#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2013 07:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν τα παιδάκια των βορείων προαστίων...επαναστάτησαν



«Είμαι αιχμάλωτος πολέμου», δήλωσε ο ληστής (αποδεδειγμένα) και πιθανός τρομοκράτης, Νίκος Ρωμανός. Καλά διαβασμένος φαίνεται γύρω από το αντάρτικο πόλης και πώς αυτό μπορεί να σε βοηθήσει σε μια δύσκολη στιγμή, σε μια σύλληψη. Τα βιβλία που βρέθηκαν στη γιάφκα του Χαλανδρίου, άλλωστε, είναι ιδανικά για να διαμορφωθεί ένας αντάρτης πόλης που έχει τη δικαιολογία για τα όσα έχει κάνει.

Η ανακοίνωσή του λέει: «Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».

Ό,τι έκανε προφανώς το έκανε για πολιτικούς λόγους, όπως υποστηρίζει, και γι’ αυτό μπορεί αυτός και οι υπόλοιποι να θεωρούν εαυτούς πολιτικούς κρατούμενους ή αιχμαλώτους πολέμου.

Ωστόσο, είναι στο μόνο που μπορούμε να συμφωνήσουμε: Έχουμε πόλεμο, μόνο που τον βλέπουμε διαφορετικά αυτόν τον πόλεμο.

Για παράδειγμα ο Ρωμανός και η παρέα του θεωρούν αντιστασιακή δράση να ληστεύουν τράπεζες, να τρομοκρατούν τον κόσμο και να κλέβουν χρήματα.

Επίσης, θεωρούν επαναστατική πράξη τις ληστείες που εκτός από την αγορά όπλων τους δίνει τη δυνατότητα να μη δουλεύουν ποτέ αλλά να έχουν ότι θέλουν. Και σπίτια, και καλή ζωή και ότι άλλο χρειάζονται.

Γι’ αυτούς οι επαναστάτες είναι όπως είναι οι ίδιοι, δε μπορεί να είναι εργαζόμενοι, λούμπεν προλετάριοι.

Είναι σαν τους καλλιτέχνες που για να μεγαλουργήσουν δεν πρέπει να δουλέψουν ποτέ στη ζωή τους. Γι’ αυτούς όμως υπάρχουν χορηγοί, για τους τρομοκράτες υπάρχει απαλλοτρίωση.

Πόλεμος είναι επίσης, για το Ρωμανό το να βάζει βόμβες που μπορεί να προκαλέσουν από έναν απλό τραυματισμό μέχρι το θάνατο. Αλλά και να πεθάνει κάποιος θα πουν ότι ήταν παράπλευρη απώλεια. Αν δε το θύμα είναι και αστυνομικός, ακόμη καλύτερα. Θα έχουν σκοτώσει έναν… ταξικό και πολιτικό εχθρό.

Για θυμηθείτε μόνο πώς έβριζε η Σέχτα τον δολοφονημένο αστυνομικό στα Πατήσια.

Γενναιόδωρος, επίσης, ο Ρωμανός, δε θα κάνει μηνύσεις στους αστυνομικούς που τον χτύπησαν. Αυτό άλλωστε είναι δουλειά της Δικαιοσύνης. Άραγε, οι αστυνομικοί που έχουν χτυπηθεί κατά καιρούς θα κάνουν μηνύσεις στους τρομοκράτες;

Η δήλωση του 20χρονου και η γενικότερη στάση των υπολοίπων δείχνουν ότι έχουμε να κάνουμε με μια νέα μορφή τρομοκρατίας. Αυτή της τρομοκρατίας του μυαλού.

Τα παιδιά αυτά δείχνουν να έχουν υποστεί μια απίστευτη πλύση εγκεφάλου. Ποιοι να είναι άραγε οι θεωρητικοί καθοδηγητές τους; Αυτό πρέπει να ψάξει η αστυνομία γιατί αλλιώς θα χάσουμε κι άλλα παιδιά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ριζα avatar
    ριζα 05/02/2013 07:53:36

    Θεωρητικοί καθοδηγητές υπήρξαν τα κόμματα που άσκησαν εξουσία, αλλά κι αυτά ακόμα που δεν άσκησαν. Έργο τους, δημιούργημα τους είναι τα εκατομμύρια των ανέργων, οι (λεγόμενοι) τρομοκράτες κλπ.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ ριζα 06/02/2013 23:39:37

      Αυτοί είναι τα γενικά αίτια. Ψάξε τα ειδικότερα. Όλοι τα ζήσαμε αυτά που λες. Δε γίναμε όλοι τρομοκράτες.

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 05/02/2013 08:33:17

    "Τα παιδιά αυτά δείχνουν να έχουν υποστεί μια απίστευτη πλύση εγκεφάλου. Ποιοι να είναι άραγε οι θεωρητικοί καθοδηγητές τους; Αυτό πρέπει να ψάξει η αστυνομία γιατί αλλιώς θα χάσουμε κι άλλα παιδιά."

    Επιτέλους! Αυτή είναι η ουσία και θα τελειωνε μια και καλή η ακροαριστερά στη χώρα αν αποκαλυπτόταν η άλλη άκρη του νήματος. Θέλει κότσια όμως γιατί πάει εκτός χώρας σύμφωνα με μαρτυρίες πρώην αναρχικών...

    • Apistos avatar
      Apistos @ Γεώργιος Τ. 05/02/2013 14:37:34

      Η άλλη άκρη του νήματος ξετυλίγεται κάθε μέρα μπροστά στα μάτια σας.Πολιτικοί ψευδόμενοι σου κλέβουν την ψήφο εφαρμόζοντας αυτά που έχουν συμφωνήσει με τους χρηματοδότες τους.Ένα πολιτικό σύστημα που νομοθετεί για τα συμφέροντα του και την ασυλία του οδηγώντας τον Ελληνικό λαό στην εξαθλίωση, βέβαια δηλώνοντας ότι ''συμπάσχει''.Επιχειρηματική τάξη ραντιέρηδων, μιζαδόρων , με ατελείωτο έρωτα στα δημόσια έργα τα οποία ο Ελληνικός λαός πληρώνει χρυσά, το δε εξωφρενικό κέρδος τους κατευθύνεται στο εξωτερικό.Στρατός, αστυνομία, κομματικά μαγαζάκια του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος... φύγε εσύ έλα εσύ.Δημόσιος τομέας λάφυρο των κυβερνώντων και των κομματόσκυλων που τους στηρίζουν, αναζητώντας την θέση που θα τους λύσει το οικονομικό πρόβλημα.Μπορώ να συνεχίσω για πολλά ακόμη.Μην ψάχνετε λοιπόν τους ''θεωρητικούς καθοδηγητές''.Μπροστά στα μάτια σας είναι αλλά δεν τους βλέπετε!!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Apistos 05/02/2013 17:33:02

        Εσύ να πας υπερασπιστής των τρομοκρατών στο δικαστήριο. Οι λύσεις που προτείνει η τρελή ιδεολογία σας είναι 3 φορές χειρότερη επειδή καταλήγει πάντα ή σε πολύ αυταρχικότερο καθεστώς τύπου Στάλιν ή σε εμφύλιο τύπου 1945-1950. Και μάλλον δε τα έζησες και δεν ξέριες τι έχουν τραβήξει όσοι έζησαν σε τέτοιες καταστάσεις και κάνεις κήρυγμα από πάνω. Δε χρειαζόμστε μαθήματα και από άλλους πλυμένους εγκεφάλους. Και αυτοί που έφαγαν από το κράτος δεν είχαν ιδολογία. Όπου φύσαγε ο άνεμος και με όποιον τα έπαιρνε έκαναν δουλειές. Για αυτό και στους δήμους που δεν υπάρχει κεντρικός έλεγχος ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και έχουν γίνει τα απίστευτα χωρίς να μπορεί να βγάλει άκρη κάποιος. Σκέψου λοιπόν στη θεσμοθετημένη αναρχία πόσο πιο τραγικά θα ήταν τα πράγματα. Η ατιμωρησία λείπει που φτάσαμε εδώ. Όχι όμως μόνο στα μεγάλα ψάρια. Σε όλα.

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/02/2013 09:33:02

    Εδώ ο άνθρωπος αυτός θεωρήθηκε ο κύριος μάρτυς στη πολιτική "δίκη" (=παρωδία δίκης) του Κορκονέα, τη στιγμή που ΑΡΝΗΘΗΚΕ με προφανή ιδεολογικά κίνητρα (το έγραφε στην επιστολή του) να παραστεί στο δικαστήριο και να εξεταστεί σε αντιπαράσταση με τον δικηγόρο της οικογένειας και τους κατηγορούμενους. Και ελήφθη υπόψη μόνο η προδικαστική του κατάθεση και όλα ωραία...Είπε ο Ρωμανός ότι ο Κορκονέας στόχευσε επάνω στον νεαρό και πυροβόλησε; Δεκτόν, όσο και αν αντικρούεται από την πραγματογνωμοσύνη για την πορεία της σφαίρας και την αλλοίωσή της, αποτέλεσμα πιθανότατα εξοστρακισμού!
    Ο Κούγιας, που ό,τι και να είναι, χαζός δεν είναι, είχε πει ότι ο Ρωμανός είχε σχέσεις με τον αντιεξουσιαστικό χώρο και ο μικρός τον διέψευσε διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά του. Εχει μάθει καλά την νετσαγιεβική τέχνη του ψέμματος.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΒΙΣ 05/02/2013 12:25:11

      Καλημέρα ΒΙΣ.
      Πες τα φίλε μου, αλλά ποιός να τα ακούσει ;;;;
      Δυστυχώς, περίσσευε η υποκρισία και το θράσος!!!!!!!
      Δυστυχώς, εξουσιάζει η παραφροσύνη, η διαστροφή και ο παραλογισμός της θλιβερής αριστεροκουλτούρας !!!!!
      Και μή χειρότερα !

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΒΙΣ 05/02/2013 12:34:18

      Πάντως, πράγματι αξίζουν συγχαρητήρια στον Φάκτορα, για την ξεκάθαρη ακομπλεξάριστη και ακριβοδίκαιη θέση του !

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ ΒΙΣ 05/02/2013 14:32:15

      τι σχέση έχει η ζωή και τα ''κατορθώματα'' του μικρού σήμερα με την υπόθεση του Γρηγορόπουλου? ποια παρωδία δίκης ρε μεγάλε? ο μπάτσος ήθελε και τα έπαθε ( χειρότερα βέβαια έπαθε το παιδάκι). Ακόμα και να προκλήθηκε ο ρομποκοπ έπρεπε να μπει στο αμαξάκι του και να συνεχίσει την υπηρεσία του. Αν ήτανε να μας πυροβολούν κάθε φορά που τους βρίζαμε δεν θα είχε μείνει κανένας ζωντανός.
      16 χρονών είδε τον φίλο του να δολοφονείται στεγνά από μπάτσο. Δεν μπορώ ρε παιδιά να τον καταδικάσω που έγινε ότι έγινε. Αν χτύπα ξύλο μου συνέβαινε κάτι παρόμοιο και είχα τα @@@@@ θα έκανα τα ίδια και χειρότερα.
      ''Βουτυρομπεμπέδες, καλομαθημένα πλουσιόπαιδα κτλ'' ακούω από τα κανάλια και τους σχολιαστές: θέλει πολλά κιλά @@@@@ για να παρατήσεις μια ζωή χαρισάμενη και να τα βάλεις με το κράτος. Μπορεί να μην συμφωνώ και να είμαι εναντίον αλλα αυτό του το αναγνωρίζω.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Kostas nikolaou 05/02/2013 14:50:26

        Μάθημα 1ο: To "ρε μεγάλε" στους κολλητούς σου, όχι εδώ. Δεν με ξέρεις, δεν σε ξέρω. Μάθε να απευθύνεσαι στους άλλους με τον κατάλληλο τρόπο. Εστω, να το μάθεις διαδικτυακά, αφού μάλλον από το σπίτι σου δεν το έμαθες...
        Τα υπόλοιπα μαθήματα δεν είναι της ώρας...

        • Kostas nikolaou avatar
          Kostas nikolaou @ ΒΙΣ 05/02/2013 17:49:25

          το τι εμαθα από το σπίτι μου κύριε ( είναι κατάλληλος αυτός ο τρόπος?) είναι δικό μου θέμα. εσένα από το δικό σου τι σου έμαθαν ? να βγάζεις το δολοφόνο θύμα και το 15χρονο παιδάκι θύτη?
          την καταδικάζουμε τελικά τη βία ή σαν τους συριζαίους μόνο όταν μας συμφέρει?
          περιμένω με μεγάλη αγωνία τα υπόλοιπα μαθηματα δάσκαλε

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Kostas nikolaou 05/02/2013 14:56:13

        Με τη δική σας λογική τα παιδιά του Μπακογιάννη θα έπρεπε να γίνουν αυτόκλητοι τιμωροί - εκτελεστές των τρομοκρατών και τα παιδιά του Καντάρη θάπρεπε να τριγυρνάνε μαχαιρώνοντας μετανάστες και μεις να τους δικαιολογούμε ε;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ MAYRO XABIARI 05/02/2013 17:35:42

          Έτσι! Και ο Μπακογιάννης μόνο φασίστας δεν ήταν. Αυτός ένγαλε στον αέρα τα γνωστά που είπε ο Κίσσινγκερ για το σχέδιο εναντίον των Ελλήνων. Γιατί τον δολοφόνησαν οι τρομοκράτες; Λέτε να υπηρετούν την πρεσβεία από τότε μέχρι σήμερα οι ψευτοαναρχικοί; Μπα. Συνομωσιολογία θα είναι μωρέ.

        • Kostas nikolaou avatar
          Kostas nikolaou @ MAYRO XABIARI 05/02/2013 17:58:59

          δεν νομίζω να τον δικαιολόγησα σε κάποιο σημείο της ανάρτησης μου. έχει διαφορά το '' δικαιολογώ'' απ το '' δεν μπορώ να κατηγορήσω''. ειδικά όταν κάτι γίνετε μπροστά στα μάτια σου ( όπως στην περίπτωση γρηγορόπουλου).
          Αγαπητε έχω την τάση να συμπαθώ ανθρώπους που για τις αρχές τους και τις αξίες τους είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν τα νιάτα τους, τη ζωή τους κτλ. ( Ειτε αυτοί είναι οι κκεδες του 50, 60, είτε φασίστες στρατηγοί , είτε 20χρονοι τρομοκράτες)

          • Kώστας ΜΠ avatar
            Kώστας ΜΠ @ Kostas nikolaou 05/02/2013 18:06:48

            Γράφετε τα μισά από τα γεγονότα.
            Αν θέλετε μας λέτε αν η τάση σας για συμπάθεια εξακολουθεί να υφίσταται όταν υπάρχουν αθώα θύματα.
            Θύμα νεαρών είναι ο ταξιτζής της Πάρου, νεκρός.
            Θύμα του Ρωμανού είναι ο απαχθής όμηρος στη ληστεία
            ( τεράστια η "γενναιότητα" του Ρωμανού να παίρνει όμηρους, "λεβέντης" τι να λέμε...).

            Λοιπόν το ερώτημα ξεκάθαρο: ένας νεκρός και ένας όμηρος. Η συμπάθεια εξακολουθεί να υφίσταται;

  4. Greco avatar
    Greco 05/02/2013 09:37:47

    "Ποιοι να είναι άραγε οι θεωρητικοί καθοδηγητές τους?..."

    O Λενιν πρωτος και καλυτερος, πως εγινε η επανασταση στη Ρωσια?

    • WY avatar
      WY @ Greco 05/02/2013 10:41:11

      ## O Λενιν πρωτος και καλυτερος, πως εγινε η επανασταση στη Ρωσια? ##
      ..............................

      Μόνο πού δέν έγινε καμμία επανάσταση (5-6 Νοεμβρίου 1917) αλλά ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ τών μπολσεβίκων,μέ στρατιωτικό αρχηγό της τόν Τρότσκυ καί επίκουρο αυτού,στήν προετοιμασία/εκτέλεση τού σχεδίου, τόν Ουτρίσκυ καί πολιτικό ηγέτη βέβαια τόν αρχιδολοφόνο Λένιν.
      Τουλάχιστον αυτό συνεπάγεται από τίς σελίδες τής ιστορίας!!!!
      Τά περί επαναστάσεως είναι συριζαιοκομμουνιστικολενινιστικά φούμαρα,πού μόνον κάποιοι σάν τόν Αμυρά (αυτόν πού διετύπωσε στήν ιστοσελίδα του στό YouTube, τά περί ##δυαδικής εξουσίας##), διαχέουν!!!
      Έχουμε πολλά νά δούμε καί νά ακούσουμε ακόμη,από τούς κατά συνείδηση/επάγγελμα,ινστρούχτορες τού λενινοκομμουνιστικού σκότους,πνευματικά τέκνα τών οποίων είναι κι οί 20χρονοι τών πυρήνων τής φωτιάς κι έπονται κι άλλοι!!!!!

    • Paynek avatar
      Paynek @ Greco 05/02/2013 11:28:45

      Εντάξει, πρώτος και καλύτερος όπως λες ,όμως λίγο μακρυά δεν πέφτει πλέον;
      Κάτι πιο κοντά μας ίσως, δεν μπορεί κάτι θα υπάρχει...

      • Greco avatar
        Greco @ Paynek 05/02/2013 13:09:08

        σωστα, πρεπει να σημειωσουμε ομως για αυτους που δε γνωριζουν καλα την ιστορια τα παρακατω:

        ο Λενιν μιλησε για "επαγγελματιες επαναστατες" που θα εχουν μονο σκοπο τους την επανασταση και θα καθοδηγησουν το προλεταριατο σε αυτην. Συμφωνα με τον ιδιο "ολα επιτρεπονται αρκει τελικο σκοπο να εχουν την επανασταση" και να διαβρωνουν το αστικο καθεστως, ακομα και το ψεμα, η ασυνεπεια, ο δολος, η δολοφονια, η ληστεια κτλπ

        μια απο τις κυριες διαφωνιες μεταξυ μενσεβικων και μπολσεβικων ηταν το αν θα επρεπε να συνεχιστουν οι ληστειες τραπεζων που χρηματοδοτουσαν την επαναστατικη δραση. Ο Λενιν ηταν υπερ. Μαλιστα ο πολυς Σταλιν ειχε διαπραξει ουκ ολιγες ληστειες στα νιατα του

        δεν ειμαι ειδικος στο κατα ποσο διαφερει η λενινιστικη πρακτικη του "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα" απο την μαρξιστικη του εμπνευστη αλλωστε του μαρξισμου (ο Μαρξ εδρασε απλως οργανωτικα κυριως μεσω της οργανωσης των εργατων και της πιεσης προς τους αστους), αλλα σιγουρα ο Λενιν ειναι ο πρωτος διδαξας τετοιων πρακτικων.

        Η κεφαλα του κοσμει τα γραφεια του κκε και συνεχιζει να εμπνεει

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Greco 05/02/2013 18:40:32

      Οι ληστες-απαγωγοι αυτοι δεν ειναι "επαναστατες". Δεν εχουν καθολου πολιτικο λογο, ιδανικα και διεκδικησεις. Διαβαστε το γραμμα του τοξοτη (γιατι τοξοβολος;) προς το "Ποντικι" και θα δειτε οτι γραφει κυριως για τον εαυτο του, τους φιλους του και εκθειαζει τον κρατουμενο για την δολοφονια του ταξιτζη της Παρου (που αποκαλει ρουφιανο). Καποιοι τους χρησιμοποιουν. Ισως καποτε να μαθουμε ποιοι ειναι. Καποιοι εκμεταλλευονται την δραση τους και τα επακολουθα της. Αυτοι, βλεπουμε σημερα ποιοι ειναι. Ειναι εκεινοι που αποκαλουν τον Δενδια νεοναζιστη και τα φιλικα τους ΜΜΕ και ΜΚΟ του εξωτερικου.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ Greco 06/02/2013 23:37:40

      Βάλε και άλλους θεωρητικούς, Μπακούνιν, Έγκελς, Κροπότκιν και δε ξέρω και γω ποιους άλλους....
      Ποιοι τους παρακινούν....
      Μα φυσικά η ίδια η ακροαριστερή ιδεολογία που σπέρνει το μίσος και το δηλητήριο στις ψυχές. Και το κακό είναι ότι πάντοτε όσοι αναπαράγουν τέτοιες ιδέες θα θεωρούν ότι ο κόσμος χρειάζεται επανάσταση. Όχι μεταρρύθμιση αλλά επανάσταση. Δεν πάει να είμαστε η ιδανική κοινωνία με πλούτο και ευμάρεια, πάλι επανάσταση θα έπρεπε να κάνουμε κατ' αυτούς. Δε βγάζεις άκρη με αυτή την κ***ιδεολογία.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 05/02/2013 09:43:57

    Φάκτορα, καλημέρα.
    Δεν είναι "παιδάκι" όποιος με πολεμικό όπλο απειλεί και ληστεύει το βιός αυτών για τους αποίους υποτίθεται πως ...αγωνίζεται "επαναστατικά". Ας μην τους εξωραϊζουμε σαν "παιδάκια".

  6. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 05/02/2013 09:54:54

    Ετσι ακριβώς...
    Στην Ελλάδα της υποκρισίας ενας 20χρονος μπορεί να ψηφίσει,θεωρείται ανδρας.Ενα 20χρονος μπορεί να είναι πατερας,θεωρειται ανδρας αλλά οταν κραταει καλάσνικοφ θεωρείται παιδί..

  7. Σπύρος avatar
    Σπύρος 05/02/2013 10:40:44

    Καλημέρα,
    Οι ηθικοί αυτουργοί και "θεωρητικοί καθοδηγητές" τους, είναι οι μανάδες τους που τους μισούν και οι ανύπαρκτοι πατεράδες τους.

    • Apistos avatar
      Apistos @ Σπύρος 05/02/2013 14:43:07

      Μην κρίνετε ίνα μη κριθείτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Μάλλον δεν θα έχεις παιδιά ή αν έχεις τι να πω !

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ Apistos 05/02/2013 17:19:26

        Προς "Apistos":
        Να μην πεις τίποτα.
        Να αναρωτηθείς γιατί αθωώνεις τόσο εύκολα τους εγκληματίες, που παριστάνουν τους γονείς.
        Τι σε ενοχλεί σε αυτό;

  8. Αριστείδης Δ. avatar
    Αριστείδης Δ. 05/02/2013 11:05:42

    Τα είχα πεί σε προηγούμενο σχόλιο. Το παρόν με δικαιώνει απόλυτα.
    " Η ουσία της ανάρτησης είναι όλη η αλήθεια, η οποία ισχύει εξ ίσου και για τους αναρχικούς και για τους φασίστες. Βεβαίως τέτοιες ιδεολογίες τις υιοθετείς όταν είσαι νέος γιατί μετά τα πενήντα γι’ αυτές τις ιδεολογίες ισχύει το γνωστό “το μεν πνεύμα πρόθυμον η δε σάρξ ασθενής”. Οταν έχεις περάσει τα 18 και δικαιούσαι να ρίξεις ή να ανεβάσεις με την ψήφο σου τον Πρωθυπουργό της χώρας φέρεις όλη την ευθύνη των πράξεών σου που προβλέπει ο Νόμος , ο οποίος επίσης προβλέπει και τα ελαφρυντικά του προτέρου εντίμου βίου, του νεαρού της ηλικίας κλπ. Ομως , όταν δηλώνεις μαχητής, αναρχικός κι αντιεξουσιαστής πολεμιστής και πέφτεις κάποια ώρα στα χέρια της αστυνομίας, δε ζητάς έλεος. Πληρώνεις το τίμημα των επιλογών σου. Το ίδιο όταν δηλώνεις φασίστας και πιστεύεις στην επικράτηση των ισχυρών. Οταν σε βουτάνε οι ισχυρότεροί σου πρέπει να τις τρώς ανελέητα χωρίς να διαμαρτύρεσαι. Κι αν θυμάστε απ’ τους “μεγάλους’ αγωνιστές της 17Ν μόνο ο Κουφοντίνας στάθηκε συνεπής με τις ιδέες του. Ολοι οι άλλοι με πρώτο το Γιωτόπουλο απεδείχθησαν κότες που άδικα πήραν στο λαιμό τους ανθρώπους που δεν ήταν σίγουρα κότες…
    Οταν ηδονίζεσαι με τη βία θα πρέπει να την αποδέχεσαι και σε βάρος σου και όχι μόνο σε βάρος των άλλων…Επομένως δικαίως οι ηττηθέντες μαχητές θα υποστούν τις συνέπειες. Μάλιστα αφού δηλώνουν πολεμιστές θα πρέπει να δικαστούν απο στρατιωτικό δικαστήριο και να εφαρμοστεί στη περίπτωσή τους το δίκαιο του πολέμου και όχι της ειρηνικής δικαιοσύνης...Να καταλήξουν σε στρατιωτική φυλακή και γιατί όχι συμμαχικής στο ΝΑΤΟ χώρας όπως πχ. είναι η Τουρκία...Ετσι θα μπορέσουν ίσως να εκτιμήσουν σωστά τα υπέρ και τα κατά της συνειδητής επιλογής τους...

  9. Roula avatar
    Roula 05/02/2013 12:20:51

    "Επίσης, θεωρούν επαναστατική πράξη τις ληστείες που εκτός από την αγορά όπλων τους δίνει τη δυνατότητα να μη δουλεύουν ποτέ αλλά να έχουν ότι θέλουν. Και σπίτια, και καλή ζωή και ότι άλλο χρειάζονται."

    Αυτό πάντως μου θυμίζει και μια... ελληνική επαγγελματική τάξη, με κοστούμια, περί τα 300 άτομα επισήμως, συν πλην βάλε και τις οικογένειες και τους φίλους τους , γύρω στα 1500-2000 μέλη πρέπει να 'ναι. Αλλά αυτοί έχουν πλεονέκτημα sto ότι το κάνουν νόμιμα.

  10. Γιώργος Π. και ... avatar
    Γιώργος Π. και ... 05/02/2013 13:22:18

    "Τα παιδιά αυτά δείχνουν να έχουν υποστεί μια απίστευτη πλύση εγκεφάλου. Ποιοι να είναι άραγε οι θεωρητικοί καθοδηγητές τους; Αυτό πρέπει να ψάξει η αστυνομία γιατί αλλιώς θα χάσουμε κι άλλα παιδιά."

    Σωστή η κατακλείδα!

  11. Egon avatar
    Egon 05/02/2013 13:53:35

    Πάτε στοίχημα ότι στα 40 του ο Ρωμανός θα είναι διευθυντής επιχειρηματικού ομίλου και τα περιοδικά των κυριακάτικων εφημερίδων θα φιλοξενούν αγιογραφίες του;

  12. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 05/02/2013 13:59:14

    Καθοδηγητής των "παιδιών" αυτών υπήρξε η "ανύπαρκτη" παιδεία μας, το σχολείο που έγινε παιδική χαρά, η έκπτωση των αξιών, η διάλυση του παιδαγωγικού συστήματος και η "αλητοποίηση" των παιδαγωγών, η διάλυση των οικογενειακών προτύπων, οι "παιδοψυχολόγοι" και η κατάργηση της τιμωρίας, η παντελής έλλειψη προτύπων, η υποχώρηση της ηθικής κ.λ.π. Τώρα δρέπουμε τους καρπούς της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης. Ας μην κάνουμε τους έκπληκτους, τους ανήξερους, τους ανυποψίαστους...Αυτά θέλαμε, αυτά πάθαμε. Ελπίζω να υπάρξει και χειρότερη εξέλιξη από προσωπική κακεντρέχεια.

    • A. Καρατζάς avatar
      A. Καρατζάς @ Θεόδωρος 05/02/2013 17:32:44

      Συμφωνώ απόλυτα — το σχόλιο αυτό καλύπτει τα κύρια σημεία της πολιτισμικής, αλλά και ηθικής καταστροφής που έφεραν οι σοσιαληστές, (sic), οι εκσυγχρονιστές, και οι λοιπές προοδευτικές δυνάμεις στην χώρα μας.

  13. marκ avatar
    marκ 05/02/2013 15:08:13

    Λιγο ιστορια αμορφωτοι δεξιοι δεν βλαπτει...οι εξαθλιωμενοι ποτε δεν επαναστατουν...παντα οι αστοι και οι γονοι μεγαλοαστων εκαναν τις επαναστασεις...αλλα ξεχασα αυτη η επανασταση δεν εχει εγκριθει απο το κρατος

    • anideos avatar
      anideos @ marκ 05/02/2013 15:36:54

      Ετσι ειναι αμα ετσι νομιζεις.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ marκ 05/02/2013 17:38:19

      Και ειδικά με γονείς ή κοντινούς προγόνους εβραίους. Τυχαίο; Δε νομίζω. Και διάβασε ΕΣΥ ιστορία άσχετε!

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 05/02/2013 15:12:27

    Η ιδεολογία όσων δικαιολογούν (φαίνεται και εδώ μέσα σε σχόλια ορισμένων) την τρομοκρατία πηγάζει από τη μαρξιστική εγκοσμιοκρατική μεσσιανική ιδεολογία.
    Πιο απλά: Εχω ένα ιδανικό, μία ιδεατή, δίκαια κοινωνία, χωρίς εκμετάλλευση του ανθρώπου από άνθρωπο. Την τέλεια κοινωνία επί της γης.
    Ως χριστιανός, γνωρίζω καλά ότι αυτό είναι ανέφικτο και απλά προσπαθώ να "οικονομήσω" τα πράγματα. Ξεκινώ από την αυτοδιόρθωση, τη βασική "οδό" του χριστιανισμού: Να φτιάξω τον εαυτό μου. Μετά και παράλληλα μ' αυτό, προσπαθώ να φτιάξω την οικογένειά μου, τον περίγυρό μου, να βοηθήσω τον άνθρωπο που βλέπω να έχει ανάγκη, είτε με έναν εγκάρδιο λόγο, είτε με μία πράξη, είτε με λίγα χρήματα, είτε με ένα πιάτο φαϊ, είτε απλά με την προσευχή μου, αν δεν μπορώ αλλιώς. Η ιδεατή κοινωνία ξέρω ότι δεν θα υπάρξει ποτέ στη γη. Η Πολιτεία του Θεού δεν είναι για εδώ κάτω. Ο Χριστός είπε "τους φτωχούς θα τους έχετε πάντοτε κοντά σας". Με άλλα λόγια: Πάντοτε θα υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί, πάντοτε θα υπάρχει αδικία, μέχρι το τέλος. Γι' αυτό και προειδοποίησε αυστηρά τους πρώτους και καθαγίασε τη φτώχεια, όπως είπε ο Bernanos. Αλλά δεν τη θεώρησε τη φτώχεια ικανή συνθήκη ώστε να σωθεί κάποιος, δεν είπε στον φτωχό Λάζαρο "πήγαινε χτύπα τον άσπλαχνο πλούσιο, που γλεντάει και σε αφήνει στην πόρτα του μισόγυμνο". Καθαγίασε τη φτώχεια ο Χριστός, όχι τον φτωχό, τουλάχιστον όχι a priori. Ο Λάζαρος της παραβολής αγίασε όχι ex officio ως φτωχός, αλλά ως υπομένων καρτερικά φτωχός. Όχι ως μοιρολάτρης, αλλά ως ταπεινός και υπομένων.
    Ο αριστεριστής και ο μαρξιστής θέλουν να αλλάξει την κοινωνία συνολικά, ως ένα μονομπλόκ. Θέλουν να γίνει υποχρεωτικά καλή, υποχρεωτικά δίκαιη, ως σύνολο, να μην υπάρχει εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Γι'αυτό και τα ανθρώπινα θύματα, στο διάβα της αλλαγής, δεν έχουν αξία. Η καλύτερη κοινωνία που ονειρεύεται ο νεαρός Ρωμανός (το όνειρο του το υπέβαλαν άλλοι...) έχει πολύ αίμα στη βάση της, έχει παράπλευρες απώλειες. Το είπε ο Λένιν, το είπε ο Τρότσκυ, το ξανάπε Στάλιν, το είπε εδώ και ο Βελουχιώτης (μαρτυρία Ευ. Αβέρωφ, στο "Φωτιά και Τσεκούρι", από αυτήκοο μάρτυ, φίλο του, στη Μηλιά Μετσόβου). Γιατί όμως ο μαρξισμός θέλει την ιδεατή, την τέλεια κοινωνία; Μα επειδή όλα σταματούν στον τάφο. Η συνέχεια του υλισμού του Φόυερμπαχ. Αφού όλα σταματούν εδώ, πρέπει κάπου να υπάρχει το ιδεατό. Δεν υπάρχει ο κόσμος των Ιδεών του Πλάτωνος, δεν υπάρχει η χριστιανική μισθαποδοσία μετά θάνατον και η Δεύτερη Έλευση. Άρα, φτιάχνουμε την ιδεατή κοινωνία εδώ πέρα και αυτό πρέπει να γίνει το συντομότερο. Πώς; Με καταναγκασμό, με βία, με αίμα. Διαφορετικά δεν γίνεται. Η ιδεολογία που εξέφρασε η Παυλίνα Νάσιουτζικ (δεν είναι καθόλου αμόρφωτη, ξέρει ιστορία και καλά μάλιστα) δεν διαφέρει από την ιδεολογία του ΚΚΕ, από την ιδεολογία του Σύριζα και την ιδεολογία του Ανταρσύα, από την ιδεολογία που ξετυλίγεται στους "Δαιμονισμένους" του Ντοστογιέφσκυ, τους τραγικά επίκαιρους "Δαιμονισμένους" που πρέπει κάθε Έλληνας να διαβάσει.
    Μεταξύ των δύο θεωρήσεων που προανέφερα υπάρχει το χάος. Μεταξύ των δύο "ανθρωπισμών" υπάρχει χάσμα. Αγεφύρωτο. Αν, βέβαια, θέλουμε να είμαστε τίμιοι με τους εαυτούς μας και με όσα πιστεύουμε.

    • Greco avatar
      Greco @ ΒΙΣ 05/02/2013 17:29:53

      σωστα, οι συνειδητοποιημενοι μαρξιστες απορριπτουν για αυτο τη θρησκεια και τη μελλουσα θεια ανταποδοση. Ο Βελουχιωτης ισως ειναι εξαιρεση καθοτι θρησκος αν κρινουμε απτο σταυρουδακι που ειχε μονιμα πανω του

      Βεβαια η δικη μου διαφωνια, οπως και πολλων αλλων υποθετω, ειναι το οτι στην επιτευξη αυτης της "δικαιης κοινωνιας" οι μπολσεβικοι εκαναν καταχρηση του ρητου "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα". Επιτρεπονται ακομα και οι χειροτερες πραξεις για να επικρατησει το ιδανικο μας...και ολα αυτοματα θα διορθωθουν οταν πεσει ο καπιταλισμος..αμ δε... το κακο δε φευγει, παραμενει ανεξιτηλο ακομα και στα κεφαλια των επομενων γενεων και στοιχειωνει τη μνημη...ο ελληνικος εμφυλιος μας το εδειξε ολα αυτα τα χρονια...καμια υγιης μεταβολη δε μπορει να στηριχτει σε βιαιες πραξεις

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΒΙΣ 05/02/2013 17:39:05

      Άψογο!

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ ΒΙΣ 06/02/2013 23:58:38

      Όλα εξαιρετικά. Στο μόνο που διαφωνώ ΒΙΣ είναι ότι κανείς δε ξέρει αν υπάρχει το μετά. Κανένας ειλίκρινά δεν το ξέρει. Θα ήταν μεγάλη ειρωνία αυτή η κοινωνία να παραμένει κοινωνικά άδικη επειδή ελπίζουμε στη μετά θάνατον ζωή. Κάπως έτσι αυτοεγκαταλείφθηκε το Βυζάντιο αφού όλοι περίμεναν τη Δευτέρα Παρούσια (πού είναι τελικά;). Γι' αυτό κρατώ τις επιφυλάξεις μου και αρνούμαι τη νοοτροπία "έτσι έχουν τα πράγματα" αλλά περιμένω κάποιες μικρές αλλαγές προς το καλύτερο στη διάρκεια της ζωής μου επενδύοντας τουλάχιστον (άφου έτσι είναι ο κόσμος) στην ατομική χειραφέτηση και τη μικρή μου συνεισφορά και σε βάθος αιώνων αυτή η κοινωνία θα είναι σαφώς καλύτερη (όπως και είναι αν κοιτάξει κανείς τις μεταβολές των τελευταίων 500 χρόνων).
      Όμως αυτό δεν καταλαβαίνει ο αριστερός, δηλαδή ότι η κοινωνία για να βελτιωθεί θέλει αργά βήματα διότι ο άνθρωπος δεν είναι τόσο άγιος όσο θα ήθελε να πιστεύει. Αν καταργούσαμε το κράτος, το επόμενο βήμα θα ήταν οι μαφίες. Χειρότερες από τις κρατικές αν δεχτούμε ότι υπάρχουν. Και αυτό διότι τα πάθη του ανθρώπου θέλουν διαρκή παιδεία για να μην εμφανιστούν ή έστω να εκριζωθούν. Αυτά απαιτούν δομές, και πολίτες που να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και να συμμετέχουν πολιτικά. Ένα πιο άμεσο δημοκρατικά σύστημα δηλαδή. Η αναρχία είναι η απλή έλλειψη όλων των εξουσιαστικών δομών. Μέγα λάθος. Τουλάχιστον στη φάση που είναι ανθρωπότητα.
      Εν τέλει στη ζωή πρέπει να είμαστε και μεταρρυθμιστές, όχι μόνο επαναστάτες. Αλλιώς με την μάταια βία, μόνο θύματα και χούντες θα ετοιμάζουμε (βλέπε Ναπολέον, Στάλιν).

  15. απλη λογικη avatar
    απλη λογικη 05/02/2013 16:24:18

    Να σας προβληματιζει οτι παιδια που ειχανε τη δυνατοτητα να κυκλοφορουνε με τη Πορσε του μπαμπα και να διαπλεκοντε με το βρωμερο κρατος που εσεις και το Πασοκ δημιουργησατε 35 χρονια τωρα,προτιμησανε να αντιδρασουνε εστω και με αυτο το λαθασμενο τροπο.....

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ απλη λογικη 06/02/2013 23:44:29

      Ναι, μας προβληματίζει που δεν προσπαθούν να αλλάξουν το κόσμο μέσα από το ειρηνικό τους έργο αλλά νομίζουν ότι με την καταστροφή τάχα μου θα αλλάξουν τα πάντα. Και άμα φάμε και κανένα κατά λάθος, ε τι να κάνουμε.... αστοχία.... έ;
      Αλοίμονο. Χάθηκαν οι ήρωες που άλλαζαν το κόσμο προς το καλύτερο με την προσωπικό τους προσπάθεια.
      Μόνο καλάσνικοφ είναι ο ηρωισμός έ;

  16. Angeleyes avatar
    Angeleyes 05/02/2013 17:42:26

    Σέ χώρες στίς οποίες υπάρχει ο σεβασμός τού πολίτη πρός τό κράτος, όπως Ρωσία, ΗΠΑ, Κίνα, κλπ τά "άτακτα αυτά παιδιά" θά ήταν χωμένα σέ κάποια φυλακή γιά πολλά χρόνια αφού πρώτα απεκάλυπταν οικειοθελώς τούς καθοδηγητές τους οι οποίοι θα οδηγούνταν στήν συνέχεια ισοβίως σέ κάποιο μπουντρούμι. Ησυχα, απλά και ειρηνικά. Αν δέν είχαν τήν "ατυχία" νά εκτελεσθούν επί τόπου ή νά αυτοκτονήσουν.

    Τά πράγματα στήν Ελλάδα ξεφεύγουν μέ γρήγορους ρυθμούς. Κάποιος πρέπει νά αρχίσει τό συμμάζεμα όσο είναι ακόμα καιρός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.