#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/03/2010 15:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Αι ημέτεραι συμμαχικές δυνάμεις αμύνονται του Πατρίου εδάφους»



Ο Γεώργιος Παπανδρέου ο Β΄ επιστρέφει από Βερολίνο – Παρίσι και Ουάσιγκτον

Ας τον υποδεχθούμε τραγουδώντας όλοι μαζί



Από ¨ΝΤΑΝΤΟΝ¨ - με αγάπη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. socrates avatar
    socrates 10/03/2010 15:38:49

    Μπράβο στους Γιώργηδες, άξιος ο υπερατλαντικός μισθός τους.

  2. Swell avatar
    Swell 10/03/2010 15:39:37

    Ρε Νταντόν, λες να μας προκύψει και τρίτος Παπανδρέου, γαμώ το κέρατό μας;

  3. nasos avatar
    nasos 10/03/2010 15:48:26

    Τελικά μεγάλη μούφα η ιστορία με την κατάργηση της Βιζα,απλώς καταργείται η τουριστική των 30 ημερών,για εργασία ή σπουδές εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο καθεστώς.
    Παρά τις ατελείωτες υποχωρήσεις που έχουμε κάνει για το θέμα-διαβατήρια με νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας που τα εκδίδει η Αστυνομία και όχι οι Νομαρχίες,παράδοση προσωπικών δεδομένων Ελλήνων πολιτών στις Αμερικανικές Αρχές και πάει λέγοντας-εν τούτοις τα πράσινα παπαγαλάκια το παρουσιάζουν σαν να επρόκειτο για κάποια κοσμοϊστορική εξέλιξη.
    Το πασοκικό newspeak σε νέες δόξες.

    • man8os avatar
      man8os @ nasos 10/03/2010 15:52:48

      Μαθανε για τις στρατιες των "ελληνων" που τους ετοιμαζουμε φαινετε...

  4. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 10/03/2010 16:29:40

    Τα δυό σαλταρισμένα....Ζήτω !!!! Λίγες ώρες πριν ψηφιστεί το νομοσχέδιο =(ΕΝΤΟΛΗ),Απολωνοαμερικανοεβραιορουμανο-αχταρμάς και δεξιοαδέξιος τιραμόλας,εν συμπνοία και αγαστή συνεργασία,σηκώνουν την κούπα της μικρονοίας.Ειδικά φέτος,απενεμήθη εξ ημισείας στους δύο.

  5. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 10/03/2010 17:28:37

    Εάν είχαν και τη μεγαλοκοπέλα ανάμεσά τους θα συμπληρωνόταν το καρέ.

  6. Orestios avatar
    Orestios 10/03/2010 22:49:30

    Zeeto

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Orestios 11/03/2010 10:18:52

      Ορέστιε έχεις δίκιο.Από δώ και στο εξής ZEETO.

  7. terpid avatar
    terpid 12/03/2010 00:04:16

    Comicotragic, and pathetic. Either way here lately a little good humor is like good medecine. Like they say, Humor is the last thing to die!