Όσοι ήθελαν να προκαλέσουν πρόβλημα στη χώρα το κατάφεραν
04/04/2014 18:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όσοι ήθελαν να προκαλέσουν πρόβλημα στη χώρα το κατάφεραν

Η αναβολή της αξιολόγησης από την Moody’s επιβεβαιώνει το γεγονός ότι κάποιοι επιχειρούν να «δολοφονήσουν» τη χώρα.

Αν επιβεβαιώνεται η πληροφορία ότι η Moody’s αναβάλλει την αξιολόγηση της Ελλάδας και την μεταθέτει για τέσσερις μήνες αργότερα (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορεί να γίνει αργότερα) τότε όσοι ήθελαν να προκαλέσουν πρόβλημα στη χώρα το κατάφεραν.

Αν οι πληροφορίες ότι ο διεθνής οίκος αξιολόγησης προβάλλει ως αιτία της αναβολής την πολιτική αστάθεια που προκάλεσε η υπόθεση Μπαλτάκου και οι νέες απειλές των Χρυσαυγιτών, τότε άξιος ο μισθός των δήθεν «Ελλήνων» που έκαναν τέτοιο κακό στην πατρίδα.

Ασφαλώς και δεν χάθηκε ο κόσμος αν η Moody’s μας αξιολογήσει τον Αύγουστο κι όχι τώρα. Άλλωστε, έχουμε περάσει πολύ χειρότερα, όταν όλοι αυτοί οι οίκοι μας είχαν για τα σκουπίδια. Όμως, τώρα προβάλλεται ως δικαιολογία ο φόβος πολιτικής αστάθειες, η κατάρρευση της κυβέρνησης και οι πρόωρες εκλογές εντός των επόμενων μηνών.

«Αυτό θα έθετε σε κίνδυνο τη συνέχιση του προγράμματος βοήθειας της τρόικας και θα μείωνε την εμπιστοσύνη τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και διεθνώς».

Σήμερα πάντως η Moody’s υποστηρίζει δεν έχει κάποια υποχρέωση να προχωρήσει σε «δράση αξιολόγησης» (rating action), πως το ημερολόγιο της είναι ενδεικτικό, ενώ προσθέτει πως καλύπτεται από τη χθεσινή ανακοίνωση του (report) για την πορεία του ελληνικού προγράμματος και της ελληνικής οικονομίας.

Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί ερωτήματα γιατί ο οίκος δεν προχωράει σε αλλαγή της αξιολόγησής του για την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας μετά και τη χθεσινή του έκθεση για την χώρα όπου χαρακτήριζε θετική εξέλιξη την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, επισημαίνοντας μάλιστα ότι διασφαλίζεται η συνέχιση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και στηρίζεται η μακροπρόθεσμη οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας.

Αν και δεν αναμένεται να επηρεάσει την έκδοση ομολόγου που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα (το βιβλίο προσφορών μπορεί να ανοίξει τη Δευτέρα), είναι ενδεικτικό της ρευστής κατάστασης που επικρατεί. Και επιβεβαιώνει το γεγονός ότι κάποιοι «καθοδηγούμενοι ή όχι» επιχειρούν να «δολοφονήσουν» τη χώρα. Κι αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολικό

ΣΧΟΛΙΑ

  1. EVA avatar
    EVA 04/04/2014 19:34:44

    Οι ...οίκοι παίζουν σταθερά τα δικά τους παιχνίδια όπως έκαναν πάντα, κινούμενοι από έξωθεν ποικίλα οικονομικοπολιτικά συμφέροντα .... Ας μην ξεχνάμε δε, οτι και οι ...φίλοι Γερμανοί που σήμερα (λόγω Ευρωεκλογών) έχουνε ίδιον όφελος να μας ....αποθεώνουν, μετά το Μάϊο θα μας εκβιάσουν σίγουρα, ώστε ν΄αποδεχτούμε το νέο μνημόνιο μακρόχρονης υποταγής, που ...εξυφαίνουν. Εμείς σταθερά στην πορεία και στους στόχους μας, με πλήρη επίγνωση οτι ..φίλοι πιστοί, υποστηρικτές μας και ...σύμμαχοι, ούτε υπήρχαν, ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....

  2. EVA avatar
    EVA 04/04/2014 19:36:06

    Καλησπέρα. Άλλαξε η IP μου, αν είναι εύκολο ξαναεγκρίνετέ την. Ευχαριστώ

  3. roadrunner avatar
    roadrunner 04/04/2014 19:48:26

    - Ποιές ήταν οι προϋποθέσεις για να προβεί ο οίκος Moody's σε αξιολόγηση της Ελλάδας; - Η ψήφιση του πρόσφατου πολυνομοσχεδίου και η πολιτική σταθερότητα. - Ποιός προσπάθησε με πρόταση δυσπιστίας να καθυστερήσει την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, ώστε να χαρίσει το πρόσχημα στον οίκο αξιολόγησης, για να μην μας αξιολογήσει ; - Ο Σύριζα. - Όταν απέτυχε ο Σύριζα, απορρίφθηκε η πρόταση δυσπιστίας και ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο, ποιός βεβιασμένα και αναπάντεχα (εντός 2 ημερών) εμφάνισε "μπαγιάτικα στοιχεία υποκλοπών" για να δημιουργήσει συνθήκες υποβόσκουσας αστάθειας στη χώρα ; - Η Χρυσή Αυγή. Συμπέρασμα: Σύριζα και Χρυσή Αυγή είχαν τον ίδιο στόχο. Δηλαδή, να αποτύχει η Ελλάδα να ικανοποιήσει μιά από τις δυο συνθήκες (πολυνομοσχέδιο ή/και πολιτική σταθερότητα), που απαιτούνταν για να αναβαθμιστεί πιστοληπτικά από τη Moody's. Εκεί που απέτυχε ο Σύριζα, επιχείρησε με μαφιόζικες μεθόδους η Χρυσή Αυγή....και πέτυχε, δικαιολογημένα, γιατί η κυβέρνηση λογικά και αναμενόμενα λειτουργεί και αμύνεται με πολιτικούς όρους και όχι μαφιόζικους. Μη μου πεί κανείς ότι δεν έχει λογική βάση το παραπάνω...

    • vorillas avatar
      vorillas @ roadrunner 04/04/2014 20:16:49

      Eυφέστατο! Κάποιος έπρεπε να το σκεφτεί. Σ' ευχαριστούμε.

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ vorillas 04/04/2014 21:00:10

        Ευφυέστατο, όχι ευφέστατο.. Στην βιασύνη σου να λοιδωρήσεις, τρως και φωνήεντα. Ποιος είσαι? Ο κουταλιανός??!

    • George N avatar
      George N @ roadrunner 04/04/2014 20:40:18

      Καλό! Αν και το θέμα δεν είναι τι κάνουν οι άλλοι αλλά τι κάνεις (ή δεν κάνεις) εσύ.

    • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
      Θόδωρος 17.06.2014 @ roadrunner 04/04/2014 20:58:47

      Roadrunner, ξέχασες τον υιό της θείας απ' το Σικάγο, της Margaret με τ' όνομα.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Θόδωρος 17.06.2014 04/04/2014 22:29:40

        Σωστός. Και να προσθέσω και τους Ανελ... Και όσον αφορά το θέμα του ρωσικού site της Gazprom ο Κεδίκογλου απόψε αποκάλυψε ότι το υποκλαπέν και επεξεργασμένο βίντεο προβλήθηκε πρώτα από ελληνικές ιστοσελίδες και αφού πέρασε από αγγλικές και άλλες, το πήρε και το ρώσικο. Αυτά για όσους πάνε να πουν ότι οι Ρώσοι υπονομεύουν Σαμαρά, ενώ τα πάμε μια χαρά με Ρωσία. Ξέρουμε ότι παίζουν το παχνίδι των ΗΠΑ και ΧΑ και Σύριζα εδώ και καιρό. Ας το καταλάβουμε ΟΛΟΙ!!!

        • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
          Θόδωρος 17.06.2014 @ Γεώργιος Τ. 04/04/2014 22:45:45

          Αν και διαβάζοντας σχόλιο ενημερωμένου σχολιαστή εδώ στο antinews (του "Διογένη" νομίζω), ενδεχομένως δεν θα πρέπει να ταυτίζονται πια υιος της Margaret και υπερατλαντικοί. Όταν βγήκε το ΠΑΣΟΚ το 2009 μου έλεγε κάποιος -ενημερωμένος θέλω να πιστεύω- φίλος ότι ο "mind the GAP" είναι παγκόσμιος παίκτης..

  4. Διογένης avatar