02/10/2008 12:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν η πολιτική πηδάει από το μπαλκόνι

Είκοσι λεπτά κράτησε τελικά η πολυαναμενόμενη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου. Ο κ. Καραμανλής μίλησε για την οικονομία και ζήτησε από τους υπουργούς του να ...ανασκουμπωθούν. «Δουλειά, δουλειά, δουλειά» μας λένε ότι είπε.

Θα δούμε και στη συνέχεια. Προς το παρόν όμως όλα αυτά θυμίζουν πολιτική αυτοκτονία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. SIOL avatar
    SIOL 02/10/2008 13:11:09

    Τρίτη μέρα που ο Θοδωρής είναι σε άδεια... Να δούμε αύριο τι λόγο θα βρουν για να βγει πάλι ο Καραμανλής. Πάντως λειτουργεί ... όσο δεν βγαίνει ο Ρουσόπουλος κανείς δεν θυμάται την Μάρα και τον Εφραίμ.

  2. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 02/10/2008 13:16:17

    Είχα ένα φούσκωμα το πρωί που νόμιζα ότι ήμουν έγκυος. Τελικά ήταν ανεμογκάστρι. :D :D :P 8)
    .
    .

  3. http://neoinileias.blogspot.com avatar
    http://neoinileias.blogspot.com 02/10/2008 13:18:05

    Σκέψου διαφορετικά, ψάχνουμε κοινή λύση για τα προβλήματα του τόπου. Αυτό φαίνεται να είναι το μήνυμα που στέλνει προς πάσα κατεύθυνση ο πρωθυπουργός της χώρας κ.K. Καραμανλής μετά την σημερινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.

  4. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 02/10/2008 13:20:48

    "Ψάχνουμε κοινή λύση για τα προβλήματα του τόπου" αλλά τα οικόπεδα δικά μας.

  5. jkr avatar
    jkr 02/10/2008 13:30:17

    Να ρωτήσω κάτι;

    Όλα τα blogs είχαν την ίδια κατεύθυνση χθες για πρόωρες εκλογές άμεσα. Μέχρι και ότι οι σύμβουλοι υπουργείων τα μαζεύουν γράφτηκε!

    Λοιπόν, δύο τινά συμβαίνουν:

    α) είναι φερέφωνα και γράφουν εναρμονισμένα ή
    β) έχουν τις ίδιες αναξιόπιστες πηγές.

    Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: μία παραφιλολογία με αδιόρατους (;) σκοπούς, ιδίως εν μέσω της απεργίας.

  6. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 02/10/2008 13:31:30

    Τώρα που το δολάριο έχει πετάξει στα ύψη να δούμε πως ο ΚΚ θα δικαιολογήσει την αυξήσει του πετρελαίου .Άρε πλάκα που θα έχει .

  7. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 02/10/2008 13:35:07

    Λέτε γ αυτό εστιάστηκε στο «διάγγελμα του» στην κοινωνική υποστήριξη .Σε λίγο θα μας εμφανισθεί και ως Robin Houd –άρε Παπακωστα σου έφαγε το ψωμί .

  8. hoq avatar
    hoq 02/10/2008 13:44:06

    Κάποιοι θέλουν να πείσουν ότι ο Καρμανλής δεν φταίει για κανένεα σκάνδαλο. Αυτό και αν είναι οργανωμένο ... Ο Ρουσόπουλος διέταζε τους πάντες για να προχωρούν οι ανταλλαγές και οτιδήποτε άλλο όπως ήθελε και όλοι υπάκουγαν τον Ρουσόπουλο και όχι τον Καραμανλή. Η εξαίρεση λοιπόν στον κανόνα: το ψάρι βρωμάει από τον λαιμό ...

  9. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/10/2008 13:48:54

    Αν ειπε το «Δουλειά, δουλειά, δουλειά»
    μου θυμιζει κατι πανασχετους προπονητες στα νιατα μου, οι οποιοι μας ελεγαν στο ταιμ αουτ.. " παμε γερα, παμε γερα" !! χαχααα φοβερες εντολες ! με στρατηγηκη/σχεδιο και οραμα για τη νικη.

    Μπαι δε γουει, για να ψηφισουμε ΓΑΠ πρεπει να πιουμε το χασισι που μας ειπε να καλλιεργησουμε στις γλαστρες μας?

    ΠΠ

  10. Factorx avatar
    Factorx 02/10/2008 13:49:30

    @jkr: Δεν γνωρίζω για τα άλλα μπλογκς, αλλά εμείς αναλαμβάνουμε την ευθύνη γι αυτά που γράψαμε. ΟΙ πληροφορίες μας ήταν ακριβείς (δες και τους τίτλους των κυβερνητικών εφημερίδων χθες). Το μαξίμου επιχείρησε να επιβάλει εκλογες πραξικοπηματικά αλλά αντέδρασαν οι άλλοι που βλέπουν καταστροφη αν πάνε έτσι σε εκλογές. Υπάρχει βεβαίως και θέμα βλακείας, πλέον

  11. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 02/10/2008 13:53:39

    Δίπορτε σου είπε να καλλιεργήσεις χασίσι ντε καλά και σώνει είτε πίνεις είτε δεν πίνεις?
    Ε τότε μιλάμε για χουντικότερο της χούντας, να τον μαυρίσουμε πατόκορφα

  12. jkr avatar
    jkr 02/10/2008 13:56:50

    οκ.ευχαριστώ.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 02/10/2008 14:06:04

    "Είναι σφάλμα να πιστεύουμε ότι η κριτική είναι παρούσα για να έχει δίκιο. Υπάρχει για να συζητάει. Όπου δεν μπορεί να γίνει συζήτηση, δεν μπορεί να διαμορφωθεί καμία άποψη που να έχει αξία."

    Βίλχελμ Φούρτβενγκλερ

    ΠΠ

  14. aris avatar
    aris 02/10/2008 14:08:28

    μάλλον τσιμπήσατε ομαδικώς φάκτορα...αν όχι εσείς, οι πηγές σας

  15. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 02/10/2008 14:12:54

    ΠΠ σωστά, υπάρχουν όμως είδη και είδη κριτικής πάνω στα οποία πολύ σωστά επισημαίνεις οτι μπορεί να γίνει εποικοδομητική συζήτηση. Τόσα πράγματα μπορεί να προσάψει κανείς στον ΓΑΠ, επί του συγκεκριμένου δεν υπάρχει σοβαρός λόγος. Δεν τον μειώνει αυτό που είχε προτείνει, άλλα πράγματα τον μειώνουν.

  16. Factorx avatar
    Factorx 02/10/2008 14:50:47

    @Aris: Μήπως έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγηματα; Δουλειά μας είναι να μεταφέρουμε τις ειδήσεις. Και ειδήσέις ειναι και οι διαρροές και το κλίμα που επικρατεί - και πολλες φορές αυτά. Κι αν δει το ...υπεύθυνο κομμάτι (http://www.antinews.gr/?p=3681) θα δεις οτι είμαστε επιφυλακτικοί. Λέμε "τι παίζεται" και οχι τι θα γίνει

  17. valia-zahar avatar
    valia-zahar 02/10/2008 15:00:06

    Η Ν.Δ. είναι η μοναδική βιώσιμη εναλλακτική για τη χώρα.
    Μπορεί να είναι κέντρο ο Γιώργος;
    Πχ. Οι θέσεις του στην οικονομία είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΕΣ, δεν ξέρει που πατάει και που βρίσκεται.
    Να μην αποκρατικοποιηθεί η Ολυμπιακή, τα ΕΛΤΑ και ο ΟΣΕ, να μην ενοποιηθούν τα 133 ταμεία σε 13, η κατώτατη σύνταξη να πάει 850 ευρώ, να αυξηθούν οι μισθοί και να γίνουν και άλλες προσλήψεις στο δημόσιο, bla bla bla.
    Και πώς θα χρηματοδοτηθούν αυτά; Πρώτον ΛΕΕΙ θα κτυπήσει τη φοροδιαφυγή (προφανώς όπως και παλιά) και δεύτερον ΛΕΕΙ θα τα πάρει από τους πλούσιους και θα τα δώσει στους φτωχούς.
    Φαίνεται μάλιστα ότι το ΠΗΓΑΔΙ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ. Άκου μπαρούφα, λέει πχ. ότι θα ΑΥΞΗΣΕΙ τις επενδύσεις από το εξωτερικό αλλά λίγο μετά ξεχνιέται και λέει ότι θα ΑΥΞΗΣΕΙ και τη φορολογία των μεγάλων επιχειρήσεων.
    Πώς συνδυάζονται αυτά τα δύο ρε μεγάλε, πές το μυστικό και σε μας τους άσχετους να δούμε το φώς μας.
    ΟΧΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ να τον κάνεις πρωθυπουργό θα διαλύσει το σύμπαν.
    Δεν είναι στα καλά του το παιδί!

  18. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 02/10/2008 15:08:03

    valia-zahar -Θα είσαι δίδυμος αδελφούλης του μπούλη .

  19. master of disaster avatar
    master of disaster 02/10/2008 15:19:32

    Μήπως ξέρει κάποιος τι high-score έχει ο χοντρούλης στο Colin MacRay;
    Να καταλάβω δηλαδή για πόση δουλειά μιλάμε.
    Για πόσες πίστες;

  20. nas avatar
    nas 02/10/2008 16:02:12

    tiramola, διάβασα για το αμερικανάκι τον Γιώργο... εντάξει οι δεξιοί τα ίδια έλεγαν και για τον Αντρέα. άντε τώρα να απαντάς σε κάθε στημένο valia-zahar, πως δεν μπορεί ένα κράτος να κάνει κοινωνική πολιτική, εφόσον οι κυβερνήτες το θέλουν, αλλά μπορεί να ταίζει τα golden boys τις γυναίκες τους και τους γκομενους στην Μύκονο... δεν μπορεί ο Γιώργος, ενώ μπορεί να πάει μπροστά η Ελλάδα με την σημερινή κυβέρνηση, που έχει επικεφαλής έναν αραχτό οπαδό του ωχαδερφισμού που διοικεί με αντιπρόσωπους ανθρώπους που έστησαν κομπίνα με καλόγερους, αμόρφωτους -διαβάσατε ή ακούσατε τα πιστεύω του Εφραιμ- αγύρτες και άπιστους.... Δεν είμαι θεός... ίσως να είναι όλα όσα του καταλογίζονται του Γιώργου. Ίσως να είμαι εγώ και κάποιοι άλλοι κολλημένοι με τον άνθρωπο. Πλην όμως υπάχρουν και κάποια δεδομε΄να βρε αδελφέ... δηλαδή κάποιες... "αόρατες δυνάμεις" τον κρατούν πρόεδρο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς; Κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες τον ψήφισαν δύο φορές κόντρα στη θέληση των πλούσιων διαπλεκόμενων της πατρίδας μας λάθος έκαναν; Και κάποιοι του κάνουν χάρη ή δεν μπορούν να κρατήσουν άλλο χαμηλά τις δημοσκοπήσεις και του δίνουν μερικούς πόντους πάνω απο το εξυπνοπούλι που μπορεί και κυβερνά με 151 συν τον Τζακ Ντανιελς; ε, ο αγώνας συνεχίζεται λοιπόν. μέχρι να πέσουν...

  21. x avatar
    x 02/10/2008 16:33:17

    ΤΣ..ΤΣ..ΤΣ...

  22. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 02/10/2008 16:49:23

    Nas- αυτοί καιρό έχουν που σάπισαν ,απλά ο λαουτζίκος ακόμα δεν το συνειδητοποίησε ,όταν τα διαπλεκομενα το καταλάβουν θα είναι αργά και τότε άστα να πάει .

  23. aris avatar
    aris 02/10/2008 17:16:34

    έλα ρε συ φάκτορα τσιμπήσατε, αυτό είναι γεγονός
    στο λινκ που δίνεις εκτός από τα παιχνίδια που παίζονται λέτε:
    "Σύμφωνα πάντως με τις δικές μας πληροφορίες, αλλά και εκτιμήσεις, όλα τείνουν προς το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών."
    δεν μιλάμε μόνο για πληροφορίες αλλά και για εκτιμήσεις
    δεν σημαίνει το ένα λάθος πως χάσατε την αξιοπιστία σας, να μιλήσω για μένα μια φορά τη μέρα τουλάχιστον θα περάσω από εδώ για να διαβάσω κάτι αντικειμενικό Δεν αναιρείται αυτό

  24. nas avatar
    nas 02/10/2008 17:18:47

    εντάξει ρε δημοσθενη, ο λαουτζίκος αδερφε, έχει χίλια προβλήματα. κοιτάζει απ' την κλειδαρότρυπα κάποιους να βρίσκονται σε ταρπέζι και να τρώνε το καταπέτασμα κι αυτός μένει στην απέξω... ας μην ακούμε όμως συνέχεια την ίδια κασέτα. Γιωργάκης, αμερικανάκι, Ανάν... Τώρα μιλάνε σοβαρά κάποιοι για τους Κύπριους πως ταχα μου κάτι θα γίνονταν είτε με το σχέδιο έτσι, είτε με το σχέδιο αλλιώς; Ποιά Κύπρο έχουν κατα νού; αυτή που το σχήμα της πλέον είναι σαν... πλυντήριο; που ξεπέρασε και τα Νησιά του Σολομώντα στις οφ σορ; και βγαίνουν οι γκαιμπελίσκοι και μιλάνε;

  25. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 02/10/2008 17:28:47

    προς τι το άγχος?

    Αυτό είναι το πρόβλημα? Αν θα έχουμε προωρες εκλογές, ή αν θα μπορέσουν (που μακάρι να μπορέσουν) οι άρχοντές μας να τα καταφέρουν? Αν νομίζουν ότι θα προλάβουν την κατάρρευση με επικοινωνιακά τερτίπια, είναι γιατί δέν ξέρουν τι είναι οικονομική κατάρρευση.

    Ήδη αυτά που βλέπω σαν νομοσχέδια σωτηρίας και εμπιστοσύνης είναι προς λάθος κατεύθυνση, α λα γκρεκ.

  26. Factorx avatar
    Factorx 02/10/2008 17:35:36

    @Aris.¨οπως ισως θα ξέρεις και απο άλλεες περιπτώσεις δεν εχω προβλημα να πω οτι καναμε λάθος. Προς Θεού. Επιμενω όμως. Ξενυκτησα προχθες για να τις τσεκάρω. Το κλίμα ήταν αυτό και δες και τις χιθεσινές σεφημερίδες. Πιστευω οτι παιχτηκαν πολλά στις ωρες που μεσολάβησαν. και τίποτα δεν αλλαξε ακόμα έτσι;

  27. ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ avatar
    ΧΑΛΚΙΔΙΚΙΩΤΗΣ 02/10/2008 18:42:09

    το Κλιμα το διαμορφωνει παντα η κοινη γνωμη κι οχι οι εφημεριδες, τα καναλια κ.ο.κ Κι αν νομιζετε μερικοι οτι συμβαδιζουν τα καναλια κι ολα τα υπολοιπα αυτη την στιγμη με την κοινη γνωμη .... απλα ειστε βαθια νυχτωμενοι !

    ΘΕΛΕΤΕ καλυτερο παραδειμα ....;;; μεχρι κι ο θοδωρης το καταλαβε !

  28. popolaros avatar
    popolaros 02/10/2008 21:04:18

    Επειδή παρακολουθώ τα περισσότερα blogs, καθώς και τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, το θέμα των πρόωρων, έπαιξε χθές σχεδόν παντού.
    Εντύπωση μου έκανε, ότι ήταν και στις περισσότερες εφημερίδες, κυβερνητικές και μη.
    Οπότε ίσως 'κάηκε', λόγω απώλειας αιφνιδιασμού.

    Μην νομίζετε όμως, ότι δεν θα γίνουν πρόωρες.
    Και θα γίνουν επειδή εξυπηρετούνται τα περισσότερα 'μαγαζά'.

    Τις τελευταίες ημέρες, παίζονται πολλά 'επικοινωνιακά' παιχνίδια, με αποκορύφωμα το απίθανο πρωτοσέλιδο του ΄κουμπάρου΄ για μυστικά δείπνα.

  29. Πάνος avatar
    Πάνος 02/10/2008 21:30:21

    Αν γινόταν σήμερα εκλογές θα έκλειναν όλα τα μμε. Καθώς μόνο τα blogs λειτουργούσαν και θα είχαν την είδηση.
    Η διαρροή της πληροφορίας σημαίνει μόνο ότι κάποιοι, αν όχι όλοι, υπουργοί είναι πανικόβλητοι. Φανταστείτε τον "έμπιστο" Σουφλιά κάθε φορά που κτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο Καραμανλής θα νομίζει ότι γίνονται εκλογές.
    Έτσι λοιπόν οι νεοδημοκράτες ξαναέγιναν κομπλεξικοί και φοβούνται μη γίνουν εκλογές.
    Όταν και αν χάσουν θα λένε ότι έφταιγε η έλλειψη μίας γραμματείας επικοινωνίας ...

  30. potamiotis avatar
    potamiotis 02/10/2008 21:46:05

    Ο ΚΑΡΑΜΝΛΑΚΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΧΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ,ΕΧΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΩΛΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ,ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥ,ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΦΕΥΓΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΥΦΟΣ ΣΚΥΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΒΛΕΜΜΑ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟ,ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ,ΧΑΛΙ ΜΑΥΡΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟ ΦΑΓΑΝΕ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΟΙ ΦΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΜΑΘΗΤΟ ΣΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ...ΕΣΥ ΒΡΕ valia-zaha ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΝΔΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΘΕΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ? ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΩΣ ΩΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Ν ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ.....

  31. tiramola avatar
    tiramola 02/10/2008 23:02:08

    @ valia-zahar
    Συγχαρητηρια που πιστευεις οτι οι διαφοροι καπιταλιστες "επενδυτες" εχουν δικαιωμα να μας παρουν και τα σωβρακα...

  32. tiramola avatar
    tiramola 02/10/2008 23:05:33

    Εχουν αρχισει τα προβοκατορικα ερωτηματα απο τους πατριωτες αντιαμερικανους...
    Απο που θα βρει τα χρηματα?.....
    Απο φοροφυγαδες σαν τους υπουργους!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. tiramola avatar
    tiramola 02/10/2008 23:16:57

    Εν τω μεταξυ η πλακα ειναι οτι εχουν ξεθαψει καποιοι "πατριωτες" το σχεδιο ΑΝΑΝ χωρις κανενας απο δαυτους να θυμαται τι προεβλεπε...