#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/06/2011 08:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αθρόες ελληνοποιήσεις !!!





http://et.diavgeia.gov.gr/f/ypes/

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 22/06/2011 09:02:36

    Τουλάχιστον υπάρχουν τα στοιχεία τους

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ ΠΙΛΟΤΟΣ 22/06/2011 09:12:01

      Αν είναι αληθινά...

    • madprof avatar
      madprof @ ΠΙΛΟΤΟΣ 22/06/2011 10:41:54

      Τα αυτονόητα γίνονται μέσα κοινωνικού αυτοματισμού και διχασμού της κοινωνίας των πολιτών σε συνθήκες πρωτόγνωρα δύσκολες και επικίνδυνες που μπορούν να οδηγήσουν σε απρόβλεπτα αποτελέσματα έως την πλήρη διάλυση της κοινωνίας μας!. Ολισθαίνουμε σαν κοινωνία σε ατραπούς φασιστοξενοφοβικούς, ενώ άλλα είναι τα σοβαρά και άλλοι μας οδήγησαν στο υπαρξιακό αδιέξοδο (που δηλώνουν πατριώτες και υποτίθεται φυλάττουν Θερμοπύλες, τρομάρα τους!) σαν πολίτες και κοινωνία. Οι Γκρίζοι χρήσιμοι ηλίθιοι, κατά την ρήση του πολύ εύστοχου όπως πάντα Κ. Ζουράρι !, και οι αποπροσανατολιστικές καμπάνιες των συνεπικουρούντων για φυγεί προς τα "μπρος" πουλώντας λαθρομετανάστευση και άρα Γρίζοι δις επικίνδυνοι είναι ότι πιο αντιδραστικό μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα ο αγνός, ειλικρινής και υπεύθυνος αγώνας των πολιτών για "Ψωμί Παδεία Δημοκρατία" που είναι ο στόχος και το όραμα και όχι αντιδραστικές κουλουτούμπες !.

      • jon jon avatar
        jon jon @ madprof 22/06/2011 11:15:05

        Υπάρχει η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με συγκεκριμένα βιώματα, συνήθειες, γλώσσα, θρησκεία και τρόπο ζωής. Υπάρχουν και οι ξένοι στην Ελλάδα, όπου οι συνήθειες και ο τρόπος ζωής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΙ ΜΕ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Αυτές οι ασυμβατότητες δημιούργησαν τα διάφορα κράτη.

        Οι ξένοι στην πρώτη δυσκολία θα ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, γιατί είναι φιλοξενούμενοι, δεν ενδιαφέρονται για κοινωνικούς αγώνες και παραμύθια.
        Αντίθετα οι Έλληνες δεν έχουν που να πάνε.

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ madprof 22/06/2011 11:48:35

        Αν και στη προκείμενη περίπτωση, δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα με τις πολιτογραφήσεις, και επειδή με έχει εκνευρίσει η στάση σου από χθες, ας ξεκαθαρίσουμε δυο απλά πραγματάκια γιατί η υποκρισία βιώνει στιγμές δόξας...
        Δεν είναι δυνατόν, από το ειδικό να περνάμε στο γενικό με γκαιμπελίστικες μεθόδους.
        Αν δε γνωρίζεις η λέξη "φασισμός" που πιπιλάς, συνεπάγεται ΔΕΣΜΗ-ΕΝΩΣΗ εκ του fascio...
        Μπορεί λοιπόν, ιστορικά να έχει πολιτική αναφορά, αλλά επί της ουσίας σαν πρακτική καλύπτει όλο το φάσμα του ιδεολογικο-πολιτικού γίγνεσθαι.
        Και αν δεν το αντιλαμβάνεσαι, φασίστας είναι στη κοινή γλώσσα, ο ισοπεδωτής, εκείνος που "τσουβαλιάζει" και με αφορμή ένα γεγονός, διαμορφώνει ολόκληρες εικόνες, όπως θα παραπέμπαμε στην πολιτειολογική θεώρηση, στην έννοια: ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΣ!
        Συνεπώς, οι πολίτες είναι αρκετά ώριμοι για να αναγνωρίσουν που υπάρχει ασυδοσία και που στημένες φάκες με το τυράκι, που εύστοχα επισημαίνεις ενεργοποιούν τον κοινωνικό αυτοματισμό.
        Παρόλα αυτά, υπάρχει οξύτατο πρόβλημα με τη λαθρομετανάστευση, το οποίο διαπερνά ποικιλότροπα τη δημόσια ζωή με αρνητικές προεκτάσεις, που δεν θα σου αναλύσω τώρα.
        Οπότε, καλό θα ήταν να μην είμαστε υποκριτές.

        Σε ό, τι αφορά τον σπουδαίο Ζουράρι, βιβλίο του οποίου διάβασα όλως τυχαίως πολύ πρόσφατα (το πολίτευμα της υπεραναρχίας-Φιλοκαλούμεν μετ' ανταρσίας), ας μην προκαταλαμβάνουμε τη γνώμη του, μιας και η αποτύπωση του αυτονόητου, δεν ταυτίζεται με ίδιες ονειρώξεις που παραποιούν τη κοινωνική πραγματικότητα...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ madprof 22/06/2011 12:34:12

        Στο παραλήρημά σου ξεχνάς ότι υπάρχουν συγεκριμένα πολιτισμικά γνωρίσματα που είναι συμβατά με την ελληνική κουλτούρα και συγκεκριμένα που δεν είναι. Για τους ανωτέρω δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, είναι Έλληνες βορειοηπειρώτες ή έστω ελληνίζοντες Αλβανοί ή Βλάχοι, Ορθόδοξοι πάντως.
        Η πολυπολιτισμικότητα, δηλαδή η συγκρότηση μίας κοινωνίας από πολλά μικρά γκέτο, ασύμβατα μεταξύ τους, έχει αποτύχει διεθνώς και δεν θα ανακαλύψουμε εμείς τον τροχό. Είναι ένα άλλο ιερό τοτέμ της Αριστεράς, που αποδείχτηκε σάπιο ξόανο... Καλό είναι να το χωνέψετε.
        Προς το παρόν, τη μειονότητά σου η συντριπτική πλειονότητα του ελληνικού λαού την τοποθετεί στην ίδια κατηγορία με τους Πακιστανούς και τα λοιπά ισλαμικά σκουπίδια που μαζεύτηκαν εδώ και εσείς τα θαυμάζετε (από την ασφάλεια των ακριβών προαστείων σας). Και αν δεν με πιστεύεις, διάβασε τα σχόλια σε άρθρα του εντελώς αντισαμαρικού "Βήματος" οσάκις αναφέρεται σε θέματα που αφορούν λαθρομετανάστες. Το 90% έχουν ως κεντρική ιδέα τη φράση "Διώξτε τους".

        • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ avatar
          ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ @ ΒΙΣ 22/06/2011 13:34:45

          Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις του ΒΙΣ, ακριβώς έτσι είναι, η πολυπολιτισμικότητα απέτυχε παντού, χρειαζόμαστε την Κυρίαρχη κουλτούρα, Leitkultur, όσο για τις πολιτογραφήσεις που παρατίθενται εδώ αφορούν Βορειοηπειρώτες και καλώς γίνονται.

          • factorx avatar
            factorx @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΤΟΥΛΑΣ 22/06/2011 21:58:26

            Προσπαθείς να κατέβεις στις εκλογές και ψάχνεις ψηφοφόρους; Διάβασες όλες τις ελληνοποιήσεις;

      • Ένας avatar
        Ένας @ madprof 22/06/2011 14:53:38

        Φασιτιξενοφοβική ατραπός είναι η πανομοιότυπη απάντηση που δίνεις συνεχώς σε τέτοια θέματα σαν να είσαι bot της Ιπποκράτους ή της Κουμουνδούρου.

    • jon jon avatar
      jon jon @ ΠΙΛΟΤΟΣ 22/06/2011 11:10:39

      Οι περισσότεροι είναι Έλληνες από την Βόρεια Ήπειρο, εκτός και αν όλοι οι Βορειοηπειρότες είναι Αλβανοί.

      Οι πραγματικοί αλβανοί φαίνονται από τα ονόματα.

  2. Τάκης avatar
    Τάκης 22/06/2011 09:14:25

    Όχι θα τους άφηναν όμηρους σαν τους ηλίθιους τους ΝΔκράτες που για χρόνια δεν πολιτογραφούσαν ομογενείς Βηπειρώτες παρόλο που είχαν στενούς συγγενείς στην Ελλάδα και δεν υπήρχε καμία αμφιβολία περί της εθνικότητάς τους.

  3. Κρης avatar
    Κρης 22/06/2011 09:16:35

    Μέσα σε τρείς ημέρες, 7, 8, 9 Ιουνίου 2011, στο Β’ τεύχος της εφημερίδας της κυβερνήσεως, σε 17 φύλλα, δημοσιεύθηκαν οι ελληνοποιήσεις 441 αλλοδαπών.

    Όσοι επιθυμούν, μπορούν να δούν τις ελληνοποιήσεις στα ακόλουθα ΦΕΚ :
    ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
    Αρ. Φύλλου 1153 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1154 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1159 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1160 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1161 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1162 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1163 7 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1170 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1171 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1175 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1177 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1172 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1173 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1174 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1176 8 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1195 9 Ιουνίου 2011
    Αρ. Φύλλου 1199 9 Ιουνίου 2011

    h**p://www.et.gr/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=104&lang=el

  4. Γιάννης avatar
    Γιάννης 22/06/2011 09:59:50

    Eλέγξατε τα ονόματα; Τα περισσότερα είναι ομογενών από την Αλβανία.

  5. WΕΡY avatar
    WΕΡY 22/06/2011 10:15:33

    οΠΩΣ ΟΙ ΟΝΟΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΓΕΩΡΓΙΑ ? (ΒΛΕΠΕ ΠΑΣΟΚ - ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ). ΟΙ ΝΕΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ.

  6. blue nile avatar
    blue nile 22/06/2011 10:41:51

    Μην το περνάτε αυτό το θέμα ντούκου. Το ΠΑΣΟΚ ετοιμάζει νέους στρατούς ψηφοφόρων για τις επερχόμενες εκλογές. Θα ξαναδούμε πράσινα σημαιάκια το βράδυ των εκλογών και δεν θα το πιστεύουμε. Διαδώστε αυτήν την ανάρτηση, πρέπει να ξυπνήσουν μερικοι που λένε ότι όλοι ίδιοι είναι.

  7. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 22/06/2011 11:00:42

    Πάντως τα ονόματα στην εδώ λίστα είναι βορειοηπειρωτικά. Αν πολιτογραφούνται οι Βορειοηπειρώτες ουδέν μεμπτόν.
    Δεν επιτρέπεται οι ομογενείς να γίνουν αντικείμενο μικροκομματικών διαξιφισμών.
    Οι πολιτογραφήσεις των λαθρομουσουλμάνων από την Ασία κι Αφρική που είναι και το πρόβλημα πρέπει να μας απασχολήσει σοβαρά.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Εύμηλος 22/06/2011 11:55:52

      +1000

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Εύμηλος 22/06/2011 12:39:31

      Ναι, αυτό πρέπει να το τονίζουμε.
      Πληροφορούμαι ωστόσο ότι ετοιμάζονται ελληνοποιήσεις και Ορκ από Πακιστάν, Αφγανιστάν κλπ, με ψεύτικα φυσικά χαρτιά.
      Τους τελευταίους μήνες οι Πακιστανοί (αυτοί με το λιγδωμένο μαλλί, τη σαγιονάρα και το έντονο άρωμα Paki Raban να διαχέεται γύρω τους) κυκλοφορούν με κάτι "έγγραφα", τα οποία έχουν την εμφάνιση κουρελόχαρτου, αφού τα έχουν στην κωλότσεπη, σε πλαστικές σακούλες μπακάλη, δεν ξέρω και που αλλού...(τις προάλλες ένας έφτυσε χάμω μέσα στο βαγόνι του ΗΣΑΠ).
      Προφανώς τα έχουν αυτά τα περίεργα "έγγραφα" για να νομιμοποιούνται. Τώρα, πώς νομιμοποιούνται ακόμα και σήμερα άνθρωποι που πέρασαν τα σύνορα με τα πόδια και χωρίς να δείξουν διαβατήριο, είναι ένα κατόρθωμα.

  8. trooper avatar
    trooper 22/06/2011 11:12:03

    συμφωνώ απολύτως

  9. Tonia G avatar
    Tonia G 22/06/2011 11:17:18

    Άλλο πολιτογράφηση Ομογενών από Αλβανία, Αμερική ή Αυστραλία και τελείως άλλο πράγμα η πολιτογράφηση αλλοδαπών-αλλογενών.
    Ξεκάθαρα πράγματα να λέμε.

    Φυσικά θα πρέπει να ειπωθεί και να τονιστεί πως ένα κράτος σοβαρό με στόχους και στρατηγική, τους ομογενείς που προέρχονται από όμορες χώρες θα έπρεπε να τους βοηθά εμπράκτως, γενναιόδωρα και πιεστικά να παραμείνουν στις πατρογονικές εστίες τους και όχι να τους κουβαλάει στην Αθήνα για να γίνουν οι καθαρίστριες και οι οικοδόμοι της Ελλαδικής βλαχο-μπουρζουαζίας!
    Το ίδιο δυστυχώς γινότανε με όλες τις μεταπολιτευτικές Κυβερνήσεις...
    θα αλλάξει άραγε τίποτα με την επερχόμενη επάνοδο της ΝΔ και σ' αυτά τα Εθνικής σημασίας θέματα;

  10. man8os avatar
    man8os 22/06/2011 11:37:32

    8*8*365=23360 καινουριοι ψηφοφοροι σε ενα χρονο...

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 22/06/2011 11:38:02

      Εφοσον Ελληνοποιουν με αυτο το ρυθμο για ενα οκταωρο καθε μερα

  11. Τάκης avatar
    Τάκης 22/06/2011 11:49:58

    Συγγενείς μου από την Β Ήπειρο ζήτησαν να πολιτογραφηθούν το 2007 και η αίτησή τους εγκρίθηκε τελικά και πήραν την Ελληνική υπηκοότητα τον Δεκ 2010. Ο πατέρας τους δάσκαλος Ελληνικών σε σχολείο της μειονότητας. Ο θείος τους (πατέρας μου) αξιωματικός ε.α. στον Ελληνικό στρατό. Και βέβαια θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ αφού οι άλλοι τους είχαν "γραμμένους". Γιατί απορείτε;

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Τάκης 22/06/2011 12:52:08

      Είναι πολύ σημαντικό αυτό που λες Τάκη, η αλήθεια είναι πως σε επίπεδο μεταναστευτικής πολιτικής η προηγούμενη κυβέρνηση παίρνει πολύ κάτω από τη βάση.
      Ο ορισμός της κακοδιοίκησης και του αχανούς πλαισίου, που βασίστηκε σε ακαθόριστα εξατομικευμένες πολιτογραφήσεις.
      Από την άλλη, ευχαριστούσαμε τα κύματα εισβολέων, παραδίδοντας μαθήματα αθλιότητας και επίπλαστου ανθρωποκεντρισμού.
      Ωστόσο πάνω σε αυτό βρήκαν πάτημα οι υπόγειες πασοκιές του ΜΚΟϊσμού, και όσα θετικά έγιναν σε φανερό επίπεδο, υπονομεύθηκαν από τα κάτω και από το βαθύ παρακράτος.
      Κορυφαία (εμφανής) απόδειξη, η περίπτωση της κατάληψης της νομικής σχολής

  12. Σαος avatar
    Σαος 22/06/2011 13:02:21

    Πολιτογράφηση Ομογενών Αλλοδαπών υπό στοιχεία: ΚΟΤΖΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ον. πατρός ΧΑΣΑΝ, γεν. 10/7/1942 στην Αλβανία και ΚΟΤΖΙΑΣ ΛΕΟΝΑΡΔΟΣ ον. πατρός ΘΕΟΔΩΡΟΣ, γεν. 27/4/1973 στην Αλβανία

    Θέλουν να μας πουν πως ο γιος του Χασάν είναι Έλληνας στην ιθαγένεια;;; Δεν θα παραξενευτώ αν σε μερικούς μήνες δω τίποτα "αλβανοτσάμηδες" με ελληνικές ταυτότητες να κράζουν για αυτόνομη και αλβανοκρατούμενη Ήπειρο! Να μου πεις εδώ πολιτογραφήθηκε Έλληνας ο κατά 1/2 πολωνοεβραίος, 1/4 βουλγαροαμερικάνος και 1/4 αλβανός ΓΑΠ και έγινε και πρωθυπουργός, δεν θα γίνουν και μερικοί εκατοντάδες χιλιάδες ταλιμπάν;;;

  13. WΕΡY avatar
    WΕΡY 22/06/2011 14:05:50

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ Β.ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΜΕ ΓΝΗΣΙΑ (ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ?ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ?) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο.Κ.. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΡΩΣΙΑ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕ ΜΑΖΙΚΑ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ (ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΟΔΕΙΧΗΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΛΑΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ, ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΡΙΘΕΙ ΥΠΕΡ ΠΑΣΟΚ), ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ-ΠΑΝΤΩΣ Ο ΛΑΘΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΟΥΤΩΣ Η΄ΑΛΛΩΣ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΑΝΑ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ ΣΤΙΣ ΕΛΛ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ?

  14. Ένας avatar
    Ένας 22/06/2011 14:57:17

    Μυρίζει Σημιτικό κόλπο. Αν η ΝΔ το αφήσει και πάλι να περάσει έτσι θα είναι άξια της τύχης της.

    Είπαμε οι πασόκοι είναι ασύδοτοι. Δε θα διστάσουν να σκοτώσουν την Ελλάδα.

  15. α.α avatar
    α.α 22/06/2011 16:35:06

    πολλες είναι και οι ανακτήσεις ελλην. ιθαγένειας από μουσουλμάνους της Δυτ. Θράκης που την είχαν στερηθεί προ ετων με βάση τον παλαιο κωδικα ιθαγένειας. Εδώ εξετάστηκαν θέματα εθνικής ασφάλειας;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ α.α 22/06/2011 18:01:01

      Τέτοια ζητήματα (εθνική ασφάλεια) για την τελειωμένη «πρόοδο» είναι ταμπού ακόμα και να τίθενται!

  16. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/06/2011 19:13:05

    Μακάρι φίλε να πρόκειται όντως για Βορειοηπειρώτες και όχι για Αλβανούς/Τσάμηδες με παραποιημένα στοιχεία ταυτότητας. Συμφωνώ με όλα όσα λες για το εθνικό φρόνημα των Βορειοηπειρωτών.

  17. A.M. avatar
    A.M. 22/06/2011 20:08:58

    Αν το ΠΑΣΟΚ Ελληνοποίησε τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου μπράβο του!
    Είναι μια αξιέπαινη ενέργεια ακόμα και εάν αποβλέπει στις ψήφους αυτών των Βορειοηπειρωτών.
    Γιατί εδώ και δύο και βάλε δεκαετίες η ΝΔ δεν τους ελληνοποιούσε;;;
    Ήταν τόσο τραγικά δύσκολο;
    Ή θα την χάλαγαν οι ψήφοι των Βορειοηπειρωτών;

    Οι σωστές ενέργειες είναι σωστές ενέργειες και δεν μπορούν να χαρακτηριστούν διαφορετικά και αυτό άσχετα με το εάν αυτός που τις κάνει (άνθρωπος ή κόμμα) έχει κάνει άλλες χίλιες ενέργειες λάθος ή μας είναι συμπαθής ή αντιπαθής.

    Τώρα εάν το ΠΑΣΟΚ αρχίσει να ελληνοποιεί .. πακιστανούς εδώ είμαστε να το κράξουμε και πάλι.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ A.M. 22/06/2011 20:46:24

      Σωστός!

  18. Ε.Σ avatar
    Ε.Σ 22/06/2011 20:56:00

    Ας μιλάμε ελληνικά τουλάχιστον . Δεν υπάρχει "ελληνοποιηση", υπάρχει πολιτογραφηση. Δεν τους κάνουμε εμείς Έλληνες, είναι εδώ και 3000 χρόνια. Κακώς ανέβηκε το ΦΕΚ αφού λέει πως πρόκειται για ομογενείς. Υπάρχουν 300.000 δελτία ταυτότητας ομογενών που έχουν πάρει οι Βορειοηπειρώτες, έχουν ελεγχθεί και έχουν ξαναελεγχθει και όλοι αυτοί θα πρέπει να πάρουν ιθαγένεια, εφόσον το ζητήσουν. Οι ρυθμοί απόδοσης είναι τραγικά αργοι και η ταλαιπωρία για τους ανθρώπους απίστευτη. Μακάρι να βρεθεί μια κυβέρνηση , οποία και αν είναι αυτη να δώσει μια λύση στο πρόβλημα. Δεν είναι όλα μικροκομματικά. Δεν θα ψηφίσει κάποιος δεξιός Βορειοηπειρωτης ΠΑΣΟΚ επειδή θα πάρει την ιθαγένεια. Εμείς πρέπει να δούμε πως δεν θα τους απογοητευσουμε, ειδικά τώρα που για συναισθηματικούς λόγους έχουν εναποθέσει τόσα στο Σαμαρά.

  19. Ε.Σ avatar
    Ε.Σ 22/06/2011 21:02:46

    Όσο για τα ονόματα δεν αποδεικνύουν τίποτα. Τα περισσότερα είναι κακές μεταφράσεις. Άλλωστε τα επώνυμα και τα ονόματα των Βορειοηπειρωτων έχουν αλλοιωθει απο τα ληξιαρχια της Αλβανίας για ευνόητους λόγους. Και η αλλοίωση αυτη συνεχίστηκε και με την ηλίθια πολιτική μετάφρασης του Ύπουργειου εξωτερικών. Έτσι ο Ελευθέριος στην Αλβανία παρανόμως είμαι Λεφτερ και το ΥΠΕξ το μεταφράζει έτσι. Απο την
    πλειοψηφία δε των επωνύμων απουσιάζει το τέλικό Σ παλι παρανόμως. Υπάρχουν κάποιοι Βορειοηπειρώτες που διεκδίκησαν την ορθή αναγραφή του ονόματος τους, αλλα στην πλειοψηφία τους δεν το έκαναν φοβούμενοι την ελληνική γραφειοκρατία και τους νομους.

  20. factorx avatar
    factorx 22/06/2011 21:21:39

    Η ανοησία πάει σύννεφο μου φαίνεται σε ορισμένους. Και όποιος πάει στο λινκ και τα διαβάσει όλα θα δει γιατί σηκώσαμε την σχετική ανάρτηση...
    http://et.diavgeia.gov.gr/f/ypes/

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ factorx 22/06/2011 21:56:53

      Πολύ καλά κάνει το Antinews και αναδεικνύει το ζήτημα (για μια ακόμα φορά). Ωστόσο, το μπέρδεμα προκλήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την ατυχή επιλογή της αρχικής εικόνας που συνόδευε το κείμενο. Δεν ήταν αντιπροσωπευτική γιατί έτυχε να έχει κυρίως Βορειοηπειρώτες (άν κρίνουμε από τα ονόματα). Η τωρινή είναι πιστεύω αντιπροσωπευτικότερη.

      • factorx avatar
        factorx @ ΚΜ 22/06/2011 22:00:00

        Απευθυνόμαστε σε ευφυείς αναγνώστες αγαπητέ

  21. ΚΜ avatar
    ΚΜ 22/06/2011 22:03:05

    Όπως και να'χει, καλά έκανες και την άλλαξες για να μην μπερδεύομαι κι εγώ ο μη ευφυής.

    • factorx avatar
      factorx @ ΚΜ 22/06/2011 22:18:03

      Εχεις μάθει κι εσυ και άλλοι στην μικρή προσπάθεια. Δεν σου κίνησε την περιέργεια το λινκ να μπεις να διαβάσεις τι γίνεται;

      • Γιώργος Μεσσηνία avatar
        Γιώργος Μεσσηνία @ factorx 22/06/2011 23:22:01

        Φάκτορα έχεις απόλυτο δίιο και ζητώ συγγνώμη εκ των υστέρων...

  22. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 23/06/2011 02:17:12

    Φάκτορα, τώρα που είδα το σύνδεσμο, κατανόησα τους λόγους της ανάρτησης. Διότι με βάση την πρώτη ανάρτηση χωρίς τον σύνδεσμο, αναρωτιόμουν, ποιά η σκοπιμότητα της, όταν όντως τα ονόματα ήταν, έστω και τα παρεφθαρμένα απ' το αλβανικό καθεστώς, ελληνικά.

  23. αλεξανδρος avatar
    αλεξανδρος 29/06/2011 01:40:21

    οι βορειοηπειροτες ειναι το πολυ 500.000,για κοιταξτε να δειτε ποσοι κατεχουν το ι.δ.τ.ο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.