#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/01/2011 10:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν κοιτάζουν τον ... Γκλέτσο και χάνουν το δάσος της διαπλοκής



Να μου το θυμηθείτε. Το μπαϊράκι που σήκωσε ο Αθανάσιος Διάκος… Γκλέτσος και διάφοροι … νταήδες θα πριμοδοτήσει τις κοινοπραξίες που φτιάχνουν τους δρόμους και την κυβέρνηση. Αθελά τους πιθανότατα αλλά καλό θα κάνουν στους νταβατζήδες οι εικόνες με τον Απόστολο σε έξαλλη κατάσταση να δίνει σόου και να ανεβαίνει στις μπουλντόζες.

Είπαμε ότι το πρόβλημα ήταν ότι έληξαν οι κάρτες ελεύθερης διέλευσης και οι κάτοικοι δικαίως διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν μπορούν να πληρώνουν συνεχώς διόδια. Λοιπόν, ο κ.Γκλέτσος κατάφερε να… κερδίσει 1.000 κάρτες τις οποίες δεν της πληρώνει ο κ.Μπόμπολας αλλά όλοι εμείς μέσω του κράτους. Θα διεκδικήσει 7.000 κάρτες, πάλι εμείς θα τις πληρώσουμε και το ίδιο θα γίνει αν και άλλοι τον μιμηθούν.

Από την άλλη, το άλλο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχαν παράδρομοι για τους ντόπιους. Και ξέρετε γιατί; Διότι οι ίδιοι που διαμαρτύρονταν με τον εγχώριο ... Τσε Γκεβάρα αρχηγό είχαν απαιτήσει τεράστια ποσά από την εταιρεία για απαλλοτριώσεις. Έτσι, ύστερα απ’ ότι έγινε θα πάει ο κατασκευαστής και θα πει: Θέλετε δρόμο να μην πληρώνετε; Πάρτε όσα σας δίνουμε και αφήστε μας να φτιάξουμε δρόμο. Και κερατάδες και δαρμένοι λοιπόν οι κάτοικοι για χάρη του Απ. Γκλέτσου.

Άσε δε, όπως γράφαμε και πάλι, ότι το κίνημα του «Δεν Πληρώνω» γελοιοποιείται και απαξιώνεται με καμώματα τύπου Στυλίδας.

Το είπαμε και το ξαναλέμε. Το ζήτημα είναι οι συμβάσεις που υπεγράφησαν από τον Σουφλιά και παλιότερα τη Βάσω, τον Λαλιώτη κ.λπ. Αν αυτές δεν αλλάξουν προς όφελος του πολίτη οι εργολάβοι θα συνεχίσουν να κάνουν πάρτι. Και το λέμε αυτό διότι έρχονται κι άλλα μεγάλα έργα με Συμβάσεις Παραχώρησης, όπως επεκτάσεις Αττικής οδού, διαχείριση σκουπιδιών, Ελληνικό, Καστέλι κ.λπ. Εκεί να δείτε φαγοπότι.

Κι όλοι εμείς θα κοιτάμε τον ...Κολλοσό Γκλέτσο και θα έχουμε χάσει το δάσος.

Και να πούμε και κάτι τελευταίο. Θέλουν δεν θέλουν μερικοί, ο κόσμος θα βγει στους δρόμους, αργά, ή γρήγορα. Το θέμα είναι πως θα βγει. Με δήθεν «επαναστατικές» κινήσεις τραβηγμένες απο τα μαλλιά, ή με σχέδιο, προοπτική και διάταξη μάχης;

Και επειδή ορισμένοι φίλοι σχολιαστές μας την βγήκαν πολύ απο τα αριστερά θα θυμήσουμε ότι «η ειρωνεία και η υπομονή είναι οι κύριες αρετές του επαναστάτη» (Λένιν), ενώ «η ανυπομονησία είναι η κύρια πηγή του οπορτουνισμού» (Tρότσκι).

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Asterix avatar
    Asterix 13/01/2011 10:34:49

    Με λίγα λόγια, τί μας λες; Κάντε ησυχία, μη φωνάζετε γιατί θα ξυπνήσουν τα σκυλιά. Μην ζητάτε άρση των παραλογισμών γιατί (εν προκειμένω οι κάρτες ελεύθερης διάβασης) θα πληρωθούν από την τσέπη μας;

    'Η κάποια συμφέροντα εξυπηρετείς, ή κάτι δεν πάει καλά με το σκεπτικό σου.

    Ξανακοίτα το.

    • factorx avatar
      factorx @ Asterix 13/01/2011 12:12:25

      Δεν σε παίρνει ούτε για αστείο να μιλάς εδώ για διαπλοκή. Γιατί όταν εμείς βγαζαμε τα σκάνδαλα όλοι οι άλλοι έκαναν τουμπεκί ψιλοκομμένο. Εχουμε διαφορετική άποψη και την λέμε στα ίσια. Κι απο ότι θυμάμαι έμεπαινες εδω για να στηρίξεις την αδιάφθορη Ντόρα και τον αθώο ΓΑΠ

      • Asterix avatar
        Asterix @ factorx 13/01/2011 20:55:32

        Κάνεις πολύ απλά ΛΑΘΟΣ. Με μπερδεύεις με κάποιον άλλο. Κάνε ένα search. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει ένα search, και αν βρεθεί έστω και MIA αναφορά (θετικη) για Ντόρα ή ΓΑΠ, κερνάω ουίσκι όλο το antinews μαζι με τους επισκέπτες του.

        Παρακαλώ λιγότερη εμπάθεια. Επισκέπτης είμαι.

        Επί του άρθρου, με πρόλαβε ο "Κάποιος" λίγο πιο κάτω (στις 10:55).

        Καλό βράδυ.

      • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
        ΓΙΩΡΓΟΣ @ factorx 13/01/2011 22:27:34

        ΚΡΙΝΩ ΟΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ! Η ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΑΣ (ΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ) ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ. Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΤΟΧΗ ΣΕ ΛΑΙΚΟΥΣ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΓΩΝΕΣ.

  2. baggelis avatar
    baggelis 13/01/2011 10:37:24

    Ο Γκλέτσος στο σκαι είπε πως παράδρομοι υπάρχουν αλλά είχαν κλείσει οι είσοδοι/έξοδοι από την εθνική με μπάρες, τις οποίες και ξήλωσε.

  3. Γιώργος avatar
    Γιώργος 13/01/2011 10:43:10

    Mόνο και μόνο που βγήκε ο Μαγκριωτης και υποστηρίξε τον Γκλετσο, είναι σαφές ότι θέλουν να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο από την ουσία της υποθεσης και να ασχολούμαστε με τα καμώματα του νέου "Εθνικού Ήρωος" Γκλέτσου.

  4. αρχαίος avatar
    αρχαίος 13/01/2011 10:44:42

    Στο δρόμο δεν θα βγει κανένας, όποιος κατέχει κοινωνική ιστορία γνωρίζει ότι εξεγέρσεις συμβαίνουν μόνο σε περιόδους ανάπτυξης.(βλ. Γαλλική Επανάσταση και Ρώσική επανάσταση).
    Επίσης εξεγέρσεις συμβαίνουν όταν υπάρχουν ηγέτες .
    Φαήλο Βλέπεις κανέναν?
    Ηγέτες δε θα υπάρξουν όταν θιγούν Εθνικά δικαιώματα.
    Το γεγονός ότι θα κόψουμε το δεύτερο αυτοκίνητο και το τρίτο κινητό δεν σηματοδοτεί επανάσταση.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ αρχαίος 14/01/2011 05:55:28

      ...όποιος κατέχει κοινωνική ιστορία γνωρίζει ότι εξεγέρσεις συμβαίνουν μόνο σε περιόδους ανάπτυξης...
      Δεν θα επεκταθώ στο θέμα της Ρωσσικής απλά η Γαλλική συνέβηκε όταν στην καταπονημένη από τους συνεχείς πολέμους Γαλλία ένα τυχαίο γεγονός όπως η έκρηξη ηφαιστείου στην Ισλανδία προκάλεσε σιτοδεία. Οι Γάλλοι αυθόρμητα (;) ξεσηκώθηκαν και πήγαν στην κατοικία του βασιλιά στις Βερσαλλίες για να ζητήσουν ψωμί. Κατόπιν υποδείξεων συγγενών του βασιλιά η φρουρά εμποδίστηκε να ρίξει. Στην συνέχεια οι αβράκωτοι ζήτησαν κατόπιν υποδείξεων από τον μεγάλο Φούρναρη να τους συνοδέψει στο Παρίσι ενώ τους παρασχέθηκε αλεύρι από τις βασιλικές αποθήκες. Από κει και μετά μπήκαν άλλες δυνάμεις στο παιχνίδι όπως οι φωταδιστικές στοές κλπ. που συνωμοτούσαν από χρόνια κατά του βασιλιά των ευγενών και του κλήρου και έγινε αυτό που λέμε Γαλλική επανάσταση. Άλλη μια διαβουκόληση η οποία χαίρει σημαντικότατης προπαγάνδας και περνά ως "προοδευτική".

  5. Misha avatar
    Misha 13/01/2011 10:46:48

    Πώς τεκμαίρεται ότι «το κίνημα του «Δεν Πληρώνω» γελοιοποιείται και απαξιώνεται με καμώματα τύπου Στυλίδας» ;
    Μάλλον το αντιθετο συμβαίνει, θα έλεγα: διαφημίζεται, ισχυροποιείται , επεκτείνεται και φαίνεται πως δίνει και εφικτές λύσεις.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Misha 13/01/2011 11:15:29

      αφού αντί να πληρώνουν οι εργολάβοι, σου λέει, πληρώνει το κράτος αντί γι αυτούς.

  6. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 10:50:55

    πολλα εχουν γραφτει και ειπωθει για το «φαινομενο γκλετσος »και κατα τη γνωμη μου παντα,δεν μπορεσαν να αντιμετωπισουν τη λαικοτητα και αμεσοτητα που εκπεμπει η συγκεκριμενη εικονα.ο γκλετσος παραμενει παντα ο ιδιος ,ειτε «πουλαει τσαμπουκα» σε life style μαγαζια της αθηνας ,ειτε στη στυλιδα πανω στα τρακτερ,ειτε σε εκπομπες που τελειως αβιαστα λεει «εισαι γελοιος».ο μοναδικος ο οποιος μπορεσε να αφομοιωσει το φαινομενο και να το ξεδιπλωσει στις πραγματικες του διαστασεις ,κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι ο strange attractor με τον ανυπερβλητο,. λαικης υφης ,υμνο του.ποιος απο αυτους που ειτε φανερα ειτε κρυφα μεσα του «γουσταρει »το γκλετσο δεν γελαει αποδεχομενος την αξεπεραστη αληθεια του« Εχει καταξανθα μαλλια...και πει καμμια παπαρα»

  7. αρχαίος avatar
    αρχαίος 13/01/2011 10:52:08

    Ειρήσθω εν παρόδω ο Γιωργάκης θα κερδίσει τις εκλογές του Οκτωβρίου μακράν.
    Παρατάξεις οι οποίες αναγορευουν τον Metrosexual της Πάτρας σε μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο ,τον Μάκη Γιακουμάτο σε αντιπολιτευτικό κολλοσό και τον γιό Βαρβιτσιώτη σε διάδοχη κατάσταση στο κόμμα της Δεξιάς (του Παπάγου του Καραμανλή και γιατί όχι του Αβέρωφ) αυτοκτονούν νομοτελειακά.

    • Kasut avatar
      Kasut @ αρχαίος 13/01/2011 10:54:05

      Σωστος!

    • factorx avatar
      factorx @ αρχαίος 13/01/2011 12:13:53

      Ναι. Και όσοι φέρνουν το ΔΝΤ στην Ελλάδα περνούν στην ιστορία

  8. Κάποιος avatar
    Κάποιος 13/01/2011 10:55:04

    Ο Γκλέτσος δηλωσε ότι προτιμούσε να λειτουργήσει ο παράδρομος που είναι ήδη έτοιμος και δεν θα κοστίζει τίποτε στο κράτος παρά τις κάρτες ελευθέρας, αλλά τόνισε ότι αυτό είναι 100% επιλογή της κυβέρνησης.
    Δηλαδή προτιμάει ο υπουργός Μεταφορών να πληρώνει το κράτος το κόστος των καρτών ελευθέρας στους μεγαλοεργολάβους παρά να δώσει το πράσινο φως να λειτουργήσει ο παράδρομος.

    Επίσης η άποψη ότι ο Γκλέτσος γελοιοποιεί τις κινητοποιήσεις και τις επιτροπές υπέρ της ελύθερης μετακίνησης χωρίς διόδια είναι αποκλειστικά ερμηνεία του γράφοντος που έρχεται σε αντίθεση με την μαζική λαική στήριξη που έχει ο δήμαρχος Στυλίδας από δημότες και οργανώσεις.

    Ο Γκλέτσος κάνει πολύ καλά την δουλειά του εκπροσωπώντας τα συμφέροντα των δημοτών του.
    Μακάρι να έκαναν το ίδιο και οι συνάδελφοι πολιτικοί του Σουφλιά, της Βάσως και του Λαλιώτη.
    Οσον αφορά την αξιωματική αντιπολίτευση τα έχουμε ξαναπεί.
    Θα σεβαστεί τις υπογραφές των προκατόχων της στο όνομα της συνέχειας του κράτους.
    Μεχρι στιγμής η πιο επαναστατική της στιγμή απέναντι στο ξεπούλημα της χώρας και την οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση είναι το t-shirt του Καμμένου.

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ Κάποιος 13/01/2011 12:17:35

      Σήμερα το πρωί στον Παπαδάκη δήλωσε ότι οι κάρτες δεν είναι λύση και ότι δεν πρέπει να μετατραπούμε σε πολίτες αλά καρτ. Κάρτα για το ένα, κάρτα για το άλλο και στο τέλος μια που θα περιέχει τα πάντα. Πρόσθεσε ότι έχει δίκιο η Εκκλησία που αντιδρά για τις κάρτες.
      *Η απόδοση των λεγόμενων του είναι ελέυθερη. Αυτολεξεί δεν θυμάμαι να τα μεταφέρω.

    • Hase avatar
      Hase @ Κάποιος 13/01/2011 21:32:08

      Συμφωνω απολυτως καποιε. Ο Γκλεζος καλα κανει. Ας τοκανε καποιος απο την δεξια οταν ηταν στα πανω της. Καποιος πρεπει να ξεκινησει, οσο για την ΝΔ αςτ να κοιμαται.

  9. Kasut avatar
    Kasut 13/01/2011 10:57:38

    Μακαρι η ΝΔ να εβγαζε τους δικους της δημαρχαιους να απαιτουσαν καρτες ελευθερας. Αντι της παπαρολογιας κατα του μνημονιου και υπερ του δανεισμου να εκανε μια αξιολογη αντιπολιτευση.

    • factorx avatar
      factorx @ Kasut 13/01/2011 12:15:00

      Σαν του ΓΑΠ και του Πάγκαλου για παράδειγμα;
      Δηλαδή τα νούμερα που στηρίζουν τον ΓΑΠ στηρίζουν τώρα τον Γλέζο εναντίον της ....δεξιάς; Τόσο καραγκιοζιλίκι;

      • Kasut avatar
        Kasut @ factorx 13/01/2011 12:16:12

        Μην διαστρεβλωνεις τα πραγματα. Δεν μπορεις να καλεις σε ανυπακοη για τους φορτηγατζηδες και στα διοδια να λες κατσε κοσμε σπιτι σου.

  10. Εν Πλώ avatar
    Εν Πλώ 13/01/2011 10:57:55

    Ο γκλετσος είναι φαιδρός. Πολύ καλά εκανε και τον ξεφτέλισε ο στρειντζ με τα ποιήματα του.

  11. Stefanos avatar
    Stefanos 13/01/2011 11:02:09

    Το ζήτημα είναι οι συμβάσεις. Σωστά το λες. Από 'κει και πέρα όμως δεν συμφωνώ με τη λογική σου. Γιατί αν αυτό που λες περί πριμοδότησης είναι σωστό, τότε κάθε μορφή αντίδρασης-αντίστασης εξυπηρετεί την κυβέρνηση και τα όποια συμφέροντα. Αυτό σημαίνει ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν πρέπει να αντιδρά-αντιστέκεται για να μην πριμοδοτεί-εξυπηρετεί την κυβέρνηση και τα όποια συμφέροντα. Πού είναι η λογική σε αυτή τη σκέψη; Πώς αντιλαμβάνεσαι εσύ τον "ξεσηκωμό"; Περιμένεις να είναι επικεφαλής κάποιος "Μεσσίας" με σχέδιο και προοπτική;
    Επίσης, αναρωτιέμαι: Όταν μια μερίδα λαού (με "μπροστάρη" εν προκειμένω έναν δήμαρχο) διεκδικεί κάτι που είναι δίκαιο, από πού και ως πού αυτό αποτελεί αντικείμενο σάτυρας (περί "Αθανασίου Διάκου" η παρατήρηση); Το παρόν άρθρο, μάλλον, μου θυμίζει "news" και όχι "anti-news".

  12. PASKITIS avatar
    PASKITIS 13/01/2011 11:05:20

    εχω την εντυπωση οτι κανεις λαθος αντινιουζ
    η κατασκευη παραδρομων ειναι υποχρεωση των εταιρειων.σε καθε αυτοκινητοδρομο πρεπει να κατασκευαζεται και παραλληλο δικτυο ολοκληρωμενο
    ετσι ωστε ο χρηστης να εχει δικαιωμα επιλογης για διοδια η οχι
    εγω θελω να παω σε 5 ωρες στην θεσ/κη πληρωνω διοδια.δεν θελω να παω σε 5 ωρες παω απο το παραλληλο δωρεαν
    δεν πρεπει η χρηση να ειναι υποχρεωτικη
    επισης οι σελιδες της συμβασης των διοδιων που πηγαν στην βουλη ειναι 380 ενω η συμβαση εχει 90.000 σελιδες!!!!καλα τι γραφει μεσα?ουτε το μνημονιο δεν εχει τοσες
    ο γκλετσος δρα για την τοπικη κοινωνια και οχι για το κινημα των διοδιων ειναι μια διαφορα που δεν την εντοπισες.
    ειναια διανοητο οι κατοικοι της στυλιδας να πληρωνουν διοδια για να παρουν τηντσαπα απο το χωραφι
    ενω το παραλληλο δικτυο στην στυλιδα ειναι ετοιμο δεν ανοιγουν τις εισοδους
    αν στην θεση του γκλετσου ηταν ο μπουτας τι θα ελεγες?αν το εκανε ο ψωμιαδης?αν το εκανε ο κασιδοκωστας?
    η ενεργεια χαρακτηριζεται απο το προσωπο?
    κατι για τον τροτσκυ...πιστευε στην συγκεντρωση της επαναστασης σε ομαδα και στην εξαπλωση και σε αλλα κρατη για να μπορεσει η επανασταση να σταθει στα ποδια της.αν τα διοδια δεν ειχανε κινημα και υπηρχε μονο η κινηση του γκλετσου
    τοτε θα μιλαγαμε για αλλα

    • factorx avatar
      factorx @ PASKITIS 13/01/2011 12:15:51

      Τι έγινε και η ΠΑΣΚΕ στο πλευρό του Γλέτζου; Σας συμφέρουν τέτοιες ευτελισμένες μορφές πάλης;

  13. koxakis avatar
    koxakis 13/01/2011 11:08:00

    Κυριε Φακτορ ....ο λυριτζης ή ο οικονομου γραφουν με το ονομα σας ....!!!

    Τα διοδια στο Αιγινιο δε λειτουργουν γιατι μπρουταλ αγροτες ανευ Γκλετσου πηγαν να τα παρουν σβαρνα με τα τρακτερ !!
    Στην Βροντου Πιεριας κεραια κινητης τηλεφωνιας ξυλωθηκε απο μπρουταλ αγροτες ανευ Γκλετσου και ο δημαρχος με το γιο του ξυλοκοπηθηκαν στο χωραφι τους ως "συνεργοι"...!!

    Με τις υγείες σας !!!

    Υ.Γ πιασαρικο το θεμα ...αντε να δουμε ποσες παραλαγες θα γινουν για τα κλικ-κλικ !!!

    • factorx avatar
      factorx @ koxakis 13/01/2011 12:16:33

      Μια μαχιαριά του δώσανε τον πάτησε το τραίνο αγαπηξτε. Με τις υγείες σας

  14. neotera avatar
    neotera 13/01/2011 11:18:58

    Προφανώς αν βγουν όλα τα μεγάλα μήντια και αφρίζουν κατά του Γκλέτσου ως να μην είχαν άλλα θέματα να "ενημερώσουν" τον κόσμο θα τον κάνουν Τσε, Τρότσκυ, ακόμα και Μαρξ αν προσπαθήσουν πολύ. Πάντως θα πρέπει να αφρίζουν και οι μεγαλοεργολάβοι και οι άλλοι "νταβάδες" ιδιοκτήτες των μμε για την ενέργεια του Δημάρχου Στυλίδας φοβούμενοι μη βρεί μιμητές. Αστεια είναι η προσκυνημένη και πολυπροδοτική αριστερά που εξορκίζει ένα μικρό, αμελητέο "νταηλίκι" τελικά με το "σχέδιο, προοπτική και διάταξη μάχης" που υπόσχεται να προσφέρει ξανά στον ελληνικό λαό. Γενικώς κατάλαβε κανείς τι συμβαίνει ? Γιατί τέτοιο πάθος μπορεί κάποιος να απαντήσει με επιχειρήματα ?

  15. Misha avatar
    Misha 13/01/2011 11:22:35

    Αυτό αφορα την εταιρειοκρατία συνολικά.
    Το κρατος προτιμά αντι να παρέχει εναλλακτικές διαδρομές να δώσει κάρτες ελευθέρας διελεύσεως από τα διόδια, κάτι που δεν ήθελε και υποχρεωθηκε να κάνει μετά τις κινητοποιήσεις.
    Και ο υπουργός δεσμευθηκε πως θα τελειωσουν και οι απαλλοτριωσεις , που απαιτουνται για τους δημοτικούς δρόμους.
    Κατά τη γνωμη μου, οι μπουλντόζες θα έπρεπε να κατεδαφισουν τα διοδια, αλλά όσα έγιναν από τον Γκλέτσο είναι προς τη σωστη κατευθυνση και με τον ιδανικό επικοινωνιακό χειρισμό.

  16. Εν Πλώ avatar
    Εν Πλώ 13/01/2011 11:26:30

    να επιχηρήματα
    h++p://www.antinews.gr/?p=79445

  17. irida avatar
    irida 13/01/2011 11:31:05

    Καλά με το Γκλέτσο ασχολείστε ακόμα; Ένα σχόλιο πάνω στις βλακειες που ξεστόμισε χτες βράδυ ο Χασαπόπουλος περί προνομίων; Ποιά είναι αυτά; Μα το να πάρεις τρεις μέρες άδειαγια να πας σε κηδεία ή στη γυναίκα σου που γεννά στο μαιευτήριο!!!!! Μα είμαστε σοβαροί; Αν είναι δυνατόν. Κάποιος να τον μαζέψει! Είπαμε περνά τη γραμμή τουΠΑΣΟΚ αλλά όλα ακόμα κι η γελοιότητα έχουν ένα όριο(για τους δημοσιογράφους δεν ξέρω που βρίσκεται το όριο, για του κοινούς θνητούς μιλάω).
    Όσο για το Γκλέτσο; Δείχνει το μέτρο του σύγχρονου νεοέλληνα. Το πως ψηφιζει κι το πως κινείται.Καλά να πάθει.. Τέτοιες κινήσεις πριμοδοτούν την κατάλυση του νομου. Το ζητούμενο είναι αν πάμε μπροστά με όλα αυτά ή κάμποσα βήματα πίσω. Περί των διοδίων δεν τίθεται θέμα. Απαράδεκτες οι συμβάσεις με τις υπογραφές όλων. ΑΛήθεια που χαθηκε ο Σουφλιάς; Πως και δεν αξιοποιήθηκε; Μάλλον δεν θα θελε.
    Έβαλα πολλά σε έν αλλά έτσι μου βγήκε..

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 13/01/2011 11:32:13

    Εγω ειμαι περιεργος για ενα πραγμα : ολοι οσοι εκστρατευουν κατα του Σουφλια,ολοι οσοι μαχονται τα ΣΔΙΤ και τις συμβασεις παραχωρησης και ταυτοχρονα δηλωνουν ΝΔ τι θα πουν οταν θα εμφανισθει το προγραμμα αξιοποιησης της δημοσιας περιουσιας της ΝΔ και θα αρχισουν οι κραυγες αυτων που κεντριζουν τωρα για "ξεπουλημα".

    • koxakis avatar
      koxakis @ ψυχραιμια 13/01/2011 11:43:10

      Αυτοι θα πρεπει να σκεφτουν πως υπαρχει κοσμος που δεν γουσταρει Ν.Δ, αλλα ελπιζει στον Σαμαρα !

      • factorx avatar
        factorx @ koxakis 13/01/2011 12:17:13

        δηλαδήξ τώρα είσαι μαζί μας;

        • koxakis avatar
          koxakis @ factorx 13/01/2011 13:00:42

          Αν μαζι σας ειναι ο γιακουματος που τραβουσε τα πιστολια στην βουλη κατι πακιδες μακιδες και δε ξερω γω τι αλλο εχετε εκει μεσα φυσικα οχι ...
          Ειμαι με οποιον θα υπερασπιστει τα συμφεροντα των Ελληνων ...Αν το κανει ο Σαμαρας ο Καμμενος ο Κρανιδιοτης ή η Κανελη η Σακοραφα ειμαι με αυτους και αυτες και τα κομματα "σας" δε με νοιαζουν ...
          Περιμενω και γω μαζι με εκατομυρια αλλους να δω το ξεσκαρταρισμα στο "κομμα σας" και αν μου κανει θα το στυριξω ..εαν παλι οχι ...κανενα προβλημα ...θα περιμενω, θα ψαξω, θα βρω, θα παω στο βουνο ...κατι θα κανω !!!

          Και παλι υγεια και καλη καρδια !!

          • Εν Πλώ avatar
            Εν Πλώ @ koxakis 13/01/2011 13:02:30

            φτηνές μπουρδες του κερατά

          • koxakis avatar
            koxakis @ Εν Πλώ 13/01/2011 16:32:39

            kai.poios.se.zhthse.kostologish...?

            to.kerato.poio.pithano.to.exoun.osoi.
            einai.sta.karavia.en.plw...

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ψυχραιμια 13/01/2011 13:25:48

      Έχουμε βαρεθεί να περιμένουμε.Από την πολύ τη διαφήμιση ο κόσμος στο τέλος θα αλλάξει σε άλλο κανάλι.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 13/01/2011 13:27:41

        Το σχόλιο αφορα τη φράση "οταν θα εμφανισθει το προγραμμα αξιοποιησης της δημοσιας περιουσιας της ΝΔ".

  19. Στέργιος avatar
    Στέργιος 13/01/2011 11:36:22

    Για μένα το πραγματικό σκάνδαλο εδώ είναι ένα κράτος που προσφέρεται να πληρώνει αυτό (με δημόσιο χρήμα, εννοείται) για τις διελεύσεις των πολιτών τής Στυλίδας, μην τυχόν και χάσει την εύνοια τού Μπόμπολα, παρά να εξασφαλίσει την ύπαρξη αμαξιτών παράδρομων στην περιοχή, κάτι που θα τσάντιζε τους νταβατζήδες και θα γέμιζε τις σκατοεφημερίδες τους και τα κοπροκάναλά τους με αντικυβερνητικές ειδήσεις.

    Ο Γκλέτσος καλώς έκανε ό,τι έκανε.
    Το πρόβλημά μου ως Έλληνα πολίτη είναι με τη "λύση" που δίνει το κράτος.

  20. tipoukitos avatar
    tipoukitos 13/01/2011 11:59:16

    Λογικό είναι όταν αναδεικνύουμε ηθοποιούς ή άλλου τύπου σταρ σε σοβαρά αξιώματα να τους απολαμβάνουμε στο πολιτικό θέατρο. Η γραφικότητα όμως πρέπει να έχει κάποια όρια. Οσα συνέβησαν με τον δήμαρχο Στυλίδας δείχνουν ότι όσοι εγκαταλείπουν τη σκηνή ή τη μικρή οθόνη για την πολιτική καλό θα ήταν να αντιλαμβάνονται τις ευθύνες του θεσμικού τους ρόλου. Και εν πάση περιπτώσει, οι ψευτοηρωισμοί επί σκηνής φέρνουν το χειροκρότημα, αλλά οι ψευτοηρωισμοί που παραβιάζουν κάθε νόμο της Ελληνικής Δημοκρατίας πρέπει να έχουν συνέπειες. Εφόσον βέβαια ζούμε σε ένα κράτος που σέβεται τον εαυτό του.

  21. αρχαίος avatar
    αρχαίος 13/01/2011 12:05:08

    Αγαπητη Ιριδα,
    Μην ανησυχείς από ότι διάβασα σε άλλο τόπο ο ΑΚΣ σχεδιάζει συνάντηση με τον Σουφλιά.
    Και έχουμε το πνευματικό του τέκνο (Καλογιάννης) στην σκιώδη κυβέρνηση.
    Επειδή τα πράγματα είναι πλέον ξεκάθαρα, κάνω απο τώρα την πρόβλεψη ότι ο Σουφλιάς θα είναι η πρόταση της ΝΔ για την Προεδρία.
    Και βέβαια θα "γκρεμιστούν τα τσιμέντα" κατα την ποδοσφαιρική διάλεκτο.
    Δυστυχώς η παράταξη είναι η παράταξη των Ντιντίδων και αποβάλλει ότι δυνατό.
    Περιμένω επι διήμερο σχόλιο του Φαήλου.

    • irida avatar
      irida @ αρχαίος 13/01/2011 12:41:57

      Βασικά δεν ανησυχώ καθόλου..δεν με αφορά.Κάθε φορά όμως που διαβαίνω την εθνική οδό(και τη διαβαίνω συχνά)το θυμάμαι και τον μπινελικώνω. Όσο για την προεδρία; Χμ! Η ΝΔ ως παράταξη, χρόνια τώρα, ανακυκλώνει τα ίδια φθαρμένα υλικά. Γι αυτό και δεν πάει μπροστά και γι αυτό δεν θα πάει. Ε'ιναι η γνώμη μου αυτή και ο χρόνος θα δείξει αν θα είναι σωστή ή όχι. Εγώ πάντως δεν πρόκειται να την στηρίξω ξανά ως πρόσωπο. Δεν ξέρω τι θα ψηφίσω όταν γίνουν οι εκλογές. Πάντως ΝΔ και ΠΑΣΟΚ με τίποτα. Και για να μη βιαστούν κάποιοι να που οτι θα στηρίξω τη Ντόρα, από τώρα τουλάχιστον, να ξεκαθαρίσω πως θα εξαρτηθεί από τα πρόσωπα που θα επιλέξει. Τότε μπορεί, υπό προϋποθέσεις και με τα δικά μου κριτήρια. Να στηρίξω πάλι και πάλι Σπηλιωτόπουλο, Βαρβιτσιώτη, ΣΤυλιανίδη, Πάνο κλπ...ε όχι..πάει πολύ. Μα πάρα πολύ. Παρακαλώ διαβάστε το άρθρο του ΆΡη για την παιδεία στο aixmi.gr .. Ομορφα λόγια αλλά τα όμορφα λόγια έχουν καεί...Δεν περνάνε πια..

  22. Blut und Tränen avatar
    Blut und Tränen 13/01/2011 12:07:09

    Ο άνθρωπος νομίζει ότι παίζει φτηνό σήριαλ. Το λυπηρό, αλλά καθόλου ακατανόητο, είναι ότι βρήκε τόσους χειροκροτητές. Γκλέτσοι, Πάγκαλοι και Ψινάκηδες ψηφίζονται από πολίτες αυτής της χώρας. Μετά μας φταίνε οι κουτόφραγκοι. Το ζήτημα των διοδίων, όπως και των άλλων απίθανων φόρων που μπήκαν ή θα μπουν, είναι πολιτικό και όχι καφενειακή υπόθεση του κάθε "βλαχοδήμαρχου" με σπίτι σε αθηναϊκό προάστιο που κάνει δημοτικές διακοπές στο χωριό του.

  23. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 13/01/2011 12:10:51

    Για σταθείτε ρε παιδιά και με πήρατε αμπάριζα για τον Γκλέτσο, λες και σας θίξαμε κανέναν εθνικό ήρωα. Μηντιακό κατασκεύασμα είναι κι αν ασχολούμαστε τόσο πολύ το μόνο που χάνουμε είναι τη σοβαρότητά μας. Εγώ έθιξα τα καμώματα του νέου... Λεωνίδα όπως ο ίδιος θέλει και ταυτίζεται. Αν κατά τη γνώμη σας είναι τέτοιος, με γεια σας με χαρά σας, πηγαίνετε και καμιά βόλτα στον ψυχίατρο. Εγώ έθιξα το φαινόμενο του άκρατου λαϊκισμού που μετατρέπει σε ήρωες... δηθενιές της τηλεόρασης. Εχει δίκιο ο αρχαίος που μιλά για Γιακουμάτους, υιούς Βαρβιτσιώτη και Metrosexual που αναγορεύονται σε ήρωες, πολιτικούς ηγέτες και επαναστάτες.
    Οσο για το αν εξυπηρετώ κάποια συμφέροντα, τι να απαντήσω σε ανοησίες. Αφού δεν καταλαβαίνετε ότι αυτό που πολεμάμε εδώ πέρα είναι αυτή η ΕΛλάδα που θέλουν να πουλήσουν ορισμένοι. Μια Ελλάδα του λάιφ στάιλ, που κλείνει το μάτι στα Media τα οποία σήμερα υβρίζει ενώ αυτά τον έκαναν ότι είναι. Πολεμάμε μια Ελλάδα που πάνε να στήσουν οι εργολάβοι και που τύποι σαν τον Γκλέτσο τους εξυπηρετούν. Δεν πολεμάμε μια Ελλάδα που μπαίνει μπροστά σε όποια διόδια και σε όποια αδικία βλέπει. Διότι αν ο κ. Γκλέτσος είχε τα κότσια θα πήγαινε πράγματι να γκρεμίσει τα διόδια. Αλλά δεν το κάνει γιατί εκεί δεν υπάρχουν τσαμπουκάδες. Φρόντισαν οι πολιτικοί μας να δέσουν καλά τα μεγάλα συμφέροντα με συμβάσεις λεόντειες.
    Αν όλοι εσείς που νομίζετε ότι επανάσταση είναι να καλείτε τα κανάλια, όπως έκανε ο Γκλέτσος, για να βγάλει τις μπάρες είστε γελασμένοι. Αυτά είπαμε είναι κουτσαβακισμός.
    Εκτός κι αν πιστεύετε ότι οι νόμοι πρέπει να καταπατώνται όποτε μας γουστάρει. Οποιος γουστάρει να καπνίζει όπου θέλει γιατί εδώ είναι Ελλάδα. Οποιος θέλει να παίρνει μίζες γιατί εδώ είναι Ελλάδα. Οι μεγαλογιατροί και μεγαλοδικηγόροι να δηλώνουν 10.000 ευρώ το χρόνο γιατί ξέρουν ότι δεν θα πιαστούν στην Ελλάδα.
    Τα ρετιρέ στο Δημόσιο και τις συγκοινωνίες να παίρνουν.... κερατοεπίδομα διότι λέει βάζουν στη θέση τους αυτό το μαρκούτσι που έχουν τα τρόλεϊ. Αν είστε ένας από αυτούς που παίρνουν επίδομα γιατί παραδίδουν το λεωφορείο στην ώρα τους, τότε δε θέλετε να αλλάξει η ΕΛλάδα. Θέλετε να παραμείνει μια χώρα ανομίας, που ο καθένας κάνει ότι θέλει, όποτε θέλει και δικαιολογείται λέγοντας "Ελα μωρέ, εδώ είναι Ελλάδα". Αυτό το σκληνικό εκμεταλλεύονται οι Γκλέτσοι αυτού του τόπου.

    • Σπύρος avatar
      Σπύρος @ Αριστερός Ψάλτης 13/01/2011 12:36:03

      Σέ ποιους νόμους αναφέρεσαι οταν αυτοί πού μάς Κυβερνούν κατέλυσαν τον ίδιο τό Συνταγμα..??
      Και τί ειναι οι νόμοι παρά δημιουργήματα τού εκάστοτε συσχετισμού δυνάμεων μιάς Κοινωνίας..
      Αυτή η αφ''υψηλού αντιμετώπιση ορισμένων αριστερών (εκτός άν ο προδιορισμός στο Ψάλτης ειναι απλά γιά καλλωπιστικούς λόγους)πού βλέπει τά πάντα ως ''λαϊκισμό'' ειναι πού έχει αποξενώσει μεγάλη μερίδα τής αριστεράς απ΄τον κόσμο..

      Θά σού προτεινα νά διαβάσεις τον εξαίρετο άρθρο τού Λυκιαρδόπουλο ''Ο Αντιλαϊκισμός τό ανώτατο στάδιο τού Λαϊκισμού''.

    • Kasut avatar
      Kasut @ Αριστερός Ψάλτης 13/01/2011 12:40:39

      Σωπα βρε αριστερε ψαλτη μην σου θιξουμε τον νομο. Αν εσενα σου αρεσει να πληρωνεις μη ανταποδοτικα τελη που καθοριζονται απο συμφωνιες στις οποιες κοστολογειται το χιλιομετρο στην ακριβοτερη πανευρωπαικη τιμη δικαιωμα σου. Και να το δεχτω αυτο. Γιατι δεν μου δινει το δικαιωμα το κρατος να μπω απο τον εσωτερικο δρομο, γιατι καταστρατηγει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ απο τον αγροτη στην ελευθερη προσβαση στην περιουσια του. Τοσο υπερ των μονοπωλιων εισαι?

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Αριστερός Ψάλτης 13/01/2011 12:45:49

      Καταρχήν στο άρθρο σου γράφεις ανακρίβειες τις οποίες επεσήμανα σε προηγούμενο ποστ μου.
      Δεύτερον ο Γκλέτσος δεν ενεργεί για πάρτη του.
      Σύσσωμοι οι κάτοικοι της Στυλίδας και της Αν.Φθιώτιδας τον στηρίζουν ως εκλεγμένο Δήμαρχο, όπως και το δημοτικό συμβούλιο και πανελλαδικές οργανώσεις κατά των διοδίων.
      Αρα αυτό που γράφεις περί μιντιακού κατασκευάσματος δεν ισχύει.
      Μιντιακές κατασκευές είναι οι καταλληλότεροι,τα εθνικά κεφάλαια και οι επανιδρυτές, γαλαζοπράσινων αποχρώσεων.

      • Εν Πλώ avatar
        Εν Πλώ @ Κάποιος 13/01/2011 12:51:32

        εσενα πολυ κλικ σου κανει ο τσολιας γκλίτσας. να το κοιταξεις καλά.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Εν Πλώ 13/01/2011 18:13:40

          Φοβερή η επιχειρηματολογία σου.

        • koxakis avatar
          koxakis @ Εν Πλώ 13/01/2011 18:57:38

          Έχουμε ακούσει και έχουμε ακούσει τρόπους να αυξήσουμε το έσοδα μας, αλλά η πρόταση του βουλευτή της ΝΔ, Κ. Καραγκούνη, ήταν πραγματικά πρωτοποριακή

          Ο κ. Καραγκούνης πρότεινε στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων «με άρμα τον τουρισμό και όπλο τον πολιτισμό να ξεπεράσουμε την κρίση».

          Τι εννοούσε όμως; Την διοργάνωση gay parade! Όπως εξήγησε στο «Super Star» «πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε ή δεν θέλουμε τουρίστες… Στην Γερμανία μαζεύονται 20 εκατ. άτομα σε ένα Σαββατοκύριακο… Το love parade θα βοηθήσει οικονομικά την χώρα μας».

          Ο κ. Καραγκούνης το πήγε ένα βήμα παρακάτω προσθέτοντας ότι «είμαστε μια ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία υπάρχει μεγάλη κοινότητα ομοφυλοφίλων, αλλά το κρύβουμε»


          MOYAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ koxakis 13/01/2011 19:22:28

            Η επανάσταση των ντιντήδων.
            Η διαφορά είναι ότι αντί να σπάνε μπάρες στα διόδια θα τις καβαλάνε.

          • Misha avatar
            Misha @ koxakis 13/01/2011 21:42:50

            Πες μου ότι λες ψέμματα!!!
            Βουλευτής της ΝΔ προτεινε την διοργάνωση φουστομαζώξεων για να τα κονομήσουμε;
            Υπάρχει πήγή για την είδηση;

            120 δις δολλάρια είναι τα ετησια εσοδα της διαδικτυακης πορνοβιομηχανίας.
            Δλδ αν βγουν στο κλαρί οι 300 και οι υποψηφιοι βουλευτές , ξεχρεωνουμε μέχρι το καλοκαίρι.
            Φαντάζεστε ταινία ; «η Τζουλια στο τραινάκι των πολιτικών αρχηγών»;;

            Ρε τι άλλο θ ακουσουμε...

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Misha 13/01/2011 21:47:55

            Στην βουλή των Ελλήνων το πρότεινε και την είδηση την έβγαλε το star αν δεν απατώμαι.

    • Misha avatar
      Misha @ Αριστερός Ψάλτης 13/01/2011 12:53:13

      Αριστερέ Ψάλτη

      Πραγματικά «άλλα αντ΄άλλων».
      Είπαμε: ο δημαρχος δικαιούται να διεκδικήσει ελεύθερη προσβαση για τους δημότες του.
      Ανοιξε εναν δημοτικό δρόμο, τον οποίο η εταιρεία εσκαψε για να ειναι ειναι δυσκολοδιάβατος και κατόπιν άνοιξε και τα διόδια.
      Πώς βλέπεις αντιφαση μεταξύ των δυο πρακτικών είναι άξιο απορίας και ενδεικτικό συγχύσεως.
      Σε καιρους τηλεοπτικής δημοκρατίας (;) ο Γκλέτσος χειρίστηκε άριστα την αναγνωρισιμότητα του, έκανε γνωστό στο πανελλήνιο Ένα τοπικό αίτημα και μαζί το λαϊκό κίνημα εναντια στα διόδια, το οποιο ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΕ.
      Η απορία μου είναι ΓΙΑΤΙ αυτή η στοχοποίηση του Γκλέτσου, λες και διέπραξε κάποιο έγκλημα καθοσιώσεως, ενω την ιδια στιγμή εσυ και οσοι διατείνονται πως ενοχλούνται από την εισβολή του life style στην πολιτική δεν έγραψαν ούτε μια αράδα -ΟΧΙ ΤΩΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΆ- προεκλογικά για τον ανεκδιήγητο Κακλαμάνη με τους Ψιψινέλ του ή για τους κοτεράτους Αρούληδες και Μπάρμπι με τα πρωτοσέλιδα στα Status κλπ

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Misha 13/01/2011 22:32:49

        Πες τα ρε Misha...!!!!!
        ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!
        ΕΙΜΑΙ ΣΑΦΩΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΚΛΕΤΣΟΥ και καθε Γκλετσου..
        Καταφερε και ξεφτυλισε πανω απο 200 βουλευτες,
        που ειναι αντιπολιτευτικα
        ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ και Α Χ Ρ Η Σ Τ Ο Ι (οπως οι αρουληδες κτλ)!!!!!
        Εκανε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ και ειδατε ο λαος πως το εκτιμησε….ακομα και ατομα
        που δεν ειναι θαυμαστες του…
        Στις κρισιμες ωρες που ζει η Ελλαδα χρειαζονται ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ κι οχι φλουφληδες….!!!!!!
        Το ξαναλεω ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ μπορουν να ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ την Ελλαδα μονο!!!!!!!!!!!!!

    • koxakis avatar
      koxakis @ Αριστερός Ψάλτης 13/01/2011 13:20:04

      ψελνεις φαλτσα....!!!

  24. Χαρίλαος avatar
    Χαρίλαος 13/01/2011 12:17:57

    Ο σχολιαστής θα πρέπει να είχε τις ίδιες πηγές με τις δικές μου...
    市长是一个由总理代理,也为误导多
    Άλλα λόγια ν' αγαπιώμαστε

    Χαρίλαος

  25. Τάκης avatar
    Τάκης 13/01/2011 12:18:00

    Το γεγονός είναι ότι ο Γκλέτσος κέρδισε για λογαριασμό των δημοτών του και τα παπαγαλάκια της διαπλοκής έφαγαν τα λυσιακά τους με το φόβο μη τυχόν και υπάρξουν μιμητές. Όλα τα άλλα κινούνται σε αυτό το πεδίο σύγκρουσης. Ή με αυτούς που αντιστέκονται ή με τους νταβαντζήδες. Αν η αντίσταση μας φαίνεται ότι κινείται σε λάθος δρόμο ας γίνουν προτάσεις για διορθώσεις και όχι για απαξίωση.

  26. Kasut avatar
    Kasut 13/01/2011 12:18:53

    Το θεμα αγαπητοι ειναι απλο. Καλουμαστε να πληρωσουμε ενα μη ανταποδοτικο τελος σε ενα μονοπωλιο χωρις την δυνατοτητα επιλογης να χρησιμοποιησουμε τον τοπικο δρομο. Αυτο λεγεται απατεωνια και ληστεια και ολοι πρεπει να στηριξουμε τον Γκλετσο. Προσωπικα η υποκριτικη του με αφηνει αδιαφορο η οτι ηταν μερος του βλαχο σταρ συστεμ. Τωρα εχει δικιο!

    • Εν Πλώ avatar
      Εν Πλώ @ Kasut 13/01/2011 13:05:21

      Ο τσε γκεβάρα ηταν γιατρός. Ο αποστόλης ο γκλίτσας δεν ξερει ουτε τι ειναι το χανζαπλάστ.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Εν Πλώ 13/01/2011 17:07:00

        Oυτε εγω ξερω τι ειναι το χαζαμπλαστ. So what?

  27. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 12:28:05

    αρα καταληξαμε παλι στο διπολο κυβερνηση αντιπολιτευση σε ενα;το πασοκ κανει αντιπολιτευση στο πασοκ;μιλωντας για τον εαυτο μου παντα,οταν λεω δυνατη αντιπολιτευση ,αυτο φοβαμαι.ισως ομως εγω να ειμαι λαικια.

  28. Dragon avatar
    Dragon 13/01/2011 12:54:02

    Ο Γκλέτσος μπορεί να ένιωσε ότι πρέπει να ενσαρκώσει τον Αθανάσιο Διάκο και αυτό να τον γελοιοποιεί αλλά σίγουρα η ενέργεια του δεν γελοιοποιεί το κίνημα εναντίον των διοδιών. Όσο για το επιχείρημα ότι η ενέργεια του δεν πλήττει τις εταιρίες γιατί πληρώνει το κράτος τις άδειες είναι ίδιο με το ότι "το μνημόνιο είναι μονόδρομος γιατί αλλιώς θα χρεωκοπούσαμε". Επικίνδυνο δηλαδή.

  29. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 13/01/2011 13:05:13

    Το άρθρο υποστηρίζει ότι αν κι άλλοι δήμαρχοι-περιφεριάρχες ακολουθήσουν το παράδειγμα του Γκλέζου τότε το κράτος θα αναγκαστεί να χρηματοδοτήσει τις εταιρίες. Βασικά το θεωρώ απίθανο να γίνει κάτι τέτοιο με το Μνημόνιο παρών.Γιατί είναι πολλά τα λεφτά που απαιτούνται.
    Απ΄την άλλη και να συμβεί κάτι τέτοιο δε το βρίσκω λάθος αφού για αυτό το λόγω πληρώνω κάθε χρόνο τέλη κυκλοφορίας και φόρους.Επιτέλους να πιάσουν τόπο και να απολαμβάνω πραγματικές υπηρεσίες για τα λεφτά που δίνω.
    Όσο αφορά τη Βέρμαχτ των Μπετατσίδων που έχουν καταλάβει τη χώρα με την υποστήριξη του πασοκ και την συνδρομή της ΝΔ αυτό είναι στο χέρι των πολιτικών να το λύσουν και να ξεπλύνουν την βρώμα από πάνω τους.Ο κόσμος προτιμά γραφικά άτομα σαν το Γκλέτσο παρά πολιτικά ρεμάλια υποταγμένα στα πράσινα κανάλια ή συγχορευτές Καραγκούνας .
    Το θέμα αφορά πρωτίστως τη Βουλή και πρέπει να τεθεί σε επίπεδο αξιολόγησης του πολιτικού επιπέδου και διαφάνειας στη χώρα και όχι να αναλωνόμαστε σε θεατρινισμούς έξω από τα αστυνομικά τμήματα ,φωτογραφίες πάνω στα τρακτέρ και συνεντεύξεις στα τηλεπαράθυρα.

  30. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/01/2011 13:25:26

    Έχει δικαίωμα στη ριζοσπαστικοποίηση.
    Είναι και μπερδεμένος.
    Μετά από τα χθεσινά γεγονότα, θα απαντούσε ως έμπειρος σώουμαν, ή ως "ανταρτοδήμαρχος" στην παρακάτω συνέντευξη τέλος Νοεμβρίου 2010?

    ... Οσο για το μνημόνιο, μπορεί να ακουστεί παράξενο, περίεργο, δεν ξέρω, αν δεν υπήρχε όμως το μνημόνιο θα αντιμετωπίζαμε μια μεσοβέζικη κατάσταση. Ειλικρινά πιστεύω ότι δεν θα μπορούσαμε να επιβιώσουμε ως χώρα. Τώρα πρέπει να δουλέψουμε. Δεν μπορούμε πια να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας».
    - Διακρίνω μια φιλοκυβερνητική διάθεση. Κάνω λάθος;
    «Δεν είμαι φιλοκυβερνητικός! Είμαι απλά φιλέλλην!».
    - Ποια είναι η γνώμη σας για τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου;
    «Το ίδιο καλή με αυτή που έχω και για τον κ. Αντώνη Σαμαρά. Είναι δυο άνθρωποι με ήθος, μυαλό, καλές προθέσεις. Ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί σκληρά έχοντας καθημερινά να αντιμετωπίσει χιλιάδες αντιξοότητες. Παλεύει... Ενιωσα μεγάλη ικανοποίηση όταν λίγες μόνο ημέρες πριν διάβασα την κριτικήτων “Financial Τimes” γύρω από το πρόσωπο του έλληνα Πρωθυπουργού. Τον χαρακτήριζαν τολμηρό ηγέτη που κάνει προσπάθειες για τη μεταρρύθμιση του συστήματος».

    www . tovima . gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=368591&dt=21/11/2010#ixzz1AoEEUZHw

  31. Brain avatar
    Brain 13/01/2011 13:27:34

    Εχω την αίσθηση ότι έχουμε χάσει λίγο τη μπάλα.
    Ένας λέει: βλαχοδήμαρχος,
    άλλος λέει: lifestyle,
    ένας άλλος οτι χάνουμε το δάσος,
    καποιος άλλος λέει: είναι μιντιακό κατσκεύασμα.
    Ρε σείς έλεος!
    Ο Γκλέτσος είναι πλέον ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ δήμαρχος.
    Ο κόσμος της περιοχής τον ψήφισε δημοκρατικά, όπως ψηφίζει τον Πάγκαλο, τον Ψωμιάδη, τον Αρη, το Βουλγαράκη, τον Παναγιωτόπουλο, το ΓΑΠ, τη Ντόρα (φτου κύριε το στόματι μου) και ενα σωρό άλλους.
    Τι μας ενοχλεί τελικά. Που τον ψήφισε ο κόσμος και έγινες Δήμαρχος? Που προέρχεται από τον καλλιτεχνικό χώρο? Που είναι μέλος του ΚΚΕ?
    Δεν καταλαβαίνω αυτό το ρατσισμό, τον επαγγελματικό!
    Δηλαδή ποιοί έχουν το δικαίωμα αν είναι δημόσια πρόσωπα στο χώρο της πολιτικής?
    Ποιοι έχουν το δικαίωμα να βαζουν υποψηφίοι και να εκλέγονται?
    Μόνο αν είσαι δικηγόρος, γιατρός, πολιτικός μηχανικός ή δημοσιογράφος, δηλαδή αν κατέχεις κάποιο από τα θεωρητικά "σοβαρά" επαγγέλματα ή τίτλους σπουδών, μπορείς να είσαι πολιτικός?
    Ο τύπος αυτός έκανε πράξη οτι λέμε πως θα θέλαμε να κάνουμε και εμείς που κινούμαστε καθημερινά στους δρόμους και πληρώνουμε ενα σκασμό λεφτά για να πάμε στις δουλειές μας.
    Πρίν μερικές ημέρες ο Φαήλος είπε πράγματα που όλοι μας λέμε στον κοινωνικό μας περίγυρο και καλά έκανε.
    Τα μίντια έπεσαν να τον ξεσκίσουν και να ξεσκίσουν και το antinews μαζί.
    Στ αλήθεια το ίδιο πράγμα δε συνέβη και στις δυο περιπτώσεις.
    Δυο διαφορετικοί άνθρωποι είπαν και έκαναν αυτό που όλοι έχουμε μέσα στο μυαλό μας και δεν το έχουμε εμείς κάνει.
    Μας ενοχλεί τώρα ο Γκλέτσος, επειδή είναι ένα "μιντιακό κατασκεύασμα" -όπως λένε κάποιοι-.
    Γιατί δε λέγαμε τότε τα ίδια και εμεις για το Φαήλο, επειδή είναι δικός μας εδώ μέσα και μας αρέσουν αυτά που λέει και γράφει?
    Να λέμε τα συκα-συκα και τη σκάφη -σκάφη, λέω εγώ.
    Και επίσης αν ο δήμαρχος Στυλίδας είναι "μιντιακό κατασκεύασμα", ο φίλος μας εδω τι θα ήταν αν δεν υπήρχε το antinews?
    Είναι κι αυτός "ιντερνετικό κατασκεύασμα" μήπως?
    Ελεος παιδιά!!!
    Καλά έκανε λοιπόν, ο Γκλέτσος κατ΄εμέ και έριξε τις μπάρες του όποιου, όπως και άγια έκανε ο Φαήλος και είπε τα πράγματα με το όνομα τους.
    Και σε καμιά περίπτωση δε βάζω τους δυο αυτούς ανθρώπους στο ίδιο σακί. Και για να προλάβω μερικούς, δεξιός του κερατά είμαι και σαμαρικός θα είμαι πάντα.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Brain 13/01/2011 13:40:19

      Από τα παραπάνω που διάβασα δεν πρέπει να είναι μέλος του ΚΚΕ, έχει διαχωρίσει τη θέση του, και αν υπήρξε, μάλλον από σπόντα θα έγινε.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ Brain 13/01/2011 23:43:30

      μπράβο. τα έχουμε κάνει μαντάρα, ο Γκλέτσος μιά χαρά το έκανε. εκμεταλλεύτηκε και το όνομά του κι έγινε πρωτοσέλιδο. αν ήταν κανένας δεξιός ή αριστερός άγνωστος δήμαρχος, μυρωδιά δε θα είχε πάρει κανείς.

  32. ataktos avatar
    ataktos 13/01/2011 13:41:22

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΕΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ.

    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΞΗΣΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΕΚΛΟΓΩΝ.ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΟΛΠΟ.

  33. Γιώργος avatar
    Γιώργος 13/01/2011 13:50:09

    Ποιό είναι το κεντρικό αίτημα του κινήματος των διοδίων;
    Για μένα το σωστό αίτημα θα ήταν η μη είσπραξη των τελών των διοδίων από τους εργολάβους εωσότου ολοκληρώσουν το έργο της κατασκευής των εθνικών οδών, καθώς και η μείωση των τελών σε λογικά επίπεδα.
    Με την παρούσα κατάσταση οι εργολάβοι δεν έχουν κανένα κίνητρο να επιταχύνουν την κατασκευή του έργου που έχουν αναλάβει αφού ήδη εισπράττουν τα τέλη. Ενδεχομένως, να έχουν κίνητρο να κωλυσιεργούν.

  34. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 13/01/2011 14:01:08

    Ο δήμαρχος Στυλίδας υπερασπίστηκε - έστω και όρους τηλεοπτικού σόου -
    το αυτονόητο. Εξοργιστική είναι η αδιαφορία, η σιωπή και η "απουσία" των άλλων αιρετών αρχόντων στα πιεστικά αυτά καθημερινά ζητήματα που ταλανίζουν τους πολίτες, τους οποίους υποτίθεται ότι εκπροσωπούν.

  35. PASKITIS avatar
    PASKITIS 13/01/2011 14:10:54

    οταν ο κακλαμανης μαζευε τις καρεκλες με τις καμερες ηταν επανασταση?
    οταν στο μαρουσι ο δημαρχος εβαλε σε ολους τους δρομους πετρα και την κατασκευη την εκανε η γυναικα του ηταν σωστο.και αυτος ξηλωσε ολους τους δρομους στην πραγματικοτητα
    οταν ο κασιδοκωστας εκανε τσαλιμια με μπουλντοζες κακος αυτος η καλος?
    στο ελληνικο οταν ανοιξαν τις παραλιες κακος και αυτος?
    στο φιναλε αν δεν σεβομαστε την προσωπικοτητα γκλετσου σεβομαστε το λαο της στυλιδας.αυτος αποφασιζει
    να θυμισω αλλα ατομα της βουλης σουργελα ...τσοκλη,κουντουρα,αστυνομος θεοχαρης,ψαριανος,καιλη,ραπτη, κλπ
    αυτοι τι ειναι δηλαδη?σοβαροι και χρησιμοι?

  36. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 13/01/2011 16:58:29

    Μου κάνει εντύπωση, που ο Γκλέτσος, που στηρίχτηκε από την ΝΔ άν και ΚΚΕ, δεν ευτύχησε να δεί ακόμα, σχόλιο της ΝΔ για την πράξη του.
    Και διερωτώμαι, για πόσο καιρό θα παριστάνει, γενικώς, την στρουθοκάμηλο η ΝΔ; Έχουμε και το προηγούμενο "ηχηρής σιωπής" του ΚΚ του Μικρού (τώρα που το σκέφτομαι και της "ηχηρής σιωπής" του ΚΚ του Μεγάλου, τις ατέλειωτες μέρες στο Παρίσι). Ποιόν ωφελεί η τόση αδράνεια;

    • Misha avatar
      Misha @ ΠΗΛΕΑΣ 13/01/2011 17:03:07

      Πηλέα , μυαλό έχεις. Σκέψου συνυπολογίζοντας το τεράστιο χρέος της ΝΔ στις τράπεζες και τις λέοντειες υπερ εργολάβων συμβάσεις που υπέγραψε ο Γεώργιος ο Σ, ο Κωφός.

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Misha 13/01/2011 17:32:23

        Αυτά σκέφτομαι και ιδρώνω. Και απογοητεύομαι γιατί ο χρόνος, που δίνει, πάντα, η κοινωνία σε κάποιον αντικειμενικά αμέτοχο στις ατασθαλίες των προκατόχων του, για να αποφασίσει αν θα συνταχθεί μαζί τους ή θα τις αποκυρήξει δεν είναι ποτέ πολύς. Και η ΝΔ του Αντώνη δείχνει, ήδη, ένοχη απραξία, ενώ εξαντλούνται οι προθεσμίες.

  37. ανωνυμ avatar
    ανωνυμ 13/01/2011 17:25:21

    ""
    Έτσι, ύστερα απ’ ότι έγινε θα πάει ο κατασκευαστής και θα πει: Θέλετε δρόμο να μην πληρώνετε; Πάρτε όσα σας δίνουμε και αφήστε μας να φτιάξουμε δρόμο.
    ""
    δεν βγαίνει νόημα στο σκεπτικό σου.
    μάλλον πρέπει να γίνει κάποια ανάλυση/επεξεργασία των παραπάνω
    και γρήγορα προς αποφυγή παρεξηγήσεως

  38. Mind Trap avatar
    Mind Trap 13/01/2011 18:05:16

    Κάποιοι φαίνεται ότι έχουν χορηγούς και επανέρχονται ξανά και ξανά στο Γκλέτσο. Δε το λέω για το παρόν άρθρο όσο για τα παραδοσιακά media που αναμασάνε συνέχεια την κίνηση του Γκλέτσου.
    Το είπαμε αυτό.....καλά έκανε και γκρέμισε τις μπάρες!!
    Από την άλλη όμως δε γκρέμισε δα και τα προβλήματα όλα της κοινωνίας για να γίνεται τόσο τζερτζελές γύρω από το όνομά του.
    Και το λέω αυτό γιατί η τόση διόγκωση γύρω από τον Γκλέτσο πλέον λειτουργεί εκ του πονηρού.
    Στην απαξίωση της κίνησής του, στην υποβάθμιση της προσωπικότητάς του (είναι και λίγο οξύθυμος οπότε πριμένουν το λάθος) και τέλος ελπίζουν στο να κουράσουν τον τηλεθεατή ή ακροατή γι'αυτό το θέμα, οπότε να επέλθει η γνωστή Νιρβάνα-απραξία του πολίτη (κατά το γνωστό σλόγκαν "πρώτα ο πολίτης".. θα πληρώσει τη νύφη).
    Τα media παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον βομβαρδισμό συγκεκριμένων ειδήσεων σαν μέσο για την υποβάθμιση πράξεων ή εννοιών.
    Εξ' άλλου η οροφή της κοινωνίας μας δεν είναι λίγες μπάρες.

  39. vel avatar
    vel 13/01/2011 18:32:16

    www.enet.gr
    "....Αντιμέτωπος με κριτική και από βουλευτές του κόμματός του βρέθηκε ο υφυπουργός Υποδομών Γ. Μαγκριώτης, που μιλώντας στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας του Κοινοβουλίου αναγνώρισε πως υπάρχουν αδικίες στα διόδια των υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμων...."
    ρε τον Γκλέτσο... και κάρτες πήρε και αναστάτωση προκάλεσε και ρουφιάνους δημοσιογράφους εξέθεσε και οι"καναπέδες" του κάνουν σκληρή κριτική!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ vel 14/01/2011 00:34:32

      τι ξέρει από αδικίες ο Μαγκριώτης. Δες τι ήταν, τι είναι. Κάντον γκουγκλ.

  40. Maximilien avatar
    Maximilien 13/01/2011 18:42:41

    Τόσα άρθρα καπάκι και όλα για το Γκλέτσο! Τιμή του δηλαδή! Αλλά κύριοι όποιος δεν σηκώνει τον κ@@ο του από τη πολυθρόνα δεν δικαιούται να μιλάει για κινήματα και αντιμνημονιακή αντίσταση. Και η ΝΔ είναι ανίκανη αλλά και απρόθυμη να δείξει έστω και για τα μάτια του κόσμου αλληλεγγύη στους χειμαζόμενους πολίτες. Κόμμα των συμβάσεων και των εργολάβων και τώρα "ξεπληρώνουν" μαζί με την πασόκικη χολέρα τα γραμμάτιά τους.

  41. vel avatar
    vel 13/01/2011 18:49:37

    Mind Trap
    το θέμα επανέρχεται γιατί ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι δεν υπάρχουν πουθενά στον χάρτη.. έχουν αφήσει τον κοσμάκη άλλη μια φορά μόνο του..
    αν και τώρα θα δείς σωρό τους πολιτικάντηδες στο ρόλο του ΑΓ για λίγα ψηφουλάκια!

  42. Θεωρείο avatar
    Θεωρείο 13/01/2011 18:50:57

    Ακόμα με τον Γκλέτσο ασχολείστε και αυτό δείχνει ότι επραξε κατ' αρχήν, σωστά.
    Τον άκουσα σε μερικές συνεντεύξεις, πριν και μετά το show. Προφανώς δεν ξέρει ακριβώς τι έχει κάνει, ούτε το καλοσκέφτηκε. Αφουγκράστηκε την αδικία που είχαν υποστεί οι πολίτες που τον ψήφισαν και μεσ' το αγροικοειδές θυμικό του, έκανε ό,τι θα έκανε ο ήρωας που έχει υποκριθεί στη δουλειά του. Λέει: "Γ...ώ τα υπουργεία μου, θα τα γκρεμίσω όλα!" Ακολουθεί το αίσθημα των συμπολιτών του. Αυτούς αντιπροσωπεύει, τους έχει υποσχεθεί μαχητικότητα, δεν γνωρίζει από νομικίστικα τερτίπια, δεν ρωτάει ή δεν νοιάζεται για τις νομικές συνέπειες, αρπάει τη μπουλντόζα και ορμάει. Λέει, "αφού έχουμε δίκιο, δεν με νοιάζει τι λένε οι συμβάσεις, ο νόμος, αν είναι αισχρός και ψηφισμένος από τουμπεκιασμένους υποτελείς βουλευτές, θα πάρουμε αυτά που μας ανήκουν και είναι δίκαια. Ας ψάξουν Αυτοί να βρούνε πως θα διορθώσουν την αδικία με νομικίστικο τρόπο." Και τελικά αυτό έγινε!
    Υποσχέθηκε "μαχητικότητα", το τήρησε.
    Αλοίμονο σ' αυτούς που υπόσχονται και δεν έχουν σκοπό να τα τηρήσουν!
    Είμαι σίγουρος ότι όποιος κι αν ήταν στη θέση του, οι συμπολίτες του θα συμπεριφέρονταν με τον ίδιο τρόπο, ίσως λόγω της γνωστής του εικόνας υπήρχε περισσότερος ενθουσιασμός. Δεν ήταν η εικόνα του, όμως το κλειδί, ήταν ότι ανταποκρίθηκε στα δίκαια αιτήματα των συμπολιτών του.
    Θα μπορούσε να έχει καλύτερο πολιτικό λόγο, πάντως ανταποκρίνεται στην ουσία. Δεν μας λείπουν αυτοί που έχουν "λόγο", αλλά αυτοί που "πράττουν" και αγωνίζονται βάζοντας μπροστά το δικό τους στήθος. Μπήκε στο κρατητήριο, χαλαρός και "σταρχ@@δάτος". Κόλωσε; Τίμησε τα παντελόνια του;
    Πήρε το φόβο από τους πολίτες και τον σήκωσε στις πλάτες του. Ας το κάνει ο αρθρογράφος και όσοι τον λοιδωρούν απ' τον καναπέ τους.
    Να προβλέψω και το αύριο.
    Αν σκύψει και γλύψει το σύστημα και κάνει πίσω χωρίς να αφουγκραστεί πάλι τους συμπολίτες του, οι ίδιοι αυτοί που τον επευφημούσαν και ζητωκραύγαζαν, οι ίδιοι θα τον καρπαζώσουν και θα τον κλωτσήσουν στα πισινά. Τώρα που ξεκίνησε πρέπει να συνεχίσει με το ίδιο στυλ.
    Εδώ είμαστε και θα δούμε, άλλωστε. Το είπε και ο Λένιν: «η ειρωνεία και η υπομονή είναι οι κύριες αρετές του επαναστάτη».

    • Ρομπέν το Γκαρσόν avatar
      Ρομπέν το Γκαρσόν @ Θεωρείο 13/01/2011 19:19:27

      Ο Γκλέτσος είναι ερασιτέχνης καραγκιόζης σε σχέση με τον μεγάλο διδάξαντα Πανίκα Ψωμιάδη. Εκτος και αν πάρει και αυτός κανένα άλογο και αρχίζει να κόβει βόλτες στην εθνική οδό.
      Τον μόνο που έπληξε ο Τσέ της Πελασγίας είναι η εικόνα του Πανίκα. Τώρα ο ζορό της ξεσσαλονίκης ψάχνει πως να ανταποδώσει. Προβλέπω μεγάλες πλάκες στο μέλλον. Θα γελάμε μέχρι σκασμού με τους παλιάτσους που μπλέξαμε.

  43. vel avatar
    vel 13/01/2011 18:54:29

    σε τελική ανάλυση ο ΑΠ είναι συνεπέστατος με την διαδρομή του και τις δεσμεύσεις του διαχρονικά:
    “… κατάργησα για σένα ΣΤΑΘΜΟΥΣ και ΣΥΝΟΡΑ..
    τι πρέπει και δεν πρέπει στιγμή δεν σκέφτηκα ..
    σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα κι ας είναι να περάσω 40 κύματα ..κλπ”
    ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΟς!!!!
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HkUys5wFOck

  44. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 13/01/2011 21:03:11

    Αυτό που υποσχέθηκε στους πολίτες ψηφοφόρους προεκλογικά, τήρησε μετεκλογικά και άμεσα. Όσοι νομίζουν ότι θέλουν πολιτικούς που τους υπόσχονται προεκλογικά πολλά λεφτά και μετεκλογικά τους παίρνουν και τα παντελόνια ας μην τον ψηφίσουν την επόμενη φορά. Το γεγονός ότι από τους πολλούς ντιντίδες που συναντάμε παντού έχει αμβλυνθεί ο ανδρισμός που διέθεταν οι Έλληνες αρκετά μετά τον πόλεμο. Το είπε και το έκανε. Μπράβο του.

  45. Τάκης avatar
    Τάκης 13/01/2011 21:09:32

    Διέκρινα κανά δυο τρεις να κόπτονται κατά του Γκλέτσου για τη συγκεκριμένη ενέργεια. Κάθε άποψη σεβαστή, καλό θα ήταν όμως όσοι με κάποιο τρόπο τα παίρνουν από τον Μπόμπολα να σηκώσουν το χέρι. Ίσως να βοηθούσε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Τάκης 13/01/2011 23:50:53

      APOSTOLOS GLETSOS , TO APOLYTO ARSENIKO PROTYPO | Facebook
      - [ Μετάφραση αυτής της σελίδας ]
      Sign UpAPOSTOLOS GLETSOS , TO APOLYTO ARSENIKO PROTYPO is on FacebookSign up for Facebook to connect with APOSTOLOS GLETSOS , TO APOLYTO ARSENIKO PROTYPO. ...
      www.facebook.com/group.php?.

      • Kasut avatar
        Kasut @ Strange Attractor 14/01/2011 03:44:12

        Ειπαμε κουλτουριαρη μου, εφαγες τον Γκονταρ με το κουταλι και καθε μεσημερι εισαι για τσαι με την Μαρινα Λαμπρακη Πλακα.

  46. φωτεινη avatar
    φωτεινη 13/01/2011 21:48:44

    εξοχος θεωρειο.πηρε το φοβο στις πλατες του...

  47. zame avatar
    zame 13/01/2011 23:38:06

    επιδει αυτο .. "με σχέδιο, προοπτική και διάταξη μάχης"ειναι ακομα στο "ΨΑΞΙΜΟ".. και ενω η ΑΝΟΧΗ εχει πιασει ΤΑΒΑΝΙ.....ε...αμαν πια.

  48. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/01/2011 00:25:14

    Εγώ δεν ξέρω τον κύριο αυτό, δεν βλέπω τηλεόραση.

    Ξέρω ότι τις συμβάσεις παραχώρησης της διαπραγματεύτηκε το ΥΠΕΧΩΔΕ με τους εγολάβους. Λέτε το ΥΠΕΧΩΔΕ να παζάρεψε ότι του είπαν οι εργολάβοι ή οι τράπεζες; Ποιός είχε το πάνω χέρι στην διαπραγμάτευση; Αλλά αυτό, ακόμα κι αν λαδώθηκαν οι άντες στο ΥΠΕΧΩΔΕ, δεν με ζορίζει.

    Αυτό που με ζορίζει είναι ότι καμμία σύμβαση παραχώρησης, κανέναν έργο δεν έχει "έλεγχο από αυτόν που πληρώνει τον λογαριασμό" και αυτός είμαι εγώ. Και μην μου πείτε ότι ο τάδε βουλευτής τον ήλεγξε για μένα, γιατί θέλω το όνομά του και θα σας ενημερώσω για τα πόθεν έσχες του.

    Γιάννης κερνά, Γιάννης πίνει και πληρώνουμε όλοι εμείς. Ζούμε σε περίοδο απόλυτου εξανδραποδισμού. Δεν είναι τυχαίο. Το ανεχόμαστε.

    Πόσοι από εδώ έχουν άποψη εάν η τροποποίηση της σύμβασης Μάνου από τον Λαλιώτη, για το αεροδρόμιο ήταν προς όφελος ή σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου; Δεν έχουμε επιλογή να πετάξουμε από άλλο αεροδρόμιο. Μονοπώλιο είναι. Έχουμε επιλογή να αρχίσουμε να ζητάμε Δημοκρατία παντού, και στα έργα. Και επειδή γελάνε με τέτοις βλακείες, ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ και αντιδράει.

    Ο Γκλέτσος είναι τυχαίος. Η ΝΔ φυσικά ΔΕΝ μπορεί να φανεί ούτε για κλάσμα του δευτερολέπτου ότι συναινεί με τέτοια παλαβά, ωστόσο εγώ, ΔΕΝ είμαι υποψήφιος για τίποτα και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Κι αν μπορεσω να κόψω το ρεύμα μου, θα το κάνω και αυτό. Και θα παροτρύνω όποιον μπορεί να κάνει το ίδιο. (Και τον ΦΜΚ, αν πάει στο χωριό του). Θα αναγκαστούν να δείξουν το πραγματικό τους πρόσωπο.

    • vel avatar
      vel @ archaeopteryx 14/01/2011 00:30:08

      αν και άργησες.. ΣΩΣΤΟΣ!!!

    • factorx avatar
      factorx @ archaeopteryx 14/01/2011 02:59:09

      Αν κόψεις το ρεύμα πως θα σχολιάζεις;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ factorx 14/01/2011 09:05:59

        Κάποια στιγμή, η αντίσταση υπερβαίνει τα σχόλια (ή τα σχόλια εμποδίζουν την αντίσταση). Θα μου πεις σχολιάζοντας ανοίγω τα χαρτιά μου... Έεεε... μέρος του τιμήματος.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ factorx 14/01/2011 09:13:23

        άσε που με 100-120 χοντρική τιμή στο ρεύμα, και την ΔΕΗ σαν εκβιαστικό φοροεισπραχτικό μηχανισμό, θα συμφέρει να είμαι σε υποτυπώδη ιδιοπαραγωγή (που θα γίνει παράνομη) αλλά εκτός συστήματος... Έρχονται περίεργοι καιροί, φοβάμαι... Και μακάρι να κάνω λάθος.

        • Asterix avatar
          Asterix @ archaeopteryx 14/01/2011 11:10:49

          Δυστυχώς, δεν κάνεις λάθος. Έρχοναι όντως περίεργοι καιροί.

  49. zame avatar
    zame 14/01/2011 01:02:54

    οχι μονον
    .ΤΙΠΟΤΑ στο ΔΗΜΟΣΙΟ δεν εχει ΕΛΕΓΧΟ απο ΑΥΤΟΝ που ΠΛΗΡΩΝΕΙ.
    αλλα αλιμονο & σε αυτον που τολμισει να ζητησει" λογαριασμο"

  50. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 14/01/2011 13:19:15

    ...«η ανυπομονησία είναι η κύρια πηγή του οπορτουνισμού» (Tρότσκι)...
    Αυτό στα Γιντις πρέπει να το είπε μέσα από το Γερμανικό θωρακισμένο τραίνο

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.