#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2011 12:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ακατάδεκτος υπουργός Υγείας



Του Κώστα Μαρκόπουλου, βουλευτή της ΝΔ

Πολλοί αναρωτιούνται γιατί η Ν.Δ. ζητάει απόσυρση του Σ/Ν  για την πρωτοβάθμια περίθαλψη. Είναι εξαιρετικά απλό, τόσο απλό όσο κενό περιεχομένου είναι το Σχέδιο Νόμου. Τι θα περίμενε κανείς από έναν αντίστοιχο σχεδιασμό; Θα περίμενε σαφείς διευκρινήσεις στα εξής ερωτήματα:

Πόσοι γιατροί θα συμμετέχουν στην πρωτοβάθμια περίθαλψη;
Από ποιες ειδικότητες;
Πόσους πολίτες θα επιβλέπουν ο καθένας σαν οικογενειακοί γιατροί;
Που θα γίνεται αυτό, σε πολυιατρεία, ή στα ιδιωτικά ιατρεία;
Θα είναι δωρεάν για τους ασθενείς η επίσκεψη, ή θα έχει συμμετοχή ο ασφαλισμένος;
Θα υπάρχει οροφή  δηλαδή, συγκεκριμένος αριθμός επισκέψεων για τον πολίτη ή θα μπορεί καθένας να επισκέπτεται τον οικογενειακό ιατρό όσες φορές θέλει το χρόνο;
Τι θα γίνει με τους αγροτικούς ιατρούς; Είναι, ή δεν είναι τμήμα της πρωτοβάθμιας περίθαλψης;
Τι θα γίνει με τα Κέντρα Υγείας σε σχέση με την πρωτοβάθμια περίθαλψη και τέλος
Οι γιατροί του συστήματος πως θα αμείβονται;

Όλα τα παραπάνω απουσιάζουν από το σχέδιο. Όπως απουσιάζει και ο διάλογος με αυτούς που θα το υλοποιήσουν, τον ιατρικό κόσμο της χώρας. Η κυβέρνηση επιλέγει να διαπραγματεύεται με 237 λαθρομετανάστες επί 4ημέρου και όχι με τους γιατρούς που θα υλοποιήσουν την πρωτοβάθμια φροντίδα!

Και τα παραπάνω κενά ζητά ο κύριος Λοβέρδος να τα στηρίξει η Ν.Δ. και απορεί μάλιστα γιατί δεν το κάνει!

Και εμείς στη Ν.Δ. απορούμε πως τολμά να κατεβάζει για Σ/Ν μια επικεφαλίδα χωρίς περιεχόμενο. Να αποσύρετε το Σχέδιο Νόμου κύριε Λοβέρδο…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nick avatar
    nick 08/02/2011 12:33:39

    "Η κυβέρνηση επιλέγει να διαπραγματεύεται με 237 λαθρομετανάστες επί 4ημέρου και όχι με τους γιατρούς που θα υλοποιήσουν την πρωτοβάθμια φροντίδα!"

    Μόνο με αυτή τη φράση τα είπε όλα ο κ. Μαρκόπουλος...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ nick 08/02/2011 13:08:54

      Το ξανάπα, ανεβάζουμε στροφές σιγά σιγά...

  2. φωτεινη avatar
    φωτεινη 08/02/2011 12:38:27

    διαπραγματευτες του επιπεδου της και μονον...

  3. nikos avatar
    nikos 08/02/2011 12:48:29

    Προτιμά να αδιαπραγμάτευται με τους Κο Πρετεντέρη κλπ

  4. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 08/02/2011 12:52:30

    Όχι άλλους άνευρους και άτολμους και αναποφάσιστους Υπουργούς Υγείας στο κόμμα μας, κ. Μαρκόπουλε ! Αρκετούς είχαμε.

    Την ελεύθερη επιλογή γιατρού έπρεπε να την είχατε πραγματοποιήσει εσείς, κι όχι να κρατάτε πεντέμυσι χρόνια αυτό το αίσχος των "ραντεβού", της συναλλαγής, του απρόσωπου και φτωχού, και κουρασμένου, και τάχα μου "δημοκρατικού συστήματος ΙΚΑ, ΕΣΥ κι όλης αυτής της απάνθρωπης κατάστασης που σαπίζει χρόνια. Ούτε στο ΙΡΑΝ δέν συμβαίνει μιά γυναίκα έμπορος, που πληρώνει ένα σκασμό λεφτά το μήνα για ασφάλεια, να μή μπορεί να διαλέξει η ίδια τον γυναικολόγο της !

    Τέρμα οι διάλογοι "με τον ιατρικό κόσμο της χώρας" που θα χάσει τα μαϊμού ταξίδια στο Ντουμπάϊ και τα φακελάκια και τις τηλεοράσεις πλάσμα - Λοβέρδος ή ξελοβέρδος, εδώ πρέπει να παρθούν γενναίες αποφάσεις χωρίς τους φερετζέδες του διαλόγου και της συναίνεσης που δικαιολογούν την απραξία και σας καταβαράθρωσαν κι εσάς. Φερθείτε για μιά φορά σάν ΔΕΞΙΟΙ και υπερθεματίστε επιτέλους σε κάτι απο αυτά που ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ οδηγείται να κάνει το ΠΑΣΟΚ. Τις σοσιαλιστικές αρλούμπες περι δωρεάν υγείας και παιδείας και τα κέρατά μας τα τράγια που οδηγούν στη διαφθορά, στο φακελάκι, στη σπατάλη, στις ουρές, στα ραντεβού εξαμήνου, στην ομηρεία όλου αυτού του ταλαίπωρου κόσμου, να τις αφήσετε στην Αριστερά - μήν αφήνετε το ΠΑΣΟΚ να σας ξεπεράσει

    • victoria avatar
      victoria @ τσώφλι πασατέμπου 08/02/2011 13:23:07

      Στο Ιράν, γυναίκα-έμπορος; Γυναικολόγο; Έχεις καμιά ιδέα για αυτό που επικαλείσαι;

      Βέβαια κυρίως σε εκθέτει το «αυτά που αναγκαστικά οδηγείται να κάνει το ΠΑΣΟΚ». Η άποψή σου είναι γεμάτη πράσινη αντικειμενικότητα...

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ victoria 08/02/2011 13:42:58

        Τίποτε δέν κατάλαβες, φίλη. Εδώ στην πόλη μου, στο πρώην ΤΕΒΕ, έχουν ορίσει ΕΝΑΝ γυναικολόγο για τους ασφαλισμένους του. Δέχεσαι εσύ, που είσαι γυναίκα, να πάς όπου γουστάρουν αυτοί και να μή μπορείς να διαλέξεις τον γυναικολόγο της εμπιστοσύνης σου ; Πές μου να καταλάβω, άν ο ΔΥ που μπορεί να επισκεφτεί 12 γυναικολόγους, έχει κάθε λόγο να αισθάνεται καλύτερα...

        • victoria avatar
          victoria @ τσώφλι πασατέμπου 08/02/2011 14:01:10

          Έχεις δίκιο δεν καταλαβαίνω. Ούτε το επιχείρημά σου (12 γυναικολόγοι κλπ), ούτε πώς λύνει το νομοσχέδιο το πρόβλημα που λες. Δεν το λύνει.

          Προβλήματα υπάρχουν. Αλλά τώρα δεν επιχειρείται λύση, επιχειρείται κατά-λυση, στα πάντα. ΆΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ.

          Άλλωστε το πονεμένο σου ΠΑΣΟΚ, μια χαρά ήξερε να παίζει πάντα το ρόλο του λαοπλάνου υπερασπιστή των κακόμοιρων συντεχνιών, τώρα που τα αφεντικά του θέλουν να το μοιράσουν αλλού (όχι να το πατάξουν), τις καταδικάζει τις κακές συντεχνίες. Και μας έπεισε.

          • dim avatar
            dim @ victoria 08/02/2011 14:17:48

            Είναι προφανές ότι το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να φανεί το ΠΑΣΟΚ κακό και όχι να πάει η Ελλάδα μπροστά. Κλασσικό πρόβλημα πολλών ανθρώπων εδώ μέσα. ΝΔ+Σαμαράς και ξερό ψωμί. Θα πάμε μπροστά έτσι. Άντε θα φτάσουμε και στο επίπεδο του Αφγανιστάν σε λίγο.

            Και να προσθέσω ότι θεωρώ ότι το νομοσχέδιο είναι από τις καλύτερες αλλαγές που γίνονται σε αυτή την χώρα μετά το άνοιγμα των κλειστών. Φυσικά αν ήταν η ΝΔ στην εξουσία, θα χειροκροτούσατε όλοι. Τώρα τι να πείτε;

          • victoria avatar
            victoria @ dim 08/02/2011 15:30:58

            Τώρα λέμε ότι στο επίπεδο του Αφγανιστάν μας φτάνει το ΠΑΣΟΚ, δεν κυβερνά ο Σαμαράς.

            Και με τίποτα δεν μασάμε ότι τώρα θυμηθήκατε να πάτε μπροστά και ...τραβήξατε προς την Ουγκάντα (σόρρυ Ουγκάντα). Η ΝΔ είπε τι χειροκροτά και τι όχι, κατά το γνωστό λαϊκισμό δεν θες να τα ξεχωρίσεις και ναι, το έχω αυτό το κλασικό πρόβλημα με το λαϊκισμό. Εκτός από το ότι είναι φανταστικό το νομοσχέδιο, έχεις να μας πεις καμιά απάντηση στα ερωτήματα του άρθρου, να χειροκροτήσουμε εσένα;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τσώφλι πασατέμπου 08/02/2011 13:31:36

      Δηλαδή, τα "μαϊμού ταξίδια" και οι τηλεοράσεις πλάσμα κ.λπ., μόνο τους γιατρούς του ΙΚΑ αφορούν; Τους (συμβεβλημένους με τα άλλα ταμεία) ιδιώτες που συνταγογραφούν αβέρτα-κουβέρτα, δεν τους αφορούν; Απορώ πώς προσπαθείς να μας πείσεις. Νομίζεις ότι δεν έχουμε φίλους γιατρούς που μας το έχουν ομολογήσει απερίφραστα;

    • Sporades avatar
      Sporades @ τσώφλι πασατέμπου 08/02/2011 15:03:25

      Πές τα Χρυσόστομε!!!

  5. tiramola avatar
    tiramola 08/02/2011 12:54:26

    Χαιρετίσματα κύριε Μαρκόπουλε...

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ tiramola 08/02/2011 12:59:15

      Δες σχόλιο στον τσώφλι και πές μας και συ τη γνώμη σου

    • victoria avatar
      victoria @ tiramola 08/02/2011 13:24:22

      Τα χαιρετίσματα στην εξουσία!

  6. Έρεβος avatar
    Έρεβος 08/02/2011 12:58:18

    Για πες μας μέσα σε δέκα γραμμές συγκεκριμένα πως και γιατί θα ωφελήσει το "σχέδιο" Λοβέρδου την υγεία. Το'χεις διαβάσει; Το κατάλαβες; Τι κατάλαβες;

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Έρεβος 08/02/2011 14:20:24

      Το σχέδιο Λοβέρδου είναι ντιρεκτίβα της ΕΕ και όχι της Τρόϊκας. Και μάλιστα υπάρχουν 2 αποφάσεις του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου για την ελεύθερη επιλογή γιατρού που την θεωρεί μία απ'τα σημαντικά δικαιώματα του ανθρώπου.

      Ο Λοβέρδος βρήκε τη χρυσή ευκαιρία να ξεφορτωθεί αρκετά βάρη, να κάνει αυτό που θα του επιβάλλουν στο άμεσο μέλλον, κι εμείς τον στολίζουμε με επίθετα για να αισθανόμαστε καλύτερα !

      Το "το διάβασες, τί κατάλαβες" και τα λοιπά τα προσπερνώ γιατί βλέπω πως είσαι Αθηναίος και γι αυτό δικαιολογείσαι !

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 08/02/2011 13:08:05

    Επιτέλους κάτι λιτό και συγκεκριμένο να καταλάβουμε και εμείς τι συμβαίνει.

    Κόψτε ΝΔ τις αόριστες ανακοινώσεις και περάστε στο συγκεκριμένο όπως τώρα.

  8. Xrhstos Theocharis avatar
    Xrhstos Theocharis 08/02/2011 13:43:33

    Τι είναι ο κ. Κώστας Μαρκόπουλος είμαμε; γιατρός μήπως;
    Βαρεθήκαμε κύριοι βουλευτές σε όποιο πολιτικό χώρο κι αν ανήκετε (γιατροί, δικηγόροι και λοιποί αμαρτωλοί) που το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι μην και χάσετε την πελατεία σας. Δεν υπάρχουν πια πρόβατα να τα παρκάρετε κατά βούληση. Όσο για τη Ν.Δ. καιρός είναι να αποτινάξει τη μούχλα από πάνω της και να κατέβει στις εκλογές "λευκή" και ει δυνατόν με καινούριο όνομα. Συγγρού ακούει κανείς;

  9. Έρεβος avatar
    Έρεβος 08/02/2011 14:12:09

    Επειδή οι πράσινοι φίλοι μας από ότι κατάλαβα τίποτα δεν κατάλαβαν, να γράψω εγω τις δέκα γραμμές.

    Ο Λοβέρδος λοιπόν και οι υπόλοιποι χαμηλόβαθμοι υπάλληλοι της τρόικας που απαρτίζουν αυτό που λέγεται "ελληνικη" κυβέρνηση όπως φαίνεται έλαβαν την εντολή απαξιώστε και ενοχοποιήστε όλες τις εργατικές τάξεις της χώρας. Αφού το κάνετε αυτό προχωρήστε στο πετσόκομα και στη συρρίκνωση όλων των τυχόν προνομίων και μέχρι τώρα δικαιωμάτων τους.
    Έχουμε λοιπόν:

    Οι φορτηγατζήδες της μιας νταλίκας κονομάνε πολλά και έχουν ψηλα κόμιστρα.
    Οι φαρμακοποί είναι πολλοί και έχουν μεγάλα κέρδη.
    Οι γιατροί παίρνουν φακελάκια και είναι αλμπάνηδες
    Οι εκπαιδευτικοί είναι πολλοί, κάνουν φροντιστήρια και είναι τεμπέληδες.
    και πάει λέγοντας

    Οπότε:
    Πάρτε τις άδειες από τους ακριβούς φορτηγατζήδες και φέρτε εταιρίες να πέσουν τα κόμιστρα...
    Ξεφτυλίστε την άδεια φαρμακείου και αφήστε τελικά και τα τυροπιτάδικα να πουλάνε φάρμακα για να πεσουν οι τιμές...
    Αφού όλοι οι γιατροί παίρνουν φακελάκια βάλτους να δουλεύουν με τα ίδια λεφτά το διπλάσιο...
    Αφού οι εκπαιδευτικοί κάνουν φροντιστήρια συγχωνευστε σχολεία μετατάχτε ή απολύστε τους...
    και πάλι πάει λέγοντας. Καμμιά εργατική τάξη δεν θα γλυτώσει από το παραπάνω τρυπάκι. Τελευταίοι θα είναι οι εφοριακοί για ευνόητους λόγους.

    Εν τω μεταξύ βέβαια οι χαμηλόβαθμοι αυτοί υπάλληλοι του ΔΝΤ έχουν ασυλία και την άρουν μονον άμα γουστάρουν αυτοί και μόνον για όποιο αδίκημα γουστάρουν αυτοί.

    Κονομάνε κατ'ελάχιστον μια κατοστάρα χιλιάδες ευρώ το χρόνο και φυσικά δεν πληρώνουν από την τσέπη τους ούτε τις τυρόπιτες που τρώνε στο αεροδρόμιο ή μένουν σε σπιταρώνες των 300 τ.μ σε ακριβές συνοικίες και δηλώνουν ότι πληρώνουν το ίδιο ενοίκιο που πληρώνουν οι μαύροι για να νοικιάσουν ένα τριάρι στα πατήσια.

    Τουλάχιστον ρε παιδιά θα μας πείτε πότε θα ανοίξει καμμιά θέση στην τρόικα να στείλουμε και μεις βιογραφικό;

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Έρεβος 08/02/2011 14:40:35

      Να με συμπαθάς αλλά απο αυτά που λες σε άλλα post εγώ συμπέρανα ότι είσαι θαυμαστής της χούντας αγαπητέ και όχι ΝΔ.

  10. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 08/02/2011 14:22:37

    Ο "πασατέμπος" πιο πάνω έχει εν μέρει δίκιο.

    Εδώ πρέπει να παρθούνε γενναίες αποφάσεις (αυτές του Λοβέρδου δεν είναι ουτε καν τολμηρές)...

    Εγώ έκανα το πολύ απλό:

    Έκλεισα την εταιρεία (με εξαιρετικές δουλειές) επειδή είχα βαρεθεί να πληρώνω με τη γυναίκα στο σύνολο 1.112 Ευρώ μηνιαίως στο ΤΕΒΕ για παροχές ΜΗΔΕΝ!!!!
    Φανταστείτε, 14.000 Ευρώ το χρόνο και φυσικά άλλα τόσα σε "κανονικούς" γιατρούς που δεν σε δουλεύουνε...

    Όταν πήγα στη ΔΟΥ στο Μαρούσι πάθαν πλάκα επειδή ξέρουν οτι οι δουλειές μου πάνε καλά.

    Μάλιστα στο ΟΑΕΕ δίπλα από το Αίθριο, έκανα μεγάλο παρτυ με φωνές!

    Πληρώναμε 14.000 Ευρώ το χρόνο κι εγώ έπρεπε να πάω στον ΟΑΕΕ στο Μαρούσι, να κάτσω στην ουρά, να λέω καθισμένος σε ένα γραφείο σε κάποιον τι πρόβλημα έχω (ακριβώς δίπλα από την ουρά όπου ακούνε όλοι τι προβλήματα υγείας έχω ή δεν έχω) να πηγαίνω σε έναν γιατρό τους να με ξεπετάξει και εφόσον μου έδιναν συνταγή για φάρμακο έπρεπε να πάω στην Αγία Παρασκευή σε ένα άλλο γραφείο να μου την επικυρώσει για να πάω μετά στο Φαρμακείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Η γυναίκα με τα παιδιά σε νοσοκομεία και γιατρούς είχε αντιμετώπιση μαύρης στη Νότια Καρολίνα το 1860...

    Πάω κι εγώ λοιπόν στην Ελβετία και ανοίγω μία ελβετική "AG". Βέβαια θέλει κάποια χρήματα (εγώ είχα τη δυνατότητα) αλλά μπορεί κάποιος να ανοίξει και "GmbH" με μηδαμινό κόστος.

    Πάω και στην OEKK που είναι από τις κορυφαίες ασφαλιστικές στην Ελβετία.
    Κάνω ένα καλό πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης για ανθρώπους που ζούνε σε άλλες χώρες (OEKK MONDIAL) που λέγεται FAMILY-FLEX (για όλη την οικογένεια). Επιπλέον το FAMILY-DENTAL.
    Η Ασφαλιστική μας έδωσε κάρτες (σαν πιστωτικές) και στην Ελλάδα είναι συμβεβλημένη με το Ιατρικό Αθηνών και το Ιατρικό Παίδων.
    Είτε για Εξετάσεις είτε για περίθαλψη, πάμε εκεί, δίνουμε την κάρτα, την περνάνε εκεί σε ένα μηχάνημα όπως στα SuperMarket και δεν πληρώνουμε σεντς από την τζέπη!!! Εξυπηρέτηση με το γάντι!!!
    Η ασφάλεια κοστίζει οικογενειακώς 5.500 ελβετικά Φράγκα ετησίως, δηλαδή γύρω στις 4.300 Ευρώ.
    Επιπλέον εγώ έκανα και εξτρα συνταξιοδοτικό (ÖKK RENTE) και επίσης το ÖKK RISIKOKAPITAL UNFALL και το ÖKK RISIKOKAPITAL KRANKHEIT που αποζημιώνει την Οικογένειά μου με 1,5 εκ. Ευρώ εάν δεν μπορώ να εργαστώ λόγω ατυχήματος, αρρώστειας ή θανάτου. Για κάθε μέρα νοσηλείας μου σε νοσοκομείο, εισπράττω 250 Ευρώ για να ζήσει η Οικογένειά μου (για τέτοιες παροχές μιλάμε!). Και θα παίρνω και 350 Ευρώ σύνταξη μηνιαίως από αυτό το πρόγραμμα!!!
    Αυτό μου κοστίζει ετησίως άλλες 4.000 Ευρώ (αλλά όποιος θέλει το κάνει).

    Συνεπώς με 8.300 Ευρώ το χρόνο είμαστε ΦΟΥΛ ασφαλισμένη όλη η οικογένεια στο Ιατρικό Αθηνών κι εγώ με επιπλεον ασφάλειες ζωής και θα παίρνω και 360 Ευρώ σύνταξη μηνιαίως!

    Μέχρι τώρα πληρώναμε 14.000 ετησίως για να μας περιγελάει το ΤΕΒΕ Αμαρουσίου και να πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλά μας σε ιδιωτικά γιατρεία και διαγνωστικά κέντρα καθότι όταν χρειάζομαι ακτινογραφία την χρειάζομαι τώρα και όχι σε 3 μήνες...

    Κατά τα άλλα όλα έμεινας ως είχαν.

    Τα γραφεία τα κράτησα και το έκανα "μη αυτόνομο παράρτημα" της ελβετικής εταιρείας. Η δουλειά συνεχίζεται και οι πελάτες παίρνουν τιμολόγιο με την ελβετική διεύθυνση.
    Η έδρα στην Ελβετία (διεύθυνση δικηγορικού γραφείου) καθώς και το virtual office που μου κάνει τις εκτροπές στα ελληνικά τηλέφωνα (εάν ποτέ πάρει κάποιος εκεί αλλά όλοι εδώ παίρνουνε αφού μας ξέρουν) μου κοστίζουν ετησίως 1.400 Ευρώ.

    Εφορία πληρώνω στο Kanton ZUG μόνο 11%!!!

    Δηλώνω υπεύθυνα οτι (πέραν από το ξύλο που τους έριξα στο παρκιγκ στο χωματόδρομο) όλα τα παραπάνω τα έκανα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ λόγω εξευτελιστικης και ατιμωτικής αντιμετώπισης της γυναίκας μου στο ΟΑΕΕ Αμαρουσίου (από τους εκεί δερβέναγες) σε πρόβλημα που αντιμετωπίζαμε σχετικά με τεκνοποίηση...

    Δεν θα τους πληρώνουμε 14 χιλιάρικα ετησίως για να μας πούνε μπροστά στον κόσμο και πως να "το κάνουμε" ώστε να μην χρειάζονται εξωσωματικές...

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ SPYROS T. 08/02/2011 14:29:55

      Ακούστε τα Ερεβος και Βικτωρία, και άν δέν καταλαβαίνετε ακόμα να σας κάνουμε τα εισιτήρια για το Ιραν (λίγο πιό μακριά απ'το Μαρούσι)

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ τσώφλι πασατέμπου 08/02/2011 14:36:29

        Τι σχέση έχουν οι γιατροί με την ανοργανωσιά και την ρεμούλα του ΤΕΒΕ. Να ψάξει να βρει τους διοικητές που το έφεραν σε αυτά τα χάλια και να τους τιμωρήσει. Μετά ας πάρει έναν καλό τεχνοκράτη να βάλει τάξη στα ασυμμάζευτα. Τι φταίνε να πληρώσουν όλοι οι γιατροί την ανικανότητα ή την ουσιαστική αδυναμία να πάρει λογικές αποφάσεις λόγω μνημονίου.

        • SPYROS T. avatar
          SPYROS T. @ Έρεβος 08/02/2011 14:45:13

          Έρεβος,

          πίστεψέ με ειλικρινά, οι γιατροί δεν είναι για λύπηση...

          • Έρεβος avatar
            Έρεβος @ SPYROS T. 08/02/2011 14:52:38

            Σπύρο πίστεψε με ειλικρινά,
            αφήνωντας τις ίδιες φαύλες και ανίκανες διοικήσεις, με την ίδια σαθρή και δαιδαλώδη διοικητική και οργανωτική δομή, όσο και να πετσοκόψεις και να συμπιέσεις τον εργαζόμενο γιατρό ή οποιονδήποτε ΔΥ στο τέλος μια οπή εις το νερό θα κάνεις. Αυτό το γνωρίζει ο Λοβέρδος ως ιδιαίτερα έξυπνος άνθρωπος. Άρα διπλό το φταίξιμο του.

          • SPYROS T. avatar
            SPYROS T. @ Έρεβος 08/02/2011 14:54:33

            Δίκιο έχεις...

          • Έρεβος avatar
            Έρεβος @ Έρεβος 08/02/2011 14:57:20

            Και εσυ έχεις δίκιο στο ότι όλοι οι γιατροί δεν είναι για λύπηση...

    • dim avatar
      dim @ SPYROS T. 08/02/2011 14:50:49

      Σε πάω με 1000! Κάπως έτσι τα πήρα και εγώ στο κρανίο και έφυγα μετανάστης στην Αγγλία όπου υπάρχει πολιτισμός 100 χρόνια μπροστά σε σχέση με την Ελλάδα. Ελβετία αν μπορείς να ζήσεις εκεί, είναι ακόμα καλύτερα!

      • SPYROS T. avatar
        SPYROS T. @ dim 08/02/2011 14:58:45

        Dim

        δόξα το Θεό πάει καλά η δουλίτσα εδώ.

        Μα δεν καταλάβαμε και καμία αλλαγή πλην των "χαρτιων"...

        Φυσικά καταλάβαμε την αλλαγή προς το καλύτερο τως παροχών σε γιατρούς!

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/02/2011 14:53:24

    Και εγώ είχα γράψει σε άλλη ανάρτηση ότι η πλειονότητα των εργαζομένων στο ΙΚΑ δεν χρησιμοποιεί τα σοβιετικά Πολυϊατρεία, αλλά υποχρεωτικά τα πληρώνει μέσω κρατήσεων. Και επίσης είναι απόλυτα σωστό ότι ο εργαζόμενος στο ΤΕΒΕ δεν έχει επιλογή γιατρού.
    Αυτά είναι λογικά; Το να τα καταργήσει κάποια κυβέρνηση είναι "αριστερό" μέτρο;
    Επιτέλους, ας φερθεί έξυπνα η ΝΔ, ας αφήσει το ΠΑΣΟΚ να κάνει τη βρώμικη δουλειά που θα έπρεπε να κάνει η ίδια. Και ας φωνάξει εκεί όπου πρέπει να φωνάξει.
    Διότι δεν είδαμε τη ΝΔ, μέχρι πρόσφατα, να κόπτεται για την εγκληματικότητα, για τον νόμο Καστανίδη που καταργεί την προφυλάκιση ακόμα και κακοποιών, για τη λαθρομετανάστευση, όπως δηλαδή θα έπρεπε να κάνει ένα δεξιό κόμμα.
    Αν μπορεί ο ασφαλισμένος του ΙΚΑ με τον νέο νόμο να πάει σε έναν ιδιώτη γιατρό, όπως ο ασφαλισμένος του Δημοσίου, κερδισμένος θα είναι ο ασφαλισμένος του ΙΚΑ.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ ΒΙΣ 08/02/2011 15:10:03

      Στη Γερμανία που μεγάλωσα, οι ασφαλισμένοι στα ταμεία ανάλογα του ΙΚΑ (εκεί ΑΟΚ) μπορούνε να πάνε σε όποιον ιδιώτη γιατρό θέλουν χωρίς να πληρώσουν μία!

      Κοιτάζεις ποιός γιατρός είναι κοντά στη γειτονιά σου και πηγαίνεις. Αμα δεν τον θεωρείς καλό πάς σε άλλον σε οποιαδήποτε περιοχή.

      Πρωτοβάθμια περίθαλψη υπάρχει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε ιδιωτικά γιατρεία.

      Φυσικά ο ασφαλισμένος δεν πληρώνει τίποτε από την τζέπη του!

      Ο γιατρός πληρώνεται από το κράτος.

      Έτσι δεν υπάρχει συμφόρηση στα νοσοκομεία οπου εκεί αντιμετωπίζονται μόνο έκτακτα περιστατικά και χειρουργεία.

      Ο γιατρός ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να εξετάζει στο ιατρείο του ασφαλισμένους από ΟΛΑ τα ταμεία αλλιώς δεν παίρνει άδεια εξάσκησης επαγγέλματος να ανοίξει ιατρείο!

      Αυτό το "δέχεται μόνο με ραντεβού" δεν υπάρχει σε καμία ευρωπαϊκή χώρα...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ SPYROS T. 08/02/2011 15:37:32

        Τα γνωρίζω αυτά. Και στη Γαλλία ανάλογη είναι η κατάσταση. Αλλά οι μεταρρυθμίσεις της ΝΔ στον χώρο της Υγείας ήταν ανύπαρκτες.
        Και τώρα αντί να κάνει η ΝΔ κυριολεκτικά ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ, όχι απλά αντιπολίτευση, του ΓΑΠ και για τα πεπραγμένα του ως ΥΠ.ΕΞ., όταν η κάθε περίεργη ΜΚΟ τσιμπούσε τρελά ποσά από τα χρήματα του φορολογούμενου για να ικανοποιείται η λόξα του "ζαβού" με τις ΜΚΟ, υπερασπίζεται το σοβιετικό κατεστημένο του ΙΚΑ!
        Δείτε εδώ για τα πεπραγμένα του

        • ελλην της εσπεριας avatar
          ελλην της εσπεριας @ ΒΙΣ 09/02/2011 01:09:43

          Ιταλια εχετε ζησει;ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΙΣΧΟΣ στην περιθαλψη!Πιο ευκολο ειναι να πεθανεις.Κι αυτο μονον με ραντεβου!!!!!!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ SPYROS T. 08/02/2011 15:38:55

        Συγγνώμη, εστάλη το τελευταίο σχόλιό μου προτού ολοκληρώσω:
        Δείτε εδώ για τα πεπραγμένα του ΓΑΠ στο Υπ.Εξ.
        h...p://dexiextrem.blogspot.com/2011/02/69.html

        Το απόλυτο σκάνδαλο!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ SPYROS T. 08/02/2011 15:42:11

        Να γνωρίζει όμως η ΝΔ ότι, όταν υπερασπίζεται τα σοβιετικά πολυιατρεία του ΙΚΑ, θα έχει απέναντί της τους ασφαλισμένους στο ΙΚΑ που δεκαετίες ολόκληρες ταλαιπωρούνται σε αυτά. Ας πάει ο κ. Σαμαράς ένα πρωί να στηθεί στην ουρά (αφού έχει κλείσει το ραντεβού...) να δούμε πώς θα νιώσει. Επειδή το έχω κάνει και εγώ και η γυναίκα μου, το γνωρίζω εκ πείρας.

      • Έρεβος avatar
        Έρεβος @ SPYROS T. 08/02/2011 15:54:18

        Ρε Σπύρο που θες να καταλήξεις;
        Τι συγκρίνεις τη ...τσα με τη βούρτσα;

        Στην Γερμανία οι διοικητές των ασφαλιστικών ταμείων δεν είναι αποτυχημενοι πολιτικάντηδες που τους λέει το κόμμα παιξε τα αποθεματικά του ταμείου σου στο χρηματιστήριο ή σε δομημένα ομόλογα και αυτοί πάνε και τα παίζουν χωρίς να γνωρίζουν στοιχειωδώς τι κάνουν.

        Ούτε η γραφειοκρατία των ταμείων απαιτεί από τον υπάλληλο τον μίτο της αριάδνης για να βγάλει ένα έγγραφο που θα του ζητήσει ο ασφαλισμένος.

        Ούτε επίσης ο γιατρός χρειάζεται 50 "κεφάλια" ασφαλισμένων την ημέρα για να βγάλει ένα αξιοπρεπές μεροκάματο, συμφωνο με το ρίσκο που έχει το επάγγελμα του και τη δυσκολία των σπουδων του.

  12. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 08/02/2011 16:42:31

    Τσόφλι, το ξεπούλημα των πάντων σε ξένους λέγεται -ανέκαθεν λεγόταν- προδοσία. Αυτή η έννοια είναι εξ ορισμού συνειδητή πράξη. Όλοι βέβαια που τρέχουν από πίσω της μπορεί να είναι και άφρονες (όχι κατ'ανάγκη λιγότερο επικίνδυνοι). Στο δια ταύτα. Στο υπερνομοσχέδιο της υπερυπουργάρας σου μπορείς να μας πείς αν και που διευκρινίζεται πως θα πληρώνονται οι γιατροί της Τρόικας? Εκτός αν στα ...σου οι αμοιβές των γιατρών αρκεί εσύ να έχεις γιατρό της επιλογής σου.

  13. LOKROS avatar
    LOKROS 08/02/2011 16:47:18

    H ελπίδα είναι επιταγή χωρίς αντίκρισμα

  14. giannis avatar
    giannis 08/02/2011 16:57:23

    ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ (Ι.Σ.Α)

    ΑΡΘΡΑ:

    "Μας θεωρούν αναλώσιμους και κορόϊδα."

    "ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ Π.Φ.Υ. ΜΕΣΩ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ"

    "ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ"

    "ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ κ. Λοβέρδου"

    "ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ !!!"

    http://isathens.wordpress.com

  15. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 08/02/2011 17:07:22

    Αγαπητέ Σπύρο, ψάξε να δεις τι σημαίνει "ιδεολογικός μεταπρατισμός". Θα σου πω με λίγα λόγια και εσύ, αν θες ,ψάξτο καλύτερα. Είναι η κοινωνική τάση που αναπτύχθηκε στην Ελλάδα μετα την μεταπολίτευση και στην ουσία είναι αυτό που περιγράφεις. " Στην Γερμανία οι γιατροί....." , " Στην Ελβετία οι δικηγόροι...", "στις Η.Π.Α οι μηχανικοί....." κ.ο.κ. Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα που αναπτύχθηκε σε συνειδητά λάθος βάσεις μετά την μεταπολίτευση. Εισαγόμενες (μεταπρατικές) ιδέες από άλλες κοινωνίες είναι κενές περιεχομένου. Η κάθε κοινωνία τροφοδοτείται από την ίδια της την δυναμική ή την ίδια της την φαυλότητα. Οπότε να πιστεύεις ότι οι προθέσεις κάποιου πολιτικάντη είναι η εφαρμογή " μεταπρατικών" ιδεών στην Ελλάδα απλά δίνεις άλλοθι στο συνολικό ξεχαρβάλωμα- ξεπούλημα που βρίσκεται σε εξέλιξη 16 μήνες τώρα.

  16. Lila avatar
    Lila 09/02/2011 02:38:06

    Διαβάζω τα σχόλια κι αναρωτιέμαι πραγματικά πως θα βρεθεί ένας κοινός τόπος συζήτησης σε αυτόν τον τόπο. Για όσους λοιπόν δεν έχουν γνώση του τι συμβαίνει στον χώρο της υγείας να σας ενημερώσω ότι κανείς ασθενής ,στην ουσία, δεν έχει δικαίωμα επιλογής γιατρού.Έχει δικαίωμα επιλογής μέσα από μια λίστα συγκεκριμένων ιατρών που δέχονται είτε 4 ώρες τη μέρα (συγκεκριμένες) στο ΤΕΒΕ είτε κατόπιν ραντεβού στο δημόσιο. Δικαίωμα επιλογής έχουν μόνο δικηγόροι,μηχανικοί, δημοσιογράφοι,οι οποίοι πληρώνουν και λαμβάνουν άμεσα τα λεφτά τους πίσω από το ταμείο ( ένα ποσοστό της τάξης των 35-40 ευρώ/επίσκεψη) . Το νομοσχέδιο όμως δεν λέει πως θα πληρώνετε ο ιδιώτης. Θα πληρώνετε ανά επίσκεψη από το κράτος με 20 ευρώ (14ευρώ μετά τους φόρους) όπως ισχύει στο δημόσιο( το οποίο βεβαίως έχει να πληρώσει 1 χρόνο) αλλά και όπως ισχύει στη Γαλλία,Γερμανία που ήδη αναφέρθηκαν (φυσικά εκεί οι τιμές είναι υψηλότερες), ή με μηνιαίο μίσθωμα της τάξης των 600 ευρώ ασχέτως του αριθμού των ασθενών όπως το ΤΕΒΕ? Το μνημόνιο βεβαίως το διευκρινίζει,ότι δηλ ο ιδιώτης θα έχει μηνιαίο μόνο μίσθωμα. Πιστεύετε πραγματικά ότι θα υπάρξουν πολλοί τρελοί γιατροί να δεχτούν να δέχονται εν δυνάμει 9.000.000 ασφαλισμένους για 600ευρώ???,εκτός κι αν μόλις αρχίζει ή είναι απελπισμένος. Μα είναι αδύνατον να επιβιώσει,πολύ απλά θα περιμένουν όλοι να εξυπηρετηθούν από τους 7000 γιατρούς του πρώην ΙΚΑ. Οι οποίοι,μπορεί να έχουν πολλά κακά ( και πολλοί και πολλά καλά), αλλά να θυμάστε ότι δεν βρέθηκαν σε αυτούς τα εκατομμύρια,αλλά σε πανεπιστημιακούς και γιατρούς του ΕΣΥ, από προμήθειες και από τα παράνομα ιατρεία. Όσο για το αν οι γιατροί είναι για λύπηση, όπως παντού υπάρχουν κάποιοι που είναι πλούσιοι, ο μεγάλος όγκος που απλά ζει ακόμα αξιοπρεπώς ,αλλά και κάποιοι που προσπαθούν να επιβιώσουν. Και τέλος τα νέα παιδιά που ήδη φεύγουν έξω,όπου ζητάνε γιατρούς, και όπου θα πάρουν την αμοιβή που αξίζουν χωρίς να διασύρονται καθημερινώς από κάθε κυβερνητικό ή συνδικαλιστή που δεν δούλεψε ποτέ στη ζωή του. Το νομοσχέδιο θα μπορούσε να είναι μια καλή τομή στην υγεία,αλλά δεν θα είναι υπέρ των ασθενών αν δεν δώσουν αυτά που πρέπει και στον γιατρό που θα τους εξετάζει.Αλλιώς δεν πρόκειται να αλλάξουν και πολλά πράγματα, παρά μόνον οι περικοπές των εξετάσεων και των φαρμάκων,που έχουν ήδη αρχίσει σε πολλά ταμεία.

  17. κα(η)μενος Ελλην avatar
    κα(η)μενος Ελλην 09/02/2011 03:03:55

    Ισως αγνοειτε όλοι σας στην Αθηνα οτι στην επαρχια υπαρχουν γιατροί με 3 και 5 ασθενεις την ημερα, χωρις μεγαλες συνταγογραφιες και επιπλέον εισοδηματα. Τα ελαχιστα εξοδα σε ενα ιατρειο ειναι 800 ευρω. Παμε όλοι κατευθειαν για λουκετο, οπότε παλι θα περιοριστουν οι επιλογες των ασφαλισμενων αναμεσα σε ελαχιστους ιατρους. 15 χρονια πανω σε βιβλια για να κερδιζω τα μισα απο οτι μια κομμώτρια(δεν εχω τιποτα με αυτην φυσικά). Ειμαι ελευθερος επαγγελματιας και θελω να αμοίβομαι για τις υπηρεσιες που προσφερω. Ας αναλαβει το δημοσιο, αφου δεν μπορει να με πληρωνει αξιοπρεπως, ας κανει πρωτοβαθμια φροντιδα στα κρατικα ιδρυματα και ας μου επιτρέψει να λειτουργησω σε συνθήκες ελευθερης αγοράς χωρις να αποκλειει τον ασφαλισμενο του απο την ελευθερη συνταγογράφηση του καθε ιατρου. Διατηρώ ιατρειο με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφες, δίνω απόδειξη 40 ευρώ ανά επισκεψη μετα από 30-50λεπτη εξέταση, συμμετεχω στην ηλεκτρονική συνταγογράφηση. Κανω όλα αυτά που μου ζητα και δεν μπορεί να τα εφαρμοσει στους "δικούς" του φορείς ο κυριος Λοβερδος. Γιατι λοιπόν θελει να με οδηγήσει στην εξαθλίωση με τις συμβασεις των 15 ευρω ανα ασθενή ή των 608 ευρώ ανα απεριόριστων ασθενών του ΟΑΕΕ (εχω και τις δύο συμβάσεις). Αν επιτρεψει μαζικά την δωρεαν και απεριοριστη προσελευση στο ιδιωτικο ιατρείο, η ποιοτική διαφορά στην εργασία μου θα προσεγγίσει αυτήν του νοσοκομείου, λιγοτερος χρόνος ανα ασθενή, περισσότερη αναμονή, μικρότερη αμοιβή και κινητρο για τον ιατρό. Τί πετυχαίνει δηλαδή; Ακριβώς αυτό που θέλει, να μετακυλησει την πρωτοβαθμια φροντιδα από τις αθλιες κρατικές εγκαταστασεις στις συγχρονες και χωρίς κόστος για το κράτος ιδιωτικές, αλλα και να με μετατρέψει από ελευθερο ιδιωτη ιατρό σε εξαρτημένο υπαλληλο στο ιδιο μου το ιατρείο. Προτιμώ να εξαφανιστώ επαγγελματικά παρά να ξανα-υπογράψω συμβασεις αίσχους και δουλειας. Παρακαλω οι ασθενεις να προσπαθησουν να καταλαβουν οτι η συγχρονη ιατρική αποτελει όχι μονο λειτούργημα αλλά και επαγγελμα μεσω του οποιου ζουμε τις οικογένειες μας. Το ζητουμενο για τον ασθενη ειναι να εχει κορυφαιες υπηρεσιες που αξιζουν το αντιτιμό τους. Σαφως και εχει δικαιωμα για δωρεαν υγειονομική καλυψη, αυτην όμως δεν πρεπει να την αναζητά απο τον ιδιώτη. Εκτος απο την υγεια π.χ. και η τροφη πρεπει να εξασφαλίζεται σε καθε άνθρωπο, κανεις όμως δεν απαιτεί αυτό να γινεται δωρεαν, γιατι αυτο να προαπαιτείται για την υγεία; Η διαφορά εδω ειναι οτι ο ασφαλισμένος έχει προπληρώσει την ιατρική του καλυψη μεσω των μηνιαίων εισφορών, οι δαπάνες αυτές δεν φτανουν με κανεναν τροπο στον ιατρό. Αλλά αυτο ειναι μια άλλη θλιβερη ιστορια.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.