#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2011 14:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν ο Απόστολος Γκλέτσος έκανε τον Παναγιώτη Ψωμιάδη να λυσσάξει από τη ζήλια του



Μια από τις πιο «σημαντικές» εξελίξεις στην επικαιρότητα τον τελευταίο καιρό, είναι και η πράξη αυτοδικίας στην οποία προχώρησε ο δήμαρχος της Πελασγίας Απόστολος  Γκλέτσος, γκρεμίζοντας τις μπάρες των διοδίων στη περιοχή του. Μια πράξη που έκανε τον Ζορρό της Βόρειας Ελλάδας, τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, να λυσσάξει από τη ζήλια του. Μια είδηση όμως που κουκουλώθηκε εντελώς και επιμελώς από τα κανάλια μας, τα οποία όπως όλοι ξέρουμε ελέγχονται από τους μεγαλοεργολάβους μας , που με τη σειρά τους συμμετέχουν στις διάφορες κοινοπραξίες, που σε αγαστή συνεργασία με τη κυβέρνηση μας, εκμεταλλεύονται τα διόδια.

Βέβαια, όταν ο ίδιος ζεν πρεμιέ έκανε διάφορες κοσμικές εμφανίσεις, ή ως απλός ηθοποιός έδερνε άσχετους ανθρώπους στο δρόμο δι ασήμαντον αφορμή, τα αντικειμενικά μας κανάλια κατανάλωναν ατελείωτες ώρες αναλύοντας λεπτομερώς τις πράξεις του. Φευ. Έχουμε την ενημέρωση που μας αξίζει.

Η χθεσινή του όμως πράξη ξεφεύγει από τα όποια όρια μιας είδησης περί σελέμπριτι. Αλλιώς,  θα την ανέλυαν ενδελεχώς στο ΣΤΑΡ Τσάνελ. Εδώ μιλάμε για μια πράξη αυτοδικίας, με πάρα πολλές προεκτάσεις. Σίγουρα το Σύνταγμά μας προβλέπει πως αν ο οποιοσδήποτε πολίτης διαπιστώσει παρανομία, επαφίεται στον πατριωτισμό του να την αντιμετωπίσει εμπράκτως. Και για κάποιους, αυτό ακριβώς έκανε ο Γκλέτσος.  Έλα όμως, που αυτό που ο Γκλέτσος αντιλαμβάνεται ως παρανομία, είναι για κάποιους άλλους μια απόδειξη συντεταγμένου κράτους. Χρειαζόμαστε, λένε , τα διόδια, για να συντηρούνται οι αυτοκινητόδρομοι. Αλίμονο δηλαδή αν ο οποιοσδήποτε θεωρεί παράνομα τα διόδια, ή κάποιο φανάρι, ή μια πινακίδα ΣΤΟΠ στη γειτονιά του, αντιδρά με βία.

Σίγουρα η ανάλγητη πολιτική του κράτους μας να επιβάλλει παντού σχεδόν διόδια, και η κατάπτυστη πολιτική της κυβέρνησης να τα αυξήσει σε δυσθεώρητα ύψη, αποτελούν μια ωμή περιφρόνηση των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει ο σημερινός πολίτης της χώρας. Σίγουρα, αν μη τι άλλο, το ελληνικό κράτος δείχνει να υπάρχει με μοναδικό σκοπό την οικονομική μας αφαίμαξη. Φόροι επί φόρων, τέλη επί τελών, και πάει λέγοντας. (Όλα τάχαμε, μόνο ο φόρος ενεργειακής απόδοσης κτιρίων μας έλειπε, αλλά και για αυτήν φρόντισε το φιλόστοργο ΠΑΣΟΚ. Όπως φρόντισε και για την υγεία μας, με την απαγόρευση του καπνίσματος και την σχεδόν άμεση αναδίπλωσή του, επιτρέποντας λέει το κάπνισμα σε κάποια καταστήματα, εφόσον πληρώνουν το αντίστοιχο …. τέλος).

Αν όμως αποδεχθούμε επικροτώντας τη πράξη του vigilante Γκλέτσου, τότε εκτός από το να κάνουμε λαϊκό ήρωα έναν άνθρωπο που έχει δείξει κατά καιρούς πως θεωρεί εαυτόν υπεράνω νόμου, τότε αυτό που κάνουμε είναι να επικροτούμε και την οποιαδήποτε βίαιη αντίδραση, όπως τον ξυλοδαρμό πολιτικών, το σπάσιμο βιτρινών, το κάψιμο αυτοκινήτων, τον εμπρησμό τραπεζικών καταστημάτων, και γιατί όχι ακόμη και τη δολοφονική δράση τρομοκρατικών ομάδων.

Προσοχή λοιπόν, Αυτό θέλουμε; Αν δηλώνουμε αναρχικοί, αντιεξουσιαστές, επαναστάτες, αυτόκλητοι υπερήρωες, κλπ. ίσως ναι. Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε παρά τις αλυσίδες μας. Αν όμως θέλουμε να πιστεύουμε πως είμαστε δημοκράτες, πολίτες, οικογενειάρχες, ή δεν ξέρω τι, τότε μάλλον θα πρέπει να καταδικάζουμε παρόμοιες πράξεις, όσο δίκαιες και σωστές κι αν μας φαίνονται.

Οι καιροί είναι δύσκολοι. Αρκεί μια σπίθα για να γενικεύσει τη πυρκαγιά που όλοι αισθανόμαστε μέσα μας. Όμως υπάρχουν τρόποι αντίδρασης που συνάδουν με τη δημοκρατία. Στη περίπτωση των διοδίων, τα κινήματα του τύπου ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι ενδεικτικά μιας σωστής και μέσα στα πλαίσια της δημοκρατίας αντίδρασης. Το σπάσιμο μπαρών, και ίσως αργότερα το κάψιμο των σταθμών διοδίων, δεν είναι. Και όσο δίκιο κι αν έχει ο Γκλέτσος, υπερασπιζόμενος το δικαίωμα της διακίνησης των δημοτών του, ας θυμηθεί πως το κράτος έφτιαξε, όπως έφτιαξε τους δρόμους, και όχι ο ίδιος ή ο Δήμος του. Συνεπώς, δεν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε την κατάσταση με δυο μέτρα και δυο σταθμά.

Καταλαβαίνω απόλυτα την οργή του απλού κοσμάκη (και του Γκλέτσου) για τα ληστρικά διόδια. Έχω όμως (ακόμη) τη ψυχραιμία να θυμάμαι πως ζούμε σε «ευνομούμενο» κράτος, και πως έτσι θέλω να συνεχίσω να ζω. Για αυτό και είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός απέναντι σε κάθε πράξη «δίκαιης» ή μη βίας. Το αυτό  συνιστώ και για όλους μας, ακόμη και σε όσους που ενώ ακούνε ΚΚΕ και βγάζουν φλύκταινες, ενώ δεν θα ήθελαν τον Γκλέτσο για γαμπρό, εν τούτοις μέσα στη τρέλα τους να χτυπήσουν την αντιλαϊκή κυβέρνηση είναι έτοιμοι να συμμαχήσουν ακόμη και με τον διάβολο, ή στη προκειμένη περίπτωση με τον αυτόκλητο Ζορρό της Στυλίδας και να τον ανακηρύξουν εθνικό ήρωα. Λίγο κράτει ρε παιδιά, και πάνω απ όλα προσοχή στο τι ευχόμαστε, γιατί μπορεί και να πραγματοποιηθεί.

Strange Attractor

ΥΓ- Αν δεν κάνω λάθος, ο οργισμένος δήμαρχος δεν γκρέμισε τις μπάρες του σταθμού διοδίων, αλλά κάποιες μπάρες που εμπόδιζαν τη πρόσβαση σε παράπλευρη οδό. Αυτό όμως είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, διότι έτσι θα μπορεί το κάθε τρακτέρ, κάρρο, κλπ. να εισέρχεται σε έναν υποτίθεται κλειστό αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, με ότι συνέπεια μπορεί ο καθένας μας να φανταστεί.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anatolios avatar
    Anatolios 11/01/2011 14:57:57

    Δεοντολογικη αντιμετωπιση, τι φοβαστε μη τυγχον σας πουνε αριστερους και αναρχικους? την ταμπελα?? μιλα για δημοκρατικες αξιες και ιδανικα στους υπο το οριο της φτωχιας Ελληνες αγροτες (που τρομοκρατουνε εμας τους αθωους πολιτες με τα τρακτερ τους ).
    Ενω πχ οι καγκουρες με τα κωλοφτιαγμενα που πανε με 200 χιλιομετρα δεν μας τρομοκρατουνε.
    Και γιατι φοβομαστε την πυρκαγια? γιατι φοβομαστε την εξεγερση? Τι θα χασουμε? σε λιγο που δεν θα χουμε τι να χασουμε θα σταματησουμε να το φοβομαστε λοιπον.. μαθηματικα αποδεδειγμενο το γεγονος οτι η πυρκαγια θα γινει.
    Και αν θελουμε να μιλησουμε για εφαρμογη των νομων τοτε ΑΣ ΜΠΟΥΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΤΙ ΤΣΟΤΖΑΤΖΟΠΟΥΛΟΙ .. και λοιποι κλεφτες εξαιτιας των οποιων γινεται ολο αυτο..
    Ακυρη τοποθετηση με βρισκει ακριβως απεναντι

  2. Misha avatar
    Misha 11/01/2011 15:00:40

    Σ.Α.

    Τι καθεστωτισμός είναι αυτός;
    Φτανουμε να πληρωνουμε χαράτσι στο Μπομπολα ακόμα και για να κατουράμε και συ ψαχνεις καθωσπρεπισμούς και κόμ ιλ φώ συμπεριφορές, μη και στάξει η ουρά του γαϊδάρου;
    Η χώρα τελεί υπο κατοχή, το «ευνομούμενο κράτος» είναι φαντασίωση στις τηλεσειρές του Μέγκα , και η υποχρέωση των πολιτών -όχι δικαίωμα, υποχρέωση- είναι να υπερασπιστούν το 114.

    Και αυτό κάνει ο Γκλέτσος. Μακάρι να είχαμε κι αλλους δημάρχους με αυτό το τσαγανό.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Misha 11/01/2011 15:24:14

      Και που θα βάλουμε το όριο; Σήμερα μπάρες, αύριο 45αρι;
      Πρόσεξε, η τοποθέτησή μου δεν είναι τόσο ελαφριά τη καρδία καθεστωτική όσο φαίνεται. Και ούτε μπορώ να το παίξω Τσε απ` τη στιγμή που πληρώνω φόρους, ψηφίζω, πήγα στρατό, κλπ. και άρα παίζω με τους όρους του συστήματος.
      Πιστεύω (μπορεί να κάνω λάθος) ότι η τοποθέτηση αυτή έχει κάποιο βάθος και κάποιες προεκτάσεις που θέλει ψυχραιμία για να εντοπιστούν. Αλλιώς πάμε να τα κάψουμε όλα κι από πίσω και εγώ.

      • El Gekko avatar
        El Gekko @ Strange Attractor 11/01/2011 16:01:15

        Το αυγό του φιδιού;

        ας ξαναδούμε προηγούμενους τίτλους και αναρτήσεις.

      • Misha avatar
        Misha @ Strange Attractor 11/01/2011 16:11:28

        Δεν είναι καθολου κακή σκέψη να κατεδαφίσουμε όλα τα διοδια.Η υπερφορολόγηση στη βενζινη σε ποσοστό περί το 65% της τελεκιης τιμής είναι υπεραρκετή για όλες τις «υπηρεσίες» που προσφέρει το κράτος στους οδηγούς.

        Τα όρια ενάντια στην κρατική αυθαιρεσια τα όρισε ο Αλέξανδρος Παναγούλης με την δράση του.
        Απο εκεί και πέρα , όταν αντιμετωπίζεις ένα στρατό κατοχής , όπως λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός τουτη τη στιγμή, δικαιολογείσαι από το ίδιο το Συνταγμα να πράξεις όπως ο Γκλέτσος.

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Misha 11/01/2011 16:30:59

          Ναι, αλλά ο Παναγούλης έδρασε κατά Χούντας, το ΠΑΣΟΚ όμως είναι η επιλογή του "έχοντος μνήμην και κρίσιν" λαού μας!
          Υ.Γ. Και τίποτα δεν μας πείθει ότι οι γαλάζιοι θα ήταν σεμνότεροι των πρασίνων. Χρειαζόμαστε Συνταγματική Λύση τώρα!

      • Roulis avatar
        Roulis @ Strange Attractor 11/01/2011 21:12:49

        Μωρε ν'αγιασει το χερι του!Εγω,πολυ λαικα να το πω,κωλωνω να κανω κατι παρομοιο αλλα το θελω σαν τρελος!Και τι σημαινει αυτος ο καθωσπρεπισμος?Οτι και αυτος που του πεταξε παπουτσι του γιωργου κακως το εκανε γιατι αντιβαινει τα ορια του savoir faire?Διοτι σε πρωθυπουργο το πεταξε το παπουτσι,οχι σε εμενα ή εσενα...Η κινηση του Γκλετσου ειναι πρωτα απ'ολα πολιτικη και αντιτιθεται σε ολα τα διοδια τα οποια υπαρχουν για εργα τα οποια εχουν ηδη γινει για λογους αποσβεσης.Η αληθεια ειναι ομως οτι τα εργα αυτα τα εχουμε πληρωσει χρυσα και σε χρημα και σε αιμα(στην ασφαλτο).Και στην τελικη,αυτοι οι δρομοι ειναι για καρα,οχι για αυτοκινητα.

  3. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 11/01/2011 15:14:46

    «Μας κοροϊδεύουν» δήλωσε χθες ο Γκλέτσος. Και πως να μην τους κοροϊδεύουν όταν ο αρμόδιος γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων έργων του Υπουργείου Μεταφορών Σέργιος Λαμπρόπουλος ήταν στέλεχος της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ. Δύο μεγαλοστελέχη του ομίλου έχουν διοριστεί Γενικοί Γραμματείς υπουργείων.
    Συγκεκριμένα, τον παρελθόντα Μάρτιο διόρισαν την κ. Μαρία Καλτσά ως Γενική Γραμματέα Πολεοδομίας Χωροταξίας στο ΥΠΕΚΑ.

    Ενα μήνα μετά ακολούθησε η τοποθέτηση του κ. Σέργιου Λαμπρόπουλου ως Γενικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Έργων στο Υπ.Υ.Με.Δ.
    Τα δύο παραπάνω πρόσωπα και ήδη Γενικοί Γραμματείς ήταν μέχρι χθές ενεργά μεγαλοστελέχη του ομίλου ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ των κκ. Καμπά και Περιστέρη. Δηλαδή πάνε να μας κάνουν Φαρ Ουέστ...
    Ποτέ μου δεν το χώνεψα πως είναι όταν κάποιος αιστάνεται αμερικάνος. Τι σόϊ περηφάνια είναι αυτή όταν είναι βουτηγμένοι σε τόση διαφθορα...

  4. Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
    Ρομπέν το Γκαρσόν 11/01/2011 15:33:57

    Που μας κατάντησε το ΠΑσόκ, να δοξάζουμε τον κάθε Γκλίτσα!

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Ρομπέν το Γκαρσόν 11/01/2011 17:10:15

      Τουλάχιστον ο Γκλέτσος είναι ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ που τιμησε τη ψήφο των συμπατριωτών του μόλις μετά 9 ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων του!

      Δείχνει μέχρι στιγμής - και απεύχομαι να είναι επικοινωνιακά πυροτεχνήματα - ότι τουλάχιστον προσπαθεί για το κοινό καλό ΦΤΩΧΩΝ ανθρώπων.

      Πέρασα από Καμένα Βούρλα και Στυλίδα πριν από τα Χριστούγεννα και όλοι οι άνθρωποι εκεί ΛΑΛΟΥΣΑΝ από το φόβο, το τρόμο για το μέλλον τους και την αγωνία για τις οικογένειές τους. Ούτε το ΄48 μου είπε ένας γέροντας δεν είχαμε τόσες έγνοιες για το αύριο....

      Περαιτέρω σχόλια νομίζω δεν χρειάζονται.

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 11/01/2011 15:38:54

    Ο παππούς μου έλεγε την εξής παροιμία "να φοβάσαι τον νέο έμπορο και την παλιά πουτάνα" θα συμπλήρωνα και τους καταπιεσμένους νεοεισερχόμενους στην πολιτική που πιστεύουν ότι για όλα έχουν λύση ότι τους κατεβάσει η γκλάβα τους.

    Συμφωνώ Strange

    Απόστολε η πολιτική είναι θέατρο αλλά με άλλες νόρμες από αυτές που ξέρεις.

    • δημης avatar
      δημης @ Aris. A 12/01/2011 00:21:11

      ...φοβάμαι και τον νέο έμπορο πατριωτισμού- νομιμότητας και τις παλιές εταίρες που κατεφαφίζοντας ότι είχε κτιστεί κρύβονται πίσω από συμφέροντα και....προτίθενται (τα παλιά τούβλα) να ξαναχτίσουν τους φράχτες να ξαναμπούμε στο μαντρί....
      Υ.Γ (το έλεγε και ο δικός μου παππούς γι΄αυτό και η παρέμβαση )

  6. ΣΠΥΡΟΣ Τ. avatar
    ΣΠΥΡΟΣ Τ. 11/01/2011 15:40:01

    Προσωπικά τον Γκλέτσο δεν τον πάω καθόλου αλλά έχω να επισημάνω οτι,
    όταν εμείς μιλάμε εδώ μέσα για νομιμότητα, νόμιμότητα, νομιμότητα και κάνουμε βαθυστόχαστες αναλύσεις του συντάγματος και των δικαιωμάτων του πολίτη, κάτι τύποι σαν τον Γκλέτσο βγαίνουν με τη Ντουντούκα, παίρνουν σβάρα μπάρες και ζητωκραυγάζει το πλήθος που καλείται να πληρώσει 2,90 Ευρώ για να παίξει τη ζωή του κορώνα-γράμματα στις καρμανιόλες...

    Για αυτό αυτοί βγαίνουν δήμαρχοι κι εμείς μένουμε με τις βαθυστόχαστες αναλύσεις στο χέρι...

    Το θέμα των διοδίων φούντωδσε πολύ!

    Είναι ώρα από τη ΝΔ να ακούσουμε ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ δηλώσεις!

    Μην μας ξαναπρολάβει κάποιος Παπουτσής και πει αυτά που θέλει να ακούσει ο κόσμος όλος...

    Γιατί, "ο κόσμος όλος" θα μας βγάλει Κυβέρνηση και όχι η Ακαδημία και ο Δικηγορικός Σύλλογος...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΣΠΥΡΟΣ Τ. 11/01/2011 15:52:45

      ...Για αυτό αυτοί βγαίνουν δήμαρχοι κι εμείς μένουμε με τις βαθυστόχαστες αναλύσεις στο χέρι…

      Έκαστος εφ` ώ ετάχθη, φίλτατε.
      (Θεωρητικά εγώ θα μπορούσα να βγω δήμαρχος στο χωριό μου. Ο Γλέτσος θα μπορούσε να γράψει βαθυστόχαστη ανάλυση; Εδώ σε θέλω.)

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 12/01/2011 10:21:16

        (Θεωρητικά εγώ θα μπορούσα να βγω δήμαρχος στο χωριό μου. Ο Γλέτσος θα μπορούσε να γράψει βαθυστόχαστη ανάλυση; Εδώ σε θέλω.).Μα τι είπες τώρα;Τι Γκλέτσος τι Βέλτσος!Να σου κάνει αυτός φιλοσοφική ανάλυση για τη ροπή του ουρακοτάγκου στο αλκοόλ να σου φύγει το καφάσι!Να χορέψει ζεμπέκικο με ανοιχτό πουκάμισο και με γκλαμουρομαγκικοαριστερίστικο στυλ να σκίσουν οι γκόμενες καλτσόν και βάλε! Τό άτομο!Στις μπάρες θα κολλούσε;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΠΥΡΟΣ Τ. 11/01/2011 17:36:17

      Από πού περιμένεις να ακούσεις "ξεκάθαρες θέσεις"; Από τον μυστακοδιοπτροφόρο πρώην πεμπτοφαλαγγίτη της Ντόρας, που πολιτεύεται στην περιοχή;

  7. Tassos avatar
    Tassos 11/01/2011 15:45:49

    Strange attractor είσαι Θεσσαλονικιός? Με ξενίζει η αναφορά σου στον Ψωμιάδη.

  8. elsoto avatar
    elsoto 11/01/2011 15:46:33

    Συνελήφθη ο Γκλέτσος

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 15:49:39

    Η καθε αντιδραση με αιτια ειναι θεμιτη. Καλα κανει ο Γκλετσος ! Γιατι εκλεισαν τους παραπλαυρους δρομους?/ Εσεις πιστευετε το εκαναν για την ασφαλεια των οδηγων?? χαχαχαχαχ ΟΧΙ.. απλα για να ασφαλισουν τα σιγουρα εσοδα τους.. να μην πεσει εξω το επιχειρηματικο σχεδιο!
    Εαν τους ενοιαζε η ασφαλεια, θα ειχαν και φωτα στους δρομους και θα εκαναν και μαθηματα κυκλοφοριακης αγωγης στα παιδια μας και πολλα πολλα αλλα.
    Ολα τα κανουν τα την εισπραξη. Ανεβαζουντ ο ΦΠΑ 2% και τα διοδια αυτοματα ανεβαινουν 20% !! Που πηγαινει η διαφορα?? Στην Αττικη Οδο περσυ την εκανα την ασκηση θαρρους και ρωτησα.. και πληρωσα ΜΟΝΟ την αυξηση του ΦΠΑ !!! ετσι ....

    ΠΠ

  10. Τάκης avatar
    Τάκης 11/01/2011 16:17:22

    Ευνόητη η αντιδραστική τοποθέτηση του άρθρου, αν αναλογιστούμε ότι το τωρινό αίσχος των διοδίων θεσπίσθηκε από τη ΝΔ. Η αντίδραση του κόσμου και των κοινωνιών που θίγονται κατάφωρα όπως και των δημάρχων που τις εκπροσωπούν είναι πράξη υγείας και επαινετή. Όταν περικόπτουν μισθούς και συντάξεις δεν είναι δυνατόν να ανεχόμαστε την οικονομική αφαίμαξη μέσω διοδίων, μεγάλων αυξήσεων ΜΜΜ, ηλεκτρικού ρεύματος κλπ. Επί της ουσίας, η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το δρόμο είχε υποχρέωση πριν τη θέσπιση των διοδίων να διατηρεί παράδρομο, πράγμα που δεν έπραξε. Κοίταξε μόνο, παρανόμως, τις εισπράξεις. Και αφού το κράτος κάνει την πάπια στην παρανομία καλά κάνει ο δήμαρχος και προστατεύει τους δημότες του.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Τάκης 11/01/2011 21:59:14

      Καλά, τώρα πέτυχες διάνα. Α, ρε Strange, το περίμενες να σε θεωρήσουν και τιμητή του Σουφλιά?

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ TopGunZ 11/01/2011 22:20:13

        Χα, και τι δεν μου έχουν πει 2 και κάτι χρόνια εδώ μέσα....

      • Τάκης avatar
        Τάκης @ TopGunZ 11/01/2011 23:03:57

        Υποθέττεις ότι ο Σουφλιάς μόνος του έκανε ό,τι έκανε; Οι υπόλοιποι έλειπαν σε δουλειές;

  11. apelpismenos avatar
    apelpismenos 11/01/2011 16:23:11

    Σε αυτοκινητόδρομο με διόδια πρέπει να υπάρχουν και παράπλευρες οδοί υποχρεωτικά, έτσι ο καθένας κάνει την επιλογή του θέλει καινούριο δρόμο πληρώνει διόδια δεν θέλει να πληρώνει πάει απο τον παλιό. Αυτό ισχύει στην ευρώπη.Οσο ότι θα βγαίνουν τρακτέρ στην εθνική... να κάνουν τι? να φρεζάρου για να πληρώσουν διόδια η να κάνουν κόντρες?

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ apelpismenos 11/01/2011 16:29:53

      Στην Αυστραλία ζεις εσύ; Δεν ξέρεις ότι κάθε χρόνο σκοτώνονται 20-30 άνθρωποι όταν κάποιοι μάγκες τσιπουρωμένοι αγρότες θέλουν να περάσουν στο απέναντι χωράφι τους; Πριν 2 μήνες σκοτώθηκαν δυο μηχανόβιοι στην εθνική οδό έξω από την Στιλίδα από κάποιον τρακτερτζή βαρύμαγκα.

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Ρομπέν το Γκαρσόν 11/01/2011 17:13:50

        Σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε μου, όντως και εγώ μοτοσυκλετιστής - και όχι μηχανόβιος - από ΛΕΜΟΤ εποχής. Τώρα στη στυλίδα οι παράγοντες ήταν δύο. Οι μηχανόβιοι πήγαιναν "αέρα πατέρα" και το τρακτέρ νόμιζε ότι κυλούσε στο χωράφι. Και οι δύο πίστεψε με έφταιγαν. Μόνο που οι δύο από τους τρεις το πλήρωσαν με τη ζωή τους.

        Υ.Γ.: και στη ΣΤΥΛΙΔΑ ΕΙΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.......

      • koxakis avatar
        koxakis @ Ρομπέν το Γκαρσόν 11/01/2011 22:19:33

        το.ενδεχομενο.ο.τρακτερτζης.ο.βαρυμαγκας.να.εχει.μηχανη.
        και.να.παει.μαλιοκουβαρα.στην.Εθνικη.εξω.απο.την
        Στιλιδα.φανταζομαι.δεν.υπαρχει.για.σενα...

        "Οι.μαγκες.τσιπουρομενοι.αγροτες"...τι.τρεχει.ρε.γκαρσον?
        Σε.δωσε.τπτ.μαπες.κανας.αγροτης.και.βγαζεις.απωθημενα..?

      • apelpismenos avatar
        apelpismenos @ Ρομπέν το Γκαρσόν 12/01/2011 01:06:09

        Στην Στυλίδα βρε άσχετε ο δρόμος ειναι διπλής κατεύθυνσης στην εθνική μπορεί να περάσει τρακτέρ κάθετα τον δρόμο? Και δεν ζω στην Βραζιίια στο Ελλαδιστάν ζω!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ apelpismenos 12/01/2011 01:12:05

          Μην απελπίζεσαι "απελπισμένε", άκουσα πως μόλις απελευθερωθεί απ τη ψειρού, ο Γλέτσος θα τη κάνει, λέει, μονής κατεύθυνσης, για να εξυπηρετούνται οι ψηφοφόροι του που θέλουν να περνούν απέναντι.

        • loretta avatar
          loretta @ apelpismenos 12/01/2011 01:12:24

          χαχα πλακα μας κανεις???? εδω εχω δει επιτοπου αναστροφη ...τι θα πει επειδη ειναι διπλης κατευθηνσης...!!

          Παραλογον...!!

        • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
          Ρομπέν το Γκαρσόν @ apelpismenos 12/01/2011 01:14:56

          Καλά ρε αδερφέ, δεν σε πείραξε το τσιπουρωμένος και σε πείραξε η διπλή κατεύθυνση;
          Άϊντεεεεεε........

  12. skeptiki avatar
    skeptiki 11/01/2011 16:35:35

    Η βία φέρνει βία... Συμφωνώ. Θέλει προσοχή. Όμως σιγά σιγά η κοινωνία έχει αρχίσει να ξεπερνάει το όριο της συζήτησης. Όταν υφίσταται "νόμιμη" βία θα απαντήσει με βία.
    Έχουμε αφήσει πίσω μας προ πολλού το "ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό" και κοντεύουμε να φτάσουμε στο ότι είναι "ηθικό είναι παράνομο"
    Αυτή η αναστροφή της φυσικής τάξης είναι βία και φέρνει βία και οδηγεί τις κοινωνίες σε σύγκρουση. Το παιχνίδι της εξουσίας με τα όρια του νόμιμου είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο πιά, ακκόμα και ο "νοικοκυραίος" έχει δικαίωμα στη νόμιμη άμυνα.
    @ Strange "ούτε μπορώ να το παίξω Τσε απ` τη στιγμή που πληρώνω φόρους, ψηφίζω, πήγα στρατό" Δεν το κατάλαβα? Επειδή πληρώνεις φόρους και ψηφίζεις, όταν σε κοροιδεύουν κατάμουτρα κι εσένα και την ψήφο σου, όταν πετάνε τους φόρους σου, πρέπει να κάθεσαι να τους γυρίζεις και το άλλο μάγουλο? Δηλαδή επανάσταση να κάνουν μόνο οι φοροφυγάδες και οι απέχοντες? Να το συζητήσουμε, δεν το είχα σκεφτεί έτσι :)

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ skeptiki 11/01/2011 16:51:52

      Να στο εξηγήσω να το καταλάβεις. Απ τη στιγμή που δέχομαι το σύστημα υπηρετώντας το, πληρώνοντας φόρους, καταναλώνοντας, κλπ. θα βρω και λύσεις συστημικές για να το πολεμήσω. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μέσα στα πλαίσια του συντάγματος (πορείες, διαμαρτυρίες, απεργίες, κλπ).
      Αν θέλω να το παίξω επαναστάτης, δεν θα το παίξω μόνο εδώ, θα πρέπει να ζω και ανάλογα επαναστατικά και αντιεξουσιαστικά παντού. Εκτός κι αν κοροιδεύω τον εαυτό μου. Γκρεμίζω μπάρες εδώ, αλλά πληρώνω τα τέλη κυκλοφορίας, σταματάω στο κόκκινο πιο πέρα, κλπ.
      Επαναλάμβάνω πως θέλει μια δεύτερη και πιο ψύχραιμη ανάγνωση το άρθρο μου.
      Θα μπορούσα πολύ εύκολα να γίνω αρεστός, ποντάροντας λαϊκίστικα στον θυμό και την οργή όλων μας, και υπερθεματίζοντας για τον σούπερ ήρωα Γλέτσο. Δεν το θεωρώ όμως σωστό.
      ΥΓ-Αυτός κι αν δεν υπηρέτησε το λαίφ στάϊλ, χάϊκο, κούφιο, στρεβλό, τζιτζιφιόγκικο σύστημα με τα μπούνια. Η χαρά των ντιντίδων ήταν.

      • skeptiki avatar
        skeptiki @ Strange Attractor 11/01/2011 17:06:16

        Όλα αυτά συμφωνώ οτι είναι ξεσπάσματα εν θερμώ, και μη συγκροτημένα, η αν το θες κι έτσι μαιμού επαναστάσεις εκεί που μας παίρνει... Με μιά διαφορά, το σύστημα μπορείς να το "κτυπήσεις" από μέσα μέχρις ενός ορίου χρησιμοποιώντας τους περιορισμούς του. Όταν το σέβεσαι αλλά δεν σε σέβεται και πατάει στο "σεβασμό των νοικοκυραίων" για να ξεπεράσει τα ανεκτά όρια, οι "συστημικές" λύσεις είναι αδύναμες. Τις πορείες τις ελέγχει, τις διαμαρτυρίες το ίδιο ή τις θάβει, τη δικαστική οδό τη χειραγωγεί. Απείθεια ναι, πως? Αν η μπάρα είναι αυθαίρετη πως? Αν ο φόρος είναι αυθαίρετος και τον προεισπράτει πως?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Strange Attractor 11/01/2011 17:30:57

        Μία απάντηση στο υστερόγραφό σου: και ο Ανδρουλάκης, μέλος του ΚΚΕ ήταν το "βρώμικο '89". Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον μέγα τακτικιστή Μητσοτάκη να τον κάνει προνομιακό μυστικοσυνομιλητή του και "πολιορκητικό κριό" στον Χαρίλαο (ο οποίος επηρεαζόταν απο τον Ανδρουλάκη) όταν έπρεπε να υπηρετηθεί ένας ανώτερος (κατά τη γνώμη τους, αλλά και κατά την ευρεία κοινή αντίληψη) σκοπός.

  13. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/01/2011 16:36:35

    srange,γι αυτο ολοι μιλανε για αντιπολιτευση.για να βαλει ορια,μεσα στα πλαισια μιας ευνομουμενης πολιτειας.αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει,η ευνομουμενη εννοω,για την αντιπολιτευση ειδωμεν.εχεις δικιο παντως για τους κινδυνους που επισημαινεις.

  14. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/01/2011 16:39:51

    για τακη ,ο παραδρομος ,λεει ο γκλετσος υπαρχει ,αλλα τον κλεισανε για να τα παιρνουνε.θα δουμε.

  15. Misha avatar
    Misha 11/01/2011 16:40:58

    Πηλέα

    Το Πασοκ ήταν η, "forcee" δια της εις άτοπον απαγωγής, επιλογή του 30% του εκλογικού σώματος στις εθνικές εκλογές και του 17% στις περιφερειακές.

    Το κατοχικό μνημόνιο όμως, δεν υπήρξε ΟΥΔΕΠΟΤΕ επιλογή ΟΥΔΕΝΟΣ πολίτη.

    Σαφώς και οι βένετοι δεν έχουν δώσει δείγματα καλύτερα των πρασίνων.
    Θα έλεγα πως χρειαζόμαστε πατριωτική και φιλολαϊκή λύση !

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Misha 11/01/2011 17:14:37

      Forcee, ή μη, επιβεβαίωσε, ειδικά στις περιφερειακές τον πλήρη εκραγιαδισμό μας. Η αποχή είναι λύση σιωπηρής συμφωνίας, όχι διαφωνίας, αφού αφήνεις τα χάλια να εξελιχθούν μόνα τους στην πλάτη σου.

      • Misha avatar
        Misha @ ΠΗΛΕΑΣ 11/01/2011 19:42:29

        Δεν το βλέπω έτσι Πηλέα.
        Η επιλογή μεταξύ μνημονίου και οπαδών του Μάαστριχτ (που μάς οδήγησε στο Μνημόνιο) για κάποιους ήταν φαρσοκωμωδία.
        Και δεν είχαν άδικο μάλλον, ειδικότερα σε κάτι περιπτώσεις σαν του Κακλαμάνη.

      • Superfrog avatar
        Superfrog @ ΠΗΛΕΑΣ 11/01/2011 21:07:59

        Συγνώμη, αλλά εγώ όπως και πολλοί άλλοι συντοπίτες μου, δεν υπήρχε περίπτωση να ψηφίσω πράσινο δήμαρχο, αλλά ο προηγούμενος μπλε, ήταν απλά απαράδεκτος, για να μη πω τίποτα χειρότερο. Οπότε ψηφίσαμε έναν "αντιμνημονιακό" μικρό στις πρώτες και στις δεύτερες απλά δεν... Το μήνυμα λοιπόν στάλθηκε και στους μεν και στους δε. Απλά ο καθένας διαβάζει τα αποτελέσματα όπως θέλει, χωρίς να ακούει το λαό.

  16. Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
    Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 11/01/2011 16:47:35

    Φωτία στα διόδια...
    Κρεμάλα στους εργολάβους...

    Όταν το Κράτος υποχρεούται να διαθέτει παράπλευρες οδούς και δεν το κάνει, όταν, όταν, όταν...
    τότε νομιμοποιείται ο κάθε Γκλέτσος να μάχεται για τα δικαιώμτα των πολιτών του!!!

    Σηκωνόμαστε όρθιοι σιγά σιγά και τελικά βλέπουμε ότι είναι νάνοι..., μπροστά στην συλλογική δύναμη του ελληνικού λαού.

    Ο ΓΛκέτσος ότι και να είναι, είχε τα "ούμπαλα" να τα βάλει με το Μπομπολιστάν και γι΄ αυτό του πρέπει ένα μέγάλο ΕΥΓΕ!!!

    ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ (ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΛΛΩΣΤΕ - αρ. 120 παρ. 4)

    (Και ναι Strange, το μόνο που έχουμε να χάσουμε είναι οι αλυσίδες μας!!!!)

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 11/01/2011 17:25:34

      Όπως βλέπεις, Strange, ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ οι εξελίξεις φαίνεται ότι θα αφήσουν έτη φωτός πίσω όσους τρέχουν ασθμαίνοντας ξοπίσω τους. Και τότε θα αναρωτηθούν πολλοί αν πραγματικά ήθελαν τη λαϊκή έκρηξη που έρχεται και που αρμόζει...

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 11/01/2011 17:06:27

    Strange, μία ερώτηση παρακαλώ.

    Επιδεικνύεις την ίδια ακριβώς ευαισθησία για "το φαινόμενο της αυτοδικίας" και απέναντι στη βάναυση παραβίαση του αντικαπνιστικού νόμου, ή απέναντι στην αντικοινωνική παράνομη στάθμευση, ως εκφάνσεις αυτοδικίας του τύπου "οι νόμοι με περιορίζουν, καπνίζω και παρκάρω όπου γουστάρω";

    Θέλω απάντηση όμως. Με ένα ναι ή με ένα όχι. Ευχαριστώ.

  18. Αρκουδιάρης avatar
    Αρκουδιάρης 11/01/2011 17:13:08

    Σαν πολύ όψιμη δεν είναι αυτή η επαναστατικότητα του ατάλαντου γόη; Όταν άλλοι έτρεχαν σε πορείες καιδιαδηλώσεις αυτός σύχναζε στο κολωνάκι και στη Μύκονο με .ολα τα ρεμάλια της καλής κοινωνιας και έκανε γάμους και γλέντια εκατομμυριων. Δεν αφησε μοντέλα και σκυλού που να μην χαριεντιστεί μαζύ της τωρα ανακάλυψε τον λαο; Μη χεσω.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Αρκουδιάρης 11/01/2011 17:15:30

      Ε, και; Δηλαδή τι έπρεπε να πάρει τη γκόμενά του και να πάει να διαδηλώσει μαζί με το ΠΑΜΕ ή το ΤΣΥΡΙΖΑ;

      Έλεος, ρε παιδιά.....

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ ΑΡΚΑΣ 11/01/2011 17:23:04

        Γιατί όχι; Εγγεγραμένο μέλος του ΚΚΕ δεν είναι; Δεν κατάλαβα.

    • Τάκης avatar
      Τάκης @ Αρκουδιάρης 11/01/2011 17:30:16

      Το θέμα είναι αν έπραξε καλώς ή κακώς και όχι αν ο ίδιος είναι καλός ή κακός. Τι στο καλό, κουτσουμπολιό θα κάνουμε με ποιές και πως βγήκε ο Γκλέτσος;

  19. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/01/2011 18:02:02

    Strange, το πράγμα νομίζω ότι υπερβαίνει το επίπεδο στο οποίο το θέτεις.

    Ζούμε αυτή τη στιγμή φαινόμενα ραγδαία εντεινόμενης απονομιμοποίησης του ελληνικού κράτους. Η ενέργεια του Γκλέτσου είναι ένα μόνον από τα φαινόμενα αυτά.

    Και τι σημαίνει "απονομιμοποίηση του ελληνικού κράτους"; Σημαίνει ότι οι πολίτες παύουν, σταδιακά, να το αναγνωρίζουν, παύουν να αναγνωρίζουν την έννομη βία που αυτό ασκεί, και αρχίζουν να δημιουργούν παράλληλες δομές, για να καλύψουν τις ανάγκες τους σε συλλογική διαχείριση των πραγμάτων.

    Οι περιπολίες των κατοίκων στον Άγιο Παντελεήμονα π.χ. είναι ένα βασικό φαινόμενο απονομιμοποίησης του ελληνικού κράτους. Βασική αποστολή του κράτους είναι η ασφάλεια. Έρχεται εδώ ο πολίτης στον Αγ. Παντελεήμονα και καλύπτει μόνος του το κενό που αφήνει η απουσία του κράτους στον τομέα της λαθρομετανάστευσης. Το πράγμα όμως δεν τελειώνει στην απουσία. Το ίδιο κράτος που αφήνει (σκόπιμα;) τη λαθρομετανάστευση να διογκώνεται, υπονομεύοντας τον ελληνικό χαρακτήρα της κοινωνίας και της χώρας, έρχεται και δηλώνει "παρόν", μόνον για να πλήξει περαιτέρω την ίδια του τη νομιμοποίηση ως ελληνικού κράτους (τόσο ως "ελληνικού", όσο και ως "κράτους") που να εκπροσωπεί τους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα, διοργανώνοντας τη γνωστή συναυλία ΕΝΑΝΤΙΟΝ των αισθημάτων και των πολιτικών αναγκών των κατοίκων.

    Κατ' εμέ, το χαρακτηριστικότερο από τα συνθήματα που ακούστηκαν εκείνη την ημέρα ήταν το "ο λαός απαιτεί - ο Παπούλιας στο Γουδί".

    Θεωρούν τον αρχηγό του κράτους τους προδότη και απαιτούν την τιμωρία του. Τόσο απλά.

    Τίποτε άλλο δεν φανερώνει περισσότερο, κατά τη δική μου πάντοτε γνώμη, τη βαθιά απογοήτευση των πολιτών εκείνων από ΑΥΤΟ το ελληνικό κράτος.

    Ερχόμενοι τώρα στα διόδια, η ενέργεια του Γκλέτσου να υποκαταστήσει την έννομη βία με τη "φρέσκια" του ιδιότητα του εκπροσώπου των πολιτών, καλύπτει ένα πολύ μεγάλο πολιτικό κενό για αυτούς τους κατοίκους: τη δυνατότητά τους να έχουν φυσική επαφή με το διοικητικό τους κέντρο. Για να πάνε στην πρωτεύουσα του Δήμου τους να βγάλουν ένα πιστοποιητικό, για να κάνουν το απλούστερο, πρέπει να πληρώσουν διόδια. Διόδια στον ιδιώτη - ούτε καν στο κράτος, αν και πιστεύω ότι ούτε το τελευταίο θα ήταν ανεκτό. Πρόκειται για κανονική σκλαβιά, για κολληγιά, για δουλοπαροικία, για στέρηση της ελευθερίας. Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω. Έρχομαι στη θέση των κατοίκων και τρελαίνομαι, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω.

    Ας φύγουμε από τα διόδια, ας πάμε στην Κερατέα. Οι κάτοικοι έβγαλαν καραμπίνες κατά αστυνομικών και έκαψαν ομοίωμα του Θ. Πάγκαλου. Αντιλαμβανόμαστε για τι πράγμα μιλάμε;;;

    Και ας πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Χθες έμαθα ότι εδώ και μήνες απεργούν οι δικηγόροι στη Λάρισα και στην Κόρινθο, ίσως και σε πολλές άλλες επαρχιακές πόλεις. ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΙΠΟΤΕ; Μιλάμε, μου το είπε φίλος δικηγόρος και έμεινα άναυδος. Δεν είναι ρε παιδιά η Λάρισα η τελευταία πόλη της Ελλάδας, ολόκληρη Λάρισα μιλάμε, πρώτη φορά το άκουσα και έτυχε και το άκουσα! Μιλάμε για κανονική επικοινωνιακή χούντα και έχουμε και το Ίντερνετ, που υποτίθεται ότι μας μαθαίνει ένα σωρό πράγματα που μας κρύβουν τα καθεστωτικά μέσα. Θάβουν την Κερατέα και το πρόβλημα των κατοίκων, θάβουν και τις απεργίες των δικηγόρων, τι γίνεται ρε παιδιά; Τρελαίνεσαι ή δεν τρελαίνεσαι; Αντιδράς μόνο για την αντίδρασή ή δεν αντιδράς;

    Διότι, από ένα σημείο και μετά, αυτοί οι τύποι που ανέλαβαν να μας κυβερνήσουν, βλέπεις ότι πάνε να σου πάρουν τα πάντα και να μην αντιδράσει κανένας, ούτε να μάθει κανένας άλλος ότι αντέδρασαν κάποιοι, ακόμη και αν υπάρξει τέτοια αντίδραση.

    Ναι, λοιπόν, σε συνθήκες όπου οι δομές του κράτους, οι δομές του συστήματος, απολαμβάνουν κάποια στοιχειώδη νομιμοποίηση, αυτά που λες εξακολουθούν να έχουν νόημα. Πληρώνεις φόρους, πας στρατό, κλπ., άρα πόσο μπορείς να στρέφεσαι κατά αυτού του συστήματος; Αν όμως η στοιχειώδης αυτή νομιμοποίηση αναιρείται, αν το κράτος τους παύει να το θεωρείς σιγά-σιγά μέσα σου νόμιμο, με την έννοια ότι του αρνείσαι σταδιακά - και ίσως υποσυνείδητα, σε αυτή τη φάση ακόμη - το δικαίωμα της επιβολής επάνω σου, τι μπορεί πια να σε σταματήσει από το ρίξεις τις μπάρες για τα διόδια;

    Το σωστό σε όσα λες είναι ότι η αντισυστημική δράση έχει ένα όριο, πέρα από το οποίο δεν υπάρχει μέτρο.

    Πολύ φοβάμαι όμως ότι, αν δεν αλλάξει κάτι γρήγορα, το όριο αυτό καταλύεται από μόνο του με ταχύτατους ρυθμούς.

    Και η ουσία, η βαθύτερη ουσία, είναι ότι ο κόσμος είναι με το Γκλέτσο. Συνεπώς;;;

    Αν το σύστημα είχε λίγο στοιχειώδες νιονιό, θα έπρεπε να παρακαλάει να έρθει μια ώρα αρχύτερα ο Σαμαράς στα πράγματα, μπας και μπορέσουν να σώσουν το τομάρι τους. Διότι διαφορετικά αυτό που θα έρθει θα είναι εντελώς ανεξέλεγκτο.

    Και το ότι δεν κάνουν ΑΓΩΝΑ αυτή τη στιγμή για να έρθει ο Σαμαράς να τους σώσει από αυτό που έρχεται, είναι για μένα και η μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο Σαμαράς δεν είναι ένας από αυτούς.

    (Άσχετο το τελευταίο με την ανάρτησή σου, αλλά το γράφω, μια που μου ήρθε εδώ και όχι αλλού.).

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 11/01/2011 18:24:04

      Θα συμφωνήσω μαζί σου Επώνυμε.
      Η απονομιμοποίηση του Ελληνικού Κράτους γίνεται εξαιτίας πολιτικών και μια από αυτές είναι η ψήφιση του μνημονίου.
      Το ίδιο το μνημόνιο απονομιμοποιεί το Ελληνικό Κράτος, αν δεν το καταργεί.
      Είναι υποχρέωση των Ελλήνων η τήριση των νόμιμων δικαιωμάτων, που βίαια καταπατήθηκαν με έκνομες διαδικασίες.
      Η περίπτωση Γκλέτσου έχει τέτοια δυναμική που πλέον λειτουργεί σαν θρυαλλίδα. Έχει δυνατούς συμβολισμούς και γι' αυτό διώκεται.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Orestios 11/01/2011 18:33:22

        Ρε συ Ορέστιε, πριν από μήνες εγώ ο ίδιος είχα κάνει εδώ ανάρτηση με θέμα το κίνημα του ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ της Πιερίας και μάζεψε μόλις 2-3 σχόλια.
        Το ίδιο ζήτημα δεν ήταν;
        Τώρα δηλαδή που μπήκε στο παιχνίδι ο καπετάν Γλέτσος, τώρα ξυπνήσαμε ξαφνικά με τα διόδια και ζητάμε επανάσταση; Έλεος πια.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Strange Attractor 11/01/2011 18:51:26

          @ S.A.
          Είδες τί γίνεται αν δεν αποκαλύπτεις την ταυτότητά σου?
          Θα σου κλέβει δόξα ο Γκλέτσος.
          :P

          Απροπό, δεν πληρώνω διόδια και συνιστώ σε όλους να κάνουν το ίδιο.
          Αντισταθείτε στην επέλαση των λαμόγιων με μη βία. "Δεν πληρώνω" (τα γαμησιάτικά σας)

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ Strange Attractor 12/01/2011 11:18:20

          Φίλε μου Strange μην ξεχνάς ότι πλέον δε μιλάμε για μήνα με το μήνα εξελίξεις, αλλά για μέρα με τη μέρα. Η καταβαράθρωση των ελπίδων μιας ολόκληρης γενιάς ακολουθεί πλέον εκθετική πορεία και τα συναισθήματα απογοήτευσης και κατάθλιψης εύκολα τα διαδέχονται η οργή και η αγανάκτιση... Κοινώς, μη σου κάνει εντύπωση αν με δεις σύντομα α λα μπρατσέτα με τον τσίλι πάνω σε κανάν εκσκαφέα...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Orestios 11/01/2011 18:35:31

        ιδού:
        h__p://www.antinews.gr/?p=71979

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 11/01/2011 18:26:28

      Πες τα, χρυσόστομε!!!

      Όχι τίποτε άλλο, αλλά όταν θα αρχίσουν να βγαίνουν... ματσέτες α λα Ρουάντα, θα ψαχνόμαστε πόθεν διακορεύθηκε ο παρθενικός μας υμένας...

    • Misha avatar
      Misha @ Επώνυμος 11/01/2011 19:25:17

      Eπώνυμε

      Έχεις δίκιο για τα περί απονομιμοποίησης των πρακτικών αλλά και του ίδιου του κρατικού μηχανισμού στα μάτια των πολιτών . Εντυπωσιακή και η αναφορά στους δικηγόρους!!!

      Όποιος ήταν στις 15/12 στη μεγάλη συγκέντρωση της Αθήνας θα έβλεπε εκπροσώπους από τους πολύτεκνους (κατά τεκμήριο ήσυχοι και συντηρητικού προσανατολισμού άνθρωποι) να παρακαλούν την Παπαρρήγα να βγεί μπροστά υπερασπίζοντας τα συμφέροντα των απλών ανθρώπων!!!
      Αδιανόητα πράγματα μερικά χρόνια πριν.

      Το ΠΑΣΟΚ κρατά ακόμα έστω και καταξεσκισμένο τον ιδεολογικό φερετζέ του σοσιαλισμού.Κάποιοι , όχι πολλοί πλέον, είναι υπνωτισμένοι από τον κομματικό πατριωτισμό τους και γκρινιάζουν μεν , δεν κατεβαινουν στους δρόμους δε , αν και στο μυαλό τους αυτή η μορφή κοινωνικού αγώνα είναι αποδεκτή.
      Εάν ανέβει η ΝΔ πάνω τώρα , θα βγούν κι αυτοί στους δρόμους, οι μπαχαλάκηδες θα πιάσουν πάλι εργολαβία , με τα γνωστά αποτελέσματα.
      Συνεπώς η καλύτερη επιλογή για το συστημα (τραπεζιτες, εργολάβοι, ΕΕ, ΔΝΤ ) είναι ο Γκιοργκάκις εφοσον αυτός κρατά ακόμα κάποιους ανθρώπους εγκλωβισμένους και υπάκουους , τη στιγμή που η ΝΔ, ως αυτοευνουχισμένη εδω και δεκαετίες, δεν συνηγορεί υπερ των λαϊκών κινητοποιήσεων ακόμα και τώρα που είναι στην αντιπολίτευση (απούσα και στις διαδηλώσεις για τους πολέμους ΗΠΑ-ΕΕ-ΝΑΤΟ και σε όλες τις άλλες διαμαρτυρίες)

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Misha 11/01/2011 19:36:23

        Μα πώς θεωρείς δεδομένο ότι θα συνεχιστεί η ίδια πολιτική με το Σαμαρά στην εξουσία;

        Όσο καχύποπτος και να είναι κανείς, είναι δυνατόν να πιστεύει ότι θα έχουμε πολιτική ΓΑΠ με οποιονδήποτε άλλον; Οποιονδήποτε, δεν μιλάω καν για το Σαμαρά.

        Πότε ξαναείχαμε αυτά που έχουμε σήμερα στην Ελλάδα; Με κανέναν. Ο Μητσοτάκης μοιάζει με άγγελο φωτός μπροστά στον ΓΑΠ. Νοσταλγούμε κάθε στιγμή που ζήσαμε πριν από τον ΓΑΠ.

        Και εξισώνουμε σήμερα τα πάντα; Τα ισοπεδώνουμε;

        Όχι, δεν έχουμε αυτό το δικαίωμα. Δεν ξέρω τι θα μας ξημερώσει αύριο, αλλά τέτοιο στεγνό "τελείωμα" της Ελλάδας μόνον κάποιος μη Έλληνας όπως ο ΓΑΠ μπορεί να κάνει.

  20. Αρκουδιάρης avatar
    Αρκουδιάρης 11/01/2011 18:04:00

    να τον ανακυρηξουμε αυτοκράτορα να τελειώνουμε.Ψηφιζουμε τον παίδαρο.

  21. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 11/01/2011 18:12:34

    Ο Γκλέτσος μου είναι αρκετά αντιπαθητικός, αλλά ας αφήσουμε να δούμε πώς θα το χειριστεί και ας μην βιαζόμαστε.
    Σωστά ο Strange ζητάει να μην παρασυρθούμε και να ξεκινήσουμε την αυτοδικία σε όλα όσα νομίζουμε καταπιεστικά και αντιδημοκρατικά. Όχι να μην το κάνουμε, αλλά όταν το κάνουμε να είναι μετά από σκέψη, πολιτική και νομική τεκμηρίωση (παράδειγμα το "Δεν Πληρώνω Διόδια").
    Μπορούμε, ανάλογα με την ψυχική του δύναμη ο καθένας, να χτυπήσουμε το "σύστημα" με τα ίδια του τα όπλα, την επίκληση της νομιμότητας και της Συνταγματικότητας. Θεωρούμε κάποιο νόμο καταχρηστικό; Στο δικαστήριο!
    ΤΩΡΑ θα χρειαστούν οι νομικοί (δικηγόροι, δικαστές) να εφαρμόσουν αυτά στα οποία τάχτηκαν να υπηρετούν και όχι απλά να βολεύονται κερδίζοντας στην πλάτη των "πελατών" τους. Οι δικηγόροι καλόμαθαν να κερδίζουν από εύκολες υποθέσεις, με κρυφές συνεννοήσεις και ατιμωρησία των λαμογιών τους. Οι δικαστές, επικαλούμενοι τη σπουδαιότητα του λειτουργήματός τους για τη λειτουργία της Δημοκρατίας, κατοχείρωναν μόνοι τους το μισθολόγιό τους που το πληρώνει ο πολίτης. Τώρα θα πρέπει να μας το ξεπληρώσουν κάνοντας το καθήκον τους. Και δεν χρειάζεται να ηρωοποιηθούν, γιατί, απλά θα κάνουν αυτό για το οποίο τους πληρώναμε τόσα χρόνια με σημαντικές απολαβές.
    Ας αναλάβει καθένας την ευθύνη που του αναλογεί, όχι παραπάνω!

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ Θεωρείο 11/01/2011 18:14:26

      ...και BTW τι έγινε στη Χαλκίδα σήμερα;
      Κανένα νέο πουθενά;

      • Θεωρείο avatar
        Θεωρείο @ Θεωρείο 11/01/2011 18:30:43

        Μετά από έρευνα:
        "ειμαστε 250-300 και αφου ο γιατρος κατεθεσε στον εισαγγελεα το υπομνημα του...συγκεντρωθηκαμε στο δημοτικο θεατρο χαλκιδος,...", "στο θεατρο οπου και μαζευτηκαμε μπορουσε ο καθε ενας να μιλησει(φυσικα για τα θεματα που απασχολουν)μετα τους 'εισηγητες'"
        από το http://ksipnistere.blogspot.com/2011/01/blog-post_1767.html

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Θεωρείο 11/01/2011 19:50:16

      Παίζει ρόλο το αν ο Γκλετσος είναι αντιπαθητικός, η συμπαθητικός? Γιατί όλοι βιάζονται να δηλώσουν αυτήν την άσχετη λεπτομέρεια. Κατά την γνώμη μου, ο Strange artactor μας μιλά για την 'ιδανική Πολιτεία', ενώ ο Επώνυμος μας έκανε την 'αναγκαστική Προσγείωση"! Προφανώς, και οι δυο δίκιο έχουν. Τέτοιες όμως συζητήσεις (on controvercial issues) δεν καταλήγουν ποτέ σε κοινά αποδεκτή θέση, και είναι η αποκλειστική ειδικότητα και σημαντική βιοποριστική δραστηριότητα των καναλιών (ΜΜΕ).

  22. tiramola avatar
    tiramola 11/01/2011 18:15:31

    Μπέρδεψε τους ρόλους ο Αποστόλης...
    Ελπίζω να μη σκοτωθεί κανένας στο σημείο του show του δημοφιλούς ηθοποιού.

    • loretta avatar
      loretta @ tiramola 12/01/2011 01:17:59

      για πρωτη φορα θα συμφωνησω μαζι σου τιραμολα.

  23. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 11/01/2011 18:37:55

    Νομίζω ότι δεν είναι θέμα Γκλέτσου, αλλά είναι θέμα ότι οι καιροί τώρα είναι αρκετά διαφορετικοί από ό,τι πριν από δυο-τρεις μήνες. Τα πράγματα αλλάζουν υπερβολικά γρήγορα.

    Και το ερώτημα είναι, αν αυτού του είδους την εξέλιξη στο ΔΝΤ την είχαν προβλέψει (οπότε πιθανότατα μας ετοιμάζουν και κάτι ακόμη χειρότερο) ή αν είναι κάτι που τους υπερβαίνει και υπερβαίνει ίσως και όλους μας.

    Ο Θεός βοηθός, σύντροφοι.

  24. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 11/01/2011 18:53:37

    πάχυνε τώρα τελευταία. δίαιτα απόστολε

  25. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 19:09:42

    Ο Αργυρης ο Ντινοπουλος.. τι εκανε με τη ΔΕΗ στην Αναπαυσεως???!!!!!???!!!
    Καβαλα στις μπουλντοζες ηταν και ολος ο κοσμος ηταν μαζι του. Σημερα υπαρχει ΠΑΡΚΟ για τα παιδια και ολο τον κοσμο !

    ΠΠ

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 19:18:41

      Έγινε όμως και το θανατηφόρο ΚΥΤ, απλώς κατέλαβε μικρότερη έκταση και η υπόλοιπη έγινε πάρκο. Το "συμπτωματικό" ήταν ότι και τότε είχε γίνει επίκληση "ευρύτερου δημοσίου συμφέροντος", που ήταν οι ανάγκες ηλεκτροδότησης για το... πανηγυράκι της κυρα-Γιάννας! Όπως και τώρα, που μας πιπιλάνε την "ολοκλήρωση των οδικών αξόνων". (Με τέτοιους όρους, ποτέ μη σώσουν και ολοκληρωθούν!)

  26. ΚΕΡΤ avatar
    ΚΕΡΤ 11/01/2011 19:37:00

    Τι λές ρε μεγάλε στοχαστή SA που το ειδες εσυ το ευνοούμενο κράτος που ζουμε ελα να το δειξεις και σε μας που ειμαστε στραβοί.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΚΕΡΤ 11/01/2011 20:09:30

      ...που το ειδες εσυ το ευνοούμενο κράτος...

      Ευνομούμενο! Άλλη σημασία το ένα, άλλη το άλλο.

  27. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 11/01/2011 19:41:01

    Φύλαρχος ή μπαγιάτικος James Dean την είδε ο Γκλέτσος; Να πάει μέσα, όχι γιατί γκρέμισε τις μπάρες, αλλά γιατί παίζει το έργο "ο βλαχοδήμαρχος με την μπουλντόζα". Το κίνημα κατά των διοδίων μπρεί να βρεί άλλους ηγέτες.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Professor Moriarty 11/01/2011 19:46:32

      Συγγνωμη, ειναι νομιμο να φραζουν το δρομο-παραδρομο οι κατασκευαστες και διαχειρηστες τψν διοδιων? Δημοτικο δρομο??
      Ειμαι ο τελευταιος που γουσταρει το Γκλετσο!! αλλα προτιμω αιτιολογημενη αντιδραση απο το να φτιαχνω επιτροπες !!!
      Με τη βια των κατασκευαστων, για να προστατευσουν τα εσοδα τους ειμαι αντιθετος!! Να μας παρουσιασουν το νομο βασει του οποιου εχουν βαλει τις μπαρες και συζηταμε.

      ΠΠ

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 20:05:39

        Όχι δεν είναι, αλλά δεν δέχομαι αυτή η διαμαρτυρία να γίνει άλλοθι στο κάθε τυχάρπαστο κιτς μηντιούργημα να δρέπει δάφνες δημοσιότητας και δήθεν ακτιβισμού. Είναι και θέμα αισθητικής. Κάτι μου προκαλεί αλλεργία. Δεν θα υποκαταστήσουμε την μία αυθαιρεσία με την αυθαιρεσία του εγώ κάποιων με υπερτροφικό αυτο-είδωλο. Ούτε θα γίνω κομπάρσος στο διαφημιστικό τρέϊλερ του b-movie.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Professor Moriarty 11/01/2011 20:35:44

          Αν κάποιοι που ψήφισαν ΓΑΠ παρασυρμένοι απο την αγυρτεία του "λεφτά, υπάρχουν" και ως εκ τούτου εσύ αναγνωρίζεις λευκή επιταγή στην κυβέρνηση για τον παρά φύση βιασμό των βουλήσεών τους, υπάρχουν και οι ψηφοφόροι του Γκλέτσου ως δημάρχου, οι οποίοι στο κάτω-κάτω έχουν περισσότερο έννομο συμφέρον στην περιοχή από όσο εσύ κι εγώ που θα περάσουμε από εκεί πηγαίνοντας, μία στο τόσο, στο Πήλιο για (ξε)σκί.

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Αυριανιστής 11/01/2011 21:26:59

            Από πού συμπέρανες ότι "δίνω λευκή επιταγή στην κυβέρνηση";

            Κι εγώ θα μπορούσα να σε ρωτήσω γιατί εσύ δίνεις λευκή επιταγή στον Γκλέτσο να κάνει ό,τι του κατέβει. Γιατί ο Γκλέτσος δεν παίρνει την μπουλντόζα να ξηλώσει τα κιόσκια και τα τραπεζοκαθίσματα που βάζουνε οι καφετεριάδες του χωριού του; Εκεί δεν τον ενοχλεί η αυθαιρεσία;

            Δηλαδή, αν αύριο ο Μαντέλης πάρει μια μπουλτόζα και γκρεμίσει τα διόδια των Αφιδνών τον ανακηρύξεις σε ηγέτη της αντίστασης;

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Professor Moriarty 11/01/2011 21:33:02

            Για τους δημάρχους-γιουσουφάκια των καφετεριάδων, μη ρωτάς εμένα. Ρώτα καλύτερα όσους χαρακτηρίζουν "αυτοδικία" το παράδειγμα του Γκλέτσου και... αντίσταση την καταπάτηση του αντικαπνιστικού νόμου σε κάθε καφετέρια.

          • Misha avatar
            Misha @ Professor Moriarty 11/01/2011 21:36:35

            Τι συγκρίσεις «άλλα αντ΄άλλων » ειναι αυτές;
            Ο Γκλέτσος είναι εκλεγμένος δήμαρχος , δεν έχει κατηγορηθεί ούτε έχει αποδεχθεί κατάχρηση δημοσίου χρήματος, και δεν λειτουργησε υπέρ ιδιωτών επιχειρηματιών , όπως ο Μαντέλης.
            Εντάξει σας φαινεται λίγο μπρουτάλ ο τρόπος του, θα προτιμούσατε λιγο περισσότερο τακτ όπως αντιμετωπισαν οι δικοί σας τον Χριστοφοράκο και τους συν αυτώ , επιτρέποντας τους να διαφύγουν ανενόχλητοι σε εξωτικούς παραδεισους , και ειναι κατανοητή η ανησυχία σας....

          • factorx avatar
            factorx @ Misha 11/01/2011 21:44:50

            Δεν μπορουμε δηλαδή να έχουμε διαφορετική άποψη; Πλάκα μας κάνεις; Το προίον του life style θα ηγηθεί της επανάστασης των μικροαστών; Υποταγή στο στημένοπ αυθορμητο;

          • Γιάννης Σ. avatar
            Γιάννης Σ. @ Misha 11/01/2011 21:49:28

            Και από πού βγαίνει το ασφαλές συμπέρασμα πως είναι «στημένο αυθόρμητο»; Είναι αδύνατο να κάνει κάποιος στροφή στη ζωή του; Εδώ ο Σημίτης ήταν Μαοϊκός.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Misha 11/01/2011 22:16:06

            Ο Γιάννης Σ. έχει δίκιο.
            Συμβαίνει μερικές φορές κάκοιος να αλλάζει στην ζωή του. Η ίδια η ζωή άλλωστε είναι μια διαδρομή αλλαγών.
            Δηλαδή φάκτορα θα πρέπει να υποταχθούμε στους επαγγελματίες πολιτικούς ή στα τέκνα αυτών?

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Professor Moriarty 11/01/2011 19:58:13

      Καλύτερα βλαχοδήμαρχος με μπουλντόζα που εκφράζει την λαική θέληση, παρά Κούισλιγκ με κουστούμια και απατεώνες πολιτικοί με γραβάτες και βαριά χαρτοφυλάκια.που προδίδουν και ξεπουλάνε τον λαό και την χώρα.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κάποιος 11/01/2011 20:00:01

        τη λαικη θεληση και τη Νομιμοτητα !! ειναι η δεν ειναι παρανομο το κλεισιμο του παραδρομου κυριοι του ΥΠΕΧΩΔΕ?? αναντηστε μας.

        ΠΠ

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Κάποιος 11/01/2011 20:09:47

        Άντε με γεια τον ηγέτη και ... venceremos. Ο καθένας έχει τον ηγέτη που του ταιριάζει....

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Professor Moriarty 11/01/2011 20:12:32

          Εσύ ποιον έχεις, τον Ζαχο Χατζηφωτίου ;

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Κάποιος 11/01/2011 20:18:02

            Όχι. Αυτόν που συμβουλευόταν και ο Καραϊσκάκης όταν "κάποιοι" του τα γαργαλούσαν

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Κάποιος 11/01/2011 20:18:34

            Μ` αρέσει που κάποτε έγραψα αρθράκι υπέρ του Τσε, και πέσανε όλοι να με φάνε που υποστηρίζω και θαυμάζω τον "εγκληματία". Τώρα που ο Γλέτσος πάει να κάνει το 1/1.000.000.000.000 αυτών που έκανε ο Τσε, είναι ήρωας και επαναστάτης.
            Ψυχραιμία φίλοι μου!!!!

          • Misha avatar
            Misha @ Strange Attractor 11/01/2011 20:20:51

            Μα κι εσύ Σ.Α.!
            Με τον Τσε ως πρότυπο ανδρός ενοχλήθηκες από ένα ακτιβιστικό μικροχάππενινγκ επειδή αυτό δήθεν θιγει την νομιμότητα!!!!

            Δεν αντιλαμβανεσαι την αντιφαση;

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Misha 11/01/2011 20:27:16

            Η αντίφαση είναι μεταξύ των όσων εκπροσωπούσε επί 30 χρόνια ο Γλέτσος και της όψιμης αφύπνισής του περί επαναστατικότητας. Σε λίγο θα μας πει ότι διαβάζει και το "κομμουνιστικό μανιφέστο" τα βράδια.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 11/01/2011 21:10:23

            Δλδ επειδή ο Γκλέτσος έπαιξε τον γκόμενο της τσιγγάνας Ερατούς στο παρελθόν , τωρα που είναι δήμαρχος απαγορεύεται να υπερασπιστεί τους κατοίκους της περιοχής του;

            Ακόμη κι αν πρόκειται για επικοινωνιακό χειρισμό , ειναι άξιος συγχαρητηρίων.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Strange Attractor 11/01/2011 20:25:17

            Εγώ πάντως αποκλείεται SA να σε έκραξα για τον Τσε.

  28. Κάποιος avatar
    Κάποιος 11/01/2011 19:48:30

    Απόψεις όπως αυτή που εκφράζει το κύριο άρθρο φανερώνει την αναγκαιότητα των αριστερών και δεξιών αναχωμάτων απέναντι στην λαική οργή που προκύπτει από την κατάφωρη καταπάτηση του Συντάγματος από τις "νόμιμες" κυβερνήσεις, για την οποία καταπάτηση δεν θα επέμβει ποτέ κάποιος "τηλεκατευθυνόμενος" εισαγγελέας.
    ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έδωσαν το δικαίωμα στους νταβατζήδες των δημοσίων έργων και των ιδιωτικών εταιριών να ληστεύουν τον έλληνα ταξιδιώτη ως νέοι Σκίρωνες,Πιτυοκάμπτες και Περιφήτες.
    Μπράβο στον Γκλέτσο και σε όλες τις οργανώσεις και τους πολίτες που κινητοποιούνται πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και ουαί στους επαγγελματίες γραβατάκηδες καριερίστες πολιτικούς που το μόνο που γνωρίζουν είναι να γλύφουν, να ξεπουλιούνται και να μηχανορραφούν προκειμένου να ανέλθουν σαν σαλιγκάρια στην εξουσία για να βολέψουν εαυτούς και τους ημετέρους πίσω από το προκάλυμμα της νομιμοφροσύνης και της politically correct συμπεριφοράς.
    SA συνήθως συμφωνώ με τις θέσεις σου και τον τρόπο που επιχειρηματολογείς αλλά στο συγκεκριμένο θέμα θεωρώ ότι κρίνεις με άνισα μέτρα και σταθμά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κάποιος 11/01/2011 20:11:53

      Ίσως παίζει ρόλο το ότι ο βιος και πολιτεία του συγκεκριμένου "ηθοποιού" μου προκαλεί αλλεργία.

  29. Misha avatar
    Misha 11/01/2011 19:52:32

    Ισως δεν εκφράστηκα καλά και δεν έγινα κατανοητός. Ο ΓΑΠ κρατά αυτή τη στιγμή κάποιους πασόκους στα σπίτια τους. Αν βγει ο Σαμαράς αυτοί θα κατέβουν στους δρόμους, όπως κατέβαινε και ο ίδιος ο πανάθλιος ΓΑΠ, ακόμα και αν ο Σαμαράς απαλύνει την μνημονιακή πολιτική.

    Το συστημα εξυπηρετείται μια χαρά από την σημερινή κατάσταση, εφόσον θεωρεί τη ΝΔ δεδομένη στο πλευρό του (και ειναι μέχρι στιγμής) και με τον ΓΑΠ επάνω κρατά ενα σημαντικό τμημα εν δυναμει διαμαρτυρόμενων στα σπίτια τους λόγω της αριστερής προιστορίας του ΠΑΣΟΚ.

    Αν ο Σαμαράς αποφασίσει να λειτουργήσει όπως ο Τάσσος στην Κύπρο θα αλλάξει και η εκτίμηση των πραγμάτων, αλλά με ΑΝ και μεθάνιο αυγά δε βάφονται.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Misha 11/01/2011 19:58:55

      Αυτή η οπτική θεωρεί δεδομένο ότι θα συνεχίσουν να έχουν τη δυνατότητα να ασκούν τη σημερινή πολιτική.

      Όμως στην αυθόρμητη υποστήριξη της δράσης του Γκλέτσου, αυτό που πιάνω εγώ είναι τα πρώτα μηνύματα μιας ΑΛΗΘΙΝΗΣ επαναστατικής διάθεσης.

      Λόγω ηλικίας δεν έχω ζήσει ποτέ επαναστατική διάθεση. Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω πώς είναι.

      Και νομίζω ότι τα πάντα ξεκινούν από τη συνολική ηθική απονομιμοποίηση του παλιού. Αυτό που ζούμε τώρα, αυτή τη στιγμή.

      Το μεγάλο ζήτημα είναι λοιπόν η διαχείριση της επαναστατικής αυτής διάθεσης. Από αυτούς, από εμάς, από τον καθένα. Πού θα οδηγήσει. Αν θα καπελωθεί, αν θα καταπνιγεί, αν θα ανδρωθεί, αν θα επικρατήσει, αν θα οδηγήσει σε κάτι καλύτερο, αν θα οδηγήσει σε κάτι χειρότερο.

      Νομίζω ότι αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα. Δεν είναι δηλαδή αν το θέλουμε ή δεν το θέλουμε, είναι το πώς θα το διαχειριστεί ο καθένας μας. Σε σχέση με τον εαυτό του και σε σχέση με τους άλλους.

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 11/01/2011 19:54:00

    Εξω ο Τσουκρατος μεσα ο καθε Γκλετσος!
    Αυτα ειναι.....

    ΠΠ

  31. Maximilien avatar
    Maximilien 11/01/2011 20:01:57

    Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα μέρες κοσκινίζει. Πότε ο ένας είναι ΚΚΕς, πότε ο άλλος είναι συνδικαλιστής, πότε του άλλου δεν του αρέσει η σημαία του ΠΑΜΕ, πότε ο άλλος είναι ηθοποιός, πότε δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές σημαίες στις πορείες, πότε φοβούνται τα δακρυγόνα, πότε φοβούνται ότι παραβιάζεται η νομιμότης, πότε ο Γιάννης δε μπορεί κλπ. Σαν την γεροντοκόρη που έμεινε τελικά στο ράφι επειδή όλοι της μύριζαν. Ίσως φύγει ο ΓΑΠ με διαλογισμό

    • Misha avatar
      Misha @ Maximilien 11/01/2011 20:15:42

      χα χα Μαξιμιλιέν!!!

      Έτσι, έτσι!!!
      Πάθανε νταράκουλο με τις ψιλές στον Χατζηντοράκη, τώρα ενοχλούνται επειδή ο Γκλέτσος δεν είναι αρκετά ταλαντουχος ως ηθοποιός!!!
      Ίσως , μαζί με το διαλογισμό, αν φορέσουν όλοι οι ΟΝΝΕΔίτες , παλιοί και νέοι, εκείνο το βραχιολάκι βιοενεργειακής εξισορρόπησης που είχε κι ο ΓΑΠος στο Μαραθώνιο, να φύγει το Μνημόνιο με την σκούπα της μάγισσας Φουφήχτρας....

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Misha 11/01/2011 20:31:40

        Μίσια, επειδή σε βλέπω σούπερ επαναστάτη σε ορισμένους μόνο τομείς, απάντησέ μου ειλικρινά, αν η όποια βία που θα ξεσπάσει αυθόρμητα λόγω της κατοχικής κατάστασης, πάρει στο διάβα της και το παπαδαριό, θα συνεχίσεις να τη στηρίζεις;

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Strange Attractor 11/01/2011 20:40:43

          Μάλλον το παπαδαριό που συνεργάζεται με τους Κουίσλινγκ βλέπω να παίρνει η μπάλα. Έναν κάποιον Ιερώνυμο, που εζήλωσε την υποτακτική "δόξα" του χουντοδιορισμένου συνονόματού του.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Strange Attractor 11/01/2011 20:45:52

          Ο Μisha νομιζει οτι θα γινει επανασταση και η Εκκλησια θα μεινει αθικτη.

        • Misha avatar
          Misha @ Strange Attractor 11/01/2011 20:54:53

          Σ.Α.

          Διάβασε το Ευαγγέλιο της Επανάστασης των Σαντινίστας του Ερνέστο Καρντενάλ.
          Η Εκκλησία του Χριστού μόνο ωφελημένη μπορεί να βγεί από την απαγκίστρωση μας από την κιμαδομηχανή του ευρωλιγουρισμού.
          Τα έχει γραψει ο Ψαρουδάκης από το 1970 τα σχετικά.

          • Γιάννης Σ. avatar
            Γιάννης Σ. @ Misha 11/01/2011 21:32:30

            Μπορεί να βγει και ωφελημένη αν πετάξει τα κείμενα που θεωρεί «κανονικά», γιατί βολεύουν διαχρονικά τις συναλλαγές της με την εξουσία (και δεν έχουν σχέση με τη Θρησκεία). Μόνο Εκκλησία Του δεν θα τη θεωρούσε ο Χριστός.

            Παράδειγμα:

            Προς Ρωμαίους 13 1-2

            «Κάθε ψυχή ας υποτάσσεται στις εξουσίες που υπερέχουν. Γιατί δεν υπάρχει εξουσία παρά μόνο από το Θεό, και αυτές που υπάρχουν είναι ταγμένες από το Θεό. Ώστε αυτός που αντιτάσσεται στην εξουσία έχει αντισταθεί στη διαταγή του Θεού, και εκείνοι που έχουν αντισταθεί θα λάβουν στους εαυτούς τους καταδίκη.»

          • Misha avatar
            Misha @ Γιάννης Σ. 11/01/2011 21:49:04

            Γιάννη

            Το χωρίο που αναφέρεις χρησιμοποιείται κατά κόρον από κρυφονεοταξίτες-νεοπαγανιστές για να πουν δήθεν πως η Εκκλησία συμβιβάσθηκε με τους εξουσιαστές.
            Βεβαίως αποκρύπτουν το γεγονός πως αυτός που το έγραψε δλδ ο απ.Παύλος θανατώθηκε ο ίδιος από εξουσιαστές επειδή δεν υπάκουσε στις εντολές τους!!!

            Γράφει για το ζήτημα ο αυθεντικότερος ερμηνευτής του απ.Παύλου , ο αγ.Ιωάννης ο Χρυσόστομος , ο οποιος επίσης θανατώθηκε από αυτοκράτορα, βυζαντινό αυτή τη φορά.

            "Οι άνθρωποι, όταν αναλάβουν την εξουσία χρησιμοποιούν αυτή την δύναμή του για να πράττουν αδικίες. Δεν υπάρχει τίποτε αθλιότερο από τον άρχοντα εκείνον, που δεν ωφελεί καθόλου και σε τίποτα αυτούς που κυβερνά.
            Είναι σημάδι παρά πολύ μεγάλης αρρώστιας και δείγμα διαστροφής το να ενθαρρύνουν οι γιατροί τις αρρώστιες.
            Γιατί έργο των αρχόντων είναι να αναχαιτίζουν τις αταξίες του λαού, να τον κατευθύνουν προς το ορθό και να κάνουν τους πολίτες να είναι υπάκουοι και πειθαρχικοί στο νόμο.
            Όταν όμως αυτοί πρώτοι (οι πολιτικοί άρχοντες) παραβαίνουν το νόμο, πώς θα μπορούσαν να γίνουν δάσκαλοι στους άλλους;
            Εάν λοιπόν η ρίζα του δέντρου είναι σάπια, τι καλό είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος από τα κλαδιά;
            Εκείνοι που δεν έχουν άρχοντα, τότε στερούνται απλώς εκείνον που θα τους οδηγήσει στο ορθό. Εκείνοι όμως που έχουν κακό άρχοντα, έχουν εκείνον που τους οδηγεί στους γκρεμούς και στους βούρκους.
            Ίσως μου πει κάποιος, ότι υπάρχει και άλλο κακό, που δεν είναι άλλο από το να είναι κακός ο ίδιος ο πολιτικός άρχων.
            Το ξέρω και εγώ.
            Δεν είναι μικρό το κακό αυτό, αλλά είναι πολύ χειρότερο και από την αναρχία, επειδή είναι προτιμότερο να μην διοικείται ένας λαός από κανένα άρχοντα, παρά να διοικείται από κακό και τρισάθλιο πολιτικό ηγέτη.".

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Misha 11/01/2011 21:52:15

            Αν πας να τα πεις όλα αυτά στον Γλέτσο, δεν τόχει σε τίποτα να σε αρχίσει στις σφαλιάρες.

          • Γιάννης Σ. avatar
            Γιάννης Σ. @ Misha 11/01/2011 21:52:35

            Δεν έχω καμία σχέση με αυτούς που αναφέρεις. Παρ' όλ' αυτά, το κείμενο είναι απολύτως ξεκάθαρο και χρησιμοποιήθηκε/χρησιμοποιείται από τον κλήρο για να «συνετίσει« το λαό. Πρόκειται για ντροπή.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 11/01/2011 22:23:24

            Γιαννη,
            Το κείμενο γραφτηκε προς τους Ρωμαίους χριστιανούς δλδ προς μια κοινότητα που επιβίωνε στις κατακόμβες , και βρισκόταν σε διωγμό από εθνικούς και εβραίους επειδή ακριβώς δεν υπάκουγε επαρκώς στα εξουσιαστικά κελεύσματα!!!

            Πώς ειναι δυνατον να τους συνιστά να υπακούουν τους κακους άρχοντες όταν ο Παύλος ηταν ο πρωταίτιος της ανυπακοής τους στις εντολές του αυτοκράτορα;

            Μπορεί κανείς να αποκόψει κείμενα από οπουδήποτε και να συμπεράνει οτιδήποτε.
            Στην Π.Διαθηκη γραφει επί λέξει «ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΘΕΟΣ» δλδ «δεν υπάρχει Θεός». Όμως ολη η προταση είναι «είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού ουκ εστι Θεός».

            Σ.Α.

            Μια χαρά θα τα βρισκαμε με τον Γκλέτσο.

          • Γιάννης Σ. avatar
            Γιάννης Σ. @ Misha 12/01/2011 01:48:09

            Έλα τώρα βρε Μίσα, με το επιχείρημα περί αποσπασματικότητας. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι απολύτως ξεκάθαρο. Και ολόκληρη την επιστολή να σου βάλω, το ίδιο θα λέει εκεί.

            Όσο για το ιστορικό πλαίσιο, αν δεχτούμε για χάρη του διαλόγου πως ό,τι γράφτηκε, γράφτηκε λόγω εποχής, ακυρώνεται η διαχρονικότητα των θεόπνευστων «κανονικών» κειμένων. Άτοπο.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 12/01/2011 09:38:11

            Γιάννη,

            μετά μου λές πως δεν αναπαράγεις τα νεοπαγανιστικά θεωρήματα.
            Η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής είναι άλλο πράγμα από αυτό που έχεις στο μυαλό σου, δεν σημαίνει ούτε ουρανοκατέβατο βιβλίο, ούτε αλάθητη γραφή. Σού ξαναλέω πως αυτός που έγραψε το παραπάνω απόσπασμα , καταδικάσθηκε σε θάνατο και θανατώθηκε τελικά από τους εξουσιαστές της εποχής του.
            Για να μη το κάνουμε θεολογική αντιπαράθεση, δες αυτό, γραμμένο αρκετά χρόνια πριν:

            h--p://www.oodegr.com/neopaganismos/sykofanties/eksousia1.htm

  32. Αριάδνη avatar
    Αριάδνη 11/01/2011 20:32:58

    Τι Τσε τι Ξε.
    Ευκαιρίας δοθείσης ο καθείς μπορεί να γίνει ένας Τσε (προσωπικά δεν μου λέει από χρόνια τίποτα) ή ένας Ξε.

  33. Περδικιδης Βασιλειος avatar
    Περδικιδης Βασιλειος 11/01/2011 20:38:58

    STRANGE ξέφυγες λίγο πήρες τηλέφωνο τον Ψωμιάδη και στο είπε ......η επειδή έτσι σου έκατσε το έγραψες;;;Δεν μας έχεις συνηθίσει σε λάθη εσύ.............

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Περδικιδης Βασιλειος 11/01/2011 20:40:42

      Strange Attractor είπε:
      11/01/2011 στις 8:11 pm

      Ίσως παίζει ρόλο το ότι ο βιος και πολιτεία του συγκεκριμένου “ηθοποιού” μου προκαλούν αλλεργία.
      Απάντηση

      • koxakis avatar
        koxakis @ Strange Attractor 11/01/2011 23:08:23

        ρε.παλικαρε...κι.εγω.δεν.παω.μια.την.νεα.δημοκρατια.αλλα.ουτε,και,κανενα.αλλο.κομμα.και.στα.35.μου.2-3.φορες.πηγα.να.ψιφησω.
        αλλα.τωρα.περημενω.τον.Σαμαρα.......ειναι.αλλα.τα.δεδομενα.και.ενω.καιροι.επιτρεπουν.συμαχια.και.με.το.διαολο...το.
        Ελληνικο.χουι.του.διχασμου.καλα.κρατει...αμα.δεν.τον.πας.κανε.
        ενα.χμμμ.και.προσπερνα...και.γω.μια.δεν.τον.παω.αλλα.ευγε.στον.
        Αποστολο...!!!

  34. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/01/2011 20:52:35

    Το προβλημα απονομιμοποιησης θα λυθει με εκλογες.Μεγαλο ρολο στην απονομιμοποιηση επαιξαν τα προεκλογικα ψεματα του τυπου "λεφτα υπαρχουν".
    O ΓΑΠ θα το παει οσο τραβηξει και κατα τη γνωμη μου καθολου δεν αποκλειεται η εξαντληση της τετραετιας.
    Αν ομως η κοινωνικη αναταραχη επιδεινωθει θα θεσει το διλημμα των αυτοδιοικητικων εκλογων : αν δεν σας αρεσει φευγω και ψηφιστε οτι θελετε.
    Εκει πρεπει να ειναι ετοιμη η ΝΔ και να επικαιροποιει το προγραμμα συνεχεια.
    Εξεγερσεις χωρις συγκεκριμενο προγραμμα ειναι τυπου Αλβανιας την εποχη των πυραμιδων,απλως προκαλουν καταστροφες χωρις αλλαγες.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ψυχραιμια 11/01/2011 21:00:21

      Θα περιμένουμε τον κόκκινο Πάνο, τον Κούλη, τον Γιαννόπουλο, την Βόζεμπεργκ και τον Αρη να σηκώσουν τα λάβαρα της επανάστασης για να πιάσει τόπο και να μην έχουμε άσκοπες καταστροφές.
      Η politically correct επανάσταση της γραβάτας, του βαμμένου μαλλιού και του ταγιέρ θα μας σώσει και όχι οι brutal βλαχοδήμαρχοι.
      Μέχρι τότε τα κεφάλια μέσα, αρθρογραφία,νομιμοφροσύνη και ξερό ψωμί, ενώ η τρόικα και οι κούισλινγκ αλωνίζουν.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κάποιος 11/01/2011 21:02:56

        Εγώ γι' αυτό λέω ότι, έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα, πολλοί θα βρεθούν να σύρονται πίσω από εξελίξεις που δεν θα προλαβαίνουν, αλλά ποιος με ακούει...

  35. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 11/01/2011 21:34:40

    Ό,τι και να ήταν/είναι ο Γκλέστος, ό,τι και να πίστευε/πιστεύει, όπου και να στόχευε/στοχεύει, ένα είναι το βασικό:

    Έκανε κάτι και έφερε άμεσο αποτέλεσμα.

    Ας κάνουμε κι εμείς το ίδιο και μετά κρίνουμε.

  36. factorx avatar
    factorx 11/01/2011 21:42:45

    Το αποτέλεσμα της κίνησης Γκλέτσου: Χίλιες κάρτες ελευθέρας στους κατοίκους του δήμου Στυλίδας

  37. rally monkey avatar
    rally monkey 11/01/2011 21:42:55

    στην παρουσα φαση uber-τσαμπουκαδες και τζαμπα μαγκες θελουν πολυ προσοχη (και οι προβοκατορες το ιδιο) μπορουν να κανουν μεγαλη ζημια γιατι πετυχαινουν ακριβως το αντιθετο να *νομιμοποιουν* μια κυβερνηση που εχει 'απονομιμοποιηθει' (οπως ευστοχα ειπωθηκε παραπανω) με την πολιτικη και τις πραξεις της .
    (ρωτησtε και την Sarah Palin, δε το μαζευει τωρα με τιποτα, παει το τσαι..)

  38. zame avatar
    zame 11/01/2011 21:53:42

    χχαχαααα...εισαι "μουτρο" "ιντρικαριστης" ? βαζεις παιχτες στο παιχνιδι..? η απαξιωνεις το γεγονος.?
    αλλα ..ΧΑΧΑΑ... ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ το.. & Ίσως παίζει ρόλο το ότι ο βιος και πολιτεία του συγκεκριμένου “ηθοποιού” μου προκαλεί αλλεργία. ..χαχαα..τωρα εβαλες μια "σειρα" στε λεγωμενα σου.. με μπερδευες πριν...ΣΩΣΤΟΣ.

    ** ΑΝ καιδεν χωρουν τα κοματα στην συγκεκριμενη περιπτωση και θατανε ΛΑΘΟΣ η οποια αναμιξη τους και "ταμπελα στην πραξη αυτη"..προς ψαρεμα ψηφοφορων..ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ελεος..(ειδαμε το χαιρι & την προκοπη τους)
    αλλα & ετσι να το δουμε καιρος δεν ειναι να ΦΑΝΕΙ και ΚΑΠΟΥ αυτο το ΚΚΕ... που μεχρι τωρα μονον αρνηση χωρις εναλακτικη...ΚΟΥΡΑΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΥΛ.
    ..ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΧΕΙ ?
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ παρτε 1000 καρτες και πατε σπιτια σας...τοσο ΠΡΟΧΕΙΡΟΙ & ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΙ !!!


    ** & ΓΙΑΤΙ η κρατικη Αυθαιρεσια να "βαφτιζεται"..το «ευνομούμενο κράτος».! οπως λεει η Misha

    ** Πηλεας Τουλαχιστον οι "γαλαζιοι" δεν τα ταζανε ολα με το "λεφτα υπαρχουνε" κανοντας ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΗ
    ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.

    ** ΝΑΙ ..Τουλάχιστον. ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ που τιμησε τη ψήφο των συμπατριωτών του μόλις μετά 9 ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων του! Strange Attractor ΣΑΦΩΣ ΘΕΛΕΙ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ & μην το προσωπο ποιουμε στον Γκλετσο..αλλα στον "θεσμο που κουνηθηκε" απο την "θεση" του για τα δικια των πολιτων του. εγω το "ΒΛΕΠΩ ως ΥΓΕΙΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ"

    ** ΑΝ... Για αυτό αυτοί βγαίνουν δήμαρχοι κι εμείς μένουμε με τις βαθυστόχαστες αναλύσεις στο χέρι…καντε πραξη τις αναλυσεις σας. που σαφως μερικες ειναι περισσοτερο χρησιμότατες..απο τις ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΘΕΣΜΟΥΣ. (καποιοι κανουν κατι..& καποιοι αλλοι κανουν καλυτερα κατι αλλο...αρκει αυτο που κανεις να ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ & να το ΑΓΑΠΑΣ & οχι για αλλους λογους..)

    ** ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΑ οτι .. μεγάλο ζήτημα είναι λοιπόν η διαχείριση της επαναστατικής αυτής διάθεσης...? εν μερη σωστο διοτι ειναι ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ το ΜΕΙΓΜΑ της. Οπως λεει ο Επώνυμος.

    ** .. Θεωρούμε κάποιο νόμο καταχρηστικό; Στο δικαστήριο! .."φεξε μου & γλυστρισα." ..αλλά όταν το κάνουμε να είναι μετά από σκέψη, πολιτική και νομική τεκμηρίωση ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ.

    ** “νόμιμες” κυβερνήσεις, (του 30% .λεω εγω) για την οποία καταπάτηση δεν θα επέμβει ποτέ κάποιος “τηλεκατευθυνόμενος” εισαγγελέας.& δεν ειναι μονον το πασοκ & η νδ..ΟΛΕΣ οι κομματικες παραταξεις ειναι συν-υπεύθυνες με τον τροπο της η καθε μια..

    ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ
    Δηλαδη σε αυτες τις συμβασεις PPP συμβάσεις παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων...κλπ. ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ
    1) την καταβολή ενοικίου από την μεριά του δημοσίου στην Ανάδοχο εταιρία κατασκευή & συντήρησης του εκάστοτε αυτοκινητοδρόμου ..?
    2)την είσπραξη διοδιου με τον ανάλογο φόρο προς το δημόσιο ?
    3)συνχρηματοδοτηση του εκαστοτε έργου απο το Δημοσιο ?
    .......Δηλαδή απο 3 μεριές εισπρατουν ?
    .........σωστά η λάθος ?
    ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ Aν οι εκαστοτε Περιοχές -Πόλεις αναλαμβάνανε με δικούς (το τελοςΠινακιδων αποτα αυτοκινητα της περιοχης) τους Πόρους τα υλικά & υπομορφη κοινωνικής εργασίας (κάτι που συμβαίνει στην Σύρο απο 2001..πιλοτικά) την κατασκευή-συντήρηση των δρόμων..θέλω να πιστεύω πως δεν θα με πείραζε η εισπραξη αντιτίμου μετά την ολοκλήρωση του εργου προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.(ανταποδοτικά)
    Μάλιστα με στόχο να Επιβραβεύεται η Καλύτερη & εύρυθμη διαδικασία...& .. συντηρηση του.
    .... Ισως Αγουρη η προταση ..

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ zame 11/01/2011 22:18:28

      Ωδή Νο2 στον Καπετάν Γλέτσο.

      Οι ουρανοί σκοτείνιασαν
      κι αγρίεψεν η φύση,
      τον Γλέτσο τηλεφώνησε
      ακόμη και η Βίσσυ.

      Γλέτσο μου, Καπετάνιε μου,
      αντάρτη ζηλευτέ μου,
      μάζεψε τους τσολιάδες σου,
      και έλα εδώ και πε μου.

      Αλήθεια σε φοβήθηκαν,
      ο Ρέππας και οι άλλοι;
      Εχέστηκαν επάνω τους
      οι παλιοπαπαγάλοι;

      Κι ο Γλέτσος με το βλέμμα του, που είναι όλο ατσάλι,
      και με φωνή στεντόρεια, που σπάει και τσουκάλι,
      απάντησε, πως στο εξής, στον κάθε τον βρωμύλο,
      όπου δεν πίπτει ο λόγος του, θε να του ρίχνει ξύλο…

      Άκου να δεις Αννούλα μου, άκου να δεις γλυκιά μου:

      Τρομάξανε σαν είδανε το αντάρτικο του Γλέτσου
      Και στείλαν ΜΑΤ και δικαστές, εις του χουριού απ`έξου,
      Όμως τους κατατρόπωσα, με φτυάρια και αντάρτες,
      Για αυτό και μου δοθήκανε καμιά χιλιάδα κάρτες!!!!!!

      S.A.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 11/01/2011 22:19:31

        Σκέφτηκες ποτέ να τα εκδόσεις?

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Orestios 11/01/2011 22:23:07

          Ποιος να τα αναλάβει να τα εκδώσει; Θέλει εκδότη με χιουμορ και κοχόνες.
          (a propos σε 3 λεπτά βγαίνουν)

      • Misha avatar
        Misha @ Strange Attractor 11/01/2011 22:26:03

        Σ.Α.

        Πω πω τι θυμήθηκες τώρα!!!
        Την Βίσση...
        Είπε ενα ωραιο ο Τζιμάκος στην τελευταία συνέντευξη του.
        Δε μπορώ να το γράψω εδω όμως, και δεν ξέρω πού να σου το στείλω

  39. zame avatar
    zame 11/01/2011 22:32:13

    εξω απο την αστυνομια τωρα...
    Απόστολε προχώρα, μπας και ξυπνήσει η χώρα ..τα συνθηματα του κοσμου..
    δειτε εδω .http://www.lamiareport.gr/

  40. vel avatar
    vel 11/01/2011 22:34:30

    "εξω απο την αστυνομια τωρα…
    Απόστολε προχώρα, μπας και ξυπνήσει η χώρα ..τα συνθηματα του κοσμου..
    δειτε εδω .http://www.lamiareport.gr/.."
    μην δίνεις σημασία , οι κολονακιώτες φίλοι του Γκλέτσου είναι ...

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ vel 11/01/2011 22:39:22

      Διαβάζω σε ένα μπλογκ ότι η Βίση του πλέκει τερλίκια για τη φυλακή και πως η καλλιτέχνις ντιζέζ και βυζέζ Τσίλα ετοιμάζει ντιβιντι συμπαράστασης στον δίκαιο αγώνα του. Αληθεύει βρε παιδιά; Που τα πουλάνε;
      Ο Νταλάρας θα κάνει συναυλία;

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ vel 11/01/2011 23:01:51

      Αμα η επανάσταση δεν έχει σφραγίδα γνησιότητας από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ (δηλαδή τα παραδοσιακά επαναστατικά κόμματα) είναι κατευθυνόμενη, εκ του πονηρού, εκ του προχείρου, αντισυνταγματική, παράνομη και πάνω απ'όλα αντιαισθητική.
      Κι αυτός ο Γκλέτσος δεν έχει καθόλου τρόπους.Δεν παρακολουθεί καθόλου Πεταλωτή και Παναγιωτοπούλο ;
      Και ενδυματολογικά ως δήμαρχος είναι τρε-μπανάλ.
      Που είναι τα χρυσά μανικετόκουμπα και τα μπλέιζερ του Αβραμόπουλου ;
      Εντάξει δεν περιμένουμε να είναι μοδάτος και σικάτος σαν τον Αρη αλλά αυτός πήγε στο άλλο άκρο.Παπαρήγα μου θύμισε...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κάποιος 12/01/2011 01:00:29

        Άκουσα ότι του ράβουν φουστανέλλα, για να φέρνει πιο πολύ στον Αθανάσιο Διάκο.

  41. vel avatar
    vel 11/01/2011 23:05:21

    εγώ νομίζω πως μερικοί απλώς ζηλεύουν..

  42. vel avatar
    vel 11/01/2011 23:16:09

    ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ανταπόκριση ΤΩΡΑ:
    στην Πελασγία έχει φτάσει επιτροπή απο τον Μώλο , η οποία άνοιξε και επίσημα τα διόδια .. τα μηχανήματα του Δήμου εμποδίζουν το κλείσιμο των παραδρόμων ..
    οι κάτοικοι τρώνε πίνουν και τραγουδάνε και οι διερχόμενοι πανηγυρίζουν ...
    άκουσα οτι την βάρδια θα αναλάβουν σύντομα οι αγρότες εν όψει των προγραμματισμένων κινητοποιήσεων τους .. ανοιχτοί δρόμοι για όλους .. σπάστε τις μπάρες της ζωής σας .. όσοι είστε κοντά σε διόδια μάλον πρέπει να ξεκινάτε . τουλάχιστον θα περάσετε καλά.. εγώ θα φέρω τσίπουρο..

    • Misha avatar
      Misha @ vel 12/01/2011 00:00:33

      Γεια σας ρε παλληκάρια.
      Βαλτε και 3-4 φουρνέλα να πέσει το άγος μια κι έξω, να θυμηθούμε πως ζουμε σε χώρα ελεύθερων ανθρώπων

  43. zame avatar
    zame 11/01/2011 23:36:46

    ...Σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο κατευθύνεται στην αστυνομική διεύθυνση Φθιώτιδας ...
    Να παραμείνουν κλειστά αύριο τα καταστήματα στο δήμο Στυλίδας, όπως επίσης να μείνουν κλειστές και οι δημοτικές και δημόσιες υπηρεσίες της περιοχής, αποφάσισε πριν λίγο το δημοτικό συμβούλιο της Στυλίδας σε έκτακτη συνεδρίασή του, καταδικάζοντας ομόφωνα τη σύλληψη του δημάρχου...Τέλος αποφάσισαν αύριο να παραβρεθούν στα δικαστήρια της Λαμίας την ώρα που θα γίνει η προσαγωγή του δημάρχου της Στυλίδας. Την διαμαρτυρία τους για το θέμα έχουν εκφραστεί με ψηφίσματά τους και πολλοί φορείς της Στυλίδας και της Φθιώτιδας. δειτε εδωhttp://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=237534&cid=4

  44. φωτεινη avatar
    φωτεινη 11/01/2011 23:46:39

    εγω βλεπω σε ολα αυτα ενα συμπερασμα.δωσανε χιλιες καρτες.αυτο ειναι το μηνυμα που περασε στον κοσμο.οτι μπορει να αντιδρασει,και να του περασει.κατα τη γνωμη μου η κυβερνηση μετρησε την αναγνωρισιμοτητα του γκλετσου και προσπαθησε να κλεισει το θεμα.λαθος τακτικη κατα τη γνωμη μου[λαθος για τους σκοπους της κυβερνησης]και θα προσπαθησει να το μαζεψει με μια«παραδειγματικη τιμωρια». ενα αλλο ποιηματακι υπεροχο για τον γκλετσο που τελειωνει με πρωιναδικα και π.....α δικο σου ειναι;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 12/01/2011 00:20:07

      Σαφώς.

    • Orestios avatar
      Orestios @ φωτεινη 12/01/2011 00:20:25

      Ακριβώς. Προσπαθούν να το μαζέψουν με δωροδοκίες έτσι όπως έχουν μάθει από τους κοπρίτες πολιτικούς.
      Το θέμα όμως δεν αφορά μόνο τα όρια του Δήμου Στυλίδος αλλά όλους τους Έλληνες

  45. ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΣ avatar
    ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΣ 11/01/2011 23:47:49

    ΟΠΩΣ ΔΙΑΤΙΝΕΤΑΙ Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ...ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ....
    ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΟΔΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΛΑΜΟΓΙΑ (ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΟΙ, ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ)...ΚΥΡ "ΔΗΜΑΡΧΕ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ?????

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΜΥΡΜΙΔΟΝΑΣ 12/01/2011 12:15:31

      Ρε μάστορα, 11 μέρες δήμαρχος, τι θέλεις να κάνει, να σου φτιάξει το Έντερπράιζ να πουλάτε τα προιόντα σας σε καλές τιμές στο Άλφα του Κενταύρου???

  46. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 00:28:24

    πρεπει να τα εκδωσεις,αληθεια.κατουρηθηκα απ τα γελια,κι οσο μουρχεται το τελος του στο μυαλο σα ρεφραιν,ξαναγελαω.πολυ επιτυχημενο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 12/01/2011 00:33:23

      Αφιερωμένο εξαιρετικά!

      ΩΔΗ ΣΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΛΕΤΣΟ (τον όψιμο)

      Σκοτείνιασαν οι ουρανοί
      Αγρίεψεν η φύση
      Ο Γλέτσος βγήκε στο βουνό
      Για εμάς να πολεμήσει…

      Γλέτσο μου πάρε τα`άρματα
      Ζώσου τα φυσεκλίκια,
      Η Βάσια βγήκε στο γυαλί
      Και ρίχνει μπινελίκια…

      Μαύρος καπνός υψώθηκε
      Και τα βουνά δακρύσαν
      Αντιλαλούσαν τουφεκιές
      Και τα πουλιά σιγήσαν…

      Γλέτσο μου Καπετάνιε μου
      Αντάρτη ζηλευτέ μου
      Πολέμα το άδικο στη γή
      Πολέμα το αρχηγέ μου.

      Φοβήθηκαν οι πλούσιοι
      Και τρέμουν σαν σαρδέλες…
      Ο Γλέτσος κάνει πόλεμο
      Και κλαίνε οι μοντέλες …

      Με Γλέτσο πάνω στα βουνά
      Το δίκιο θα ισχύσει…
      Θα κυβερνάει η Βανδή
      Και θα ακούμε Βίσση…

      Μαλλιά σγουρά κατάξανθα
      Θυμίζει Τσε Γκεβάρα
      Μόνο… μη βγεί στα πρωινά
      Και πει καμιά παπάρα…

      • loretta avatar
        loretta @ Strange Attractor 12/01/2011 00:36:07

        ....για τιτλο δωσε...Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΑΠΕΡΑΣ!!

        (...δηλ απο δω ισα περα ....συμβολιζει το μεγεθος)

  47. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 00:40:52

    grazie.βγαλτα στο γυρο.ενα ,δυο τετοια για γαπ,αρχικ....ιτη,και αλλες φυσιογνωμιες του ειδους,ειναι πιο αποτελεσματικα απο δεκα αρθραρες.αφου εχεις ταλεντο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 12/01/2011 00:44:09

      The Glorious `90s.

      Ήταν θυμάμαι βρε παιδιά, στα μέσα του ενενήντα,
      με λογιστή πρωθυπουργό, και υπουργούς πενήντα.

      Πολλοί το πανηγύρισαν, που γλίτωσαν την Λιάνη,
      είχαμε νέο κι`άφθαρτο, πρωθυπουργό τζιμάνι.

      Τα Ίμια μας κάνανε να νιώσουμε μακάκες,
      ήρθε μετά κι ο Οτσαλάν και γίναμε … μαλάκες.

      Κι οι Τούρκοι εγελάγανε και παίζανε μαζί μας,
      κι απ` τη πολύ τη ταραχή, στέρεψε και το βυζί μας.

      Παρόλη όμως την οργή, τις εθνικές ξεφτίλες,
      ΕΛΔΕ γεμίσαμε παντού, και Πιέρ Γκαρντέν Μαντίλες.

      Πόρσε, Μερσέντες και Μπεεμβέ γεμίσανε οι δρόμοι,
      και πάθανε τραμπάκουλο, οι δόλιοι τροχονόμοι.

      Και τα θυμάμαι όλα τους, σαν να γινήκαν χθες,
      οι μίζες κυβερνούσανε, (κακούργημα ειδεχθές).

      Και νάσου πάλι το ΠΑΣΟΚ, στα πράγματα και πάλι,
      να λέει φταίγαμε εμείς … σηκώσαμε κεφάλι.

      Εμπρός λαέ με το ΠΑΣΟΚ, το χρέος να πατάξεις,
      κοπρόσκυλα εργαζόμενοι, που θέλατε συντάξεις.

      Και έτσι όπως κάθομαι σε ένα παλιό ντιβάνι,
      αναπολώ ζηλεύοντας την εποχή της Λιάνη.

      Τότε που βίλες, Κοσκωτάς, και λίγο ο Μητσοτάκης,
      ήταν το μόνο πρόβλημα, κι`ας κυβερνούσε ο Άκης.

      Και σαν το ψάρι πια και εγώ, χορεύω στο τηγάνι,
      ζητώντας για πρωθυπουργό την Δήμητρα τη Λιάνη.…

      S.A.

      • loretta avatar
        loretta @ Strange Attractor 12/01/2011 00:46:24

        χαχαχαχ απαιχτοςςςς!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Strange Attractor 12/01/2011 00:47:34

        Θέλεις ακόμη δουλειά για να ξεφύγεις από το παρελθόν σου S.A.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Orestios 12/01/2011 00:49:48

          Τι λες; Εδώ κάποιος με χαρακτήρισε οπαδό του ...Σουφλιά!!!!!

          • Orestios avatar
            Orestios @ Strange Attractor 12/01/2011 00:54:46

            Γιατί απορείς?

      • danaos avatar
        danaos @ Strange Attractor 12/01/2011 10:53:29

        Το έβαλα μόλις μουσική!

  48. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/01/2011 00:43:38

    Από προεκλογικό σχόλιο σε Μπλογκ της Στυλίδας:

    Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010 10:28:00 μ.μ. GMT+03:00
    Ανώνυμος είπε...

    Βρε παιδιά σοβαρευτείτε λίγο. Είχε ξαναπατησει ο γκλέτσος ποτε στη πελασγια και γενικα στο νομό?
    μονο τωρα που ψαχνει κοροιδα σαν εμας να τον ψηφισουμε..

  49. Κάποιος avatar
    Κάποιος 12/01/2011 00:45:16

    Υπενθυμίζω ότι ο Γκλέτζος είναι δημοκρατικά εκλεγμένος δήμαρχος Στυλίδας και έχει μαζί του την συντριπτική πλειοψηφία όχι μόνο των δημοτών αλλά και των κατοίκων της Φθιώτιδας καθώς και του πανελλάδικού κινήματος κατά των διοδίων.
    Δηλαδή δεν εκφράζει, ούτε εκπροσωπεί μόνο τον εαυτό του.
    Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να παρακολουθούσαμε την αντίδραση του κόσμου στην ανάγνωση των παραπάνω σκωπτικών ποιημάτων σε κάποια πλατεία ή καφενείο της Στυλίδας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κάποιος 12/01/2011 00:47:03

      Κι ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα, αλλά θα ήθελα να σε δω το υποστηρίζεις στη Τούμπα.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Strange Attractor 12/01/2011 00:55:08

        Δηλαδή δέχεσαι ότι ο νυν δήμαρχος έχει την συντριπτική στήριξη των δημοτών του όπως αντίστοιχα ο ΠΑΟΚ στην περιοχή της Τούμπας.
        Αρα στην συγκεκριμένη περίπτωση επειδή μιλάμε με πολιτικούς όρους, με το να ειρωνευόμαστε τις ενέργειες ενός δημάρχου που έχει σύσσωμη την συμπαράσταση του δημοτικού συμβουλίου, των δημοτών του και όχι μόνο, για ένα πρόβλημα που αφορά την Στυλίδα και ένα μεγάλο μέρος του νομού Φθιώτιδας, πέφτουμε στο ολίσθημα της απαξίωσης της λαικής βούλησης.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κάποιος 12/01/2011 00:58:08

          Και να μη την είχε, θα την έχει από σήμερα. Τέτοιοι είμαστε τέτοιους θέλουμε. Εδώ έγιναν κάποτε υπουργίνες η Σελήνη και η Γκερέκαινα, στον Γλέτσο θα κολλήσουμε;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Strange Attractor 12/01/2011 01:13:44

            Η υποκριτική τέχνη δεν θεωρείται προσόν μόνο των ηθοποιών αλλά και των πολιτικών και των δημοσιογράφων.
            Γα την ακρίβεια αρκετοί πολιτικοι είναι πολύ καλύτεροι στην υποκριτική από αντίστοιχους ηθοποιούς.

          • Misha avatar
            Misha @ Strange Attractor 12/01/2011 12:57:49

            Σ.Α.

            Και ο Ρηγκαν έγινε προεδρος των ΗΠΑ, και η Γκρέις Κέλλυ βασίλισσα του Μονακό, και ο Σβαρτς κυβερνητης της Καλιφόρνια και πάει λέγοντας...
            Το συστημα της πολιτικής είναι κομμάτι της σοου μπιζ πλεον και λειτουργεί με 100% επικοινωνιακούς όρους...

            Γι αυτό ενω καιγεται το σύμπαν στην Κερατέα, εσυ δεν μαθαίνεις τίποτα από τα κανάλια της διαπλοκής

          • kiki avatar
            kiki @ Misha 12/01/2011 13:13:50

            @ Μισα,
            Ο Γλετσος κανει πολεμο
            μ ανταρτες παλληκαρια.
            Ειναι και ο Βαλουχιωτης απο κει
            αντε σε ρολο Βελουχιωτη.
            σε παρακαλω και στο αρθρο για τον τσο, μια διευθυνση για τις λιστες του σχεδιου Αυναν , που μπορω να βρω, τα ονοματα που χρηματοδοτηθηκαν απο την Ελλαδα.
            Ευχαριστω
            Αντε η Αντζελα απο την μανη

      • Γιάννης Σ. avatar
        Γιάννης Σ. @ Strange Attractor 12/01/2011 01:44:02

        Το έκανα εγώ. Έμενα στην οδό Μακεδονίας, δίπλα από το κλαμπ Μακεδόνες του ΠΑΟΚ. Μια χαρά παιδιά και φυσικά ούτε στη γειτονιά, ούτε στην Τούμπα κρύφτηκα.

        Τα κοχόνες που λέγαμε.

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ Κάποιος 12/01/2011 00:51:37

      Άστο φιλαράκο κάποιε, σε τάπωσε κανονικά. Τράβα στην Στιλίδα σου να παρηγορήσεις τον δήμαρχο σας.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Ρομπέν το Γκαρσόν 12/01/2011 00:56:04

        Γκαρσόν μια μπύρα στο 4.

  50. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 00:50:52

    εισαι απιστευτος.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωτεινη 12/01/2011 00:53:01

      Που να με δεις και στο θέατρο. Πιο πειστικός κι απ τον Γλέτσο.

      • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
        Ρομπέν το Γκαρσόν @ Strange Attractor 12/01/2011 01:49:30

        Δεν θέλει και πολύ αυτό.

  51. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 00:55:41

    για καποιο εγω δεν διαφωνω με το γεγονος με το γκλετσο,μ αρεσε αυτο που εκανε.αλλα το ποιημα δεν παιζεται,αυτο πρεπει να το ομολογησει.ς

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ φωτεινη 12/01/2011 01:57:01

      Σαν καλλιτεχνικό προιόν δεν μπορώ να το αμφισβητήσω.

  52. φωτεινη avatar
    φωτεινη 12/01/2011 00:58:15

    αυτο δε θελει πολυ.

  53. ΤΟΜ avatar
    ΤΟΜ 12/01/2011 01:00:00

    Aντε ρε Πανικα να κανεις το ιδιο στα Μαλγαρα !

  54. kargia avatar
    kargia 12/01/2011 01:24:52

    Ωραία και σύνομα κ. φάκτορα. Το κρίναμε και το απορρίψαμε και αυτό όπως κάθε τι που δεν πηγάζει και εκπορεύεται από τον κ. Σαμαρά. Αν μου πεις ένα υλοποιήσημο και αποτελεσμτικό τρόπο αντίδρασης για αυτό που αίσχος που ζούμε με τα διόδια και τα τριόδια θα λοιδορίσω και εγώ τον ζεν-πρεμιέ, ημίτρελο, Δήμαρχο. Ως τότε όμως θα κρίνω εσένα ως δημοσιογράφο του Στούντιο που ώς έχων το θέσφατον όλα τα κρίνει και τίποτα δεν προτείνει .

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ kargia 12/01/2011 01:30:31

      Τα παράπονά σου σε μένα, εγώ το έγραψα, όχι ο φάκτορας. Και επίσης σου πρότεινα αλλά κάνεις τον χαζό, ότι θα μπορούσε να κάνει κατάληψη στο σταθμό διοδίων και να αφήσει τα αμάξια να διέρχονται δωρεάν.
      Ως σελέμπριτι θα μάζευε όλα τα σούργελα και πολύ πιθανόν και το σταρ τσάνελ και θα γινόταν κανονικός τζερτζελές, με καντίνες, τσίπουρα, ζεμπεικιές, Τσαλίκη στο σι ντί πλέϊερ κλπ.
      Αλλά όχι. Αυτός ήθελε να γκρεμίσει τις μπάρες που εμποδίζουν τα τρακτέρ των ψηφοφόρων του να περνούν απέναντι.

      • kargia avatar
        kargia @ Strange Attractor 12/01/2011 01:41:34

        Καλά δεν αλλάζει και πολλά. FactorX, Strange Attractor κ.λ.π. Εκτός από τα τετριμένα αστειάκια σου περί σελέμπριτι, σούργελων κ.α που τα έχω διαβάσει ίσα με 10 φορές σε αυτό το site, θα σου απαντήσω ότι μάλλον εσύ κάνεις τον χαζό καθώς σου απάντησα ότι ως Δήμαρχος δεν έχει κανένα λόγο να πάει να καταλάβει 1 ώρα τα Διόδια για το θεαθήναι. Αυτός ήθελε κάτι πιο μόνιμο ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ. Επίσης, νομίζω ότι τρακτέρ δεν έχουν μόνο οι ψηφοφόροι του όπως αναφέρεις. Κάτσε λοιπόν και περίμενε άλλο δήμαρχο να σου ανοίξει την μπάρα όταν θα περνάς τα διόδια.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ kargia 12/01/2011 01:45:11

          Κατεβαίνει τώρα στη Στυλίδα ο Πανίκας με μεγάλη φάλαγγα από απορριματοφόρα, βυτία, φαγάνες , και .... άλογα, για να συμπαρασταθεί στον δίκαιο και όμορφο αγώνα του Γλίτσα.
          Κουράγιο αδέλφια.
          Ο καιρός γαρ εγγύς.
          Από Αθήνα ξεκινάνε με 3 πούλμαν όλες οι πρώην του.
          Χαμός θα γίνει.

        • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
          Ρομπέν το Γκαρσόν @ kargia 12/01/2011 01:48:38

          Βρε κάργια, μάλλον δεν κατάλαβες τι γίνεται. Δεν σήκωσε μπάρες από τα διόδια το ίνδαλμα σου. Γκρέμισε τις μπάρες δηλαδή τα στηθαία που αποτρέπουν τα τραχτέρια να βγαίνουν στην εθνική. Μπερδέφτηκες.

          • kargia avatar
            kargia @ Ρομπέν το Γκαρσόν 12/01/2011 01:56:04

            Α, καλά άλλος και τούτος! Που γράφω ότι "σήκωσε την μπάρα" ω ρέ Γκαρσόνι του Strange factorα? Κάποιος άλλος έλεγε γιατί δεν σήκωσε τις μπάρες στα διόδια της Στυλίδας. Και αν αυτό βλέπεις σωστό δεν έχεις παρά να το τολμήσεις. Κάνε επιτέλους κάτι ακόμα και αν είναι λάθος. Είναι ένα καλό βήματην επόμενη φορά να κάνεις κάτι σωστότερο

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ kargia 12/01/2011 01:30:44

      Αν γίνει κυβέρνηση η ΝΔ στις εκλογές του 2013, θα επανεξετάσει το ζήτημα σεβόμενη πάντα την συνέχεια του κράτους.Αν δεν τα καταφέρει πάμε για το 2017 και βλέπουμε.

  55. Maximilien avatar
    Maximilien 12/01/2011 01:35:43

    Μην αγχώνεσαι κάργια. Για σήμερα από ό,τι φαίνεται η "επαναστατική" διάθεση των φίλων νεοδημοκρατών έχει ρεπό. Την επόμενη φορά που ο Φαήλος Κρανιδιώτης δημοσιεύσει κανένα πατριωτικό άρθρο, θα πάρουν όλοι το καρυοφίλι τους (ξανά) και θα δώσουν από τα διαδικτυακά τους μετερίζια όρκους ανελέητου αγώνα και ανυποχώρητης στάσης απέναντι στον ανθέλληνα ΓΑΠ. Και δώστου αδέρφια υπομονή, και δώστου βαστάτε και θα μείνετε με ανοιχτό στόμα και όπου να'ναι έρχεται η ώρα μας και θα τον διώξουμε τον προδότη. Ατάκα, ειρωνεία, κοροϊδία και αφ' υψηλού κριτική. Έρχεται το ράφι γοργά γοργά.

    • Misha avatar
      Misha @ Maximilien 12/01/2011 12:47:48

      Πες τα Μαξ....

  56. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 12/01/2011 01:39:24

    Λένε τώρα κάποιι, πως ο λαοπρόβλητος δήμαρχος θα μοιράσει κάρτες ελέυθερης διέλευσης στους 100 πρώτους τυχερούς που θα μεταφέρουν τα εκλογικά τους δικαιώματα στη περιοχή του, την οποία σκέφτεται να ανακηρύξει σε αυτόνομη αντάρτικη σοβιετία.
    Όταν με το καλό βγεί απ τη ψειρού.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Strange Attractor 12/01/2011 01:51:21

      Προς θεού.Αυτός είναι ικανός να αρχίζει να μοιράζει στους ψηφοφόρους του σκουριασμένα κονσερβοκούτια.Καλύτερα να μείνει στην απομόνωση μαζί με τους άλλους πολιτικούς κρατούμενους(τσουκάτο,μαντέλη,τσοχατζόπουλο,παυλίδη,μαντούβαλο κτλ)
      Προτιμώ να περιμένω τον κόκκινο Πάνο να αναγγείλει επισήμως την εξέγερση του ελληνικού έθνους στις ειδήσεις των 8.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Strange Attractor 12/01/2011 02:07:15

      Δεν μου απάντησες όμως, μπρε Αττράκτορα... θα λοιδορούσες κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο τον "έτσι-μ'-αρέσει" καφετεριά που θα τον μπουζουριάζανε στην ψειρού επειδή αυτοδικεί και γράφει προκλητικά τον αντικαπνιστικό νόμο στα παλιά του τα παπούτσια; Ή μήπως αυτός θα ήταν "ο χειμαζόμενος επιχειρηματίας που τον πνίγει η υγιεινιστική υστερία της Μαριλίζας";

      Μία ζωή δύο μέτρα και δύο σταθμά αυτή η αστική "δημοκρατία" βρε παιδάκι μου... τς, τς, τς...

  57. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 12/01/2011 02:18:33

    Αν ο δήμαρχος Στυλίδας είχε άλλο όνομα κι έκανε τα ίδια υποπτεύομαι ότι ουδείς από τους αστούς του κλεινός άστεως θα ασχολούνταν εδώ μαζί του. Ποιός ασχολείται άλλωστε με "βλαχοδημάρχους"! Ο Γκλέτσος ενοχλούσε κι ενοχλεί. Γιατί; Ίσως διότι ποικιλοτρόπως "ξεγύμνωsε" το comme il faut "Κολωνάκι".
    Ο εκλεγμένος δήμαρχος Στυλίδας για μένα έπραξε σωστά. Ανέδειξε ένα θέμα που ταλανίζει τους κατοίκους του δήμου του κι όχι μόνον. Σκέψου να πρέπει να πληρώνεις καθημερινά για να μετακινηθείς από το σπίτι στον ελαιώνα, στο χωράφι και στο μαντρί και αντίστροφα 20 ευρώ! Να σου κλείνουν τους παράδρομους, που στην ουσία είναι βοηθητικοί δρόμοι ακριβώς για τους κατοίκους των παρακείμενων οικισμών.
    Αντί να συζητάμε όλα αυτά τα θεωρητικά περί αυτοδικίας, συτημικών και μή (τέτοιο σύστημα να ανατραπεί εν τέλει) ίσως έπρεπε να πρτείνουμε πέντε πρακτικά μέτρα για να εξαλειφθούν τα διόδια απ' τους δρόμους και να έχουμε και σωστούς δρόμους.
    Για παράδειγμα. Όλα τα ΙΧ για τη χρήση οιουδήπουτε αυτοκινητόδρομου να πληρώνει εφάπαξ ένα ετήσιο τέλος που θα πηγαίνει εξ ολοκλήρου για τη συντήρηση των αυτοκινητοδρόμων. Να πούμε 100 Ευρώ. Να κολλάν στο παρμπρίζ την αντίστοιχη κάρτα με το ηλεκτρονικό τσιπάκι κατ' έτος.
    Λεωφορεία ΚΤΕΛ, τουριστικά και δημοσίας χρήσεως φορτηγά, και τα όμοια να πληρώνουν με βάση τα χιλιόμετρα και με το ηλεκτρονικό σύστημα.
    Οι διερχόμενοι, οι τουρίστες κι όμοιες κατηγορίες να αγοράζουν κάρτα διέλευσης ανάλογα με το είδος του οχήματος και τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
    Ο έλεγχος να είναι ηλεκτρονικός. Ούτε διόδια, ούτε υπάλληλοι, ούτε ρουσφετολογικές προσλήψεις, ούτε βαρύγδοτπα άρθρα και συζητήσεις. Πρακτικά πράγματα. Δεν συμμορφώνεσαι 305 Ευρώ πρόστιμο κι επιτόπου. Αλλιώς παρέδωσε τα κλειδιά. Το τελευταίο το έζησα στο Τυρόλο όπου ήμουν τις προηγούμενες ημέρες με άλλους έλληνες τουρίστες κι ελληνικό λεωφορείο.
    Ένας φράγγος πρέσβης του Καρλομάγνου παρατηρούσε ότι "οι Γραικοί συζητούνε ατέλειωτα χωρίς να καταλήγουν πουθενά. Γι' αυτό κι η δόξα της αρχαίας Ελλάδος τους εγκατέλειψε και μετακόμισε στη Δύση, στα δικά μας μέρη".
    Στη χώρα μας όμως ισχύει ακόμη το παιδί πρέπει να σκούξει για να φάει. Κάπως έτσι κι ο Γκλέτσος κατάφερε να πάρουν επιτέλους τις 1000 ελευθέρας οι δημότες του.
    Αν όμως πλήρωναν όλοι οι χρήστες δρόμου ένα εφάπαξ τέλος δεν θα είχαμε ούτε μπάρες κι ούτε θα ετίθετο καν θέμα.

  58. Λευκοθέα avatar
    Λευκοθέα 12/01/2011 04:14:38

    @ Strange Attractor

    Ο χαμηλού επιπέδου λαϊκισμός που διακρίνω εγώ
    είναι το ότι μου κάνεις κήρυγμα
    περί Νομοθεσίας και Συντάγματος
    εσύ που είναι τόσο πασιφανές ότι είσαι παντελώς άσχετος.
    Και ο λαϊκισμός σου δε σταματά:
    Αποκτά χαρακτήρα λαϊκού δικαστηρίου αφού
    αποδίδεις κατηγορίες
    περί "παραβίασης" της Δημοκρατίας και της Έννομης Τάξης
    σε κάθε αντιστεκόμενο Έλληνα Πολίτη.

    Αυτά μόνο στη ναζιστική Γερμανία συνέβαιναν.
    Kαι ο Χίτλερ νόμιμα είχε εκλεγεί εξάλλου.
    Και ο Αχμαντινετζάντ νομιμότατα εκλέγεται.
    Εικάζω δε, ότι είσαι οπαδός τους.

    Και καταλαβαίνω ότι θέλεις με κάθε τρόπο
    να υποστηρίζεις τη "νομιμότητα" της κυβέρνησης που "νόμιμα"
    κήρυξε τη χώρα σε καθεστώς μειωμένης εθνικής κυριαρχίας.
    Και σου λέω ότι ακόμα και αυτή η αξιοθρήνητα ανεύθυνη
    πολιτική στάση σου,
    είναι σεβαστή.

    Αρκεί να σταματήσεις να δυναμιτίζεις μίση και πάθη
    που εξαιτίας τους τόσο έχουμε υποφέρει στην Ελλάδα.
    Τελικά υπάρχει ακόμα ο Δεξιός,
    που όσο και αν φτιασιδώνεται και να αυτο-προσδιορίζεται μετριοπαθής,
    είναι ποτισμένος με μίσος και αντίδραση ως το κόκαλο για τον "πτωχό"
    και "ανεύθυνο" λαό.

    Όταν το ελληνικό κράτος δεν πληρώνει όχι τις υποχρεώσεις του,
    αλλά και υπαλλήλους τους,
    και όταν τους πληρώνει το κάνει επειδή αναγκάζεται
    από τη μαζικότητα των κινητοποιήσεων
    όταν το κράτος ξεπουλά σε ξένους Εθνικό πλούτο...
    εσύ και η δ ε ξ ι ά παράταξή σου
    κοιμάστε ύπνο βαθύ
    (και όχι τον ύπνο του δικαίου)

    Λοιπόν, μείνε στο κρεβατάκι σου,
    (και συγκεκριμένα στον "μεσαίο χώρο" του στρώματος)
    και άφησε εμάς τους υπόλοιπους
    που δεν είμαστε σαν και εσένα
    και ούτε έχουμε αποθέματα από κλεμένα
    γιατί εμείς δε φάγαμε
    αυτά που φάγατε μαζί με τη "νόμιμη" κυβέρνησή σου...

    ...Εντέλει, αφήστε μας
    Να διεκδικήσουμε την ΕΠΙΒΙΩΣΗ μας

    Όσο για τον Γκλέτσο, απέδειξε ότι είναι 101% άντρας.
    Ναι! Τελικά υπάρχει Έλληνας άντρας!
    Ίσως, μάλιστα, λόγω κάποιου ψυχολογικού μηχανισμού
    αυτό να ήταν για σένα το κόκκινο πανί
    και μόνο έτσι τελικά δικαιολογώ το υστερικό παραλήρημα σου

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Λευκοθέα 12/01/2011 10:34:17

      Με τσάκωσες. Θα πάω να το κοιτάξω (στον Δρα. Ρέγγα).

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Strange Attractor 12/01/2011 12:53:28

        τρέχω ν' ανέβω σε καμιά μπουλντόζα για ανεβάσω τα επίπεδα της τεστοστερόνης μου, χα-χα-χα!

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Professor Moriarty 16/01/2011 00:49:49

          Προφέσορα, πρόσεχε τη φουστανέλλα!!!!!!

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Strange Attractor 16/01/2011 01:04:15

            παρά λίγο να την πατήσω, τόσο μεγάλη που μου είναι...

  59. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 12/01/2011 06:45:40

    171 σχόλια μέχρι τώρα, και όλοι δίκιο έχουν. Δεν μπορώ να διαφωνήσω με κανέναν! Γιαυτό τέτοια θέματα λέγονται controvercial issues στα Αγγλικά (ας το μεταφράσει κάποιος αν μπορεί), γιατί δεν υπάρχει τέλεια απάντηση

    • Θεωρείο avatar
      Θεωρείο @ Αγροφύλακας 12/01/2011 13:53:46

      Διορθωμένο: controversial issues = αμφιλεγόμενα ζητήματα
      Υπάρχει και οργανισμός: controversialissues.org/
      Σε ελεύθερη μετάφραση: "όπως τα βλέπει ο καθείς θέματα"

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Θεωρείο 12/01/2011 19:41:54

        Thank you!

  60. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/01/2011 11:36:00

    Bρε S.A. δικά σου είναι τα στιχάκια? Έχουν κάνει το γύρο του διαδικτύου και μας έρχονται σε μέιλ στη δουλειά!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 12/01/2011 13:24:03

      Αμ πως!!!!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 12/01/2011 13:24:39

      Ήδη ο Δαναός τα μελοποιεί και ετοιμάζουμε δίσκο.

  61. kiki avatar
    kiki 12/01/2011 12:28:36

    Ο Γκλετσος κανει πολεμο
    μ ανταρτες παλληκαρια.
    ειναι και απο την περιοχη ο Βελουχιωτης,
    αλα τις ο Γκλετσος ο νεος Βελουχιωτης.

  62. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/01/2011 13:02:19

    Φίλοι Μίσα και Αυριανιστή, επειδή μπορεί να μη προσέξατε, ότι πρόσεξα που με τσακώσατε ενώ έκλεπτα στο μακρινό παρελθόν οπώρας (δυστυχώς "έφθασα αργά"):
    h**p://www.antinews.gr/?p=79342
    Νομίζω πάντως ότι ο Απόστολος Γκλέτσος και ο Παναγιώτης Ψωμιάδης είχαν συναντηθεί τότε, παλιά, σε σοσιαλιστικό μπάρ του Prenzlauer Berg, όχι υπό ιδανικές συνθήκες. Ήταν αντίζηλοι. Είχε γίνει τέτοιος καυγάς, ώστε πλάκωσε το τμήμα αλλοδαπών της Στάζι. Ο Απόστολος πάντως "καθάρισε" σπρεχάροντας τα μαρξιστικά του, πάντα αρχοντικός και μεγαλόψυχος.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 12/01/2011 13:20:20

      Αχ, Θείο μου, τόσα τσίπουρα Τυρνάβου που κέρναγες τον Mielke εσύ, ένας θεός ξέρει τι έχουν ακούσει τα αφτιά σου και τι έχουνε δει τα ματάκια σου!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 12/01/2011 13:28:22

        Άν τα γράψω όλα φίλε μου, θα "πέσει" ο server του Antinews από το πολλά Terabytes. Tέρατα και σημεία. Η εποχή του Mielke και των καυγάδων του Πανίκα με τον Απόστολο, είναι απλές παιδικές αταξίες σε σχέση με τα μετέπειτα. Θα έφριττες άν ήξερες τι έκανε ο Πάγκαλος με τον καγκελλάριο Σρέντερ στην τραπεζαρία της καγκελλαρίας, όταν στο διπλανό τραπέζι ο αντικαγκελλάριος είχε καλέσει τον υποφαινόμενο σε λιτό γεύμα με λαχανίδα και χυμό βατόμουρου, για να θυμηθούμε τα παλιά!

  63. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 12/01/2011 14:38:14

    Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια:

    pitsirikos.net/2011/01/ο-απόστολος-γκλέτσος-ανέτρεψε-την-κυβ/

    Όσο για το κατά πόσο controversial είναι το issue, να ξέρετε ότι τελικά, η αλήθεια είναι μόνο ΜΙΑ. Απλά, δεν έχουν όλοι την ικανότητα να την δουν. Άλλοι έχουν μυωπία, άλλοι πρεσβυωπία, άλλοι φοράνε γυαλιά ηλίου. Αυτό δεν είναι κακό. Το επιλήψιμο είναι για αυτούς που ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ότι έχουν δίκιο, ότι βλέπουν καλά.
    Ας είμαστε όλοι στην προσπάθεια να διακρίνουμε την αλήθεια και να έχουμε και υπομονή και δικαιοσύνη να αφήνουμε να απαντήσει το κρινόμενο πρόσωπο μόνο του και τι τελικά θα πράξει. Γιατί όπως λέει και ο "σπόρος":
    "Αν ο Απόστολος Γκλέτσος συνεχίσει να δίνει το κακό παράδειγμα στους πολίτες, θα προσπαθήσουν να τον λοιδορήσουν και να τον παρουσιάσουν ως γραφικό. Σε αυτή τους την προσπάθεια, θα βρουν συμμάχους αρκετούς πολίτες που έχουν πιάσει τους καναπέδες και ακυρώνουν συστηματικά όποιον προσπαθεί να κάνει κάτι – είναι γνωστό πως η χώρα μας κατοικείται αποκλειστικά από παρεξηγημένες μεγαλοφυίες."

  64. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 12/01/2011 14:50:51

    Ο ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΛΟΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.