουν στη θαλπωρή των καινούριων τους πατρίδων, οικτίροντας (σωστά ίσως) τα χάλια μας μεταξύ τους και θα αλληλοσυγχαρούν για την απόφασή τους να μεταναστεύσουν.

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 07/04/2011 00:01:34

    Πολλοί ξεχνούν τα δολάρια και μάρκα, πού επέτρεψαν στίς μισές ελληνικές οικογένειες να ζήσουν στούς χαλεπούς καιρούς. Ο τοπικισμός και η καθημερινότητα της ζωής δημιουργούν πίκρες για τούς απόδημους, πού κατάφεραν να ξαναφτιάξουν την ζωή τους κάπου αλλού. Πολλοί ξεχνούν τον πακτωλό χρημάτων των απόδημων, με κατεύθυνση την ελλάδα τους, για να αγοράσουν ένα σπίτι, χωράφι ή να κρύψουν τα κλεμμένα χρήματα απο τίς εφορίες των χωρών πού ζούν (/-σαν). Πολλοί ξεχνούν τα εκ. πού έρχονται κάθε χρόνο από τούς νοσταλγούς της πατρίδας, πού έρχονται ανελιπώς, να ζήσουν κομμάτι της διχοτομημένης ζωής τους. Ολοι πληρώνουν φόρους. Στα τρόφιμα πού καταναλώνουν, στην βενζίνη, στο ποτό, στο εστιατόριο, στο κατάλυμα, κ.λ.π. Είναι οι φόροι, πού κλέβει ο έξυπνος ελληναράς της ελλάδας ή και όχι. Είναι οι φόροι πού μαζεύει το κράτος, να ζούν κάποιοι καλύτερα. Είναι αυτοί οι ηλίθιοι ομογενείς, οι λοβοτομημένοι, πού στέλνουν τα παιδιά τους στον ελληνικό στρατό ( αυτοί πού τα στέλνουν ), ενώ έχουν αναβολή επ αόριστο και δεν θέλουν το απολυτήριο στρατού, για να πάρουν μια θέση στο δημόσιο. Να υπηρετήσουν θέλουν την πατρίδα ( και όσο ζεί στο μυαλό τους, υπάρχει ). Δεν μπορεί να τούς στερήσει κανείς την ελληνικότητά τους. Είναι παιδιά τών πατεράδων τους, πού τούς γέννησαν εκατοντάδες μάνες, πού έζησαν σε αυτό τον τόπο. Εσύ ο νησιώτης, πού γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Αθήνα, δεν δικαιούσαι πιά την πατρική κληρονομιά στο νησί; Γιατί η θράκη είναι πατρίδα τού κρητικού και τού έλληνα τού καναδά όχι;
    Υπήκοος ενός κράτους γίνεσαι. Το να ανήκεις σε μια εθνότητα είναι θέμα επιλογής και αυτογνωσίας. Θέλεις και ανήκεις. Δεν μπορεί κανένας να στο επιβάλλει. Αν ο Σταυρίδης είναι ο αρχηγός των στρατιωτικών δυνάμεων τού ΝΑΤΟ καί ο Πετρέας του Αφγανιστάν, δεν σημαίνει ότι ανήκουν και στην ελληνική ομογένεια. Στην ελληνική ομογένεια ανήκουν αυτοί, πού κάνουν αυτή την επιλογή.
    Οπως το πάτε, ως σύγχρονοι μνηστήρες, θέλετε να διαμοιράσετε εύκολα πλούτη. Ο Οδυσσέας έκανε είκοσι χρόνια να γυρίσει στην Ιθάκη. Η Οδύσσεια αγαπήθηκε και διαβάστηκε με πάθος απο τον Ελληνα. Ηταν η δική του ιστορία. Για τον Οδυσσέα πόνεσε, όχι για τούς μνηστήρες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ιαπετός 07/04/2011 00:11:12

      Μπράβο Ιαπετέ!
      Συνυπογράφω!

  19. JOHN D avatar
    JOHN D 07/04/2011 01:15:11

    Ευτυχώς που Υπήρχε ένας Καποδίστριας και ένας λορδ Βύρων να μας διδάξουν τη θα πει Ελληνας στην Καρδιά και ψυχή Δύστυχος δεν τους καταλάβαμε όπως και τους ήρωες της Επαναστάσεως του 1821 και εξευτελίζονται καθημερινά από τα ΜΜΕ αυτή είναι η Νοοτροπία του σύγχρονου Ελληνα .

  20. JOHN D avatar
    JOHN D 07/04/2011 01:48:13

    Για τον Κύριο που έγραψε ότι ήμασταν λαντζέρης είναι δουλειά δεν έχει ντροπή
    είναι καλλίτερα στο να κάθεσαι στο καφενείο με φραπέ και κυριλέ???και πληρώνει ο μπαμπάς γιαυτό έχουν πλουτίσει άλλοι οι ξένοι . γνωρίζετε τη ποσά φεύγουν από την χώρα και σας Σκοτώνουν ??Επίσης εδώ σε παρέλασης η Νεολαία ως τσολιάδες και οι κοπέλες με παλιές ενδυμασίες . και μιλάνε ελληνικά. και πίνουμε ΟΥΖΟ ΚΑΙ ΡΕΤΣΙΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΡΑΣΙΑ και τρόφιμα τυριά κτλ και ΌΧΙ WHISKEY VODKA απευθύνομαι για ορισμένους στα σχόλια τους.
    Μια παροιμία λέει αν δεν βρέξεις κολ.. ψάρι δεν θα φας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ JOHN D 07/04/2011 09:03:45

      αγαπητέ φίλε John
      Καλημέρα.
      Δεν χρειάζεται να απαντάς σε κάθε ανοησία.
      Οι έλληνες της διασποράς είναι το καλύτερο κομμάτι του ελληνισμού.
      Εγώ δεν είδα κανέναν, ούτε στις ΗΠΑ, ούτε στον Καναδά να καίει ελληνικές σημαίες.
      Είδα πολλούς, όμως, εδώ στην Ελλάδα.

    • juliet avatar
      juliet @ JOHN D 07/04/2011 10:49:32

      @JOHN D.
      και εγώ που γεννήθηκα απο Ελληνα που είχε γεννηθεί εκτος Ελλάδος και μάνα κατά το ήμισυ Ελληνίδα,είμαι πιο Ελληνίδα ,απο αυτούς που περηφανεύονται για την Ελληνικότητά τους.
      Φίλε,να σου παραθέσω τις διαφορές του πατριώτη και του εθνικιστή και άστους ν' αποφασίσουν σε πια κατηγορία είναι:
      ''Ο εθνικιστής είναι ένας άνθρωπος εναντιον.
      Ο πατριώτης ένας άνθρωπος υπέρ.
      Ο εθνικιστής πιστεύει πως το έθνος του είναι ανώτερο απο τα άλλα.
      Ο πατριώτης πιστεύει πως είναι διαφορετικό,ακόμα και αν μέσα του ονειρεύεται πως η πατρίδα του είναι ένα παράδειγμα για τις άλλες χώρες...
      Εκεί όπου ο εθνικοστής είναι γεμάτος μίσος,ο π α τ ρ ι ώ τ η ς αρκείται να είναι περήφανος.....''.
      Και ο καθένας ας είναι περήφανος γι΄αυτό που νομίζει ότι είναι ,η Πατρίδα μας θα ξανααναστηθεί με τους λατζέρηδες ,αφού τη σκότωσουν οι λιμάρηδες που χόρτασαν ψωμί.

  21. anonymous avatar
    anonymous 07/04/2011 11:41:50

    Αυτό που γράφεις εδώ το ακούω για πρώτη φορά. Δεν το θεωρώ σοβαρό διότι οι Ισραηλίτες επέλεξαν να επιστρέψουν στη γη των προγόνων τους.

    Ο Σόρος κατά τη γνώμη μου είναι αχυράνθρωπος των μυστικών υπηρεσιών της χώρας του και οι χρηματοδοτήσεις του διοχετεύονται σύμφωνα με τις οδηγίες αυτών την υπηρεσιών, διότι ούτε οι ίδιες ούτε το κράτος μπορούν να βγουν επίσημα και να χρηματοδοτήσουν. Κατά περίεργη διαβολική σύμπτωση όλες οι χρηματοδοτήσεις του εξυπηρετούν τα μέγιστα τα συμφέροντα της χώρας του.

  22. AUD avatar
    AUD 07/04/2011 11:57:19

    για όσους πιστεύουν ότι ο Soros είναι εδώ να μας βοηθήσει...

    διαβάστε και δείτε..

    hχχp://www.soros.org.mk/default.asp?lang=eng&menuid=10

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.