#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/07/2013 07:33
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όταν για 80 άτομα απειλείται πολιτική κρίση



Έχουμε πολλάκις αναφερθεί στο ότι το μεγάλο διακύβευα της χώρας και το βασικό στοίχημα της κυβέρνησης είναι η σωτηρία της χώρας. Να μην χρεοκοπήσει, να μη γυρίσει στη δραχμή, να έχουν τους μισθούς και τις συντάξεις τους οι υπάλληλοι και οι απόμαχοι της εργασίας, να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες και οι επιχειρήσεις.

Κι έχουμε πει ότι η στήριξη της κυβέρνησης είναι εκ των ουκ άνευ, αφού δεν υπάρχει ούτε άλλη ευκαιρία, ούτε άλλη επιλογή.

Στήριξη της κυβέρνησης σημαίνει ότι δίνουμε και μια τελευταία ευκαιρία στην ίδια την Ελλάδα. Διότι αν δει κανείς πίσω, θα δει χάος. Ρίξτε μια ματιά στην «κυβέρνηση» ΣΥΡΙΖΑ και θα καταλάβετε τι εννοούμε.

Όμως, άλλο η στήριξη στον αγώνα που δίνει ο Σαμαράς και οι υπουργοί του κι άλλο να μας… κρεμάσουν κουδούνια οι τροικάνοι. Κι εν πάση περιπτώσει κάποτε θα πρέπει να σταματήσει η κυβέρνηση να τρέχει πίσω από το Μνημόνιο, από τα προαπαιτούμενα, τους στόχους και τις απαιτήσεις των δανειστών οι οποίοι όσο περνά ο καιρός τόσο γίνονται και πιο φορτικοί. Αλλά και πιο αναιδείς. Είναι αυτό που λένε στο χωριό «δώσε θάρρος στο χωριάτη να σου ανέβει στο κρεβάτι».

Αφορμή στάθηκε όλο αυτό το σκηνικό που έστησαν οι δανειστές με τη δόση η οποία δε δίνεται αν δεν ικανοποιηθούν και τα 22 προαπαιτούμενα. Μέχρι προχθές το μεσημέρι είχαν ικανοποιηθεί τα 21 μεταξύ των οποίων και ορισμένα που παραλίγο να ρίξουν την κυβέρνηση και που οριακά πέρασε το πολυνομοσχέδιο. Απολύσεις, περισσότεροι φόροι, χαράτσια, πίεση στην κοινωνία σε σημείο σκασμού. Έγιναν πράξη τα 21 αλλά παραλίγο, σύμφωνα με την τρόικα να «καούμε» στο 22. Το τελευταίο προαπαιτούμενο ήταν ότι η τρόικα ήθελε λίγο ακόμη… αίμα, ήτοι από τη διαθεσιμότητα των 4.200 υπαλλήλων έλειπαν… 80. «Δεν παίρνετε τη δόση», διαμήνυσαν στην κυβέρνηση η οποία έκανε για ακόμη μια φορά την ανάγκη φιλοτιμία και πέρασε μια τροπολογία με την οποία στη διαθεσιμότητα μπαίνουν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν μεταπτυχιακό τίτλο. Έτσι, βρέθηκαν όχι μόνο 80 που απαιτούσε η τρόικα αλλά 225 εκπαιδευτικοί.

Σύμφωνα με την σχετική έκθεση της τροπολογίας «οι εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος, οι ειδικότητες των οποίων καταργούνται, τίθενται σε διαθεσιμότητα και δεν περιλαμβάνονται στις εξαιρέσεις περί υποχρεωτικής μετάταξης».

Πήγε στη βουλή η τροπολογία από τον Κ. Αρβανιτόπουλο και ψηφίστηκε με τους κ. Κυριαζίδη και Κακλαμάνη της ΝΔ να δηλώνουν παρών και να δημιουργούν εσωκομματικό πρόβλημα στη ΝΔ.

Δηλαδή για 80 διαθέσιμους εκπαιδευτικούς η τρόικα απείλησε να μη δώσει τα πρώτα 4 δις ευρώ από τη δόση κι ενώ ήρθε για ακόμη μια φορά πάνω – κάτω η Ελλάδα και απειλήθηκε πολιτική κρίση.

Και τα ερωτήματα που θέτουμε εμείς, έχοντας επίγνωση της κατάστασης και των πολιτικών ισορροπιών.

1.      Μέχρι πότε θα κυνηγάμε τα Μνημόνια και τις απαιτήσεις όταν δε βγάζει πουθενά η κατάσταση και η ύφεση βαθαίνει;

2.      Μέχρι πότε θα κερδίζουμε χρόνο και πότε άραγε θα υπάρξει μια ισορροπία διεκδικήσεων και απαιτήσεων;

3.      Αν η τρόικα είχε και 23ο προαπαιτούμενο που έλεγε να καθίσουν όλοι οι Έλληνες με το ένα πόδι για μια ημέρα και χωρίς νερό, θα κάναμε την ανάγκη φιλοτιμία; Αν δηλαδή έτσι για «σπάσιμο» ο Σόιμπλε, επειδή τον έβρισε ο Ρέμος, μας κάνει καψόνι και μας ζητήσει να κάνουμε πους απς μέχρι το τέλος του καλοκαιριού εμείς θα πούμε μαρς;

4.      Και το τελευταίο και κατά τη γνώμη μας σημαντικότερο; Που το πάει η τρόικα; Έχει κλείσει κανένα κρυφό deal με τον Τσίπρα για να τον κάνει πρωθυπουργό; Διότι αν μας βάζει το μαχαίρι στο λαιμό, διαλύεται το σύμπαν και όλη η κοινωνία βλέπει αυτό το ρεζιλίκι, είναι 100% βέβαιο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα κάνει πάρτι στις εκλογές.

Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Δεν μπορεί να συνεχίζεται το θέατρο που λέει ότι η Ελλάδα πρέπει να παίζει το ρόλο του υποτακτικού στις όποιες παράλογες απαιτήσεις των δανειστών. Είπαμε να κάνουμε μεταρρυθμίσεις. Να κλείσουν τα μαγαζάκια τύπου ΕΡΤ και να αλλάξει η δημόσια διοίκηση. Να πάρουμε σκληρά μέτρα, να βάλουμε φόρους κι άλλους φόρους και να φτάσουμε τελικά να έχουμε 1,5 εκατ. άνεργους. Ας υποθέσουμε ότι έπρεπε να πάρουμε σκληρά μέτρα και να κάνουμε θυσίες για ένα καλύτερο και «ηθικότερο» μέλλον που, όμως, δεν βλέπουμε.

Αλλά να φτάνουμε στο σημείο να απειλούμαστε με ξαφνικό θάνατο για 80 διαθέσιμους, αυτό δεν αντέχεται.

Κι από την άλλη, δε μπορεί να φτύνουμε αίμα για να πάρουμε απλά και μόνο ένα δίκαιο αίτημα, όπως αυτό της μείωσης του ΦΠΑ στην εστίαση.

Γίναμε καλοί μαθητές, πήραμε τα μηνύματα που μας έστειλαν οι ξένοι και έχουμε αλλάξει σημαντικά. Αλλά αν χάσουμε την αξιοπρέπειά μας τότε είμαστε χαμένοι από χέρι. Και δεν θα χρειαστεί ο Τσίπρας για να το πετύχει αυτό.

ΑΨ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 26/07/2013 08:02:02

    Την αξιοπρέπεια ως χώρα την έχουμε ήδη χάσει...και οι "ηγέτες" συνεχίζουν το ρόλο του ....υποτακτικού.

    • Απλος πολιτης avatar
      Απλος πολιτης @ Ο Ιθαγενής 26/07/2013 14:29:54

      Να συμπληρωσω Ιθαγενη!
      ''Να μην χρεοκοπήσει, να μη γυρίσει στη δραχμή, να έχουν τους μισθούς και τις συντάξεις τους οι υπάλληλοι και οι απόμαχοι της εργασίας, να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες και οι επιχειρήσεις.''
      1.Εχουμε ηδη χρεωκοπησει 2 φορες
      2.διαλυσαμε συνταξεις.μισθους ηδη
      3.οι 9 στις 10 επιχειρησεις βρισκονται υπο πτωχευση
      4.τρομακτικη ανεργια 28% και 67% στους νεους!!!

      • stratis avatar
        stratis @ Απλος πολιτης 28/07/2013 04:08:07

        Είχατε δεν είχατε οι Ελλαδίτες δήθεν Έλληνες την Ελλάδα που κλειρονομήσατε την φέρατε την στο απόγειο της ανυποληψίας Αυστραλός

    • Ελληνας πολιτης avatar
      Ελληνας πολιτης @ Ο Ιθαγενής 27/07/2013 13:24:54

      Oταν μια κυβερνηση δεν εχει την βουληση, την δυνατοτητα και το σθενος (διαλεξτε) να αποφασισει μονη της για την εργασιακη σχεση 80 ατομων, τοτε εχει παψει να εκπροσωπει και να εκφραζει τα συμφεροντα και τις αναγκες του ελληνικου λαου, αποτελει δε θεμας, oχι μονο εθνικης επιβιωσης, αλλα και εθνικης αξιοπρεπειας το να απαλλαγουμε το συντομωτερο απ αυτην. Καθε αλλη δικαιολογια ή καθε αλλο θυμιατο οφειλονται ειτε σε ηθελημενη αγνοια, ειτε σε ανοησια και σε φανατισμο, ειτε σε απλη ιδιοτελεια.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/07/2013 09:05:29

    Oσο συνεχιζεις να λες στοχος ειναι να μη γυρισεις στη δραχμη θα εισαι ομηρος εκβιασμων.Δεν υπαρχει εθνικη ανεξαρτησια χωρις εθνικο νομισμα.
    Η φασαρια δεν εγινε για 80 ατομα αλλά γιατι αποδεικνυεται περαν πασης αμφιβολιας οτι δεν υπαρχει ανεξαρτητη ελληνικη κυβερνηση.Και ουτε θα υπαρξει μεσα στο ευρω.
    Θα σου το επομενο διλημμα : ή δανειζεσαι απο τις αγορες με 6% ή δανειζεσαι απο εμας με 1% και σου λεμε τι χρωμα σωβρακο θα φορας.
    Αυτο ειναι που θα γινει μετα τις γερμανικες εκλογες.Δεν θα υπαρξει διαγραφη χρεους αλλά μειωση τοκων.Το χρεος ονομαστικα θα μεινει εκει που ειναι για να φοβιζει τις αγορες και να τις αποτρεπει να σε δανεισουν με φθηνα επιτοκια ενω τα χαμηλα επιτοκια των δοσεων θα ειναι το δελεαρ για να εχεις μνημονιο επ αοριστον.
    Οπως ξερουν ολοι οι εκβιαζομενοι (απο εγκληματιες εως μοιχους που τους κρατανε με φωτογραφιες) ο εκβιαστης δεν αντιμετωπιζεται παρα μονο με αποφαση να αποδεχθεις τις συνεπειες των απειλων του μια και καλη για να απαλλαγεις απο αυτον.Οσο υποχωρεις για "τελευταια φορα" θα υπαρξει και άλλη φορα που δεν θα ειναι παλι η τελευταια.

  3. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 26/07/2013 09:25:44

    & για να συνεχίσω στο προηγούμενο σχόλιο....γιατί να μην απολυθούν οι 80 με μεταπτυχιακό; ....αξιοκρατικά και με ....αξιολόγηση; Ούτε το νέο γραφείο του Αντιπροέδρου θα στελεχώνουν (πλέον των 400,000 € ανά έτος το κόστος) ούτε ...ο Παπουτσής είναι ...τρίτεκνοι και με μεταπτυχιακά είναι...προαπαιτούμενοι...

    Αλλά δεν ανησυχώ .....Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ....

  4. drider avatar
    drider 26/07/2013 09:33:23

    Όταν οι κυβερνώντες έχουν παραδώσει γη και ύδωρ αυτά συμβαίνουν. Καμία έκπληξη...

  5. kostis avatar
    kostis 26/07/2013 09:51:09

    Ο προβληματισμος του συντακτη του κειμενου ειναι σε λαθος βαση. Δεν ειναι τα 80 ατομα που λειπανε απο τον συνολικο αριθμο των 4200 που επρεπε να μπουν σε διαθεσιμοτητα, αλλα οι κουτοπονηριες μας, η αθετηση των συμφωνιων που κανουμε με την τροικα και δεν τηρουμε, αλλα το κυριοτερο ειναι πως δεν πιστευουμε στην βαση του προγραμματος που εφαρμοζουμε. Και αυτο εχει να κανει κυριως με την αναδιαρθρωση, μειωση και εκσυχρονισμου του δημοσιου τομεα, ο οποιος ειναι ο μεγαλος ασθενης και εχει καταστρεψει τον ιδιωτικο, ο οποιος ειναι και ο μονος που παραγει. Παραδειγματα οπως το φιασκο της ΕΡΤ που απο την μια απολυουμε και απο την αλλη τους ξαναπροσλαμβανουμε απο την πισω πορτα και με ηγεμονικες αποζημιωσεις, οπως στον χωρο της εκπαιδευσης με τις δηλωσεις Αρβανιτοπουλου (κρατιστης εφαμιλλος του Μανιτακη) οτι δεν θα απολυθει κανενας απο τους 151000 εκπαιδευτικος (αναλογια μαθητων προς εκπαιδευτικο 8/1), οταν οι δημοι ξοδευουν το 80% του προυπολογισμου τους σε δαπανες προσωπικου, (χιλιαδες οι υπεραριθμοι),οταν το παρτυ στην υγεια συνεχιζεται και τοσα αλλα παραδειγματα. Μονον ο Αδωνις Γεωργιαδης βγαινει να υπερασπιστει την αναγκαιοτητα του προγραμματος και λοιδωρειται ακομη και απο ημετερους. Αν συνεχισουμε ετσι ειμαστε καταδικασμενοι. Μονο η φυγη προς τα μπρος με θρασος και αποφασιστικοτητα θα μας σωσει.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ kostis 26/07/2013 11:20:35

      Σοβαρολογείς εσύ τώρα; Γιατί αν αυτά που γράφεις τα εννοείς είσαι κολλητός των τροϊκανών. Για 80 άτομα στα 4000 ούτε τα Ες-ες δε θα στύλωναν τα πόδια όπως έκαναν αυτά τα πλάσματα που λέγονται τροϊκανοί και οι "εταίροι". Και είναι μέγιστοι υποκριτές να θαυμάζουν την πρόοδο της χώρας στην εφαρμογή του προγράμματος και ξαφνικά να δημιουργούν θέμα από το τίποτα. Τελικά το έβγαλε το άχτι του ο Σόιμπλε για το συμβάν με το Ρέμο. Είμαι σίγουρος. Τόσο ανώτεροι άνθρωποι αυτοί οι άμεμπτοι που πούλησαν πριν 20 χρόνια για 1 μάρκο χιλιάδες κρατικά στρέμματα της Αν. Γερμανίας για να ξεφορτωθούν την περιουσί ατου λαού. Και θέλουν να γίνουν και εδώ τα ίδια. Δε το βλέπω...

    • Greg avatar
      Greg @ kostis 26/07/2013 11:30:26

      Προσοχή γιατί η φυγή προς τα εμπρός κινδυνεύει να έχει στόχο το γκρεμό.

    • Αρχιμηδηs avatar
      Αρχιμηδηs @ kostis 26/07/2013 13:32:29

      Ναι, εξ αιτίας της κουτοπονηριάς των Λαρισσαίων κατέρρευσε η Leehman brothes. Το βιολί σου εσύ. Μας έπεισες τώρα καλύτερα απ' τον Πάγκαλο...

  6. Διογένης avatar
    Διογένης 26/07/2013 10:16:26

    Από καιρό, από την αρχή της κρίσης φωνάζουμε οι αντιμνημονιακοί ότι η κρίση είναι στημένη και ότι δεν είχε καμία σχέση με υπαρκτά, αλλά άσχετα έως τότε με την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας προβλήματα.

    Από την αρχή φωνάζουμε ότι τα στατιστικά στοιχεία του 2009 νοθεύτηκαν με διάφορους τρόπους από τον Παπακωνσταντίνου και τον Παπανδρέου για να δείξουν χειρότερη την οικονομική κατάσταση της χώρας. Τώρα που έφτασαν τα πράγματα να γίνουν καλύτερα και να πλησιάζουμε στην έξοδο της κρίσης, ξαφνικά κρεμάει το Taxis που έως πέρυσι λειτουργούσε περίφημα και έχουμε φορολογικές δηλώσεις στις 30 Αυγούστου και κατάρρευση των εσόδων έως τότε.

    Συνεχώς βιώνουμε υπερμεγένθυση των αρνητικών ειδήσεων και πάνω που πήγε να γίνει κάτι καλό και σε λιγότερο από έναν χρόνο κυβέρνησης Σαμαρά η χώρα έφτασε σε σημείο μη χρεωκοπίας και πήγαμε να ανασάνουμε και πήγε να μιλήσει ο Σαμαράς για success story, έπεσαν πάνω του όλα τα διεθνή "μέσα" να τον λοιδωρήσουν και να υπενθυμίσουν ότι "είστε χρεωκοπημένοι".

    Προκλήθηκε μετά αναίτια πολιτική κρίση με την ΕΡΤ που παραλίγο να ρίξει την κυβέρνηση και ανέβασε τα spread εκεί που ήταν προ της φετεινής βελτίωσης και μετά ήρθε και η τρόικα που κουνάει επιδεικτικά το δάκτυλο και επιδιώξει να κρατήσει την χώρα στην εντατική, ενώ στην πραγματικότητα έπρεπε ήδη από φέτος να ξεκινήσει να βγαίνει στις αγορές.

    Όταν είπαν στον Στουρνάρα κάποιες διεθνές τράπεζες να βγει η χώρα στις αγορές, ο Στουρνάρας είπε "του χρόνου". Γιατί, τι πρόβλημα είχε να βγούμε από φέτος στις αγορές; Δεν θα ήταν καλύτερα για την χώρα; Δεν θα άλλαζε αυτό την ψυχολογία και άλλο προς το καλύτερο;

    Εντωμεταξύ τα στοιχεία του ΟΑΕΔ δείχνουν κατακόρυφη αύξηση προσλήψεων στο πρώτο εξάμηνο σε σχέση με πέρυσι και η ΕΛΣΤΑΤ βγάζει ότι η ανεργία αυξήθηκε τον Απρίλιο, όπου το σύστημα Εργάνη μας είπε ότι είχαμε κάποιες δεκάδες χιλιάδες προσλήψεις παραπάνω από ό,τι απολύσεις. Η ΕΛΣΤΑΤ είναι του κυρίου Γεωργίου, βέβαια, ο οποίος μετράει τα νούμερα με τρόπο που δεν έχουμε καταλάβει ακόμη πώς. Και τα βγάζει στατιστικά, όχι με πραγματική μέτρηση. Στατιστική είναι η επιστήμη του να βγάζεις συμπεράσματα για το σύνολο από την μέτρηση ενός μικρού δείγματος. Τώρα, πώς ενώ η ακριβέστατη και λεπτομερής μέτρηση του όλου μέσω ΟΑΕΔ (όχι ενός δείγματος, όπως κάνει η ΕΛΣΤΑΤ), μας έβγαλε μείωση ανεργίας, ενώ η μέτρηση του δείγματος με αναγωγή στο όλο μας έβγαλε αύξηση της ανεργίας, ρωτήστε τον κύριο Γεωργίου. Τον υπόδικο κύριο Γεωργίου.

    Το κακό στην χώρα είναι ότι από την στιγμή που ο Σαμαράς έφυγε από το αντιμνημόνιο, το αντιμνημόνιο έμεινε στα χέρια τυχοδιωκτών όπως ο Καμμένος και ο Τσίπρας. Που ξεγελάνε τον κοσμάκη ότι τάχατες αυτοί θα λύσουν προβλήματα που δεν λύνονται εκτός Μνημονίου με συμβατικές πολιτικές και εξαγορασμένες συνειδήσεις. Που έχουν βάλει την ταμπέλα αντιμνημόνιο, ενώ στην ουσία προετοιμάζουν για λογαριασμό άλλων νέα επίθεση στο ευρώ και νέα δεινά κατά της χώρας.

    Παραμένω αντιμνημονιακός μέχρι τα μπούνια, όμως δεν μπορώ να είμαι αγκυλωμένος σε ταμπέλες. Η μνημονιακή πολιτική Σαμαρά (ΟΧΙ Παπαδήμου ή ΓΑΠ) εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας πολύ καλύτερα από την δήθεν αντιμνημονιακή πολιτική Τσίπρα ή Παπαδήμου.

    Η επιτυχία της μνημονιακής πολιτικής Σαμαρά έχει όμως στριμώξει την τρόικα, αποστολή της οποίας ήταν η καταστροφή της χώρας και η μόνιμη υποταγή της στην αυτοκρατορία του χρήματος. Τώρα, όπως επισημαίνει το άρθρο, αυξάνουν την δόση του θανατηφόρου "φαρμάκου" στο φουλ, μπας και καταφέρουν και διαλύσουν τελικά την αντίσταση των Ελλήνων.

    Μια αντίσταση που πέτυχε στα μουλωχτά, διότι ο Έλληνας έχει μάθει να επιβιώνει παράλληλα και σε αντίπαράθεση με την ανέκαθεν καταπιεστική παρέμβαση του κράτους του. Και θα πετύχει και τώρα.

    Η τρόικα επιδιώκει εμφανώς την πολιτική ήττα της κυβέρνησης Σαμαρά, μέσω του εξαναγκασμού της σε λήψη νέων μέτρων. Άραγε θα πρέπει να πάει σε ρήξη η κυβέρνηση με την τρόικα, εάν τελικά χρειαστούν νέα μέτρα;

    Είναι έτοιμος ο Σαμαράς για αντιμνημονιακή πολιτική; Ίσως και για δραχμή;

    Η απάντηση είναι, "όχι".

    Όσο η χώρα δεν βγαίνει στις αγορές, η τρόικα θα συνεχίσει να βάζει και 22 και 23 και 53 "προαπαιτούμενα". Όσα θέλει, προκειμένου να συνεχίσει να κουνάει επιδεικτικά το δάχτυλο. Και η κυβέρνηση Σαμαρά θα πρέπει να εξακολουθήσει να υπακούει, αν θέλει να επιβιώσει πολιτικά.

    Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.

    Καλά θα ήταν να προετοίμαζε αντιμνημονιακή πολιτική ως εναλλακτική λύση ο Σαμαράς, όμως γνωρίζουμε ότι δεν θα το κάνει.

    • Αρχιμηδηs avatar
      Αρχιμηδηs @ Διογένης 26/07/2013 13:41:07

      "Καλά θα ήταν να προετοίμαζε αντιμνημονιακή πολιτική ως εναλλακτική λύση ο Σαμαράς, όμως γνωρίζουμε ότι δεν θα το κάνει."

      Οπότε εμείς οι παραμένοντες αντιμνημονιακοί μέχρι τα μπούνια, θα αναγκαστούμε να δοκιμάσουμε την αντιμνημονιακή πολιτική Τσίπρα, ελπίζοντας οιτι δεν θα είναι και αυτή "δήθεν" σαν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.
      Τώρα πλέον δεν έχουμε και τίποτα να χάσουμε...

  7. αυγερινος avatar
    αυγερινος 26/07/2013 10:44:18

    Απαντάω στον συντάκτη του άρθρου σχετικά με την ερώτηση 3 'αν η τρόικα μας έλεγε να καθίσουμε στο ένα πόδι......"
    Φυσικά ' ναι σε όλα" τι δεν κατάλαβες?Η απάντηση του Kostis παραπάνω τα λέει όλα.
    Οι λαδέμποροι , μαυραγορίτες της κατοχής έχουν γίνει στις μέρες μας , επιχειρηματίες και "σοβαρά ¨πρόσωπα
    Η τρόικα και ο σόιμπλε δεν έθεσε όμως ως προαπαιτούμενο να κλείσουν ΟΛΕΣ οι επιχειρήσεις που χρωστάνε στο δημόσιο πάνω απο 50 δις αλλά να απολυθούν 15 χιλ υπάλληλοι των 500 ευρώ .
    Εγινε .Σίγουρα οι δημοσκοπήσεις λένε αλήθεια!!!!!

  8. Ρηνα avatar
    Ρηνα 26/07/2013 11:00:02

    Αναρωτιομαστε ολοι που το παει η Τροϊκα. Ειτε εντος ειμαστε του ευρω μας πιεζει και φαινεται ενταξει η Μερκελ στους ψηφοφορους της, ειτε αν μας .....σπρωξει σε ηρωϊκη εξοδο στη δραχμη μεσω Τσιπρα-που την πιεζει και η Αμερικη-θα πει εσεις φταιγατε και ετσι και στις δυο περιπτωσεις θα νιψει τας χειρας της. Εμεις στριμωγμενοι απο παντου θα περιμενουμε τους πιστωτες να μας κανουν εκκαθαριση και να κηρυσσουν τα δανεικα τους ληξιπροθεσμα και απαιτητα. Και για να εισπραξουν υπαρχουν πολλοι τροποι πιεσης και πολλα ανταλλαγματα και στη μεση η Αμερικη σαν τον "κατη" να διευθετει. Αραγε προς το συμφερον τινος;;;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ρηνα 26/07/2013 11:22:50

      Αυτών που θέλουν την Ελλάδα μόνιμα υπόδουλη και χωρίς προοπτική. Απο τους Άγγλους τραπεζίτες του 19ου αιώνα ξεκινάς που μας έδωσαν τα απίστευτα σκανδαλώδη δάνεια εν μέσω της επανάστασης απέναντι στους Οθωμανούς και φτάνεις στη σημερινή τρόικα και τους τραπεζίτες που αξιολογούν και καθορίζουν τα σπρέντς.

  9. νεους avatar
    νεους 26/07/2013 11:20:36

    απο ποτε η απολυση 235 ανθρωπων εγινε φιλοτιμια ?

  10. Mariana avatar
    Mariana 26/07/2013 11:22:22

    Αφού το καταλάβατε, πείτε στον πρόεδρο είτε να πει το μεγάλο ΟΧΙ είτε να τα μαζέψει και να φύγει.

    • Greg avatar
      Greg @ Mariana 26/07/2013 11:34:21

      Σωστά. Ενωμένοι οι Έλληνες μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα και να βγούμε νικητές. Ηττημένοι, εξανδραποδισμένοι και διηρημένοι είμαστε χαμένοι ακόμη και εάν έχουμε πρωτογενή πλεονάσματα στα πλαίσια της στουρναροκρατούμενης φοροκρατίας.

  11. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 26/07/2013 11:44:58

    Το παιχνίδι της διαπραγμάτευσης παίζεται ανάλογα με την αξιοπιστία του συνομιλητή...Που δεν αφήνει κενά στο παρά πέντε, έχει επιχειρήματα, έχει μελετήσει τι θέλει και τι μπορεί και είναι ψύχραιμος, χωρίς να αντιδρά σπασμωδικά στην κάθε απαίτηση του άλλου...Δυστυχώς δεν βγαίνει τέτοιο κλίμα έως τώρα από την δική μας πλευρά...

  12. αρχιμήδηs avatar
    αρχιμήδηs 26/07/2013 11:51:47

    "Γίναμε καλοί μαθητές, πήραμε τα μηνύματα που μας έστειλαν οι ξένοι και έχουμε αλλάξει σημαντικά. Αλλά αν χάσουμε την αξιοπρέπειά μας τότε είμαστε χαμένοι από χέρι. Και δεν θα χρειαστεί ο Τσίπρας για να το πετύχει αυτό."

    Ευτυχώς, έστω και αργά , το καταλάβαμε.
    Και ο εχθρός μας δεν είναι τελικά ο Τσίπρας γιατί αυτός τουλάχιστο την αξιοπρέπειά μας απέναντι στη μανδάμ Μέρκελ και στον Μεσιέ Ολλαντρέου την κράτησε, έστω κι αν δεν τήρησε το πρωτόκολλο...

  13. blue nile avatar
    blue nile 26/07/2013 12:08:11

    Σωστός ο Ψάλτης.
    Το πρόβλημα είναι διττό. Τουλάχιστον.
    Από τη μία είναι ξεκάθαρο ότι τα όσα επιβάλονται στην Ελλάδα από την τρόικα δεν έχουν να κάνουν μόνο με την επίλυση των εσωτερικών μας προβλημάτων.
    Αποτελούν εκφοβιστικό μέσο προς την Ισπανία και την Ιταλία που τα χρέη τους συνολικά πλησιάζουν τα τέσσερα τρις.
    Σα να τους κουνούν το δάχτυλο και να τους λένε ότι αν δεν είναι υπάκουα παιδιά και δεν συναινούν σε ότι χαζό επιβάλουν οι βόρειοι θα πάθουν τα ίδια με την Ελλάδα.
    Από την άλλη η Μέρκελ για να κερδίσει τις εκλογές συνεχίζει το μεγάλο παραμύθι του ότι δήθεν τα μνημονιακά δάνεια είναι μια πράξη αλληλεγγύης προς τους Έλληνες και όχι η ουσιαστικά δεύτερη μεγάλη ανακεφαλαιοποίηση των γερμανικών τραπεζών μέσα σε πέντε χρόνια από τις τσέπες του Γερμανού φορολογούμενου.
    Όμως για να πληρώσει σε εισαγωγικά την αλληλεγγύη πρέπει να συνεχίζει να ταλαιπωρείται η Ελλάδα για να ικανοποιήσει το συναίσθημα του μέσου Γερμανού ψηφοφόρου που βλέπει να συνεισφέρει δεκάδες δις για το νότο.
    Δεν μπορεί τώρα προεκλογικά να χαλαρώσει το πρόγραμμα.
    Θα ρισκάρει την εκλογική της επίδοση.

    Οπότε εμείς δεν έχουμε πολλές επιλογές.
    Για μερικούς μήνες ακόμα αποδεχόμαστε το μνημονιακό αδιέξοδο.

    Δεν είμαστε οι μόνοι όσο και αν μας πονάει περισσότερο λόγω των σκληρότερων μέτρων.
    Οπότε λίγο υπομονή και ας ευχόμαστε μετά τις γερμανικές εκλογές να σταματήσει ο ευρωπαικός παραλογισμός που πληγώνει και την ίδια την Γερμανία.
    Ειδάλλως...

  14. GreekInLux avatar
    GreekInLux 26/07/2013 13:20:43

    Κατά τη ταπεινή, ίσως και εσφαλμένη, δική μου άποψη, επιβεβαιώνεται γι ακόμη μια φορά πόσο αεριτζίδικα είναι τα λόγια όσων πιστεύουν ότι μπορούν να επιβάλλουν το δικό τους τόνο στις οποιεσδήποτε διαπραγματεύσεις. Όπως για παράδειγμα ότι μπορεί ν' αξιωθεί η κατάργηση του προγράμματος και η υιοθέτηση δικού μας εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης είτε μέσω "διαπραγμάτευσης" είτε σχεδόν εκβιαστικά και μονομερώς. Όταν έρχονται τα πάνω - κάτω για 80 υπαλλήλους γύρευε να δεις τι θα γίνει για ασυγκρίτως μεγαλύτερα ζητήματα...

  15. good wines avatar
    good wines 26/07/2013 13:24:22

    μαιστα!
    για 80 ατομα ρ γμτ θα εχουμε κριση!
    το οτι εξακολουθουμε να εχουμε μηχανοργανωση του 17ου αιωνα, διαδικασιες της εποχης του ραμση του δευτερου, χιλιαδες αχρειαστους οργανισμους, δικαιοσυνη ανεκδοτο, τριτοκοσμικη διαφθορα,
    συντεχνιακες και συνδικαλιστικες ασυδοσιες,
    φορολογικη νομοθεσια για τα μπαζα
    & κυκλοφορουν ακομα ελευθεροι μαντελοτσουκατοβενιζελοβουλγαρακηδες,
    δεν παιζει ρολο ε?
    τεσπα
    να πει ο σαμαρας το μεγαλο ΟΧΙ, που προτεινει και η κα μαριανα απο πανω...
    αν δε μπορει να τα μαζεψει και να φυγει.
    ο μπαμπας του ερνεστου θα φορολογησει τον πλουτο και θα φαμε ολοι με χρυσα κουταλια...

    υ.γ. αν δε φτανουν τα λεφτα του πλουτο σαν plan B θα φορολογησει τον ντοναλτ και τους λιουι-χιουι-ντιουι

    υ.γ.2 αν δε φτανουν ουτε αυτων τα λεφτα, ε τοτε μαλλον θα φαμε χρυσα αυγα με σως χαστουκιαρη.
    μιλαμε για εξαιρετικα πικαντικη συνταγη.

  16. Αρχιμηδηs avatar
    Αρχιμηδηs 26/07/2013 13:26:27

    Αγαπητέ Ψυχραιμία όταν σε διαβάζω τώρα τελευταία μου φαίνεται σαν να διαβάζω τον Τσίπρα...Πράγμα που τελικά δεν είναι κακό, διότι για εμάς το ζητούμενο δεν είναι ποιός επιτέλους εκπρόσωπός μας θα πει στους εκβιαστές μας την ειλλημένη αποφασή μας να αποδεχθούμε τις συνεπειες των απειλων τους μια και καλη για να απαλλαγούμε απο αυτούς, και μαζί με εμάς ίσως και οι υπόλοιποι Νότιοι ομοιοπαθείς μας.
    Το ζητούμενο είναι πλέον να τους το πούμε στα Ελληνικά μάλιστα...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Αρχιμηδηs 26/07/2013 15:23:15

      O Tσιπρας ομως δηλωνει οτι νομισμα μας ειναι το ευρω.
      Αυτο ειναι σα να λεει εγω δεν θα υποκυψω στον εκβιασμο αλλά δεν θα πω και οχι.

  17. Αρχιμηδηs avatar
    Αρχιμηδηs 26/07/2013 13:30:33

    Πολύ σωστά, η κυβέρνηση δεσμεύεται ασυστόλως, αφου ο καθένας απ' τους κυβερνώντες κερδίζει απο νέα δάνεια σε ένα μηνα όσα ο μέσος Ελληνας σε ένα χρόνο και χρεώνει σε μας και το νέο δάνειο, και μέχρι να αγαναχτήσουμε αυτοί θα έχουν κάνει την μπάζα τους εφ΄όρου ζωής στη χώρα της επιλογής τους...

  18. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 26/07/2013 13:43:55

    Όταν δηλώνεις υποτελής και σε εμπαίζουν για να σπάνε πλάκα και....ταμπού οι τοκογλύφοι, μην ψάχνεις γι αυτοσεβασμό κι αξιοπρέπεια. Τα έχεις απωλέσει από καιρό. Ποτέ δεν είναι αργά για να επαναστατήσεις βέβαια, αλλά κι αυτό απαιτεί γενναιότητα, που απουσιάζει σε διακοπές...

    • Αρχιμηδηs avatar
      Αρχιμηδηs @ ΑπυθιΑ 26/07/2013 14:32:11

      Αγαπητή ΑπυθιΑ,
      Αν δεχτούμε τους συμμετέχοντες στο Αντινιούζ ως ένα επαρκές στατιστικό δείγμα Ελλήνων, θα διαπιστώσουμε οτι στη συντριπτική μας πλειοψηφία δεν δηλώσαμε ποτέ υποτελείς. Κάθε εμπαιγμό και προσβολή των τοκογλύφων την καταγράφουμε και τους την χρεώνουμε. Οι κυβερνήσεις Τσολάκογλου που χρησιμοποιούν ανέκαθεν όταν εισβάλλουν με απάτη σε μια χώρα για να ρημάξουν τον λαό της που δεν τους χρωστάει τίποτε απολύτως, όχι μόνο δεν είναι εκφραστές μας, αλλά ένοχοι εσχάτης προδοσίας ως συνεργάτες του εχθρού. Οταν σκάει το καζάνι αυτοί δραπετεύουν με ελικόπτερα ή άλλα μέσα και όσοι συλληφθούν δικάζονται και φυλακίζονται . Βλέπε Ισλανδία, Αργεντινή, Ισημερινό κ. α. Η γενναιότητα μπορεί ακόμα και να απουσιάζει σε διακοπές, αλλά όταν ο εχθρός γίνει ορατός, βάζοντας χέρι στα σπίτια και τα οικόπεδά μας, η γενναιότητα θα επανέλθει αστραπιαία.
      Ο Σκορδάς (απο χαζόν κι απο παιδί μαθαίνεις την αλήθεια) το είπε ειλικρινέστατα. Τέλος Δεκεμβρίου, και πολύ το καθυστερήσαμε, 50.000 κατοικίες Ελλήνων θα βγούν στο σφυρί υπερ του εχθρού που βιάζεται για φτηνή θέση στον Ελληνικό ήλιο. Καί οι αξίες που κτίζαμε μια ζωή και τώρα είναι στο 50% θα πέσουν ξαφνικά ακόμα και στο 15%. Τότε θα εφορμήσουν τα κοράκια που ήδη έχουν πάρει θέσεις και τηλεφωνούν απο το Λουξεμβούργο ξεθάβοντας διαγραφέντα δάνεια...Θα παραδοθούμε αμαχητί για να διατηρήσουμε τα ευρώ στο στρώμα?
      Μα αν το κάνουμε θα μπαίνουν ("δημοκρατικά" με άδεια εισαγγελέα) και στα σπίτια μας για έλεγχο τυχόν φοροδιαφυγής. (από του χρόνου θα είναι υποχρεωτική η δήλωση και των μετρητών στην εφορία). Αν όντως οι Ελληνες φτάσουν να γίνουν τόσο ζώα, πόσοι νέοι θα παραμείνουν Ελληνες?

      • nikos nikidis avatar
        nikos nikidis @ Αρχιμηδηs 26/07/2013 18:32:18

        αγαπητέ Αρχιμήδη "Αν δεχτούμε τους συμμετέχοντες στο Αντινιούζ ως ένα επαρκές στατιστικό δείγμα Ελλήνων, θα διαπιστώσουμε οτι στη συντριπτική μας πλειοψηφία δεν δηλώσαμε ποτέ υποτελείς". θα σου πρότεινα να ανατρέξεις σε οποιαδήποτε, μα οποιαδήποτε ανάρτηση το antinews πριν από έναν (1) χρόνο, πριν δύο (2) χρόνια και πριν τρία (3) χρόνια. τότε θα διαπίστωνες αμέσως δύο πράγματα: α) το περιεχόμενο των λεγομένων του καθένα, είτε αρθρογράφου, είτε σχολιαστή και β) το κυριότερο, ότι δεν υπάρχουν κοινά ονόματα πρίν 3 χρόνια, πριν 2 χρόνια, πέρισυ και φέτος. πέραν τούτου….

      • ΑπυθιΑ avatar
        ΑπυθιΑ @ Αρχιμηδηs 26/07/2013 18:48:03

        Αγαπητέ Αρχιμήση, ''Κάθε εμπαιγμό και προσβολή των τοκογλύφων την καταγράφουμε και τους την χρεώνουμε.''
        Τα γράφουμε στο πολυσέλιδο τεφτέρι της ανεξάντλητης ανοχής μας αλλά με δηλώσεις, κανένας δε ...σκιάζεται!
        ''Η γενναιότητα μπορεί ακόμα και να απουσιάζει σε διακοπές, αλλά όταν ο εχθρός γίνει ορατός, βάζοντας χέρι στα σπίτια και τα οικόπεδά μας, η γενναιότητα θα επανέλθει αστραπιαία.''
        ΚΑΙ για εκείνη την ώρα ζω!! :-)
        '' Αν όντως οι Ελληνες φτάσουν να γίνουν τόσο ζώα....''
        Τότε, δε θα τους αξίζει να ονομάζονται 'Ελληνες πια.....

        • ΑπυθιΑ avatar
          ΑπυθιΑ @ ΑπυθιΑ 26/07/2013 19:32:18

          Αρχιμήδη κι όχι Αρχιμήση

        • αρχιμηδησ1 avatar
          αρχιμηδησ1 @ ΑπυθιΑ 27/07/2013 13:29:39

          Θα σκιαχτουν μια και καλή αγαπητή ΑπυθίΑ.Οπως είχαν σκιαχτεί και τον περασμένο Ιούνιο που μας απειλούσαν με Ελληνικά κείμενα σε Γερμανικές εφημερίδες. Παραλίγο να ξαναβάλουν τα "στούκας"-γιουροφάιτερ να μας βομβαρδίσουν...

  19. Αρχιμηδηs avatar
    Αρχιμηδηs 26/07/2013 13:48:16

    "Οπότε εμείς δεν έχουμε πολλές επιλογές.
    Για μερικούς μήνες ακόμα αποδεχόμαστε το μνημονιακό αδιέξοδο."

    Πολύ σωστά αγαπητέ blue Nile. H επομένη ημέρα των Γερμανικών εκλογών θα είναι σίγουρα μια άλλη μέρα για την Ελλάδα. Πολύ πιθανόν και για την ΕΕ...
    Οπως διαφαίνεται, έτσι και πούμε το, ΟΧΙ δεν πάει άλλο, δεν θα είμαστε καθόλου μόνοι μας...

  20. john avatar
    john 26/07/2013 14:26:15

    Αρκετοί από τους εκπαιδευτικούς δεν έπρεπε καν να διδάσκουν. Απόφοιτοι Φιλοσοφίας και Ιστορίας Ιονίου/ Βόλου κτλ. διδάσκουν ως φιλόλόγοι. Ίσως ένα κλείσιμο κάποιων σχολών να είναι η καλύτερη πρόληψη για το μέλλον;

  21. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 26/07/2013 14:47:19

    Ότι καμιά αξιολόγηση των υπαλλήλων του δημοσίου δεν έχει γίνει, ότι η κυβέρνηση εκτέλεσε "πουλώντας" 245 καθηγητές με μεταπτυχιακές σπουδές και διδακτορικά ακριβώς επειδή υπαναχώρησε από την απόφασή της για τους σχολικούς φύλακες εξαιρώντας τους τρίτεκνους την τελευταία στιγμή, δεν το γράφετε. Όταν είσαι καραγκιόζης, λογικό να το παίζεις θύμα του Βεληγκέκα, προκειμένου να μην πεις ανοιχτά "προτιμώ να διώξω αυτούς από κείνους" και να πάρεις την ευθύνη της επιλογής σου.

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 26/07/2013 15:03:07

    "Οριζόντια μέτρα", επειδή ολόκληρο το πολιτικό σύστημα με τίποτα δεν θέλει αξιολόγηση προσωπικού.
    Πώς να θέλει, αφού η αξιολόγηση θα πλήξει κυρίως την πιστή πελατεία;
    Ακριβώς όπως εδώ και 3 χρόνια βυθίζουν στην άβυσσο συνολικά τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, επειδή δεν θέλουν να αξιολογήσουν ολόκληρους Δημόσιους φορείς (του ευρύτερου Δημοσίου) που συχνά έστησαν για τους ίδιους πελατειακούς κομματικούς λόγους:
    Ποιοί είναι χρήσιμοι, ποιοί άχρηστοι, ποιοί επιζήμιοι (και χρειάζονται κατάργηση), ποιοί πολύτιμοι (και χρειάζονται ενίσχυση).

  23. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 26/07/2013 15:03:42

    "Να μην χρεοκοπήσει, να μη γυρίσει στη δραχμή, να έχουν τους μισθούς και τις συντάξεις τους οι υπάλληλοι και οι απόμαχοι της εργασίας, να μην καταρρεύσουν οι τράπεζες και οι επιχειρήσεις."

    Όλα αυτά αγαπητέ Α. Ψάλτη, προυποτίθενται από την ύπαρξη ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ, δλδ ΕΘΝΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, πράγματα που έχουν εκλείψει πια στην Ελλάδα.

    Όσο για την επιστροφή στη δραχμή, δεν μου φαίνεται πλέον σαν καταστροφή.

    Μπορεί για όσους στηρίζουν και στηρίζονται από το σημερινό κλεπτοκρτατικό καθεστώς να έιναι καταστροφή αλλά για όλους τους 'αλλους, την συντριπτική πλειοψηφία μας δεν είναι. Ειλικρινά...

  24. Νικολάκη Εφέντης avatar
    Νικολάκη Εφέντης 26/07/2013 15:52:22

    Απλά να υπενθυμίσω πως με το μνημόνιο έχουμε συμφωνήσει για μείωση του Δημοσίου κατά 150000, οπότε το να μην βρίσκουμε τους έξτρα 80 είναι απόδειξη ότι η κυβέρνηση σέρνεται και θα σέρνεται στο «παρά πέντε» κάθε απόφασης για επόμενη δόση… Δηλαδή ποιο ήταν το πρόβλημα για τους αρμόδιους, ότι αυτοί που θα έφευγαν ήταν δίκαιο ενώ οι άλλοι 80 όχι;

    Επιπλέον, γενικότερα αποδεικνύει την απόλυτη έλλειψη ικανότητας και θέλησης για αξιολόγηση ή ορθολογική επιλογή ΔΥ προς αποχώρηση. Το να επιλέγονται κατηγορίες ΔΥ προς διαθεσιμότητα/απόλυση για να βγαίνουν κάποια νούμερα δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί και για τους 150000 ΔΥ που ΝΔ ΠΑΣΟΚ & ΔΗΜΑΡ έχουν αποδεχτεί να φύγουν…

    Θα ξαναρωτήσω, αυτοί οι 17 του Οργανισμού Αποξήρανσης της Κωπαΐδας ακόμη πληρώνονται…;

  25. Hawk avatar
    Hawk 26/07/2013 17:24:24

    Επειδή είναι αδιανόητο να παρθούν και άλλα μέτρα που να αφορούν μισθούς, συντάξεις & επιπλέον φορολογία επιχειρήσεων και πολιτών , καλό είναι να απομακρυθούν περί τους 60 χιλιάδες δημόσιους υπαλλήλους πριν είναι πολύ αργά. Ηδη η τρύπα του 2014 είναι περί τα 4 δις, από που θα βρεθούν τα λεφτά αυτά? Αν δεν έχει να πληρώσει η Κυβέρνηση τους υπαλλήλους της να τους μειώσει άμεσα, αλλιώς ο ιδιωτικός τομέας δεν έχει να δώσει δεκαρίτσα τσακιστή παραπάνω. Δεν πρόκειται περί ανθρωποφαγίας αλλά κάποτε πρέπει να ρίξουμε τσιμέντο στις μαύρες τρύπες. Απολύσεις, αποζημιοσούλες ταμείο ανεργίας και στη ελεύθερη αγορά. Την τύχη μας την φτιάχνουμε μόνοι μας, να βγουν έξω στην ελεύθερη αγορά να δούν τι εστί βερύκοκο, μπορεί μερικοί από αυτούς να είναι και τυχεροί και δημιουργικοί.

  26. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 26/07/2013 17:42:46

    Το δικο μου το σχολειο τι εγινε? Η κριτικη μου δεν κατευθυνεται στον δεινοπαθουντα Ελληνικο λαο αλλα στην επικρατουσα ἀριστερη' ιδεολογια η οποια οδηγει την χωρα στον γκρεμο. Γιατι δεν αφηνετε τους αναγνωστες σας να κρινουν αν ειμαι εμπαθης και ακραιος οπως υποπτευομαι με εχετε καταταξει.

  27. victoria (true) avatar
    victoria (true) 26/07/2013 17:48:30

    Συμφωνώ με το άρθρο..

  28. yianna avatar
    yianna 26/07/2013 17:53:37

    Είναι τα 80 άτομα το θέμα ή η μόνιμη αναξιοπιστία μας? Εδώ και τρία χρόνια προσπαθούν.. να μειώσουν το Δημόσιο κοροϊδεύοντας τους κουτόφραγκους, που παίρνουν αντίστοιχα μέτρα στις χώρες τους χωρίς να έχουν μνημόνια.
    Μα δεν ντρεπόμαστε πια? Τέτοια ξεφτίλα?

  29. Stefanos avatar
    Stefanos 26/07/2013 17:59:40

    Θα μπορούσε να εξαιρέσει τους κατόχους PhD . Για όσους γνωρίζουν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην επιστημονική κατάρτιση ανάμεσα σε μεταπτυχιακό και διδακτορικό δίπλωμα. Είναι κρίμα να τους "πάρει κι αυτούς η μπόρα."

  30. νικος avatar
    νικος 26/07/2013 18:27:14

    «...ούτε το δικαιούχο κράτος μέλος, ούτε η Τράπεζα της Ελλάδος, ούτε κανένα από τα αντίστοιχα περιουσιακά τους στοιχεία εξαιρούνται, λόγω εθνικής κυριαρχίας ή για άλλο λόγο, της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης συντηρητικής ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιοδήποτε ένδικο βοήθημα ή διαδικασία σχετικά με τη σύμβαση τροποποίησης» (ΦΕΚ 240/2012) .μεγαλυτερο σκυψιμο απο αυτο υπαρχει?τα 80 ατομα σε πειραξανε.οποιος ελληνας ψηφισει ξανα τα κομματα που περασαν απο την βουλη αυτο το καταπτυστο κειμενο,ειναι προδοτης και ο ιδιος.

  31. καρ avatar
    καρ 26/07/2013 19:38:01

    Εγώ από την ψυχραιμία με την οποία χειρίστηκε το θέμα η ελληνική κυβέρνηση, καταλαβαίνω ότι αφενός είχε κάνει την κατάλληλη προεργασία για να ολοκληρώσει όλα τα προαπαιτούμενα εγκαίρως, αφετέρου δεν βρέθηκε σε κάποιο περιβάλλον έντασης και επιθετικότητας εναντίον μας... Ζητήθηκε η τήρηση των συμφωνηθέντων σε ήπιο κλίμα και αυτό έγινε -αφού και η πρόθεση και η προβλεψη γι'αυτό υπήρχαν. Εκτός κι αν έχω χάσει κάποιο επεισόδιο και την σχετική δημοσιογραφική τεκμηρίωση, οπότε δεν μιλάμε για άλλο ένα θέμα "φούσκα".

  32. δημης avatar
    δημης 26/07/2013 19:56:58

    +++++++++++++

  33. Tasos avatar
    Tasos 26/07/2013 20:06:07

    Η πρόστυχη εμμονή του "ευρώ πάση θυσία" στηρίζεται στην ισοπεδωτική επιχειρηματολογία που λέει ότι για οτιδήποτε κι αν αναφέρεις ως δυσάρεστο επακόλουθο της πολιτικής που ακολουθείται, θα σου λένε "ναι αλλά αλλιώς θα έχεις χειρότερα":
    - Μα έχω 30% ανεργία.
    - Ναι αλλά εκτός ευρώ θα είχες 80.
    - Μα έπεσε το ΑΕΠ, μακελειό στις συντάξεις, κατάρρευση ταμείων κλπ
    - Ναι αλλά εκτός θα ψάχνεις φαί στα σκουπίδια.

    Όπως αντιλαμβάνεσαι έχει χαραχθεί πολιτική που λέει ότι δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ σημείο πέρα από το οποίο το "ευρώ πάση θυσία" να γίνεται "ευρώ υπό όρους". Και το κακό είναι ότι ποτέ δεν αφήσαμε - έστω σαν υπόνοια - να εννοηθεί ότι βρε αδερφέ, έχουμε και εναλλακτικό σχέδιο οπότε μη μας ζορίζεται και πολύ μη σας τινάξουμε στον αέρα.

    Από το φόβο μη χαρακτηριστεί η ΝΔ ακόλουθος του πιστολιού του ΓΑΠ, φτάσαμε στο άλλο άκρο, του να δηλώνουμε φωναχτά σχεδόν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μη κάνουμε όσα θέλετε.

    Αυτό σημαίνει πώς οτιδήποτε κι αν νομοθετηθεί, όσο άστοχο ή προκλητικό κι αν είναι, θα δικαιολογείται πάντα ως καλύτερο από το "χαος" του μη-μνημονίου.

    Ο σεβασμός στον άνθρωπο πρώτα και στο πολίτη έχει χαθεί. Υπάρχει μεγαλύτερη ντροπή από το να επιβραβεύεις ανίκανους, τοποθετημένους χωρίς προσόντα και την ίδια ώρα να διώχνεις εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά? Τί μήνυμα περνάς στους νεότερους ας πούμε? Το έχουν σκεφτεί αυτό το παράπλευρο που δε μετριέται με ευρώ άμεσα? Ότι την σήμερον ημέρα, άν είσαι νέος και σκοπεύεις να συνεχίσεις σπουδές σε ανώτατο επίπεδο, δεν υπάρχει περίπτωση να τύχεις κανενός σεβασμού, πουθενά στην Ελλάδα. Είναι σα να σου λένε, αν τυχόν θες να σπουδάσεις "πολύ", ετοίμασε και τα σχέδια σου για μετανάστης, γιατί εμείς εδώ "να κι αν έχεις μεταπτυχιακά, να κι αν δεν έχεις"!

    • Nikos K. avatar
      Nikos K. @ Tasos 28/07/2013 02:34:32

      Δεν τους νοιάζουν όσα λες.

      Κυβέρνηση κυνικών παρτάκηδων είναι. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πέφτει ο μισθός την πρωτομηνιά. Στους ίδιους και σε όσους έχουν διορ'ισει στο Δημόσιο: τα παιδιά τους, τις γυναίκες τους, τις γκόμενες/ους τους, τα ανίψια τους...

  34. roadrunner avatar
    roadrunner 27/07/2013 01:07:12

    Ξεκαθαρίζω ότι είμαι κατά των απολύσεων των Δ/Υ του εννιαίου μισθολογίου, δηλαδή του πιο φθηνού εργατικού δυναμικού στο Δημόσιο.
    Αν θα έπρεπε να αποδοθούν ευθύνες για ρουσφετολογικούς διορισμούς χαμηλόμισθων Δ/Υ, αυτές θα έπρεπε να ξεκινήσουν από το πολιτικό προσωπικό, που διόριζε για ψηφοθηρικούς λόγους και όχι από τους εργαζόμενους. (Ενώ δεν ισχύει το ίδιο για τους υπαλλήλους της Βουλής, μετακλητούς κτλ.)

    Θέμα εξάρτησης της κυβέρνησης από την τρόικα δεν βλέπω τουλάχιστον, όπως το θέτεις στο άρθρο σου @ΑΨ.
    Το συγκεκριμένο ζήτημα με τους 80 κατόχους τίτλων εξειδίκευσης, νομίζω , ότι ήταν καθαρά νομικής φύσης. Δηλαδή, όταν καταργείς έναν φορέα (πχ δημοτική αστυνομία ή ΕΡΤ), σημαίνει ότι καταργείς όλες τις θέσεις εργασίας του φορέα. Άρα, ποιά νομική υπόσταση θα είχε, το να διατηρηθούν κάποιες θέσεις, για όσους έχουν ιδιαίτερες σπουδές ; Και αν διατηρούσες το 5% των θέσεων για τους μεταπτυχιακούς, μήπως τελικά δεν θα καταργούσες τον φορέα, αλλά θα εν δυνάμει θα διατηρούσες όλες τις θέσεις ;

  35. Nikos K. avatar
    Nikos K. 28/07/2013 02:23:10

    Κι έχουμε πει ότι η στήριξη της κυβέρνησης είναι εκ των ουκ άνευ...

    "εκ των ΩΝ ουκ άνευ"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.