#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/12/2009 13:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όπου ακούς πολλούς προστάτες, υπάρχουν και πολλές πουτάνες

 

Μου το ‘στειλε ακομμάτιστος αναρχικός, στο στέλνω ως κομματισμένος αναρχικός.

Ενδιαφέρον!

 Υ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 17/12/2009 13:25:16

    ΟΙ γενικολογες εξυπναδες δεν λεν απολυτως τιποτα διοτι ειναι...γενικολογες και, κυριως, αγνοουν ή δεν λαμβανουν υπ' οψη τις διαφορες μας τις οποιες, υποτιθεται, οτι εξυπηρετουν. Αρα ειναι ρατσισμος χειριστου ειδους.
    Φυσικα ειμαστε ολοι ανθρωποι αφου ολοι εχουμε... ενα κεφαλι, δυο χερια, δυο ποδια, στομαχι, μυαλο, κλπ,κλπ.
    Και λοιπον; ζουμε κατω απο τις ιδιες συνθηκες; υπαρχει ομοιομορφια πολιτισμων που να διεπονται απο τις ιδιες αρχες ωστε να ισχυει η ιδια κανονιστικη εθμικη, κρατικη κλπ δεοντολογια, φερ' ειπειν στην Ελλαδα, στην Ουγκαντα ή στην Αγγλια; ΟΧΙ, και δεν προκειται ποτε να γινει. Εδω εχουμε τεραστιες διαφορες εντος ως χωρα. Γιατι λοιπον "προοδευτικοι" και "αναρχικοι" επικαλουνται ο,τι εχουμε κοινο ως ανθρωποι περιφρονοντας τις ιδιαιτεροτητες μας οταν εχουμε "ξενους" εντος ενω ταυτοχρονα "θεοποιουν" τη διαφορετικοτητα των ξενων; Αρα μπουρδες οι τοιχογραφημενες γενικολογιες.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/12/2009 13:27:19

    να είστε καλά factorx, Υ, και ακομμάτιστε αναρχικέ.

  3. Σαος avatar
    Σαος 17/12/2009 16:03:39

    Δεν παίζωωωω!!! Είδα την κοπελιά με το στρινγκάκι και μπήκα (πως λέμε «είδα φως και μπήκα»)! Και τι βλέπω;;; Αμπελοφιλοσοφίες! Απαιτώ να δω την πουτάνα με τους πολλούς προστάτες!

  4. pikos avatar
    pikos 17/12/2009 16:06:03

    Νικος μαθε πρωτα τις πραγματικές ερμηνείες των όρων των οποίων κάνεις χρήση και μετα πες την οποια εξυπνάδα/σχόλιο σου ;)

  5. ΜιχΜιχ avatar
    ΜιχΜιχ 17/12/2009 17:21:38

    Φάκτορα είδες αυτό για τον ναζιστή Δρούτσα, από το "Ουράνιο Τοξο"; Απίστευτο!

    http://taxalia.blogspot.com/2009/12/blog-post_8220.html

  6. takis avatar
    takis 17/12/2009 20:10:15

    Prokeitai peri politikou kommatos (eixe katevei stis fetines ekloges; 7 psifoi panelladika):

    http://filoi2an.blogspot.com/

  7. Νίκος avatar
    Νίκος 17/12/2009 21:32:04

    Σε τι διαφωνεις αγαπητε Πικο;

    • pikos avatar
      pikos @ Νίκος 18/12/2009 19:10:38

      Νικο,
      Ρατσιστής δεν ειναι αυτός που θεωρεί τους άλλους κατώτερους,είναι
      αυτός που ειναι περήφανος για την οικογένεια(διαχρονικά)του.απλά ο όρος εχει καταντήσει σαν αυτόν της αναρχίας που κανονικά σημαίνει έλλειψη αρχής(κεντρικής) και οχι χάος όπως μας το έχουν διαστρεβλώσει οι ξένοι

  8. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 18/12/2009 10:11:48

    ΘΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ
    ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ....
    (ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ???????)
    ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΙΑΛΟ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ....
    ΜΑΛΛΟΝ Ο ΦΙΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΔΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ..

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΜΙΑΛΟΥΣ....
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ