#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/11/2012 09:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν ο Μπερίσα, θέλει την Πρέβεζα!



Eδώ και δεκαετίες το επίσημο δόγμα, όλων των Κυβερνήσεων, είναι ότι «δεν διεκδικούμε και δεν παραχωρούμε τίποτα».

Αυτό είναι  ένα δόγμα αδράνειας και ηττοπάθειας.

Αποτέλεσμα;

Η Τουρκία διεκδικεί το μισό Αιγαίο και τη Θράκη, ενώ κατέχει ήδη τη μισή Κύπρο.

Τα Σκόπια, ένα τεχνητό μόρφωμα του Τίτο, διεκδικεί τη Μακεδονία, μας προκαλεί σκαιότατα εδώ και είκοσι χρόνια και εμείς κάνουμε πως δεν ...ακούμε!

Χθες ο Σαλί Μπερίσα, όρισε τα σύνορα της Μεγάλης Αλβανίας μέχρι την ...Πρέβεζα! Εμείς τη Βόρειο Ήπειρο τη λέμε....Νότιο Αλβανία. Μη παρεξηγηθεί κανένας και μας χαρακτηρίσουν....εθνικιστές.

Όσο  η πατρίδα μας βιώνει αυτές τις τραγικές  οικονομικές μέρες και δείχνει αδύναμη, είναι βέβαιο ότι θα ενταθούν οι πιέσεις πανταχόθεν. Και οι προκλήσεις...

Θα προωθηθούν και σχέδια για ταχύτατες διευθετήσεις... Σε βάρος μας εννοείται.

Όσο τις προκλήσεις τις αντιμετωπίζουμε με το γάντι, οι «γείτονες» μας αποθρασύνονται.

Γιατί ο Μπερίσα δεν ....ενδιαφέρεται για το παρόν. Τρέφει το θηρίο του αλβανικού αλυτρωτισμού για το  μέλλον. Ρίχνει τους σπόρους. Για να θερίσει αργότερα....

Καιρός να παίρνουμε στα σοβαρά και την παραμικρή πρόκληση. Τίποτα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο.

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Darki avatar
    Darki 29/11/2012 09:35:05

    Πρεπει να του πει καποιος να μας καλοπιανει.Γιατι με την πεινα που δερνει το στρατευμα,θα ξυπνησει στραβα κανας μουρλος Ταγματαρχης,και θα φτασει μεχρι τα Τιρανα.Να πληρωνουμε παλι ,σαν την αλλη φορα με τον Παγκαλο.

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ Darki 29/11/2012 19:04:25

      Το επίνειον των Τυράνων είναι το Δυρράχιο ,το οποίο επέχει τη θἐση της σημαντικής αρχαίας ελληνικής πόλεως Επιδάμνου, η οποία οικοδόμησε μία σειρά ελληνικών άστεων κατά μήκος των δαλματικών ακτών.

  2. Φανη avatar
    Φανη 29/11/2012 09:41:09

    Συμφωνω απολυτα με το αρθρο, ομως ειναι κατι που επρεπε να ειχε γινει καιρο τωρα, οταν ακομα ειχαμε ισχυ και κυρος, αλλα εμεις εκτος απο μασα τιποτα αλλο....Ειναι βεβαιο οτι θα τριξουν δοντια απο ανισχυρη λυσσα αλλα μεχρι εκει.Οι Αλβανοι ειναι μοχθηροι και εκδικητικοι και υπερεγωιστες.Αλλα γιατι η Χρυση Αυγη τους ξεχωριζει απο τους υπολοιπους λαθρομεταναστες αυτο ποτε δεν το καταλαβα.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Φανη 29/11/2012 10:43:19

      Συμφωνώ και με το άρθρο και με το σχόλιό σου, Φανή (Φάνη;). Η ΧΑ τους ξεχωρίζει, λες; Ως τι; Οι Αλβανοί είναι το χειρότερο είδος λαθρομεταναστών που έχουμε στην Ελλάδα και, δυστυχώς, κάναμε το ασυγχώρητο λάθος, καθώς δεν είχαμε μεταναστευτική πολική, να παραβιάσουμε μ’ αυτούς αρχές της:
      1) Καμμία ομάδα (εθνότητα) μεταναστών δεν πρέπει να υπερβαίνει το 10% του συνόλου των μεταναστών. Οι αλβανοί είναι τουλάχιστον το 40%, άρα τετραπλάσιοι.


      2) Μετανάστες από όμορη χώρα πρέπει να αποφεύγονται για ευνόητους λόγους. Η Αλβανία είναι όμορη της Ελλάδος χώρα.


      3) Ουδέποτε μετανάστες από χώρα με την οποία υπάρχουν εδαφικές οι άλλες διεκδικήσεις. Χρειάζονται σχόλια;

      Αφού, λοιπόν, τα κάναμε σαλάτα με βασικές αρχές της μεταναστευτικής πολιτικής (όπως τι διατυπώνει η αμερικανική μεταναστευτική πολική), πήγαμε και βάλαμε στην Ελλάδα περίπου 1.5 εκατομμ. Αλβανών, οι οποίοι μισούν τους Έλληνες και ο,τιδήποτε ελληνικό, είναι φίλα προσκείμενοι στην Τουρκία, άρα ένας εν δυνάμει εχθρικός στο εσωτερικό της πατρίδας μας. Βέβαια, έχει κι άλλα μειονεκτήματα η φάρα αυτή, όπως ροπή προς την εγκληματικότητα και δη αυτό που λέμε «βαρύ έγκλημα» (ληστείες, φόνοι, διακίνηση ναρκωτικών, όπλων, γυναικών κλπ), φορείς μολυσματικής ασθένειας ηπατίτιδα B' κ.ά.

      Με τες υγείες μας!

      • Φανη avatar
        Φανη @ Επισκέπτης 29/11/2012 11:22:23

        Μπαινοβγαινουν στην Ελλαδα οποτε θελουν χωρις χαρτια, με τα ποδια, με υπνο στο βουνο μια η δυο μερες αναλογα με τη σωματικη κατασταση και την ηλικια.Κανουν καποια μεροκαματα ιδιως το καλοκαιρι και μετα γυριζουν πισω.
        Αυτη ειναι η μια πλευρα.Η αλλη ειναι οσοι εχουν χαρτια και μαλιστα τωρα βιαζονται να πολιτογραφηθουν Ελληνες οπως λενε, που τα παιδια τους γεννηθηκαν εδω και πανε εδω σχολειο, που αγορασαν σπιτια και δουλευουν συνηθως ο ενας νομιμα και ο αλλος παρανομα [οικοδομη και παραδουλευτρες].Τωρα ομως η οικοδομη μας τελειωσε και προβληματιζονται.Αυτοι δεν σκεφτονται με τιποτα να γυρισουν στην Αλβανια.Θεωρουν πως οσο και να πτωχευσει η Ελλαδα δεν θα συγκρινεται με τιποτα με τους χωματοδρομους και τις τρομπες νερου στην Αλβανια.....Σκεφτονται λοιπον να ισχυροποιησουν στην Ελλαδα την παρουσια τους και τα δικαιωματα τους ιδρυοντας καποιο κομμα αφου ο νομος τους το επιτρεπει.
        ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. Αναμενουμε να δουμε την ευαισθησια του που ειχε καταγραφει τα "πετρινα χρονια".Ο λαος το θεωρει σημαντικωτερο κι απο τα οικονομικα και αυτο το λεω μετα λογου γνωσεως.

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ Φανη 29/11/2012 12:09:05

          ”Μπαινοβγαινουν στην Ελλαδα οποτε θελουν χωρις χαρτια, με τα ποδια, με υπνο στο βουνο μια η δυο μερες αναλογα με τη σωματικη κατασταση και την ηλικια”

          Nα γιατί δεν πρέπει να είναι από όμορη χώρα (βλέπε παραπάνω 2).

          Παλιότερα είχε γραφεί ότι χρηματοδοτούνται από το αλβανικό κράτος για να αγοράζουν περιουσίες στην Ελλάδα και κατά προτίμηση στην περιοχή της Θεσπρωτίας, για ευνόητους λόγους. Ενώ οι Αλβανοί δείχνουν καθαρά τις προθέσεις των για την Ήπειρο, που δεν διαφέρουν σε τίποτε απ’ αυτές των Τούρκων για την Δ. Θράκη, το αθηναϊκό κράτος παρακολουθεί αδιάφορο τις εξελίξεις. Θεσπρωτία και Θράκη πέφτουν μακριά από την Αθήνα!

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ Φανη 29/11/2012 19:38:15

      Φανή, οι Αλβανοί προέρχονται από μία ορεσίβεια ληστρική φυλή γηγενούς της ημετέρας Χερσοννήσου του Αίμου, δεν πρέπει να συνταυτίζωνται και να εξισώνωνται με τους τριτοκοσμικούς εισβολείς.
      Διετέλεσαν σύμμαχοι των Οθωμανών και έβλαψαν το Έθνος μας, αλλά μην παραγνωρίζωμε ότι οι καλύτεροι των Οθωμανών ήσαν εξισλαμισμένοι και εκτουρκισμένοι Έλληνες.
      Η ιδιαιτέρα εγγκληματική δράσις των σαφώς πρέπει να αντιμετωπισθή με την δικαία σκληρότητα, αποτρεπτική για μελλοντικές παραβατικές συμπεριφορές.

    • Aurel avatar
      Aurel @ Φανη 07/12/2012 13:54:05

      Τη λετε ρε?

  3. giorgos avatar
    giorgos 29/11/2012 09:48:42

    Φανη αλβανικο εθνος δεν υφισταται.Οι Αλβανοι σαν φυλη ειναι μια μιξη απο τσιγγανους,αβαρους και Ελληνες(αρβανιτες)εκει χιλιαδες χρονια πριν.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ giorgos 29/11/2012 10:49:38

      Το μυστήριο της καταγωγής των Αλβανών

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Επισκέπτης 29/11/2012 12:54:22

        Albania είναι ονομασία που ανάγεται στην Ρωμαική εποχή: Από το Λατινικό Alba = λευκή. Η Λευκή χώρα, με τα χιονισμένα βουνά.
        H Καυκασιανή (και όχι ...ασιατική) Αλβανία του Μεσαίωνα, δεν έχει απολύτως καμμιά απολύτως σχέση, πέραν της (Λατινογενούς) συνωνυμίας. Ο πληθυσμός της μιλούσε μια Καυκασιανή γλώσσα που μοιάζει με τη σημερινή του γειτονικού Νταγκεστάν και της Τσετσενίας, απορροφήθηκε όμως αργότερα από τους εντελώς διαφορετικούς γλωσσικά Αζέρους (Τουρκογενείς από γλωσσική άποψη).
        Οι Μεσαιωνικοί επιδρομείς στην Ευρώπη Άβαροι, ήταν νομάδες προερχόμενοι από την κεντρική Ασία, μιλούσαν επίσης γλώσσα απόμακρα συγγενή με τα Τουρκικά.
        Δεν έχουν καμμιά γλωσσική και πολιτισμική σχέση με τους Ινδοευρωπαίους Αλβανούς των Βαλκανίων (γλωσσικά συγγενέστερους με τις Λατινικές γλώσσες και τα Ελληνικά).
        Βλ. M. L. Chaumont, "ALBANIA" in Encyclopaedia Iranica.
        Curta, F. (2006). Southeastern Europe in the Middle Ages, 500-1250. Cambridge Medieval Textbooks.

  4. alpha1 avatar
    alpha1 29/11/2012 09:52:04

    Ξεχνάς οτι εμείς θέλουμε Β. Ήπειρο, Β. Μακεδονία-Σκόπια, Β. Θράκη, Α. Θράκη-Κωνσταντινούπολη, Παράλια Μ.Ασίας-Σμύρνη, Β. Κύπρο, Πόντο?
    Εμείς εδώ στην επαρχία δεν ξεχνάμε ούτε μία αλύτρωτη πατρίδα. Οταν πέσουν τα σύνορα, πάλι με χρόνους με καιρούς, πάλι δικά μας θάναι. Αστους να μπούνε στην ΕΕ και θα καταλάβουν...

  5. _Mara_ avatar
    _Mara_ 29/11/2012 09:53:24

    "Η Ρωσία δεν δέχεται την ανεξαρτησία του Κοσόβου και απορρίπτει οποιαδήποτε σκέψη ενοποίησης με την Αλβανία, στηρίζοντας την θέση της Σερβίας"
    "Υποστηρίζουμε την προστασία του διεθνούς δικαίου και αυτό βρίσκεται με την Σερβία. Δεν πρόκειται να αλλάξουμε την θέση μας, η οποία είναι ευθεία αποδοκιμασία της ανακήρυξης ενός ακόμα αλβανικού κράτους στο Κόσοβο όπως αυτό που μονομερώς ανακηρύχθηκε το 2008".
    Ρώσος αντιπρόεδρος αρμόδιος το τομέα Άμυνας και Ασφάλειας της Ρωσίας Ν.Ρογκόζιν

    Αυτές είναι δηλώσεις, σε προκλήσεις τέτοιου είδους.....

  6. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/11/2012 10:01:26

    Δέν φτάνουν μόνο οἱ ἀπαντήσεις ἀπό μέρους μας ἀγαπητέ Κώστα.Χρειάζονται κινήσεις,πράξεις,ἐνημέρωση τοῦ κόσμου,ξεσκέπασμα καί ἀντιμετώπιση τῶν προκλήσεων.Ἄς βγάλουν ἐπιτέλους τή μάσκα τῆς διαλλακτικότητας οἱ πολιτικοί μας καί ἄς πατήσουν πόδι. Ἄς σηκώσουν περήφανο ἀνάστημα,νά ξεπεράσουν ἔστω λίγο,αὐτό τῶν προκλητικῶν γειτόνων μας. Καί ἄς σταματήσουμε πιά ἐπιτέλους αὐτά τά φοβικά μή μᾶς κακοχαρακτηρίσουν κάποιοι γιά ἐθνικιστές ὅταν μιλᾶμε καί ἐνδιαφερόμαστε γιά τό μέλλον καί τήν ἀκεραιότητα τῆς Πατρίδας μας!
    Ναί,ἐν ἀνάγκη καί ἐθνικιστής θά εἶμαι προκειμένου νά ἀντιμετωπίσω τίς προκλήσεις καί τήν ὕπουλη προπαγάνδα τῶν γειτόνων μας κατά τοῦ Ἔθνους μας,τῆς γῆς μας,τῆς ἀνεξαρτησίας μας.
    Γιά τήν πολιτική μπορεῖ ὁ ἐθνικισμός νά εἶναι δυσάρεστος καί τά ὅρια ἀνάμεσα στήν ἀγάπη πρός τήν Πατρίδα καί τόν ἐθνικισμό,τείνουν νά καταστοῦν πολύ δυσδιάκριτα,ἐμεῖς ὅμως δέν εἴμαστε πολιτικοί...
    Τήν καλημέρα μου!

  7. Tonia G. avatar
    Tonia G. 29/11/2012 10:08:30

    Υπερβολές κ. Κώστα!
    Στείλαμε το διαβηματάκι κι όλα μέλι γάλα...
    - Ποια Βόρεια Ήπειρος; Διαβηματάκι σου λέω... Διαβηματάκι...
    - Ποιοι άταφοι νέκροι ήρωες από το 2ΠΠ; Διαβηματάκι κι όλα μπήκαν στη θέση τους!
    - Τι; Έλεγχος των παράνομων εισόδων στα σύνορα από τον Ελληνικό Στρατό; Διαβηματάκι κ. Κώστα κι όλα μια χαρά με τα αδέλφια μας τους Αλβανούς!
    - Πως; Πάταξη του λαθρεμπορίου στα ΒΔ σύνορα μας από τον Ε.Σ.; Mα τι λές τώρα είμαστε για τέτοια; Διαβηματάκι Ομορφα κι ωραία...
    - Πως το πες; Ισόβια απέλαση όσων καταδικάστηκαν από Ελληνικό Δικαστήριο; Αν είναι δυνατόν... με τέτοιο δημογραφικό που θα βρούμε τέτοιους νταβραντισμένους σε περίπτωση που κουραστεί ο Τατσόπουλος...

    ΔΙΑΒΗΜΑΤΑΚΙ σε όλα κι όλους κ. Κώστα, όπως ΕΜΠΛΑΣΤΡΟ που έλεγε κι ο Βουτσάς.
    Διαβηματάκια παντού σαν τις παραπονεμένες μπαζο-γκόμενες που μυξοκλαίνε συνεχώς...
    αλλά "χαρά" δε βλέπουν!
    Ας βάλετε μια οποιαδήποτε άλλη χώρα στη θέση μας από την Πορτογαλία και την Ισπανία (pigs κι αυτές) μέχρι την Τουρκία και την Ουκρανία... Η πιο ήσυχες θα χαν αποσύρει τους Πρεσβευτές τους, οι πιο άγριες θα πήγαιναν άμεσα σε ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ από φανερές (κλείσιμο συνόρων) μέχρι υπόγειες (βάλτε τη φαντασία σας).

  8. Γιάννης avatar
    Γιάννης 29/11/2012 10:13:12

    Στις αλυτρωτικές βλέψεις, στις επεκτατικές αξιώσεις και τι ανιστόρητες διεκδικήσεις του κάθε Μπερίσα, η ελληνική διπλωματία πρέπει να απαντά δυναμικά, αποφασιστικά, πατριωτικά και με γνώμονα τιην Ιστορική Αλήθεια..Ο πολύχρονος ενδοτισμός της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής αποθρασύνει τους διάφορους Μπερίσα..Καιρός να υπενθυμίσουμε στους γείτονες Αλβανούς την αδιαμφισβήτητη ιστορικά και πολιτισμικά ελληνικότητα της Βορείου Ηπείρου και γιατί όχι να επαναφέρουμε το κατοχυρωμένο από το Πρωτόκολλο της Κερκύρας αίτημα για Αυτονομία της Βορείου Ηπείρου..
    Και ας τραγουδήσουμε και πάλι το κάτωθι αναρτώμενο άσμα να ακουστέι στα αλύτρωτα αδέρφια μας, στους Έλληνες Βορειοηπειρώτες, όπως τη δεκαετία του '80, τότε που ο Ελληνισμός της Β. Ηπείρου αγωνιζόταν για την πτώση του στυγνού κομμουνιστικού καθεστώτος και την κατοχύρωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του..
    http://youtu.be/Wr8tzOiSM1A

  9. ......14 λεξεις !!! avatar
    ......14 λεξεις !!! 29/11/2012 10:16:13

    100 χρόνια ανεξάρτητη Αλβανία - 100 χρόνια σκλαβωμένη Βόρειος Ήπειρος

    Μετά τον Δήμο Θεσσαλονίκης σειρά πήρε ο Δήμος Κορίνθου... Εκδήλωση για τον εορτασμό της 100ης επετείου της Ανεξαρτησίας της Αλβανίας διοργάνωσε ο Δήμος Κορινθίων σε συνεργασία με το Σύλλογο Αλβανών Μεταναστών Κορινθίας (ΣΑΜΚ). Παρών στην εκδήλωση για τα 100 χρόνια Ελεύθερης Αλβανίας και 100 χρόνια σκλαβωμένης Βορείου Ηπείρου ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Α.Παπαφωτίου και ο Δήμαρχος Κορίνθου Αλέξανδρος Πνευματικός.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι πριν λίγο καιρό στο μνημόσυνο στα Δερβενάκια ο κ. Πνευματικός την ώρα που κατέθετε στεφάνι καταφέρθηκε με ύβρεις προς την αντιπροσωπεία της Χρυσής Αυγής επικαλούμενος μάλιστα και τον Γέρο του Μωριά. Και αναρωτιόμαστε τι θα 'κανες Θόδωρε Κολοκοτρώνη με αυτούς τόσα χρόνια μετά, οι οποίοι διοργανώνουν αλβανικές γιορτές σε αίθουσες του δήμου; Αλλά τι θα περίμενε κανείς από τον δήμαρχο Κορινθίας, Αλέξανδρο Πνευματικό, ο οποίος εκλέχθηκε με το ΠΑΣΟΚ και τώρα πλέον κάνει ανοίγματα προς τον ΣΥΡΙΖΑ. Έτσι όπως το πάνε οι ελλαδίτες δήμαρχοι, σε λίγο θα διοργανώνουν και εκδηλώσεις για την Τσαμουριά!

    • GLAD avatar
      GLAD @ ......14 λεξεις !!! 29/11/2012 17:52:39

      Είπαμε.
      Είναι όλοι αυτοί υποψήφιοι ψυχιατρικής εξέτασης στην καλλίτερη περίπτωση.
      Μετά βλέπουμε , διότι μπορεί να προκύψει φυλακή αντί γιά ψυχιατρείο.

  10. pythagorean avatar
    pythagorean 29/11/2012 10:17:37

    Η συμφωνία του Eurogroup ενισχύει την Ελλάδα όχι μόνο οικονομικά αλλά και γεωστρατηγικά. Έτσι το Υπ.Εξ. είχε και εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία να απαντήσει αποφασιστικά στην πρόκληση Μπερίσα, στέλνοντας ένα σαφέστατο μήνυμα.

  11. Lampros avatar
    Lampros 29/11/2012 10:23:27

    Αυτες οι δηλώσεις δεν πρεπει να μενουν αναπάντητες. θυμαμαι οταν ημουν μικρός ακομα, στο τέλος ενος δελτίου ειδησεων τον χατζηνικολάου να λέει "ως αστεια ειδηση" (sic) για καποιον αξιωματουχο των Σκοπίων που ηθελε να λεγεται η περιοχή του Μακεδονια"... Καποια πραγαμτα εναι πολύ σοβαρα για να λεγοτναι στα αστεία.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/11/2012 10:26:11

    Του Μπερίσα του ξέφυγε, λόγω κεκτημένης ταχύτητας και Ερυθρόμαυρης Συμμαχίας, και είπε αυτό που όλα τα σχολικά βιβλία της Αλβανίας γράφουν και όλοι οι Αλβανοί πιστεύουν:
    Ότι δηλαδή η Ήπειρος μέχρι τον Αμβρακικό είναι tokë shqiptare, αλβανικό έδαφος. Ρωτήστε γύρω σας Αλβανούς και θα σας πουν.
    Το ίδιο και η Καστοριά, βεβαίως, είναι αλβανική, αφού τον 14ο αιώνα την διοικούσε ως φέουδο η αλβανική οικογένεια Μουζάκη. Αυτό αρκεί για να την κάνει εσαεί αλβανική, άσχετα από στατιστικές για τον πληθυσμό της επί οθωμανικής περιόδου. Οι γραπτές πηγές για την αλβανική ιστορική "επιστήμη" δεν έχουν καμία σημασία. Η αλβανική ιστορία, όπως καλλιεργείται στα επιστημονικά ινστιτούτα της γείτονος, είναι αντίστοιχο της ελληνικής ιστορίας ιδωμένης από τη ΧΑ. Μόνο που εκεί, αυτό θεωρείται επιστήμη, ενώ εδώ κομπογιαννιτισμός.
    Ο Ardian Klosi, μετριοπαθής αλβανός διανοούμενος, οδηγήθηκε πρόσφατα σε αυτοκτονία, επειδή τόλμησε να μεταφράσει και να υπερασπιστεί δημοσία την πολύ καλή μονογραφία του αυστριακού ιστορικού Oliver Jens Schmitt αναφορικά για τον Σκεντέρμπεη. Το "πρόβλημα" της εν λόγω μονογραφίας είναι ότι δεν ανταποκρίνεται στην επίσημη αλβανική εκδοχή περί Γεωργίου Καστριώτη, χωρίς φυσικά να αποδομεί την σημαντική αυτή μορφή. Ο Schmitt χρειάστηκε να γράψει ειδικό πρόλογο για την αλβανική έκδοση του έργου, προσπαθώντας να εξηγήσει, αλλά προφανώς δεν ήξερε τι σημαίνει να έχεις απέναντί σου "επιστήμονες" που έχουν τις ίδιες απόψεις με τον Σπαχίου της Ερυθρόμαυρης Συμμαχίας.
    Θα έχουμε σοβαρά προβλήματα στο μέλλον με τους Αλβανούς, θυμηθείτε το...

  13. η Dimi avatar
    η Dimi 29/11/2012 10:27:02

    «Tο ρολόϊ της ιστορίας χτυπά αντίστροφα για τον διαμελισμό της Ελλάδας από τρία έθνη. Η Ελλάδα θα χάσει τη Μακεδονία του Αιγαίου από τους Mακεδόνες, τη Θράκη, το Αιγαίο και τη Κύπρο από τη Τουρκία και την Ήπειρο από την Αλβανία. Τι θα απομείνει τελικά στους Γρεκούς; Ο μικρός τους βράχος που ονομάζεται Αθήνα, η οποία είναι 50% αλβανική». ~Δαμιανός Βασιλειάδης – Διπλωματικό Περισκόπιο (21/10/2010) : «Ένα εφιαλτικό, Οργουελιανό σενάριο γιά Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρο»

    Στον τυχοδιωκτισμό και την απληστία του μέχρι και σήμερα ατιμώρητου και αμετανόητου γιατρού Σαλί Μπερίσα, οφείλεται η φούσκα της αλβανικής πυραμίδας το 1997, η οποία την αλβανική οικονομία διέλυσε και βίαια τις αποταμιεύσεις των αλβανών, εξανέμισε. Και της οποίας αλβανικής πυραμίδας Σαλί Μπερίσα τη δόξα πολύ ζήλεψαν κι αντέγραψαν, οι εδώ και μέχρι σήμερα ατιμώρητοι "εκσυγχρονιστές" με το κόλπο γκρόσο του ελληνικού χρηματιστηριακού κραχ, το 1999.

  14. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 29/11/2012 10:30:29

    Αγαπητέ Κώστα, καλημέρα. Η ρήση του αείμνηστου Κονδύλη (τον γνώρισα το 1995) στο τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου του περί πολέμου ήταν η καλύτερη και συγχρόνως η πιο ανατριχιαστική ανάλυση που διάβασα για τις ικανότητες των Ελλήνων πολιτικών. Θα το απλοποιήσω λέγοντας πως οι άνθρωποι και οι πολιτικοί που επί 40 χρόνια δεν μπορούσαν να λύσουν απλά προβλήματα καθημερινοτητας πως είναι δυνατόν να λύσουν μακροχ΄ρονια προβλήματα στρατηγικού χαρακτήρα;
    Ποια 'ειναι μερικά από αυτά που θα καθορίσουν σε γενικές γραμμές το μέλλον της χώρας;
    1) Το δημογραφικό
    2) Το οικονομικό
    3) Η δομή του κράτους, πχ το φορολογικό, η δικαιοσύνη.
    Όσο ο Έλληνας αισθάνεται πως ζέι σε κράτος που τον βλέπει μόνο σαν κουμπαρα η εκάστοτε κλεπτοελίτ, θα συμπεριφέρεται όπως συμπεριφέρεται, και δικαιολογημένα.
    Εν τέλει, όσο θα κοροϊδεύουμε ο ένας το άλλον θα υποταχθούμε σε ξένους. Αυτό ήδη συντελείται.
    Και ξέρεις; τόσα χρόνια πολεμούν τον πατριωτισμό και επίτηδες τον συγχέουν με τον εθνικισμό. Μάλιστα έχουμε και επαγγελαματίες του είδους σε όλα τα επίπεδα. Τη Ρεπούση κ.α. στα ΑΕΙ, τους Σωμερίτηδες κ.α. στα ΜΜΕ. Σαν ιερείς της Νέας Τάξης μας κουνάν το δάκτυλο κάθε φορά. Δές μόνο τηην παιδεία για να καταλάβεις πως θα καταλήξει αυτή η κοινωνία: Στα σκουπίδια, όπως το ΑΠΘ. Η ανηθικότητα και η υποκρισία περισσεύουν, και παρέα με την κλεψιά και ταο ψέμμα βασιλευύουν.

    • Lampros avatar
      Lampros @ Νίκος Αργεάδης 29/11/2012 16:30:45

      Εξ όσων σε παρακόλουθώ στα σχόλιά σου, θεωρώ πως η σειρά που έβαλες τα προβλήματα δεν ειναι τυχαια. 1ο το Δημογραφικό. Ο νεαρός μέσος όρος ηλικίας των Αλβανών, μαζί με τους Τουρκους εξ ανατολών, και σε συνδυασμό με τις δεδηλωμένες προθέσεις τους εις βάρος της χωρας μας, δειχνουν το πραγματικό προβλημα...

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Lampros 29/11/2012 19:15:52

        Αγαπητέ Λάμπρο, σωστά θεωρείς πως δεν το έβαλα τυχαία. Δεν μπορώ εδώ να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες. Αν μπορείς, διάβασε το βιβλίο του Harry Dent, The Great Depression Ahead (δεν ξέρω αν υπάρχει στην Ελληνική) όπου αναλύει διεξοδικά το θεμελιώδη ρόλο των δημογραφικών κύκλων στην κυκλική συμπεριφορά της οικονομίας, δλδ στις υφέσεις και στις εξάρσεις.
        Η δημογραφική μας ασφυξία θα χειροτερἐψει διότι οι κυβερνήτες δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να δουν μακρυά. Και σ'αυτό ο αείμνηστος Κονδύλης ήταν καταπέλτης. Στο νέο φορολογικό πχ για κάθε παιδί αυξάνουν την φορολογία (αν περάσει έτσι). Αυτό είναι αντεθνική πράξη με μακροχρόνιες συνέπειες διότι τιμωρεί την τεκνοποιία.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Lampros 29/11/2012 19:40:53

        Σύμφωνα με τον Dent (σελ. 81), οι δημογραφικές μεταβολές είναι ο καθοριστικός παράγων που ωθεί την οικονομία σε μακρο- και μικροεπίπεδο κυρίως σε καταναλωτικό επίπεδο. Αν σκεφτούμε πως η Αμερικάνικη οικονομία πχ στηρίζεται κατά 70-80% στην κατανάλωση, τότε αντιλαμβανόμαστε την σπουδαιότητά της.
        Έτσι, πχ ο γάμος είναι ισχυρό κίνητρο για να φύγει κάποιος από το πατρικό σπίτι και επομένως αυξάνει την κατνάλωση. Ως εκ τούτου, η ανάπτυξη πχ των εμπορικών κέντρων φτάνει στο ανώτατο σημείο της σε συσχέτιση με τον κύκλο του γάμου. Αυτό οδηγεί σε τεκνοποιία, δλδ αύξηση της κατανάλωσης, και ούτω καθεξής.
        Αυτά για τώρα. Το συνιστώ ολόθερμα, αλλά δεν ισχυρίζομαι πως ό,τι λέει ισχύει και για την Ελλάδα μιας και τα δεδομένα είναι από τις ΗΠΑ.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 29/11/2012 19:49:33

          Καλά διαβάζεις και Harry Dent!
          Ενδιαφέρουσα η άποψή του....
          Οσον αφορά για την Αλβανία και τις αλυτρωτικές βλέψεις Μπερίσα, η Ελλάδα πέραν των άλλων έχει και ένα πολύ ισχυρό όπλο.
          Βέτο στις διαπραγματεύσεις για την ένταξη στην ΕΕ.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Κώστας Ροδινός 30/11/2012 09:52:38

            Κώστα καλημέρα. Προσπαθώ να κατανοήσω τις γενικότερες τάσεις. Ίσως είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία να εξορυστούν δεδομένα από την Ελληνική πραγματικότητα και να αναλυθούν. Δεν ξέρω αν τα κάνουν στα εδώ ΑΕΙ αλλά η συγκριτική μελέτη πιστεύω πως θα αποκαλύψει πολλά για να κάνουμε ορθολογικές προβλεψεις για το μέλλον μας εδώ. Και σίγουρα θα έιναι πρώτης τάξεως υλικό για μεταβολή των γενικότερων πολιτικών για να γίνουν αποτελεσματικότερες και δικαιότερες.
            Σίγουρα θα είναι εξαιρετικό υλικό για πανεπιστημιακούς και φοιτητές να κάνουν διδακτορικά. Γιατί αυτό που βλέπω στην Ελλάδα είναι συνήθως ο μυρηκασμός απ' ό,τι έρχεται απ' έξω. Αν υπάρχουν πρωτότυπες εργασίες Ελληνικές δεν τις ξλέρω ακόμη και ζητλώ συγγνώμη απο τους συναδέρφους. ϊσως θα έπρεπε τα ΑΝΤΙνέα να προβάλλουν πρωτοτυπες αργασίες, αφού πρώτα δημοσιευτούν. Δεν ξέρω, σκόρπιες σκέψεις κάνω. Μπορούμε να το συζητήσουμε διεξοδικά, αν θέλεις.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Κώστας Ροδινός 30/11/2012 09:55:23

            Ο Μ. Δρεττάκης δημοσίευε παλιά στην Ελευθεροτυπία άρθρα για το δημογραφικό, δυστυχώς δεν έχω διαβάσει βιβλία του. Αλλά αν θυμάμαι καλά, αντλούσε στοιχέια από την Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία και τα παρουσίαζε με λιτό και κατανοητό τρόπο.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Νίκος Αργεάδης 29/11/2012 20:08:18

      Χαίρε αγαπητέ Νίκο
      Η γηράσκουσα ευρώπη τι μέλλον έχει στον 21ο αιώνα αν διαλυθεί;
      h/p://feltor.wordpress.com/2012/02/11/1311232/
      (Πότε άραγε θα δημιουργηθεί έδρα ΠΚ σε κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο; Μάλλον ποτέ).

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Γιάννης Φαίλτωρ 30/11/2012 09:44:05

        Αγαπητέ Γιάννη, καλημέρα.
        Αμφιβάλλω αν ποτέ δημιουργθεί τέτοια έδρα. Η μετριοκρατία και ο μικρονοϊκός εγωτισμός θα το αποτ΄ρεψουν.
        Να είσαι καλά στην ξενητειά.
        Ν

  15. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/11/2012 10:38:54

    Η Βενετία την γλύτωσε την προσάρτηση στο Αλβανικό κράτος λόγω πλημμύρας. Το Αλβανικό ναυτικό δεν διαθέτει αποβατικά, ούτε ο στρατός πεζοναύτες...

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/11/2012 10:49:31

    Την ίδια ημέρα που ο Μπερίσα έκανε αυτές τις δηλώσεις, το αριστερό καθηγητικό κατεστημένο απέβαλε ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ έλληνα μαθητή στην Κρήτη επειδή διαπληκτήστηκε με αλβανούς συμμαθητές, για εθνικιστικά θέματα. Και οι προοδευτικές φυλλάδες, μεταξύ των οποίων "Το Βήμα", χειροκροτούσαν...
    Για τον άθλιο ρόδο της προοδευτικάντζας ποτέ μου δεν αμφέβαλλα...

  17. Μπροστα και Δεξια avatar
    Μπροστα και Δεξια 29/11/2012 11:15:56

    H Ελλαδα μια ζωη ειχε φοβικη αντιδραση σε οτι αφορα τα εξωτερικα ζητηματα.
    Βεβαια μου προκαλεσε εκπληξη το οτι ο Υπουργος δεν πηγε στα Τιρανα και ακυρωσε την τελευταια στιγμη την επισκεψη του.Παλι καλα να λεμε , ηταν κατι το οποιο δεν περιμενα και ενοχλησε αρκετα τους Αλβανους αλλα ευτυχως εγινε.
    Ομως το θεμα ποιο ειναι ?Οτι αυτη τη στιγμη εντος της χωρας , υπαρχει μια συνεχιζομενη προπαγανδα κατα της Ελλαδος που σκοπο εχει φυσικα τον αλυτρωτισμο.
    Μπορει τωρα να κοιταμε αποκλειστικα και μονο την οικονομικη κριση , ομως αυτο ειναι πολυ αρνητικο.Τα Εθνικα θεματα θα πρεπει να ειναι στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ για την χωρα , τουλαχιστον για οποια χωρα θελει να εχει τον σεβασμο αλλα πανω απο ολα εχει σεβασμο η ιδια στον εαυτο της.
    Οταν λοιπον οπως ειπε και πριν ο φιλος , απανταμε συνεχως με διαφορα.. διαβηματα δεν γινεται τιποτα.Υπαρχουνε και αλλες λυσεις , πολυ καλυτερες ορισμενες φορες.
    Εχουμε φτασει σε τετοιο σημειο ηττοπαθειας , που αρκετες φορες σε συζητησεις με φιλους και γνωστους , ολοι προβαλλουνε το ποσο "χαλια" ειμαστε εμεις και ποσο προοδο εχουνε χωρες οπως Αλβανια , Τουρκια , Βουλγαρια , Σκοπια....
    Μα ακομα και τωρα , εντος της μεγαλυτερης κρισης , το επιπεδο και η ποιοτητα ζωης -εστω- με οτι επικρατει τωρα , ειναι τουλαχιστον 3-4 φορες ανωτερη σε ολα τα επιπεδα απο τις προηγουμενες χωρες.Αντι λοιπον να σφιξουμε τα δοντια ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ να βγουμε επιτελους απο αυτην την μαυρη τρυπα της κρισης πιο ισχυροι τι γινεται ?Μαλωνουμε , διαφωνουμε , λεει ο καθενας το μακρυ και το κοντο του , και θυσιαζουμε την Εθνικη μας πολιτικη.
    Ειναι τοσο περιεργο που δεν εχουνε αντιληφθει καποιοι οτι η Ελλας ειναι περικυκλωμενη απο μη φιλικες χωρες ειτε κατα το ιστορικο παρελθον ειτε ακομα και τωρα.Τι αλλο θελετε για να γινει κατανοητο ?Θα το δουμε σε 10 με 15 ετη απο τωρα με ορισμενα γεγονοτα (Αλβανικα η ετερα αλλοδαπα κομματα , ζητημα Θρακης και παει λεγοντας).

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Μπροστα και Δεξια 29/11/2012 11:51:59

      Η βλακώδης τριτοκοσμική κίνηση του κ. Μπερίσα απομόνωσε την Αλβανία από όλους τους γείτονες. Στην τελετη δεν θα παραστεί κανείς, ούτε Έλληνας, ούτε Μαυροβούνιος, ούτε Σέρβος, ουτε από την FYROM.
      Η στάση του υπουργείου Εξωτερικών ήταν η ενδεδειγμένη, κατέδειξε πρός όλους που υπάρχει το πρόβλημα και το κούφιο κεφάλι. Η Ελλάδα με όλους μαζί και ο "ψωριάρης" μόνος.
      "Οι πολιτικοί πρέπει να κυττάνε 100 χρόνια μπροστά, όχι 100 χρόνια πίσω" (εξαιρετική δήλωση του ΥΠΕΞ). Ο κ. Μπερίσα μόνος του έδειξε ότι είναι "Αφρικανός" και όχι Ευρωπαίος πολιτικός.

  18. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/11/2012 11:32:35

    Ερώτηση κρίσεως προς όσους έχουν (ακόμη) ψήγματα λογικής:
    Γιατί τις πιό επεκτατικές, εμπρηστικές και εθνικιστικές δηλώσεις, συνήθως τις κάνουν οι ανά τον πλανήτη δεξιοί πολιτικοί ;
    Ο ευρών κερδίζει μία φιάλη εκλεκτού μπράντυ της φίρμας "Gjergj Kastrioti - Σκεντέρμπεϋ".
    Υπόψη, για όσους δεν γνωρίζουν, ότι το "Δημοκρατικό Κόμμα Αλβανίας" του κ. Μπερίσα ανήκει στο ΕΛΚ με την ιδιότητα του παρατηρητή.

    • GLAD avatar
      GLAD @ Ο Θείος 29/11/2012 18:02:53

      Ερώτηση κρίσεως :
      Γιατί όλες τις αντεθνικές , διασπαστικές κινήσεις τις "αβαντάρει" πάντα η αριστερά στην Ελλάδα :
      Μικρασιατική καταστροφή , Σκοπιανό (τότε ΚΚΕ) και τώρα (Συριζα) .
      Ο ευρών ξέρει τι θα πάρει ...

  19. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/11/2012 11:39:43

    Ο άλλος δεξιός κυβερνών γείτονας, ο αρχαιομανής και αρχαιόπληκτος κ. Γκρούεφσκι, δεν είναι καλύτερος απο τον προσωπικό γιατρό του Χότζα. Αλλά ο τυχερός είναι σε ανώτερη βαθμίδα - αντεπιστέλλον μέλος, επειδή οι μη δεξιοί και μετριοπαθείς προκάτοχοί του φρόντισαν φρόνιμα να κάνουν τη χώρα τους συνδεδεμένο μέλος της ΕΕ.
    Καμαρώστε πάντως την αλληλεγγύη μεταξύ αυτών των συγγενούς ιδεολογίας "τριτοκοσμικών" δεξιών πολιτικών! Άν φέρονται έτσι στους ιδεολογικούς φίλους τους, φανταστείτε τη συμπεριφορά στους αντιπάλους τους.

    • tak avatar
      tak @ Ο Θείος 29/11/2012 17:01:18

      Η άποψή σου, πέρα από τις διαπιστώσεις σου; Η πρότασή σου;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ tak 29/11/2012 17:20:05

        Σταθερή πορεία, διακομματικώς Ελληνικά και Ευρωπαικά.
        Να αφήσουμε τα καθυστερημένα κατάλοιπα του (αιματοβαμμένου) 20ού αιώνα, με τις αλλαγές συνόρων και τις διεκδικήσεις εδαφών, να θάψουν τα πολιτικά πτώματά τους.
        Η σπασμωδική επιθετικότητα και τα μεγάλα λόγια, στην εποχή μας δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης ενός έθνους στον εαυτό του.

        • tak avatar
          tak @ Ο Θείος 29/11/2012 17:53:35

          Συμφωνώ μαζί σου στην πρώτη γραμμή, αλλά όταν έχεις απέναντί σου την αλβανική διπλωματία, καθώς και την αλβανική επίσημη πολιτική, δεν μπορείς να κλείνεις τα μάτια.
          Εγώ Θείε ζω στην Ήπειρο και ζω την Ήπειρο. Και ξέρω το Αλβανικό ή το Βορειοηπειρωτικό αν θέλεις, όσο ελάχιστοι άλλοι.
          Συνεπώς οι επόμενες γραμμές της απάντησής σου, δεν με αφορούν...
          Απλά θέλω να προσθέσω Θείε, πως οι αντιδράσεις της Αλβανικής πλευράς, επίσημης και μη, μακροχρόνια μόνο τα Αλβανικά συμφέροντα θα θίξουν. Και όσοι έχουν αυτιά και νου, ψηλά και χαμηλά, ας το κατανοήσουν...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ tak 29/11/2012 18:43:39

            Και εγώ είμαι Ηπειρώτης, συνοριακός μάλιστα, Γράμμος, γι αυτό ακριβώς έχω ευαισθησία και λέω την γνώμη μου.
            Η τελευταία σου παράγραφος είναι όλο το ζουμί. Με τη βλακεία του απομονώθηκε ο "γιατρός". Εκτός απο τον Μαυροβούνιο πρόεδρο και μια χαμηλού επιπέδου Ιταλική αντιπροσωπεία, κανείς άμεσος γείτονάς τους δεν παρέστη. Μεγάλο ρεζίλι για εορτασμό εκατονταετηρίδας.
            Πολιτική και πολιτικοί για τον προηγούμενο 20ό αιώνα...

          • Γιάννης avatar
            Γιάννης @ Ο Θείος 30/11/2012 00:33:22

            Έχεις ευαισθησίες, λες, αλλά τη Θεσσαλονίκη ξέρεις να τη βρίζεις. Σε ποια σύνορα ζεις; Της Κηφισιάς με τα Λιόσια; Γιατί αν έμενες στον Γράμμο δεν θα μιλούσες όπως μιλάς για τη Θεσσαλονίκη. Αθηναίε.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Γιάννης 30/11/2012 11:44:32

            Τίποτε δεν κατάλαβες αγαπητέ Γιάννη !
            Λυπάμαι πολύ...

          • tak avatar
            tak @ Γιάννης 30/11/2012 13:28:42

            Βρε Γιάννη, από την Ήπειρο είναι ο άνθρωπος! Τον αποκαλείς Αθηναίο γιατί, αφού στο εξωτερικό ζει...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Ο Θείος 29/11/2012 23:59:08

          Θείε, δεν έχεις ΙΔΕΑ για την κατάσταση στην Αλβανία και για το ηθικό του αλβανικού λαού. Ι-δ-έ-α. Κάτι ειπώθηκε παραπάνω για τη δημογραφία. Αυτό, που εξηγεί πολλά, δεν βλέπω να σε απασχολεί. Ευεξήγητο: Ανέκαθεν η Αριστερά, στην οποία ανήκεις με τα μπούνια, δεν χώνευε τους πολύτεκνους....
          Δεν είναι το θέμα να δείξουμε επιθετικότητα έναντι των Αλβανών, είναι το θέμα να βοηθήσουμε τον Ελληνισμό (αλλά ξέχασα, αυτός ο όρος κάνει τζιζ για την Αριστερά, οπότε το αφήνουμε). Θετική δράση χρειάζεται, όχι μόνο αρνητική. Η ελληνική πολιτική στην Αλβανία ήταν και είναι για τα κλάματα, αλλά βέβαια ήταν επικερδές το εμπόριο της βίζας για κάποιους δικούς μας σε πρεσβείες και προξενεία....Οπότε, γιατί να άλλαζαν τα πράγματα;
          Δεν χρειάζονται κραυγές έναντι του αλβανικού εθνικισμού, χρειάζεται τεκμηριωμένη καταγγελία του και ένας καλός εκβιασμός με το χαρτί της ΕΕ. Αλλά ούτε να τον υποτιμούμε, όπως κάνεις εσύ, του στυλ "μην ασχολείσαι χρυσή μου, κακός ο κόσμος, άστους να λένε" (παλιότερα οι ομοϊδεάτες σου λάτρευαν τον Χότζα, αυτό δεν το ξεχνούμε....). Δεν είναι ανώδυνος ο αλβανικός εθνικισμός. Είναι πολύ βαρύτερο το θέμα από το ζήτημα του ονόματος της Μακεδονίας. Ας ξυπνήσουμε λίγο....
          Και διαφωνώ 1000% με τα αλβανικά σχολεία που άφησε η κυβέρνηση εσχάτως να ανοίξουν σε διάφορες περιοχές. Οταν έχεις τόσους πολλούς Αλβανούς μέσα στη χώρα, δεν κοιτάς το πώς θα διατηρήσουν την εθνική τους ταυτότητα, αλλά πώς θα τη χάσουν. Μιλάω ωμά. Κοιτάς το πώς θα τους κάνεις Έλληνες Αρβανίτες, όχι το πώς θα παραμείνουν Αλβανοί.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ΒΙΣ 30/11/2012 11:39:49

            Αγαπητέ ΒΙΣ, αναρωτήθηκες ποτέ πώς θα βοηθήσεις τον Ελληνισμό της Αλβανίας; Τι σημαίνει θετική δράση επί του θέματος - και όχι μόνον - το έχει δείξει ανάγλυφα ένας σπουδαίος άνθρωπος, ο Τιράνων Αναστάσιος, με την σοφία και την σύνεσή του. Θα συμφωνείς, υποθέτω.
            Ο Αλβανικός εθνικισμός δεν είναι καθόλου ανώδυνος. Είναι ακόμη, αυτό που ήταν κάποτε (από την Συνθήκη του Αγίου Στεφάνου μέχρι την πτώση του Χίτλερ) ο Βουλγαρικός Εθνικισμός: "Ο ταραξίας των Βαλκανίων". Ένα κατάλοιπο του 20ού αιώνα το 2012. Το θέμα είναι πώς τον ακυρώνεις, αντί να τον τροφοδοτείς.
            Ευτυχώς τίποτε δεν ειναι αιώνιο: Ρώτησα πριν 2 χρόνια έναν γνωστό Αλβανό, "γιατί δεν κάνεις και άλλο παιδί" (έχει μόνον ένα αγόρι στο Δημοτικό).
            "Θέλω να μαζέψω χρήματα, να γυρίσω να κάνω μπίζνες στην Αλβανία".
            "Τι μπίζνες";
            "Αγροτικά και ξενοδοχείο"
            "Που θα βρείς φτηνούς εργάτες για την αρχή;"
            "Θα φέρω μαύρους από την Αφρική" !!!
            Αυτό που γίνεται παντού στον κόσμο, δεν σταματά στα Αλβανικά σύνορα.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 29/11/2012 17:22:34

      Πρόκειται για αυτοκαταστροφικούς τύπους και πολιτικές οπερέττας, μουσολινικής κοπής...
      Χα χα "ο Μπερίσα στην Πρέβεζα", όπως λέμε "ναύαρχος στα Τρίκαλα" !

  20. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 29/11/2012 11:57:18

    Ο κ. Μπερίσα δεν είναι πρόβλημα. Ένας ακόμη "παλαιοημερολογίτης" καραγκιόζης που δεν κατάλαβε ακόμη ότι πέρασε ο 20ος αιώνας.
    Το ότι πολλοί εδώ μέσα θα καλοέβλεπαν έναν Έλληνα Μπερίσα στη θέση του Μπερίσα, αυτό είναι το πραγματικό πρόβλημα για την Ελλάδα...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Θείος 29/11/2012 13:40:12

      Θεῖε,γιατί δέν βάζεις τά σχόλιά σου σέ ἕνα;Μέχρι νά φτάσω ἐδῶ κάτω,ξέχασα τί ρώτησες ἐκεῖ πάνω.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 29/11/2012 14:35:18

        Συγγνώμη αγαπητέ, αλλά μερικές φορές δεν είμαι βέβαιος τι είναι πιό δυσανάγνωστο: Το σχόλιο-σεντόνι ή τα σκορπισμένα μικρά σχόλια;

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Θείος 29/11/2012 16:01:51

          Καί τά δύο;

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ο Θείος 29/11/2012 16:58:21

      Αγαπητέ Θείo, στη καλλονή κατάφυτη, πλατανούσα και δαντελωτή (παίρνεις όρκο ότι απολαμβάνεις ένα σκανδιναβικό πανόραμα φιόρδ), Πέρδικα Πρεβέζης, πάντως, στον χαρισματικό Τόπο ο οποίος κυριολεκτικά κολυμπάει στα νερά (πόσιμα κρυστάλλινα και σμαραγδένια Ιόνια θαλασσινά), οι φιλήσυχοι κάτοικοί της (άντρες Και γυναίκες*), από καιρό είναι έτοιμοι να καλωσορίσουν τον λαοφιλή Σαλί και τις συμμορίες των ουτσεκάδων μπράβων που τον συνοδεύουν.

      *«Γυναίκες Ηπειρώτισσες, ξαφνιάσματα της φύσης, εχθρέ γιατί δεν ρώτησες Ποιόν πας να κατακτήσεις;»

      • tak avatar
        tak @ η Dimi 29/11/2012 17:03:03

        Η Πέρδικα είναι στη Θεσπρωτία...

        • η Dimi avatar
          η Dimi @ tak 29/11/2012 17:23:00

          Kαι η Θεσπρωτία;;

          • tak avatar
            tak @ η Dimi 29/11/2012 17:39:46

            Τέως Νομός της Ηπείρου, νυν Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση Θεσπρωτίας, της Περιφέρειας Ηπείρου!
            Και η Ήπειρος αγαπητή Dimi είναι η Ελλάδα, όπως και η Μακεδονία "... εν λίθοις φθεγγόμενοις και μνημείοις σωζόμενοις".
            Ας τα πει σε μας ο κ. Μπερίσα αυτά, για να του πούμε και ποιος ήταν ο Ισμαήλ Βλιώρα!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ tak 29/11/2012 17:50:24

            Tak, δεν αντιλαμβάνομαι την ένταση των σχολιασμών σου στα σχόλια των άλλων.

          • tak avatar
            tak @ η Dimi 29/11/2012 18:02:59

            Μάλλον δεν καταλάβατε, γι αυτό με συγχωρείτε... Mea culpa! Δε θα σας σχολιάσω ξανά..

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ tak 29/11/2012 18:13:27

            Τα λάθη ανθρώπινα. Ουδείς θέσφατος.
            Να είσθε καλά.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ η Dimi 29/11/2012 17:52:50

        Ο σαλεμένος Σαλί στην Πρέβεζα !
        Όπως ο αρχιναύαρχος του Σουλειμάν, ο Χαïρεντίν Μπαρμπαρόσσα, στα Τρίκαλα !
        Είχε "χάσει" ο πλοηγός του την Μάλτα ("Μάλτα γιόκ" έλεγε το μήνυμα), και ο στόλος προσάραξε στα υψώματα, στο ωραίο Βαρόσι Τρικάλων...

  21. Nik avatar
    Nik 29/11/2012 12:05:17

    Σε εκθέσεις αμυντικού υλικού η παρουσία μας είναι η πιο φτωχή, ειδικά σε σύγκριση με τις βιομηχανίες όμορων χωρών. Αυτό λέει πολλά.

    Οι ειδικοί μας συχνά αγνοούν τις εξελίξεις σε τεχνολογίες που μας αφορούν άμεσα, όπως τα ΒΑΤ αντιαρματικά και αντιναυτικά όπλα τελευταίας γενιάς που για μια νησιώτικη χώρα εκμηδενίζουν εχθρικές ναυτικές δυνάμεις. Αυτά παθαίνουν κοινωνίες που δίνουν έμφαση στην φανφάρα και όχι την ουσία.

    Βάδιζε απαλά και κράτα μεγάλο ραβδί, παραμένει μια σοφή προτροπή, ειδικά στην περιοχή μας.

  22. magneto avatar
    magneto 29/11/2012 12:26:44

    Μηπως εχουμε προχειρες τις δηλωσεις των κουτσαβακηδων της χρυσαυγης, περι του θεματος?
    Γιατι οσο κι αν εψαξα απο το πρωι, δεν μπορω να τις βρω πουθενα...

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ magneto 29/11/2012 13:05:26

      τις δηλώσεις του Σαλί Μπερίσα σχολίασε και η Χρυσή Αυγή. «Όσο ανεχόμαστε τους αλβανούς εγκληματίες και τα παράσιτα εντός της επικράτειάς μας, τόσο παράλογες απαιτήσεις θα εγείρει το θλιβερό κρατίδιό τους», αναφέρεται στην ανακοίνωση της Χρυσής Αυγής.
      Πηγή: Protothema.gr

      πολύ ρατσιστική, εθνικιστική και φασιστική η ανακοίνωση τους φίλε μαγκνέτο. προτιμώ του αβραμόπουλου που είναι πολιτικά ορθή και του έτριξε τα δόντια του μπερίσα.

      • magneto avatar
        magneto @ Kostas nikolaou 29/11/2012 14:36:10

        Καλα...δεν περιμενα απο τον Αβραμοπουλο να ζωστει με φυσεκλικια και να παει να το παιξει καουμπόυ στο ραμολι τον μπερισα...ενταξει...εχω αυτογνωσια...ουτε εμενα με καλυψε η κλισε ανακοινωση που εξεδωσε...
        Οσον αφορα ομως τη χρυσαυγη, ομολογω πως δεν καταλαβαινω (sic) τον επιλεκτικο εθνικισμο (μονο προς σκουροχρωμους) και φυσικα ουχί προς θεου! εναντιον των οπλισμενων λάθρο'....
        Και για να καταλαβεις το μεγεθος της υποκρισιας της χρυσαυγης και των θυματων-οπαδων της, ακου το εξης...

        Εκδηλωση σε Γυμνασιο για το Πολυτεχνειο...καλως ή κακως...απαγγελθηκε ο Εθνικος μας Υμνος.....τα αλβανακια...συννενοημενα ή καθοδηγημενα καλυτερα απο καποιον(ους)...35 τον αριθμο (μεταξυ 180 μαθητων)...παραμενουν Προκλητικα καθισμενα στις καρεκλες τους...ΟΛΑ!...αμηχανια για λιγο...μια καθηγητρια κατι ψελλιζει προς κα΄να δυο απο αυτα...εις ματην...ρωταει η ιδια καθηγητρια τον (παροντα) διευθυντη...και της απαντα στωικα..."και τι να κανω?"

        Παραδιπλα...μερικοι συμμαθητες τους (γυμνασιοπαιδα, ε) με μπλουζες χ.α. κτλ......"οι μαγκες του σχολειου".....καθονται σαν χανοι...περιμενοντας το τελος της γιορτης...για να πανε να παιξουνε ολα μαζι "μπαλλα"...

        Καληνυχτα Ελλαδα...

        • Κώστας Σταματάκης avatar
          Κώστας Σταματάκης @ magneto 29/11/2012 14:56:24

          Τα λεφτά όμως για να πάνε στο σχολείο και να μορφωθούν τα πληρώνουν οι Έλληνες φορολογούμενοι.

          Αν δεν τους αρέσει να τους στείλουμε πίσω στην Αλβανία να μορφωθούνε. Υπόψη ότι όλα αυτά τα τσογλάνια έχουν δικαίωμα, σύμφωνα με τον Νόμο Ραγκούση να απαιτήσουν Ελληνική ιθαγένεια.

          • GLAD avatar
            GLAD @ Κώστας Σταματάκης 29/11/2012 19:26:59

            Μήπως πρέπει λοιπόν να πληρώνουν δίδακτρα στα σχολεία , στα πανεπιστήμια , στους παιδικούς σταθμούς (που πρέπει να έχεις "μέσο" Αλβανό για να πας το παιδί σου - ακόμη κι αν είσαι άπορος Έλληνας) , όπως και στα νοσοκομεία κλπ. ?
            Δικαίωμα στην "δωρεάν" παιδεία, περίθαλψη , έχουν τα παιδιά όσων συμμετέχουν κατ΄απόλυτο τρόπο στη ζωή της χώρας ως πολίτες , με όλες τις ευθύνες που εξ αυτής της ιδιότητας απορρέουν και όχι μόνον τα δικαιώματα.
            Το φτωχό πλέον Ελληνικό κράτος , που δεν έχει λεφτά για Έλληνες , πολύ δε περισσότερο δεν έχει για ξένους.

        • Κούκος avatar
          Κούκος @ magneto 29/11/2012 17:03:51

          Και ποιος ευθύνεται γι αυτό αγαπητέ; Μήπως κάποιοι αλητήριοι αριστερούληδες , αμόρφωτοι αφισοκολλητές καθηγηταράδες,συνεπικουρούμενοι από κάποιους αστούς(τρομάρα τους) φροντιστηριάκηδες; Και από κοντά ο Καλομοίρης να σπάει αστυνομικά τμήματα...
          Αν οι συγκεκριμένοι νεαροί εβάδιζαν έξω από το μνημείο του Κεμάλ στη γείτονα και δεν απέδιδαν τον οφειλόμενο σεβασμό ξέρετε που θα κατέληγαν.
          Ομοίως και ο Καλομοίρης αν έσπαγε αστυνομικό τμήμα...
          Αλλά εδώ ποιός να απαιτήσει και από ποιόν σεβασμό;
          Αύριο σε κάποια Λύκεια του λεκανοπεδίου οι ίδιοι άθλιοι τύποι θα διοργανώσουν χάπενινγκ με αλυσοδεμένους μαθητές, για να διαμαρτυρηθούν λέει εναντίον της επικείμενης αξιολόγησής τους. Εννοείται εν ώρα μαθήματος. Ποιός θα έχει την ευθύνη για ότι ατύχημα συμβεί; Εχει τα κότσια ο Αρβανιτόπουλος να εγκαλέσει και να απολύσει τους ανίκανους Διευθυντές; Πολύ αμφιβάλλω.

          Δεν είναι δια τούτο απίθανο στο εγγύς μέλλον να δείτε ξανά το Κο Σαμαρά υπουργό με πρωθυπουργό Μπερίσα.

          • tak avatar
            tak @ Κούκος 29/11/2012 17:08:30

            Οι δύο τελευταίες γραμμές σας είναι τουλάχιστον βλακεία! Τουλάχιστον!

  23. 3V4NG3L05 avatar
    3V4NG3L05 29/11/2012 12:26:54

    Καντε το οπως οι ''κατακτητες'' μας .... Banks αντι Tanks .... Οπως μας την πεφτουν οι γερμανοι (τουλαχιστον κατα τα λεγομενα των λαικιστων/αμαθων).
    Η ενωμενη Εθνικη-EFG θα ειναι η νο1 τραπεζα στην Βουλγαρια. Παρομοιες δυεισδυσεις εχουν γινει και σε σκοπια αλβανια ρουμανια.
    Ευτυχως οι ελληνικες επιχειρισεις, κοιταξαν το απολυτα οικονομικο μεγεθος οταν καναν δουλειες στα βαλκανια.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ 3V4NG3L05 30/11/2012 18:52:57

      να χαρώ την αισιοδοξία σου ότι η ενωμένη αυτή τράπεζα θα παραμείνει ελληνική...

  24. Karenin avatar
    Karenin 29/11/2012 13:19:03

    Είθισται προεκλογικά οι αλβανοί πολιτικοί να λένε και μ...ιες. Δεν χρειάζεται να τους παίρνουμε σοβαρα, και να τους δίνουμε αξία. Είπαμε σαν χώρα έχουμε κάποια προβληματάκια, αλλά η Αλβανιά του χεριού μας είναι πάντα.

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ Karenin 29/11/2012 14:35:54

      Τετοιες αποψεις εχουνε καταστρεψει την εξωτερικη πολιτικη της Ελλαδος και καθε εννοια σεβασμου.Λεει ο καθενας οτι γουσταρει και καθομαστε σαν καποιο αδυναμο παιδακι να κουναμε το κεφαλι αδιαφορα.
      Πολυ ωραια αποψη.....Μαθε ομως οτι δεν ειναι καθολου του χεριου μας εαν τυχον και εχουνε κριση (πλην της οικονομικης) σε διαφορα μετωπα.
      ΔΕΝ ειμαστε το Ισραηλ , το καταλαβαινεις ? Δεν μπορουμε απλα να καθομαστε εντελως απραγοι σε καθε προκληση την στιγμη που ειμαστε στη μεση κρατων τα οποια ιστορικα αλλα και τωρα οχι απλα δεν μας βλεπουνε με καλο ματι , αλλα μας εχουνε ως πρωτο εχθρο.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Karenin 30/11/2012 00:02:56

      Karenin,

      Διακρίνω πάντα μία ἐλαστικότητα στά σχόλια σου γιά τό μεταναστευτικό πρόβλημα τῆς Πατρίδας, ἤ μήπως παρερμηνεύω;

  25. Γρηγόρης avatar
    Γρηγόρης 29/11/2012 17:32:05

    Στήν "εθνική" τους γιορτή, μετά τίς δηλώσεις γιά μιά μεγάααλη Αλβανία, κόψανε καί μιά μεγάααλη τούρτα.
    Από τήν οποία, αφού δοκίμασε πρώτα η ηγεσία, στή συνέχεια απόλαυσε καί τό πόπολο.
    Απολαύστε τήν ...απόλαυση:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PEBu06kPKE8

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Γρηγόρης 29/11/2012 18:38:24

      Ήταν να σφάξουν τελετουργικώς και 2000 γίδια, αλλά ματαιώθηκε, κατόπιν διαμαρτυρίας των εκεί ζωοφιλικών οργανώσεων.
      Τσίρκουλο...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Γρηγόρης 29/11/2012 19:12:48

      Ἀπολίτιστοι μιά ζωή θά μείνουν οἱ ἄνθρωποι...

  26. Karenin avatar
    Karenin 29/11/2012 18:23:57

    Ενοεί σαφώς τα Σύββοτα, η Περδικα δεν έχει φιόρδ.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Karenin 29/11/2012 20:39:23

      Εκτός από τα Σύβοτα και η Πέρδικα έχει φιόρδ. Στη δαντελωτή και σχετικά άγνωστη παραλία του Σταυρολιμένα (στις γνωστές παραλίες Αρίλλα και Καραβοστάσι συνήθως πηγαίνει ο κόσμος), σχηματίζεται ένα ονειρεμένο, από ελαιόδενδρα κατάφυτο, βαθυγάλανο φιόρδ το οποίο είναι φυσικά και μοναδικά προστατευμένο από τους ισχυρούς ανέμους. Όσοι το έχουν επισκεφθεί έχουν την αίσθηση ότι βρίσκονται σε νορβηγικό φιόρδ. Τα ψαγμένα ζευγάρια επιλέγουν τον Σταυρολιμένα για ποιοτικές, πριβέ κρουαζιέρες, μακρυά από τις φωνές και τα πλήθη που συνωστίζονται στα γνώριμα άλλα ελληνικά φιόρδ.

  27. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2012 19:31:30

    Η σωστή μαυρομματαίικη απάντηση είναι, ρε, άει κίχου!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/11/2012 21:23:49

      Επίσης, Φαήλο, " τ' κίφσα μ'μ΄ν" και "χά να μουν" είναι δύο καλές αρβανίτικες απαντήσεις στον Μπερίσα, που, αν τον έβλεπε η μακαρίτισσα η γιαγιά μου, ειδικά έτσι κοκκινομούρης που είναι, θα έλεγε " αϊ ισστ' σι μπίθα ίμε"...

  28. Sthlh Allatos avatar
    Sthlh Allatos 29/11/2012 20:48:55

    I key who !! με λατινικά γράφεται η μαυρομματαίικη ; :)
    Πάντως ευνόητο δεν είναι ούτε με λατινικά, ούτε με ελληνικά...

  29. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 29/11/2012 21:07:16

    Μάγος είσαι;;;;

  30. Αρβανίτης avatar
    Αρβανίτης 29/11/2012 22:45:39

    Γιατι δεν στελνουμε πισω καμια 500.000 χιλιάδες από δαύτους, να ψωφήσουν της πεινας, για να δειτε πότε ξεχναει την μεγάληΑλβανία το απολίθωμα πρωθυπουργος; Γιατι ακόμα και σε αυτη την κατάσταση που είμαστε, ούτε ένας δεν κουνάει το πόδι του να φύγει. Όσοι δε έφυγαν, επέστρεψαν άρον άρον.

  31. η Dimi avatar
    η Dimi 29/11/2012 23:16:59

    Όντας κάτοικοι σχεδόν ερημικής τον χειμώνα περιοχής στη Λαυρεωτική, έχουμε παρατηρήσει ότι: οι ένοπλες με καλάζνικωφ επιθέσεις των αλβανών στην Ελλάδα όσο πάνε και πληθαίνουν. Οι αλβανοί, όσο πάνε όλο και πιο θρασείς και επικίνδυνοι γίνονται. Πριν από λίγες ημέρες, εκτός από τις ένοπλες με καλάζνικωφ επιθέσεις σε κατοικίες στα Καλύβια. Εκτός από την ένοπλη ληστεία (€130,000) σε χαρτοβιομηχανία στον Ασπρόπυργο. Με καλάζνικωφ οι αλβανοί- ληστές, κυριολεκτικά γάζωσαν το περιπολικό της αστυνομίας που τόλμησε να τους κυνηγήσει. Οι αστυνομικοί μόλις που πρόλαβαν να πεταχτούν έξω για να σωθούν και να εξαφανιστούν.

    Αυτός κατά τη πολύ ταπεινή γνώμη μου, δεν είναι τρόπος αντιμετώπισης αδίσταχτων ληστών-φονιάδων που κρατούν στα χέρια τους βαριά όπλα πολέμου (καλάζνικωφ). Ενώ, απ’ ότι φαίνεται, οι Ελληνες αστυνομικοί έχουν το δικαίωμα μόνο περίστροφα να χρησιμοποιούν. Και αυτά τα αλεξίσφαιρα που φορούν, προφανώς, δεν τους προστατεύουν από τα βαριά όπλα πολέμου. Αυτή την αδυναμία φαίνεται να εκμεταλλεύονται οι αλβανοί αδίστακτοι κακοποιοί, οι περισσότεροι των οποίων, απ’ ότι μαθαίνουμε, είναι κοινωνικά απόβλητα από το κόσσοβο και μαφιόζοι ουτσεκάδες. Κάτι άμεσα χρειάζεται ν’ αλλάξει για να καλυφθεί αυτό το τεράστιο κενό στον εξοπλισμό της ελληνικής αστυνομίας και στη προστασία της ελληνικής κοινωνίας. Διαφορετικά, όλο για περισσότερα θύματα-αστυνομικούς, όλο για περισσότερους ανύποπτους πολίτες, όλο για περισσότερες χήρες και για περισσότερα ορφανά, θα κλαίμε και θα θρηνούμε. Αυτή η φρικτή κατάσταση με τους αλβανούς και τα καλάζνικωφ, άλλο δεν πάει και δεν αντέχεται άλλο να πάει.

    • Angeleyes avatar
      Angeleyes @ η Dimi 03/12/2012 23:39:23

      Τα Καλασνικοφ δεν είναι "βαριά όπλα". Το παληό AK-47 όπως και το νεώτερο AK-74 είναι ελαφρά όπλα. Ενας με 12-gauge pump-action υπερτερεί σαφώς, όπως βέβαια και κάποιος μέτρια εκπαιδευμένος με Colt ή Glock .45 ACP. Τό πρόβλημα δεν είναι ότι οι συμμορίες έχουν Καλάσνικοφ, το πρόβλημα είναι ότι οι Ελληνες φοβούνται τα όπλα. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω το φαινόμενο, πως παρ'ότι υπάρχουν πολλοί σκοπευτικοί σύλλογοι και κάθε Ελληνας πολίτης έχει το δικαίωμα (και την υποχρέωση θα έλεγα να υπερασπιστεί την οικογένειά του) να κατέχει πυροβόλα όπλα. Εγώ πάντως έχω τον τρόπο μου.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Angeleyes 04/12/2012 00:54:06

        Εχω πλήρη άγνοια περί όπλων. Οι αλβανοί-μαφιόζοι γνωρίζουν ότι είναι οπλικά υπέρτεροι και με το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού, έχουν αποθρασυνθεί εντελώς. Για παράδειγμα, στις πανέμορφες εσχατιές του Νομού Αττικής, ένοπλες επιθέσεις αλβανών σε κατοικίες, με τους ενοίκους, Μέσα. Δέσιμο φύλακα, κλοπή Ι.Χ. αυτοκινήτου και λεία €130,000 σε χαρτοβιομηχανία, στον Ασπρόπυργο, Μέσα. Στον Ασπρόπυργο, με τις δεξαμενές των πετρελαιοειδών.. Ένοπλη ληστεία, με άγνωστη μέχρι στιγμής λεία (σε μετρητό, φάρμακα..), σε φαρμακείο στο Κορωπί, σε ώρα λειτουργίας και με τους πελάτες-ασθενείς, Μέσα. Οι πόρτες ασφαλείας διαλύονται, καθώς Δεν έχουν προδιαγραφές αντοχής στις επιθέσεις με Καλάζνικωφ. Γι αυτό και ό,τι ακούγεται για αυτοπροστασία με σπρέϋ πιπεριού, τσιγαριστό τηγανόλαδο κλπ, είναι.. καραμέλες για την αντιμετώπιση των αλβανών φονιάδων-ληστών με τα Καλάζνικωφ. Αυτό το οποίο ως Ελληνική κοινωνία σε καιρό ειρήνης βιώνουμε, είναι ένας απρόκλητος, άνισος πόλεμος αλβανών κακούργων στη χώρα μας, Μέσα. Και οι αρμόδιες Αρχές οφείλουν να εξισορροπήσουν την αλγεινή αυτή κατάσταση. Όχι σήμερα. Χθες.

  32. μπακαλιάρος avatar
    μπακαλιάρος 30/11/2012 10:10:49

    "Θείε, δεν έχεις ΙΔΕΑ για την κατάσταση στην Αλβανία και για το ηθικό του αλβανικού λαού. Ι-δ-έ-α. Κάτι ειπώθηκε παραπάνω για τη δημογραφία. Αυτό, που εξηγεί πολλά, δεν βλέπω να σε απασχολεί. Ευεξήγητο: Ανέκαθεν η Αριστερά, στην οποία ανήκεις με τα μπούνια, δεν χώνευε τους πολύτεκνους..."
    Τα παραπάνω είναι λόγια του ΒΙΣ προς τον Θείο.
    Ο Θείος τα έκανε γαργάρα και σφυρίζει αδιάφορα ενώ συνεχίζει τις ¨εξυπνάδες" θέλοντας να μας πείσει οτι τελικά είναι "ο έξυπνος".
    ΒΙΣ πρέπει να σε συγχαρώ και πάλι για τον εύστοχο και πολύ περιεκτικό λόγο σου. Προσωπικά πιστεύω οτι τύποι σαν τον "Θείο" έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την σημερινή άθλια από κάθε άποψη κατάσταση της Ελλάδας.
    "Δεν είμαι δεξιός ούτε αστός" έγραψε στα "εξυπνα" σημειώματά του ο Θείος.
    Δεν χρειάζεται να μας το πεις Θείε έχουμε καταλάβει πολύ καλά τι καπνό φουμάρεις.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ μπακαλιάρος 30/11/2012 11:52:42

      Όσο για τους πολύτεκνους, μια χαρά είναι - αρκεί να μην προσπαθούν μερικοί να τους κάνουν αναλώσιμο "πολιτικό όπλο". Ή σαν τον Μπερίσα, μέσο "εθνικού" επεκτατισμού, δηλαδή υλικό για να στερεώσουν την πολιτική εξουσία τους. Να παίζουν παιχνίδια στην πλάτη τους.
      Οι άνθρωποι πρέπει είναι πάντα σκοπός, ποτέ μέσο.
      Η κλασική πολύτεκνη χώρα δεν είναι η Αλβανία, ούτε φυσικά η Ελλάδα. Είναι οι ΗΠΑ. Άν παρακολουθούσες το σχολιασμό μου, θα ήξερες τη γνώμη μου για τον νεοελληνικό "αντιαμερικανισμό": Είναι ο αντικαπιταλισμός για μονοψήφια ΙQ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.