#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/05/2013 14:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι στους φασίστες

[caption id="attachment_216154" align="alignnone" width="600" caption="Αυτή η φωτογραφία είναι από αιμοδοσία της Χρυσής Αυγής. Ο βουλευτής Ηλιόπουλος έχει σε τατουάζ τον ναζιστικό χαιρετισμό Sieg Heil σημαίνει «χαιρετίζω» τη νίκη και είχε υιοθετηθεί από τους ναζιστές μετά το 1930. Πρόκειται για έναν υποχρεωτικό και για τους πολίτες χαιρετισμό και προβλέπονταν μέχρι και ποινές κάθειρξης. Σήμερα έχει απαγορευτεί σε πολλές χώρες της Ευρώπης"][/caption]

Ξεφεύγει πλέον από τα όρια κάθε έννοιας δημοκρατικής διαδικασίας και ελευθερίας του λόγου, τα όσα συμβαίνουν στο ελληνικό, κοινοβούλιο, κι όχι μόνο, με πρωταγωνιστές βουλευτές της Χρυσής Αυγής, εκλεγμένους δηλαδή εκπροσώπους στο κοινοβούλιο,

Παρά το γεγονός ότι όπως έχουμε γράψει και παλιότερα, η μεταπολιτευτική δημοκρατία δεν διάγει τις καλύτερες ημέρες της και παρουσιάζει τραγικά στοιχεία παρακμής και σήψης, πλέον έχουμε να κάνουμε με ωμή παραβίαση της ελληνικής Δημοκρατίας.

Πριν λίγες ημέρες μέσα στη Βουλή ο θεωρητικός της Χρυσής Αυγής, Χ. Παπάς παραδέχθηκε ότι έχει γράψει ύμνους υπέρ του Χίτλερ και του εθνικοσοσιαλισμού, αυτού που αιματοκύλισε τον πλανήτη και προκάλεσες χιλιάδες νεκρούς στην Ελλάδα.

Είναι το ίδιο φασιστικό μπουμπούκι που είχε σηκώσει τη σημαία της Χούντας, το περίφημο πουλί. Κατά καιρούς στη Βουλή γίνεται ο κακός χαμός με απίστευτες ύβρεις και προκλήσεις από τους μπράβους της Χρυσής Αυγής που νομίζουν ότι βρίσκονται σε νυχτερινό κέντρο ή στα χαμαιτυπεία που συχνάζουν. Όμως, αυτό που έγινε σήμερα με τον βουλευτή Ηλιόπουλο έχει πλέον ξεπεράσει κάθε όριο. Πρόκειται για ναζιστική πρόκληση που δε μπορεί να περάσει έτσι και να μη γίνει τίποτε.

Ο βουλευτής Ηλιόπουλος, αφού έβρισε τους πάντες και ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Γ. Δραγασάκης, ενεργοποίησε για πρώτη φορά το άρθρο 80 του κανονισμού για αποβολή βουλευτή που ξεφεύγει από τα όρια της ευπρέπειας, μαζί με άλλους συντρόφους του, φώναζαν Χάιλ Χίτλερ. Προφανώς περήφανοι για την ιδεολογική τους καταγωγή.

Μπορεί κάποιοι νοσταλγοί του ναζισμού να είναι περήφανοι που έχουν βρει εκπροσώπηση στο ελληνικό κοινοβούλιο. Μπορεί κάποιοι να πανηγυρίζουν που κάποιοι... λεβέντες, πρώην μπράβοι όπως ο κ. Ηλιόπουλος, να λένε «τα πράγματά με το όνομά τους». Η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού, όμως, λέει όχι στους φασίστες, απ' όπου κι αν προέρχονται.

Ειδικά λέει όχι στους νοσταλγούς των πιο μαύρων σελίδων της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Λέει όχι στους νεοναζιστές οι οποίοι τολμάνε να τραβάνε ακόμη και πιστόλια ή να απειλούν την ίδια τη δημοκρατία, όπως και όποτε γουστάρουν.

Είπαμε και παλιότερα. Είναι χίλιες φορές καλύτερη μια «κουτσή» δημοκρατία, παρά να κάνει κουμάντο μια φασιστική συμμορία, τυχάρπαστων ψευτόμαγκων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Scarface avatar
    Scarface 17/05/2013 14:39:09

    Να αφαιρεθει αμεσως η εδρα του βουλευτη που φωναξε "χαιλ χιτλερ". Μονο ομως αμα ειναι χρυσαυγιτης. Αμα ειναι συριζα, οπως γραφουν ολες οι ειδησεογραφικες ιστοσελιδες, ε τοτε, δεν πειραζει.

    Κι εγω ειχα θιχτει οταν προσφατα αποκαλεσανε βουλευτες μεσα στη βουλη εθελοδουλοιυς, μερκελιστες, προδοτες, δοσιλογους κλπ αλλα δυστυχως, τοτε ουτε προταση μομφης, ουτε αφαιρεση του λογου ουτε τιποτα.

    Ειναι τελικα η καταδικη της ΝΔ να τρεχει παντα πισω απο την αριστερα στην ελλαδα.

    Υ.Γ. Πριν απο λιγο στη βουλη ο κυριος Ρουπακιωτης δηλωσε οτι το νομοσχεδιο θα κατατεθει ως εχει αφου ειναι βουληση του πρωθυπουργου. Κανενα ΣΧΟΛΙΟ?

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Scarface 17/05/2013 17:03:58

      Συμφωνώ. Να καταδικαστεί αν είναι "νοσταλγός", όπως λέει το άρθρο. Αλλά πώς μπορεί να νοσταλγεί κανείς κάτι που δεν έζησε, αυτό δεν το ξέρω.

      Επίσης, πρέπει να επισημανθεί ότι είναι πολύ σοβαρότερο να λες "Sieg Heil" (ζήτω η νίκη), παρά να είσαι απόγονος Γερμανοτσολιάδων, που έκαναν περιουσία συναλλασσόμενοι στην Κατοχή με τον κατακτητή. Και από τέτοιους, Γερμανοτσολιάδες και απογόνους, έβριθε και βρίθει η Βουλή. Χρειάζονται κι ονόματα;

      • Επισκέπτης avatar
        Επισκέπτης @ Επισκέπτης 18/05/2013 13:56:01

        >ότι είναι πολύ σοβαρότερο να λες “Sieg Heil”<

        Το ακριβώς αντίθετο ήθελα να γράψω: "Είναι λιγότερο σοβαρό". Αν και αυτονόητο, ζητώ συγγνώμη.

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ Scarface 17/05/2013 18:46:01

      Οπως ο " κουρασμένος " της Ραφήνας (έκφραση του βαθέως σάπιου σηστημικού παρακράτους της αριστεράτζας που πνέει τα λοίσθια ) έτσι και ο " ανοιχτομάτης " ( από τα ίδια χαλκεία βγαλμένη η έκφραση...) θάχει την ίδια τύχη... όταν θάρθει η ...ώρα του...
      Δυστυχώς όταν δεν έχουν το ανάλογο ανάστημα (π.χ. του Εθνάρχη και άλλων Ανδρών της Δεξιάς) και σέρνονται πίσω από τα εφήμερα ψηφαλάκια η επικράτησή τους είναι παρένθεση στη κατρακύλα...
      Δυστυχώς σκοτώνουν τ΄άλογα όταν γερνούν.... ή πεθαίνουν μόνα τους.

    • WY avatar
      WY @ Scarface 17/05/2013 20:23:42

      Μά τό ομολόγησε ό ίδιος ό Γ.Πάντζας στό ΣΚΑΙ(μεσημεριανή εκπομπή/Αντωνοπούλου) on lline!!
      Διατί τό αμφισβητείς???

  2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/05/2013 14:49:28

    "Οχι δυο μετρα και δυο σταθμα"!!!

    Για το ΚΚΕ που αποκατεστησε επισημα τον Στάλιν, τον μεγαλυτερο εγκληματια ηγετη του 20ου αιωνα, εχετε να πειτε κατι; Το ΚΚΕ ανηκει στο δημοκρατικο τοξο;

    • Περικλής avatar
      Περικλής @ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 17/05/2013 15:36:30

      Δεν είναι το ίδιο. Ο Στάλιν δεν επιτέθηκε και δεν κατέκτησε την Ελλάδα οπότε δικαίως δεν τον μισούμε το ίδιο. Όπως στην Ουκρανία που βρισκόταν υπό Ρωσική κατοχή μισούν ίσως περισσότερο τον Στάλιν από τον Χίτλερ.

      • Antonis avatar
        Antonis @ Περικλής 17/05/2013 15:59:19

        Αν οι συμμορίτες είχαν επικρατήσει των πατριωτικών δυνάμεων της κεντροδεξιάς να είσαι σίγουρος ότι θα είχε μπουκάρει και ο Στάλιν και θα ήμασταν σήμερα κάτι σαν την Αλβανία. Να είναι καλά ο Τσόρτσιλ που μας αντάλλαξε με την Πολωνια όταν μοιράζανε τον πλανήτη. Επίσης μάθε για τις σφαγές των Ελλήνων του Πόντου από τον Στάλιν. Μάθε και για την βοήθεια της ΕΣΣΔ στον Κεμάλ στον πόλεμο της Μικρασίας (όταν ο ναζισμός δεν υπήρχε καν ακόμα στο προσκήνιο). Η Ελλάδα υπέφερε τα πάνδεινα και από την Σοβιετία.

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ Antonis 17/05/2013 16:13:00

          Δεν υπήρχε περίπτωση να επικρατήσουν οι αριστεροί των δεξιών λόγω της Γιάλτας. Οπότε άς αφήσουμε τα αν γιατί δεν οδηγούν πουθενά. Κατά τα άλλα δεν είπε ότι δεν έκανε ο Στάλιν σφαγές, αλλά ότι οι σφαγές του Χίτλερ επηρέασαν περισσότερο σχετικά το μέσο Έλληνα. Καθώς κανένας συγγενής μου δεν υπέφερε από το Στάλιν το να εξυμνεί ή όχι κανείς το Στάλιν μου είναι το ίδιο με το να εξυμνεί κανείς οποιοδήποτε μεγάλο ηγέτη-σφαγέα. Είναι σφαγείς οι οποίοι δεν επηρρέσαν τους προγόνους μου.

          Απεχθάνομαι περισσότερο το Χίτλερ ή το Μωάμεθ τον Πορθητή γιατί και σφαγείς ήταν και επηρρέασαν άμεσα και αρνητικά τους προγόνους μου και άρα εμένα. Όπως και ένας Βούλγαρος π.χ. θα απεχθάνεται περισσότερο το Βασίλειο το Βουλγαροκτόνο γιατί ήταν σφαγέας-μεγάλος ηγέτης που επηρρέασε αρνητικά τους προγόνους του.

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Περικλής 17/05/2013 20:49:15

            Κάνετε λάθος. Η Γιάλτα ήταν μεταγενέστερη των Δεκεμβριανών, ήταν στις αρχές του 1945. Ο Στάλιν είχε μεν συμφωνήσει να αφήσει την Ελλάδα στους Άγγλους ήδη από το 1943, αλλά αν κέρδιζε το ΚΚΕ τα Δεκεμβριανά του 1944 - από μια τρίχα κρίθηκε η τύχη της Αθήνας, όλη η υπόλοιπη Ελλάδα ήταν υπό την κατοχή του κομμουνιστικού ΕΛΑΣ - τότε τι θα του έλεγε ο Τσώρτσιλ στην Γιάλτα; Διώξε τους δικούς σου για να πάω εγώ; Ναι, θα έσπευδε να τους διώξει ο Στάλιν!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Περικλής 17/05/2013 23:01:02

            Σφαγιάστηκαν πολλοί Ελληνες όμως από ανθρώπους που έπιναν νερό στο όνομα του Στάλιν. Και ο παππούς μου παραλίγο να ήταν ανάμεσά τους. Δες και το σύνολο λίγο. Μην είσαι τόσο αυτιστικός...

        • IOKLOS ZARAS avatar
          IOKLOS ZARAS @ Antonis 18/05/2013 12:40:11

          Oxι της "κεντροδεξιάς", αλλά της ΔΕΞΙΑΣ, της καθαρόαιμης ΔΕΞΙΑΣ,, που όπως πολύ σωστά λεει ο Μακρής στο βιβλίο του για τον Κίτσο Μαλτέζο, μετά τον συμμοριτοπόλεμο γύρισε και βρήκε τα πάντα κατειλημμένα από τη γλίτσα του κέντρου. Ήταν 30-35 ετων και επρεπε να ζήσει και γιαυτό την κατάπιε η θολή "εθνικοοφροσύνη" των λαμογιοειδών. Οι κομμουνιστές πάσης φύσεως (είτε ορθόδοξοι του κκε είτε μεταλλαγμένοι) ειναι αχρηστη φαρα που δεν μπορει να επικρατήσει παρα μόνο σε βαρεως νοσούσες κοινωνίες. Το κέντρο να φοβάστε και να συχαίνεστε - αυτοί είναι οι άνθρωποι του "ναι μεν, αλλά....."που μας εφεραν ως εδώ

      • Κυψελιώτης avatar
        Κυψελιώτης @ Περικλής 17/05/2013 18:07:25

        Έσφαξε χιλιάδες 'Ελληνες και Αμρένιους.
        Δεν ντρέπεσαι λίγο;

      • Τάσος avatar
        Τάσος @ Περικλής 17/05/2013 19:09:49

        Τους Έλληνες του Πόντου που τους εξόρισε στο Καζακστάν και στην Σιβηρία κύριε; Ή έχετε επιλεκτική μνήμη μην τυχόν και πειραχθεί η ιερή αγελάδα απορρόφησης κραδασμών του ΚΚΕ!

        • Περικλής avatar
          Περικλής @ Τάσος 17/05/2013 19:31:51

          Δεν είναι το ίδιο. Και ο Κεμάλ Ατατούρκ σκότωσε πολλούς Έλληνες αλλά ο Χίτλερ είναι χειρότερος κατ' εμέ. Ίσως λόγω βιωμάτων επειδή δεν έχω καμία σχέση με Πόντο/Μ. Ασία και οι πρόγονοί μου μόνο από τους Γερμανούς έχουν βρει μπελά να οφείλεται αυτή μου η άποψη. Αν είχα πρόγονο Πόντιο ίσως είχα άλλη άποψη.

          • Θησειώτης avatar
            Θησειώτης @ Περικλής 17/05/2013 19:42:11

            Έχεις χάσει λίγο τη μπάλα παίχτη. Στην αρχή μιλάς για έλληνες και όταν σου γράφουν για τις σφαγές των ελλήνων του πόντου από τον στάλιν και τη συμπαιγνία μπολσεβίκων-κεμάλ σε βάρος των ελλήνων του πόντου, λες ότι δεν έχεις καταγωγή από αυτά τα μέρη. Μάθε λοιπόν ότι εκτός του τελευταίου σοβιέτ (Ελλάδα), σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη θεωρούνται ίδιας βαρύτητας τα εγκλήματα χίτλερ και στάλιν.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Περικλής 17/05/2013 22:55:03

            Ἀγαπητέ Περικλή,ὅλοι ἐκείνοι πού διά μέσου τῶν αἰώνων κύλησε ἑλληνικό αἷμα στίς φλέβες τους,σέ ὅποια γωνιά τῆς σημερινῆς Ἑλλάδος,ἤ πάλαι ποτέ Ἑλληνικῆς γῆς ἔζησαν καί μεγαλούργησαν:
            Πόντος,Καππαδοκία,Μικρά Ἀσία,Βυζάντιο καί ὅπου ἀλλοῦ,εἶναι πρόγονοι ὅλων μας.

          • ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ avatar
            ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ @ Περικλής 18/05/2013 15:48:01

            Περικλής η επιλεκτική ματιά σου στα γεγονότα της ιστορίας αλλά και η ημιμάθεια σου τσακίζει κόκαλα. Σιώπησε επιτέλους.

        • WY avatar
          WY @ Τάσος 18/05/2013 10:19:02

          Mέσα σέ 50 χρόνια σοβιετικής τρομοκρατίας,εξοντώθησαν ανηλεώς 9 εθνότητες (15-20 εκατ.),μεταξύ δέ αυτών Έλληνες τού Καυκάσου,Γερμανοί τού Βόλγα,Τάταροι τής Κριμαίας κ.α.!!
          Στά 5 χρόνια πού διήρκεσε ό εμφύλιος (συμμοριτοπόλεμος),ό Δημοκρατικός(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) στρατός/ΕΛΑΣ-ΚΚΕ,κατέσφαξε κυριολεκτικά 110.00 Έλληνες αθώους πολίτες-γυναικόπαιδα (σχετ.έκθεση τού ΟΗΕ).
          Είναι αυτοί,πού στήν χθεσινή ομιλία του στήν βουλή ό Τσίπρας ανέφερε, ότι αυτοί καί μόνον αυτοί (ΕΛΑΣΙΤΕΣ) επολέμησαν διά τήν απελευθέρωσιν(??????) τής Ελλάδος -σέ ποία μάχη άραγε???Έστω ΜΙΑ πού νά είναι καταγεγραμμένη στήν Ιστορία- ενώ ό υπόλοιπος Ελληνικός πληθυσμός/Εθνικός Στρατός,συνεργάσθηκε μέ τούς ΝΑΖΙ!!!!

          Τά πράγματα είναι πλέον ξεκάθαρα καί **Τό Εθνικό Δίλημμα**,πού τίθεται είναι ΕΝΑ :

          Ή μέ τίς δυνάμεις τών εραστών τού ακραιφνούς Σταλινοφασισμού (Τσίπρας,Λαφαζάνης,Μηλιός,Λιόλιος,
          Τσακαλώτος,Δραγασάκης κ.α.) ή μέ τήν ΕΛΛΑΔΑ!!!!

      • charulisN avatar
        charulisN @ Περικλής 18/05/2013 12:40:14

        Ο Στάλιν ήταν από τους πρώτους που άσκησε βέτο –στους Τσόρτσιλ και Ρούσβελτ– και έτσι η Ελλάδα δε ωφελήθηκε –προσάρτηση της Βόρειας Ηπείρου- όταν τελείωσε ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος γιατί η Αλβανία συνεργάστηκε με τον άξονα.
        Ο Στάλιν δεν επιτέθηκε στην Ελλάδα αλλά εξόρισε και δολοφόνησε εκατοντάδες χιλιάδες σε στρατόπεδα όπως Γιαγόντνογε, Χατινάχ, Οροτουκάν, Ουστ Τασκάν, Βέχνιχ, Ατ Ουριάχ, Ντέμπιν, Μπελίτσιγιε, Σπόρνογιε, Ουστ Τάγιοσμιχ, Προλετάρσκιι, Πετιλένκα, Ιζβεστκόβε, και πολλά άλλα.

  3. GO avatar
    GO 17/05/2013 15:00:24

    Όχι και πάλι όχι στους φασίστες!
    Όχι και πάλι όχι στους νοσταλγούς των ωλετήρων (δις) της Ευρώπης.

    • GO avatar
      GO @ GO 17/05/2013 20:51:18

      Συγγνώμη για το παραπάνω προφανές λάθος μου.

  4. ApoTel avatar
    ApoTel 17/05/2013 15:02:52

    Σε ποιο λεξικό της Ελληνικής οι λέξεις 'σούπα' και 'μίστερ' θεωρούνται βρισιές;
    Πιο πολύ έπρεπε να μας απασχολεί ότι ο Δραγασάκης λειτούργησε σαν κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΎΡΙΖΑ και όχι σαν προεδρεύων της συνεδρίασης. Και δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει αυτό

    • mezapos avatar
      mezapos @ ApoTel 17/05/2013 17:44:29

      Μόνο και μόνο που κυκλοφορεί με το "Ζιγκ χάϊλ", μαγαρίζει όποιον χώρο κι αν βρίσκεται. Εκτός αυτού, πως την είδε ο Ηλιόπουλος, γιδοβοσκός, να φωνάζει "χειροκοτείστε γίδια", κ.λ.π. Πλάκα μας κάνεις ρε μεγάλε;

      • Orgilos avatar
        Orgilos @ mezapos 17/05/2013 17:51:04

        Οι κακάσχημες πασιονάριες του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. με το κόκκινο γαρύφαλλο στο πέτο δεν εξευτελίζουν το γυναικείο φύλο;

        Πάντως πιο ακραίο τον Ηλιόπουλο από Συριζαίους και Κομμουνιστές δεν τον βλέπω. Ο άλλος πέταξε το μνημόνιο στα έδρανα και δεν έγινε τίποτα. Μάλλον κάποιοι βλέπουν μόνο με ένα μάτι. Φαίνεται όμως ότι οι κομμουνιστές έχουν με κάποιον τρόπο αποκτήσει το δικαίωμα να βρίζουν και να ασχημονούν χωρίς κανείς να μπορεί να τους πειράξει...

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ mezapos 17/05/2013 22:59:29

        Παρακολούθησα τη σκηνή. Ο Ηλιόπουλος απεβλήθη επειδή δεν ανακαλούσε το Mr Alexis. Όχι για το tatoo (που το βρίσκω αποκρουστικό). Εκ των υστέρων είπε για γίδια. Ο Δραγασάκης φέρθηκε σαν εκπρόσωπος του Σύριζα και έδειξα καθαρά ότι βουλή με κυβέρνηση Σύριζα θα είναι εξίσου πλασματική όσο με κυβέρνηση ΧΑ....
        Όμοιος στον όμοιο...

  5. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 17/05/2013 15:03:12

    Φασίστες και ανεξέλεγκτη μετανάστευση πάνε μαζί, είναι κοινωνική αντίδραση το πρώτο έναντι του δεύτερου. Αν δεν θέλουμε φασίστες, εφαρμόστε αυστηρό μεταναστευτικό μοντέλο και απελάστε άμεσα όλους τους λαθρομετανάστες.

    • ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ avatar
      ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ @ Φοιτητης 17/05/2013 15:45:37

      +++++

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Φοιτητης 17/05/2013 16:09:43

      Αν όλες οι πολιτικές δυνάμεις τις χώρας δεν κατανοήσουν αυτό που συζητείται παντού και αναγνωρίζουν οι περισσότεροι Έλληνες, ότι η λαθρομετανάστευση και η είσοδος φανατικών ισλαμιστών στη χώρα είναι πολεμική επιχείρηση των Τούρκων κατά της χώρας μας, που χρηματοδοτείται από αραβικά κέντρα εξουσίας (Κατάρ, Σ. Αραβία), με σκοπό την καταρχήν αλλοίωση του πληθυσμού και στη συνέχεια κατοχή και εξαφάνιση της Ελλάδας, τότε η ΧΑ θα αναδειχθεί ως η μόνη πολιτική δύναμη που μπορεί να προστατέψει τους Έλληνες από τις ορδές των ισλαμοφασιστών.

      • Jiannis avatar
        Jiannis @ Κώστας Σταματάκης 17/05/2013 17:11:50

        +1000
        Προς τα εκεί πάει το Πράγμα. Έχουμε εισβολή Iσλαμοφασιστον και κυνηγάμε "Ναζίδες"...

  6. karasumi avatar
    karasumi 17/05/2013 15:10:42

    Εδώ θάμαστε και να δείτε που θα μας πούνε τώρα ότι το Sieg Heil ήταν αρχαίος ελληνικός χαιρετισμός. Κι όλοι οι κρυφοχρυσαυγίτες θα μας λένε πως η ΝΔ χάνει ψηφοφόρους γιατί τρέχει πίσω από την αριστερά και δεν κάνει πλάτες στους ναζιστές.

    • τασος avatar
      τασος @ karasumi 17/05/2013 21:32:46

      πραγματικα ,θαυμαζω το αποσταγμα της πολυωρης σκεψης σου και ειμαι σιγουρος για αυτο ,ωστε να καταληξεις κατηγορηματικα στην παραπανω εκφραση δια του λογου σου.πραγματικα θαυμασιο.οσον αφορα το τροχαδι πισω απο αυτα που αναφερεις ,λιγο μνημη δια μεσω των χρονων και θα δεις οτι μαλλον ,μιλαμε για αληθινο τρεξιμο. απλως το πληρωμα του χρονου ηταν καθοριστικο στο να ξυπνησουμε και να δουμε με τρομο το τι ψηφιζαμε μεχρι τωρα.Ν.Δ,ψηφιζαμε για να σου φυγει και η απορια.

  7. factorx avatar
    factorx 17/05/2013 15:59:05

    Επιχείρηση συκοφάντησής του από τη Χρυσή Αυγή κατήγγειλε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Σταύρος Κοντονής με δήλωσή του.

    «Οι εραστές του ναζισμού στην ελληνική κοινωνία, λίγες μέρες αφότου αποκαλύφθηκε στη Βουλή η σύνταξη από στελέχη τους κειμένων εξυμνητικών προς τον Αδόλφο Χίτλερ και τα ίδια στελέχη τα χαιρέτισαν σαν καρπό της νιότης τους, επεχείρησαν σήμερα με μεθόδους γκεμπελικής προπαγάνδας να με συκοφαντήσουν και να ρίξουν λάσπη σε βάρος μου σύμφωνα με τη θεωρία τους ότι «όλο και κάτι θα μείνει», ανέφερε ο κ. Κοντονής και κατήγγειλε ότι οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής, την ίδια μέρα που επιτέθηκαν στο Προεδρείο της Βουλής κατά τρόπο προσβλητικό και απολύτως αντίθετο στον Κανονισμό της Βουλής και την πολιτική ηθική, που μίλησαν χυδαία για τον πρόεδρο και τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, έρχονται να του προσάψουν φανταστικές κραυγές και λόγια, τα οποία ταιριάζουν και απορρέουν από αυτούς τους ίδιους.

    «Οι ανακοινώσεις τους τούς αποκαλύπτουν» ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημειώνοντας ότι οι βουλευτές του κόμματός του διαμαρτυρήθηκαν έντονα για τη δεύτερη, μέσα σε μια εβδομάδα, αναφορά στον Χίτλερ στη Βουλή μιας χώρας που έχει μαρτυρήσει από τον ναζισμό και κάθε αντίθετη παρουσίαση των γεγονότων από τη «Χρυσή Αυγή» βγαίνει κατευθείαν από τον βούρκο της γκεμπελικής προπαγάνδας.

    Εξάλλου, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας στον ραδιοσταθμό "Βήμα", για την ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής ότι εκείνος φώναξε το «Χάιλ Χίτλερ» στην Ολομέλεια της Βουλής, ανέφερε: "Ειλικρινά σας λέω ότι εκπλήσσομαι με το θράσος αυτών των ανθρώπων. Τι να πω;".
    Πρόσθεσε πως «Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ διαμαρτυρήθηκαν για αυτήν τη στάση. Στο προεδρείο ήταν εκείνη τη στιγμή προεδρεύων ο κ. Δραγασάκης, πήρε μέτρα εναντίον για τις ασχήμιες που έκαναν στην αίθουσα. Προσπαθούν τώρα, είναι προφανές, να μεταθέσουν το πρόβλημα αλλού.

    Κάποια στιγμή ακούστηκε από τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής το "Χάιλ Χίτλερ" και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, είπαν στο προεδρείο "Χάιλ Χίτλερ, τι είναι αυτά τα πράγματα!". Και εκεί αποχώρησαν οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Πρόκειται περί αίσχους».

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ factorx 17/05/2013 16:45:09

      Ο Κοντονής μιλώντας αμέσως μετά το περιστατικό στους δημοσιογράφους είπε ότι άλλοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και όχι αυτός φώναξαν ειρωνικά "Χάιλ Χιτλερ". Τώρα λέει άλλα !!!

  8. factorx avatar
    factorx 17/05/2013 16:48:43

    Αποκρουστική και απολύτως καταδικαστέα, χαρακτηρίζει η ΝΔ την προσπάθεια, όπως σημειώνει, των βουλευτών της Χρυσής Αυγής να μετατρέψουν σε καταγώγιο το Ελληνικό Κοινοβούλιο «χρησιμοποιώντας ακραία προσβλητικές, υβριστικές και αγοραίες εκφράσεις».

    Σε ανακοίνωσή του το κυβερνών κόμμα επισημαίνει ότι θα πρέπει να αντιληφθούν όσοι δεν το κατανοούν, ή αρνούνται επιμόνως να το συνειδητοποιήσουν, ότι η Βουλή έχει κανόνες οι οποίοι θα πρέπει να γίνονται σεβαστοί από όλους, χωρίς εξαιρέσεις.

    «Η Βουλή είναι ο Ναός της Δημοκρατίας και, είναι φυσικό, όσοι δεν ασπάζονται τις αρχές της, να μην αντέχουν και τους κανόνες του Κοινοβουλευτισμού», συνεχίζει, ενώ ασκεί κριτική και στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

    «Ακολουθώντας το παράδειγμα των Χρυσαυγιτών, καταφέρθηκε με ακραίες εκφράσεις εναντίον βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, με άψογη κοινοβουλευτική συμπεριφορά. Προτιμά να ξεχνά ο κ. Τσίπρας τους βουλευτές του κόμματός του, που έχουν φθάσει στο σημείο να απειλούν με λυντσάρισμα πολιτικούς και μάλιστα από το βήμα της Βουλής. Ας είναι βέβαιοι όλοι ότι δεν θα αφήσουμε την υπόθεση της Δημοκρατίας να γίνει αντικείμενο διαμάχης ανάμεσα στα δυο άκρα του πολιτικού φάσματος», καταλήγει η ανακοίνωση της ΝΔ.

  9. factorx avatar
    factorx 17/05/2013 16:50:29

    Σε καταδίκη της σημερινής στάσης των βουλευτών της Χρυσής Αυγής στην Ολομέλεια, προέβησαν οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι των υπόλοιπων κομμάτων.

    «Το Κοινοβούλιο πρέπει να λειτουργεί. Υπάρχει πολλές φορές, κακώς νοούμενη ανοχή στο ύψος των εκφράσεων και της κοινοβουλευτικής αντιπαραθέσεως. Εκεί πρέπει να υπάρχουν παρεμβάσεις του προεδρείου και εφαρμογή του Κανονισμού», υποστήριξε ο Μάκης Βορίδης, αφήνοντας ωστόσο αρκετές αιχμές και προς την αξιωματική αντιπολίτευση:

    «Συζητάμε αυτά τα απαράδεκτα φαινόμενα, αλλά έχουμε ζήσει τις ύβρεις που μας ανεβάζουν "δοσίλογους" και μας κατεβάζουν "ταγματασφαλίτες". Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη είναι "ναζί". Σήμερα η "Αυγή" έχει τίτλο "Επιστρατευμένοι στην ακροδεξιά". Αντιλαμβάνεστε πού οδηγούν αυτά;» αναρωτήθηκε ο κ. Βορίδης, επικαλούμενες και αποστροφές της σημερινής ερώτησης του Αλέξη Τσίπρα στην Ολομέλεια. Η καλλιέργεια ενός τέτοιου κλίματος, στρέφει την κοινωνία «στα άκρα της δεξιάς και τα άκρα της αριστεράς», τόνισε ο εκπρόσωπος της ΝΔ.

    «Ταυτίζετε ένα κόμμα όπως ο ΣΥΡΙΖΑ με τη Χρυσή Αυγή, στη λογική των "δύο άκρων". Τα επίχειρα αυτής της πολιτικής έρχονται μπροστά μας», απάντησε στον Μ. Βορίδη ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Π. Κουρουμπλής. «Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ακριβώς αυτή την εικονική πραγματικότητα που καλλιεργεί η ΝΔ, επεχείρησε να αποφλοιώσει. Δεν μπορεί στο βωμό των κομματικών συμφερόντων να προωθούνται λογικές που πλήττουν την ίδια τη Δημοκρατία», παρατήρησε ο κ. Κουρουμπλής, εκφράζοντας παράλληλα τη συμφωνία του να υπάρξει επικαιροποίηση του Κανονισμού της Βουλής.

    Εκπροσωπώντας τους Ανεξάρτητους Έλληνες, ο Νότης Μαριάς τάχθηκε υπέρ της εφαρμογής του Κανονισμού «σε όλα τα επίπεδα και έκταση, όπως έγινε και στη συγκεκριμένη περίπτωση με τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Θα πρέπει να πάψει να ακούγεται η εξύμνηση του φασισμού και του ναζισμού σ' αυτή την αίθουσα -κι αν κάποιοι επιθυμούν να αναβιώσουν το ρατσισμό και αυτές τις ιστορίες σε τούτη την κοινωνία, θα μας βρουν αντίθετους», δήλωσε ο κ. Μαριάς. Από την άλλη, ωστόσο, ο εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ επεσήμανε πως η αυστηρή εφαρμογή του Κανονισμού της Βουλής θα πρέπει να ισχύσει και ως προς τους υπουργούς, όπως για παράδειγμα στη χρήση που κάνουν της δυνατότητας κατάθεσης και υιοθέτησης τροπολογιών.

    «Καλύτερη συνεργασία του συνταγματικού τόξου», πρότεινε η Εύη Χριστοφιλοπούλου για λογαριασμό του ΠΑΣΟΚ. «Χρειάζεται νέος επικαιροποιημένος Κανονισμός, γιατί το Κοινοβούλιο μέχρι σήμερα δεν είχε αυτά τα ακραία παραδείγματα. Προτείνουμε αλλαγές στον Κανονισμό -γιατί υπάρχει και εντός και εκτός Κοινοβουλίου η αντιρατσιστική πρόκληση», ανέφερε η εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ.

    «Η Χρυσή Αυγή δεν αντιμετωπίζεται με υστερίες και φωνές. Την τρέφει η "θεωρία των δύο άκρων" και οι επιχειρήσεις-σκούπα», υποστήριξε ο Σπύρος Χαλβατζής του ΚΚΕ. «Μόνο το εργατικό ταξικό κίνημα μπορεί να ανακόψει τη δράση των ναζιστικών πρακτικών. Δεν θα αντιμετωπιστεί με την ΕΕ που εξισώνει ναζισμό και κομμουνισμό και βραβεύει τους συνεργάτες των ναζί, στην Ουκρανία και αλλού».

    «Κάποια στιγμή σ’ αυτήν την αίθουσα, πρέπει να γίνει αποκατάσταση του πολιτικού λόγου», παρατήρησε η εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Αριστεράς, Νίκη Φούντα. «Το προεδρείο πρέπει να είναι πιο αυστηρό στην τήρηση του Κανονισμού όσον αφορά αυτές τις συμπεριφορές», υποστήριξε.

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ factorx 17/05/2013 17:09:19

      Ότι δήθεν είπε και δεν είπε θα δείξουν η επόμενες Μέρες όπως έγινε ως τώρα κάθε φορα. Βγαίναν μετά και παίρναν η συκοφάντες τα λόγια τους πίσω.

      Η Προπαγάνδα πάει Σύννεφο. Ακόμα η Γιατροί τις Συμφοράς ("χωρίς Σύνορα") "παραερμήνευσαν" ότι είπε ο Αφγανός για δήθεν επίθεση τις ΧΑ. Τώρα κάνουν πως δεν έγινε τίποτα.

      Συνεχίστε παρακάτω και θα πάει στα 30% η ΧΑ.
      Έχει τουλάχιστον ξεκάθαρο Προφίλ αντίθετα με την άμορφη Μάζα τις ΝΔ.

      • ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
        ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ @ Jiannis 17/05/2013 17:26:50

        Δυστυχως αγαπητε @Jiannis αυτο ειναι το χειροτερο που θα συμβει ( 30% ΧΑ) και αποκλειστικα και οι μονοι υπευθυνοι ειναι τα κομματα του κοινοβουλιου.

        • Jiannis avatar
          Jiannis @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 17/05/2013 18:08:58

          Σύμφωνο απόλυτα.Τα δήθεν δημοκρατικά Κόμματα έχουν όλη την ευθύνη για την Κατάσταση. Δεν συμβιβάζονται ούτε με τους ιδιους τους τους Νομους.
          Αν ο Σαμαράς δεν βγάλει τα βελούδινα γαντία και φορέσει την σιδερένια Γροθιά κατά τις
          Αριστερανζας και την Mafia τις θα πάει στον Πάτο. Πρέπει νας τους Πολεμήσει σε όλα τα Μέτωπα. Μια καλή αρχή έγινε με την Επιστράτευση Καθηγητών. Ελπίζω να συνεχίσει και να πάει Κόντρα όσο γίνετε πασοκ και Τομάρ:
          ΚΑΙ Η ΝΔ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΉΣΕΙ ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΙΈΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ X.A.

          • Jiannis avatar
            Jiannis @ Jiannis 17/05/2013 18:09:39

            Den leo na tous peneuoun. APLA NA MIN APASXOLIONTE.

    • κανέλος avatar
      κανέλος @ factorx 17/05/2013 18:48:49

      ναζισμος κομμουνισμος ειναι το ιδιο πραγμα μην πω τον δευτερο χειροτερο απο τα αποτελεσματα της πρακτικης εφαρμογης του στις πλατες εκατομμυριων θυματων του .... το να προβαλλετε ανακοινωσεις των σταλινικων αποβλητων στην Ελλαδα απλως κανει την πολεμικη κατα της ΧΑ απλως αστεια

    • ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ avatar
      ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ @ factorx 18/05/2013 15:55:01

      όταν καταλάβεις ότι η υστερία με την οποία προβάλλονται τα γεγονότα μονόπλευρα μόνο αντίθετα αποτελέσματα θα επιφέρουν, θα είμαστε εδώ να τα ξαναανλύσουμε. Απλά μην αυτπατάστε ότι ο κόσμος τρώει κουτόχορτο.

  10. Tonia G. avatar
    Tonia G. 17/05/2013 17:06:50

    Δηλαδή τώρα που αποδείχτηκε πως ο συμπαθής παλαιός κωμικός κ. Πάντζας φώναζε "Χάι Χίτλερ" θα φάει αυτός την κόκκινή κάρτα από το Δραγασάκη;
    Μήπως να τον καλέσει ο αθλητικός εισαγγελέας;;;
    Και τι θα γίνει με τους ΑνΕλ που κάθε τρεις και λίγο φωνάζουν "Πρόδοτη" όποιον τους καπνίσει; Αμ το ΚΚΕ που θέλει να ανατρέψει το πολίτευμα;
    Δύσκολα τα πράγματα άμα χάσει ο "διαιτητής" τον έλεγχο και αρχίσει τις "κόκκινες"...

    • Kokkini Pefki avatar
      Kokkini Pefki @ Tonia G. 18/05/2013 15:13:34

      To KKE είπε προεκλογικά και 50% και αυτοδύναμη κυβέρνηση να έκανε αν δεν θέλει ο λαός δεν γίνεται καμιά αλλαγή.

      Αν θέλει ο λαός σε μεγάλη πλειοψηφία και ώριμη σκέψη αλλάζει και πολίτευμα και Σύνταγμα.

      Αλλά ο λαός θέλει αυτή την καπιταλιστική δημοκρατία που έχουμε σε διάφορες παραλλαγές της.

      Αν θέλουμε Βασιλιά καλώς να έρθει ,αν θέλουμε λαϊκή δημοκρατία καλώς να έρθει, αν θέλουμε φασισμό και Φύρερ επίσης καλώς να έρθει, αν υπάρχει λαϊκή βούληση κανείς δεν την σταματά.Το Σύνταγμα δεν είναι ευαγγέλιο, μπορεί υπό προϋποθέσεις να αλλάξει (όπως στη Βενεζουέλα ή την Κούβα)

  11. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 17/05/2013 18:29:05

    Λόγια,λόγια,λόγια...Απέλαση των λαθρομεταναστών και όλα τα άλλα θα βρουν τον δρόμο τους.Άλλα όποιος δεν θέλει να ζυμώσει.....

  12. yianna avatar
    yianna 17/05/2013 19:06:24

    Όσοι από μας παρακολούθησαν το κανάλι της Βουλής το πρωϊ είδαν τους φανατικούς βουλευτές και των δύο πλευρών να βρίζονται μεταξύ τους. Ωστόσο τη φασαρία την ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο δε Δραγασάκης που είναι από τους λίγους ευπρεπείς βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, δεν επιτρέπεται να αποκαλεί βουλευτές συμμορίτες σε όποιο κόμμα και αν ανήκουν.
    Γνωρίζουμε όλοι τι είναι η ΧΑ και ποιά γεγονότα εκτρέφουν το φαινόμενο, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τη συμπεριφορά του προεδρεύοντα. Και σε τελευταία ανάλυση η ΧΑ δεν μπήκε στη Βουλή από το παράθυρο αλλά με τη ψήφο Ελλήνων.
    Κατά καιρούς η ακροδεξιά έκανε την εμφάνισή της και στο Κοινοβούλιο, αλλά μετά εξαφανιζόταν. Μόδα είναι θα περάσει, αρκεί η κυβέρνηση να δώσει λύσεις, ειδικότερα στο μεταναστευτικό, τα θέματα ασφάλειας του πολίτη και την ανεργία.
    Η δήλωση βέβαια της ΝΔ δεν μου άρεσε, κατηγόρησε τη μια πλευρά αφήνοντας τους άλλους φανατικούς να κάνουν παιχνίδι.
    Δηλαδή ο Πάντζας έστω και ειρωνικά επιτρέπεται να εκστομίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο το Χάιλ Χίτλερ και η ΝΔ να μην αντιδρά. Τι να πώ? Μωραίνει Κύριος?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ yianna 17/05/2013 23:03:37

      Και εγώ νόμιζα ότι ο Δραγασάκης ήταν ευπρεπής, αλλά τελικά δεν είναι...
      Παραμένει ένας βαθιά ολοκληρωτικός κομμουνιστής, έτοιμος να στείλει τους αντιπάλους του σε γκουλάγκ και στρατόπεδα. Τελικά, ο Σύριζα διαρκώς επιβεβαιώνει τη θεωρία των δύο άκρων...

  13. Chris Theocharis avatar
    Chris Theocharis 17/05/2013 19:11:07

    Έλεος πια με αυτό το "Σηκώνετε τα ποσοστά της" κλπ γραφικά... Από το χαστούκι στην Κανέλη μέχρι και σήμερα η Χ.Α. θα έπρεπε να έχει 90% με το θεωρητικό 2% που "τσιμπάει" κάθε φορά που γίνεται κάτι (όπως φαντάζονται οι οπαδοί της "εν δυνάμει Αξιωματικής Αντιπολίτευσης). Η αλήθεια είναι ότι έχει πιάσει την οροφή του 12%-14% το πολύ 15% αν συμβούν κοσμογονικές αλλαγές σύντομα και αυτό διότι όπως και να το κάνουμε μπροστά στο δίλημμα "ελευθερία λόγου και δημοκρατικές ελευθερίες" ή "τραμπουκισμοί και τρομοκρατία" οι 'Ελληνες έχουν απαντήσει χρόνια τώρα.
    Ένας μη αριστερός

    • Δημητριος avatar
      Δημητριος @ Chris Theocharis 17/05/2013 21:18:05

      κατα τη γνωμη μου αγαπητε, αρκει οι ελληνες να παρουν τα επομενα εκκαθαριστικα της εφοριας και θα δουμε μετα τα ποσοστα των κομματων

  14. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 17/05/2013 19:33:01

    Οι τάχα μου βρισιές της Χ.Α (Μίστερ Αλέξης...) μου θυμίζουν τη γηραιά κυρία από το παλιό ελληνικό έργο "Η βίλα των οργίων ",η οποία έλεγε "μη μου μιλάτε έτσι.Είμαι κόρη ναυάρχου...".
    Δηλ. εδώ έχει υπάρξει υβρεολόγιο απίθανο (πράκτορες,δούλοι,μερκελιστές κλπ),έχουν εκτοξευθεί απειλές περί λυντσαρίσματος κλπ κι ο Δραγασάκης παρεξηγήθηκε με το... "Μίστερ Αλέξης"!!!
    Νομίζετε ότι ο κόσμος τρώει ΑΚΟΜΗ κουτόχορτο;Δεν σας προβληματίζει το γεγονός ότι παρ όλες τις κατηγορίες περί ναζισμού κ.α η Χ.Α εξακολουθεί να βρίσκεται στην 3η θέση; Συνεχίστε έτσι κι η Χ.Α θα ξεπεράσει το 20%...

  15. kkourk avatar
    kkourk 17/05/2013 19:36:55

    ΝΔ και ΝΔτες ξυπνήστε επιτέλους και μην παιζετε τον ρόλο του χρήσιμου ηλιθίου. Τι συμφέρει στην αριστερα ??? Να χάνει ψήφους η Ν.Δ. προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και ιδίως προς ΧΑ. Το επεισόδιο θα το χαρακτήριζα εως και στημένο. Οχι φυσικά από ΧΑ αλλά από ΣΥΡΙΖΑ μιας και χρόνια στο κουρμπέτι και ανακαλύπτει παντού προβοκάτσιες. Εκτός αν αληθεύει, όπως άρχισε να κυκλοφορεί στην "πιάτσα" ότι η επόμενη συγκυβέρνηση "μπροστά στον κίνδυνο της ΧΑ" θα είναι ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ.

  16. kkourk avatar
    kkourk 17/05/2013 19:41:37

    Η ΝΔ, παρασυρόμενη, παιζει τον ρόλο του χρήσιμου ηλιθίου. Τι συμφέρει στην αριστερα ??? Να χάνει ψήφους η Ν.Δ. προς οποιαδήποτε κατεύθυνση και ιδίως προς ΧΑ. Το επεισόδιο θα το χαρακτήριζα εως και στημένο. Οχι φυσικά από ΧΑ αλλά από ΣΥΡΙΖΑ μιας και χρόνια στο κουρμπέτι και ανακαλύπτει παντού προβοκάτσιες. Εκτός αν αληθεύει, όπως άρχισε να κυκλοφορεί στην “πιάτσα” ότι η επόμενη συγκυβέρνηση “μπροστά στον κίνδυνο της ΧΑ” θα είναι ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ.

    • Jiannis avatar
      Jiannis @ kkourk 17/05/2013 20:07:10

      Τα είπες όλα αγαπητέ Kkourk. Δεν υπάρχουν ψήφοι από την X.A για
      ΝΔ προς τo παρόν. Μονο από μπατσοκ/τομάρ/τσιρισα ότι πάρει.

      Αυτές τις δήθεν Προβοκάτσιες που ανακαλύπτει η ευαίσθητη αριστερανζα
      δεν κάνει πια να τις δόση καμια σημασία η ΝΔ αν θέλει να βγει κάπως
      κερδισμένη από την Κατάσταση

    • Scarface avatar
      Scarface @ kkourk 17/05/2013 22:42:28

      Ακριβως. Οπως Ιταλια ενα πραγμα. Αν δεν βγαινουν τα κουκια, θα θαυμασουμε την κολοτουμπα του αιωνα. Για το καλο της δημοκρατιας βεβαια...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ kkourk 19/05/2013 16:21:30

      Το έχω γράψει απο καιρό:
      Ίσως η επόμενη συγκυβέρνηση θα είναι όντως ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ, ενδεχομένως +ΔΗΜΑΡ.
      Όχι όμως “μπροστά στον κίνδυνο της ΧΑ”, αλλά επειδή το ΠΑΣΟΚ και οι "Ανεξέλεγκτοι" θα είναι εκτός Βουλης και δεν θα βγαίνουν αλλοιώς τα κουκιά.
      Και ίσως μόνο έτσι, προαπαθώντας να πείσουν τον κόσμο γιατί έκαναν μια τόσο "αταίριαστη" συμμαχία, αναγκασθούν οι 2 νέοι εταίροι να κάνουν ένα κάαααπως σοβαρό κυβερνητικό πρόγραμμα.

  17. karasumi avatar
    karasumi 17/05/2013 20:02:17

    Φάκτορα, κρίνοντας από τα σχόλια, μήπως να αλλάζατε τον τίτλο και από "Όχι..." να το κάνατε "Ναι.."

  18. factorx avatar
    factorx 17/05/2013 20:16:41

    Τη δική του εκδοχή για το άκουσμα του «Χάιλ Χίτλερ» στην αίθουσα της Ολομέλειας της Βουλής έδωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Πάντζας, με δηλώσεις του στο enikos.gr.

    O κ. Πάντζας, ο οποίος εμφανίζεται και στα πρακτικά από τη συνεδρίαση να λέει ειρωνικά το «Χάιλ Χίτλερ» απευθυνόμενος στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής, δήλωσε:

    «Το πρώτο Χάιλ Χίτλερ το φώναξε κάποιος από τη Χρυσή Αυγή. Έγινε χαμός, ακούγονταν φωνές και στο τέλος είπα κι εγώ "Πυροβολήστε μας κιόλας! Χάιλ Χίτλερ"».

    • kkourk avatar
      kkourk @ factorx 17/05/2013 20:19:17

      Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται

  19. Διογένης avatar
    Διογένης 17/05/2013 21:01:13

    Η αλήθεια είναι ότι ο Δραγασάκης φέρθηκε ως κομματάρχης του κόμματός του και όχι ως προεδρεύων της Βουλής. Εφήρμοσε για πρώτη φορά την διάταξη περί αποβολής βουλευτή από το κοινοβούλιο, επειδή ο βουλευτής αυτός αποκάλεσε τον αρχηγό του κόμματος του Δραγασάκη "Mister Αλέξης", κάνοντας έτσι υπαινιγμό και κριτική για τις στενές επαφές του τελευταίου με τον αμερικανικό παράγοντα. Μια κριτική που δεν ξεκινάει καν από την ίδια την Χ.Α., αλλά από τις τάξεις του ίδιου του ΣΥΡΙΖΑ.

    Είναι λοιπόν αυτή η κουβέντα λόγος για να αποβληθεί βουλευτής από το Κοινοβούλιο; Σε αυτό βλέπω προσωπικά μια ξεκάθαρη κατάχρηση των εξουσιών του Προεδρεύοντος έναντι μιας κομματικά μη αρεστής από αυτόν έκφρασης άλλους βουλευτή, καθώς και καθαρή απόπειρα λογοκρισίας. Απόπειρα βέβαια αλυσιτελή και άφρονα, διότι τελικά η φράση αυτή εγινε γνωστή στο πανελλήνιο, ένώ διαφορετικά θα έμενε μέσα στην Βουλή. Ποια λοιπόν είναι η φασίζουσα συμπεριφορά; Το να αποκαλέσει κανείς τον αρχηγό του κόμματος του Προεδρεύοντος της Βουλής "Μίστερ" για να κάνει υπαινιγμό για τις (υπαρκτές και έντονες) αμερικανικές επαφές του, ή το να λογοκρίνει κάποιος με κάθε μέσο αυτή τη φράση;

    Συν τοις άλλοις, ο ΣΥΡΙΖΑ διέπραξε και συκοφαντία στο θέμα του Heil Hitler. Μπορεί ο συγκεκριμένος βουλευτής να έχει τατουάζ με άλλο ναζιστικό χαιρετισμό, όμως σήμερα δεν υπάρχει καμία αξιόπιστη μαρτυρία ότι η επίμαχη φράση ειπώθηκε πράγματι από την πλευρά της Χ.Α. Τα πρακτικά της Βουλής αποκατέστησαν την πραγματικότητα και οι του ΣΥΡΙΖΑ έσπευδαν μετά να απολογηθούν. Όμως το ήθος τους φάνηκε με το που έσπευσαν να συκοφαντήσουν τον αντίπαλο.

    Η Χ.Α. έχει πράγματι νεοναζιστικό υπόβαθρο και αφήνει αόριστα νεοναζιστικά υπονοούμενα. Τόσο αόριστα, όμως, που να μην μπορείς να την πεις ευθέως νεοναζιστικό κόμμα, ενώ παράλληλα είναι αρκετά για την σπιλώνουν ως τέτοιο. Σε αυτήν την τάση προσωπικά βρίσκω δόλο συκοφάντησης του πατριωτισμού και της πάνδημης οργής για την λαθρομετανάστευση. Ο πολιτικός κόσμος δεν μπορεί να χαρίσει την οργή για την λαθρομετανάστευση στην Χ.Α. Πέρα από αυτά, όμως, με συμβάντα όπως το σημερινό, της χαρίζει και έξωθεν καλή μαρτυρία που αθωώνει τα εσκεμμένα φιλοναζιστικά υπονοούμενα σε πλήθος ανθρώπων και κάνει πιο "αθώα" την υποστήριξη προς το κόμμα αυτό - αφού δείχνει ως πραγματικούς φασίστες όσους αποπειράθηκαν ανεπιτυχώς να λογοκρίνουν μια φράση που δεν τους ευνοούσε κομματικά αλλά και επιχείρησαν, γκαιμπελικώ τω τρόπω, στην συνέχεια, να συκοφαντήσουν τους αντιπάλους τους.

    Οι αντισυμβατικοί της Χ.Α. θέλουν πολλή προσοχή, διότι από τέτοιου είδους απρόσεκτες επιθέσεις βγαίνουν πολύ, μα πολύ κερδισμένοι.

  20. panos avatar
    panos 17/05/2013 21:02:16

    Η ολοενα και μεγαλυτερη φτωχοποιηση των Ελληνων και κατα συνεπεια η περαιτερω υποβαθμιση της ζωης και της αξιοπρεπειας τους θα τους ωθησει προς τα ακρα και θ' αναβιωσει το διπολο αριστερα-δεξια στην πλεον πρωτογονη εκφραση του..Κι επειδη στην ιστορια σε αναλογες περιστασεις η ακρα δεξια ηταν αυτη που επαιξε πρωταγωνιστικο ρολο στις εξελιξεις ειναι νομοτελειακο πως θα ζησουμε παλι στιγμες απο το παρελθον μας,πολυ απλα γιατι ποτε δεν μελετησαμε την ιστορια μας ωστε να διδαχτουμε απο τα λαθη μας..Λαος που δεν ξερει την ιστορια του εινα καταδικασμενος να την ξαναζησει..

  21. Ραβινος avatar
    Ραβινος 17/05/2013 21:12:56

    Με τουτα και με τάλλα βρηκαμε τους ενοχους για ολα στην ΧΑ επειδη εχει στο χερι του το “Ζιγκ χάϊλ” επειδη ειπε την λεξη ''σουπα'' επειδη ,επειδη κλπ κι ετσι η ΧΑ τσιμπαει τωρα ενα 15 % στις δημοσκοπησεις για τον απλουστατο λογο οτι ο κοσμος που παρακολουθει δεν τρωει κουτοχορτο και δικαιως αναρωτιεται γιατι ο Τσιπρολαχνος μιλαει για τον Βοριδη σε στυλ κατηγορου & δικαστη αποκαλωντας τον ''χουντικο '',γιατι οι Προεδρευοντες στην Βουλη δεν αποβαλλουν τον Λαφαζανη που μιλαει για ''αυτοικανοποιουμενους '' Υπουργους του Eurogroup,γιατι δεν αποβαλλει την Κωνσταντοπουλου το ονειδος της Βουλης που βριζει προδοτες τους Υπουργους γιατι ,γιατι κλπ δεν υπαρχει δικαιη μεταχειριση των υβριστικων - συκοφαντικων συμπεριφορων των Βουλευτων {με αυτους του Συριζα και της ΑΝΕΛ να εχουν ασυλια } λοιπον ? Οσο δεν αποκαθισταται το περι δικαιου αισθημα στην Βουλη και στον δημοσιο βιο του λαου τοσο η ΧΑ παρα την επαισχυντη συμπεριφορα της θα εχει την ανοχη και την συμπαθεια του κοσμου .Ετσι απλα !

  22. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 17/05/2013 21:57:40

    Γιατί νομίζω ότι σπρώχνουν τη ΧΑ με τις δηλώσεις τους και την επιλεκτική στοχοποίηση. Τα δυο μέτρα και τα δυο σταθμά που είδαμε στη βουλή ήταν:
    -Ο φασισμός του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ είναι Δημοκρατία.
    -Η δικτατορία της άποψης, από τον Δραγασάκη
    -Μια δήλωση της Δημ Αριστεράς ότι η ΧΑ σκοτώνει μετανάστες!!!Καμιά δήλωση για τη Μυρτώ, για τον Καντάρη για εκατοντάδες Έλληνες νεκρούς από τη λαθρομετανάστευση
    -Υπήρχε ακόμη και δήλωση από το ΛΑΟΣ!

    Ξεκίνησε η μάχη για τις δημοτικές εκλογές,ειδικά για την Αθήνα όπου στο δεύτερο γύρο θα περάσει κατά πάσα πιθανότητα η ΧΑ.Νομίζω δεν πιάνουν τέτοια επικοινωνιακά κόλπα,ο κόσμος υποφέρει στο κέντρο της Αθήνας

  23. kat avatar
    kat 17/05/2013 22:36:23

    Και τώρα τι θα λέω στα παιδιά όταν τους μαγειρεύω σούπα?Τι θα λεει για μένα η πολυκατοικία όταν φωνάζω "ελατε, σούπα" .Ευτυχώς δεν έχω συγκάτοικο τον
    Δραγασάκη ,γιατί θα έβαζε τον διαχειριστή να με πετάξει έξω...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ kat 18/05/2013 12:31:57

      Μην ξαναδείς Μίστερ Μπιν, αυτή και αν είναι βρισιά!

  24. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 17/05/2013 23:17:52

    Ο Δραγασάκης όντως αντέδρασε υπερβολικά στους χαρακτηρισμούς, γιατί στην ουσία , ενοχλήθηκε από την αλήθεια η οποία είναι, οι υπαρκτές και έντονες αμερικανικές επαφές, όπως πολύ σωστά επεσήμανε πιο πάνω και ο Διογένης . Από την άλλη πλευρά ο Ηλιόπουλος , άρχισε γνωρίζοντας ότι ο Δραγασάκης θα '' τσίμπαγε '' και συνέχισε με το γνωστό τσαμπουκαλίδικο , αγοραίο τρόπο , χαρακτηριστικό των ΧΑυγιτών , ώστε το επεισόδιο να χρησιμεύσει προς όφελός τους και να παρουσιαστούν ως λογοκρινόμενοι ( και '' θύματα '' ) για κάτι πολύ ελαφρύτερο , σε σχέση με χαρακτηρισμούς που έχουν ακουστεί από άλλους, ανήκοντες στο '' δημοκρατικό τόξο ''. Να δω πότε θα απαλλαγούμε από τις κακόγουστες παραστάσεις , ένθεν κακείθεν......

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 17/05/2013 23:40:34

    Κατά μια έννοια, ΧΑ και ΣΥΡΙΖΑ συμπεριφέρονται σαν συνεταιράκια.
    Ας πούμε, σήμερα, τόσο η ΧΑ (με τις προκλήσεις των βουλευτών της μέσα στη Βουλή), αλλά και ο Σύριζα (με τις υπερβολικές αντιδράσεις του), πρόσθεσαν κάποιους επικοινωνιακούς πόντους, στα σκορ και των δυο κομμάτων (που ειδικά ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ανάγκη,έστω για εσωτερική κατανάλωση από τους ψηφοφόρους του, μετά την (επικοινωνιακή) αποτυχία του, να ξεκινήσει την επανάσταση διαμέσου των απεργιών στις πανελλήνιες εξετάσεις).

  26. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 17/05/2013 23:43:09

    Μετά από τη σημερινή επίδειξη γλυψίματος-φιάσκο στον πρόεδρό του Mr Alexis, ο σοβαροφανής οικονομολόγος κ. Δραγασάκης θα έπρεπε να χαθεί από προσώπου γης και, τουλάχιστον, να παραιτηθεί από το προεδρείο της Βουλής. Δεν γνωρίζω τον κανονισμό της Βουλής, αν μπορεί να γίνει μομφή κατά του προεδρείου, αλλά θα του χρειαζόταν. Ντροπή του, φάνηκε εξίσου χαμερπής με τους αμόρφωτους χρυσαυγίτες....

  27. Software Engineer avatar
    Software Engineer 18/05/2013 00:24:56

    Να σημειώσουμε, ωστόσο, πως, τα πρακτικά της βουλής καταγράφουν μονάχα όσα ένας βουλευτής λέει όταν μιλάει στο μικρόφωνο, πράγμα το οποίο σημαίνει, πως, αν πράγματι έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο κατά την αποχώρηση των εν λόγω βουλευτών, αυτό δεν θα είχε καταγραφεί, καθώς δεν προβλέπεται από τον κανονισμό λειτουργίας της ολομέλειας της βουλής....

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Software Engineer 18/05/2013 08:27:08

      Έχει καταγραφεί δηλαδή κάπου αλλού (βίντεο κλπ.) ότι το είπαν;

  28. Aris. A avatar
    Aris. A 18/05/2013 00:39:41

    Κρίμα που είναι και ο Ακης στην φυλακή.

    Μόνο αυτός με το αγέρωχο ύφος και τον δημοκρατικό του λόγο μπορεί να καταγγείλει πειστικά τους φασίστες της Χρυσής Αυγής από τους οποίους. κινδυνεύει η καταπληκτική δημοκρατία που απολαμβάνουμε μετά το 74.

    Εξάλλου αν δεν είχε την μανία να κρατάει λογαριασμούς ακόμα και για τα εσώρουχα της γυναίκας του θα ήταν ακόμα έξω αφού οι εξεταστικές μιας βουλής που λειτουργεί υποδειγματικά δεν βρήκαν ποτέ τίποτα για μίζες και λοιπά.

    Είναι άτυχος ο Ακης.

    Αυτή η βουλή με τον φαρισαισμό και την υποκρισία που την διακρίνει ακόμα και πρόεδρο δημοκρατίας στην θέση του Παπούλια θα μπορούσε να τον εκλέξει αν δεν τα είχε μπλέξει.

    Με το που πήγαν τα λεφτά καμιά 300 δις ευρώ που μας λείπουν θα ασχοληθεί κανείς.

  29. Στέργιος avatar
    Στέργιος 18/05/2013 02:06:16

    Δηλαδή η ανθρώπινη ζωή έχει αξία μόνο αν είναι ελληνική;

    • Τάσος avatar
      Τάσος @ Στέργιος 18/05/2013 08:33:40

      Πρώτα κάνεις το μνημόσυνο του προγόνου σου, του πατέρα σου, του παιδιού σου, για να θυμούνται όλοι να μην επιτρέψουν να γίνει τέτοιο κακό αν έγινε από ανθρώπινο χέρι και μετά πας στου γείτονα ή και του φονιά σου.
      Τι δεν κατάλαβες;

    • IOKLOS ZARAS avatar
      IOKLOS ZARAS @ Στέργιος 18/05/2013 17:27:02

      OXI BEBAIA. αλλά πρωτα θα μπαλώσω το δικό μου βρακι (για να μη φαινεται ξερετε ποιος) και μετα το βρακι του γειτονα

  30. Kokkini Pefki avatar
    Kokkini Pefki 18/05/2013 02:29:37

    Στη Ρωσία οι θαυμαστές του Στάλιν και όσοι θεωρούν θετικό το έργο υπερτερούν από τους αντιπάλους του.Μιλάμε για ποσοστά αποδοχής πάνω από 50 %.Στη Γερμανία αντίστοιχα μπορεί να μας πει τα ποσοστά για τον Χίτλερ ; Στην ίδια την πατρίδα του ούτε το 1 % δεν έχει να πει καλό λόγο.Ευτυχώς για τους απογόνους των ναζί υπάρχουν οι Χρυσαυγίτες. Θα πρότεινα στο antinews να ψάξει για ελληνική δημοσκόπηση σχετικά με τους ναζί και την αποδοχή τους από τους ψηφοφόρους της Χ.α και όχι μόνο ακόμα και σε Ανελ Νδ υπάρχουν πολίτες που δεν θεωρούν αρνητικό το έργο του Χίτλερ.Τα αποτελέσματα αποκρύφτηκαν για ευνοήτους λόγους ( Φανταστείτε να δημοσιευόταν στην Γερμανία και την Ευρώπη ότι οι νοσταλγοί του Χίτλερ στην Ελλάδα αγγίζουν διψήφιο ποσοστό).

    Αυτά φέρνει η εξίσωση κομμουνισμού και ναζισμού.Οι φιλοναζιστές σήμερα μισούν τον Στάλιν γιατί συμμάχησε με τους Αμερικάνους και Βρετανούς και σταμάτησε το ναζιστικό εφιάλτη. Μάλιστα κορόιδεψε τον Χίτλερ με ο γνωστό σύμφωνο μη επίθεσης ,προετοιμάζοντας την άμυνα της ΕΣΣΔ. Η ήττα του φασισμού ήταν συντριπτική και οι απώλειες των Σοβιετικών οι μεγαλύτερες τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και στην οικονομία.

    Στο στρεβλό σύστημα υπαρκτού σοσιαλισμού στην Ανατολική Ευρώπη δεν υπήρχε μόνο ο "κακός" Στάλιν, αλλά και άλλοι ηγέτες που η Δύση δεν τους έχει δαιμονοποιήσει. Στη σύντομη ναζιστική ιστορία ο Χίτλερ ήταν ένας.Στην Ιταλία ο Μουσολίνι ήταν επίσης ένας και μοναδικός φασίστας.

    Λένε πολλοί για το ΚΚΕ και τον Στάλιν.Ας διαβάσουν στα επίσημα κείμενα του κόμματος γιατί το ΚΚΕ αναγνωρίζει τον Στάλιν ως μεγάλο ηγέτη.Γιατί ήταν ο Στάλιν και οι δικοί του άνθρωποι που οργάνωσαν την στρατιωτική ήττα τη Ναζιστικής Γερμανίας.

    Μέχρι και ο Μπους είχε αναγκαστεί να σηκωθεί όρθιος στην παρέλαση για την αντιφασιστική νίκη ,με τις κόκκινες σημαίες και τα σφυροδρέπανα να κυματίζουν.

    Οι κρυφοφασίστες (γιατί είναι κότες και δεν παραδέχονται καν ότι έχουν σπίτι του σβάστικες,χαιρετούν ναζιστικά κλπ) δεν μπορούν να χωνέψουν πως οι κομμουνιστές στην Ελλάδα περήφανα σηκώνουν τη κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο ενώ αυτοί σαν κοτόπουλα μεταμόρφωσαν την λατρεμένη τους σβάστικα.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Kokkini Pefki 18/05/2013 14:46:54

      Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο μου, διαβάζοντας για τον ουμανιστή στάλιν, που έσωσε την ευρώπη από τους ναζίδες. ................................................................................................................
      Επειδή τα καταπίνετε αμάσητα στις κόβες αυτά όλα, δεν σημαίνει ότι και οι υπόλοιποι έλληνες είναι το ίδιο.

  31. dim avatar
    dim 18/05/2013 02:56:27

    Δεν υπάρχουν φιλοναζιστικά "υπονοούμενα"... Υπάρχει δεδομένη βεβαιότητα ότι πρόκειται για φιλοναζιστικό κόμμα.... Οταν και οι 3 πρώτοι στην ιεραρχία του κόμματος (Μιχαλολιάκος, Παππάς, Κασιδιάρης) έχουν αρθρογραφήσει με ύμνους υπέρ του Χίτλερ, και ο Κασιδιάρης φωτογραφίζεται με μπλουζάκια των Ες - Ες... τι άλλο θέλει κάποιος για να πει ότι δεν υπάρχουν "υπονοούμενα", αλλά "βεβαιότητα" ???

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ dim 18/05/2013 15:49:08

      Αυτά είναι τα υπονοούμενα. Δεν λένε ευθέως "πιστεύουμε στον εθνικοσοσιαλισμό". Λένε "είμασατε Έλληνες εθνικιστές". Δεν λένε "είμαστε εθνικοσοσιαλιστές". Μένουν στο επίπεδο του υπονοούμενου. Π.χ. αντιθέτως το ΚΚΕ λέει "είμαστε κομμουνιστές".

  32. Kokkini Pefki avatar
    Kokkini Pefki 18/05/2013 15:08:14

    Ποια κόβα ρε πατριώτη ; Ούτε απέξω δεν περνάω.Είμαι δημοκράτης και παλαιότερα και νεοδημοκράτης. Δεν καθίσω να σου μάθω ιστορία για την αποφασιστική τροπή του πολέμου με την ήττα των Γερμανών στο Στάλινγκραντ.Ούτε για την συμβολή της Μεγάλης Βρετανίας και ΗΠΑ στο ανατολικό μέτωπο που βοήθησε τον Σοβιετικό λαό να αντέξει.

    Εσύ θα είσαι σαν τον Κασιδιάρη, αν πολεμούσες στο Ανατολικό Μέτωπο θα φορούσες τη στολή των ναζί προφανώς.Αλλά ντρέπεσαι να το πεις ,μόνο μισόλογα.

    Για πες μας λοιπόν γιατί ο "πατερούλης" λατρεύεται στη Ρωσία, γιατί το κόμμα του Πούτιν είναι στελεχωμένο με Σταλινιστές ; Έχεις να ψελλίσεις τίποτα ;

    Γερμανικά θα μιλούσες κακομοίρη αν δεν ήταν ο Στάλιν και δεν γινόταν η απόβαση στη Νορμανδία ,τιμή και δόξα στους αντιφασίστες

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ Kokkini Pefki 18/05/2013 21:31:08

      Ρε μίζερε, που ξέρεις ότι λατρεύεται ο στάλιν στη ρωσία;
      Και ο σύριζα είναι μέχρι τα μπούνια γεμάτος πασόκια. Αυτό κατά την κομμουνιστική λογική σου, σημαίνει ότι λατρεύουμε το πασόκ στην Ελλάδα; Και όχι δεν θέλω να μου μάθεις ιστορία. Δίδαξε τη, στη γιάφκα που συχνάζεις. Όπου φυσικά δεν θα πεις ότι ο στάλιν έστελνε φαντάρους στο μέτωπο, εκ των οποίων ανά 5 ο ένας είχε όπλο. Κρέας στα κανόνια των ναζίδων έστελνε και εσείς ρε απολιθώματα τον αποθεώνετε ακόμα.
      Γελάει ο κόσμος μαζί σας ρε κακομοίρηδες "προοδευτικοί". Αναμασάτε τις ίδιες παπάτζες επί 40 τουλάχιστον χρόνια.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ Kokkini Pefki 19/05/2013 13:50:12

      Δεν το βλέπεις καλά. Ο Στάλιν αμύνθηκε (προς το συμφέρον μας τελικά) όπως θα αμυνόταν ο κάθε ηγέτης της χώρας του.
      Αλλά και αυτός ο Στάλιν... δεν είναι και τόσο άγιος δα...
      https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

  33. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 19/05/2013 03:43:23

    Για τον "πατερούλη", ρωτήστε και όσους είχαν συγγενείς στις Δίκες της Μόσχας. Αυτοί, ξέρουν!_Κ.Π.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.