#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/01/2011 22:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν όλοι έδειχναν αλλιώς



31/12/1999 έξω απο το εστιατόριο Διόνυσος στην Ακρόπολη

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kostas D avatar
    Kostas D 06/01/2011 22:38:17

    Δειτε φατσα ο κυριακος......πισω δεξια απο τη μπακογιαννη...

    • loretta avatar
      loretta @ Kostas D 07/01/2011 00:38:17

      ο κουβελος ειναι..!!!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ loretta 07/01/2011 01:39:10

        Ξερω οτι με τα γυαλια ειναι ο κουβελος.
        Ελεγα απο την μερια της ντορας δεξια, οχι οπως βλεπουμε εμεις τη φωτ/φια..
        ο κυριακος ειναι δεξια απο τον κουβελο, πισω απο τη ντορα και με .....ανοιχτο στομα...

        • ΠΙΠΙΝΑ avatar
          ΠΙΠΙΝΑ @ Kostas D 07/01/2011 16:16:41

          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΥΒΕΛΟ.

  2. giannis avatar
    giannis 06/01/2011 22:47:04

    Πάρ' τον έναν και χτύπα τον άλλον.

  3. ierofantis avatar
    ierofantis 06/01/2011 22:54:58

    Πάντως ο ΓΑΠ κοίταγε αλλού...

    Και τότε!

    Και σήμερα!

    Μια ζωή χαμένος...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 06/01/2011 23:04:33

      το ΓΑΠ κοιταζε απο τοτε τον Παρθενωνα... εβλεπε απο τοτε μια καλη υποθηκουλα..

      ΠΠ

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/01/2011 23:25:45

        Αχα,χα,χα,χα,χα, κόντεψα να πέσω από τη καρέκλα ρε ΠΠ.

        • ευτυχια avatar
          ευτυχια @ ierofantis 07/01/2011 00:52:44

          είσαι απίθανος.χαχαχαχαχα

      • Enzo avatar
        Enzo @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/01/2011 00:54:20

        ετσι οπως κοιτα ο παρθενωνας ειναι απο την αλλη μερια απεναντι. μαλλον το βημα το Απ. Παυλου κοιτα .ειναι και αυτο υποθηκευμενο?

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enzo 07/01/2011 13:09:05

          και εισαι σιγουρος οτι γνωριζει τη διαφορα?? οπου του λεν κοιταζει !! χαχαα

          ΠΠ

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 06/01/2011 23:03:35

    και ο Παγκαλος φωτογραφιζε τους κοπριτες για να εχει ντοκουμεντα!

    ΠΠ

  5. δημης avatar
    δημης 06/01/2011 23:03:55

    Φωτογραφία για να φύγουν οι....καλλικάντζαροι........

  6. κωστας β. avatar
    κωστας β. 06/01/2011 23:09:10

    H ίδια παρέα ,με τους ίδιους στόχους,ίδιες πολιτικές,σε λάθος χρόνο βέβαια τότε,ίσως γιατί δεν ήταν ώριμες οι συνθήκες για το μεγαλό deal .Βασικό γνώρισμα των σχεδιαστών επι χάρτου είναι η υπομονή,και βασικά η προετοιμασία για την μεγάλη επίθεση.Στις 29-11-2009 κάποιοι,άλλοι γνωρίζοντας ,άλλοι απο εμβρυακό ένστικτο ,χάλασαν την μεγάλη ιδέα ελέγχου και των δύο χώρων.Απο την παραπάνω φωτογραφία βέβαια λείπουν επιμελώς κάποιοι,οι οποίοι ως προπομποί αριστερών και δεξιών αναχωμάτων και αφού πήραν εντολή σε διαφορετικούς χρόνους,ετοιμάζονται για να εισπράξουν απο το στημένο στοίχημα όπου πόνταραν.Βέβαια τα στοιχήματα πληρώνουν με την μονάδα,μόνο όταν τα παιγχνίδια για κάποιο λόγω διακόπτονται ,(τα ξέρει αυτά ο Μικρός Οδυσσέας) και ένας τρόπος για να διακοπούν είναι να ΜΠΟΥΚΑΡΕΙ ο κόσμος.

  7. Aris. A avatar
    Aris. A 06/01/2011 23:23:21

    Που τις βρίσκεται βρε θηρία τέτοιες αποκλειστικότητες !!!!

    Α ρε Ντόρα που κατάντησες με Αυγενάκη και Γιαννουλάκη να παλεύεις να μπεις στην βουλή.

    Και μυαλό δεν βάζεις.

  8. Tassos avatar
    Tassos 06/01/2011 23:34:25

    Πάντως ρε παιδιά τί άνθρωποι είναι αυτοί οι Μητσοτάκηδες? Με τον Λαλιώτη ρε παρέα που έδωσε τη φωτό στην Αυριανή? Λίγη τσίπα ρε, λίγο αίμα δεν έχετε? Τί αμοραλισμός είναι αυτός?

  9. Misha avatar
    Misha 07/01/2011 00:24:36

    Καλά ρε παιδιά, το μητσοτακέικο δεν ήταν -υποτίθεται- σε θανατερή κόντρα με τον κ.Άνω Δολιανά ;
    Πώς βρεθηκαν δίπλα δίπλα, πανευτυχεις , σαν σε οικογενειακή συγκέντρωση;
    Μπράβο στο ΑΝΤΙ για τα αποκλειστικά ενθυμήματα .

  10. Enzo avatar
    Enzo 07/01/2011 00:27:30

    α τι ωραιο μερος, εκει πηγαινω και εγω για φαγητο τις κυριακες. εχει θετικη αυρα απο την ακροπολη γιαυτο φαινονται ολοι μαζι αγαπημενοι στην φωτο.

  11. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/01/2011 00:51:49

    "Που είσαι τώρα και σ έχω χάσει, μικρέ μου φίλε Γιώργο Θαλάσση?"
    Οι Αμερικάνοι είναι φίλοι μας...μέχρι αποδείξεως του εναντίον, οπότε και πάς στην εξορία για να σωθεί το ΠΑΣΟΚ και το πολιτικό σύστημα, φυσικά.
    aris.a@ μερικοί είναι τόσο στόκοι που δεν τραβούν με τίποτα, εκατομμύρια δολλάρια να ξοδέψεις

  12. Tassos avatar
    Tassos 07/01/2011 01:11:28

    Στα ζόρια κι ο Παπαχελάς http://aetos-grevena.blogspot.com/2011/01/blog-post_07.html

  13. Άναυδος avatar
    Άναυδος 07/01/2011 05:10:08

    Σαν παρέα κοσμικών αστών βγαίνοντας από ταβέρνα την 10ετία του '50 είναι. Να, τώρα μόλις φάγανε το στιφάδο και ρεύονται τις ρετσίνες.
    Κοίτα χαλάρωση, κοίτα ομορφιές όλοι μαζί!

  14. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 07/01/2011 07:32:24

    Συγκινωνούντα δοχεία... μαζι με το link του Tassos...

  15. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 07/01/2011 11:08:34

    Μπλιαξ, σιχάθηκα με τη φωτό..

  16. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 07/01/2011 11:19:01

    Ανηκε τοτε η Ντορα στο Πασοκ;

  17. Rote Fahne avatar
    Rote Fahne 07/01/2011 11:19:32

    @
    απο τοτε..

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/01/2011 11:28:05

    Αν δούμε Πασόκ και Μητσοτάκη από κάποια "άλλη" σκοπιά, θα δούμε ότι είναι ένα και το αυτό, με άλλο περιτύλιγμα. Το περιτύλιγμα απυθύνεται σε διαφορετικά κέφια των ιθαγενών. Το περιεχόμενο είναι το ίδιο. "Follow the money" δεν είπε ο @παγωτατζής;

  19. vassilis avatar
    vassilis 07/01/2011 11:47:08

    Απο τη φωτογραφια λειπει ο Καραμανλης ,που ειναι;

  20. APO=AusserParlamentarischeroOposition avatar
    APO=AusserParlamentarischeroOposition 09/01/2011 22:38:25

    Ο γιωργάκης και η ντορούλα
    πάντα βγαίναν παρεούλα.
    Mα ο κόσμος ο χαχόλος,
    που του καίγεται ο κώλος,
    δεν τα πιάνει κάτι τέτοια,
    ούτε βλέπει τα μεμέτια.
    Κάλιο αργά παρά ποτέ
    να ξυπνήσεις βρε λαέ
    και ν' αρπάξεις μια σανίδα
    (πού σε βρήκα, πού σε είδα)
    κι ούτε που να λογαριάζεις
    ποιάνου το κεφάλι σπάζεις.
    Δεξιοί κι αριστεροί
    είναι ίδιοι στο φαί ...