#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/03/2008 21:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν χάνεται η μπάλα

Έχω την εντύπωση ότι κάποιος έχασε την μπάλα. Ο ΣΥΝ είχε ανακοινώσει ότι αύριο το απόγευμα οργανώνει συλλαλητήριο στο Σύνταγμα για το Ασφαλιστικό. Πριν από λίγο ανακοίνωσε και το ΠΑΣΟΚ ανάλογη συγκέντρωση για την Παρασκευή.


Με την ευκαιρία, προτείνω στο αρμόδιο τμήμα του ΠΑΣΟΚ να παρακολουθεί την διεύθυνση petitiononline. Και να προσθέτουν τους μελλοντικούς ψηφοφόρους που θα χάνει τις επόμενες τρεις ημέρες ο ΓΑΠ και θα τις χρεώνεται ο ΣΥΝ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 26/03/2008 21:53:07

    ξαναγραψτε το! σας βγηκε σαν την πρώτη εκδοση του κομματιου για τη διασπαση της ΓΣΕΕ απο το Συνανπισμο!!!

  2. Factorx avatar
    Factorx 26/03/2008 21:59:08

    ;;;;;

  3. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 26/03/2008 22:21:34

    ante kala

  4. sxolio.gr avatar
    sxolio.gr 26/03/2008 22:32:15

    http://www.blog.anti.gr/?p=1405
    την πρωτη εκδοση (δες πριν την ανανεωση)
    καπως χοντοκομενο εννοω
    βγαζει ματι

  5. wert01gf avatar
    wert01gf 27/03/2008 03:23:29

    Ωραίος ο FactorX. Και γαμώ τα σχόλια στο τέλος. Ξυπνήστε! Δημοψήφισμα

  6. Swell avatar
    Swell 27/03/2008 11:47:52

    ΟλαΧΑΘΗΚΑΝ!

  7. Πελαγίτης avatar
    Πελαγίτης 28/03/2008 09:53:57

    Μαζεύει χθες στο Σύνταγμα 500 - 600 άτομα ο ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό το αποκαλεί "συλλαλητήριο για το ασφαλιστικό".
    Θα μαζέψει 400 ή 1000 άτομα σήμερα στο Σύνταγμα το ΠΑΣΟΚ. Και αυτό το αποκαλούν "συλλαλητήριο για το ασφαλιστικό".
    Πήραν δηλαδή ένα πάνδημο "όχι" και το έκαναν δυο συγκετρωσούλες.
    Βοηθούν ή δεν βοηθούν έτσι τη Νέα Δημοκρατία;

  8. Αυτος avatar
    Αυτος 28/03/2008 14:38:24

    Πελαγίτη προτρεχεις...

    Το ενα (συλλαλητηριο εγινε) και κριθηκε (πραγματικά τραγική η εικόνα των 600 ατόμων).

    Κάτσε πρωτα να γίνει και το δεύτερο και το...θαβουμε και αυτο.

  9. george avatar
    george 28/03/2008 14:39:38

    KAI BEBAIA O SYN/SYRIZA ΣΤΟ "ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ" ΤΩΝ 500-600 ΑΤΟΜΩΝ ΕΣΤΗΣΕ ΚΑΙ ΜΠΑΡΑΚΙ...ΕΤΣΙ...ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ...ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ Ε? Ε ΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΤΕ...ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΒΟΤΚΑ???

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗ ΓΣΕΕ.ΤΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ...Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ "ΛΑΘΟΣ"ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΣΕΕ-ΣΕΒ...ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ...ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΑΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ...ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΡΟΠΗ...ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΣΕΕ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ...ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ,ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΠΙΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ,ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ,ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΗ...ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΞΕΚΟΨΕΙ ΑΠΟ ΓΣΕΕ κλπ...