#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/03/2013 20:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αγώνας δρόμου στην Κύπρο για να αλλάξει η επαχθής συμφωνία



Αγώνα δρόμου προκειμένου να αλλάξει τους επαχθείς όρους της συμφωνίας του Γιούρογκρουπ αλλά και να αντιστρέψει το κλίμα διάλυσης της Κύπρου, επιχειρεί η κυπριακή κυβέρνηση. Για το λόγο αυτό δεν είναι τυχαία ούτε η πρόταση για μικρότερο κούρεμα των καταθέσεων ούτε και η διαρροή από τη Λευκωσία ότι ο Ν. Αναστασιάδης επικοινώνησε με τον Ολι Ρεν και με άνθρωπο της Γερμανίδας Καγκελαρίου λέγοντας και στους δύο «Δεν ακούγατε όταν σε έλεγα ότι δεν έχω πλειοψηφία στη Βουλή. Πείτε τα χαιρετίσματα στη Μέρκελ».

Η προσπάθεια για σκλήρυνση της στάσης σε συνδυασμό με τη νέα πρόταση της κυπριακής κυβέρνησης θα κρίνουν εν πολλοίς και την αυριανή ψηφοφορία στη Βουλή που καθόλου σίγουρο δεν είναι και πάλι ότι θα περάσει.

Φυσικά κρίσιμες είναι και οι αποφάσεις που καλείται να λάβει το αποψινό Γιούρογκρουπ που γίνεται με τηλεδιάσκεψη.

Να θυμίσουμε ότι η νέα πρόταση προβλέπει: Μηδενική φορολόγηση για ποσά έως 20.000 ευρώ. Φορολόγηση 3% για καταθέσεις έως 100.000 (από 6,75% που ανακοινώθηκε το Σάββατο), Φορολόγηση 10% για καταθέσεις άνω των 100.000 ευρώ. Τέλος για καταθέσεις άνω των 500.000 ευρώ προτείνεται «κούρεμα» της τάξεως του 12,5%.

Ωστόσο, το ποσό που συγκεντρώνεται από την πρόταση αυτή είναι 5,5 δισ. ενώ οι Ευρωπαίοι ζητούν 5,8 δισ., δηλαδή υπάρχει κενό 300 εκατ. ευρώ. «Ας έρθουν οι Ευρωπαίοι να μας πουν από που θα τα βρούμε», ήταν η απάντηση της κυπριακής κυβέρνησης.

Η συνεδρίαση της Ολομέλειας της κυπριακής Βουλής ορίστηκε για τις 6 το απόγευμα της Τρίτης, ενώ οι κυπριακές τράπεζες σε Κύπρο και Ελλάδα θα παραμείνουν κλειστές, για να αποφευχθούν αναταράξεις.

Πιο συγκεκριμένα, το κλείσιμο των τραπεζών στην Κύπρο, με τραπεζική αργία, παρατείνεται για δύο ημέρες, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press, ενώ την ίδια ώρα η Κεντρική Τράπεζα της Κύπρου περιμένει το σχετικό διάταγμα από το υπουργείο Οικονομικών.

Βεβαίως, δεν μπορεί να προχωρήσει και η απορρόφηση από ελληνική τράπεζα των υποκαταστημάτων εδώ στην Ελλάδα.

Την ίδια στιγμή στη Λευκωσία η κατάσταση είναι έκρυθμη. Πολίτες διαδηλώνουν και βρίζουν τους πολιτικούς ενώ κατέβασαν τη σημαία από τη γερμανική πρεσβεία. Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι δικηγόροι των Ρώσων καταθετών αναζητούν τρόπους να αποσύρουν άμεσα τις καταθέσεις τους.

Άλλες πληροφορίες αναφέρουν ότι Ρώσοι απεσταλμένοι του Πούτιν και μεγιστάνες κάνουν προτάσεις για εξαγορές τραπεζών με αντάλλαγμα το φυσικό αέριο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νιόβη avatar
    Νιόβη 18/03/2013 21:02:08

    «Δεν ακούγατε όταν σε έλεγα ότι δεν έχω πλειοψηφία στη Βουλή. Πείτε τα χαιρετίσματα στη Μέρκελ».

    Αυτό ήταν το μόνο του πρόβλημα, ε; Ότι δεν θα μπορούσε να το περάσει έτσι εύκολα γιατί του λείπει η πλειοψηφία... Αν τον ανεχτούν οι Κύπριοι, θα είναι αξιολύπητοι.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Νιόβη 18/03/2013 21:34:52

      Έτσι δεν κάνει πάντα ο δουλικός υπαλληλίσκος;
      Σκύβει, προσκυνάει και ψελίζει ''Σου τα΄λεγα εγώ αφεντικό, αλλά δε μ΄άκουσες''. Τι άλλο να τολμήσει ο κακόμοιρος; Αυτό είν το μπόϊ του.
      Τραγικό για τους αγαπητούς Κυπρίους μετά τον ΤΑΣΣΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ, να υφίστανται τους άχρηστους και τους λακέδες.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Queen For The Black Side 18/03/2013 21:39:46

        Ο Υπουργός Οικ/ών της Κύπρου σήμερα είναι ο ίδιος που ήταν και επί Τάσσου και θεωρείται ο πιο επιτυχημένος στην ιστορία της ΚΔ, λες μετά το θάνατο του Τάσσου να έγινε γερμανοτσολιάς; Απλά άλλη λύση από το κούρεμα καταθέσεων δεν υπάρχει!

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:43:09

          Ήταν υπάκουος στον Τάσσο και τώρα είναι υπάκουος στον Αναστασιάδη για να έχει καριέρα. Πρώτη φορά μήπως είναι ή τελευταία;

        • Heaven avatar
          Heaven @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:46:54

          απλά άρχισε να αποκτά άλλα χουγια...

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:48:55

          @ Χότζα : Δεν πιστεύω στις ανεξάρτητες προσωπικότητες εντός των κυβερνήσεων. Πιστεύω σε ΗΓΕΤΕΣ . Αυτοί χαράζουν τη ρότα κι οι μούτσοι εκτελούν. Όταν ο Α΄είναι ανίκανος και χέ@της, τα ταλέντα του πληρώματος χάνονται. Όταν είναι ικανός, τραβάει προς τα επάνω όποιον δεν είναι φελλός.

        • Φοιτητης avatar
          Φοιτητης @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:49:09

          Γιατι μονοδρομος το κουρεμα των καταθεσεων και οχι ενα αμεσο ΕΕΤΗΔΕ στον επομενο λογ/μο ΔΕΗ και αλλα ευφανταστα ελληνικης παραγωγης; Να εξαγουμε και τεχνογνωσια... :Ρ

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Φοιτητης 18/03/2013 21:57:38

            χαχαχα ΣΩΣΤΟΣ

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:56:32

          Συμφωνω. Δηλαδη αυτη τη στιγμη περνα η ιδεα οτι ο νεοεκλεγμενος προεδρος ειναι προδοτης? Ο προηγουμενος Προεδρος τι εγινε? Τι δηλωσεις εκανε? Που ειναι η φιλη , συμμαχος και κατεχοντας ενα μεγαλο μερος της Κυπρου , Αγγλια? Το ευκολο ειναι να ονομαζουμε καποιους προδοτες και να δημιουργουμε νεους εχθρους. Το δυσκολο ειναι να καταλαβουμε το προβλημα να δωσουμε λυση, να ξεχασουμε την χλιδη και να κοιταξουμε στα ματια τα παιδια μας και να τους ζητησουμε συγνωμη. Και οι Ελληνες και οι Ελληνοκυπριοι.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 18/03/2013 21:41:42

        Δυό ἀναστήματα ἀνδρῶν,ἀντιστρόφως ἀνάλογα μέ τόν σωματότυπό τους...

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ Νιόβη 19/03/2013 00:28:36

      Κυριοι, μην βιαζεστε ή μπερδευετε την Κυπρο με την Ελλαδα..
      ΔΕΝ περνα κανενα κουρεμα με οποια ποσοστα και να επεξεργαζονται οι Ευρωπαιοι γιατι ο Λαος, οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ και τα ΚΟΜΜΑΤΑ λενε ΟΧΙ σε οτιδηποτε θιγει την βασικη βιομηχανια της(χρηματοπιστωτικα) που εισπρατει ετησιως το 45% του ΑΕΠ της…
      Παραλληλα να γνωριζετε το πλεον εκνευριστικο εδω στο Νησι, που κυκλοφορησε απο την Κυβερνηση και ΑΛΛΑΞΕ το Κλιμα παντελως ακομα και τους ΔΥ.ΣΗκους που στηριζαν τον Αναστασιαδη, ειναι οτι Εκβιαστικε για το Κουρεμα ενω ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ..
      Δηλαδη ”κουρεψε, χασε ολα τα χρηματα απο τις Τραπεζες σου και το Ετησιο 45% των Χρηματοπιστωτικων Υπηρεσιων σου, ΑΛΛΑ δεν εχουμε εγκριση απο τα Κοινοβουλια μας για Βοηθεια ΑΚΟΜΑ.. Μονο απο την ΕΚΤ για την Ανακεφαλαιοποιηση!!!!
      Τι θα γινει;
      ΟΛΟΙ, βουλευτες/ οικονομολογοι/ ελεγκτες και αλλοι, διαβουλευονται για λυση και επαφες με την Ρωσια/ Κινα/ Ευρωπη για επανελεγχο της ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, ισως και με μειωση αντι αυξησης του ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ και εγγυησεις συναλλαγων.. Εαν αρνητε η Ε.Ε υπαρχουν και ισχυροτατες αποψεις οικονομολογων/ τεχνοκρατων, σταδιακης απαγκιστρωσης απο το ευρω με υποτιμηση 40% του 1.71 του ευρω που κλειδωσε και ομαδικες προκυρηξεις εργων(Καζινο/μαρινες/ εκμεταλευση τουριστικης γης) που ηταν σε εκκρεμοτητα.. Η Κυπρος εχει και θα δυναμωσει τις Οικονομικες Σχεσεις με 3τες Χωρες, γιατι δουλευουν ΟΛΟΙ για την Χωρα.. (διαβαστε το σχεδιο του Στελιου Πλατη)
      Οπως και την ΚΛΟΠΗ απο τον Στουρναρα, για τις Κυπριακες Τραπεζες που δραστηριοποιουνται στην Κυπρο, ξεχαστε το!!.. Θα τις αγορασουν ΡΩΣΟΙ!!

      Εσεις ομως απο λογια...... ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ!!

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ Νιόβη 19/03/2013 00:30:42

      Κυριοι, μην βιαζεστε ή μπερδευετε την Κυπρο με την Ελλαδα..
      ΔΕΝ περνα κανενα κουρεμα με οποια ποσοστα και να επεξεργαζονται οι Ευρωπαιοι γιατι ο Λαος, οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ και τα ΚΟΜΜΑΤΑ λενε ΟΧΙ σε οτιδηποτε θιγει την βασικη βιομηχανια της(χρηματοπιστωτικα) που εισπρατει ετησιως το 45% του ΑΕΠ της…
      Παραλληλα να γνωριζετε το πλεον εκνευριστικο εδω στο Νησι, που κυκλοφορησε απο την Κυβερνηση και ΑΛΛΑΞΕ το Κλιμα παντελως ακομα και τους ΔΥ.ΣΗκους που στηριζαν τον Αναστασιαδη, ειναι οτι Εκβιαστικε για το Κουρεμα ενω ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΜΙΑ..
      Δηλαδη ”κουρεψε, χασε ολα τα χρηματα απο τις Τραπεζες σου και το Ετησιο 45% των Χρηματοπιστωτικων Υπηρεσιων σου, ΑΛΛΑ δεν εχουμε εγκριση απο τα Κοινοβουλια μας για Βοηθεια ΑΚΟΜΑ.. Μονο απο την ΕΚΤ για την Ανακεφαλαιοποιηση!!!!
      Τι θα γινει;
      ΟΛΟΙ, βουλευτες/ οικονομολογοι/ ελεγκτες και αλλοι, διαβουλευονται για λυση και επαφες με την Ρωσια/ Κινα/ Ευρωπη για επανελεγχο της ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, ισως και με ΜΕΙΩΣΗ αντι αυξηση του ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΦΟΡΟΥ και εγγυησεις συναλλαγων.. Εαν αρνητε η Ε.Ε υπαρχουν και ισχυροτατες αποψεις οικονομολογων/ τεχνοκρατων, σταδιακης απαγκιστρωσης απο το ευρω με υποτιμηση 40% του 1.71 του ευρω που κλειδωσε και ομαδικες προκυρηξεις εργων(Καζινο/μαρινες/ εκμεταλευση τουριστικης γης) που ηταν σε εκκρεμοτητα.. Η Κυπρος εχει και θα δυναμωσει τις Οικονομικες Σχεσεις με 3τες Χωρες, γιατι δουλευουν ΟΛΟΙ για την Χωρα.. (διαβαστε το σχεδιο του Στελιου Πλατη)

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ cyprusnet 19/03/2013 01:08:18

        Το διάβασα αδερφέ.
        Παραδίδετε μαθήματα πολιτικής και οικονομικής αξιοπρέπειας αυτές τις άγριες ώρες....

  2. Πέτρος avatar
    Πέτρος 18/03/2013 21:02:10

    Εγώ βλέπω οτι με τον Α ή Β τρόπο οι Κύπριοι και τα υπόλοιπα κόμματα ανάγκασαν τον Αναστασιάδη να επαναδιαπραγματευθεί όσο μπορεί και ο φαιδρός ρόλος του Σόιμπλε και της Μέρκελ αποκαλύπτεται σιγά σιγά. Ας τα βλέπουν οι δικοί μας. Βλέπω στις Ειδήσεις πόσο φοβισμένος (για να μην πώ κάτι άλλο) βγήκε ο Αναστασιάδης από την Βουλή ενώ ακούγονται έντονες αποδοκιμασίες.

    • cresswell avatar
      cresswell @ Πέτρος 18/03/2013 21:12:50

      Σωστά! Πολύ σωστά!

      Οι Κυπριοι, με 40.000 τουρκους στρατιώτες σε απόσταση αναπνοής, με μία τεράστια σημαία να τους θυμίζει βάρβαρα κάθε μέρα την κατοχή, είχαν το κουράγιο το 2004 να απορρίψουν το σχέδιο Αναν, κόντρα στην τρομοκρατία που εξαπολύθηκε εναντίον τους (και την αξία της οποίας είδαμε στη συνέχεια ...)

      Και τώρα, φαίνεται να υπάρχει πιθανότητα να απορρίψουν το σχέδιο "διάσωσης", άσχετα με την τελική έκβαση ...

      Κι εμείς γονατίσαμε, τόσες και τόσες φορές ... με τα αποτελέσματα που ζούμε καθημερινά ... και ανεχόμαστε ακόμη τον ΓΑΠ να πηγαινοέρχεται στη Βουλή μετα τις διαλέξεις του ...

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ cresswell 18/03/2013 21:54:27

        ...Και τον πληρώνουμε κι όλας, πληρώνουμε να τον φυλάνε, να ταξιδεύει και να εξηγεί πως μας κατέστρεψε!!!
        Κι έχουμε ακόμη θράσος και μιλάμε και λέμε και στους άλλους ''τι πρέπει να κάνουν''...... Αξιολύπητοι ώρες-ώρες. Καιρός ν΄αφυπνιστούμε.

  3. Νιόβη avatar
    Νιόβη 18/03/2013 21:03:21

    Αν πραγματικά θέλουν να σώσουν ό,τι σώζεται, να βγει ο Αναστασιάδης και να ζητήσει συγγνώμη για την γκάφα, να αποσύρει το μέτρο και να παραιτηθεί γιατί μόνο στο σπίτι του να ιδιωτεύει μπορεί να πάει πια.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 21:08:13

      Να πάνε σε νέες εκλογές για να βγει πρόεδρος που υποστηρίζει το όχι και μέχρι τότε να έχουν φύγει όλες οι καταθέσεις!

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:10:03

        Ποιός ήρθε;; Χότζα, εσύ είσαι;; Ανένηψες;;

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 21:22:27

          Τα σχολιά σου πάντα με ανασταίνουν...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:29:21

            Ε, αν είναι έτσι, τι να πω... Μπράβο μου... Θέλεις μήπως τώρα να μας πεις τι ήταν το παραπάνω σχόλιο και πώς προήλθε από το πληκτρολόγιό σου; Ε; :)

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 21:35:41

            Ότι αν παραιτηθεί ο Αναστασιάδης και άρα πάνε σε εκλογές, μέχρι τότε δεν μπορούν οι τράπεζες να είναι πάντα κλειστές και οι καταθέτες θα αρχίσουν να τραβούν τα κεφάλαιά τους, άρα ενδεχόμενο παραίτησης και ιδιώτευσης Αναστασιάδη δεν υφίσταται.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:41:20

            Εκτός αυτού όμως, εσύ ξαφνικά υποστηρίζεις ότι πρέπει να ακολουθήσουν τον δρόμο του ΟΧΙ και με bank run από πάνω; Γιατί από το πρώτο σου σχόλιο αυτό κατάλαβα.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Νιόβη 18/03/2013 21:43:59

            Άκυρη ερώτηση, πήρα απάντηση από το σχόλιό σου στη Βασίλισσα. Αμετανόητος... :)

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:50:24

            Σε τι αμετανόητος; έχω γράψει από το πρωί ποια θεωρούσα σωστή τακτική Αναστασιάδη αλλά αφού κατέληξαν σε άλλο είδους κούρεμα καταθέσεων στο eurogroup από αυτό που πρότεινα εγώ, λεώ ότι το όχι σημαίνει μια άρνηση μετά με ποιούς στόχους προσέρχεσαι στη διαπραγμάτευση; Εσείς του όχι όμως δε μας λέτε τίποτα για την ταμπακιέρα...Εγώ έχω πρόταση,εσείς;

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:56:19

            Ποιά είναι η πρότασή σου; Δεν την διάβασα. Κι εγώ έχω πρόταση. Συμπίπτει με του σχολιαστή Ιάκωβου, στην οποία σε παρέπεμψα εχθές. Ήταν λίγο πιο σκληροπυρηνική από ό,τι θυμόμουν, αλλά είχες όντως συμφωνήσει κι εσύ μαζί της: αποχώρηση από το Ευρώ για Ελλάδα και Κύπρο, νομίσματα με αντίκρυσμα τον ορυκτό πλούτο (φυσικό αέριο, χρυσός κλπ.), φόρος 500% σε κάθε Γερμανικό προϊόν. Εγώ θα συμπλήρωνα και με επιστροφή στις αγροτικές και κτηνοτροφικές δραστηριότητες με ανελέητο εξαγωγικό προσανατολισμό. Τα έσοδα να διοχετευτούν έξυπνα και στον σωστό χρόνο σε αναπτυξιακά έργα που μας πάνε και τους πάμε. Μπορούμε. Το ξέρεις ότι αυτή η πινέζα στο χάρτη, η Δανία, ταΐζει ολόκληρη τη Γερμανία και τον εαυτό της συνάμα;

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:07:10

            @ Νιόβη : Ναι σε ΟΛΑ, με μία μόνο επιφύλαξη. Η Ελλάδα και η Κύπρος έχουν για...γείτονες τους Τούρκους οι οποίοι εκτός από τις ολοφάνερες επεκτατικές τους διαθέσεις, με την ανοχή υπερατλαντικών και λοιπών ''δυνάμεων'' αποτελούν τον μόνιμο εκβιασμό που εξασφαλίζει την υποταγή μας σε ''άρματα'' και ''συμμαχίες'' που μόνο τα συμφέροντά μας δεν υπηρετούν. Από αυτό, πως απαλλασσόμαστε;

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:03:22

            Στο άρθρο "αμφισβητεί τις δηλώσεις Σόιμπλε η Κύπρος"

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:14:39

            @Βασίλισσα. Δεν ξέρω. Αν μπορούσα εγώ να σου δώσω τέτοια απάντηση, κάποιος θα με πλήρωνε για να εκπονώ μελέτες. :) Αυτό που γνωρίζω όμως και είναι ηλίου φαεινότερον είναι ότι ούτε τώρα είμαστε απαλλαγμένοι από τις απειλές πανταχώθεν. Μέχρι και τα Σκόπια που δεν μπορείς να τα βρεις στον χάρτη γαβγίζουν. Γιατί να είμαστε χειρότερα μόνοι μας; Άλλωστε, όταν δεν είσαι πια «σύμμαχος», όλο και κάποιος θα προσπαθήσει ξανά να σε προσεγγίσει. Όταν είσαι «σύμμαχος-μαζορέτα» όπως είμαστε εμείς έως τώρα, σε έχουν όλοι γραμμένο. Δεν περιμένω τίποτα από την ΕΕ στο θέμα των συνόρων και της εθνικής μας ακεραιότητας. Η ΕΕ είναι πια μια σφηκοφωλιά στελεχών που βγάζουν λεφτά με χέρια και με πόδια από τις πολυεθνικές και τα λόμπι τους που κάνουν τη δουλειά τους με τις πολιτικές που προωθούν. Από επαγγελματίες εισπράκτορες δεν περιμένω τίποτα. Καλύτερα να μην τους έχω και στο σβέρκο μου.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:24:32

            Είναι μια πολύ έξυπνη πρόταση εκτός από το ότι νομιμοποιεί τη δήμευση των καταθέσεων, έστω και με πλουσιοπάροχα ανταλλάγματα. Εκεί είναι και η ριζική μας διαφωνία.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:26:06

            Νομίζω είναι η μόνη εναλλακτική

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:38:21

            Και, φυσικά, είναι «πανταχόθεν» και όχι «πανταχώθεν». Είναι η ώρα μου τώρα, να κάνω και τα λαθάκια μου.

      • Καθαρός ουρανός avatar
        Καθαρός ουρανός @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 21:21:48

        Ὁ Διγενὴς κι ὁ Χάροντας

        Καβάλλα πάει ὁ Χάροντας
        τὸν Διγενῆ στὸν Ἅδη,
        κι ἄλλους μαζί... Κλαίει, δέρνεται
        τ᾿ ἀνθρώπινο κοπάδι.

        Καὶ τοὺς κρατεῖ στοῦ ἀλόγου του
        δεμένους στὰ καπούλια,
        τῆς λεβεντιᾶς τὸν ἄνεμο,
        τῆς ὀμορφιᾶς τὴν πούλια.

        Καὶ σὰ νὰ μὴν τὸν πάτησε
        τοῦ Χάρου τὸ ποδάρι
        ὁ Ἀκρίτας μόνο ἀτάραχα
        κοιτάει τὸν καβαλλάρη.

        «Ὁ Ἀκρίτας εἶμαι, Χάροντα
        δὲν περνῶ μὲ τὰ χρόνια.
        Μ᾿ ἄγγιξες καὶ δὲ μ᾿ ἔνοιωσες
        στὰ μαρμαρένια ἁλώνια;

        Ἐγὼ εἶμαι ἡ ἀκατάλυτη
        ψυχὴ τῶν Σαλαμίνων,
        στὴν Ἑφτάλοφην ἔφερα
        τὸ σπαθὶ τῶν Ἑλλήνων.

        Δὲ χάνομαι στὰ Τάρταρα,
        μονάχα ξαποσταίνω,
        στὴ ζωὴ ξαναφαίνομαι
        καὶ λαοὺς ἀνασταίνω!»

        • Καθαρός ουρανός avatar
          Καθαρός ουρανός @ Καθαρός ουρανός 18/03/2013 21:34:59

          Ο Διγενής είναι εδώ και λέγεται Κύπρος και Ελληνικός -Κυπριακός λαός!!! Η επαίσχυντη απόφαση δεν θα περάσει!!! Ηδη η κυπριακή κυβέρνηση ζητά αλλαγή του σχεδίου.

    • kosvag avatar
      kosvag @ Νιόβη 18/03/2013 21:21:31

      Καμιά γκάφα δεν έκανε. Καλά έκανε και έφερε την πρόταση απαζάρευτα στην χώρα του για ψηφοφορία. Αν την αρνούνταν δεν θα μάθαινε ο πλανήτης ποιά ήταν η πρόταση. Τώρα έχουν το πλεονέκτημα να αποφασίσουν πως και πότε και τι θα κάνουν (μιας και μπλοκάραν ΟΛΟ το χρήμα στις τράπεζες) και θα φορτώσουν στην ΕΕ όλα τα σταβά. Προσοσχή: μιλάω για Κύπριους που δεν μάσησαν σχέδιο Ανάν, τώρα με ΦΑ θα μασήσουν Σόιμπλε?

  4. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 18/03/2013 21:16:43

    H άθλια συμφωνία-απόφαση του Eurogroup σε κάθε περίπτωση κατέρρευσε.
    Ουδείς την στηρίζει πλέον. Είναι μια συμφωνία νεκρή. ( πλην βεβαίως ελαχίστων σχολιαστών, που δεν βρίσκουν το θάρρος να πουν "έκανα λάθος").
    Ο Σόιμπλε την ακύρωσε παριστάνοντας τον "καλό" ψευδόμενος, με το κωμικό επιχείρημα πως η Κομισιόν και η ΕΚΤ τού πήγαν κόντρα. Ανάξιος ψεύτης.
    Το Εurogroup μέσω τηλεδιάσκεψης θα την τροποποιήσει. Απόφαση της Ευρωζώνης θα αλλάξει εντός 24ωρων! Σε τέτοιο ξεπεσμό οδήγησαν την Ευρώπη η ανάξια ηγεσία της και η γερμανική δημαγωγία που κυβερνά.
    Το δέντρο - και για μας- είναι η Κύπρος. Το δάσος είναι η καταρράκωση της Ευρώπης και της αξιοπιστίας της , την οποία επέφεραν η μοιραία γερμανική ηγεσία και η σιωπή των αμνών, Γαλλίας και Νότου.
    Για τον Αναστασιάδη ας μην βιαστούμε. Θα κριθεί στο τέλος της υπόθεσης.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Kώστας ΜΠ 18/03/2013 21:20:32

      Δυστυχώς, όποια και να είναι η κατάληξη τώρα, έγινε από πλευράς της ΕΕ η αρχή να βάλει τέτοιο μέτρο στο τραπέζι. Αν οι αντιδράσεις τούς κάμψουν τώρα, θα κάνουν πίσω. Την πρόθεσή τους όμως την αποκάλυψαν. Κάποια άλλη στιγμή, με καλύτερα στημένη την παρτίδα, θα επανέλθουν.

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Νιόβη 18/03/2013 21:45:55

        Έτσι είναι.
        Αλλά ακόμη και αν δεν επανέλθουν ποτέ, έσπειραν πάνω από την Ευρώπη την αβεβαιότητα και την αναξιοπιστία.
        Το ξανάπαμε: ο φαιδρός νέος πρόεδρος του Eurogroup την επομένη της συμφωνίας δεν απέκλεισε επανάληψη του μέτρου και σε άλλη χώρα. Δηλαδή ο πολιτικός αυτός κλόουν ηγείται νομισματικής ένωσης( διαδεχόμενος τον άξιο Γιούνκερ) και δηλώνει πως η δήμευση στις καταθέσεις δεν μπορεί να αποκλειστεί και σε άλλα μέλη της νομισματικής ένωσης! Και είναι ακόμη στη θέση του.
        Είναι η ίδια νοοτροπία που είχε οδηγήσει την γερμανίδα καγκελάριο ( με τον ολίγιστο Σαρκοζί να σιγοντάρει) να απαιτήσει δημοσίως κατάργηση του corporate tax στην Ιρλανδία το 2011. Βέβαια ο Κένι τους έριξε πόρτα και μείναν με τον καημό. Ανάξιοι, εμμονικοί , δημαγωγοί του γερμανικού λαού και μοιραίοι.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Kώστας ΜΠ 18/03/2013 21:28:42

      Ἀναρωτιέμαι,ἄν συναντοῦσαν μιά σθεναρή ἀντίσταση οἱ τοῦ Eurogroup τό 2010 ἀπό μιά σοβαρή δική μας ἠγεσία,ἄν θά ἐπέβαλλαν τόσο σκληρά μνημόνια ἔτσι ἀβασάνιστα..
      Ἀλλά τί λέω,ὁ Τιτανικός εἶχε πάρει ἤδη ἐπικίνδυνη κλίση...

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Κυθήριος Τ. 18/03/2013 21:57:55

        Σας λέω πως όχι. Οι νταήδες είναι νταήδες μόνο εκεί που τους παίρνει.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Κυθήριος Τ. 18/03/2013 22:13:37

        Όποιος αντιστέκεται και ρισκάρει, συνήθως κάτι κερδίζει.
        Ο έρπων, απλά .....σκονίζεται.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Queen For The Black Side 18/03/2013 22:24:55

          Τέτοια λέγαν και στη Μικρασία το '22 και δες τα αποτελέσματα. Στόχοι, πλάνο, σκληρή δουλεία, ύπαρξη εναλλακτικών αυτά χρειάζονται σε μια διαπραγματεύση ούτε μαγκιές ούτε γιεσερισμοί και το κυριότερο να ξέρεις πότε θα πεις τα μεγαλά ΝΑΙ και τα μεγάλα ΟΧΙ

          • cresswell avatar
            cresswell @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:57:04

            Δηλαδή, στη Μικρά Ασία έλεγαν "Όποιος αντιστέκεται και ρισκάρει, συνήθως κάτι κερδίζει.";

            Από ποιές πηγές διαβάζεις Ιστορία; Έτσι, για να μορφωθούμε κι εμείς!

            Μιάς και μπορείς να απλοποιείς έτσι γρήγορα, ένα από τα πολυπλοκότερα (και εν πολλοίς ακόμη αδιευκρίνιστα) κομμάτια της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, κάπως καλύτερα τα κατάλαβες από όλους μας. Δεν μας λες κι εμάς, από πού τα διάβασες;

            Ξέρεις, παρακολουθώ τα σχόλιά σου και μου θυμίζεις τον Μητσοτάκη, όπως τον παρίστανε ο Μητσικώστας το 2004. Να εκλιπαρεί για την ψήφιση του Σχεδίου αναν, με κύριο επιχείρημα "λαός που προσκύνησε δεν έπαθε ποτέ τίποτα! Ψηφίστε το ρε παιδιά!".

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ cresswell 19/03/2013 14:01:46

            Στις εκλογές του 1920 εκλέχτηκε κυβέρνηση με το σύνθημα οίκαδε και οδηγηθήκαμε στη Μικρασιατική Καταστροφή

          • Καθαρός ουρανός avatar
            Καθαρός ουρανός @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:18:08

            @ Συριζαλβανία του Χότζα
            Θα σου συνιστούσα να διαβάσεις το βιβλίο Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ του GEORGE HORTON Προξένου και Γενικού Προξένου των Ηνωμ. Πολιτειών στην Εγγύς Ανατολή επί τριάντα χρόνια. Θα μάθεις πολλά ελπίζω.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Καθαρός ουρανός 19/03/2013 14:03:30

            Αναφερόμουν στην εσωτερική πολιτική διαχείριση, τις εκλογές του 1920, τη "σοφία" του λαού κλπ που οδήγησαν εκεί που οδήγησαν

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Κυθήριος Τ. 18/03/2013 22:24:41

        Τελικά,ἴσως τίς ἐξελίξεις τίς σπρώξει ὁ κόσμος.
        Τρία χρόνια τῶρα ὁ Γιούνκερ φοβᾶται τήν ''ἔκρηξη'' τῶν Νοτίων καί στήν Κύπρο τήν τρίτη ἡμέρα ἀποκαθήλωσαν κιόλας τή γερμανική σημαία...

    • Παντελής avatar
      Παντελής @ Kώστας ΜΠ 18/03/2013 23:01:19

      Σωστά τα λες. Πολύ φοβάμαι όμως ότι η τρελοπαρέα της Μέρκελ δεν θα κάνει πίσω. Ίσως το πάνε μέχρι τέλους για να καταστρέψουν το νησί και να παραδειγματίσουν τους άλλους.

      Φαίνεται ότι πραγματικά πιστεύουν πως μια τόσο μικρή οικονομία δεν θα τους επηρεάσει και πολύ. Δεν καταλαβαίνουν πλέον από αξιοπιστία και από ηθικούς κανόνες της αγοράς. Ελπίζω να σοβαρευτούν έστω και τώρα.

      Το επόμενο τριήμερο θα είναι η σειρά μας;

  5. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/03/2013 21:22:19

    Ἄν τό Σάββατο μπῆκαν μέ μπουλντόζα στήν τράπεζα,τήν Τετάρτη θά μποῦν μέ τορπιλάκατο...

    • Mak avatar
      Mak @ Κυθήριος Τ. 18/03/2013 22:27:40

      Ευτυχώς δεν υπάρχει τορπιλάκατος στην Κύπρο...

      Επειδή δουλεύω σε κυπριακή τράπεζα, οι υπάλληλοι είναι πανικόβλητοι για το τι θα γίνει μόλις ανοίξουμε. Κοινώς φοβούνται μη φάμε εμείς το ξύλο αντί για τους πολιτικούς...

      Οι ξένες καταθέσεις θεωρούνται ήδη χαμένες. Το στοίχημα είναι να κρατήσουμε τα λεφτά των Κυπρίων στη χώρα. Αν δεν τα καταφέρουμε ό,τι απόφαση και να πάρει το Eurogroup, θα είναι άνευ ουσίας.

      Μας έκαναν σήμερα φροντιστήριο για το τι πρέπει να πούμε για να τους πείσουμε να μην τραβήξουν τα λεφτά. Με τον πανικό και το μπέρδεμα που υπάρχει στον κόσμο θα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Μέχρι την Παρασκευή τους λέγαμε ότι μέχρι τις 100.000€ τα λεφτά τους είναι εξασφαλισμένα....

      Ακόμα και όταν ανοίξουν οι τράπεζες δε θα γίνονται ηλεκτρονικές συναλλαγές (εμβάσματα κλπ). Δηλαδή όποιος θέλει να πάρει τα λεφτά του θα πρέπει να έρθει να τα πάρει σε μετρητά ή τραπεζική επιταγή.

      Προς το παρόν δεν έχει τεθεί όριο ανάληψης, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει μέχρι την Πέμπτη που θα ανοίξουμε.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Mak 18/03/2013 23:25:28

        Πολύ κατατοπιστική ἡ μαρτυρία σου καί σ' εὐχαριστῶ!

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Mak 19/03/2013 00:01:27

        Περιγράφετε μια κατάσταση απελπισίας.

  6. Νιόβη avatar
    Νιόβη 18/03/2013 21:26:08

    Είναι μια θετική άποψη η δική σας, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να τη συμμεριστώ. Φοβάμαι ότι την έφερε απαζάρευτα για να την περάσει και απαζάρευτα. Η σιωπή και ανοχή των λαών του Νότου τρία χρόνια τώρα ήταν μια καλή ένδειξη ότι τα πράγματα θα κυλούσαν ομαλά και σ᾽ αυτή την περίπτωση. Και, κακά τα ψέμματα, οι λαοί ακόμα ψευδίζουν, ακόμα και τώρα, δεν φωνάζουν. Πιο μεγάλο ρόλο έχει παίξει κατά τη γνώμη μου η διεθνής καταδίκη από έντυπα και αναλυτές παρά η μουρμούρα - διότι περί «μουρμούρας» πρόκειται ακόμα - δυσαρέσκειας των πολιτών.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Νιόβη 18/03/2013 21:44:08

      Την πρόταση την έφερε όπως κάθε Μερκελόδουλος νάνος. Χωρίς να τολμήσει ούτε κόμμα ν΄αλλάξει. Φαντάστηκε θα παίξει το παιχνίδι της τρομοκράτησης του Κυπριακού λαού και θα λειτουργήσει; Δεν υπολόγισε την αντίδραση των Ρώσων; Δεν έχει τη διορατικότητα και την ευφυϊα να δει τις αλυσιδωτές αρνητικές επιπτώσεις στην οικονομία της χώρας του και την υποδούλωση (που θα επιβληθεί με οποιοδήποτε ποσοστό κουρέματος); Είναι αυτό που όλοι φοβόμαστε; Ο χρόνος θα δείξει, αν οι Κύπριοι του επιτρέψουν να σταθεί στο τιμόνι τους.

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 18/03/2013 21:50:41

        Αν είχε διορατικότητα και ευφυία, αγαπητή Βασίλισσα, εντολοδόχος θα γινόταν;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Νιόβη 18/03/2013 22:11:09

          Πολλές φορές ''ταλαντούχοι'' άνθρωποι, καταλήγουν θύματα της δειλίας, της ατολμίας και της άμετρης τυφλής φιλοδοξίας τους. Η γενναιότητα, το θάρρος κι η περηφάνια, είναι επί πλέον, σπανιότατα χαρίσματα.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Queen For The Black Side 18/03/2013 22:17:06

            Σωστό, πολύ σωστό.

  7. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 18/03/2013 21:45:48

    Πριν αρχίζουμε να "πανηγυρίζουμε", ας σκεφτούμε τι πραγματικά άλλαξε στην συμφωνία τις τελευταίες ώρες ...
    1. Το κόστος που θα πληρώσουνε οι "καταθέτες" συνεχίζει να είναι 5.8 δισ
    2. Απλά έχουμε μια "ανακατανομή" τους κόστους
    Χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την αξία της "ανακατανομής" - που είναι σε όφελος των μικροκαταθετών - συνεχίζει και υπάρχει το θέμα "της φυγής" των ξένων κεφαλαίων από τις κυπριακές τράπεζες.
    Δεν "τραβάω κανένα ζόρι" για τους πλούσιους Ρώσους (ούτε και για τους αντίστοιχους Ελλαδίτες ή Κύπριους μεγαλοκαταθέτες). Θα χάσουνε απλά τους τόκους των 2 τελευταίων ετών.
    Αλλωστε όπως φάνηκε τις τελευταίες ώρες, ούτε οι Γερμανοί ούτε το ΔΝΤ έχουν κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα.
    Αλλά η Κυπριακή οικονομία δεν θα είναι πια η ίδια, την επόμενη εβδομάδα ...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ np_complete_problems 18/03/2013 22:18:52

      Κανένας δεν πανηγυρίζει. Η Κυπριακή οικονομία, δέχεται αισχρή επίθεση με στόχο την πολιτική υποταγή και τον προσεταιρισμό των υδρογονανθράκων της. Το τυράκι της ''ανακατανομής του κόστους'' στη φάκα των τοκογλύφων, δεν πρέπει να πείσει κανέναν.
      Μόνη απάντηση, το Ο Χ Ι.

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 18/03/2013 22:25:59

        Ἔτσι!

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Queen For The Black Side 18/03/2013 22:35:45

        +10000000

  8. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/03/2013 22:06:32

    Πάντως ὁ Πούτιν δέν θά χάσει τήν εὐκαιρία πού τοῦ προσφέρεται γιά νά μπεῖ δυναμικά στό φυσικό ἀέριο τῆς Κύπρου.Ἴσως φοβήθηκαν οἱ Γερμανοί μήπως ὁ Ἀναστασιάδης ἐνδώσει γι' αὐτό τό ξανασυζητοῦν.

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/03/2013 22:08:07

    Η συμφωνία θα αλλάξει.
    Άσχετα απο την απόφαση της Κυπριακής Βουλής, η απόφαση του Eurogroup με την παρούσα μορφή της δεν "περνάει" στο Γερμανικό κοινοβούλιο.
    Σχεδόν ταυτόχρονα, ο Μάρτιν Σούλτς (πρόεδρος Ευρωβουλής SPD), ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ (SPD) και ο Γιούργκεν Τρίττιν (Πράσινοι) έβαλαν όρο να υπάρχει "ανέγγιχτο" στους μικροκαταθέτες - παίζεται το ύψος. Ο Τρίττιν ζητά 15 % περικοπή για τους άνω των 100.000.
    Υπόψη ότι η Άνω Βουλή στο Βερολίνο έχει απόλυτη πλειοψηφία SPD+ Πρασίνων.
    Φαινεται να συμφωνούν με την αντιπολίτευση και απο το FDP, τουλάχιστον ο Βέστερβέλε. Επιμένουν οι Βαυαροί του CSU (αλλά δεν βγαίνει πλειοψηφία), ο Σόιμπλε λέει ότι για το κούρεμα των μικροκαταθετών φταίει ο Αναστασιάδης και η ΕΚΤ, ο Άσμουσεν εκτελεστικός της EKT (και σοσιαλδημοκράτης) διαψεύδει τον Σόιμπλε...
    Μια ωραία κατάσταση, ήταν αποκριάτικο το Eurogroup....

  10. Ραβινος avatar
    Ραβινος 18/03/2013 22:18:27

    Υπαρχει ενα μεγαλο γιατι επελεγει το μετρο του κουρεματος των καταθεσεων στην Κυπρο και δεν επελεγει στην Ελλαδα ,Πορτογαλλια ,Ιρλανδια,Ισπανια ?Κατα την αποψη μου η ΕΕ αποφασισε να βαλει τελος στο μεγαλο πλυντηριο μαυρου χρηματος που εκινειτο στην και μεσω Κυπρου.Εδω και μηνες η αγορες βοουσαν για το προβλημα αυτο και κανεις δεν επαιρνε θεση .Ο τελευταιος σταλινικος Προεδρος στην Ευρωπη ο Χριστοφιας ελεγε και ξαναλεγε μονος του συνεχως οτι δεν θα θιγουν οι καταθεσεις .. δεν θα θιγουν οι καταθεσεις .. χωρις να του το ζητησει κανεις .Οι διαφοροι γραφικοι αεροψακασμενοι της ΑΝΕΛ επαναλμβαναν οτι θα δωσουν δανειο οι Ρωσοι {που εχουν και τις μεγαλυτερες καταθεσεις στο πριγκιπατο της Κυπρου } για να σωσουν την Κυπρο και οι Ρωσοι εδωσαν οχι ενα αλλα τρια μεγαλοπρεεπη οχι .τωρα τρεχουν κι αυτοι .Οσοι νομιζουν οτι μπορουν να παιζουν με την οικονομικη κατασταση της Ευρωπης πηραν αλλο ενα μαθημα για μαζεμα της ευμαρειας και της καταναλωτικης κρεπαλης .Οσοι παλι νομιζουν οτι θα ξαναζησουν τις εποχες της κυριαρχιας της κρατικης αστικης ταξης {δημοσιουπαλληλοι,τραπεζουπαλληλοι,μεγαλοστελεχη ΔΕΚΟ,συνδικαλισταδες ,εκπροσωποι κομματων σε δημοσιοπληρωνομενες θεσεις} πρεπει ηδη να εχουν καταλαβει οτι τελειωσε κι αυτων η κυριαρχια και μενουν με την υποσχεση των συριζαυγητων οτι θα ξαναπαρουν τα οφισια με τον καιρο .Οσοι παλι νομιζουν οτι μπορουν να κανουν αντισταση στην δημοσιονομικη πειθαρχια που απαιτουν οι καιροι τυπου Νιοβη παραπανω ειναι γελασμενοι και δεν εχουν παρα να το τολμησουν για να δουν ποσο απεχει η σταδιακη θεραπεια απο την εξοντωτικη μιζερια και φτωχεια του να εχει η μανα και στο παιδι να μην δινει .Οποτε υπομονη και εγκρατεια αν και δεν το βλεπω με τα ζαχαροπλαστεια γεματα και τα κεντρα διασκεδασεως με μασκαραδες και οι παρατες των δημαρχων {αλλη μεγαλη πληγη σπαταλης αυτη } να ξεχειλιζουν απο κοσμο .Αυτη ειναι η Ελλαδα για λιγο μονο ξαποστενει και ξανα προς την δοξα της κραπαλης τραβα !

  11. Νιόβη avatar
    Νιόβη 18/03/2013 22:28:57

    Συριζαλβανία του Χότζα είπε:
    18/03/2013 στις 10:26 pm

    «Νομίζω είναι η μόνη εναλλακτική».

    Η καλόπιστη άποψή σου είναι σεβαστή από μένα. Αλλά διαφωνώ μαζί σου κάθετα.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 22:37:23

      γιατί μεταφέρθηκε κάτω η συζήτηση; γιατί διαφωνείς κάθετα;

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:40:14

        Δεν είχα χώρο να σου απαντήσω παραπάνω όταν είπες ότι η πρόταση που διατύπωσες πιστεύεις ότι είναι η μόνη εναλλακτική. Η απάντησή μου σ᾽ αυτό είναι ότι σέβομαι τη γνώμη σου, αλλά διαφωνώ κάθετα.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 22:42:35

          οκ

  12. Νιόβη avatar
    Νιόβη 18/03/2013 22:30:09

    Χότζα, ελπίζω το «δουλεία» που γράφεις να προέκυψε γιατί σου ξέφυγε ο τόνος κι όχι επειδή «γλώσσα λανθάνουσα λέει την αλήθεια». :)

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 22:31:36

      χαχαχα μου ξέφυγε

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:34:42

        Θα σε ελέγχω προσεκτικά από ᾽δω και στο εξής για να είμαστε σίγουροι. :)

  13. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:30:24

    Ρε βασίλισσα τα τραπεζικά πλεονάσματα τα επένδυαν σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και όταν κουρεύτηκαν ο Χριστόφιας δεν είπε λέξη. Ποία υποταγή μας λες;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:36:30

      Τι να έλεγε ο Χριστόφιας, δηλαδή;

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 22:39:53

        Δε συναινώ στο PSI της Ελλάδας αν δεν ανακεφαλαιοποιηθούν οι ζημιές στις κυπριακές τράπεζες

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:43:43

          Αυτό δεν θα ήταν εκβιαστικό για την Ελλάδα;

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 22:48:50

            ναι αλλα τότε θα βρισκόταν λυση γιατί ήταν αναγκαίο να γίνει το PSI, δε θα το έφταναν οι Ευρωπαίοι στα άκρα δηλαδή στα cac's γιατί θα ενεργοποιούνταν περισσότερο τα cds, οπότε είχε πολλά περιθώρια διαπραγμάτευσης ο Χριστόφιας

          • cresswell avatar
            cresswell @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 22:59:30

            Μάλιστα! Το PSI, η μεγαλύτερη απάτη στη σύγχρονη οικονομική ιστορία, θα έμενε αμανάτι, επειδή θα έλεγε όχι ο Χριστόφιας. Τη στιγμή που αποδεικνύεται πως η Κύπρος ήταν ο επόμενος στόχος και πάσχιζε τότε να βρεί εναλλακτικές.

            Κάτι παίρνεις εσύ, αλλά δεν μας το λες. Γιατί;

          • cresswell avatar
            cresswell @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:05:57

            Για να μη συζητήσω το ρήγμα που θα προκαλούσε ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Κύπρο μία τέτοια στάση. Φαντάζομαι τους τίτλους των "νταβατζήδων" στην Αθήνα: "Η Ελλάδα χρεωκοπεί επειδή ο Χριστόφιας θέλει να σώσει τα χρήματα της Ρωσικής Μαφίας".

            ΑΛλά, σου είπα: μάλλον δεν σε απασχολούν αυτά. Κάτι από Μητσοτάκη φέρνει η γραφή σου ...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:09:43

            Πας καλά; Ποιος ειπε οτι το PSI ήταν πετυχημένο; Απλά ήξερε ότι τα ομόλογα που κατείχαν οι κυπριακές τράπεζες θα κουρεύονταν και θα υπήρχε μεγάλη ανάγκη ανακεφαλαιοποίησης των κυπριακών τραπεζών και δεν είπε κιχ. Μερικοί άλλα διαβάζετε άλλα καταλαβαίνετε, κοίτα μην παίρνεις εσύ τίποτα και σε πειράζει

          • cresswell avatar
            cresswell @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:13:03

            Aπό που είδες πως χαρακτήρισα το PSI επιτυχημένο; ΑΠλά συμφώνησα πως ήταν αναγκαίο να γίνει (για τους πιστωτές μας, όχι για εμάς) και το πιθανότερο είναι πως θα έλιωναν την Κύπρο από τότε. Εδώ δεν αντιστάθηκαν οι δικοί μας, θα έβαζε προβλήματα η Κύπρος;
            Αυτά, μπορεί να τα φαντασιώνεται κάποιος σαν εσένα. Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να τρελαθούμε όλοι μας.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 14:06:18

            Το αυτονόητο είναι τραγικές επιλογές Χριστόφια, αυτό επισήμανα

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/03/2013 22:37:44

    Ο Σόιμπλε έχει πιά σοβαρότατο πρόβλημα. Τον διέψευσε ευθέως ο Άσμουσεν, ο εκτελεστικός Γερμανός της ΕΚΤ. Η άμυνά του είναι ότι το θέμα κομματικοποιείται (ο Άσμουσεν ειναι Σοσιαλδημοκράτης).
    Φορτώνουν όλη την "πατάτα" προσωπικά στον Σόιμπλε απόψε. Οι κυβερνητικοί Φιλελεύθεροι του FDP ισχυρίζονται ότι δεν ήξεραν τίποτε. Οι αντιπολιτευόμενοι SPD και Πράσινοι που έχουν την απόλυτη πλειοψηφία στην Άνω Βουλή λενε οτι δεν έκανε πριν διαβουλευση ως ώφειλε - λένε ότι θα τον απέτρεπαν με την πλειοψηφία τους.
    Άν αποτυχουν απόψε για συμβιβαστικη λυση ετοιμάζουν μομφή - θα στραφούν κατά της καγκελλαρίου, πλειοψηφία στη Βουλή δεν υπάρχει.
    Μπάχαλο, θ' αναγκαστουν να συμφωνήσουν;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 18/03/2013 22:45:29

      Το πρόβλημά τους είναι το ίδιο το μέτρο ή το ότι ο Σόιμπλε δεν διαβουλεύτηκε μαζί τους πρώτα; Είναι πολύ λεπτή η γραμμή, το ξέρω, αλλά έχει σημασία.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Νιόβη 18/03/2013 22:53:47

        Πολιτικό παιχνίδι κάνουν, εκλογές έρχονται. Κόμματα είναι, σ' αυτά δεν διαφέρουν απο τα δικά μας.
        Η πολιτική είναι σκληρό και άγριο πράμα. Εξ ορισμού. Πρέπει να "σκοτώσεις" πολιτικά τον αντιπαλο, αλλοιώς δεν έχει εξουσία.
        Προσωπικά δεν θα μπορούσα να είμαι πολιτικός - αλλά ξέρω πώς είναι να είσαι.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Νιόβη 18/03/2013 22:55:58

        Ο γερο-λύκος (Wolf) ήταν γενικά προσεκτικός, μάλλον έχει στραβοπατήσει άσχημα με την Κύπρο, πέσανε να τον φάνε...

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Uncle Stgm 18/03/2013 23:50:17

          Κομμάτια να τον κάνουν και να φτύνουν τα κόκκαλά του ένα-ένα.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Νιόβη 19/03/2013 00:03:09

            Μην γίνεστε κακιά, αγαπητή...
            Η κρίση αυτή "έφαγε" και θα "φάει" πολλούς πολιτικούς σε όλες τις χώρες.
            Αλλά ο πολιτικός πρέπει να είναι αντίπαλος, ποτέ "εχθρός". Και το όπλο κατά του πολιτικού αντιπάλου, είναι το πολιτικό επιχείρημα, το αντίπαλο πολιτικό πρόγραμμα, η ειρωνεία, ακόμη και η παγίδα. Η προσωπική επίθεση είναι αντιπολιτική. ¨Οπως ακριβώς στο ποδόσφαιρο, όπλο είναι η τακτική, η τρίπλα, η πανουργία, ενώ η σωματική βία είναι αντιαθλητική.
            Το εν λόγω πολιτικό μπορούμε να τον ειρωνευόμαστε σκληρά όπως τους δικούς μας "Γιωργάκη", "Κωστάκη" και λοιπούς. Συγγνώμη που γίνομαι δασκαλίστικος, αλλά πολιτική για μένα είναι αυτό. διαφορετικά να μου λείπει...
            Δεν μισώ ανθρώπους.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Uncle Stgm 19/03/2013 00:16:38

            Δεν χρειάζεται να ζητάτε συγγνώμη για τις νουθεσίες σας. Τις δέχομαι όπως και να ᾽χει. Αλλά δεν μπορώ να μένω ατάραχη. Σαν κι εσάς, δεν θα μπορούσα ποτέ να ανακατευτώ με την πολιτική. :)

            Επιπλέον, αυτήν τη φουρνιά των πολιτικών της Γερμανίας και ό,τι εκπροσωπούν τη θεωρώ εχθρική για την Ελλάδα και την Ευρώπη (που έχει και αυτή μεγάλο μένος γι αυτό που βρήκαν δημιουργημένο). Δεν μπορώ να είμαι αβρή. Πρέπει να εκλείψουν για το καλό μας.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Νιόβη 18/03/2013 23:05:00

        Μάλλον είναι ότι δεν διαβουλεύτηκε για πρόταση που - εκ των υστέρων - δε περπατάει. Αν πέρναγε δε θα είχαν πρόβλημα. Εξάλλου μεσολάβησε 1 ημέρα και χοντρό κράξιμο από πολλά μεγάλα οικονομικά κέντρα επιπλέον της διγλωσσίας εντός της ΕΕ-ΕΚΤ. Μόνο η Λαγκάρ δε βγήκε ακόμα να πεί ότι δε φταίει αυτή που έσπευσε να χαιρετήσει την απόφαση και να δηλώσει πρόθεση να μπεί και το ΔΝΤ στο πρόγραμμα.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Tasos 18/03/2013 23:10:27

          Εκλογές έχουν, σε 9 μήνες...
          Ότι και να έβγαινε στο Eurogroup, θα έβαζαν μετά ορους που δεν θα περπατούσε. Τα συζητούσαν αυτά απο τον Φεβρουάριο

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Uncle Stgm 18/03/2013 22:59:38

      Πάνε μάλλον για την κοινή πρόταση Γιούνκερ - Σούλτς -Τρίτιν, μέχρι 100.000 0%, πάνω απο 100.000 15 %.
      Θα "σφαχτούνε" όμως τώρα με Ρώσους και Βρετανούς που παθαίνουν ζημιά, ανακατεύτηκε απόψε και ο Ομπάμα...
      Καλά ξεμπερδέματα.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Uncle Stgm 18/03/2013 23:10:00

        Το βασικό πρόβλημα της "απόφασης" είναι ότι και μόνο που ανακοινώθηκε, είτε γίνει το ένα είτε το άλλο, η ζημιά δεν ανατρέπεται. Σε λίγο δε θα ψάχνουν πώς θα γίνει κατανομή των 5,7 δις αλλά ποιός θα πληρώσει τα πολλά δις που θα φύγουν μόλις αρχίσουν πάλι οι κινήσεις στις τράπεζες (αν αρχίσουν).
        Γι' αυτό και είναι ακατανόητο πώς αποφάσισαν τέτοιο πράγμα που από τη φύση του δε μπορεί να είναι ανακοινώσιμο χωρίς να έχεις από πριν τσεκάρει όλες τις ζημιές που προκαλούνται.

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Tasos 19/03/2013 00:18:39

          Πρέπει να πουλήσουν τις τράπεζες στον Πούτιν με αντάλλαγμα το φυσικό αέριο. Έτσι που έγιναν τα πράγματα, μόνον μ΄ αυτή τη ρελάνς μπορούν να σώσουν την οικονομία τους. Ποιός θα τους το απαγορεύσει πλέον; με τί προσχήματα; ποιός θα τους μεμφθεί μετά από τόση διεθνή κατακραυγή;

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 00:21:18

            Αυτή όντως είναι αρκετά καλή πρόταση, και εδώ που έχουμε φτάσει η μόνη ορθολογική για να μη τα σπάσει η Κύπρος με τη Ρωσία

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 00:46:10

            Οι τράπεζες είναι "στεγνές" - μόνον κουφαρια στεγαστικών έχουν. Να πάρει το αέριο ως συμβόλαιο μελλοντικής εκπλήρωσης, και ως αντιστάθμισμα να σηκώσει και το βάρος 2 bad banks; Για μερικά χρόνια θα έχει μόνον χασούρα. Κι έχει τόσο αέριο ο Ρώσος, θέλει να πάρει και το Κυπριακό κοίτασμα;
            Ο Βγενόπουλος προφανώς θα πάρει σκέτο αέριο - άζωτο της ατμόσφαιρας...

          • Β.Κ.Σ. avatar
            Β.Κ.Σ. @ Uncle Stgm 19/03/2013 01:12:07

            Θα βγούν ενεργειακά στη Μεσόγειο.
            Το παλεύουν τόσους αιώνες. Είναι η ευκαιρία τους. Και θα έχουν και τη βουή του μύθου μαζί τους, έτσι όπως τά ΄χεσαν οι απέναντι...
            Γεωπολιτικά τους συμφέρει.

  15. Nick avatar
    Nick 18/03/2013 22:42:46

    Μ'αυτα και μ'αυτά...

    RIP Ευρωζώνη

    1999-2013

  16. Παπαδόπουλος Τάσσος avatar
    Παπαδόπουλος Τάσσος 18/03/2013 23:13:11

    Την έκαναν την Ευρωζώνη σαν τα μούτρα τους, οι ανίκανοι. Και μην ξεχνάμε ότι μετά από μια μεγάλη οικονομική κρίση, έπεται και ένας μεγάλος πόλεμος. Ελπίζω να διαψευστώ πανηγυρικά.....

  17. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/03/2013 23:15:02

    Τις έκλεισαν μέχρι την Πέμπτη - και στην Κύπρο και τα υποκαταστήματα στην Ελλάδα !
    Τώρα κατάλαβαν τι έκαναν χθές.
    Αύριο ο οικονομικός Τύπος (κυρίως ο Αγγλοσαξωνικός) θα τους "ξεσκίσει". Ο Γιουνκέρ άρχισε απο σήμερα. Η Fitch υποβάθμισε Ιταλικές τράπεζες απόψε.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 18/03/2013 23:47:13

      Να τους κατασπαράξουν τα όρνια, αγαπητέ Θείε, γίνεται;

    • Tasos avatar
      Tasos @ Uncle Stgm 19/03/2013 00:51:47

      Θείε αδυνατώ να πιστέψω ότι απλώς είναι βλαμμένοι (να μη ξεχνάμε δε ότι ΟΛΟΙ μαζί στο eurogroup το αποφάσισαν άσχετα αν μετά λέει ο ένας το Α και το Β).
      Δε μπορεί, πρέπει να υπάρχει κάποια άλλη ατζέντα κι φαίνεται τώρα απόφαση αυτοκτονική για το σύστημα.
      Μήπως θέλουν βίαια να τερματίσουν αυτό το σύστημα με τα χρέη, τα λεφτά από αέρα κλπ και θέλουν να το κάνουν να προκύψει από μόνο του ως συστημική αδυναμία?

  18. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 18/03/2013 23:17:07

    Ὁ πόλεμος ἔχει ἤδη ξεκινήσει,ἔχει καί αἰχμαλώτους καί δέν εἶναι ἀναγκαῖο νά τελειώσει μέ τά ὄπλα...

  19. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:23:03

    Ρε φίλε είσαι ότι ναι στην κυριολεξία, αυγά σου λέω καλάθια καταλαβαίνεις. cac's=cds=χρεοκοπία=πάρτι hedge funds και ακόμα πιστεύεις ότι ο υπ.οικ. του Χριστόφια δε μπορούσε να πει όχι στο eurogroup που απαιτούσε ομοφωνία για να προχωρήσει το PSI;

  20. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 18/03/2013 23:31:00

    Tα πρωινά- μεσημεριανά σχόλια των υποστηρικτών της άθλιας συμφωνίας υπάρχουν . Scripta manent.
    Πλέον τους άδειασαν όλοι. Έμειναν να υποστηρίζουν μια συμφωνία-κουρέλι. Έμειναν μόνοι να υποστηρίζουν το Παράλογο. Αμφισβητούσαν και το πασιφανές: πως κλονίζεται η πίστη και η εμπιστοσύνη.
    Τους αδειάζει και η σκληροπυρηνική υπουργός οικονομικών της Αυστρίας:
    "Υπάρχει περιθώριο για αλλαγές στο σχέδιο διάσωσης της Κύπρου ώστε να στηριχθούν οι μικροκαταθέτες, υποστήριξε σήμερα η υπουργός Οικονομικών της Αυστρίας Μαρία Φέκτερ, λίγη ώρα προτού ξεκινήσει η έκτακτη τηλεδιάσκεψη του Eurogroup στην οποία θα συζητήθεί το συγκεκριμένο θέμα.

    "Αυτό που συνέβη το σαββατοκύριακο ήταν μια μεγάλη πτώση της εμπιστοσύνης", πρόσθεσε, μιλώντας σε ένα πάνελ με θέμα το μέλλον της Ευρώπης"...

    Τελικά εκτός από τον ολέθριο και κωμικό "αντιμνημονιακό" λαικισμό , υπάρχει( εξίσου στην ουσία του αντιευρωπαικός) ο "φιλομνημονιακός" λαικισμός που δεν διστάζει στον οίστρο του και δήμευση καταθέσεων να υπερασπιστεί.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Kώστας ΜΠ 18/03/2013 23:35:00

      Η δικιά σου πρόταση ποιά είναι; τι θα θεωρήσεις εσύ καλή συμφωνία;

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:44:53

        Βρε Χότζα, σταμάτα να επαναλαμβάνεσαι. Είσαι σαφώς πολύ εξυπνότερος για να ρωτάς και να ξαναρωτάς για προτάσεις και εναλλακτικές. Και προτάσεις διατυπώθηκαν και επιχειρήματα πολύ κατατοπιστικά από πάμπολλους σχολιαστές δόθηκαν. Η απόφαση αυτή είναι κατάπτυστη, δεν μπορεί να την υποστηρίξει ούτε ένας από αυτούς που την πήραν. Δεν βλέπεις πώς βιάζονται όλοι να κάνουν τις πάπιες και να πετάξουν από πάνω τους την ευθύνη; Κι η κοκορομαχία τώρα στη Γερμανία είναι για να φορτώσουν άρον-άρον τις ευθύνες κάπου (στη μούμια, προφανώς) μπας και δουν έδρανα στις εκλογές οι υπόλοιποι.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 18/03/2013 23:52:34

          Η απόφαση για κούρεμα των άνω των 100.000 σε μεγαλύτερο ποσοστό που είναι και η πιθανότερη αυτή τη στιγμή, είναι πολύ χειρότερη και η Κύπρος χάνει τον πιο σημαντικό σύμμαχο που είχε καθ'όλη την ιστορία της, τη Ρωσία

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 18/03/2013 23:59:06

            Και οι δυο εκδοχές της ίδιας απόφασης είναι το ίδιο καταστρεπτικές. Σ᾽ αυτό που λες έχεις δίκιο, αλλά το κακό θα γίνει όποια κι από τις δυο εκδοχές εφαρμόσουν. Είναι απλώς εγκληματικό για την Ευρώπη, τις Τράπεζες, την ασφάλεια των καταθετών και των περιουσιών τους. Τι άλλο να πούμε, είναι πεντακάθαρο σαν το χιόνι την ώρα που πέφτει, δεν μπορεί να μην το βλέπεις.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 19/03/2013 00:18:52

            @Νιόβη Η φημολογούμενη απόφαση είναι χειρότερη και γεωστρατηγικά για την Κύπρο, όταν έλεγα το πρωί ότι οι Κύπριο βουλευτές έπρεπε να πουν ναι στη συμφωνία της Παρασκευής μου την πέφτατε όλοι και φωνάζατε όλοι ΟΧΙ, τώρα πάρτε τηλέφωνο τον Πούτιν για παρακάλια και μην κλαίτε αν έλθει κανά σχέδιο Ανάν 2

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 00:25:28

            Είσαι του «μη χείρον βέλτιστον». Ας μου κόψουν το ένα πόδι αντί για τα δυο. Δεν ξέρω κανέναν που να έχει πάει μπροστά έτσι, ούτε πρόσωπα ούτε χώρες. Δεν μπορώ να δω τα πράγματα όπως τα βλέπεις. :)

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Νιόβη 19/03/2013 00:54:27

            Στα πόδια αδικείται το παράδειγμα που έφερες, στα χέρια είναι καλύτερο, ναι προτιμώ το ένα χέρι από κανένα χέρι. Άρα προτιμώ την απόφαση της Παρασκευής από τη φημολογούμενη

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 00:10:08

            Δεν γίνεται αλλοιώς πιά.
            Μάλλον Μέρκελ, Σόιμπλε και Πούτιν τα είχαν βρεί και "την στήσανε" στον Αναστασιάδη. Αλλά ήταν άτσαλο, εκτεθήκανε. Ενώθηκαν όλοι οι άλλοι παράγοντες εναντίον τους , απο Βρετανία, Σούλτς, SPD, Πράσινοι, Φιλελευθεροι μέχρι ΗΠΑ.
            Άτσαλο. Παραβίασαν εγγυημένες καταθέσεις 100.000, ισχύει σε όλη την ΕΕ.
            Θα φορτώουν όλη την "πατάτα" στον Σόιμπλε και στον Ντόισελμποιμ;

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Uncle Stgm 19/03/2013 00:30:28

            Το πρωί η απόφαση ήταν "χάδι". Τώρα έγινε "πατάτα" , Θείε;

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 00:38:04

            "Χάδι" για τους πολίτες, το 6,6 % - χωρίς μείωση μισθών, φορους κτλ.
            "Πατάτα" για το σύστημα.
            Πρόκειται για την πιό "αντικαπιταλιστική" αποφαση που πήρε Eurogroup απο ιδρυσεώς του: Απαλλοτριώνει κινητά περιουσιακά στοιχεία ιδιωτών. Και την πήρε ένα όργανο υπουργών με συντριπτική πλειοψηφια του Λαικού Κόμματος και Φιλελευθέρων (πλήν ενός, της Γαλλίας, άν δεν απατώμαι).
            Άν ακόμη είμαστε σε καπιταλιστικό σύστημα και αυτό δεν είναι "πατάτα" τοτε τι είναι "πατάτα";
            Χάθηκε η μπάλα...

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Uncle Stgm 19/03/2013 02:08:43

            Θείε, θα σας ασπαζόμουν γι αυτή την αλλαγή γραμμής πλεύσης αν δεν μας χώριζαν χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων και, φυσικά, το άγνωστο των ταυτοτήτων μας.

      • Kώστας ΜΠ avatar
        Kώστας ΜΠ @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 00:01:25

        Αστο Χότζα.
        Έχεις εκτεθεί ανεπανόρθωτα.
        Δεν σώζεται με τίποτα , λέμε...

        "Συριζαλβανία του Χότζα είπε:
        18/03/2013 στις 1:13 pm
        Διαφωνώ πλήρως με τον κ. Ροδινό, έγραψα χθες πολλά σχόλια γιατί η πατριωτική στάση των Κυπριών είναι να πουν ένα μεγάλο ΝΑΙ στη συμφωνία, δεν είναι ώρα για παιχνιδάκια"

        Το "έκανα λάθος" , όταν πλέον δεν υπάρχει κανείς εκ των εμπνευστών της απόφασης να την υπερασπίζεται , θα έδειχνε θάρρος. Σας άδειασαν. Εκτεθήκατε ανεπανόρθωτα.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 00:05:41

          Κώστα αν θεωρείς καλύτερη απόφαση αυτή που φημολογείται τώρα για την Κύπρο, πραγματικά σηκώνω τα χεριά ψηλα.

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 00:24:28

            Το αν την θεωρώ καλύτερη ή όχι είναι άλλο θέμα.
            Αλλά να σου απαντήσω, να μην υπεκφύγω: την θεωρώ εξίσου λανθασμένη γιατί το πρόβλημα είναι η πίστη που πάλι θίγεται. Όπως ξέρεις τα λεφτά που θα δημευτούν θα είναι εν πολλοίς λογιστικά. Δεν υπάρχουν στα ταμεία των κυπριακών τραπεζών. Απλά θα τις "ξελαφρώσουν" λογιστικά. Πόσο; 6 δις. Για 6 ολοκληρα δις κλονίζουν την πίστη σε ένα μεγάλο τμήμα μιας νομισματικής ένωσης;;;Σπουδαία λύση! Την λύση θα την βρεις στην έκθεση του Ινστιτούτου του Κιέλου( γερμανικό ε;) που ανακοίνωσε τα δις που κερδίζει η Γερμανία από το κόστος των επιτοκίων. Την διάβασες; Πώς σου φάνηκε;

            Αλλά σε κάθε περίπτωση τα γεγονότα δεν αλλάζουν. Υποστήριξες την συγκεκριμένη απόφαση. Η νέα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν αλλάζει η υποστήριξή σου σε κάτι που οι εμπνευστές του το απέσυραν ως ολέθριο. Και αμετανόητος , ενώ και οι εμπνευστές της την εγκατέλειψαν, αναζητάς φύλλο συκής στο "η νέα είναι χειρότερη". Τόσο δύσκολο είναι το "έκανα λάθος" ;;;
            Ανεπανόρθωτα εκτεθήκατε.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 00:37:44

            Το θέμα είναι αν η φημολογούμενη απόφαση είναι καλύτερη για την Κύπρο ή για την Ευρωζώνη; Για την Ευρωζώνη ναι, γιατί καταθέσεις κάτω από 100.000 δεν κουρεύονται άρα δεν αμφισβητείται η εγγύηση των καταθέσεων σε ευρ.τράπεζες ως 100.000. Για την Κύπρο είναι δικαιότερη στο εσωτερικό της καθώς δεν θα υπάρχουν σκηνές σοκ έξω από τα τράπεζες αλλά χάνει οριστικά όλους τους μεγάλους καταθέτες και χάνει τον παραδοσιακότερο σύμμαχο που είχε. Απορώ πραγματικά πως λες ότι είμαι ανακόλουθος ή ότι η υπερψήφιση της συμφωνίας της Παρασκευής δεν είναι ότι καλύτερο είχε στα χέρια της έως αυτήν την ώρα η Κύπρος. Όσο για το πόσο κερδίζει η Γερμανία από την κρίση εγώ το λέω από την πρώτη στιγμή,στους αντιμνημονιακούς ταλιμπάν πέστο που λένε να απειλήσουμε να αυτοκτονήσουμε εμείς γιατί είμαστε συστημικός κίνδυνος και η Γερμανία θα πληγεί κλπ

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 00:56:14

            Δεν είσαι ανακόλουθος.
            Αντίθετα. Εμμονικός είσαι.
            Ακόμη και τώρα υπερσπίζεσαι αυτό που οι πάντες εγκατέλειψαν.
            Και επειδή χαράσεις νέα γραμμή , σου λέω πως και αυτή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Από αύριο θα λες πως τάχα η νέα απόφαση κλόνισε τις σχέσεις Κύπρου- Ρωσίας, ενώ ξέρεις καλά πως ήδη και λόγω της πρώτης απόφασης ο Μεντβέντεφ δήλωνε αλλαγή στάσης απέναντι στην Κύπρο, την χαρακτήριζε σοβιετική και ο Πούτιν αντιεπαγγελματική. Ποιά απόφαση; Την πρώτη. Ήδη και λόγω της πρώτης απόφασης οι σχέσεις με Ρωσία θα κλονίζονταν και το νέο σου επιχείρημα πως τάχα η δεύτερη έχει το μείον της ρωσικής αντίδρασης δεν είναι σωστό. Το είχε και η πρώτη. Για την πρώτη απόφαση, για αυτήν που στήριξες ισχύει απόλυτα το "και η Κύπρος χάνει τον πιο σημαντικό σύμμαχο που είχε καθ’όλη την ιστορία της, τη Ρωσία" , όπως αποδεικνύουν οι δηλώσεις των Ρώσων για την ΠΡΩΤΗ συμφωνία.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 01:14:15

            Η δεύτερη συμφωνία είναι το οριστικό τέλος των μεγαλοκαταθετών. Όσο για τη Ρωσία την Τετάρτη ο Σαρρής θα πάγαινε για το 1,2 δις και για το πάγωμα εξόφλησης του δανείου 2,5 δις, περίμενες με την ΠΡΩΤΗ συμφωνία να πανηγύριζε η Ρωσία πριν πει το ναι και να πετύχει καλύτερους όρους για τα συμφέροντά τους. Μεσολαβούν 3 ημέρες και τη Δευτέρα το Κρεμλίνο μαθαίνει ότι η ΚΔ διαπραγματεύεται με την Ευρώπη μεγαλύτερο κούρεμα Ρώσων μεγαλοκαταθετών πίσω από την πλάτη της για να αποφύγει το κούρεμα των μικροκαταθετών που δεν την ενδιέφεραν τόσο και συνεχίζεις να μου λες ότι οι σημερινές εξελίξεις -αν επιβεβαιωθούν- δεν είναι το πάγωμα για χρόνια των ρωσοκυπριακών σχέσεων αλλά ήταν η ΠΡΩΤΗ συμφωνία που έλεγα εγώ ότι αν συμμετέχει και η Ρωσία διασφαλίζεται η ΚΔ γεωστρατηγικά. Τώρα ποιός είναι ο εμμονικός άσε να το κρίνουν αυτοί που θα διαβάσουν τα σχόλιά μας

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Kώστας ΜΠ 18/03/2013 23:37:46

      Ὄχι πώς θέλω νά τόν δικαιολογήσω,ἀλλά πρόπερσι κατακεραύνωσαν τό Γιωργάκι ὅτι πῆγε νά κλονίσει τήν ἐμπιστοσύνη στήν Εὐρωζώνη μέ τό δημοψήφισμα...

    • Karenin avatar
      Karenin @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 00:03:07

      Τα πάνω κάτω εχει φέρει αυτή η πρωτοφανή απόφαση του ευρωγκρούπ και άσχετα με που θα κάτσει η μπίλια τίποτα δεν θα μοιάζει όπως εχθές. Και αυτό γιατί εκ πρωτης όψεως αποφάσισαν τα προφανή. Και έτσι μάθαμε πως το χρέος δεν είναι κρατικό αλλά φυσικών προσώπων, οι καταθέσεις δεν είναι θέσφατο και απαραβίαστο, και στο καυτό ερώτημα ποιος πληρώνει γιατην κρίση, ο Συριζα έχει πρόβλημα να κουρευτούν καταθέσεις πάνω από 100.000 με 10% ενω ο Σοίμπλε δεν είχε αντίρηση να απαλλαγουν οι κάτω και να φθάσει ως και 40% για τους πάνω. Αν η γραφειοκρατία των Βρυξελλων δεν είχε κάτι άλλο στο μυαλό τους πρώτη και απαραίτητη κίνηση είναι να τους αφαιρεθεί το μάνατζμεντ διαχείρησης κρίσεως, και να αμφισβητηθεί και το δικό μας πρόγραμμα.
      Οσο για το δικό μας πολιτικό σύστημα άλλαλο φοβισμένο ανίκανο για μια δήλωση της προκοπής, πρέπει πραγματικά να μας δημιουργεί την μεγάλη ανατριχίλα του Προφήτη.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Karenin 19/03/2013 00:22:11

        "Ο Συριζα έχει πρόβλημα να κουρευτούν καταθέσεις πάνω από 100.000 με 10% ενω ο Σοίμπλε δεν είχε αντίρηση να απαλλαγουν οι κάτω και να φθάσει ως και 40% για τους πάνω"!!!!
        Αυτο "σπάει κόκκαλα". Είναι κάτι σαν αντιστροφή της Κοπερνίκειας επανάστασης: Η Γη είναι πάλι στο κέντρο και ο Ηλιος γυρίζει γύρω της.
        Το Ευρωπαικό πολιτικό λειτουργικό σύστημα "κόλλησε", έβγαλε μπλε οθόνη και το σώζει μόνον ένα restart.

  21. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 18/03/2013 23:37:46

    Το τηλε-Eurogroup "πέταξε το μπαλάκι" στην Κύπρο. "Κατά τη συνεδρίαση αποφασίστηκε ότι μπορούν να διασφαλιστούν οι καταθέσεις έως 100.000 ευρώ, αλλά να υπάρξει αυξημένος συντελεστής για τα ποσά πάνω από αυτό το όριο (πληροφορίες κάνουν λόγο για 15%) προκειμένου να υπάρξει το ίδιο χρηματοδοτικό αποτέλεσμα".
    Αντιμαχόμενα συμφέροντα, πολιτικά και οικονομικά, εμποδίζουν τη σαφή απόφαση.
    Τώρα ο Αναστασιάδης είναι ανάμεσα στις "μυλόπετρες". Απο τη μία οι πολλοί Κύπριοι μικροκαταθέτες με τη δύναμη του πολίτη, απο την άλλη οι Ρώσοι, Άγγλοι, Άραβες (και Κύπριοι) μεγαλοκαταθέτες με τη δύναμη του χρήματος. Πολύ δύσκολη η θέση του.
    Η Ελληνική κυβέρνηση πρέπει να στηρίξει πολιτικά την Κύπρο, όχι Πόντιος Πιλάτος.
    Το Eurogroup και την "ομάδα Σοιμπλε - Ντάισελμπλουμ" θα την "ξεσκίσουν" αυριο οι οικονομικοί αναλυτές, ακούω ήδη και τους Γιουνκέρ, Σούλτς κτλ να τραβούν μαχαίρια. Η Ευρωζώνη μπαίνει σε πραγματικό "οξύ έμφραγμα".

    • Karenin avatar
      Karenin @ Uncle Stgm 19/03/2013 00:39:33

      Θείε εκ πρώτης αποψης η απόφαση μοιάζει λαικίστικη κάτω απο την πίεση των εκλογών στην Γερμανία είναι όμως έτσι, η κάτι αλλο εχουν στο νου;
      Αυτο που αρχίχει να φαίνεται ειναι πως σπρώχνουν κεφάλαια προς βαλτικες χώρες, οπου η Γερμανική επιροή ειναι τεράστια και οι Ρωσοι σιγοντάρουν.

  22. Παπαδόπουλος Τάσσος avatar
    Παπαδόπουλος Τάσσος 18/03/2013 23:38:38

    Το σίγουρο είναι ότι η Κύπρος είναι συστημική χώρα του ευρώ και τυχόν πτώχευση και αποχώρηση της, θα έχει συγκλονιστικό αντίκτυπο παγκοσμίως. Όλα τα υπόλοιπα που λέγονται είναι ψέματα, και εξυπηρετούν μικροκομματικούς σκοπούς. Το βέβαιο επίσης είναι ότι αν δε φτάσει η κρίση στη Γερμανία, να τη νοιώσουν στο πετσί τους οι Γερμανοί, λύση δεν πρόκειται να δούμε. Η πτώση των γερμανικών εξαγωγών 5% το 2013 ίναι μια καλή αρχή...Ας πάνε να πουλήσουν τα προιόντα τους στην κεντρική Αφρική, στο Μπαγκλαντές, το Πακιστάν και την Καμπότζη, αν δεν τους αρέσει η Ευρώπη.....Οι χειρότεροι πολιτικοί που θα μπορούσε να έχει η Ευρώπη, στη χειρότερη συγκυρία μεταπολεμικά.....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Παπαδόπουλος Τάσσος 18/03/2013 23:45:52

      Ειδικά η τελευταία σας πρόταση είναι καταθλιπτικά αληθινή.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Παπαδόπουλος Τάσσος 18/03/2013 23:57:08

      Από που προκύπτει η μείωση 5%,αύξηση 1,4% τον Ιανουάριο είχαν οι γερμανικές εξαγωγές ξεπερνώντας τις προβλέψεις των οικονομόλων, βάλε και την πτωση των επιτοκίων δανεισμού ποιος είπε ότι η Γερμανία πλήττεται

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 00:26:29

        Εάν 5% εννοεί.

        Καλό θα είναι για να μην αλλοιωθεί η ποιότητα των συζητήσεων στο αντινιούζ κάποιοι σχολιαστές να διαβάζετει δυό φορές το κείμενο στο οποίο επιχειρείτε να σχολιάσετε.
        Και είναι γεγονός πως το υψηλό επίπεδο των σχολιαστών του αντινιούζ τεκμαίρεται ΚΑΙ από την αφαιρετικότητα της γραφής τους.
        Θα είναι απώλεια και έκπτωση εάν χαθεί.
        Ευχαριστώ

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 00:29:37

          ευκτική κοινώς. προσδοκία. πρόταση. σχέδιο.
          όχι πληροφορία.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 00:48:44

          αν αναφέρεσαι σε μένα πραγματικά απορώ που καταλάβες το εάν 5% ότι εννοούσε. "Η πτώση των γερμανικών εξαγωγών 5% το 2013 ίναι μια καλή αρχή" έγραψε ο "Παπαδόπουλος Τάσσος" κατά λέξη. Δεν ξέρω αν έχεις μαντικές ικανότητες, εγώ πάντως όχι, πες καθαρά δεν μου αρέσουν οι απόψεις σου παρά ότι πέφτει το επίπεδο των συνομιλιών του αντινιους με τέτοιο ευφάνταστο τρόπο

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/03/2013 00:31:17

    Βλέπω τον κ. Αναστασιάδη να κάνει απόψε μεγάλο τάμα στην "Παναγία την Ακελίτσισσα", για να βοηθήσει να περάσει αύριο τη συμφωνία με μεγάλη πλειοψηφία.
    Αλλοιώς θα γίνουν όλοι μαλλιά κουβάρια, από Πούτιν και Κάμερον μέχρι Σόιμπλε, Ντόισελμπόιμ, Σούλτς και Γιούνκερ. Και άν μαλώσουν τα βουβάλια, αλιμονο στα βατράχια.
    Η "σιγή ασυρμάτου" των 2 "μεγάλων", Μέρκελ και Ολλάντ, και του Μάριο Ντράγκι, τι λεει; Θέλουν ν' αποφυγουν καθε ευθύνη ή είναι με τις ώρες στο τηλέφωνο με τον Πούτιν και παζαρεύουν αντισταθμιστικά μέτρα;

  24. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 19/03/2013 01:25:36

    από το σύνολο των απόψεων που διατύπωσε στο συγκεκριμένο σχόλιο, το αντιλήφθηκα αυτομάτως.
    Διαβάζεις πολύ γρήγορα, γιατί θέλεις να γράφεις παρά να συζητάς.
    Και με τον sic transit gloria mundi διαφωνώ σε αρκετά, αλλά τον λατρεύω.
    τα πάντα είναι θέμα αισθητικής και μέτρου. τα πάντα.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 01:34:16

      Δε διαφωνώ ότι παθιάζομαι σε μερικές συζητήσεις, αλλά όχι στις περισσότερες.Στην συγκεκριμένη προσπάθησα να επισημάνω μια ανακρίβεια για το ύψος των γερμανικών εξαγωγών και συ παρενέβης κάνοντας λάθος και αποπροσανατολίζοντας τη συζήτηση, αν εσένα δεν σε ενοχλεί περισσότερο αυτό από την ανακρίβεια ή τον αποπροσανατολισμό, πραγματικά το μέτρο και η αισθητική πρέπει να "επαναπροσανατολιστούν" ως έννοιες

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 04:06:17

        Δεν ήταν ανακρίβεια. Ήταν πυκνός λόγος και να μάθεις να το παραδέχεσαι όταν κάτι δεν τό ΄χεις πιάσει.
        Αφού εξασκηθείς, ως οφείλεις, στο διάβασμα.
        "Το βέβαιο επίσης είναι ότι ΑΝ ΔΕ ΦΤΑΣΕΙ η κρίση στη Γερμανία, να τη νοιώσουν στο πετσί τους οι Γερμανοί, λύση δεν πρόκειται να δούμε."

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 14:11:57

          Αν δεν φτάσει=ευχή για το μέλλον, που μπορεί όμως να επιβεβαιωθεί με την τωρινή "πραγματική" είδηση για -5% των εξαγωγών ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 15:01:08

          ε, είσαι στόκος! εάν έχεις τόσο σοβαρό αντιληπτικό πρόβλημα το παίρνω απόφαση πως θα μας ζαλίζεις τον έρωτα εδώ μέσα....
          Δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος.
          Υπομονή, οι υπόλοιποι...

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 15:33:55

        Κι επειδή είσαι μικρός κι εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε χρέος και να σε νουθετούμε και να σε καθοδηγούμε -μαζί με το να σε επιπλήττουμε όταν ρετάρεις και σπαταλάς τον χρόνο μας... και μας ζαλίζεις και την αισθητική μας!- :

        Το "ΑΝ ΔΕΝ ΦΘΑΣΕΙ" είναι για δικό σου βοήθημα αφού δεν αντιλήφθηκες την ευκτική ενεστώτα του "η πτώση.... ΕΙΝΑΙ μια καλή αρχή"

        Κλίση ρημάτων.
        Ευκτική Ενεστώτα

        (ευκτικός: ο λειτουργών ευχητικά, ο εκφράζων ευχήν, ο ανήκων εις ευχήν )

        Η ελληνική γλώσσα είναι ενιαία. Η δομή και η λειτουργία της αρχαίας ελληνικής έχει επιβιώσει στην καθομιλουμένη και λάλουσα επικοινωνία εις μάτιν του πολιτικαλ κορέκτ γραφόμενης δημοτικιάς και της γκούγκλικης ορθογραφίας.
        Και έτσι μπορούμε και συνεχίζουμε να συνεννοούμαστε εμείς οι Έλληνες. ΄΄Οσοι από εμάς θέλουμε να συνεννοούμαστε...
        ΕΥΚΤΙΚΗ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ.
        Ας ξεκινήσεις από τα βασικά για να σφυρηλατήσεις την Αντίληψη και τη Λογική σου:
        Μελέτη της γλώσσας σου και ΑΡΧΗ ΣΟΦΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ (Αντισθένης)

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ Β.Κ.Σ. 19/03/2013 15:56:21

          η παραπομπή στο ΕΥΚΤΙΚΗ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΦΩΝΗΣ:
          http://www.slideshare.net/alexgger/ss-11014986

          η ευκτική του ρήματος είμαι στην κλίση του ως ΕΙΜΙ:
          ΕΥΚΤΙΚΗ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ΤΟΥ ΕΙΜΙ Εἴην Εἴης Εἴη Εἴημεν-εἶμεν Εἴητε-εἶτε Εἴησαν-εἶεν

  25. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 01:34:03

    Εικάζω ότι αν περάσει η συμφωνία τα μαλλιά-κουβάρια θα είναι χειρότερα. Η μόνη ελπίδα είναι να δώσει ο ίδιος ο Αναστασιάδης γραμμή για ΟΧΙ, σιγανά και διακριτικά. Οι αναλυτές θα αναγάγουν τους Κύπριους πολιτικούς σε ήρωες και η Ευρωζώνη θα πάρει το φιλί της ζωής.

  26. η Dimi avatar
    η Dimi 19/03/2013 01:58:13

    Κώστας Μόντης: «Στιγμές» (1958)
    Οι τσέπες μας που ήταν πριν γεμάτες αμύγδαλα
    (τ’ αμύγδαλα έχεις πολλή ξεγνοιασιά όταν τα ξεφλουδίζεις
    κατηφορίζοντας αργά την πλαγία του βουνού)
    τώρα είναι γεμάτες πανικό.

    Οι ηλιόλουστοι αγροί τώρα δεν μας ανήκουν πιά,
    τους ηλιόλουστους αγρούς, τους κοιτάμε πιά απ’ το παράθυρο.
    Και τι παράθυρο μπορεί να υπάρξει αντικρύ τους;

    Μας έκλεισαν το δρόμο οι ανοιχτοί ορίζοντες,
    μας στέρησαν το νερό οι πλημυρισμένοι ποταμοί,
    μας προσγείωσαν οι δυνατές μας φτερούγες.

    ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ
    Και η Ελλάδα τελευταίος θάμνος στο γκρεμό,
    να τον αρπάζει η Λευτεριά και να κρατιέται.

    ~Κώστας Μόντης (1914-2004), O Ποιητής της Κύπρου και
    «Δημιουργός των ολιγόστιχων Ποιημάτων με το απύθμενο βάθος»
    (Μαρίνα Σχίζα)

    • Β.Κ.Σ. avatar
      Β.Κ.Σ. @ η Dimi 19/03/2013 04:08:27

      Ντίμη, εύγε.

  27. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 07:55:02

    @ Ρεαλιστης : H λέξη και η έννοια ''προδότης'' δεν αποτελεί ταμπού. Το να μεταβληθεί ένας ανίκανος, ασυνείδητος, δειλός και μειωμένων αντιστάσεων άνθρωπος σε ''προδότη'' όταν βρεθεί κάτω από πιεστικές συνθήκες που τον υπερβαίνουν ψυχικά και ηθικά, είναι πάρα πολύ εύκολο. Γι αυτό, δε δίνουμε ποτέ τα...γκέμια, σε κάποιον που η προϊστορία του φωνάζει, πως είναι .....συγκαταβατικός, πειθήνιος και χειραγωγήσιμος. Ο ''προδότης'', δεν είναι κάποιο μυθικό τέρας. Προδότης γίνεται εύκολα ο Ακατάλληλος άνθρωπος, στη θέση του Ηγέτη.

  28. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:01:29

    @ cyprusnet : Καλημέρα σας. Πόσο εύχομαι να έχετε δίκιο !!! Και σίγουρα, η Κύπρος και οι Έλληνες Κύπριοι, έχουνε αποδείξει πρόσφατα πως διαθέτουν πείσμα και ΑΔΟΥΛΩΤΗ ψυχή. Αφυπνισμένοι, γενναίοι και ηρωϊκοί, εν αντιθέσει με τους εν Ελλάδι Έλληνες. Θα επιλέξουν το σωστό δρόμο. Είμαι σίγουρη.

  29. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:09:14

    @ Συριζαλβανία του Χότζα : Βρε Χότζα μας, αφού είσαι αδιάβαστος, τι τα μπερδεύεις; Τι σχέση έχει η Μικρά Ασία με την αντίσταση απέναντι στην επιχείρηση υποδούλωσης του Ελληνισμού που σήμερα ζούμε;
    Α Ν Τ Ι Σ Τ Α Σ Η. Πίστη και ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ !
    Μονόδρομος.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Queen For The Black Side 19/03/2013 14:04:42

      Για το οίκαδε μιλούσα και τις εκλογές του 11/1920 που οδήγησαν στο 22

  30. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:10:59

    Οι Ελληνες Κύπριοι, είναι το πιό ζωντανό κύτταρο του Ελληνισμού. Η ευμάρεια ΔΕΝ τους αλλοτρίωσε.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 19/03/2013 08:52:04

      Ἀντίθετα μ' ἐμᾶς;
      Τήν καλημέρα μου.

  31. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:17:25

    @ Χότζας : Είσαστε τόσο επιφανειακός και επιπόλαιος στις προτάσεις που διατυπώνετε και θα ...άλλαζαν τάχα τον ρουν της Ιστορίας, που θέλω να φαντάζομαι όχι οτι πιστεύετε όσα λέτε, αλλά μονάχα οτι πασχίζετε να υπερασπιστείτε την εναντίωσή σας στο αυτονόητο! Μάταιος ο κόπος ......

  32. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:22:31

    @ Χότζας : Είσαστε τόσο επιφανειακός και επιπόλαιος στις προτάσεις που διατυπώνετε και θα …άλλαζαν τάχα τον ρουν της Ιστορίας, που θέλω να φαντάζομαι όχι οτι πιστεύετε όσα λέτε, αλλά μονάχα οτι πασχίζετε να υπερασπιστείτε την εναντίωσή σας στο αυτονόητο! Μάταιος ο κόπος ……

  33. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:24:00

    :-) Θεός σχωρέστην !

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.