#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/05/2012 10:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αδήριτη ανάγκη η ρήξη με το «σύστημα ΝΔ»



Πλήθος αναλύσεων και εκτιμήσεων για το εκλογικό αποτέλεσμα της ΝΔ κατά τη διάρκεια των ημερών των διερευνητικών εντολών. Τεράστια ηττοπάθεια από πολλούς υποστηρικτές της ΝΔ αλλά και κομματικούς καρεκλοκένταυρους. Ήταν οι ίδιοι που δεν θεωρούσαν αντίπαλο την Αριστερά, αλλά μόνο το ΠΑΣΟΚ και τις διαρροές δεξιότερα.

Είναι το εδώ και δεκαετίες «σύστημα της ΝΔ» που απέφυγε επιμελώς και επί χρόνια  να αντιπαρατεθεί ιδεολογικά  με την Αριστερά, που περίμενε τη σειρά του να πάρει μια μυρωδιά εξουσίας, που έραβε κοστουμάκια και διαγωνιζόταν σε συστημικότητα το κυρίαρχο «σύστημα ΠΑΣΟΚ».

Αυτοί ήταν με το Μνημόνιο πριν αυτό εφευρεθεί, πριν το φέρει ο ΓΑΠ περιχαρής από το Καστελόριζο . Όταν διαφοροποιήθηκε η ΝΔ από την προσφυγή στο ΔΝΤ και την πρώτη δανειακή σύμβαση, διαλαλούσαν χαμηλόφωνα την αντίθεση τους. Όταν υπό το βάρος των δυσμενέστατων διεθνών εξελίξεων και με το «κούρεμα του χρέους» να μοιάζει ελκυστικό, ο Α. Σαμαράς πήρε την εξαιρετικά δύσκολη απόφαση να «μπει στο κάδρο», το «σύστημα ΝΔ» και πάλι δεν υπεραμύνθηκαν των θέσεων του κόμματος: ψιθύριζαν ότι «δικαιώθηκαν» δύο χρόνια μετά…

Σε σαφή διαφοροποίηση από την κεντρική γραμμή, έχτιζε πολιτικές λυκοφιλίες και έριχνε γέφυρες  προς κάθε κατεύθυνση στα ΜΜΕ.

Ο στόχος της πρωτιάς και της αυτοδυναμίας  της ΝΔ ήταν δευτερεύων. Η πολιτική τους επιβίωση ήταν, είναι και θα είναι η μόνη τους  επιδίωξη.  Η «πύρρειος» νίκη της ΝΔ, θεωρούν ότι είναι «κομμένη και ραμμένη» στις επιδιώξεις τους…

Ενδεικτική της πολιτικής τους φιλοσοφίας, είναι η έμμεση- και σε μία περίπτωση άμεση- αμφισβήτηση του Α. Σαμαρά. Έτσι ερμήνευσαν το αποτέλεσμα. Ότι φταίει η ηγεσία της ΝΔ και η οποία πρέπει να αλλάξει. Θέλουν έναν «πατερούλη» που θα τους διαβεβαιώνει για το πόσο σημαντικοί είναι.

Το πρόβλημα όμως ήταν και είναι όσοι δεν έχουν αντιληφθεί τους κοινωνικούς μετασχηματισμούς που επέφερε το Μνημόνιο, όσοι δεν είδαν τη φτωχοποίηση  ευρύτερων στρωμάτων, όσοι πολιτεύονται με όρους της δεκαετίας του ’90.

Με όλους αυτούς που εκπροσωπούν τη μεταπολιτευτική πολιτική αντίληψη της ΝΔ ο Α. Σαμαράς οφείλει να συγκρουστεί. Το απέφυγε και μάλλον αυτό ήταν και το μεγαλύτερο λάθος του κατά το προηγούμενο διάστημα.

Η ΝΔ δεν είναι ελκυστικό πολιτικό προϊόν, ειδικά στο Λεκανοπέδιο. Ο Α. Σαμαράς ζήτησε από τους ψηφοφόρους την ανανέωση. Αυτή δεν κατέστη δυνατή υπό τις παρούσες συνθήκες. Τώρα, υπό την προοπτική των νέων εκλογών με λίστα, έχει την ευχέρεια των αλλαγών σε πρόσωπα. Εδικά στις Περιφέρειες όπου το ποσοστό της ΝΔ υπολείπεται του πανελλαδικού της ποσοστού, είναι σαφές ότι χρειάζονται άνθρωποι, που να σηματοδοτούν την αλλαγή, το διαφορετικό ύφος και ήθος, τη διαφορετική ματιά στα πολιτικά πράγματα.

Πλέον η ρήξη με το «σύστημα της ΝΔ» και η ανανέωση του πολιτικού προσωπικού της είναι αδήριτη ανάγκη. Χωρίς αυτή, η οποιαδήποτε πολιτική πλατφόρμα θα πέσει στο κενό.

Το κάθε πολιτικό πρόγραμμα, χρειάζεται και τους κατάλληλους «αποστόλους»…

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ilektro77 avatar
    ilektro77 14/05/2012 10:41:05

    Ας καθαρίσει τώρα το κόμμα από τα βαρίδια. Εδώ που φτάσαμε δεν έχουμε την πολυτέλεια ούτε του ενός σκάρτου βουλευτή. Εξάλλου με το σύστημα της λίστας ο αρχηγός έχει την αποκλειστική ευθύνη. Κάτι μου λέει όμως ότι θα ισχύσει το : "μια του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και τον πιάσαμε".

  2. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 14/05/2012 11:04:18

    Το ερώτημα είναι μπορεί ο Αντώνης Σαμαράς να δώσει λύθση στο πρόβλημα η είναι μέρος του προβλήματος ?

  3. Γιώργoς Αχαιός avatar
    Γιώργoς Αχαιός 14/05/2012 11:07:36

    Έξω απο το κόμμα οι Ντιντήδες!

  4. adidrust avatar
    adidrust 14/05/2012 11:11:32

    Δεν νομίζω ότι η ανανέωση είναι κάτι τόσο αυτόματο και σε αυτό το σημείο που είμαστε, η σύνθεση είναι πάντα καλύτερη από την αφαίρεση.
    Δεν με πειράζει να μπούνε όλοι της ΝΔ που συχνά τους κατεβάζουν διάφορα στο site αυτό (άρης, μάρης, κουκουνάρης(sic)). Εάν μπούνε και τους δοθεί θέση στην οποία δεν φέρουν αποτελέσματα, τότε να διωχθούν διότι απέτυχαν, ως δοκιμασμένοι και αποτυχημένοι δηλαδή...όχι επειδή δεν αρέσουν σε μερικούς εδώ μέσα οι απόψεις τους. Και αυτό εξάλλου δεν είναι που θέλουμε; Αξιοκρατία και ανάδειξη των ικανών.
    Το πρόβλημα της μη συσπείρωσης/προσέλκυσης ψήφων στη ΝΔ είναι πιο περίπλοκο, διότι αυτό το κόμμα πλήγωσε πιο πολλούς -το πασόκ δεν πλήγωσε, οι περισσότεροι πήγανε εκεί για το όφελός τους και ήξεραν τις συνέπειες.

  5. partyman avatar
    partyman 14/05/2012 11:21:47

    καλημέρα, συμφωνώ απόλυτα & επαυξάνω!!

    το "συμφωνώ απόλυτα" πάει στο ότι εκεί ακριβώς εστιάζεται η αιτία της ρήξης του συνδέσμου νδ-κοινωνίας, προσωπικά το φωνάζω μήνες τώρα, είναι τόσο ξεκάθαρο. Τα μηνύματα του Σαμαρά δεν έφταναν/φτάνουν στον κόσμο γιατί αυτοί που τα κομίζουν είναι "τελειωμένοι", "διαπλεκόμενοι" και "συστυματικοί πολιτικάντηδες" στα μάτια και στα αυτιά του λαού..

    το "επαυξάνω" είναι το εξής: κριτική/πίεση και στον Σαμαρά.. τους άφησε "ξέμπαρκους" πολλούς μήνες και έκαναν την ζημιά! ε δεν πάει άλλο!

    επίσης, να λέμε ονόματα και να τους ξεμπροστιάζουμε.. Αβραμόπουλος - Παυλόπουλος - Αντώναρος - Τραγάκης - Μειμαράκης - Βαρβιτσιώτης - Γιακουμάτος (και ας διαφωνεί ένας φίλος εδώ) - Μητσοτάκης - Σπηλιοτόπουλος - Ψυχάρης - Γκιουλέκας - κλπ

    ΑΝ όλοι αυτοί δεν απομακρυθούν/κρυφτούν/αποχωρήσουν/πείτε το όπως θέλετε,
    ο ΑΣ θα "παίζει" πολιτική & εθνική μπάλα σε ναρκοθετημένο γήπεδο!!

  6. Μακεδόνας avatar
    Μακεδόνας 14/05/2012 11:25:10

    "Εδώ που φτάσαμε δεν έχουμε την πολυτέλεια ούτε του ενός σκάρτου βουλευτή". Είναι σκάρτοι οι βουλευτές που εξελέγησαν πριν από επτά μέρες; Οι κηπουροί των αρχηγών είναι ικανοί; Προτρέπετε τον αρχηγό να κάνει το λάθος και να διορίσει ελέω λίστας κηπουρούς;

    • ilektro77 avatar
      ilektro77 @ Μακεδόνας 14/05/2012 12:39:23

      Με παρεξήγησες. Εάν υπάρχει έστω και ένας, εδώ που φτάσαμε θα αποβεί μοιραίος. Η ηγεσία ξέρει καλύτερα από εμένα και από εσένα ποιός χρειάζεται. Με τη λίστα παίρνει την ευθύνη πάνω του.

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ Μακεδόνας 14/05/2012 13:16:07

      Το εκλογικό αποτέλεσμα, και η ψυχολογία που οδήγησε σ' αυτό, είναι αποτέλεσμα & παράγωγο της Κ.Υ.Π. και της “κόκκινης προβιάς” -ή όπως τώρα λέγετε-. Το επόμενο θά ’ναι, λόγω απογραφής, χειρότερο. Οι ιθύνοντες, έχουν μεγάλη αυτοπεποίθηση, έναντι των ευρωπαίων, και καθόλου δεν νοιάζονται να μείνουμε στο Ευρώ. Έχουν, μάλλον, καταλήξει στην άποψη Καζάκη: ότι το Ευρώ δεν έχει μέλλον, και -ότι- όλες οι χώρες θα γυρίσουν στο εθνικό τους νόμισμα.

      • ilektro77 avatar
        ilektro77 @ Θύμιος 14/05/2012 13:25:22

        Η επιθυμία της Ρωσίας για διάλυση της Ευρώπης της ελευθερίας δεν θα γίνει πραγματικότητα.

        • Θύμιος avatar
          Θύμιος @ ilektro77 14/05/2012 16:20:37

          "το θέμα είναι η “κολεγιά” “αγγλικού” “ρωσικού”.
          ο Εφραίμ πιο πολύ του Καρόλου είναι/ήταν παρά του Πούτιν.
          το “γαλλικό” δεν είναι “παλινορθώσεως” είναι του “Βισύ”.

          Το καλύτερο, για την Ελλάδα και τον Ελληνισμό, θα ’ταν να ενωθεί η Ρωσία με την Αμερική, μ’ έδρα την Κωνσταντινούπολη & ενδιάμεσο την “B.P.”*
          Όλα τα ενδιάμεσα ας γίνουν “σάντουιτς”.
          Τι χρειάζεται ή ανεξαρτησία της Γαλλίας ή της Γερμανίας σήμερα;
          Ότι κι η Αθηναϊκή ανεξαρτησία, τότε που ο Άτταλος Γ΄ χάριζε το κράτος του στους Ρωμαίους, ή η Κλεοπάτρα γίνονταν ερωμένη (& λομπύστρια) Ρωμαίων στρατηγών και πολιτικών.
          Αν δεν δέχεται η Γερμανία να χάσει την ανεξαρτησία της, με ποίο τρόπο θα δεχθεί η Αμερική;**
          Σ’ αυτό το πλαίσιο ας επανέλθουν, αλλά μ’ άλλον τρόπο, τα του σχεδίου Αvνάν,
          -ενιαία δικοινοτική δημοκρατία, μ’ άλλη αυτόνομη δικοινοτική δημοκρατία, στο εσωτερικό της, και μ’ αντίθετη πόλωση-. Με συνομοσπονδιακούς θεσμούς -αλλά όχι συνομοσπονδία- υπό την αιγίδα: Ο.Α.Σ.Ε./Δ.Α.Σ.Ε., Βρετανικής Κοινοπολιτείας, Ε. Ε. & Ο.Η. Ε.
          * στην πορεία της προς τον Καύκασο, η “B.P.”, μπορεί να παίξει σπουδαίο ρόλο, σαν της Αργοναυτικής εκστρατείας, ή του αγώνα του Ιουστινιανού για την Λαζική. Η Δημοκρατία της Γεωργίας μην μείνει μόνη.
          ** σε ρόλο Αννίβα, Αντιόχου Γ΄ και Μιθριδάτη ςτ΄, η Μέρκελ με τον Πούτιν ή τον Σαρκοζί, θα πρέπει μάλλον να προκαλέσουν την Αμερική να αναλάβει αυτόν τον ρόλο, τον ενοποιητικό, για να μην χάσει την ηγεμονία της."

  7. Παύλος avatar
    Παύλος 14/05/2012 11:44:58

    Δηλαδή Μικρέ Οδυσσέα, προτείνεις , ούτε λίγο, ούτε πολύ να βάλει σε μή εκλόγιμη θέση , ή να εξοβελίσει τελείως κάποιους για παράδειγμα που είναι παλιοί και ανήκουν στο σύστημα που λες, πήραν όμως ασυγκρίτως μεγαλύτερο αριθμό ψήφων από τους νέους και να κάνει με το ζόρι ανανέωση;;;
    Να με συγχωρείς , αλλά τότε ,καλύτερα να μη σου πω τι θα πάρει
    Εντάξει, στεναχωρηθήκαμε, αλλά ας μην αιθεροβατούμε πια τόσο αφελώς !
    Καλά τα λόγια , αλλά ....έξω από το χορό.....!

    • Mara avatar
      Mara @ Παύλος 14/05/2012 13:45:34

      Παύλο μου, τακτικοί ελιγμοί υψηλού ρίσκου με στρατηγική, οδηγούν στην νίκη.
      Τακτικοί ελιγμοί και απότομες στροφές χωρίς στρατηγική υψηλού επιπέδου κάνουν μόνο κακό "θόρυβο" και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ήττα.
      Όπως αντιλαμβάνεσαι στην Ν.Δ. συνέβη το δεύτερο.
      Δυστυχώς εδώ που φθάσαμε ο ΑΣ δεν έχει περιθώρια ούτε την δυνατότητα να κάνει όλα αυτά που περιγράφονται στο άρθρο.
      Μετά την εκλογή του στην ηγεσία της Ν.Δ. έπρεπε να περιμένει τον πόλεμο εναντίον του.
      Υποτίμησε την κατάσταση, βασιζόμενος ότι ο κόσμος θα καταλάβει....
      Στηρίγματα δεν είχε από πουθενά...
      Το κόμμα εναντίον του, η Ευρώπη εναντίον του, το σύστημα εντός και εκτός Ελλάδας εναντίον του, τα ΜΜΕ εναντίον του, τί ακριβώς λοιπόν περίμενε...???Και όλα αυτά... σε συνδυασμό με την ανέχεια του κόσμου...
      Εστίασε μόνο στο να δείξει υπευθυνότητα στους Ευρωπαίους και παραμέρισε τον λαό.
      Αμ... Αντώνη μου στις εκλογές δεν ψηφίζουν οι Ευρωπαίοι.... οι Έλληνες ψηφίζουν.
      Η δύναμη του ηγέτη είναι πρώτα ο λαός και μόνο ο λαός, μετά έρχονται οι άλλοι....
      Εδώ... έγινε το ανάποδο....
      Τί να το κάνουμε τώρα πως δικαιώθηκε και ολόκληρη η Ευρώπη αποδέχθηκε ότι είχε δίκιο και μετακινήθηκε προς τίς θέσεις που υποστήριζε έξ αρχής, όταν οι ψηφοφόροι μετακινήθηκαν απέναντι... έ....?
      Τέλος πάντων, τέτοιες ώρες... τέτοια λόγια....
      Άν τελικά, οδηγηθούμε σε εκλογές το μόνο που του μένει να κάνει είναι να τα παίξει όλα για όλα...
      Να βγεί δυναμικά και να πεί στον κόσμο όλη την ΑΛΗΘΕΙΑ για τα πάντα....
      Όχι με υπονοούμενα... αλλά ξεκάθαρα....και ο λαός πλέον άς κρίνει...
      Δεν βλέπω άλλη λύση για τον ίδιο.

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ Mara 14/05/2012 14:11:54

        Mara μου, ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μου τους προβληματισμούς μου και τις σκέψεις μου . Ειδικά , όμως , όσον αφορά την αποστροφή του λόγου σου περί : "Εδώ… έγινε το ανάποδο…. Τί να το κάνουμε τώρα πως δικαιώθηκε και ολόκληρη η Ευρώπη αποδέχθηκε ότι είχε δίκιο και μετακινήθηκε προς τίς θέσεις που υποστήριζε έξ αρχής, όταν οι ψηφοφόροι μετακινήθηκαν απέναντι… έ….?", έχω να σου παραθέσω τις σκέψεις μου, τις οποίες έστειλα στο site, αλλά, φαίνεται ότι δεν προκρίθηκαν ως αξιόλογες. Τί λες λοιπόν;; : «Ο Ελληνικός Λαός έχει και μνήμη και κρίση» Έχει ;;;;;;;; Συζητήσεις επί συζητήσεων, σχόλια επί σχολίων, αντεγκλήσεις στα τηλεοπτικά παράθυρα, αναλύσεις, τι έφταιξε, τι έφταιξε περισσότερο, τι έγινε στραβά, αυτομαστιγώσεις, ομφαλοσκοπήσεις… Κι εμένα ο πόνος στην ψυχή, αντί να μετριαστεί, επιτείνεται! Και να σου οι σφήκες να μη λένε να σταματήσουν το βουητό μες το μυαλό μου! γιατί; γιατί;; γιατί;;; Ας πάρουμε, λοιπόν, τα πράγματα από την αρχή, για να μην υποστούμε μείζονα ψυχική διαταραχή: Ζούμε μια ζοφερή κατάσταση και σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι η Ελλάδα βρίσκεται, όσο ποτέ άλλοτε από την μεταπολίτευση, προ μιας τραγωδίας. Και όλοι αναμασούν την ίδια … ‘’σοφία’’: Ο λαός ξέρει, ο λαός αποφάσισε, ο λαός… έχει και γνώση και κρίση, ο λαός θα ξαναποφασίσει! Εμένα όμως δεν με γεμίζει αυτή η άποψη, κάθε άλλο μάλλον, με δαιμονίζει. Και γίνεται σμήνος από σφήκες που βασανίζει τον εγκέφαλό μου! Ποιος λαός;; Αυτός που υπέστη πλύση εγκεφάλου το 2009 και παρέδωσε αφρόνως την εξουσία σε εκείνον που έκλινε τον αυχένα στην Υπερδύναμη του Σκότους, η οποία ξετσίπωτα απαιτούσε την εξόντωση του Κ. Καραμανλή;; Αυτός που είχε τόση κρίση, ώστε να αδιαφορεί για τις ειλικρινείς εξαγγελίες του Καραμανλή για δύσκολα μέτρα που πρέπει να παρθούν μετά τις εκλογές, υποκύπτοντας στην γοητεία της απάτης ότι λεφτά υπάρχουν;; Που έκλεισε τα αυτιά του στο επαναλαμβανόμενο σλόγκαν του Καραμανλή: <> και τον κάλεσε αυτόν τον τελευταίο (τον κ. Παπανδρέρου) να μπει με τα τσαρούχια μες την ψυχή του, τάζοντας αυξήσεις και όχι πάγωμα μισθών και τόσα άλλα πιο ελκυστικά από τα πετραχήλια του λαγού, για να έλθει – μετά την απομάκρυνσιν εκ του ταμείου (κάλπη) - ως οδοστρωτήρας να τον ισοπεδώσει, να τον εξαθλιώσει, να τον βιάσει;;; Ή αυτός ο λαός που αποφάσισε στις προχτεσινές εκλογές να ‘’τιμωρήσει’’ εξ ίσου τους δημίους του, με αυτούς που προσπάθησαν να του βγάλουν τις χειροπέδες και δεν τα κατάφεραν;;;;; Και μην μου ζητήσετε να αιτιολογήσω τους ρόλους, γιατί κινδυνεύω να γίνω κουραστικός, επαναλαμβάνοντας ότι είναι αφροσύνη και ολιγόνοια, για να μην χρησιμοποιήσω την άλλη έκφραση, το να μην δύνασαι να διακρίνεις ότι είναι χαωδώς διαφορετικό το να επιλέγεις συνειδητά την υποδούλωση της πατρίδος σου, από το να αποτυγχάνεις να την ελευθερώσεις. Είναι χαωδώς διαφορετικό, το να επιλέγεις μνημόνιο, χωρίς να σε πιέζει κανείς, από το να επιλέγεις μνημόνιο (το δεύτερο), με δέκα πιστόλια στον κρόταφό σου. Είναι τελείως διαφορετικό το να αποφασίζεις μπροστά από σταυροδρόμι, από το να αποφασίζεις μπροστά από γκρεμό !! Αυτή είναι η ευθυκρισία ;;; Αυτή είναι η σύνεση ;;; Αυτή είναι η δικαία απόδοση ευθυνών ; Αυτή είναι η γνώση και η κρίση ;;;;;; Τότε δηλώνω αμαθής και άσοφος !!!!! Ή αυτός ο λαός που κάνοντας χρήση του ιερού του δικαιώματος της ψήφου και θέλοντας να εκδικηθεί όσους του άδειασαν την τσέπη –πέραν βεβαίως, του άδικου και άκριτου καταμερισμού ευθυνών- ανέδειξε νικητή των εκλογών αυτούς που μόλις πριν λίγα χρόνια έκαψαν και ξανάκαψαν την Ελλάδα ;;;; (Για να αναφέρω μόνο ένα από τα …. ‘’μπουμπούκια’’ τους). Αυτή είναι η μνήμη ;;;;;; Ε, τότε εγώ είμαι εντελώς αμνήμων !!!!!!!!! ‘’Οίοι ημείς, τοιούτοι και οι άρχοντες ημών’’. (Τέτοιοι που είμαστε, τέτοιοι είναι και οι άρχοντές μας). Παύλος

        • Mara avatar
          Mara @ Παύλος 14/05/2012 19:31:02

          Προσυπογράφω κάθε σου λέξη.
          Αυτός είναι ο λαός μας.
          Σε πλήρη μετάλλαξη..., αποτέλεσμα φυσικά των τελευταίων 30 χρόνων.
          Πού είναι Παύλο η εθνική συνείδηση των Ελλήνων?
          Πώς ψηφίσανε έναν Τσίπρα γνωρίζοντας τις απόψεις του για τα Σκόπια..., για το Αιγαίο..., για τους λαθρομετανάστατες?????????
          Πώς ψηφίσανε έναν Καμμένο που έκανε μπάμ... εξ αρχής... κατά που το πήγαινε... και για ποιό λόγο...?????
          Κάποιος μεγάλος, δεν θυμάμαι αυτή την στιγμή ποιός, είχε πεί ότι, "...δεν υπάρχει μεγαλύτερος φόβος ζωγραφισμένος στο πρόσωπο ενός ανθρώπου, από αυτού που προδίδει ή έχει την πρόθεση να προδώσει τον λαό του..."
          Όταν έβλεπα χθές τον Καμμένο καταϊδρωμένο..., αμήχανο... και ψιλοπανικόβλητο την ώρα που έκανε τις δηλώσεις του, μου ήρθε αμέσως στο μυαλό το παραπάνω.
          Έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε, είναι να είμαστε ψύχραιμοι.
          Τίποτα άλλο....

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ Παύλος 14/05/2012 14:38:31

      @Παυλος
      τι μπορει να πει:
      κραταω μονον οσους εχουν μια εστω δύο εκλογικες θητειες
      κραταω οσους στο παρελθον δεν ειχαν κυβερνητικες θεσεις
      κραταω οσους με τον εναν η τον αλλο τροπο δεν εχουν αναμεμειχθει σε δημους, περιφερειες κλπ., κλπ.

      Πολλά μπορει να πει!

  8. Χριστόφορος Μίχου avatar
    Χριστόφορος Μίχου 14/05/2012 11:50:58

    "Εδικά στις Περιφέρειες όπου το ποσοστό της ΝΔ υπολείπεται του πανελλαδικού της ποσοστού, είναι σαφές ότι χρειάζονται άνθρωποι, που να σηματοδοτούν την αλλαγή, το διαφορετικό ύφος και ήθος, τη διαφορετική ματιά στα πολιτικά πράγματα".
    Διαβάζει κανείς άραγε τις αράδες σας στη Συγγρού? ή τζάπα καίει η λάμπα ...

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 14/05/2012 11:59:21

    Δεν λεω οτι εχετε αδικο, αλλα με τη λογικη να φυγουν τα βαριδια, τοτε η ΝΔ θα φτασει τα επιπεδα της Πολιτικης Ανοιξης , οποτε νομιζω οτι δεν ειναι και το ζητουμενο. Συνεπως εντελως διαφορετικα πραγματα πρεπει να γινουν. Να το λαβετε υποψη, η Ελλαδα θα Κυβερνηθει απο την Παραταξη που ΠΡΩΤΗ θα ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΕΙ!!! (... αν θα προλαβει)!!!!!!!!

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΝΤΙΝΟΣ 14/05/2012 12:33:13

      Συμφωνώ απολύτως Ντίνο, προσθέτοντας ότι, αν τέτοιες απόψεις κυριαρχήσουν, σίγουρα αυτή δεν θα είναι η λεγόμενη κεντροδεξιά παράταξη !
      Και κάτι ακόμα: Να τρέμετε την ώρα που θα διαλυθεί ο ΣΥΡΙΖΑ ! Η άνοδος του ΠΑΣΟΚ θα είναι εκρηκτική !!

      • partyman avatar
        partyman @ Παύλος 14/05/2012 14:19:36

        ..άνοδος του Πασόκ; καλό ανέκδοτο και αυτό! που ζείς βρε φίλε;

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ partyman 14/05/2012 18:31:40

          Κράτησε στο ημερολόγιό σου αυτή την ιταμή πρότασή σου προς τον ..."ρε φίλε" σου
          και θα μάθεις με λίγη καθυστέρηση πού ζω.
          Το σημαντικότερο όμως είναι, ότι θα μάθεις πού ζεις εσύ !!

          • partyman avatar
            partyman @ Παύλος 14/05/2012 21:28:37

            καλά, εντάξει αποσύρω το "βρε φίλε" (και όχι "ρε φίλε"), εξάλλου δεν γίνεσε φίλος με το ζόρι..

            τώρα για το που ζώ/θα ζώ/ζείς κλπ :
            προσωπικά έχω σταματήσει να κυνηγώ "φαντάσματα", το έχω προσπεράσει το στάδιο αυτό..
            το Πασόκ μας τελείωσε .-
            ζωή σε λόγου μας..
            μένει να δούμε αν θα τελειώσει και η ΝΔ, που προς το παρόν κρατιέται ακόμα ελέω ΑΣ.. δεν είμαι αισιόδοξος πάντως, τα μηνύματα είναι αρνητικά..

  10. ΠΑΛΛΗΞ avatar
    ΠΑΛΛΗΞ 14/05/2012 12:15:33

    κρίμα για το άρθρο που έπρεπε να είχε γραφτεί και εφαρμοστεί πριν 2 χρόνια, για την ανανέωση διαβάζω άρθρα εδώ μέσα πολύ καιρό τώρα και η κάλπη τελικά έβγαλε πάλι το μητσοτακέικο. τώρα νομίζω είναι αργά ειδικά αφού ο ΑΣ έκανε και άνοιγμα στα μικρότερα φιλελεύθερα κομματα. ο αβραμόπουλος περιμενςι στην γωνία, ο αντώναρος τραβάει ζόρι που δεν βγήκε, η νικη κακλαμάνη ξεκατινιάζετε και στην Συγγρού υπάρχει στασιμότητα. και το τραγικότερο είναι οτι κάποιοι προβάλουν τον καραμανλή για νέο πρόεδρο αν είναι δυνατόν! ΠΟΙΟΝ? το παιδί του playstation και της μπουγάτσας που μας κατέστρεψε. Ο ΑΣ πρέπει να κερδίσει χρόνο γιατι το σύστημα ΝΔ χρειάζεται νομίζω 1-2 χρόνια ακόμα για να καταπολεμηθεί ΑΝ καταπολεμηθεί ΑΝ θέλει ο ΑΣ να το πολεμησει για να πάμε πραγματικά στη νεα μεταπολίτευση με νέα πρόσωπα.

    • chris avatar
      chris @ ΠΑΛΛΗΞ 14/05/2012 12:48:33

      Eδώ μέσα αναφορές σε playstation!! Απίστευτο όταν το μόνο πού πρέπει να μας καίει είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης.
      Το να σάς ζητήσω να συνέλθετε θα ήταν χαμένος κόπος ε;

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ chris 14/05/2012 13:09:47

        Δεν είναι. Όταν φωνάζουμε πολλοί, κάτι γίνεται.

        • Κατερινα avatar
          Κατερινα @ Kώστας Θ. 14/05/2012 14:47:52

          ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
          χωνέψτε το: ο Αβρααμ Παπας να έρθει η ΝΔ δεν τραβάει!
          Καντε μια δημοσκόπηση με Καραμανλή αρχηγό και θα δείτε ποσα απίδια πιάνει ο σάκος!
          (για χαζό τον έχετε τον Κ.Κ.; η τον Μάνο που τον καλεί, μπας και φάει το τυρί και πιαστεί στη φάκα καθώς η Ντόρα περιμένει στη γωνία;)
          όσο και αν σας φαίνεται παράξενο ο Σαμαρας είναι ο μόνος που εγγυάται αυτή τη στιγμή την ενότητα του κόμματος, χωρίς αμφίπλευρες διευρύνσεις!
          όσους πιθανώς θα κερδίσει άλλους τόσους θα χάσει!
          ίσως χάσει πιο πολλούς αν θυμηθούν οι δυστυχείς ψηφοφόροι τι έλεγαν και τι λένε αυτοί που καλούνται να συμπράξουν για το μνημόνιο!

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ Κατερινα 14/05/2012 17:30:48

            αυτό καταλάβατε κε. Κρις;
            προσωπολατρία;
            σε καμιά περίπτωση!
            η ουσία είναι αυτή που δεν θέλετε να καταλάβετε:
            ο Αβρααμ Παπας να έρθει η ΝΔ δεν τραβάει!
            Καντε μια δημοσκόπηση με Καραμανλή αρχηγό και θα δείτε ποσα απίδια πιάνει ο σάκος!
            (αυτό ειδικά το τελευταίο σε καμιά περίπτωση δεν έχει σκοπό να υποτιμήσει τον Κ.Κ!!)

          • chris avatar
            chris @ Κατερινα 15/05/2012 22:05:23

            Κρις; Ποιός Κρις; Πάει αυτός. Τα παιδιά είναι εργατικά τσεκάρουν και ξανατσεκάρουν. Πίστευε αλλά ερεύνα αγαπητή Κατερίνα. Τέλος ....άστο να πάει δεν είναι καιρός για γκρίνιες.

  11. ilektro77 avatar
    ilektro77 14/05/2012 12:58:16

    Η Ν.Δ είναι η παράταξη του εθνικού συμφέροντος. Δυστυχώς οι πολίτες παρασύρθηκαν και συνεχίζουν να παρασύρονται από σχηματισμούς ξένων συμφερόντων. Ας μην νομίζουν όμως ότι δεν υπάρχουν μνήμη και στοιχεία. Οι πρακτορίσκοι της μαμάς Ρωσίας θα την πάρουν την τελική απάντησή τους στις κάλπες. Καιρός είναι να ξεβρωμίσει ο τόπος.

  12. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 14/05/2012 13:07:27

    Δεν είναι ώρα για ξεκαθαρίσματα. Αυτά δεν γίνονται υπό έκτακτες συνθήκες.
    Τώρα χρειάζεται συστράτευση για να σωθεί ο τόπος από αυτούς που παίζουν στο playstation τις τύχες του.

  13. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 14/05/2012 13:15:10

    αυτο που ειδε ο κοσμος ,που δεν καθεται ν'αναλυσει πολυ κι απλως ειναι δεκτης της θολουρας των μμε,ειναι μια σειρα απο αναδιπλωσεις και μια χλωμη προσπαθεια χωρις εικονα συμπαγους κομματος στη προεκλογικη περιοδο .Ακομη μετα τις εκλογες ειδε το Σαμαρα στη βουλη σε μια ομιλια ανευρη ,βαρετη, που εφερνε υπνο ,πως οι ψηφοφοροι να πειστουν ; περιμενα περισσοτερα.

  14. καθηγητής avatar
    καθηγητής 14/05/2012 13:19:13

    Στον οικογενειακό και φιλικό μου κύκλο είμαστε υπάλληλοι, μισοί δημόσιοι και μισοί ιδιωτικοί. Κανείς μας δεν ήταν ποτέ οργανωμένος σε κόμμα. Κάνοντας συζητήσεις για το αποτέλεσμα των εκλογών διαπίστωσα το εξής: όλοι κάναμε την τελευταία προειδοποίηση προς τους πολιτικούς άρχοντες και αυτό που ονομάζεται σύστημα εξουσίας, ψηφίζοντας είτε ΣΥΡΙΖΑ είτε ΧΑ.
    Ούτε ένας δεν ψήφισε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ, ούτε πρόκειται να το πράξει σε ενδεχόμενες επαναληπτικές εκλογές, όσα διλήμματα και αν τεθούν.
    Πάρτε το χαμπάρι: οι εναπομείντες ψηφοφόροι των τέως μεγάλων κομμάτων πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι είτε κολλημένοι με τη μπάλα ηλικιωμένοι, είτε ευνοούμενοι των κομματικών μηχανισμών και των ιδεολογικά προσκείμενων συντεχνιών, που πασχίζουν να διατηρήσουν τα "κεκτημένα" τους σε βάρος των υπολοίπων. Αδιάψευστη απόδειξη είναι η επικράτηση παλαιοκομματικών υποψηφίων και άκαπνων άεργων παιδιών του κομματικού σωλήνα και της διαπλοκής.
    Θεωρώ ότι η διαμόρφωση της λίστας θα παίξει σημαντικό ρόλο για την επαναπροσέγγιση της πληγωμένης και απογοητευμένης πλειοψηφίας για όποιον διατείνεται ότι θέλει τη σωτηρία της χώρας και όχι της ελίτ και των ευνοούμενων. Ας τολμήσει λοιπόν ο Σαμαράς, να πετάξει εκτός λίστας το συρφετό που εξελέγη από το σάπιο εκλογικό κορμό της ΝΔ και να προτάξει αξιόλογους, νέους ανθρώπους, ακόμα και εκτός του στενού κομματικού χώρου, με μόνο κριτήριο την ικανότητα και την πίστη στον πολυδιαφημισμένο κοινωνικό φιλελευθερισμό.

    ΥΓ. Θεωρώ ότι στροφή προς ακραίες "λαϊκές δεξιές" και νεοφιλελεύθερα μορφώματα θα έχει το ίδιο καταστροφικό αποτέλεσμα.

    • tak avatar
      tak @ καθηγητής 14/05/2012 13:35:48

      Γιατί να τους πετάξει ο Σαμαράς κύριέ μου και δεν το κάνατε εσείς; Όσο για τα υπόλοιπα, λαγός τη φτέρη έσειε, κακό του κεφαλιού του! Και στην κόλαση που έρχεται, δε θα υπάρχει Σαμαράς!

      • καθηγητής avatar
        καθηγητής @ tak 14/05/2012 13:40:00

        Γιατί πρώτα πρέπει να με πείσει αγαπητέ. Και με τα μέχρι χαδάκια στα μπουμπούκια που προανέφερα, με αντιπρόεδρο τον "καγκελάριο" Αβραμόπουλο, με εικαστικά υπονοούμενα "θα πάρουμε την Πόλη" δυστυχώς δεν πείθομαι.

        • tak avatar
          tak @ καθηγητής 14/05/2012 14:06:41

          "Ου με πείσεις ..."... Πολύ ωραία λοιπόν! Βρείτε τον επόμενο Σαμαρά, που θα σας πείσει. Θα έλεγα και γιατί όχι τον Τσίπρα, που όποιος ό,τι θέλει, το έχει έτοιμο στην άκρη της γλώσσας του.

          • Κατερινα avatar
            Κατερινα @ tak 14/05/2012 14:51:13

            γιατί βρε τακ, η μόνη λύση είναι να συμφωνούμε μαζί σου;
            και τι σου λέει ο άνθρωπος;
            ας αλλάξει τα πρόσωπα ο Σαμαράς και μεις θα έρθουμε μαζί του!!
            που βλέπεις το άτοπο;

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ tak 14/05/2012 23:48:36

            @tak, δεν διαφωνούμε, στην Κατερίνα απευθυνόμουν για το θέμα προσώπων που έβαλε ως πρόσκομμα στην αποδοχή του ίδιου του Σαμαρά και των θέσεών του και εξήγησα γιατί δεν το κατανοώ, ή αν μη τι άλλο πως το βρίσκω τραβηγμένο να οδηγεί οποιονδήποτε σε ψήφο προς εντελώς άλλη κατεύθυνση ...ποιότητας (Τσίπρας).

          • tak avatar
            tak @ victoria (true) 15/05/2012 10:58:55

            Τι περισσότερο να κάνει ο έρμος από όσα έκανε; Σε τελική ανάλυση, ο λαός είναι ελεύθερος να διαλέγει αυτούς που τον κοροϊδεύουν και να τους κάνει ηγέτες! Ο Αντώνης τουλάχιστον δεν είπε ψέμματα... Ας μείνουμε στην αλήθεια, δεν επιθυμώ άλλες συνδιαλλαγές στο όνομα μιας εξουσίας, την οποία ουδέποτε χρειάστηκα...

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ tak 15/05/2012 12:46:06

            Καταλαβαίνω τι λες. Όμως ο Σαμαράς έχει υποχρέωση να το παλέψει να κυβερνήσει αυτή τη χώρα, για όλους μας, δεν είναι θέμα εξουσιολαγνείας...

            Προσωπικά, ειλικρινέστατα, φοβάμαι για την τύχη μας σε άλλα χέρια. Τόσο απλά. Αν δεν, δεν...
            Αλλά να έχει γίνει η προσπάθεια στο φουλ, αυτός και όλοι μαζί του.

  15. theo1611 avatar
    theo1611 14/05/2012 13:28:45

    Αν πάμε σε νέες εκλογές δεν βλέπω πώς η συντηρητική παράταξη μπορεί να χάσει την αυτοδυναμία.

    Αλλά δεν θα είναι καμμιά νίκη της ΝΔ ως τέτοιας ή του ηγέτη της, των προεκλογικών τακτικών κινήσεων, κλπ.

    Η απέχθεια του κενού ευνοεί, με τα πολιτικά και πραγματικά δεδομένα, τη συντηρητική παράταξη.

    Για νέο πολιτικό σκηνικό, στις μεθεπόμενες εκλογές!!!

  16. Παύλος avatar
    Παύλος 14/05/2012 13:48:36

    Κύριε καθηγητά, κύριε καθηγητά, κύριε καθηγητά, -Λέγε παιδί μου. -Να πάω τουαλέτα;; - Να πας. -Να φτύσω θέλω κ. καθηγητά !!!!! ( Γιατί δεν είμαι ούτε: " κολλημένοι με τη μπάλα ηλικιωμένοι, είτε ευνοούμενοι των κομματικών μηχανισμών και των ιδεολογικά προσκείμενων συντεχνιών, που πασχίζουν να διατηρήσουν τα “κεκτημένα” τους σε βάρος των υπολοίπων"), ούτε ελάχιστη εξαίρεση από αυτούς που ψήφισαν Ν.Δ. ! Αντιθέτως , ο κανόνας για αυτούς που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ είναι οι διορισμένοι Δημόσιοι Υπάλληλοι ! Συνεπώς, κ. καθηγητά ο αφορισμός σας - κατά το ήμισυ τουλάχιστον - αφορά εσάς και το περιβάλλον σας !

    • android.K. avatar
      android.K. @ Παύλος 14/05/2012 14:53:45

      βγάλτε τα κομματικά γυαλιά αν θέλετε να σωθει η Ελλάδα, αλλά και η ΝΔ!!
      αυτό το περιβάλλον που περιγράφεις κε. Παυλο, εριξε τη ΝΔ στο 18,8%!!!

      • Παύλος avatar
        Παύλος @ android.K. 14/05/2012 18:25:54

        Τι προτείνετε κ. adroid;;;; γιατί ομολογώ , δεν σας κατάλαβα .

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ Παύλος 15/05/2012 10:25:49

      1) Η ανάδειξη των βουλευτών της ΝΔ στις εκλογές επιβεβαιώνει τα λεγόμενά μου (π.χ. 3πλάσιες ψήφοι στον Τραγάκη από τον Κρανιδιώτη). Αν είσαι στις ελάχιστες εξαιρέσεις, δεν έπρεπε να θιχτείς.
      2) Μάλλον δεν διάβασες τα αναλυτικά αποτελέσματα των exit polls. ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε και μεγάλο ποσοστό ιδιωτικών υπαλλήλων.
      3) Το περιβάλλον μου (μάλλον το επαγγελματικό εννοείς) δεν είναι συνδικαλιστές οποιουδήποτε χρώματος, ούτε και λαμόγια που έχουν φάμπρικες ιδιαιτέρων με κομματικές πλάτες.

  17. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 14:17:29

    Η ΝΔ δεν είναι ελκυστικό πολιτικό προϊόν, ειδικά στο Λεκανοπέδιο. Ο Α. Σαμαράς ζήτησε από τους ψηφοφόρους την ανανέωση. Αυτή δεν κατέστη δυνατή υπό τις παρούσες συνθήκες. Τώρα, υπό την προοπτική των νέων εκλογών με λίστα, έχει την ευχέρεια των αλλαγών σε πρόσωπα. Εδικά στις Περιφέρειες όπου το ποσοστό της ΝΔ υπολείπεται του πανελλαδικού της ποσοστού, είναι σαφές ότι χρειάζονται άνθρωποι, που να σηματοδοτούν την αλλαγή, το διαφορετικό ύφος και ήθος, τη διαφορετική ματιά στα πολιτικά πράγματα.

    Ἐδῶ νὰ σημειωθεῖ ὅτι δὲ χρωστάει τίποτα στοὺς ἐκλεγμένους, ἄλλωστε οἱ μισοὶ ἐξελέγησαν λόγῳ τοῦ σκανδαλώδους μπόνους τῶν 50 ἑδρῶν.

    Ἂν ὁ Σαμαρᾶς φοβᾶται ὅτι μὲ τὸ νὰ μὴν τοποθετήσει σὲ ἐκλόγιμη θέση πολλοὺς ἐκλεγμένους "δὲν θά'χει κόμμα μετά", ἂς μὴν ξεχνᾶ ὅτι ἂν δὲν καταφέρει νὰ ἑλκύσει τὴν πλειονότητα τῶν εὐρωπαϊστῶν ψηφοφόρων δὲν θά'χει οὔτως ἢ ἄλλως κόμμα μετά. Δὲν εἶναι καιρὸς γιὰ ἀβαρίες.

    Μὴν ξεχνᾶτε: ὡς ἀντίβαρο στὴν ἀποστροφὴ τοῦ ἐκλογικοῦ σώματος πρὸς συγκεκριμένα πρόσωπα, ὁ Σαμαρᾶς εἶπε τὸ "τὴν ἀνανέωση θὰ τὴν κάνουν οἱ ψηφοφόροι", ποὺ δὲν πέτυχε (εὐλόγως). Τώρα, δὲν ὑπάρχει οὔτε αὐτό: μὲ τὴ λίστα "σταυρώνεις ὑποχρεωτικὰ" τὰ πρῶτα ὀνόματα. Ἀς μὴν εἶναι κανεὶς τόσο ἀφελὴς ὥστε νὰ πιστέψει πὼς ὑπάρχει ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ πέραν τοῦ 18,85% ὁ ὁποῖος θὰ ρίξει ψηφοδέλτιο μὲ τοὺς Δεινοσαύρους πάνω-πάνω, στὶς ἐκλόγιμες θέσεις. Εἰδικὰ στὰ ἀστικὰ κέντρα, ὅπου παίζουν οἱ "ἀστέρες" τρομάρα τους καὶ ὅπου ὁ ΣΥΡΙΖΑ βγῆκε πρῶτο κόμμα ἀπὸ εὐρωπαϊστὲς ψηφοφόρους.

    • partyman avatar
      partyman @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 14:48:14

      σωστός ο κ.Καυσοκαλύβας!!

      μα είναι τόσο απλά καμμιά φορά τα πράγματα, που αναρωτιέσαι τι στο καλό! τα γυαλιά υπουργοπίας & βολεματοψίας που έχουν ορισμένοι κάνουν ακόμα και τα απλά να φαντάζουν περίπλοκα..

    • Heaven avatar
      Heaven @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/05/2012 14:56:54

      ας κρατήσει λοιπόν αυτούς που εξελέγησαν χωρίς το μπόνους και όλους τους υπόλοιπους ας τους αλλάξει!
      στις επαναληπτικές εκλογές με αυτές τις λίστες δεν θα ψηφίσει ούτε το 18,85%!

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Heaven 14/05/2012 15:22:35

        Τό'πα καὶ τὸ ξαναλέω: ἂν κατεβεῖ στὶς ἐκλογὲς μὲ τὸ ὄνομα "Νέα Δημοκρατία", θὰ πάει τὸ πολὺ δεύτερο κόμμα.

  18. theo1611 avatar
    theo1611 14/05/2012 14:49:19

    Ούτε ψύλλος στον κόρφο του ΑΣ.

    Θα πρέπει να δώσει όλες τις εξηγήσεις και για το πριν και για το μετά!!!

    Ο ΓΑΠ δεν κέρδισε το 2009 λόγω του λεφτά υπάρχουν, αλλά λόγω της πλήρους αποτυχίας της ΝΔ να εκπληρώσει τους στόχους για τους οποίους εξελέγη το 2004 και επανεξελέγη το 2007.

    Τέτοια θα είναι και η ψήφος αν πάμε άμεσα σε επόμενες εκλογές.

    Το πως θα διαχειριστεί ο Σαμαράς το πριν και το μετά θα είναι το καθοριστικό για τη θέση του στο νέο πολιτικό σκηνικό (την εντολή θα την πάρει, εκτός και αν καταφέρει να τινάξει τα πάντα στον αέρα πριν τις επερχόμενες εκλογές)

  19. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 14/05/2012 14:52:41

    Γιατί δεν κατάλαβε τίποτα ακόμα η κομματική νομενκλατούρα? Ψήφος αποδοκιμασίας στον στενό κομματικό χώρο της ήταν αυτή που έλαβε η ΝΔ. Επιτέλους να ανοιχθεί (εδώ ο Αρχηγός πρέπει να δώσει τόνο) με πρωτοβουλίες και να φέρει κοντά της αξιόλογους ανθρώπους, που απεχθάνονται την διαπλοκή και όχι κομματικά "μωρά¨. Αυτό δεν το είδε ο ψηφοφόρος ακόμα, εκτός εξαιρέσεων. Εμπρός για νέα μεταπολίτευση...Ας κάνει μια έντιμη προσπάθεια να δει ποιοί την ψήφισαν ηλικιακά, μορφωτικά και επαγγελματικά.

  20. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 14/05/2012 16:36:26

    Εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα , δεν υπάρχει ούτε χρόνος , αλλά ούτε και υπομονή για συντηρητική διαχείρηση της κατάστασης. Μόνο μία δυναμική και ανατρεπτική κίνηση μπορεί να φέρει αποτέλεσμα , για να έχει τις πιθανότητες το κόμμα να γίνει ελκυστικό στους πολίτες. Εχει δυνατότητες ελιγμών ο Α.Σ., αν τελικά κινηθεί προς την κατεύθυνση των αλλαγών για τις οποίες όλοι εμείς τον στηρίξαμε. Να καταρτίσει τις λίστες αφήνοντας έξω , όλους αυτούς που τον υποσκάπτουν και είναι αντίθετοι στην ανανέωση του κόμματος , όλους τους φθαρμένους και σάπιους που έχουν καταντήσει τη ΝΔ απωθητική . Να αλλάξει τον κομματικό μηχανισμό με άλλους ανθρώπους , που να πιστεύουν στην ανανέωση και να θέλουν να δουλέψουν για να περάσουν τις δικές του θέσεις στον κόσμο και όχι για να συντηρήσουν το ανεπαρκές και χωρίς προοπτική κατεστημένο, χάρη στο οποίο υπάρχουν. Αν θέλει να επιβιώσει ο ίδιος σ'αύτή τη δύσκολη στιγμή, η ρήξη με το ''σύστημα ΝΔ'' είναι η μόνη λύση. Να είναι βέβαιος, ότι ο κόσμος αυτό περιμένει και την όποια δυναμική και φρέσκια πρόταση , θα την ακολουθήσει. Αλλιώς , η πραγματικότητα θα τον ξεπεράσει και είναι κρίμα , γιατί κάτι τέτοιο δεν του αξίζει.

  21. victoria (true) avatar
    victoria (true) 14/05/2012 17:02:39

    Κατερίνα ξέρεις πού είναι το άτοπο; Ο Τσίπρας δηλαδή έχει πρόσωπα; Εμείς έχουμε αρχηγό και αυτός δίνει τον τόνο. Γιατί δεν ακολουθούμε αυτόν και πνιγόμαστε στην εσωστρέφεια; Θα αλλάξει ο άνθρωπος ό,τι περισσότερο μπορεί. Το θέλει. Εδώ επαναπροσδιορίζονται τα πάντα.

    • Κατερινα avatar
      Κατερινα @ victoria (true) 14/05/2012 17:33:55

      αγαπητή Βικτώρια, αυτό είναι και το τεράστιο ατού του Τσίπρα: οτι δεν εχει γνωστά προσωπα!
      Κατι σαν το Πασοκ του '81!!
      αυτή όμως η ΝΔ, όπως είναι τώρα, δεν τραβάει!
      τα πρόσωπα που εξελέγησαν δεν τραβάνε, πως να το κάνουμε...

      • victoria (true) avatar
        victoria (true) @ Κατερινα 14/05/2012 17:40:56

        Δεν σου δίνω άδικο για τη ΝΔ. Αλλά το άτοπο παραμένει.

        Δεν μπορεί να λέμε θα πάω στον Τσίπρα γιατί δεν μου αρέσουν τα πρόσωπα Σαμαρά, ενώ δεν ξέρω ούτε τα πρόσωπα Τσίπρα. Να μου πεις θέλω αυτό που πρεσβεύει ο Τσίπρας και όχι ο Σαμαράς, να καταλάβω, δικαίωμά σου. Αλλά αν κάποιον εκφράζει ο Σαμαράς, πραγματικά είναι τόση μεγάλη απόσταση να πας στον Τσίπρα, όσο κι απογοητευμένος να είναι κανείς από το άλφα ή βήτα πρόσωπο, που εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να το καταλάβω Κατερίνα μου.

      • tak avatar
        tak @ Κατερινα 14/05/2012 17:55:33

        Κανένα ατού δεν έχει ο Τσίπρας! Είναι σαν να μην υπάρχει και θα το δείτε στο πέρασμα του χρόνου. Αν διαβάσατε καλά τα σχόλιά μου -που δεν νομίζω- πουθενά δεν προτείνω άποψη ή γνώμη για να θέλω τη συμφωνία σας... Απλά τις διαπιστώσεις μου παραθέτω, απέναντι σε άστοχες, κατά την άποψή μου, επισημάνσεις... Τι παναπεί "ο Σαμαράς, να πετάξει εκτός λίστας το συρφετό που εξελέγη από το σάπιο εκλογικό κορμό της ΝΔ και να προτάξει αξιόλογους, νέους ανθρώπους,"... Είχαν οι λίστες τέτοιους αλλά εσείς και κάποιοι άλλοι είτε εκλέξατε πάλι τους παλιούς είτε δεν πήγατε να ψηφίσετε είτε ψηφίσατε τον κ. Ψημένο ή τον κ. Πίκρα... Συνεπώς δεν βοήθησε κανείς τον πρόεδρο στην ανανέωση που επεχείρησε, τοποθετώντας στα ψηφοδέλτια του κόμματος νέους σε ποσοστό 60%! Εσείς ο λαός, εκλέξατε από τους 40% παλιούς!
        Ας μη τα βάζουμε λοιπόν με τον Σαμαρά εντελώς άκριτα, αν δεν τον θέλετε, πάτε αλλού, τώρα έχει ένα σωρό μαγαζιά γωνία... Και ο Αντώνης δε θα πάει χαμένος!

      • Κατερινα avatar
        Κατερινα @ Κατερινα 14/05/2012 20:16:06

        κάτι τέτοιες αναλύσεις κάνετε και θα μείνουμε και πάλι στο 18,85%!!

      • tak avatar
        tak @ Κατερινα 15/05/2012 10:55:59

        ε, όχι και οι διαπιστώσεις αναλύσεις!

  22. ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ avatar
    ΒΟΥΚΕΦΑΛΑΣ 14/05/2012 21:50:44

    Όλοι μπορεί να λέμε το μακρύ και το κοντό μας .
    Να γουστάρουμε Σαμαρά ή Καραμανλή (και κάποιοι βιτσιόζοι Ντόρα), αλλά ότι και να λέμε η λύση είναι μία με δύο μόνο παραλλαγές .
    Αφού σχηματισθεί κυβέρνηση (το πώς και το πότε είναι άλλο ζήτημα) ο Σαμαράς πρέπει να :
    α) Παραλλαγή 1η .Διαλύσει το κόμμα και ιδρύσει νέο με ιδρυτικό συνέδριο με ευρύτερη συμμετοχή στελεχών από το χώρο της κεντροδεξιάς. Λύση πολύ προχωρημένη που μόνο ο εθνάρχης σε πολύ πιο δύσκολή εποχή, αλλά με την αβάντα της πρωθυπουργίας , επέλεξε όταν διέλυσε τον Συναγερμό και έκανε την ΕΡΕ. Είναι πολύ δύσκολο, θα συναντήσει μεγάλη αντίδραση και ασφαλώς
    θέλει πολλά κιλά α......δια.
    β) Παραλλαγή 2η. Προκηρύξει συνέδριο (π.χ όπως ο Μπένυ) το 3ο δεκαήμερο του Αυγούστου (για να του τη σπάσει που έχει 3 /9) .Σε αυτό μέσα από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δημοκρατικές διαδικασίες να θέσει θέμα αλλαγής των πάντων (καταστατικό, ιδεολογία, όργανα, κ.ο.κ). Αν το συνέδριο του δώσει το Ο.Κ προχωρά, αν όχι θέτει την παραίτησή του και είτε βάζει ξανά υποψηφιότητα με όλα τα μέλη (όπως δηλαδή εκλέχτηκε), είτε μένει απλώς στρατιώτης .
    Όλα τα άλλα είναι να΄χαμε να λέγαμε και δεν ταιριάζουν σε δημοκρατικά ευρωπαϊκά κόμματα.

  23. airman avatar
    airman 14/05/2012 22:31:00

    Ας μου επιτραπεί να αναφερθώ σε παλαιότερο σχόλιο (5/5 - 12:00 pm) όπου απαρίθμησα τους βασικότερους - κατά την άποψή μου - λόγους για τους οποίους κάποιοι δεν θέλουν τον Αντώνη Σαμαρά ''κυρίαρχο του παιχνιδιού''. Είναι επειδή φοβούνται ότι εφαρμόζοντας αυτά για τα οποία έχει δεσμευτεί θα οδηγήσουν σε τομές και ρήξεις που στηρίζουν κατεστημένα, προσωπικά φέουδα, συντεχνιακά προτεκτοράτα. Και αυτοί δεν βρίσκονται μόνο εκτός της ΝΔ. Και τότε και τώρα δεν μπορώ παρά να επιμένω:
    ''Όσοι είστε μαζί τους με γεια σας με χαρά σας!
    Εμείς ήμασταν, είμαστε και θα παραμείνουμε απέναντί τους!
    Από τη Δευτέρα με ανεβασμένα τα μανίκια, όπως ξέρουμε, κάναμε και κάνουμε πάντα, πέφτουμε στον αγώνα!”
    Όποιος πραγματικά πιστεύει ότι εάν πάμε σε εκλογές και η ΝΔ ''κατεβάσει'' τους υποψήφιους στη λίστα με τη σειρά που εξελέγησαν (ιδιαίτερα στις μεγάλες περιφέρειες του λεκανοπεδίου) έχει ελπίδες να ξαναβγεί πρώτο κόμμα (προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα πάρει ποσοστό μεγαλύτερο του 15%), τότε μάλλον έχει την εντύπωση ότι στις κάλπες θα πάνε ''άλλοι'' ψηφοφόροι.
    Ακόμα και αυτοί που εξελέγησαν κάτω από την τρίτη θέση (εάν βέβαια θέλουν να εκλεγούν και πάλι), μάλλον πρέπει να το σκεφτούν καλά. Γιατί οι ''πρωτοκλασάτοι'' κακά τα ψέματα στις 6/5 εξασφάλισαν την εκλογή τους λόγω του ”bonus” χωρίς αγώνα, με τον ”κύκλο” που διαθέτουν από έτη πολλά.
    Εκτιμώ δε ότι πολλοί υποστηρικτές της παράταξης (βλέποντας ποιοι τελικά διεκδικούν την εκλογή) ορθώς εκτίμησαν ότι οι ”παλιοί” σε κάθε περίπτωση είχαν τον πρώτο λόγο και ως εκ τούτου δεν θέλησαν με την ψήφο τους να ευνοήσουν εμμέσως ”δεινόσαυρους”.
    Γι' αυτό πιστεύω ότι στην επόμενη εκλογική μάχη (πολύ πιθανή κατ' εμέ), η σειρά τοποθέτησης των υποψηφίων στη λίστα πρέπει να είναι τέτοια ώστε οι ”παλιοί” να είναι διάσπαρτοι και να περιληφθούν ''ψηλά'' νέα πρόσωπα. Σε κάθε περίπτωση το ποσοστό της ΝΔ στις περιφέρειες που εξελέγησαν είναι τέτοιο που δεν περιποιεί τιμή για κανέναν εξ αυτών. Σε περίπτωση δε που θεωρούν πλέον τη ΝΔ ''πολύ μικρή'' δε μένει παρά να ανοίξουν την πόρτα. Αποδείχθηκε πλέον ότι η παράταξη κάποιους (ουκ ολίγους) δεν τους χρειάζεται, μάλλον τη βαραίνουν.
    Προσωπικά επιμένω ότι η ”λογική” όσων έχουν συμβιβαστεί με τη νοοτροπία που καλλιεργήθηκε τα τελευταία 3ο χρόνια έχει χρεοκοπήσει και οδηγεί στον όλεθρο. Θέλει πίστη για να αλλάξει η μοίρα του τόπου. Εναπόκειται στην κρίση και πάνω απ’ όλα στη βούληση του λαού εάν θέλει να την αλλάξει. Αποτελεί όμως υποχρέωση των ηγετών αυτού του τόπου να θέσουν στην κρίση του Ελληνικού λαού ξεκάθαρα το διακύβευμα ώστε να αποφασίσει τη μοίρα του, τη μοίρα των παιδιών του, τη συνέχιση της ιστορίας του Έθνους.
    Υ.Γ. Επαναλαμβάνομαι αλλά και με τη ''μουρμούρα'' κάτι μπορεί να γίνει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.