13/10/2009 21:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν η Ντόρα και ο Βαγγέλης ζητούσαν επιτροπή διαχείρισης κρίσεων



Επειδή μερικοί νομίζουν ότι οι κάτοικοι αυτής της χώρας είναι λωτοφάγοι:

 ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 04/04/2007, της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΚΟΡΑΗ

 Μικρή κυβερνητική επιτροπή για τη διαχείριση των κρίσεων προτείνουν Μεϊμαράκης και Ντόρα, με αφορμή την υπόθεση των αμαρτωλών ομολόγων.

 «Η ιδέα είναι του Βαγγέλη δεν είναι κακή», είπε η υπουργός Εξωτερικών. Είναι η πρώτη που μιλά και για «συλλογική ευθύνη», κρατώντας αποστάσεις από άλλους υπουργούς, που μιλούν ή για ανυπαρξία πολιτικής ευθύνης (Τσιτουρίδης, Αλογοσκούφης κ.ά.) ή φωτογραφίζουν μόνον ατομικές (Μεϊμαράκης, Σταύρου κ.ά.).

Η πρόταση για τη συγκρότηση επικοινωνιακής ομάδας αφήνει σαφείς αιχμές κατά του Θόδωρου Ρουσόπουλου και επανέρχεται κάθε φορά που η κυβέρνηση δέχεται πυρά πανταχόθεν. «Κανένα σχόλιο», απάντησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Η ουσία, όμως, είναι ότι:

Συνεργάτες της υπουργού Εξωτερικών έλεγαν στην «Ε» ότι οι δηλώσεις της δεν ήταν αιχμή εις βάρος του Θ. Ρουσόπουλου, αλλά κινήθηκαν στη λογική ότι υπάρχει ανάγκη για έναν καλύτερο πολιτικό σχεδιασμό. «Δεν είναι δυνατόν να πιστεύουν σήμερα πολλοί συνταξιούχοι ότι τα Ταμεία τους έχασαν λεφτά και κινδυνεύουν να μην πάρουν τις συντάξεις», είπε. «Πρέπει να μάθουν όλοι ότι από την πολιτική αυτής της κυβέρνησης τα αποθεματικά των Ταμείων αυξήθηκαν κατά 42%».

Ο υπουργός Άμυνας Β. Μεϊμαράκης επιχείρησε να εξηγήσει χθες ότι με τη δήλωσή του «μακάρι να είχαν αξιοποιηθεί τα στελέχη και όχι αόριστα και γενικά διάφοροι κουμπάροι, φίλοι, συγγενείς και οτιδήποτε άλλο», δεν αναφερόταν στον Σάββα Τσιτουρίδη. «Δεν είναι δυνατόν να προσπαθώ να πείσω σε μια ωριαία εκπομπή ότι δεν υπάρχουν πολιτικές ευθύνες και να βγάζετε συμπέρασμα ότι χρεώνω στον κ. Τσιτουρίδη πολιτικές ευθύνες», τόνισε.

 http://archive.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=04.04.2007,id=77087636

Αυτά γινόντουσαν σε ένα όχι και τόσο μακρινό χρόνο. Το πρόσχημα βεβαίως τότε για την αποδόμηση του Καραμανλή ήταν ο Ρουσόπουλος. Ο οποίος έφυγε τελικά από την κυβέρνηση, αλλά η αποδόμηση συνεχίστηκε, με τον έναν και τον άλλο τρόπο. Όπως συνεχίστηκε και η πολιτική φιλία του Βαγγέλη με τη Ντόρα. Με τα σκαμπανεβάσματά της βεβαίως βεβαίως. Μια έτσι, μια αλλιώς. Και σήμερα τους βλέπουμε πάλι να  υπεραμύνονται των καταστατικών διαδικασιών, αλλά να προσπαθούν ουσιαστικά το ίδιο: Πως δεν θα εκφρασθεί η ετυμηγορία της βάσης. Γιατί εκεί οι πάντες θα κριθούν επι των πεπραγμένων τους και κυρίως για το ποιοι, πως και πότε προκάλεσαν την μόνιμη κρίση στην διακυβέρνηση της ΝΔ

 Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 13/10/2009 21:54:56

    σας τα'λεγα εγώ αλλα δεν με πιστέυατε... memories

    • Πονοκέφαλος avatar
      Πονοκέφαλος @ archaeopteryx 14/10/2009 02:10:53

      Ο Βαγγέλης τα λέει 30 χρόνια τώρα:

      http://www.youtube.com/watch?v=vyaTWvNdM_8

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Πονοκέφαλος 14/10/2009 08:20:02

        χαχαχαχαχαχα

  2. Aris. A avatar
    Aris. A 13/10/2009 22:31:07

    Ο Αβραμόπουλος για να είμαστε δίκαιοι ήταν ο πρώτος που ζήτησε εκλογή από την βάση και τελικά πέρασε η γραμμή του χωρίς στήριξη από τα μέσα ενημέρωσης. Η Ντόρα συνεχίζει να πέφτει σε διαδοχικά λάθη και είναι φανερά αγχωμένοι γιατί ως φαβορί δεν έχει ξεκάθαρο ρεύμα στην κοινωνία.Ηττήθηκε και η αποψή της για εκλογή του προέδρου από το τακτικό συνέδριο και χτύπησε άσχημα ο χθεσινός της αιφνιδιασμός. Αλήθεια γιατί βιάστηκε τόσο πολύ να ανακοινώσει την υποψηφιότητα της και δεν περίμενε σήμερα. Η βραδυνή της εμφάνιση στο ΜΕΓΚΑ ήταν μέτρια έως κακή. Στο ελαφρύ στίμωγμα των δημοσιογράφων δεν έδωσε σαφείς και πειστικές απαντήσεις. Ο χρόνος δουλεύει περισσότερο για τους άλλους υποψηφίους παρά για την ίδια.
    Ο Σαμαράς θα είναι τελικά υποψήφιος ή υπάρχει συμφωνία να συνταχθούν όλοι πίσω από τον Αβραμόπουλο.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ Aris. A 13/10/2009 23:20:41

      Κανείς δε θα αποχωρισει. Την πρωτη Κυριακη θα ειναι ολοι υποψηφιοι, κανεις δε θα πιασει το 50% και ετσι θα παμε στη δευτερη κυριακη με Ντορα, Σαμαρα. Ολοι οι αντιΜΗτσοτακικοι (και ειναι πολλοι) θα στηριξουν Σαμαρα και το αποτελεσμα ειναι εντελως απροβλεπτο.

      • Factorx avatar
        Factorx @ ΓΙΑΝΝΗΣ 13/10/2009 23:25:49

        Δεν νομίζω να γίνει αυτό. ο έκτακτο συνέδριο θα αποφασίσει κάλπες

        • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ @ Factorx 13/10/2009 23:44:57

          Ναι, κι εγω για αποτελεσμα καλπης απο τη βαση μιλαω.

  3. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 13/10/2009 23:03:15

    Αυτό το σενάριο μυστικής συνεργασίας Ντόρας - Μεϊμαράκη δε μου κάθεται και πολύ καλά. Θυμάμαι φυσικά τι γινόταν τη δεκατία του 80 αλλά είχα την εντύπωση ότι ο Μεϊμαράκης αυτονομήθηκε πολιτικά. Εκτός αν έγινε ο κομάντο της Ντόρας.
    Τώρα η συγκρότηση επικοινωνιακής ομάδας που είχε προτείνει μάλλον έπρεπε τελικά να γίνει, αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος,δηλαδή την υπόθεση Ρουσόπουλου. Το μέλλον θα δείξει. Αμα παίζει με Ντόρα, θα εξοργίσει πολύ κόσμο.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Θ. 13/10/2009 23:07:42

      Λαγοι με περταχηλια.

      ΠΠ

  4. Χαζος του χωριου avatar
    Χαζος του χωριου 13/10/2009 23:29:04

    Δυστυχως οι κατοικοι αυτης της χωρας ειναι λωτοφαγοι! Και αυτο ειναι το οπλο της Ντορας και του καθε τυχοδιωκτη....

    Ολα τα αλλα ειναι εκ του περισσου!

  5. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 13/10/2009 23:39:37

    Καλό είναι οι φίλοι σχολιαστές να διαφωτίσουν το θέμα γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον...

    • mpaxalo avatar
      mpaxalo @ Κώστας Θ. 14/10/2009 00:32:49

      Δεν λέει κανείς οτι η Ντόρα και ο Βαγγέλας ταυτίζονται πολιτικά. Συμπλέουν όμως με κοινό παρανομαστή για παράδειγμα δημοσιογράφους όπως ο Κουρτάκης, ο Ράπτης του Πρώτου Θέματος κλπ. Ο Βαγγέλας δεν μπορεί να εκλεγεί αρχηγός και απο τότε που κόπηκε απο τον Καραμανλή λόγω της στάσης του στο θέμα Ρουσόπουλου κ.α προσπαθεί συμπράξει με κάποιον απο τους υποψηφίους ως δεύτερος κλπ.

  6. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 14/10/2009 00:02:08

    «Προσοχή, ακολουθεί πολιτική δυσφήμηση»)

    Μια μέρα ένας ανθοπώλης πήγε να κουρευτεί στον κουρέα της γειτονιάς του.

    Μετά το κούρεμα ρώτησε πόσο οφείλει, και ο κουρέας του είπε "Δεν θέλω χρήματα από εσένα σήμερα, είναι προσφορά του καταστήματος".
    Ο ανθοπώλης έφυγε ευχαριστημένος.
    Οταν ο κουρέας πήγε την άλλη μέρα το πρωι να ανοίξει το μαγαζί του, βρήκε στην πόρτα του ένα σωρό τριαντάφυλλα και μια ευχαριστήρια κάρτα.

    Αργότερα, έρχεται ένας μανάβης για κούρεμα, κι όταν ρώτησε πόσο κάνει, ο κουρέας του είπε "Δεν θέλω χρήματα, είναι προσφορά του καταστήματος".
    Ο μανάβης έφυγε ευχαριστημένος.
    Οταν ο κουρέας πήγε να ανοίξει το μαγαζί του την άλλη μέρα το πρωί, βρήκε στην πόρτα του ένα τελάρο μ' ένα σωρό φρούτα να τον περιμένει.

    Κάποια μέρα ήρθε κι ένας βουλευτής για κούρεμα. Ρώτησε τι οφείλει, ο κουρέας του είπε "Τίποτα - δεν θέλω χρήματα - προσφορά του καταστήματος", κι ο βουλευτής έφυγε ευχαριστημένος.
    Οταν ο κουρέας πήγε την άλλη μέρα ν' ανοίξει το μαγαζί του....

    βρήκε στην πόρτα του...
    ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΚΟΥΡΕΜΑ!!!!!

    ΠΠ

  7. blue nile avatar
    blue nile 14/10/2009 00:31:44

    ...αν η εκλογή πάει στη βάση τότε μόνο η νοθεία μπορεί να σώσει τη Ντόρα...

  8. apostolos34s avatar
    apostolos34s 14/10/2009 03:28:59

    Καλησπέρα. Πριν από οτιδήποτε άλλο να θυμίσω τι έχω γράψει εδώ τρεις εβδομάδες, πριν καν τις εκλογές:
    apostolos34s says:
    21/09/2009 at 6:05 am

    Όσο και να κωλοκτυπιέται η “Αγία Οικογένεια” η Ντόρα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ Πρωθυπουργός. Το πολύ – πολύ να γίνει αρχηγός της ΝΔ για να καεί αλλά Έβερτ. Και ο βασικός λόγος που δεν μπορεί είναι η φύση της ΝΔ. “Καραμανλικό” κόμμα σε ποσοστό 80%. Ομιλώ για τα στελέχη και την οργανωμένη βάση που μισεί θανάσιμα (σ.σ. πιο πολύ και από τους ΠΑΣΟΚους) τους μητσοτακικούς. Το ζήτημα είναι άλλο επομένως. Με ποιους θα παίξει η οικογένεια Καραμανλή. Όποιον και αν βάλει απέναντι στην Ντόρα, αυτός θα νικήσει. Άσε που οι Καραμανλικοί έχουν και εφεδρείες. Αβραμόπουλος σήμερα για να χάσει απο την Ντόρα αλλά προοδευτικά να έχει στηθεί ως αντίπαλος δέος απέναντι από την Ψηλή, για να ακολουθήσει για το τελικό ξεκαθάρισμα ο Αντώνης Σαμαράς. Δηλαδή ο Αβραμόπουλος “λαγός” για να κόψει το νήμα ως νικητής ο Καλαματιανός. Στο μεταξύ θα έχει κάνει και μια 5ετια πρωθυπουργός ο ΓΑΠ.
    Και μια συμβουλή προς την “Αγία Οικογένεια”: Και business και πολιτική δεν γίνεται….

    ΣΥΝΕΧΙΖΩ: Δεν το βλέπετε αγαπητοί φίλοι πως η Ντορούλα ήδη "μας τελείωσε"; Αυτή ρημάδα η σαρωτική ήττα (σ.σ. η μεγαλύτερη από συστάσεως ΝΔ) με +10 μονάδες διαφορά, τα σάρωσε όλα, μαζί και τους προ εκλογών σχεδιασμούς της "Αγίας Οικογένειας"; Κάποιοι φίλοι εδώ μέσα, ίσως δεν γνωρίζουν πως σκέπτονται και αισθάνονται οι Νεοδημοκράτες, προφανώς δεν γνωρίζουν τον ψυχισμό του μέσου Δεξιού και πως λειτουργεί. Μόνο το Μητσοτακέικο και οι παραφυάδες του θεωρούν "προδότη της παράταξης" τον Σαμαρά. Για την συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ ο Σαμαράς είναι "σάρκα από τη σάρκα τους", είναι ο απόγονος της Πηνελόπης Δέλτα και των Μπενάκηδων, είναι κυρίως ο ΥΠΕΞ, χάρη στον οποίο είναι αυτή τη στιγμή ζωντανό το θέμα της Μακεδονίας. Με οποιονδήποτε άλλο ΥΠΕΞ, ο Μητσοτάκης θα είχε σπεύσει να ξεπουλήσει το θέμα του ονόματος από το 1991-92. Ναι έκανε λάθη τακτικής, και το μεγαλύτερο που παραιτήθηκε από βουλευτής. Έπρεπε να μείνει και με μαθηματική ακρίβεια θα ήταν αρχηγός της ΝΔ από το 1993. Και το παραμύθι με το πόσο κακό έκανε στην ΝΔ με την ΠΟΛ.Α. να σταματήσει. Το Νο 2 της ΠΟΛ.Α. ο Νικήτας Κακλαμάνης έγινε υπουργός της ΝΔ, δηλώνει σήμερα "εγγυητής της ενότητας του κόμματος" και είναι μέλι-γάλα με το Μητσοτακέικο. Ο Λυκουρέντζος έγινε υπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή, οι Μπεχράκηδες ανένηψαν - ο ενας πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου υπό την Ντόρα και ο άλλος πρόεδρος του ΟΛΠ - ο Σταμάτης πρόεδρος της ΥΠΑ κ.λ.π. Ο Αντώνης δηλαδή μόνο "παραμένει εχθρός της παράταξης"; Όσοι ασχολούμαστε σοβαρά με την πολιτική ξέρουμε ότι τον Μητσοτάκη τον έριξαν το '93 αφενός η απληστία του και αφετέρου το τρίο Καννελόπουλος (θανάσης)- Έβερτ- Δήμας με γενναίο γερμανικό δάκτυλο (οι γνωρίζοντες ας σιωπήσουν....)
    Από εκεί και πέρα και μόνο η στάση των media άρα και της διαπλοκής ("Όλοι Ντόρα"!!!!) μας δείχνουν ποιος είναι καταλληλότερος για την ηγεσία της ΝΔ. Aν ψήφιζαν οι δημοσιογράφοι, οι εκδότες και οι επιχειρηματίες για αρχηγό της Nέας Δημοκρατίας, η Nτόρα θα έβγαινε με 90%, έλα όμως που τελικά θα ψηφίσουν οι νεοδημοκράτες....

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ apostolos34s 14/10/2009 09:11:56

      Συμφωνώ και επαυξάνω στο 99% όσων λες με μία επιφύλαξη: Αυτό που λες,δηλαδή ότι το 8ο% των στελεχών και μελών μισούν τη Ντόρα, ίσχυε πριν από κάποια χρόνια. Η εποχή έχει αλλάξει. Ιδίως οι νέοι που ψηφίζουν ΝΔ δεν πολυσκαμπάζουν από αυτά. Βλέπουν την Ντόρα στην τηλεόραση και τους αρέσει. Αυτά τα πιστεύουμε εμείς οι παλιοί.
      Όσο για τα στελέχη, μη τους έχεις και τόσο εμπιστοσύνη. Υπάρχουν άπειροι αριβίστες και τυχοδιώκτες που είτε έχουν πέσει στα πλοκάμια της κλίκας είτε θα πάνε όπου φυσάει ο άνεμος. Όπότε σε κάθε περίπτωση η μάχη δεν είναι και τόσο εύκολη όσο λες.

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/10/2009 08:24:08

    Να θυμίσω το 89; Κοσκωτάς, πάμπερς, Μιμή, πεντχάους. Βγήκε ο Μητσοτάκης, ανφέαρ ο εκλογικός νόμος, 3 χρόνια κράτησε και ξαναβγήκε ο ετοιμοθάνατος. Τόσο χάλια δεν πρόκειται να τα κάνει ο ΓΑΠ. Με Ντόρα στην ΝΔ βέβαια, μπορεί να γίνει 90 χρονών ο ΓΑΠ πρωθυπουργός, είναι και σε φόρμα...

  10. 21 avatar
    21 14/10/2009 09:04:52

    O Παυλόπουλος προφανώς εκλέγεται από παλιούς κατοίκους της Α Αθηνών πού διατηρούν δικαιώματα στην Α'Αθηνών αλλά πλέον ζουν Εκάλη Βορ.ποραστεια και λοιπά...

  11. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 14/10/2009 10:08:05

    Η αλήθεια είναι πως αν ο Σαμαράς είχε ρίξει το '93 μια οποιαδήποτε κυβέρνηση της ΝΔ και όχι του Μητσοτάκη δεν θα είχε καμία πιθανότητα σήμερα, καθώς θα ήταν εσαεί καταδικασμένος στη συνείδηση των Νεοδημοκρατών. Λόγω του δυϊσμού Καραμανλικοί-Μητσοτακικοί κι επειδή το κόμμα είναι καραμανλογενές, η πράξη του αυτή δεν εγγράφηκε ως προδοσία παρά την προσπάθεια τόσων ετών των Μητσοτακικών.Και παρά το πολιτικό εμπάργκο που του επέβαλε πολλά χρόνια η πλευρά αυτή, οι Νεοδημοκράτες τον συμπαθούν και τον εμπιστεύονται περισσότερο, καταδεικνύοντας ότι η τότε στάση του πέρασε περισσότερο ως κόντρα με την οικογένεια παρά ως προδοσία ενάντια στην παράταξη.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 14/10/2009 10:27:19

    Ηταν ομως αντικειμενικα.Και οχι μονο εφερε το ΠΑΣΟΚ στην εξουσια αλλα το βοηθησε να διατηρηθει στην προεδρικη εκλογη του 1995 με την ψηφο του στο Στεφανοπουλο οταν ο Ανδρεας ηταν ασθενικος και θα του ηταν δυσκολο να κανει νεες εκλογες.
    Αν εκλεγει ο Σαμαρας θα πρεπει ολοι οι νεοδημοκρατες να τον στηριξουν.Αλλα δεν μπορουμε να λεμε οτι η κυβερνηση Μητσοτακη ηταν "μειωμενης νεοδημοκρατικοτητας".

  13. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 14/10/2009 10:57:26

    Δεν διαφωνώ. Επισημαίνω απλώς ότι κανείς δεν θα στεκόταν με τόση άνεση στη ΝΔ, πολύ περισσότερο θα είχε και βλέψεις για την ηγεσία της, αν τότε έριχνε μία άλλη κυβέρνηση και όχι του Μητσοτάκη. Οι λεγόμενοι παραδοσιακοί οπαδοί της ΝΔ δεν του καταλογίζουν αυτήν τη στάση ως τέτοια - με το ειδικό βάρος που αναμφισβήτητα έχει - που είναι αντικειμενικά.
    Γι' αυτό δεν ευθύνεται η "μειωμένη νεοδημοκρατικότητα" φυσικά, αλλά ο πάγιος ψυχικός διαχωρισμός σε Καραμανλικούς-Μητσοτακικούς επί σειρά ετών έως και σήμερα(αν και μειωμένος). Έτσι προκύπτει αυτό το οιονεί παράδοξο, να έχει"προδώσει" ο Σαμαράς αλλά να τον θέλει το μισό κόμμα για αρχηγό.Την προδοσία πολλοί αγάπησαν, τον προδότη ουδείς, αλλά εδώ δεν το βλέπουμε να λειτουργεί έτσι. Και αντίστροφα, ας υποθέσουμε ότι κάποιος έριχνε την κυβέρνηση του Κ.Καραμανλή, ποια τύχη θα είχε ακόμα και μετά πολλά χρόνια; Συμπεραίνω λοιπόν, συνομιλώντας και με πολλούς Νεοδημοκράτες, ότι λειτουργούν υποκειμενικά, με ψυχικά κίνητρα αντίθετα από αυτά που θα ανέμενε κανείς, στην περίπτωση του Σαμαρά και καθόλου αντικειμενικά. Διότι, τότε δεν θα ετίθετο καν θέμα εκλογής ενός ανθρώπου που έβλαψε τόσο την παράταξη.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Καθρέφτης 14/10/2009 11:08:54

      Eχεις δικιο.Μαλιστα αν το δεις αντικειμενικα η κυβερνηση εκεινη επεσε μαχομενη ενω τωρα η Νεα Δημοκρατια παραδοθηκε ανευ ορων.
      Εγω δεν αισθανομουν τοτε ασχημα οπως τωρα γιατι απλως χασαμε τις εκλογες ενω τωρα παραδεχθηκαμε οτι δεν μπορουμε να κυβερνησουμε.Και ομως εαν πεις για τον Καραμανλη αυτα που λεγονταν για το Μητσοτακη θεωρεισαι ιεροσυλος.Νομιζω παρομοιο συνδρομο υπαρχει και στο ΠΑΣΟΚ με την οικογενεια Παπανδρεου.

  14. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 14/10/2009 11:25:00

    Βεβαίως. Κι ας θυμηθούμε πώς συνοδεύει έως σήμερα (μειωμένα, έστω) ακόμη τον Κ. Μητσοτάκη η αποστασία. Πως το χειρίστηκε ο Ανδρέας, πώς πέρασε στον λαό και πόσο αποτελεσματικά λειτούργησε το προσωνύμιο "εφιάλτης" κλπ. Καμία σχέση. Τώρα, βέβαια, φίλος Νεοδημοκράτης συνδικαλιστής μου έλεγε ότι το κλειδί βρίσκεται στο ότι ο Σαμαράς έκανε μία φανερή πράξη και πήρε και το κόστος, εν αντιθέσει με ορισμένους άλλους, οι οποίοι "υπονομεύουν" μόνιμα, σταθερά και υπογείως, αλλά φανερά στηρίζουν. Και αυτό κάνει τη διαφορά στη συνείδηση πολλών στελεχών και οπαδών. Η κάλπη θα δείξει αν είχε δίκιο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.