#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/07/2011 22:13
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Αγανακτισμένοι»: Δεν θα φύγουμε, αν δεν φύγουν



Αποφασισμένοι να παραμείνουν στην πλατεία Συντάγματος δηλώνουν οι «Αγανακτισμένοι», συνεχίζοντας τις συγκεντρώσεις, που άρχισαν περίπου πριν από ενάμιση μήνα.

«Δεν θα φύγουμε αν δεν φύγει το μνημόνιο, το μεσοπρόθεσμο και κάθε κυβέρνηση με οποιαδήποτε αμφίεση τα υπηρετεί», αναφέρουν οι «Αγανακτισμένοι» σε πρόσφατο ψήφισμα της Λαϊκής Συνέλευσης της πλατείας Συντάγματος και συμπληρώνουν: «Δε θα φύγουμε αν δε φύγουν αυτοί που μας οδήγησαν εδώ και όσοι μας εκμεταλλεύονται».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 08/07/2011 22:38:19

    "Δεν θα φύγουμε αν δεν φύγουν αυτοί"! Δήμαρχε το πήρες το μήνυμα; Μας αρέσει η πλατεία! Δεν είμαστε μόνον αγανακτισμένοι, είμαστε και αποφασισμένοι. Κι αυτό μην το υποτιμάς.

  2. STELIOS.BOUIKIDIS avatar
    STELIOS.BOUIKIDIS 08/07/2011 23:35:34

    ΒΛΕΠΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΗΝ ΕΡΙΞΕ Ο ΛΑΟΣ Η ΚΑΠΟΙΟΙ Α Λ Λ Ο Ι.ΠΟΛΥ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ.ΑΥΤΟΙ ΜΕΣΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΤΟΗΤΟΙ.ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΡΙΝ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΟΛΑ.ΜΕΤΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ STELIOS.BOUIKIDIS 09/07/2011 03:31:14

      Φίλε μου, το Πολυτεχνείο τους είχε βγει μια χαρά, άλλαξαν τα πρόσωπα που θέλανε και μας φορτώσαν μια γενιά με δήθεν επαναστάτες για να προβοκάρουν τη διάλυσή μας εκ των έσω. Εδώ όμως τους χάλασε η μανέστρα. Γιατί σε αντίθεση με το Πολυτεχνείο, εδώ πλέον διακυβεύονται σοβαρά πράγματα, το μέλλον των παιδιών μας και της εθνικής μας κυριαρχίας*. Δε θα βγει ο άλλος να κάνει μια πορειούλα και στο πρώτο μπαμ να την κοπανήσει όταν βλέπει σε λίγο να μην έχει το παιδί του να φάει. Θα πιάσει τα "τανκς" του συστήματος με τα δόντια από τη κάνη και θα τα φάει.

      *Πριν πει κάποιος περί εθνικής κυριαρχίας και Κύπρου, μην ξεχνάμε ότι η τραγωδία της Κύπρου δεν διαφαίνονταν στο Πολυτεχνείο, αλλά εν τέλει οφείλεται σε αυτό!

  3. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 09/07/2011 04:18:01

    Θα κλείσω τα μάτιά
    (αυθεντικοί στίχοι)
    http://www.youtube.com/watch?v=np1Na0U_Gzc&feature=related

    • xenios avatar
      xenios @ daughter of mercy 09/07/2011 10:00:38

      Σωστός !!!

  4. πλατειας avatar