#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/09/2011 11:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν τα ταξί θα τα οδηγούν Πακιστανοί



Ταξί, ταξί, φωνάζει ένας κάθιδρος Αθηναίος στο κέντρο της Αθήνας και αμέσως ξεπετάγονται καμιά 30αριά ταξί που προσπαθούν να κερδίσουν τον πελάτη.

Ο Αθηναίος έχει να επιλέξει αφού πρώτα οι ταξιτζήδες λύσουν τις μεταξύ τους διαφορές. Ο ένας μιλά πακιστανικά, ο άλλος Αιγύπτιος με σαρίκι, ο τρίτος Αλβανός, ο τέταρτος Νιγηριανός.

Η απελευθέρωση των ταξί πέτυχε. Από τα 14.500 που ήταν στην Αθήνα διπλασιάστηκαν αφού κάθε καρυδιάς καρύδι παίρνει μια άδεια και βγαίνει στο δρόμο. Τον ελέγχει κανείς; Φυσικά όχι, το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση είναι να εισπράξει παράβολα ανεξάρτητα αν η αγορά έχει γίνει μπάχαλο. Χωρίς κανόνες και κριτήρια το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξιτζήδων μετέτρεψε σε ζούγκλα την Ελλάδα.

Είναι ένα σκηνικό που θα το δούμε σύντομα στις μεγάλες πόλεις αφού ο Γ. Ραγκούσης αδιάλλακτος δεν λαμβάνει υπόψη του τι ισχύει στα άλλα κράτη. Οχυρωμένος πίσω από την αδήριτη ανάγκη να γίνουν αλλαγές στον κλάδο, πιστεύει ότι ως άλλος σούπερμαν θα μεταμορφώσει τα πάντα. Αλλά δεν ακούει κανέναν.

Η κυβέρνηση ξανασηκώνει το θέμα των ταξιτζήδων θέλοντας να πετύχει με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.

Αφενός να αποδυναμώσει το σωματείο των ταξιτζήδων το οποίο έκανε τα δικά του λάθη, έστρεψε την κοινωνία εναντίον του αλλά τώρα έχει δίκιο. Μπροστά σε έναν αδιάλλακτο υπουργό μόνο με αδιαλλαξία μπορείς να απαντήσεις.
Αφετέρου να στριμώξει τη Νέα Δημοκρατία. Χαρακτηριστική η αποστροφή της Τρέμη στο Mega όταν ρώτησε τη ρεπόρτερ που καλύπτει την αξιωματική αντιπολίτευση αν η ΝΔ ως φιλελεύθερο κόμμα είναι υπέρ του ανοίγματος ή όχι του επαγγέλματος. Και φυσικά τα σχόλια ότι συνήθως οι σοσιαλιστές βάζουν εμπόδια στην απελευθέρωση της αγοράς κι όχι τα δεξιά κόμματα.

Είναι πράγματι αναγκαίο να γίνουν αλλαγές στο επάγγελμα των ταξιτζήδων. Ο εκσυγχρονισμός του στόλου, η παροχή σύγχρονων υπηρεσιών, η δημιουργία ενός κλάδου από πραγματικούς επαγγελματίες κι όχι από.. ταρίφες, όπως λέγονται υποτιμητικά, είναι απαραίτητες μεταρρυθμίσεις. Άλλο όμως να κάνει αυτό που πρέπει κι άλλο να κάνεις μπάχαλο, να δημιουργείς χάος, να οδηγείς χιλιάδες οικογένειες στην εξαθλίωση. Οικογένειες που είναι δανεισμένες για να αγοράσουν μια άδεια και τώρα χάνουν την περιουσία τους και είναι και χρεωμένοι.

Από την άλλη, κανείς δε μας λέει τι επιδιώκει η κυβέρνηση. Κανείς δεν μας έχει ξεκαθαρίσει πως εννοεί την απελευθέρωση. Να μπαίνουν στο επάγγελμα όσοι έχουν 2.000 ευρώ για παράβολα;

Να δίνονται οι άδειες, κυρίως σε περιοχές φιλέτα, αφού ο ενδιαφερόμενος προσκυνήσει στο υπουργικό γραφείο;

Να είναι ο κλάδος μπάτε σκύλοι αλέστε;

Μήπως η τρόικα επέβαλε στον Ραγκούση να ανοίξει το επάγγελμα χωρίς όρους και κανόνες; Αμφιβάλλουμε. Τον τσαμπουκά ορισμένων πάει να σπάσει.

Κι επίσης, γιατί θα πρέπει να είναι υπέρ μια απελευθέρωσης που οδηγεί κατευθείαν στο χάος η Νέα Δημοκρατία; Επειδή η κυβέρνηση ποντάρει στο χάος για να επιβιώνει θα πρέπει και οι άλλοι να αυτοκτονήσουν;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 09/09/2011 11:53:29

    και ποια θα ειναι η διαφορά; θα ακουμε αμανέδες στα ταξι αντι να ακουμε τα σημερινα σκυλαδικα. μουλτι κούλτι καταστασεις.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Ignoramus 09/09/2011 12:16:13

      και η πιο μεγάλη διαφορά φίλε μου είναι ότι θα πάρουν τις άδειες ΤΣΑΜΠΑ από τον μαλάκα τον Φαστφουντά, ενώ κάτι άλλοι ΜΑΛΑΚΕΣ τις έχουν πληρώσει αρκετά χιλιάρικα για να βγάζουν ένα κομμάτι ψωμί για την οικογένειά τους.......

      • ο Μήτσος avatar
        ο Μήτσος @ ΑΡΚΑΣ 09/09/2011 12:52:10

        Σωστό και αυτό. Και οι κάτοχοι των παλιών αδειών θα πληρώνουν για 2 δεκαετίες ακόμα τα δάνεια που πήραν για να αγοράσουν άδειες.

      • Thraphsorchis avatar
        Thraphsorchis @ ΑΡΚΑΣ 09/09/2011 13:53:52

        Φορολογήθηκε κανείς για τα ποσά αυτά;

        • lampros avatar
          lampros @ Thraphsorchis 09/09/2011 19:41:08

          Γιατί, για να τα φάει και αυτά το κράτος για βίλες στους πολιτικούς;

        • ο Μήτσος avatar
          ο Μήτσος @ Thraphsorchis 09/09/2011 19:51:03

          Μήπως δεν ήξερε το κράτος πως παίζεται το παιχνίδι με τις άδειες τόσα χρόνια; Τι κάνανε για αυτό; Έπρεπε να έρθει ο κουνιάδος του Dollara για να ασχοληθεί η κυβέρνηση;

  2. ο Μήτσος avatar
    ο Μήτσος 09/09/2011 12:01:49

    Η διαφορά είναι ότι θα τους πάρει καμιά τετραετία να μάθουν τους δρόμους.

    • Thrapsorchis avatar
      Thrapsorchis @ ο Μήτσος 09/09/2011 13:20:30

      Τώρα με τα GPS δεν χρειάζεται δα και τόση εξοικίωση με τους δρόμους.
      Στη Νέα Υόρκη οι λευκοί ταρίφες είναι είδος υπό εξαφάνιση.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Thrapsorchis 09/09/2011 15:07:48

        Ο πιο λευκός είναι Λιβανέζος!

  3. ΑΛ-ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΑΛ-ΣΤΕΛΙΟΣ 09/09/2011 12:17:13

    Γιατί μπρέ factorx είσαι εσύ ρατσιστή και φασίστα?

    Ατίνα ντική μας είναι , ρωτα και Giorgo, ρώτα και Αφρα Αλ-Σαλέχ !

    Εσένα αμα ντέν αρέσει στείλε παιντί σου μετανάστη Αυστραλία!

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 09/09/2011 12:17:32

    Ό,τι εθνικότητα και να' ναι, θα είναι "υπάλληλος" και όχι "μικροαστός επιχειρηματίας".

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ archaeopteryx 09/09/2011 13:06:28

      Γιατί δέν λές "λούμπεν μικροαστός" αρχαίε, να ζωγραφίσεις λίγο τον Λυμπερόπουλο ;

  5. bromoskylo avatar
    bromoskylo 09/09/2011 12:47:26

    Ταξιτζήδες σκλάβοι εταιρειών ταξί που θα επιδοτούνται και με δημόσιο χρήμα - αφού θα καταπολεμούν την ανεργία

  6. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 09/09/2011 13:01:07

    Το κακό είναι ότι πρέπει να μάθουμε τώρα όλες τις γλώσσες της Αραπιάς! Εντατικά στα Αιγυπτιακά, Μαροκινά, Σουαχίλι, Πακιστανικά & Αφγανικά για να πάμε κάπου.

    ΥΣ: Ευτυχώς οι περισσότεροι αλβανοί έχουν μάθει ελληνικά!

    • tpe avatar
      tpe @ Χαλκιδέος 09/09/2011 15:59:16

      Είδες; 20 χρόνια μετά, τελικά τους έχουμε ενσωματώσει, τους έχουμε εμπιστοσύνη κλπ. Εσύ τι θα διάλεγες; Εγώ Αλβανό φανατικά... Και δεν το λέω υποτιμητικά, αλλά γιατί ρε αδερφέ, όπως και να το κάνουμε, καλύτερος από το Πακιστάν είναι...

  7. Thrapsorchis avatar
    Thrapsorchis 09/09/2011 13:42:54

    Είναι σαφής η ρατσιστική χροιά της ανάρτησης. Αλλά βέβαια ταυτίζεται με το μεγαλύτερο μέρος των αναγνωστών του site και δεν είναι το βασικό μου αντεπιχείρημα.. Το αντεπιχείρημά μου είναι ο άλλος ρατσισμός. Ιδού μερικές γενικεύσεις που θα λειτουργούσαν ως επιχειρήματα της αντίθετης πλευράς:

    Όλες αυτές οι μηχανότρατες που καίνε πετρέλαιο θέρμανσης και βγάζουν τούφες καπνό ζητάνε αλληλεγγύη από το κοινό που έφτυναν.

    Τώρα ανακαλύπτουμε τον εξευγενισμό του κλάδου και τον εκμοντερνισμό του στόλου ως απαραίτητο στοιχείο της διατήρησης της "τάξης" στην πόλη;

    Άνθρωποι (τώρα βαπτίζονται «νοικοκυραίοι μικροαστοί») που κατάργησαν στην πράξη τις λεωφοριολωρίδες κάνοντας αφόρητη την μετακίνηση των φτωχότερων τμημάτων του πληθυσμού, κόπτονται που θα πρέπει να μπούνε στις τάξεις αυτών που χρόνια περιφρονούσαν, παρανομώντας και φοροκλέβοντας. Και τέλος πάντων από πού και ως που άδειες που χορήγησε το κράτος (δωρεάν σε πολύτεκνους) και έγιναν ανταλλακτικό αγαθό στην παραοικονομία, τώρα πρέπει να εξοφληθούν στην αγοραστική τους αξία;

    Βλέπετε πως μπορεί κανείς να λαϊκίσει αμφίδρομα;

    Φοβάμαι πως οι παραπάνω θα ήταν οι απόψεις της συντριπτικής πλειοψηφίας των σχολιαστών εάν τύχαινε ο κλήρος στη ΝΔ να απελευθερώσει τα ταξί.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Thrapsorchis 09/09/2011 15:08:11

      +100000

      • Απορία avatar
        Απορία @ Strange Attractor 09/09/2011 15:17:47

        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επικροτείς την προπαγάνδα κοινωνικού αυτοματισμού του πασόκου.

        Ωραία λοιπόν ο "κακός" ταξιτζής εναντίον του "κακού" φορτηγατζή. Ο "κακός" ΔΥ εναντίον του "κακού" ΙΥ και πάει λέγοντας. Εντάξει το καταλάβαμε πλέον το πασοκικό κολπάκι.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Απορία 09/09/2011 16:08:57

          Επικρότησα, διότι προσωπικά έχω υποφέρει τα πάνδεινα από ταξιτζήδες και δη "Αθηναίους".

          • lampros avatar
            lampros @ Strange Attractor 09/09/2011 19:43:45

            Σιγά τι υπέρεφερες...

            Σου κάναν καμμιά έξτρα βόλτα και σου πήραν κάνα ευρώ παραπάνω; Κάπνιζαν και είσαι ευαίσθητος στον καπνό; Δεν άκουγαν Μπετόβεν αλλά Λεπά;

            Πλήρωνε από μεθαύριο τιμές Λονδίνου, 20€ για να πέσει η σημαία, σε πακιστανο-αφγανούς οδηγούς που πληρώνονται με ψίχουλα από καρτέλ ταξί, για να πάρεις το αίμα σου πίσω...

    • tpe avatar
      tpe @ Thrapsorchis 09/09/2011 16:02:30

      Ρατσιστικό; Γιατί; Επειδή έχει αναφέρει την καταγωγή όλων των παράνομων μεταναστών; Πλάκα μου κάνεις; Ρατσιστικό είναι αυτό;

      Επίσης, αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις ΠΡΙΝ αρχίσεις να "τα ρίχνεις" και να τσουβαλιάζεις όλους, θα είχες δει πως πολλοί εδώ μέσα διαφωνούμε ΚΑΙ με τη ΝΔ. Αλλά, μάλλον η "αριστερή" (κοινώς, η κοντόφθαλμη εντελώς φασιστική) νοοτροπία σου σε εμποδίζει να το δεις.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ Thrapsorchis 09/09/2011 16:37:29

      Έχεις απόλυτο δίκιο ως προς το κομμάτι του λαϊκισμού, είσαι απόλυτα άδικος ως προς το θέμα "ρατσισμός".
      Θεωρώ πως γενικότερα το μεταναστευτικό πρόβλημα έχει χρησιμοποιηθεί άλλοτε ως "ανθρωπιστική" παγίδα για να εξυπηρεθούν πολιτικές σκοπιμότητες και άλλοτε ως προϊόν λαϊκισμού στη βάση της συναισθηματικής φόρτισης.
      Κατά τ' άλλα συμφωνώ και με το άψογο παράδειγμα και με την άποψη του strange attactor πιο κάτω.

  8. Mm avatar
    Mm 09/09/2011 14:08:01

    το να οδηγούν ταξί αλλοδαποί ειναι το λιγότερο.

    Ας σκεφτουμε πονηρά και μακροπρόθεσμα όπως αυτοί.

    Το χειρότερο ειναι ότι θα χρησιμοποιουν τις εταιρίες ταξί ως "πρόσοψη" για να ξεπλένουν βρωμικο χρήμα και να κάνουν καθε λογής βρωμοδουλειες στη χωρα μας.

    • Thraphsorchis avatar
      Thraphsorchis @ Mm 09/09/2011 14:43:43

      Σωστά. Όσο λειτουργούσαν σαν πλυντήρια για τις βρωμοδουλείες των ημεδαπών ηπήρχε ευημερία!!!

      • Mm avatar
        Mm @ Thraphsorchis 11/09/2011 07:20:52

        μερικοί εχουν παρει διαζύγιο με την λογική.
        Υπάρχει λόγος--εκτος απο ημεδαπά λαμόγια--να ενθαρρύνω και αλλοδαπά λαμόγια να εργάζονται και να μονιμοποιουν την παρουσια τους στην Ελλάδα;;

        Το ταξί ειναι ευκολη διεξοδος , γιατί και ο πιο αγραμματος και ανειδίκευτος άντρας, τουλαχιστον ξέρει να οδηγεί. Δεν υπάρχει λόγος να δίνουμε ευκαιρίες απασχόλησης σε αλλοδαπους (αφου ξέρουμε τι ειδους αλλοδαποι προτιμουν την Ελλάδα)

  9. SAVAS avatar
    SAVAS 09/09/2011 14:29:18

    Επειδή ο υπουργός λέει ότι θέλει να πολεμήσει τις μάντρες των ταξι, μάλλον γίνεται το αντίθετο. Απλά φωνάζει για κάθαρση για να ακούσει ο νοικοκύρης. Οι μαντράδες μαζί με μεγαλοεπιχειρηματίες κτλ. είναι σε πλήρη συνενόηση με τον υπουργό απ' ότι φαίνεται. Γι' αυτό και αγόραζαν μέχρι και πριν απο λίγο (εν καιρώ απεργίας και φημών πλήρης απελευθέρωσης) σχεδόν τζάμπα απο τους ιδιοκτήτες ταξί άδειες ταξί, με το φόβο ότι θα απελευθερωθούν οι άδειες άρα πουλάμε όσο όσο. Ποιός θα αγόραζε κάτι ενώ θα ήξερε ότι αύριο θα μπορείς να πάς στο κράτος και να πάρεις μια άδεια με ένα παράβολο; Γνωρίζουν πολύ καλά ότι το νομοσχέδιο ήταν στα μέτρα τους. Και τι εννοώ.

    Τώρα μπορούσαν να έχουν μέχρι 2 άδειες στο όνομα τους. Τώρα θα μπορούν να έχουν όσες θέλουν, θα είναι εταιρείες και έτσι θα μπορούν να τις λειτουργούν πολύ καλύτερα. Τώρα θα έπρεπε να ελεγχούν για τις άδειες, και πόσες είχαν. Αν έχεις παραπάνω απο 2 άδειες οι υπόλοιπες με το υπάρχον νόμο γυρίζουν στο κράτος. Ο νέος νόμος Ραγκούση δίνει το δικαίωμα να έχεις όσες άδειες θέλεις. Το τελευταίο καιρό λόγω της οικονομικής κρίσης δεν έβρισκαν κορόιδα να τους νοικιάζουν τις άδειες και γι' αυτό έπρεπε κάτι να γίνει. Με την εξαθλίωση των μικρών ταξιτζήδων, θα μπορέσουν να κάνουν εταιρείες αυτοί οι μαντράδες και οι φίλοι τους επιχειρηματίες και έτσι φάνε όλη τη πίτα απο την αγορά.
    Συγχρόνως οι φήμες ότι "κάτι ύποπτο γίνεται με τα ταξί" σίγουρα έχει να κάνει και με τα συμφέροντα που κρίβονται πίσω απο τις αποφάσεις του υπουργού. Ωστόσο βλέπουμε ότι τα κανάλια και μάλιστα όπως αναφέρεται στο άρθρο το Μέγκα χτές, εκτός απο το ότι παραπληροφορούσε για την συνάντηση των ΤΑΞΙ στην Θεσσαλονίκη για την Παρασκευή ενώ είναι προγραμματισμένη το Σάββατο, έκοψε το θέμα αρκετά απότομα. Ούτε το ρόλο τους δεν ξέρουν να παίξουν. Το θέμα γενικώς είναι θαμμένο και γι' αυτό και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που γνωρίζουν τα συμφέροντα που κρύβονται απο πίσω, αποκαλούν τους ταξιτζήδες "τελειωμένους". Δεν πιστεύω ότι πρόκειται να καταψηφίσουν το νομοσχέδιο Ραγκούση γιατί λειτουργούν καθαρά με κανόνες οικονομικούς και όχι κοινωνικούς. Αν δεν το ψηφίσουν θα χάσουν τη μάσα και την θέση τους. Έτσι απλά.
    Οι ταξιτζήδες δεν θα πρέπει να τους έχουν εμπιστοσύνη. Επιτροπές Αγώνα Ταξί είναι η μόνη τους λύση.
    Και μην ξεχνάτε, ότι άλλο απελευθέρωση και άλλο κανονισμός λειτουργίας. Καλύτερο ταξί, χρειάζεται καλύτερο κανονισμό λειτουργίας και αρκετούς ελέγχους.

  10. tassos avatar
    tassos 09/09/2011 14:59:29

    Τελικά δεν πρόκειται να γίνουμε άνθρωποι ποτε..Μια ζωη να ψωφισεΙ η κατσικα του γειτωνα,ρε πόσο κόμπλεξ υπάρχει...

  11. tassos avatar
    tassos 09/09/2011 15:01:21

    ΕΣΥ απο πάνω έχεις τεράστιο κόμπλεξ...

  12. Brett avatar
    Brett 09/09/2011 15:31:20

    Πειτε μου μια,μονο μια επιχειρηση,γιατι και η κατοχη αδειας ταξι επιχειρηση ειναι,που ξεκινησε να κοβει αποδειξεις μολις πριν μερικα χρονια

    • lampros avatar
      lampros @ Brett 09/09/2011 19:46:03

      Βενζινάδικα, πως σου φαίνεται;

      Οι εκατοντάδες ΜΚΟ, τι λες; Πλήρη διαφάνεια εκεί, ε;

      Τα ποδοσφαιρικά σωματεία που χρωστάνε και τους χαρίζονται, αλλά εκεί κόβουν αποδείξεις, ε;

      Βρε άντε από εδώ...

  13. chyan avatar
    chyan 09/09/2011 15:55:38

    Αγαπητoi με μεγάλη μου «χαρά» απολαμβάνω τον υστερικό κοπλεξισμό σας και παρατηρώ το τραγικά χαμηλό επίπεδο ατόμων που γράφουν εναντίον των ΙΔΙΟΚΤΙΤΩΝ ΤΑΞΙ αλλά φαίνετε μόνο τέτοια άτομα βρίσκουν για γράφουν οι τζαμπατζήδες επίδοξοι επιχειρηματίες ξενοδόχοι ΣΕΤΕ και οι πέριξ του Ραγκουση Με τον ίδιο τρόπο βρίζουν και τα κλεφτρόνια πριν σου ληστέψουν τη περιουσία σου και μετά αλύπητα σε σκοτώσουν όπως κάνουν τώρα και όλοι αυτοί . Λυπάμαι ειλικρινά για αυτά τα άτομα που γεννήθηκαν στην ίδια χώρα με έμενα, αλλά και στη κατοχή από τους γερμανούς , προδότες είχαμε όπως και τώρα έχουμε πολλούς προδότες ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΑΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ; ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑ ΣΕ ΜΕ ΜΑΝΤΡΑ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΣΧΕΤΟΙ . ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΤΡΙΟΤΕΣ ΜΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑΡΙΦΕΣ ΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΕ
    Ζούμε Μεγάλες Στιγμές !!!!!!

    • tpe avatar
      tpe @ chyan 09/09/2011 19:41:39

      Μπορώ να κατανοήσω πλήρως τον εκνευρισμό σου, αλλά κανείς δεν τα έβαλε με ΟΛΟΥΣ τους ιδιοκτήτες.
      Επίσης, μη μας λες πως τα βάζουμε μαζί σας, με την όλη κατάσταση τα βάζουμε, όπως πχ με τους φαρμακοποιούς. Τι νομίζεις πως αυτοί είναι καλύτερα; Δεν το έπιασα, 400Κ μια άδεια για φαρμακείο; Από που κι ως που;

      Επίσης, πόσο φόρο πλήρωσες πέρυσι; Πόσα έδωσες στο ΤΕΒΕ? Και πόσα καθαρά ΜΕΤΑ την πληρωμή των δόσεων της τράπεζας είχες; Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, έτσι; Έβγαλες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ από το μέσο ΔΥ και σίγουρα περισσότερα από τον μέσω ΙΥ...

      Ας δούμε μερικά πράγματα, όμως, υπό το πρίσμα της λογικής.
      Κανένας δεν σε υποχρέωσε να δώσεις 200Κ για να "αγοράσεις" μία άδεια.
      Με 200.000 έφτιαχνες πολύ καλές επιχειρήσεις. Όχι μία, αλλά 2. Δεν το έκανες, όμως... Δεν πήρες το ρίσκο, όπως δεν το πήρα κι εγώ. Και ναι μεν εγώ αποφάσισα να στρώσω τον πισινό μου κάτω και να διαβάσω, "εσύ" αποφάσισες πως είναι καλύτερο να στρώσεις το παπί, όπως χαρακτηριστικά είπε κάποιος άλλος αναγνώστης εδώ. Στη θέση του "εσύ", εσύ επιλέγεις αν θα βάλεις τον εαυτό σου ή όχι... Γιατί πίστεψέ με, εγώ πέρασα επαρχία και πέρασα εβδομάδες με 1500δρχ... Εντάξει; Δεν είχαν όλοι όσοι σπούδασαν... ΟΚ? Επίσης, πόσοι έχουν αποφασίσει πως το ταξί έχει καλύτερα λεφτά από το επάγγελμα που σπούδασαν; Χμμμ...

      Περιουσία σου είναι μόνο το όχημα. Καλώς ή κακώς, η άδεια έχει εκδοθεί από το κράτος. ΚΑΚΩΣ είναι μεταβιβάσιμη. Γιατί είναι κρατική περιουσία. Όπως ακριβώς είναι η άδεια για τις συχνότητες της τηλεόρασης... Κοινώς, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να πληρώσεις 200Κ στο λαμόγιο τον μαντρά κι όχι 15Κ στο κράτος...

      Φυσικά και ΣΕ ΚΛΕΒΕΙ έτσι όπως το κάνει. ΝΑΙ. ΦΥΣΙΚΑ. Αλλά, αλήθεια, το ίδιο δεν κάνετε όλοι με την μη απόδοση φόρων; Αλήθεια, έδωσες (πχ) 200Κ για τη μεταβίβαση. Ένας φόρος 10% (που είναι και μικρός για "εταιρικό" φόρο) αντιστοιχεί με 20000€...
      ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΔΟΣΕΣ. Δεν μπορώ να σε πείσω, το ξέρω. Γιατί είσαι πικραμένος που σου έχουν ανατρέψει όλη τη ζωή σου. Αλλά κι οι 750000 άνεργοι το ίδιο δε νιώθουν;

      Προσωπικά, διαφωνώ πλήρως με βασικά κομμάτια του νομοσχεδίου και με τις περισσότερες θέσεις της ΝΔ. Πχ, τι θα πει κάθε 3 χρόνια ανανέωση; Επίσης, φυσικά και συμφωνώ πως δεν είναι δυνατό να σας κρεμάει έτσι. Κάτι θα μπορούσε να κάνει. Όπως πχ να πει πως όσες άδειες δεν αντιστοιχούν σε κυκλοφορών όχημα είναι άκυρες κι έτσι να επιστρέψουν άμεσα στο κράτος. Κι όσοι έχουν παλιά άδεια, μπορούν να την μεταβιβάσουν εντός πχ 5 χρόνων κοκ (πρόχειρες σκέψεις κάνω, δεν είμαι ειδικός).

      Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πω είναι πως έπεσες κι εσύ στην παγίδα του μπατσοκ. Εμείς δεν τα έχουμε με κανένα. Αντίθετα, επειδή ΔΕΝ έχουμε (φαντάζομαι) σχέση ούτε με τον Λυμπερόπουλο, αλλά ούτε και με τα ταξί γενικώς, μπορούμε να κρίνουμε πιο αντικειμενικά από εσάς, κακά τα ψέμματα. Δεν είμαστε εναντίων των ιδιοκτητών. Εναντίων του ανάλγητου μπατσόκ είμαστε...

      • CHYAN avatar
        CHYAN @ tpe 09/09/2011 23:19:58

        ΧΑΊΡΟΜΕ ΑΓΑΠΗΤΈ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΌΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΙΡΩΝΙΑΣ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΉΡΑΜΕ ΤΑΞΙ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ.
        ΤΩΡΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΆ ΚΑΙ ΤΕΒΕ ΔΊΝΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ ΠΛΗΡΏΝΑΜΕ ΦΠΑ 600 € ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΟΜΙΣΤΡΟ ΤΩΡΑ 13% , ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ 670€ ΚΑΘΕ 2 ΜΗΝΕΣ , ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟ/ΤΟΥ 1200€ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΠΛΗΡΏΝΑΜΕ ΥΠΕΡΑΞΊΑ ΑΔΕΙΑΣ !!!! 3000€ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΜΕΡΟΚΆΜΑΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 50€ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΠΙΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ , ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΜΕ ΦΕΤΟΣ.
        ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΔΕΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ; ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΑΕΡΟ/ΜΙΟ ΕΚΕΙ ΟΤΑΝ ΈΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ; ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΑ ;
        ΠΟΣΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ;
        ΣΤΗ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΚΑΝΕΙ Η ΑΔΕΙΑ 300.000€ HELLO !!!!!!!!!!!!!!!!
        AΣΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΈΝΑ ΤΑ MEDIA ΕΝΤΕΛΩΣ '΄ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ΄' ΔΕΙΞΑΝΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΆΓΑΠΗ¨
        ΣΤΟ ΤΑΞΙ...... ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ !!!!!!!!
        ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟ ΑΠΛΑ.... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΚΟΣΜΟ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ...... ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ !!!!!!
        ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ !!!!!!

      • Δημητρης avatar
        Δημητρης @ tpe 10/09/2011 12:25:06

        αυτο ελειπε να βγαζαμε κ τα ιδια χρηματα. Αν ηταν ετσι θα δουλευαμε κ στον ιδιωτικο τομεα. μη νομιζεις παντως οτι τρωμε με χρυσα κουταλια!! το ΤΕΒΕ μας παιρνει 850 το διμηνο οπως κ σε ολους τους ασφαλισμενους του ιδιου ταμειου. μηπως να κανουνε μια εξαιρεση για εμας κ να πληρωνουμε παραπανω?!

  14. CHYAN avatar
    CHYAN 09/09/2011 16:53:11

    ΑΓΑΠΗΤΕ Ignoramus, Thraphsorchis ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΊ ΕΊΜΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΆ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ . ΛΌΓΩ ΔΥΣΚΟΛΙΏΝ ΒΡΑΚΑ ΑΜΕΣΑ ΔΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΕΛΙΩΣΕΙ ΗΛ/ΓΟΣ ΕΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ .
    ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΣΕ ΜΑΝΤΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΕΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΑΝΕΙΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΙΣΗ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΔΩΣΗ 1280€
    ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΦΥΓΕ ΤΑΡΙΦΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΖΑΜΠΑ ΣΤΑ ΚΑΡΤΕΛ . ΟΚ ΝΑ ΦΥΓΩ ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΏ
    ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ ΠΕΤΑΓΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΠΡΟΘΗΜΟΙ¨ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΆΛΟΥΝ ΔΉΘΕΝ ΤΗ ΧΟΛΗ ΤΟΥΣ
    ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΦΟΒΕΡΗ ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΙΤΩΝ ΤΑΞΙ ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΟΙ ΣΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΞ ΤΟΥ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΣΟΥ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ ΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΥΠΗΤΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ . ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΕΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ , ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ .
    ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ !!!!!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ CHYAN 09/09/2011 18:48:47

      ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ.

    • lampros avatar
      lampros @ CHYAN 09/09/2011 19:47:10

      Πέστα

    • juliet avatar
      juliet @ CHYAN 11/09/2011 11:07:48

      Εχεις δίκιο ,σου πήρανε τον κόπο και τώρα σε πετάνε σαν λεμονόκουπα,σήμερα εσείς αύριο κάποιοι άλλοι.
      Παπαδιαμάντης απο το διήγημά του ''Χαλασοχώριδες'':
      ''Αρχών του κόσμου ,ο διαρκής Αντίχριστος.Αύτη γεννά την αδικίαν,αυτή τρέφει την κακουργίαν,αυτη φθείρει σώματα και ψυχάς.Αύτη καταστρέφει κοινωνίας.

      • juliet avatar
        juliet @ juliet 11/09/2011 11:12:18

        η απάντηση στο CHYAN

  15. Π Δ avatar
    Π Δ 09/09/2011 18:44:24

    ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΟΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΜΑΤΟΣ ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥΕΛΕΓΑΝ ΠΡΙΝ ΟΙ ΕΓΓΕΦΑΛΟΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΡΑΓΓΟΥΣΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΚΑΙ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΑΣ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΑΣ ΜΗΝ ΠΟΛΥΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ,ΜΕ ΤΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΠΩΣ ΤΣΟΥΖΕΙ,ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΧΑΛΑΛΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 09/09/2011 18:46:23

    Το Πασοκ κυβερνά με target group ψηφοφόρων, είτε έτοιμα στην ελληνική κοινωνία είτε τα οποία αυτο δημιουργεί και εμφυτεύει.

    Ενα τέτοιο target group είναι οι ξένοι που ελληνοποιεί με σκοπό να τους καταστήσει target group.

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝΕΙ ΚΛΟΙΟΥΣ ΠΑΓΙΔΕΥΣΗΣ.

    Πέραν αυτού, είναι ένα θέμα κατά πόσον σε ΒΡΑΔΙΝΗ ιδίως διαδρομή θα δεχθεί δυτική γυναικα μόνη να επιβιβασθεί σε ταξί αλλοδαπό.

    Γυναίκα μουσουλμάνα με μπούρκα συνήθως θα συνοδεύεται, δεν θα είναι μονη της.

    Καλύτερα να πάει με τα ποδια...

    Στο αεροδρόμιο ειναι ήδη πολλοι πακιστανοί ή αφγανοί οδηγοι - όχι αλβανοί.

    • lampros avatar
      lampros @ αλλενάκι 09/09/2011 19:48:10

      Το ΠΑΣΟΚ, αφού στην αρχή του μοίραζε κατσίκες, τώρα κυβερνά χάρη στους ηλίθιους που επικροτούν κάθε φορά το φόνο της κατσίκας του γείτονα.

  17. Π Δ avatar
    Π Δ 09/09/2011 20:06:43

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΡΑΓΓΟΥΣΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΞΙ ΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΔΥΣΚΟΛΑ,ΜΕΓΑΛΕΙΑ ....

  18. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 10/09/2011 03:03:56

    Φίλε,Chyan,πίστεψέ το,τη χολή τη χρειάζεται ο οργανισμός μου για να λειτουργεί σωστά,και δε τη χαλαλίζω σε ταξιτζήδες.
    Αυτά που γράφονται κατά των ταξιτζήδων, δεν είναι κακίες,ούτε απωθημένα.
    Ίσως να παραβλέπεις το γεγονός ότι πολλοί συνάδελφοί σου(οι περισσότεροι) είχαν,και έχουν ιδιαίτερα προκλητική συμπεριφορά,απέ-
    ναντι στιυς πολίτες αυτής της χώρας,και εντέλει απέναντι στους πελάτες τους.
    Ας αρχίσω με την εξωτερική εμφάνιση των οχημάτων σας.
    Απλά δε βλέπονται.Λάσπη....
    Προχωράμε στο εσωτερικό,εκεί που καθόμαστε ντε....βρώμικα καθίσματα,λόγω εισχώρησης λάσπης,δυσωδία,(νικοτίνη,ποδαρίλα,
    ιδρωτίλα,τσίκνα,)και πάει λέγοντας.
    Προχωράμε σε θέματα κόσμιας συμπεριφοράς.
    Το παρακάμπτω γιατί θα συγχιστώ,και θα πω καμιά κουβέντα,κι έπειτα θα μου πείτε ότι δεν έχω όντως επίπεδο!
    Πάμε παρακάτω.Διαδρομές.Πολίχνη-Πλατεία Αριστοτέλους.
    Στάση στη φέφυρα,για να πάρουμε μία θεία με κάτι σακούλλες στα χέρια.Ε,ξυπνάει αυτό το αλτρουιστικό μέσα μας, μπαίνει η θεία, η οποία πηγαίνει στην Καλλιθέα.Μια μικρή παράκαμψη,για τη θεία ρε
    γαμώτο....Κατεβαίνει η θεία,πληρώνοντας(εννοείται).Συνεχίζουμε,
    προς Λεμονάδικα(έτσι νόμιζα),και τσουπ,νάσου κι η τσαπερδόνα που
    βιάζεται κιόλας διότι κλείνουν σε λίγο τα μαγαζιά και θέλει να προλάβει να πάρει τις μπλε γόβες που είδε σε ένα μαγαζί στην Αγίας Σοφίας.Μέσα κι αυτή,αλλά εκεί αντέδρασα!Παράξενος είσαι εδερφέ,μου πετάει με υποτιμητικό ύφος ο αξιότιμος κύριος ταρίφας!
    Ανοίγω την πόρτα και την κάνω....με τα πόδια πάω πιο γρήγορα.
    Ας πληρώσει η τσαπερδόνα!
    Μου πέταξε κάτι λέξεις που υπέκρυβαν το σπάνιο επίπεδο αυτής της
    επαγγελματικής ομάδας,αλλά δεν έδωσα σημασία,διότι ήμουν απησχο-
    λημένος με το σημείο του παντελονιού μου κοντά στο φερμουάρ!
    Και ο ταρίφας όμως έδειξε κατανόηση.....
    Να μην αρχίσω να γράφω για τις επιλεκτικές διαδρομές.......
    Για τις ταρίφες των διαδρομών(ανά επιβάτη) προς την επαρχία......
    Για τις σβούρες μέσα στην πόλη(τουρίστες)..........
    Για την κυκλοφοριακή συμφόριση που προκαλείται από τον υπερβολικό αριθμό ταξί που κινούνται στην πόλη.....(όποτε κάνετε απεργία φίλε)
    ανασαίνει στην κυριολεξία η πόλη,και οι πολίτες κινούνται πολύ γρήγορα με τα λεωφορεία.
    Για την οδική σας συμπεριφορά δε....όλοι οι δρόμοι είναι δικοί σας,
    γι' αυτό το λόγο σταματάτε όπου θέλετε,όταν θέλετε,κι αν σας τη βγει
    κάποιος,χτυπάτε ένα τηλέφωνο,και πλακώνουν καμιά ντουζίνα ταρίφες
    (είστε και τσαμπουκάδες,δε μασάτε από κανέναν).
    Για ποιο λόγο να σας βλέπουν με συμπάθεια λοιπόν οι συμπολίτες σας;
    Εάν εσύ είσαι διαφορετικός φίλε,σωστός,καθαρός, τίμιος,εργατικός λογικός,κόσμιος,λυπάμαι που σε παίρνει και εσένα η μπόρα,διότι τέτοιους επαγγεματίες χρειαζόμαστε.
    Η συντριπτική πλειοψηφία όμως των συναδέλφων σου,δεν πληρούν τα παραπάνω χαρακτηριστικά,οπότε δε θα λείψουν από την κοινωνία που
    προσπαθεί να γίνει καλύτερη.
    Καλή τύχη.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 10/09/2011 04:35:42

      Κριτήρια,και όχι χαρακτηρηστικά,στο επαγγεματίες,λείπει ένα λάμδα.

  19. θεσσαλονικιος Μακεδόνας Νο2 avatar
    θεσσαλονικιος Μακεδόνας Νο2 10/09/2011 11:45:01

    Φίλε μου Θεσσαλονικιέ διάβασα το άρθρο σου και δεν θέλω να περιγράψω τα συναισθήματα που μου προκάλεσε απλά θα σου καταθέσω μερικές δικές μου σκέψεις. 1)Ο διάλογος με σένα και με όποιον άλλο κάνει κριτική αυτή τη στιγμή
    είναι άνισος και το λέω αυτό γιατί εσύ μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε κριτική σε κάποιους ανθρώπους που εξασκούν ένα συγκεκριμένο επάγγελμα χωρίς αυτοί για τους οποίους κάνεις κριτική να ξέρουν εσύ με τι ασχολείσαι,με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σε απαντήσουν στα ίσια καταλαβαίνεις τι εννοώ,πχ ένα τραβηγμένο παράδειγμα (ένας ναρκοέμπορος με ψευδώνυμο Μακεδόνας Θεσσαλονικιός κάνει κριτική χωρίς να κοιτά την καμπούρα του και χωρίς εγώ να μπορώ να του απαντήσω ,μα τι λες εσύ μιλάς που έχεις σκοτώσει τον μισό πληθυσμό και εδώ το κλείνω αυτό).





    ==========================================================
    Ίσως να παραβλέπεις το γεγονός ότι πολλοί συνάδελφοί σου(οι περισσότεροι) είχαν,και έχουν ιδιαίτερα προκλητική συμπεριφορά,απέ-
    ναντι στιυς πολίτες αυτής της χώρας,και εντέλει απέναντι στους πελάτες τους.
    Ας αρχίσω με την εξωτερική εμφάνιση των οχημάτων σας.
    Απλά δε βλέπονται.Λάσπη….
    Προχωράμε στο εσωτερικό,εκεί που καθόμαστε ντε….βρώμικα καθίσματα,λόγω εισχώρησης λάσπης,δυσωδία,(νικοτίνη,ποδαρίλα,
    ιδρωτίλα,τσίκνα,)και πάει λέγοντας.
    Προχωράμε σε θέματα κόσμιας συμπεριφοράς.
    Το παρακάμπτω γιατί θα συγχιστώ,και θα πω καμιά κουβέντα,κι έπειτα θα μου πείτε ότι δεν έχω όντως επίπεδο!
    ==========================================================
    2)Για σένα αυτός που κάθεται πίσω από το τιμόνι είναι ένας Ταξιτζής χωρίς καμία διαφορά όλοι ίδιοι βγαλμένοι από καρμπόν,ΛΑΘΟΣ φίλε μου μεγάλο
    εγώ μέχρι σήμερα πίστευα επενδύοντας σύμφωνα με τους ισχύοντες κανόνες του κράτους πάντα ότι έχω μία επιχείρηση την οποία σεβόμουν και σε καμία περίπτωση δεν αισθανόμουν ίδιος με έναν οδηγό ευκαιρίας του Σαββατοκύριακου ο οποίος χωρίς καμία επένδυση και μόνο με ένα χαρτί καταλληλότητας του κράτους κάνει το ίδιο έργο με εμένα, και δεν αναφέρομαι στον επαγγελματία οδηγό που ζει την οικογένεια από αυτή τη δουλειά, η πόλη μας φίλε Θεσσαλονικιέ έχει 2000 ταξί και 14000 ειδικές άδειες καταλληλότητας, όσο δε αφορά βρομιά ποδαρίλα και τσίκνα πολύ θα ήθελα να βρεθούμε και να κάνουμε σύγκριση της καθαριότητας του οχήματος ταξί μου με το ΙΧ σου και να δούμε τότε ποιος θα κοκκινίσει από ντροπή,και το λέγω αυτό γιατί κάνω συγκρίσεις του ταξι μου με πάρα πολλά ΙΧ όταν πάω στο πλυντήριο.



    ==========================================================Για την κυκλοφοριακή συμφόριση που προκαλείται από τον υπερβολικό αριθμό ταξί που κινούνται στην πόλη…..(όποτε κάνετε απεργία φίλε)
    ανασαίνει στην κυριολεξία η πόλη,και οι πολίτες κινούνται πολύ γρήγορα με τα λεωφορεία.
    Για την οδική σας συμπεριφορά δε….όλοι οι δρόμοι είναι δικοί σας,
    γι’ αυτό το λόγο σταματάτε όπου θέλετε,όταν θέλετε
    ==========================================================
    3) Που να δεις φίλε μου τι έχει να γίνει μετά το ξεχαρβάλωμα από τον συγκεκριμένο νόμο εκεί να δεις πανηγύρια δεν θα κυκλοφορεί τίποτα άλλο μόνο ταξί, οι συγκοινωνιολόγοι από τώρα προειδοποιούν ,όσο για την οδική μας συμπεριφορά
    πολύ θα ήθελα να σε βάλω να καθίσεις για ένα εικοσιτετράωρο πίσω από αυτό το τιμόνι και όχι του ΙΧ σου και μετά να σε βάλω να κρίνεις τον εαυτό σου μόνος σου
    και να μου αναφέρεις τα συμπεράσματά σου.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ θεσσαλονικιος Μακεδόνας Νο2 10/09/2011 13:56:00

      Φίλε Θεσσαλονικιέ,είμαι σερβιτόρος.
      Μπορώ τώρα να κάνω την κριτική μου;
      Όσον αφορά την εξωτερική και εσωτερική κατάσταση των ταξί,δε θα το
      συζητήσω,τα βλέπεις και μόνος σου.
      Το ότι το δικό σου ταξί λάμπει,είναι προς τιμήν σου,(σίγουρα υπάρχουν κι άλλοι συνάδελφοι σου,που διατηρούν τα αυτοκίνητά τους καθαρά).
      Πιο καθαρό από το δικό μου αυτοκίνητο πάντως δεν πιστεύω να υπάρχει στην πόλη!
      Όσον αφορά δε την κυκλοφοριακή συμφόριση,βλέπω ότι δε διαφωνείς
      μαζί μου.
      Όσον αφορά τον τρόπο οδικής συμπεριφοράς επίσης δε διαφωνείς μαζί
      μου.
      Για τις διαδρομές και τις ταρίφες δεν κάνεις κανένα σχόλιο.
      Να υποθέσω ότι δε θέλεις να κουράσεις τους υπόλοιπους συνπληκτρολόγους,με χιλιοειπωμένα πράματα;
      Τελειώνοντας θα πω και σε σένα ότι είπα και στον άλλο συνάδελφό σου.
      Επαγγελματίες του είδους σου χρειαζόμαστε,και θα λυπηθώ πολύ αν σε
      πάρει και σένα η μπόρα.
      Καλή τύχη και σε σένα,και λυπάμαι αν σε πίκραναν αυτά που έγραψα.
      Επειδή όμως πιστεύω ότι ανήκεις στους ευσυνείδητους του είδους,μπορώ
      να καταλάβω και τον πόνο που σου έχουν προξενήσει πολλοί συνάδελφοί σου.
      Νάσαι καλά.Κι αυτό το Θεσσαλονικιός Μακεδόνας Νο2 πολύ μου άρεσε!

      • CHYAN avatar
        CHYAN @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 10/09/2011 21:54:58

        ΦΊΛΕ ΄΄ ΣΕΡΒΙΤΌΡΕ ΄΄ ΜΕ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΈΝΑ ΣΟΥ,
        ΜΟΥ ΘΥΜΊΖΟΥΝ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΙ ΒΑΛΤΟΥΣ ΣΟΣΙΑ--ΛΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΔΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ...ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΕ ΧΑΙΡΟΜΕ
        ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΘΥΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ , ΟΜΩΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΝ.
        ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ.
        ΝΑ ΓΡΆΦΩ ΜΕ ΒΛΑΚΏΔΗ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΉ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ... ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑ--ΛΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΠΙΝΕΙ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΡΟΥΦ ΓΚΑΡΝΤΕΝ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ....ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ..... !!! ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ....

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ CHYAN 11/09/2011 03:22:01

          Φίλε "ταξιτζή"απωθημένα δεν έχω,αν και θα
          έπρεπε.
          Εγώ και οι συνάδελφοί μου δεν μπλοκάραμε ποτέ δρόμους, πλατείες,αεροδρόμια,λιμάνια,εθνικές οδούς.

          Εσείς το κάνετε,και ταλαιπωρείτε τόσο κόσμο,με τη στάση σας.Αδίκως.Εμείς οι υπόλοιποι δε σας φταίμε σε τίποτα.Ίσα ίσα σας χρηματοδοτούμε κιόλας.Ασφαλώς και με αφορούν αυτά που κάνετε,
          διότι με ταλαιπωρούν,με εξοργίζουν,με απελπίζουν
          αν θέλεις.
          Από που κλέψατε το δικαίωμα να συμπεριφέρεστε με τέτοιο τρόπο;Σας το έδωσε κάποιος και δεν το
          ξέρουμε;Η κοινωνία είναι εναντίον σας διότι δεν
          τη σεβαστήκατε ποτέ,και συνεχίζετε να μη τη σέβεστε,προκαλώντας τις ανοχές της.
          Σας τιμωρούν αυτοί που σας προστάτευαν τόσα χρόνια,έχετε αντιληφθεί ότι δεν μπορείτε να τους δαγκώσετε,οπότε προσπαθείτε απεγνωσμένα να τους εκβιάσετε,
          ταλαιπωρόντας αυτούς που σας δίνουν ψωμί να
          φάτε!
          Λυπάμαι πραγματικά για λογαριασμό σας.
          Η ανευθυνότητά σας είναι παροιμιώδης.
          Τέλος,σε παρακαλώ μπορείς να κάνεις επίδειξη του επιπέδου σου,όταν καταφέρεις να αποκτήσεις
          επίπεδο!
          Τσαμπουκά της ταρίφας!

          • CHYAN avatar
            CHYAN @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/09/2011 12:19:53

            ΟΠΟΤΕ ΤΩΡΑ, ΜΕ ΤΗ 'ΛΟΓΙΚΉ' ΣΟΥ ΑΥΤΗ , ΑΣ ΤΙΜΩΡΉΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΌΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΑΓΟΡΆΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΕΤΣΙ;
            ΜΑ ΕΔΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΧΑΜΗΛΟ ΣΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΌ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΌ ΣΟΥ ΕΠΊΠΕΔΟ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΩ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΕΊ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΌΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΣΥ ; !
            ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΜΑΛΛΟΝ ΛΙΓΟΥΡΕΥΕΣΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΤΖΑΜΠΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΜΜΈΝΟ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΣΕΡΒΙΤΌΡΕ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΆ ΑΣΧΟΛΉΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗ ΧΑΣΩ !
            ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΕ

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ CHYAN 12/09/2011 02:26:56

            Φίλε ταξιτζή,το 1989 η άδεια ταξί στη
            Θεσσαλονίκη κόστιζε περίπου δέκα εκατομμύρια πεντακόσιες χιλιάδες δραχμές.
            Εγώ είχα τη δυνατότητα να αγοράσω
            ΟΛΟΚΛΗΡΗ άδεια,αλλά δεν το έκανα
            διότι αποφάσισα να φύγω από την πόλη μου.Να φύγω μακριά.
            Δε μετάνιωσα ποτέ μου γι'αυτή μου
            την επιλογή!
            Υγεία εύχομαι και σε σένα,κι άλλο κακό να μη σε βρει.

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/09/2011 12:41:48

    Κάποιοι ανησυχούν πως θα έχουμε στο εξής Αλβανούς οδηγούς.
    Ας μην ανησυχούν. Οι Αλβανοί πρόκοψαν, και θα είναι αφεντικά, και οι οδηγοί τους θα είναι από την υποσαχάρια Αφρική.

    • CHYAN avatar
      CHYAN @ Strange Attractor 10/09/2011 22:03:28

      ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΕ ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΙΣΕ ;
      ΠΟΛΛΑ ΖΌΡΙΑ ΒΛΈΠΩ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΙ.
      ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑΧΙ
      Η ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΜΕ ΑΦΕΛΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΤΖΑΜΠΑ Η ... ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ Σ.Ε.Τ.Ε. ... Η ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ;
      ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ; Strange Attractor
      ΓΙΑ ΣΟΣΙΑ--ΛΗΣΤΗ ΣΕ ΚΌΒΩ !!!!

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ CHYAN 11/09/2011 03:31:15

        Μέσα έπεσες μεγάλε!
        Είχα υποτιμήσει τη νοημοσύνη σου!
        Εγώ χρειάστηκα 7 μήνες για να μαντέψω τι δουλειά κάνει αυτός ο" Παράξενος".
        Να κι ένας ταξιτζής σχεδόν διανοούμενος!
        Να σε χαίρονται οι συνάδελφοί σου ρε τσίφτη!
        Και φτου να μη σε ματιάσω!

        • CHYAN avatar
          CHYAN @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/09/2011 12:24:23

          ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός ΕΣΥ
          ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΛΑΚΙ.....
          ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΓΙΑ ΣΟΣΙΑ--ΛΗΣΤΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ !!!

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ CHYAN 11/09/2011 13:21:36

            Σοσιαληστής είσαι εσύ,και το σινάφι σου.
            Επί της ουσίας δεν έχεις να πεις τίποτα!
            Αρχίζεις τους χαρακτηρισμούς,που έμαθες στις πιάτσες,και τώρα που έχεις μπόλικο
            λόγω αναδουλειάς" αρθρογραφείς "κιόλας.
            Α,αυτά για την καταγωγή μου να τα αφήσεις κατά μέρος σε παρακαλώ.
            Όσους έχω ζορίσει εδώ μέσα,έκαναν ακρι-
            βώς το ίδιο.Αμφισβήτησαν τα ευνόητα!
            Καλή σου μέρα τσαμπουκά,κι αν δε γουστάρεις τους σερβιτόρους μην αρχίσεις
            να τους δέρνεις,κόψε απλώς την μπουγάτσα και τον πατσά!

          • CHYAN avatar
            CHYAN @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/09/2011 21:50:58

            ΦΙΛΕ ΣΕΡΒΙΤΌΡΕ ΣΥΓΝΏΜΗ ΠΟΥ ΤΌΛΜΗΣΑ ΝΑ ΓΡΆΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
            ΕΙΠΑΜΕ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟ !!!!
            ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ....
            ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΒΛΕΠΩ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ
            ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ :
            αν δε γουστάρεις τους σερβιτόρους μην αρχίσεις
            να τους δέρνεις,κόψε απλώς την μπουγάτσα και τον πατσά!
            ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΕΣΕΝΑ;
            ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ;
            ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΕΣΥ...
            ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ......
            ΕΛΑ ΣΕ ΠΕΙΡΆΖΩ ΗΡΈΜΗΣΕ.
            ΥΓΕΙΆ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΏ
            Υ.Γ.
            ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ Η ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΣΑΣ

  21. ΠΔ avatar
    ΠΔ 11/09/2011 09:22:36

    Ο ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.Π.Χ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ ΗΟΡΕΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΩΤΙΛΑ Η ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΠΙΧΛΑ ΕΝΩ ΣΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ. ΓΙΑΥΤΟ ΑΣ ΔΙΟΧΕΤΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟ ΝΑ ΣΟΥΛΟΥΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ.ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΝΑ ΤΡΩΓΩΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕΙΡΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ ΠΔ 11/09/2011 13:55:18

      Ας απαντήσω και σε σένα,για να μην αφήσω κανέναν ανικανοποίητο.
      Δε γνωρίζω φίλε που πηγαίνεις και τρως,αλλά η περιγραφή σου
      είναι ιδιαίτερα γλαφυρή οπότε βγάζω το συμπέρασμα ότι πηγαίνεις
      συχνά εκεί για φαγητό.
      Καλή σου όρεξη!

      • Π Δ avatar
        Π Δ @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/09/2011 18:40:13

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ''ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ''ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΕΣΥ ΤΑΞΙ ΜΕ ΣΤΙΓΑΡΙΛΑ ΚΑΙ ΠΟΔΑΡΙΛΑ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΑ.ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.ΠΑΝΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΣ .ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ .ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ;ΑΣ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Π Δ 12/09/2011 02:16:59

          Φίλε ΠΔ,νομίζεις ότι είμαι τόσο αφελής,ώστε να μη
          γνωρίζω ότι υπάρχουν τέτοιου είδους σερβιτόροι,όπως αυτοί που περιγράφεις;
          Και χειρότεροι....
          Εγώ δε τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι,και το έχω
          ξεκαθαρίσει νομίζω.
          Εσείς εθελοτυφλείτε,και δεν αναγνωρίζετε τα λάθη
          που έχετε κάνει και συνεχίζετε δυστυχώς να κάνετε!Ασφαλώς και σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί,στο δικό σας όμως
          υπερτερούν δυστυχώς οι κακοί,οι ασυνείδητοι,
          και πολλές φορές απολίτιστοι.
          Μόνο εσείς δεν βλέπετε τα στραβά του κλάδου σας
          ενώ όλη η Ελλάδα βουίζει από τα έκτροπά σας.
          Παρ'όλ'αυτά έχετε κι εσείς τα δίκια σας,ο τρόπος
          όμως που τα διεκδικείτε,σας απομακρύνει από την υποστήριξη της κοινωνίας,που τόσο αδικήσατε,και καταταλαιπωρήσατε.
          Καιρός λοιπόν να κάνετε την αυτοκριτική σας,
          παίρνοντας επιτέλους στα σοβαρά τις αντιδράσεις του κόσμου.
          Το ότι έχετε απώλειες στα εισοδήματά σας είναι γνωστό.Όπως είναι επίσης γνωστό ότι ο κλάδος
          σας περνάει μεγάλη κρίση,λόγω της συρρίκνωσης
          και των δικών μας εισοδημάτων.
          Αυτά τα γνωρίζω συζητώντας με συναδέλφους σας,δεν τα βγάζω από το μυαλό μου!
          Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

  22. juliet avatar
    juliet 11/09/2011 10:53:44

    Καλημέρα ,
    έχεις απόλυτο δίκιο,προχθές κάπου στην Κερατέα πήγαμε να φάμε ,είπα μην πάμε σ΄εκείνον που είχαμε ξαναπάει η απάντηση ;
    Δεν πάω και εγώ γιατί μείωσε τις μερίδες και να σκεφτείτε ενοίκιο δεν πληρώνει,αρά θα πρέπει να είναι πιο ανταγωνιστικός και δουλεύουν οι ίδιοι συνταξιούχος ,το έχει στο όνομα της γυναίκας του.
    Ενα είναι γεγονός ,η φιλοσοφία μία :Εγω να ζήσω -εσύ πέθανε.
    Η αναλγησία σ' όλο το μεγαλείο της ,είναι να συχαίνεσε όχι αυτούς που διοικούν αυτοί κάνουνε τη δουλειά τους ,είναι αυτοί που είναι.
    Αλλα ,βρε παιδιά, εμείς να τρωγώμαστε; να μην μας νοιάζει αν ο άλλος έχει να φάει αρκεί να μην χάσουμε την καλοπέρασή μας;
    Οταν καίγεται η παράγκα του γείτονά σου θα καιεί και το δικό σου παλάτι ,η διαφορά θα είναι ότι στον πρώτο θα καούνε σανίδες και ενώ στον δεύτερο θα μαυρίσουνε τα μάρμαρα.
    Το συμπέρασμα είναι ένα ότι τόσα χρόνια αυτό ετοίμαζαν εμφύλιο για το φαγητό.Ο πρώτος ήτανε για την ιδεολογία .
    Σε ποιό μέρος του κόσμου συνταξιοδοτήθηκαν οι μισοί του εμφυλίου;επιβραβεύτηκαν οι αντιστασιακοί ,αντίσταση Ελλήνων εναντίον Ελλήνων.Ποτέ δεν καταλάβατε ότι είσαστε πιόνια του σοσιαλιστικού βάλτου,που δεν παράγει τίποτε ,βατράχια μόνο και εκείνα δηλητηριώδη.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ juliet 11/09/2011 13:42:18

      Ιουλία εσύ,είσαι εκτός θέματος,αλλά το συνηθίζουμε σιγά σιγά.
      Το θέμα μας έχει να κάνει με τους ταξιτζήδες και όχι με τους σερβιτόρους.
      Όταν έρθει η σειρά των σερβιτόρων,τότε μπορείτε όσοι θέλετε,να τους
      τα "χώσετε".
      Με τις ασυναρτησίες που γράφεις,θα σε πάρουν με τα γιαούρτια,και θα
      λερωθεί το ταγεράκι του Αρμάνι!
      Μη συγχίζεσαι,στο έχω ξαναπεί.Μάζεψε λίγα σύκα να κάνεις κανά γλυκό
      του κουταλιού,για να μη χρειαστεί να το φας σε κανά εστιατόριο που ο
      ιδιοκτήτης δεν πληρώνει ενοίκιο (στην ΕΥΠ εργάζεσαι;),ο σερβιτόρος
      είναι αγενής,(αν και πληρώνεται 30 ευρώ το οκτάωρο το τομάρι), το
      κλιματιστικό δε λειτουργεί,κι η νικοτίνη σου χαλάσει τις μπούκλες!

      • CHYAN avatar
        CHYAN @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 11/09/2011 21:30:29

        ΦΙΛΕ ΣΕΡΒΙΤΟΡΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΗΡΈΜΗΣΕ ΛΙΓΟ
        ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΆΜΑΤΟ ΠΑΜΕ .
        ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑΧΙ ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΚΟΥΒΑΛΑΣ
        ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ .
        ΣΤΑΜΑΤΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
        ΛΥΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΛΗ .
        ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΚΙΑ
        ΕΙΠΑΜΕ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΤΑΧΙ ΤΕΛΟΣ.
        ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ ΠΑΜΕ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥΣ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ
        ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΕΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΛΥΠΑΜΕ

  23. φωνη avatar
    φωνη 11/09/2011 12:28:55

    Η αλήθεια είναι οτι ο Ραγκούσης κάνει καρτέλ και αυτό είναι ενάντια στο σκοπό της απελευθέρωσης του επαγγέλματος.
    Η απελευθέρωση γίνεται για να υπάρξει οικονομικό ώφελος για τον καταναλωτή μέσα από τον ανταγωνισμό.
    Με καρτέλ ανταγωνισμός δεν υπάρχει και οι τιμές θα αυξάνονται με το έτσι θέλω.
    Η πολιτική Ραγκούση δεν ευνοεί ούτε τον καταναλωτή.

    • Π Δ avatar
      Π Δ @ φωνη 11/09/2011 18:50:21

      ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΣΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ.ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟ ΡΑΓΓΟΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ.ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΧΑΡΑ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.