#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/12/2013 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι στο τέμενος



 Του Φαήλου Κρανιδιώτη

 Σε ποιους δίνουμε εξετάσεις με το τέμενος στο Βοτανικό; Στις εγχώριες βαρεμένες ιέρειες της πολιτικής ορθότητας; Στους ξένους, που 39 χρόνια δεν δίνανε δεκάρα για τις λεηλατημένες εκκλησίες μας στην κατεχόμενη Κύπρο και τα 1619 αγνοούμενα αδέρφια μας; Ακόμη αρνούνται να θεωρήσουν την Θράκη και το Αιγαίο σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Μήπως κρινόμαστε από τις ισλαμικές χώρες με την απόλυτη δυσανεξία στην δική μας πίστη αλλά και σε οποιονδήποτε διαφορετικό από αυτούς; Άραγε αγωνιούμε μην μας κακοχαρακτηρίσουν, αυτοί που έκαναν τις εκκλησίες μας βουστάσια, μαντριά και αποθήκες; Αυτοί που τώρα κλείνουν εκκλησίες στον Πόντο και αλλού και θέλουν να ξανακάνουν τζαμί την Αγιά Σοφιά; Οι φονιάδες του Σιαλμά και του Ηλιάκη; Σε ποιους, ξαναλέω, δίνουμε εξετάσεις; Στους σφετεριστές και λεηλάτες της Κύπρου, τους απαγωγείς και φονιάδες αμάχων και αγνοουμένων, στους γενοκτόνους του λαού μας, των Αρμενίων και των Κούρδων και δυνάστες του ίδιου τους του λαού; Σε αυτούς που σφαγιάζουν την Συρία αγκαλιά με την Αλ Κάϊντα; Σε αυτούς που μπορεί στις χώρες τους να σε προπηλακίσουν ή και να σε συλλάβουν, αν φοράς σταυρό; Ή μήπως θα μας την πουν οι άλλοι που κακοποιούν, σφάζουν και λιθοβολούν γυναίκες ή απαγορεύουν τις κούκλες στις βιτρίνες για να μην …σκανδαλίζονται οι πιστοί και χρηματοδοτούν την ισλαμική τρομοκρατία;

Θα πουν κάποιοι, ωρυόμενοι υστερικά: μα εμείς δεν είμαστε σαν αυτούς και σεβόμαστε το δικαίωμα κάθε αλλόθρησκου να έχει αξιοπρεπή χώρο προσευχής και τέλεσης των λατρευτικών του καθηκόντων.

Βεβαίως και δεν είμαστε σαν αυτούς. Απόδειξη ότι η δική μας μουσουλμανική μειονότητα στην Θράκη ανθεί κι ευημερεί. Δεκάδες τα τζαμιά της, τα σχολεία της. Έχει εκπροσώπους, σωματεία, ραδιόφωνο, έντυπα. Κι είμαστε τέτοιοι αχμάκηδες που επιτρέψαμε τον σταδιακό εκτουρκισμό ακόμη και ανθρώπων που δεν είναι Τούρκοι! Που είναι όμως η δική μας μειονότητα στην Πόλη; Σε ποια κατάσταση είναι οι εκκλησίες και τα μνημεία μας σε όλη την τουρκική επικράτεια και στην κατεχόμενη Κύπρο; Θυμίζω πως ο νέος Σουλτάνος, ο αρχηγός του τουρκικού ισλαμοφασισμού, δεν αναγνωρίζει την Κυπριακή Δημοκρατία, ενώ συνεχίζει απτόητος τις απειλές εναντίον του όλου Ελληνισμού κι έχει εξελιχθεί σε διεθνή τραμπούκο και συνεργό της διεθνούς τρομοκρατίας.

Θα πει κάποιος και σωστά: μα είναι λάθος να καθιστούμε την ισλαμοφασιστική ηγεσία της Τουρκίας αποκλειστικό εκπρόσωπο του Ισλάμ. Σωστό. Όμως η Τουρκία έτσι θα αρχίσει να λειτουργεί από την πρώτη μέρα. Ως νταβαντζής των σουνιτών μουσουλμάνων. Το κάνει στην Μέση Ανατολή και το κάνει κι εδώ. Άρα δεν είναι δική μας επιλογή.

Λοιπόν, τζαμιά στην Ελλάδα υπάρχουν πολλά. Εκεί δε που ζουν οι δικοί μας μειονοτικοί μουσουλμάνοι, από τζαμιά να φαν κι οι κότες. Και στην Αθήνα δεκάδες οι χώροι προσευχής.

Ας νομιμοποιηθούν κάποιοι από τους υφιστάμενους λατρευτικούς χώρους, όπου διακριτικά, χωρίς μιναρέδες, μεγάφωνα και ταρατατζούμ, να μπορούν με αξιοπρέπεια να προσεύχονται οι πιστοί του Προφήτη. Αρκούν.

Ποιοι θα παραπονεθούν; Οι Πακιστανοί; Αυτοί που στις χώρες τους καίγονται χριστιανικές εκκλησίες και δολοφονούνται ιερείς και πιστοί;

Τζαμί δεν θέλουμε. Δεν ταιριάζει με την αισθητική του αττικού τοπίου, με την Ιστορία μας. Είναι σύμβολο κυριαρχίας του πάλαι ποτέ βάρβαρου δυνάστη μας. Είναι πρόκληση.

Δεν χρειάζεται να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας, όταν έχουμε πλήθη παράνομων σουνιτών μεταναστών από το Πακιστάν, το Αφγανιστάν, το Μπαγκλαντές, την Βόρεια Αφρική και την Μ. Ανατολή.

Ο συμβολισμός κι η δυναμική ενός μεγάλου τεμένους μέσα στην Αθήνα είναι τεράστιος. Την επομένη θα φωνάζουν γιατί δεν έχει μιναρέ και γιατί δεν ακούγεται παντού από μεγάφωνα το κάλεσμα του μουεζίνη για την προσευχή. Μετά θα ζητήσουν το «τζαμί του Πορθητή» και ποιος ξέρει τι άλλο. Ίσως να δούμε και ισλαμικά περίπολα στην περιοχή, που όπως στο Λονδίνο κι αλλού, θα προπηλακίζουν τις «απρεπώς» ενδεδυμένες άπιστες και θα τις «προτρέπουν» να μην εμφανίζονται έτσι στην περιοχή. Και τι θα κάνουμε όταν με αφορμή το οτιδήποτε θα μαζευτούν κι οχυρωθούν στο τέμενος τους και μαχητικά θα διεκδικούν ποιος ξέρει τι άλλο;

Λοιπόν, το ξαναλέω: όχι τζαμί στην πόλη που έπεσε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της. Και χωρίς αυτό το προς ανέγερση τέμενος, πάλι θα είμαστε 1000 φορές πιο δημοκρατικοί κι ανεκτικοί από την πιο «προοδευμένη» μουσουλμανική χώρα.

Ας το πούμε ευθέως κι έξω απ’ τα δόντια. Δεν είναι αργά για να αποφύγουμε ένα μεγάλο λάθος. Τόσα προβλήματα μπορούν άλλωστε να προκύψουν από την Πολεοδομία ή την Αρχαιολογική Υπηρεσία. Προς τι τόση πρεμούρα ν΄ ακούγεται ο μουεζίνης πάνω από την Αθήνα; Η Αθήνα δεν είναι Νέα Υόρκη ή βελγική πόλη του κράτους - εταρεία. Η Ελλάδα, το είπε κι ο Αβραμόπουλος για σας τους δύσπιστους, δεν συνορεύει με το Λουξεμβούργο. Αλήθεια λέει.

Ο «πολυπολιτισμός», αδέρφια, απέτυχε παντού. Για μας όμως είναι και επικίνδυνος.

(δημοσιεύεται στην "Δημοκρατία)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 04/12/2013 13:41:20

    Ανυπομονώ να ακούσω αντιρρήσεις.
    Και περισσότερο ανυπομονώ τι είδους αντιρρήσεις και από ποιους!!

    • Alianthos Varkiza avatar
      Alianthos Varkiza @ ΝΤΙΝΟΣ 04/12/2013 22:24:33

      ΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΕΡΔΙΖΑΝ!!!
      Δεν είναι Ελληνική η πρωτοβουλία να χτίσουμε τζαμί στην Αθηνα, ούτε και του Ερντογάν είναι, είναι η E.E. που επιβάλει σε όλα τα κράτη μέλη να διαθέτουν στους μουσουλμάνους τεμένους προσευχής και λατρείας,,, όσο είμαστε μέλη τις ΕΕ δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο από το να υπακούμε τους νομους και τις επιθυμίες τους, αν δεν υπακούσουμε στα όσα μας επιβάλουν τότε θα μας τιμωρήσουν με χρηματικά πρόστιμα καταρχήν αλλα και με διαφορες άλλες κύρωσης μετέπειτα..!
      Η E.E. έχει γίνει ένα παντοδύναμο μεγαθήριο, δεν είναι η Ευρώπη που κάποτε ονειρευόμαστε, δεν είναι η Ευρώπη των λαών, της αλληλεγγύης, της ελευθερίας του λόγου και του σκέπτεστε, είναι με αλλα λόγια μια σκληρή και αδυσώπητη δικτατορία..!
      Τότε να φύγουμε από την Ευρώπη θα πούνε μερικοί !!!
      Αν όμως φύγουμε από την E.E. και δεν έχουμε δυνατούς φίλους για να μας προστατέψουν, τότε η Ευρώπη θα μας τιμωρήσει πολύ πιο σκληρά (παραδειγματικά) δηλαδή..!
      Τότε τι κάνουμε? απάντηση : το μονο που "όλοι τους φοβούνται" είναι η φωνή του λαου (φωνή λαου, οργή Θεού), αν ο λαός είναι ενωμένος και μάχιμος θα κερδίσουμε την μάχη..!
      ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!!! ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ!!!

  2. Νικήτας avatar
    Νικήτας 04/12/2013 13:52:23

    Eδώ χρειάζονται πολιτικοί με πυγμή να κάνουν το αυτονόητο.
    Να μην επιτραπεί δηλαδή το χτίσιμο του τζαμιού .
    Δεν υπάρχουν λόγοι θρησκευτικοί παρά μόνον πρακτορικοί.
    Είναι φώς φανάρι και μπράβο σου φίλε για την ξεκάθαρα πατριωτική θέση σου.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Νικήτας 05/12/2013 16:25:05

      Αφού με προσωπική παρέμβαση του πρωθυπουργού "ξεπάγωσε" το θέμα, το οποίο είχε "παγώσει" ο Βορίδης, για ποιο αυτονόητο και για ποια πυγμή μιλάμε;

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 04/12/2013 14:02:17

    Πολύ σωστά! Μπράβο Φαήλο!
    Αὐτό πού πολύ ευχαρίστως θά ὑλοποιοῦσε ὁ Τσίπρας ἄν ἔβγαινε,μή κάνει τό τραγικό λάθος ὁ Σαμαρᾶς καί τό δεχθεῖ νά γίνει...

  4. Ξερόλας avatar
    Ξερόλας 04/12/2013 14:08:31

    Παρόλο που συμφωνώ ότι πρέπει να έχουν ένα αξιοπρεπή χώρο για να τελούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα, δε μπορώ να μην ανησυχώ. Θα είναι ένας αθώος χώρος λατρείας ή ένα κέντρο φονταμενταλισμού.? Άμα είναι να γίνει να υπάρχουν και αυστηρότατοι κανόνες για όσους παρεκτρέπονται όχι τα κλασσικά στραβά μάτια που εφαρμόζονταν εδώ και πάρα πολλά χρόνια....

  5. Magganas avatar
    Magganas 04/12/2013 14:12:01

    Φίλτατε Φαήλο,

    το τέμενος δεν έρχεται μόνο του. Είναι παρέα με τα Gay-Pride, τα Love Parade και την γενικότερη "γκεϋοποίηση" της κοινωνίας που απαιτούνε συγκεκριμένοι κύκλοι και κόμματα στην Ελλάδα.

    Ειδικά το τέμενος δεν γίνεται για τα 2 εκατομμύρια ΛΑΘΡΟμεταναστών που είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Δεν χωράνε μέσα ούτως ή άλλως. Τα σπίτια που έχουνε σήμερα ως τόπους λατρείας, θα συνεχίσουν να τα έχουν κι εκεί θα πηγαίνουν να προσεύχονται. Στο τέμενος θα πηγαίνουν αραιά και που κάτι σαν εκδρομή ας πούμε, όπως πάνε οι Αθηναίοι στο μουσείο της Ακρόπολης.

    Το τέμενος δεν γίνεται για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες χώρων λατρείας των μουσουλμάνων.
    Το τέμενος γίνεται "συμβολικά" προκειμένου η κυβέρνηση να δώσει εξετάσεις πολυπολιτισμικότητας στον Καμίνη, στον Μπουτάρη, στον ΣΥΡΙΖΑ, στο ΑΝΤΑΡΣΥΑ, στον Βαλλιανάτο και γενικότερα στα πρωινάδικα και στα μεσημεριανά...

    Ας αφήσουνε στην κυβέρνηση τα περί ανταλλαγμάτων με τους Τούρκους και τις λοιπές χαζομάρες. Τούρκοι ΔΕΝ ζούνε στην Αθήνα ώστε να χρειάζεται να τους χτίσουμε τέμενος κι ο Ερντογάν δεν είναι σε θέση να αναλάβει "προστάτης" των μουσουλμάνων γενικότερα στην Ελλάδα.

    Ας αφήσουνε επίσης τα περί εθνικής ασφάλειας που λένε στην Κυβέρνηση. Είμαστε 30 χρόνια σε αυτόν τον τομέα, ΔΕΝ "μαζεύεις" με τέμενος και 10 κάμερες γύρω από αυτό, τους όποιους ακραίους κι επικίνδυνους.
    Έχω κάνει 1500 περίπλοκες μελέτες ασφάλειας για διάφορες πόλεις σε όλον τον κόσμο.
    Να γίνει τέμενος είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για την πόλη της Αθήνας.
    Πολύ σωστά ο Φαήλος το αναλύει σε αυτήν την παράγραφο:

    "Ο συμβολισμός κι η δυναμική ενός μεγάλου τεμένους μέσα στην Αθήνα είναι τεράστιος. Την επομένη θα φωνάζουν γιατί δεν έχει μιναρέ και γιατί δεν ακούγεται παντού από μεγάφωνα το κάλεσμα του μουεζίνη για την προσευχή. Μετά θα ζητήσουν το «τζαμί του Πορθητή» και ποιος ξέρει τι άλλο. Ίσως να δούμε και ισλαμικά περίπολα στην περιοχή, που όπως στο Λονδίνο κι αλλού, θα προπηλακίζουν τις «απρεπώς» ενδεδυμένες άπιστες και θα τις «προτρέπουν» να μην εμφανίζονται έτσι στην περιοχή. Και τι θα κάνουμε όταν με αφορμή το οτιδήποτε θα μαζευτούν κι οχυρωθούν στο τέμενος τους και μαχητικά θα διεκδικούν ποιος ξέρει τι άλλο;"

    Όλο το ζουμί της ανάρτησης είναι αυτή η παράγραφος.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Magganas 05/12/2013 16:31:40

      "Ίσως να δούμε και ισλαμικά περίπολα στην περιοχή, που όπως στο Λονδίνο κι αλλού, θα προπηλακίζουν τις «απρεπώς» ενδεδυμένες άπιστες και θα τις «προτρέπουν» να μην εμφανίζονται έτσι στην περιοχή."

      Αυτό γίνεται ήδη στην πλατεία Βικτωρίας (ίσως και αλλού, δεν ξέρω), μόλις πέσει η νύχτα και στηθούν οι υπαίθριες παράνομες αγορές των λαθρομεταναστών. Εκεί μπορεί να δει κανείς ισλαμική αστυνομία, η οποία επιβλέπει κυρίως την "ευπρέπεια" της γυναικείας ενδυμασίας.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Επισκέπτης 05/12/2013 19:53:43

        Καλά, σοβαρά μιλάτε;;;
        Κι ο Δένδιας τί κάνει;;;
        Είναι επιφορτισμένος με το να μπαίνει στα αστυνομικά τμήματα και να ξεγυμνώνει τους Αστυνομικούς για να δει αν έχουν τατουάζ περικεφαλαίες αρχαίων πολεμιστών ή Μαίανδρους;;;;

  6. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/12/2013 14:15:44

    Συμφωνό κ´ προσυπογραφο μαύρο σε όσους βάλουν την υπογραφή τους η ιστορία θα τους κρίνει για την προδοσία τους

  7. tk avatar
    tk 04/12/2013 14:24:36

    Απλά πράγματα, ΟΧΙ σε τζαμιά, εδώ είναι Ελλάδα και χιλιάδες έδωσαν την ζωή τους για την ελευθερία της Πατρίδας και τον Χριστό! Κάθε μέρα ακόμα και σήμερα σφάζουν ανθρώπους για την ορθόδοξη πίστη τους και μεις θα φτιάξουμε τζαμιά; Λύσαμε όλα τα προβλήματα και τώρα αυτό μας καίει; Αυτά είναι απίστευτα πράγματα κι όποιοι παίζουν τέτοια παιχνίδια θα το πληρώσουν πολύ ακριβά!

  8. NK avatar
    NK 04/12/2013 14:55:58

    Τώρα είναι αργά αγαπητέ. Ενάμιση χρόνο κυβέρνηση, είχατε την ευκαιρία να επαναπατρίσετε παράνομους, αλλά δεχθήκατε τα "χαρτιά" του δήμου Αθηναίων ως γνήσια. Τότε παραδόθηκατε. Αφού το 95% είναι νόμιμοι σύμφωνα με τον Δένδια, τι φωνάζετε;

    Τώρα καλή υπηκοότητα και σιωπή, να τσιμπήσουμε κανένα παστουνικό ψηφαλάκι.

    Άντε και καλό μας Λίβανο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ NK 04/12/2013 22:50:12

      30000 απελάσεις σε 1 χρόνο δεν είναι τίποτα για σένα. Και το μάντρωμα άλλων 7-8 χιλιάδων μέχρι να φύγουν από μόνοι τους; Και ο φράχτης σοτν Έβρο που έκοψε τα αλισβερίσια; Και οι συνεχείς συλλήψεις κυκλωμάτων λαθρεμπόρων;

      • NK avatar
        NK @ Γεώργιος Τ. 05/12/2013 12:06:07

        Καλά όλα αυτά, ναι.

        Αλλά το τζαμί είναι το σαμάρι. Αν κάποιοι είναι παράνομοι, τους επαναπατρίζεις. Αν όχι, δικαιούνται τζαμί.

        Κι εμένα με ανατριχιάζει γιατί έχω γυναίκα και κόρη, αλλά τι να κάνουμε; Αν είναι νόμιμοι κάπου πρέπει να προσευχηθούν.

        Ακόμα και το Σύνταγμα του 1822 λέει ''Ανέχεται όμως η διοίκησης της Ελλάδος (εννοεί πέραν της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας) πάσαν άλλην θρησκείαν, και αι τελεταί και ιεροπραγίαι εκάστης αυτών εκτελούνται ακωλύτως''. (Επίσης δίνει τον ορισμό του Έλληνα. Όχι του Ελλαδίτη.)

        http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/f3c70a23-7696-49db-9148-f24dce6a27c8/syn06.pdf

        Αν είμαστε πιο ΄Ελληνες από τον Τομπάζη, Νοταρά, Μαυρομιχάλη, Πετράκη, Βούλγαρη και Παλαιών Πατρών Γερμανό, που το υπογράφουν, μεταξύ άλλων, τι να πω;

        Ξαναλέω: Αν είναι παράνομοι, επαναπατρισμός. Αν είναι νόμιμοι, τζαμί.

  9. Eva avatar
    Eva 04/12/2013 15:02:02

    Συμφωνούμε απόλυτα.
    Τι θα έκαναν οι γείτονες, στη θέση μας?
    Θα έλεγαν βεβαίως, οπωσδήποτε, ασφαλώς
    και μετά θα έπεφταν πάνω σε κάποιο αρχαίο.
    Χρειάζεται να το συζητήσουμε?

  10. martios avatar
    martios 04/12/2013 15:05:04

    Τζαμί δεν πρόκειται να γίνει στον αιώνα τον άπαντα.Ο νέος Δήμαρχος έχει ήδη
    προαναγγείλει εντός των δύο προσεχών εβδομάδων την πρώτη συγκέντρωση στον
    Βοτανικό για ορεκτικό.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ martios 04/12/2013 22:50:51

      Χαχαχχααχαχα. Μας έκανες και γελάσαμε με το ανέκδοτο για τον Κασιδιάρη.

      • Magganas avatar
        Magganas @ Γεώργιος Τ. 05/12/2013 20:02:11

        Γεώργιε Τ.,

        o martios που δεν θέλει να γίνει τζαμί, κατέληξε στον Κασιδιάρη για δήμαρχο.
        Εμείς που εξίσου δεν θέλουμε να γίνει τζαμί, ποιόν να ψηφίσουμε;;;
        Τον "κοινό" Καμίνη;;; Την "κοινή" Γιάννα;;; Κάποιον άλλον "κοινό" υποψήφιο με το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ;;;
        Έχουν δεσμευτεί αυοί ότι δεν θα χτίσουν το τζαμί;;;
        Ποιόν να ψηφίσουμε λοιπόν;;;

        Ο πρωθυπουργός διόρισε υπουργό, ο οποίος είναι υπερήφανος (!!!) που θα χτίσει το τζαμί.
        Τί σε κάνει να πιστεύεις ότι ο δήμαρχος που θα πάρει το "χρίσμα" από τον πρωθυπουργό δεν θα θέλει να το χτίσει κι αυτός;;;

  11. κ.σ.μαυρόπουλος avatar
    κ.σ.μαυρόπουλος 04/12/2013 15:17:09

    -γιατί, κύριε Κρανιδιώτη, δεν θέτετε τα ερωτήματά σας στον πρωθυπουργό και φίλο σας;
    -αφού ο πρωθυπουργός και φίλος σας υλοποιεί τέτοιου είδους αποφάσεις, εσείς θα πάρετε μέρος ως υποψήφιός του στις επόμενες εκλογές;

  12. Κώστας avatar
    Κώστας 04/12/2013 15:23:35

    Εγώ πάντως συμφωνώ και νομίζω ότι ξένες θρησκείες δεν χωράνε στην χώρα μας. Το μεγάλο λάθος όμως δυστυχώς ήδη έγινε εφόσον κάναμε μία εβραικής έμπνευσης θρησκεία επίσημη θρησκεία του έθνους μας και χάσαμε μια για πάντα το αρχαίο ελληνικό πνεύμα και την κουλτούρα μας. Στην θέση των επιστημών και των τεχνών βάλαμε εβραικές δοξασίες και αποκοπήκαμε μια για πάντα από το ένδοξο παρελθόν. Δεν θέλουμε λοιπόν νέες εισαγόμενες σκοταδιστικές θρησκείες και αυτή που έχουμε μας φτάνει.

    • Ξερόλας avatar
      Ξερόλας @ Κώστας 04/12/2013 16:07:39

      Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, άμα είναι ν αρχίσουμε να τρωγόμαστε και για αυτά αγαπητέ θα αρχίσουμε να ανατρέχουμε όλο και πιο πίσω στην ιστορία μέχρι να φτάσουμε στο πρώτο άνθρωπο που άνοιξε το κεφάλι του διπλανού του για το πιος θα πάρει τα φρούτα από το δέντρο.....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κώστας 04/12/2013 22:24:10

      Η άγνοια είναι τυφλότητα και η εμπάθεια τυφλώνει. Τι από τα δύο συμβαίνε με εσάς που γράφετε τέτοιες ανοησίες; Ένα απλό γεγονός που καταστρέφει ΟΛΑ τα επιχειρήματα αυτού του είδους: Οί Έλληνες και Ορθόδοξοι μοναχοί διέσωσαν από το 300 μΧ και την αρχή της ανεξιθρησκείας ΟΛΑ τα έργα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας που εσύ σήμερα τα έχεις και τα χαίρεσαι. Ακόμη και από τον Αριστοφάνη που ήταν γνωστός αήθης, υβριστής και άθεος. Δε δείχνει αυτό από μόνο του σεβασμό και ανεκτικότητα που δεν έχουν ούτε οι υποτιθέμενοι αναρχικοί και προοδευτικοί που φανατίζονται και σφάζονται για τις ιδέες τους; Και το ότι τον ειδωλολατρικό Παρθενώνα τον κράτησαν άθικτο μέχρι που οι Τούρκοι τον βομβάρδισαν, και μάλιστα τον είχαν μετατρέψει σε ναό προς τιμή της Παναγίας, πάλι δε σου λέει τίποτα;

      • Ξερόλας avatar
        Ξερόλας @ Γεώργιος Τ. 04/12/2013 23:50:52

        Δεν διαφωνώ μαζί σου αγαπητέ, απλά έχει παλιώσει πια το επιχείρημα του κακού μπαμπούλα (χριστιανισμός) που ήρθε να διαβρώσει τους Έλληνες, επισήμανα ότι απλά το παλιό πάντα αντικαθιστάτε από το νέο, άμα είναι να αρχίσουμε να αναζητάμε στην ιστορία πιός κατέκτησε πιόν θα μπλεχτούμε σε έναν κυκεώνα.....

      • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
        ΗΛΕΚΤΡΑ @ Γεώργιος Τ. 05/12/2013 12:47:02

        "......ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΝΑΟ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ....ΠΑΛΙ ΔΕ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;;;;;;"
        ΠΩΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ
        ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΑΝ
        ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ
        ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΖΑΜΙ....
        ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΜΗ ΣΕΒΟΜΕΝΟΙ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
        ΑΛΛΑ ΕΚΠΟΛΙΤΙΖΟΥΝ
        ΟΠΩΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ ΗΛΕΚΤΡΑ 06/12/2013 00:37:13

          Ο Μέγας Αλέξανδρος πήγε να εκπολιτίσει τους "βάρβαρους" Πέρσες;

          • ΗΛΕΚΤΡΑ avatar
            ΗΛΕΚΤΡΑ @ Σταύρος 06/12/2013 10:52:16

            ...........................................................................

  13. carthago avatar
    carthago 04/12/2013 15:35:12

    Απλά εξαιρετικός,στις αναλύσεις του, για άλλη μια φορά ο κ. Κρανιδιώτης. Όσες αλήθειες και γεγονότα αναφέρονται στο άρθρο του,άλλες τόσες υπάρχουν και αναδύονται απο την γενικότερη κατάσταση που επικρατει σήμερα στην ελληνική πραγματικότητα. Βλέπεται ο εθνικός εργολάβος δεν ανέλαβε 'αφιλοκερδώς' την κατασκευή του τζαμιού. Το αντίτιμο για τις προσφερόμενες 'υπηρεσίες' του, είναι ο διπλασιασμός του αντιτίμου των διοδίων αλλά και των σταθμών διοδίων σε πανελλαδική αλλά και σε παναττική πλέον κλίμακα.... και επειδη εχουμε κουραστει κυριολεκτικα να τα γράφουμε και να τα επισημαίνουμε τόσο καιρό, παω κατευθείαν στον επίλογο΄. ένα μεγάλο 'μπράβο' στον κ. Χρυσοχοίδη, για την εν λόγω συμφωνία που επιτέλους με χρήματα των ελλήνων φορολογουμένων,θα επιτρεψει στον εν αθήναις μουλά-τζιχαντιστή να εκδίδει φετβά ώστε να καθορίζει τις ζωές μας, εμας των αμαρτωλών απίστων... Υ.Γ αν υπάρχει κάποιος, ακόμη και τώρα, να περισώσει λίγη απο την εθνική μας αξιοπρέπεια, λέγεται Αντώνης Σαμαράς. Αρκεί να μας άκουγε...

    • tk avatar
      tk @ carthago 04/12/2013 20:20:08

      "Υ.Γ αν υπάρχει κάποιος, ακόμη και τώρα, να περισώσει λίγη απο την εθνική μας αξιοπρέπεια, λέγεται Αντώνης Σαμαράς. Αρκεί να μας άκουγε…"

      Εμ αδερφέ, τι να το κάνω αν υπάρχει αλλά δεν μας ακούει; Έτσι είναι σαν απλώς να μην υπάρχει. Αυτό είναι το θέμα!

  14. Θύμιος avatar
    Θύμιος 04/12/2013 15:43:37

    Ναι όχι ο Σαμαράς δεν έχει ευθύνες δεν άνοιξε αυτός τα σύνορα και μετά έριξε την κυβέρνηση

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Θύμιος 04/12/2013 17:30:04

      Το μύθευμα πως ο Α. Σαμαράς άνοιξε τα σύνορα πρέπει να σταματήσετε να το πιστέυετε.

      • κ.σ.μαυρόπουλος avatar
        κ.σ.μαυρόπουλος @ Νίκος Αργεάδης 04/12/2013 18:56:30

        -σαφώς και δεν τα άνοιξε, ο μύθος βασίζεται σε δήλωση του Σαμαρά που αφορούσε τους Βορειοηπειρώτες.
        -η φαμίλια όμως το εκμεταλλεύτηκε δεόντως.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Θύμιος 04/12/2013 22:29:44

      Στοιχεία και πραγματικότητα κόντρα στο μύθο του Μητσοτάκη:

      Σαμαράς=υπουργός εξωτερικών
      Αρμόδια υπουργεία για τη φύλαξη των συνόρων=Δημόσιας τάξης και Εθνικής άμυνας

      Κατάσταση προ πτώσης καθεστώτος στην Αλβανία: Σύνορα κλειστά από τη μεριά της Αλβανίας και εκτέλεση εν ψυχρώ από το εκεί καθεστώς οποιουδήποτε προσπαθούσε να περάσει τα σύνορα και να βγει από την Αλβανία. Σύνορα αφύλακτα από την δική μας πλευρά λόγω των παραπάνω.

      Κατάσταση μετά την πτώση του κομμουνισμού στην Αλβανία: Σύνορα ανοιχτά για διέλευση που οδήγησαν τους επί 50 χρόνια καταπιεσθέντες Βορειοηπειρώτες αδελφούς να έρθουν στην Ελλάδα. Σύνορα ακόμη αφύλακτα από τη δική μας πλευρά. Τα υπουργεία που ευθύνονται για τη φύλαξη αναφέρθηκαν παραπάνω.

      Πως γίνεται για κάτι που ευθύνονται ο Πρωθυπουργός και 2 άλλοι υπουργοί να έχει κατηγορηθεί ΜΟΝΟ ο Σαμαράς, αυτό μόνο προπαγανδιστές γκεμπελικού τύπου μπορούν να εξηγήσουν μαζί με τη βλακεία που μας δέρνει ως λαός να πιστεύουμε φήμες χωρίς εγκεφαλική επεξεργασία λόγω τεμπελιάς ακόμη και στη σκέψη...

      • GLAD avatar
        GLAD @ Γεώργιος Τ. 06/12/2013 12:47:58

        Έχεις δίκαιο.

  15. Θανάσης avatar
    Θανάσης 04/12/2013 15:45:28

    Μπράβο φίλε μου τα είπες όλα! ας το καλό τα είχαμε όλα το τζαμί μας μάρανε

  16. Αβαδδών avatar
    Αβαδδών 04/12/2013 16:14:29

    Μια χαρά τζαμιά έχουμε στην Θράκη. Ας πηγαινοέρχονται οι λάθρο στην Κομοτηνή για να βγάλουν κανένα φράγκο ο ΟΣΕ , τα ΚΤΕΛ, τα ξενοδοχεία και οι ντόπιοι.

  17. Dixie avatar
    Dixie 04/12/2013 16:19:37

    Στα υψηλά εκεί στη ΝΔ ακούει κανείς..? Αν γίνει το τζαμί εκτός από την εθνική ζημιά - όπως την περιγράφει ο Φαήλος απάνω - η ΝΔ θα υποστεί έτι περεταίρω απομείωση των ποσοστών της και πλέον θα μιλάμε για πασοκικά επίπεδα..

  18. γοπ avatar
    γοπ 04/12/2013 16:28:39

    Συνήθως στα άρθρα σας Κε Κρανιδιώτη, ακόμη και αν διαφωνεί κανείς μαζί σας, διακρίνει μία λογική αλληλουχία σκέψεων και επιχειρημάτων. Στο συγκεκριμένο δεν φαίνεται κανένα επιχείρημα παρά μόνο επίκληση στο θυμικό, μια κραυγή του στυλ ''δεν γουστάρουμε τζαμιά στην Ελλάδα'' και τίποτε ουσιαστικότερο. Συγνώμη αλλά αυτό μάλλον το υποψιαζόμασταν ήδη, κάποιο επιχείρημα που θα έστεκε σε σοβαρό δικαστήριο (εννοώ όχι επιχείρημα του στυλ ''δεν ταιριάζουν τα τζαμιά στο Αττικό τοπίο'') έχετε να μοιραστείτε μαζί μας;
    Με εκτίμηση.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ γοπ 04/12/2013 19:31:05

      Είναι θέμα αντίληψης, αγαπητέ. Ξαναδιάβασε το κείμενο. Αμοιβαιότητα το λένε κλπ.

  19. νικος87 avatar
    νικος87 04/12/2013 17:14:21

    Όχι τζαμί. Γιατί ετσι λένε οι φίλοι μου στις παρέες, έτσι λένε οι συγγενείς μου, έτσι λέει η οιογένειά μου και έτσι λένε οι παρέες στα καφέ, στο δρόμο, στο ταξί. Δηλαδή τι πρέπει να γίνει για να το καταλάβουν. Ο σφυγγμός της χώρας λέει όχι. Δεν εξετάζω τι είναι σωστό. Ας εξετάσουμε τι θέλουμε για την πατρίδα μας. Στο σπίτι κάνει κουμάντο ο νοικοκύρης του.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ νικος87 05/12/2013 00:36:11

      Δυστυχῶς κινδυνεύουν τά σπίτια μας ἀπό πλειστηριασμούς. Θά τά πάρουν οἱ τράπεζες γιά νά βρεθοῦν νά τ᾿ ἀγοράσουν οἱ διάφοροι λαθροεισβολεῖς μέ μαῦρο χρῆμα πού ἀποταμιεύθηκε ἀπό παράνομο ἐμπόριο στίς λαίκές, πεζοδρόμια καί ληστεῖες. Αὐτοί θά γίνουν οἱ νοικοκύρηδες τῆς Πατρίδας!

  20. eras avatar
    eras 04/12/2013 17:31:53

    επιτέλους Φαήλο, πέστα για την Ελλάδα ρε γαμώτο.

  21. panagiotou apostolos avatar
    panagiotou apostolos 04/12/2013 17:41:39

    Έτσι και αρχίσει να χτίζεται το τζαμί στο Βοτανικό, προσθέστε κάτι χοντρά στα ποσοστά των φυλακισμένων. Ο κόσμος δεν έχει να φάει, κινδυνεύει από την εισαγώμενη κυρίως εγκληματικότητα, με το αντιρατσιστικό δεν θα μπορεί πλέον να εκφέρει και την άποψή του και στο τέλος θα του φορέσουν και το φερετζέ. Μετά μην ψάχνουμε γιατί φεύγουν από ΝΔ και πάνε στο άκρο.

  22. Stefanos avatar
    Stefanos 04/12/2013 18:01:51

    Ν' αγιάσει το χέρι σου Φαήλο Κρανιδιώτη! Όχι στο τζαμί!

  23. νικος π. avatar
    νικος π. 04/12/2013 18:11:31

    εγω προτεινω αφου επαναπατριστουν οι παρανομως εισελθοντες στη χωρα μας ,ολοι(και οι παρτανομως 'η παρατυπως νομιμοποιηθεντες ) τοτε να φτιαξουμε κι ενα μικορ τμενος ετσι για τουριστικους λογους .

  24. MCA avatar
    MCA 04/12/2013 18:31:56

    Πληρώνει το ελληνικό κράτος, για να φτιάξει τζαμί στους μουσουλμάνους πολίτες του που ζουν στην Αθήνα. Πόσοι είναι αυτοί ξέρουμε;
    Η Τουρκιά θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο, την παρουσία των μουσουλμάνων από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, στην χώρα μας. Θα το παίζει ο προστάτης τους. Καλά να πάθουμε αυτή είναι μόνο η αρχή. Τα φτηνά εργατικά χέρια, έχουν και συνέπειες.

  25. Zugzwang avatar
    Zugzwang 04/12/2013 19:07:24

    Συμφωνω με το κειμενο. Παρατηρω ομως οτι ο κ. Κρανιδιωτης υποστηριζει το υπο συζητηση στη Βουλη "αντιρατσιστικο" νομοσχεδιο, το οποιο οταν ψηφισθει (το θελουν και οι Τουρκοι) θα τιμωρει αυστηρα παρομοια κειμενα ως ρατσιστικα. Αν ο κ. Κρανιδιωτης αμφισβητει αυτο που λεω, δικηγορος ειναι, ας ψαξει να δει ποσες τετοιες καταδικες υπαρχουν στις ευρωπαικες χωρες που εχουν τον ιδιο, η σχεδον τον ιδιο νομο. Ιδιως στην Γαλλια αλλα και αλλου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 04/12/2013 19:29:56

      Μην λέμε ό,τι μας κατέβει. Δεν θα τιμωρούνται "παρόμοια κείμενα ως ρατσιστικά". Διαβάστε το σχέδιο του νόμου.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/12/2013 20:31:59

        Δεν λεμε οτι μας κατεβει. Δειτε τις σχετικες καταδικαστικες αποφασεις των γαλλικων. ιταλικων, βελγικων και αλλων δικαστηριων και παραβαλλετε με τα κειμενα των αντιρατσιστικων νομων των χωρων αυτων και θα καταλαβετε τι εννοω. Αν και νομιζω οτι το γνωριζετε αλλα ωραιοποιειτε την πραγματικοτητα. Κριμα.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 05/12/2013 00:08:28

          Τα 'χεις μπλέξει. Μην αναπαράγεις άκριτα την διαδικτυακά προπαγάνδα μερικών. Εδώ δεν είναι Γαλλία, ούτε φέραμε τον γαλλικό νόμο. Η Ρεπούση ν' ανησυχεί και οι αρνητές των Γενοκτονιών.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2013 10:19:44

            Γι αυτο η Ρεπουση υποστηριζει το νομοσχεδιο; Επειδη ανησυχει;
            Δεν αναπαραγω ακριτα κανενος την προπαγανδα. Ειμαι σε θεση να εχω σαφη εικονα για το τι γινεται στην Ευρωπη. Και μεχρι προτινος ειχα πιστεψει σε σενα, Κριμα!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/12/2013 22:51:40

        Δε λέει ότι του κατέβει. Απλά αντιγράφει από χρυσαυγίτικες ιστοσελίδες.

  26. dem avatar
    dem 04/12/2013 19:39:28

    Συμφωνώ απόλυτα με τον κ. Κρανιδιώτη. Πολλώ δε μάλλον που το τζαμί που πρόκειται να χτίσουμε θα στοιχίσει 1 000000 ευρώ στον Ελληνικό λαό και θα γίνει και σε χώρο που τους παραχωρείται επίσης δωρεάν.
    Για να το πάω ακόμη παραπέρα οι σουνίτες ή σιίτες ή οτιδήποτε άλλο μουσουλμάνοι δεν έχουν καμμία θέση στη χώρα μας. Μα θα πεί κάποιος ότι και στην Τουρκία ή την Συρία ή αλλού υπάρχουν χριστιανικές εκκλησίες γιατί όχι στην Αθήνα τέμενος; Μα τις εκκλησίες εκεί οι μουσουλμάνοι τις βρήκαν. Οι εκκλησιές μας προϋπήρχαν των τζαμιών και τις περισσότερες τις κατάστρεψαν. Δεν είναι το ίδιο. Σέβομαι αυτό που προϋπάρχει και όχι αυτό που το καταλύει, όπως ο μωαμεθανισμός τον Χριστιανισμό.

    • Alianthos Varkiza avatar
      Alianthos Varkiza @ dem 05/12/2013 17:15:50

      ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ!!! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΙΣΛΑΜΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!
      Αν, και οποτε χτιστεί το τζαμι, το κόστος θα φτάσει περίπου τα 2.000.000 και βάζω στοίχημα, να το θυμόσαστε.
      Ελπίζω όμως και εύχομαι να μην γίνει ποτε κανένα τζαμι στην πατρίδα μας,,, αν ο Ελληνικός λαός δεν το θέλει τότε πρέπει να αντισταθεί με όλα τα μέσα,,, (φωνή λαου, οργή Θεού) μόνον ο λαός μπορεί να σώσει την Ελλάδα και τους Έλληνες από τους ανίκανους, τους διεφθαρμένους και τους προδότες, κανένας άλλος!!!
      ΕΞΩ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!

      • evan avatar
        evan @ Alianthos Varkiza 07/12/2013 15:24:51

        Τους μουσουλμανους που ζουν στην Αθηνα, (Ελληνες, διάφοροι εργαζομενοι, σύζυγοι Ελληνων, μουσουλμάνοι απο θρακη κλπ κλπ) τους εχουμε γραμμένους ε? Πολιτες β κατηγοριας.

      • Νάρκισσος avatar
        Νάρκισσος @ Alianthos Varkiza 07/12/2013 22:31:36

        Να το πείς στον Παυλόπουλο που τους ευχαρίστησε που μας προτιμούν !!!!!!!!!! Μετά θα απορούν που η Χ.Α. θα είναι πρώτο κόμμα.

  27. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 04/12/2013 19:44:59

    Καλά τα λέτε κ. Κρανιδιώτη αλλά σε ποιόν απευθύνεστε; Από όσους το διαβάζουμε εδώ, εσείς είστε με υψηλή θέση στο κυβερνών κόμμα και άρα αυτός που μπορεί πιο εύκολα να τα πει εκεί που πρέπει

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κωνσταντίνος 05/12/2013 00:06:43

      Σε όλους τα λέω. Μήπως έχεις την εντύπωση πως άλλα λέω δημόσια κι άλλα κατ' ιδίαν;

      • stayros avatar
        stayros @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2013 01:26:34

        ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ..............

  28. dioklis avatar
    dioklis 04/12/2013 19:52:22

    Η αίσθηση ότι υπήρχε κάτι αφύσικο σε τούτη την πόλη, την είχα εδώ και μερικά χρόνια, στην αρχή γινόταν ανεπαίσθητα αντιληπτό, ήταν μια αντίφαση, λόγων και πράξεων, αισθητικής και συμπεριφοράς , πάντα σε δεύτερο πλάνο, στις σκιές , με τον καιρό πέρασε σε πρώτο πλάνο έγινε αντιληπτή, βγήκε στο φως, πλέον είναι φανερό ποιος και για ποιους εργαζότανε στο παρασκήνιο . Ξαφνικά μας ανακοινώθηκε ότι γίναμε αισίως κοινωνία πολυπολιτισμική και ότι ποια δεν είμαστε αμιγώς Ελληνική. Ο καθένας τους πλέον μάς μοστράρει το εικονισμά του, δηλώνοντας που ανήκει, τραβώντας τις διαχωριστικές του γραμμές και στο μέλλον θα μας επιβάλει και τους κανόνες του! Για μένα πρόκειται πρωτίστως περί Ύβρεως στο πρόσωπο της θεάς της πόλης . Από όλους αυτούς που με ύφος μας επιτιμούν και μας δείχνουν με το δάχτυλο προτεταμένο λεγοντάς μας, ότι κακώς ο πιλότος ανακοινώνει ότι σε λίγο προσγειωνόμαστε στο… Ελληνικό , (ίσως θα έπρεπε να το λέμε γκάνζα!! Και μάλλον αυτός είναι και ο λόγος που δεν μπορούν να το ξεπουλήσουν) η ότι έπρεπε να αφαιρεθεί, με ομόφωνη γνώμη των 300 το άγαλμα του ιδρυτή της πόλης από την πλατεία, γιατί τους χαλούσε την θέα .Είμαστε η μόνη πρωτεύουσα στον κόσμο που δεν έχουμε προτομή του ιδρυτή της ! Το τέμενος στην ευθεία της Ακροπόλεως είναι προσβολή και πρόκληση , για το Γένος των Ελλήνων. Που στις χοές τους, υπάρχει επίκληση για αρωγή!

  29. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 04/12/2013 20:18:41

    Πολύ σωστός ! Και ΧΑ θα συνεχίσει να ανεβαίνει με όλα αυτά

  30. Με το μαλακό avatar
    Με το μαλακό 04/12/2013 20:38:32

    Δεν καταλαβαίνω γιατί το θέμα συγκεντρώνει 34 σχόλια. Διαφωτίστε μας: το εάν θα πέσει ή όχι αεροπλάνο επάνω στην Ακρόπολη εξαρτάται από το εάν η Αθήνα θα έχει τζαμί ή όχι;

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 04/12/2013 20:44:49

    Σύμφωνα με το άρ. 27 Ν. 3467/2006:

    Για την ίδρυση, ανέγερση ή λειτουργία ναού ή ευκτήριου οίκου οποιουδήποτε δόγματος ή θρησκείας, πλην της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, δεν απαιτείται άδεια ή γνώμη της οικείας εκκλησιαστικής αρχής της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος. Κάθε άλλη διάταξη που ρυθμίζει με τρόπο διαφορετικό το ίδιο θέμα, καταργείται, [άρθρο 1 του α.ν. 1363/1938 (ΦΕΚ 305 Α'), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του α.ν. 1672/1939 (ΦΕΚ 123 Α'), άρθρο 41 του α.ν. 1369/1938 (ΦΕΚ 317 Α')].
    Η αίτηση για τη χορήγηση άδειας ιδρύσεως, ανεγέρσεως ή λειτουργίας ναού οποιουδήποτε δόγματος ή θρησκείας, πλην της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος, υποβάλλεται απευθείας στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και όχι προς την οικεία εκκλησιαστική αρχή. Κάθε διάταξη που ρυθμίζει με τρόπο διαφορετικό το ίδιο θέμα καταργείται [άρθρο 1 του β.δ. 20.5/2.6.1939 (ΦΕΚ 220 Α')].

    Επιπλέον προβλέπεται ότι για την “ίδρυση, ανέγερση ή λειτουργία ναού ή ευκτήριου οίκου οποιουδήποτε δόγματος ή θρησκείας, πλην της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος” δεν απαιτείται μια απλή πολεοδομικη άδεια, αλλά το Υπουργείο ελέγχει τρία τινά:
    α) ότι η θρησκεία δεν ασκεί προσηλυτισμό.
    β) ότι η λατρεία δεν αντίκειται στα χρηστά ήθη.
    γ) ότι η θρησκεία είναι “γνωστή” (αναγνωρισμένη ώς θρησκεία).

    Με τα άρ. 1 και 2 Ν. 3512/2006 προβλέφθηκαν τα εξής:

    Ιδρύεται Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών», που εδρεύει στα όρια του Δήμου Αθηναίων, εποπτεύεται από τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μη υπαγόμενο στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
    Σκοπός του Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών» είναι η διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση του Ισλαμικού Τεμένους που θα ανεγερθεί στα όρια του Δήμου Αθηναίων για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική.

    Ο Ν. 3512/2006 προβλέπει και τα εξής:

    - Στο ιδρυόμενο Τέμενος τοποθετείται με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων μουσουλμάνος θρησκευτικός λειτουργός (ιμάμης), μετά από εισήγηση του Δ.Σ., με θητεία δύο ετών, που μπορεί να ανανεωθεί. Οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα του θρησκευτικού αυτού λειτουργού περιορίζονται στην ευθύνη για την εσωτερική λειτουργία του Τεμένους, έτσι ώστε να διευκολύνεται η ικανοποίηση των λατρευτικών αναγκών των πιστών. Ασκεί τα καθήκοντα αυτά και προσφέρει τις υπηρεσίες του προς τις θρησκευτικές κοινότητες στις οποίες έχει παραχωρηθεί το Τέμενος, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παράγραφο 4β του άρθρου 5, εφόσον τούτο ζητηθεί από αυτές.
    - Οι αποδοχές του μουσουλμάνου θρησκευτικού λειτουργού βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και ορίζονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    Ερωτήσεις αφελούς:
    Υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο, ώστε κάθε αναγνωρισμένη θρησκευτική κοινότητα να αγοράζει τον χώρο, να αιτείται και να οικοδομεί ναό ή ευκτήριο οίκο.
    Αυτό μπορεί να το κάνει κάθε Ιουδαϊκή, Βουδιστική, Σιντοϊστική, μουσουλμανική, Ορθόδοξη, Προτεσταντική, Παλαιοημερολογίτικη, κ.ο.κ. θρησκευτική κοινότητα. Οι διάφορες μουσουλμανικές κοινότητες γιατί δεν θα κάνουν αίτηση για να πάρουν άδεια και μετά να φτειάξουν το τζαμί τους, να ασκήσουν την θρησκευτική τους ελευθερία όμορφα κι ωραία σαν άνθρωποι του Θεού; Γιατί πρέπει να τους το χτίσουμε εμείς με κρατικά χρήματα σε δωρισμένο οικόπεδο και οι χοτζάδες του να είναι δημόσιοι υπαλλήλοι;

    Και οι άλλες θρησκευτικές, εν Ελλάδι, κοινότητες δεν θα αισθανθούν ότι τις «ρίχνουμε»; Γιατί να μην απαιτήσουν και αυτές «ίση ή παρόμοια μεταχείριση»;
    Και οι άλλες μουσουλμανικές θρησκευτικές κοινότητες πού δεν θα εκπροσωπούνται, δεν θα ζητήσει η κάθε μία το δικό της Τέμενος με κρατικά χρήματα;

    Τί καραγκιοζιλίκια είναι αυτά;

    Ποιόν εξυπηρετεί η συγκεκριμένη ρύθμιση γιά την ίδρυση Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών»;

    Υπηρετούνται έτσι εθνικά συμφέροντα;

  32. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 04/12/2013 20:51:15

    Η θεση σου, αγαπητέ Φαήλε, καθαρή και συγκεκριμένη.

    Ο αρμόδιος πάντως Υπουργός, στη Βουλή, δήλωσε υπερήφανος που επί των ημερών του θα θεμελιωθεί ειμη και κατασκευαστεί τέμενος στην Αθήνα.

    Την υπερηφάνεια του αυτή, δεν είδα τον προϊστάμενο του, Πρωθυπουργό της χώρας, να του την ψαλιδίζει.

    Μέχρι να το κάνει, δικαιούμαι να υποθέτω ότι η θέση του αρμόδιου Υπουργού δεν ειναι προσωπική, αλλά εκφράζει συγκεκριμένη κατεύθυνση κυβερνητικής πολιτικής, οπότε η τοποθέτησή σου, καίτοι σωστή κατά τη γνώμη μου, μάλλον κινείται εκτός γραμμής.

    Μέχρι διαψεύσεώς μου, και πάλι συγχαρητήρια για το θάρρος της γνώμης.

    Ιεροφάντης.

  33. επιΣημανση! avatar
    επιΣημανση! 04/12/2013 22:00:02

    Η ανέγερση του Τεμένους στη Ιερά γή του Βοτανικού, μια ανεξήγητα, ηλίθια ενέργεια, έπρεπε να συνεγείρει το σύνολο τον ελληνικό λαό, γιατί στα θεμέλια του θα θάψουν εκτός από το μέλλον του και την ιστορία του.
    Η ψήφιση διαδικασίας ΦαστΤρακ για την αντιμετώπιση των προβληματων που προκύπτουν από την Αρχαιολογική εποπτεία, προκειμένου να προχωρήσουν ανεμπόδιστα τα οικοδομικά έργα, όπως στην περίοδο των Ολυμπιακών. πρωτα απ´ όλα είχε στοχο να καλυψει το Αισχος του Βοτανικου!
    Τα κτήρια του Πολεμικού ναυτικού στην περιοχή που θα κτιστεί το Τέμενος, είναι ελαφρές κατασκευες και τολ και δεν έχουν σκαφτεί θεμέλια έτσι ώστε να φανεί τί κρύβεται από κάτω!
    Ανασκαφικες εργασιες στο συγκεκριμενο κομματι της Ιερης γης, δεν εχουν γινει.
    Δεν πρέπει να γίνουν έργα χωρίς της παρουσία της αρχαιολογικής υπηρεσίας και χωρίς την συνεχη επιβλεψη ανθρώπων που έχουν ψυχή αλλά και γνώση του θέματος!!!!

    Αλλά πέρα από το προφανές έγκλημα που θα διαπραχθεί στον αρχαιολογικό χώρο του Βοτανικού, υπάρχουν και άλλα προβλήματα που άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα θα δημιουργήσει η ανέγερση αυτού του είδους του ισλαμικού κέντρου.
    Πως θα εξασφαλιστεί ότι το Τέμενος που θα χτιστεί δεν θα γίνει τόπος για να εκτονώνουν το μεταξύ τους μίσος, όπως κάθε μέρα γίνεται σε αντίπαλα μουσουλμανικά ιερατικά κέντρα, στο Πακιστάν, στην Ινδία, στο Ιράκ και αλλού;

    Κατα τα άλλα, οι στρατοί πλύσης εγκεφάλου, Άθεοι και Μνησίκακοι με τη πίστη των μανάδων τους και τα μαρτύρια των παππούδων τους, κάτι ανήκουστα περίγελα, περιδεή και εκστασιασμένα απο τους Πιστούς του Ισλάμ που κάναν επίδειξη της δύναμής τους στις πλατείες της Αθήνας, μηρυκάζουν και το μίσος τους και την βλακεία τους.
    Μωραίνει Κύριος ους βούλεται απωλέσαι, αλλά, δυστυχώς, θα πάρουν μαζί τους όλους τους Ελληνες στο ποτάμι που θα γεννήσει η Πηγή της ανευθυνότητας, της εργολαβίας και της εθελοτύφλωσης. Η διεθνιστικη δηλαδή, ΝεοΤαξίτικη, οριζόντιας κατανομής Ελληνοβατική "κοινότητα", που σπάρθηκε να μαγαρίσει την Αίσθηση του Ανήκειν των Ελληνων.

    Το θλιβερό είναι ότι πιστεύουν οι ...Μωροί, πως.... "Τιμωροι και σωτήρες τους" θα γίνουν οι ...Ολετήρες τους!!!
    Χρόνια ατελείωτα τώρα!

  34. hellasatt avatar
    hellasatt 04/12/2013 22:01:51

    Εξετάσεις θα δώσουμε στον ίδιο μας τον εαυτό. Πράγματι δεν είμαστε σαν και αυτούς και δεν πρέπει να τους μιμηθούμε.

  35. επιΣημανση! avatar
    επιΣημανση! 04/12/2013 22:02:54

    Να πως το "κλεισιμο των στρατοπεδων" συνδεεται με το παρελθον(2011), το θλιβερό παρόν (22/8/2013) και το αθλιέστερο μελλον.
    Οταν η Αναδιοργάνωση έρχεται να αποδειχθεί ...Αποδιοργάνωση!

    Για να δειχθεί πώς τα πάντα έχουν σχεδιαστεί και θα συμβούν,Βρέξει Αντωνάκη, Χιονίσει Τσίπρα!


    Εν αρχή ήτο "Ο νομος 3907 του 2011".( Απ τα...εργα που περασε η "πλειοψηφια" του Γιωργακη!) σε ανυποψίαστο χρονο!
    Ηρθε του "Συνομιλητού Χρυσοχοίδη" η έμπνευση της δημιουργίας των Κέντρων Πρώτης Υποδοχής Μεταναστών, για να πατάξει την λαθρομετανάστευση και ιδού το πως το σχεδίασαν να εξοικονομηθούν οι απαιτούμενοι χώροι.
    Απο τα περιττά στρατόπεδα που δεν χρειάζεται η... Αποδιοργάνωση!
    Μετά τις συμβουλές του Στούρναρα και του ...Κονμπετίτ!
    Με σπόνσορα ιδεών, τον ΠρωταΓωνιστή ...εστιατορα κυρ Θεοδωράκη! από τον Οκτώβριο του 2011!


    "Για τις ανάγκες εγκατάστασης των ΚΕ.Π.Υ. επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται στρατόπεδα που δεν χρησιμοποιούνται πλέον από τη Στρατιωτική Υπηρεσία και παραχωρούνται κατά χρήση από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, κατά παρέκκλιση υφιστάμενων διατάξεων πολεοδομικού σχεδιασμού κάθε επιπέδου. Για τυχόν επισκευές, βελτιώσεις και αναγκαίες πρόσθετες εγκαταστάσεις σε αυτά, εφαρμόζονται αναλογικά από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη οι διατάξεις που διέπουν την εκτέλεση στρατιωτικών έργων και εγκαταστάσεων εντός στρατοπέδων. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εθνικής Άμυνας, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Προστασίας του Πολίτη, καθορίζονται οι προϋποθέσεις και λεπτομέρειες εφαρμογής των παραπάνω ρυθμίσεων."

    (http://www.policenet.gr/portal/arthra-dimosieymata/nomiki-enhmerosi/n-3907-2011-idrysh-yphresias-asyloy.html
    ....και επειδη τα στρατοπεδα που παραχωρουνται, χρειαζονται επισκευες, αλλαγη χρησης, αλλαγη κατοχου, στον Νομο που επεξεργαζεται την Δημιουργια των ΚΕ.Π.Υ, οπου ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ η ισχυς του νομου δεν δημιουργεί χρηματικό κόστος(!!! παραγραφος 13), το παρακάτω αρθρο του, τα εξαιρεί απο τον έλεγχο και την αρμοδιοτητα της αρχαιολογικη υπηρεσιας.


    Δηλαδη με το ...

    "10. Την κοινή υπουργική απόφαση 8038/2011(ΦΕΚ Β ́ 1065) «Έκδοση αδειών οικοδόμησης για την εκτέλεση έργων σε παραχωρηθέντα κατά χρήση στρατόπεδα από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας προκειμένου αυτά να λειτουργήσουν ως κέντρα πρώτης υποδοχής και ως χώροι κράτησης του Ν. 3907/2011».
    οριζει, αφου επισημαίνεται πως...
    "13. Το γεγονός ότι από την παρούσα δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε...
    ...."1.4. Γνωμοδότηση της αρμόδιας αρχαιολογικής υπηρεσίας σχετικά με το εάν η περιοχή όπου χωροθετείται το έργο ή η δραστηριότητα είναι αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, με τις εξαιρέσεις που ορίζονται στην παράγραφο 4 του άρθρου 2 του Ν. 4014/2011 (Α ́ 209) όπως ισχύει, ή σύμφωνη γνώμη εφόσον το έργο ή η δραστηριότητα χωροθετείται εν όλω ή εν μέρει εντός κηρυγμένου αρχαιολογικού χώρου, ζωνών προστασίας Α ́ και Β ́ ή πλησίον αρχαίου κατά την έννοια των άρθρων 12, 13 και 10 παρ. 3, αντίστοιχα, του Ν. 3028/2002 (Α ́ 153). Στη γνωμοδότηση είναι δυνατόν να προσδιορίζονται πρόσθετες ειδικές περιβαλλοντικές δεσμεύσεις, οι οποίες θα συμπεριληφθούν από την κατά το άρθρο 2 αρμόδια Υπηρεσία στην απόφαση ή πράξη υπαγωγής.
    Η ανωτέρω γνωμοδότηση δεν απαιτείται σε περίπτωση υφιστάμενων εγκαταστάσεων που αλλάζουν χρήση ή ανακατασκευάζονται, όπως παραχωρούμενα κατά χρήση στρατόπεδα. "

    Αυτά για την ιστορια.
    Επι της ουσιας, ετοιμαζουν τα Κεντρα Υποδοχής, στα Στρατοπεδα που εγκατελειπει η ...Αποδιοργάνωση της Εθνικής Άμυνας της Ελλαδος, τα κατεχουν με ευρωπαικα κονδυλια, συμφωνα με την οδηγια της ΕΕ, αλλάζουν "νόμιμα" την χρηση τους και δημιουργούν της υποδομες για την εφαρμογή των ΕΟΖ (Ειδικων Οικονομικων Ζωνων) στην Επικρατεια. Απλοποιώντας "νομικά" και την Ανέγερση Τζαμιών στον Ιερο χώρο της Ελευσινίας Οδού!
    Συνελοντι ειπείν, λοιπόν, σε απλα Ελληνέζικα, απο το ´11, ετοιμαστηκε η παραχωρηση των "αχρηστων" στρατοπεδων στο Υπουργειο Προστασιας του ΠοΠολιτη, θέτοντας ενα μειζονος σημασιας και τεραστιο σε εκταση εδαφικο σύνολο, εκτος καθε περιβαλοντολογικης η αρχαιολογικης αρμοδιότητας.
    Και ολα αυτα περασαν "αβρόχοις ποσί|-με άβρεχτα ποδάρια που θάλεγε και η κυρά Μαρια-, απο το ελληνικο Κοινοβουλιο.
    Η Αριστερατζα επιτελους εκπληρωνει 70χρονουςστοχους και "κλεινει" τα στρατοπεδα, η Σαμαρωμενη πασοκρατορια "βγάζει" τους νομους και οι υπολοιποι ειναι διακοπές!
    Το "φαστ τρακ" στον αποχαρακτηρισμο της αρχαιολογικης οντοτητας της Ελλαδος, είναι γεγονός!
    Με βάση αυτό τον νομο, με την αιτια οτι ο χωρος ανεγερσης του Τζαμιου στον Βοτανικο ηταν πρίν στρατοπεδο, ελλείπει καθε περιβαντολογικη και αρχαιολογικη μελετη που θα απαγορευε ρητα την χρηση του χωρου, ως μειζονος σημασιας τμημα του ευρυτερου αρχαιολογικου χωρου της Ιερας οδου.
    Δυστυχως εκεινα που γινονται στην αφανεια, ειναι ίσως πολυ πιο επικινδυνα απο αυτα που μας βαζουν να διαμαρτυρομαστε στες πλατειες!
    Στοιχημενοι ζυγισμενοι, πανω σε ενα τεραστιο ταβλι... ερμαια στις ζαριες αναλώσιμων, διορισμένων "παικτων"!
    Παρτιδα ενος παγκοσμιου παιγνιου, περιεργων Σπονσορων-Διοργανωτών!!!
    Και ως γνωστο η μπανκα, και μονο, κερδιζει!

  36. dioklis avatar
    dioklis 04/12/2013 22:25:39

    Το Ισλάμ δεν είναι μόνο θρησκεία, παράγει δίκαιο, κάνουμε πως δεν βλέπουμε ;

  37. Μεταφραστής avatar
    Μεταφραστής 04/12/2013 22:35:02

    Κανένα ουσιαστικό επιχείρημα,μόνο κραυγές.

    Τζαμί πρέπει να γίνει στην Αθήνα.Οχι για τους λαθρο.Και ένας λαθρο να μην υπήρχε στην Αθήνα,τζαμί πρέπει να γίνει.Ειναι δείγμα πολιτισμού και φιλοξενίας.Υπαρχουν μουσουλμανοι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην Αθήνα,υπάρχουν οι Μουσουλμανοι της Θράκης και των Δωδεκανησων που ζουν μόνιμα στην Αθήνα.Και επιτέλους,ας σταματήσει η παράνοια ότι η Τουρκία θα επιδιώξει να αναλάβει το ρόλο της προστάτιδας των εγχώριων Μουσουλμάνων.Ας το κάνει.Αν δεν είχαμε εμμονές με Χαλκες κτλ δεν θα είχε κανένα νόημα.Ας μην ανοίξει η Χαλκη.Ειναι σύμβολο μιας εποχής που καλώς ή κακώς πέρασε.

    • dioklis avatar
      dioklis @ Μεταφραστής 05/12/2013 00:10:10

      ….του Νίκου Αργεάδη στο antinews……… Όποιος προτείνει κατευνασμό του εχθρού είναι ηλίθιος, δειλός κι εχθρός μας. Μόνο μία ιδέα θα έχετε στο νού σας: να επιστρέψουμε στην Πατρίδα μας ζωντανοί. Όλοι γνώριζαν ότι ο Ξενοφών είχε δίκιο.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Μεταφραστής 05/12/2013 00:12:58

      "Ειναι δείγμα πολιτισμού και φιλοξενίας."

      Δεῖγμα φιλοξενίας γιά τούς λάθρο;;; Φιλοξενῶ ἄτομα πού προσκαλῶ, ὄχι ἀπρόσκλητους λάθρο.

      ῾Η κατασκευή τεμένους στήν ᾿Αθήνα προκαλεῖ. . .400 χρόνια μουσουλμανικῆς κατοχῆς δέν ἦταν ἀρκετά;; Διατηρήσαμε τήν γλῶσσα μας καί τήν θρησκεῖα μας τέσσερις αἰῶνες Τουρκικοῦ ζυγοῦ γιά νά τά διακινδυνεύσωμε ξανά;;

  38. parsifal avatar
    parsifal 04/12/2013 22:38:27

    Δίνομε εξετάσεις, ακριβώς ετσι είναι και αισθάνονται υπερήφανοι και κάποιοι "αδιάβαστοι" υπουργοί... Τώρα εδιάβασαν και εμαθαν το μάθημα τους !
    Το τζαμί δεν πρέπι να γίνει, μας είναι αδιάφορο το τι κάνουν στο Βέλγιο η στην Γαλλία. Εμείς δεν φέραμε μερικές χιλιάδες Harkis απο τις αποικίες που δεν είχαμε ποτέ, δεν εχομε κανένα σύμπλεγμα για αποικιοκρατία και αιματηρή κατστολή, κομμένα χέρια στο Κονγκό και βασανιστήρια στην Casbah και εκεί που υπάρχουν Ελληνες Μουσουλμάνοι πολίτες υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές. Για την Αθήνα δεν προβλέπει κάτι η συνθήκη της Λωζάννης.
    Δεν υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα στην Αθήνα, υπάρχουν μουσουλμάνοι που με δική τους επιλογή ευρίσκονται εδώ. Εάν η ελλειψη τζαμιού τους είναι αβάσταχτη, λυπούμεθα, τους κάνομε τα εξοδα επαναπατρισμού ! Η πρωτεύουσα εχει αλλες, πολύ πιο επείγουσες ανάγκες ελλήνων πολιτών να αντιμετωπίσει.

    • Paliampelo avatar
      Paliampelo @ parsifal 04/12/2013 23:21:03

      Periektikotatos parsifal bravo!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ parsifal 05/12/2013 00:05:38

      Σωστός.

  39. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/12/2013 00:05:16

    Κι επειδή δεν συνηθίζω να αλλάζω απόψεις αλλά μόνο καθαρό πουκάμισο, θυμίζω τι έγραφα στο Antinews και 8 μήνες πριν, για να μην πάω και πιο παλιά:
    http://www.antinews.gr/2013/04/04/210962/

  40. βασίλης avatar
    βασίλης 05/12/2013 00:23:03

    Ας σταματήσουμε πλέον να ζούμε με αυταπάτες, υπάρχουν δύο όψεις μια η επικοινωνιακή και η άλλη η κρυφή που σιγά σιγά υλοποιείται. Για το συμφέρον της πατρίδας μας προβληματίζονται άραγε κάποιοι από το πολιτικό προσωπικό της χώρας;
    Ο κακός Καντάφι είχε το τέλος που του άξιζε, η αραβική άνοιξη ξεσήκωσε τα πλήθη..... Όλη η λιβυκή ζωή από τώρα και στο εξής θα ακολουθεί τους νόμους του Ισλάμ. Το Πανεθνικό Κογκρέσσο του διοικεί τη χώρα υποστήριξε την εισαγωγή του νόμου της Σαρία ως του βασικού νομικού εγγράφου για τα κρατικά ιδρύματα, μια ειδική επιτροπή στο αμέσως προσεχές μέλλον θα αρχίσει τον έλεγχο της υφιστάμενης νομοθεσίας σε ό,τι αφορά την αντιστοιχία της με τους κανόνες της Σαρία....
    Ήταν το 2006, όταν ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γ. Σουφλιάς, ανακοίνωσε την απόφαση κατασκευής τεμένους. Στις 29 Μαρτίου του 2010, συνεδριάζει για πρώτη φορά επιτροπή υπό τον τότε αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, Θεόδωρο Πάγκαλο. Λίγες εβδομάδες αργότερα, η κυβέρνηση ανακοινώνει «την άμεση οικοδόμηση του τεμένους Αθηνών». Το Νοέμβριο του 2011 όλα είναι έτοιμα, όμως ο τότε υπουργός Μεταφορών, Μάκης Βορίδης, παγώνει το εν λόγω θέμα. Ακριβώς έναν χρόνο μετά, τον Νοέμβριο του 2012, ο υπουργός Παιδείας, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, στέλνει στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών τα σχετικά έγγραφα για τη δημοπράτηση της κατασκευής του τεμένους, τη μεταφορά κονδυλίων και την έγκριση της πίστωσης.
    Χρειάστηκαν 4 άγονες προσπάθειες για να βρεθεί τελικά ο ανάδοχος που θα αναλάμβανε την ανέγερση του τεμένους, που εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο τον Απρίλιο του 2014. Η υπόθεση όμως, του αναδόχου δεν είναι απλή.
    Την ανέγερση ανέλαβε μία κοινοπραξία των τεσσάρων μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών της χώρας. Πρόκειται για τις εταιρείες J&P Αβαξ (όμιλος Ιωάννου) ΤΕΡΝΑ Α.Ε. (όμιλος Περιστέρη), ΑΚΤΩΡ (όμιλος Μπόμπολα) και ΙΝΤΡΑΚΑΤ (όμιλος Κόκκαλη). Το εντυπωσιακό είναι πως οι τέσσερις αυτοί κολοσσοί ενώθηκαν για να «πάρουν» ένα έργο με συνολικό προϋπολογισμό –μόλις - 946.000 ευρώ! Οι άραβες, οι οποίοι ήταν και οι πρώτοι που το 1976 είχαν υποβάλλει το αίτημα για ανέγερση τεμένους στην Αθήνα και το τελευταίο διάστημα πίεζαν προς αυτήν την κατεύθυνση. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως οι μεγάλες ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες εκδηλώνουν έντονο ενδιαφέρον για δουλειές στη Σαουδική Αραβία. Την κατασκευή του τεμένους της Αθήνας, ανέλαβε το αρχιτεκτονικό γραφείο του Αλέξανδρου Τομπάζη. Ο Αλέξανδρος Τομπάζης, είναι από τους κορυφαίους Έλληνες αρχιτέκτονες, στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές συμμετείχε ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων, με τον συνδυασμό “Δικαίωμα στην Πόλη” του Γιώργου Καμίνη και εξελέγη, όμως λίγο αργότερα παραιτήθηκε.
    Μήπως η δημογραφική σύνθεση της Αθήνας έχει τεχνηέντως αλλοιωθεί;
    Μήπως με αυτόν τον τρόπο νομιμοποιήσουμε και του χιλιάδες παράνομες μετανάστες;
    Μήπως με το τέμενος προχωρήσουμε σε ισλαμοποίηση της πρωτεύουσας;
    Και εάν όλα αυτά για κάποιους μας ακούγονται αδιάφορα και υπερβολικά, τότε ας προβληματιστούμε με το τι έγινε στη Νορβηγία και ας αναλογιστούμε, για τη θέση της Ελλάδας. Η οργάνωση Ansar al-Sunna (που πολεμά για τη δημοκρατία στη Συρία τον κακό Ασάντ) απείλησε πως αν η πρωτεύουσα του κράτους, το Όσλο, δεν αναγνωριστεί από το νορβηγικό κράτος ως μουσουλμανική πόλη, με μουσουλμανικό έθνος, θα προχωρήσει σε εφαρμογή του ιερού πολέμου. Στην ανακοίνωσή τους μάλιστα, γράφουν: «Δεν θέλουμε να είμαστε μέρος της νορβηγικής κοινωνίας. Επίσης δεν θέλουμε να φύγουμε από την Νορβηγία γιατί γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε εδώ. Η γη του Αλλαχ μας ανήκει».
    Εγώ αγαπητέ Φαήλο αναρωτιέμαι προλαβαίνω να εκφράσω την δημόσια την ανησυχία μου ή σε λίγο με την εφαρμογή του αντιρατσιστικού νόμου θα με κατατάσσουν αυτόματα στους ρατσιστές;

  41. dim avatar
    dim 05/12/2013 01:32:31

    Τζαμί έξω από τα όρια του Δήμου Αθηναίων, και κατά προτίμηση στη Περιφέρεια Αττικής. Ναι στο σεβασμό, αλλά πρέπει να τονιστεί ο συμβολισμός του ότι επιλέγεται να γίνει κάτι τέτοιο έξω από τα όρια της πρωτεύουσας της χώρας.

  42. Δρυς avatar
    Δρυς 05/12/2013 05:53:54

    Ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ Φαήλο και τα φωνάζεις πατριωτικά. Εύγε αδερφέ, δεν αντέχουμε άλλο να λυπόμαστε για την σύγχρονη κατάντια του τόπου μας.

  43. Μετανάστης avatar
    Μετανάστης 05/12/2013 07:10:55

    Ειναι αξιοπερίεργος ο τόσος φανατισμός από ανθρώπους , που θεωρούνται καλλιεργημένοι και μορφωμένοι .
    Ειλικρινά δεν πίστευα αυτά που διάβασα τόσον στο κύριο άρθρο , όσον και στα σχόλια ...
    Αλήθεια , εχει ταξιδέψει κανείς από τους σχολιαστές στις Αραβικές χώρες ?
    Γιατί εγω που ζώ κοντά 10 χρόνια στις χώρες του Κόλπου , δεν είδα πουθενά αλλά ούτε αντιμετώπισα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα ...
    Και σταυρό φοράω κι εκκλησίες υπάρχουν (κάθε θρησκείας - δόγματος) και κανείς δεν προκάλεσε το παραμικρό σχόλιο .
    Προς τι λοιπόν οι κραυγές ?
    Οσον για τους Αρχαιολάτρες , προφανώς ξεχνούν τον βωμό προς τιμήν του Αγνώστου Θεού στην Δωδεκάθεη Αθήνα .
    Δυστυχώς κάποιοι επιμένουν να μεγενθύνουν θέματα που παντού παγκοσμίως επιλύονται με μια απλή συζήτηση και σκοπίμως αποσιωπούν το ΜΕΓΙΣΤΟΝ , που δεν ειναι άλλο , από την επόμενη μέρα , το ΑΥΡΙΟ όλων μας .
    Και η παρούσα ΣΥΝΟΛΙΚΑ πολιτική ηγεσία , αποδείχτηκε πολύ μικρή κι ασήμαντη για τις περιστάσεις .

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Μετανάστης 05/12/2013 08:24:31

      Δεν άκουσα κανένα Έλληνα να ξεσηκώνεται σε Αραβικές χώρες. Ίσα-ίσα που ο βίαιος εξισλαμισμός της Ευρώπης, ερήμην των Ευρωπαϊκών Λαών με πονηρεύει πολύ, πάρα πολύ. Για δες το ιστορικά πως ξεκίνησε, και θα δεις τι πολιτικό εργαλείο για μεγάλα παιδιά που είναι.

    • α-Μορφο-Τος... avatar
      α-Μορφο-Τος... @ Μετανάστης 05/12/2013 15:50:26

      κυρ Μεταναστα, παρακαλω να μας πειτε πού,ποσες και πώς λειτουργουν εκκλησιες χρισιανικες στο καταρ, στην υεμενη, στα εμιρατα, στο ιραν κλπ.
      Δεν ειχατε κανενα προβλημα γιατι ΔΕΝ ΑΣΚΗΣΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ, ΔΗΜΟΣΙΑ!

      στην Αθηνα λειτουργουν πανω απο 250 χωροι Λατρειας. Οσες και οι δοξασιες τους, οι εθνικες τους επιλογες, οι προαιρεσεις τους.
      Θελουμε εκκλησιες ως ελληνες στο εξωτερικο κι οπου μας το επιτρεπουν, τις Κτιζουμε μονοι μας! κατα το δογμα μας! δεν φκιαξαν πουθενα στον κοσμο αλλοι τις Συναγωγες των Εβραιων παρα εκεινοι, αγγλικανικες εκκλησιες παρα οι πιστοι τους καθολικες παρα οι ομοδοξοι τους!
      Οπου το επιβαλλει η συνθηκη της Λωζανης, τα τζαμια λειτουργουν μια χαρα!
      Παμπολλα, τεραστια, ανεξελεγκτα!
      Δεν σε νοιαζει χωριατη του κοσμου, και μη προς παρεξηγηση, παγκοσμιο χωριο αποκαλειται τον Κοσμο ολοι εσεις οι ΜορφοΜενοι, οσο κρατας στο λαιμο σου το κεφαλι σου!
      Αν νομιζεις οτι θα προλαβεις να ισχυριστεις την πολιπολιπολυτισμικοτητα σου, ισως το κανεις κατρακυλωντας στα σκαλια... γνταπ, γκνταπ γκνταπ...
      Κατοπιν και ...ανευ...αορτης!
      και οχι τιποτ´ άλλο, δεν υπαρχει κι ο ...Καραβατζιο να αποδωσει το ...Βαρβαροκ του θεματος!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Μετανάστης 05/12/2013 20:05:46

      Ἀγαπητέ μετανάστη,ἄν ἔχετε τό κουράγιο,ἐδῶ μπορεῖτε νά δεῖτε πόσο ἀνεκτικοί εἶναι οἱ ἄνθρωποι στίς ἀραβικές χῶρες σέ κάθε ἄνθρωπο ἄλλου θρησκεύματος ἀπό τό δικό τους καί ἰδιαιτέρως πρός τούς χριστιανούς...Ἄν ἔχετε τό κουράγιο...:http://ellinikanea.gr/2013/05/24/%CE%B1%CE%AF%CE%B3%CF%85%CF%80%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%AC%CF%81%CF%86%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%85%CF%81%CF%8C-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CF%87-2/

  44. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 05/12/2013 08:23:42

    Την Αρχαιολογική Υπηρεσία. Δίπλα είναι η Ιερά Οδός, δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεθεί κάτι. (Εγγυημένα, εκτός αν το "πνίξουν")._Κ.Π.

  45. giorgoslei avatar
    giorgoslei 05/12/2013 08:37:13

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΦΑΙΛΕ ΝΑ
    ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΛΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ

  46. Hans avatar
    Hans 05/12/2013 09:42:19

    Σε όλον τον κόσμο, χριστιανοί ζουν και ευημερούν δίπλα στους μουσουλμάνους χωρίς κανένα πρόβλημα. Νομίζω παραγνωρίζουμε το εντυπωσιακό μέγεθος της χριστιανικής παρουσίας σε μουσουλμανικές χώρες. Φυσικά και έχουν εκκλησίες, φυσικά και λειτουργούνται. . Ορίστε κάποια από τα στοιχεία.Δεν παραθέτω χώρες όπως η Αιθιοπία που έχουν χριστιανικό πληθυσμό πάνω από το 50%.
    Α, και κάποια στιγμή να σταματήσει το αήθες και κατάπτυστο έργο της ελληνικής χριστιανικής ιεραποστολής με τους δήθεν καλούς παππούληδες που πάνε στην Αφρική και προσηλυτίζουν ψυχές με αντάλλαγμα ένα πιάτο φαγητό. Φαντάζεστε να γινόταν κάτι ανάλογο από μουσουλμάνους για Αθηναίους που πεινάνε:
    Λίβανος: 1.7 εκ (39%), Αίγυπτος: 14 εκ (18%), Κιργιστάν: 1 εκ (17%), Κουβέιτ: 450.000 (15%) Κατάρ: 300.000 (14%,), Μαλαισία: 3.5 εκ (12%), Σουδάν: 3 εκ (10%), Ινδονησία: 22 εκατομμύρια (9%), η μεγαλύτερη μουσουλμανική χώρα, Τουρκμενιστάν: 470.00 (9%), Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: 430.000 (9%), Σενεγάλη: 900.000 (7%), Ιορδανία: 400.000 (6%), Σαουδική Αραβία: 1.5 εκατομμύριο (5,5%), αν και χωρίς εκκλησία λόγω της ιερότητας του χώρου, όπως το δικό μας Άγιο Όρος. Νίγηρας: 800.000 (5%), Μάλι: 700.000 (5%), Ουζμπέκισταν: 1.5 εκ (5%), Ιράκ: 1 εκ (3%), , Ομάν: 80.000 (2.5%), Ινδία: 31 εκ (2.6%), Αλγερία: 300.000 (2%), Μαρόκο: 600.000 (2%), Ιράν 300.000 (0.5%), Μπαγκλαντες: 500.000 (0.5%)


    Πάκισταν: 6 εκ, Ουζμπεκιστάν: 1.5 εκ. Σενεγάλη: 1 εκ, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα: 500.000, Νιγηρία: 800.000, Μάλι: 800.000, Τουρκμενιστάν: 500.000, Ιορδανία: 400.000, Αζερμπαιτζάν: 500.000,

    • Εθελουσια... avatar
      Εθελουσια... @ Hans 05/12/2013 21:33:34

      οι αριθμοι ΣΟΥ και οι ψυχες ΤΟΥΣ!
      Τους ρωτησες πως πληρωνουν καθε μερα την πιστη τους;;;;;
      Σε νοιαζει;;;;
      ξερεις, νοιαστηκες που βρισκονται πεταμενοι οι δυο μητροπολιτες της Συριας;;;;;;
      Θα βγαλεις καμια ανασα απο τις κραυγες που σπαταλας για τα δικαιωματα εκεινων που θεωρουν καθηκον το λεπιδι στο λεμουδακι σου, για τις 12 μοναχες της συριας;;;;;
      Ποσοι εθελοντες αυτομαλθακες ν´ αντεξει ο κατακαημενος αυτος τοπος;;;;;;
      Ποσους;;;;

    • ΝΚ avatar
      ΝΚ @ Hans 06/12/2013 22:28:42

      Είστε, συγγνώμη κι όλας, άσχετος.

      Λίβανος: χώρα που ιδρύθηκε για τους Μαρωνίτες (Άραβες Χριστιανούς), με διαδοχικούς εποικισμούς τους έκαναν μειονότητα. Ακολούθησε ένας βαρβάτος ιερός πόλεμος και τώρα πιο πολλοί Λιβανέζοι Χριστιανοί βρίσκονται εκτός Λιβάνου παρά εντός.

      Αίγυπτος, ομοίως οι Κόπτες, οι εκκλησίες των οποίων βομβαρδίζονται από το πλήθος καθημερινώς.
      Οι δε ιδρυτές της Αλεξάνδρειας Έλληνες, εκδιώχθηκαν βιαίως από τον όχλο επί Νάσσερ, μαζί με Ιταλούς και λοιπούς Χριστιανούς.

      Αν δεν ξέρετε καν την ιστορία και το παρόν χωρών από όπου εκδιώχθηκαν Έλληνες και Χριστιανοί αδιακρίτως, μη μιλάτε. Υπάρχουν ανάμεσά μας Έλληνες που δεν μπορούν να ξαναδούν ποτέ τα σπίτια τους σε όλη την Εγγύς Ανατολή. Ρωτήστε αν κανένας γείτονάς σας είναι 'Ελληνας Αιγυπτιώτης ή Κωνσταντινοπολίτης, ή Άραβας Μαρωνίτης ή Αρμένης.

      Ή Κύπριος σε τελική ανάλυση... Άλλο επιτυχημένο παράδειγμα συμβίωσης.

      Για τις άλλες ''χώρες-παραδείγματα συμβίωσης'', 2 μόνο παραδείγματα.

      Πακιστάν: δολοφονήθηκε ο Χριστιανός ΥΠΟΥΡΓΟΣ μειονοτήτων, ο οποίος πλέον προσμετράται στους νεομάρτυρες.

      Νιγηρία: η μισή ελέγχεται από το Μπόκο Χαράμ (= η Δύση είναι Αμαρτία, σύμμαχοι της Αλ Κάιντα), η άλλη μισή από την κυβέρνηση.

      Μια εκδρομή στα κατεχόμενα της Κύπρου θα σας πείσει.

  47. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 05/12/2013 10:20:09

    «Τζαμί δεν θέλουμε. Δεν ταιριάζει με την αισθητική του αττικού τοπίου, με την Ιστορία μας. Είναι σύμβολο κυριαρχίας του πάλαι ποτέ βάρβαρου δυνάστη μας. Είναι πρόκληση.»

    Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω και να συμπληρώσω ότι στη μνήμη των παππούδων μας από την Μ. Ασία που σφαγιάσθηκαν το ΄22, στη μνήμη των Ελληνορθόδοξων που σφαγιάζονται στη Συρία από τα ισλαμοφασίστικα τέρατα, στη μνήμη των αδελφών μας χριστιανών που σφαγιάζονται στην Αίγυπτο, των θυμάτων των ισλαμοφασιστών στο Κόσσοβο και στη Βοσνία, των θυμάτων στην Κύπρο και στις λεηλασίες και δολοφονίες το 56 στην Κωνσταντινούπολη, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΖΑΜΙ στην Αθήνα. Ας γνωρίζουν οι κυβερνώντες ότι την λύση θα την δώσουμε με την ψήφο μας και δεν θα τους ξεχάσουμε μπροστά στην κάλπη.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κώστας Σταματάκης 05/12/2013 20:07:37

      Ἀκριβῶς!

  48. ΓΡΗΓΟΡΗς avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗς 05/12/2013 13:36:12

    Γιατι κοπτονται για το τζαμι στην Αθηνα? Οι χιλιαδες ινδουιστες της Αττικης δεν πρεπει & αυτοι να εχουν ναο?Να γινει λοιπον ενα κτιριο για αυτες τις θρησκειες ,με καθε μια να χρησμοποιοει μια αιθουσα,για λατρευτικους λογους.

  49. eumix avatar
    eumix 05/12/2013 18:07:35

    "Δανία: Καταδίκη γυναίκας για σχόλια κατά του Ισλάμ "

    Ιρανικής καταγωγής εικαστικός από τη Δανία καταδικάστηκε από το Ανώτατο Δικαστήριο της Κοπεγχάγης για δηλώσεις που έκανε κατά των μουσουλμάνων ανδρών. Η Firoozeh Bazrafkan χρεώθηκε με ρατσισμό, επειδή σε σχολιό της στην εφημερίδα Jyllands-Posten το Δεκέμβριο του 2011, ανέφερε ότι ήταν «πολύ πεπεισμένη ότι οι μουσουλμάνοι άνδρες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το Ισλάμ για να δικαιολογήσουν τη βία τους κατά των γυναικών και των παιδιών”.

    http://www.lifo.gr/now/world/37988

  50. dioklis avatar
    dioklis 05/12/2013 21:21:27

    Η αρχή έγινε στην Αγκόλα, ένα ΕΥΓΕ στην χώρα αυτή! ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΡΑ!

  51. rally monkey avatar
    rally monkey 05/12/2013 22:52:15

    δεν γνωριζω το παρασκήνιο με τους άραβες να πιεζουν για τέμενος στην Αθήνα και τις δουλειές που παιρνουν οι κατασκευαστικές μας στον Κολπο...
    δεν πρεπει να εχει καμμία σημασία
    το θεμα με το τέμενος έχει γίνει εφιάλτης
    το ο'τι εκρεμεί και ανεχόμαστε δηλώσεις τύπου Χρυσοχοίδη ειναι
    προσβολή πανω στην πληγή που ανοιξαν στην Ελλάδα οι ισλαμιστές λαθρμομετανάστες.
    Επιτέλους θα το λύσει σαν πρωθυπουργός που ακούει τον Ελληνικό λαό ή θα το αφήσει και αυτό για μετά τις εκλογές ..

  52. popaia avatar
    popaia 05/12/2013 23:32:14

    Ακριβώς, αυτό ήθελα να πω κι εγώ Διοκλή. Κανονικά θα έπρεπε ν' απαγορεύεται αυτή η "θρησκεία", όχι να επιβραβεύεται κι όλας! Και ιδίως μετά από τόσες φρικαλεότητες που πληροφορείται ο κόσμος τα τελευταία χρόνια. Δεν το χωράει νους ανθρώπου δηλαδή να νοείται στην εποχή μας ως θρησκεία ένα σαδιστικό και άρρωστο σωφρωνιστικό σύστημα! Συγνώμη, δεν απαγορεύονται τα βασανιστήρια; Γιατί λοιπόν να γίνεται δεκτή μια "θρησκεία" που τα προϋποθέτει;;;; Το Ισλάμ είναι σύμφυτο με το νόμο της Σαρία και τέμενος θα πει αναγνώριση κι αποδοχή του νόμου αυτού άρα βασανιστηρίων, ακρωτηριασμών, θανατώσεων. Ασχέτως αν δεν συμβαίνουν εδώ γιατί προσκρούουν στη νομοθεσία. Και μόνο θεωρητικά είναι ντροπή. Άσε που και στην Ευρώπη πολλά προσέκρουαν αλλά στο τέλος άλλαξαν τους νόμους τους! Και τους προσάρμοσαν στους "μετανάστες"..
    Καλά που βρέθηκε και μια Αγκόλα να σώσει την τιμή των όπλων, ν ' αντισταθεί στη γενικότερη παρανοϊκή έξαρση ισλαμιστών κι ισλαμολάγνων.

  53. giannis t avatar
    giannis t 06/12/2013 00:39:49

    Πολλά μπραβο για το άρθρο σου Φαήλε !! 100% σύμφωνος !!!
    Αν τα εγραφε άλλος θα τον χαρακτηρίζανε φαστιστομουτρο ρατσιστη και χρυσαυγήτη..........εκει φτάσαμε !!
    Πρέπει να είσαι πολύ σκασμενος για να τα γραφεις από εδω, οταν άλλοι "συναίτεροι" σου αισθάνονται υπερήφανοι.
    ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΟΣΤΟ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ και κυρίως αν χρειαστεί ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ !!!!
    Πες μας μόνο, δειξε μας τροπο δράσης -αντίδρασης κι εμεις θα ειμαστε εκει!!!
    Ο Χ Ι ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ !! ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΣΙΣΛΑΜΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ!!!

  54. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 06/12/2013 02:50:02

    Πολύ φοβάμαι ότι η κατασκευη του τεμένους, είναι απλα τελειωμενη ιστορια. Αν δεν μπορούμε να το αποφυγουμε, τουλάχιστον ας το εχουμε υπο αυστηρη επιτηρηση....

  55. στεντωρ avatar
    στεντωρ 06/12/2013 07:02:06

    Ευγε κ. Κρανιδιωτη. Απλως για πληροφορια στην Ελβετια αιτημα των μουσουλμανων για τζαμι απερριφθη απο το ανωτατο δικαστηριο της χωρας με το αιτιολογικο οτι δεν συναδει με το αλπικο τοπιο.

  56. aris1 avatar
    aris1 06/12/2013 08:21:30

    Εκτιμώ την ειλικρίνεια του κ. Κρανιδιωτη, 'ομως είμαι αναγκασμένος να δεχτώ την θέση του Σαμαρά και της κυβέρνησης. Η φωτογραφία του άρθρου είναι χίλιες λέξεις. Εκτός αν την προτιμάμε ως τουριστική αττραξιόν ή και ως νίκη της Ελληνικότητας κατά του Ισλαμισμού, μιας και οι Μουσουλμάνοι αναγκάζονται να προσεύχονται γονυπετείς μπροστά στα αγάλματα της Αθηνάς και του Απόλλωνα...
    Οσο κι αν θεωρώ γελοία τη συνήθειά τους οφείλω να παραδεχτώ οτι δυστυχώς οι μουσουλμάνοι πλέον στην Αθήνα είναι πάρα πολλοί και θα χρειαστούν γενεές και γενεές μεχρι να φύγουν, αν ποτέ φύγουν, που δεν το βλέπω, με την υπογεννητικότητα στην οποία μας εξαναγκάζουν οι πολιτικοί μας...

  57. vassilis avatar
    vassilis 06/12/2013 09:34:47

    Η πρωθυπουργος της αυστραλιας τους ειπε δυο σταρατα λογια δεν σας καλεσαμε αν σας αρεσει ,εμεις ετσι ταχουμε και δεν θελουμε να τ¨αλλαξουμε.Τι το κακο βλεπετε σ΄ αυτο!

  58. ΟΤΙ ΝΑ
    ΟΤΙ ΝΑ 'NAI 06/12/2013 09:49:32

    Κ. Κρανιδιώτη απαντήστε σας παρακαλώ σε αυτό:
    Πιστεύετε στο Σύνταγμα;
    Άρθρο 13
    1.Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
    2.Κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. Ο προσηλυτισμός απαγορεύεται.

    Προτείνετε να καταργηθεί το συγκεκριμένο άρθρο; Πιστεύετε ότι όσοι πιστεύουν σε μια από τις 4-5 μεγαλύτερες θρησκείες παγκοσμίως δεν έχουν δικαίωμα στην λατρεία της; Το πρόβλημα που έχετε είναι οικονομικό; Γράφει πουθενά ότι ο παράνομα εισερχόμενος αλλοδαπός δεν έχει τα δικαιώματα του συντάγματος; Πιστεύετε ότι το σύνταγμα καλύπτει μόνο τους Έλληνες πολίτες

    • Νάρκισσος avatar
      Νάρκισσος @ ΟΤΙ ΝΑ 'NAI 07/12/2013 22:57:23

      Ο παράνομος αλλοδαπός έχει μια θέση στην φυλακή, για παραβίαση των νόμων του κράτους. Φυσικά το Ελληνικό σύνταγμα καλύπτει ΜΟΝΟΝ τους Έλληνες ΠΟΛΙΤΕΣ. Αυτό έλειπε να καλύπτει και την Ουγκάντα.

  59. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 06/12/2013 10:47:38

    Το αίτημα για την ανέγερση Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα έχει μακρά ιστορία. Ουσιαστικά ξεκινάει από τα τέλη του 19ου αιώνα και καταλήγει με το επίσημο αίτημα της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος το 2006 προς το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.(ΥΕΠΘ) Η τότε Υπουργός Παιδείας κα Μαριέττα Γιαννάκου ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα και περί τα τέλη του 2006 έφερε σχέδιο νόμου στη Βουλή που υπερψηφίστηκε και πλέον αποτελεί Νόμο του Κράτους (Ν.3512/2006).Ο συγκεκριμένος νόμος μεταξύ άλλων προβλέπει την ίδρυση Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ) μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών». Σκοπός του ΝΠΙΔ είναι η διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση του Ισλαμικού Τεμένους που θα ανεγερθεί στα όρια του Δήμου Αθηναίων για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των Μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική. Το ιδρυόμενο από το Ν.3512/2006 ΝΠΙΔ διοικείται από επταμελές(7 μέλη) Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ) στο οποίο πέρα από Έλληνες κρατικούς λειτουργούς( 4 μέλη) συμμετέχουν και ένας εμπειρογνώμονας με γνωστικό αντικείμενο σχετικό με την Ισλαμική θρησκεία και δύο(2) εκπρόσωποι των Μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική που επιλέγονται από τον Υπουργό Παιδείας μεταξύ των προτεινόμενων από δύο νομίμως συγκροτημένα και πλέον αντιπροσωπευτικά σωματεία Μουσουλμάνων της Αττικής. Οι πόροι του ΝΠΙΔ διακρίνονται σε τακτικούς που προέρχονται από επιχορηγήσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού του ΥΕΠΘ για τη λειτουργία και συντήρηση του Τεμένους και έκτακτους που προέρχονται από επιχορηγήσεις, δωρεές, κληρονομιές, κληροδοσίες και κάθε είδους εισφορές φυσικών ή νομικών προσώπων κλπ.

    Η Αθήνα σύμφωνα με πολλούς αναλυτές και τους εκπροσώπους Μουσουλμανικών οργανώσεων είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα στην οποία δεν λειτουργεί επίσημο Ισλαμικό Τέμενος. Είναι όμως ακριβής αυτός ο ισχυρισμός; Στην Αθήνα ήδη από τον Ιούνιο του 2007 λειτουργεί λατρευτικός χώρος χωρητικότητας περίπου 3.000 ατόμων( σύμφωνα με την κα Χάλα Ακάρι εκπρόσωπο του Ελληνο-Αραβικού Μορφωτικού και Πολιτιστικού Κεντρου) μέσα στο κτίριο που στεγάζει το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό και Πολιτιστικό κέντρο στο Μοσχάτο. Το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό και Πολιτιστικό Κέντρο λειτουργεί νόμιμα από το 2001 και το 2007 μετεγκαταστάθηκε από τους Αμπελόκηπους στο Μοσχάτο σε κτίριο που αγόρασε και ανακαίνισε έναντι 2,5 εκατ. Ευρώ Σαουδάραβας επιχειρηματίας. Επομένως αναρωτιέται κανείς γιατί όλη αυτή η προπαγάνδα ότι δεν υπάρχει στην Αθήνα νόμιμος χώρος λατρείας για τους Μουσουλμάνους. Εξυπηρετούνται κάποιες σκοπιμότητες ή απλά επικρατεί άγνοια;

    Εκτός αυτού λειτουργούν περισσότερα από 100 άτυπα τζαμιά σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Τα τζαμιά αυτά βέβαια λειτουργούν ημι-παράνομα και αυτό είναι και ένα από τα βασικά επιχειρήματα που επικαλούνται όσοι προκρίνουν την κατασκευή του επίσημου Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών. Όμως θα μπορούσαν οι ελληνικές αρχές εφόσον τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας να νομιμοποιήσουν ένα μεγάλο μέρος αυτών των άτυπων τζαμιών και να μην χρειαστεί να κατασκευαστεί ένα μεγάλο Τέμενος που μπορεί να οδηγήσει σε δημιουργία Ισλαμικού γκέτο, όπως η εμπειρία από άλλα ευρωπαϊκά κράτη μας έχει διδάξει.

    Για τους Μουσουλμάνους της Ελλάδας θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι Ελληνες, ποιοι νόμιμοι μετανάστες και ποιοι λαθρομετανάστες. Κατά συνέπεια απο τον αριθμό τους θα προκύψει και ο λόγος της κατασκευής τους τεμένους.

    Πολλοί θα ανατρέξουν στην πολιτική πίεση της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος υπό τον Ναίμ Ελγαντούρ.Οι σχέσεις της Μουσουλμανικής Ένωσης της Ελλάδας με την μουσουλμανική αδελφότητα υπαρκτές και διόλου υπόγειες.Παρακλάδι της Μουσουλμανικής αδελφότητας και η γνωστή Τουρκική Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) ΙΗΗ .Παραδόξως το Κίνημα Γκιουλέν είναι αντίθετο στις πρακτικές της ΙΗΗ και παραδόξως το «Ίδρυμα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Ελευθεριών και Ανθρωπιστικής Βοήθειας (Internationale Humanitare Hilforganisation - IHH) είναι αυτό που έχει αναλάβει εργολαβικά στα Βαλκάνια την ενίσχυση της Ισλαμικής Τζιχάντ στην Συρία καθώς το κίνημα του Ουαχαμπισμού έχει πολύ βαθιές ρίζες

    Αυτό που μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα είναι να αποφευχθεί να περάσει υπό τον έλεγχο της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος το υπό ανέγερση Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών. Πως μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτό; Η λύση είναι εξαιρετικά απλή. Θα πρέπει να μην οριστεί στο Ισλαμικό Τέμενος ιμάμης που θα προταθεί από τη Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος, καθώς επίσης και να μην οριστεί εκπρόσωπός της στο Δ.Σ του ΝΠΙΔ που είναι αρμόδιο για τη λειτουργία του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών. Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλιστεί ότι το Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών θα χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των Μουσουλμάνων και όχι για την αύξηση της επιρροής ατόμων και οργανισμών που συνδέονται με εξτρεμιστικές Ισλαμιστικές οργανώσεις όπως η Μουσουλμανική Αδελφότητα.

    Πρέπει κάποια να τα ξεκαθαρίσουμε άλλο τζαμί και άλλο τέμενος.Επίσης δεν μπορεί στο όνομα καμιάς λογικής να υπάρχει ταύτιση της Τουρκίας με το Ισλάμ γιατί απλά αυτό επιδιώκει η Τουρκική διπλωματία.Οσοι το πρεσβεύουν αναπαράγουν την τουρκική προπαγάνδα. Με την Τουρκία θα τις λύσουμε τις διαφορές μας σε άλλο επίπεδο και όχι πάνω στο Ισλάμ

    Το Ισλάμ ως θρησκεία αποτελεί και ταυτόχρονα πολιτική πρόταση.Είθισται δε κύκλοι αδελφοτήτων να παραγνωρίζουν το δίκαιο της δυτικής χώρας που εδρεύουν αναγορεύοντας την εξουσία τους πάνω απο αυτό , όμως σε ότι αφορά την προστασία που αυτό τους προσφέρει και τα δικαιώματα που απολαμβάνουν δεν επιθυμούν την μετάλλαξη του. Το ότι το υποτιθέμενο Ήπιο ή μετριοπαθές Ισλάμ αποτελεί τον προθάλαμο των τζαχαντιστών είανι πραγματικότητα. πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίσουμε όλα τα επιμέρους ζητήματα με τρόπο που θα προστατεύει την Χώρα μας.Αυτό χρειάζεται έρευνα, κριτική και προπαντός ψυχραιμία.Οι κορώνες δεν ωφελούν όπως δεν ωφέλησαν ποτέ αυτόν τον τόπο, ούτε οι θερμοκέφαλοι παρήγαγαν πολιτικό πολιτισμό.
    Με υλικό απο το rimse.gr

  60. evan avatar
    evan 06/12/2013 11:16:25

    Στην Ιταλια έφτιαξαν το μεγαλυτερο τζαμί της Ευρώπης - στη Ρωμη μάλιστα οπου βρίσκεται το Βατικανό - με χρηματοδοτηση του Βασιλια της Σαουδικης Αραβίας παρακαλώ. Αυτοί δεν ξέρουν ειναι βλάκες, εμεις τα ξέρουμε ολα καλύτερα.

  61. evan avatar
    evan 06/12/2013 11:40:47

    Οταν λεμε "Ο πολυπολιτισμός», αδέρφια, απέτυχε παντού" Τι ακριβώς εννοούμε? Συμεριλαμβανουμε τους Ελληνες και τους Ιταλους στην Γερμανία? Τους Πορτογάλους της Ελβετιας? Τους Φιλιπινεζους που ζουν στην Ελλαδα και αλλου? Τους εκατομμύρια Λιβανεζους της Βραζιλιας? Ποιον ενόχλησαν ολοι οι παραπανω? Ενα χρήσιμο πολυπολιτισμικο περιβάλλον σε κάποιο δυτικο πανεπιστήμιο ειναι κακο? Το οτι απολαμβανουμε στις δυτικες χωρες χιλιάδες εστιατόρια διεθνούς κουζίνας? Μονάχα κακα εχει η πολυπολιτισμικοτητα?
    Μην ξεχνάτε οτι πολεις οπως Νεα Υορκη, Λονδινο Βερολίνο, Ριο ντε Τζανειρο, στηρίζουν την γοητεία τους σε μεγάλο βαθμο στην κοσμοπολιτικη/πολυπολιτισμικη ατμόσφαιρα και εκατομμύρια άνθρωποι θέλουν να ζουνε εκει για αυτο το λογο, περα απο το οικονομικό.

  62. Π.Δημητριάδης avatar
    Π.Δημητριάδης 06/12/2013 13:30:42

    Συγχαρητήρια κ. Κρανιδιώτη για τον ορθό, με επιχειρήματα και ξεκάθαρο λόγο σας. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας και θεωρώ ότι μάλλον θα έπρεπε να είμαστε λιγώτερο ελαστικοί και ενδοτικοί στα εθνικά μας θέματα. Είνα βασική αρχή στις διαπραγματεύσεις ότι αν υποχωρήσεις αρχικά σε κάτι ασήμαντο και μικρό είναι βέβαιο ότι ευθύς αμέσως ο αντίπαλός σου θα σου ζητήσει κάτι μεγαλύτερο και τότε τι θα κάνεις; Γι' αυτό από την αρχή πρέπει να είσαι ξεκάθαρος και απόλυτος στις θέσεις σου χωρίς ενδοτισμούς και υποχωρήσεις. Επί του πρακτέου: Συγκέντρωση όλων των υγιώς σκεπτομένων και παρεμπόδιση της έναρξης των εργασιών για να πισθούν οι κυβερνώντες ότι πρέπει να αφουγκράζονται και την κοινή γνώμη και να μη αγνωούν το θρησκευτικό συναίσθημα του Ελληνικού λαού.

  63. katohos avatar
    katohos 08/12/2013 08:02:09

    ας τους απελασουν ολους αυτους τους εισβολεις παρανομους και τοτε δεν θα υπαρχει καμμια αναγκη να γινεται λογος για τεμενη κτλ. οσο κρατας το προβλημα μεσα σου τοσο πιο μεγαλο το κανεις. αλλα η κυβερνηση οχι μονο δεν θελει να δωσει την σωστη λυση, θελει να διατηρησει και να διογκωσει το προβλημα. μερικα πραγματα φαινονται απο την πρωτη μερα δεν θελει πολυ.και η συγκυβερνηση μας το εχει δειξει ξεκαθαρα αυτο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.