#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/01/2010 09:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όπως έστρωσαν όλοι θα κοιμηθούν...



Ο κόμπος έφτασε στο χτένι με τα αγροτικά μπλόκα και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά και οι ίδιοι οι αγρότες. Μόνο που πλέον στους δρόμους κουμάντο κάνει ο... Μπούτας και οι λοιποί αγροτοσυνδικαλιστές που με την αδιάλλακτη στάση τους έχουν φέρει απέναντί τους ολόκληρη την κοινωνία.

Την ίδια στιγμή που οι πολίτες ετοιμάζονται να υποδεχθούν τη φορολογική λαίλαπα της κυβέρνησης, στο όνομα της δημοσιονομικής εξυγίανσης, βλέπουν τους αγρότες να διεκδικούν «πακέτα» τύπου Χατζηγάκη, σαν κι αυτά δηλαδή που δόθηκαν και τώρα έρχεται η Κομισιόν να κάνει έρευνα και να μας αναγκάσει σε δύο – τρία χρόνια να τα επιστρέψουμε.

Ενώ όλοι, άλλος περισσότερο κι άλλος λιγότερο, ετοιμάζονται να κάνουν αιματηρές θυσίες χωρίς μάλιστα να μιλάνε, βλέπουν μια μερίδα αγροτών να ζητούν παράνομες επιδοτήσεις γιατί λέει δεν μπορούν να ζήσουν, ή γιατί καταστράφηκε η παραγωγή τους. Με λίγα λόγια έχοντας αφομοιώσει πλήρως το ρόλο του δημοσίου υπαλλήλου έρχονται να ζητήσουν κάλυψη από το κράτος, διότι έτσι έμαθαν τόσα χρόνια με τα χρήματα της Κομισιόν.

Όλα αυτά, όμως, στερεύουν και οι ίδιοι οι αγρότες θα πρέπει να δουν τι θα κάνουν, κι όχι να κάθονται στα καφενεία τους και να περιμένουν την επιδότηση χωρίς να καλλιεργούν ούτε μια σπιθαμή γης. Και μιλώ κυρίως για τους αγρότες (όχι όλους) του κάμπου και της Βορείου Ελλάδας οι οποίοι κάθε χρόνο γύρω στα Χριστούγεννα περιμένουν το τσεκ από τις Βρυξέλλες για καλλιέργειες που δεν έκαναν. Είναι οι γνωστές επιδοτήσεις που δίνονται χωρίς κάποιος να καλλιεργεί οτιδήποτε.

Και ερωτώ: Υπάρχει κανείς ιδιωτικός υπάλληλος, ή και δημόσιος, που να κάθεται στο σπίτι του και να περιμένει την επιταγή; Αν υπάρχει να τους δώσουμε παράσημο διότι είναι πολύ μεγάλος μάγκας.

Έτσι ζουν τα τελευταία χρόνια πολλοί αγρότες που σήμερα βγαίνουν στα κανάλια και φωνάζουν. Για να μην πούμε ότι πηγαίνουν στα μπλόκα γύρω στις 7.30, βγαίνουν στα δελτία και μετά φεύγουν για τα καφενεία βάζοντας ομάδες περιφρούρησης Αλβανούς με μεροκάματο.

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα την τελευταία 30ετία και ενώ δόθηκαν άπειρα χρήματα και ευκαιρίες για αναδιάρθρωση της γεωργίας, κάποιοι «ξεκοκάλισαν» δισεκατομμύρια χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτε.

Και για να μην πούμε ότι φταίνε μόνο οι αγρότες. Βασικοί φταίχτες είναι οι εκάστοτε κυβερνήσεις που χάιδευαν αυτιά προκειμένου να «βάψουν» τον Κάμπο πράσινο ή μπλε, ανάλογα με το ποιος διεκδικούσε την εξουσία.

Όσο για το ΠΑΣΟΚ που σήμερα (νομίζει ότι) κυβερνά, θα πρέπει να κοιταχτεί πρώτα στον καθρέπτη για να δει τις δικές του μεγάλες ευθύνες.

Όλοι μαζί, πολιτικοί, βουλευτές από αγροτικές περιοχές, αγροτοσυνδικαλιστές – χαϊδεμένα παιδιά των κομμάτων και μόνιμοι θαμώνες πολιτικών γραφείων έστησαν το μεγάλο φαγοπότι στις πλάτες των απλών αγροτών, των περισσότερων που έπαιρναν ψίχουλα όταν κάποιες ομάδες πλούτιζαν σε βάρος τους.

Ας μην δηλώνει λοιπόν η κυβέρνηση (ούτε και η προηγούμενη) άμοιρη ευθυνών για το χάλι που επικρατεί.

Όπως έστρωσαν όλοι θα κοιμηθούν...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MANTZIKERT avatar
    MANTZIKERT 28/01/2010 09:31:30

    Στα καφενεία εσύ κάθεσαι και έχεις μαύρα μεσάνυχτα για τα αγροτικά ζητήματα. Σε πληροφορώ ότι οι δημοσιοι υπάλληλοι εισπράτουν επιταγές κάθε μήνα δηλαδή τον μισθό τους χωρίς ρισκο ευθήνες στεναχώρια ζεστη και κρύο καθισμένοι όπως εσύ σε ενα γραφειακι να αμπελοφιλοσοφούν.

    Για όλα φταίνε οι άλλοι.
    Πάλι ασχολίσαι με τους λιγους διαπλεκομενους και πετάς στην πυρά ολον τον αγροτικό πληθυσμό.

    Περαστικά ευχομαι.

    MANTZIKERT

    • DION FROM HLEIA avatar
      DION FROM HLEIA @ MANTZIKERT 28/01/2010 17:43:38

      ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΨΕΥΤΟΑΓΡΟΤΕΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΒΙΛΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΡΣΑΡΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΡΤΟΠΑΙΚΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΕΞΩ ΚΙ ΑΝΑΚΑΤΩΤΑ ΚΙ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΟΥΣΤ ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΑ.

  2. Vachus avatar
    Vachus 28/01/2010 09:45:26

    Οι παθογένειες δεν οφείλονται στους αγρότες και αυτό είναι βέβαιο. Οι πολιτικές της μεταπολίτευσεις τους έχουν καταντήσει έτσι. Φτάνει με την κοροϊδία των πολιτικών. Μακάρι να εμπλουτιστούν τα μπλόκα με αυτούς που σκοπεύουν να σκίσουν μετά, δηλαδή τους αδειούχους κλειστών επαγγελμάτων, αλλά και όσους αντιτίθενται στο λαθρονομοσχέδιο. Μπάς και πέσει η κυβέρνηση των ανθύπατων.

    • Marianthe avatar
      Marianthe @ Vachus 28/01/2010 11:10:11

      Νομίζουν ότι οι άνθρωποι είναι πρόβατα για να τους «σαλαγάνε» με την ηλεκτρονική –πλέον- γκλίτσα.

  3. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 28/01/2010 09:49:23

    Ἀκοῦμε διαρκῶς γιὰ τοὺς ἀγρότες τῶν καφενείων και τῆς ἐπιδότησης. Μπορεῖ κάποιος νὰ μᾶς ἐξηγήσει πῶς ἀκριβῶς συμβαίνει αὐτό;
    Δίδονται χρήματα χωρὶς ἔλεγχο; Λαδώνονται οἱ ἐλεγκτὲς καὶ βεβαιώνουν κτήματα ποὺ δὲν ὑπάρχουν; Δηλώνονται καταστροφὲς ποὺ δὲν ἔγιναν; Δηλώνονται παραγωγὲς μεγαλύτερες ἀπὸ τὶς πραγματικές; Τί;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Κοινὸς νοῦς 28/01/2010 10:16:30

      Απλά ψάξε λίγο το θέμα με τις επιδοτήσεις της Κρήτης, που έχουν δηλώσει ότι καλλιεργούν χωράφια 3-4 φορές το μέγεθός της...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κοινὸς νοῦς 28/01/2010 13:13:25

      Κάποια από αυτά που λες συνέβαιναν στην Κρήτη με πολιτική κάλυψη από το ΠΑΣΟΚ. Οι κρητικοί είναι γνωστό ότι δεν εφαρμόζουν τους νόμους.

    • man8os avatar
      man8os @ Κοινὸς νοῦς 28/01/2010 17:38:33

      Να τους εφαρμοσουν! Αλλοιως να μην παρουν επιδοτηση. Τι θα πει ειναι γνωστο πως δεν εφαρμοζουν τους νομους? Το καναμε Κορλεονε εδω περα?

    • DION FROM HLEIA avatar
      DION FROM HLEIA @ Κοινὸς νοῦς 29/01/2010 12:25:12

      ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ; ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ; ΕΔΩ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΑΡΑ Ο ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ, ΠΟΥ ΤΑ ΧΩΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΣΤΗ ΣΗΤΕΙΑ. ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ.

  4. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 28/01/2010 10:19:50

    Μεγάλο θέμα, το πρόβλημα είναι πως θα χάσουμε την αγροτική παραγωγή στη χώρα, όχι ότι τώρα παράγει ικανοποιητικά αγροτικά προϊόντα, αλλά δεν πρέπει η Ελλάδα να απολέσει άλλη μια παραγωγική δομή.

    Αφήστε τους αγροτοσυνδικαλιστάδες αυτοί μπορεί να είναι ποιο ευνοημένοι και καλοπληρωμένοι, με τους άλλους τι γίνεται;

  5. μαρικα avatar
    μαρικα 28/01/2010 10:52:01

    Η ελλαδα δεν εχει ελεγχτικους μηχανισμους ,κεινηται με το φιλοτιμο του λαου
    ομως υπαρχουν και οι απληστοι κοινος απαταιωνες.Αυτοι ειναι που δηλωνουν περισσοτερα στρεμματα απο οτι εχουν για να παιρνουν τα χρηματα απο την Ευρωπη.Αν ηξεραν τι κακο κανουν στον τοπο και στους συμπατριωτες τους ισως να μην το εκαναν.Αρα ληπει η παιδεια.Για τους συνδικαλιστες τι να πει κανεις;Αυτα δεν γεινωνται πουθενα.Καποιοι παντος ειχαν πει κατι για Νοτια Δανια!!!!!!!!!!

  6. Marianthe avatar
    Marianthe 28/01/2010 10:58:19

    Άλλο ένα άρθρο πολιτικής σκοπιμότητας και ισοπεδωτικού λαϊκισμού;

    • Marianthe avatar
      Marianthe @ Marianthe 28/01/2010 12:47:26

      Ευχαριστώ!!!!!
      Και λυπάμαι ιδιαίτερα για τη συμμετοχή μου σε έναν τέτοιο «διάλογο»….
      Αν μπορούσα να ακυρώσω το σχόλιό μου θα το έκανα.
      Είναι ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ που στην ηλικία μου (60) δεν αντιλήφθηκα εγκαίρως σε ποιο επίπεδο έμελλε να γίνει αυτή η «συζήτηση».
      ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΑΤΕ!!!!!!!!!

      • Factorx avatar
        Factorx @ Marianthe 28/01/2010 14:03:32

        @marianthe Μπορεις να μην ξαναπαρεις μέρος στην ηλικία μάλιστα που εισαι μην πάθεις και τιποτα. Σε ποιον απευθύνεσαι οταν γραφεις "Άλλο ένα άρθρο πολιτικής σκοπιμότητας και ισοπεδωτικού λαϊκισμού;" Στην Ζούγκλα; Εμεις εδω έχουμε βάλει τις πιο αντιθετες απόψεις για το θέμα για να κρατάμε ενημερωμένους τους αναγνωστες μας. Εσυ τις παριστάνεις; την αγροτική Πασιονάρια;

        • Κοντη Λιζα avatar
          Κοντη Λιζα @ Factorx 28/01/2010 14:26:09

          ...Πασιονάρια...

          Όμορφη ατάκα Φάκτορα

    • Marianthe avatar
      Marianthe @ Marianthe 28/01/2010 13:18:26

      Αφού διαγράψατε το εξαιρετικά, απαράδεκτα προσβλητικό σχόλιό σας στην κριτική μου, μπορείτε να διαγράψετε και τη σχετική διαμαρτυρία μου. Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, ειλικρινά. Άλλωστε είναι φανερό ότι δεν πρόκειται να δεν προτίθεμαι να ξαναγράψω στο παρόν ιστολόγιο.
      Αλλά μην αφήνετε τη διαμαρτυρία μου «ξεκρέμαστη». Δεν είμαι η τρελή του χωριού ξέρετε….και δεν πάσχω από διχασμένη προσωπικότητα ώστε να σχολιάζω το σχόλιό μου!!!
      Έχετε το ελεύθερο να διαγράψετε όλα τα σχόλια μου. (και αυτό που σας στέλνω τώρα, ασφαλώς). Κανένα απολύτως πρόβλημα από εμένα.

      • Factorx avatar
        Factorx @ Marianthe 28/01/2010 14:01:02

        marianthe: Μην παριστάνεις και την θιγμένη απο πανω. Το σχόλιο σου ήταν επιπέδου Φίμωτρου και η απάντησή μου ήταν ανάλογη, άσχετο αν την πήρα πίσω. Το άρθρο είναι γραμμένο απο πολύ πιο ενημερωμενο απο σένα και αυτα τα περι Πάγκαλου να τα πεις στο χωριό σου.

  7. El Gekko avatar
    El Gekko 28/01/2010 11:07:14

    Φαντάζομαι πως εάν βρεθούμε ένοχοι θα ζητήσουμε από τους αγρότες να επιστρέψουν τα 500εκ του 2009 και δεν ξέρω πόσα του 2008.

    European regulators on Wednesday said they are investigating Greece amid suspicions that Athens has illegally subsidised farmers under the cover of natural hazards crop insurance payouts.

    www.businessmen.com/news-eu/greece-farm.2fm

  8. ρουμελιωτης avatar
    ρουμελιωτης 28/01/2010 11:17:07

    αντι δεν σε εχουμε συνιθισει ετσι- ρηχο-. πραγματικα πιστευεις οτι το κυριαρχο στα σοβαρα προβληματα της αγροτικης οικονομιας ειναι εστω οι μισοι -κακοι- αγροτες,

  9. donaE avatar
    donaE 28/01/2010 11:19:07

    φακτορα,στραβωσες με τον Βαγγελη;

    • donaE avatar
      donaE @ donaE 28/01/2010 13:25:38

      Τον Μπουτα.

  10. parsifal avatar
    parsifal 28/01/2010 11:28:24

    Eτσι βγήτε να υπερασπίσετε τους "αναξιοπαθούντες" σκερβελέδες και εξηγήστε μας γιατί γέμισε ουκρανές και μπουζούκια ο κάμπος, γιατί ολο αυτό το "αγροτικό" σκυλολόι κυκλοφορεί με παντελώς ακατάλληλα για αγροτική εργασία "Νavara" και αλλα λιμουζινοειδή "αγροτικά" και πόσοι απο αυτούς εχουν να πατήσει σε χωράφιτα τελευταία 10 - 15 χρόνια ...

    • Marianthe avatar
      Marianthe @ parsifal 28/01/2010 12:34:28

      -[“αναξιοπαθούντες” σκερβελέδες …….“αγροτικό” σκυλολόι ]
      ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ !
      Ντροπή πια….

    • anonymous avatar
      anonymous @ parsifal 28/01/2010 14:55:54

      Η Ελλάδα γενικότερα γέμισε Ουκρανές γιατί οι δικές μας την έχουν δει Μαρίες Αντουανέτες.

      Όσο για το Ναβάρα που λες είσαι άσχετος. Είναι ένα 4x4 σχετικά καλό και μαζί με τα ΤΟΥΟΤΑ προτιμούνται από τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους λόγω της αξιοπιστίας τους και της ασφάλειας που παρέχουν.
      Ο πατέρας μου που δεν είχε τέτοιο κόντεψε να σκοτωθεί. Τον πέταξε έξω από το δρόμο και αναγκάστηκε να πάρει ένα μεταχειρισμένο με 10.000.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ parsifal 29/01/2010 02:14:42

      όπως βλέπεις Μαριάνθη, για τους αγρότες μπορούμε συλλήβδην να τους βρίζουμε ελεύθερα... (μ΄ ενόχλησε πολύ που σε προσβάλλαν επειδή τόλμησες να χαρακτηρίσεις την ανάρτηση λαϊκίστικη, αν για κάτι μπορούσε να περηφανευθεί το Αντινέα μέχρι σήμερα, ήταν η ελευθερία να εκφράζονται όλες οι απόψεις με αξιοπρέπεια (και να προβάλλονται φυσικά όλα τα ψυχρά δεδομένα). όπως αποδεικνύεται με τον parsifal και εσένα προφανώς μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα οι αναξιοπρεπείς και αγενείς και να λοιδωρούνται οι ευπρεπείς και στέρεες.

      • Factorx avatar
        Factorx @ B.K.Σ. 29/01/2010 05:24:22

        @B.K.Σ. : Τι έγινε; αρχίζουμε και αφορίζουμε γενικόλογα και λαικίστικα; Ο Parsifal αναφέρθηκε στους αγρότες και ειναι δικαίωμά του να λέει την άποψή του - απάντησέ του. Η Μαριάνθη επιτέθηκε στο antinews και αμιφισβήτησε την αντικειμενικότητά του, όταν είναι το μόνο που παρουσίασε σφαιρικότατα το ζήτημα - και της απάντησα καταλλήλως. Μας λες οτι "βρίζουμε τους αγρότες"; Τα άλλα άρθρα δεν τα είδες; Η μόνο τα ακροδεξιά ιστολόγια που αναπράγεις συνεχώς εδώ μέσα αντιλαμβάνεσαι; (αυτό το τελευταίο ως επιβεβαίωση οτι όλες οι απόιψεις είναι σεβαστές)

  11. alejandro avatar
    alejandro 28/01/2010 11:36:44

    Η αληθεια ειναι καπου στη μεση. ΔΕν μπορουμε σε καμμια περιπτωση να βαλουμε στο ιδιο τσουβαλι ΟΛΟΥΣ τους αγροτες, αυτους με τα navara 4x4 και τα δηλωμενα χωραφια που ξεπερνουν 2 και 3 φορες το πραγματικο τους μεγεθους(αναφερω ενδεικτικα καποια παραδειγματα), με αυτους που ακομα ειναι με τρακτερ 20ετιας, σε ενα ταπεινο σπιτάκι και αιμοραγουν κυριολεκτικα για να βγαλουν ενα κομματι ψωμι και ειναι η χαρα του καθε μεσαζοντα.

  12. ndvoice avatar
    ndvoice 28/01/2010 11:48:14

    Το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ και οι αγρότες.

    Το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ απευθύνθηκε στον πατριωτισμό των αγροτών και τους ζήτησε να φύγουν από τα μπλόκα. Όμως ας δούμε τι έχει κάνει μέχρι τώρα το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ για την Πατρίδα και το Έθνος, στο λίγο χρονικό διάστημα που είναι στην εξουσία με μόλις το 30,33% του συνολικού εκλογικού σώματος:
    1) Κατάργησε το Υπ. Μακεδονίας - Θράκης
    2) Κατάργησε το Υπ. Αιγαίου
    3) Απάλειψε τον "εθνικό" χαρακτήρα της Παιδείας
    4) Έγιναν συναντήσεις άνευ λόγου με Ερντογάν και Γκρουέφσκι
    5) Εισάγει νομοσχέδιο για....
    ιθαγένεια και ψήφο στους λαθρομετανάστες
    6) Κατάργησε τα μηχανοκίνητα τμήματα από τις παρελάσεις. Αυτό τους μάρανε και όχι τα καύσιμα που καίνε τα δημόσια αυτοκίνητα των αξιωματούχων του ΠΑΣΟΚ και των βουλευτών.
    7) Ξήλωσε το εθνόσημο από τις στολές της Αστυνομίας
    8) Ασκώντας κομματική και όχι Εθνική πολιτική απέστειλε, εν αγνοία των υπολοίπων πολιτικών δυνάμεων, επιστολή προς Ερντογάν με αποδοχή διμερούς διαλόγου για τις διεκδικήσεις της Τουρκίας
    9) Δεσμεύτηκε για προσφυγή στο Δικαστήριο της Χάγης. Δηλαδή χαμένη υπόθεση από χέρι.
    10) Ξεκινά συζήτηση για την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων από τα δημόσια κτίρια.
    11) Τεμαχίζει την Ελλάδα σε μεγάλες περιφέρειες με τον «Καλλικράτη» που θα οδηγήσει σε πάρτι μεγαλοεργολάβων.
    12) Τοποθετεί εθνομηδενιστές και ισοπεδωτιστές σε καίριες θέσεις.
    Έπειτα από όλα αυτά γίνεται φανερό γιατί οι αγρότες δεν «τσιμπάνε» στην επίκληση του πατριωτισμού.
    Απλά δεν ταιριάζει ο πατριωτισμός τους με τον πατριωτισμό του ΠΑΣΟΚ.

    http://ndvoice.blogspot.com/2010/01/blog-post_28.html

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ ndvoice 29/01/2010 03:45:01

      Συμφωνώ σχεδόν με όσα λες, θέλω όμως να επισημάνω τα εξής: η προηγούμενη κυβέρνηση, παρόλο που ουδέποτε έδειξε την ανθελληνική μανία της τωρινής, δεν έκανε καμία προσπάθεια να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του αφελληνισμού της παιδείας και της ελλαδικής κοινωνίας γενικότερα. Όσο για τους συγκεκριμένους αγρότες, αν είχαν στοιχειώδη ανησυχία για τους συνανθρώπους τους δε θα έκλειναν για τόσες πολλές μέρες τους δρόμους που χρησιμοποιούν και χρειάζονται κι εκείνοι για την οικονομική τους επιβίωση.

  13. Νικόλας avatar
    Νικόλας 28/01/2010 11:49:57

    Ο αγροτικός πληθυσμός της Ελλάδας μειώθηκε από 15% σε 7% τα τελευταία 10 χρόνια. Τα στριπτιτζάδικα και οι πουτάνες είναι για τους τσιφλικάδες-γαιοκτήμονες που δεν κουνιούνται από την θέση τους και που δεν ανησυχούν για την επιβίωσή τους. Οι ευθύνες για την κατάρρευση της αγροτικής οικονομίας είναι των κυβερνήσεων και των συνδικαλιστικών οργάνων των αγροτών.
    Η μείωση του αγροτικού πληθυσμού ήταν προαποφασισμένη από Ελληνικές κυβερνήσεις/ΕΕ.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Νικόλας 28/01/2010 12:38:25

      Και άλλος Νικόλας στην παρέα του antinews;
      Θα μας μπερδεύουν!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Νικόλας 29/01/2010 02:17:42

      Νικόλα κι εγώ τρόμαξα με το λεξιλόγιο!
      (μήπως θα έπρεπε να μπεί ένας μηχανισμός να μη μπορεί να γράψει κάποιος με το παρωνύμιό μας; φαντάσου δηλαδή η Γιασμίνα ν΄ αρχίσει να γράφει ως βκσ, επίδαυρος θα καταντήσουμε! :Ρ )

  14. Factorx avatar
    Factorx 28/01/2010 11:59:15

    Ποιον Βαγγέλη;

  15. alejandro avatar
    alejandro 28/01/2010 12:00:19

    13) Συγχωνευει το ναυτιλιας

  16. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 28/01/2010 12:35:27

    'Και για να μην πούμε ότι φταίνε μόνο οι αγρότες. Βασικοί φταίχτες είναι οι εκάστοτε κυβερνήσεις που χάιδευαν αυτιά προκειμένου να «βάψουν» τον Κάμπο πράσινο ή μπλε, ανάλογα με το ποιος διεκδικούσε την εξουσία.'

    Αυτό. Οι αρρωστημένες αντικοινωνικές νοοτροπίες έχουν καλλιεργηθεί στην Ελλάδα από τα κόμματα. Δε γεννιούνται οι Δυτικοευρωπαίοι με το γονίδιο της υπακοής στους νόμους και του σεβασμού στο κοινωνικό σύνολο. Τους τα μαθαίνουν αυτά η οικογένεια, το σχολείο, οι διάφοροι θεσμοί. Και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι πιο πάνω χαρακτηρίζουν το άρθρο ως μεροληπτικό. Κάνει σαφή αναφορά σε μια ορισμένη (σχετικά μικρή) μερίδα αγροτών, που αν πολλοί δεν ήξεραν ότι υπάρχει καιρός είναι να το μάθουν.

  17. rubin avatar
    rubin 28/01/2010 12:36:25

    Κάποιοι έχετε μαύρα μεσάνυχτα για το τί σημαίνει αγρότης ή κτηνοτρόφος.Αν ειναι τόσο καλά, γιατί δεν πάτε να γίνετε και εσείς;Ο Παπανδρέου τους εταξε 1δις που θα τα έπαιρνε και καλά απο τα 28δις που θα έδινε στις τράπεζες.Προεκλογικά φυσικά, γιατί τώρα το έκανε γαργάρα, όπως και πολλά άλλα.
    Αυτοί που μας κυβερνάν τοσα χρόνια, μας έταξαν οτι τωρα (τότε) που μπήκαμε στην ΟΝΕ θα τρωμε με χρυσά κουτάλια,οι μισθοί μας θα εξισωθούν με τους ευρωπαίους και μας έλεγαν για ισχυρή Ελλάδα και τετοια φαιδρα.Πού ειναι ολα αυτα;Χρηματηστήριο, Ολυμπιακοι Αγωνες, Δομημένα ομόλογα, Βατοπαίδι και πολλά άλλα σκάνδαλα.Τι εγινε με ολα αυτά;Μπήκε κανένας φυλακή;Οχι.Απλώς για ρεμούλες και να τα δινουν σε ημετέρους εχουν.Αν βγει ο αγρότης ή ο εργαζόμενος στους δρόμους τοτε υπάρχει κρίση, οικονομική στενότητα και δεν υπάρχει σάλιο, όπως λέει και ο Λομβέρδος και οι πριν απο αυτόν.Με τέτοια εισφοροδιαφυγή επιδοτεί τις εισφορές τω εργοδοτών, αλλά για τους ανέργους δεν υπάρχει σάλιο.Όπως φυσικά και για τους αγρότες.
    Έχουν δικιο οι αγρότες - λένε -αλλά το χανουνε με τους αποκλεισμούς δρομων.Και πού και πώς θα το βρούνε αν εσύ που κυβερνάς τους έχεις χε***νους.Που αναγκάζονται να πουλαν τη σοδειά τους φθηνά κατω του κοστους παραγωγής, που το γάλα τους το παίρνουν τσάμπα οι μεσάζωντες και κερδοσκοπούν με τις ευλογίες της εκάστοτε κυβέρνησης.
    Το παιχνίδι του διαίρει και βασίλευε το ξέρουν καλα, αλλά δεν πρεπει να τους περάσει.

  18. ._ avatar
    ._ 28/01/2010 12:57:28

    Συμφωνώ με alejandro, το πρόβλημα είναι περισσότερο σύνθετο από το έχουν/δεν έχουν δίκιο οι αγρότες. Φυσικά το να κλείνεις εθνικές είναι παράνομο, και μάλιστα διώκεται και ποινικά. Φυσικά και πολλές από τις επιδοτήσεις που δόθηκαν, από τον ευρωπαϊκό ή ελληνικό προϋπολογισμό χάθηκαν σε ανούσιες δαπάνες ή σε διαφόρους μεσάζοντες (ειδικά η δεκαετία του 80 υπήρξε ανεξέλεγκτη). Από την άλλη όμως, έχουμε πλέον τα ορατά αποτελέσματα της πλήρους αποτυχίας της ευρωπαϊκής καπ (της μόνης πολιτικής, γιατί αν περιμέναμε να δούμε ελλνική πολιτική θα έβγαζε μέχρι και το gap μαλλί), κυρίως λόγω της στροφής σε αντιπαραγωγικά μοντέλα τα οποία φυσικά λιανίστηκαν από την φθηνότερη παραγωγή σε άλλα μέρη του κόσμου. Η ευρωπαϊκή γεωργία έχει πάψει να είναι ανταγωνιστική εδώ και πολύ καιρό, και αντιμετωπίζει πλέον σοβαρά προβλήματα επιβίωσης.

    Φυσικα είναι πολύ εύκολο για τις φετινές κινητοποιήσεις να φταίνε... τα κοχίμπα και τα ναβάρα και οι ουκρανές. Για τις γενικότερες κινητοποιήσεις των αγροτών στην Ευρώπη (πρβλ Γαλλία και Βέλγιο το περασμένο φθινόπωρο) θα χρειαστούν ωστόσο καλύτερες δικαιολογίες.

  19. Κοντη Λιζα avatar
    Κοντη Λιζα 28/01/2010 14:24:34

    Επισημαίνω ένα δυό σημεία σχετικά με τους αγρότες. Δεν γνωρίζω τα προβλήματά τους ούτε και την πορεία τους και μόνο αποσπασπασματικά μπορώ να τα περιγράψω από τις πληροφορίες που έχω.

    Έχω δει αλλού μια συνεχή προσπάθεια προσαρμογής ώστε οι καρποί της γης να είναι αποδεκτοί από την αγορά σε σχήμα μέγεθος, χρήση φυτοφαρμάκων δηλητηρίων και λοιπά. Οι αγρότες μοχθούν για να προστατέψουν με διάφορες πατέντες την σοδειά από τον καιρό του φυσικούς κυνηγούς (ζώα, πουλιά έντομα). Στην εγγύς περιοχή μου λίγα πράγματα άλλαξαν από την εποχή που τα θυμάμαι.

    Επί της ουσίας στην πατρίδα μου βλέπω μέχρι και η Ουκρανία (λέγε με Τσερνομπίλ) να στέλνει πίσω σοδειά ως ακατάλληλη λόγω φυτοφαρμάκων. Σε συζήτησή μου με τον φίλο μποτίλια μου έλεγε για μείωση στο ελάχιστο της αγοράς Ελλ. αγροτικών προϊόντων στο Βερολίνο στο ελάχιστο εκεί που άλοτε κυριαρχούσαν τα Ελλ. προϊόντα. Θα θυμάστε ίσως το σκάνδαλο με τα φυτοφάρμακα σε χαρακτηρισμένα ως οικολογικά προϊόντα Κρήτης. Παράλληλα θυμάμαι τι συνέβαινε στον κάμπο της Κορινθίας στις αρχες του 90 σύμφωνα με κάποιο νεαρό που είχε σοβαρό τραυματισμό με μηαχανάκι. Τα παιδιά της ευμάρειας στην αρχή έπεσαν με τα μούτρα στην πρέζα που στην συνέχεια κόπηκε με το μαχαίρι όταν εμφανίστηκαν οι Ρωσσίδες. Τώρα δεν ξέρω τι κάνουν αλλά μπορώ να το υποψιαστώ. Στα σουπερ μαρκετ βλέπω τούρκική σταφίδα, σύκα, κλπ. Και σκέφτομαι ότι είναι κρίμα. Σε χώρες της βιμηχανικής επανάστασης όταν ο πολύς ορθολογισμός της αγοράς οδήγησε στην ανεργία και την εξαθλίωση ξαναγύρισαν στα χωριά τους να καλλιεργήσουν την γη τους για να ζήσουν. Γενικώτερα, αλλίμονο στην χώρα που ζει από τις εισαγωγές τροφίμων. Έχει στηρίξει την επιβίωσή της σε χέρια τρίτων.

    • ._ avatar
      ._ @ Κοντη Λιζα 28/01/2010 15:07:18

      Αυτή ακριβώς η ανάγκη για επισιτιστική επάρκεια ώθησε την ΕΚ (τότε) στην εκπόνηση των πρώτων ΚΑΠ. Ο σχεδιασμός όμως υπήρξε τελείως λάθος, και η οικονομία της αγοράς έδωσε την χαριστική βολή. Υποθέτω ότι το μεγάλο κλάμα θα πέσει κατά το 2013.

  20. Hase avatar
    Hase 28/01/2010 15:43:14

    Tο μεγαλο λαθος των αγροτων ανεκαθεν ηταν το σταματημα των κινητοποιησεων οταν "ταπαιρναν". Δεν τους ειδα τον Φλεβαρη η καποιον αλλο μηνα να κατεβαζουν τα τρακτερ στους δρομους και να διεκδικουν θεσμικες ρυθμισεις για τις οποιες νοιαζονταν προηγουμενα. Ετσι εδωσαν (και δινουν παλι) την εντυπωση στον κοσμο οτι το μονο που τους ενδιαφερει ειναι ο "μπεζαχτας", οι μονεττες δηλαδη.
    Καθε χρονο τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου. Νομιζω πως και τωρα μολις γεμισουν τις τσεπες τους παλι τα ιδια θα κανουν. Οι μεγαλομεσαζωντες που τους αρμεγουν και που αρμεγουν και εμας θα ξεχαστουν, και παλι με χρονια και καιρους παλι δικα μας θαναι.

  21. nik avatar
    nik 28/01/2010 16:06:23

    Αγαπητοί φίλοι..πολλά καλά βλέπω στο μπαχτσέ σας αλλά και πολλά αγριόχορτα!!
    Καταρχήν να σας συστηθώ είμαι ο Νίκος ο μικροεπαγγελματίας στο επάγγελμα και ζώ σε αγροτική περιοχή του Θεσσαλικού κάμπου! Όλοι αυτοί που εσείς βλέπετε στα τηλεοπτικά παράθυρα να χτυπιούνται οι περισσότεροι έχουν περάσει από το μαγαζάκι μου. Ευτυχώς η δυστυχώς πολλά από τα μεγάλα σκάνδαλα αλλά και τις κινητοποιήσεις της έζησα από πολλή κοντά.
    Όλα αυτά βέβαια ως πρόλογος για να καταλάβετε ποιος σας λέει ..τί?
    Καταρχήν να σας πω ότι είμαι αντίθετος με το κλείσιμο των δρόμων την παρούσα στιγμή αλλά και με πολλούς από αυτούς που κουβεντιάζουν για το αγροτικό προσπαθώντας να αποκομίσουν μόνο προσωπικό όφελος!
    Συνεχίζω με μια μικρή ιστορική διαδρομή με ημερομηνίες σταθμούς!!!
    1967-1973 περίοδος της δικτατορίας ! Οι αγρότες ζουν μία από τις καλύτερες εποχές τους αφού η κυβέρνηση της χούντας δίνει χαμηλότοκα δάνεια για αγροτικές επενδύσεις αλλά και χαρίζει πολλά από αυτά.
    1974 -1978 περίοδος μεταπολίτευσης ! Τα αγροτικά εισοδήματα παίρνουν την κάτω βόλτα και πολλοί είναι αυτοί που αναγκάζονται να φύγουν για το εξωτερικό!!(Γερμανία κλπ)
    1978 τα μεγάλα αγροτικά συλλαλητήρια στο Θεσσαλικό κάμπο αναγκάζουν την κυβέρνηση να βγάλει τις αύρες στην Καρδίτσα!!! (εκεί ανοίγουν πραγματικά κεφάλια)
    1981 το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία και η 2η καλύτερη περίοδο των αγροτών!
    Η αγροτική οικονομία στηριζόμενη στους Συνεταιρισμούς, (αργότερα χάλασαν) βλέπει και πάλι δρόμους ανοδικούς τα νέα αγροτικά δάνεια φκιάνουν την επαρχία και της δίνουν ζωή! (και εδώ μιλάμε για το τέλος της ευημερίας για την επαρχία) Να σημειωθεί ότι ως το 1990 η γη καλλιεργείται από τους έλληνες αγρότες και όχι από αλλοδαπούς!!

    1990 Ο Μητσοτάκης στην εξουσία και το βαμβάκι πιάνει την μεγαλύτερη τιμή του αγγίζει τις 340 Δρ το κιλό αλλά μαζί με την τιμή στα ύψη η διαφθορά και η λαμογιά!!
    Κάποιοι ίσως τα προηγούμενα χρόνια να βάζανε το δάκτυλο στο μέλι υπό Μητσοτάκη όλοι η Ελλάδα έμαθε να το βάζει στο μέλι!!!
    Η ΕΠΙΔΌΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΙΛΟ έτσι στήνεται η μεγάλη κομπίνα. Οι Βιομήχανοι αποκομίζουν το 80% της κλοπής και το 20% το μοιράζονται αγρότες και μεσίτες!
    Με λίγα λόγια περνούν στο εκκοκκιστήριο πλασματικά κιλά βαμβακιού και εισπράττουν την επιδότηση! Και όταν εκεί στην Ευρώπη τολμούν να έλθουν για έλεγχο!
    Τι να δουν 96 εργοστάσια να καίγονται από άγνωστες αιτίες και μάλιστα την ίδια ημέρα!!!
    Σε όλο αυτό το κλεψιμαίικο οι αγρότες παίρνουν (όχι όλοι) τα λιγότερα και αυτά προς το τέλος σε μια προσπάθεια των βιομηχάνων να μπλέξουν τους πάντες στο κόλπο για να μην μπορούν να κατηγορηθούν!!
    Εκείνη την περίοδο βγήκαν και τα όπλα στα καφενεία, από μεσίτες ,σε αγρότες που δεν απόδιδαν τα κλοπιμαία στους νταβατζίδες εκκοκκίστε!!
    Η κατηφόρα συνεχίζεται μία φορά ακόμα αφού οι Συνεταιρισμοί γίνονται νέα λησταρχεία αντί για μοχλοί ανάπτυξης!!! Και έρχεται το 1996
    1996 Το μαχαίρι φθάνει στον κόμπο οι αγρότες δουλεύουν και τα έξοδα ξεπερνούν τα έσοδα!! (βλέπε Μπούτας Αναγνωστόπουλος , ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ)(Όλοι αυτοί αργότερα βολεύονται στην τοπική αυτοδιοίκηση)
    Εχουν προηγηθεί δεκάδες βλακείες τις κυβερνήσεως Σημίτη (βλέπε κατανομή στρεμμάτων), αλλά και ακολουθούν και όλοι οι άλλοι υπουργοί που διατέλεσαν στο Γεωργίας)
    Τεράστιες γκάφες από πλευράς υπουργείου και κυβέρνησης εξοντώνει το μεγαλύτερο παραγωγικό κομμάτι και αφήνει να δημιουργηθούν μίνι επιχειρηματίες οι οποίοι δεν καταφέρνουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων αλλά συνεχίζουν τις λαμογιές με υπερτιμολογήσεις και πολλά άλλα! (μερικοί βρίσκονται στα μπλόκα σήμερα)
    Ακούω την υπουργό που μιλάει για σταμάτημα χρημάτων και πακέτων! Και έχει δίκιο!
    Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΚΑΤΑΡΕΕΕΙ- ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ-ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΓΥΦΤΟΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
    Δεν λύνονται τα προβλήματα με χρήματα και επιδοτήσεις πρέπει να χαραχθεί νέα πολιτική για την ύπαιθρο!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ-ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΜΟΙΦΘΕΙ!!
    Η πολιτεία τον ΈΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΣ….ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας ΠΆΡΕΙ ΜΈΤΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ!!

  22. karenin avatar
    karenin 28/01/2010 16:34:23

    Με την ευκαιρία των θεσμικών αλλαγων που θα επιχειρηθούν στο αγροτικό, καλό είναι να διευθετηθουν και τα εξής θέματα.
    1. Η φορολόγηση των αγροτών. Μέχρι στιγμής γίνεται με ένα σύστημα
    πού είναι πραγματικά γα τα πανηγύρια. Αντικειμενικές αξίες που δεν προσεγγίζουν ούτε καν το πραγματικό εισόδημα, με αποτέλεσμα πολλές φορές οι ίδιοι να έχουν πρόβλημα πόθεν έσχες.
    2. Τρόπος τιμολόγησης και πωλήσεων. Κοινή πρακτική είναι οι αγρότες να υπογραφουν υπερτιμολογημένα τιμολόγια. Με αυτόν τον τρόπο οι ιδιοι εισπράτουν περισσότερα απο επιστροφή ΦΠΑ, οι δε εμπόροι νόμιμα εμφανιζουν λιγώτερα κέρδη.
    3. Με την μέθοδο του πανωγραψίματος, επιδοτήσεις, αποζημειώσεις κ.λ.π σε κάθε αγροτικό νοικοκυριό κυκλοφορεί ένα λάθρο εισόδημα
    3000 - 5.000ευρώ. Αυτό τώρα, με τους ηλεκτρονικους ελέχους κόβεται. Πως θα αναπληρωθεί;
    4. Το σύστημα επιστροφής ΦΠΑ, και φόρου πετρελαίου, μπαζει απο παντου. Υπολογιζεται στο περίπου και χονδρικά. Δεν είναι δυνατόν
    οι αλλοι να μαζεύουν αποδείξεις για ψιλά, και στους αγρότες να επιστρέφοντε εκατομμύρια χωρίς επίδειξη, παραστατικων και τιμολόγια αγοράς.
    5. Η μεγάλη πληγή για τους επαγγελματίες αγρότες είναι το κόστος παραγωγής, που τους ανατρέπει όλους τους σχεδιασμούς. Και εδώ είναι
    που πρέπει να γίνουν οικονομικές παρεμβασεις όπως και στις υποδομές. Η συνταγή το λεφτά στο χέρι του κάθε αγρότη, δοκιμάσθηκε για 20 χρόνια και απότυχε οικτρά.
    Μέσα και υποδομές λοιπόν να τους βοηθήσουμε να αποκτήσουν. Ψάρια θα παλαιψουν, οι σωστοι, να πιάσουν μόνοι τους. Πολιτικές τύπου
    Χατζηγάκηδων, σαν τον Αι Βασίλη με τα δώρα, πρέπει να εγκαταλειφθούν σαν λαικίστικες και επικίνδυνες.

  23. ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ avatar
    ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ 28/01/2010 19:35:55

    "Την ίδια στιγμή που οι πολίτες ετοιμάζονται να υποδεχθούν τη φορολογική λαίλαπα της κυβέρνησης, στο όνομα της δημοσιονομικής εξυγίανσης, βλέπουν τους αγρότες να διεκδικούν «πακέτα» τύπου Χατζηγάκη... "

    Πακέτα τύπου δικαστικών θα έλεγα εγώ...

  24. ντερμουντζος avatar
    ντερμουντζος 29/01/2010 09:27:00

    Και να συμπληρώσω FactorX, αν θέλαμε να δούμε ακροδεξιά και ακροαριστερά sites όπως πολύ συχνά μας παραπέμπουν οι σχολιαστές σου, όπως το χθεσινό του popolarou, ΞΕΡΑΜΕ και μόνοι μας.

    Στο antinews ερχόμαστε για να διαβάσουμε λίγο πιο δημοκρατικά πράγματα.

    Δηλαδή με το ζόρι idymedia και άλλα πολύ ψυχαγωγικά?

  25. Titos avatar
    Titos 29/01/2010 10:10:58

    Αγαπητοί φίλοι. Το σύστημα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, για 35 χρόνια, έσπερναν ανέμους . Τώρα έφτασε η ώρα να θερίσουν τις αντίστοιχες θύελλες.
    Η πιθανότητα όλη αυτή η αναμπουμπούλα να εξυπηρετεί την κυβέρνηση, την έχει δει κανείς; Μήπως με τον περιορισμό των καταναλωτικών δραστηριοτήτων, βελτιώνονται κάποιοι δείκτες και κάποια ισοζύγια που τα χρειάζεται, η κυβέρνηση, για να μοιράσει τα καινούρια καθρεφτάκια και τις νέες χάντρες σ’ εμάς, τους ιθαγενείς…… (Λέω εγώ τώρα).

  26. του εξωτερικού avatar
    του εξωτερικού 29/01/2010 11:05:38

    "Και ερωτώ: Υπάρχει κανείς ιδιωτικός υπάλληλος, ή και δημόσιος, που να κάθεται στο σπίτι του και να περιμένει την επιταγή; Αν υπάρχει να τους δώσουμε παράσημο διότι είναι πολύ μεγάλος μάγκας"

    ..Για τους ιδιωτικούς δύσκολο, αλλα έχουν δει τα μάτια μου μάγκες δημόσιους υπαλλήλους που κάνουν τα παραπάνω σχόλια να ωχριούν..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.