#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/03/2012 07:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν τα βάζεις με τα θηρία δεν βγαίνεις πάντα χαμένος!



“Αφιερώνω αυτήν την πρόκριση στην οικογένειά μου και επίσης θέλω να δείξω στην Ελλάδα, πως με όλα αυτά που... τραβάνε, ότι πρέπει να τα βάλουν με τα μεγαθήρια”.

“Δεν γίνεται αλλιώς, πρέπει να τα βάλεις με τους ισχυρούς!

Και αποδείξαμε πως όταν το κάνεις αυτό δεν βγαίνεις πάντα χαμένος”.

Διονύσης Χιώτης, Τερματοφύλακας ΑΠΟΕΛ

Aφιερωμένα εξαιρετικά στις ...ημέτερες δυνάμεις.

Εύγε κ. Χιώτη!

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 08/03/2012 08:39:56

    Και για όσους δεν το ξέρουν, ΑΠΟΕΛ σημαίνει: Αθλητικός Όμιλος ΕΛΛΗΝΩΝ, Λευκωσίας.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 08/03/2012 08:40:47

      ...Ποδοσφαιρικός Όμιλος

      • m.s avatar
        m.s @ ΣΟΝ ΠΕΝ 08/03/2012 10:51:11

        ε και;
        Άρσεναλ Αγγλική ομάς
        Μίλαν Ιταλική ομάς
        χορηγός τους fly emirates
        παίξαν μαζί πρόσφατα ... πολύ γέλιο

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 08/03/2012 09:05:36

    Για να μην φαγωθεί κανείς από "θηρία" πρέπει να μην εγκλωβιστεί σε κλουβί -καλή ώρα στο ευρώ- μαζί τους, αλλά να έχει όλο το πεδίο για τακτικούς ελιγμούς και για να ευοδωθεί η όποια στρατηγική του.

  3. Στέργιος avatar
    Στέργιος 08/03/2012 09:34:49

    Κύπρος αγαπημένη, δεν ξέρεις πόση ελπίδα δίνεις στους Ελλαδίτες αδερφούς σου μόνο και μόνο με το παράδειγμά σου, μόνο και μόνο επειδή υπάρχεις. Μας στέλνεις το μήνυμα ότι μια ελληνική χώρα μπορεί να ζήσει, να ακμάσει και να ευτυχήσει παρά τις αντιξοότητες, και ότι η διαφθορά και η σαπίλα δεν είναι στο μεδούλι των Ελλήνων.
    Πώς θα γίνει, Κύπρος αγαπημένη, να αποσείσουμε από πάνω μας τους κοτζαμπάσηδες που μας κυβερνούν, τους πιο διεφθαρμένους πολιτικούς μετά τον Ίντι Αμίν Νταντά της Ουγκάντας, τον Μπέιμπι Ντοκ της Αϊτής και τον Φερντινάντο Μάρκος των Φιλιππίνων, και να τους αντικαταστήσουμε με ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ, με αληθινούς πατριώτες, όπως έκανες εσύ;

  4. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 08/03/2012 09:57:22

    Συγχαρητήρια στον κο Χιώτη για τις δηλώσεις του, μα πάνω απ' όλα συγχαρητήρια στον ΑΠΟΕΛ και στους Έλληνες της Κύπρου που αποδεικνύουν στην πράξη ότι οι Κύπριοι είναι πιο άξιοιΈλληνες από πολλούς από εμάς τους Ελλαδίτες...

  5. ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС avatar
    ΤИΤΟΡΜΟC ЭTOЛOС 08/03/2012 09:59:24

    Αξίζουν συγχαρητήρια στον κο Χιώτη για τις δηλώσεις του, μα πάνω απ' όλα συγχαρητήρια στον ΑΠΟΕΛ και στους Έλληνες της Κύπρου που αποδεικνύουν στην πράξη ότι οι Κύπριοι είναι πιο άξιοιΈλληνες από πολλούς από εμάς τους Ελλαδίτες...

  6. mv avatar
    mv 08/03/2012 11:51:36

    Mήπως όμως πριν φτάσει ο ΑΠΟΕΛ να τα βάζει με τους ισχυρούς, έκανε καλή προετοιμασία και σωστές επιλογές ?

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ mv 08/03/2012 12:50:35

      Γιατί το 'μήπως';

      Η καλή προετοιμασία και οι σωστές επιλογές είναι απαραίτητα προαπαιτούμενα για κάθε είδους δύσκολο αγώνα.

      Και στις Ελληνικές Κυβερνήσεις λείπουν η καλή προετοιμασία και οι σωστές επιλογές. Αυτό συμβαίνει και με την κυβέρνηση-τσίρκο του Παπαδήμου και των 50 (πλέον) καραγκιόζηδων. Τα ίδια και στην Ν.Δ.

  7. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 08/03/2012 15:34:45

    Μπράβο για τη νίκη, μπράβο για τις δηλώσεις..η Κύπρος αισθάνεται περήφανη..κοντά τους κι εμείς...

    • Dee Jay Stelios avatar