#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/01/2011 21:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν οι νεροκουβαλητές των “διαρροών” της Αστυνομίας την πατάνε



(Ανανεωμένο). Είχαμε υπογραμμίσει ότι αναμεταδίδονται "αμάσητες" από ταΜΜΕ, και ιδιαίτερα από την τηλεόραση, οι διαρροές της Αστυνομίας γύρω από τις συλλήψεις για την τρομοκρατία (http://www.antinews.gr/?p=79993). Τώρα, έρχεται η μητέρα της 27χρονης Γερμανίδας που συνελήφθη για σχέσεις (και όχι -προς το παρόν- για τρομοκρατική δράση) με άλλους συλληφθέντες, να καταγγείλει η ίδια τα ΜΜΕ. Ως γνωστόν, όπως αποδείχθηκε, η 27χρονη ουδεμία σχέση έχει με τη γερμανίδα παλιά τρομοκράτισα της RAF (Φράξια Κόκκινος Στρατός). Το επισήμαναν και οι γερμανικές αρχές.

Η ΕΛΑΣ δεν έβγαλε καμμία επίσημη ανακοίνωση, για τέτοιου είδους σχέση. Αξιωματικοί της ωστόσο, διέρρευσαν ότι η μητέρα της και ο πατέρας της ήταν παλιοί τρομοκράτες. Ας προσέχουν λίγο κάποιοι. Πόσο μάλλον, αφού η γκάφα των διαρροών τους, κινδυνεύει να τονάξει στον αέρα την οποιαδήποτε "επιτυχία" της ΕΛΑΣ. Εκτός αυτού, είναι απαράδεκτο ένας οργανωμένος κατασταλτικός μηχανισμός, όπως η Αστυνομία, να μην διασταυρώνει τις πληροφορίες της και επειδή υπήρχε συνωνυνμία (και στο όνομα της μητέρας) να βγούν βιαστικά συμπεράσματα και πολύ περισσότερο να αρχίσουν τις διαρροές. Τελικώς, διαπιστώθηκε ότι η ημερομηνία γέννησης της μητέρας της 27χρονης, είναι διαφορετική από αυτή της πρώην τρομοκράτισας της RAF.

Εμείς να υπενθυμίσουμε ότι αντίστοιχη γκάφα με συνωνυμία είχε σημειωθεί και το Νοέμβριο του 2001, όταν προσήχθη και κρατήθηκε επι ημέρες πρόσωπο που θεωρήθηκε ότι ήταν ο Γιωτόπουλος. Τελικώς, απεδείχθη φιάσκο. Το πρόσωπο αυτό ήταν στον αντιδικτατορικό αγώνα στην Ευρώπη και είχε το ίδιο επώνυμο με αυτό της μητέρας του Γιωτόπουλου.

Η κ. Μπάρμπαρα Μάγιερ, μητέρα της 27χρονης Φαίης-Μαρί Μάγιερ που κατηγορείται για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση, έδωσε μέσω της δικηγόρου της επιστολή με την οποία διαψεύδει ότι είναι η Μπ. Μάγιερ που κατηγορείται για συμμετοχή στη RAF, ενώ προαναγγέλλει προσφυγή στη δικαιοσύνη για όσους διέσπειραν ψευδείς ειδήσεις.

Νωρίτερα είχε διαψευσθεί και από την Γερμανική αστυνομία ότι η 27χρονη Φ-Μ. Μάγιερ που συνελήφθη στο πλαίσιο της έρευνας για την τελευταία υπόθεση τρομοκρατίας είναι κόρη της Μπάρμπαρα Μάγιερ, που είχε κατηγορηθεί για συμμετοχή στην Γερμανική RAF. Όπως έγινε γνωστό από το αρχηγείο της ελληνικής αστυνομίας, σε προφορική επικοινωνία που είχαν με τις γερμανικές αρχές αρμόδιοι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ ενημερώθηκαν ότι η μητέρα της 27χρονης δεν έχει καμία σχέση με την Μπάρμπαρα η οποία είχε κατηγορηθεί την δεκαετία του ‘90.

Συγκεκριμένα, η τότε κατηγορούμενη Μπάρμπαρα Μάγιερ έχει γεννηθεί το 1956 ενώ η μητέρα της 27χρονης, το 1958 και έχουν διαφορετικό πατρώνυμο. Η μητέρα της 27χρονης ζει στην Ελλάδα μαζί με τους άλλους δύο γιούς της ενώ ο πατέρας της είναι μουσικοθεραπευτής στις φυλακές του Βερολίνου και μένει μόνιμα στη Γερμανία.

Στο μεταξύ, ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, Θανάσης Νάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η αγωνία της κυβέρνησης να παρουσιάσει επειγόντως μία “μεγάλη επιτυχία”, σε ό,τι αφορά την πάταξη της τρομοκρατίας και να διασκεδάσει, έτσι, την αναταραχή που προκλήθηκε από τις αποκαλύψεις των απαξιωτικών απόψεων του κ. Μ. Χρυσοχοΐδη για την επιχειρησιακή ικανότητα της Ε.Υ.Π., τις οποίες εμπιστεύτηκε στον Αμερικανό πρέσβη, την οδήγησε σε γκάφα πρώτου μεγέθους.

Συνέδεσε τη συλληφθείσα Γερμανίδα με την περίφημη τρομοκρατική οργάνωση RAF, μόνο και μόνο εξαιτίας του επωνύμου της, χωρίς καμία προηγούμενη διερεύνηση. Με αποτέλεσμα να διαψευσθεί άμεσα από τις αρμόδιες γερμανικές υπηρεσίες και να εκθέσει εαυτήν και τη χώρα.

Καταλαβαίνουμε το κομματικό άγχος της κυβέρνησης, αλλά τόσο σοβαρά ζητήματα δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται με τόση ανευθυνότητα. Λίγη αυτοσυγκράτηση δεν βλάπτει. Αντίθετα, θα ωφελούσε στην επίτευξη του στόχου της πάταξης της τρομοκρατίας, που είναι κοινή απαίτηση του πολιτικού κόσμου και του Ελληνικού λαού».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. greek avatar
    greek 16/01/2011 16:28:55

    Είναι πολύ βασικό στις μέρες μας ...να φταίνε για όλα οι Γερμανοί. Ούτως ή άλλως ΠΑΝΤΑ "φταίνε" οι Γερμανοί για όλους τους πολέμους, "φταίνε" που είναι κλέφτες οι Έλληνες πολιτικοί οπότε βολεύει να είναι και υπεύθυνοι για την τρομοκρατία! Εννοείται ότι οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι είναι οι "καλοί" που μας "έσωσαν" από τους κακούς Γερμανούς που εγκαταλείπουν άρον-άρον την χώρα . (Siemens, Σκαραμαγκά, ALPHA, ΟΤΕ κλπ)
    Έριξαν την λάσπη για τη Γερμανίδα δήθεν τρομοκράτισσα, η επανόρθωση θα γίνει εκτός ωρών αιχμής ώστε να μην το μάθει πολύς κόσμος και η αντιγερμανική προπαγάνδα θα έχει άλλη μία επιτυχία στο ενεργητικό της.

  2. ο ξένος avatar
    ο ξένος 16/01/2011 17:55:28

    Σιγά τη γκάφα! Η μητέρα είχε το ίδιο επώνυμο, άρα ήταν εύλογη η σκέψη σύνδεσης με την "άλλη". Οι γερμανικές αρχές το διέψευσαν, όλα καλά! Επικοινώνησαν οι μπάτσοι των δύο χωρών και δόθηκαν απαραίτητες διευκρινήσεις.
    Από την άλλη, όμως, η κοπέλα πρέπει να αφεθεί άμεσα ελεύθερη (αν δεν έχει αφεθεί), αν δεν υπάρχουν στοιχεία σε βάρος της, παρά μόνο κοινωνικές συναναστροφές. Βέβαια, μένει να δούμε και την απολογία της (στην υποθετική περίπτωση κάποιος να εμπλέκεται στ'αλήθεια και να αναλαμβάνει την "πολιτική" ευθύνη), αλλά τα "γκομενικά", οι παρέες, οι φιλίες, οι απόψεις κάθε είδους, δεν είναι ποινικοποιημένα και καλά θα κάνουν οι αστυνομικές αρχές να ακολουθούν τη νομιμότητα.

    • Maximilien avatar
      Maximilien @ ο ξένος 16/01/2011 20:19:59

      Μα είναι εύκολο να μπερδευτείς. Δύο άτομα με το ίδιο επώνυμο σε έναν πληθυσμό 80 εκατομμυρίων... Που ξανακούστηκε...

      • anonymous avatar
        anonymous @ Maximilien 16/01/2011 23:23:29

        Το επώνυμο Meyer είναι πολύ κοινό στη Γερμανία.
        http://de.wikipedia.org/wiki/Meyer

  3. Κάποιος avatar
    Κάποιος 16/01/2011 20:06:57

    Τι διάολο, googlάρουν ονόματα από τον τηλεφωνικό κατάλογο και όσοι έχουν "περίεργα" επίθετα τους συλλαμβάνουν ;

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ Κάποιος 17/01/2011 03:17:22

      Την κόρη δεν την συνέλλαβαν για την υποτιθέμεη δράση της μάνας.

      Την κόρη την συνέλλαβαν γιατι ήταν στους πυρήνες.

      Τώρα, εάν η μάνα ήταν ή δεν ήταν τρομοκράτης στη Γερμανία, αυτό δεν ενδιαφέρει ικανέναν πέραν από την ίδια που μπορεί να μηνύσει τα κανάλια.

      Η κόρη ορθώς είναι μέσα και ΜΑΚΑΡΙ ο Παπουτσής να "ενεργοποιήσει" πάλι τον Αη Στράτη και τη Γυάρο που λεεί και ο Μισα πιο κάτω...

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ SPYROS T. 17/01/2011 09:10:02

        Νομίζω ότι απλώς κατηγορείται ότι ανήκει σε τρομοκρατική οργάνωση.Απ'όσο επίσης ξέρω δεν έχει αρμοδιότητα να δικάζει η αστυνομία ή τα ΜΜΕ.
        Το λέω αυτό γιατί κατά καιρούς έχουν αρκετοί κατηγορηθεί για διάφορα παρόμοια αδικήματα και τελικά στο δικαστήριο αποδείχθηκαν άλλα.
        Οπότε καλύτερα να περιμένουμε πρώτα λίγο, πριν αρχίσουμε τις εμφυλιοπολεμικές και χουντικές ονειρώξεις με τους Αι Στράτηδες και τις Γυάρους.

  4. Κρης avatar
    Κρης 16/01/2011 20:19:02

    ζόρια βλέπω να έχει το δίδυμο Στραβελάκης-Σόμπολος
    τα ίδια και στον Αντέννα
    Μάλλον σκέφτοναι τις αγωγές αποζημίωσης .............
    χο

    @@@

  5. taxidriver avatar
    taxidriver 16/01/2011 21:52:31

    Το Μαγιερ στην Γερμανια ειναι σαν να λεμε Παπαδοπουλος στην Ελλαδα

  6. Misha avatar
    Misha 16/01/2011 22:04:47

    Eντάξει μην κάνετε έτσι!!!
    Στην Αγγλία τα λαγωνικά της ΜΙ5 και της Σκότλαντ γιάρντ έκαναν κόσκινο έναν βραζιλιάνο χωρίς προειδοποίηση , χωρίς να του πού ούτε καν «ψηλά τα χέρια». Και οι υπεύθυνοι αθωώθηκαν.

    Σιγά το πράγμα...Εγώ με έναν προ-προπάππου πειρατή και έναν παππού αντάρτη έχω ήδη έτοιμο ένα σακκίδιο με δυο αλλαξιές εσώρουχα και ειδη ατομικής καθαριότητος ,καθώς και δραμαμίνες για τα μποφώρια, ώστε να είμαι έτοιμος όταν ο κ.Σάμινα εγκαινιάσει τον μνημονιακό τουρισμό στα παλιά γνωστά λημέρια...άη Στράτη, Ικαριά , Γυάρο κλπ

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ Misha 16/01/2011 23:20:03

      Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η αστυνομία δεν έχει ευθύνη. Τι πάει να πει "διέρρευσε"; Η αστυνομία μπορεί να "διαρρέει" ό,τι θεωρεί ότι μπορεί να εξυπηρετήσει τις έρευνές της. Οι "διαρροές", η διαχείριση αληθινών ή αποπροσανατολιστικών πληροφοριών, περιλαμβάνονται με διάφορους τρόπους στην καθημερινή αστυνομική έρευνα. Καθήκον των δημοσιογράφων είναι το "ρεπορτάζ", η διασταύρωση της πληροφορίας. Ευθύνη, εδώ, έχει αυτός που ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ.

  7. λέων avatar
    λέων 16/01/2011 22:33:52

    Προβοκάτορες έστησαν την παραπληροφόρηση.Κάποιο λόγο θα είχαν.

  8. φωτεινη avatar
    φωτεινη 16/01/2011 22:55:57

    ετσι ειναι.εθνικο περιβαλλον ,εθνικες ξεφτυλες,παγκοσμοποιημενο περιβαλλον παγκοσμοποιημενες ξεφτυλες.τι τη θελετε τη παγκοσμιοποιηση ρε παλλικαρια?αφου δεν κανει για σας.

  9. Δεξί Εξτρέμ avatar
    Δεξί Εξτρέμ 16/01/2011 23:19:47

    Να ποιοι είναι τα βαθιά λαρύγγια της Ρηγίλλης που διαρρέουν θέματα σε δημοσιογραφίσκους

  10. anonymous avatar
    anonymous 16/01/2011 23:47:23

    Έχει και παραέχει όπως έχουν και οι δημοσιογράφοι. Μια αναζήτηση στη wikipedia θα τους έλεγε ότι η τρομοκράτισσα μένει στο Λίβανο κι έχει ένα γιο με ένα Λιβανέζο. Έχει χωρίσει από το Γερμανό άντρα της, επίσης τρομοκράτη.
    Πολύ θα χαρώ να τους κάνουν αγωγή και να πληρώσουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Ευρώ, γιατί άντε να καθαρίσει το όνομά της τώρα η κοπέλα όσες διορθώσεις κι αν γίνουν, όσα συγγνώμη κι αν ζητήσουν. Βέβαια από τους δικαστές μας δεν περιμένω κάτι.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ anonymous 17/01/2011 03:14:08

      Η κοπέλα από ότι ξέρουμε είχε σχέσεις με τους πυρήνες και ορθώς συνελλήφθη.

      Η Μάνα τελικά δεν είναι η τρομοκράτισσα που διέρευσε και απέναντι στη μάνα είναι υπόλογοι οι δημοσιογράφοι.

      Αυτό όμως δεν κάνει την κόρη λιγότερο ένοχη...

      • corfiot avatar
        corfiot @ SPYROS T. 17/01/2011 19:02:47

        Ενοχη, κυριε Δικαστα;Bγαλατε ηδη αποφαση;
        Οποια ταχυτης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. man8os avatar
    man8os 16/01/2011 23:52:46

    +++
    Ανομαλοι αμερικανοτραφεις γκεμπελισκοι της κυβερνησης ΠΑΣΟΚ...
    Με πρωτο τον Μηχαλακη...

  12. karenin avatar
    karenin 17/01/2011 01:32:02

    Aραχτοί και λαιτ ψωνίζωντας για χρόνια απο το ίδιο μαγαζί, κάποτε θα την πατούσαν. Και η διασταύρωση της είδησης; Ψιλά γράμματα για τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ και τά άλλα σαίνια της δημοσιογραφίας. Ας υποστούν τώρα το κράξιμο και τις αγωγές. Ο δε Σόμπολος πρεπει σίγουρα απο πρόεδρος να παραιτηθεί.
    Οσο για το σχόλιο του κ. Νακου τι να πω,ούτε καν κατάλαβε ότι η αστυνομία επίσημη ανακοίνωση δεν έβγαλε.

  13. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 17/01/2011 03:11:49

    Δεν ξέρω τι γίνεται με τις διαρροές αλλά το να έχει στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ επάνω του ΚΛΑΠΕΙΣΑ από το 2004 αστυνομική ταυτότητα και να ακούμε μετά οτι "την βρήκε" τρία λεπτά πριν τον συλλάβει η Αστυνομία (η οποία σημειωτέον τον παρακολουθούσε καμιά βδομάδα) και εκείνη τη στιγμή την πήγαινε στο Τμήμα, μου φαίνεται κάπως..........

  14. rage avatar
    rage 17/01/2011 09:17:20

    Μήπως όλο το παραπάνω τηλε-τρομοσόου μας θυμίζει και μια άλλη περίπτωση;
    Μήπως "τον πατέρα του άτυχου 15 χρονου Αφγανού που και ο ίδιος σκοτώθηκε
    από βόμβα στο Αφγανιστάν"

  15. factorx avatar
    factorx 17/01/2011 16:48:30

    Την απαγόρευση μετάδοσης πληροφοριών πριν το τέλος των επιχειρήσεων και την επιβεβαίωση των στοιχείων ζήτησε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής, μετά το θέμα που δημιουργήθηκε με τη σύλληψη της 27χρονης Γερμανίδας.

    Στην ανακοίνωση του γραφείου Τύπου αναφέρεται: «Στο πλαίσιο των ερευνών για την ταυτότητα των υπόπτων και προκειμένου να μην δημιουργηθούν εσφαλμένες εντυπώσεις, όσον αφορά στην τυχόν σχέση άλλων ατόμων με την υπόθεση που ερευνάται από την Αντιτρομοκρατική, έγινε άτυπη ενημέρωση.

    » Στην ενημέρωση αυτή αναφερόταν ότι η μητέρα της συλληφθείσας είναι μέλος της RAF, που όμως ουδεμία σχέση έχει με την υπόθεση.

    » Στη διαδικασία αυτή υπήρξε πρόωρα η άτυπη ενημέρωση όσον αφορά μόνο τα στοιχεία της μητέρας προκειμένου, όπως προαναφέρεται, να προληφθεί η δημιουργία εντυπώσεων από εμπλοκή μέλους της RAF, λόγω καταρχήν ταύτισης στοιχείων ταυτότητας.»

  16. factorx avatar
    factorx 17/01/2011 17:21:55

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΔΑ

    Προφυλακιστέοι κρίθηκαν μετά τις τυπικές απολογίες που έδωσαν στη 19η τακτική ανακρίτρια, οι τέσσερις άνδρες κατηγορούμενοι για υποθέσεις τρομοκρατίας που συνελήφθησαν την περασμένη Πέμπτη.

    Πρόκειται για τους 23χρονους Δημήτρη Φέσσα, Δημήτρη Δημτσιάδη και Χαράλαμπο Στυλιανίδη και τον 21 ετών Σωκράτη Τζίφκα.

    Η 27χρονη Γερμανίδα, που επίσης απολογήθηκε σήμερα για την ίδια υπόθεση, αφέθηκε ελεύθερη, ύστερα από διαφωνία ανακρίτριας και εισαγγελέα για το θέμα της προφυλάκισής της. Η ανακρίτρια είχε τη γνώμη ότι πρέπει να αφεθεί ελεύθερη, ενώ η εισαγγελέας ότι πρέπει να προφυλακιστεί. Ετσι, το θέμα θα λυθεί τις επόμενες ημέρες με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών.

    Και οι πέντε κατηγορούνται για τρομοκρατική οργάνωση, τρομοκρατικές πράξεις και διακεκριμένη δράση οπλοκατοχής.