#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/07/2008 01:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν ο Καραμανλής παραιτήθηκε εξαιτίας της Ζήμενς

Διαβάστε ένα πολύ καλό ρεπορτάζ στο ventetta.blogspot.com για ένα ακόμα σκάνδαλο Ζήμενς που συγκλόνισε την χώρα το …1955. Τότε που ο θείος του σημερινού πρωθυπουργού και τότε υπουργός Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων Κωνσταντίνος Καραμανλής παραιτήθηκε εξαιτίας μιας συμβάσεως της Ζήμενς, η οποία δεν διασφάλιζε τα συμφέροντα της χώρας. Παραθέτουμε εδώ όσα αναφέρει ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Καραμανλής για την υπόθεση σε μεταγενέστερο σημείωμά του:

«Το 1955, ήρθα σε ανοικτή ρήξη με την εταιρεία Ζήμενς, εξαιτίας μιας συμβάσεως, την οποία η εταιρεία αυτή είχε διαπραγματευθεί με τα υπουργεία Εξωτερικών και Συντονισμού και η οποία ήταν όχι μόνο επαχθής, αλλά σκανδαλώδης, όπως απεδείχθη εν συνεχεία. Αρνούμενος, παρά τας πιέσεις, να υπογράψω τη σύμβαση, υπέβαλα την παραίτησή μου. Το αποτέλεσμα ήταν να εξυφανθεί από τον αντιπρόσωπο της εταιρείας Βουλπιώτη, ενθαρρυνόμενο και από ορισμένους κυβερνητικούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων ο Στεφανόπουλος και ο Μπόμπολας, εναντίον του τότε υφυπουργού μου Κ. Παπακωνσταντίνου, η γνωστή σκευωρία. Σκευωρία, η οποία είχε σχεδιαστεί αρχικά για να πλήξει εμένα, αλλά δεν γνωρίζω γιατί τελικά δεν αποτολμήθηκε αυτό. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν να ματαιωθεί η σύμβαση και να σταλεί ο αντιπρόσωπος της εταιρείας στη φυλακή».

Δεν είμαστε ακόμα σε θέση να εκτιμήσουμε αν και η τωρινή υπόθεση της Ζήμενς αποσκοπεί στο να πληγεί το κύρος του σημερινού Πρωθυπουργού, όπως και η προηγούμενη υπόθεση Ζαχόπουλου. Είναι πάντως βέβαιο ότι ο Κώστας Καραμανλής πρέπει αυτή την φορά να επιλέξει: Θα συνεχίσει να υπερασπίζεται εν ονόματι κάποιων άγνωστων και ακατανόητων στο ευρύ κοινό σκοπιμοτήτων ένα πολιτικό σύστημα που έχει καταρρεύσει οριστικά στην συνείδηση του ελληνικού λαού; Ή θα σκεφτεί έστω και τώρα την υστεροφημία του και το καλό του τόπου και θα αποτολμήσει την κάθαρση; Περιθώρια για ελιγμούς και επικοινωνιακά κόλπα δεν υπάρχουν κατά τη γνώμη μας άλλα. Και φυσικά ο κ. Καραμανλής μπορεί άνετα να κερδίσει και τις επόμενες εκλογές. Τι αξία έχει όμως να ηγείται κανείς ενός κόμματος, επίλεκτα στελέχη του οποίοι διαγκωνίζονταν για το ποιο θα πάει πολυτελή ταξίδια με στελέχη της Ζήμενς και ποιο θα πάρει το καλύτερο πλυντήριο και την πιο σύγχρονη κουζίνα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DentNEWS avatar
    DentNEWS 01/07/2008 02:21:58

    Πότε ξεκινάει το κουβάρι της SIEMENS
    στην εμπλοκή της στα ελληνικά δρώμενα ;

    Και ενώ για κάποιους που έζησαν εκείνη την περίοδο κάποια από τα παρακάτω θα μοιάζουν γνωστά, καλό θα είναι, την περίοδο αυτή να δούμε την αρχή της εμπλοκής της γερμανικής SIEMENS στα ελληνικά δρώμενα… Πολλοί θα νομίζετε ότι αυτό είναι πριν 10 - 15 χρόνια… Δυστυχώς όχι. Η γερμανική εταιρία έχει χωμένα τα "χέρια" της εδώ και 55 τουλάχιστον χρόνια.

    Πάμε να δούμε μαζί λοιπόν το κουβάρι εκείνο της ιστορίας που μέσα από δημοσιεύματα της εποχής θα ξεκαθαριστεί μπροστά μας για την αξία της πληροφορίας… και μόνο !

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: http://dentnews.wordpress.com/2008/07/01/history-siemens/

  2. Le canard avatar
    Le canard 01/07/2008 02:26:47

    Με την ευκαιρία, ξέπλυμα βρώμικου χρήματος -μεταξύ των άλλων- δεν είναι η υπόθεση Ζημενς. Που είναι ο Ζορμπάς;

  3. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 01/07/2008 02:29:14

    "Το αποτέλεσμα ήταν να εξυφανθεί από τον αντιπρόσωπο της εταιρείας Βουλπιώτη, ενθαρρυνόμενο και από ορισμένους κυβερνητικούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων ο Στεφανόπουλος και ο Μπόμπολας, εναντίον του τότε υφυπουργού μου Κ. Παπακωνσταντίνου, η γνωστή σκευωρία".

    Ο Ιωάννης ΒΟΥΛΠΙΩΤΗΣ ήταν ο γαμπρός του Ζήμενς! Διαβάστε πώς πέρασε στρατοδικείο ως δοσίλογος, (και ο πατέρας Χριστοφοράκος, επίσης!), πώς γλίτωσε με την κατάθεση στο δικαστήριο βρετανών πρακτόρων και του τότε προέδρου του "Υπάτου Συμβουλίου Τεκτονισμού", Πάνου Χατζηπάνου, και άλλα πολλά, από το 1930 και δώθε: http://theamapati.wordpress.com/

  4. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 01/07/2008 02:43:17

    Ρε, τον ..."Άγιο Καραμανλή"!

    "Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω τι είσαι", ΟΜΩΣ:

    1) Ψωμιάδης
    2) Τσιτουρίδης
    3) Πανάγος
    4) Ζαχόπουλος

  5. thanos avatar
    thanos 01/07/2008 03:14:49

    Βρε τον εθναρχη μας,ποσο καλο παιδι ηταν.

    "νηπιον γερων" κοντα σε αυτα τα μαργαριταρια που εγραψες θα μπορουσες να προσθεσεις ακομα και Πιτσοκο,Γιοσμα,Γκουτζαμανη,Μητσου και πολλους αλλους.Αυτοι φυσικα φιλαρακια του Εθναρχη μας.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2008 03:22:51

    ΟΛΑ μα ΟΛΑ όσα βλέπουμε εξηγούνται αν γνωρίζεις την πρόσφατη ιστορία που συνδέει χθες και σήμερα.

    "Στην Ελλάδα της Κατοχής άλλαξαν χέρια 230.000 ακίνητα!
    Ξέρουμε πολλά για τη μιζέρια αυτών που τα πουλούσαν. θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα για το ποια εισοδήματα επέτρεπαν σε αυτούς που τα αγόραζαν να τα αποκτήσουν.
    Στην Ελλάδα της Κατοχής άλλαξαν χέρια τεράστια χαρτοφυλάκια, έγινε μια τεράστια εκποίηση δημόσιου πλούτου.
    Ποια εισοδήματα επέτρεπαν την αγορά μετοχών της Εθνικής Τράπεζας με αντίτιμο κάθε μετοχής ίσο με χίλια ή δυο χιλιάδες μεροκάματα της ίδιας εποχής. Στο Χρηματιστήριο της Αθήνας στην Κατοχή οι Γερμανοί έριξαν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χρυσές λίρες και εκατομμύρια άλλα χρυσά νομίσματα (λεηλατημένα από τους Εβραίους και άλλους υπόδουλους) για να «καλύψουν» τους εγχώριους οικονομικούς συνεργάτες τους που αγωνιούσαν να μετατρέψουν σε «σκληρό νόμισμα» τα αμύθητα κέρδη που τους έφερνε η συνεργασία με τον κατακτητή και η καταλήστευση των συμπατριωτών τους.

    Από ένα πελώριο πλήθος πηγών προκύπτει ότι στη διάρκεια αυτής της περιόδου έγινε μια τεράστια κοινωνική ανατροπή, στηριγμένη στην προδοσία και στην προσχώρηση στην πολιτική και οικονομική λειτουργία του ναζισμού.
    Ενάντια σε τούτα ξεπήδησε η Αντίσταση, ο πατριωτισμός των φτωχών, το ΕΑΜ και φυσικά το μίσος, το πάθος, η δύναμη που κατασκεύασε από το τίποτα στρατούς ολόκληρους, τον ΕΛΑΣ, κράτος ελεύθερο στα βουνά και έδωσε το δυναμικό για τον μακρόχρονο εμφύλιο στη συνέχεια."
    Γ. Μαργαρίτης "Ε" 28/02/2008

  7. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 05:20:13

    Αυτό το βρήκα στην Wikipedia και το ποστάρω (με πάσα επιφύλαξη) ως ένα ακόμα περίεργο και εν πολλοίς άγνωστο, «γερμανικής προέλευσης σκάνδαλο», στη μεταπολεμική Ελλάδα .

    (πηγή: Wikipedia, λήμμα: Constantine Karamanlis)


    Η υπόθεση Merten

    «…» Επρόκειτο για την απελευθέρωση και παράδοση του γνωστού ναζιστή στην τότε Δυτική Γερμανία όπου ελευθερώθηκε και αποκαταστάθηκε από τις Δυτικογερμανικές τότε αρχές. Πιο εξωφρενικό όμως κι από αυτό θεωρήθηκε η ψήφιση νόμου από την κυβέρνηση Κ. Καραμανλή που ουσιαστικά απαγόρευε (!) στις ελληνικές διωκτικές αρχές στο μέλλον να συλλάβουν οποιονδήποτε άλλο ναζιστή. Οι Γερμανοί όμως δεν ανταπέδωσαν την "ευγένεια":

    Στις 28 Σεπτεμβρίου 1960, οι γερμανικές εφημερίδες Hamburger Echo και Der Spiegel δημοσίευσαν αποσπάσματα από τις καταθέσεις του Merten στις γερμανικές αρχές όπου ο ίδιος ισχυριζόταν ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο τότε Υπουργός Εσωτερικών Τάκος Μακρής και η σύζυγος του Δοξούλα (την οποία ο Merten αποκαλούσε «ανιψιά του Καραμανλή») μαζί με τον υφυπουργό Άμυνας Γεώργιο Θέμελη υπήρξαν πληροφοριοδότες κατά τη διάρκεια της Ναζιστικής κατοχής της Ελλάδος. Ο Merten ισχυρίστηκε επίσης ότι ο Καραμανλής και ο Μακρής ανταμείφθηκαν για τις υπηρεσίες τους με κάποια επιχείρηση στη Θεσσαλονίκη («were rewarded for their services with a business in Thessaloniki») που ανήκε σε κάποιον Ελληνοεβραίο που είχε σταλεί στο Άουσβιτς. Επίσης ισχυρίστηκε (ο Merten) ότι για αυτό το λόγο μπόρεσε να πιέσει τον Καραμανλή και τον Μάκρη να του δοθεί αμνηστία, να αποφυλακιστεί και να φύγει απ’ την Ελλάδα. «…»

    Ο Καραμανλής αντέκρουσε τους ισχυρισμούς του Merten ως ανυπόστατους και παράλογους και κατηγόρησε τον Merten ότι προσπάθησε να τον εκβιάσει και να του αποσπάσει χρήματα πριν κάνει αυτή την κατάθεση (στις Γερμανικές αρχές). Η Δυτικογερμανική κυβέρνηση επίσης επέκρινε τις κατηγορίες ως συκοφαντικές και δυσφημιστικές. Ο Καραμανλής κατηγόρησε την αντιπολίτευση ότι ενορχηστρώνει δυσφημιστική καμπάνια εναντίον του. Παρά το γεγονός ότι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ποτέ δεν υπέβαλε μηνύσει κατά του Merten, οι Τάκος και Δοξούλα Μάκρη και ο Γεώργιος Θέμελης μήνυσαν το Der Spiegel και το περιοδικό καταδικάστηκε για δυσφήμιση το 1963. Κατά τη διάρκεια της δικής, ο Merten δεν εμφανίστηκε ποτέ για να καταθέσει στα ελληνικά δικαστήρια.

    (πηγή: Wikipedia, λήμμα: Constantine Karamanlis)

    Φιδίας

  8. μπάμιας avatar
    μπάμιας 01/07/2008 06:50:15

    και μόνο το «ύφος» εθνάρχη της φωτογραφίας με προτρέπει να πω κακίες...αλλά άντε μην θίξουμε τίποτα ...ιερές μνήμες.

  9. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 01/07/2008 09:31:41

    Μεταπολεμικά έχει περάσει μόνο ένας πολιτικός από την Ελλάδα. Ο Σπύρος Μαρκεζίνης αλλά τον έφαγαν οι σκευωρίες. Π.χ. στο λινκ της theamapatis που παρατίθεται πιο πάνω ενώ είχε συμφωνήσει άλλα με τους Γερμανούς εξαφάνισαν τα γράμματα και του φόρτωσαν άλλα.

    Έκανε ένα κεντρικό λάθος. Συμπεριφέρθηκε ως πολιτικός αστικού κράτους με θεσμούς ενώ είχε να κάνει με μικροαστικό κράτος. Ο Γερο Καραμανλής που προερχόταν από χαμηλή κοιν. τάξη και είχε κάνει όλες τις διαδρομές των κοινωνικών τάξεων ήξερε πως να κυβερνήσει μικροαστούς. Όχι ότι τους κυβέρνησε σωστά.

  10. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 01/07/2008 10:12:07

    Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το ότι υπάρχουν Έλληνες που προσπαθούν να περάσουν τον ΚΚ σαν ‘‘εθνάρχη’’.
    Ο ΚΚ είναι ο άνθρωπος που παρέλαβε μία Ελλάδα που ήταν χωράφια , μία Αθήνα , μια Θεσσαλονίκη κλπκλπ που ήταν χωράφια, δεν γράφω παράδεισοι για να μην φανώ υπερβολικός και μας παρέδωσε μία κόλαση που την ζούμε καθημερινά.
    Παρέλαβε μία Αττική με το καλύτερο κλίμα στην Ευρώπη και μας παρέδωσε μία Αττική με την μεγαλύτερη μόλυνση και το λιγότερο πράσινο σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
    Παρέλαβε μία Αθήνα με ένα πανέμορφο ιστορικό κέντρο και μας παρέδωσε μια μπετονένια Αθήνα.
    Σιγά τώρα μην τον κάνουμε ‘‘εθνάρχη’’ επειδή αντιστάθηκε για μία σύμβαση , όταν μετά υποτάχθηκε σε όλους αυτούς που έκαναν την Ελλάδα μία κόλαση
    Δεν έχετε προσέξει ότι το μόνο του επίτευγμα που μας κοπανάνε μέρα-νύχτα είναι ότι μας έβαλε στην ΕΕ, σιγά εάν δεν μας έβαζε ο ΚΚ θα μας έβαζε κάποιος άλλος, εδώ θα βάλουν την Αλβανία και τα Σκόπια και δεν θα έβαζαν εμάς που του μάθαμε να σκέπτονται.
    Και καλό μήνα φιλάρες !!!!!!!!!

  11. Le canard avatar
    Le canard 01/07/2008 10:13:08

    Από το σημερινό Βήμα


    Εκρηκτικές διαστάσεις για τα νοικοκυριά και την οικονομία λαμβάνει πλέον ο συνδυασμός των υψηλών τιμών του πετρελαίου, το οποίο χθες σημείωσε και νέο ρεκόρ ξεπερνώντας τα 143 δολάρια το βαρέλι, και του τρίτου κύματος αυξήσεων στα τιμολόγια της ΔΕΗ κατά 7% από σήμερα, παρ΄ όλο που το ηλεκτρικό ρεύμα το τελευταίο δωδεκάμηνο έχει ακριβύνει ήδη κατά 18%.

    Οι επιπτώσεις από τις συνεχείς ανατιμήσεις είναι η έντονη κερδοσκοπία που υφίστανται οι καταναλωτές σε τρόφιμα, καύσιμα και υπηρεσίες, οι έντονες πληθωριστικές πιέσεις, αφού τον Ιούνιο ο πληθωρισμός έκλεισε στο 5,2%, και η επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης που προέρχεται από τη μείωση της ζήτησης. Συνέπεια του ανατιμητικού κλίματος είναι να ζητούν επιμόνως νέες αυξήσεις τα ταξί, τα φορτηγά, τα βυτιοφόρα και τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ.

    Από σήμερα ισχύουν οι αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ που θα φθάσουν το 7% μεσοσταθμικά στα νοικοκυριά, ενώ στις βιομηχανικές καταναλώσεις η αύξηση θα προσεγγίσει το 10%. Για τους πολυτέκνους και όσους καταναλώνουν έως 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο η αύξηση θα είναι μηδενική. Πρόκειται για περίπου 45% του συνόλου των λογαριασμών της ΔΕΗ που φθάνουν τα 6,5 εκατομμύρια και περιλαμβάνει τα νοικοκυριά με χαμηλές καταναλώσεις είτε λόγω χαμηλών εισοδημάτων είτε λόγω μικρών σπιτιών (γκαρσονιέρες με έναν ένοικο), αλλά επίσης αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει και τα εξοχικά σπίτια που λειτουργούν συνήθως έναν-δύο μήνες τον χρόνο. Για τον λόγο αυτόν το υπουργείο Ανάπτυξης αναζητεί τρόπους για να εκκαθαρίσει τις καταστάσεις από τα εξοχικά και να ωφελούνται από τις μηδενικές αυξήσεις μόνο για την πρώτη κατοικία οι καταναλωτές αλλά και σε συνάρτηση με το εισόδημά τους. Οι αυξήσεις από την ερχόμενη Τρίτη για κατανάλωση έως 800 κιλοβατώρες και για τους πολυτέκνους θα είναι μηδενική, από 801 έως 2.000 κιλοβατώρες περί το 7%-8%, για το νυχτερινό ρεύμα 5%, στην εμπορική χρήση 6%, στα αγροτικά 5,5%-7,5% και στα βιομηχανικά έως 10%.

  12. Info Press avatar
    Info Press 01/07/2008 10:27:32

    Η ΝΔ είναι μπροστά σε όλες τις δημοσκοπήσεις.
    Είτε αποφασίσει κάθαρση είτε όχι ο Καραμανλής θα κερδίσει τις επόμενες εκλογές. Σημασία γι' αυτόν έχει μόνο το ποσοστό που θα πάρει. Αν ο Καραμανλής, προσφύγει έστω και σε φαινομενική κάθαρση, το ΠΑΣΟΚ θα σταματήσει να υπάρχει σαν κόμμα.

  13. Basil avatar
    Basil 01/07/2008 11:04:03

    Οπως έλεγαν και τα παλιά καλά χρόνια

    "Βάστα Ρόμμελ"

  14. bill avatar
    bill 01/07/2008 11:17:20

    http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%CB%E9%DC%F0%E7%F2&a=&id=64247576
    ακολουθήστε τον σύνδεσμο να μάθετε το όνομα του Υπουργού....και θα καταλάβετε τι παρακράτος μας κυβερνά.

  15. bill avatar
    bill 01/07/2008 11:41:34

    «Γαύρος» και «βάζελος»


    *Τα υπουργικά καθήκοντα, υπουργικά καθήκοντα και η Εθνική Ελλάδος, Εθνική Ελλάδος... Ο Μ. Λιάπης δεν χάνει αγώνα της, όση δουλειά και αν έχει. Πέρυσι το καλοκαίρι πήγε στην Πορτογαλία, αγνοώντας τις πρωθυπουργικές συστάσεις. Την Πέμπτη το βράδυ ήταν στις εξέδρες του σταδίου της Λειψίας για να παρακολουθήσει τον αγώνα Ελλάδας - Βραζιλίας.

    *Σταθερός δίπλα του στην κερκίδα ο γιος του Κωνσταντίνος, ο οποίος διαφωνεί στις ποδοσφαιρικές προτιμήσεις με τον πατέρα του, καθότι «βάζελος», ενώ ο υπουργός Μεταφορών «γαύρος».


    Δ. ΤΣ.



    ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ - 19/06/2005



    Copyright © 2008 Χ. Κ. Τεγόπουλος Εκδόσεις Α.Ε.

  16. Factorx avatar
    Factorx 01/07/2008 12:01:08

    Ε, οχι και να μου πείτε οτι καναμε κι Εθνάρχη του ΚΚ. Κάθε άλλο. Απλώς θέλουμε να δείξουμε οτι ακομα και ένας συντηρητικός "αστός" πολιτικός είχε την κοινή λογική να μην επιτρέπει στις εταιρείες που προμηθευουν να έχουν το πανω χερι.

  17. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 12:05:50

    Τα δυο αυτα κομματα ειναι χαμενα εδω και καιρο.
    Την προστυχια και τη διαφθορα της ΝΔ/ ας ισως δε θα βρεθει ποτε κανενα κομμα στον πλανητη αυτον να ξεπερασει.
    Γιατι εσεις αναφερεστε σε οσους κινουνται μεσα στη Βουλη, αγνοωντας ολο το υπολοιπο συρφετο αχρηστων και ανικανων στα Νομαρχιακα και Δημοτικα συμβουλια που κατασπαραζουν τα ταμεια ,ενω συγχρονως πηδανε τις γυναικες σας, γιατι αδυνατουν να πληρωσουν μισθους, τις αδελφες σας, τις γκομενιτσες σας και ολες τις εποχιακες και ωρομισθιες απασχολουμενες.
    Θα μεινει στην Ιστορια σαν κομμα αρχιλησταρχων, ανεπιτηδευτων κοκκορομιαλων πηδηχταραδων.
    Η Ουσια διακυβερνσης σ'αυτους ειναι συνυφασμενη με τη Συνουσια.
    λαρα

  18. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 01/07/2008 12:38:28

    ΘΕΜΑΣ:

    "Επιβεβαιώνονται με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο οι υποψίες μου ότι ο ανακριτής ήταν μεροληπτικός απέναντί μου. Κατά την είσοδό μου, μου είπε ότι ανεξάρτητα αν υπάρχει πόρισμα της ΥΠΕΕ ή όχι, δεν πρέπει να έχω ούτε ένα ευρώ στη διάθεσή μου.

    Με βάση αυτό και άλλα στοιχεία για μεροληπτική διαδικασία σε βάρος μου και κυρίως, ότι η απόφαση υπαγορεύτηκε από τους αρμόδιους υπουργούς και μάλιστα για να γίνει αυτό το κατηγορητήριο επιστρατεύτηκε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος.

    Πρόκειται για πολιτική δίωξη σε βάρος του «Πρώτου Θέματος», με εμπνευστές επίορκους πολιτικούς και εκτελεστή έναντι μεγάλου χρηματικού ανταλλάγματος τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο".

  19. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2008 13:04:07

    Καλό Μήνα σε όλους τους φίλους !

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/07/2008 13:05:49

    πράγματι...Καλό μήνα!

  21. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 13:31:56

    Προφητης says

    "Καλο Μηνα σε ολους τους φιλους".

    Ειρωνεια να ευχεσαι σε φιλους ανυπαρκτους,
    που απιθανο φαινεται να'χεις αποχτησει
    στη ζωη σου το μονο που εμαθες
    ενα πικροχολο ξερασμα παν' στο μεθυσι.
    λαρα

  22. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 01/07/2008 13:32:15

    Γιατι εσεις αναφερεστε σε οσους κινουνται μεσα στη Βουλη, αγνοωντας ολο το υπολοιπο συρφετο αχρηστων και ανικανων στα Νομαρχιακα και Δημοτικα συμβουλια ...

    Εγώ δεν τα αγνόησα καθόλου. Όταν ένα κόμμα σε επίπεδο μικρομεσαίων στελεχών έχει τέτοιους αλήτες τί να περιμένεις από την κυβέρνησή του έστω κι αν ο αρχηγός του έχει καλές προθέσεις? Όπως είπε και ο Δάντης ο δρόμος προς την κόλαση αρχίζει με τις καλύτερες προθέσεις και ο λαός επίσης λέει ότι ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.

  23. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 01/07/2008 13:33:20

    Το σχόλιο στο παραπάνω το πήρε λάθος. Το ξαναδίνω:

    Εγώ δεν τα αγνόησα καθόλου. Όταν ένα κόμμα σε επίπεδο μικρομεσαίων στελεχών έχει τέτοιους αλήτες τί να περιμένεις από την κυβέρνησή του έστω κι αν ο αρχηγός του έχει καλές προθέσεις? Όπως είπε και ο Δάντης ο δρόμος προς την κόλαση αρχίζει με τις καλύτερες προθέσεις και ο λαός επίσης λέει ότι ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.

  24. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2008 13:38:25

    Λαρα, μην τ' αφήνεις, μπορεί να 'ναι επικίνδυνο.
    Να κοιταχτείς ....

  25. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 01/07/2008 14:08:28

    Καλό μήνα, παίδες, και σε σένα ιδιαίτερα, "Προφήτη" που μας το θύμισες!

    Αυτό που δεν καταλαβαίνω ΚΑΘΟΛΟΥ είναι, γιατί ο ΣΥΝ και το ΚΚΕ δεν κατεβάζουν κατά της διαφθοράς και της συγκάλυψής της τον κόσμο στον δρόμο!

    Ούτε γιατί δεν καλούν τον κόσμο να διαδηλώσει κατά των συνεχών θανατηφόρων επιθέσεων των Σιωνιστών στην αποκλεισμένη Γάζα και την σαρωτική επίθεση των "φονιάδων των λαών", (από τις 25/3!), κατά της Ιρακινής ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ στο Ιράκ.

    Υπάρχει κανένας έξυπνος να απαντήσει και σε μας τους βλάκες;

  26. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 14:14:51

    Λες να παραδειγματιστω απο εναν υβριστη
    κομπλεξαρα να παω να κοιταχτω;
    Κοιτα τη μουρη σου στον καθρεφτη
    να δεις, που υστερεις.
    με ποση κακια θρεφεσαι κι απο τι μισος
    θεριωνουν ανυπαρκτα συναισθηματα
    και σε κρατουν στο βυθο.
    λαρα

  27. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 01/07/2008 14:22:10

    @ "νήπιο γέρωντα" said:...Καλό μήνα, παίδες, και σε σένα ιδιαίτερα, “Προφήτη” που μας το θύμισες.....

    Νήπιο Γέρωντα δεν σε παρεξηγώ διότι καταλαβαίνω ότι λόγω γήρατος όλο και καποιον καταράκτη θα έχεις , εάν διαβάσεις το σχολιο 12 θα δεις ότι εγώ ευχομαι πρώτος καλό μήνα , έτσι για την τάξη.

  28. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 14:42:17

    Antonio

    για κοιτα πιο κατω σε ενα αλλο ποστινγκ με ποσο πικροχολα λογια με περιβαλει αυτος ο Προφητης.
    Για γεροσαψαλο ακουγεται........
    να κι ο λογος αντεπιθεσης μου
    λαρα

  29. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 15:20:17

    Λάρα, γιατι γραφεις μόνο έμμετρα; Κι εγω ο αδαής που νόμιζα οτι λόγω νικ εμπνεόσουν απο Δρ. Ζιβάγκο - μαλλον τελικα βλέπω να βγαίνεις απο Σαίξπηρ και πάνω...

  30. Φιδίας avatar
    Φιδίας 01/07/2008 15:22:58

    Παίδες κατι συμβαίνει ή μου φαίνεται; Το σάιτ σέρνεται (τουλάχιστον στον υπολογιστή μου) ενώ αλλα μπλογκ φορτώνουν αέρα. Απλά, πολλοί επισκέπτες ή σαμποτάζ απο τσιράκια του χερ μινιστερ βον προπαγκάντα;

    Φιδιας

  31. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2008 15:24:08

    Λαρα
    Ζήλεψες την όμορφη και επιθυμητή κυρία με τα λευκά και μάς φλόμωσες στην ελβετική παπαρολογία για "σεξουαλική παρενόχληση".

  32. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 01/07/2008 15:31:32

    Φίλε, ΑΝΤοΝΙΟ Β., συγνώμη! Καλά έκανες και το διευκρίνησες. Παρεμπιπτόντως, πολύ καλό το ποστ σου για τον ...εθνάρχη.

  33. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 15:32:38

    Φιδια
    Με τοσο αλλοκοτα και ανωμαλα,
    που διαβαζω ολογυρα
    και μου ταρασουν την καρδια ως τα εσωφυλλα
    διαλεξα δρομο αναλαφρο, αερινο απο αυρα
    βελουδινα
    να εκφραστω στην πενα και στο μυθο
    λαλοφωνα
    να σχιζω δρομους μακρινους σε πελαγα
    απο ατολες
    σ' ανεμους ταξιδιαρικους να στηνω τα πανια.
    Τα κορακια να ξεχναω που μου τρων
    τα σωθικα.
    λαρα

  34. Basil avatar
    Basil 01/07/2008 15:47:55

    Και παπαγάλους να τρύγω στο Καμερούν

  35. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 15:49:03

    Πρεμιερα κανει το εργο με τιτλο

    Ο ΠΝΙΓΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΣΤΗΝ ΚΟΜΠΛΑ

    λαρα

  36. ANToNIO B avatar
    ANToNIO B 01/07/2008 18:47:13

    Λάρα μην σταματάς έμμετρα να
    σχολιάζεις
    και του προφήτη την επιφοίτηση
    να σπάζεις.
    Γράψε τώρα που γυρίζει με φόρα
    η ανέμη
    και του Φειδία θα σπας για πάντα
    το καλέμι.
    Όσο για τον Basil μην δίνεις και τόση
    σημασία
    με τα γραφόμενα τον στέλνεις Καμερούν
    με τα θηρία

  37. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 19:40:00

    Δεν ακουσες, Αντωνιε, τα προσφατα μαντατα;
    ζηλεψα δηθεν τη λευκη του Μισελ τη φρεγατα.
    Λες καμια αλλη θηλυκια σ'αυτον τον κοσμο πανω
    δεν ξερει πως να περαπατα και να του παιζει πιανο.
    Αυτο που διαπιστωσα προσφατα στην Ελλαδα
    ειναι πως τα θηλυκα κοιτουν την πορτοφολα
    δουλεια να μην ακουσουνε
    μεγαλη αμαρτια
    ο κ... τους να' ναι καλα
    δεν ειναι αμαρτια.
    λαρα

  38. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 19:48:40

    Αυτο που διαπιστωσα προσφατα στην Ελλαδα
    ειναι πως τα θηλυκα κοιτουν την πορτοφολα
    δουλεια να μην ακουσουνε
    μεγαλη αμαρτια
    ο κ… τους να’ ναι καλα
    δεν ειναι αμαρτια.

    Έλα ρε συ Λάρα Ευρωπαία! Είπαμε, ζεις εις τας Ευρώπας, αλλά κι η Ελλάδα λιγάκι έχει εξελιχθεί για να σε ενημερώσω μια που είσαι μακριά... Πλέον οι γυναίκες σπουδάζουν, και οι περισσότερες δουλεύουν!!!! Είδες εξέλιξη η Ελλαδίτσα, ε? Για πήγαινε καμιά βόλτα να τα δεις και με τα μάτια σου, να μη νομίζεις ότι σε κοροϊδεύω δηλαδή!

  39. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 01/07/2008 20:03:30

    Ιησούς Χριστός Νικά
    κι όλα τα κακά σκορπά!

    (θρησκευτικό ξόρκι της στιγμής)!

  40. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 20:07:38

    Για ψαξε να βρεις καθαριστρια Ελληνιδα στην Ελλαδα;
    Τοτε θα διαπιστωσεις ρωτωντας εδω κι εκει οτι δε συμφερει να ασκει μια τοσο βαρεια δουλεια για 5Ε την ωρα ,ενω υπαρχουν αλλες ξεκουραστες και ανετες δυνατοτητες.
    Σε αντιθεση με εδω οπου ολες οι γυναικες εργαζονται και δεν εξαρτωνται απο το συζυγο, το φιλο και τον καθε αρσενικο.
    Γνωριζω τα παντα τι συμβαινει στην Ελλαδα αφου καθε 60 μερες ειμαι αυτου, μοιραζοντας τη ζωη μου αναμεσα σε 3 κρατη.
    λαρα

  41. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 20:22:19

    Λάρα

    Όταν μια χώρα γεμίζει από μετανάστες οι οποίοι είναι διατεθειμένοι να δουλέψουν στις πιο βαρειές δουλειές με πολύ μικρότερο μεροκάματο, αυτά συμβαίνουν. Για πήγαινε στην Αγγλία, π.χ. στο Manchester, γνωστή βιομηχανούπολη, και ψάξε να βρεις τα ποσοστά των ταξιτζήδων και αυτών που δουλεύουν ή έχουν mini-markets. Το ποσοστό των Άγγλων δεν πρέπει να ξεπερνά το 10%. Οι υπόλοιποι είναι ξένοι. Είναι η λεγόμενη 2η ή 3η γενιά μεταναστών (πολλές φορές και η πρώτη) που έβαλαν κάποια λεφτά στην άκρη με τις βαρειές δουλειές που δεν 'καταδέχονταν' να κάνουν οι Άγγλοι, και τώρα ανέβηκαν ελαφρώς κοινωνική τάξη. Αυτό συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Οι Έλληνες σπουδάζουν και κατά συνέπεια δεν 'καταδέχονται' να γίνουν χαμάληδες ή καθαρίστριες, με αποτέλεσμα τις δουλειές αυτές να τις κάνουν κυρίως οι ξένοι. Ήδη από ό,τι είδα οι Αλβανοί έχουν ήδη αρχίσει να ανοίγουν στην Αθήνα τα δικά τους mini-market.
    Το ότι όμως δεν βρίσκεις εύκολα ελληνίδα καθαρίστρια δε σημαίνει ότι το όνειρο της μέσης ελληνίδας είναι να βρει έναν πορτοφολά! Μάλλον το όνειρο της μέσης ελληνίδας το εκφράζει η κ.Τσέκου, δηλ. μια θεσούλα στο δημόσιο!

  42. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 20:37:32

    Το ότι όμως δεν βρίσκεις εύκολα ελληνίδα καθαρίστρια δε σημαίνει ότι το όνειρο της μέσης ελληνίδας είναι να βρει έναν πορτοφολά! Μάλλον το όνειρο της μέσης ελληνίδας το εκφράζει η κ.Τσέκου, δηλ. μια θεσούλα στο δημόσιο!
    ==========================

    Και τα δύο!

  43. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 20:40:55

    Sorry Nick, αλλά διαφωνώ. Και διαφωνώ περισσότερο από προσωπική εμπειρία. Έχω πάρα πολλές φίλες και γνωστές και για όλες το όνειρο είναι η μια 'θεσούλα στο δημόσιο'.
    Δεν αντιλέγω ότι θα βρεις και γυναίκες να ψάχνουν τον πορτοφολά, αλλά αυτό είναι παλιό χούι στην Ελλάδα και πλέον αλλάζει δραματικά. Πολλές κοπέλες π.χ. δεν θέλουν να περάσουν αυτά που πέρασε η μαμά τους ή η γιαγιά τους, και γι'αυτό θέλουν να έχουν το δικό τους πορτοφόλι.

  44. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 20:52:52

    Μόνο που αυτό το χούι ζεί και βασιλεύει και τώρα, εν μέσω γενικότερης κρίσης, γίνεται ακόμη πιο έντονο.

    Και περιττό να αναφέρω ότι οι γυναίκες στα αστικά κέντρα προσπαθούν να βρούν άνδρα με πολύ καλή οικονομική κατάσταση.

    Το ότι θέλουν να είναι ανεξάρτητες το ξέρω. Αλλά για να κάνουν οικογένεια θέλουν και ένα αρσενικό για να τις στηρίζει.

    Όσο για τις μητέρες και τις γιαγιάδες, μπορεί να μη δούλευαν, τουλάχιστον ήξεραν να διαχειρίζονται το σπίτι και την οικογένεια

  45. Cretinismo Acuto avatar
    Cretinismo Acuto 01/07/2008 20:53:29

    @Lara
    "Αυτο που διαπιστωσα προσφατα στην Ελλαδα
    ειναι πως τα θηλυκα κοιτουν την πορτοφολα
    δουλεια να μην ακουσουνε
    μεγαλη αμαρτια
    ο κ… τους να’ ναι καλα
    δεν ειναι αμαρτια."

    "Μια ευρωπαία απ' την Κυψέλη", σου θυμίζει κάτι!

  46. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 01/07/2008 21:02:18

    @Dennyl
    Αλλά για να κάνουν οικογένεια θέλουν και ένα αρσενικό για να τις στηρίζει.

    Συγγνώμη τώρα, αλλά θέλετε και τα λέτε αυτά ή σας ξεφεύγουν.
    Τι κρίμα που δεν γίνεται από έναν οικογένεια!
    Οι άντρες κάνουν άραγε οικογένεια χωρίς το θυληκό που τους στηρίζει σε όλα?

  47. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 21:07:23

    Μόνο που άντρες δεν βλέπουν το πορτοφόλι και το αυτοκίνητο μια γυναίκας. Άλλα βλέπουμε. Είμαστε πρωτόγονοι...

  48. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 21:08:54

    Όσο για τις μητέρες και τις γιαγιάδες, μπορεί να μη δούλευαν, τουλάχιστον ήξεραν να διαχειρίζονται το σπίτι και την οικογένεια

    Τώρα αν πω η κλασική σωβινιστική συμπεριφορά, θα γίνω κακιά? Τελικά θέλετε τις γυναίκες καλές νοικοκυρές σαν τις μαμάδες σας και να μη δουλεύουν? Με άμεση συνέπεια βέβαια να ψάχνουν τον πορτοφολά, γιατί αλλιώς πώς θα ζήσουν?
    Τις θέλετε καριερίστες? Τις θέλετε και καριερίστες και καλές νοικοκυρές? Τι θέλετε τελικά????
    Γιατί στας Ευρώπας για τας οποίας μιλάει η Λάρα, οι γυναίκες δεν είναι υποχρεωμένες να μαγειρεύουν και να πλένουν τον άντρα πασά... Όπως η γυναίκα δεν εξαρτάται οικονομικά από τον άντρα στην Ευρώπη, έτσι και ο άντρας δεν εξαρτάται από τη γυναίκα για το τι θα φάει, ποιος θα του σιδερώσει το πουκάμισο, κλπ κλπ

  49. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 21:10:33

    @Πανέξυπνη δεν είναι δικό μου το σχόλιο αυτό...

  50. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 21:18:02

    Τι θέλετε τελικά????
    ------------

    Να αποφασίσετε ΕΣΕΙΣ τι θέλετε και να πάψετε να υποκρίνεστε. Αλλά έτσι σας έφτιαξε η Φύση. Να βρείτε το ισχυρότερο αρσενικό για ασφάλεια (τεκνοποίηση, οικογένεια). Αχ... Από τη μια όταν είστε 20-25 λέτε "καριέρα" και όταν φτάνετε 27-28 φωνάζετε "οικογένεια". Δεν μπορείτε να τα έχετε όλα.

    Προσωπικά εγώ δεν θέλω γυναίκα καριερίστρια γιατί πολύ απλά αναπτύσσεται ένας ΗΛΙΘΙΟΣ ανταγωνισμός μεταξύ των δύο φύλων που καταλήγουν στον χωρισμό.

    Όσο για τας Ευρώπας, εκεί τουλάχιστον έχουν το Κοινωνικό Κράτος που δεν υπάρχει εδώ. Το κοινωνικό κράτος εδώ είναι οι γονείς και οι συγγενείς...

  51. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 21:27:45

    Nick, Μη μου λες εμένα καραμελίτσες... Η γυναίκα σήμερα θέλει όπως πολύ λαϊκά το λένε οι περισσότερες το 'δικό της πορτοφόλι'. Τελεία και παύλα.
    Από κει και πέρα όμως τη χαλάει πολύ που όταν γυρνάει από τη δουλειά πρέπει να μαγειρέψει, να πλύνει, να ξεσκατίσει και να διαβάσει τα παιδιά ενώ ο αντρούλης πασάς αράζει με τα πόδια όρθια και αποχαυνώνεται μπροστά στην τηλεόραση.
    Και γιατί τα κάνει αυτά η γυναίκα? Γιατί κάτι αντρούληδες σαν εσένα της λένε ότι δεν είναι ικανή να κρατήσει το σπίτι όπως η μάνα του ή η γιαγιά του!!!
    Και όσο για το ότι στα 28 η γυναίκα φωνάζει 'οικογένεια', τότε είναι η πιο γόνιμη βιολογική ηλικία της γυναίκας αν θες να μάθεις. Χτυπάει το 'βιολογικό καμπανάκι' αν έχεις ακουστά...
    Ενώ είμαι μεγαλύτερη από αυτή την ηλικία, για μένα δεν χτύπησε το καμπανάκι ακόμα, και δεν ξέρω και αν α χτυπήσει. Δεν κατηγορώ όμως καθόλου μια γυναίκα που στα 28 της θέλει να κάνει ένα παιδί. Εσύ δηλαδή πότε θες να φωνάξει 'οικογένεια' η γυναίκα? Το να κάνεις παιδιά δεν σου στερεί τη δυνατότητα να κάνεις καριέρα. Το να πρέπει να είσαι υπηρέτρια στο σπίτι σου όμως, ναι.
    Προσωπικά δεν σκοπεύω να γίνω υπηρέτρια κανενός

  52. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 21:30:21

    Και κάτι τελευταίο. Το κοινωνικό κράτος στην Ευρώπη δεν έρχεται να σου πλύνει τα πιάτα, να σου σιδερώσει τα πουκάμισα, και να σου μαγειρέψει...
    Απλώς εκεί οι περισσότεροι άντρες ΣΕΒΟΝΤΑΙ τη γυναίκα και οι δουλειές μοιράζονται.

  53. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 01/07/2008 21:36:47

    @Dennyl

    Χίλια συγγνώμη! Νευρίασα και μπερδεύτηκα

    @Nick, για σένα το σχόλιο 48.

  54. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 21:40:57

    Οk, no problem, απλώς το διευκρίνισα.

  55. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 21:46:20

    Dennyl σ' ευχαριστω που ειπες την αληθεια.
    lara

  56. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 21:49:48

    Και γιατί τα κάνει αυτά η γυναίκα? Γιατί κάτι αντρούληδες σαν εσένα της λένε ότι δεν είναι ικανή να κρατήσει το σπίτι όπως η μάνα του ή η γιαγιά του!!!
    ----------------------------------------
    Δυστυχως για εσένα και να μαγειρεύω ξέρω, και "σκούπα-μάπα" ξέρω, και καλό σίδερο κάνω.

    Η μάνα είναι περισσότερο ικανή να κρατήσει το σπίτι γιατί πολύ απλά είναι περισσότερο δεμένη με τα παιδιά. Κατανοητό; Ο άνδρας τα βλέπει σαν "φανταράκια". Και δεν είναι συνδεδεμένος συναισθηματικά τόσο όσο η μητέρα.

    Η γυναίκα σήμερα θέλει όπως πολύ λαϊκά το λένε οι περισσότερες το ‘δικό της πορτοφόλι’.
    --------------------------------
    Χωρίς να θέλω να σε τσαντίσω, θέλετε και ο άνδρας να έχει πορτοφόλι. Και μην αρχίσεις να λές τις χαζο-φεμινιστικές ιδεολογίες γιατί στα αστικά κέντρα αυτό ισχύει. Δεν ισχύει όμως το ίδιο με την επαρχία. H kαταναλωτική μανία εμπλουτισμένη με προπαγάνδα life-style ισχύει στα αστικά κέντρα.

    Ενώ είμαι μεγαλύτερη από αυτή την ηλικία, για μένα δεν χτύπησε το καμπανάκι ακόμα, και δεν ξέρω και αν α χτυπήσει.
    -------------------
    θα σε κτυπήσει. Γιατί πολύ απλά γεννιέστε με το αίσθημα της μητέρας.

    Και όσο για το ότι στα 28 η γυναίκα φωνάζει ‘οικογένεια’, τότε είναι η πιο γόνιμη βιολογική ηλικία της γυναίκας αν θες να μάθεις.
    ----------------------------------
    Τα 20 με 21 είναι. Η επιδίωξη σταδιοδρομίας είναι
    που έχει αυξήσει το όριο ηλικίας.

    Το να κάνεις παιδιά δεν σου στερεί τη δυνατότητα να κάνεις καριέρα.
    -------------------------
    Το δοκίμασες;

    Το κοινωνικό κράτος στην Ευρώπη δεν έρχεται να σου πλύνει τα πιάτα, να σου σιδερώσει τα πουκάμισα, και να σου μαγειρέψει
    -----------------------------

    1) Υπάρχει πλυντήριο
    2) Ξέρω να σιδερώνω
    3) Πάλι καλά που υπάρχουν και τα fast-food.

    Σαν να μου φαίνεται έχετε μια πολύ στρεβλή εικόνα τόσο για τον άνδρα όσο και για το στερεότυπο της οικογένειας που υπήρχε πρίν χρόνια.

    Αλλά τι να πω... με τις μαλακίες που γράφουν τα γυναικεία περιοδικά, είναι να μην έχετε πάθει πλήση εγκεφάλου;

  57. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 21:52:42

    Και για να τελιέωνουμε, δίνω ένα ωραίο κείμενο που ορθά κοφτά λέει την πραγματική αλήθεια τόσο για τον άνδρα όσο και για τη γυναίκα.

    http://loveproblems.pblogs.gr/2007/05/me-ti-krithria-epilegoyn-oi-gynaikes-toys-andres.html

  58. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 21:56:09

    «Οι γυναίκες και τα πουλιά χρειάζονται υλικά αγαθά για να τα περάσουν στα γονίδιά τους και μετά στα παιδιά τους. Τα πουλιά ψάχνουν μια φωλιά που να είναι ασφαλή από κινδύνους και μια περιοχή γεμάτη σκουλήκια για να ταΐσουν τα μωρά τους, όπως οι γυναίκες ψάχνουν συντρόφους που να μπορούν να τους παράσχουν αρκετά».

    Πάει λοιπόν το ευγενικό αρσενικό που υποτίθεται ότι ψάχνουν όλες οι γυναίκες; «Οι ευαίσθητοι άνδρες φαίνεται να κερδίζουν το παιχνίδι σε μικρότερες πόλεις, όπου ο ανταγωνισμός για τους πόρους δεν βαραίνει τις γυναίκες. Στις αγροτικές περιοχές ο καθένας βρίσκει το ταίρι του και μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα για να περνούν τον χρόνο τους»,

  59. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 22:02:13

    Δυστυχως για εσένα και να μαγειρεύω ξέρω, και “σκούπα-μάπα” ξέρω, και καλό σίδερο κάνω.

    Χαίρομαι γι'αυτό. Ελπίζω να βοηθάς τη γυναίκα σου στις δουλειές λοιπόν αν είσαι παντρεμένος, ή να το κάνεις στο μέλλον όταν παντρευτείς.

    Η μάνα είναι περισσότερο ικανή να κρατήσει το σπίτι γιατί πολύ απλά είναι περισσότερο δεμένη με τα παιδιά. Κατανοητό; Ο άνδρας τα βλέπει σαν “φανταράκια”. Και δεν είναι συνδεδεμένος συναισθηματικά τόσο όσο η μητέρα.

    Καθόλου κατανοητό. Τι θα πει Ο άνδρας τα βλέπει σαν “φανταράκια”??? Αυτό δε θα το καταλάβω ποτέ. Να μάθετε να τα βλέπετε σαν ανθρώπινες υπάρξεις που χρειάζονται συμπαράσταση και από τους 2 γονιούς. Τα παιδιά χρειάζονται επαφή ΚΑΙ με τον πατέρα.

    Χωρίς να θέλω να σε τσαντίσω, θέλετε και ο άνδρας να έχει πορτοφόλι. Και μην αρχίσεις να λές τις χαζο-φεμινιστικές ιδεολογίες γιατί στα αστικά κέντρα αυτό ισχύει. Δεν ισχύει όμως το ίδιο με την επαρχία. H kαταναλωτική μανία εμπλουτισμένη με προπαγάνδα life-style ισχύει στα αστικά κέντρα.

    Φεμινίστρια δεν ήμουν ποτέ. Εκνευρίζομαι με τις γυναίκες που κλαίγονται και το παίζουν θύματα, αλλά από αστικό κέντρο είμαι, στην Αθήνα έχω ζήσει 6 χρόνια, οι φίλες μου και οι γνωστές μου κατά 80% είναι από αστικά κέντρα, και συνεχίζω να διαφωνώ κάθετα με την άποψή σου για τις γυναίκες, η οποία προς μισογυνισμό μου κάνει. Αν θες να στο τεκμηριώσω πες το μου να κάνω μια συλλογή από τις πολλές κλασικές αντρικές ατάκες που έγραψες.

    θα σε κτυπήσει. Γιατί πολύ απλά γεννιέστε με το αίσθημα της μητέρας.

    Χα χα, αυτή η σιγουριά θα σε φάει Nick, να το προσέξεις. Εγώ ξέρω και γυναίκες που δεν έκαναν παιδιά από επιλογή. Δεν έχει σημασία αν στα 50 τους μπορεί να το μετάνιωσαν και να εύχονταν να είχαν κάνει ένα παιδί. Σημασία έχει ότι τότε που μπορούσαν δεν ήθελαν.

    Το να κάνεις παιδιά δεν σου στερεί τη δυνατότητα να κάνεις καριέρα.
    ————————-
    Το δοκίμασες;

    Εγώ προσωπικά όχι, αλλά το δοκίμασαν χιλιάδες γυναίκες και προς μεγάλη σου έκπληξη, το κατάφεραν!!!


    Αλλά τι να πω… με τις μαλακίες που γράφουν τα γυναικεία περιοδικά, είναι να μην έχετε πάθει πλήση εγκεφάλου;

    Γυναικεία περιοδικά έχω να διαβάσω από τα 15 μου. Μάλλον εσύ έχεις μια διαστρεβλωμένη άποψη για τις γυναίκες. Την κλασική εικόνα της γυναίκας γατούλας που ψάχνει να 'τυλίξει' τον καλό γαμπρό, και όταν έχει ελεύθερο χρόνο κάθεται και ακούει τα κουτσομπολίστικα μεσημεριανά, ή μιλάει με τις ώρες στο τηλέφωνο για να μάθει κουτσομπολιά και να μιλήσει για κοσμήματα και ρούχα.
    Είμαι σίγουρη ότι θα κπλαγείς, αλλά Nick, δεν ειναι όλες οι γυναίκες ένα καλούπι... Ξέρεις, όπως και οι άνδρες δεν είναι όλοι ίδιοι, το ίδιο ισχύει και για τις γυναίκες!!!!

  60. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 22:10:52

    Αντε νρ. 43 και τελειωνων για αποψε.
    Λοιπον σου λεω οτι καθαριστριες αλλοδαπες στην Ελλαδα αν βρεις με 6Ε την ωρα Αλβανιδες ειναι ακαταλληλες γιατι δεν εχουν σχεση με το αντικειμενο, αφου στην πατριδα τους δεν ειχαν τιποτα για καθαρισμα μεσα στο σταυλο που διεμεναν.
    Οσο για τις αγροτικες δουλειες οι Αλβανοι ειναι αχρσηστοι διχως ιδιωτικη πρωτοβουλια και ηλιθιοι.
    Αλλα η αναγκη ειναι μεγαλη λογω ελλειψης εργατικων χεριων, οταν ολοι οι Ελληνες στριμωχνονται στις μεγαλουπολεις και η υπολοιπη Ελλαδα εκτιθεται στα γουστα του καθε παρελαυνοντα και διασχιζοντα τη χωρα δηλ. στον καθε ξενο πλανοδιο τα χερια.
    Κατασταση επικινδυνη με ελλειψη αστυνομικης δυναμης.
    λαρα

  61. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 22:14:40

    Αλβανιδες ειναι ακαταλληλες γιατι δεν εχουν σχεση με το αντικειμενο, αφου στην πατριδα τους δεν ειχαν τιποτα για καθαρισμα μεσα στο σταυλο που διεμεναν.
    Οσο για τις αγροτικες δουλειες οι Αλβανοι ειναι αχρσηστοι διχως ιδιωτικη πρωτοβουλια και ηλιθιοι.

    Συγνώμη αλλά τέτοιες γενικεύσεις για ολόκληρους λαούς τις θεωρώ καθαρά ρατσιστικές και δεν πρόκειται να κάτσω να συζητήσω για το αν οι Αλβανίδες είναι βρωμιάρες η οι Αλβανοί ηλίθιοι...

  62. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/07/2008 22:21:38

    καλά, τι έγινε εδώ; σουρεαλιστικό!

    Λάρα τους έχεις κάνει άνω κάτω...

  63. Lara avatar
    Lara 01/07/2008 22:41:58

    Να σου!!!
    που ησουν εσυ ταλεντο να μιλας για

    ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ;

    Μια λεξη θα σου φτασει.
    Ποιοτητα απροσδιοριστη, ακαθοριστη, αδιανοητη,
    αχαρακτηριστη, ανεπαναληπτη, αναρχικη, αντιδημοκρατικη, μαφιοζικη,,,
    η συνεχεια επεται αυριο

    λαρα

  64. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 01/07/2008 22:52:17

    @lara

    έχεις ποιητικό λόγο, κατι θες να μας πεις, νομίζω ότι η Ευρώπη και το Ιραν είναι οι «καλοί», αλλά, βρε παιδί μου, μας μπερδεύεις... Αλλά ωραία τα λές

  65. Nick avatar
    Nick 01/07/2008 23:34:31

    Dennyl, φαίνεται ότι δεν διάβασες την έρευνα, αλλά και να τη διάβασες, πολύ απλά την απέρριψες.

    Δεν πειράζει. Δημοκρατία έχουμε. Έτσι θα είναι τα 2 φύλα: Θα αλληλοκατηγορούνται και θα αλληλοανταγωνίζονται.

    Με τα χρόνια θα καταλάβεις ότι οι ίδιοι κανόνες που ισχύουν στο ζωϊκό βασίλειο ισχύουν και στον άνθρωπο.

    Καλήνύχτα

  66. Προφήτης avatar
    Προφήτης 01/07/2008 23:45:15

    Λαραααα
    Σ' άφησα βρε ελεύθερη και ξεσάλωσες στο thread.

  67. Dennyl avatar
    Dennyl 01/07/2008 23:58:12

    Όχι Nick, δεν την απέρριψα, αν και θα ήθελα να έχω ένα ολοκληρωμένο reference για να μπορούσα να διαβάσω την έρευνα μόνη μου, έτσι ώστε να βγάλω τα δικά μου συμπεράσματα. Για παράδειγμα θα ήθελα να διαβάσω ακριβώς πώς διεξήχθησε η έρευνα, και πώς ακριβώς ο συγγραφέας έβγαλε τα συμπεράσματα που έβγαλε.
    Κατά τα άλλα, δεν λέει τίποτα το καινούριο. Για παράδειγμα δεν είναι μόνο τα πουλιά, αλλά σχεδόν όλα τα ζώα, όπου το θηλυκό είναι αυτό που επιλέγει σύντροφο.Η επιλογή αυτή γίνεται συνήθως με βάση του ποιο αρσενικό είναι το πιο δυνατό. Στην περίπτωση των πουλιών συνήθως γίνεται με βάση ποιο έχει τα πιο ωραίά χρώματα.
    Αυτό δεν είναι κάτι άγνωστο, καθώς ο Δαρβίνος αν δεν κάνω λάθος ήταν ο πρώτος που μίλησε γι'αυτά.Είναι επομένως φυσιολογικό και για το ανθρώπινο είδος η γυναίκα να ελκύεται από τη δύναμη του αρσενικού. Παλιότερα αυτή η δύναμη ήταν σωματική. Σήμερα είναι η εξουσία και τα λεφτά. Αλλά είναι διαφορετικό να σε ελκύει κάτι, και διαφορετικό είναι να λες ότι η γυναίκα ψάχνει τον πορτοφολά. Το πρώτο δείχνει τα βιολογικά ένστικτα που όπως λέει και το άρθρο, ωθούν το θηλυκό να αναζητά το αρσενικό με τα 'καλύτερα γονίδια', χωρίς αυτό να γίνεται συνειδητά. Το να λέμε όμως ότι οι γυναίκες ΨΑΧΝΟΥΝ να βρουν πορτοφολάδες, αυτό είναι συνειδητό και σημαίνει αυτό που υπονόησε η Λάρα πιο πάνω, ότι δηλ. οι γυναίκες θέλουν να κρεμαστούν πάνω στον άντρα γιατί είναι πολύ τεμπέλες για να δουλέψουν, και προτιμούν να τα έχουν όλα στο χέρι.
    Anyway, εγώ βρίσκω ένα τεράστιο χάσμα ανάμεσα στα δύο. Αυτά. Αν και είχε έναση η συζήτηση, χάρηκα για τη συνομιλία με όλους, αν και έγινε, όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο ανώνυμος, σε άσχετο post.

    "Έτσι θα είναι τα 2 φύλα: Θα αλληλοκατηγορούνται και θα αλληλοανταγωνίζονται."

    Μ'αυτό συμφωνώ.

    Καλό βράδυ σε όλους

  68. μπάμιας avatar
    μπάμιας 02/07/2008 00:22:14

    προφήτη,

    είδα ότι σου την έπεσε η «ελβετίδα»... λέω θες να θέλει βοήθεια ο άνθρωπος...της έβαλα γερμανικά canzone για ρομάντζα και λάκισε... άβυσσος

  69. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 02/07/2008 00:37:41

    Προφήτη,

    αν δεν κοιμήθηκε η Λάρα, μας βλέπω για ...ξενύχτι απόψε. Κι εσύ, ΟΜΩΣ, τι παιδί είσαι, ε; Δεν κρατάς κακία. Φοβερή η φτιαγμένη από χιούμορ γέφυρα που έστησες, από δω μέχρι τη ...Ζυρίχη! Για να δούμε, τι θα δούμε. Πού 'σαι, Λάραααα;

    Πάντως, χαοτικό, όντως, το Δίκτυ. Από τον Καραμανλή Α΄ ξεκινάς και φτάνεις στον ...Δαρβίνο.

  70. μπάμιας avatar
    μπάμιας 02/07/2008 01:04:51

    εγώ εδώ είμαι, αλλά το βουλώνω...περιμένω τους υπόλοιπους. Εχω φέρει και θειάφι, αν χρειαστεί

  71. πανέξυπνη avatar
    πανέξυπνη 02/07/2008 01:05:29

    ανέβηκα στην πιπεριά
    να κόψω ένα καρπούζι
    και το πεπόνι έπεσε
    το πάτησε ένα πλοίο.

    Περαστικά μας!

  72. Basil avatar
    Basil 02/07/2008 09:19:26

    Και πλάτσα και πλούτσα..
    πάρε τα μπρατσάκια σου..
    και πάμε για τη Λούτσα..

    Εχει "Ζέστα" πάλι.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.