#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/04/2012 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν οπαδοί του Π. Καμμένου ....απαντούν στον Αδέξιο Δεξιό!

[caption id="attachment_154464" align="alignnone" width="587" caption="Φωτογραφία από τα χθεσινά εγκαίνια των γραφείων των ΑΕ. Προφανώς η κυρία στα κόκκινα συμβολίζει τη νέα ιδεολογική συμμαχία των ΑΕ με τον ΣΥΡΙΖΑ"][/caption]

Το γνωστό blog  της Θεσσαλονίκης «Taxalia» μου έκανε την τιμή να αναδημοσιεύσει το άρθρο που έγραψα χθές εδώ για τον Καμμένο. Χθές το βράδυ με ενημέρωσε ένας φίλος, ότι κάποιοι οπαδοί του Καμμένου, μπήκαν στον κόπο να σχολιάσουν την ανάρτηση. Θαυμάστε επιχειρήματα, επίπεδο διαλόγου, αποστομωτικές απαντήσεις.  Θα μείνετε άναυδοι! Αυτό είναι το νέο που κομίζει ο  Καμμένος στην πολιτική ζωή της χώρας. Παραθέτω τα σχόλια αυτούσια για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας:

Polis Varitimiadis

«αδεξιε εισαι πολυ δεξιος και οχι Αδεξιος βγαλε τις παρωπιδες τις μπλε.φτανει η λασπη.οταν θα ειστε στο 10[σας το ευχομαι ολοψυχα]%θελω να δω τη θα λες αδεξιε.και φαντασου με μετα το 10% τον αντωνακη στο σπιτι και την ντοριτσα στο μαγαζι εκει τη θα πειτε ολοι εσυ που θελετε σαμαρα γαργαρα?

 Hunter =^o^=

Όχι θα καθότανε να κάνει γυμναστική και ασκήσεις εδάφους και ευλυγισίας με προπονητή τον Σαμαρά.

greko111

 Ρε πρόβατο! πόσα σου τάξαν οι πάτρωνές σου για να πετάς λάσπη; μούγκα στην στρούγκα ρε προβατίνες της ΠΟΛΑΝ!!

Leonidas Polymeris

Άντε στο καλό σου ρε μπαγλαμά αδέξιε δεξιέ!

Είσαι πράγματι αδέξιος.

Ολές οι δημοκρατικές δυνάμεις έχουν θέση στον αγώνα κατά του μνημονίου, που ο ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ και ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ (βλέπε ΒΟΡΙΔΗ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ) ΣΑΜΑΡΑΣ  μαζί με τους φασίστες του ΠΑΣΟΚ υποδούλωσαν τη χώρα στους ξένους κατακτητές.

theokatsar

Εάν είχε αξία η λάσπη αρκετοί συμπατριώτες μας θα ήταν πάμπλουτοι. Ο άνθρωπος δήλωσε λακωνικά ότι θα μπορούσε να συνεργαστεί με το ΣΥΡΙΖΑ σε κάποια, κυρίως οικονομικά θέματα. Τώρα το πως από αυτή τη δήλωση γράφηκε όλο το παραπάνω "αδέξιο" μυθιστόρημα το γνωρίζει μόνον ο δράστης του.

Αντώνης

Άνοιξη ήρθε, Συγγρού και Ιπποκράτους ανοίξανε τους ανεμιστήρες και προσφέρουνε...λάσπη. Βολεμένα κομματόσκυλα γλύψτε να φάτε κανα κοκκαλάκι, μέχρι εκεί είστε. Γιατί εσείς Έλληνες δεν είστε. Μόνο Ελληνόφωνοι.

Η απάντηση του ...Αδέξιου

Λοιπόν, τι κατάλαβα από τους ....ευγενείς αυτούς σχολιαστές:

Πρώτον, δεν είμαι Έλληνας, αλλά ....ελληνόφωνος! Όπως αντιλαμβάνεσθε άρχισαν ήδη οι πρώτες ....επιρροές του ΣΥΡΙΖΑ στους ....ελληναράδες του Καμμένου!

Δεύτερον, ότι είμαι «βολεμένο κομματόσκυλο». Εδώ έχω  πάθει κάποια συγχύσει, γιατί ένας άλλος με αποκαλεί «πρόβατο». Ας αποφασίσουν τι είμαι; Πρόβατο ή κομματόσκυλο! Μη πάθω κρίση ταυτότητας!

Ενώ αυτοί  με τόσο μένος να υποθέσω ο,τι είναι  του...Σώματος Ελλήνων Προσκόπων και τις ελεύθερες ώρες τους  προσφέρουν .... εθελοντική εργασία στο κίνημα

Τρίτον, με αποκαλούν "αδέξιο", αλλά αυτό δεν είναι τίποτα το νέο, το ομολογώ και εγώ!

Τέταρτον, ότι όλες οι «δημοκρατικές δυνάμεις» έχουν θέση στον  αγώνα κατά του μνημονίου! Αυτό κάτι μου θυμίζει από το παρελθόν.  Όμως, το ζήτημα είναι άλλο!  Οι οπαδοί του Καμμένου, εκτός από ....πιστοποιητικά ελληνικότητας μοιράζουν και ....χαρτιά δημοκρατικότητας! Να χαρώ δημοκρατική αντίληψη εγώ! Είσαι μαζί τους; Είσαι Έλληνας και δημοκράτης! Είσαι εναντίον τους; Είσαι ελληνόφωνος και φασίστας! Κάπως έτσι, ξεκίνησε και ο ...Χίτλερ!

Πέμπτον, ότι ο Καμμένος έφυγε επειδή δεν μπορούσε να κάνει ...γυμναστική με τον Σαμαρά. Αυτό είναι όντως μια πικρή αλήθεια. Ο Καμμένος θα έχει να κάνει γυμναστική από τότε που πήγαινε σχολείο!

Τέλος, κάποιος αιθεροβάμων που εξασκείται στις κατάρες, εύχεται ολόψυχα η ΝΔ να πάρει 10%! Όταν, κοιμάται να προσέχει να μην είναι ψηλό το κρεβάτι, γιατί μπορεί να πέσει και να κτυπήσει!

Ρε παλικάρια, επί της ουσίας έχετε να απαντήσετε κάτι; Γιατί μόνο ύβρεις διάβασα! Έτσι θα πορευτείτε;

Συνεχίστε.....

 Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 03/04/2012 12:11:19

    Αὐτοί πού δέν κάνουν τίποτα,κατηγοροῦν αὐτούς πού δέν τά κάνουν ὃλα...

  2. KA avatar
    KA 03/04/2012 12:12:14

    Αδέξιε Δεξιέ,

    Εντάξει έχεις δίκιο. Παπαριές και κόντρα παπαριές σου γράφουν. Αλλά δεν μπορεί να βγάλει κανείς συμπέρασμα για το σώμα των ψηφοφόρων στους αοποίους βρίσκει απήχηση ο Καμμένος.

    Έχεις δεί εδώ στο antinews κάτι μεγαλοπρεπείς μπούρδες που γράφουν άνθρωποι που ομνύουν στο Σαμαρά; Σημαίνει κάτι αυτό για όσους τον πιστεύουν ή όσους αρθρογραφούν για να υπερασπιστούν τις επιλογές του;

    Απορώ πώς ασχολείσαι. Δεν το λέω από σνομπισμό ή καθωσπρεπισμό. Κάθε άλλο. Από όλα μπορεί κανείς να διδαχθεί. Αλλά το πόσο μακριά μπορεί κανείς να πάει με τα ανώνυμα σχόλια του διαδικτύου, είναι ένα σοβαρό θέμα ...

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ KA 03/04/2012 13:06:28

      Aυτοί δεν είναι απλοί ψηφοφόροι.
      Μισθωμένοι taliban.
      Επαγγελματίες υβριστές.
      Τους ενόχλησε που ο αρχηγός τους έκανε τη χοντρή πατάτα να δηλώσει οτι μπορεί να συνεργαστεί μόνο με τον ΣΥΡΙΖΑ.
      Μπορώ να κατανοήσω την αγανάκτηση του απλού ψηφοφόρου.
      Οχι τις ύβρεις των επαγγελματιών.
      Το έχω γράψει και άλλες φορές.
      Επειδή τα πράγματα είναι σοβαρά δεν θ' αφήνουμε τίποτα αναπάντητο.

      • diman avatar
        diman @ Αδέξιος Δεξιός 03/04/2012 15:18:31

        Αγαπητέ αδέξιε δεξιέ ξεχνάς, και συνεχίζεις να ξεχνάς οτι ΤΩΡΑ η ΝΔ συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ,
        και άσχετα με το τι λές
        θα συνεργαστεί και μετά τις εκλογές, πράγμα που το ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

        • Ελευθέριος avatar
          Ελευθέριος @ diman 03/04/2012 18:29:48

          Μην του το λες. Κάθε μέρα λέει στον καθρέφτη πως δε θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ, μήπως και το πιστέψει.

          • Αδέξιος Δεξιός avatar
            Αδέξιος Δεξιός @ Ελευθέριος 03/04/2012 18:35:51

            Εσύ είσαι που με παρακολουθείς, αδιάκριτε;

            Η ΝΔ στηρίζει την κυβέρνηση Παπαδήμου για συγκεκριμένα πράγματα.

            Το αν θα συνεργαστεί μετεκλογικά με το ΠΑΣΟΚ, εδώ θα είμαστε να το δούμε.
            Εσείς, όμως, κάνετε υποθέσεις, ενώ ο καμμένος δήλωσε την πρόθεσή του.
            Επί της ουσίας, όμως, και εσείς το στρίβετε ανάλαφρα.
            Τον καμμένο τον έχω ικανό να συνεργαστεί με οποιονδήποτε.
            'Εχει τέτοια μανία για την εξουσία που δεν υπολογίζει τίποτα.

          • Ελευθέριος avatar
            Ελευθέριος @ Αδέξιος Δεξιός 03/04/2012 19:52:27

            Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα αλλά εγώ δεν μιλάω για τον Καμμένο. Μιλάω για τον Α.Σ ο οποίος διέπεται από την ίδια εξουσιομανία. Και οι δύο ξέρουμε πως αν παραστεί ανάγκη (που θα παραστεί), θα υποδεχτεί με ανοιχτές αγκάλες το ΠΑΣΟΚ, για να συνεχίσουν το έργο της εξόντωσής μας με εσάς εδώ μέσα υποστηρικτές.

          • Πανος avatar
            Πανος @ Αδέξιος Δεξιός 03/04/2012 20:03:58

            Η διαφορά τους είναι η εξής:
            Τον Α.Σ. και την ΝΔ δεν την συμφέρει(!) να μιλήσει προεκλογικά για συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ!
            Προσπαθεί να ανεβάσει τα ποσοστά του, και αφού ψηφιστεί και τα ανεβάσει, τότε θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ. Είναι τα 2 μνημονιακά κόμματα.
            Αυτό που έχει σημασια τώρα για αυτούς είναι τα φασόλια.

            Από την άλλη οι αντιμνημονιακές δυνάμεις (οι οποίες αθριστικά) είναι πολύ περισσότερες! πρέπει να συνεργαστούν για να πατήσουν την μνημονιακή ΝΔ-ΠΑΣΟΚ σύμπνοια.

            Απλά τα πράγματα.

          • factorx avatar
            factorx @ Πανος 03/04/2012 20:07:32

            Με συγχωρείς αλλά εσύ πως το ξέρεις οτι η συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ είναι δεδομένη; Επειδή το λέει ο Μπόμπολας, ο Ψυχάρης και ο Αλαφούζος;

          • diman avatar
            diman @ factorx 03/04/2012 20:36:17

            Αγαπητέ φάκτορα, το λέει και ο Μπόμπολας και ο Ψυχάρης και ο Αλαφούζος (αυτοί ΞΕΡΟΥΝ) και ο Τόμσεν και η ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΑΡΑ http://www.difernews.gr/articles/2/politiki/34282/suguvernisi-kai-meta-tis-ekloges-vlepoun-pagalos-kai-avramopoulos/ και πολλοί ακόμη ευλογημένοι παράγοντες αυτού του μυραίου τόπου.

          • factorx avatar
            factorx @ diman 03/04/2012 20:54:20

            Ή εμάς θα διαβάζεις ή την αντιπροεδράρα ...διάλεξε

  3. GreekInLux avatar
    GreekInLux 03/04/2012 12:19:54

    πάντως πρέπει ν' αναγνωριστεί σε όλους αυτούς τους ανεξάρτητους έλληνες σχολιαστές (το βλέπεις γενικά σε όλα τα sites που γράφουν) ο εκπληκτικός τρόπος χειρισμού της ελληνικής γλώσσας. Τι να πρωτοθαυμάσεις; γραμματική; συντακτικό; ορθογραφία; λεξιλόγιο; τς τς τς!

    • man8os avatar
      man8os @ GreekInLux 03/04/2012 15:22:35

      Το λεξιλογιο ειναι απιστευτο και φαινεται να εχουν μερικοι ντοκτορα επικοινωνιας. Οι λεξεις που χρησιμοποιουν κυριως ειναι οι εξης:
      αλητες, προδοτες, μνημονιο. Το πιο συνηθες κυριο ονομα που χρησιμοποιουν ειναι το Σαμαρας, ενιοτε Αντωνης .
      Συμπεριφερονται ως ακολουθοι παραθρησκευτικης σεχτας που αποκυρησει καποια αλλη, η σαν ενα απο τα κομματα που πολυ μου αρεσει, την οργανωση για την ανασυγκροτηση του ΚΚΕ.
      Εχετε ακουσει ποτε μελος του παραπανω κομματος να μιλαει? Χρησιμοποιει περιπου ιδια γλωσσα για την κεντρικη επιτροπη του ΚΚΕ και την κυρια Παπαρηγα.

  4. avanti avatar
    avanti 03/04/2012 12:25:54

    Επειδή ψυχανεμίζομαι ότι οι εκλογές θα πάρουν και πάλι τον δρόμο της αναβολής επ' αόριστον κατ' εντολήν της θείας μας της Μέρκελ & του παππούμας Σόϊμπλε , τα παληκάρια του καμμένου ας βάλουν τα σπαθιά τους στο θηκάρι, η παράσταση τελείωσε.

  5. Αλήθειες avatar
    Αλήθειες 03/04/2012 12:30:28

    Αφού τσιμπήσει τις ψήφους των παραπάνω αφελών, γιατί έχω το προαίσθημα ότι ο Καμμένος είναι ικανός μετά τις εκλογές να συνεργαστεί ακόμα και με το ΠΑΣΟΚ και την Ντόρα; Γιατί άραγε;

    Ο πιο μπαρουφολόγος υποψήφιος όλων των εποχών. Αφού δίνει την εντύπωση ότι μειδιά την ώρα που λέει ό,τι λέει. Τα παίζει όλα για όλα χαλαρά και το δείχνει.

    Ρε παλληκάρια τραβάτε σε κανένα μέρος που έχει αρχεία παλιών εφημερίδων να διαβάσετε και το ιστορικό του "σωτήρα" σας προτού τον ψηφίσετε.

    Άντε μετά να μην χρεοκοπήσουμε με αυτά τα μυαλά ψηφοφόρων...

  6. Mara avatar
    Mara 03/04/2012 12:55:32

    Καμμένος - Καρατζαφέρης, τόσο ίδιοι σε όλα..., μα τόσο ίδιοι...!!!
    Ακόμα και στους ψηφοφόρους....
    Δεν υπάρχει... αυτό το πράγμα!

    TRAGIC....

    • avanti avatar
      avanti @ Mara 03/04/2012 13:09:45

      Χαχα, μήπως τελικά ο οργανισμός κάποιων ψηφοφόρων τραβάει τους Καμμενο-καρατζαφέρηδες, δεν εξηγείται διαφορετικά.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Mara 03/04/2012 21:03:59

      Σε διαψεύδω, δεν είναι ίδιοι. Ο Πάνος δεν έχει κανάλι :)

  7. thanasis avatar
    thanasis 03/04/2012 12:56:37

    η γερουσία κυριαρχεί στους ΑΕ αν κρίνουμε από τη φώτο. αυτοί που απάντησαν στον Αδέξιο ξέρουν μονάχα να κραυγάζουν. Το κόμμα των ΚΑΠΗ

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 03/04/2012 12:59:21

    Δεν ξέρω τι σου προσαπτουν οι άλλοι αλλα για μένα έχεις ένα λάθος που πιστεύεις ότι θα παντρευτεις την Σαρλετ Γιοχανσεν ξεχνα το κορίτσι είναι δικό μου

  9. To παιδί της Πλατείας avatar
    To παιδί της Πλατείας 03/04/2012 13:07:30

    Εγώ προσωπικά προέρχομαι απο Δεξιά οικογένεια αλλά δεν έχω ψηφίσει ΝΔ εκτός απο το 2004 και προσωπικά θλίβομαι που ο χώρος αυτό κατάντησε έτσι...γέμισε ρουφιάνους χαμηλού επιπέδους που προσφέρουν καλές υπηρεσίες στο άστικο διαφθερμένο σύστημα...τα τσιράκια των Πολυεθνικών το παίζουν αντιμνημονιακά είτε με τους ανεξάρτητους Έλληνες...λές και όλοι εμείς που τόσα χρόνια ψηφίζαμε είτε ΝΔ, είτε αριστερά είμαστε εξαρτημένοι...λοιπόν ακούστε ανθρωπάκια του συστήματος δεν θα ΑΠΕΙΛΗΣΕΤΕ, δεν θα μας ΦΟΒΙΖΕΤΕ...
    Και την απάντηση θα την πάρετε σύντομα...
    ΥΓ
    Τό ότι θα υπερασπιζόμουν ένα αδέξιος-δεξιό δεν το περίμενα στην ζωή μου

  10. WY avatar
    WY 03/04/2012 13:11:28

    Eάν κάνετε τόν κόπο νά επισκεφθήτε τήν σχετική σελίδα στό twitter τού κα(η)μμένου,θά σπάσετε μεγάλη πλάκα από τό μαργαριτάρια πού γράφουν,τά μέλη/οπαδοί τής στάνης του.
    Ό ίδιος ό κα(η)μμένος γράφει σέ απαντήσεις του :

    ΕΚΜΥΔΕΝΙΖΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(αντί ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΩ)..
    ΕΠΑΙΤΕΙΟΣ ΕΟΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(αντί ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΕΟΚΑ).
    ΩΦΕΙΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(αντί ΟΦΕΙΛΩ).

    Συλλογή μαργαριταριών,τόσον από τόν Ελληναρά(!)όσον όμως καί από τούς ##ανεξάρτητους αμνούς,μέ κόκκινη βούλα,λόγω καί Πάσχα##,πού τόν ακολουθούν.

  11. Κρίτων avatar
    Κρίτων 03/04/2012 13:25:45

    Δεν φταίνε αυτοί. Απλά αυτοί είναι και σ΄ αυτό το επίπεδο κινούνται.

  12. Aδέξιος Δεξιός avatar
    Aδέξιος Δεξιός 03/04/2012 13:31:13

    Μια χαρά τα καταφέρνεις πάντως!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Aδέξιος Δεξιός 03/04/2012 13:49:54

      Αδέξιε.
      Άσχετο,αλλά σα Μακεδόνα σε κόβω.

  13. kas avatar
    kas 03/04/2012 13:37:08

    "Οποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας''

    πρώτος διδάξας το εαμ-ελας
    πρώτος θεωρητικός ο θάμνος

    το νέο εαμ...το ξαναφέρνει σε πρώτο φόντο

    να μας σώζει Ο Θεός από τους εγχώριους ταλιμπάν που πάνε πάλι να αιμοτοκυλίσουν τον κόσμο όπως τότε
    μαθήματα δεν παίρνει ο νεοελλαδίτης με τίποτα άμα η γαστέρα του τον προκαλεί

    κυριολεκτικά στο έλεος του Θεού είμαστε λέμε !

  14. Mara avatar
    Mara 03/04/2012 13:38:22

    Ήμαρτον Παναγία μου!
    Τί να πώ...???
    Και να πείς ότι είχαν περάσει χρόνια και ξεχάσαμε τα κομματίδια τέτοιου τύπου, να πώ στα κομμάτια....
    Μα... εδώ μιλάμε ότι, πιό πρόσφατο δεν γίνεται....

  15. sam avatar
    sam 03/04/2012 13:40:24

    κακαρίστε, κακαρίστε και μετά θα απορείτε γιατί σας έφαγε η πράσινη γάτα...

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ sam 03/04/2012 13:52:05

      Καί ἡ ρόζ Τζούλια καί ἡ μαύρη Κουντουρᾶ...,σκούρα τά πράγματα...

  16. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 13:46:02

    Άσε τους ψηφοφόρους στην ησυχία τους Μάρα,διότι μπορεί να εκτεθείς!
    Μπες καλύτερα στον κόπο να σκεφτείς τη ψήφιζαν όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι πριν εμφανιστεί ο Καρατζαφέρης κι ο Καμμένος.
    Δικαιολογείτε όλα τα αεροπλανικά των αρχηγών σας,αλλά όχι αυτά των ψηφοφόρων;
    Καθένας με τα πιστεύω του και τα συμφέροντά του.
    Ε μην τρελαθούμε κιόλας..
    Δεν είναι δυνατόν τα αρνιά να λένε τους άλλους πρόβατα !

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 13:48:02

      Και συμπληρώνω.Αυτό είναι τραγικό!

      • Mara avatar
        Mara @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 13:57:02

        Ψηφίσανε Καρατζαφέρη και προκόψανε.... Παίξανε το παιχνίδι του Πασόκ.
        Θα ψηφίσουνε τώρα Καμμένο και θα ξαναπροκόψουνε...
        Συνεχίστε να λοιπόν παίζετε τα παιχνίδια του Πασόκ και μετά να παριστάνετε και τους πατριώτες...

        Άσε μας Χριστιανέ μου...

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Mara 03/04/2012 14:06:18

          Ωραίο σχόλιο.
          Θα μπορούσε να ήταν από οπαδό του Καμμένου!
          Ρωτάω ξανά.Από ποιο χώρο άντλησε ψήφους
          ο Καρατζαφέρης,και από ποιο χώρο θα αντλήσει ψήφους ο Καμμένος.
          Να εύχεσαι πάντως ο δεύτερος να πάρει τις ψήφους από τους δυσαρεστημένους του πρώτου!
          Εγώ το εύχομαι.

          • factorx avatar
            factorx @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 14:12:00

            Απορώ που δεν εννοείς να καταλάβεις ότι η συλλογιστική σου είναι λάθος. Εχουμε πόλεμο ή δεν έχουμε; Οταν παραμονές της πιο μεγάλης μάχης κάποιοι κάνουν άλλο στρατό και διασπούν το κύριο σώμα πως λέγεται αυτό; Με την ίδια λογική σου κι εμείς εδω που είμαστε αντιμνηνονιακοί και έχουμε γράψει πολύ πιο συγκροτημένα πράγματα από τις αερολογίες των ΑΕ να κάνουμε κι εμείς κόμμα.

          • Αφροδίτη avatar
            Αφροδίτη @ factorx 03/04/2012 15:09:02

            Ναι Φάκτορα, να κάνουμε το κόμμα "Αντί-Διασπαστική Παρέα". Και να μην αφήνουμε σε χλωρό κλαρί,τους όψιμους
            "δήθεν" αντιμνημονιακούς. Αυτοί αγωνίζονται μόνο για τη μη τιμωρία των ενόχων, αφού ξέρουν πως ο Αντώνης έχει υποσχεθεί τη μία και μόνη εξεταστική, για την ανάδειξη των υπευθύνων. Ας αφήσουν λοιπόν τις κορδέλες!

          • juliet avatar
            juliet @ Αφροδίτη 03/04/2012 15:20:46

            Factor,
            αντιπερισπασμό,είμαι μέσα ...η παρέα είναι σκληρή ,μη την υποτιμάτε !

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Αφροδίτη 03/04/2012 16:16:27

            Εσύ Φάκτορα καλύτερα να μην κάνεις κόμμα,διότι θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά από τον Καμμένο!
            Σε θέλουμε δίπλα μας κι όχι απέναντί μας.

          • Mara avatar
            Mara @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 16:57:02

            Αγαπητέ μου, δεν ξέρω τί εύχεσαι, αυτό πάντως που διακρίνω είναι πολιτική ανασφάλεια.
            Δεν έχεις κατασταλάξει τί θέλεις..., τί πραγματικά εύχεσαι..., τί πιστεύεις... και τί θεωρείς τελικά ότι θα γίνει.
            Μέσα σου φοβάσαι μην έχεις πέσει έξω...
            Ο.Κ. αυτό δεν είναι κακό.
            Κακό είναι να προσπαθείς να μεταδώσεις την ανασφάλεια σου και σε άλλους για να μην νοιώθεις ότι είσαι μειοψηφία...

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Mara 03/04/2012 20:09:37

            Δυστυχώς αγαπητή Μάρα δεν είμαι μειοψηφία αλλά πλειοψηφία.
            Μειοψηφία είσαι εσύ.
            Ξέρω πολύ καλά τι θέλω,και πως το θέλω,και πότε το θέλω,και γιατί το θέλω.
            Μου έχουν στερήσει πολλά.
            Ανασφάλεια δε νιώθω,ανησυχώ όμως.
            Άλλοι μεταδίδουν ανασφάλεια,και μας μπερδεύουν.
            Δεν μπορώ να δικαιολογώ τα αδικαιολόγητα.
            Α,και κάτι άλλο.Τους δικούς σας ψηφοφόρους πως θα τους χαρακτήριζες;

  17. aggelosview avatar
    aggelosview 03/04/2012 13:59:05

    "Οι έξυπνοι έχουν αμφιβολίες. Οι ηλίθιοι βεβαιότητα."
    Το ύφος και ο λόγος των οπαδών του τα λένε όλα!

  18. Λουκάς avatar
    Λουκάς 03/04/2012 14:00:41

    Φίλε kas, μπορεί να υπήρξε το ΕΑΜ αλλά υπήρξε και ο ΕΔΕΣ.
    Και η δράση του στρατηγού Ναπολέοντα Ζέρβα στα Βορειοδυτικά μας σύνορα, (από Δοιράνη μέχρι Ηγουμενίτσα), μόνο σήμερα φαίνεται καθαρά πόσο οφέλησε την ακεραιότητα της χώρας.
    Ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει.

  19. factorx avatar
    factorx 03/04/2012 14:17:15

    Θα σου απαντήσω για να μην νομίζεις οτι μασάω. Η μεγάλη πλειοψηφία των σχολιαστών του antinews είναι εδώ και φυσικά το "σωμα" των σχολιαστών ανανεώνεται συνεχώς. Ορισμένοι βεβαίως έφυγαν και δικαίωμά τους. Άλλους τους δείξαμε την πόρτα εμείς επειδή νόμιζαν ότι μπορούσαν να κανουν προπαγάνδα. Αλλοι πήγαν να κάνουν και αντίπαλα μπλογκ αλλά τα έκλεισαν επειδή κατάλαβαν ότι μόνο εδώ "υπήρχαν". Και βάλτε το καλά στο μυαλό σας. Εμείς δεν παρακαλάμε κανέναν. Δεν κυνηγάμε αναγνωσιμότητες. Μια όσο το δυνατόν ευρύτερη δεξαμενη σκέψης πατριωτών Ελλήνων θέλαμε να κάνουμε και το κάναμε

  20. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 14:25:59

    Ο Καμμένος βρήκε πρόσφορο έδαφος,και γι'αυτό το λόγο έκανε κόμμα.
    Το κύριο σώμα δεν μπορεί να διασπαστεί εάν είναι σφιχτά δεμένο.
    Οι πολιτικοί ελιγμοί του Σαμαρά δεν έχουν γίνει κατανοητοί,και «μεταφράστηκαν»ως κωλοτούμπες.
    Κόμμα μπορεί να κάνει πλέον κι η κουτσή Μαρία.
    Ας φροντίσουν αυτοί που είναι χρόνια στο πολιτικό προσκήνιο να τους αποτρέψουν προτάσσοντας
    με σοβαρό και πειστικό τρόπο τις προθέσεις τους.
    Ο κορμός της ΝΔ Φάκτορα
    είναι απογοητευμένος από τις τακτικές που ακολουθούνται.Αυτό ακόμα δεν το έχουν δει οι φωστήρες του κόμματος;
    Δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν τους αφορούν..
    Αλλά μιλάνε για αυτοδυναμία;
    Ε..κι ο Καμμένος θέλει να γίνει πρωθυπουργός !
    Μπέρδεμα.

    • factorx avatar
      factorx @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/04/2012 15:05:41

      Κι εγώ έχω πρόσφορο έδαφος. Να κάνω κόμμα;

  21. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 03/04/2012 14:26:38

    Βλέπω κι εδώ τα σχόλια...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ανδρέας 03/04/2012 14:50:13

      Φυσικά και εδώ τα βλέπεις, σε αντίθεση με τα περισσότερα σχόλια σε σελίδες του facebook προσκείμενες στον Καμμένο.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Ανδρέας 03/04/2012 16:29:17

      Ααα τα βλέπεις !
      Κοίτα λοιπόν να μαθαίνεις.

  22. julie avatar
    julie 03/04/2012 14:30:03

    Διαβάζοντας τις απαντήσεις αυτών που σε υποστηρίζουν καταλαβαίνω γιατί υπογράφεις αδέξιος-δεξιός. Γιατί μάλλον δεν γνωρίζει η δεξιά σου τι ποιεί η αριστερά σου. Οπως βλέπεις εσύ και τα αμνοερίφιά σου και γραμματική αρχαία ελληνική μάλιστα, και συντακτικό ξέρω και καλή χρήση της ελληνικής γλώσσας μπορώ να κάνω, αν και ψηφίζω ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ. Μια βόλτα στα διάφορα blogs άλλωστε θα δείξει πόσο καλά χειρίζονται την ελληνική γλώσσα οι παλιοί μου σύντροφοι Νεοδημοκράτες. Και για να ξαναγυρίσουμε στην πραγματικότητα, φίλοι του Αντωνάκη, στα ψηφοδέλτια βάζουμε μόνο σταυρό, δε γράφουμε έκθεση ιδεών, άρα διόλου δεν θα μετρήσει η καλή γνώση της γραμματικής.
    Υ.Γ. Είναι ωραίο πάντως να βλέπει κανείς πόσο τσούζει αυτό που έκανε πριν μερικά χρόνια ο τώρα λαοπρόβλητος αρχηγός της ΝΔ και πρώην της ΠΟΛ.ΑΝ.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ julie 03/04/2012 14:34:19

      Χαιρετώ τη Julie .....Καμμένου!
      Χάρμα το σχόλιό σας!
      Μήπως στο πρόγραμμα Καμμένου είναι και η ...κατάργηση της Γραμματικής;
      Τι σημασία έχει αυτό το πράγμα, ε;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ julie 03/04/2012 14:44:44

      Α εσύ ξέρεις γραμματική, πρέπει να καταξοδεύτηκαν για να σε προσλάβουν.

    • juliet avatar
      juliet @ julie 03/04/2012 14:45:35

      JULIE
      Eνα παλίο αγγλικό ρητό λέει:Κάθε ανόητος φροντίζει και ανακαλύπτει έναν ακόμη πιο ανόητο από αυτόν ,που να τον περιβάλλει με τον θαυμασμό του''.
      Στο δρόμο που χάραξε ο κατήγορος του ''λεφτά υπάρχουν'' ....λεφτά υπάρχουν .Και έπί ΚΚ ο ηγέτης σου κακάριζε μέχρι να πάρει φωλιά ..και πήρε αν δεν κάνω λάθος υφυπουργός στο Ναυτιλίας ;Τώρα τι υποσχέσεις πήρε και από ποιόν ; να τα ψάχνεις αυτά ,γιατί ψαγμένη σε βρίσκω.

    • m.s avatar
      m.s @ julie 03/04/2012 15:11:49

      πες μας μερικές προτάσεις του αρχηγού σου για την οικονομία .
      Έχω ακούσει από τον ίδιο να λέει ότι θα κυκλοφορήσει ομόλογα με αντίκρισμα τον ορυκτό πλούτο της ώρας;
      Ότι θα εντάξει τις γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις στον προϋπολογισμό;
      Ότι θα καλέσει τους Γιαπωνέζους αυτοκινητοβιομήχανους της Φουκοσίμα να επενδύσουν στην Ελλάδα με 10% φορολογία ;
      και ότι σήμερα 3-4-2012 αφαιρεθέντος του επαχθούς χρέους από 0 πριν μια βδομάδα , χρωστάμε 130 δις.
      Εσύ ξέρεις κάτι παραπάνω;

      • avanti avatar
        avanti @ m.s 03/04/2012 15:22:27

        Να βάλει και την τζούλια αλεξαν..... σε ομόλογο, και αυτή πλούτος της χώρας είναι! Να συμπληρωθεί το οικονομικό πρόγραμμα.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ julie 03/04/2012 15:24:21

      Απ’ ότι καταλαβαίνω madame (βλέπετε πόσο κομψά το γράφω για να μην παρεξηγηθώ… συγχωρήστε μου βεβαίως βεβαίως την ξενική προσφώνηση, πιθανώς οφείλετε στο γεγονός ότι εγώ δεν είμαι «ανεξάρτητος» σαν και του λόγου σας καθότι διαμένω εις εξωτερικόν και δη σε γαλλόφωνη χώρα) προφανώς αναφέρεστε σε δικό μου προηγούμενο σχόλιο. Σας προτείνω λοιπόν, εάν και εφόσον μου το επιτρέπετε (και να μην το κάνετε ένα και το αυτό για μένα),μιας και ομολογουμένως φαίνεται ότι είστε άριστος γνώστης της ελληνικής να ζητήσετε από τον προεδρεύοντα Πάνο να σας διορίσει υπεύθυνη επιμόρφωσης συμμετεχόντων στον προεκλογικό αγώνα με ιδιαίτερη έμφαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που σας είναι και τόσο αγαπητά.

    • Παντο-γνώστης avatar
      Παντο-γνώστης @ julie 03/04/2012 16:00:25

      Julia, γιατί τέτοιο μένος;
      Γιατί τέτοιο πάθος εναντίον της ΝΔ από μέχρι πρόσφατα "πετσιά" της;
      Γιατί ρε παιδιά φεύγετε την ώρα που όλοι πρέπει να δώσουμε τη μάχη;
      Νομίζετε ότι είσαστε πιο αντιμνημονιακοί από εμάς τους υπόλοιπους;
      Νομίζετε ότι εμάς δε μας έπιασε η κρίση;
      Νομίζετε ότι εμείς δεν είμαστε εξοργισμένοι από την κατάσαση που επικρατεί στην Πατρίδα;
      Το σύνθημα, η ρήξη, η ανατροπή είναι εύκολη στα λόγια... Μην αφήνετε τον κάθε Καμμένο να σας χαϊδεύει τα αυτιά...
      Η κατάσταση είναι δύσκολη, βρισκόμαστε στο χείλος του γκρεμού και ο μόνος που έχει κάποιες πιθανότητες να μας πάρει από εδώ είναι ο Σαμαράς...
      Σκεφτείτε ρε παιδιά μόνο το εξής: όποτε ως Έλληνες πιστέψαμε στα ωραία λόγια το πληρώσαμε ακριβά. Από τότε που κάποιοι έλεγαν "Ο λαός της Εξουσίας" ή "Τσοβόλα δώστα όλα", ή "Λεφτά Υπάρχουν" οι ψηφοφόροι ένιωθαν όμορφα, το στήθος τους φούσκωνε από περηφάνεια, το δάκρυ έτρεχε κάτω από το πλαστικό σημαιάκι στην πλατεία που ήταν γεμάτη... Όλα αυτά τα πληρώσαμε και τα πληρώνουμε ακριβά... Φτάνει πια στα ωραία λόγια... Φτάνει πια το χάιδεμα των αυτιών...
      Πίστη, αγώνας, ανατροπή... Όχι το ανάποδο...

      ΥΓ: Είμαι βέβαιος ότι ο Σαμαράς κάποια στιγμή θα τσακωθεί χοντρά με την τρόικα. Το θέμα είναι σε ποια θέση θα τον βάλουμε εμείς σε αυτόν τον καυγά. Στη θέση μάχης με όλα του τα όπλα... ή γονατισμένο με το ένα χέρι δεμένο; Δεν το καταλαβαίνετε; Άλλη ελπίδα δεν έχουμε...

      • Mara avatar
        Mara @ Παντο-γνώστης 03/04/2012 19:26:42

        ++++1000

    • Mara avatar
      Mara @ julie 03/04/2012 18:23:38

      Julie,

      Υπάρχει όμως μία σημαντική διαφορά.... ο ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟς Αντώνης Σαμαράς, γέννημα θρέμμα της δεξιάς, ανέτρεψε και τελικά κατάφερε να διώξει από την ηγεσία της Ν.Δ. τον ΛΑΟΜΙΣΗΤΟ... αρχιαποστάτη Μητσοτάκη, δωσίλογο των Γερμανών και πράκτορα της intelligence service...
      Αλλά τότε το ΄93 ήταν η αρχή του έργου....
      Η συνέχεια παίχτηκε το 2009 εξοντώνοντας και την κόρη του ΛΑΟΜΙΣΗΤΟΥ Μητσοτάκη.
      Ξέρεις... ντε... αυτή που υποστήριζε και ο Καμμένος...
      Και πάμε παρακάτω... για να μάθεις καλά το μάθημα...
      Οι υπηρεσίες του πρός την δεξιά παράταξη συνεχίζονται..., διώνοντας το 2011 τον Παπανδρέου από την εξουσία, μόλις μετά από 2 χρόνια στην κυβέρνηση.
      Το 2012 έχει ήδη διαλύσει το ΛΑΟΣ, έχει διασπάει το Πασόκ, οδηγεί την χώρα σε εκλογές, την Ν.Δ. στην κυβέρνηση και τον εαυτό του στην πρωθυπουργία.
      Όλα αυτά περπατώντας μέσα σε ένα ναρκοθετημένο πεδίο.
      Τί μου λές εσύ τώρα για Καμμένο και κάθε κατακαϋμμένο-πικραμένο.... Έφυγε και τί έγινε?
      Έσταξε η ουρά του ποντικού.... ή μάλλον του λαγού....

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ julie 03/04/2012 18:39:11

      Φαίνεται είναι μεταδοτικό!
      Δείτε τι έγραψε πριν λίγο στο Twitter ο Πρόεδρος.
      Τόσα λάθη σε μια πρόταση!

      Panos Kammenos ‏ @PanosKammenos
      • Reply
      • Retweet
      • Favorite
      • • Open
      Η απόκρηψη δημοσίων εγγράφων που εν γνώση σου υπάρχουν για να υπηρετήσεις τα αφεντικά σου σε βάρος των.."

      Pano den grafeis greekglish gia na min ektithese

    • romeo avatar
      romeo @ julie 03/04/2012 19:41:01

      Άκου ... καμένο! Τι ακριβώς έκανε ο Σαμαράς που σας ενοχλεί; Μάλλον δεν ξέρετε τίποτα! Τέλος πάντων, με θυμό και με νεύρα, δεν σας παίρνει... Καθίστε καλύτερα στον καναπέ και δείτε κανένα τούρκικο σίριαλ!

  23. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 03/04/2012 15:03:53

    Βρισκόμαστε στο σημείο αυτό της ιστορίας όπου κρίνεται το μέλλον των ΝΕΩΝ της συνέχειας και ύπαρξης αυτής της ίδιας της χώρας όπως τη γνωρίσαμε και του ελληνικού έθνους όπως ορίστηκε από το Διαφωτισμό κι έπειτα.
    Κι ενώ θα ανέμενε κανείς σωφροσύνη, περίσκεψη, συζήτηση κι αναζητήσεις με βάση το Λόγο τα βλέμματα στρέφονται απέλπιδα στις κραυγές και τους αλλαλαγμούς. Ο νους θολώνει. Ο άκρατος κι ανεύθυνος λαϊκισμός, ο προπομπός της όποιας εθνικής καταστροφής, βάλθηκε να την υπηρετήσει προς χαρά κι ικανοποίηση μύριων εχθρών. Είναι θλιβερό και συνάμα τραγικό.
    Θα ηττηθεί εδώ ο Νέος Ελληνισμός; ΟΧΙ
    Τρολάρουν στα μπλογκ, στις μαγειρεμένες δημοσκοπήσεις τα μίσθανα όργανα αλλά η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ δεν έχει μιλήσει ακόμη. Είναι ο κόσμος της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, της πραγματικής οικονομίας, όσοι αντιλαμβάνονται ότι αφέντης στον τόπο του είναι αυτός που τον νοικοκυρεύει. Όχι ο μπαταχτσής, ο ακάλυπτος κι ο μπαρουφολόγος. Ακούει, βλέπει και σιωπά η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Έτσι βουβά θα προσέλθει και στην κάλπη προς μεγάλη δυσαρέσκεια των αλλαλαζόντων και των πατρώνων τους. Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ κάνει πάντα τη διαφορά.
    Φωνάζουν πολλοί φίλοι και συναγωνιστές με κραυγές σήμερα γιατί ο Αντώνης Σαμαράς δεν πήρε το μαγικό ραβδί να μας αποκοιμίσει στον κόσμο του παραμυθιού. Να μας πουλήσει ολίγη Ορθοδοξοκαπηλεία, να μασκαρευτεί σε κοιλαρά αξύριστο Ελληναρά, να βγει αγραβάτοτος (το ζιβάγγο είναι πασέ) και ν' αραδιάσει και πέντε-δέκα λόγια ασυνάρτητα, ν' αγγίξει το θυμικό, να ζητωκραυγάσει ο όχλος προς τέρψιν κι αυτοϊκανοποίηση ..... και μετά τι;;; ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ
    Ε, ΟΧΙ φίλοι και ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!
    Έρχεται ΠΑΣΧΑ και κάθε αρνάκι στο τσιγγέλι του!
    Θα γορτάσουμε ΠΑΣΧΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κι ΑΝΑΣΤΑΣΗ του ΛΟΓΟΥ όπου δε χωρούν επιθετικοί προσδιορισμοί.
    ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΚΙ ΕΛΠΙΔΑ ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ

  24. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 03/04/2012 15:08:33

    Μην ιδρώνει το αυτί σου "Αδέξιε". Οι βρισιές χαρακτηρίζουν ΜΟΝΟ τους υβριστές.

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Νίκος Αργεάδης 03/04/2012 16:54:50

      Σιγά να μην τους πάρω σοβαρά.
      Αλλωστε, Φωνή κοράκου, κρά!

  25. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 03/04/2012 15:14:45

    Δεν μου λες τεράστιε; Τον άλλο φίλο του Καμμένου και του ΓΑΠ και του Ραγκούση, τον Κουρδιστό Πορτοκάλι διαβάζεις;

  26. ΔΙΟΜΗΔΗΣ avatar
    ΔΙΟΜΗΔΗΣ 03/04/2012 15:32:04

    Ο Σαμαράς δεν είπε οτι εάν δεν ψήφιζε το Μνημόνιο 2 τη Δευτέρα θα γινόταν χαμός? Λοιπόν, λεφτά δεν πήραμε, γιατί δεν έχουμε χρεωκοπήσει ακόμα? Με τους γιούς των ΒΟΛΕΥΤΩΝ θα τα καταφέρουμε? Άλλαξε κάτι στη σύνθεση της υποψήφιας κυβέρνησης απο αυτή του ΚΚαραμανλή? Τι σας κάνει να πιστευετε οτι θα πάρουν τις σωστές αποφάσεις τώρα??

  27. GreekInLux avatar
    GreekInLux 03/04/2012 15:37:46

    Που, αν όχι όλοι, τουλάχιστον οι περισσότεροι από τα στελέχη-βουλευτές-μελλοντές πολιτευτές σας διεγράφησαν από τη ΝΔ κανένα τρίμηνο μετά το ηγέτη σας, έχοντας όμως δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στη κυβέρνηση Παπαδήμου (ενώ αυτός διεγράφη γι αυτό το λόγο) εσύ εμπνευσμένε ανεξάρτητε έλληνα ψηφοφόρε πως το βλέπεις; Που τους καλωσόρισε στο (απο)κόμμα σας; εκτός και αν το κτήριο του πλούσιου μπαμπά επί της Συγγρού παίζει και το ρόλο καθαρτηρίου για τ' απόνερα που το μόνο που τους ενδιαφέρει (μιας και τώρα είναι με τη βούλα αντιμνημονιακοί) είναι το πως θα "τιτλοποιήσουν" (άλλη προσφιλής έκφραση του προεδρεύοντα - βλέπε υδρογονάνθρακες) των πολυδιαφημισμένο νέας κοπής, πατριωτισμό τους.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ GreekInLux 03/04/2012 16:14:42

      Χτυπάς διάνα, πολύ εύστοχος.

  28. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 03/04/2012 15:52:01

    Είδες ε? Ενώ εδώ ,όποτε γράφω κανένα σχόλιο που αναφέρομαι στις εποχές που ο Καμμένος ξημεροβραδυάζονταν στη Ζούγλα του Τριανταφυλόπουλου , μου το κόβει ο φάκτορας!

    Εμείς έχουμε τρόπους! (γι'αυτό πάμε καλά...)

  29. loretta avatar
    loretta 03/04/2012 16:19:00

    μα αγαπητοι φιλοι οι εξαρτημενοι ανεξαρτητοι ειναι δικαιολογημενο να εγουν μια μονιμη επιθετικοτητα και εκνευρισμο...αφου δεν ξερουν καν ακομα ποιο ειναι το προγραμμα του κομματος τους........σε περιπτωση που κληθουν να αναλαβουν την εξουσια μαζι με τον Βλαδιμηρο που εχει ετοιμο το τσεκι... (εδω γελαμε)!!!!!

    ασε που εχουν και ενα θεμα ως προς το ποιος ειναι τελικα ο αρχηγος του κομματος τους καθοτι εχουν μαζεψει τοσες συνιστωσες εκει μεσα....θα χασουν μπαλα...αν και οταν προκυρηξουν εσωκομματικες εκλογες για την δημοκρατικη αναδειξη αρχηγου .

    Ονειρο ζω μην με ξυπνατε ΟΕΟ!!!

  30. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 03/04/2012 16:25:12

    ΔΗΛΩΣΗ του Προέδρου της ΔΑΚΕ Ι.Τ. & Γεν. Γραμματέα της ΓΣΕΕ κ. Νικ. Κιουτσούκη

    Ο … ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ !!!

    Μπράβο… Μπράβο… Η διαφορά λέει της Ν.Δ. από το ΠΑΣΟΚ είναι ότι εμείς οι χαρακτηριζόμενοι… σκληροί συνδικαλιστές που αποτελέσαμε “τροχοπέδη” στις προσπάθειες αλλαγών που δρομολόγησε η Ν.Δ. και είμαστε “βαρίδια” του κόμματος, έχουμε πάει στο κόμμα του κ. Καμμένου!!!

    Και καλά, ο εν λόγω έχει το ακαταλόγιστο γιατί εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα και ψαρεύει ψήφους στο Κολωνάκι και σε … υψηλούς κύκλους.

    Η Ν.Δ. περιμένει να μαζέψει ψήφους μόνο από το Κολωνάκι;

    Μας θεωρούν πράγματι … βαρίδια;

    Μας … χαρίζουν στο κόμμα του κ. Καμμένου;

    Εάν όχι, μήπως μπορούν να του απαντήσουν;

    Ακόμη όμως και αν δεν απαντήσουν, ο εν λόγω είναι “Μουσαφίρης” στη Ν.Δ.

    Τον δεχθήκαμε σε αυτή με το … παιδομάζωμα.

    Μη προκαλεί λοιπόν ούτε εμάς ούτε το πληγωμένο αίσθημα των απλών ψηφοφόρων της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης…

    Η πολιτική που υπερασπίζεται ο κύριος αυτός θυμίζει την πολιτική Θάτσερ η οποία δυστυχώς για τον ίδιο εφαρμόστηκε το 1980 ενώ τώρα έχουμε 2012 και δυστυχώς γι’ αυτόν χρεοκόπησε γιατί ήταν ΤΡΑΓΙΚΑ όπως ΤΡΑΓΙΚΟΣ είναι και ο ίδιος…

  31. KOUKOYROUKOU avatar
    KOUKOYROUKOU 03/04/2012 16:40:47

    Κάποιος να θυμίσει στους υπερασπιστές του Καμμένου αυτό που έλεγε ο ευπατρίδης της πολιτικής Ευάγγελος Αβέρωφ δίπλα στον οποίο μαθήτευσε ο Σαμαράς. Όποιος φεύγει απο το μαντρί τον τρώει ο λύκος. Μέχρι τώρα έχει επαληθευτεί τέσσερις φορές.

  32. svetlana avatar
    svetlana 03/04/2012 16:45:50

    Πολύ το κουράσαμε νομίζω με τον κ.Καμμένο και την παρέα του!!!!
    Το σίγουρο είναι ότι κάποιος τον έχει βάλει και τον χρηματοδοτεί... Τα μόνα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι οπαδοί του όταν καταφέρονται κατά του Σαμαρά είναι για τη ΠΟΛΑΝ και για το ότι είχε δεσμό κάποτε με τη Βίσση...
    Εμένα πάντως μου θυμίζουν τα ίδια σχόλια που γράφαν κάποιοι το Νοέμβριο του 2009 για να κατηγορήσουν το Σαμαρά, όταν ήταν υποψήφιος για Πρόεδρος της ΝΔ. Το αποτέλεσμα εκείνης της λάσπης φαντάζομαι το θυμάστε όλοι... Ο Αντώνης Σαμαράς είναι πλέον πρόεδρος της ΝΔ. Ο Καμμένος ήθελε να γίνει χαλίφης στη θέση του Χαλίφη. Ας τον αφήσουμε.... Κάθε μέρα αποκαλύπτεται και περισσότερο.... και αυτός και οι συν αυτώ οδηπόροι...
    Και ξέρετε κάτι? Εμένα δεν με πειράζει τόσο ο Καμμένος που ποτέ δεν ήταν υποστηρικτής του Σαμαρά... Τσιράκι του Μητσοτάκη ήταν πάντα...(από την εποχή της ΔΙΑΝΑ και της γνωστής υπόθεσης ΕΛΙΝΤΑ ΑΕ). Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο είναι οι κ.κ.Μαρκόπουλος και Σταμάτης που έλεγαν ότι είναι "αδέλφια" του - ο δεύτερος είναι και κουμπάρος τους!!!!-. Αλλά πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις λακίσαν για να καλύψουν το καιροσκοπισμό τους και την προσωπική τους ματαιοδοξία... Ο πολύς κ.Μαρκόπουλος που, ως υπουργός Τουρισμού, έκανε τα όσα έκανε και ο πολύς κ.Σταμάτης που το μόνο χρώμα που ξέρει είναι το πράσσινο της τσόχας και το βαθύ κίτρινο του ουίσκι.... Αϊ σιχτιρ πια με τα φίδια που τρέφαμε στο κόρφο μας..... Έχουν και μούτρα και τολμούν να κρίνουν και να κατακρίνουν!!!! Τα ρετάλια...

  33. Rob avatar
    Rob 03/04/2012 17:36:13

    Το ότι «λάκισαν» οι βουλευτές κκ. Μαρκόπουλος και Σταμάτης είναι αναληθές. Διεγράφησαν από τον κ. Σαμαρά γιατί τόλμησαν να διαφωνήσουν με τα όσα ο κ. Σαμαράς υποστηρίζει από το Φεβρουάριο και έκτοτε και τα οποία ο ίδιος καταδίκαζε για περισσότερο από ένα χρόνο ως αντιαναπτυξιακές πολιτικές του Μνημονίου. Από τότε που κατέλαβε την αρχηγία της ΝΔ ο κ. Σαμαράς δημιουργήθηκαν δύο ακόμη κόμματα στον κεντροδεξιό χώρο και αυτό δεν αποτελεί και τεράστια επιτυχία της ηγεσίας της ΝΔ. Με την κεντροδεξιά διασπασμένη, έχει σημάνει το τέλος της πολυσυλλεκτικότητας του άλλοτε κραταιού κόμματος της ΝΔ που και υψηλά ποσοστά στις εκλογές και αυτοδύναμες κυβερνήσεις επιτύγχανε στο παρελθόν.

    Η δύναμη ενός ηγέτη όταν αντιμετωπίζει μια μεγάλη μάχη αποδεικνύεται και από το να μπορεί να συνθέτει τις δυνάμεις με τις οποίες θα συμπαραταχθεί στον αγώνα που καλείται να αντιμετωπίσει. Εάν το επιτύχει αυτό, τότε μόνο μπορεί να προσβλέπει ρεαλιστικά σε νίκη επί του αντιπάλου. Διαφωνίες μέσα σε μεγάλους σχηματισμούς πάντοτε προκύπτουν αλλά όταν ο έχων το γενικό πρόσταγμα και τη διεύθυνση και ουσιαστικά την μεγαλύτερη ευθύνη αφήνει και μετατρέπονται σε σχίσματα τότε αυτό πρέπει να λέει και κάτι για την ικανότητά του να διατηρεί την ενότητα και ολότητα του σχηματισμού. Στοιχειώδης κανόνας, αν μη τι άλλο. Αντίθετα, είναι μάλλον λυπηρό να εκλιπαρεί κανείς να νικήσει όταν δεν έχει αποδείξει με πειστικά και βάσιμα επιχειρήματα γιατί του αρμόζει η νίκη.

    • svetlana avatar
      svetlana @ Rob 03/04/2012 20:47:11

      Αγαπητέ Rob, δεν ξέρεις τι σημαίνει "λακίζω"? Και άλλοι διαγράφησαν αλλά δεν έβρισαν, ούτε κατασηκοφάντησαν εκεί που πριν λίγο υμνολογούσαν. Υπήρξαν όμως "κάποιοι" οι οποίοι προσχεδίαζαν από καιρό αυτό που τελικά έκαναν! (Και αυτό το λέω "μετά λόγου γνώσεως"). Ξέρεις πότε θα τους παραδεχόμουν? Αν είχαν διαφωνήσει και φύγει έντιμα όταν η ΝΔ αποφάσισε ότι θα στηρίξει τη κυβέρνηση Παπαδήμου. Το διακύβευμα της νέας κυβέρνησης ήταν γνωστό από τότε! Γιατί δεν διαφώνησαν τότε? Γιατί έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης τότε?
      Και σε τελευταία ανάλυση, όλοι εσείς οι όψιμοι υποστηρικτές του Καμμένου σήμερα, για το μόνο που κατηγορείται τον Σαμαρά είναι για τη δημιουργία της Πολιτικής Άνοιξης. Ε, λοιπόν ο Σαμαράς τότε διαφώνησε, παραιτήθηκε από το βουλευτικό αξίωμα και δημιούργησε τη Πολ.άν., αφού προκηρύχθηκαν εκλογές....
      Και κάτι τελευταίο, ο Σαμαράς δεν ήρθε από το παράθυρο στη ΝΔ, ούτε υποστηρίχθηκε από διαπλεκόμενα. Ψηφίστηκε δημοκρατικά από χιλιάδες απλούς ψηφοφόρους που στήθηκαν ώρες στις ουρές! Και τότε κάποιοι τον κατηγορούσαν για τη Πολ.Αν. αλλά οι απλοί ψηφοφόροι της ΝΔ τον συγχώρεσαν και τον επέλεξαν για αρχηγό τους... Τόσο απλά...
      και τόσο έντιμα... Άντε τώρα, γυρίστε στη διαβούλευσή σας, τα like στο facebook και τα τσιτάτα σας περί ηγεσίας! Τα ίδια δεν έκανε και ο ΓΑΠ με τα open.gov.? Ξεκαθαρίστε όμως τι θέλετε να είσαστε! Αριστεροί, Δεξιοί ή Ακραίοι!
      Εγώ λοιπόνπου έχω ξεκαθαρίσει, από καιρό, είμαι με τον Αντώνη και του έχω εμπιστοσύνη γιατί μπορείτε να τον κατηγορείται για όλα.
      Για ένα πράγμα δεν μπορείτε να τον κατηγορήσετε, ότι είναι προδότης και ριψασπίδας!

  34. θανασης avatar
    θανασης 03/04/2012 18:33:14

    Κυριοι δεν ξερω εγω τι λετε για τον Καμμενο και τον συγκαμμενο και ολους αυτους,αλλα αυτο που βλεπω γυρω μου και διαπιστωνω μερα με την μερα ειναι η αποδομηση της παλαι ποτε κραταιας ΝΔ και το "πλιατσικο" που δεχεται απο Α.Ε και Χρυση Αυγη.Η μονη ελπιδα ειναι να αναβληθουν οι εκλογες μπας και ανακαμψουμε λιγακι γιατι αλλιως....βρώμα η δουλεια!

  35. Trulli avatar
    Trulli 03/04/2012 19:25:37

    Προσωπικά χαίρομαι που ο Καμμένος δήλωσε ότι θα μπορούσε να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ σε κάποια θέματα.
    Δείχνει ότι δεν έχει τις παρωπίδες και τα διπολικά σύνδρομα που ο δικομματισμός θέλει με πάση θυσία να περάσει στον κόσμο.

  36. airman avatar
    airman 03/04/2012 20:52:59

    Η αγάπη είναι κάτι που αλλάζει τον άνθρωπο, τον κάνει καλύτερο. Στους κανόνες όμως υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Η αγάπη για το χρήμα και την εξουσία ανήκουν στις εξαιρέσεις. Στην περίπτωση αυτή ο άνθρωπος γίνεται επικίνδυνος.
    Ο κ. Καμμένος αποδεδειγμένα αγαπάει και το χρήμα και την εξουσία.
    Ποιος μπορεί να εμπιστευθεί έναν επικίδνυνο άνθρωπο; Τι μπορεί να προσδοκά από αυτόν; Πόσο ήσυχος μπορεί να αισθάνεται, ιδιαίτερα σε δύσκολους καιρούς;
    Ένας τέτοιου είδους επικίνδυνος άνθρωπος, χωρίς δισταγμό εκμεταλλεύεται την αγωνία, την απογοήτευση, την απελπισία. Επενδύει στο γεγονός ότι απλοί άνθρωποι, ζαλισμένοι από το ''λαβύρινθο'' της καθημερινότητας όπου αναζητούν ένα αχνό ''φως στο βάθος του τούνελ'', εύκολα μπορούν να στραφούν στους ''προβολείς'' μιας ''πατριωτικής ρητορικής'' με ουτοπικές στοχεύσεις. Η ''αθωότητά'' τους είναι ο στόχος του, εκεί ποντάρει για να ''αποπλανήσει'' τη λεία του.
    Και επειδή γνωρίζει ότι δεν κινδυνεύει να διαψευσθεί στην πράξη (αφού τελικά άλλος θα κληθεί να βγάλει το ''φίδι από την τρύπα''), για την επόμενη μέρα έχει ήδη έτοιμη τόσο τη δικαιολογία για τον εαυτό του όσο και την κατηγορία για τους άλλους. Για απολογία ούτε λόγος! Γιατί να απολογηθεί άλλωστε κάποιος που δε νοιώθει ενοχές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.