#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
14/02/2012 10:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι άλλες κουκούλες



Στοιχεία για την ταυτότητα των συλληφθέντων για τα επεισόδια της Κυριακής, έδωσε η Αστυνομία. Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ. από τους 79 συνολικά συλληφθέντες, οι 53 είναι Έλληνες και οι 26 αλλοδαποί, εκ των οποίων οι 9 από Αλβανία, 4 Αλγερία, ένας Τυνησία, ένας Μαυριτανία, 2 Ρουμανία, 2 Πολωνία, ένας Αφγανιστάν, ένας Μολδαβία, 4 Παλαιστίνη, ένας Ιράκ.

Οι 15 δήλωσαν άνεργοι, 4 φοιτητές, δύο μαθητές, 11 ιδιωτικοί υπάλληλοι, δύο ελεύθεροι επαγγελματίες, ένας καθηγητής, ένας ασκούμενος δικηγόρος, ένας αυτοκινητιστής, ένας σκηνοθέτης, δύο οικοδόμοι και 39 δεν δήλωσαν επάγγελμα.

Υπό άλλες συνθήκες θα λέγαμε ότι πρόκειται περί αγανακτισμένων πολιτών που πλήττονται από το Μνημόνιο και που βγαίνουν να κάψουν την άδικη κοινωνία που τους στερεί ακόμη κι ένα πιάτο φαί. Αν ήταν έτσι μπορεί κι εμείς να είμαστε μαζί τους.

Όταν όμως καίνε ανεξέλεγκτα την Αθήνα και 170 επιχειρηματίες (μη φανταστείτε τίποτε μεγάλοι) κλαίνε με μαύρο δάκρυ.

Όταν ο ιδιοκτήτης του κινηματογράφου Άστυ καταγγέλλει ότι του ζήτησαν λεφτά για να μην κάψουν το εσωτερικό του κτιρίου.

Όταν λεηλατούν ότι βρουν μπροστά τους. Από κινητά τηλέφωνα και κάμερες μέχρι πιτζάμες, σουτιέν και… κιλότες.

Όταν πολλοί άνθρωποι δεν έχουν σήμερα δουλειά γιατί τα μαγαζιά που καταστράφηκαν έβαλαν λουκέτο.

Όταν κάηκαν 93 κτίρια στην Αθήνα, πολλά από τα οποία ήταν αρχιτεκτονικά κοσμήματα.

Ε, τότε κάτι άλλο συμβαίνει. Και πρέπει να διερευνηθεί γιατί π.χ. ο Ιρακινός που συνελήφθη ήταν μέσα στους μπαχαλάκηδες. Να φανταστούμε ότι δεν διαδήλωνε για τον… Σαντάμ, αυτός μας άφησε προ πολλού. Το πιο πιθανό είναι να κυνηγούσε το εύκολο χρήμα, το πλιάτσικο και μετά την πώληση των προϊόντων.

Να φανταστούμε επίσης ότι και οι Αλγερινοί με τον Τυνήσιο δεν είναι… κομμουνιστές που θέλουν να φέρουν την ανατροπή του καπιταλισμού.

Κι επίσης, να φανταστούμε ότι οι άνεργοι και οι άεργοι είπαν να σκοτώσουν την ώρα τους και κατέβηκαν στο κέντρο.

Τέλος, για να μη νομίζει κανείς ότι τα βάζουμε με τους αλλοδαπούς, να φανταστούμε ότι οι Έλληνες που συνελήφθησαν κι όσοι δεν πιάστηκαν αποφάσισαν να κάνουν…γυμναστική και σφαιροβολία με 40 τόνους μάρμαρο και πέτρες

Σοβαρά τώρα. Και στα Δεκεμβριανά του 2008 (όταν το ΠΑΣΟΚ έλεγε να παραιτηθεί η μισή κυβέρνηση) και τώρα λέμε ότι το πρόβλημα των κουκουλοφόρων είναι σύνθετο. Και η σύνθεση των γνωστών – αγνώστων ποικίλει. Είναι και ανόητοι μπαχαλάκηδες, και πρεζόνια, και μετανάστες που πλιτσικολογούν και παρακρατικοί που βολεύει το χάος.

Και ίσως να είναι και βαλτοί από το ίδιο το κράτος το οποίο βολεύεται να συζητούν όλοι για το κατεστραμμένο Αττικόν κι όχι για τη φωτιά που έβαλε το Μνημόνιο στη ζωή μας.

Όσο το θέμα δεν αντιμετωπίζεται τόσο θα παραδίδεται η χώρα στο έλεος όλων των παραπάνω.

Και τόσο υπουργοί σαν τον Παπουτσή θα κάνουν την πάπια και δε θα έχουν την ευθιξία να παραιτούνται. Όπως και άνθρωπο όπως ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θ. Πελεγρίνης, ο οποίος λέει ότι είχε ειδοποιήσει για την κατάληψη της Νομικής αλλά κανείς δεν τον άκουσε.

Ξέχασε να πει, όμως, ότι εδώ και καιρό ένα μέρος της Νομικής στο ισόγειο έχει καταληφθεί από εξωπανεπιστημιακούς που κάνουν ότι γουστάρουν.

Τα ίδια, δυστυχώς, θα συζητάμε και στα επόμενα επεισόδια, που σίγουρα θα γίνουν πολύ σύντομα. Γιατί κανείς δεν έχει τα κότσια να τραβήξει τις κουκούλες και να φανούν τα πρόσωπα. Αν το κάνει ο Σαμαράς όπως υποσχέθηκε, θα έχει κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα για τον ίδιο και για την πατρίδα.

«Την πόλη την διέλυσαν. Την αγορά την διέλυσαν. Επέλεξαν παραδοσιακά κτίρια επίτηδες και τα έκαψαν. Να γνωρίζουν αυτά τα καθάρματα ότι, όταν έρθει η ώρα, τις κουκούλες τους θα τις κατεβάσω. Γιατί πρέπει να βγουν οι κουκούλες, για να δούμε όχι μόνο αυτοί ποιοι είναι, αλλά και ποιοι κρύβονται από πίσω τους, οι οποίοι δε θέλουν να μπορεί, να έχει το δικαίωμα ο Ελληνικός λαός να εκφράζεται ελεύθερα», δήλωσε χθες

Και σ’ αυτό πρέπει όλοι οι σοβαροί πολίτες να τον βοηθήσουν. Εδώ και τώρα να τραβήξουμε τις κουκούλες που μαυρίζουν τη ζωή μας.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 14/02/2012 10:40:03

    Αφήστε τις γενικολογίες. Οι τακτικές αποτελεσματικής καταστολής είναι γνωστές αλλά δεν θέλουμε να τις εφαρμόσουμε. Πλαστικές σφαίρες, ομάδες ταχείας σύλληψης, υδροβολή, περικύκλωση ομάδων και σύλληψη τους, αυτά γίνονται έξω και αποφέρουν αποτέλεσμα. Η τοποθέτηση ΜΑΤ μεταξύ μπαχαλάκηδων και στόχων (μόνο πολύτιμων) απλά προστατεύει τον συγκεκριμένο στόχο ενώ αφήνει ελέυθερο πεδίο δράσης στους κακοποιούς και τους στρέφει προς τους εύκολους και απροστάτευτους στόχους.

    • Νταβελιώτης avatar
      Νταβελιώτης @ Nik 14/02/2012 10:53:33

      Δεν είναι χαζοί να χρησιμοιήσουν πλαστικές σφαίρες εναντίον συναδέλφων τους.
      Ούτε βέβαια θα κάνουν ταχείες συλλήψεις ανθρώπων για να τους πάνε στην πρώτη γωνία που δεν τους βλέπει κανένας και να τους αφήνουν ελεύθερους.

      Αυτά γίνονται σε χώρες όπου είναι ξεκάθαρο το ποιός είναι κράτος και ποιοί διαδηλωτές.
      Στην Ελλάδα αυτό όχι απλώς δεν είναι ξεκάθαρο αλλά ακριβώς το αντίθετο είναι σίγουρο και πολλάκις αποδεδειγμένο ότι μέσα στους διαδηλωτές κρύβεται και εν πολλοίς συντονίζει τους «αντιεξουσιαστές» το ίδιο το κράτος.

      Ο Φλωράκης ο μακαρίτης αναρωτιόταν κάποτε (και είχε απόλυτο δίκιο) «πως είναι δυνατόν τους κομμουνιστές που μπαίναν κρυφά στην Ελλάδα να τους ήξεραν απ' την στιγμή που πέρναγαν τα σύνορα και να ήξεραν όλες τους τις κινήσεις ανά πάσα στιγμή (όλα αυτά με την «τεχνολογία» του 1950) και τους τριακόσιους νωματαίους που καίνε την Αθήνα να μην τους ξέρουν».

      Συμφωνώ πάντως με το άρθρο.
      Και εύχομαι ο Σαμαράς αν και όταν γίνει πρωθυπουργός να μην μείνει στα λόγια αλλά να τα κάνει πράξη.
      Θα έχει προσφέρει τεράστια υπηρεσία στην Ελλάδα και στους Έλληνες.
      Έστω και αν αποδείχτηκε μνημονιακός.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ @ Νταβελιώτης 14/02/2012 13:11:31

        Δεν είναι μνημονιακός ο Σαμαράς. "Μνημονιακός" είναι για παράδειγμα ο Παπανδρέου και ο Βενιζέλος. Δηλαδή αυτός που θέλει το μνημόνιο και θεωρεί τις ρυθμίσεις του ως σωστή πολιτική συνταγή ανάπτυξης και ανταγωνιστικότητας (ενώ είναι το αντίθετο). Ο Σαμαράς το είπε ξεκάθαρα. Ψηφίζω ναι συνειδητά ενώ ξέρω ότι είναι λάθος συνταγή που θα φέρει ύφεση με την οποία συνεχίζω να διαφωνώ κάθετα. Αλλά το κάνω για να αποφύγουμε να πέσουμε στον γκρεμό της άτακτης χρεοκοπίας και της επιστροφής στη δραχμή εδώ που μας έφερε κυρίως το ΠΑΣΟκ και ο Παπανδρέου με την άθλια τακτική του. Έτσι θα μείνουμε εντός ευρώ δηλαδή μέσα στο παιχνίδι που παίζεται στην ευρωζώνη. Η Γερμανία και δευτερευόντως η Γαλλιά θα υποστούν πολύ σύντομα την επέκταση της κοινωνικής αναταραχής και της ύφεσης των οικονομιών των νοτιοευρωπαϊκών κρατών και θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να θεσπίσουν ευρωομόλογα και να δώσουν το Ο.Κ. στην ΕΚΤ να τυπώσει χρήμα (καλύτερα λίγος πληθωρισμός παρά η κατάρρευση). Θα χάσει η Γερμανία κάτι από τα μεγάλα κέρδη της από την τραπεζική τοκογλυφία και τις υπέρογκες ελέω αντιθέσεων στο ευρώ εξαγωγές της αλλά θα σωθεί η ευρωζώνη. Θα ποιήσει την ανάγκη φιλοτιμία. Εδώ θα είμαστε και θα δούμε ποιός θα βγει ψεύτης.

        Άσε λοιπον τα ψόφια περί "μνημονιακών" και μη. Ο μόνος ουσιαστικά αντιμνημονιακός ηγέτης που μπορεί να κυβερνήσει την Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι ο Σαμαράς. Οι υπόλοιποι είναι για να διαμαρτύρονται, να μαζεύουν ψηφαλάκια παίζοντας με την αγωνία του λαού και μέχρις εκεί.

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ Νταβελιώτης 14/02/2012 18:33:53

        Η παλιά ρήση του Φλωράκη δείχνει την πλήρη άγνοια του για την μεταπολιτευτική αστυνομία που στελεχώθηκε με άτομα που δεν ήταν παραδοσιακοί δεξιοί αλλά πασοκατζήδες που φίλησαν κατουρημένες ποδιές για μια οποιαδήποτε θέση στο πολλά υποσχόμενο τότε δημόσιο. Μην ξεχνάμε ότι επί χούντας και νωρίτερα η αστυνομία, στελεχωνότανε από φανατικούς αστυνομικούς που είχαν τελειώσει το δημοτικό και που είχαν θύματα συγγενείς στον εμφύλιο από τους κομμουνιστές. Η τότε ασφάλεια κράταγε φακέλους κοινωνικών φρονημάτων, έγραφε ακόμα και σε ποια καφετέρια εθεάθηκες. Υπήρχε ιδιαίτερος ζήλος, η Αθήνα ήταν ένα χωριό τότε με διπλάσια τμήματα και γενικότερα ο κομμουνιστικός κίνδυνος ήταν μέρος της κοσμοθεωρίας της εποχής.
        Τα χρόνια πέρασαν, οι αστυνομικοί των πανελλαδικών δώσαν τη δυνατότητα στο παιδί του αριστερού να καταταγεί στην αστυνομία. Τα παλιά μίση ξεχάστηκαν.
        Ο ζήλος έπεσε, τα φρονήματα σταμάτησαν να διώκονται, οι φάκελοι κάηκαν, τα τμήματα κλείσαν και όλοι αδιαφόρησαν για τους μόνιμους ταραξίες. Οι αναρχικοί όμως και γενικά ο χώρος της ακρας αριστεράς λόγω της ιδεολογίας έχει πάντοτε βεντέτα με την αστυνομία. Η αστυνομία άλι δεν έχει κοινή άποψη και τρόπο σκέψης, ούτε και βεντέτα αλλά παντελή αδιαφορία.
        Οι παλιοί που γνώρισαν την παλιά αστυνομία μπορούν να καταλάβουν το επίπεδο των καινούριων αστυνομικών.
        Η κοινωνία πάλι στο σύνολό της και κυρίως οι νέοι άνθρωποι που δε ζήσαν πραγματική καταστολή θεωρούν την ελληνική αστυνομία ως την χειρότερη του κόσμου.

        Συμπέρασμα. Οι κάθε λογής κουκουλοφόροι δε συνελήφθησαν ποτέ είτε λόγω αδιαφορίας, είτε λόγω ανικανότητας και όχι λόγω κρατικού συμφέροντος (τουλάχιστον δεν ήταν προτεραιότητα).

    • anetos avatar
      anetos @ Nik 14/02/2012 13:22:01

      ετσι ειναι .

    • κοινό γκνού avatar
      κοινό γκνού @ Nik 14/02/2012 20:06:11

      Μα γιατί να τα κάνουν όλα αυτά; Κυβερνάνε και χωρίς τέτοια. Εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που τους υποστηρίζουν.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/02/2012 11:32:15

    Μεγαλα λογια ειπε ο Σαμαρας.Θα περιμενουμε.

  3. makis avatar
    makis 14/02/2012 11:35:55

    Ήμουν στη συγκέντρωση, στη Λ. Αμαλίας. Η μόνη περικύκλωση που προσπαθούσαν τα ΜΑΤ ήταν στον απλό κόσμο που διαδήλωνε ειρηνικά. Το κατάφεραν στις 21:00 και έγινε πανδαιμόνιο, γιατί έριχναν χημικά μέσα στον κόσμο. Πρώτη φορά είδα αποφασισμένους ανθρώπους απλούς να μείνουν εκεί για να διαδηλώσουν. Υπήρξαν ομάδες απλών ανθρώπων που κρατούσαν τα Ματ να μην ανέβουν Αμαλίας και διώξουν τον κόσμο. Από το αποτέλεσμα, το επιχειρησιακό σχέδιο της αστυνομίας δεν είναι να συλλαμβάνει τους κουκουλοφόρους αλλά να διαλύει τις συγκεντρώσεις και να αδειάζει το σύνταγμα από διαδηλωτές. Αυτό είναι κατάλυση του δικαιώματος να συναθροίζεσαι.
    Θα χαρώ να βγουν οι κουκούλες να δούμε ποιοι είναι από κάτω. Προσοχή, να βγουν όμως.
    ΥΓ. Πέτρες αρχίζει να πετά πια ο απλός κόσμος στις δυνάμεις τις αστυνομίας που επιτίθενται για τη διάλυση του πλήθους αναίτια. Αν αργήσει η αποκάλυψη των κουκουλοφόρων θα αυξηθεί η βία.

    Ένας όχι αριστερός μέχρι τώρα.

  4. thanos avatar
    thanos 14/02/2012 11:39:52

    Εδώ βέβαια, τίθεται το ερώτημα, ίδιο με αυτό του Δεκέμβρη του 2008, για τους υποκινητές των καταστροφών.
    Όλοι υποψιαζόμαστε ποιοι είναι από πίσω, αλλά τα αποδεικτικά στοιχεία για άλλους είναι αρκετά, για άλλους πενιχρά. Πάντως, θα έρθει η στιγμή που θα μάθουμε την αλήθεια, δυστυχώς, θα είναι αργά.

  5. ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ avatar
    ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 14/02/2012 11:44:13

    Ειδα στην τηλεόραση τον αρχηγό της αστυνομιας. Βαψομαλιάς ο δικός σου , ε αυτός θα τους πιάσει ;

    • Flat avatar
      Flat @ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ 14/02/2012 13:26:15

      Ξαδελφάκι του δικού μας Νέτστρομ ο τύπος.

  6. Orestios avatar
    Orestios 14/02/2012 12:50:44

    Το λάθος ξεκινά από την ταύτιση αυτών των αλητών με τους Έλληνες που διαδηλώνουν ειρηνικά

  7. Tassos avatar
    Tassos 14/02/2012 13:15:32

    :-)

  8. Tassos avatar
    Tassos 14/02/2012 13:22:55

    Οι Αμερικανοί στο Αφγανιστάν σκέφτονται να βουτάν τις σφαίρες τους στο λίπος και αίμα γουρουνιών και να το ανακοινώσουν στους ταλιμπάν. Αυτό σημαίνει ότι οι βληθέντες πάνε κατευθείαν στην κόλαση. Εδώ θα μπορούσαν να ανακοινώσουν ότι όποιος μουσουλμάνος συλλαμβάνεται θα τον ταϊζουν ζαμπονάκι.

  9. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 14/02/2012 15:14:59

    Αν οι Έλληνες που διαδηλώνουν "ειρηνικά", βρουν την ευκαιρία να μπουν στη Βουλή, κατά τη διάρκεια μίας τέτοιας ογκώδους διαδήλωσης, που θα ήταν ακόμα πιο ογκώδης, αν οι αστυνομικοί δεν επιδείκνυαν " υπερβάλλοντα ζήλο", πιστεύετε ότι θα τιμούσαν το ... σαβουάρ βιβρ, ή θα τους έτρωγαν ζωντανούς τους ...σωτήρες μας; Προς τι λοιπόν αυτή η ιερή αγανάκτηση ορισμένων, όταν σε τούτο εδώ το σάιτ μόνο, έχουμε διαβάσει δεκάδες αναρτήσεις και χιλιάδες σχόλια αναγνωστών που σε όχι και τόσο... ψύχραιμους τόνους έγραφαν για Γουδή και φυγή με ελικόπτερα; Τόσο.. λεπτό χιούμορ έχουν;

  10. Joao avatar
    Joao 14/02/2012 15:45:14

    https://molisxypnisa.wordpress.com/2012/02/13/166/

  11. zfactor avatar
    zfactor 14/02/2012 17:11:33

    Στοιχεια για το ποιοι πολιτικοι κλεψανε
    και ποσα, ολα αυτα τα χρονια
    θα μας δωσει η μπατσαρια?...

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ zfactor 14/02/2012 17:29:46

      Να τα ζητήσεις από αυτούς που έγλυφες τόσα χρόνια.Η μπατσαρία δεν ελέγχει τους βουλευτές. Εσύ που μπορείς ως ψηφοφόρος, γιατί δεν τους ελέγχεις, αλλά βολεύεσαι κατηγορώντας τους cops?

  12. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 14/02/2012 18:15:08

    ένας καθηγητής, ένας ασκούμενος δικηγόρος

    Tὸ κίνημα στρατολογεῖ ἀπ' ὅλες τὶς κοινωνικὲς τάξεις βλέπω... (Μὴ χ...ειρότερα)


    Στοὺς φοιτητὲς γιατί δὲ μαθαίνουμε τὰ ἐπαγγέλματα τοῦ μπαμπᾶ;
    ἕνας πετυχημένος πολιτικὸς μηχανικός... ἕνας καθηγητὴς ΑΕΙ καὶ μεγαλοδικηγόρος... ἕνας μεγαλεργολάβος... ἕνας βουλευτής... (fiction)

  13. karystos avatar
    karystos 14/02/2012 21:15:12

    ".....Ο Σαμαράς το είπε ξεκάθαρα. Ψηφίζω ναι συνειδητά ενώ ξέρω ότι είναι λάθος συνταγή που θα φέρει ύφεση με την οποία συνεχίζω να διαφωνώ κάθετα. Αλλά το κάνω για να αποφύγουμε να πέσουμε στον γκρεμό της άτακτης χρεοκοπίας και της επιστροφής στη δραχμή εδώ που μας έφερε κυρίως το ΠΑΣΟκ και ο Παπανδρέου με την άθλια τακτική του."
    Γιατιί δεν θέλετε να καταλάβετε ότι αν χρεωκοπήσουμε (που ουτε αυτό είναι σωστό γιατί , δεν είναι το κράτος εταίρεια για να χρεωκοπήση, εξάλλου υπάρχει ή μάλλον υπήρχε και το δικαίωμα να χαρακτηρήσουμε το χρέος επαχθές, το οποίο κάνεις δεν το αναφέρει) δεν υπάρχει περιπτωση να βγούμε από την Ευρωζώνη οθτε από το ευρω παράμόνο αν αυτο γίνει οικιοθελώς.

  14. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/02/2012 09:22:40

    "Και ίσως να είναι και βαλτοί από το ίδιο το κράτος το οποίο βολεύεται να συζητούν όλοι για το κατεστραμμένο Αττικόν κι όχι για τη φωτιά που έβαλε το Μνημόνιο στη ζωή μας."

    Είναι ακριβώς αυτή η φράση που εκφράσει την πλήρη διάλυσης της ελληνικής κοινωνίας.
    Πρώτιστα εκφράζει την εθελοτυφλία του αρθρογράφου και της πλειοψηφίας των Ελλήνων που δεν καταλαβαίνουν...

  15. popaia avatar
    popaia 15/02/2012 21:44:48

    Κι η πλάκα είναι πως οι τηλεθεατές στο εξωτερικό νομίζουν ότι αυτοί που τα κάνουν γης μαδιάμ κάθε φορά εδώ είναι διαδηλωτές εξαγριωμένοι με τις κυβερνήσεις και τα μνημόνια. Δεν μπορούν να φανταστούν, δεν μπορούν να συλλάβουν ότι συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο! Ότι οι "αντιεξουσιαστές" είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία για να παρεμποδίζουν τον κόσμο να διαδηλώνει αποτελεσματικά. Αλλά και για να παρασύρουν κόσμο να σπάει και να καίει αντί να εμποδίζει τις ψηφοφορίες. Και ω του θαύματος πάντα πετυχαίνουν. Αποτέλεσμα μηδέν οι διαδηλώσεις αλλά η Αθήνα στάχτη και μπούρμπερη.
    Πραγματικά μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά. Αλλά βλέπεις έχουμε παράδοση στο παρακράτος. Παλιά ήταν ακροδεξιό, στην εποχή μας είναι αντιεξουσιαστικό και καλά. Στημένο εξολοκλήρου από τον Σόρος για να στηρίζει Γιωργάκηδες και να "εξεγείρεται" μόνο κατά της..."Δεξιάς", βλ. Δεκεμβριανά. Μόνο τότε κινούνται αντικυβερνητικά αυτοί οι εγκάθετοι ενώ με το Πασόκ ο στόχος είναι να φιμωθεί ο κόσμος.
    Άλλοθι πάντα οι μπάτσοι, θύμα πάντα η Αθήνα, ενίοτε και νεκροί, βλ. Μαρφίν.
    Όποιος δεν τα βλέπει αυτά ή τυφλός είναι ή εθελοτυφλεί. Ο Σόρος έχει ειδικότητα σε τέτοια "κινήματα" και τα χρηματοδοτεί αφειδώς. Τα ίδια πάει να κάνει και στη Ρωσία αλλά εκεί υπάρχει ένας Πούτιν βέβαια. Και στην Ευρώπη έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται όπως βλέπουμε όλοι γιατί το σχέδιο δεν είναι μόνο η καταστροφή του ευρώ προς όφελος του δολαρίου αλλά η καταστροφή γενικότερα. Ούτε εκεί μασάνε όμως από τέτοιου τύπου αναρχικούς. Στην Αγγλία το καλοκαίρι αντέδρασαν οι ίδιοι οι πολίτες με αντιδιαδήλωση ενάντια στους βανδαλισμούς. Ακόμα και στον κοσμοϊστορικό Μάη του 68 υπήρξε αντιδιαδήλωση υπέρ του Ντεγκώλ.
    Αλλά εδώ είμαστε σκληροπυρηνικά αριστερή χώρα υποτίθεται! Τρομάρα μας. Γι αυτό περάσαν όλες οι προδοσίες του Γιωργάκη, γι αυτό μας κατάντησαν ζητιάνους, γι αυτό μας βάλαν τα δυο πόδια σ' ένα παπούτσι, γι αυτό μας κουβάλησαν και 3 εκατομ. ισλαμοεποίκους. Επειδή είμαστε μάγκες με τους μπάτσους και με τα μνημεία!.. Με κανένα άλλον.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.