29/08/2009 13:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Όσοι εισηγούνται εκλογές τώρα, προτείνουν ευθανασία»

Η μητέρα των μαχών στη Νέα Δημοκρατία



 Δεν τον πάμε με τίποτα τον Μισέλ, επειδή είναι συνυπεύθυνος για το χάλι της κυβέρνησης και του τόπου – εκτός του ότι έκανε και τα ταξιδάκια του με τον άλλο τον Μισέλ, τον Μιζοφοράκο - αλλά όπως λένε στο χωριό μου «από μικρό κι από ….». Λέει λοιπόν την μεγάλη αλήθεια ο Μιχάλης Λιάπης στη σημερινή συνέντευξή του στον «Κόσμο του Επενδυτή: «Όσοι εισηγούνται εκλογές τώρα, προτείνουν ευθανασία». Και προσθέτει ότι «θα είναι παγκόσμια πατέντα κυβέρνηση που διαθέτει αυτοδυναμία, στο μέσον της θητείας της, να κάνει πρόωρες εκλογές με δική της πρωτοβουλία για να τις χάσει». Καλεί επίσης τον πρωθυπουργό να κλείσει τα αυτιά του στις σειρήνες που ουσιαστικά τού εισηγούνται να εγκαταλείψει τη μάχη. «Εκλογές τώρα θα ήταν μια μοιραία πολιτική εξέλιξη. Μια αδιέξοδη πολιτική. Μια απεγνωσμένη κίνηση»

 

Φυσικά οι δηλώσεις του εξάδελφου απηχούν και την αγωνία του «καραμανλισμού» μπροστά στις συντονισμένες επιθέσεις του μητσοτακέικου, των παλαιοκομματικών του Σουφλιά και του εκδοτικού κατεστημένου. «Αν ο  Καραμανλής πάει τώρα σε εκλογές και χάσει και στη συνέχεια τον αναγκάσουν να αποχωρήσει από την ηγεσία του κόμματος θα μείνει στην ιστορία ως ο πολιτικός που έχασε από τον Γιώργο και δεν θα του μιλάει κανείς στον δρόμο, όπως τον Σημίτη» λέει παλαιό στέλεχος της ΝΔ.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν το Έθνος του κ. Μπόμπολα, ή τα ΝΕΑ και το ΒΗΜΑ του κ. Λαμπράκη, προβάλουν κατά κόρον το «σενάριο Σουφλιά» ότι δηλαδή ο κ. Καραμανλής είναι υποχρεωμένος να εξετάσει το ενδεχόμενο πρόωρης προσφυγής στις κάλπες τον Οκτώβριο, επειδή τον προσεχή Μάρτιο θα είναι ακόμη πιο άσχημη η κατάσταση τόσο για τον ίδιο όσο και για την εικόνα της κυβέρνησης (θεωρία της «μικρότερης ήττας») το μήνυμα πουν στέλνουν στον Καραμανλή είναι σαφές: «Δεν θα σε αφήσουμε να κυβερνήσεις άλλο. Και κάθε ημέρα η κατάσταση  θα γίνεται χειρότερη για σένα. Φύγε λοιπόν αξιοπρεπώς όσο είναι καιρός».

 

Κι αν τελικά οι πιέσεις καταστούν αφόρητες (επειδή δεν ξέρουμε τι άλλο παίζεται στο παρασκήνιο) και ο Καραμανλής κάνει τώρα τις εκλογές και τις χάσει θα σχηματιστεί επιτέλους η κυβέρνηση των διαπλεκομένων με επικεφαλής τον «συνετό και έμπειρο» Σουφλιά (στα ΜΜΕ την αποκαλούν «κυβέρνηση συνασπισμού») η οποία όπως και η προηγούμενη του 1990 (εκείνη την έλεγαν «οικουμενική») θα αναλάβει να εκχωρήσει στις πέντε – έξι επιχειρηματικές οικογένειες που μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα όλα αυτά τα χρόνια και τον εναπομείναντα δημόσιο πλούτο. Έτσι η Ντόρα θα γίνει επιτέλους αρχηγός της ΝΔ και όσο για τον Γιώργο, δεν ξέρουμε πως και πότε θα πάρει την πολυπόθητη αυτοδυναμία (ας πρόσεχε όταν καλούσε για πρόωρες εκλογές).

 

Ο Καραμανλής και η γαλάζια «μητέρα των μαχών»

 

«Όσα γίνονται στο παρασκήνιο της ΝΔ δημιουργούν την εικόνα της δικιάς μας μητέρας των μαχών» λέει άλλο έμπειρο στέλεχος της παράταξης. «Κι εκεί που έχει φτάσει τώρα η ποντάρω πλέον μόνο στον «ψυχισμό» του Καραμανλή» προσθέτει. «Θα δεχθεί να περάσει έτσι άδοξα στην ιδιώτευση»;

 

Κατά τα άλλα είναι προφανέστερο του προφανούς ότι ο κ. Καραμανλής πρέπει να κάνει κάτι οπωσδήποτε πριν από την ΔΕΘ. Διαφορετικά θα εξελιχθεί κι αυτή σε ένα νέο Βατερλώ, όπως και η περυσινή, κι αυτή την φορά δεν θα υπάρχει ο Ρουσόπουλος για να του τα φορτώσουν.

 

Αν προχωρήσει σε εκλογές, εκτός των άλλων, «θα τον φάνε» οι βουλευτές του που ξέρουν ότι δεν θα επανεκλεγούν.

 

Αν προχωρήσει σε έναν light ανασχηματισμό, υποχωρώντας στις πιέσεις της Ντόρας και των άλλων, η επόμενη ημέρα θα είναι η ίδια και χειρότερη. Και το χειρότερο θα αποσυσπειρωθεί περισσότερο η βάση της ΝΔ η οποία «τον Καραμανλή ξέρει ως πρωθυπουργό και θεωρεί υπεύθυνο» υποστηρίζουν άλλα στελέχη της ΝΔ.

 

Φαίνεται λοιπόν ότι εκεί που έχουν οδηγηθεί τα πράγματα η μόνη λύση επιβίωσης που απομένει στον Καραμανλή είναι εκείνη του δραστικού ανασχηματισμού. Ένα μεγάλο ανακάτωμα της τράπουλας που θα τους θέσει όλους ενώπιον των ευθυνών τους.

 

Και θα πούμε και κάτι ακόμα, επειδή στο πολιτικό χρηματιστήριο οι αξίες φουσκώνουν υπέρμετρα: Ούτως ή άλλως η κυβέρνηση Καραμανλή αλώθηκε εκ των έσω. Για την κατάστασή της ευθύνεται περισσότερο η μεθοδική υπονόμευσή της όλα αυτά τα χρόνια από τους μηχανισμούς της Αγίας Οικογένειας και των άλλων επιχειρηματικών και πολιτικών οικογενειών και λιγότερο η αντιπολίτευση από το ΠΑΣΟΚ.

 

Ορισμένοι βεβαίως θα πουν ότι οι ευθύνες ανήκουν προσωπικά στον Καραμανλή ο οποίος «δεν μπορεί να συντονίσει» κλπ κλπ.

 

Ερώτημα: Να συντονίσει ποιόν, όμως; Την …Ντόρα; Ή τον …Σουφλιά;

 

Το πράγμα ήταν θνησιγενές εξ αρχής και όπως έχουμε ξαναπεί ο Καραμανλής είναι καιρός να καταλάβει ότι έτσι δεν πάει άλλο. Και ότι οι ηγέτες επιλέγουν κάποτε κι εκείνον που θα τους …ρίξει.

«Ας βγει λοιπόν κι ας πει ότι η Ντόρα και ο Σουφλιάς με πιέζουν για εκλογές. Τι θα κάνει τότε ο κόσμος της ΝΔ;» καταλήγουν τα ίδια στελέχη της ΝΔ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 29/08/2009 14:03:55

    Συμφωνώ και επαυξάνω με μια παροιμία "Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά".

    Αυτές δεν είναι δύσκολες μέρες για τον Κ.Κ , αλλα οι πιο δύσκολες ΩΡΕΣ για τον "Δράκουλα των Καρπαθίων".

    Όπως το έπαιξε το παιχνίδι αυτός και 2-3 άλλοι μόνο χαμένοι μπορούν να βγούν.

    Και την πτώση τους την αναμένουν με την αυτοσυγκράτηση ενός πιράνχα, δεκάδες άλλα ισχυρά συμφέροντα σε αυτή τη χώρα αλλά και εκτός που επλήγησαν κατά καιρούς από τις ενεργειές τους.

    Θα γυρίσει και ο τροχός θα "μπιπ" και ο φτωχός".

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Dubai Expatriate 29/08/2009 16:50:15

      Ένα βρυκόλακα σκέτο, κάπως μπορείς να τον φέρεις βόλτα. Τέσσερεις πέντε βρυκόλακες μαζί δεν αποτελούν κοπάδι βρυκολάκων, αλλά συνθέτουν τον Φράνκενστάιν Τζούνιορ. Και τα δέντρα καήκανε αδελφέ, για να μπορέσουμε να φτιάξουμε πολλά πασαλάκια.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/08/2009 14:08:03

    Eχει απολυτο δικιο ο Λιαπης.Καμμια σημασια δεν εχει η διαφορα που θα χασει η ΝΔ τις εκλογες για το μελλον.Οποια και αν ειναι η διαφορα το μελλον θα κριθει απο το τι θα κανει το ΠΑΣΟΚ.Δεν εχουν φυσικα και εξι μηνες παραπανω εξουσια σημασια.Εχει ομως σημασια ο τροπος παραδοσης της εξουσιας.
    Ειναι πολυ καλυτερο να γινουν εκλογες με πρωτοβουλια του ΠΑΣΟΚ που δεν θα ψηφισει δικο του ανθρωπο για Προεδρο και να αναλαβει και ο μεσος ψηφοφορος πληρως τις ευθυνες του.
    Οσον αφορα ομως την εκτιμηση περι υπονομευσης της κυβερνησης απο τη Ντορα διαφωνω.Δεν ειδα υπονομευση.Εαν το Δεκεμβριο ειχε το Υπουργειο Δ.Ταξης μητσοτακικος και εκανε το κοροιδο θα εστεκε η κατηγορια.Το ειχε ο Παυλοπουλος που αφησε να καει η Αθηνα αποζητωντας την ευνοια της αριστερας. Ουτε υπηρξε καποια διαφωνια στην εξωτερικη πολιτικη παρα τα λεγομενα.

  3. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 29/08/2009 14:26:42

    Η υπονόμευση γίνεται με πλειάδα τρόπων όπως "Δημειούργουμε ένα τετελεσμένο και αφήνουμε τους άλλους να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα".

    Σημειωτέων ότι "κατώτερα" στελέχη της ομάδας δρακουμέλ πρί τα τέλη Ιουλίου, πριν κανά μήνα περίπου, διέρρεαν στους κύκλους τους, ότι έχουν μπει τα μεγάλα μέσα στη Γερμανία να ξελασπώσει και ο ΓΚΑΠ και η Ντόρα με τη Μήζενς για να γίνει η επίθεση σε Καραμανλή στη ΔΕΘ.

    Φυσικά αυτά είναι μπούρδες (?) αλλά δείχνει την πόρωση και τη νοοτροπία που διακατέχει κάποιους.

    Επιπλέον εάν δεν κάνω λάθος ο Παπακωνσταντίνου δεν αποτελεί και το συνδετικό κρικο μεταξύ ΓΚΑΠ-Δράκουλα?


    Εκλεκτικές συγγένειες...

  4. andr3as avatar
    andr3as 29/08/2009 14:36:51

    (Χαζή?)Ερώτηση :
    Γιατί ο Καραμάν-αλής δεν τους σχολάει απο υπουργούς την Ντόρα και τον Σουφλιά?
    Πόσο μεγαλύτερο κακό μπορούν να του κάνουν μετά την αποπομπή τους??
    Άσε που μια τέτοια κίνηση μόνο πανικό θα δημιουργήσει στους επικοινωνιακούς χορηγούς των,αλλά και μεγάλη ευχαρίστηση στην κομματική βάση της Ν.Δ.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ andr3as 29/08/2009 16:25:09

      Για να στηρίζεται καρέκλα σε ένα πόδι, αυτό πρέπει να είναι πολύ χοντρό.
      Αλλά εδώ δεν πρόκειται καν για καρέκλα. Εάν του κόψουν ένα λουρί από το κάθισμα της κούνιας, θα βρεθεί στην λίμνη με τα χρυσόψαρα.
      Το ότι ο αιρούμενος προτιμά την κάθετο πτώση, όταν κοπεί το κλαρί που πριονίζεται, σχετίζεται με την ελπίδα ότι είναι φακίρης.
      Τώρα, ότι τραγουδάμε όλοι οι υπόλοιποι κούνια μπέλα μάλλον σχετίζεται με το ότι μπερδέψαμε το ναρκοπαίδιο με την παιδική χαρά.

      • andr3as avatar
        andr3as @ Μποτίλια στο πέλαγος 29/08/2009 16:45:20

        Δέν μπορώ να σε αποκωδικοποιήσω Μποτίλια Στο Πέλαγος.
        Και τα ερωτήματά μου δεν είναι ρητορικά.Πραγματικά έχω την απορία.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ andr3as 29/08/2009 17:10:11

      Όπως, φυσικώ τω λόγω, τα ερωτήματά σου δεν είναι ρητορικά αγαπητέ Αντρέα, έτσι και οι δικοί μου κυνικοί εντοπισμοί δεν προέρχονται μόνο από διάθεση να γράψω ανοησίες. Εάν επιχειρούσα ένα αποσυμβολισμό των παρομοιώσεων, για να γίνω ίσως εάν μπορέσω περισσότερο ακριβολόγος θα έγραφα:
      Καρέκλα: Κυβέρνηση
      Καρεκλοπόδαρα: Κοινοβουλετική στήριξη
      Κούνια: Οριακή κοινοβουλευτική πλειοψηφία με τον κάθε Μανώλη
      Ιμάντες της κούνιας: Ομάδες που έχουν κάποια ισχύ μέσα στο κόμμα.
      Λίμνη με τα χρυσόψαρα: Αντιπολίτευση σε αναζήτηση νέου πολιτικού λόγου.
      Κλαρί: Κοινωνική αποδοχή, πολιτικές συγκυρίες, αναστολές που συνθέτουν σύμπνοια στην διεξαγωγή νέων εκλογών, σχέδιο των αντίπαλων κυκλωμάτων για ανοχή του ΚΚ. υπό όρους με επιβολή εκβιασμών.
      Πριόνι: Εδώ ας αγιάσουν οι χείρες πληθώρας καλοθελητών. Υπερεξουσία, πολιτικοί αντίπαλοι, εσωκομματικοί αντίπαλοι βραδείας υποθάλψεως, ίδια λάθη, ανεπάρκειες και αντιλαϊκές δεσμεύσεις, διάλυση της χώρας βάσει υπερκείμενου των κομμάτων σχεδίων, ο φθόνος, η ζήλια και η ενδυμούσα άγνοια ότι για όλα φταίει η κεφαλή, αλλά και για κάθε έχοντα στοιχειώδεις γνώσεις αστρολογίας ο Κρόνος που βρίσκεται στο ζώδιό του.
      Ελπίδες φακιρισμού: Τεχνάσματα και στρατηγική για τον έλεγχο του κορμού του κόμματος μετά την πτώση.
      Ναρκοπέδιο: Ελλάς
      Κούνια Μπέλα: Όπως λέει ο Γιάννης Ρίτσος, κάθε παιδί θέλει το παιχνίδι του και ο ποιητής το ροκάνι του. Βεβαίως ίσως αναπτύσσεται κάπου και ώριμος πολιτικός λόγος. Χωρίς να υποτιμώ συγκεκριμένα πρόσωπα, το τελευταίο απαιτεί πολύ ψάξιμο.

  5. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 29/08/2009 15:06:23

    Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο το φαινόμενο που ακούει στο όνομα Κ. Καραμανλής.
    Ξεκίνησε πριν 13 χρόνια με αρχηγικό αέρα φέρνοντας νηνεμία στον χώρο της ΝΔ που σπαραζόταν από δελφίνους και φάλαινες.
    Ανδρώθηκε πολιτικά, ως αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, για ένα διάστημα 8 ετών που θα έπρεπε να είναι ικανό για να καταλάβει πως λειτουργεί η πολιτική στην Ελλάδα, με τις συγκρούσεις, τις υποχωρήσεις και τους ελιγμούς με εσωκομματικά στελέχη, με αντίπαλα κόμματα, και τα «διαπλεκόμενα» συμφέροντα.
    Νέος πολιτικός, μορφωμένος με καθαρό πρόσωπο και πατριώτης (προσωπική εκτίμηση), πίστεψε ότι μπορεί να σφραγίσει την μεταπολίτευση με ουσιαστικές αλλαγές (μεταρρυθμίσεις), στην πολιτική αλλά και στην κοινωνία.
    Ένθερμος αντίπαλος της διαφθοράς και της πολιτικής ασυδοσίας, ξεκίνησε με όνειρα για κάτι καλύτερο.
    Μεγάλος του σύμμαχος στο ξεκίνημα, το συντριπτικό κομμάτι του ευρύτερου δεξιού χώρου, από άκρο σε άκρο, τόσο σε πολίτες όσο και σε πολιτικούς.

    Και μετά ήρθε η νίκη στις εκλογές του 2004.
    Σε μία περίοδο δύσκολη και στριμωγμένη, λόγω Ολυμπιακών, πήρε την μεγαλύτερη περίοδο χάριτος που δικαιούται μία φρέσκια Κυβέρνηση, όχι τόσο από τα ΜΜΕ και τα αντίπαλα κόμματα αλλά από τους πολίτες.

    Κατάφερε λοιπόν μέσα 5 χρόνια και 5 μήνες, να ανατρέψει όλα του τα πλεονεκτήματα σταδιακά, μέσα από σκάνδαλα, ανοργανωσιά, εσωκομματικές διαμάχες, υποχωρήσεις στα διαπλεκόμενα, εξαρτήσεις από επικοινωνιολόγους, απώλεια ελέγχου των Κυβερνητικών του στελεχών, υποχωρήσεις σε Εθνικά θέματα, και αρκετές άλλες παθογένειες που μαστίζουν χρόνια τώρα την Ελλάδα.

    Αποτέλεσμα αυτών ήταν και η σταδιακή υποχώρηση της εμπιστοσύνης, που τον περιέβαλλε, από τους ψηφοφόρους του αλλά και η αύξηση της αμφισβήτησης από τους εσωκομματικού του αντιπάλους.
    Θα συμφωνήσω ότι του έγινε πόλεμος από αρκετές πλευρές, ότι είχε τεράστιο έλλειμμα ικανών στελεχών και ότι άλλο θέλετε.

    Αλλά αυτά τα ήξερε, και εάν δεν τα ήξερε τότε πως προχώρησε;
    Πρωθυπουργός επεδίωκε να γίνει, όχι πρόεδρος μίας μεγάλης εταιρείας.
    Που είναι η βούληση που απαιτείται στα δύσκολα;
    Που είναι η θέληση για συγκρούσεις με τους αντιπάλους;
    Που είναι η γροθιά στο τραπέζι στους ανυπάκουους;
    Που είναι το θάρρος που χρειάζεται στους επιβουλεύοντες;
    Που είναι η αυτοθυσία που εγκωμιάζει στους πεσσόντες;
    Που είναι το καθαρό μυαλό που απαιτεί το αξίωμα;
    Που είναι το όραμα που είχε;

    Και φθάνουμε στο σήμερα, όπου ο κάθε πολιτικός νάνος προσπαθεί να καθορίσει τις εξελίξεις, συνάμα με αυτούς που διψάνε για περισσότερη εξουσία χωρίς να φαίνονται, στα μάτια των αδαών τουλάχιστον.
    Και ακόμα και τώρα κάποιοι περιμένουν μία εμπνευσμένη κίνησή του που θα ανατρέψει τα δεδομένα, μία κίνηση που θα διαψεύσει όλα τα προηγούμενα.
    Και βλέπουμε ότι τα «σενάρια» αυξάνονται έτσι ώστε να μην μείνει κάποιο που θα αιφνιδιάσει. Καλύπτονται όλες οι πιθανές εξελίξεις λες και ακόμα και τώρα, που πιθανώς διανύει το πολιτικό του τέλος, θέλουν να τον εγκλωβίσουν.
    Αλλά και ο ίδιος δίνει το δικαίωμα για όλα αυτά, μένοντας απαθής, άβουλος, και καθοδηγούμενος από τις εξελίξεις, μέχρι αποδείξεως τουναντίον.

    ΥΓ. Ουδέποτε υπήρξα ψηφοφόρος ή/και οπαδός, ούτε του ίδιου, ούτε της ΝΔ.
    Η προσέγγιση είναι καθαρά πολιτική και μακριά από πολιτικές εμπάθειες, θέλω να πιστεύω.

    • Swell avatar
      Swell @ ο νοών...νοείτω 29/08/2009 15:33:35

      Σενάριο Νο 16: Γίνονται εκλογές και τις κερδίζει οριακά το ΠΑΣΟΚ. Πρωθυπουργός ο ΓΑΠ, αναπληρωτής πρωθυπουργός ο ΚΚ. Ο πρώτος εκπροσωπεί τη χώρα στο εξωτερικό (λόγω αγγλικών) και δεν εμφανίζεται πουθενά στην Ελλάδα (λόγω ελληνικών). Ο δεύτερος εκπροσωπεί τον πρωθυπουργό στο εσωτερικό (λόγω ελληνικών). Ο Σουφλιάς πηγαίνει σπίτι του, γιατί δεν ξέρει καμμία ξένη γλώσσα και τα ελληνικά του είναι ακατάληπτα.

      • ο νοών...νοείτω avatar
        ο νοών...νοείτω @ Swell 29/08/2009 15:42:10

        Και η "κόρη";

      • Swell avatar
        Swell @ Swell 29/08/2009 17:45:58

        Η κόρη PR στη SIEMENS.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ ο νοών...νοείτω 29/08/2009 16:38:41

      Η τούρτα είναι ωραίο έδεσμα αγαπητέ, αλλά όχι για να καθόμαστε επάνω. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, εάν παράγγελνε καμιά πίτσα, θα καθάριζε καλύτερα.
      Έλα όμως που μας αρέσουν οι τούρτες;
      Οι πραγματικά σεμνοί και ταπεινοί παραγγέλνουν κουλούρι, γιατί γνωρίζουν τι θα βγει στο τέλος, ως γνώσται των ορίων της πραγματικότητος.
      Ή ήταν καλύτερη η τύχη του Χέλμουτ Κολ και του Αντρεότι;
      Τα αγάλματα που μας παρουσιάζουν είναι από σαντιγύ. Οι εποχές αλλάζουν και όχι τα όρια των ανθρώπων. Ή θα επιβίωνε σήμερα ο Καλικράτης, έξω από την έβγα της γειτονιάς;
      (Ρώτα και τον κ. Αντώναρο. Γνωρίζει καλά τα μειωνεκτήματα των αγαλμάτων σε σύγκριση με τα παρασκευάσματα γάλακτος).

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ο νοών...νοείτω 29/08/2009 20:25:28

      ΔΕν υπηρξε καμμια υποχωρηση στα εθνικα θεματα.Οποιος πιστευει το αντιθετο δεν εχει καταλαβει την κατασταση.
      Η κυβερνηση πηγε καλα την πρωτη τετραετια.Τη δευτερη με 151 δεν υφισταται ζητημα συγκρουσης με αντιπαλους γιατι πεφτει αμεσως.

  6. sirxar avatar
    sirxar 29/08/2009 17:06:16

    Ο νωον εχει δικιο
    και ο λιαπης καλα τα λεει. να ειναι καλα ο ανθρωπος και ετσι πρεπει να κανει και ο ΚΚ οταν εβαλε 350 ευρω προστημο δια το κρανος φιλοι κυταξτε στο δρομο ολοι οι μηχανοβιοι 95% φορανε κρανος και ετσι εχουν σωθη πολλες ψυχουλες. Το ιδιο να κανει και ο ΚΚ να παρη κεφαλια και να βαλη μανατζερ 32 εως 40 χρονων παντου Οχι του ησηγουνται ολα τα λαμογια Συνταξιουχοι,Αποστρατοι, δικαστικοι ολοι αυτοι μια ζωη λαμογες και λαδοτυρι
    Μεγαλε παρε κεφαλια και χ... ολους .
    και να πληρωση το καθε λαμογιο οτι χρωσταει.Ο Παπ καλα τα παω φατους ειναι πολυ καλος μανατζερ.

    • petel avatar
      petel @ sirxar 29/08/2009 23:02:09

      sirxar

      Τι σε κάνει να πιστεύεις πως οι 32-40 ετων (μάνατζερ, άραγε τίνος? του εαυτούλη τους?), δεν είναι λαμόγια και λαδοτύρια?
      Κι αυτοί που λαμόγεψαν στα γεράματα, κάποτε 32-40 ήταν. Τότε όμως, δεν περνούσε απ το μυαλό τους το πόσο εύκολο ήταν τελικά νάσαι σκουπίδι και να σε λιβανίζουν εκλέγοντάς σε επανειλλημένα.
      Οι σημερινοί 43-40 όμως? Μπας και τόχουν εμπεδώσει πολύ νωρίς?
      Λέω τώρα...

  7. ataktos avatar
    ataktos 29/08/2009 17:21:01

    gia olous tous filous
    http://www.youtube.com/watch?v=O4vnp6uFqhM&feature=related

  8. Θ.Τ. avatar
    Θ.Τ. 29/08/2009 17:30:14

    ...μιλάμε σίγουρα για πολιτική αυτοκτονία...

    από την άλλη το παιχνίδι δε παίζεται στο πότε θα γίνουν εκλογές, αλλά στο πότε θα ξαναγίνουν...

  9. aris53m avatar
    aris53m 29/08/2009 19:56:06

    O Mισέλ οφείλει να μας πει τι έχει γίνει με το GSMR στον ΟΣΕ και κέρδισε τον διαγωνισμό η Siemens. Αν βγεί καθαρός απο εκεί (που μπορεί και να είναι) τότε ας κάνει όλες τις δηλώσεις του κόσμου. Μέχρι τότε όμως οι δηλώσεις του είναι λίγο ... συννεφιασμένες ... στο ότι και να λέει ...

  10. christos avatar
    christos 29/08/2009 20:38:17

    Όταν οι δημοσκοπήσεις γίνονται από εφημερίδες όπως το Πρώτο Θέμα και το Έθνος...

    Όταν οι δημοσκοπήσεις γίνονται εν μέσω πυρκαγιών που συνοδεύονται από ορυμαγδό από κατάπτυστα αντικυβερνητικά δημοσιεύματα των διαπλεκόμενων ΜΜΕ...

    Όταν το ίδιο διάστημα στο Συνασπισμό αλληλοσπαράσσονται.

    Όταν έχουμε νωπό το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών...

    Όταν σε τέτοιο πολιτικό τοπίο το ΠΑΣΟΚ δεν κατορθώνει να αγγίξει την αυτοδυναμία...

    Το συμπέρασμα είναι πως τα πράγματα είναι δύσκολα για τον Παπανδρέου και όχι για τον Καραμανλή....

  11. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/08/2009 21:10:09

    αμφιβάλλω αν οποιοσδήποτε θέλει να εκλεγεί τώρα. Κι ασε τους εκπροσώπους να λένε. Όλοι μιλάνε μεταξύ τους και όλοι με τα μεγάλα κεφάλια και τους γέροντες της οικονομίας. Η κατάσταση είναι ηλεκτρική για όσο βλέπει κανείς. Μπορεί οι τράπεζες να έδειξαν καλά αποτελέσματα, αλλά δεν είναι οι μόνοι εργοδότες, και οι "άλλοι" χρωστάνε τα λεφτά. Για αρχίστε να διαβάζετε εξαμηνιαία αποτελέσματα... Για περιμένετε το ενιάμηνο... Δεν κάνω τον απαισιόδοξο, υπάρχει αμηχανία...

  12. Μάρκος avatar
    Μάρκος 29/08/2009 21:41:18

    Δύο κινήσεις οφείλει να κάνει ο Πρωθυπουργός

    1. Ριζικός ανασχηματισμός, να είναι όλοι νέοι (υπουργοί, υφυπουργοί) χωρίς κανείς από τους νυν να μείνει στη θέση του.

    2. Κατάθεση προς ψήφιση - το max θητείας στη βουλή δύο συνεχόμενες τεραετίες

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/08/2009 23:10:24

    Aν γινει ανασχηματισμος προσεξτε τι θα γινει στο Υπουργειο Εσωτερικων-απο εκει θα καταλαβουμε πολλα.
    Θυμαστε οτι περυσι το Δεκεμβρη οι αναρχικοι εκαιγαν και εσπαγαν χωρις αντισταση υπο το απαθες βλεμμα του Παυλοπουλου.Οταν τα πραγματα εφθασαν στο απροχωρητο εβαλε υφυπουργο το Μαρκογιαννακη και ως δια μαγειας η αμυντικη σταση της αστυνομιας πηγε περιπατο και στην πρωτη διαδηλωση συνεληφθησαν δεκαδες.Φυσικα ο Μαρκογιαννακης εχει προκαλεσει την οργη των υποστηρικτων της αναταραχης δηλ. οργανωσεων και κυκλων της αριστερας γιατι δεν τους αφηνει να συνεχισουν να ρημαζουν τον τοπο.Μεχρι και τους συμπατριωτες του Κρητικους αγροτες που προσπαθησαν να κανουν αποβαση με τρακτερ δεν αφησε.
    Ο Μαρκογιαννακης δεν μπορει να παυθει με αιτια την αστυνομια γιατι αυτο θα προκαλεσει την οργη της βασης της ΝΔ οπως και την οργη της εχει προκαλεσει η σταση Παυλοπουλου και απεναντι στους ταραξιες αλλα και τους λαθρομεταναστες.Ετσι εχει αρχισει μια προπαγανδα για να τον εμφανισουν υπευθυνο για τις φωτιες καθως ειναι ο μονος τροπος να δικαιολογηθει η απομακρυνση του.Δεν ξεχναμε οτι και ο Πολυδωρας απομακρυνθηκε με αιτιολογια τις φωτιες αφου ομως πρωτα ηταν απαιτηση του κυκλωματος ΣΥΡΙΖΑ - Ελευθεροτυπια - Εξαρχεια που τα εσπαγε καθε Πεμπτη σε συλλαλητηρια και τους ειχε ενοχλησει.
    Αν ο Καραμανλης απομακρυνει αυτον που χαλιναγωγησε καπως τους ταραξιες ας αναρωητηθουν καποιοι ποιος υπονομευει ποιον και που οδηγει το γλυψιμο της αριστερας.

  14. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 30/08/2009 09:28:09

    Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη.

    Φεύγει ο Καραμανλής και σώζεται η Νέα Δημοκρατία, γιατί κοστίζει πολύ περισσότερο να φύγει η Νέα Δημοκρατία για να σωθεί ο Καραμανλής.

    Ασε που είναι και πιό εύκολο.

    • andr3as avatar
      andr3as @ γάιδαρος 30/08/2009 12:32:49

      Ωραία ρε γαιδαρε και ποιός να γίνει αρχηγός?
      Για ολοκλήρωσε την σκέψη σου.Είμαι πολυ περίεργος.

      • γάιδαρος avatar
        γάιδαρος @ andr3as 31/08/2009 07:37:38

        Αυτό προβλέπεται στο manual.

        Η γίνονται καθαρές διαδικασίες και όποιος πάρει το μαγαζί.

        Η μαζεύονται οι προύχοντες και αφού συμφωνήσουν το όνομα, το επιβάλλουν και στις διαδικασίες.

        Η εφόσον έχει μείνει κάποιο πολιτικό κύρος στον ήδη αρχηγό, προτείνει τον διάδοχο του και αυτός γίνεται αποδεκτός.

        Η μέθοδος μέσω facebook κρίνεται λίγο, να πώς να το πώ, αδόκιμη.

  15. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/08/2009 12:11:01

    γάιδαρε είσαι για γέλια.
    Μητσοτακικό παπαγαλάκι που κράζει με στριγγή φωνή στα blogs :
    "κάτω ο Καραμανλής" - "κάτω ο Καραμανλής" - "κάτω ο Καραμανλής".

    Το Μάϊο έγραφες ότι όπου να 'ναι ο Καραμανλής παραιτείται και η ΝΔ θα πάει στις Ευρωεκλογές με αρχηγό τη Ντόρα, η οποία και θα χαράξει νέα, νικηφόρα πορεία.
    Μετά τις Ευρωεκλογές έγραφες ότι ο Καραμανλής παραιτείται και η Ντόρα, που θα αναλάβει, θα δώσει νέα πνοή στο κόμμα .
    Είσαι σε μια παράταξη, και την υπονομεύεις διαρκώς;

    Έχοντας στο μυαλό τους
    κάτι σαν εσένα, τους πράσινους λεχρίτες,
    τους Αμερικάνους που δεν τον θέλουν (προτιμώντας Ντόρα - Τζέφρυ)
    πολλοί στηρίζουν τον Καραμανλή ως τη μόνη σημερινή λύση, παρά τις ανεπάρκειές του.

    • γάιδαρος avatar
      γάιδαρος @ Προφήτης 31/08/2009 07:49:45

      Να σου πώ την μαύρη αλήθεια ρε ΠΡΟΦΗΤΗ, προτιμώ να είμαι για γέλια παρά για κλάματα όπως η πάρτη σου.

      Βέβαια παρατηρώ ότι κρατάς πλήρες ημερολόγια των σχολίων μου, σημάδι ότι είσαι καλός επαγγελματίας σχολιαστής και με όλο το θάρρος άν χρειαστώ κάτι από τα παλιά σχόλια θα σε έχω υπ΄ όψιν μου.

      Τώρα μεταξύ μας όταν αναλάβει η Ντόρα σου υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται να σε πειράξει κανένας, και να μη στεναχωριέσαι από τώρα.

      Ασε που μία μακρυνή μου εξαδέλφη είναι πολύ φίλη με τον Αντώνη τον Σαμαρά, και δεν ξέρεις καμμία φορά τι μπορεί να προκύψει. Εχουμε λοιπόν κι' από κεί και μία άκρη.

      Τώρα να μείνει ο Καραμανλής βέβαια την βάψαμε, αλλά τι να κάνω αυτά έχει η ζωή.

    • γάιδαρος avatar
      γάιδαρος @ Προφήτης 31/08/2009 08:31:41

      Μέσα στην βιασύνη μου ξέχασα να σου πώ ότι έχω και μια κουμπαριά με τον Καστανίδη. Αχρείαστη να είναι, αλλά δεν ξέρεις τι γίνεται.

      • Αρχίδαμος avatar
        Αρχίδαμος @ γάιδαρος 31/08/2009 08:37:13

        Εσυ και αλλες 100 000 ανισορροποι.

  16. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 30/08/2009 13:30:15

    Προφήτης says:
    ""Έχοντας στο μυαλό τους τους πράσινους λεχρίτες,
    τους Αμερικάνους που δεν τον θέλουν (προτιμώντας Ντόρα – Τζέφρυ)
    πολλοί στηρίζουν τον Καραμανλή ως τη μόνη σημερινή λύση, παρά τις ανεπάρκειές του.""

    Δυστυχως, πόσο πολύ δίκαιο έχεις. + 1000

  17. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/08/2009 13:54:24

    Η μόνη πιο καταστροφική λύση για τον τόπο από τον ΚΚ στη παρούσα φάση, θα ήταν η Ντόρα. Ο ΚΚ είναι λίγος, ο ΓΑΠ είναι επιεικώς ανεπαρκής, η Ντόρα όμως είναι επικίνδυνη. Θυμάμαι το 1990-93 του μητσοτακισμού και με πιάνει σύγκρυο. Δυστυχώς είμαστε μεταξύ σκύλλας και χάρυβδης. Τόσο σε εθνικό πολιτικό όσο και σε ενδοκομματικό επίπεδο. Ο Μπένυ κρατάει χαμηλούς τόνους, προφανώς γνωρίζοντας τα παραπάνω και κάνοντας υπομονή.
    Χρειαζόμαστε μια αληθινή υπέρβαση. Σαμαράς μέϊμπι; Δεν ξέρω. Λέω.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Strange Attractor 30/08/2009 14:47:15

      Ότι το επερχόμενον είναι Ντόρα-Μπένυ συν κάτι το γκρουπουσκουλοειδές για να τονίζεται η επιχειρησιακή αδυναμία, το γράφω από το περσυνό καλοκαίρι.
      Όσο αφορά τον Σαμαρά ως πόλο υπέρβασης, πιστεύω ότι θα δυσκολευτεί, παρ' όλο που θα του ευχόμουν κάποια επιτυχία, γιατί τέτοιου είδους στοχεύσεις είναι πολύτιμες, έστω και σαν διαδικασία ζύμωσης. Το πρόβλημα με τον Σαμαρά είναι ότι τσαμπουκαλεύεται και είναι δύσκολος στην περιχώρηση άλλων. Η υπέρβαση θέλει ανθρώπους τίμιους μεν, αλλά και ευέλικτους. Η ευελιξία είναι μεγάλο προσόν, το απέδειξε ο Αντρέας, μόνο που η δική του ευελιξία ήταν σκέτη μπαμπεσιά. Αυτός που έχει ατού είναι ένας συντηρητικός Αντρέας, γιατί ο κόσμος έχει φάει στην μάπα τον ψευτομοντερνισμό, αλλά με έντιμες διαθέσεις. Τα ζιβάγκο μπορούν να πουλήσουν και στο μέλλον, αλλά όχι εμπριμέ με σχέδια σημαδεμένης τράπουλας.
      Από όσο μπορώ να γνωρίζω την ψυχολογία του Σαμαρά, πιστεύω ότι αισθάνεται μεγαλύτερη άνεση να διεμβολήσει προς την κατεύθυνση του Λάος (και αυτό είναι θετικό) και λιγότερο προς την κατεύθυνση της κεντροαριστεράς. Και το Λάος κάνει χρήση αριστερών συνθημάτων (ξυρίζοντας κόντρα στις αφίσες τον Τσε) αλλά δεν πείθει προς αυτή την κατεύθυνση. Το εγχείρημα είναι δύσκολο και όπως ανέφερα σε άλλο σχόλιο, χρειάζεται τελείως άλλη, νέα στρατηγική, που βρίσκεται πέραν των παραδοσιακής κομματικής νοοτροπίας.
      Ο Αντρέας κοπιάρησε (με χυδαίο τρόπο) την αριστερά της εποχής, σε φάση που το ριζοσπαστικό πολιτικό κέντρο υπήρχε και του ανήκε φυσιολογικά. Στη σημερινή φάση όμως, που χαρακτηρίζεται από κρίση των ιδεολογιών, απαιτούνται εφευρέσεις. Και αυτό προϋποθέτει δημιουργική φαντασία, αλλά συνεπάγεται και ρίσκα.
      Στρατηγική σημαίνει ολική θεώρηση και όχι στήριξη σε επί μέρους, όσο ζωτικής σημασίας και εάν κρίνονται αυτά.

      • donaE avatar
        donaE @ Μποτίλια στο πέλαγος 30/08/2009 18:55:07

        Η ευελιξια με την τιμιοτητα δεν περπατανε για πολυ μαζι.Καλο ειναι που τσαμπουκαλευεται ο Σαμαρας,αρκει τον τσαμπουκα να τον παει ως το τελος.
        Εκει πασχουν απαντες:δεν τελειωνουν αυτο που αρχιζουν.

  18. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 30/08/2009 18:50:55

    Δενδρο που πεφτει πολυ λιπασμα και λιβανισμα καιγεται(π.χ.ντορα της επικινδυνης οικογενειας)
    Πολιτικος τιμιος(ναι),ευελικτος(ναι),πατριωτης(?),ρισκαδορος(?)(π.χ.Σαμαρας παρ'οτι Χαρβαντοσπουδαγμενος ?)
    Οι φιλοι strange atrractor και μποτιλια στο πελαγο αρκετα παραπανω γνωριζουν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.