#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/07/2009 14:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αθρόες μετατάξεις πρώην υπαλλήλων της ΟΑ στην ΥΠΑ

Με ανακοίνωση του το συνδικαλιστικό όργανο των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας της ΥΠΑ διαμαρτύρεται (εύλογα) για το χάος που υπάρχει αναφορικά με τις αθρόες μετατάξεις πρώην υπαλλήλων της ΟΑ στην κρατική αυτή υπηρεσία (ΥΠΑ). Κάποιοι πιλότοι και μηχανικοί θα βολευτούν με μονιμότητα σε θέσεις αργομισθίας (άνευ αντικειμένου) και με τις αποδοχές που είχαν στην ΟΑ, αλλά θα τους πληρώνει πάλι το δημόσιο, δηλαδή όλοι εμείς. Για τέτοια αποκρατικοποίηση μιλάμε.
Όσους δεν πήρε η MIG ή δεν ήθελαν να πάνε σ΄ αυτήν (πήγαν μόνο οι εποχιακοί των 800 ευρώ) δηλαδή όλοι οι μόνιμοι υψηλόμισθοι της ΟΑ θα μεταταγούν στην ΥΠΑ που θα τους εξασφαλίσει μονιμότητα και θα έχουν τους μισθούς που είχαν στην ΟΑ!

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/07/2009 14:49:34

    Εξ όσων γνωρίζω, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας (υπάλληλοι της ΥΠΑ) είναι ίσως ο καλύτερα αμειβόμενος κλάδος Δ.Υ. (Και δικαίως, δεδομένου ότι πρόκειται για άκρως αγχογόνο επάγγελμα.) Γιατί λοιπόν γκρινιάζουν που οι μεταταγέντες πρώην υπάλληλοι της ΟΑ θα πληρώνονται "με το μισθό που είχαν στην ΟΑ"; Τι τους νοιάζει; Λίγος είναι ο δικός τους μισθός;

  2. Helmut avatar
    Helmut 06/07/2009 15:21:53

    Το ένα βολεμένο "μαγαζάκι" γεμάτο αργόμισθους βλέπει με μισό μάτι να έρχονται άλλοι βολεμένοι από άλλο "μαγαζάκι". Φοβούνται μήπως τους χαλάσουν την πιάτσα.

    Είμαι σίγουρος όμως ότι θα τα βρουν μια χαρά μεταξύ τους όλοι αυτοί οι άχρηστοι...

    Η ΥΠΑ δεν είναι μόνο ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας... από το site ypa.gr παραθέτω:

    Κανονιστικές αρμοδιότητες
    Εποπτεία
    Έλεγχοι-Πιστοποιήσεις
    Αεροναυτιλία
    - Εναέρια Κυκλοφορία
    - Τηλεπικοινωνίες
    - Υποστήριξη συστημάτων Αεροναυτιλίας
    Εκμετάλλευση & Υποστήριξη Αερολιμένων
    Κατασκευές - Έργα
    Στατιστικά στοιχεία
    Προσωπικό

    Όπως αντιλαμβάνεστε αν εξαιρέσουμε τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες να "τακτοποιηθούν" 100άδες αργόμισθοι βολεμένοι καρεκλοκένταυροι στην ΥΠΑ.

  3. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 06/07/2009 15:43:33

    Η ΥΠΑ έχει 32 κλάδους και ειδικοτητες. Οι ελεγκτές είναι 1 από αυτούς. Το θέμα είναι πως η ΥΠΑ δεν έχει ούτε πιλότους ούτε αεροπλάνα. Άρα τι θα τους κάνει τους πιλότους και τους μηχανικούς αεροσκαφών που θα τους πάρει από την ΟΑ; Σοβαρή αποκρατικοποίηση και συμμάζεμα δηλαδή. Μπαρούφες.

  4. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 06/07/2009 15:45:31

    Ο μισθός τους είναι ο βασικός όπως όλων των ΔΥ. Τα πολλά τα παίρνουν απο ειδικά επιδόματα. Αν έρθουν άλλοι χίλιο στην ΥΠΑ το επίδομα διαμοιράζεται και σε αυτούς άρα μειώνεται όλων. Και όσο αφορά το αγχογόνο επάγγελμα κάνεις λάθος. Σε όλο τον κόσμο απόφοιτοι ΙΕΚ και λυκείου το κάνουν με 6 εβδομάδες εκπαίδευση.

  5. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/07/2009 15:58:37

    Η ΥΠΑ έχει αερολιμενικούς, ηλεκτρονικούς, αεροναυπηγούς, μηχανικούς, οικονομικούς, διοικητικούς, πολεοδόμους, τοπογράφους, περιβαντολόγους, ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, ψυκτικούς, κηπουρούς, βαφείς, πληροφορικάριους, δακτυλογράφους οδηγούς, ξυλουργούς κλπ κλπ.
    Οι ελεγκτές είναι απλά ένας από 30 τόσους κλάδους. Είναι ο πιο προβεβλημένος διότι τα κανάλια και το χολυγουντ αυτούς ξέρουν. Όσο για τη δυσκολία και το άγχος του επαγγέλματος αρκεί να σας πω ότι στην πολεμική αεροπορία οι ελεγκτές είναι σμηνίες και υπαξιωματικοί. Ουτε καν αξιωματικοί. Για αυτό ας είμεθα συγκρατημένοι όταν ακούμε για τους μισθούς των ελεγκτών στην ΥΠΑ. Είνα αποτέλεσμα εκβιαστικής δυνατότητας και όχι αληθινής αξίας.

  6. fantomas avatar
    fantomas 06/07/2009 18:34:23

    ΚΥΡΙΟΙ,

    ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ!!!

    ΚΑΤΑΡΧΗΝ, Η ΥΠΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΚΑΙΕΝΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
    ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΛΕΦΤΑ..... ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΚΟΝΤΡΟΛ (ΕΝΙΑΙΟΣ ΕΝΑΕΡΙΟΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΝΧΟΣ ΣΕΑΥΤΟΝ-ΚΑΙ ΙΔΙΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΜΙΣΘΟ!!

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΡΟΦΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΑ, ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΥΠΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΡΠΛΗΘΩΡΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΤΑΡΤΗΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΙΜΗΜΑΘΕΙΣ ΚΟΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΑΝΤΑΡΙΝΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΑ!!!

    ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!!! ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!

  7. Limokontoros avatar
    Limokontoros 06/07/2009 18:46:03

    Εσύ χαλάρωσε με τα κεφαλαία σου που μας ζάλισες τα μάτια. Τώρα αν οι επιστημονικά καταρτισμένοι που θα πάνε από τη ΟΑ στην ΥΠΑ είναι όλοι σαν εσένα που έκανες 17 ορθογραφικά λάθη σε ΜΙΑ μόνο παράγραφο, άστα να πάνε μεγάλε.
    Επίσης να ξέρεις ότι στην ΥΠΑ μπαίνουν μέσω ΑΣΕΠ οι κομματικοί μανταρίνοι που λες. Στην Ολυμπιακή πές μας πως μπήκαν. Μέσω Μιμής;

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/07/2009 19:11:18

    Κάνει και αεροπορικά δρομολόγια δηλαδή η ΥΠΑ; Κόψε κάτι. Διαθέτει όλο κι ολο ενα ελικοφόρο αεροσκάφος για να κάνει ελέγχους στα ραδιοβοηθήματα των αεροδρομίων. (και ενα άλλο παροπλισμένο )
    Τα πετούν 2-3 χειριστές (ελαφρών αεροσκαφών) με σύμβαση ορισμένου χρόνου με το δημόσιο. Δεν είναι δηλ. υπάλληλοι της ΥΠΑ.
    Τώρα για Ευρωπαικούς μισθούς που αναφέρεις άσε. Οι γνώσεις σου περί ΥΠΑ είναι μάλλον σαν την ορθογραφία σου. Για τα μπάζα.

  9. fantomas avatar
    fantomas 06/07/2009 21:14:06

    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΑΡΤΗΡΙΣΕΙΣ ΔΙΩΡΘΩΝΩΜΕ!!!
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ..... ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΙΤΣΟΥΣ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ?

    ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΕ....... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑς ΠΩ ΟΤΙ:

    1. Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΕΙ9ΝΑΙ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΑς ΣΧΕΣΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΑ ΑΘΛΙΑ!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΩ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΩ.... ΚΕΦΑΛΑΙΑ.....ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΑ....ΚΤΛ
    ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΕΣΑς ΜΕΤΡΑΕΙ Η ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΤΗΧΕΙΑ!!
    2.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ ΟΑ!!! ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ...... ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ........ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΑΤΗΣ ΤΗΣ!!!
    3.ΣΤΗΝ ΥΠΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 - 8 ΕΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΑ ΜΕ ΜΙΑ ΝΤΕΝΕΚΑ ΛΑΔΙ!!!
    (ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΣΤΗΧΕΙΑ)

    5. ΔΕΚΤΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΣΤΗΧΕΙΑ!!! ΙΔΑΛΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΩΣ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΜΙΚΡΟΣ ΜΙΤΣΟΣ......ΑΗ ΧΑΣΟΥ ΜΥΡΜΙΓΚΑΚΙ!!!
    6. ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑς!!!

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/07/2009 21:18:17

    Γειά σου βρε Φαντομά... Μην αφήνεις να σε σκάνε...

  11. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 06/07/2009 21:35:51

    Ο Fantomas είναι τέτοιου υψηλού επιπέδου που τελικά καταντάει επίπεδος.

  12. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/07/2009 22:19:11

    FANTOMAS, τα σχόλια σου υποβιβάζουν τόσο την αισθητική μας όσο και την νοημοσύνη μας. Τέλος πάντων.
    Έχε λοιπόν υπόψιν σου ότι σε κλάδους (ελεγκτών, αερολιμενικών, οικονομικών κλπ) της ΥΠΑ, απαιτείται πτυχίο ΑΕΙ από το 1968! Ναι, 1968.
    Σήμερα έχουν ήδη συνταξιοδοτηθεί ακόμη και οι υπάλληλοι που μπήκανε στην ΥΠΑ το 1974. Συνεπώς οι όποιες εμπειρίες σου (εξ ου μάλλον και το κόμπλεξ) με υπαλλήλους ΥΠΑ και τις "ντενέκες λάδι" που αναφέρεις οφείλονται στις αρχαίες προφανώς επαφές σου με την εν λόγω υπηρεσία.
    Πάντως, αφού ηταν τόσο εύκολο να μπεις τότε γιατί βρε παιδί μου δεν κουβάλησες και συ κανεναν ντενεκέ ή καμιά κότα απ το χωριό να `σαι τώρα και συ Δημόσιος Υπάλληλος με δικές σου σφραγίδες !!!! Μπρούκλης δηλαδή;
    Πάντως έχεις δίκιο όσον αφορά στις προαγωγές. Όπως και σε όλο το Ελληνικό δημόσιο, χρειάζεται να είσαι οπαδός δεδηλωμένος κόμματος εξουσίας για να ανέβεις. ξαλαοο3λοο34οο4

  13. Orestios avatar
    Orestios 07/07/2009 00:22:09

    Καιρός να πέσουν οι μισθοί τους.

  14. Αεροπόρος Θα γενώ avatar
    Αεροπόρος Θα γενώ 07/07/2009 07:25:13

    Fantomas: το ελικόπτερο SX-HET (τύπου Β105 και 6 επιβατών) που ανέφερες σε κάποια φάση παριστάνοντας τον πολύξερο, ανήκει στην Ολυμπιακή που είναι αεροπορική εταιρεία και όχι στην ΥΠΑ που είναι κρατική Υπηρεσία και ελέγχει τις εταιρείες. Κατά τα άλλα ηρέμησε και να χρησιμοποιείς τουλάχιστον κανέναν ορθογραφικό οδηγό διότι δεν λέει να μην μπορείς να γράψεις σωστά 2 λέξεις στη σειρά και ας είσαι και αστροναύτης.

  15. Νέος avatar
    Νέος 08/07/2009 03:38:07

    Ορεσύ "Αεροπόρε που δεν Θα γεννείς ποτέ" αλλά και ο άλλος ο Strange Attractor που απ' ότι φαίνεται είναι σπουδαγμένο παληκάρι και μάλλον αερολιμενικός (φιλόλογος πιθανόν;) γιατί αποπαίρνετε τον φαντομά. Τα στοιχεία που σας δίνει αν τα διαβάζατε στις εφημερίδες αλλά και στο διαδίκτυο θα βλεπατε ότι είναι πραγματικότατα. Τα αεροπλάνα που έχει είναι δύο (ένα KINGAIR 200 turboprop και ενα CESSNA JET μοντέρνας τεχνολογίας για έλεγχο ραδιοβοηθημάτων). Το δε ελικόπτερο που απόκτησε τώρα δεν είναι ιδιοκτησία της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ούτε ήταν ποτέ αλλά ούτε και το αγόρασε. Είναι ιδιοκτησία του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης το οποίο το διέθεσε στην ΥΠΑ. Ενημερωθείτε λιγάκι!!! Είστε και μέσα στην ΥΠΑ!!! Οι δε χειριστές που έχει είναι πολύ περισσότεροι από 3, είναι μόνιμοι (για την ακρίβεια αορίστου χρόνου) και πολύ πιο καταρτισμένοι από ότι φαίνεται από "ελόγου" σας (με σύγχωρείς φιλόλογε αν το γράφω λάθος!!). Κάποτε προσπαθήσαμε να μπούμε και εμείς (μεταξύ άλλων 30) αλλά δυστυχώς αποτύχαμε.
    Όσοο για σένα "αεροπόρε" μάλλον εσύ πρέπει να παριστάνεις τον πολύξερο και όχι ο φαντομάς του οποίου τα ορθογραφικά λάθη καμία ουσία δεν έχουν εν προκειμένω.

  16. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 08/07/2009 08:10:40

    Νέος, δυστυχώς για ελεγκτή και αερολιμενικό η ΥΠΑ δεν δέχεται πτυχίο φιλόλογου αλλά ούτε και αυτό του γυμναστή. Μπορείς εύκολα να ενημερωθείς για αυτό. Άρα δεν προκειται για φιλόλογο. Και ποιος σου ειπε εσενα ορεσύ ότι πρεπει καποιος να είναι φιλολογος για να γραφει στοιχειωδώς καλα; Στο δημοτικο διδάσκεται η γραφή και η ανάγνωση. Ετσι δεν είναι; Πιστευω ότι για να γινει κανεις μας πιλότος εκτός από τα συμπληρωμένα 16 έτη ηλικίας απαιτείται τουλάχιστον και ενδεικτικό δημοτικού. Ή όχι; Τώρα για να ολοκληρώνουμε που λέει και ο Αρναουτογλου, τι θα κανουν οι 470 πιλότοι της ΟΑ στα 2 ελαφρα αεροπλανάκια της ΥΠΑ; Χωράνε; Ποιός θα τα πρωτοπετάει; Το δε ελικόπτερο δεν χρειάζεται πτυχίο χειριστη ελικοπτέρου; Μήπως οι πιλότοι αεροπλάνων είναι ως δια μαγειας και ελικοπτεράδες; Αν είχε 350 ελικοπτεράδες η ΟΑ θα πήγαιναν και αυτοί στην ΥΠΑ για να πετανε το 1 και μοναδικό ελικοπτεράκι; Μήπως με αυτά τα περίεργα που λες για αυτό δεν σε πήρανε εκει στην ΥΠΑ; Είσαι στην απ εξω και φιλοσοφείς τώρα; Μηπως έπρεπε και συ να πας για φιλόλογος τελικά;

  17. Νέος avatar
    Νέος 08/07/2009 15:52:58

    Αρσιβαρίστα, έχω μια κοπελιά που είναι αερολιμενικός και είναι φιλόγος και ένας συνάδελφός της είναι θεολόγος. Αν μου λέει ψέματα τότε σου λέω και εγώ ψέμματα. Και πάλι όμως το θέμα της συζήτησης πρέπει να επικεντρώνεται όχι στις ορθογραφίες ούτε στο τι έχει η ΥΠΑ αλλά σ' αυτό που σωστά ανέφερες ήτοι στους 470 που στην πραγματικότητα είναι μόνο 150. Και πάλι όμως τι φοβούνται οι ήδη βολεμένοι μόνιμοι στην ΥΠΆ; Μήπως χάσουν κανένα επιδοματάκι; Δεν νομίζω!!! Αυτά τα έχουν ήδη κατοχυρωμένα όπως κατοχυρωμένα θα είναι και τα μισθουλάκια των Ολυμπιακάριων αν μπουν στην ΥΠΑ. Εξ άλλου μη ξεχνάμε Δημόσιοι υπάληλλοι και οι μεν και οι δε. Εκείνο λοιπόν που φοβούνται είναι η αλλαγή της τάξης πραγμάτων. Θεσεις και προνόμια τα οποία είναι πολλά και ποικίλα. Αυτά τα χάνουν σε μεγάλο μέρος οι αερολιμενικοί και σε λιγότερο οι ΕΕΚ. Μην υποτιμούν λοιπόν τους χειριστές ούτε για το γνωστικό τους επίπεδο αλλά ούτε και για την δυναμική που μπορεί να έχουν σε πολιτικό επίπεδο. Κάνω λάθος φίλε αρσιβαρίστα; 'Η μήπως νομίζεις ότι ακόμα φιλοσοφώ; (-:

  18. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 08/07/2009 18:39:01

    1-Μάλλον σου λέει ψέματα η κοπέλα.
    2-Αυτόί στην ΥΠΑ είναι ΔΥ διότι η ΥΠΑ είναι αμιγής δημόσια υπηρεσία. Η ΟΑ ήταν ΑΕ που την μια μετοχή της είχε το Υπ. Οικονομικών. Οι πιλότοι είχαν συμβάσεις. Αλλά και αορίστου χρόνου να ήταν αυτές, δεν θεωρούνταν δημόσιοι υπάλληλοι.Μετατάσσονται επειδή το θέλει η κυβέρνηση όχι επειδή είναι υποχρέωσή της.
    3-Οι ελεγκτές της ΥΠΑ αντέδρασαν βάσει και της παρούσας ανάρτησης και όχι κάποιοι άλλοι όπως οι αερολιμενικοί που λες ότι θα χάσουν προνόμια.
    4-Απ οτι γνωριζω οι αερολιμενικοί είναι ειδικοί στα αεροδρόμια και τα θέματα των αεροδρομίων. Τι σχέση με αυτό το αντικείμενο μπορεί να εχουν οι πιλότοι οι οποίοι είναι για να πετάνε τα αεροπλάνα. Ή κανω κάπου λάθος;
    Χωρίς αεροπλάνα δεν χρειάζονται τα αεροδρόμια και χωρίς αεροδρόμια τα αεροπλάνα θα πέφτουν διότι δεν θα έχουν που να προσγειωθούν. Είναι δυο διαφορετικά αλλά αλληλένδετα αντικείμενα.
    5-Για να γίνει κανεις αερολιμενικός θέλει πτυχίο ΑΕΙ. Για να γίνει πιλότος όχι. Αρα μη μπερδευεις γνωστικά αντικείμενα. Ετερον το κότερον που λέγανε και στην Ολυμπιακή φιλοσοφούντες ενίοτε.

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/07/2009 19:25:59

    H πολιτικη αποφαση της κυβερνησης ειναι να μην απολυθει κανεις υπαλληλος της Ολυμπιακης.Μπορειτε να κατηγορησετε οσο θελετε την αποφαση αυτη που φυσικα ειναι αντινεοφιλελευθερη για να ξερουμε τι λεμε αλλα παντως αυτη ειναι.
    Απο τη στιγμη που αποφασισθηκε να μεταταγουν και οχι να απολυθουν οι υπαλληλοι της ΟΑ η Υπηρεσια με το πλησιεστερο σχετικο αντικειμενο ειναι η ΥΠΑ και φυσικα οχι η Εφορια ή η Πολεοδομια.
    Απλα πραγματα ειναι αυτα και δειχνουν οτι δεν μπορουμε να χωρισουμε δυο γαιδουριων αχυρα.

  20. Νέος avatar
    Νέος 08/07/2009 22:28:52

    Αγαπητέ Αρσιβαρίστα,
    Για το (1): Το αν λέει ψέμματα να είσαι σίγουρος ότι θα το διαπιστώσω λίαν συντόμως.
    Για το (2): Η ΥΠΑ έχει κοντά 3000 υπαλλήλους. Το μεγαλύτερο ποσοστό της είναι μόνιμοι υπάλληλοι του Δημοσίου και ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό είναι ΕΣΙΔ αορίστου και ορισμένου χρόνου και φυσικά δεν λείπουν και οι λοιπές συμβάσεις όπως έργου κλπ. Σύμφωνα με την εργασιακή νομοθεσία και θέλοντας να διατηρήσω ελαφριά την συζήτηση χωρίς να εμβαθύνω σε λεπτομέρειες, τουλάχιστον οι αορίστου χρόνου δεν διαφέρουν από τους μονίμους παρά στο τρόπο ασφάλισης, στις αποδοχές (που είναι σχετικές με τις συμβάσεις που συνάπτουν και μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερες ή και μικρότερες) και στο τρόπο ανέλιξης των στην δημοσιοϋπαλληλική ιεραρχία. Και αυτό το τελευταίο οχυρό των δημοσίων υπαλλήλων έχει πέσει απ΄ότι γνωρίζω. Για να σε προκαταλάβω δε, κανείς αορίστου χρόνου δεν έχει απολυθεί μέχρι τώρα από το δημόσιο και το ευρύτερο δημόσιο χώρο. Αυτό είναι και το πρόβλημα της κυβέρνησης η οποία προσπαθεί ευγενώς να αντινετωπίσει την κατάσταση με τις μετατάξεις. Αν θυμάσαι αυτή η κατάσταση ξανασυνέβηκε στο παρελθόν με την "ΑΕΡΟΛΙΜΗΝ ΑΘΗΝΩΝ" εταιρία του "ευρύτερου δημόσιου χώρου" (κοινώς ΔΕΚΟ ή ότι άλλο..) που ξεκίνησε την κατασκευή του αεροδρομίου. Όλοι αυτοί που δούλευαν εκεί μετατάχθηκαν στην ΥΠΑ (εκουσίως φυσικά). Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με του Ολυμπιακάριους. Και σωστά αναφέρεται σ' αυτό ο "Ψυχραιμίας".
    Για το (3): Σου ανέφερα το "λιγότερο" χάσιμο των προνομίων των ΕΕΚ σε σχέση με τους αερολιμενικούς καθότι ενδεχομένως κινδυνεύουν μόνο τα επιδόματα τους που βασίζονται στο EUROCONTROL και τα οποίο είναι μεγάλο τώρα και φυσικά κυμαινόμενο.
    Για το (4): Ένα μεγάλο τμήμα που διαχειρίζονταιο σήμερα οι αερολιμενικοί και που είναι ο έλεγχος των αεροσκαφών θα το χάσουν εντελώς, πράγμα που σίγουρα δεν το επιθυμούν να γίνει. Εξ άλλου η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα των πιλότων και όχι των αερολιμενικών. Μην ξεχνάμε δε ότι σε όλες τις ευρωπαϊκές ΥΠΑ αλλά και στην FAA το μεγάλλο ποσοστό των υπαλλήλων που δουλεύουν στο χώρο αυτό είναι πιλότοι. Και πάλι για να σε προκαταλάβω, το πτυχίο χειριστού ATPL (Airline Transport Pilot License) είναι στα περισσότερα κράτη πτυχίο ανωτέρας/ανωτάτης βαθμίδας και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να συνεχίσεις σε μεταπτυχιακό επίπεδο σε σχετικές σπουδές στον αεροπορικό χώρο(αεροπορικό management κλπ). Χωρίς αεροπλάνα δεν χρειάζονται τα αεροδρόμια αλλά και χωρίς αεροδρόμια οι πιλότοι τα αεροπλάνα θα τα πάνε αλλού να τα προσγειώσουν.
    Για το (5): Σου το ανέλυσα ήδη στο 4.
    Πάντως τίποτε δεν είναι απόλυτο και κανείς δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι αυτός είναι το κέντρο της γης και όλα τα άλλα περιστρέφονται γύρω του χωρίς να τον αγγίζουν. Οι συνθήκες αλλάζουν ραγδαία στον αεροπορικό χώρο και μόνο εμείς μένουμε πίσω με τις αναχρονιστικές μας αντιλήψεις και τρέχουμε να προλάβουμε στο τέλος τους εταίρους μας.

  21. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/07/2009 22:42:50

    Νέος says: "... αλλά και χωρίς αεροδρόμια οι πιλότοι τα αεροπλάνα θα τα πάνε αλλού να τα προσγειώσουν."

    Αν επιτρέπεται, που;

  22. Limokontoros avatar
    Limokontoros 08/07/2009 22:57:42

    Από οσα ξέρω η ΥΠΑ έπαιρνε πιλότους της ΕΚΕΧ πριν 40-50 χρόνια όταν τα πράγματα στην αεροπορία ήταν απλά. Σήμερα που η νομοθεσία που διέπει την πολιτική αεροπορία και όλες τις αεροπορικές δραστηριότητες τόσο στον αερα όσο και στο έδαφος είναι τόμοι επί τόμων σε τι να μπορέσει να ανταπεξέλθει ενας πιλότος; Για αυτό και απαιτείται πτυχίο τουλάχιστον νομικής για τους αερολιμενικούς. Τι να καταλάβει ενας πιλότος από την πολύπλοκη νομοθεσία που καμία σχέση δεν έχει με χειρισμό αεροπλάνου. Τα αεροπλάνα από όσο ξέρω είναι το 1/20 των εργασιών των αερολιμενικών. Τα αεροδρόμια είναι ολόκληροι οργανισμοί. Τι μπορεί να κανει ενας πιλότος στην διοίκηση αεροδρομίου; Αυτοί που θίγονται απο τις μεταταξεις αργόμισθων πλέον πιλότων στην ΥΠΑ είναι μάλλον οι αεροναυπηγοί επιθεωρητές της ΥΠΑ. Αυτό το αντικείμενο κάπως μοιάζει με του πιλότου. Θα έχουμε όμως τους πρωην συναδελφους τους να κρινουν τους πιλότους ως ΥΠΑ; Κάτι δεν πάει καλά. Πάντως η ΟΑ μας στοίχισε και απ οτι φαινεται θα συνεχίζει να μας στοιχίζει τεράστια ποσά ακόμη και κλεισμένη.

  23. Limokontoros avatar
    Limokontoros 08/07/2009 23:10:01

    Συμφωνώ ότι οι συνθήκες αλλάζουν ραγδαία στον αεροπορικό χώρο. Φερ ειπείν πόσοι από εμάς γνωρίζουμε ότι οι πιλότοι είναι απλά διακοσμητικά στοιχεία και στην πραγματικότητα δεν χρειάζονται πλέον αλλά συνεχίζουμε να τους έχουμε για ψυχολογικούς των επιβατών λόγους;
    Ή ότι υπάρχει πιλοτικό πρόγραμμα εν χρήσει στις ΗΠΑ που αυξάνει ναι αυξάνει το επίπεδο της εναέριας ασφάλειας και που λειτουργεί χωρίς τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας, δηλαδή χωρίς ελεγκτές; Το ξέρουν πολλοί; Αυτές είναι ριζικές αλλαγές φίλε Νέε και συ ασχολείσαι με τους αερολιμενικούς και τους εφοριακούς και δεν ξερω γω τι άλλο.

  24. Νέος avatar
    Νέος 09/07/2009 00:31:03

    Ή τα ξέρεις καλά και μου τα μπουρδουκλώνεις επίτηδες ή δεν τα ξέρεις καθόλου limokontoros (άλλαξε το το ρημάδι το ψευδώνυμο γιατι νομίζω ότι σε βρίζω). Αερολιμενικοί νομικοί πολύ ολίγοι και σίγουρα όχι στα αεροδρόμια αλλά στην κεντρική υπηρεσία.
    Και είμαι σίγουρος ότι και εσύ θα τα πήγαινες πολύ καλά με την νομοθεσία που χρησιμοποιεί η ΥΠΑ. Εκτός και αν είσαι αερολιμενικός οπότε τζάμπα μιλάω. Από την άλλη αν νομίζεις ότι όλοι οι υπάρχοντες αερολιμενικοί γνωρίζουν από νομοθεσία σφάλλεις οικτρά. Όσο για τον όγκο εργασίας ενός πιλότου και ενός αερολιμενικού καλύτερα τα μπλουζάκια να τα μοιράσεις στους δεύτερους να τα στίβουν. Είναι σίγουρα πιο καλοί στο internet serfing από τους πιλότους.
    Για να έχεις άποψη για τους πρώτους θα πρέπει να βάλεις τον κόλο σου (sorry για την έκφραση) στο cockpit για να καταλάβεις το πόσο τοις % δουλεύουν περισσότερο από τους αερολιμενικούς. Μη μπερδεύεις τις βούρτσες...
    Σχετικά με τις εξελίξεις είπαμε ότι αλλάζουν ραγδαία αλλά εσύ φίλε μου μας πήγες στο 2065. Φυσικά μιλάς για το Point in Space αλλά μέχρι να εφαρμοστεί παγκόσμια, θα έχουμε εφεύρει τον διακτινισμό!! LOL

    • Αρσιβαρίστας avatar
      Αρσιβαρίστας @ Νέος 09/07/2009 00:51:15

      Πες μας και για τις εκατοντάδες αεροσυνοδούς που θα μεταταγούν και αυτές. Φαντάζομαι και αυτές κατα τη γνωμη σου είναι πιο ειδικές περισσότερο από τους νομικούς υπάλληλους της ΥΠΑ; coffee tea or me?

  25. Αρσιβαρίστας avatar
    Αρσιβαρίστας 09/07/2009 00:49:23

    Από οτι καταλαβαινω η αργομισθία που επικαλούνται κάποιοι για τους 500 πιλότους της ΟΑ που θα πληρώνονται πλουσιοπάροχα με μονιμότητα Δ.Υ στην ΥΠΑ έχει να κάνει με το ότι δεν θα πετανε πλεον αεροπλάνα. Όχι ότι οι πιλότοι όταν πετάνε δεν έχουν αντικείμενο και είναι αργόμισθοι. Αλλά όταν θα πάνε στην ΥΠΑ θα είναι γνήσιοι αργόμισθοι μαζί με 2-3000 άλλους αργόμισθους που ηδη υπηρετούν με οργανικές θέσεις στην υπηρεσία αυτή. Οπότε τι συγκρίνεις βρε Νέος τους αερολυμενικούς με τους πιλότους; Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Και αυτό που λες ότι στην κεντρική υπερεσία είναι οι της νομικής, δηλαδή ενοείς ότι τους μεταθέτουν σε αεροδρομια βάσει του γνωστικού αντικειμένου σπουδών τους; Λένε ότι δηλαδή και καλά στη Μύκονο θα πάνε οι των ΤΕΕΦΑ ή της ανωτάτης κομμωτικής και στην Κοζάνη οι Γεωπόνοι ας πούμε; Τι λές τώρα; Οι θεολόγοι πάνε στη Πάτμο μήπως; Έχει ελικοδρόμιο νομίζω.

  26. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/07/2009 01:03:21

    Από αυτά που διαβάζω συμπεραίνω πως η ΟΑ θα συνεχίσει να υφίσταται σε φαντασιακό επίπεδο, οι βαρβάτοι μισθοί θα συνεχίσουν να πέφτουν σε πιλότους και αεροσυνοδούς μέσω όμως της ΥΠΑ αυτή τη φορά (αλλά πάντα προερχόμενοι από τους φορολογούμενους)και με εργασιακό αντικείμενο γιοκ καθότι η ΥΠΑ είπαμε ότι είναι υπηρεσία και όχι αεροπορική εταιρεία.
    Το ότι έχει, κατά κάποιους, 2 ελαφρά αεροπλάνα δεν σημαίνει ότι σηκώνει 300 πιλότους και άλλες τόσες αεροσυνοδούς.Ή μήπως κάνω λάθος; Άρα το δικό μου συμπέρασμα είναι πως πάπαλα η αποκρατικοποίηση και ιδιοτικοποίηση της ΟΑ και η απαλλαγή του δημοσίου από τα τεράστια έξοδα της ΟΑ κλπ. Αφού θα συνεχίσουν να πέφτουν οι δυσανάλογα μεγάλοι μισθοί σε ιπταμένους που ήταν και ο κύριος λόγος που η ΟΑ φαλήριζε μονίμως. Τι έγινε ρε παιδιά; Μας δουλεύουν οι γαλάζιοι διαχειριστές και νοικοκύρηδες;

  27. Στελιος avatar
    Στελιος 09/07/2009 01:56:49

    Μα πως σου περασε αυτο απο το μυαλο Strange Attractor?

    Αυτα ειναι τα "βαριδια" με τα οποια δεν την επαιρνε ο Βγενο. Καθαριστε, σου λεει, μεσω δημοσιου το κοστος (υπαλληλοι) που συνηθως εχουν οι αγορες μεγαλων εταιριων, να την παρω εγω υστερα "καθαρη" να την κανω κερδοφορα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.