#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/10/2009 14:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν πας στον πόλεμο της τρομοκρατίας με λιανοντούφεκα γίνεται της ...Καμπούλ

 



Έχουμε όλη την καλή διάθεση να στηρίξουμε οποιονδήποτε θέλει να πολεμήσει την τυφλή βία. Τον κ. Χρυσοχοΐδη, τον κ. Παπανδρέου, ή όποιον θέλει να κηρύξει πόλεμο σε όσους αποφάσισαν να γαζώσουν με 100 σφαίρες παιδιά 20 ετών που υπηρετούν στην Αστυνομία. Και φυσικά δεν αθωώνουμε κανέναν αστυνομικό που χρησιμοποιεί βία και κάνει κατάχρηση εξουσίας απέναντι σε ανυποψίαστους πολίτες.

Πρέπει όμως και να αποδώσουμε και τα του Καίσαρος το Καίσαρι.

Στον κ. Χρυσοχοΐδη η κυβέρνηση είχε ποντάρει πολλά. Το αίσθημα ασφάλειας του πολίτη και η μάχη κατά της τρομοκρατίας ήταν και είναι από τα βασικά στοιχήματα του Γ. Παπανδρέου και βάζοντας στη θέση του διώκτη τον συγκεκριμένο υπουργό θέλησε να δείξει πυγμή. Ο Μ. Χρυσοχοΐδης θεωρείται γνώστης της υπόθεσης της τρομοκρατίας, έχει πολύ στενές σχέσεις με ξένες μυστικές υπηρεσίες, είναι άνθρωπος οργανωτικός και σίγουρα έχει κάποιο συγκεκριμένο πλάνο για την εξάλειψη του φαινομένου. Έστω κι αν η εξάρθρωση της «17Ν» έγινε από μια τυχαία έκρηξη στα χέρια του Σ. Ξηρού, ο κ. Χρυσοχοΐδης είχε καταφέρει να οργανώσει μια ισχυρή και σύγχρονη αντιτρομοκρατική ομάδα που είχε στεγανά και δεν ήταν μια υπηρεσία «μπάτε σκύλοι αλέστε».

Με αυτά, λοιπόν, τα εύσημα πήρε τη θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη και με στόχο να κερδίσει το στοίχημα της ασφάλειας της κοινωνίας και φυσικά να φτιάξει το δικό του ηγετικό προφίλ για τη διεκδίκηση της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ στην μετά Παπανδρέου εποχή, όποτε αυτή έλθει.

Είκοσι ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων του προσπάθησε να δείξει ότι έχει σχέδιο. Την πάτησε άσχημα, όμως. Βιάστηκε να δείξει έργο, βιάστηκε να παίξει με τα Media, εμφανίστηκε υπερόπτης και αλαζονικός και τώρα πληρώνει τα επίχειρα της αλαζονείας του.

Λάθος πρώτο: Έδιωξε τον αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας με τρόπο που προκάλεσε υποψίες ότι τα …Εξάρχεια «αποφασίζουν για τις αλλαγές στην Κατεχάκη». Γιατί όμως δεν προχώρησε στην αντικατάστασή του αφήνοντας ακέφαλη την ΕΛ.ΑΣ.; Γιατί άφησε να διαρρέονται φήμες για «γενικό ξήλωμα», ακόμη και του «Αττικάρχη» Ραχωβίτσα, τον οποίο είχε σήμερα δίπλα του στη συνέντευξη τύπου; Πώς θα λειτουργήσει μια ηγεσία της Αστυνομίας που βρίσκεται υπ’ ατμόν;

Λάθος δεύτερο: Που είναι ο γενικός γραμματέας του υπουργείου να τρέξει το «μαγαζί»; Χάθηκε κι αυτός στη διαδικασία των συνεντεύξεων και της επιλογής των ικανών;

 Λάθος τρίτο: Αμέσως ανέβασε τον πήχυ των στόχων της κυβέρνησης και από χθες προσγειώθηκε ανώμαλα. Πρώτα στήνεις το μαγαζί και μετά μιλάς για έργο. Ο κ. Χρυσοχοΐδης, εγκλωβισμένος στην εικόνα του εξήγγειλε μέτρα για τα Εξάρχεια, επικήρυξε τους αντιεξουσιαστές – τρομοκράτες, ανακοίνωσε παντού περιπολίες και το δόγμα «Δημοκρατία με πυγμή» και όχι σε άβατα. Οι τρομοκράτες του έστειλαν πληρωμένη απάντηση.

Λάθος τέταρτο: «Στον πόλεμο δεν πας με λιανοντούφεκα ». Ο ίδιος δεν είχε πει ότι η Αστυνομία είναι διαλυμένη, δεν έμεινε έκπληκτος από τα Σώματα Ασφαλείας που εμφανίζουν μια άθλια εικόνα; Πώς λοιπόν ζητάς από μια Αστυνομία σε αυτό το χάλι να πολεμήσει τους τρομοκράτες; Πρώτα φτιάχνεις την ΕΛ.ΑΣ., αγοράζεις όπλα και υλικοτεχνική υποδομή, οργανώνεις την Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία, εκπαιδεύεις το κατάλληλο προσωπικό και μετά σηκώνεις το λάβαρο του πολέμου κατά των τρομοκρατών.

 Η ύβρις πληρώνεται…Και η τιμωρία είναι ότι η Ελλάδα έγινε... Καμπούλ, ότι δηλαδή κατηγορούσαν την προηγούμενη κυβέρνηση...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 28/10/2009 14:18:43

    Μην ανησυχειτε. εχει φιλους αντιεξουσιαστες με τους οποιους συνομιλει και θα τα καταφερει. Χιχιχιχιχιχιχι!

    • loretta avatar
      loretta @ Νίκος 28/10/2009 21:32:31

      Ξερω οτι ειναι ασχετο με το θεμα αλλα ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΓΙΝΟΤΝΑ ΧΑΜΟΣΣΣΣΣΣΣ!

      ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΔΕΝ ΗΤΝΑ ΟΤΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ!!!

      Η ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

      ΟΛΟΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΛΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ....ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ!


      ΑΝΤΩΝΗ ΓΕΡΑ!! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΡΧΗΓΟ.

  2. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 28/10/2009 14:50:26

    Ο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΣΚΑΣΕΙ ΜΙΑ
    ΤΡΑΚΑΤΡΟΥΚΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
    ΤΟΒΑΛΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ.
    ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΓΗΘΕΙ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ EUROTSOPANHS 28/10/2009 15:25:24

      Ναι αλλά πήρε και βαρβάτη αποζημίωση ως θύμα τρομοκρατικου χτυπήματος.

      • vaax avatar
        vaax @ Strange Attractor 28/10/2009 15:58:10

        ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.
        ΑΛΛΟ ΠΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΚΛΙΜΑ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΤΑ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

      • Justin Case avatar
        Justin Case @ Strange Attractor 29/10/2009 03:00:18

        αμα παίζει αυτό τόχει στήσει...

  3. Brand X avatar
    Brand X 28/10/2009 14:57:45

    Κατάλαβα καλά? Eάν δεν ειχαν γίνει τα παραπάνω λάθη δεν θα είχε γίνει και η επίθεση των Κατσαπλιάδων.

  4. o allos avatar
    o allos 28/10/2009 15:05:46

    ψάχτε για κίνητρο, να βρείτε ποιος σκοτώνει...
    ξαφνικά γίναμε η χώρα των super-τρομοκρατικών ομάδων.. Θα τρελαθούμε τελείως;
    αν ψάχνουν κανέναν άλλο, θα τον βρούν σε 5 λεπτά..
    κρίμα τα παιδιά (νέοι/ες και αστυνομικοί) που πληρώνουν με τη ζωή τους τους βρώμικους πολιτικούς..

  5. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 15:26:32

    Στον άνθρωπο Χρυσοχοΐδη έχουν φορτώσει (οι μέντορες του) ένα απάνθρωπο ρόλο, που δύσκολα μπορεί άνθρωπος να τον αντέξει. Γι αυτό διαρρήγνυε τα ιμάτιά του πολλούς μήνες πριν τις εκλογές. Γνωρίζει τα επερχόμενα και ότι θα βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα. Είναι πράγματι βαθιά θλιβερός ο τρόπος που συντρίβονται άνθρωποι για πολιτικές σκοπιμότητες.
    Το ζήσαμε με τον Καραμανλή, φοβάμαι ότι θα το ζήσουμε και με τον Χρυσοχοΐδη πολύ χειρότερα. Το σύστημα ισοπεδώνει τους ανθρώπους που έχει επωάσει για διεκπεραιωτές του. Οι σκοπιμότητες είναι άνομες, το άτομο που έχει εγκλωβιστεί στα πλοκάμια της εξουσίας, είναι σχεδόν αδύνατον να αμυνθεί ή να διαφοροποιηθεί.
    Όποιος κοιτάξει στα μάτια τον κ. Χρυσοχοΐδη, μπορεί να διακρίνει το επερχόμενο χάος. Τα μάτια αποτελούν την τελευταία αλήθεια του ανθρώπου. Είναι αυτό που συνοδεύει τον άνθρωπο στην αλυσίδα των ενσαρκώσεων. Και το μόνο που δεν μεταδίδουν αυτά είναι δύναμη και αποφασιστικότητα, αλλά τρόμο και απίθανη λύπη. Ίσως το βλέμμα του είναι η τελευταία δυνατότητα για να μας προειδοποιήσει, σε μια ύστατη προσπάθεια να εκφράσει την αλήθεια του βάθους της ψυχής του, το "κατ' εικόνα".
    Γνωρίζω ότι τα δεσμά του Χρυσοχοΐδη στο Μάτριξ είναι τα ίδια με τα δικά μου. Καταδικαστήκαμε να ζήσουμε σε μια εποχή που έχει αποφασιστεί να τρέξει πολύ αίμα. Ανήμποροι, καρφωμένοι στην τάβλα του πεπρωμένου, καταδικασμένοι να γνωρίζουμε αυτό που επέρχεται από πριν, χωρίς δυνατότητες διεξόδου.
    Δεν μπορούμε να διαχωρήσουμε αν είμαστε ορκισμένοι αντίπαλοι, ή βαρυποινίτες στην ίδια γαλέρα. Άνθρωποι που δεν θα δούμε ποτέ ο ένας τον άλλον στα μάτια. Εγώ βλέπω τα δικά του στις φωτογραφίες και βιντεοσκοπήσεις, αυτός βλέπει τα δικά μου μέσα στην ψυχή του, ενώ μας σφίγγει ταυτόχρονα και τους δυο - μαζί με εκατομμύρια άλλους - η ίδια οχιά που λέγεται τρομοκρατία.
    Ο άλλος που ισχυρίστηκε "ποινήν εκτίω", δεν είδε τίποτε, δεν έπαθε τίποτε, δεν κατανόησε το μέγεθος της καταδίκης. Εγώ κι ο Μιχάλης ξυπνάμε με μια κόκκινη κουρτίνα στα μάτια. Μας την έχουν περάσει άλλοι. Όλοι βλέπουν την ίδια κουρτίνα κάθε μέρα στις τηλεοράσεις, νομίζοντας ότι πρόκειται για παραμύθι. Συγχέουν τα φιλμ με τις ειδήσεις, το πραγματικό με το φανταστικό.
    Βέβαια ο Μιχάλης δέχεται περισσότερο χλευασμό από εμένα. Γνωρίζω όμως ότι και οι δυο πονάμε και οι δυο σερνόμαστε. Γιατί ρε Μιχάλη τέτοια καταδίκη; Πότε θα δούμε τον ήλιο σε ένα κόσμο που η πολιτική ήταν ένας μόνο εφιάλτης που πέρασε;

    • Edo avatar
      Edo @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 16:18:32

      @Μποτίλια στο πέλαγος

      http://www.antinews.gr/?p=20022
      "Είναι προφανές ότι, ενόψει της ψήφισης ενός δύσκολου προϋπολογισμού, σε μια κυβέρνηση, όπως η σημερινή, που υπάρχουν πολλοί άπειροι υπουργοί, και που ακόμα δεν έχουν βγει ούτε καν τα Προεδρικά Διατάγματα για την ανασύνταξη των –νέων- υπουργείων, ο Μ. Χρυσοχοΐδης, ως ένας εκ των εμπείρων υπουργών καλείται να σηκώσει ένα σημαντικό επικοινωνιακό βάρος. Πόσο μάλλον, να πείσει την κοινή γνώμη ότι σε έναν τομέα όπως η δημόσια ασφάλεια, το κύρος της οποίες έχει πληγεί σοβαρά, η σημερινή κυβέρνηση θα βάλει τάξη. Στο κέντρο της επικοινωνιακής προσπάθειάς του είναι να πείσει ότι η «επιχείρηση Νόμος και Τάξις» θα είναι αποτελεσματική και δίχως υπερβολική χρήση βίας".

      • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο Πέλαγος @ Edo 28/10/2009 16:27:43

        Αυτά γράφω. Στην ουσία με αυτήν την πρακτική επέρχεται στο κοινωνικό σώμα αγκύλωση για να δεχτεί και το ΔΝΤ. Θύμα της τρομοκρατίας είμαστε όλοι μας.
        Ποιος ασχολείται σήμερα με τους λοιπούς της κυβέρνησης, με αυτά που κλιμακώνουν οι Βρυξέλλες, με την οικονομική διάλυση της χώρας, που θα συμπαρασύρει κι άλλους ζωτικούς τομείς (παιδεία, υγεία, κοινωνική περίθαλψη, άμυνα) στο φαλιμέντο;

        • Vachus avatar
          Vachus @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 17:06:30

          Mποτίλια τονίζεις την ουσία του ζητήματος. Το θέμα της τρομοκρατίας είναι στην ουσία μια πολύ απλή υπόθεση.
          Just follow the money.

  6. Edo avatar
    Edo 28/10/2009 15:28:33

    94 καλυκες απο δυο Καλασνικωφ που δεν φαίνεται να έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί?

  7. Edo avatar
    Edo 28/10/2009 15:29:24

    Ο Μ Χρυσοχοΐδης προανήγγειλε νέο σχέδιο αντι-εγκληματικής και αντι-τρομοκρατικής πολιτικής, το οποίο θα παρουσιαστεί σύντομα.

    «Η Ελλάδα δεν θα γίνει επικράτεια φόβου. Η Δημοκρατία δεν τρομοκρατείται και η κυβέρνηση δεν διαπραγματεύεται με τρομοκράτες», δήλωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι «οι τρομοκράτες θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη».

    Πρόσθεσε ότι τα αστυνομικά τμήματα είναι χώροι εξυπηρέτησης πολιτών και δεν θα γίνουν φρούρια με λήψη έκτακτων μέτρων.

    «Όσοι ερμηνεύουν τις πρωτοβουλίες μας ως πολιτική όξυνσης, δεν αντιλαμβάνονται το μέγεθος του προβλήματος» τόνισε, προσθέτοντας ότι δεν χωρούν ιδεοληψίες και στερεότυπα όταν στο στόχαστρο μπαίνουν νέοι άνθρωποι.

    «Τα θύματα ήταν νέοι άνθρωποι που είχαν πρόσωπο και ταυτότητα σε αντίθεση με τους τρομοκράτες. Γαζώθηκαν 20χρονα παιδιά με εκατό σφαίρες και από τύχη δεν είχαμε νεκρό.

    » Κάθε μέτρο και κάθε πρωτοβουλία μας στοχεύει στο να είμαστε κοντά στον πολίτη και να τον υπηρετούμε. Και έτσι δεν αποδεχόμαστε τις έννοιες της όξυνσης ούτε και θα υιοθετήσουμε ποτέ τη στάση της αδράνειας απέναντι σστο καθήκον μας» τόνισε.

    Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε ότι το χτύπημα είχε σχεδιαστεί αρκετές μέρες πριν, όπως άλλωστε αποδεικνύουν όλες οι κινήσεις τους, με στόχο να υπάρξουν θύματα.

    Μάλιστα, όπως συμπλήρωσε ο υποστράτηγος Γιάννης Ραχοβίτσας οι τρομοκράτες είχαν κλέψει τις μοτοσικλέτες το 2000 τη μία, ενώ τις άλλες δύο λίγες εβδομάδες πριν την επίθεση.

    «Αυτή η προετοιμασία δείχνει ότι οι τρομοκράτες δεν έλαβαν αφορμή από τη χτεσινή ανακοίνωση επικήρυξης με το ποσό των 600.000 ευρώ τριών καταζητουμένων και ήδη καταδικασθέντων ατόμων» τόνισε.

  8. Edo avatar
    Edo 28/10/2009 15:35:22

    Χυσοχοΐδης: «Αυτή η προετοιμασία (σ.σ. της επίθεσης στο ΑΤ Α.Παρασκευής) δείχνει ότι οι τρομοκράτες δεν έλαβαν αφορμή από τη χτεσινή ανακοίνωση επικήρυξης με το ποσό των 600.000 ευρώ τριών καταζητουμένων και ήδη καταδικασθέντων ατόμων».

    Ο Χρυσοχοΐδης μάλλον προσπαθεί να δικαιολογήσει την υπερβολική βιασύνη που επέδειξε αμα τη αναλήψει του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, με επιχειρήσεις στα Εξαρχεια και μπαράζ εξαγγελιών για τρομοκρατία, Δεκέμβριο, κ.ο.κ.

  9. Edo avatar
    Edo 28/10/2009 15:37:08

    "Ο υποστράτηγος Γιάννης Ραχοβίτσας οι τρομοκράτες είχαν κλέψει τις μοτοσικλέτες το 2000 τη μία, ενώ τις άλλες δύο λίγες εβδομάδες πριν την επίθεση".

    Δεν μας λέει ο Ραχωβίτσας με την ευκαιρία, γιατί στα περισσότερα από τα προηγολυμενα κτυπήματα (πχ αμερικάνικη πρεσβεία 1/2007) δεν βρήκε η ΕΛΑΣ ποτέ τα μέσα διαφυγής των τρομοκρατών (μηχανές);

    • zaza avatar
      zaza @ Edo 28/10/2009 21:53:11

      good point!!!!! μάλλον δεν θα πάρουμε ούτε σε αυτό απάντηση

  10. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2009 15:38:56

    "Ο ίδιος δεν είχε πει ότι η Αστυνομία είναι διαλυμένη, δεν έμεινε έκπληκτος από τα Σώματα Ασφαλείας που εμφανίζουν μια άθλια εικόνα;"
    Ωραίος ο προστάτης υπουργός. Να σε κάψω γιάννη, να σ'αλείψω λάδι.
    Όχι μόνο στράφηκε εναντίον των υφισταμένων του αλλά ήταν σαν να έκανε ανοικτή πρόσκληση σε κάθε ενδαφερόμενο ήτοι: Το αφεντικό τρελάθηκε, είμαστε σε διάλυση, μπάτε σκύλοι και αλέστε.

  11. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2009 15:42:06

    Φάκτορα η φωτό είναι εξαιρετική

    • vaax avatar
      vaax @ Orestios 28/10/2009 15:59:05

      ΣΩΣΤΟΣ!!!!

  12. Edo avatar
    Edo 28/10/2009 15:43:14

    Οπα, τώρα βγήκε και η Ντόρα να εισπραξει κέρδη από την τρομοκρατία.

    "Αποτρόπαια τρομοκρατική πράξη χαρακτήρισε την επίθεση στο αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής, η βουλευτής και υποψήφια πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Ντόρα Μπακογιάννη.

    Όπως είπε, "πρέπει να μας βρει όλους ενωμένους σε μία ουσιαστική απάντηση". Τόνισε δε, ότι "η ελληνική κοινωνία δεν μπορεί και δεν πρόκειται να δεχθεί τέτοιες πράξεις". Παράλληλα, υπογράμμισε ότι πρέπει να πούμε ένα μεγάλο "όχι" στους τρομοκράτες, στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι μπορούν με ένα καλάσνικοφ να γαζώνουν και να παίρνουν τη ζωή νέων ανθρώπων, την ώρα που κάνουν τη δουλειά τους."

  13. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 28/10/2009 15:46:15

    Κύριε Γκόλντστάιν...παίξατε με τη φωτιά και καήκατε.

    Απαιτούνται πλέον μέτρα δοιμασμένα για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας.

    Ως πρότυπο είναι η αντίδραση της Γερμανικής Αστυνομίας στην ομάδα Μπάιντερ-Μάινχοφ. Για όσους γνωρίζουν δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω. (Δεν αναφέρομαι στις "αυτοκτονίες τους" αλλά στην προσπάθεια συλληψής τους που απέδωσε)


    Το ΠΑΣΟΚ φαινομενικά είναι πανίσχυρο και η ΝΔ-ΛΑΟΣ στηρίζουν απόλυτα την πάταξη της τρομοκρατίας. Έχεις κύριε Γκόλντασταιν το 85% των πολιτικών δυνάμεων από πίσω σου.

    Η Αθήνα, είναι στην ουσία ένα χωριό. Όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας και είναι διανόητο να υπάρχουν πιστολέρο με "καινούργια" καλάσνικοφ και ουδείς να μη γνωρίζει τα κανάλια αγοράς τους.

    Για να μη τρελαθο΄με δηλαδή. Οπότε πρέπει να αναμένονται αποτελέσματα σε πολύ άμεσο διάστημα. Εκτός εάν κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ παίζουν "Γερμανικό σύστημα".

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ Dubai Expatriate 28/10/2009 15:55:11

      Αγαπητέ φίλε, μια και αναφέρεις το παράδειγμα, μήπως γνωρίζεις πως δολοφονήθηκε ο νεαρός αστυνομικός, όταν εκτελέστηκε ο Grams στο Bad Kleinen;
      Μήπως γνωρίζεις για ποιο λόγο δολοφονήθηκε ο διευθύντής της Deitsche Bank Herrhausen, και ο διευθυντής της Treuhand Roweder;
      (Μια απ' τα ίδια).
      Και μήπως έχεις ακούσει για κάποια τακίμια 17 Ν. και RAF;
      Η τρομοκρατία αποτελεί διεθνή συνωμοσία κατά της ανθρωπότητος με κοινό επιχειρησιακό κέντρο.

      • Vachus avatar
        Vachus @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 17:09:09

        Σωστός! Απλά να δούμε πότε θα το καταλάβουμε οι Έλληνες αυτό το πράγμα.

  14. vaax avatar
    vaax 28/10/2009 15:54:56

    Λάθος τέταρτο: «Στον πόλεμο δεν πας με λιανοντούφεκα ». Ο ίδιος δεν είχε πει ότι η Αστυνομία είναι διαλυμένη, δεν έμεινε έκπληκτος από τα Σώματα Ασφαλείας που εμφανίζουν μια άθλια εικόνα; Πώς λοιπόν ζητάς από μια Αστυνομία σε αυτό το χάλι να πολεμήσει τους τρομοκράτες; Πρώτα φτιάχνεις την ΕΛ.ΑΣ., αγοράζεις όπλα και υλικοτεχνική υποδομή, οργανώνεις κτλ


    ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ?

    ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΟ ΠΡΩΗΝ Υ.Δ.Τ. ?

    ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ?


    ΜΙΧΑΛΑΚΙ...... ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙς!!
    ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ!!
    ΠΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ.

    • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο Πέλαγος @ vaax 28/10/2009 15:58:04

      Φτάνει ένα φτυάρι να τους σπάσει τα κεφάλια. Το χέρι λείπει. Και η καθαρή πρόθεση.

      • vaax avatar
        vaax @ Μποτίλια στο Πέλαγος 28/10/2009 16:00:37

        ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ.
        ΑΣ ΕΙΧΕ ΜΥΑΛΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ vaax 28/10/2009 16:06:49

          Δεν έκανα ποτέ λόγο για αυτοδικία. Σαν επαγγελματίας οικοδόμος γνωρίζω ότι φτυάρια έχει και η αστυνομία.
          Ο Έλληνας πολίτης είτε έχει είτε δεν έχει μυαλό δικαιούται αυτό να παραμείνει μέσα στο κρανίο του.

        • Observer avatar
          Observer @ vaax 28/10/2009 16:49:40

          Ρε συ Μποτίλια, στη γερμανική εισαγγελία δουλεύεις οικοδόμος?
          Τους γνωρίζουν, έλεγες στο προηγούμενο άρθρο και τώρα λες ότι λυπάσαι και συμπονάς τον Υπουργό?
          Με έχεις καταμπερδέψει.

        • Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
          Μποτίλια στο Πέλαγος @ vaax 28/10/2009 17:20:50

          Δεν ισχυρίστηκα ότι δουλεύω για την Γερμανική Εισαγγελία, αλλά ότι συνεργάζομαι μαζί της. Δεν έχω εργασιακή σχέση, είμαι ενεργός πολίτης, που συνειδητά στοχοποιεί, καταδιώκει και κλιμακώνει ποινικοποίηση για τους νταβατζήδες του οικοδομικού κλάδου. Επειδή περιφέρομαι σε πολλά εργοτάξια έχω ευρεία εικόνα και έχω φροντίσει να πάνε κάποιοι πίσω από κάγκελα. Δυστυχώς δεν έχω μπορέσει να καταδικαστούν πολιτικοί, οι οποίοι ενέχονται στις απάτες, διότι οι εισαγγελείς προωθούν τους αντίστοιχους φακέλους μόνο μετά πάροδο ετών, όταν οι εμπλεκόμενοι πολιτικοί έχουν αποκτήσει ασυλία. Έχω επίσης χτυπηθεί με δυο καρτέλ ναρκωτικών που δρουν στον χώρο της ελληνικής νεολαίας. Έχω απειληθεί με βια πρόσωπο με πρόσωπο, τηλεφώνησα στην αστυνομία από κινητό και τους είπα - αν θέλουν - να έλθουν έγκαιρα για να μην παραλάβουν σμπαράλια.
          Στο πρώτο σχόλιο αναφέρθηκα στο κ. Χρυσοχοΐδη ως υπουργό. Από πολύ παλιά έχω καταγγείλει εδώ συγκάλυψη του εγκλήματος, όχι μόνο από αυτόν - από όλους. Ας μου κάνει μήνυση. (Τα στοιχεία μου έχω δημοσιοποιήσει επανειλημμένα και εδώ, είναι στη διάθεση του διαχειριστού προς πάσα ζήτηση). Στο δεύτερο σχόλιο αναφέρθηκα στον Μιχάλη, ως άνθρωπο. Άνθρωπο που αγαπώ, συμπαθώ και πονάω, γνωρίζοντας πως αναπτύσσονται τα τριαντάφυλλα στα θερμοκήπια. Αγάπησα και ταυτίζομαι με το λιβάδι. Είναι το μόνο που αξίζει σε αυτόν τον ντουνιά.

  15. Orestios avatar
    Orestios 28/10/2009 16:37:39

    Οι ευθύνες του προστάτη υπουργού είναι τεράστιες. Χωρίς σχέδιο και ορμόμενος από συναισθήματα για τους "φίλους" του ολίσθησε στην φθηνή δημαγωγία από τη θέση του υπουργού. Ο πολίτης δεν χρειάζεται αυτού του είδους την αντιπαραγωγική πολιτική των τηλεοπτικών αστέρων.

  16. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 28/10/2009 16:57:52

    Πολύ καλό άρθρο, πολύ καλός τίτλος.
    Ούτε στον πόλεμο πάς με λιανοτουφεκα, ούτε προκαλείς τον εχθρό αν δεν μπορείς αν τον αντιμετωπίσεις. Αλλά βεβαια, δεν πυροβόλησαν τον κο Χρυσοχοϊδη, τους αστυνομικούς πυροβόλησαν.

  17. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 28/10/2009 17:10:49

    Συμφωνω και εγω οτι τον Χρυσοχοιδη τον τρωει ο υπερβαλλων ζηλος που εδειξε με την αναληψη του υπουργειου.Αν συνεχισει ετσι θα μεινει μονος χωρις την υποστηριξη των υφισταμενων του αλλα και της κοινωνιας γενικοτερα.

  18. koxlias avatar
    koxlias 28/10/2009 18:13:56

    Βρε παιδια Ο Βουλγαρακης πηρε 200,000 ευρωπουλα απο την

    στρακατρουκα στο ποδηλατο.

    το δηλωσε και στο ποθεν εσχες του

    Το 2004 τα εισοδήματά τους εκτοξεύονται.............
    ,,,, Εντυπωσιακό είναι επίσης το γεγονός ότι μέρος αυτών των εισοδημάτων - και για την ακρίβεια 200.000 ευρώ - προέρχεται από την αποζημίωση που εισέπραξαν (195,5 χιλιάδες ευρώ ο κ. Βουλγαράκης και τα υπόλοιπα η σύζυγός του) για εις βάρος τους «τρομοκρατική ενέργεια»!



    μη λεμε και οτι θεμε.

  19. «Κασσάνδα» avatar
    «Κασσάνδα» 28/10/2009 18:21:14

    Μετά τον Μάκη έχουμε και το Λάκη να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα, καλά που δεν μας έβγαλε ακόμα τον ξηρό στο skype.

  20. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 28/10/2009 18:59:31

    Μιά κοπέλα 20 ετών στην σκοπιά...

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 28/10/2009 19:09:53

    -Τι μας κάνει εντύπωση; η επίθεση;
    Μα ζούμε σε μια χώρα που η άσκηση βίας καταδικάζεται σε σχέση με το θύμα, είτε είσαι επαναστάτης είτε είσαι δολοφόνος και φασίστας.
    Οταν ΜΜΕ, κανάλια και κλόουν των πανηγυριών υμνούν τη βία δεν έχεις το ηθικό πλεονέκτημα της αντίδρασης.
    -Τα λιανοτούφεκα;
    Μα έτσι είναι όλη η χώρα και στον ιδιωτικό και στον δημόσιο βίο. Εξαιρέσεις φωτεινών φωτοβολίδων από προσωπικές εξάρσεις σε ένα αποχαυνωμένο κοινωνικό σύνολο.
    Ποτέ μια ομάδα δεν επιβαβρεύτηκε σε αυτή τη χώρα για την οργάνωση τη λειτουργία την εικόνα, επαίνους στον ηρωισμό του ατόμου έχουμε.
    Είμαστε η χώρα των ηρώων γιατί λειτουργούμε κατά μονάς αλλά θέλουμε το Κράτος Ευρωπαϊκό, τις παροχές εμιράτου, την γυναίκα σπίτι, την γκόμενα "πουτάνα" , στην Τράπεζα λεφτά και τα παιδιά Θεούς.
    Όταν όμως κάτσει η στραβή γιατί δεν έχεις μηχανοργάνωση (πληροφορίες και διαχείριση) σχεδιασμό (πρόγραμμα) λειτουργία (πρόγραμμα) πέφτουμε από τα σύννεφα και απορούμε....

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Ιθαγενής 28/10/2009 19:16:43

      Και που ειναι η σταση της υπευθυνης πολιτειας απεναντι στα καναλια;
      Σε συζητηση στη Γαλλικη Βουλη περυσι για τα γεγονοτα στην Ελλαδα ο Σαρκοζυ αφου εξεφρασε την υποστηριξη του στην ελληνικη κυβερνηση ειπε οτι στις δημοκρατιες η κυβερνηση αποφασιζεται απο τις εκλογες και οχι στους δρομους και οι ταραχοποιοι επιδιωκουν την ανατροπη νομιμης εκλεγμενης κυβερνησης.Ειπε δηλαδη για λογαριασμο του Καραμανλη αυτο που δεν ειπε ο ιδιος που απεφυγε να εγκαλεσει το ΣΥΡΙΖΑ για αποπειρα ανατροπης του πολιτευματος για να μη στενοχωρηθουν οι αριστεροι.
      Συζητηση στη γαλλικη Βουλη για τα επεισοδια της Ελλαδος εγινε,συζητηση στην ελληνικη Βουλη δεν εγινε ποτε ουτε και δικαστικη ερευνα.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 28/10/2009 19:19:13

        Την υπεύθυνη πολιτεία δυστυχώς για την χώρα την ανακαλύπτεις στα παράθυρα των καναλιών που δεν έχουν άδεια τα καημένα ακόμα.....

    • sinn avatar
      sinn @ Ο Ιθαγενής 28/10/2009 19:28:26

      -Οταν ΜΜΕ, κανάλια και κλόουν των πανηγυριών υμνούν τη βία...

      Στον ΑLPHA o Σρόιτερ μιλάει για το σχέδιο των "εκτελεστών".

  22. aggelos avatar
    aggelos 28/10/2009 19:40:12

    Το ΠΑΣΟΚ νομίζει ότι ακόμη είναι αντιπολίτευση και ότι κυβερνούν τα γαλάζια πόκεμον του Καραμανλή. Μακάρι να κάνουν κάτι γιατί καταντά γραφικό όλο να ακούμε δηλώσεις και τελικά να μη γίνεται τίποτα. Τελικά είχε δίκιο ο Χρυσοχοϊδης: Καμπούλ γίναμε!

  23. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 28/10/2009 20:05:35

    Αναρωτηθήκατε γιατί ο ένας αστυνομικός, που στη συνέχεια τραυματίστηκε, εμπόδισε το συνάδελφό του, που είχε στοχεύσει τον τρομοκράτη, να ρίξει;

    Γιατί η αστυνομία είναι όμηρος της παρακμιακής lifestyle (ακρο)Αριστεράς του ΣΥΡΙΖΑ, του Λαζόπουλου, της Ελευθεροτυπίας, του Καλαμούκη και του Πιτσιρίκου του Αλαφούζου. Δηλαδή, του 5% (και ούτε) του ελληνικού λαού, από τους οποίους 80% μένουν μεταξύ Γηροκομείου Αθηνών και Αγ. Στεφάνου (και όχι δυτικότερα των Τουρκοβουνίων).

  24. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 28/10/2009 20:15:55

    Ίσως να το έκανε για να αποφύγει τα χειρότερα στην κατάσταση που ήταν, αν κατάλαβα καλά πρέπει να ήταν κάτω στο έδαφος και οι δύο απέναντι σε καλασνικοφ. Θα τους έριχναν τότε και άλλες ριπές που θα ήταν τελειωτικές.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ αλλενάκι 28/10/2009 20:18:47

      Εξαλλου δεν είπε ακριβώς ότι τον εμπόδισε, είπε ότι τραυματιζόμενος και ο άλλος έπεσε πάνω του και τον κλόνισε (αν κατάλαβα καλά).

  25. Νίκος avatar
    Νίκος 28/10/2009 20:22:30

    ΜΑρκο, δεν καταλαβες νομιζω. Επεσε επανω του διοτι τραυματιστηκε οχι διοτι ηθελε να τον εμποδισει(!). Δεν ξερω απο που το συναγεις αυτο.

  26. ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
    ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ 28/10/2009 21:02:59

    Ένα γνωρίζω.Οι τρεις επικυρηγμένοι είχαν στην παρέα άλλους δύο εκ των οποίων ο ένας συνελήφθη και φιλοξενείται από το Ελληνικό Δημόσιο.Λέγεται Δημητράκης.Ποιος μπορεί τώρα να μου εξηγήσει πως είναι δυνατόν να μην έχει εξαρθρωθει η τρομοκρατία στη χώρα? Νά'χαμε να λέγαμε...

  27. andr3as avatar
    andr3as 28/10/2009 21:51:15

    ακριβώς αυτό - στη χώρα του ρουφιάνου (οχι του ηλεκτρονικού - άλλα του ορίτζιναλ) τίποτε δεν μένει κρυφό...
    δεν γίνεται να μην τους ξέρουν.
    τα περι εξαρχείων,επικυρηχθέντων κτλ είναι θέατρο σκιών για τους ιθαγενείς...
    κάτι άλλο παίζει και σίγουρα έχει να κάνει με πολλά λεφτά - άλλωστε οι ιδέες έχουν πεθάνει χρόνια τώρα...

  28. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 28/10/2009 22:08:55

    Από όλα τα σημεία της ανάρτησης το πιο σωστό είναι αυτό που αναφέρεται στην εκδίωξη Τσιάτουρα χωρίς λόγο, στην ουσία. Αυτό είναι που προκάλεσε την επίθεση. Ένιωσαν πάλι ισχυροί, ένιωσαν την κοινωνική κάλυψη, ένιωσαν την ηθική αδυναμία του "συστήματος".

    Δεν θυμάμαι ποιος έλεγε εδώ και ξανάλεγε τη φράση κλειδί "μα τον Παπαχρήστο, μα τον Παπαχρήστο;". Ε, ναι, τον Παπαχρήστο. Δεν κατάλαβα. Γιατί όχι τον Παπαχρήστο. Όταν ο Παπαχρήστος πάει να βγάλει το κράνος του αστυνομικού και όχι μόνον δεν περνάει κάποιους μήνες στη φυλακή για αυτή του την ενέργεια, αλλά "καταφέρνει" να εκδιωχθεί και ο αρχηγός μιας Αστυνομίας που... τόλμησε να βάλει χέρι "στον Παπαχρήστο", ε, τότε, να μην περιμένουμε πολλά στον "αγώνα κατά της τρομοκρατίας".

    Θα πρέπει να φανεί κοινωνική αποφασιστικότητα και όχι κοινωνικός συμπλεγματισμός απέναντι σε φαινόμενα όπως "ο Παπαχρήστος". Να το πούμε με απλά λόγια: Μια ομάδα είναι όλοι αυτοί. Μας το είπε και ο Λαζόπουλος "τα παιδιά" θα τσαντιστούν. Εμποτισμένα με άσβηστο μηδενιστικό μίσος για όλη την κοινωνία, δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτε άλλο.

    Το πανεπιστημιακό άσυλο, η εκδίωξη Τσιάτουρα, όλα αυτά έχουν έναν κοινό παρανομαστή: Τη σχεδόν ενσυνείδητη δημιουργία ηθικού και κοινωνικού χώρου για πόλεμο κατά του ελληνικού κράτους. Η μεγάλη πλάκα είναι ότι πολλοί συμφωνούμε ότι υπάρχει πρόβλημα με το ελληνικό κράτος, αλλά οι μόνοι που κάνουν κάτι εναντίον του είναι αυτοί που δεν θέλουν τίποτε σε αντικατάσταση του κράτους αυτού. Όλοι οι υπόλοιποι θέλουν ένα καλύτερο ελληνικό κράτος, "τα παιδιά", όμως, κατά Λαζόπουλο, δεν θέλουν τίποτα. Κάποιοι άλλοι όμως θέλουν άλλα στη θέση τού ελληνικού κράτους: οι φιλτραρισμένοι άνθρωποι των "φίλων" μας των ξένων, που κινούν τα νήματα, μαζί με τη χρηματοδότηση των οργανώσεων αυτών.

    Πίσω από όλα αυτά υπάρχει, εκτός από την μειωμένης δυνάμεως ξενοκίνητη συνομωσία, η μεγάλη, τεράστια ανοησία των εδώ δικών μας που νομίζουν ότι δίνοντας κοινωικό και πολιτικό άλλοθι "στον Παπαχρήστο" προσφέρουν οποιαδήποτε υπηρεσία. Καλά θα κάνει ο κάθε καλοπροαίρετος "Παπαχρήστος" να καταλάβει ότι η χούντα τελείωσε και το υπάρχον ελληνικό κράτος θα στρώσει χωρίς ένοπλη ή ηθική βία (σαν κι αυτή που πήγε να ασκήσει με το φίλο του τον Κούλογλου). Καλά θα κάνει ο κάθε Χρυσοχοϊδης να καταλάβει ότι δεν μπορεί να δίνει κάλυψη στον κάθε "Παπαχρήστο" να κάνει τα δικά του.

    Το πρόβλημα όμως ξέρετε ποιο είναι τελικά; Ότι αυτοί που κάνουν κουμάντο στο κράτος μας δεν διαθέτουν μέσα τους την ηθική νομιμοποιήση να χτυπήσουν ή να περιορίσουν αυτούς που κινούνται ενάντια στο κράτος μας. Κι αυτό γιατί γνωρίζουν και οι ίδιοι ότι είναι εκεί για τη λαφυραγώγηση του κράτους και όχι για την πραγματική προστασία του πολίτη. Η λύση, κατά τη γνώμη μου, είναι η ριζική μείωση της εξουσίας του κράτους. Μιλούν όλοι με αποτροπιασμό για την αυτοδικία, όμως είμαι βέβαιος ότι η ύπαρξη δυνατότητας αυτοδικίας θα περιορίσει πάρα πολύ την παρανομία. Θα παίζουμε τότε επί ίσοις όροις με την "τρομοκρατία", με το έγκλημα, με τη λαθρομετανάστευση. Αφού το κράτος μας αποδεικνύεται κάθε μέρα ανίκανο, αφού δεν φαίνεται ορατό το ενδεχόμενο να γίνει καλύτερο, μήπως να επιστρέψει στους πολίτες ένα μέρος της εξουσίας που τους πήρε; Με πρώτο το δικαίωμα της αυτοάμυνας;

  29. parsifal avatar
    parsifal 28/10/2009 23:15:17

    Συνολικά το post ειναι σωστό. Αλλη μια φορά ανώτατος κρατικός υπάλληλος (υπουργός) ξεκινά "παίγνιο" υψηλού επιπέδου και "προδίδεται" απο την απαράδεκτη ποιότητα και συγκρότηση των μηχανισμών του (βλ. Οτσαλάν κ.α)
    Ομως, καιρός είναι να σταματήσει αυτή η παπάρα που τείνει να γίνει ...αξίωμα περί Χρυσοχοίδη που εχει στενές σχέσεις με ξένες μυστικές υπηρεσίες γιατί ειναι προσβλητικό (αλλο υπονοεί και οχι "σχέσεις")
    Επίσης, τα περί γενικού Γραμματέως είναι δωρεάν : Την περίοδο της 17 Ν ο τότε ΓΓ (Ευσταθιάδης) ζούσε ...σε αλλο πλανήτη και αυτό δεν εμπόδισε την ΔΑΕΕΒ να αποδώσει. Πρόκειται για "ειδικές επιχειρήσεις" με συνωμοτικούς κανόνες, διακριτικές κινήσεις και οι πολλοί Γραμματείς και Φαρισαίοι δεν ωφελούν.
    Ξήλωμα χρειάζεται, οργάνωση, πληροφορίες και εκπαίδευση του μπουλουκιού πιτσιρικάδων που μπήκαν με πανελλαδικές στην ΕΛΑΣ, παιδάκια που ανεύθυνοι Διοικητές ΑΤ "κατανέμουν" σε αποστολές των οποίων αγνοούν τους βασικούς κανόνες. Θα ελθουν πολύ χειρότερες καταστάσεις γιατί συνάδει η προχειρότητα και η διάλυση της ΕΛΑΣ με την μοναδική στην Ευρώπη εξαρση βίαιων ομάδων που αξίζει να αναλυθεί. Τι συμβαίνει ? Η ανεργία και η ανέχεια πλήττουν την νεολαία στις ευρωπαικές χώρες σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και μάλιστα χωρίς το προστατευτικό δίχτυ της οικογένειας. Γιατί εδώ εμφανίζεται αυτή η πρωτοφανής επιθετικότητα που μόνον στα Δεκεμβριανά ( τα γνήσια) γνώρισε ο τόπος ? Ποιοί ειναι αυτοί που αμφισβητούν ενόπλως την κυριαρχία του συντεταγμένου κράτους στον δρόμο και τις γειτονιές ? Η ΟΠΛΑ είχε στόχους οταν το εκανε, υπήρχε πόλεμος, πόλεμος με τον κατακτητή και τους ενόπλους συνεργάτες του, αυτοί οι αλήτες τι επιδιώκουν και για ποιόν ?

  30. Skeptikos avatar
    Skeptikos 29/10/2009 09:29:27

    Στιγμές τρόμου έζησαν δύο ανήλικες μαθήτριες στην πόλη των Ιωαννίνων όταν ξαφνικά έγιναν στόχος σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άγνωστό τους αλλοδαπό, που τις πλησίασε από πίσω και άρχισε να τις θωπεύει σε διάφορα σημεία του σώματός τους!
    Αναστατωμένα τα δύο κορίτσια, το έβαλαν στα πόδια και επιχείρησαν να καταφύγουν στο σπίτι της μίας, όταν ξαφνικά ένας άλλος αλλοδαπός όρμησε κατά πάνω τους και άρχισε να χτυπάει μία από αυτές στο πρόσωπο!
    Αμέσως μετά, οι δύο δράστες έσπευσαν να εξαφανιστούν. Οι μαθήτριες ενημέρωσαν τους γονείς τους και μαζί κατέφυγαν στην αστυνομία, όπου υπέβαλαν μηνύσεις σε βάρος αγνώστων. Λίγες ώρες αργότερα, ο πρώτος από τους δράστες εντοπίστηκε από αστυνομικούς βάσει τις περιγραφής που είχαν κάνει τα θύματα.
    Όμως, προσπάθησε να αποφύγει τη σύλληψη και αντιστάθηκε χρησιμοποιώντας βία κατά των αστυνομικών. Τελικά, όμως, συνελήφθη και προσήχθη στο τμήμα, όπου αναγνωρίσθηκε από τις παθούσες. Οι αστυνομικοί αναζητούν τώρα και τον άγνωστο μέχρι στιγμής συνεργό του που χτύπησε την μία από τις μαθήτριες.

    ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ Ή ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ?

  31. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 29/10/2009 11:18:57

    Μια κορυφαία παράλειψη της πολιτικής ανάλυσης της «νέας τρομοκρατίας» είναι ότι αγνοεί τη «νέα πραγματικότητα». Έχουμε πλέον την ταξική ανατροπή στα στρατόπεδα: Γόνοι της μεσαίας (ή και ανώτερης) αστικής τάξης βάλλουν ανοιχτά εναντίον του προλεταριάτου, χωρίς κανένας εκπρόσωπος (λέμε τώρα ...) του τελευταίου να αντιδρά!

    Το ότι το προλεταριάτο είναι ένστολο δεν αρκεί πια για να ερμηνεύσουμε την οποιαδήποτε τρομοκρατική ενέργεια στο συμβολικό επίπεδο. Το χτύπημα είναι μετωπικό από άεργους επαγγελματίες της βόλεψης εναντίον εργαζόμενων ανθρώπων που αμοίβονται με μισθούς πείνας.

    Η αμηχανία είναι πρωτίστως κοινωνική και όχι των «μηχανισμών» - ιδεολογικών τε και βίαιων. Και η αμηχανία αυτή μας καθηλώνει σε μια παθητική παρακολούθηση της δράσης άλλων: των μεν, που δεν έχουν ούτε συνεκτική ιδεολογία ούτε άλλο ενδιαφέρον πέραν της προσωπικής τους ικανοποίησης και των δε που θεωρούν εαυτόν ακλόνητο φαβορί, εισέρχονται στον αγωνιστικό χώρο για να κερδίσουν χωρίς αγώνα και χωρίς να έχουν μπει στον κόπο να κατασκοπεύσουν τον αντίπαλο που υποτιμούν αταλείωτα, αλλά και που δε συνέρχονται όταν συνειδητοποιούν ότι τα πράγματα είναι ζόρικα.

    Κι ακούμε στο τέλος τον προπονητή να κάνει τη δήλωση: «ξεχνάμε ό,τι έγινε, κοιτάμε τον επόμενο αγώνα τώρα!»

    • parsifal avatar
      parsifal @ antiathlitikos 29/10/2009 12:31:34

      Δεν κόβουμε την συνήθεια να αναλύονται τα πάντα με ορους μπάλλας ? Ποιοί ειναι ποιοί στην ανάλυση σου ?

      • antiathlitikos avatar
        antiathlitikos @ parsifal 29/10/2009 12:46:23

        Προς τι η ενόχληση σου parsifal; Ένα ... "αντιαθλητικό" σχόλιο δε μπορεί παρά να εμπεριέχει και μπάλλα. Anyway. Λοιπόν:

        Οι μεν: οι "νέοι τρομοκράτες".
        Οι δε: το οργανωμένο κράτος - εκπροσωπόυμενο από την αστυνομία εν προκειμένω.
        Ο προπονητής: ο Προστάτης του Πολίτη, τώρα ο Χρυσοχοϊδης
        Οι θεατές: εμείς.

  32. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 29/10/2009 13:07:21

    Ανοχή ίσον συνενοχή τάδε έφη ακαδημαικός ΚΑΡΓΑΚΟΣ ,σε νουθεσία πρός τον τηλεπερσόνα δημοσιογράφο ΣΤΡΑΤΗ ΛΙΑΡΕΛΗ ,μόνο που ο εν λόγω ΣΤΡΑΤΗΣ ,το φτύσιμο απο τον ακαδημαικό το εξέλαβε ώς βροχή και κοιτούσε το ταβάνι του στούντιο για να δεί απο που στάζει.
    και για όσους δεν κατάλαβαν απο συζητηση στην τηλεόραση για την ανοχή(συγκαληψη δική μου άποψη) των ραδιτηλεοπτικών μέσων και της κοινωνίας σε παραβατικές συμπεριφορές .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.