#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/10/2010 03:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι, δεν είναι αστείο, οι Γερμανοί βραβεύσαν τον ΓΑΠ



Όχι, δεν είναι αστείο, δεν μας κάνουν πλάκα οι Γερμανοί, δεν είναι κάποια μορφή συγγνώμης για την Κατοχή, ούτε ό Θεός έχει όρεξη για φάρσες. Είναι αλήθεια. Χθες το βράδυ ο Γιώργος Παπανδρέου πήρε βραβείο διότι έβαλε την Ελλάδα στην Τρόϊκα και της φόρεσε καπέλο το Μνημόνιο.

Πήρε, λέει από τους Γερμανούς το βραβείο Quadriga για τη δύναμη και την ειλικρίνεια που επέδειξε ώστε να αλλάξει την οικονομία της χώρας και να την γλιτώσει από τη χρεοκοπία.

Δεν είναι Πρωταπριλιά, ο Ελληνας πρωθυπουργός έγινε την Κυριακή ένας βραβευμένος άνθρωπος που έκανε αυτό το τόσο μεγάλο… καλό στη χώρα του. Ο πρωθυπουργός παρέλαβε το αγαλματίδιο -αντίγραφο του τεθρίππου που στέκεται πάνω από την Πύλη του Βραδεμβούργου- από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Deutsche Bank, Γιόζεφ Άκερμαν, ο οποίος τόνισε ότι ο Γ.Παπανδρέου αποδεικνύει ότι το όραμα δεν είναι παλιά συνταγή και πρόσθεσε πως τα δημοσιονομικά της Ελλάδας βρίσκονται σε δρόμο βελτίωσης.

Δηλαδή διαλύθηκε μια χώρα και σιχτιρίζει την ώρα και τη στιγμή που ψήφισε ΠΑΣΟΚ μόνο και μόνο για να πάρει ο κ. Παπανδρέου ένα αγαλματίδιο; Και αν πράγματι οι Γερμανοί ήθελαν να μας τιμήσουν γιατί δεν αγοράζουν κανένα ομόλογο. Γιατί δεν πληρώνουν καμιά πολεμική αποζημίωση;

Οσο για τον κ. Παπανδρέου, μάλλον πήρε σοβαρά τη βράβευσή του και έκανε και σοβαρές δηλώσεις. «Το βραβείο αποτελεί αναγνώριση ενός ολόκληρου λαού και όχι εμού προσωπικά» δήλωσε και πρόσθεσε: «Το βραβείο Quadriga φέρει μεγάλους συμβολισμούς -πρέπει να σπάσουμε τα ταμπού, μπορούμε να αλλάξουμε την Ευρώπη, μπορούμε να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο»

Όσο για τον Ακερμαν, άφησε την ατάκα για το τέλος. «Μπορείτε πλέον να λέτε ‘’ Είμαι Βερολινέζος’’ παρακίνησε τον κ. Παπανδρέου.

Μήπως να τον κάνουν επίτιμο δημότη να πάει να μείνει εκεί προτού τελειώσει το έργο του;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 04/10/2010 04:02:25

    “”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"
    Η ¨3η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ – ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ …ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ…
    “”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"
    http://fih.gr/images/84_mauerfall_kohl.jpg

    Εισαγωγή : Σήμερα ( χθές )γιορτάζει η Γερμανία την ¨δημοκρατική¨ ενοποίηση της με την απονομή εκτός των άλλων και βραβείου στον Έλληνα ανθύπατο για τις μέχρι τώρα επιδόσεις του , ας κοντοσταθούμε για λίγο στο γεγονός :
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

    Όλοι οι λαοί του κόσμου , και οι Γερμανοί , έχουν το δικαίωμα της ¨εθνικής τους ολοκλήρωσης¨ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ , ΟΧΙ όμως όταν αυτός ο στόχος σκοπεύει στην υπόταξη και την εκμετάλλευση άλλων λαών και χωρών , όταν αυτό το ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ υποτάσσεται στα ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΟΥΣΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΡΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΑΣ…

    Η 3η Οκτωβρίου μπορεί να είναι σήμερα ¨ Εθνική Ημέρα της Γερμανίας¨ στην μεγάλη πορεία για το ¨4ο ΡΑΙΧ¨ , όμως για τους λαούς της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων είναι μια ΗΜΕΡΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ- ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ- ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗΣ – ΠΕΡΑΝ ΤΟΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥ

    Η Δυτική Γερμανία με τους πρώην ¨συμμάχους μας¨ στον λεγόμενο ¨Αντιφασιστικό Αγώνα¨ ( ΗΠΑ-ΕΣΣΔ ) επέβαλλαν την ¨Γερμανική Ενοποίηση¨ ( ενσωμάτωση της πρώην Ανατολικής Γερμανίας ) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β΄ Π.Π. , όπως απαιτεί το Διεθνές Δίκαιο.

    Το δώρο των ¨συμμάχων μας¨ ήταν να απαλλάξουν με αυτό τον τρόπο την Γερμανία από την καταβολή ¨Πολεμικών Αποζημιώσεων¨ , ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ που ρήμαξε , μόλις πριν 60 χρόνια , ο Γερμανικός Ιμπεριαλισμός…

    Και το κυριότερο : Η ¨μη υπογραφή επίσημης συνθήκης ειρήνης για την οριστική λήξη του 2ου Π.Π. μεταξύ του 3ου Γερμανικού Ράιχ και των Ηνωμένων Εθνών¨ δεν απαλλάσσει μόνο το 4ο ¨οικονομικό¨ Ράιχ από την καταβολή Πολεμικών Αποζημιώσεων , ΑΛΛΑ ¨ ΚΡΑΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ¨ για τους αδιόρθωτους Γερμανικούς ¨εθνικιστές¨ , αλλά για τους πονηρά σκεπτόμενους Γερμανούς ¨δημοκράτες¨ και ¨σοσιαλιστές¨ για μία ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ – ¨ΚΑΠΟΤΕ¨ – ¨DE-JURA –ΣΥΝΘΗΚΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ¨ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΔΑΦΩΝ ΤΟΥ 2ου- 3ου ΡΑΙΧ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ¨ΑΔΙΚΑ¨ ΟΙ ¨ΣΥΜΜΑΧΟΙ¨ ΜΕ ΤΗΝ ¨ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΟΤΣΔΑΜ¨ , την οποία δεν αναγνωρίζει έτσι η αλλιώς το ¨Υπέρτατο – Θεϊκό Γερμανικό Συνταγματικό Δικαστήριο¨ , ορίζοντας σε πολλές αποφάσεις του ότι τα πραγματικά γεωγραφικά όρια της Γερμανίας είναι ΑΚΟΜΑ αυτά που ίσχυαν μέχρι την περίοδο του 3ο Ράιχ !…

    Αλλάζουν οι εποχές κ. Παπανδρέου , καθώς και οι μορφές επέμβασης και κατοχής , ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΟΤΕ , ιδιαίτερα στην ¨Παγκόσμια Διακυβέρνηση¨ που οραματιζόσαστε με τις δηλώσεις σας , σύμφωνα με τις διακυρήξεις της Οικογένειας Ρόκφελερ από το 1920 !

    Το τι τίτλο είχε η ¨τελείως ανεξάρτητη και πέρα από κάθε έλεγχο από το Υπέξ της Γερμανίας ¨ BILDZEITUNG , την ημέρα της επίσκεψη σας τον Φεβρουάριο στο Βερολίνο και το τι και σε τι ύφος έγραφε η ¨ανοιχτή επιστολή της¨ προς το προσωπό σας , δεν χρειάζεται να σας υπενθυμίσω !

    Μείναμε όμως όλοι έκπληκτοι στην υφήλιο για το γεγονός ότι οι δυνάμεις της ανθρώπινης αξιοπρέπειας δεν σας επέβαλλαν να πάρετε το πρώτο αεροπλάνο και να επιστρέψετε αμέσως στην Ελλάδα ή έστω στην ¨πρώτη σας πατρίδα¨ διακόπτωντας την επίσκεψη. Άλλοι ΗΓΕΤΕΣ το έχουν κάνει στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Άλλοι.

    Σας υπενθυμίζω όμως , για όλους μας , ότι ακριβώς μόλις κατεβήκατε από το βήμα της Βουλής στις αρχές του χρόνου όπου είχατε απαντήσει σε Κοινοβουλευτική Επερώτηση σχετικά με τις Γερμανικές Επανορθώσεις με την δήλωση ¨ότι η Ελλάδα δεν διεκδικεί στην παρούσα φάση…το θέμα μένει ανοιχτό … , όπως απαντούσαν οι κυβερνήσεις – Πλαστήρα, Παπάγου, Καραμανλή και Μητσοτάκη από το 1950 , ¨ΕΝ ΕΥΘΕΤΩ ΧΡΟΝΟ¨ !

    Ναι , μόλις κατεβήκατε από το βήμα της Βουλής ( αυτό κατέγραψε το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ εκείνη την ημέρα ) μετά από αυτή την ηρωική δήλωση σας που επιβεβαιώνει πως είμαστε ένα ¨απόλυτα ανεξάρτητο κράτος¨ με ¨ισότιμες σχέσεις¨ με τους ¨εταίρους και συμμάχους του¨ , ΛΑΒΑΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ¨ON -LINE ¨ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ κ. ΜΕΡΚΕΛ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ… ( ας πούμε ¨είχατε περάσει στις εξετάσεις …¨ )…

    http://fih.gr/images/76volkischerbeobachter_A.jpg

    Σήμερα η ¨Ενωμένη Γερμανία¨ έχει νέα ¨Δόγματα Χάλσταϊν¨ , ΤΑ ¨ΜΝΗΜΟΝΙΑ¨ Η΄ ¨ΜΝΗΜΟΝΙΟΔΗ¨ ΔΟΓΜΑΤΑ ¨DEUTSCHE – EURO BANK – ΜΕΡΚΕΛ – ΑΚΕΡΜΑΝ-ΣΟΪΜΠΛΕ ¨ ΤΟ ¨ΜΑΑΣΤΡΙΧ¨ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ¨ΕΥΡΩΣΥΝΤΑΓΜΑ¨ ( ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ) ΚΑΙ ΤΗΝ ¨ΛΙΣΑΒΟΝΑ¨ και αντί για τις παλαιότερες φιέστες στο τείχος του Βερολίνου καλούν τους αλλοδαπούς ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ ( μην ξεχνάμε την ¨Ευρώπη των Περιφερειών ¨ ) σε ¨Πανηγύρια για την 3η Οκτωβρίου¨.

    ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ της Μεινοτικής Πολιτικής της Βαϊμάρης και του Ναζισμού ( DEUTSCHE “ VOLKSTUMS-POLITIK” )-ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο Β΄Π.Π. ΓΙΑ ΤΗΝ ¨ΔΙΑΣΩΣΗ¨ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ – ΤΣΕΧΟΣΛΟΒΑΚΙΑ – υποστηρίζει με τα κομματικά της ιδρύματα Φρήντρχ Έμπερτ , Αντενάουερ , Νάουμαν και Χάνς Σάϊντλ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ τα μειονοτικά αποσχιστικά κινήματα στον κόσμο στην βάση της αρχής της ¨πολιτιστικής αυτονομίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων¨.

    Από Ουϊγούρους – Θιβέτ στην Κίνα μέχρι τους βαρόνους κοκαϊνης στην Βόρεια Βολιβία , τους Κοσσοβάρους , Βόσνιους , Τσετσένους μέχρι και τους Καταλάνους και τους Βάσκους στην Ισπανία.

    Με έδρα και την οικονομική υποστήριξη της πόλης ¨Φλένσμπουργκ¨ του Ομόσπονδου ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κρατιδίου Σλέσβικ-Χόλσταϊν υποστηρίζονται το ¨Ευρωπαϊκό Κόμμα των Μειονοτήτων¨ ( FUEN ) και τελευταία ιδρύθηκε στο Βερολίνο το ¨Κέντρο εκδιωχθέντων Μειονοτήτων¨ , όπου εδρεύει επίσης η ¨Εταιρεία Απειλούμενων Εθνών¨ και η ¨Εταιρεία Διάσωσης υπό εξαφάνιση γλωσσών και γλωσσικών ιδιωμάτων…¨ .

    Θα λέγαμε ότι η παραδοσιακή ιμπεριαλιστική πολιτική του ¨διαίρει και βασίλευε¨ , της διάλυσης των κρατών και των εθνών ( εκ των πραγμάτων μόνο των¨ μικρών¨ βέβαια … ) δεν έχει όρια…

    http://fih.gr/images/28DEUTSCHLAND_RETE_UNS_e.jpg

    Το 2009 στις ¨τελετές¨ ήταν καλεσμένοι ο ηρόστρατος – Pizza-Hut -Γκορμπατσόφ ( βασικός συνομώτης το 1989-1990 με τον Χέλμουτ Κόλ για να απαλλαγεί η Γερμανία από την καταβολή ΄Πολεμικών Επανορθώσεων στους μικρούς λαούς των Βαλκανίων με την μη- υπογραφή ¨επίσημης¨ Συνθήκης Ειρήνης , ώστε να μπορέσει στην συνέχεια να επενδύσει τα κεφάλαια της στην εξαγορά της δημόσιας περιουσίας και των πλουτοπαραγωικών πηγών στις πρώην Ανατολικές Χώρες και ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ) και ο ¨απελευθερωτής της εργατικής τάξης της Πολωνίας¨ ( την οποία έστειλε απελευθερωμένη στην μετανάστευση σε συνθήκες σκλαβιάς ) και θαυμαστής των μοντέλων οικονομικής ανάπτυξης της Ιαπωνίας και της Χιλής του Πινοσέτ , ευλαβής χριστιανός- καθολικός Λέχ Βαλέσα.

    Στις φετεινές εκδηλώσεις τους βρέθηκε ο Γ. Παπανδρέου…, τι τιμή (!). Το 1941-44 θα ηταν οι Τσολάκογλου , Λογοθετόπουλος και Ράλλης. Το κράτος και οι ¨ισότιμες διεθνείς συνεργασίες¨ έχουν συνέχεια και...¨σταθερές¨...

    Το ζητούμενο όμως είναι ποιο είναι το όφελος των Ελλήνων και όλων των λαών των Βαλκανίων από την νέα ¨PAX GERMANICA¨ ( ; ) …

    Υ.Γ.
    Όλο το άρθρο με αφορμή την σημερινή ( χθεσινή ) επέτειο της 3ης Οκτωβρίου 1990 που αποτέλεσε το ορόσημο για το πέρασμα από την περίοδο του ¨ψυχρού πολέμου¨ στην περίοδο των θερμών πολέμων της επεκτατικής ¨Παγκόσμιας-¨Ελεύθερης¨ – Αγοράς¨ και την αποδέσμευση του ¨4ου – ¨οικονομικού¨ -Ράιχ ¨ (¨Δημοκρατική¨-Γερμανία ) , ένα γεγονός που σηματοδότησε και την ολοκληρωτική διάλυση , οικονομική , κοινωνική και πολιτιστική της Ελλάδας τα τελευταία 20 χρόνια μετά από το ¨Μαύρο 1990¨ , εδώ :

    http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=1213&sid=f5f398adf18c96a1d1cafe28bb2274f5

    Επίσης : ¨4ο ΡΑΙΧ ΒΡΑΒΕΥΕΙ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΥ¨

    http://www.doryforos.org/syzitiseis/viewtopic.php?t=1165&sid=bf07a9846c102dc73d4a149bcb30fe48

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 07:31:50

    Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο
    όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
    το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο
    σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή

    Να χτυπώ το καμουτσίκι μου το άπονο
    σαν της μοίρας μου τ' αβάσταχτα χαστούκια
    και ν' ακούγεται τη νύχτα σαν παράπονο
    σαν πενιά λυπητερή από μπουζούκια

    Ειναι πολλα τ αλογα Γιωργακη.. ολο και καποιο θα ειναι σελωμενο και ταισμενο οταν ερθει η ωρα να φυγεις καπλαζοντας. Το σανό δικο μου. Τα χαστουκια θα παραμενουν αβασταχτα !!!!

    ΠΠ

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 04/10/2010 08:32:32

    Βράβευσαν για την ...ειλικρίνεια, τον άνθρωπο που είπε τα περισσότερα ψέμμα προεκλογικά και δεν φιλοτιμήθηκε να ζητήσει μια συγγνώμη;

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 04/10/2010 08:41:22

      Οπως λεμε Μπομπ ο Σφουγγαρακης, ετσι και ΓΑΠ κ Κατεβαπαντελοκαης. Αυτον τον χαρακτηρισμο τον διακδικω πνευματικα!! ΦΞ!!

      ρε Κωστα, υπεγραψε συμβαση κρατικων δανειων με κατω τα παντελονια ΜΑΣ. δε θα του δωσουν βραβειο π δεν ανοιξε ( ακομη ) μυτη ?? στο χαλαρο περνανε ολα. Οταν ο μπαμπας του ο Πολυχρονεμενος Πασσας της Εκαλης ειπε το μεα κουλπα... θυμασαι το πως και το ποτε???

      Παπανδρεου και Συγγνωμη ειναι ασυμβατες εννοιες. Καμενος Ηλιος..και η φλατζα.

      ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 08:42:22

        ΓΑΠ ο Κατεβαπαντελονακης.
        Copyright ΠΠ

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 09:04:10

        Αν μου επιτρέπεις μια διόρθωση:

        Μπόμπ Σφουγγαράκης Τετραγωνοπαντελονής

        Γαπ Δουνουτάκης Κατεβαπαντελονής

      • loretta avatar
        loretta @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/10/2010 13:19:25

        Γιωργος Προσκυναωμετοαζημιωτο.!!

        Σας κανει?

  4. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 04/10/2010 08:50:25

    Το νέο προσωνύμιο του ΓΑΠ.

    "Ο Βραβευμένος"!!!

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 04/10/2010 08:58:26

    Mineiko-Bilderberg + Γιώργος Τσολάκογλου = Βίοι Παράλληλοι

    Η Ελληνική Ιστορία και Μνήμη ανεξίτηλα στιγματίσαν και τους δυό δοσίλογους, γιά την “Ανευ Ορων” τραγωδία παράδοσης της Ελλάδας στις κατοχικές δυνάμεις.
    *

    Mineiko Bilderberg = 24 Mνημόσυνα + Βραβείο Quadriga + Δάκτυλος Focus
    *

    “Ου! να χαθής, κηφηναριό… στων μελισσών το σμήνος

    εσύ ζηλεύεις μοναχά την θέσιν του κηφήνος,

    και θέλεις πάντα χάρισμα να τρώγης στην κυψέλην,

    οπόταν είσαι μάλιστα γιγαντομάχος Έλλην.”

    ~Γιώργιος Σουρής: «Ρωμηός»

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 04/10/2010 09:49:10

      Mineiko Bilderberg = "Ich Βin Εin Βerliner". The Masquerade

  6. ataktos avatar
    ataktos 04/10/2010 09:32:56

    αφού "έκλεισε" δημοκρατικά την υπόθεση SIEMENS .. δικαιούται ένα παιχνιδάκι

  7. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/10/2010 09:39:09

    Πού είναι το περίεργο;

    Οι Γερμανοί βράβευσαν τον άνθρωπο που υπερασπίστηκε όσο και η Μέρκελ τα συμφέροντα των γερμανικών τραπεζών και οπλοβιομηχανιών. 6-7 δις ευρώ είναι το ποσό που φεύγει από ελληνικές τζέπες κάθε χρόνο για να καταλήξει στα γερμανικά ταμεία, μόνο μέσω των εμπορικών μας συναλλαγών, στα οποία πρέπει να προστεθούν και τα δισεκατομμύρια ευρώ που μας κοστίζουν τα υποβρύχια που γέρνουν και τα τανκς που κολλάνε στις λάσπες. Γιατί όποιος έχει κάνει το λάθος να αγοράσει γερμανικό αυτοκίνητο ξέρει πόσο υπερτιμημένη είναι η περίφημη "γερμανική τεχνολογία".

    3 Οκτωβρίου, μαύρη μέρα. Κάθε φορά που η Γερμανία ενώνεται, η Ευρώπη καταστρέφεται. Η Γερμανία, όχι μόνο δεν έπρεπε να ενωθεί, αλλά να διαιρεθεί περαιτέρω σε 4 Γερμανίες, μία ανά συμμαχική δύναμη, ενώ μια μεγάλη επαρχία, π.χ. η Βαυαρία, θα έπρεπε να δοθεί τιμής ένεκεν στο Ισραήλ για εποικισμό. Πλήρωσαν ποτέ σε έδαφος οι Γερμανοί για όλα όσα έκαναν στους Εβραίους; Όχι. Άρα, 4 Γερμανίες και η Βαυαρία στο Ισραήλ. Αυτό θα ήταν για μένα λόγος γιορτής, όχι η ενοποίηση τού τέρατος. Όλοι οι λαοί έχουν το δικαίωμα στην εθνική τους ολοκλήρωση, εκτός από τους λαούς που επανειλημμένα εργάζονται κατά της εθνικής ολοκλήρωσης των άλλων λαών.

    Άντε βρε Τζέφρι, με το καλό να πάρεις και βραβείο ειλικρίνιας στα εθνικά θέματα από τον Νταβούτογλου.

    • man8os avatar
      man8os @ Στέργιος 04/10/2010 13:17:19

      H Γερμανια πληρωσε με τις ανατολικες επαρχιες. Πληρωσε με την απαγορευση της Ενωσης, πληρωσε ολους τους περιουσιους του κοσμου πολλες φορες την αξια της ζημιας που προκαλεσε. Το οτι καταδικαζουμε την συμπεριφορα της Γερμανιας και δεν συμπιπτουν τα συμφεροντα μαςδεν σημαινει οτι πρεπει να αφοριζουμε ανευθηνα διχως ιστορικη γνωση. Και κατι ακομα, προσεξτε την ομοιοτητα με τα παθηματα της Ελλαδας τον προηγουμενο αιωνα.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ man8os 04/10/2010 13:32:36

        Δώστε κανένα βραβείο παράνοιας στους μικρούς Ναπολέοντες που κομματιάζουν τον χάρτη της Γερμανίας από το πληκτρολόγιό τους.

        Ας φροντίσουμε να μην διαμελιστεί το Ελλαδιστάν σε τρια-τέσσερα κομμάτια, γιατί αυτό είναι πολύ πιθανότερο.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ man8os 04/10/2010 13:48:57

        Professor,
        Η Βαυαρία έχει ακόμη κάτι ψιλο-αυτονομιστές πάντως. Hinterwälder βεβαίως (δια τους σπρεχάροντες την Γερμανικήν). Κάτι "επιστήμονες" που δεν ήθελαν το Ευρώ, είχαν καταφύγει στο Συνταγματικό Δικαστήριο, τώρα δεν ήθελαν το πακέτο δανεισμού προς την Ελλάδα κτλ.
        Ούτως η άλλως η Γερμανία είναι Ομοσπονδιακή χώρα και οι επιμέρους Ομόσπονδες χώρες που την αποτελούν (Länder), έχουν υπό συγκεκριμένες προυποθέσεις (πλειοψηφία σε δημοψήφισμα, χρονικές προθεσμίες, συγκεκριμένο τυπικό διαβουλεύσεων) το τυπικό δικαίωμα της απόσχισης, και μάλιστα διεθνώς εγγυημένο.
        Προσφάτως έχει το ίδιο περίπου Ομοσπονδιακό καθεστώς και η Ισπανία.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ man8os 04/10/2010 13:54:41

        Επί τη ευκαιρία, στο Ισραήλ θα ταίριαζε πιό πολύ (για ιστορικούς λόγους) το ίδιο το Ομόσπονδο Κράτος του Βερολίνου, και όχι της Βαυαρίας: Στο Βερολίνο, προπολεμικά, οι Γερμανοεβραίοι (μαζί με τους assimilierten, δηλ. εκκοσμικευμένους και ενσωματωμένους πλήρως στη γερμανική κουλτούρα, αλλά εβραικής καταγωγής Γερμανούς), μάλλον ήταν απόλυτη πλειοψηφία.
        Έχουμε "ξεφύγει" πάντως εντελώς! Εκεί οδηγούν τα εκτός ελέγχου πολιτικά (ή κομματικά το ορθότερον) πάθη.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ man8os 04/10/2010 14:49:48

        Θείε, το πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα πολλοί σκίζουν τα ρούχα τους αν κάποιος δεν δείξει υπερευαισθησία για τα δικά μας εθνικά ζητήματα, αλλά αυτοί οι ίδιοι ποδοπατούν την ιστορική παράδοση, κουλτούρα και εθνική ευαισθησία άλλων λαών πίνοντας φραπέ μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο.

        Τα γνωστά στερεότυπα του ελληνάρα: οι Άγγλοι ιμπεριαλιστές και αδερφές, οι Αμερικανοί φονιάδες των λαών, οι Γερμανοί ναζήδες-χασάπηδες, οι Γάλλοι φλερήδες-κουλτουριοάρηδες-σοβινιστές, οι Ιταλοί μαφιόζοι-κομπιναδόροι, και πάει λέγοντας. Και ο ελληνάρας το μόνιμο θύμα αυτών των βρωμο-λαών τους οποίους, ενώ τους εκπολίτίσαμε (μέχρι και τον φραπέ τους μάθαμε), αυτοί διαρκώς συνομωτούν εναντίον μας, λόγω του μοχθηρού DNA τους! Αυτό είναι το παραμύθι του ανυπότακτου λαού-θύματος τον οποίον κυβερνάει ο... Πάγκαλος!

        Ασφαλώς υπάρχουν θέματα να συζητηθούν. Και εγώ έχω αντίρρηση ως προς το πού το πάει η γερμανική πολιτική ηγεσία σχετικά με την νομισματική ενοποίηση στην Ευρώπη. Μπορώ να πω ότι είμαι περισσόπτερο οπαδός της αγγλοσαξονικής οικονομικής άποψης σε πολλά ζητήματα. Αλλά βλέπω ότι μόλις πάει να γίνει κάποια συζήτηση παρεμβάλλονται οι ταλιμπαν και αρχίζουν εξορικισμοί, κατάρες και θυμιατά.

        Είδα χθές την φραστική απόπειρα λιντσαρίσματος αρθρογράφου γιατί δήθεν αμφισβήτησε τις γραφές (όχι τις ελληνικές, αλλά τις ιουδαιο-χριστιανικές).

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ man8os 04/10/2010 15:03:12

        Professor, είπα εγώ ότι διαφωνώ με όσα ασυνεπή στερεότυπα περί λαών παρατηρείς; Τουναντίον.
        Μάλιστα, δεν είμαι καθόλου οπαδός της αγγλοσαξωνικής οικονομικής άποψης, αλλά το αντίθετο, συνειδητά οπαδός τους Ευρωπαικού Φεντεραλισμού και υποστηρίζω τον λεγόμενο Γαλλο-Γερμανικό άξονα ως κινητήρα του σήμερα (άν και θα προτιμούσα λογικές του Ρομπέρ Σουμάν ή τον πρώιμο Ντελόρ, άν σου θυμίζουν αυτά τίποτα. - είμαι παλιός).
        Αλλά ο Ομοσπονδιακός, αποκεντρωμένος χαρακτήρας χωρών όπως η Γερμανία (και σ' αυτό ειδικά την προτιμώ από τη συγκεντρωτική Γαλλία, σε άλλα το αντίθετο), δεν είναι "μειονέκτημα". Πλεονέκτημα είναι. Για φαντάσου, έχομε ομοσπονδιακές χώρες μέσα σε μιά οιονεί - μετα-Μάαστριχτ Συνομοσπονδιακή ΕΕ (γιατί αυτό είναι de facto, πλέον).
        Την Ομοσπονδιακότητα τη βλέπουν ως μειονέκτημα ακριβώς οι "Ταλιμπάν" όπως λές - για την φυσική καθαρότητα και "οικολογική" πιστοποίηση του θυμιάματος από κει μεριά, να μου επιτρέπεις να αμφιβάλλω σφόδρα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ man8os 04/10/2010 15:05:03

        Εντάξει τα περί Ισραήλ, Εβραίων του μεσοπολέμου, Βερολίνου κτλ πλάκα ήταν, προφανώς.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ man8os 04/10/2010 15:24:11

        Οι Γερμανοί πολίτες έχουν σοβαρότερα πράγματα να κάνουν, από το να ασχολούνται τι λένε για τη Γερμανία οι ταλιμπάνηδες:
        Π.χ. να σώσουν το πανέμορφο πάρκο της Στουτγκάρδης (και τα οικονομικά του Ομόσπονδου κράτους της Βάδης-Βυρτεμβέργης), από πανάκριβα και αμφισβητούμενα σχέδια ανάπλασης του σιδηροδρομικού κόμβου. Μιλάμε για διαδηλώσεις των 100.000, υπερκομματικές και από όλες τις γενιές πολιτών.
        Ζητούν ήδη πρόωρες εκλογές
        h**p://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,721127,00.html.
        Ή χτύπα στο Google : Lügenpack - wir sind das Volk.
        ("εσμός ψευτών - είμαστε ο λαός" - το σύνθημα της πτώσης του τείχους). Και θα πάθεις πλάκα.
        Με διαδηλώσεις συμπαράστασης σ' όλη τη Γερμανία.
        Μακάρι να είχαμε το επίπεδό τους: Ο Ομέρ Πριόνης θα ήταν από καιρό δημότης του Λός Άντζελες.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ man8os 04/10/2010 15:53:26

        Θείε, τα περί στερεοτύπων δεν τα απηύθυνα σε σένα.

        Εγώ νομίζω ότι η κρατούσα σήμερα πολιτικο-οικονομική ελίτ της Γερμανίας αποκλίνει από την παλιότερη φιλοσοφία του γαλο-γερμανικού άξονα.

        Όταν λέω συμφωνώ σε πολλά σημεία με την κριτική της αγγλοσανικής σχολής, αναφέρομαι στην νομισματική ένωση χωρίς ουσιαστική ομοσπονδοποίηση της Ευρώπης, πράγμα που γίνεται όλο και πιό προβληματικό μέρα με την μέρα.

        Αυτό το ξεχείλωμα της ΕΕ και οι μεγάλες αποκλίσεις των οικονομιών του euro κάνουν νομίζω την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση κάτι σαν πρόβλημα τετραγωνισμού του κύκλου, αν όχι δυκολότερο. Είχα διαβάσει κάτι σχετικά πρόσφατες δηλώσεις του Χέλμοθτ Σμιτ. Τελείως διαφορετική αντίληψη από τους σημερινούς.

        Κοίταξε, οι Αμερικανοί έχουν τεράστια πείρα σχετικά με την νομισματική ενοποίηση των πολιτειών τους και το δολλάριο, διότι πέρασαν από πολλές φάσεις μέχρι να φτάσουν στην τελική μορφή του αμερινανικού ομοσπονδιακού συστήματος. Δεν σημαίνει ότι κάθε κριτική από αμερικανούς οικονομολόγους συνιστά απόπειρα υπονόμευσης του ευρώ.

        Κατά τα άλλα ναί, συμφωνώ ότι η ποιότητα ζωής στην κεντρική Ευρώπη, είναι κάτι αδιανόητο για τον κάτοικο αυτής της χώρας. Και ειδικά στην επαρχία, στα χωριά.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ man8os 04/10/2010 16:39:58

        Professor Moriarty, τα περί DNA μην τα βάζεις στο στόμα μου. Εγώ ποτέ δεν μίλησα για ανώτερους και κατώτερους λαούς. Οι φίλοι σου οι Γερμανοί το κάνουν, όχι μόνο επί Χίτλερ, αλλά και επί Μερκελ, με τα άρθρα στη Μπιλντ και στην Φρανκφούρτερ Αλγκεμάινε που ΚΑΝΕΙΣ επίσημος δεν καταδίκασε. Οι φίλοι σου οι Γερμανοί μιλάνε για καλό και κακό DNA, όπως αυτό το φασιστόμουτρο ο τραπεζίτης ο Σαρατσίν που έβγαλε βιβλίο πριν ένα μήνα στο οποίο μιλάει για εβραϊκά γονίδια.

        Αν κάποιος μιλάει για καθαρό DNA και ανώτερους λαούς στην Ελλάδα, αυτή είναι η ναζιστολάγνα Χρυσή Αυγή, η πιο γερμανόφιλη οργάνωση εν Ελλάδι.

      • man8os avatar
        man8os @ man8os 04/10/2010 16:47:28

        Φιλε Στεργιε ,
        τα εντονα αισθηματα θολωνουν την λογικη.

      • Στέργιος avatar
        Στέργιος @ man8os 04/10/2010 17:02:51

        Αγαπητέ man8o, συμφωνώ μαζί σου, εφόσον αναφέρεσαι στους Γερμανούς που στρίγγλιζαν επί ένα τρίμηνο για τους "απατεώνες" Έλληνες που "θα μας φάνε τα λεφτά", αρνιόντουσαν να δεχτούν ελληνικές πιστωτικές κάρτες στα μαγαζιά τους και δεν σέρβιραν Έλληνες στα εστιατόριά τους.

        Και μη μου πεις ότι γενικεύω. Ποιος Γερμανός αντιτάχθηκε σε αυτές τις ΥΣΤΕΡΙΕΣ; Ποιος καταδίκασε; "Έχουμε ελευθερία τού τύπου", έλεγαν. ΟΚ, έχετε. Δεν σου είπε κανείς, κ. Γερμανέ Πρέσβη/ Υπουργε να φιμώσεις το Φόκους, να βγεις και να πεις ότι οι αντιδράσεις είναι υπερβολικές και άδικες θέλαμε. ΠΑΛΛΑΪΚΗ η υστερία των Γερμανών, λοιπόν.

        Η δική μου αντίδραση είναι αντίδραση ΑΥΤΟΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ απέναντι στη γερμανική αγριάδα.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 04/10/2010 16:22:56

      Βλέπω ότι ο Όθωνας, ο Κωνσταντίνος ο Α', ο Τσολάκογλου, ο Μητσοτάκης, ο Σημίτης και ο Τζέφρι έχουν δημιουργήσει μια διακομματική πολιτική σχολή γερμανοφιλίας που εξακολουθεί και γοητεύει πολλούς Έλληνες.

      Θα προτιμούσα όλοι εσείς να υπερασπιζόσασταν την αξιοπρέπεια της Ελλάδας και όχι τη Γερμανία, μια χώρα που έχει καταστρέψει την Ελλάδα δύο φορές μέσα στον 20ό αιώνα και μας καταστρέφει ακόμη μια φορά τώρα που μιλάμε.

      Υπάρχει όρος για αυτό που είστε.

  8. athamas avatar
    athamas 04/10/2010 09:49:14

    Κονόμησαν οι γερμανικές τράπεζες απ την Ελλάδα *τα* φράγκα!
    Ο Γιωργάκης τους διευκόλυνε τα μάλλα για να κονομήσουν.
    Τούδωσαν και ένα αγαλματάκι σε ανταπόδοση των υπηρεσιών που τους πρόσφερε.

    Να τόχει να το χαίρεται!

    Τώρα θα μπορούμε να του λέμε του ΓΑΠ:
    «Τ' αγαλματάκι σου και στο σπιτάκι σου!»

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/10/2010 09:55:01

    Ποιός έχει αμφιβολία ότι έχουμε δοσίλογο φιλογερμανικό κόμμα; Τουλάχιστον από το 1996.

    • ataktos avatar
      ataktos @ archaeopteryx 04/10/2010 15:16:33

      κανένας !!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ archaeopteryx 04/10/2010 15:46:54

      Factorx: θεωρείς σχόλιο το "...λουλού…" και διαμαρτύρεσαι που κόβονται τα σχόλια σου; Δεν εισαι ικανοποιημένος εκεί που μας βρίζατε;

  10. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/10/2010 09:58:50

    Σημαδιακή η βράβευση με το άρμα.
    Ο Μέγας Αλέξανδρος έσερνε τους εχθρούς του ατιμωτικά στο Αρμα του.

    Ο καιρός έχει γυρίσματα.

  11. Vassilis avatar
    Vassilis 04/10/2010 10:10:03

    Quadriga.... Όπως λέμε.... Quesadilla!!!

  12. metalhead avatar
    metalhead 04/10/2010 10:25:44

    ερχονται εκλογές και ο κόσμος θα τελειώσει τον ΓΑΠ. Ή μήπως οχι?

    • φουκαρας avatar
      φουκαρας @ metalhead 04/10/2010 11:09:20

      Μακάρι να τον τελειώσει αλλά δεν το βλέπω....
      Αντίθετα βλέπω αδιαφορία απο παντου.Ο κόσμος παρακολουθεί τσακισμένος τι γίνεται χωρίς αντίδραση.Και ακόμα χειρότερο είναι οτι δεν ξεσηκώνονται ούτε οι νέοι.Πλήρης απάθεια σε όλα.
      Κρίμα που πήγε έτσι χαμένη η πατρίδα μας....
      Σήμερα που θα επρεπε να κυματίζουν μεσίστιες οι Ελληνικές σημαίες με αφορμή τον ένα χρόνο απο τις εκλογές θα μας ζαλίσουν και πάλι για τον "βραβευμένο"

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ φουκαρας 04/10/2010 11:36:20

        απάθεια ή φόβος;

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ φουκαρας 04/10/2010 16:22:05

        φουκαράς, όνομα και πράγμα? τον διεκδικείς αυτόν τον τίτλο?

        ...μάλλον δεν βλέπεις σωστά. Βγες λίγο, θα σου κάνει καλό.

  13. Νίκος avatar
    Νίκος 04/10/2010 11:23:58

    K. Ροδινέ, ζούμε σε αντίστροφο κόσμο: Τα πάνω είναι κάτω, τα καλά κακά και ούτω καθεξής. Στην Οργουελλική τίποτα δεν έχει νόημα εκτός του νοήματος πού προσδίδει, στιγμιαία φυσικα, ο "εθνικός" μας ...παπατζής.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/10/2010 11:27:11

    H Quadriga (= τέθριππον) της Πύλης του Βραδεμβούργου έχει μακριά ιστορία, από το 1790 περίπου. Έχει ως πρότυπο τα άλογα του Αγίου Μάρκου της Βενετίας, ένα Ελληνικό ή Ρωμαικό γλυπτό από τον Ιππόδρομο της Κωνσταντινούπολης που άρπαξαν οι Σταυροφόροι. Το ομοίωμα το έστησαν στην πύλη οι Πρώσσοι ως σύμβολο της ειρήνης, την άρπαξε ο Ναπολέων και τη μετέφερε στο Παρίσι, μετά το Βατερλώ οι αναστηλωμένοι Βουρβώνοι το επέστρεψαν στους Πρώσους. Μισοκαταστράφηκε στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και ξαναστήθηκε πάνω στην πύλη μετά την επανένωση των Γερμανιών το 1990.
    Θα τσαντίσω μερικούς, αλλά πάλι συμβολισμό τελικής νίκης της Ευρωπαικής ενότητας και ειρήνης βλέπω. Υπερισχύει στο τέλος, έστω και μετά από ενδιάμεσους πολέμους, Σταυροφορίες, αρπαγές, Ναπολέοντες, Βατερλώ, διχοτομήσεις χωρών και πόλεων και άλλα δραματικά.
    Ο αρματηλάτης είναι ο Απόλλων, άν δεν απατώμαι.
    Υπάρχει και ένας τοπικός σλαβικός μύθος (Berlin είναι λέξη σλαβική), σύμφωνα με τον οποίο στη μικρή μεσαιωνική σλαβική πόλη Βerlin, μάλλον φτωχή, ήρθε κάποτε από το νότο μια άμαξα που την έσερναν 4 όμορφα δυνατά άλογα, καθένα διαφορετικό από το άλλο, και από τότε η μικρή φτωχή πόλη, άρχισε να βαδίζει στον ειρηνικό δρόμο της ευημερίας. Ίσως γι αυτό οι Πρώσοι άρχοντες την έστησαν πάνω στην πύλη.

  15. Wolf avatar
    Wolf 04/10/2010 11:31:19

    Εχουμε τρελαθεί εντελώς σ αυτή τη χώρα.
    Βραβευεται ο Πρωθυπουργός απο ποιόν και γιατί?
    Από τον Ακερμαν, Πρόεδρο της Deutsche Bank, τον άνθρωπο δηλαδή, που εκπροσωπεί το παγκόσμιο σύστημα, αυτό των τραπεζών, αυτό που ανεβοκατεβάζει κυβερνήσεις και κανει φιλοτιμες προσπάθειες να ελέχγει κάθε κράτος, έθνος, για το "καλό" πάντα των πολιτών και οχι για τους ιδιους τους τραπεζικους κολοσσους!!!
    Και τον βραβευει ο Ακερμαν για ποιο λογο?
    Μηπως γιατι αντιπροσωπευει τα συμφεροντά τους στην Ελλάδα?
    Μηπως γιατί ειναι ο επισημος εκπροσωπος τους? Προφανώς.
    Γιατί διαφορετικά αν ήταν απέναντι τους, αν δεν τους εκπροσωπούσε, σιγά μην του έδιναν αλογάκια και λοιπά ματζούνια...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Wolf 04/10/2010 11:38:56

      Από ποιόν περίμενες και συ Wolf να τον βραβεύσει;

      Από τον ΄σύλλογο συνταξιούχων του ΙΚΑ;

      • Wolf avatar
        Wolf @ Κώστας Ροδινός 04/10/2010 11:54:35

        Εκει Κώστα μου, θα τον βραβεύσουν με γιαουρτάκια.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Wolf 04/10/2010 11:41:44

      Μεταξύ των βραβευθέντων (από το 2003):
      Γιουνκέρ, Κόλ, Πέρες, Ερντογάν, Σρέντερ, Τάντιτς, Μπαρόζο, Γκορμπατσώφ, και φέτος ο Σόιμπλε (τυχαίο, δεν νομίζω!)
      Επίσης γνωστοί μη πολιτικοί όπως Πίτερ Γκάμπριελ κτλ
      h**p://de.wikipedia.org/wiki/Quadriga_(Preis)

  16. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 04/10/2010 11:38:25

    Του δώσανε τον σιδηρού Σταυρό

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ανώνυμος 04/10/2010 11:43:21

      Σιδηρουν σταυρό είχαν πάνω στην πύλη του Βραδεμβούργου από το 1945 έως 1990. Μετά την επανένωση ανέβασαν πάλι τα "άλογα".

  17. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 04/10/2010 11:42:07

    αρκετές φορές - η ίδια η ζωή το αποδεικνύει - η καχυποψία είναι κακός σύμβουλος... Φυσικά όλα - και ιδίως η πολιτική και οι πολιτικοί - επιδέχονται κριτικής. Σε τι ωφελεί, όμως, να τα μηδενίζουμε όλα και να ψάχουμε αρρωστημένες προθέσεις από παντού? Οι γερμανοί μπορούν τουλάχιστον να ζητάνε συγνώμη, εμείς γιατί εμμένουμε στα κόμπλεξ μας? Γι' αυτό ας αποδεχθούμε το βραβείο, δεν μας προσβάλλει.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Χριστίνα 04/10/2010 11:46:37

      Μας προσβάλλει, διότι βραβεύεται ο άνθρωπος που έκανε περισσότερο κακό από οποιονδήποτε άλλο στη χώρα από το 1974 (με ένα ερωτηματικό για τον πατέρα του), κατέστρεψε σε ένα μόνον επτάμηνο την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας και εν συνεχεία την υποθήκευσε ολόκληρη με μόνο κριτήριο τη σωτηρία των ξένων τραπεζών.

      Αυτό το βραβείο είναι βραβείο-Εφιάλτης. Είναι δηλαδή σαν να βράβευαν οι Πέρσες τον Εφιάλτη, τηρουμένων των αναλογιών.

      Γι' αυτό και μας εξοργίζει τόσο πολύ.

      • metalhead avatar
        metalhead @ Επώνυμος 04/10/2010 12:01:45

        ΠΙΣΤΟΛΗΠΤΙΚΉ ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ, με 100τρις χρεος και 1000% ελλειμα και αυτο παραποιημένο [και δεν ειμαι πασοκ,πριν πεις καμια βλακεία]

  18. MANIA avatar
    MANIA 04/10/2010 12:01:49

    ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;
    ΒΡΑΒΕΙΟ "ΑΛΗΘΕΙΑΣ" ΣΤΟΝ ΓΑΠ!!!!!!!!
    ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ..
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ Ή ΤΙΣ 100 ΠΡΩΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ.
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥΣ;

    • metalhead avatar
      metalhead @ MANIA 04/10/2010 12:10:55

      ΜΕΓΑΛΗ ΤΙΜΗ για τη χώρα μας ,οι απογονοι των νίτσε -γκαίτε-μπετόβεν βραβεύσαν τον πρωθυπουργό μας και εμεις [οι ψηφοφόροι των ακη,γιάννου,σουφλια,βουλγαράκη] τον βριζουμε....ουτε ο ίδιος ξερω αν το σχόλιό μου είναι ειρωνικό ή όχι

      • s54elas avatar
        s54elas @ metalhead 04/10/2010 16:16:30

        εν τελει .. θειε .. μου αρεσε αυτο για την "αγορα" .. ο συλλογισμος πολυ ωραιος .. ναι πραγματι με την αρχαια αθηναικη εννοια .. και οχι του τζογου και της αρπαχτης .. ενα καλο που εχει αυτο το σαιτ .. οτι δινει την δυνατοτητα αναπτυξης αυτης της "αγορας" .. παρ' ολα τα φτηνα, αδιαλακτα, χολεντερικα κειμενα και πηχιαιους τιτλους στα αρθρα του ..

        και η συμβιωση, συζητηση, αντιπαραθεση, διαφωνια .. ενα χαος δηλαδη .. με τις συγκλισεις του και τις αποκλισεις του .. ειναι οτι χρειαζεται και το σημαντικοτερο της συγκλισης .. χωρις το αντιθετο της, η αποκλιση, να ειναι λιγοτερη σημαντικη ..

        οπου υπαρχει αποκλιση .. ο σκοπος της να ανοιγει ακομα πιο πλατεια τον προβληματισμο που αναπτυσσεται .. να εξερευνωνται καινουριοι λεωφοροι .. και με την συγκλιση .. να στεριωνουν και να φαρδαινουν .. οι λεωφοροι που ηδη διαβαινουμε .. λεωφοροι που οδηγουν σε αυτα που βγαινουν απο την συγκλιση σαν κοινα .. στα κοινα που μοιραζομαστε και μας ενωνουν ..

        ολα αυτα για Εβραιους, Γερμανους, Αγγλους, Τουρκους, Ελληνες .. αυθαιρετες, αστηρικτες δοξασιες που ισοπεδωνουν αλυπητα μπουλουκια ανθρωπων .. αφαιρουν βαναυσα .. την ιδαιτεροτητα, ατομικοτητα, που καθε ανθρωπος απο την φυση του εχει ..

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/10/2010 12:19:15

    Χάθηκε η μπάλα όντως, αλλά το θέαμα δεν είναι ωραίο. Είναι από τις πολύ συχνές φορές που η (κομματική) πολιτική μου φαίνεται αχρείαστη (για να μη πώ κάτι χειρότερο).
    Αλλά είτε το θέλουμε είτε όχι, στη δημοκρατία χρειαζόμαστε τα κόμματα και τις αντιθέσεις τους (ακόμη και πολύ τις σκληρές).
    Με αυτό πρέπει να συμβιώνουμε. Όχι σιωπηλά: Να συζητάμε, να αντιπαρατιθέμεθα, να διαφωνούμε, να συγκλίνουμε όπου είναι εφικτό. Να χωρίζουν οι δρόμοι μας όπου είναι ανάγκη.
    Αυτό είναι "αγορά", με την αρχαία Αθηναική έννοια. Επειδή δυστυχώς, η "μοδέρνα" έννοια της "αγοράς", κατάντησε τζόγος, μπαρμπούτι, τι να μηχανευτώ για να "τ' αρπάξω" από άτομα ή και ολόκληρους λαούς.

  20. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 04/10/2010 12:19:32

    Μπράβο τζέφρυ και εις ανώτερα...Άντε του χρόνου το επόμενο βραβείο θα το πάρεις απο τον Ερντογάν στην Άγκυρα μιας και μέχρι τότε θα έχεις δώσει το μισό Αιγαίο κ τη Θράκη στους Ισλαμοφασίστες.Επίσης μαθαίνω επίκειται βράβευση απο τον Γκρουέφσκι για τη συμβολή του ΓΑΠ στην επίλυση του ονόματος(η βράβευση μπορεί να γίνει κ στο ίδρυμα Κόκκαλη,να μην τρέχουμε στη ''Μακεδονία'' του βαρδάρη)...Επίσης θα δοθεί απο τους ηγέτες του Τρίτου Κόσμου βραβείο στο γιωργάκη που έχει μαζέψει στην Ελλάδα όλη τη πλέμπα απο Πακιστάν,Αφγανιστάν,Σομαλία,Σουαζιλάνδη,Μαγκρέμπ,Καύκασο,γή του πυρός.....Το καλύτερο βραβείο όμως θα το πάρει απο τον ελληνικό λαό:ΤΗΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ

  21. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 04/10/2010 12:44:20

    πλέμπα έ, Ιάκωβε! Πληβείοι! Ενώ κάτι "πατρίκιοι" με κότερα και Καγιέν, αγαπούν πολύ την Ελλάδα (και προσπαθούν να τη "σώσουν", κάνοντάς την "νησί της Καραιβικής")

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ Ο Θείος 04/10/2010 13:07:18

      Θείο εκεί κόλλησες;Ναι πλέμπα που λυμαίνεται τη χώρα και έχει οδηγήσει ολόκληρες γειτονιές στη γκετοποίηση...Ναρκωτικά,πορνεία,βία,μαχαιρώματα,συμμορίες,μπάτε σκύλοι αλέστε κ αλεστικά μη δίνετε..Επίσης κανένας ''πατρίκιος'' δεν ξυλοκόπησε την ηλικιωμένη γιαγιά μου για να της πάρει το σταυρό απο το λαιμό...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 04/10/2010 13:19:19

      Φυσικά εκεί κόλλησα, επειδή αυτοί οι χλέχλοι που λέω εγώ μαε την κάνανε τη ζημιά: Είμαστε μια πλούσια χώρα (26η στην παγκόσμια κατάταξη) με χρεωκοπημένο Δημόσιο. Πώς έγινε; Θαύμα; Απλώς αυτοί οι "κύριοι" "έφαγαν" τους πόρους του Δημοσίου και τους έκαναν μασούρια. Σύμφωνοι δεν ξυλοκόπησε τη γιαγια σου, αλλά της έφαγε τη σύνταξη και την έκανε βίλα, κόττερο ή κατάθεση στην Τορτούγκα.

    • Ψυλλιασμένος avatar
      Ψυλλιασμένος @ Ο Θείος 04/10/2010 13:22:44

      Θείο, η απάντησή σου είναι ολίγον "καλημέρα μπάρμπα, κουκιά σπέρνω".
      Συνηθίζουν οι ροζ αριστεροί αυτού του είδους τις απαντήσεις.
      Δηλαδή επειδή έχουμε μία κρατικοδίαιτη διεφθαρμενη ανώτερη τάξη, θα πρέπει να παραβλέπουμε το θέμα της λαθρομετανάστευσης;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 04/10/2010 14:50:00

      Ίσα ίσα, προτείνω να "μεταναστεύσουμε" την ανώτερη τάξη μας σε καμμιά Τορτούγκα, Ολλανδική Γουιάνα, Τρινιτάντ έντ Τομπάγκο κτλ! Μεταξύ μας, μάλλον περί "επαναπατρισμού" θα επρόκειτο, αφού εκεί είναι η οικονομική πατρίδα τους
      Όχι και παραβλέπω, Ψυλλιασμένς! Εσύ κοτζάμ δάσος offshore παραβλέπεις, παρά το ωραίο nick!

  22. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 04/10/2010 13:01:36

    ...π.χ. η Βαυαρία, θα έπρεπε να δοθεί τιμής ένεκεν στο Ισραήλ για εποικισμό. Πλήρωσαν ποτέ σε έδαφος οι Γερμανοί για όλα όσα έκαναν στους Εβραίους; ...

    Λίγο περίεργο σε ακούω. Ο Μοργκεντάου (Εβραίοαμερικάνος για να μην ξεχνιώμαστε, μιλούσε για υποχρεωτική στείρωση των Γερμανών ματά τον πόλεμο). Ισραήλ δεν υπήρχε πριν τον πόλεμο κατα συνέπεια πολύ κακώς και καταχρηστικώς δόθηκαν αποζημιώσεις στο Ισραήλ σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Και δόθηκαν αποζημιώσεις όχι μια και δυό αλλά πολλές δεκάδες φορές. Και καλούσαν κάθε λίγο Γερμανούς πολιτικούσ στην μικρή δημοκρατική χωρα για δημόσια διαπόμπευση. Και μέχρι στιγμής τα περίεργα (;) των αποζημιώσεων τα έχει περιγράψει πολύ όμορφα ο επίσης Εβραίος Φινκελστάϊν στα βιβλία του αλλά επειδή οι αλήθειες πονάνε η μονη δημοκρατί της ΜΑ τον διώκει.

    Βεβαίως κατά το δοκούν οι Χαζαροεβραίοι της Σοβιετίας οι οποίοι επέβαλαν σε αντιστοιχα αν όχι πολύ σοβαρότερα μαρτύρια όσους δεν ήθελαν σταλινοσοσιαλισμο με το καλό ή το ζόρι περνάνε σαν αντιφασίστες αγωνιστές της ελευθερίας και τα θύματα τους για συνεργάτες των Ναζί.

    Αλλά είπαμε: Ο θεός τους τους έκανε συμβόλαιο στο οποίο τους κληροδότησε τον κόσμο άρα μονά ζυγα δικά τους.

  23. PapaHellas avatar
    PapaHellas 04/10/2010 13:26:08

    Long live GAP!

  24. Γιωργης avatar
    Γιωργης 04/10/2010 15:02:07

    θα ηταν γελοιος,αν δεν ηταν τοσο μα τοσο επικινδυνος
    κι αυτος και τα αφεντικα του

  25. Γιώργος avatar
    Γιώργος 04/10/2010 15:21:47

    Mόλις υπέγραψε ο ΓΑΠ για τα υποβρύχια που γέρνουν, να σου και βραβείο οι γερμανοί...δώστα όλα γιωργάκη και θα πάρεις και νόμπελ.

  26. tiramola avatar
    tiramola 04/10/2010 15:34:02

    Der Spiegel:Ο Παπανδρέου αναμορφώνει τους Έλληνες

    • man8os avatar
      man8os @ tiramola 04/10/2010 15:51:49

      Ναι, τρομαρα του...
      Ελπιζω να τον αναμορφωσουμε και εμεις στις 7 Νοεμβριου.

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 04/10/2010 16:29:20

    @ Kώστας Ροδινός @Αλλενάκι

    Σημασία έχει ότι ο Mineiko Bilderberg, ΔΕΝ πρόκειται Ποτέ, Ουδέποτε!

    Nα βραβευθεί στην Ελλάδα με το Σύμπλεγμα του Αρματος με τα τέσσερα άλογα, τον χάλκινο Ηνίοχο των Δελφών και τον μικρό ιπποκόμο, προς Τιμήν του Απόλλωνα γιά τη νίκη του άρματός του, στα Πύθια.

    Nα πάρει στην Ελλάδα «Πτυχίο ΕΛΛΗΝΙΚΟ» (όπως το εξωθεσμικό καρντάσι nick o κωλοτούμπας, διακαώς το επιθυμεί).

    Καθώς, o Μέσος Ορος Βαθμολόγησής του (Grade Point Average) είναι: 0.0.0.0

    «Ονειδος έχθαιρε» ~Δελφικό Παράγγελμα

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ η Dimi 04/10/2010 17:06:20

      σωστό.

  28. anonymos avatar
    anonymos 04/10/2010 17:16:56

    Πάντα οι Γερμανοί τιμούσαν τους κουκουλοφόρους τους και μόλις τέλειωναν την δουλειά τους τους εκτελέσουν με την δικαιολογία ότι αφου πρόδωσαν τους συμπατριώτες θα προδώσουν και τα αφεντικά τους

    • metalhead avatar
      metalhead @ anonymos 04/10/2010 18:25:05

      κάποιον που τον κατηγορούσαν πριν 20 χρόνια για συνεργάτη των γερμανών,του δώσατε 45%..για προσπάθησε να θυμηθείς?

      • anonymos avatar
        anonymos @ metalhead 04/10/2010 21:58:25

        Ποιος τους έδωσε εγώ δεν είμαι δεξιός. Την αλήθεια λέω, και εσεις έχετε τον εγγονο του δικτάτορα και τον εγγονό του πράκτορα των εγγλέζων Παπατζή Γεώργιου στο κομμα σας. Απο όπου να σας πιάσει κανείς λερώνεται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.