#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/11/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν το ΠΑΣΟΚ έκλεβε τις Ένοπλες Δυνάμεις τι έκαναν οι αξιωματικοί;

Γιατί οι στρατιωτικοί δεν αντιστάθηκαν και στα σκάνδαλα που κατέστρεψαν την οικονομία;



Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισης του στο Διαδίκτυο, το Αntinews στήριξε με θέρμη και τα εθνικά ζητήματα και τα δίκαια αιτήματα  των ανδρών των Ενόπλων Δυνάμεων, μιας κοινωνικής κατηγορίας που υπερασπιστήκαμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε απέναντι στον ισοπεδωτισμό και εθνομηδενισμό της Αριστεράς.

Αυτά δεν σημαίνουν ότι το antinews έγινε ξαφνικά μέσο ενημέρωσης  του ειδικού στρατιωτικού Τύπου, που ζει από τις διαφημίσεις των εμπόρων όπλων, ούτε ότι δεν θα ασκούμε την κριτική που πρέπει όταν πρέπει, σε όποιον πρέπει, όπως στην περίπτωση του Αρχηγού ΓΕΝ (Το υποκριτικό ταλέντο του Αρχηγού ΓΕΝ).  Όταν κάποιος θεωρεί λανθασμένο τον τρόπο διεκδίκησης μισθολογικών και άλλων δικαιωμάτων από το ευαίσθητο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, ή έχει διαφορετική άποψη, δεν σημαίνει και ότι υποτιμά ή υποβαθμίζει το έργο των στρατιωτικών. Από την άλλη, το να θεωρούμε περισσότερο Έλληνες και πιο σωστούς και πιο άντρες και δεν ξέρω εγώ τι άλλο τους στρατευμένους και τους ενόπλους γενικότερα υποκρύβει μια πολύ επικίνδυνη αντίληψη για τους καιρούς που ζούμε.Όσοι λοιπόν εκ των φίλων και αναγνωστών κατάλαβαν το αντίθετο, κατάλαβαν λάθος και τους έχω σήμερα και άλλα ...κακά νέα:

Τα οικονομικά προβλήματα, που αντιμετωπίζουμε, θα ξεπεραστούν αργά ή γρήγορα με την υπομονή αλλά κατά κύριο λόγο με τις αιματηρές  θυσίες του ελληνικού λαού. Όμως η απαξίωση σε βασικές αξίες, οι οποίες συντηρούσαν  την ύπαρξη του ελληνικού κράτους έθνους, δεν είναι προβλέψιμο το πότε και αν θα αρθεί γιατί είναι αποτέλεσμα της ηθικής διάβρωσης που τα τελευταία χρόνια μαστίζει την χώρα μας.

Θέτω λοιπόν ένα  ερώτημα που έπρεπε να ήταν στο μυαλό κάθε σκεπτόμενου Έλληνα. Δεδομένου ότι όλοι γνωρίζουμε πλέον μια από τις μεγάλες αιτίες της κρίσης ήταν η ασύλληπτη διαφθορά στις κρατικές προμήθειες, ιδίως των Ενόπλων Δυνάμεων, που ήταν όλοι αυτοί οι υπερασπιστές των δικαίων  του Έθνους, όλα τα προηγούμενα χρόνια που ο Άκης Τσοχατζόπουλος και οι σύντροφοί του στο ΠΑΣΟΚ έκαναν μπίζνες με τα χρήματα του ελληνικού λαού; Τα οποία κατασπατάλησαν σε δάνεια για τις αγορές άχρηστων οπλικών συστημάτων για να μην μπορεί τώρα το κράτος να πληρώσει ούτε τους μισθούς των στρατευμένων παιδιών του;

Θυμίζω μερικές μόνο από τις  δύσοσμες επιθέσεις εξοπλισμών  των τελευταίων ετών:

- Αγορά 170 γερμανικών αρμάτων μάχης «Λέοπαρντ» αντί 1,7 δισ. ευρώ στα οποία πριν από την παραλαβή τους καταγράφηκαν πολλά προβλήματα με σημαντικότερο τη θωράκιση του πύργου του άρματος (δεν πέρασε τα τεστ) και τη χρωμίωση του κανονιού. Ενώ και για την περίπτωση της προμήθειας των βλημάτων, έγιναν στο παρελθόν καταγγελίες σε βάρος των Γερμανών.

- Εκσυγχρονισμός «Φάντομ»: Περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ δόθηκαν στους Γερμανούς με τη σύμβαση αναβάθμισης των ηλεκτρονικών 40 «Φάντομ» που υπεγράφη το 1998. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσό, προκειμένου να παραταθεί μόλις για μερικά χρόνια η επιχειρησιακή ζωή των αεροσκαφών

- Σύστημα «Ερμής»: Το πρόγραμμα τηλεπικοινωνιών «Ερμής» ερευνάται από τη Δικαιοσύνη, στο πλαίσιο του σκανδάλου Siemens. Έχουν ασκηθεί μάλιστα ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για απάτη και υπεξαίρεση σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς το πρόγραμμα έπρεπε να έχει παραδοθεί το 2006 και ακόμη βρίσκεται σε φάση υλοποίησης. Η σύμβαση υπεγράφη το 1999 και έχει κοστίσει 350 εκατομμύρια ευρώ.

- Οχήματα Μερσεντές: Στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης μπήκε η προμήθεια διαφόρων τύπων οχημάτων της γερμανικής εταιρίας Μερσεντές (161 εκατομμύρια ευρώ) που υπέγραψε τον Σεπτέμβριο του 2001 ο κ. Τσοχατζόπουλος, καθώς υπήρξαν στοιχεία για μίζες.

- Πύραυλοι «Patriot»: Μίζες, σύμφωνα με τα αρχεία της Siemens, εδόθησαν και για εξοπλιστικά προγράμματα, όπως, μεταξύ των άλλων, για τη σύμβαση το 2001 για τα αμερικανικά πυραυλικά συστήματα «Patriot».

- Υπόθεση εκσυγχρονισμού φρεγατών (400.000.000)

- Υπόθεση TOR-M1

- Υποβρύχια: Δώδεκα χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης προμήθειας 3+1 υποβρυχίων τύπου U-214 αποδεικνύεται πώς οι Γερμανοί λάδωσαν για να κερδίσουν το συμβόλαιο. Πρώην στελέχη της Ferrostaal ομολόγησαν μίζες 65 εκατομμυρίων ευρώ προς Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους. Η Ελλάδα, ενώ έχει πληρώσει στους Γερμανούς περί τα 2,2 δισ. ευρώ για τα προγράμματα ναυπήγησης των τεσσάρων καινούργιων και εκσυγχρονισμού άλλων τριών τύπου 209, τα οποία τελικώς μετατράπηκαν σε κατασκευή δύο ακόμη U-214 με επιπλέον κόστος 1,3 δισ. ευρώ, έχει παραλάβει μόνο ένα, το «Παπανικολής». Κι αυτό μετά από σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα, τα οποία τώρα υποτίθεται ότι έχουν ξεπεραστεί.

Τι έκαναν για να αποτρέψουν τα προηγούμενα σκάνδαλα όλοι εκείνοι που σήμερα ρίχνουν στον καιάδα όποιον τολμά να αρθρώσει και της παραμικρή κριτική εναντίον  κάποιου αξιωματικού; Πως προστάτεψαν και τον δημόσιο πλούτο και τον μόχθο του ελληνικού λαού όλοι εκείνοι που μας απειλούν σήμερα ότι θα μας αφήσουν στο έλεος των Τούρκων εξαιτίας του ...εφάπαξ;

Η απάντηση στο ερώτημα είναι δυστυχώς μία: ήταν βολεμένοι και «χορτάτοι» από το τότε σύστημα και δεν ένιωθαν την ανάγκη να «επιχειρηματολογήσουν» για τίποτα.

Σήμερα, τα ίδια πρόσωπα βγαίνουν ξεδιάντροπα σαν τιμητές των πάντων, προσπαθώντας να μας κάνουν να ξεχάσουμε ποιοι είναι και να τους θεωρήσουμε νέους εθνοσωτήρες. Δεν ξεχνάμε όμως.

Και κυρίως δεν τρώμε κουτόχορτο. Γιατί όπως όλοι γνωρίζουν ότι το ισχύον πολιτικό /κοινοβουλευτικό σύστημα είναι υπεύθυνο για τα σκάνδαλα και τις μίζες του δημόσιου τομέα (Ζήμενς κλπ), έτσι κι εμείς, στις δεκαετίες που κάνουμε ρεπορτάζ, μάθαμε ότι χωρίς τη νομιμοποίηση από τα διάφορα επιτελικά γραφεία και στρατιωτικές επιτροπές, κανένας έμπορος όπλων και κανένας υπουργός δεν θα μπορούσε να περάσει ούτε μια προμήθεια. Χρειάζεται η πλήρης συνεργασία των αρμοδίων γραφείων και αξιωματικών γι αυτό. Για να μην μιλήσουμε για το όνειδος εκείνων των στρατιωτικών που ζουν για να βγουν στη σύνταξη και να προσληφθούν σε μια εταιρεία όπλων.

FactorX

Θα κλείσω με μια διευκρίνιση: Μεγάλωσα σε ένα αστικό και οικογενειακό περιβάλλον όπου πιο δεξιά ήταν ο …γκρεμός. Πατριωτισμός, κινήματα και … στρατοκρατία, σε μια εποχή όπου όλα υπογράφονταν και ξεπλένονταν με αίμα. Γελάω λοιπόν πολύ παρακολουθώντας καθημερινά τις κακοήθεις εκβλαστήσεις της οικονομικής κρίσης (στρατολάγνους, χρυσά αυγά και λοιπούς) να νομίζουν ότι υπερασπίζονται το Έθνος και την Πατρίδα αλλά στην πραγματικότητα να βυσσοδομούν επί παντός εθνικού και πατριωτικού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kωστας Τ avatar
    Kωστας Τ 28/11/2012 10:18:26

    Όπως καλά γνωρίζετε οι ανώτατοι Αξκοί είναι κομματική επιλογή,άρα εικόνα και ομοίωση αυτών που τους τοποθέτησαν!!!
    Υπηρέτησα επί δεκαετίες σε άρματα μάχης,από τα αρχαία Μ48 μέχρι τα σύγχρονα Λέοπαρντ,έφτυσα αίμα για την συντήρηση και εκπαίδευση!!!
    Θα με κατηγορήσετε τώρα και για την αγορά τους; Έτσι θα δικαιολογήσετε τις απάνθρωπες περικοπές;
    Οι υπεύθυνοι για τις προμήθειες από τις αγορές είναι δικοί σας φίλοι,τους γνωρίζετε από τα κόμματα τα οποία προπαγανδίζετε!!!

    • factorx avatar
      factorx @ Kωστας Τ 28/11/2012 10:47:58

      Είσαι χαρακτηριστικό παράδειγμα σχολιαστή που ούτε καν καταλαβαίνει γιατί γράφει. Κατηγόρησε κανένας τους χειριστές των αρμάτων; Για τους ίδιους αξιωματικούς μιλάμε και τα κόμματα τα έχουμε γραμμένα

      • Kωστας Τ avatar
        Kωστας Τ @ factorx 28/11/2012 11:01:13

        Factorx μάλλον δεν ξέρεις ότι οι κατώτεροι Αξκοί είναι χειριστές αρμάτων,σαν Ουλαμαγοί και Δκτες Ιλών!Πιστεύεις ότι η μεγάλη μάζα των Αξκών είχε γνώση και άποψη για τις αγορές που έγιναν;
        Πράγματι μιλάμε για τους ίδιους Αξκούς αλλά κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά!
        Ζητώ συγγνώμη για το ύφος μου στο παραπάνω μήνυμα!

        • factorx avatar
          factorx @ Kωστας Τ 28/11/2012 11:24:28

          Εννοείται οτι η μεγάλη μάζα των αξιωματικών υπηρετουν την πατρίδα και δεν φταίνε για τίποτα και τους τιμούμε. Για τα επιτελεία μιλάμε

      • Hrthe_to_telos avatar
        Hrthe_to_telos @ factorx 28/11/2012 17:22:42

        Επειδη σχολιασα και επιχειρηματολογησα υπερ του εγγραφου του Αρχηγου ΓΕΝ προς την πολιτικη ηγεσια του υπουργειου αμυνας για το θεμα των περικοπων του εφαπαξ των στρατιωτικων δεν σημαινει οτι συμφωνουμε με ολες τις ενεργειες του.
        Πχ για την συνεντευξη στον Καρβουνοπουλο θελει πολυ συζητηση για να αποφανθουμε αν επραξε καλα η κακα, πολυ περισοτερο οταν δεν γνωριζουμε τα κινητρα του.
        Υποθετω οτι τα γραφομενα σου απευθυνονται σαυτον και δικαιως.

        • Hrthe_to_telos avatar
          Hrthe_to_telos @ Hrthe_to_telos 28/11/2012 17:23:47

          Για τον factorx τα ανωτερω.

  2. makis avatar
    makis 28/11/2012 10:37:47

    Σωστό, αλλα μη ξεχνάμε και γιατί δεν ακούγεται ούτε το παραμικρό απο ονόματα ιδιωτών που εμπλέκονται στα παραπάνω, ενώ στις αρχικές καταγγελίες (προ πολλών χρόνων) ειχαν αναφερθεί κάμποσα ονόματα, κάποια ακόμα και με παρατσούκλια που τους ειχαν δώσει οι της SIEMENS και άλλων εταιριών, αποδίδοντας το "κύρος" τους και τη δυναμική τους ή την οικειότητα με το όλο σύστημα; Γιατί σε αυτούς ποντάρουν -μέχρι τελευταίας στιγμής- οι καταγγελλόμενοι, γιατί ακόμα και σήμερα υπογράφουν παρόμοιες συμβάσεις με χώρες και εταιρίες τέρατα και το έυρος ειναι χαοτικό πλέον, αφου δεν δεχτηκαν ποτέ τη παραμικρή ενόχληση.

  3. έφεδρος avatar
    έφεδρος 28/11/2012 10:39:28

    Μα, είναι απλό! Έπαιρναν γαλόνια!

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ έφεδρος 28/11/2012 15:22:26

      βενζίνης;

  4. Δραχμικός avatar
    Δραχμικός 28/11/2012 10:47:33

    1. Στα ΚΥΣΕΑ και λοιπά μαγαζιά δεν θυμάμαι ποτέ να είδα υπογραφές Αξιωματικών.
    Τις δουλειές τις έκλειναν και τις υπέγραφαν πρασινο-μπλέ πολιτικές παρέες.

    2. Ναι θα φωνάζω για το εφάπαξ και το μισθό/σύνταξη Μου γιατί είναι δουλεμένα και πολυιδρωμένα και όχι προϊόν διαπλοκής και μίζας.
    Τα χρήματα αυτά ανήκουν σε Εμένα και την οικογένεια μου και δεν τα χαρίζω σε κανένα λαμόγιο κλέφτη, ούτε σε κανέναν φθονούντα ζηλιάρη.
    Το δόγμα 'χρυσά κουμπιά και άδεια κοιλιά' ανήκει σε άλλους χρόνους, όπου ο κόσμος ήταν αμόρφωτος και δεν μάθανε τις λαμογιές και τα πολιτικά παιχνίδια.

    3. Σάπια μήλα υπάρχουν παντού αλλά εάν κρίνω από την υψηλότατη αποδοχή των Ε.Δ από το λαό και από την εμπειρία μου, ο στρατός έχει τα λιγότερα από όλες τις κοινωνικές ομάδες.

    4. Για κάποιο ακατανόητο λόγο ορισμένοι θεωρούν τους ενστόλους κουτούς.
    Θα τους βρίζουμε, θα τους λέμε λαμόγια που ζουν εις βάρος των υπόλοιπων και βγαίνουν από τα 40 στη σύνταξη.
    Θα τους ασκούμε συνεχή ψυχολογικό πόλεμο, τόσο σε αυτούς όσο και στις οικογένειες τους και αυτοί θα τρέχουν με ακμαιότατο ηθικό στο μέτωπο.
    Αρκεί ένας πατριωτικός δεκάρικος και τσακ έτοιμος ο ένστολος για κάθε 'θυσία'.
    Tragic.

    Ο στρατηγός Λάμπρος Δεκαβάλλας απέθανε!
    Ζωή σε λόγου μας.

    • factorx avatar
      factorx @ Δραχμικός 28/11/2012 10:52:19

      Για να εγκριθεί μια προμήθεια δε χρειάζεται να υπάρχει "αναγκη"; Ποιος την καθορίζει την "ανάγκη"; Δεν υπογράφουν τα επιτελεία; Που τα λες ααυτα για το ΚΥΣΕΑ; Όλες οι προμήθειες απο εκεί περνάνε; Για τις δεκάδες των απόστρατων που δουλεύουν στις αντιπροσωπείες έχεις να μας πεις τίποτα;

      • Καραβανας avatar
        Καραβανας @ factorx 29/11/2012 10:57:11

        Tα επιτελεία προτείνουν συστηματα προς αγορά, αλλά απο αυτό που προτείνουν μέχρι αυτό που αποφασίζουν οι πολιτικοί υπάρχει μεγάλη απόσταση.
        Οι απόστρατοι προσεγγίζονται απο τις εταιρίες που διαπέκονται με τους πολιτικους. Δεν προσεγγίζονται όλοι.
        Ας ανοίξουν τραπεζικοί λογαριασμοι λοιπόν για όλους

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Δραχμικός 28/11/2012 11:03:54

      Για τα πλασματικά φύλλα πορείας που μοίραζαν σε όλους ανεξαιρέτως, ακόμα και το 2011, επι αβραμοπουλου, δεν έχει ακούσει κανένας; ( ελπίζω να μην επαναλήφθηκε φέτος).

  5. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 28/11/2012 10:50:00

    Η διευκρίνιση τα λέει ολα.
    Ετσι ακριβώς !
    Ο απόλυτος ορισμός της πατριδοκαπηλιας.
    Μα γι αυτο ο λαός δεν τους πιστεύει πια, και αγανακτει.
    Απλώς δεν ειναι γέλια, αλλά για κλάματα ...

  6. tak avatar
    tak 28/11/2012 10:52:48

    Ένα πολύ καλό ερώτημα, με δύσκολες απαντήσεις, που οδηγούν σε βαθύτατους προβληματισμούς!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ tak 28/11/2012 11:35:21

      Ιδού ένας "βαθύτατος" προβληματισμός:
      "Τα έφαγε μόνος του ο Τσοχατζό ή μοίραζε μερτικό" ;
      Φυσικά άν ρωτήσεις αυτό, γελάνε και οι μπάμιες...

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/11/2012 11:32:26

    Κρατούσαν μόνον εθελοντικά το κλεφτο(φάναρο) !
    Αστειεύομαι φυσικά. Ο αφιλοκερδής εθελοντισμός δεν ανθεί στη χώρα της φαιδράς αγγουρέας...

  8. Tolis avatar
    Tolis 28/11/2012 11:42:19

    Ολοι μας, αν εχει καλως, εχουμε δει με τα ματια μας, τι θα πει στρατευμα και αξιοκρατια.....

  9. δρόμος avatar
    δρόμος 28/11/2012 12:33:13

    Για να έχουμε την πλήρη εικόνα σχετικά με το θέμα αυτό, καλό θα ήταν να υπενθυμίσετε ότι, σε αντίθεση με τις γενικευμένες πρακτικές, υπήρξαν και ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ έντιμων στελεχών των επιτελείων, που αρνήθηκαν τη συνδιαλλαγή με τα κομματικά μεγαλοστελέχη και την ανάμιξη στις λαμογιές. Όχι μόνο για να μην στιγματίζεται αδίκως το σύνολο των αξιωματικών, αλλά και γιατί καλό θα είναι να μαθαίνουν οι νεώτεροι ότι ... μπορεί να γίνεται και ΑΛΛΙΩΣ ...

  10. tan avatar
    tan 28/11/2012 13:05:43

    Όσοι δεν δέχονταν να υπογράψουν παραλαβή ή αντιδρούσαν βρέθηκαν σπίτι τους με αποστρατεία και απειλές για την οικογένειά τους για να μη μιλήσουν (π.χ. ΕΥΠ).

  11. έφεδρος avatar
    έφεδρος 28/11/2012 14:33:55

    Κάποιοι εδώ προσπαθούν να μας τρελάνουν! Το άρθρο μιλάει για όσους στρατιωτικούς "εισηγούνται"! Όσοι έχουν στοιχειώδη γνώση διοίκησης καταλαβαίνουν ποιοι είναι αυτοί! Τη "στρατηγική" των εξοπλισμών την αποφασίζει η ηγεσία του Στρατεύματος. Ακολουθεί η εισήγηση του Υπουργού στο ΚΥΣΕΑ , το οποίο και αποφασίζει! Οι πάντες γνωρίζουν τις τιμές της αγοράς, αλλά αποφασίζει η Κυβέρνηση και όχι πάντα με οικονομικά κριτήρια! Εδώ, υπάρχει η αφωνία των Στρατιωτικών!

    • Factorx avatar
      Factorx @ έφεδρος 28/11/2012 14:58:23

      Χωρίς εισήγηση από τις ΕΔ δεν γίνεται τιποτα. Και επιτελους διαφωνησε το ΓΕΑ με την αγορα του αιωνα; Το ΓΕΝ με τα υποβρυχια που γερνουν; Το ΓΕΕΘΑ με τα σουζάνα;

      • pasokos avatar
        pasokos @ Factorx 28/11/2012 15:26:27

        Τα υποβρύχια δεν είναι τίποτα μπροστά σε αυτό που έγινε με τα πυροβόλα SUZANA!

        • pasokos avatar
          pasokos @ pasokos 28/11/2012 15:27:59

          Α ρε γ...μενο ΠΑΣΟΚ. Σε αυτά, είμαστε 100 χρόνια μπροστά!!! Τεχνογνωσία θα έπρεπε να εξάγουμε.

      • έφεδρος avatar
        έφεδρος @ Factorx 28/11/2012 17:17:23

        Ακριβώς!!!

  12. nikolas avatar
    nikolas 28/11/2012 14:54:06

    Παιδιά ψυχραιμία στη ζωη δεν υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο.Ναι και Αξιωματικοί δείλιασαν και δεν μίλησαν ή μπορεί και κάποιοι να τα πείραν αλλα υπάρχει κατηγορία άμωμων και άσπιλων?Παρεπιπτώντος και επειδή τυχαίνει να ξέρω θα σας δώσω δυο ονόματα Αξιωματικών που και τα είπαν και τα ξαναείπαν εγγράφως και παραιτήθηκαν κι' εφυγαν Είναι οι απόστρατοι Αξιωματικοί του ΠΝ νομίζω Αρχιπλοίαρχοι μπορεί και Πλοίαρχοι Ζωγραφάκης Νίκος και Τσουρδαλάκης Μανώλης και διαφώνησαν στην προμήθεια των ZOUBR. Αυτούς ετσι πρόχειρα θυμάμαι εγώ αλλά factorx πιστεύω θα έχεις διαβάσει για τη διαφωνία του ΠΝ στον εκσυγχρονισμό των Φρεγατών τ. ΕΛΛΗ(νομίζω στη Real News της Κυριακής25/11,στη σελίδα μετά τη συνέντευξη του Α/ΓΕΝ ,σε αρθρο που ασχολείται με τις αμαρτωλές προμήθειες γράφεται για ακόμη μια φορά η εν λογω διαφωνία)
    Αγαπητέ μου δεν υπάρχει αγαποπατριδόμετρο κάποιοι αγαπούν αυτη τη χώρα περισσοτερο και κάποιοι λιγότερο.Λογικά (προσοχή όχι και υποχρεωτικά) τα στελέχη των ΕΔ λόγω επαγγέλματος αλλά και καθημερινής ενασχόλησης πρέπει να είναι πιο ευαίσθητα στα εθνικά θέματα.Η ουσία της όλης συζήτησης για το μισθολόγιο των Ε.Δ, όπως και για όλους τους εργαζόμενους, είναι αν αυτό που προσφέρεις αμοίβεται σωστά .Εδω ο καθένας εχει την αλήθεια του.Όποιος δεν έχει ζήσει τη ζωή των στρατιωτικών ,σε βάθος χρόνου κι οχι για λίγο, μπορεί να πιστεύει οτι κακώς αμοίβονται ή ακόμη κι οτι κακώς υπάρχουν ως κλάδος εργαζομένων.Αντίστοιχα ένας στρατιωτικός μπορεί να πιστεύει οτι μόνο αυτός αγαπάει και προσφέρει στη πατρίδα .Δυστυχώς τον κακοπροαίρετο που δεν μπορεί να δεχτεί καμμιά αλήθεια πέρα απο τη δική του δεν μπορείς να τον πείσεις με τίποτα.Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση και ποτέ δεν έχει εφαρμογή για όλους

  13. Γεωργία avatar
    Γεωργία 28/11/2012 15:07:00

    Αγαπητέ φάκτορα, υπάρχει εδώ και χρόνια ένα βιβλίο με τον τίτλο «αμύνεσθαι περί πάρτης». Σε αυτό το βιβλίο γράφονται όλες οι υποθέσεις με τους εξοπλισμούς όπου μεταξύ άλλων, η πλειοψηφία αυτών είχε απορριφθεί από τις ένοπλες δυνάμεις.
    Όλες ήταν με ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ και χωρίς θετικές εισηγήσεις από τους αξιωματικούς.
    Δεν είναι έτσι τα πράματα λοιπόν.

    • factorx avatar
      factorx @ Γεωργία 28/11/2012 17:07:45

      Με χαρα μου να το αναδημοσιευσω. που ειναι;

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ factorx 28/11/2012 23:08:23

        Αναφέρω σχετικά(εκδόσεις Γκοβοστή, 2008):

        1-Εκσυγχρονισμός των Φρεγατών του ΠΝ(σελ 158)
        «Ο τότε Α/ΓΕΝ Ναύαρχος Αντωνιάδης παρέδωσε στον Υπουργό(Παπαντωνίου) τρισέλιδο non-paper όπου αναφέρει ότι η λύση εκσυγχρονισμού πρέπει να θεωρηθεί ως επιχειρησικά μη αποδεκτή και οικονομικά αρκετά δαπανηρή...»

        2-Αγορά(αναβάθμιση) Mirage-M-2000-5(σελ 159)
        «Το ΓΕΑ ουδέποτε είχε εισηγηθεί αναβάθμιση...»

        3-Αντιεροπορικά Crotale(σελ 153)
        «Σύμφωνα με δύο εκθέσεις της ΠΑ, οι επιχειρησιακές προδιαγραφές του συστήματος δεν είναι συμφωνες με την προσφορά της εταιρείας...»

        και δεκάδες άλλα παραδείγματα όπως τα Υποβρύχια, τα TOR κλπ.
        Δεν είναι έτσι. Οι αξιωματικοί έκαναν το καθήκον τους. Δεν λέω ότι όλοι είναι αδιάφθοροι. Αλλά όμως η πλειοψηφία τους ήταν και είναι.

        • factorx avatar
          factorx @ Γεωργία 29/11/2012 06:31:37

          Στείλε μου διεύθυνση να σου στείλω τα πρακτικά των δικών για τα πρώτα ελληνικα Λεοπαρντ όπου αξιωματικοί προμοτάρουν εμπόρους όπλων, προς ενημέρωση

          • Γεωργία avatar
            Γεωργία @ factorx 29/11/2012 09:32:45

            Δεν μπορώ να ξέρω την κάθε υπόθεση ξεχωριστά. Δεν είμαι στρατιωτικός και όλας ώστε έχω και παραπάνω γνώσεις. Απλά σου ανέφερα το βιβλίο που περιγράφει την κάθε υπόθεση . Αν θέλεις το λαμβάνεις υπόψη.
            Όσο για τα πρακτικά, την ηλεκτρονική μου διεύθυνση την ξέρεις. Αν και δεν με ενδιαφέρουν, λόγω μη εξειδικευμένης γνώσης και ενδιαφέροντος.

        • ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ avatar
          ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ @ Γεωργία 29/11/2012 23:00:22

          ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΤΟ ΓΕΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΣΤΗΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΧΡΥΣΗ, ΠΕΡΙΠΟΥ 25.000.000 ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΧΕΔΟΝ ΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ F-16 (ΧΩΡΙΣ ΜΙΖΕΣ). ΣΤΙΣ ΕΠΙΡΟΠΕΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΦΙΟΣ ΤΟΥ ΠΕΩΗΝ ΑΓΕΕΘΑ ΚΑΙ ΥΦΕΘΑ κ. ΚΟΥΡΗ (ΠΟΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΠΑΡΑΙ-ΤΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΤΟΣΩΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!) ΚΑΙ Ο ΠΤΩΗΝ ΥΠΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΑ κ. Π.ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ RADAR (ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΖΑΔΟΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ) ΓΙΑ ΔΕ ΤΑ CROTALE ΣΤΗΘΗΚΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΓΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΜΠΕΙΡΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΗΣ . ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ EK TΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΔΗΛΩΣΑΝΤΑ ΑΘΕΟ κ. ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ NON PAPER ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ. ΜΠΕΡΓΕΨΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΚΗ ΤΟΥ ΖΩΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΣΙΣΕ ΤΗΝ ΝΗΣΟ ΣΚΥΡΟΠΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ. ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 28/11/2012 15:18:39

    Μην καταθλιβόμαστε πάντως, η Ελλάδα είχε και έχει αδέλφια, και στα αμυντικά λοβιτούρια:
    Συμβαίνουν τέτοια και σε "καλύτερες οικογένειες", συνέβαιναν και σε πιό "αθώους" καιρούς:
    Θυμάται κανείς τον Φράντς Γιοζεφ Στράους και τα "ιπτάμενα φέρετρα" F-104 της Λοκχηντ;

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Ο Θείος 28/11/2012 17:34:03

      Πας και θυμάσαι κάτι πράγματα! Το F104 ήταν ένας ιπτάμενος πύραυλος. Από τα πιο αμφιλεγόμενα σχέδια του περίφημου αρχισχεδιαστή του Skunk Works "Kelly" Johnshon. Το 1975, o Ernest F.Hauser, πρώην υπάλληλος της Lockheed και στενός φίλος του Franz Josef Strauss, δήλωσε ότι η πώληση των F-104G δεν ήταν καθόλου καθαρή υπόθεση. Πιο συγκεκριμένα είπε ότι η Lockheed είχε καταθέσει στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Μπαβαρικής Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης το ποσό των 12 εκατομμυρίων δολαρίων, προκειμένου να επιλεγεί το αεροπλάνο της. Φυσικά ξέσπασε σκάνδαλο και άρχισαν, σε παγκόσμιο επίπεδο έρευνες. Στη Γερμανία δεν αποδείχτηκε τίποτε σε βάρος του Strauss. Οι περισσότεροι φάκελοι που αφορούσαν την αγορά των F-104, είχαν καταστραφεί. Διαπιστώθηκε πάντως ότι είχαν γίνει τρομερές σπατάλες γύρω από αυτά. Μια ήταν ότι είχαν αγοραστεί ανταλλακτικά που επαρκούσαν για 100 χρόνια! Στην Ολλανδία οι έρευνες άγγιξαν τον πρίγκιπα Βερνάρδο, σύζυγο της βασίλισας Τζουλιάνα. Παραδέχτηκε ότι είχε δεχτεί κάποια «δώρα» από τους ανθρώπους της Lockheed προκειμένου να «σπρώξει» την υπόθεσή τους. Παραιτήθηκε από τα στρατιωτικά του αξιώματα και γλίτωσε τη δίκη λόγω ασυλίας. Στην Ιταλία και το Βέλγιο πολιτικοί είδαν τις σταδιοδρομίες τους να καταστρέφονται, κάποιοι πήγαν φυλακή, λόγω του «σκανδάλου Lockheed».
      Η Πολεμική Αεροπορία πάντως πήρε δραστικά μέτρα που έφεραν το επίπεδο των ατυχημάτων με F-104G σε όρια όχι απλώς αποδεκτά αλλά και υποδειγματικά για όλες τις Αεροπορίες που το χρησιμοποιούσαν.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Γιάννης Φαίλτωρ 29/11/2012 11:09:09

        Γιάννη, ιδού η ιστορία:
        Η Γερμανική Αεροπορία που αγόρασε πρώτη είχε 269 πτώσεις F-104, 116 νεκρούς πιλότους.
        Το άλλο παρατσούκλι του μακαρίτη Φράντς-Γιόζεφ ήταν „Witwenmacher“ = κατασκευαστής χηρών.
        Τον ρόλο του στην αγοραπωλησία είχε αποκαλύψει ο Spiegel και ιδιαίτερα ο ιδρυτής του Rudolf Augstein. Ο Augstein κατηγορήθηκε από τον Strauß για "εθνική προδοσία" και προφυλακίσθηκε για 103 ημέρες (η περιβόητη "υπόθεση Spiegel", 1962). Το 1965 η υπόθεση τελεσιδίκησε και κατά την απόφαση, δεν υπήρχαν αποδείξεις ότι τελέσθηκε το αδίκημα της εθνικής προδοσίας".
        Ο τραγουδοποιός Βόλφ Μπίρμαν έγραψε τους στίχους:
        "Ο Φράντς Γιόζεφ αγόρασε Στάρφάιτερ
        για τον Γερμανικό λαό
        και κάθε φορά που ένα πέφτει
        από συμπόνια, του χοντρού
        πέφτει μια τρίχα απ' το κεφάλι"...
        ("Starfighter")
        "Απλές παιδικές αταξίες" τελικά, ο Τσοχατζό, συγκρινόμενος ...

  15. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 28/11/2012 15:24:49

    Πας μη συμφωνος με το κόμμα βάρβαρος;

  16. γ avatar
    γ 28/11/2012 15:34:40

    Τον Ιούνιο του 2003 γιορτάσαμε τα 50 χρόνια από το τέλος του πολέμου της Κορέας. Είχε γίνει επίσημη τελετή με Κορεάτες υπουργούς στο Ηρώο στου Παπάγου. Ήταν και η μπάντα της ΑΣΔΕΝ. Δεν παραβρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ στρατηγός για να τιμήσει τον Γ. Σκαλτσά ( 6 προαγωγές επ' ανδραγαθία, ύψωμα Χάρρυ) (ο οποίος παρευρέθηκε στην εκδήλωση) , τον Γ. Κουμανάκο (τον θρύλο του όρους Κλέφτη, ύψωμα Χάρρυ), Καρούσος, Μουστακλής κλπ κλπ.
    Απόστρατος Ανώτατος Αξιωματικός της Αεροπορίας (ο οποίος είχε παραιτηθεί τα τέλη της δεκαετίας του 1990 ως διαμαρτυρία για τις μίζες των εξοπλισμών και ο οποίος ψήφιζε μέχρι τότε ΠΑΣΟΚ) αναλύοντας την συμπεριφορά αυτή ανέπτυξε την θεωρία του "γιουσουφακίου": Αποκλείεται ο Γιάννος Παπαντωνίουνα τόλμησε να δώσει εντολή να μην παραστούν στρατηγοί στην εκδήλωση, απλώς οι στρατηγοί αναγνώρισαν την μύχια επιθυμία του υπουργού και την ικανοποίησαν πριν την εκφράσει.
    Να σημειώσω ότι οι στρατηγοί της σειράς του 2003 επέλεξαν να γίνουν ευέλπιδες επί επταετίας (με διοικητή τάγματος τον Ιωαννίδη)

    • γ avatar
      γ @ γ 28/11/2012 17:30:02

      Να συμπληρώσω ότι ο απόστρατος Ανώτατος Αξιωματικός της Αεροπορίας στον οποίον αναφέρομαι στο προηγούμενο σχόλιο υπήρξε και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, ενώ οι στρατηγοί που για να γλείψουν τον Παπαντωνίου σνομπάρισαν τους ήρωες του πολέμου της Κορέας, προέρχονται από "βαθιά Δεξιά" (βλέπε πότε εισήλθαν στην Σχολή Ευελπίδων)

  17. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 28/11/2012 16:42:30

    Αγαπητέ factor, πολλές φορές διαφώνησα μαζί σου, εδώ όμως συμφωνώ απόλυτα και με το άρθρο σου αλλά και με τις μετέπειτα παρεμβάσεις.
    Προέρχομαι και εγώ από μια παρόμοια οικογένεια με τη δική σου και γι΄αυτό το λόγο δεν έχω κανενός είδους κωλύματος να κρίνω πολλούς σύγχρονους αξιωματικούς για πολλές πράξεις αλλά και κυρίως παραλείψεις τους , σε τομείς που άπτονται επιχειρησιακών αλλά και οικονομικών θεμάτων.
    Υπάρχει βέβαια η τάση, οι Δικαστικοί, το Ιερατείο και οι Αξιωματικοί να θεωρούν εαυτόν υπεράνω κριτικής!
    Συγκεκριμένα, το αδιάκοπο μοτίβο των Αξιωματικών είναι ότι όλη τους η ζωή είναι μια προετοιμασία για να μας προστατεύουν από ενδεχόμενους εξωτερικούς κινδύνους, θέτοντας έτσι τη ζωή τους σε διαρκή κίνδυνο.
    Ξεχνούν όμως ότι πληρώνονται γι΄αυτό των λόγο και ότι καθόλου μεγαλύτερο κίνδυνο δεν διατρέχουν από τους απλούς εφέδρους Φαντάρους και Αξιωματικούς. Τουναντίον μάλιστα!!!!

    Υ.Γ. Εδώ όμως θα πρέπει να εξαιρεθούν οι πραγματικά γενναίοι και εξαιρετικά αδικημένοι πιλότοι της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Ίσως και μερικοί άλλοι που οι πράξεις τους είναι καταδικασμένες να μην έρθουν ποτέ στο φως της Δημοσιότητας!

    • factorx avatar
      factorx @ ΝΤΙΝΟΣ 28/11/2012 17:08:17

      !!!!

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ ΝΤΙΝΟΣ 28/11/2012 22:23:54

      (Eπαναλαμβάνω) Μήπως δεν θα έπρεπε να πληρώνονται καθόλου? Οι έφεδροι έρχονται και κάποτε φεύγουν, οι μόνιμοι μένουν και έχουν την ευθύνη και της ζωής των εφέδρων...

  18. ΕΣΧΑΡΕΥΣ avatar
    ΕΣΧΑΡΕΥΣ 28/11/2012 20:02:49

    1ον) Έχεις δίκαιο να λές «…ότι χωρίς τη νομιμοποίηση από τα διάφορα επιτελικά γραφεία και στρατιωτικές επιτροπές, κανένας έμπορος όπλων και κανένας υπουργός δεν θα μπορούσε να περάσει ούτε μια προμήθεια». Αλλά αυτό ισχύει για τα πάντα όλα στο Δημόσιο! Άρα, για τα πάντα όλα, εσύ θεωρείς ότι οι Δημόσιοι υπάλληλοι, αν είχαν αντιδράσει με κάποιο τρόπο, δεν θα υπήρχαν σκάνδαλα στην Ελλάδα! Ίσως έχεις δίκαιο.. αλλά δεν έχεις ζήσει το πραγματικό πρόβλημα, από μέσα!

    Επειδή ουδέποτε ασκήθηκε δίωξη, εναντίον αξιωματικών, εσύ δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι οι έχοντες το τεκμήριο αθωότητας είναι ένοχοι, γιατί εσύ έτσι πιστεύεις! Αν ενδεχομένως υπήρξαν κάποιοι, που παρανόμησαν και διέφυγαν, τα παράπονά σου στον κον Σπηλιωτόπουλο, τον κον Μεϊμαράκη, στις κυβερνήσεις Καραμανλή, στη ΝΔ και τα λοιπά κόμματα της τότε Βουλής.
    Ας ελπίσουμε ότι ο Αντώνης Σαμαράς θα κάνει όσες θεσμικές αλλαγές πρέπει να γίνουν. Ποιός όπως θα τις εισηγηθεί;;;

    2ον) Έχεις άδικο και απλά δεν γνωρίζεις (ούτε εγώ) πόσοι αξιωματικοί αυτό-καταστράφηκαν, συνειδητά, έχασαν θέσεις εξωτερικού (200.000 Ευρώ κέρδος) και αποστρατεύθηκαν πριν την ώρα τους, επειδή ακριβώς αρνήθηκαν να υπογράψουν εισηγήσεις ή να τις αλλάξουν, με άνωθεν προφορικές εντολές.
    Πόσοι από αυτούς, άραγε, πήγαν και είπαν τον πόνο τους σε βουλευτές της ΝΔ… και φώς δεν είδαν;; Πόσοι άκουσαν μία καλή κουβέντα, για το κουράγιο τους;

  19. ΕΣΧΑΡΕΥΣ avatar
    ΕΣΧΑΡΕΥΣ 28/11/2012 20:07:55

    3ον) Με βάση ποιά πραγματικά νούμερα, κρίνεις ότι «μια από τις μεγάλες αιτίες της κρίσης ήταν η ασύλληπτη διαφθορά στις κρατικές προμήθειες, ιδίως των Ενόπλων Δυνάμεων»;

    Μήπως οι προμήθειες του ΕΣΥ και φαρμάκων, τα Δημόσια Έργα, η Γέφυρα του Ρίου, το Αεροδρόμιο, οι σήραγγες Μετρό, τα έργα ΟΣΕ, οι προμήθειες ΔΕΗ, ΟΤΕ, τα ιδιωτικά καρτέλ που φουσκώνουν τις τιμές καταναλωτού, η σπέκουλα γής (από το παρακράτος των εργολάβων και των εντάξεων σε σχέδια πόλεως), δεν αποτελούν μεγαλύτερα αίτια της κρίσης;

    • Maximus Decimus avatar
      Maximus Decimus @ ΕΣΧΑΡΕΥΣ 29/11/2012 10:49:45

      Πλήρης σύγχιση - εκτός από στήριξη του Α/ΓΕΝ δεν μπορείτε να προσφέρεται κάτι άλλο στο διάλογο; Ουδέποτε ασκήθηκε δίωξη κατά αξιωματικών; Τόσο άσχετος και απληροφόρητος. Με την "Αγορά του Αιώνα" τι έγινε; Είμαστε ΠΑΣΟΚΟΙ και δεν μας συμφέρει να τα θυμόμαστε;

  20. η Dimi avatar
    η Dimi 28/11/2012 20:10:24

    Ο πλήρης τίτλος του βιβλίου που ανέφερε η Γεωργία, είναι:
    “Η λεηλασία της άμυνας Εξοπλισμοί 1996-2006, Αμύνεσθαι περί πάρτης”
    Κύριος Συγγραφέας: Φράγκος, Κωνσταντίνος Π.
    Ημερομηνία Έκδοσης: 7/2012
    Σελίδες 304,
    Τιμή €16,35
    ISBN 9789604460588
    Πωλείται στα Κεντρικά Βιβλιοπωλεία

    «Σύντομη Περιγραφή
    Ο περί ου o λόγος Υπουργός γνωρίζει δώδεκα τρόπους να προσπορίζεται χρήματα, εκ των οποίων ο τιμιότερος είναι η κλοπή... Εμμανουήλ Ροΐδης Γύρω από τους αμυντικούς εξοπλισμούς φτιάχθηκαν περιουσίες, ενδεχομένως και πολιτικές καριέρες. Kάποιοι έγιναν πλούσιοι και βρίσκονται εντός και εκτός του Πενταγώνου. Όποια ντουλάπα της Γενικής Διεύθυνσης Eξοπλισμών αν ανοίξεις, θα βρεις ένα "σκελετό". Πάνος Μπεγλίτης, Αναπλ. Υπουργός Άμυνας (ΒΗΜΑ, 29/9/10) Το Έθνος ημών υφίσταται πολιτικήν τινά ζύμωσιν, καθ' ην τα ακαθαρτότερα στοιχεία ανέρχονται και επιπλέουσιν, εν είδει εξαφρίσματος, επί της επιφανείας. Ο τοιούτος αφρός, κατέχων, κατά τους νόμους της φυσικής, τα ανώτατα στρώματα, θέλει κυβερνά, φλυαρεί και κλέπτει ασυστόλως την Ελλάδα, μέχρις ου τελειώση η ζύμωσις και λάβη ανά χείρας ο λαός την μεγάλην εξαφριστικήν κουτάλαν.

    Εμμανουήλ Ροΐδης "Δεν θα ήσαν αυτοί λύκοι, αν οι άλλοι δεν ήσαν αρνιά" Σαίξπηρ, (Ριχάρδος Γ΄) Η Ελλάδα μετά την κρίση των Ιμίων, της οποίας ο χειρισμός υπήρξε ολέθριος, προέβη, στο όνομα της άμυνας της πατρίδας, σε ένα αλόγιστο και καταιγιστικό πρόγραμμα εξοπλισμών, το οποίο, όχι μόνο εξελίχθηκε σε λεηλασία της Οικονομίας, αλλά και οδήγησε στην εξασθένιση της Άμυνας. "Αμύνεσθαι περί... πάρτης", λοιπόν. Διερωτάται κανείς πώς είναι δυνατόν, ενώ ξοδεύονται τεράστια χρηματικά ποσά, η Άμυνα να εξασθενεί; Και όμως είναι• γιατί τον ταλαιπωρημένο αυτόν τόπο διαφεντεύουν οι απάτριδες και "οικονομισάριοι" πολιτικοί. Αναφέρονται εδώ, μεταξύ άλλων, συγκεκριμένες υποθέσεις εξοπλισμών, που αναδεικνύουν την εγκυρότητα των όσων αποκαλύπτονται (ραντάρ TPQ-37, πυροβόλα SUZANA, αεροσκάφη F-16, αντιαεροπορικά TOR-M1, αντιαεροπορικά OSA/AK, αντιαεροπορικό σύστημα ARTEMIS 30, υποβρύχια).

    Τα όργια του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου δεν είναι παρά η κορυφή του παγόβουνου στις υποθέσεις υπερκοστολόγησης και παράνομων προμηθειών που παρουσιάζονται στις σελίδες του βιβλίου αυτού. Η χώρα σήμερα, από άποψη αμυντικής ικανότητας, βρίσκεται σε ένα επικίνδυνο ναδίρ. Το φρόνημα των αξιωματικών είναι καταρρακωμένο. Η χώρα δεν σώζεται με αναισθησία, αδιαφορία και μακαριότητα. Σώζεται με γόνιμη ανησυχία και συνεχή επαγρύπνηση των πολιτών. Χρειάζεται μια ομάδα πατριωτών, ευσυνείδητων, με όραμα, για να αναγεννήσουν την Άμυνα, να εμπνεύσουν τους αξιωματικούς.»

  21. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 28/11/2012 22:10:42

    Σωστά τα γράφεις αλλά οι LARGE άνδρες Άκης και Γιάννος αποφάσιζαν και μόνοι τους χωρίς να λαμβάνουν υπ΄όψιν τις εισηγήσεις των στρατιωτικών.

  22. ΚΡΙΤΗΣ avatar
    ΚΡΙΤΗΣ 28/11/2012 23:26:14

    ΦΑΚΤΟΡΑ ΑΡΙΣΤΑ ΔΕΚΑ . ΥΠΗΡΞΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΄80 ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΜΕΤΑ ΤΑ ΙΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΕΡΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΜΠΩΚΟ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ. ΣΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ. ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ-ΣΤΡΑΤΙΑ ΑΠΟΤΕ-ΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ (ΒΕΡ, ΚΑΡΒ, ΤΣΑ, ΤΑ...) , ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΟΠΛΩΝ (ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ), ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ MASTERS ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΟΥΣ - ΧΑΜΗΛΟ-ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΞΚΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ PAY ROLL KAI ME ΒΑΡΒΑΤΕΣ ΜΙΖΕΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΛΛΕΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ Ή ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΚΕΡΔΗ ΣΤΑ ΚΑΖΙΝΟ. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΙΖΕΣ ΓΙΑ ΑΧΡΗΣΤΑ Ή ΜΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ (ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΦΑΚΤΟΡΑΣ) ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ (ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΒΕΛΟΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΙΜΟΥ - ΕΞΟΜΟΙΩΤΗ F-16 ΑΠΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ TARGETING POD ΑΠΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΒΛΗΜΑΤΩΝ SIDEWINDER ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 30% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ , ΦΩΤΟΜΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΑΦΗ ΥΠΕΡΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΑ, ΒΛΗΜΑΤΑ S-530, EXOCET KAI SCULP ΣΕ ΔΙΠΛΑΣΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ (ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑ), ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ POD (ASTAC) ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ..................ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ CROTALΕ ΜΟΝΟ ΓΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, RADAR ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΧΡΗΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥΣ............ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΣ Ο ΚΑΤΛΟΓΟΣ ΕΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ "ΚΟΛΠΑ" ΜΕ ΤΑ ΨΙΛΑ ΤΥΠΟΥ ΣΦΑΙΡΕΣ, ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΣΤΟΛΕΣ Κ.Α. ΕΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ (ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΣΕ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ ΕΠΙ 15ΕΤΙΑ, ΜΑΙΖΟΝΕΤΕΣ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕΣ, ΑΓΩΓΟΙ ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ .....), ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ,,, ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΟ , ΕΙΧΑΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΠΡΟΘΥΜΑ ΑΤΟΜΑ. Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΣ ΖΩΝΑΤΝΟΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ, ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ (ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ Ε.Δ. ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΑΠΙΛΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ /ΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ). ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΟΤΕ. ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΛΗΘΗ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΣΕ ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ .... ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΥΤΤΑΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΟΧΘΟΥΝ ΚΑΙ "ΜΑΧΟΝΤΑΙ".

  23. anideos avatar
    anideos 28/11/2012 23:32:02

    καπως ετσι μηπως εννωουσε ο Παγκαλος με το μαζι τα φαγαμε;

  24. zeladon avatar
    zeladon 28/11/2012 23:37:51

    Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί θα πρεπεί αυτοί που εισηγήθηκαν ότι απαιτείται βάσει του αμυντικού σχεδιασμού η αγορά 4 υποβρυχίων για το Πολεμικό Ναυτικό να ευθύνονται για το γεγονός ότι ο τότε υπουργός δέχτηκε να πάρει και ένα μεγάλο δωράκι από τον βασικότερο διεκδικητή της σύμβασης ? Για πόσους αξιωματικούς υπάρχουν ενδείξεις ότι χρηματίστηκαν από εταιρείες που εμπλέκονται σε εξοπλιστικά προγράμματα, για έναν για κανέναν? Όταν το υλικό (υποβρύχιο) παρουσιάσει προβλήματα φταίει η σύμβαση ή θα μπορούσε να συμβεί στον οποιονδήποτε? Αφού οι συμβάσεις ήταν τόσο επαχθείς για το ελληνικό δημόσιο γιατί δεν κατέφυγε στα δικαστήρια? Το 2010 υπογραφηκε νέα σύμβαση για τα Υ/Β που ελέγθηκε και επικυρώθηκε από την βουλή ως νόμος ωστόσο ελάχιστη πρόοδος υπήρξε πριν επέλθει πάλι το τέλμα. Τι συνέβει, πάλι κάποιοι τα πήραν. μήπως οι βουλευτές?

  25. submarine avatar
    submarine 29/11/2012 08:11:28

    Τι ποιο απλο γιανα τελειωνει η συζητηση που ειναι η δικαιωσυνη ολλα μπορει να τα βρει και τους στρατιωτικους και τους διμοσιογραφους που τα πηραν αλλα μην τους βαζουμε ολλους στο ιδιο τσουβαλι

  26. ΓΡΗΓΟΡΗΣ avatar
    ΓΡΗΓΟΡΗΣ 29/11/2012 16:33:03

    Με τοσα λεφτα που δωθηκαν δεν μπορουσαν να παρουν συγχρονα κρανη για τους φανταρους? Αντε να κανεις πορεια με την προπολεμικη κατσαρολα στο κεφαλι.!!

  27. toerwthmatologio avatar
    toerwthmatologio 29/11/2012 17:53:01

    Δεν αποτελείωσα την ανάγνωση του κειμένου,ούτε διάβασα κανένα σχόλιο επειδή συμφωνώ 100% και μόνο με την επικεφαλίδα!!!Δεν ξέρω ποιος το έγραψε, πάντως μπράβο!Ίσως να βαρύνουν λίγο παραπάνω αυτά που λέω καθώς είμαι απόστρατος αξ/κός.Επειδή όμως οι διαπιστώσεις δεν διορθώνουν ,ούτε επιλύουν προβλήματα,ακόμα και σήμερα υπάρχει η δυνατότητα επανόρθωσης.
    Όσοι ξέρουν,όσοι θυμούνται,όσοι ενεπλάκησαν,όσοι έχουν τύψεις,όσοι αγαπούν πράγματι αυτόν τον τόπο(όχι απαραίτητα),όσοι τιμούν τον όρκο τους,όσοι θέλουν να ξεχωρίσουν,όσοι διαφέρουν,όσοι δεν κοιτούν μόνο την τσέπη τους,ΕΠΩΝΥΜΑ, ανδρίκια και παληκαρίσια,ας αρχίσουν τις καταγγελίες.Στους αρμόδιους φορείς.Μέσα και έξω.ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ όλων των υποθέσεων.Οι αξιωματικοί ας γίνουν το παράδειγμα.Ας αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες που τον αναλογούν.Από τους πολιτικούς μην περιμένετε χαίρια.Τελεία και παύλα.Θα παραμείνουν ίδιοι και χειρότεροι!!!
    Επώνυμα όμως, αλλιώς δεν έχει αξία.Θα είναι βολές στο πουθενά.Όπως συνηθίζεται.
    Τα στοιχεία μου φαίνονται στο ΄΄ερωτηματολόγιο΄΄.

  28. Γρηγόρης Γαντζόπουλος avatar
    Γρηγόρης Γαντζόπουλος 30/11/2012 20:27:54

    Δεν συμφωνώ με τον τίτλο ο οποίος μάλλον τέθηκε για να προβοκάρει. Εξ άλλου αρκετά από τα σχόλια, που παρατέθηκαν, περιγράφουν με σαφήνεια αυτό που πράγματι συμβαίνει και δεν αφορά το σύνολο των αξιωματικών, οι οποίοι με απέχθεια παρατηρούν τα τεκταινόμενα από μικρές, ευτυχώς, ομάδες κομματικών εγκαθέτων, που έχουν διαχρονικά επιβληθεί από τους πολιτικούς προϊσταμένους του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Θα μου πείτε και τι κάνουν για να τους αποτρέψουν; Σας απαντώ, ότι και να κάνουν το Σύστημα είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο, που δεν επηρεάζεται. Μην ξεχνάτε ότι η πειθαρχία είναι υπέρτατη αρχή. Να παραιτηθούν; Πόσοι; Στη δεκαετία του 80 παραιτήθηκαν όλοι οι Ναύαρχοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Και τι έγινε; Η τότε Κυβέρνηση έκανε αυτό που ήθελε. Να κάνουν επανάσταση; Δεν νομίζω ότι υφίσταται έστω και σαν σκέψη στις σύγχρονες γενιές των Αξιωματικών, παρά τις προσπάθειες του κ. Μπεγλίτη (sic) και επιτρέψτε μου να το γνωρίζω καλά αυτό. Να κάνουν απεργία; Ξεχνάτε ότι είναι ο μοναδικός Κλάδος που δεν έχει αυτό το δικαίωμα; Εξάλλου οι διαδικασίες για την προμήθεια ενός οπλικού συστήματος είναι γνωστές σε πολύ περιορισμένο κύκλο, που το πολιτικό κατεστημένο φροντίζει να ελέγχει απόλυτα. Το σύνολο των Αξιωματικών θα πληροφορηθεί κατά κανόνα από τις εφημερίδες, όπως και οι υπόλοιποι πολίτες, τις αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ, ως τετελεσμένο γεγονός, χωρίς να γνωρίζει τις λεπτομέρειες, επί των διαδικασιών προμήθειας και διαπραγματεύσεων. Επομένως πρόκειται περί πολιτικών αποφάσεων στις οποίες μέχρι πρόσφατα η Στρατιωτική Ηγεσία δεν είχε και άποψη, δεδομένου ότι ο ΑΓΕΕΘΑ δεν είχε καν δικαίωμα ψήφου στο ΚΥΣΕΑ. Να θυμίσω τι συνέβη με την απόφαση για την περίφημη αγορά του αιώνα μαχητικών αεροσκαφών 3ης γενιάς; (Την αρχική του 1984) Τότε ποια ήταν η εισήγηση της Στρατιωτικής Ηγεσίας; Μας την θύμισε ο Πτέραρχος κ Π. Μπαλές με το εξαιρετικό του βιβλίο ''Παρακαταθήκες Αετών¨ που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Πολεμικό Μουσείο. Γράφει ο Πτέραρχος στη Σελίδα 133: ''Από τα έγγραφα και τις μαρτυρικές καταθέσεις (του πορίσματος της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής), πλήρως αποδείχθηκε ότι ο Πρωθυπουργός την 14.11.84, αποφάσισε μόνος του παράνομα την αγορά των α/φων... '' Στο αναφερόμενο βιβλίο επίσης επισημαίνεται ότι η ομόφωνη απόφαση του Ανώτατου Αεροπορικού Συμβουλίου αφορούσε την προμήθεια 100 αεροσκαφών F-18, αλλά τελικά ο Πρωθυπουργός απεφάσισε την προμήθεια 40 F-16 και 40 Μ-2000, η χρήση των οποίων, σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση, σε βάθος 25ετίας αναμένετο δαπανηρότερη και επιχειρησιακά υποδεέστερη. Από αυτό το σημείο και μετέπειτα, άρχισε η απώλεια της ποιοτικής υπεροχής της ΠΑ. Προσθέστε τώρα και τα σχόλια που αναφέρονται στις μετέπειτα προμήθειες, οι οποίες έγιναν με πολιτικές πάντα αποφάσεις, TOR M-1 κλπ. Αλλά βέβαια κατά την άποψη του αρθρογράφου ''χωρίς τη νομιμοποίηση από τα διάφορα επιτελικά γραφεία και στρατιωτικές επιτροπές, κανένας έμπορος όπλων και κανένας υπουργός δεν θα μπορούσε να περάσει ούτε μια προμήθεια. Χρειάζεται η πλήρης συνεργασία των αρμοδίων γραφείων και αξιωματικών γι αυτό.''
    Αγαπητέ κ. Factor σας συνιστώ το βιβλίο του κ. Μπαλέ. Πιστέψτε με θα μάθετε ''αλήθειες'' που πονάνε. Επίσης πηγαίνετε και σε καμιά Μονάδα να κάνετε ρεπορτάζ. Και εκεί θα μάθετε αλήθειες που πονάνε. Όχι μόνο στα ''αρμόδια" γραφεία των κομματικών εγκαθέτων (πάλαι ποτέ πρασινοφρουρών και γαλαζοφρουρών και ότι νέο μέλλει γενέσθαι εκ των άκρων ή ενδιάμεσα)

  29. factorx avatar
    factorx 30/11/2012 20:58:30

    Αναφορικά με το ρεπορτάζ που κατά την άποψή σας πρέπει να κάνω σημειώνω ότι η αποκάλυψη των σκανδάλων των Λέοπαρντ της Αγοράς του Αιώνα η καταδίκη του Λούβαρη και κάποιων άλλων φέρνουν την δική μου υπογραφή. Πριν σχολιάσετε λοιπόν κακόβουλα να πληροφορείστε καλύτερα. Γνωρίζω το θέμα πολύ καλύτερα από τους επαγγελματίες που έσπευσαν να μας κάνουν μάθημα. Και να ξεκαθαρίσω για μια ακόμα φορά την ουσία του άρθρου: Το χρέος οφείλεται και στην διαφθορά, αν δεν οφείλεται σε αυτήν το μεγαλύτερο μέρος του. Επί δεκαετίες τα στελέχη των ΕΔ ανέχθηκαν Τσοχατζόπουλους και άλλους ευτελισμούς αρκεί να διατηρούσαν τα προνόμιά τους. ΔΕΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΝ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΡ. Για τα υπόλοιπα οι αξιωματικοί και τα στελέχη των ΕΔ είναι θύμα του ΔΝΤ και της Τρόικα όπως όλος ο ελληνικός λαός.

    • ΣΙΝΙΑΛΟ avatar
      ΣΙΝΙΑΛΟ @ factorx 02/12/2012 11:35:43

      ΦΑΚΤΟΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΩ ΤΑ ΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ. ΟΠΩΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΡΧΗΓΟ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ Η ΒΟΥΛΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟ '89), ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΣΟ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΟΥΣ (ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΚΑΖΙΝΟ, ΜΕΤΟΧΕΣ ΚΛΠ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟ-ΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ). ΚΑΙ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ.ΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ

  30. Το όνομα του Ρόδου avatar
    Το όνομα του Ρόδου 02/12/2012 12:55:37

    Σαφώς το άρθρο δεν αναφέρεται στην πλειονότητα των αξιωματικών. Και ο τίτλος είναι ο καθώς πρέπει. Γιατί όλα τα προγράμματα προτάθηκαν, κατόπιν άνωθεν εντολών, από μικρούς αξιωματικούς, που λειτουργούσαν μέσα σε ένα σύστημα, που τουλάχιστον εκείνη την περίοδο είχε λόγο και στις κρίσεις και στις αποστρατείες. Το σύστημα αυτό των «οπλάδων» είχε τους κατάλληλους, που με έναν μαγικό τρόπο πέρασαν από το 7:10 στην ποιότητα. Η δε πολιτική ηγεσία άλλο που δεν ήθελε. Παραγγελίες που περιέχουν μη αναπτυγμένη τεχνολογία σε οπλικά συστήματα έχουν bonus. Να πως λειτουργούσε:
    1 Παρουσιάζεται η απειλή με τέτοιο τρόπο που φοβούνται και οι ίδιοι οι στρατιωτικοί.
    2 Στις μεγάλες ασκήσεις χάνουμε στα σημεία διότι δεν έχουμε τα κατάλληλα, σχεδόν προεπιλεγμένα μέσα για να αντιμετωπίσουμε τον αντίπαλο.
    3 Τα συμπεράσματα προωθούνται από την στρατιωτική στην πολιτική ηγεσία.
    4 Ορίζονται επιτροπές από το σύστημα των «οπλάδων» οι οποίες προτείνουν τα προεπιλεγμένα.
    5 Και το πάρτι αρχίζει με όλα όσα αναφέρονται από Factorx.
    Ναι Factorx είναι έτσι όπως τα γράφεις. Και λίγα περιλαμβάνεις. Ναι Factorx κάποιοι δεν προστάτεψαν την χώρα τους από τα τρωκτικά των εξοπλισμών. Και ξέρεις κάτι! Αυτοί έγιναν αρχηγοί Γενικών Επιτελείων, υπουργοί και εξόπλισαν μια Ελλάδα για τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο. Το απογοητευτικό δε είναι ότι όλα τώρα είναι καθηλωμένα και κάποιοι συνεχίζουν να μην προστατεύουν την χώρα τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.