#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/07/2012 21:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν το επικοινωνιακό επιτελείο χάνει το δάσος για το δέντρο



Η υπέρτατη αρχή είναι ότι η πολιτική πρέπει να υπερτερεί της επικοινωνίας. Αν γίνεται το αντίστροφο, πολλά κακά συμβαίνουν. Για θυμηθείτε την κυβέρνηση Καραμανλή, που ορισμένα μέλη της είχαν θεοποιήσει την επικοινωνία.

Ο Θ. Ρουσόπουλος και η ομάδα του έδωσαν βάρος στην επικοινωνιακή διαχείριση με αποτέλεσμα να ηττηθεί η πολιτική και να πληρώσει ακριβά η κυβέρνηση Καραμανλή τη συγκεκριμένη στρατηγική.

Δεν θέλουμε να γίνουμε κακοί και αυστηροί στην κριτική μας, αλλά έχουμε να επισημάνουμε στο επικοινωνιακό επιτελείο της κυβέρνησης να μην κάνει το ίδιο λάθος με την περίοδο Ρουσόπουλου.

Καλή και άγια η επικοινωνία, αλλά χρειάζεται και μέτρο και κυρίως να γίνεται ιεράρχηση των κινήσεών της. Σήμερα,  για παράδειγμα, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και υφυπουργός Επικρατείας Σίμος Κεδίκογλου επένδυσε σε τρεις εμφανίσεις: τον παρακολουθήσαμε σε εκπομπή της ΝΕΤ πολύ νωρίς το πρωί και λίγο αργότερα, μετά τον πρωινό καφέ στο Μέγαρο Μαξίμου, τον ακούσαμε διαδοχικά στο Βήμα fm και ακολούθησε ο Real fm.

Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα της κυβέρνησης; Μεταδόθηκε με επιτυχία ή χάθηκε στο δρόμο; Βασική αρχή της επικοινωνίας, εάν θέλεις να ακολουθείς αυτή την οδό είναι πως οφείλεις να έχεις ένα κεντρικό μήνυμα να μεταδώσεις και πάνω σε αυτό χτίζεις…

Ο αγαπητός Σίμος κάπου χάθηκε σήμερα και θεώρησε ότι με τρεις εμφανίσεις θα πετύχαινε να πολλαπλασιάσει το μήνυμά του. Αυτό δεν έγινε, αλλά επετεύχθη το αντίθετο: σύγχυση. Δεν θέλουμε να είμαστε επικριτικοί και αναμένουμε να υπάρξουν βελτιωτικές κινήσεις.

Γιατί λυπούμαστε που το επισημαίνουμε, αλλά διαπιστώνεται, στην αρχή μιας δύσκολης πορείας, ότι κάποιοι στο Μέγαρο Μαξίμου χάνουν το δάσος για το δέντρο…

Το ζητούμενο δεν είναι να έχουμε συνεχείς ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές παρεμβάσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου, αλλά θα πρέπει το επικοινωνιακό επιτελείο να έχει κατά νου ένα βασικό πολιτικό μήνυμα.

Μέχρι στιγμής καταγράφεται αδυναμία διάχυσης του κεντρικού κυβερνητικού μηνύματος στα ΜΜΕ. Η επικοινωνία έρχεται να ενισχύσει το πολιτικό μήνυμα. Και ευτυχώς ο Σαμαράς με τις κινήσεις του έχει στείλει πολλά μηνύματα, τα οποία πρέπει να περάσουν στην κοινωνία.

Ελπίζουμε να κάνουμε λάθος. Θα είμαστε εδώ να το παρακολουθούμε πριν κτυπήσουν τα καμπανάκια.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 16/07/2012 23:14:11

    ΟΚ Στωικέ, το πιάσαμε το υπονοούμενο.
    Για πες μας γιατί δέρνονται το "Πρώτο Θέμα" με το Χατζηνικολάου στην ποδιά του Σίμου.
    Κατοχύρωσε αποκλειστική πρόσβαση στο Μαξίμου ο ΝΧ ;

    • Κάτων avatar
      Κάτων @ Προφήτης 17/07/2012 00:20:13

      Με ένα τμήμα του Μαξίμου - δες αν θες στο χθεσινό φύλλο σε ποιόν βάζει "9".

  2. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 17/07/2012 00:33:19

    Δεν είναι ακριβώς έτσι.Αν μιλάς εκτείθεσαι απο την υπερπροβολή και αν δεν μιλάς κρύβεσαι.Υπάρχει και μεση λύση.
    Πρέπει η Κυβέρνηση να έχει φωνή.Συγκεκριμένη,Επίσημη,Δυνατή και κυρίως Προσωποποιημένη.Αλλιώς θα θεωρείτε κάθε εμφάνιση οποιουδήποτε ως κυβερνητικός λόγος.
    Φυσικά πρέπει η φωνή αυτή να αναφέρεται μόνο σε όσα έκανε ή σκοπεύει να κάνει η κυβέρνηση και όχι να αναλύει την πολιτική ατζέντα γενικώς και χωρίς σύνορα.

  3. Pikis avatar
    Pikis 17/07/2012 12:04:47

    Εγώ αν δεν δω βελτίωση στο πορτοφόλι μου δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο Κεδίκογλου και ο κάθε Κεδίκογλου. Η καλύτερη επικοινωνία του πολίτη είναι με το πορτοφόλι του. Από αυτό βγαίνουν οι "μεγάλες ειδήσεις".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.