#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/02/2011 13:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν ο λαός διεκδικεί, καταργεί τα Μνημόνια εξουσίας

ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΓΕΝΝΗΤΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΓΕΡΣΕΩΝ

Από τη μία στην άλλη αραβική χώρα, μοιάζει να μεταπηδά η σπίθα των αντικαθεστωτικών διαδηλώσεων (αναμοχλεύοντας την εσωτερική αντιπαράθεση και στο Ιράν, αν και μη αραβική χώρα).

Παρότι κάθε χώρα έχει και δικά της χαρακτηριστικά, υπάρχουν σημαντικά κοινά στοιχεία: Εκρηκτική ανεργία, κυρίως μεταξύ των νέων, εκτεταμένη διαφθορά, ανυπαρξία δημοκρατικών, συνδικαλιστικών, πολιτικών ελευθεριών.

Το σύνολο των καθεστώτων διακρίνεται για ενεργή στήριξη και συμμετοχή στα ευρύτερα γεωπολιτικά σχέδια στην περιοχή, καθώς βρίσκονται σε γεωστρατηγικά σημαντικές θέσεις, και για την πολιτική των καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων που ακολούθησαν, ανηλεώς, ξεπουλώντας τον πλούτο των λαών τους, τους οποίους βύθισαν, με γρήγορο ή αργό βήμα, στη φτώχεια.

Η υποκρισία περισσεύει, όλες αυτές τις μέρες, καθώς πρώην «καλοί σύμμαχοι», όπως ο Μπεν Αλί ή ο Χόσνι Μουμπάρακ, γίνονται ανεπιθύμητοι, όταν ο λαός βρίσκεται πλέον στο δρόμο και διεκδικεί, αποδεικνύοντας ότι έχει δύναμη και ότι δεν υπάρχουν «αιώνιες εξουσίες».

Μπροστά στο ενδεχόμενο περαιτέρω ριζοσπαστικοποίησης, ξένες και εγχώριες δυνάμεις ελίσσονται με παραχωρήσεις για να εκτονώσουν τη λαϊκή δυσαρέσκεια και αναζητούν νέα πρόσωπα για την εξουσία (π.χ. Μπάρανταϊ για την Αίγυπτο), «παζαρεύοντας» ακόμη και με τον ισλαμιστικό παράγοντα, χρησιμοποιώντας τον ταυτόχρονα και ως φόβητρο.

Αν και οι λαοί μπορεί να πετύχουν κάποιες βελτιώσεις στην καθημερινότητά τους, μέσα από τους αιματηρούς αυτούς αγώνες, το κατά πόσον η τελική κατάληξη της αλυσιδωτής αυτής έκρηξης θα έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τους ίδιους μένει να φανεί.

Η αναλυτικότερη παρουσίαση της κάθε χώρας αποδεικνύει του λόγου το αληθές:

ΑΛΓΕΡΙΑ



Αρση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης μέχρι το τέλος του μήνα προανήγγειλε η αλγερινή ηγεσία, δεσμευόμενη για «δημοκρατικές μεταρρυθμίσεις και πολιτικά δικαιώματα». Εχοντας, ήδη, αναστείλει την αύξηση των τιμών σε αλεύρι, ζάχαρη και λάδι, και προμηθευόμενη περίπου 1,75 τόνων σιταριού, προκειμένου να καταφέρει να συγκρατήσει την τιμή του, η ηγεσία υπό τον Αμπντελαζίζ Μπουτεφλίκα (τον οποίο επέβαλε ο στρατός από το 1999) επιχειρεί να κατευνάσει τη λαϊκή οργή που ξέσπασε το διήμερο 5 - 6 Ιανουαρίου με 3 νεκρούς και περισσότερους από 300 τραυματίες. Εκτοτε τα πνεύματα είναι εξαιρετικά τεταμένα.

Από τα μέσα του '90, και ενώ σε εξέλιξη βρισκόταν αιματηρός εμφύλιος ισλαμιστών - στρατού (200.000 νεκροί) η Αλγερία, που έχει τα 8α αποθέματα φυσικού αερίου στον κόσμο, υπογράφει συμφωνία με το ΔΝΤ και την Παγκόσμια Τράπεζα. Προχωρά σε ιδιωτικοποιήσεις σημαντικών οικονομικών τομέων (ηλεκτρισμός, νερό, υδρογονάνθρακες), υπογράφει «στενή συνεργασία» με την ΕΕ, ενεργειακές συμφωνίες με τη Ρωσία και ο στρατός της συνεργάζεται με το ΝΑΤΟ. Χαρακτηρίζεται ως «αναπτυσσόμενη οικονομία». Στη χώρα των 35.423.000, με τη δημοκρατία «βιτρίνας», η ανεργία κυμαίνεται στο 10%. Οι νέοι, κάτω των 25 χρόνων, που αποτελούν το 70% του πληθυσμού, πλήττονται περισσότερο, με 21,5%.

ΤΥΝΗΣΙΑ



Με αλλεπάλληλες υπαναχωρήσεις, η «μεταβατική» κυβέρνηση προσπαθεί να «απαντήσει» στα αιτήματα που επίμονα θέτει ο λαός με απεργίες και διαδηλώσεις, επισημαίνοντας ότι δε «βλέπει ούτε σε επίπεδο προσώπων, ούτε σε επίπεδο κεντρικών πολιτικών και οικονομικών επιλογών να υλοποιούνται αλλαγές». Είναι προφανές ότι τίποτε δεν έχει ακόμη λήξει, παρά την οικονομική και γενικότερη βοήθεια που οι ξένες δυνάμεις (ΗΠΑ, ΕΕ, Βρετανία, Γαλλία κ.λπ.) έδωσαν στη «μεταβατική κυβέρνηση», εξαίροντας, ταυτόχρονα, ξεδιάντροπα «το θάρρος του τυνησιακού λαού» (των 219 νεκρών και 510 τραυματιών των διαδηλώσεων), για τον οποίο, επί δεκαετίες, αδιαφορούσαν στηρίζοντας το καθεστώς Μπεν Αλί.

Στην Τυνησία (10.383.577 πληθυσμός, 55% ανεργία στους νέους, συνολικά 30%), την «πλέον ανταγωνιστική οικονομία της Αφρικής» κατά την έκθεση του ΟΟΣΑ, και το «παράδειγμα προς μίμηση» κατά το ΔΝΤ, όπου οι δείκτες ανθούσαν (4,8% ανάπτυξη, σειρά ιδιωτικοποιήσεων), στις 17 Δεκεμβρίου στο Σίντι Μπουζίντ, ο 26χρονος πτυχιούχος - πλανόδιος πωλητής Μουχάμαντ Μπουαζίζι αυτοπυρπολήθηκε απελπισμένος πυροδοτώντας κύμα διαδηλώσεων και απεργιών για «Ελευθερία, Ψωμί, Αξιοπρέπεια». Η δωρεάν Παιδεία, Υγεία και τα βοηθήματα δεν μπόρεσαν να εξισορροπήσουν την αντιλαϊκή λαίλαπα και την καταπίεση του Μπεν Αλί της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, που ήταν μόλις ο δεύτερος ηγέτης της χώρας, μετά τον Μπουργκίμπα και την ανεξαρτησία από τη Γαλλία το 1956!

ΛΙΒΥΗ



Η σπίθα έφτασε και στη Λιβύη, όπου διαδηλώσεις και συγκρούσεις σημειώνονται από την Τρίτη. Οι συγκεχυμένες πληροφορίες συγκλίνουν ότι οι νεκροί ξεπερνούν τους 200, ενώ οι τραυματίες είναι εκατοντάδες. Οι διαδηλωτές φέρονται να ζητούν, εκτός από δημοκρατικές και ατομικές ελευθερίες, υλοποίηση των δεσμεύσεων για οικιστικά προγράμματα και καταπολέμηση της ανεργίας που έφτασε στο 21%, σε λίγα μόλις χρόνια. Η νέα κατάσταση για τα 6.420.000 πληθυσμό (αν και απέχει από την αθλιότητα που επικρατεί σε άλλες αραβικές χώρες) οφείλεται στη «στροφή» της ηγεσίας Καντάφι προς τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις και τις καλές σχέσεις με τους ιμπεριαλιστές.

Μια στροφή, που, προφανώς, ήταν το αντάλλαγμα για την άρση του εμπάργκο (είχε επιβληθεί το 1988 μετά τη βομβιστική επίθεση σε αεροσκάφος της «Panamerican» στο Λόκερμπι της Σκοτίας, όπου σκοτώθηκαν 270 άνθρωποι που αποδόθηκε σε λιβυκές μυστικές υπηρεσίες) σε βάρος της χώρας το 2003. Είχε προηγηθεί ο αμερικανικός βομβαρδισμός της Βεγγάζης (45 στρατιώτες νεκροί, 15 πολίτες) το 1986 με πρόσχημα έκρηξη σε ντισκοτέκ στο Βερολίνο, και αιτία τη διαμάχη για τα λιβυκά χωρικά ύδατα στον κόλπο Σίντρα.

Η αποκήρυξη των όπλων μαζικής καταστροφής και η παράδοση των υπόπτων για την επίθεση στο Λόκερμπι οδήγησαν σε αποκατάσταση διπλωματικών σχέσεων με τις ΗΠΑ (2006), σειρά επενδύσεων του αμερικανικού, ιταλικού, ισπανικού, γαλλικού, βρετανικού, ρωσικού και ιαπωνικού κεφαλαίου στη χώρα (πετρέλαιο και εξοπλιστικές συμφωνίες), που συμπληρώθηκαν, φυσικά, από ιδιωτικοποιήσεις περίπου 100 κρατικών επιχειρήσεων. Επίσης, έλαβε σημαντική χρηματική βοήθεια από την ΕΕ, το 2010, για να «αναχαιτίζει» τα μεταναστευτικά κύματα. Ο Καντάφι ήρθε στην εξουσία το 1969, ανατρέποντας τον βασιλιά Ιντρίς, και συνέστησε 12μελές Επαναστατικό Συμβούλιο (αμετάκλητο) και 1.500 Λαϊκές Επιτροπές (εκλέγονται ανά 4 χρόνια), από όπου προέρχεται το Κοινοβούλιο.

ΑΙΓΥΠΤΟΣ



Εκατοντάδες χιλιάδες συμμετείχαν στις συγκεντρώσεις «Νίκης» για τη συμπλήρωση μίας εβδομάδας από την εκδίωξη Μουμπάρακ (έτερο καλό «σύμμαχο» όσων σήμερα εξαίρουν τον «αγώνα του αιγυπτιακού λαού» - 365 νεκροί, 5.500 τραυματίες - και μέλος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς) από την εξουσία, αλλά και ως υπενθύμιση ότι ο αιγυπτιακός λαός περιμένει ακόμη να ικανοποιηθούν τα αιτήματά του: Αρση του καθεστώτος έκτακτης ανάγκης, συνταγματικές μεταρρυθμίσεις, ελεύθερες εκλογές, αλλαγή οικονομικής πολιτικής. Αιτήματα που θυμίζουν με απεργίες οι εργαζόμενοι. Αν και η στάση των Αιγυπτίων απέναντι στο στρατό, που ανέλαβε τα ηνία της χώρας «μεταβατικά», διακρίνεται από συγκατάβαση για ιστορικούς λόγους (όλοι οι πρόεδροι, από την ανεξαρτησία 1953 μέχρι σήμερα, προέρχονται από το στρατό, Μουχάμαντ Ναγκίμπ, Γκαμάλ Αμπντέλ Νάσερ, Ανουάρ Σαντάτ, Χόσνι Μουμπάρακ), η κατάσταση είναι εύθραυστη.

Ο στρατός, με ελιγμούς, επιδιώκει να λήξουν απεργίες και κινητοποιήσεις. Η αστική τάξη της Αιγύπτου συνεργάζεται με το ΔΝΤ από το 1991, έχοντας, πλέον, μόνο 149 κρατικές επιχειρήσεις (έχουν ιδιωτικοποιηθεί περισσότερες από 500 με μεγάλη βοήθεια και από USAID), έχοντας βιώσει το μεγαλύτερο «άνοιγμα» της ψαλίδας των κοινωνικών ανισοτήτων την τελευταία δεκαετία, με 20% κάτω από το όριο της φτώχειας, 7 εκατομμύρια παιδιά να υποσιτίζονται, 150% αύξηση στις τιμές των βασικών προϊόντων και έχοντας «εκρηκτική ανεργία στη νεολαία» (κατά το ΔΝΤ) που φθάνει το 30% (συνολικά 9,8%). Είναι εξαιρετικά πολύτιμη, για τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις λόγω της γεωστρατηγικής (ελέγχει τη διώρυγα του Σουέζ, συμφωνία ειρήνης με το Ισραήλ το 1979) και συμβολικής της σημασίας (η μεγαλύτερη αραβική χώρα με 80 εκατομμύρια πληθυσμό και τεράστια επιρροή σε όλη την αραβική κοινή γνώμη).

ΥΕΜΕΝΗ



Καθημερινές αντικαθεστωτικές διαδηλώσεις συγκλονίζουν τη χώρα, τις τελευταίες δύο εβδομάδες ενώ ο Αλί Αμπντουλάχ Σάλεχ «παζαρεύει» την υποστήριξη των ισχυρότατων ενόπλων φυλάρχων. Μέχρι στιγμής, οι διαδηλώσεις καταμετρούν τουλάχιστον 13 νεκρούς. Οι διαδηλωτές ζητούν αποχώρηση του Σάλεχ από την εξουσία (την οποία κρατά από το 1978 ως Πρόεδρος της Β. Υεμένης, παρά τις εκλογικές παρωδίες που διοργανώνει), συνταγματική διασφάλιση ελευθεριών και αντιμετώπιση της ανεργίας και της φτώχειας. Η μεγαλύτερη ένταση επικρατεί στο νότο, όπου τίθεται και αίτημα απόσχισης.

Η Υεμένη είναι, σήμερα, η φτωχότερη αραβική χώρα. Με πληθυσμό, κατά προσέγγιση, 23.580.000, το 46% είναι κάτω των 15 χρόνων, η ανεργία κυμαίνεται στο 65% και σχεδόν το σύνολο του πληθυσμού ζει κάτω από το όριο της φτώχειας. Το 1990, η Λαϊκή Δημοκρατία του νότου ενώθηκε με τον, κυρίως, ισλαμιστικό βορρά. Εμφανίστηκε το ΔΝΤ και η Παγκόσμια Τράπεζα, και η «δομική προσαρμογή» οδήγησε σε ιδιωτικοποιήσεις, μείωση βοηθημάτων, περικοπές σε Υγεία - Παιδεία. Η Υεμένη είναι εξαιρετικά σημαντική για τον αμερικανικό ιμπεριαλισμό, που χορηγεί εκατομμύρια δολάρια «βοήθειας» ετησίως για αντιμετώπιση της «αλ Κάιντα», που έχει βρει πρόσφορο έδαφος στις ισλαμιστικές αντιλήψεις των φυλάρχων, που καλλιεργήθηκαν ως όπλο απέναντι στον «κομμουνιστικό κίνδυνο». Βρίσκεται στην είσοδο προς την Ερυθρά Θάλασσα, συνορεύει με τον «στρατηγικό σύμμαχο» τη Σαουδική Αραβία, και διαθέτει το Αντεν, την «εμπορική πύλη προς την Ασία», όπως έλεγαν οι Βρετανοί αποικιοκράτες.

ΙΟΡΔΑΝΙΑ



Επτά συνεχόμενες Παρασκευές, διαδηλωτές ζητούν συνταγματικές μεταρρυθμίσεις, για εκλογή κυβέρνησης και ελευθερίες, και για μέτρα κατά της εντεινόμενης φτώχειας, που οφείλεται και στην «οικονομική προσαρμογή» μέσα από ιδιωτικοποιήσεις, περικοπές βοηθημάτων κ.λπ. υπό τις οδηγίες του ΔΝΤ, από τα μέσα του '90. Αντιδρώντας γρήγορα, και κινητοποιώντας τους φυλάρχους που αποτελούν κύριο μοχλό της εξουσίας του, ο βασιλιάς Αμπντάλα προχώρησε σε σειρά δεσμεύσεων για θέσεις εργασίας, μισθούς και βοηθήματα, ενώ διόρισε και νέα κυβέρνηση. Δεν έπεισε τους πάντες, αλλά έπεισε την κύρια αντιπολιτευόμενη οργάνωση, τους «Αδελφούς Μουσουλμάνους» που αποφάσισαν «να δώσουν χρόνο και εμπιστοσύνη».

ΙΡΑΚ



Οκτώ χρόνια μετά την ιμπεριαλιστική εισβολή και κατοχή «των προθύμων», στη χώρα που διαθέτει από τα μεγαλύτερα ενεργειακά αποθέματα του κόσμου και μάλιστα επιφανειακά, οπότε είναι πιο επικερδής η εξόρυξή τους, η φτώχεια και η ανεργία σαρώνουν, πλέον, περισσότερο από ό,τι οι επιθέσεις καμικάζι. Ο πληθυσμός του Ιράκ, κατ' εκτίμηση, φτάνει πλέον τα 31.234.000. Το 20% δεν έχει ακόμη πρόσβαση σε ασφαλείς συνθήκες υγιεινής, το 45% σε καθαρό νερό, το 50% έχει ηλεκτρικό μόνο τη μισή ημέρα, το 23% ζει κάτω από το όριο της φτώχειας και τα ποσοστά ανεργίας δεν μπορούν να εκτιμηθούν με ακρίβεια!!!

Ο ιρακινός λαός, έχοντας υποστεί το καθεστώς Χουσεΐν, το φονικό εμπάργκο μετά τον πόλεμο του Κόλπου (4-5 χιλιάδες παιδιά νεκρά το μήνα (!) κατά τον Χάλιντεϊ του προγράμματος βοήθειας του ΟΗΕ) και μετά την εισβολή και κατοχή που σκότωσε τουλάχιστον άλλους 109.000 ανθρώπους, σακάτεψε εκατοντάδες χιλιάδες, και ισοπέδωσε ολόκληρες πόλεις, διαλύοντας υποδομές, είναι πλέον στους δρόμους ζητώντας δουλειά, μέτρα κατά της φτώχειας και της εκτεταμένης διαφθοράς (των δωσίλογων κυβερνώντων). Μέχρι στιγμής, έχουν καταγραφεί τουλάχιστον επτά νεκροί και αρκετοί τραυματίες.

ΜΠΑΧΡΕΪΝ



Η «πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη οικονομία», κατά την αρμόδια επιτροπή ανάπτυξης του ΟΗΕ (2006) όπου κατοικούν 1.234.596 άνθρωποι, αλλά οι 550.000 είναι αυτόχθονες, σείεται από αιματηρές διαδηλώσεις. Η, διά της βίας, απομάκρυνση των διαδηλωτών από την κεντρική πλατεία της Μανάμα - παρεμπιπτόντως πέριξ μαζικά κατοικούν Αμερικανοί - την Πέμπτη, ανέβασε τον αριθμό των νεκρών σε πέντε και των τραυματιών σε περισσότερους από 250. Παράλληλα, ενέτεινε μία από τις χειρότερες πολιτικές κρίσεις, καθώς ο αντιπολιτευόμενος σιιτικός συνασπισμός «αλ Ουαφίκ» απέσυρε τους 18 βουλευτές του από το 40μελές Κοινοβούλιο.

Οι διαδηλωτές, που αντιπροσωπεύουν κυρίως το σιιτικό 70% του συνολικού πληθυσμού, ζητούν υλοποίηση σειράς δεσμεύσεων, που έχει αναλάβει τα τελευταία χρόνια ο βασιλιάς, για προγράμματα ανοικοδόμησης, κυρίως για συνταγματικές ρυθμίσεις υπέρ των ίσων δικαιωμάτων σουνιτών (μειοψηφία από όπου προέρχεται και η βασιλική οικογένεια) και σιιτών και για δρομολόγηση πολιτικών ελευθεριών και αξιόπιστων εκλογών και για περιορισμό της παροχής υπηκοότητας σε ξένους, κυρίως σουνίτες. Η βασιλική οικογένεια (που παραμένει στο θρόνο από το 1797, συνεργαζόμενη με όλους τους κατακτητές) έχει την υποστήριξη του Συμβουλίου Συνεργασίας του Κόλπου και των ΗΠΑ, καθώς είναι στρατηγικός σύμμαχος του αμερικανικού ιμπεριαλισμού: Είναι το λιμάνι του 5ου αμερικανικού στόλου, που περιπολεί στον Κόλπο, και συνδέεται οδικώς με τη Σαουδική Αραβία (που, μάλιστα, απείλησε με στρατιωτική επέμβαση αν η κατάσταση βγει εκτός ελέγχου!).



Προφανώς τα πράγματα στην Ελλάδα είναι καλύτερα. Προφανώς.

Τα περιθώρια αντοχής-ανοχής του ελληνικού λαού είναι μεγαλύτερα.

Το μήνυμα όμως είναι το ίδιο.

Όταν ο λαός διεκδικεί δεν υπάρχουν αιώνιες εξουσίες. Δεν υπάρχουν Μνημόνια-συμβάσεις εκχώρησης εξουσιών και δικαιωμάτων.

Μια σπίθα είναι αρκετή.

Μια σπίθα που για να ανάψει θέλει δουλειά πολύ.

Βανζέτι

Πηγές (μεταξύ άλλων):

http://www.economist.com/node/18175341?story_id=18175341&fsrc=rss

http://www.economist.com/node/18014117

http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6111441&publDate=18/2/2011

http://www.newleftreview.org/?page=article&view=2851

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%99%CE%BF%CF%81%CE%B4%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1

http://iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2414:2011-02-18-09-00-37&catid=89:di-asia&Itemid=287

ΣΧΟΛΙΑ

  1. elsoto avatar
    elsoto 21/02/2011 13:40:01

    An Islamic Revolution Is It on Time?

    http://www.martinarmstrong.org/files/An%20Islamic%20Revolution%20Is%20It%20on%20Time%2001-30-2011.pdf

  2. petros avatar
    petros 21/02/2011 13:40:56

    Στην Ελλάδα δεν γίνεται τίποτα για δύο λόγους
    1) Με τα ελεγχόμενα ΜΜΕ στρέψουν τη μια κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης και διαλύουν τον κοινωνικό ιστό...
    2) Προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τη κοινή γνώμη, με επεισόδια σε γήπεδα που δεν "προλαμβάνονται", με εμπρηστικές δηλώσεις και διασπορά φανατισμού ανάμεσα σε φανατικούς οπαδούς, ώστε να αλληλοεξοντωθούν τα πιο δυναμικά ( άνεργα ή στα όρια της φτώχειας ) στρώματα της κοινωνίας, δηλαδή η νεολαία.

    Δεν είναι τυχαίο ότι οι αθλητικές εφημερίδες των διαπλεκόμενων ρίχνουν λάδι στη φωτιά, για να στραφεί αλλού η προσοχή του ελληνικού λαού, δηλαδή, στις αναμετρήσεις ποδοσφαιρικών ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ και στους χρυσοπληρωμένους με εκατομμύρια ευρώ ποδοσφαιριστές , χρήματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΝΑΣ ΜΕΣΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ 50 ΧΡΟΝΙΑ ! Ποια ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΑ, μετά το Δεκέμβρη του 2008, προσπαθούν να βγάλουν στους δρόμους των φανατικών των ομάδων και να έχουμε θύματα ; Κι αν πάρει το πρωτάθλημα ο χ ή ο ψ, πόσο πριμ θα βάλει στη τσέπη του ο μέσος κάφρος οπαδός ; ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ! Ξυπνήστε... Μη παίζετε το παιχνίδι της ΠΑΡΑΕΞΟΥΣΙΑΣ, μην πέφτετε στην παγίδα του θεάματος, ενώ έρχεται ξεπούλημα της Ελλάδος για 10 χρόνια, διπλασιασμός της ανεργίας, νέες μειώσεις, απολύσεις, ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ...

    • Misha avatar
      Misha @ petros 21/02/2011 14:28:41

      Ο Μαρινάκης είναι κουμπάρος της Ντόρας και μετοχος στο Σκάι.
      Το φούντωμα του οπαδικού χουλιγκανισμού εντάσσεται στην επιχειρηση αποπροσανατολισμού.
      Η αντιπολιτευση συνολικά, πρέπει να κάνει την αποκαλυψη Στρος -Καν ΣΗΜΑΙΑ, και να μην ασχολείται με τίποτε άλλο πλήν της προδοσίας ΓΑΠ.
      Αντί για καλημέρα να ακούγεται η λέξη Γουδή.

  3. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 21/02/2011 13:44:15

    "Η νέα κατάσταση για τα 6.420.000 πληθυσμό (αν και απέχει από την αθλιότητα που επικρατεί σε άλλες αραβικές χώρες) οφείλεται στη «στροφή» της ηγεσίας Καντάφι προς τις καπιταλιστικές αναδιαρθρώσεις και τις καλές σχέσεις με τους ιμπεριαλιστές".

    Δε χρειαζόταν να αναφέρεις άλλες πηγές.
    Έφτανε ο ¨ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ"
    Στη Συρία δε ξεσηκώθηκαν, άρα περνάνε καλά. Ισως επειδή δεν την στηρίζουν οι Ιμπεριαλιστικές δυνάμεις.

  4. Tem avatar
    Tem 21/02/2011 13:48:16

    Κάποια στιγμή θα ξυπνήσει ο αποχαυνωμένος λαός. Ελπίζω σύντομα.

  5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 21/02/2011 13:49:54

    ΑΝΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΓΑΠ!!!.ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥΣ, ΕΝΑΣ ΕΝΑΣ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ. ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΓΑΠ ΟΤΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ,ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΣ.ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΦΥΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΛΩΤΗ.

  6. karenin avatar
    karenin 21/02/2011 13:52:55

    Η λύση για την Ελλάδα θα είναι καθαρά καθεστωτική. Ο ΓΑΠ θα διατηρείται στην εξουσία όσο θα υπάρχει το ελειμα εναλλακτικής λύσης. Κάτι που σύμφωνα με πληροφορίες έρχεται να καλύψει το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ. Ο Σ. Πεπονης, ο Α. Παπαδόπουλος και άλλα στελέχη που έμειναν στο περιθώριο απο Σημίτη και ΓΑΠ
    θα πρωτοστατήσουν στην ίδρυση ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.
    Στην κίνηση αυτή αναμένεται απο την κυβέρνηση να προσχωρήσουν Παπουτσής, Βενιζέλος, Κακλαμάνης, Ρέππας, Χρυσοχοίδης. Απο την ΝΔ Δήμας και Αβραμόπουλος με Παυλόπουλο. Απο τους διαγραφέντες Παπαχρήστος και Σακοράφα. Κοινή συνισταμένη η κεντρώα πολιτική προέλευση, το άφθαρτον με την μη συμμετοχή σε σκάνδαλα, και η σεμνή διαβίωση χωρίς να έχουν προκαλέσει την κοινωνία. Επίσης κοινή πολιτική διαπίστωση τους κάνει να εκτιμούν ότι με το μνημόνιο έκλεισε ο μεταπολευτικός κυκλος, και Πασοκ και ΝΔ
    στην συνείδηση του κόσμου είναι τελειωμένα.
    Υ.Γ Στην χθεσινή Καθημερινή ο Γιαναράς σαν εκπρόσωπος του πνευματικού και ακαδημαικού κόσμου τους κάλεσε και επίσημα να έρθουν στο πολιτικό προσκήνιο.

    • drider avatar
      drider @ karenin 21/02/2011 14:12:15

      @ karenin - Δεν υπάρχει περίπτωση να πραγματοποιηθεί η σύγκλιση που αναφέρεις...

      • cveng avatar
        cveng @ drider 21/02/2011 14:34:10

        υποψιαζομαι οτι ειναι ειρωνικο το σχολιο του παντως...

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ karenin 21/02/2011 14:23:30

      H Πανεπιστημιακή "πνευματική" ηγεσία πλην μετρημένων στα δάχτυλα είναι γνήσια τέκνα του πιο σκληρού καθεστωτισμού και κατεστημένου.
      Ακόμη κι εκείνοι που προβάλλουν τον πιο ακραίο αντικονφορμισμό.
      Αυτό απλώς είναι το εμπόρευμα που πουλάνε.
      Είναι αυτοί που ξεκοκκάλισαν τα δις των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων -να μη ξεχνάμε και το 25% Εθνική συμμετοχή- που έγιναν βίλες, εξοχικά και κότερα χωρίς ίχνος ωφέλειας για τη χώρα.
      Είναι αυτοί που αναπαράγουν το Λούμπεν Καθηγητικό κατεστημένο με τα παιδιά , τις γυναίκες και τις κόρες τους, αρνούμενοι να ανοίξουν τις πόρτες των ΑΕΙ σε καταξιωμένους επιστήμονες Έλληνες του εξωτερικού.

    • popolaros avatar
      popolaros @ karenin 21/02/2011 14:48:47

      Ότι το πασοκ θα 'σπάσει' είναι δεδομένο.
      Το πότε είναι το ερώτημα.

  7. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 21/02/2011 13:53:47

    H κατάσταση στις παραπάνω χώρες, το πολιτισμικό επίπεδο των πολιτών τους, ο θρησκευτικός φονταμενατλισμός που πολλές από αυτές βιώνουν, ο ρόλος του στρατού, τα ελατήρια των διαμαρτυρόμενων πολιτών καθώς και η στόχευσή τους ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Η σύγκριση εξεγερμένων που Αράβων που υποχρεώνουν τις ανήλικες κόρες τους να παντρεύονται τον υπερήλικα του χωριού με τις περισσότερες καμήλες, πιστεύουν ότι οι χριστιανοί είναι οι "κακοί άπιστοι" και υπακούουν σε εντολές... φυλάρχων είναι τουλάχιστον προσβλητική για τον ελληνικό λαό. Αυτοί που εξεγέιρονται εκεί, είναι τα "αδέλφια" όσων σέρνουν γριές γυναίκες στα πεζοδρόμια του Αγ.Παντελεήμονα, της Φωκίωνος Νέγρη και της Πλατείας Βικτωρίας για να τους κόψουν την αλυσίδα από το λαιμό. Το να θέλουμε να πέσει ο ΓΑΠ είναι ένα θέμα. Το να βλέπουμε στις εξεγέρσεις των Αράβων το πρότυπο που ιποτίθεται ότι πρέπει να ακολουθήσουμε για να επιτύχουμε την πτώση του ΓΑΠ, είναι ένα άλλο θέμα, που χρήζει άμεσα, κατά τη γνώμη μου, ψυχιατρικής βοήθειας.

  8. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 21/02/2011 13:55:23

    Και έτσι είναι. Όπως το λέεει ο τίτλος του άρθρου. Όταν οι λαοί αντιστέκονται, όταν οι πολίτες αντιδρούν, όταν αγωνίζονται, τα μνημόνια καταρρέουν. Στην Τυνησία και την Αίγυπτο όμως, ο αγώνας δόθηκε στους δρόμους. Το ίδιο γίνεται και στις άλλες χώρες. Και σκοτώνονται άνθρωποι. Και δεν το βάζουν κάτω.

    Εδώ στην Ελλάδα όμως, ελάχιστοι κατεβαίνουν στο δρόμο. Οι περισσότεροι φοβούνται και ελπίζουν ότι ο ταχυδρόμος δεν θα τους κτυπήσει τη πόρτα. Αρνούνται να ακούσουν ότι κτυπάει τη πόρτα της πατρίδας. Δεν αντιλαμβάνονται ότι όταν η χώρα χάνει κυριαρχία και απαξιώνεται, όλοι χάνουν.

    Την τετάρτη, πόσοι θα βρίσκονται στο δρόμο; Εγώ μια φορά θα είμαι εκεί.

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Αρματιστής 21/02/2011 14:32:20

      Στις Δημοκρατίες τη λύση τη δίνουν οι εκλογές.
      Οποιαδήποτε άλλη λύση θυμιζει το " ο λύκος στην αντάρα χαίρεται".
      Μπορεί κάποιος να μου δώσει το σχέδιο μιας εξέγερσης στην Ελλάδα?
      Θα είναι κάτι σαν τα Δεκεμβριανά του 2008 σε μεγαλύτερη διάρκεια και ένταση?
      Πολλοί εραστές της εξέγερσης μαζεύτηκαν εδώ μέσα.
      Ποιός θα κάνει κουμάντο?
      Θα αναδείξει το πεζοδρόμιο τη νέα Πολιτική ηγεσία?
      Ας τελειώνει το πανηγύρι.
      Η δυσαρμονία μεταξύ κυβερνήσεως και εκλογικού σώματος όταν καταγραφεί με όλους τους τρόπους τότε η λύση είναι η προκήρυξη εκλογών και όχι η ...χαρά του κάθε αναρχικού.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 21/02/2011 15:07:01

        Αναρχικούς λέγαν και τους κατοίκους Κερατέας αλλά είναι οι πιο σωστοί πολίτες. Και κάργα παράνομοι αυτοί που πήγαν να τους φορέσουν τη χωματερή στο κεφάλι.
        Αλλά αυτοί δε χρειάστηκαν σχέδια εξέργεσης, απλά βρήκαν την ομοψυχία και9 το θάρρος και μαζί με το νομικό/δικαστικό αγώνα τους, βγήκαν οι ίδιοι μπροστά και απέτρεψαν προς το παρόν τα παράνομα σχέδια των νεοταξικών εργολάβων στην περιοχή τους.

        Μην ψάχνουμε για σχέδια, οι κοινωνικές ζυμώσεις, η συνειδητοποίηση, το θάρρος και η ομοψυχία φέρνουν τις ανατροπές. Κι όποτε έρθουν. Προκάτ σχέδια σημαίνουν ψεύτικες εξεγέρσεις, και φοβάμαι ότι αυτό μάλλον ισχύει σε κάποια εξεγερμένα κομμάτια της Μ.Ανατολής.

      • Misha avatar
        Misha @ ΣΟΝ ΠΕΝ 21/02/2011 15:59:16

        Μανιάταρε Σον Πεν

        Αν νομίζεις πως δημοκρατία είναι να καθορίζουν τις τυχες μας τα επίπεδα των σπρέντς, δλδ ουσιαστικά οι επιθυμίες των διεθνών τοκογλύφων τύπου Σόρος, μάλλον οι λέξεις έχουν χάσει το νόημα τους.

        Το πολίτευμα μας είναι η «ελεύθερη αγορά», κάτι σαν χούντα με αόρατους δικτάτορες.
        Καμμία σχέση με δημοκρατία, με δημοπρασία ίσως...

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 22/02/2011 09:35:03

          misha
          Δε διαφωνώ με την περιγραφή της "Δημοκρατίας" μας ούτε με τη δυνατότητα επαναστατικής ανατροπής.
          Όμως σε τί περιβάλλον θα γίνει.
          Σε περιβάλλον ενός Ελληνικού απομονωτισμού?
          Ποιά εναλλακτική λύση προτείνεται από τους "εγχώριους επαναστάτες" αυτή τη στιγμή?
          Ποιό επαναστατικό πνεύμα διακινείται αυτή τη στιγμή?
          Με ποιό περιεχόμενο?
          Άλλο από το "στάχτη και μπούρμπερη" ή " γαία πυρί μιχθείτω"
          δε γνωρίζω.
          Η ανατροπή του παγκόσμιου οικονομικού στάτους απαιτεί την πρωτοπορία μιας μεγάλης μητροπολιτικής δύναμης.
          Εμείς αν μπορούμε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να γονιμοποιήσουμε τις όποιες νέες ιδέες με τις δικές μας, αν έχουμε τέτοιες.
          Συ είπας σε προηγούμενο σχόλιό σου, σχετικό με τη γαιοστρατηγική νομίζω προς το ΒΙΣ, ότι το παιγνίδι δεν παίζεται με ...γιούργια και έφερες το παράδειγμα των Σέρβων στο Κοσυφοπέδιο.
          Το μόνο ανοιχτό πεδίο πρωτοπορίας που έχει η Ελλάδα να διανύσει, αν έχουμε μυαλό, είναι εκείνο της εκπαιδευτικής αναγέννησης.
          Είμαστε οι κτήτορες μιας ανεπανάληπτης πνευματικής κληρονομιάς.
          Ο κόσμος θα υποδεχόταν με μεγάλη δίψα την αναγέννηση των Ανθρωπιστικών επιστημών που γεννήθηκαν στην Ελλάδα και
          σήμερα αποτελούν το μοναδικό ασφαλή δρόμο εξόδου από τον κυνισμό, τον υλισμό και το νεοπαγανισμό που μας κατακλύζει.
          Σε συνδυασμό μάλιστα με την Ορθόδοξη εσωτερικότητα, που κάνει τα σημερινά υλικά υποκατάστατα της ευτυχίας να φαίνονται γυάλινες χάντρες , δίνεται η δυνατότητα στη Ελλάδα να ανάψει πάλι τη λαμπάδα μιας νέας ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗΣ δύναμης αμφισβήτησης του παγκόσμιου κατεστημένου.
          Δύσκολο? Ναι.
          Είναι όμως ο μόνος δρόμος.
          Δεν έρχεται ποτέ καμία αλλαγή χωρίς ιδεολογική και κυρίως ΗΘΙΚΗ πλατφόρμα.

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ ΣΟΝ ΠΕΝ 21/02/2011 16:22:39

        ΣΟΝ ΠΕΝ

        Επειδή απαντάς σε δικό μου σχόλιο.
        Εγώ δεν μίλησα για ανατροπή του πολιτικού συστήματος, αλλά για ανατροπή του μνημονίου. Και οπωσδήποτε πιστεύω ότι όσοι πιστεύουν ότι το μνημόνιο βλάπτει, δεν πρέπει να μείνουν στα λόγια, αλλά αν μπορούν, θα πρέπει και να το δείξουν στο δρόμο. Και οπωσδήποτε η απεργία της Τετάρτης, δεν θα είναι εξέγερση.

        Τώρα όσο αφορά το πολιτικό σύστημα και το πολιτικό προσωπικό. Πιστεύω να γνωρίζεις τις απόψεις της κοινωνίας. Πλήρης απαξίωση.

        Ακόμη, μη κατηγορείς τις εξεγέρσεις. Και το αστικό σύστημα που όλοι υποστηρίζουμε και το σύνταγμα του 1843 και το σύνταγμα που έχουμε σήμερα (1911) και το πολυτεχνείο και πολλά άλλα για τα οποία αισθανόμαστε περηφάνεια, μέσα από εξεγέρσεις γεννήθηκαν.

        Εύχομαι το μνημόνιο, η δανειακή σύμβαση, η κατοχή, η τρόικα, η κυβέρνηση του ΓΑΠ, η πορεία προς την πλήρη απαξίωση, και τα νέα δεσμα που υφαίνονται για τη πατρίδα μας, ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΕΙΡΗΝΙΚΑ και μέσα από τις διαδικασίες που προβλέπει το σύνταγμα.

        Αν όχι, δεν βλάπτει και η εξέγερση και μην αμφιβάλεις ότι ο λαός θα συνεχίσει να ανέχεται αδιαμαρτύρητα αυτά που συμβαίνουν.

        • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
          ΣΟΝ ΠΕΝ @ Αρματιστής 22/02/2011 09:39:54

          Αρματιστή
          Οι επαναστάσεις, εξεγέρσεις που αναφέρεις είχαν Ηγεσία και περιεχόμενο ιδεολογικό.
          Είχαν και στόχους.
          Ο λαός είχε ομοθυμία στο τί ζητούσε.
          Σήμερα βλέπεις συνθήκες ομοθυμίας ως προς τί θέλουμε?

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ Αρματιστής 21/02/2011 15:02:47

      O λαός δεν κατεβαίνει στον δρόμο γιατί όταν κατέβηκε χλευάστηκε από τους ίδιους απίθανους τύπους οι οποίοι σήμερα απορούν γιατί δεν κατεβάινει ο λαός στον δρόμο!
      Είμαι 38 ετών και θυμάμαι 3 μόνο ΛΑΙΚΕΣ διαδηλώσεις για θέμα που υπερέβαινε το στενό κομματικό πλαίσιο. Οι 2 αφορούσαν τη Μακεδονία-στις αρχές της δεκαετίας του '90-και η άλλη το θέμα των ταυτοτήτων επί Χριστόδουλου. Ασχέτως με το αν κανείς συμφωνεί ή διαφωνεί με το αιτούμενο αυτών των συγκεντρώσεων, οφείλει αν είναι καλόπιστος παρατηρητής να παραδεχτεί ότι επρόκειτο για ό,τι πιο κοντινό στον όρο ΛΑΙΚΗ διαδήλωση. Το σύμβολό που κυριάρχησε και στις 3 ήταν η ελληνική σημαία ενώ και οι 3 συσπείρωσαν ευρύτερα, αγνά λαικά στρώματα.
      Τότε, λοιπόν, τα εκατομμύρια λαού που κατέβηκαν στους δρόμους χλευάστηκαν από τον γνωστό προοδευτικό συρφετό που κυβερνά τη χώρα τα τελευταία 30 χρόνια, ως ρατσιστές, ελληναράδες, Ταλιμπάν, φασίστες κλπ. Αντίθετα οι γνωστές εθιμοτυπικές διαδηλώσεις που οργανώνουν το ΠΑΜΕ, το ΦΕΥΓΑ, η ΑΝΤΑΡΣΙΑ, η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, η ΠΑΣΟΚ-ΔΕΗ, οι φίλοι του Αλέκου Αλαβάνου, οι φίλοι της Καρέτα-Καρέτα και λοιποί γραφικοί σαλτιμπάγκοι έχουν συγκεκριμένο, στενό στόχο: την ικανοποίηση παράλογων και παράνομων συνδικαληστικών αιτημάτων, το ντου στο μνημέιο του Αγνώστου Στρατιώτη, την καύση εγκύων γυναικών, την υπεράσπιση του βαθέος ΠΑΣΟΚ, τη διάσωση της πέστροφας του Αλιάκμονα, την αποποινικοποίηση του χασίς, την ποινικοποίηση της ελληνικότητας, την νομιμοποιήση των ορδών λαθρομεταναστών και στο μέλλον την μονιμοποίησή τους στον Δημόσιο τομέα. Αυτοί λοιπόν οι σαλτιμπάγκοι που μετέτρεψαν τις διαδήλωσεις σε event-για να το πω στη μητρική τους γλώσσα-χουλιγκανισμού προκειμένου να εξυπηρετήσουν τα μικροσυμφέροντά τους, με εγκαλούν τώρα γιατί δεν συμμετέχω κι εγώ στα...σπασίματα. Ευχαριστώ κορίτσια, δεν θα πάρω. Εγώ ούτε έγκυες γυναίκες γουστάρω να κάψω, ούτε να κρεμάσω πανώ "Σούλα σ' αγαπάω" στην Ακρόπολη, ούτε να μαγαρίσω το μνημέιο του Αγνώστου Στρατιώτη, ούτε φυσικά να κάνω πλιάτσικο σε μαγαζία με τους Αλβανούς φίλους μου. Αυτά είναι κόλπα της...Αριστερά και της Προόδου.

      • Misha avatar
        Misha @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 15:30:39

        Επιλεκτικές μνήμες έχεις.
        Στην δεκαετία του 90 έγιναν μεγάλες διαδηλώσεις και για την προδοσία Οτσαλάν και για τους πολέμους του ΝΑΤΟ σε Ιράκ, Αφγανιστάν και ιδιως στην φίλη και ομόδοξη Σερβία με συμμετοχή από όλο το πολιτικό φάσμα.

        • Αστραπόγιαννος avatar
          Αστραπόγιαννος @ Misha 21/02/2011 15:43:49

          Περιέγραψα διαδηλώσεις εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτές ήταν μόνο οι 3 που ανέφερα, ας μην αμφισβητούμε πλέον και τα αυτονόητα. Οι υπόλοιπες μετρούσαν μερικές δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές στην καλύτερη των περιπτώσεων. Και φυσικά αυτό συνέβη επειδή τις οργάνωσαν οι...γνωστοί:το ΠΑΜΕ, το ΦΕΥΓΑ, η ΑΝΤΑΡΣΙΑ, η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, η ΠΑΣΟΚ-ΔΕΗ, οι φίλοι του Αλέκου Αλαβάνου, οι φίλοι της Καρέτα-Καρέτα και λοιποί γραφικοί σαλτιμπάγκοι. Σε διαφορετική περίπτωση είμαι σίγουρος ότι και για τον Οτσαλάν και για την Σερβία, για παράδειγμα, θα είχαν κατέβει εκατομμύρια στους δρόμους. Γενικά, αν και ο κόσμος θα ήθελε να εκφραστεί στο πεζοδρόμιο μόλις ακούει τους πρωτεργάτες των διαδηλώσεων-δηλαδή τις δυνάμεις της ψευτοαριστεράς και της ψυετοπροόδου-γυρίζει πλευρό και παραγγέλνει και μια πίτσα. Τελικά είναι οι λεγόμενες προοδευτικές δυνάμεις που έκαναν τον Έλληνα καναπεδάτο και τώρα τον βρίζουν γι' αυτό. Αυτό κι αν είναι κατόρθωμα.

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 16:04:00

            Αστραπόγιαννε, βλέπεις ό,τι νομιζεις πως σε βολεύει.
            Η αποτελεσματικότητα της συγκέντρωσης 5000 αποφασισμένων αρβανιτών στην Κερατέα αποδεικνύεται απείρως μεγαλύτερη από τα εκατομμύρια των συγκεντρωμένων για το Μακεδονικό.

            Παρεμπιπτόντως να σου πω , μια και είμαστε κοντά ηλικιακά, πως ήμουν παρών σε όλες τις συγκεντρώσεις που αναφέρθηκαν και σε άλλες τόσες, και έχω μέτρο συγκρισης.

          • Αστραπόγιαννος avatar
            Αστραπόγιαννος @ Misha 21/02/2011 16:21:06

            Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Εγώ δεν μίλησα για την αποτελεσματικότητα αλλά για τη μαζικότητα, στοιχείο το οποίο κατά τη γνώμη μου συνδέεται με το πόσο ακηδεμόνευτη είναι μια συγκέντρωση-διαδήλωση-διμαρτυρία. Φυσικά και η αποφασιστικότητα των κατοίκων της Κερατέας άλλαξε τους συσχετισμούς. Ακόμα και ένας διαδηλωτής αν είναι απόλυτα αποφασισμένος μπορεί να έινια πιο αποτελσματικός από 1.500.000 διαδηλωτές. Αν εγώ, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας τη δημοσιογραφική μου ταυτότητα μπω απόψε στη Βουλή, ξεβρακωθώ και ρίξω μια κλ....ά την ώρα που ανέβει ο Πάγκαλος στο Βήμα, αύριο θα γίνει κόλαση. Ε, και; Τί πάει να πέι αυτό; Εκπροσωπούσα ευρύτερες κοινωνικές δυνάμεις επειδή άυριο θα με πάιζουν μέχρι και οι μεσημεριανούδες;

          • Misha avatar
            Misha @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 17:34:49

            Ακηδεμόνευτη θεωρείς τη συγκέντρωση για το Μακεδονικό που διαφημιζόταν επί εβδομάδες από όλα τα κανάλια;
            Ακηδεμόνευτη η συγκέντρωση για τις ταυτότητες που οργανώθηκε από την Εκκλησία με τη συνηγορία Καραμανλή, ενώ ήταν απέναντι τόσο το καθεστωτικό ΠΑΣΟΚ όσο και σχεδόν συσσωμη η αριστερά;

  9. spiros avatar
    spiros 21/02/2011 14:00:05

    Πολύ καλή ενημέρωση . Οι περισσότερες χώρες είχαν ως σύμβουλο το ΔΝΤ . Τον κ. υποψήφιο Πρόεδρο της Γαλλίας Να τον Χαίρονται οι Γάλλοι .

  10. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 21/02/2011 14:02:59

    Από : http://www.antinews.gr/2010/07/07/52916/ στις 07/07/2010
    *******************************************
    Μόνο ένα ανένδοτος αγώνας ανατρέπει κατοχικές κυβερνήσεις και αποικιοκρατικά «μνημόνια»
    http://www.antinews.gr/wp-content/uploads/2010/07/ioylians.jpg
    ******************************************

    ¨...Στο βαθμό που έχει καταργηθεί η λαϊκή κυριαρχία , δηλαδή το Σύνταγμα και το Κοινοβούλιο που έχει ψηφίσει ο ελληνικός λαός – καλός ή κακός – , στο βαθμό που οι πολιτικοί απατεώνες οι οποίοι κυβερνάνε την χώρα πραξικοπηματικά με «Προεδρικά Διατάγματα» , δεν δέχονται την λαϊκή ετυμηγορία ( με άμεση προσφυγή σε εκλογές ή ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ) σε κρίσιμες αποφάσεις που καθορίζουν τις τύχες του λαού για μεγάλα χρονικά διαστήματα ,

    ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ – ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΥΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΗ –ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΚΑΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ …

    ΕΝΑΣ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ – ΖΩΗΣ Η ΘΑΝΑΤΟΥ – ανατρέπει κατοχικές κυβερνήσεις και αποικιοκρατικά «μνημόνια» .

    Μακριά – πολύ μακριά ακούγεται η φωνή σου… ¨
    ——————————————
    Ένας απόηχος ΑΠΟ ΤΑ «ΙΟΥΛΙΑΝΑ ΤΟΥ 1965 « έρχεται στα αυτιά μου :
    —————————————————————–
    « ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ – ΠΑΡ΄ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ» !
    1-1-4 / 1-1-4 / ΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΑ – ΔΗΜΟ-ΚΡΑΤΙΑ !
    ΛΑΕ – ΛΑΕ ΠΕΙΝΑΣ – ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ !
    ΑΕΡΑ – ΑΕΡΑ – ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ !
    -------------------------------------------

    Από : http://www.antinews.gr/2010/07/07/52916/ στις 07/07/2010

  11. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/02/2011 14:56:40

    Διακρίνω μέγιστους λαϊκισμούς στο τίτλο ή είναι η ιδέα μου;

    Ακριβώς το ίδιο θα αλάλαζε στην αντιπολίτευση ο ΓΑΠ.

  12. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 21/02/2011 15:09:40

    Καλά καταργεί τα μνημόνια, διακρίνω μέγιστους λαϊκισμούς στο τίτλο ή είναι η ιδέα μου;

  13. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 21/02/2011 15:24:17

    Ας είναι καλά ο.....Ζούκεμπεργκ.

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 15:56:35

      Γιατί ακριβώς λόγω του Διαδικτύου-εκεί κολλάει ο Ζούκεμπεργκ- και της διάχυσης της επικοινωνίας είδαν πως ζουν οι Δυτικοί: ξανθιές με μεγάλα β...ά, σεξ, λεφτά, καλοπέραση κοκ. Δυστυχώς η πλήρης αποτυχία των αριστερών δυνάμεων, παγκοσμίως, να αρθρώσουν ρεαλιστικό λόγο στα σύγχρονα οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και εθνικά προβλήματα κατέστησε το αμερικανικό όνειρο, παγκόσμιο όνειρο. Όλοι θέλουν να μοιάζουν, να ζουν, να παντρεύονται, να πηδ....νται, να ντύνονται και να μιλάνε σαν Αμερικανοί. Και μάλιστα ακόμα και σήμερα, στις χειρότερες ώρες του καπιταλισμού. Αν για παράδειγμα δεις τους Ιάπωνες, λαός με τεράστια και πλούσια ιστορία και πολιτισμό, θα πάθεις πλάκα. Σχεδόν όλοι μοιάζουν με τη Lady Gaga. Μιλάμε για κατάντια. Ε, αυτές οι εικόνες έφτασαν την τελευταία 10ετία και στους Άραβες, και ξαφνικά κατάλαβαν ότι ωραία τα πιλάφια, αλλά οι γκόμενες και οι Mercedes είναι ακόμα πιο ωραίες. Τώρα όσον αφορά αυτούς που νομίζουν ότι ο αρβαικός κόσμος ζητά δημοκρατία και ότι πρόκειται για ταξικές εξεγέρσεις.....ουδέν σχόλιο.

      • Αστραπόγιαννος avatar
        Αστραπόγιαννος @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 16:30:38

        Ε, λοιπόν θα πάω πάσο και θα συμφωνήσω και μαζί σου και με τον Misha. Σε κανά χρόνο, καλά να 'μαστε πρώτα ο Θεός, που θα έχει εγκαθιδρυθεί η "δημοκρατία" και θα 'χουν και περισσότερο ψωμί, να δούμε αν θα έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση.

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 17:09:00

        Ίσως κι εμείς είμαστε σε μια πορεία.
        Από Κερατέα σε "Δεν Πληρώνω" και παραπέρα, δες το κομμάτι που θα γίνει γρήγορα σουξέ h++p://www.youtube.com/watch?v=LRIT_IjvLY8

        Δεν μπαίνω στον πειρασμό να δώσω κομμάτι Active Member γιατί δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω

  14. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 21/02/2011 16:09:58

    Δίκιο έχετε όλοι.. Αστραπόγιαννε, στην τελευταία πορεία, το Δεκέμβρη, πρέπει να ήταν κοντά 100.000 ίσως και περισσότεροι. Δυστυχώς τα ΜΜΕ το έπνιξαν, και καλά λόγω της δικής τους απεργίας, και το μόνο που είδε ο κόσμος ήταν μέσω BBC και Reuters κ.α. οι "εκτιμήσεις της αστυνομίας" για 10-15.000 διαδηλωτές και τα "επεισόδια". Αλλά σε διαβεβαιώ, τα επεισόδια έγιναν σε πλήρη συνεργασία μεταξύ ΜΑΤ και κουκουλοφόρων για να μη μπορέσει να συγκεντρωθεί ο κόσμος στο Σύνταγμα! Για να δούμε τί θα γίνει αυτήν την Τετάρτη.

    Έχεις δίκιο πλέον ότι λείπει εκείνη η μαζικότητα του παρελότνος, λείπουν και οι ηγεσίες. Αλλά και το όλο σκηνικό έχει αλλάξει. Πλέον οι κοινωνικές αντιδράσεις έχουν να αντιμετωπίσουν τα εχθρικά ΜΜΕ - πράγμα που σε πολύ μικρότερο βαθμό ίσχυσε με τις μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις για Μακεδονία, Γιουγκοσλαυία, Ταυτότητες - και την ολοκληρωτική επίθεση εκ μέρους των κρατικών και παρακρατικών (κουκουλοφορικών) δυνάμεων.

    Είναι όμως και το όριο τους, το οποίο αν ξεπεράσουν θα εκτίθενται. Πλέον ενδείκνυνται οι αποφασιστικές και οργανωμένες αντιδράσεις, έστω και σε μικρή κλίμακα, πολλές όμως μαζί και στοχευμένες, οδηγώντας σε υπερεπέκταση των επιχειρήσεων των νεοταξικών δυνάμεων καταστολής. Άρα και σε ευκολότερη αντιμετώπιση τους ή και εξευτελισμό τους. Χρειάζεται πλέον ανορθόδοξη στρατηγική, όχι μαζικά γιουρούσια.
    Η αποφασισμένη Κερατέα προς το παρόν νίκησε αυτό το τράστ ΜΜΕ-ΜΑΤ-Καναλάρχες-Κυβέρνηση. Περιθώρια λοιπόν υπάρχουν. Ας παραδειγματιστούμε επίσης από τις εντυπωσιακές σε οργάνωση αντιδράσεις των Γερμανών πολιτών το 2010 για το ζήτημα του σιδ/κου σταθμού της Στουτγάρδης καθώς και του τραίνου του θανάτου με τα απόβλητα. Πολίτες από όλο το πολιτικό φάσμα έδρασαν μεθοδικά και με αποτελέσματα, είτε σε ηθικό είτε σε πρακτικό επίπεδο.

    Νομίζω ότι χρειάζεται πλέον μεγάλη φαντασία στις κοινωνικές αντιδράσεις και συγχρόνως να καλλιεργήσουμε την αλληλεγγύη που έχουμε χάσει. Ηγέτες ας μη ψάχνουμε στα δοκιμασμένα σχήματα, ας εμπιστευτούμε τις δικές μας δυνάμεις. Θα ματώσουμε έτσι κι αλλιώς, θα σφίξουν τα ανελεύθερα λουριά κι άλλο, αλλά αξίζει τον κόπο γιατί το τράστ που μας κυβερνά ήδη δείχνει ότι έχει αδυναμίες..

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ ΝΙΚΟΛΑΣ 21/02/2011 17:48:29

      Μόνος σου απάντησες. Αυτές οι συγκεντρώσεις ήταν ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΕΣ επειδή ακριβώς ήταν ΑΠΕΝΑΝΤΙ στις κρατούσες ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ αντιλήψεις. Ακηδεμόνευτος δεν είσαι όταν δεν σε υποστηρίζει κανένας. Αυτό καταρχάς δεν είναι εφικτό. Ακόμα και την πιο μεγάλη μαλ..... να πεις όλο και κάποιος θα σε υποστηρίξει. Ακηδεμόνευτος είσαι όταν οι πράξεις σου είναι απέναντι στις επιθυμίες του καθεστώτος. Και όπως μόνος σου είπες ειδικά στην περίπτωση των ταυτοτήτων, η συγκεκριμένη διαδήλωση υπήρξε η επιτομή της ακηδεμόνευτης δαιδήλωσης.

      Η απάντηση πάει στον Misha.

  15. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 21/02/2011 16:11:34

    Σου είπα γιατί δεν κατεβαίνουν, κατά τη γνώμη μου. Γιατί προτιμούν την υποδούλωση στο ΔΝΤ από την υποδούλωση στους ταγματασαφλίτες του Αλαβάνου και του Περισσού. Το ΔΝΤ μπορεί να σε εξαθλιώνει αλλά τουλάχιστον δεν πετά μολότωφ στην έγκυο κόρη σου. Πώς μπορεί κάποιος να κατέβει στους δρόμους εναντίον του ΔΝΤ όταν στην κεφαλή της πορείας εναντίον του ΔΝΤ βρίσκονται αυτοί που αποκάλεσαν "εξέγερση" τον Δεκέμβρη του '08, αυτοί που ζητούν άμεση και χωρίς όρους νομιμοποίηση όλων των λαθρομεταναστών, αυτοί που καταστρέφουν τα δημόσια ΑΕι και στέλνουν τα παιδιά τους στο Ντηρί Κόλετζ, αυτοί που τάσσονται υπέρ της Κοσοβοποίησης της Θράκης, αυτοί που υποστήριξαν το σχέδιο Ανάν; Αυτό είναι το πρόβλημα σήμερα. Και γι' αυτό δεν εισπράττει και κανείς τη φθορά του ΠΑΣΟΚ. Αλλιώς το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ θα είχαν φτάσει το 10%. Και αυτός έιναι και ο κίνδυνος και για τη ΝΔ: μη και τυχόν εξαιτίας της σωστής αντιμνημονιακής της στάσης ταυτιστεί με τις λοιπές αντιμνημονιακές δυνάμει.

  16. Misha avatar
    Misha 21/02/2011 16:12:02

    Αστραπόγιαννε

    στα εμιράτα του κόλπου και γκόμενες έχουν και πολλά λεφτά...Δεν είναι το αμερικάνικο όνειρο που τους ξεσήκωσε...
    Στην Αιγυπτο ήταν η πείνα κι η εξαθλίωση υπό καθεστως ΔΝΤ...οι πράκτορες έπαιξαν κι αυτοί κομβικό ρόλο...

  17. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 21/02/2011 16:46:47

    Τώρα μάλιστα, συμφωνούμε απόλυτα. Η αποκάλυψη Στρος Καν είναι ατομική βόμβα για το ΠΑΣΟΚ γιατί αφενός αποκαλύπτει και στα μάτια των πλέον καλόπιστων το επίπεδο του κυβερνητικού ψέυδους, αφετέρου ανοίγει το κεφάλαιο "σχέση ΓΑΠ με εξωθεσμικούς παράγοντες". Και πρόσεξε αυτό στο λέει κάποιος που αρνείται λυσσωδώς να μπάινει σε τέτοιες υποθέσεις. Το γεγονός όμως ότι ο ΓΑΠ έσπευσε αμέσως στο ΔΝΤ ενώ εκείνη την περίοδο ΔΕΝ είχε πάρει κανένα μέτρο, ΔΕΝ είχε συνεννοηθεί με τους ευρωπαίους και ΔΕΝ δανείστηκε μεγαλύετρα ποσά από τις διεθνείς αγορές, ενώ μπορούσε, μαρτυρά είτε ότι πρόκειται περί φαιδρού προσώπου ή περί βαλτού προσώπου.

  18. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ avatar
    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ 21/02/2011 16:48:26

    Καμία ομοιότητα μεταξύ ελληνικής περίπτωσης και αραβικών εξεγέρσεων δεν υπάρχει. Η επιθυμία όμως Ελλήνων για "μίμηση" των αραβικών εξεγέρσεων και στην Ελλάδα αυστηρά στο πλαίσιο της κοινωνικής ψυχολογίας ("α, πόσο θα θελα να εξεγερθούμε και εδώ") είναι διακριτό όσο και κατανοητό θέμα.

  19. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 21/02/2011 17:17:43

    E, αυτό δεν λέω κι εγώ; Αυτά περί "δημοκρατίας" και "ταξικής συνιεδητοποίησης" που μας λένε στις αφίσες οι μπαχαλάκηδες και οι ψευτοαριστεροί είναι μούφα. Το ζήτημα είναι η καλή ζωή, όπως το έιπες. Αυτό θέλουν και οι Άραβες. Αυτό εννοούσα-υπερβολικά και προφανώς όχι επιτυχημένα-όταν έγραφα περί Δυτικού τρόπου ζωής. Χεστήκανε γαι τις κρεμάλες, τα κοινωνικά δικαιώματα και την χειραφέτηση των γυναικών στον αραβικό κέρας. Άμα τους σκάσεις το μπικικίνι και το κοκοψόψαρο θα δεις πώς θα προσκυνάνε πάλι έναν άλλο δικτάτορα. Και γι' αυτό και δεν πρέπει τα συγκρίνουμε τα τεκταινόμενα σε αυτές τις μεσιαωνικές χώρες, με όσα συμβάινουν στη χώρα μας. Είναι βλακώδες και προσβλητικό για τον ελληνικό λαό.

  20. Α.Μ. avatar
    Α.Μ. 21/02/2011 19:05:04

    Πάντα έχω μια μεγάλη επιφύλαξη για τα όσα μεταδίδουν ΌΛΑ ανεξαιρέτως τα μέσα παραπληροφόρησης.
    Δεν ξέρω κάν αν τα γεγονότα είναι έτσι όπως μας τα παρουσιάζουν.
    Δεν μπορώ να γνωρίζω αν υπάρχουν τόσοι νεκροί που λένε, αν λένε αλήθεια.
    Θυμάμαι τα - κατασκευασμένα σε στούντιο - «εγκλήματα πολέμου» στην πρώην Γιουγκοσλαβία και δεν πιστεύω κανέναν και τίποτε.
    Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιός κινεί τα νήματα αυτών των εντός ή εκτός εισαγωγικών εξεγέρσεων.
    Δεν ξέρω αν υπάρχει κάν κάποιος που να κινεί τα νήματα.

    Το μόνο σίγουρο είναι πως γίνονται - φαινομενικά τουλάχιστον - αλλαγές στα κυβερνητικά πόστα στις χώρες της Β. Αφρικής.
    Το αν αυτές οι αλλαγές θα φέρουν καλύτερες μέρες για τους εκεί λαούς κανένας δεν το γνωρίζει σήμερα.

    «Κάτι τρέχει» σίγουρα..
    ..τι όμως και γιατί ακόμα δεν έχω πολυκαταλάβει.


    Όσο για το εάν ο λαός μπορεί να καταργεί εξουσίες μέσω των εξεγέρσεων..
    Σαφώς και μπορεί!
    Το θέμα όμως είναι αν η επόμενη εξουσία θα είναι καλύτερη απ την προ της εξέγερσης εξουσία.

    Στην δική μου αντίληψη πάντως τις αλλαγές - τις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΈΣ! αλλαγές - σε μια χώρα δεν μπορούν να τις κάνουν οι μαζικές εξεγέρσεις και εκδηλώσεις ΆΝ πίσω απ αυτές δεν υπάρχουν λίγοι άνθρωποι με καλές προθέσεις για την χώρα και τον λαό, που να βρίσκονται στις σωστές θέσεις την κατάλληλη στιγμή και κυρίως ΝΑ ΠΆΡΟΥΝ ΤΙΣ ΣΩΣΤΈΣ ΑΠΟΦΆΣΕΙΣ για τον λαό και για την χώρα.

    Αυτοί «οι λίγοι και εκλεκτοι» που θα πάρουν τις σωστές αποφάσεις θα κάνουν την διαφορά.

    Υπάρχουν;
    Και βρίσκονται στα σωστές θέσεις;
    Και θα βρίσκονται εκεί την κατάλληλη στιγμή;
    Και θα πάρουν τις σωστές αποφάσεις;

    Πιστεύω πάντως πως σύντομα θα δοθεί η ευκαιρία για να διαπιστώσουμε το εάν η Ελλάδα έχει αυτούς τους «λίγους και εκλεκτούς» που θα κάνουν την διαφορά υπέρ της χώρας και του λαού της.

    Οψόμεθα.

  21. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 21/02/2011 19:46:42

    Γενική Απεργία, Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

    Ολοι στις πλατείες και τους δρόμους την Τετάρτη στις 23 Φεβρουαρίου, στην γενική απεργία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

    Χωρίς δικαιολογίες δεν μπορώ και δεν έρχομαι.

    Και μην ακούτε αυτούς που λένε πως “είμαστε άξιοι της μοίρας μας” και “τίποτε δεν γίνεται” και “είμαστε κότες” και “γιατί δεν αντιδράει κανείς” στην λεηλασία.

    Αντέδρασε εσύ και πάρε μαζί σου στην πορεία και τον διπλανό σου έλληνα.

    Προετοιμαστείτε. Δεν πάμε μόνοι μας στη συγκέντρωση. Πάρτε τηλέφωνο φίλους και γνωστούς και ξεσηκώστε τους. Οσο πιο πολλούς μπορείτε. Θυμήστε τους τι μισθό παίρνουν, τι βενζίνη πληρώνουν, και πόσο ξοδεύει η γυναίκα τους στο σούπερ-μάρκετ για να πάρει τα μισά πράγματα από αυτά που έπαιρνε πριν 8 μήνες. Κάντε παρέες. Από τώρα. Γράψτε στα ιστολόγιά σας, στο facebook και στο twitter. Πάρτε τηλέφωνα λέμε. Σηκώστε τους από τον καναπέ. Μην το αφήσουμε τελευταία στιγμή. Αντε. Αντε σιγά-σιγά να ξαναγινόμαστε κοινωνία. Οι Κερατιώτες μας δείχνουν τον δρομο.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Αυγούστα avatar
      Αυγούστα @ Θραξ Αναρμόδιος 21/02/2011 19:56:22

      Μπα; Δεν απέχουμε τώρα;

  22. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 21/02/2011 20:01:36

    Εγώ δεν πάω σε απεργία, το γενικό κάλεσμα της οποίας την έχουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις οι οποίες πριν λίγες ημέρες εξέδωσαν ψήφισμα συμπαράστασης στους λαθρομετανάστες καταληψίες της Νομικής. Εγώ δεν πάω σε απεργία, το γενικό κάλεσμα της οποίας την έχουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις οι οποίες επί 30 συναπτά έτη μεγαλουργούσαν και πρωτοστάτησαν στην ανοικοδόμηση της "πράσινης" πολυκατοικίας που σαν αυθάιρετο κατέστρεψε την πατρίδα μου. Εγώ δεν πάω σε απεργία, το γενικό κάλεσμα της οποίας την έχουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις οι οποίες αντιδρούσαν λυσσωδώς όταν η κυβέρνηση της ΝΔ προσπάθησε να περάσει το 1/100 των μέτρων που έχει ψηφίσει σήμερα το ΠΑΣΟΚ. Εγώ δεν πάω σε απεργία, το γενικό κάλεσμα της οποίας την έχουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, ο πρόεδρος μίας εκ των οποίων πλήρωσε με δικά μου χρήματα την αποφυλάκιση του προέδρου της Πακιστανικής κοινότητας όταν αυτός προφυλακίστηκε για δουλεμπόριο λαθρομεταναστών. Εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι κρυστάλινος. Δεν μπλέκω την ανάσα μου με τα βρωμοχνώτα όσων μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση. Με τα χρέπια του συνδικαληστικού κινήματος δεν θέλω καμία σχέση. Νερό στο μύλο των Πασοκοσυνδικαληστών εγώ δεν ρίχνω.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ Αστραπόγιαννος 21/02/2011 21:26:46

      Στην πραγματικότητα χρειαζόμαστε να δημιουργηθούν νέα σχήματα διαμαρτυρίας που να απέχουν παντελώς από τα κομματικά οχήματα. Τα σημερινά καπηλεύονται τα κινήματα και είναι παντελώς άδικο για τους δίκαιους αγώνες.

  23. Κικη avatar
    Κικη 21/02/2011 20:16:19

    @ Ntanton,
    Νασαι καλα, αυτο το συνθημα ελεγα ολη μερα σημερα απο μεσα μου, "Δεν σε θελει ο λαος παρτη μανα σου και μπρος, η την κλικα σου και μπρος'.
    και ναι 114 Δημοκρατια, αυτο λεω απο μεσα μου 114 114 114, μετα απο 45 χρονια θα λεω το ιδιο 114.

  24. Misha avatar
    Misha 21/02/2011 20:18:59

    Μα τι λες;
    Αφού τις συγκεντρώσεις για το μακεδονικό τις διοργάνωσε η κυβέρνηση!!!
    Κι αν τα κριτήρια είναι ο αντικαθεστωτικός χαρακτήρας των διαδηλώσεων, τότε οι λαοσυνάξεις, οι πολλές και μεγάλες συγκεντρώσεις ενάντια στους «ανθρωπιστικούς » πολέμους αλλά και οι συγκεντρωσεις για την προδοσία Οτσαλάν έχουν τον ίδιο χαρακτήρα.

  25. Misha avatar
    Misha 21/02/2011 20:20:44

    Φίλε Θράκα θα είμαστε στο δρόμο , μια φωνή και μια γροθιά απέναντι στους δοσίλογους και τους πραιτωριανούς τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.