05/03/2012 20:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όχι Σαμαρά σε μισθολογικές μειώσεις και απολύσεις στο δημόσιο

Αντίθετος σε νέες μειώσεις μισθών στο δημόσιο τομέα είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Αρνείται επίσης να συζητήσεις μελλοντικές απολύσεις στο δημόσιο και επιμένει στην πρόταση της ΝΔ για εργασιακή εφεδρεία. Κατά τη συνάντησή που είχε σήμερα το μεσημέρι με την ηγεσία της ΔΑΚΕ δημοσίου τομέα, την κάλεσε επίσης  να συμμετάσχει στη διαμόρφωση του προγράμματος για ένα νέο μοντέλο δημόσιας διοίκησης, που θα εξασφαλίζει αξιοπρέπεια στον εργαζόμενο και αγοραστική δύναμη στο μισθό του.


 Στη συνάντηση ο κ. Σαμαράς άκουσε τις απόψεις των συνδικαλιστών του κόμματος συζήτησε μαζί τους τα θέματα που αφορούν το δημόσιο τομέα, στο πλαίσιο της προετοιμασίας και παρουσίασης του προγράμματος του κόμματος στην προεκλογική περίοδο που μπαίνει σιγά - σιγά η ΝΔ.

Το προεδρείο της ΔΑΚΕ έθεσε στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας ζητήματα των επιμέρους τομέων της οργάνωσης και εξέφρασε συγκεκριμένες θέσεις και προτάσεις. Κατήγγειλε έντονα τη συνεχιζόμενη πρακτική που ακολουθούν οι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ σε σχέση με ζητήματα της Δημόσιας Διοίκησης (μετακινήσεις, τοποθετήσεις, προαγωγές) και ζήτησε από τον Πρόεδρο να φρενάρει τις πρακτικές αυτές.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι, ειδικά για τα ζητήματα της Παιδείας, δεν θα ψηφίσει κανένα σχέδιο νόμου που θα έρθει στη Βουλή.

 Έγινε επίσης συζήτηση για το κούρεμα των ομολόγων των Ταμείων, το οποίο ο κ. Σαμαράς θεωρεί πολύ σοβαρό ζήτημα. Όπως πολύ σοβαρό θεωρεί και το ζήτημα των ομολόγων που κατέχουν ιδιώτες μικροεπενδυτές, καθώς και τις περιπτώσεις των απολυθέντων που, αντί αποζημίωσης, πήραν ομόλογα του Δημοσίου, όπως και των εταιρειών που πήραν ομόλογα έναντι οφειλών του Δημοσίου.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/03/2012 21:01:56

    Αρνείται επίσης να συζητήσεις μελλοντικές απολύσεις στο δημόσιο και επιμένει στην πρόταση της ΝΔ για εργασιακή εφεδρεία.

    +100000000000

    • tiramola avatar
      tiramola @ Strange Attractor 05/03/2012 21:44:22

      Αμάν ρε συ Strange, σε κανά δυό μήνες θα λέει άλλα, δεν σε έχει διδάξει τίποτε αυτή ζωή?

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ tiramola 05/03/2012 21:58:20

        Ώπα καλώς τον έναν απ' τους κλώνους.Ας είναι.

      • nestor avatar
        nestor @ tiramola 05/03/2012 23:50:07

        Εδώ πάει.
        http://www.youtube.com/watch?v=q8zSlL4K1KM&feature=player_embedded#!

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 05/03/2012 21:05:55

    Γιατί πρέπει να είναι απαγορευμένες οι απολύσεις στο δημόσιο ειδικά όσων μπήκαν και μπαίνουν από τα παράθυρα.

    Η υπερφορολόγηση για να πληρώνονται μισθοί ανθρώπων που μπορεί να είναι σε θέσεις που δεν προσφέρουν ίσως και τίποτα είναι καλύτερα.

    Για τον ιδιωτικό τομέα με τις χιλιάδες απολύσεις και υποαπασχόληση θα ενδιαφερθεί κανείς.

    Πήγε ο βασικός στα 400 ευρώ σε μια νύχτα και κανενός δεν ίδρωσε το αυτί και για την εφεδρεία λίγων χιλιάδων συζητάμε δέκα μήνες ακατάπαυστα.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Aris. A 05/03/2012 21:11:48

      Το αν θα απολυθούν ΔΥ ή όχι είναι θέμα της κάθε κυβέρνησης. Για αυτό και ο κάθε πολιτικός έχει άποψη.
      Όσον αφορά στο ότι κανείς δεν ασχολείται με τις απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα, τι εννοείς; Τι πρ΄πει να γίνει;
      Ότι θα πρέπει το κράτος να επιβάλλει στους ιδιώτες εργοδότες να μην απολύουν τους υπαλλήλους τους;
      Άρα θέλεις η έννοια του δημοσίου υπαλλήλου να επεκταθεί και στον ιδιωτικό τομέα;
      Μα τότε θα μιλάμε για άλλου είδους πολιτεύματα.
      Και εν πάση περιπτώσει, τόσα χρόνια όλοι λοιδορούσαμε τους ΔΥ για ... τρείς και εξήντα. Τώρα που σφίξανε τα πράγματα όλοι τους ζηλεύουμε;
      Αυτοί διάλεξαν τη μονιμότητα.
      Οι υπόλοιποι όχι.
      Πρέπει τώρα να τους φάμε ζωντανούς, επειδή δεν μας έκατσε το "αμερικανικό" όνειρο;

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ Strange Attractor 05/03/2012 21:26:00

        "Αυτοί διάλεξαν τη μονιμότητα..."

        Χαριτωμένο !

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Strange Attractor 05/03/2012 21:27:18

        S.A

        Να φύγουν όσοι μπήκαν παράνομα τόσο απλά δεν υπάρχουν χρήματα να πληρωθούν.

        Οπως και κάποια στιγμή αν είμαστε σοβαροί οι συντάξεις θα έπρεπε να κόβονται από τους προνομιούχους τσαμπατζήδες τον ΔΕΚΟ και των άλλων προνομιούχων του Δημοσίου και όχι από τους εργάτες με 35 χρόνια στην φάμπρικα.

        Κατά λοιπά με ενοχλεί και το τονίζω να ασχολούμαστε όλη μέρα αν θα απολυθούν 50 ή 100 χιλιάδες λαθροεισερχόμενοι και όχι το ένα εκατομμύριο που απολύθηκαν χωρίς να φταίνε επειδή αντί να δίνονται λεφτά για ανάπτυξη και επενδύσεις δίνονται χρήματα για να πληρώνονται μισθοί παράνομων.

        • abcd avatar
          abcd @ Aris. A 05/03/2012 21:39:27

          Τον ανήξερο κάνεις η δεν έχεις ακούσει πως χωρίς πολιτικό μέσο δεν μπαίνεις ούτε σε φάμπρικα ,ούτε σε σούπερ μάρκετ, ούτε σε μαγαζί μεγαλοεργολάβου ;

        • ano-kato avatar
          ano-kato @ Aris. A 05/03/2012 22:04:43

          Και ποιος σου είπε εσένα πως στις ΔΕΚΟ δεν δουλεύουν 35 χρόνια.Για τις περιπτώσεις τώρα που κάπιοι συνταξιοδοτήθηκαν με λιγότερα χρόνια και την πληρώνουν τώρα λες και μόνοι αποφάσισαν να φύγουν είχε κέρδος το δημόσιο να να τους διώξει.Ο πατέρας ενός φίλου μου έφυγε από τον ΟΤΕ το 2006 με την εθελουσία γιατί ήθελαν να πουλήσουν τον ΟΤΕ στη Ντόιτσε Τέλεκομ χωρίς "παλιό" προσωπικό όπως ζητούσαν οι Γερμανοί με 33 χρόνια υπηρεσία.Αλλά τις εισφορές στο ασφαλιστικό του ταμείο τις πλήρωσε ο ΟΤΕ.

          • Aris. A avatar
            Aris. A @ ano-kato 05/03/2012 22:10:40

            ano-kato

            Για τον Οτε μιλάς εκεί που όταν γίνονταν 18 τα παιδιά σου έπαιρνες χρήματα έτσι γιατί το είχαν συμφωνήσει με την διοίκηση και το Ταπ Οτε το πληρώνουμε εμείς για να δίνει τετοιες χαριστικές παροχές.

            Εκτός από τους εργαζόμενους της ΔΕΗ στα ορυχεία στους σταθμούς παραγωγής και στις γραμμές μεταφοράς όλοι οι άλλοι απολάμβαναν δικαιώματα για τα οποία δεν δούλεψαν και δυστυχώς σήμερα πληρώνουμε όλοι.

            Αν λυπάσται τους οτεζτήδες ρωτήστε να κορίτσια στα γκουντυς και στα εβερεστ να σας πουν πως βγαίνει το μεροκάματο.

          • ano-kato avatar
            ano-kato @ Aris. A 05/03/2012 23:15:10

            Εσύ στα goody's δουλεύεις;

      • The Saint avatar
        The Saint @ Strange Attractor 05/03/2012 22:50:52

        "Το αν θα απολυθούν ΔΥ ή όχι είναι θέμα της κάθε κυβέρνησης"
        -Σωστά. Ψηφοι είναι αυτοί άλλωστε. Κατα τα άλλα θέλουμε να αλλάξει το παλαιοκομματικό σύστημα...
        "Ότι θα πρέπει το κράτος να επιβάλλει στους ιδιώτες εργοδότες να μην απολύουν τους υπαλλήλους τους;"
        -Το σωστό θα ήταν να ΑΡΘΕΙ ΑΠΑΞ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ η μονιμότητα απο τους Δ.Υ.
        "Και εν πάση περιπτώσει, τόσα χρόνια όλοι λοιδορούσαμε τους ΔΥ για … τρείς και εξήντα. Τώρα που σφίξανε τα πράγματα όλοι τους ζηλεύουμε;"
        - Πότε λοιδωρήθηκαν γιά τις 3,60 ατράκτορα? Εγώ τουλάχιστον ΔΕΝ θυμάμαι απο τις αρχές της δεκαετιας του '80 να λοιδωρείται κανένας Δ.Υ. Ισα-ισα που ΤΟΤΕ εθεωρείτω MUST να είναι κάποιος Δ.Υ.
        Αν πάλι μιλάς γιά την περίοδο της χούντας, ναί τότε επαιρναν 3,60 ακριβώς δλδ όσα αξίζουν πραγματικά να παίρνουν, ΕΙΔΙΚΑ αυτοί που μπήκαν απο παράθυρα και πράσινες ποντικότρυπες...
        "Πρέπει τώρα να τους φάμε ζωντανούς, επειδή δεν μας έκατσε το “αμερικανικό” όνειρο;"
        -Προσωπικά το αμερικάνικο ονειρό σου το απαρνήθηκα όταν είχα τη δυνατότητα και μου δώθηκε σε πληροφορώ...
        Χαίρομαι αφάνταστα που σήμερα με όλα όσα γινονται, ΔΕΝ αποτελώ μέλος αυτού του αμερικάνικου ονείρου που δεν είναι παρα μέρος του συνόλου της κατάπτυστης πολιτικής των τελευταίων 30 χρόνων, και υπεύθυνης γιά τα όσα διαβιούμε σήμερα.
        Και λυπάμαι που βλέπω, να υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που γράφουν εδώ μέσα, και μιλούν γιά αλλαγή νοοτροπίας, και θεσμικών αλλαγων στην κοινωνική πολιτική, αλλά μέσα απο τις παρωπίδες των προσωπικών τους συμφερόντων
        Αμ, έτσι δεν γίνεται δουλειά Ατράκτορα και προκοπή ΔΕΝ πρόκειται να δούμε αν δεν γίνουν ΣΑΡΩΤΙΚΕΣ αλλαγές στο κοινωνικό γίγνεσθαι αυτής της χώρας...
        Η ΑΛΛΑΓΗ στη λειτουργία του Δ.Τ. είναι ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ κομμάτι που πρέπει αμέσως μετα την ανάληψη της εξουσίας απο τον Σαμαρά, να λάβει χώρα.
        ΤΕΛΟΣ.-

        σ.σ. Ωρα είναι να εμφανιστεί ο μουτζαχεντίν των Ελληνων Δ.Υ. Πού είναι μωρε?

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ The Saint 06/03/2012 00:47:21

          Πολύ ωραίο σχόλιο, η απάντησή μου στο
          "Η ΑΛΛΑΓΗ στη λειτουργία του Δ.Τ. είναι ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ κομμάτι που πρέπει αμέσως μετα την ανάληψη της εξουσίας απο τον Σαμαρά, να λάβει χώρα" είναι, δυστυχώς ξέχνα το. Πιστεύω πως έχουμε υπερεκτιμήσει κάπου τις ικανότητες του Σαμαρά. Πιστεύω πως έχει καλές προθέσεις αλλά το θέμα του ΔΤ δεν πρόκειται ποτέ να λυθεί από έλληνα πολιτικό...

      • nestrom avatar
        nestrom @ Strange Attractor 05/03/2012 23:56:24

        Συμφωνώ με Αρη και Άγιο...
        Να απολυθούν όλοι οι ΔΥ και να επαναπροσληφθούν με ΑΣΕΠ όσοι χρειάζονται. Όσοι έχουν τα απαιτούμενα προσόντα δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα.
        Και επειδή αυτό δεν πρόκειται να γίνει, (πιο πιθανή είναι η δευτέρα παρουσία παρά η απόλυση ενός ΔΥ) προτείνω να αρχίσουμε από την απόλυση του Στρέιντζ, του οποίου η διαλεκτική του για τις διαφορές ΔΥ και ΙΥ συμπυκνώνει τις αξίες του υπαρκτού Πασοκισμού.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ nestrom 06/03/2012 08:47:56

          h__p://www.antinews.gr/2010/09/24/63064/

          • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
            ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ Strange Attractor 07/03/2012 22:50:48

            Αν και δεν περιμένω να μου απαντήσεις γιατί το άρθρο είναι παλιό, αυτό που θέλω μόνο είναι να καταλάβεις γιατί προ διμήνου στράβωσα μαζί σου με εκείνο το ΄΄χιουμοριστικό΄΄ σου άρθρο.
            Απόλαυσε λοιπόν την καφρίλα μερικών και δες με τι απωθημένα έχουμε να κάνουμε.

        • Flat avatar
          Flat @ nestrom 06/03/2012 09:41:04

          ποσα καντάρια βλάκας είσαι ρε νετσρομ;

          • nestrom avatar
            nestrom @ Flat 06/03/2012 13:23:19

            Εσύ είσαι ο Σάντσο Πάντσο του Στρέιντζ ή ο ίδιος ο Δον?
            Τι ρωτάω...δεν χρειάζεται να φοράς τον πράσινο ήλιο για να είσαι πασόκος.

            Ο Σαμαράς, και αυτός, ακολουθεί την περπατημένη. Χάιδεμα των παιδιών των κομματικών πράσινων και γαλάζιων σωλήνων.
            Θα τρίβει τα μάτια του.

          • nestrom avatar
            nestrom @ nestrom 06/03/2012 14:12:01

            Τα είχε και ο Στρείντζ με τη Βίσση?

          • marios avatar
            marios @ nestrom 06/03/2012 14:37:15

            Μήπως τελικά εσύ είσαι η Βίση;

          • nestrom avatar
            nestrom @ nestrom 06/03/2012 15:04:24

            Όχι, είμαι ο Καρβέλας. Επειδή τα παρακολουθείς αυτά, με το σκυλάκι σου αγκαλιά, για να τα χλευάζεις μετά με αστική ανωτερότητα, θυμάσαι τι είχα κάνει στον Μάριο Φραγκούλη?

      • χ.ψ. avatar
        χ.ψ. @ Strange Attractor 06/03/2012 09:35:27

        Γειά σας
        είμαι ο χ.ψ.
        είχα μια γνωριμία στην κλαδική και μπήκα στη δεη το 88
        πριν την κρίση παντελόνιαζα 2700 καθαρά
        και είχα και τα τυχερά μου (προμηθειες-τζαμπα ρευμα-τζαμπα διακοπαι)
        -όχι δε πηγα πανεπιστήμιο, λύκειο τελείωσα..-
        οι αλήτες με ρίξανε κάτω απο τα δυο χιλάρικα και λένε θα κόψουν κιάλλα
        έχω τόσο συφιλιαστεί που θα έκανα λευκή απεργία, αν δουλευα...
        τεσπα
        πιστεύω ότι ο Αντώνης εχει δίκιο που λέει οχι σε απολύσεις στο δημόσιο
        οι άλλοι διάλεξαν να δουλέυουν με 600 ευρώ & με κίνδυνο να απολυθούν ανα πάσα στιγμή
        εμείς διαλέξαμε τη μονιμότητα & μας κοροίδευαν για τις 2700 που πέρναμε

      • S.R. avatar
        S.R. @ Strange Attractor 06/03/2012 10:25:51

        S.A.
        Δεν μας τα λες καθολου καλα.... Οι Δ.Υ. διαλεξανε ΚΑΙ την μονιμοτητα ΚΑΙ καλυτερους μισθους απο τους Ι.Υ. ... Βεβαια τους μισθους τους δινουμε εμεις οι φορολογουμενοι και οχι ο καθε πολιτικος ,στην προκειμενη ο Σαμαρας... Τετοια λεκτικα και διανοητικα κολπακια, για να συντηρησουμε ενα "μπλε" , αυτη την φορα ,κρατος, δεν ειναι σοβαρα... Τα κοροιδα τελειωσαν... Ας το καταλαβει ΚΑΙ ο Σαμαρας....

        • marios avatar
          marios @ S.R. 06/03/2012 14:07:23

          Μάλλον δεν μπόρεσες να γίνεις δημόσιος υπάλληλος και για αυτό σκούζεις και εσύ.

          • S.R. avatar
            S.R. @ marios 06/03/2012 17:19:41

            Αραξε, μεγαλε.... Αραξε.... Το κηφηναριο ΤΕΛΟΣ....

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 05/03/2012 21:35:55

    ''Για τα ζητήματα της Παιδείας δεν πρόκειται να ψηφίσει κανένα νομοσχέδιο''
    Μπράβο Πρόεδρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    • noldor avatar
      noldor @ ΕΥΑ 05/03/2012 23:02:20

      Ούτε χρόνος δεν είναι που ψήφισαν ένα μαζί με το ΠΑΣΟΚ. Να ψηφίσουν κι άλλο σε λιγότερο από ένα χρόνο; Ήμαρτον!!!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ noldor 05/03/2012 23:28:18

        Ένα δίκιο το έχεις..όμως ως Παιδεία-Εκπαίδευση εννοούμε όλη τη φιλοσοφία που διέπει αυτές τις δύο έννοιες-αξίες, από την προσχολική Αγωγή μέχρι και την Τριτοβάθμια Εκπ/ση...

  4. abcd avatar
    abcd 05/03/2012 22:18:52

    aris. A είπε:"ρωτήστε να κορίτσια στα γκουντυς και στα εβερεστ να σας πουν πως βγαίνει το μεροκάματο."


    Και αυτές τις πρακτικές μας τις προτείνεις ως σωτήριες ;

    Ο Δασκαλόπουλος είσαι ;

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ abcd 05/03/2012 22:26:18

      abcd

      Οχι βέβαια

      Απλά λέω ότι δεν πρέπει να υπάρχουν κάποιοι πονηροί που διορίστικαν φιλώντας κατουρημένες ποδιές να απολαμβάνουν προκλητικά προνόμια επειδή το πολιτικό σύστημα τους χάιδευε και συνεχίζει να τους χαιδεύει λες και ο κόσμος αρχίζει και τελειώνει σε 100 χιλιάδες ΔΥ που πρέπει να απολυθούν και σε αυτούς που επειδή δεν φίλησαν κατουρημένες ποδιές πρέπει να χαροπαλεύουν για 400 ευρώ.

      Αρκετά με την δημοσιουπαλληλική λαγνεία.

      Με τους επιστημονικούς συμβούλους της βουλής που είναι όλοι γόννοι πολιτικών ποια είναι η γνώμη σου πρέπει να συνεχίζουν να λουφάρους εισπράτωντας τετραχίλιαρα μηνιάιως λεφτά που δεν πρόκειται στον ιδιωτικό τομέα να δεις ούτε στον ύπνο σου.

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Aris. A 06/03/2012 00:43:13

        Χαρά στο κουράγιο σου που συνεχίζεις και αντέχεις να απαντάς. Χαρά στο κουράγιο σου. Μόλις χθες είδα μια λίστα μισθών στα ΕΛΠΕ. Κάτω από 60-70.000 χιλιάρικα το χρόνο δεν πέφτει ούτε ο οδηγός, ούτε η καθαρίστρια. Φαντάζομαι θα μας πούνε πως είναι κερδοφόρα ΔΕΚΟ και δεν μου πέφτει λόγος να κάνω κριτική.

  5. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 05/03/2012 22:41:30

    Ποτέ δεν θα μπορούσα, για λόγους καθαρά συνειδησιακούς, να υποστηρίξω την απόλυση εργαζομένων, απ' όπου κι αν δουλεύουν, γιατί η δουλειά είναι δικαίωμα στην αξιοπρεπή ζωή. Πολύ δε περισσότερο δημοσίων υπαλλήλων, όταν στη χώρα μου η μονιμότητα είναι συνταγματική και ο καθένας από την είσοδό του και μετά ρυθμίζει τη ζωή με αυτό το δεδομένο.
    Όμως θα πρέπει κάποτε να παραδεχτούμε ότι πάνω στο νόμο του ΑΣΕΠ, έγιναν «χειρουργικές» επεμβάσεις τέτοιες, που καταστρατήγησαν όλη τη φιλοσοφία του αρχικού νόμου, του μακαρίτη του Πεπονή. Ομολογώ πως εκείνος ο νόμος είχε μια ηθική βάση, που καταργούσε τουλάχιστον τα μπιλιετάκια των πολιτικών με την φράση «κατόπιν ενεργειών μου διοριστήκατε…..».
    Και επειδή οι φωστήρες του ΠΑΣΟΚ, που στόχος τους ήταν εξ αρχής να αλώσουν το δημόσιο και να το μετατρέψουν σε ΠΑΣΚ 60% και 70%, δεν μπόρεσαν να αντέξουν τα σοβαρά κριτήριά του και με τροπολογίες απανωτές και «νυχτερινές» για να μην σκιάζονται στον ήλιο της μέρας τον μετέτρεψαν, μέσα σε λίγα χρόνια, σε ένα έκτρωμα.
    Έτσι συνέχισαν τις προσλήψεις, με τον αμαρτωλό θεσμό των συμβάσεων, βάζοντας από το ορθάνοικτο παράθυρο εκείνους που ήθελαν να τακτοποιήσουν και μετά από κάποιους μήνες προκήρυσσαν και τις θέσεις τους με «αδιάβλητο» διαγωνισμό, δήθεν μέσω του ΑΣΕΠ. Βέβαια στο προσοντολόγιο της προκήρυξης δεν παρέλειπαν να ζητούν «απαραιτήτως» π.χ. και την προϋπηρεσία «στο αντικείμενο» τόσων μηνών, όσων ακριβώς είχαν οι συμβασιούχοι τους. Έτσι έμεναν εκτός νυμφώνα υποψήφιοι που σε όλα τα άλλα προσόντα υπερτερούσαν των ήδη βολεμένων.
    Δεν θέλω κανείς να απολυθεί, μα αν φτάσουμε και σ’ αυτό ειλικρινά δεν ξέρω ποιούς θα πρέπει να έχω στο μυαλό μου. Γιατί κάποιοι είναι μέσα επειδή είχαν μπάρμπα στην Κορώνη και κάποιοι άλλοι είναι απ’ έξω και ψάχνουν ακόμα για δουλειά, ως αποτυχόντες του «αδιάβλητου» διαγωνισμού του ΑΣΕΠ.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Aφροδίτη 06/03/2012 00:15:14

      Αφροδίτη σήμερα που αυτοκτονούν άνθρωποι επειδή έκαναν το λάθος να κάνουν μεγάλες επενδύσεις λίγο πριν την κρίση σήμερα που δεκάδες νέα παιδιά με πτυχία και προσόντα είναι στο περιθώριο να έχει απλωθεί αυτό το προκλητικό πέπλος προστασίας γύρω από το δημόσιο και τις νοοτροπίες του.

      Λέμε για ανάπτυξη και κουραφέξαλα ας πάει αύριο κάποιος που θέλει να κάνει μια επένδυση σε εφορίες αρχαιολογίες πολεδομίες νομαρχίες και αν βγάλει άκρη γράφτε μου.

      Διευθυντές που είναι στο τηλέφωνο για να εξυπηρετούν βουλευτές και υπουργούς και όχι τον κόσμο.

      Το απόστημα δεν σπάει με την αγιαστούρα.

  6. ts avatar
    ts 05/03/2012 23:40:21

    Αγαπητη Αφροδιτη για να ειμαστε δικαιοι προσθεσε στην διαβλητοτητα του ΑΣεπ και την περιφημη προσωπικη συνεντευξη ... ή μηπως κανω λαθος;

    • noldor avatar
      noldor @ ts 06/03/2012 00:09:05

      Οι προσλήψεις στον ιδιωτικό τομέα με ΑΣΕΠ γίνονται ή με συνέντευξη; Πόσα από όλα αυτά τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά που εμφανίζονται στα βιογραφικά και δίνουν μόρια είναι μούφα; Για ρώτα και τον Καρχιμάκη κάτι θα ξέρει κι αυτός.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ ts 06/03/2012 00:29:54

      Καθόλου λάθος και πολύ καλά έκανες και θυμήθηκες τα μετρήσιμα "αντικειμενικά" κριτήρια της κομματικής πασαρέλας. Σ' ευχαριστώ!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ ts 06/03/2012 01:55:21

      ts,

      ". . .προσωπικη συνεντευξη. . ."

      Καί ὅμως ἡ προσωπική συνέντευξη ἔχει καθοριστικό ρόλο στήν πρόσληψη ὑπαλλήλων, ἴσων προσόντων, τόσο στόν δημόσιο ὅσο καί στόν ἰδιωτικό τομέα στήν ὑπόλοιπη Εὐρώπη καί ἨΠΑ--προσωπική ἐμπειρία.

  7. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 06/03/2012 00:48:45

    Βρε παιδιά, ανεξάρτητα με το ότι και εγω δεν θα ήθελα να δω απολύσεις, το πράγμα είναι πολύ πιο απλό.
    Θέλουμε κοινωνικό κράτος, ή θέλουμε εξορθολογισμό της κατάστασης σήμερα;
    Αν θέλουμε εξορθολογισμό τότε, an έχουμε λεφτά να πληρώσουμε 1.000 υπαλλήλους, 1.000 θα μείνουνε και οι υπόλοιποι θα απολυθούνε, άντε το πολύ πολύ να μειώσω μισθούς και τους 1.000 να τους κάνω 1.2000. Προχωρημένη σκέψη: Κοινωνική συμμαχία με τους Δ.Υ. να πληρωθούν ελάχιστα για ένα διάστημα, μέχρι η οικονομία να βρει το δρόμο της (δύσκολο).
    Αν θέλω "κοινωνικό" κράτος, τότε κρατάω τους υπαλλήλους, δίνω παροχές και βρίσκω άλλους πόρους (από που άραγε σήμερα;).
    Για να πληρώσεις μισθούς θέλεις έσοδα, αν δεν ξέρεις από που να τα βρεις, απλά δεν πληρώνεις μισθούς (αφού δεν έχεις να πληρώσεις).
    Σε τελική ανάλυση αν συνεχίσουμε την ίδια πιπίλα, το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να κάνουμε τον κόσμο να σκοτώνεται μεταξύ του (εμένα το κράτος δε με πληρώνει που είμαι προμηθευτής, γιατί να πληρώνει τον "τεμπελχανά" Δ.Υ., ή εμένα το κράτος δε με πληρώνει που είμαι Δ.Υ. γιατί να πληρώνει το "λαμόγιο" τον ιδιώτη. Αυτή είναι συνταγή αυτοκτονίας, όχι σοβαρή πολιτική.
    Τέλος για τις συντάξεις. Προφανώς και οι άνθρωποι που πλήρωσαν τις δικαιούνται. Προφανώς και θα ήθελα τα λαμόγια που εισπράτουν τζάμπα λεφτά να τιμωρηθούνε, αλλά αυτό δεν θα γίνει, τουλάχιστον όχι άμεσα. Και εδώ το θέμα είναι ίδιο. Αν δώσουμε συντάξεις και δεν προσέξουμε την ανεργία, οι νέοι θα φύγουν στο εξωτερικό ή θα είναι άνεργοι. Σε 15 χρόνια, όχι συτντάξεις, ούτε μισθούς βουλευτών δεν θα δίνουμε.
    Συνεπώς, αφού δεν είπαμε όχι στα μνημόνια και δεν επιστρέψαμε σε εθνικό νόμισμα, θα κάνουμε θυσίες. ΟΛΟΙ!!!

  8. S.R. avatar
    S.R. 06/03/2012 07:15:56

    Ειναι μια απογοητευτικη τοποθετηση του Σαμαρα, για ολους οσους πιστευουν σε μικροτερο κρατος..... Ισως τον εχουμε υπερεκτιμησει.... Διατηρηση του παροντος μεγεθους του κρατους, αποτελει ασυγγνωστο λαικισμο .... Ντροπη....

  9. anideos avatar
    anideos 06/03/2012 07:42:46

    Ωπααααα μας τα χαλαει ο Αντωνης.
    Τι παει να πει ρε φιλε δεν θα απολυθει κανενας ΔΥ;
    Και καλα θες αστυνομια, θες δασκαλους, θες Στρατο.
    Οι αλλοι που καθονται 3-3 στις καρεκλες του ΟΤΑ για παραδειγμα
    μ αυτους τι θα γινει;
    Μη μασας Σαμαρα βγες και πες πως θα κανεις αυτο που δεν εκανε ο ΚΚ
    την επανηδρηση του κρατους, την χρωσταει το κομμα σου στον Ελληνα.

  10. Stefanos avatar
    Stefanos 06/03/2012 08:18:10

    Σοβαρά; Δεν το ήξερα...Και εγώ ο αφελής που νόμιζα ότι ψήφισε η ΝΔ το μνημόνιο 2 για να μας σώσει. Αλλά απ΄ ότι θυμάμαι (πάλι ο αφελής) το εν λόγω μνημόνιο περιέχει και απολύσεις και μειώσεις μισθών. Σας χρειάζεται μια καλή παπάρα στις εκλογές μαζί με τους πράσινους, γιατί ΟΛΑ έχουν ένα όριο. Αλήτες!!!

  11. akenaton avatar
    akenaton 06/03/2012 12:50:15

    Και ύστερα ήρθαν οι ..... μέλισσες!
    Δυστυχώς, αρχίσαμε το χάιδεμα των ευαίσθητων αφτιών των ευνοημένων του συστήματος ΠΑΣΟΚ. Πως θα κρατήσετε ΟΛΟΥΣ τους ΔΥ με τους μισθούς τους απείραχτους Πρόεδρε; Ποιός θα τους πληρώνει; Τα γνωστά κορόιδα στραγγίξαμε πλέον. Αρχίζω να πιστεύω οτι αν η Χούντα έκανε "κοινωνική πολιτική" με δανεικά σαν αυτή του αλήστου μνήμης Ανδρέα θα είχαμε τώρα πρωθυπουργό τον λεβέντη τον Παπαδόπουλο και ΥΠΕΣ τον μυστροφόρο Πατακό! Η δε ΑΔΕΔΥ ια έβγαζε 70% ΕΠΕΝ (τη θυμάστε;)!!!!!!!!! Θα αρχίσω να πιστεύω στα γεράματα στην πάλη των τάξεων! Όπου τάξεις πλέον στην κρυπτοκομμουνιστική χώρα μας είναι οι εξής δύο: Από τη μια τα βολεμένα μόνιμα αρπαχτικά του συστήματος ΠΑΣΟΚ (ΔΥ, υπάλληλοι ΔΕΚΟ, δημοτικοί υπάλληλοι, κρατικοδίαιτοι "επιχειρηματίες", κλπ) κι από την άλλη τα κορόιδα (αφεντικά κι εργαζόμενοι μαζί) του Ιδιωτικού Τομέα. Κι όσοι μιλάνε για κοινωνικό αυτοματισμό, να το πούνε στους νυν και μέλλοντες ανέργους του Ιδιωτικού Τομέα που γι αυτούς δε νοιάζεται κανείς. Είναι τα αποπαίδια του συστήματος ΠΑΣΟΚ, τώρα και πάντα. Είναι αυτοί που δεν έχουν - είχαν μπάρμπα στην Κορώνη. Είναι 1.000.000 άτομα, δυνητικά με τις οικογένειές τους μπορούν να αναδείξουν αυτοδύναμη κυβέρνηση! Ποιός θα τους οργανώσει και ποιός θα τους συντονίσει; Ποιός θα τους υποστηρίξει; ΚΑΝΕΙΣ! Να δούμε τότε και ποιός θα τους σταματήσει τη μέρα που θα βγούνε επίφοβοι στους δρόμους. Με μεγάλη λύπη. Akenaton.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ akenaton 06/03/2012 14:25:02

      Το πρόβλημα, αγαπητέ, είναι ότι από αυτό το 1.000.000 - 1.100.000 (προς το παρόν) των ανέργων, είναι ζήτημα αν κατέβηκε το 1/10 στους δρόμους την Κυριακή που ψηφίστηκε η σύμβασης υποδούλωσης των Ελλήνων, ενώ στις υπόλοιπες διαδηλώσεις (πριν και μετά), το κλάσμα ήταν ακόμα μικρότερο, 1/50 ή και 1/100. Και σκέψου ότι αυτοί είναι οι μόνοι που δεν είχαν τίποτε να χάσουν κατεβαίνοντας. Οπότε, τι να λέμε τώρα. Είναι πολύ αφράτος ο καναπές για να ξεκολλήσουν τα πλαδαρά οπίσθια του νεοέλληνα...

  12. ΑΧΙΛΛΕΑΣ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ 06/03/2012 18:50:25

    Αντώνη η αυτοδυναμία είναι κοντά!!!
    Όσο για τους φιλους νεοδημοκράτες ιδ. υπαλλήλους νισάφι πια!
    Μην μπαίνετε στο τρικ του πασοκ που διελυσε τη χωρα. Άλλο είμαστε οι νεοδημοκράτες και άλλο οι πασόκοι!!!

  13. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 07/03/2012 14:55:09

    Θα πρέπει να είναι αφελής κάποιος να πιστεύει οτι θα κάνει οτι υπόσχεται. Τα ίδια έλεγε και ο Παπανδρέου ότι "λεφτά υπάρχουν" και να που μας κατέληξε.Το πάθημα γίνεται μάθημα λέει ο λαός.Αν γίνουν τελικά εκλογές και ξαναβγούν πάλι αυτοί οι δολοφόνοι ψυχών τότε , είμαστε άξιοι της τύχης μας. Καλά θα μας κάνουν να μας καταστρέψουν γιατί θα το αξίζουμε.ΤΕΛΟΣ

  14. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 07/03/2012 19:10:10

    Κακή στιγμή διάλεξε για τέτοιες δηλώσεις. Πρέπει να γίνει σε όλους αντιληπτό ότι, αν στίψουμε κι άλλο τον ΙΤ για να πληρώνουμε τον άχρηστο ΔΤ θα καταρρεύσουμε όλοι μαζί. Και οι θυσίες των ιδιωτών είναι ήδη πολλαπλάσιες από αυτές των ΔΥ. Και άδικες και καταστροφικές, λοιπόν, τέτοιες, ψηφοθηρικές το δίχως άλλο, σκέψεις.
    Κάτι τέτοια με κάνουν να φοβάμαι ότι, τζάμπα πήγε το δίφραγκο, τότε, στις εσωκομματικές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.