#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/07/2011 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αγανακτισμένοι εισβάλουν σε τηλεοπτικό σταθμό !!!



Ομάδα ατόμων εισέβαλε αργά το μεσημέρι σε στούντιο τοπικού τηλεοπτικού καναλιού στα Τρίκαλα και, φωνάζοντας συνθήματα, διέκοψε την εκπομπή, την ώρα που παραχωρούσε συνέντευξη η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Σούλα Μερεντίτη.

Η βουλευτής Τρικάλων, αποχώρησε με τη συνοδεία αστυνομικής δύναμης.

Δείτε βίντεο εδώ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. elsoto avatar
    elsoto 04/07/2011 21:32:09

    h**p://taneatouoropou.blogspot.com/2011/07/blog-post_1792.html?spref=tw

    Ξυνίδης στην Ξάνθη σήμερα.

  2. factorx avatar
    factorx 04/07/2011 21:34:07

    Στην Άρτα κυκλοφόρησε αφίσα που έφερε τις φωτογραφίες των «ανεπιθύμητων» δυο βουλευτών(ΠΑΣΟΚ) Δημήτρη Τσιρώνη και Παύλου Στασινού, βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, όπως και του βουλευτή της ΝΔ Κώστα Παπασιώζου.

    Και οι τρεις χαρακτηρίζονται ανεπιθύμητοι από τους «Αγανακτισμένους» της πόλης που την υπογράφουν. Στο φόντο της η αφίσα γράφει: «Ξεπουλάνε τις ζωές μας, δεν θα τους αφήσουμε». Παράλληλα φέρει τις φωτογραφίες των τριών βουλευτών.

  3. lukos kapsalos avatar
    lukos kapsalos 04/07/2011 21:39:12

    Της εν λόγω της άξιζε και με το παραπάνω!
    Είναι προκλητικότατη,"τζάκι" και αυτή
    Μεγάααααλο πολιτικό τσό.....καρο.
    Εξω απ άδικο και από κακιά γυναίκα.

  4. remali avatar
    remali 04/07/2011 21:49:15

    ειστε σιγουροι οτι δεν θα τους ξαναψηφισουν; μηπως ειναι εσωκομματικα μαχαιρωματα ολα αυτα;

  5. Anatolios avatar
    Anatolios 04/07/2011 22:20:44

    το κατέβασαν

  6. factorx avatar
    factorx 04/07/2011 22:22:12

    Η σειρά του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Σωκράτη Ξυνίδη, να γνωρίσει την οργή των αγανακτισμένων, ήρθε το απόγευμα της Δευτέρας στην ιδιαίτερη του πατρίδα την Ξάνθη

    Προσερχόμενος στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της πόλης αποδοκιμάστηκε έντονα από ομάδα 40 ατόμων, που είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς παρουσία ισχυρής αστυνομικής δύναμης. Ο κ. Ξυνίδης προτίμησε να περάσει από μπροστά τους, παρότι τον συμβούλεψαν να πάει από την πίσω πόρτα.

    Πέρα από τις αποδοκιμασίες δεν σημειώθηκε άλλο επεισόδιο και ο κ. Ξυνίδης συμμετείχε κανονικά στην ημερίδα του Επιμελητηρίου, για το "νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Θράκης".

  7. factorx avatar
    factorx 04/07/2011 22:22:24

    Επίθεση αγνώστων στη διμοιρία που φυλάει τα παλιά γραφεία του ΠΑΣΟΚ, έγινε λίγο μετά τις 9.30 το βράδυ.

    Δύο αυτοκίνητα κάηκαν από βόμβες μολότοφ που πέταξαν άγνωστοι στη συμβολή των οδών Ναυαρίνου και Μαυρομιχάλη. Οι βόμβες πιθανότατα είχαν ως στόχο τη διμοιρία που φύλαγε τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.

  8. zap-zap avatar
    zap-zap 04/07/2011 22:45:41

    στο στούντιο στην Μερεντίτη την έπεσαν ο γραμματέας της νεολαίας ΠΑΣΟΚ και ένα μέλος του Κουβέλη! Τα ύστερα του κόσμου!!!!!

  9. rally monkey avatar
    rally monkey 05/07/2011 00:25:03

    'Σούλα - Σούλα - για μια θεσούλα' ...

  10. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 05/07/2011 00:55:29

    "Μουσικό αγανακτισμένο διάλειμμα":)
    http://www.youtube.com/watch?v=tHzVr2oi4X0&feature=related

  11. panos-1924 avatar
    panos-1924 05/07/2011 18:07:25

    Να και η αφίσα "επικύρηξης" των υπερ μνημονίου και μεσοπροθέσμου τρικαλινών πασοκο-βουλευτών...
    http://www.facebook.com/pages/%CE%91%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%95%CE%9D%CE%9F%CE%99-%CE%A3%CE%A4%CE%91-%CE%A4%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%9B%CE%91/187772647938569?sk=wall#!/photo.php?fbid=113084622118344&set=o.187772647938569&type=1&theater