#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/01/2010 14:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όποιος παίζει με την τρομοκρατία καίγεται

 

Μια άλλη ανάγνωση της τρομοκρατικής επίθεσης στην Βουλή

Του Ρεπόρτερ

Γράφουμε και αλλού (http://www.antinews.gr/?p=30427)  για την περίεργη διελκυστίνδα της κρατικής εξουσίας με τους «Πυρήνες της Φωτιάς». Το ξήλωμα της οργάνωσης άρχισε στις τελευταίες ημέρες της ΝΔ (κτύπημα στην Λ. Κατσέλη) και συνεχίστηκε επί των ημερών του κ. Χρυσοχοΐδη, ο οποίος τους κάλεσε μάλιστα να παραδοθούν εγκαινιάζοντας έναν άτυπο διάλογο μεταξύ τους.

Υστέρα όμως από το μπαράζ επιθέσεων και ανεξήγητων γεγονότων που ακολούθησε εκείνη την πρόσκληση του κ. Χρυσοχοϊδη τίθεται εξ αντικειμένου δυο σημαντικά ερωτήματα;

Διεξάγεται άραγε ένα είδος διαλόγου μεταξύ της κρατικής εξουσίας – μυστικών υπηρεσιών και της «τρομοκρατίας» στον οποίο η πρώτη «μιλά» με συλλήψεις και δηλώσεις και η άλλη απαντά με τρομοκρατικές ενέργειες;

Και στην περίπτωση που υφίσταται αυτός ο διάλογος του παραλόγου διεξάγεται μόνο με τους Πυρήνες της Φωτιάς ή με το …όλον της τρομοκρατίας, παλαιάς και νέας;

Γιατί θέτουμε τα ερωτήματα αυτά;

Ποια μπορεί να είναι μια νέα … «Συμφωνία της Βάρκιζας»;

Θυμάστε την μεγάλη  επίθεση με Καλάσνικοφ στην Αγία Παρασκευή; (http://www.antinews.gr/?p=20501);

 Η οργάνωση «Επαναστατικός Αγώνας», η οποία αρχικά είχε θεωρηθεί ότι βρισκόταν πίσω από την ενέργεια, αρνήθηκε με προκήρυξή της οποιαδήποτε συμμετοχή και εμπλοκή στην επίθεση που δέχτηκαν οι αστυνομικοί με 100 σφαίρες.

Λίγα 24ωρα μετά την επίθεση έκανε την εμφάνισή της μια περίεργη προκήρυξη την οποία υπέγραφαν οι «ΟΠΛΑ» (Ομάδες Προλεταριακής Λαϊκής Αυτοάμυνας). Οι εμφυλιοπολεμικές αναφορές εκείνης της προκήρυξης, ο συντάκτης της οποίας έκανε λόγο στην επίθεση εναντίον του σταθμού της «στρατοχωροφυλακής Αγίας Παρασκευής», η παραπομπή στον ιστορικό γενικό γραμματέα του ΚΚΕ Νίκο Ζαχαριάδη και η χρήση του αρτικόλεξου «Ο.Π.Λ.Α.» που παραπέμπει ευθέως στην Οργάνωση Προστασίας Λαϊκών Αγωνιστών, η οποία είχε ιδρυθεί το 1944 ως προέκταση του ΕΑΜ με στόχο την μαζική λαϊκή αυτοάμυνα, δημιούργησαν εύλογους συνειρμούς.

Η γνησιότητα εκείνης της προκήρυξης, ωστόσο, αμφισβητείται ακόμη και σήμερα και για αυτόν τον λόγο οι τελευταίες διαρροές από γραφεία της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας αναφέρουν ότι «η επίθεση ενάντια στο αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής, ίσως μείνει για πάντα ορφανή».

Εκείνη, όμως, η προκήρυξη προκάλεσε άλλου τύπου παρενέργειες. Έτσι την Πέμπτη 29/10/2009, λίγο μετά την επίθεση στο Αστυνομικό Τμήμα της Αγίας Παρασκευής έκανε την εμφάνισή του ένα περίεργο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Αυριανή το οποίο καλούσε «Να δοθεί αμνηστία στην 17Ν και στις άλλες οργανώσεις. Δεν αντέχει άλλο αίμα η χώρα …». Ο τίτλος αυτός αποτέλεσε την βάση για παραλληλισμούς με τον εμφύλιο πόλεμο και ορισμένοι κύκλοι άρχισαν να μιλάνε για «νέα συμφωνία της … Βάρκιζας».

Σας φαίνονται τρελά όλα αυτά; Σίγουρα, αν πιστεύετε ότι ένας νεαρός από την Τρίπολη έρχεται στην Αθήνα να σπουδάσει, αρχίζει να κάνει παρέα με περιθωριακούς, γίνεται αναρχικός, μετά πιο αναρχικός και κάποια στιγμή πάει βόλτα στην Πλατεία Συντάγματος και την ώρα που όλη η πιτσιρικαρία δίνει ραντεβού στα Goody’s και όλοι οι «μυστικοί» της Ασφάλειας κόβουν βόλτες, αφήνει μια μπόμπα στον κάλαθο αχρήστων δίπλα από τον Άγνωστο Στρατιώτη.

Αν όμως είστε ψυλλιασμένοι αναγνώστες διαβάστε την συνέχεια:

Τι μπορεί να συνδέει την παλιά και τη νέα ΟΠΛΑ; Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Μα φυσικά οι πρωταγωνιστής της συμφωνίας της Βάρκιζας, τα Εγγλεζάκια. Οι οποίοι μισόν αιώνα μετά την «συμφωνία της Βάρκιζας» επανήλθαν στον ελλαδικό χώρο με την εκτέλεση του στρατιωτικού ακολούθου τους Στίβεν Σόντερς το Καλοκαίρι του 2.000. Και μέσα σε δύο χρόνια, μετά την αυτοανατίναξη του Σάββα Ξηρού το Καλοκαίρι του 2002, ήταν σε θέση να πουν στα ξαδέλφια τους τα Αμερικανάκια: «Ό,τι δεν καταφέρατε εσείς σε 30 χρόνια από την δολοφονία του Ουέλς, το καταφέραμε εμείς σε δυο χρόνια από την δολοφονία του Σόντερς».

Από τότε εκτυλίσσεται ένας άγριος πόλεμος μυστικών υπηρεσιών, τρομοκρατών και κατασκόπων ανά την ελληνική επικράτεια και κατά την γνώμη μας οι εκάστοτε ανακοινώσεις, δηλώσεις και αναλύσεις ένθεν και εκείθεν του Ατλαντικού περί της ελληνικής τρομοκρατίας αποτελούν επεισόδια αυτού του πολέμου. Ο πόλεμος πέρασε σε άλλα επίπεδα μετά τα «Δεκεμβριανά» και την δολοφονία του αστυνομικού Νεκτάριου Σάββα έξω από το σπίτι της βασικής μάρτυρος στην υπόθεση του ΕΛΑ, οπότε και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ ξανακάλεσε τους Βρετανούς ειδικούς για να βοηθήσουν.

Οι Βρετανοί «ειδικοί» έδειξαν αμέσως ότι διαθέτουν πολλά στοιχεία, ειδικά για την «Σέχτα Επαναστατών» (η οποία εξαφανίζεται από τότε), επέμειναν ότι πίσω από τον «Επαναστατικό Αγώνα» και την «Σέχτα Επαναστατών» βρίσκονται «μαρξιστές συνεχιστές της 17Ν» και ζήτησαν αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου αντιμετώπισης της τρομοκρατίας και  την αναδιοργάνωση της αντιτρομοκρατικής (πράγμα που έκανε ο κ. Χρυσοχοϊδης αμέσως μόλις ανέλαβε).

Τα προηγούμενα εξηγούν ενδεχομένως και τον πόλεμο των μυστικών υπηρεσιών. Ποιος θα έχει το πάνω χέρι στην ελληνική αντιτρομοκρατική και τις μυστικές υπηρεσίες; Ερμηνεύστε όσα συμβαίνουν στην Δημόσια Τάξη με αυτόν τον «μπούσουλα» και θα βγάλετε ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Συνδέστε τα μετά με τον πόλεμο Αγγλίας – Γερμανίας – ΗΠΑ για τα οικονομικά της Ελλάδος και την πρωτοκαθεδρία στην έρμη αυτή γωνία της Ευρώπης και ίσως να μάθετε καλύτερα την έννοια «αποσταθεροποίηση».

Με άλλα λόγια, είναι πλέον προφανές ότι  ούτε οι συμφωνίες ούτε οι εγγυήσεις του καλοκαιριού του 2002 ισχύουν πλέον, καθώς σειρά σοβαρών τρομοκρατικών ενεργειών που συνέβησαν από τότε φαίνεται να συνδέονται άμεσα με την λεγόμενη «παλαιά τρομοκρατία».

Καταρχήν έχουμε την εκτέλεση του ειδικού φρουρού Χαράλαμπου Αμανατίδη στις 31 Δεκεμβρίου 200 έξω από το σπίτι όπου έμενε και το τελευταίο θύμα της 17Ν, ο Βρετανός στρατιωτικός ακόλουθος Σώντερς.

Ακολούθησαν:

Η καταδρομική επίθεση εναντίον του ειδικού φρουρού, ο οποίος φύλασσε την οικία του πρώην προέδρου του Αρείου Πάγου Ρωμύλου Κεδίκογλου, στα πρότυπα των παλαιών επιθέσεων της 17Ν, του ΕΛΑ, της Αντικρατικής Πάλης κλπ εναντίον δικαστικών και εισαγγελέων

Η εκτέλεση του υπαρχιφύλακα της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας Νεκτάριου Σάββα που είχε αναλάβει την φύλαξη μιας εκ των βασικών μαρτύρων κατηγορίας για την υπόθεση του ΕΛΑ, της Σοφίας Κυριακίδου,  πρώην συζύγου του κατηγορούμενο για συμμετοχή στην οργάνωση πρώην κοινοτάρχη της Κιμώλου Αγγελέτου Κανά.

Εκείνη η ενέργεια, όπως αποκαλύπτουμε σήμερα, είχε και δύο κοινά χαρακτηριστικά σε σχέση με την επίθεση ενάντια στο αστυνομικό τμήμα της Αγίας Παρασκευής που ακολούθησε: Την ομοβροντία πυρών και την έμμεση σύνδεση με την υπόθεση του ΕΛΑ, αφού στο αστυνομικό τμήμα Αγίας Παρασκευής είχε μετατεθεί ένας εκ των αστυνομικών που είχαν πρωταγωνιστήσει στις συλλήψεις των φερόμενων ως μελών της οργάνωσης, που τερμάτισε την δράση της το 1995. Μάλιστα επρόκειτο για έναν εκ των αστυνομικών οι οποίοι είχαν χειριστεί την υπόθεση της Σοφίας Κυριακίδου, ενώ το συγκεκριμένο αστυνομικό τμήμα επισκεπτόταν συχνά ένας εκ των αστυνομικών οι οποίοι είχαν συμμετάσχει στις ανακρίσεις του Σάββα Ξηρού.

Λέτε όλα αυτά να είναι τυχαία;



Τρομοκρατία και συμφέροντα

Το περασμένο καλοκαίρι υπήρξαν, όπως τουλάχιστον διέρρεαν οι αρχές, στοιχεία τα οποία συνέδεαν την ομάδα Βλαστού ή άλλως το «Συνδικάτο του εγκλήματος» με την τρομοκρατία. Από τις συνομιλίες ανάμεσα στον Παναγιώτη Βλαστό και τον Γιώργο Τρομπούκη προέκυπτε ότι ο πρώτος γνώριζε περί της «σύνθεσης» βόμβας που είχε βρεθεί έξω από τον τηλεοπτικό σταθμό Alter. Η «σύνθεση» ήταν η ίδια με εκείνη βόμβας που επιδίωξε να χρησιμοποιήσει στην Άρτα το «συνδικάτο» του εγκλήματος. Το ερώτημα, βέβαια, το οποίο παραμένει αναπάντητο από τότε είναι «πως γνώριζε;» τα περί της βόμβας ο Παναγιώτης Βλαστός, ο οποίος στις φυλακές Αλικαρνασσού στην Κρήτη είχε έρθει σε επαφή με τον αναρχικό Γιάννη Δημητράκη που είχε τραυματιστεί μετά από ένοπλη συμπλοκή και είχε συλληφθεί ως μέλος της λεγόμενης ομάδας των ληστών με τα μαύρα μετά από ληστεία τραπεζικού υποκαταστήματος στο κέντρο της Αθήνας στις 16 Ιανουαρίου 2006.

Οι καταζητούμενοι και φερόμενοι ως συνεργάτες του Γιάννη Δημητράκη Σίμος και Μάριος Σεϊσίδης και Γρηγόρης Τσιρώνης έχουν επικηρυχτεί εσχάτως από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για το ποσό των 600.000 ευρώ, ενώ κάποιες «πηγές» που έχουν την έδρα τους στο μέγαρο της λεωφόρου Κατεχάκη επιχείρησαν να συνδέσουν την δράση των τριών καταζητούμενων με τον Επαναστατικό Αγώνα και άλλοι με την Σέχτα.

Ως γνωστόν δύο οπλοπολυβόλα Scorpion είχαν βρεθεί στην κατοχή του Γιάννη Δημητράκη. Ενώ κατά την πρόσφατη σύλληψη του καταζητούμενου ποινικού Αλκέτ Ριζάι, στην κατοχή του βρέθηκες οπλισμός παρόμοιος με εκείνον που χρησιμοποιήθηκε στο αστυνομικό τμήμα Αγίας Παρασκευής.

Τυχαίο κι αυτό;

Η συνέχεια θα δείξει. Μέχρι τότε , όμως, κρατήστε κι αυτό: Το καθοδηγητικό και επιχειρησιακό κέντρο θα το ανακαλύψει κανείς στα σωφρονιστικά ιδρύματα της χώρας. Τους απόλυτους εντολείς, όμως, οι οποίοι βρίσκονται πάνω από όλους και από όλα θα τους εντοπίσει κανείς στα σαλόνια διαφόρων παραεξουσιών και στα κλειστά club που επεξεργάζονται την πολιτική και οικονομική αποσταθεροποίηση της χώρας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. EUROTSOPANHS avatar
    EUROTSOPANHS 10/01/2010 15:03:37

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΤΡΑΚΑΤΡΟΥΚΕΣ ΒΑΦΤΙΖΟΝΤΑΙ ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ.....Δεν κινδυνευει η Δημοκρατια απο μια εκρηξη τησ ΠΛΑΚΑΣ σε ενα καδο απορριματων.
    Η δημοκρατια κινδυνευει απο αυτους που εν μια νυκτι ΒΓΑΖΟΥΝ ΦΙΡΜΑΝΙΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ για επιβολη φορων.
    Οι ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΩΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΩΝ φορολογικων επιδρομων χωρις καμια συνταγματικη καλυψη ειναι ΟΙ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ σ αυτη τη χωρα.
    Ειναι καθηκον ΟΛΩΝ μας η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ αντιδημοκρατικες συμπεριφορες απο ανεγκεφαλους συμβουλους και κυβερνητικα στελεχη.
    Ο πολιτης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΖΥΓΙΟ.
    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΟΠΑΡΟΙΚΟΙ ΚΑΝΕΝΟΣ.
    Η τηρηση του συνταγματος και των νομων ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.

  2. Jasmin avatar
    Jasmin 10/01/2010 15:24:42

    Bravissimi Φάκτορες για την ανάρτηση!
    Η συνεργασία τρομοκρατίας και οργανωμένου εγκλήματος
    είναι παγκόσμιο φαινόμενο. Και η αστυνομία όφειλε να έχει στραφεί σε τέτοιου είδους έρευνα.
    Σκεφτείτε τις χαρακτηριστικές περιπτώσεις του Φωτεινού Μονοπατιού (Sendero Luminoso) που είχαν επιβάλει τρομο-φόρο στη διακίνηση ναρκωτικών. Και δεν ήταν οι μόνοι...
    Και είναι λογικό. Όταν με την κατάρρευση των πρώην ανατολικών χωρών, η τρομοκρατία έχασε τον κύριο χρηματοδότη της, στράφηκε σε μορφές αυτο-συντήρησης: Το οργανωμένο έγκλημα σε όλες τις εκφάνσεις του.
    Θα έχει ενδιαφέρον εάν ποτέ μάθουμε τις οικονομικές πτυχές της εγχώριας τρομοκρατίας και από ποιές ακριβώς δραστηριότητες χρηματοδοτείται.
    Βασικά, εάν δεν απαντηθεί αυτό και δεν κλείσει η στρόφιγγα της χρηματοδότησης, δε θα δούμε και "σοβαρές" συλλήψεις.
    Δυστυχώς, οι ξένοι όντως ξέρουν παραπάνω από εμάς. Και αυτό αποδεικνύεται με το εξής απλό: Η "νέα" τρομοκρατία δεν πλήττει ξένους στόχους πια.
    Γιατί; Γιατί ξέρει πως εάν τολμήσει,
    αφενός θα τους κόψουν τα χέρια από τη ρίζα την ίδια στιγμή
    και αφετέρου οι αποκαλύψεις θα είναι τσουνάμι για το ελληνικό κράτος του Κολωνακίου.
    Υ.Γ. Κάτι φτηνού εκβιασμού τρομοκρατικά διλήμματα του στυλ:
    "από ποιόν κινδυνεύει η "δημοκρατία περισσότερο"
    ίσως να απαντώνται με πολύ απλό τρόπο...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Jasmin 10/01/2010 16:51:39

      «οι ξένοι όντως ξέρουν παραπάνω από εμάς» έφη «γιασμιν»... Fritz ή Yasemin Ozcelik που δεν ξέρει καλά τα τούρκικα;

      • Jasmin avatar
        Jasmin @ archaeopteryx 10/01/2010 17:20:07

        Κανονικά, με την ποιοτική ενημέρωση του antinews, θα έπρεπε και εσύ ως έξυπνος έλλην, να ξέρεις καλύτερα.
        Δες την ωραία περιγραφή από τον Φάκτορα.
        Τί περιμένεις να σου πει; Ονόματα και διευθύνσεις;
        Όλα είναι μπροστά μας, αγαπητέ (όπως λέει και ένα παλαιό σύγγραμα) μόνο που εμείς δεν είμαστε ικανοί να τα δούμε.
        Και έτσι και εσύ προτιμάς βολικά να κατηγορείς εμένα:
        Να σου θυμίσω όμως, ότι η Αυριανή, όπως αναφέρει και η εξαιρετική ανάρτηση, πρότεινε την αμνήστευση της 17Ν (εγώ θα έλεγα κατά σειρά πρώτα τον ΕΛΑ) και των επιγόνων.
        Και τέτοιες αμνηστεύσεις δεν πρότεινα ούτε εγώ, ούτε κάποια εφημερίδα ξένης χώρας.
        Θέλεις να πεις ότι η Αυριανή δεν έχει πατριώτες έλληνες δημοσιογράφους; Να σου θυμίσω το ωραιότατο αντι-σημιτικό πρωτοσέλιδο; Που μας έκανε παγκοσμίως γνωστούς;
        Και αφού συμφωνήσαμε για την μετριοπάθειά του:
        www.adl.org/PresRele/ASInt_13/5386_13.htm

        Άσε που στο "τρομο-λάγνο" πρωτοσέλιδο θα διαβάσεις τη γνωστή χιλιοειπωμένη από τους "συμπαθούντες", ανακρίβεια
        ότι δήθεν η τρομοκρατία δημιουργείται από την κοινωνική ανισότητα και αδικία.
        Όταν πιάσουν "φτωχό" έλληνα ή ξένο τρομοκράτη θα το πιστέψω.
        Γιατί δεν μπορείς να παραδεχθείς ότι κάποιοι έπαιξαν και έχασαν;
        Χθες τί ώρα αλήθεια; (γύρω στις 4-5 το απογευματάκι;;;) ρώτησα για πρώτη φορά κάποιον σχολιαστή, ποιά είναι τα νέα της "ακρο-δεξιάς" τρομοκρατίας και εάν θα πέσει στη λούμπα του Χρυσοχοΐδη.
        Για να λάβω ειρωνικά σχόλια. Σε λίγες ώρες η πραγματικότητα φανερώθηκε.
        Τί σημαίνει; ότι μου αρέσει να αυτο-καρφώνομαι ότι π.χ. εγώ έβαλα τον αυτοσχέδιο ωρολογιακό μηχανισμό; ή ότι κάποιοι έχουν γίνει φριχτά προβλέψιμοι, προσπαθώντας και να "στοιχειοθετήσουν" "ακροδεξιά" τρομοκρατία και να αποπροσανατολίσουν ως συνήθως;;;

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ Jasmin 10/01/2010 17:23:02

          με όλο τον σεβασμό στην ελευθερία του λόγου σου γιασμίν, λες αρλούμπες.

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ archaeopteryx 10/01/2010 17:32:28

            Ενώ εγώ θα μπορούσα να πω για σένα ότι η εμμονή σου να με "βαφτίζεις" Τουρκάλα
            αποδεικνύει ότι η ισχυρογνωμοσύνη είναι το τελευταίο καταφύγιο της ανοησίας

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Jasmin 10/01/2010 18:02:25

          Χαρ χαρ χαρ!
          Νομίζω πως το θέμα έχι αρχίσει να ξεφεύγει από το επίπεδο ενός απλού τρολλ!
          Το να με κατηγορείς χωρίς στοιχεία για εμπλοκή στην χτεσινή έκρηξη ΜΕ ΜΟΝΟ λόγο το ότι σε ξεβράκωσα με την ιστορία των Εβραίων που αντιτίθενται στις Ναζιστικές ενέργειες του Ισραήλ πάει πολύ μακρυά τη βαλίτσα.
          Από τέτοια π@ύστικη πρακτική των ομοϊδεατών έχουμε χορτάσει όλα αυτά τα χρόνια. Αν προσπαθεις να μας περάσεις ότι "κάτι" είσαι, και "κάτι" κάνεις εδώ μέσα, άντε, πήγαινε στον εισαγγελέα και κάνε μας τη χάρη. Μην νομίζεις όμως ότι θα σταματήσω να λέω αυτά που πιστεύω για τα πτωματοφάγα κτήνη που λατρεύεις, ψηλοκάπουλη "Εβραιοπούλα" μου...

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 18:11:22

            Πάλι αρχίσαμε! :)
            Δε σε κατηγόρησα καθόλου.
            Και μη διαστρεβλώνεις τα λόγια μου, ξανά
            και ξανά και ξανά...
            Εγώ χθες ρητορική ερώτηση σου έκανα.
            Διότι κάπου έπρεπε εκείνη την ώρα να απευθυνθώ.
            Και δεν πιστεύω εξάλλου ότι υπάρχει "ακρο-δεξιά" τρομοκρατία...
            Εισαγγελέα; να σου θυμίσω πόσοι μάρτυρες για ανάλογες υποθέσεις, έχουν αναχωρήσει από τον μάταιο τούτο κόσμο; Πάντοτε με έξωθεν βοήθεια φυσικά. Για να μην αναφέρουμε τους ίδιους τους εισαγγελείς.
            Οπότε το "δημοκρατικών θεσμών" κράτος σου, μπορεί να μην είναι τόσο δημοκρατικό όσο το παρουσιάζεις...
            Αλήθεια, μου αρέσουν οι μελό-ψυχοπονιάρηδες χαρακτηρισμοί όπως "πτωματοφάγα κτήνη".
            Μια αντίστοιχη φράση για τους έλληνες τρομοκράτες έχεις να μου πεις; ή στέρεψε το λεξιλόγιο;

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ Jasmin 10/01/2010 18:23:43

            Πτωματοφάγο κτήνος: στο δικό μου λεξικό, ο αποκτηνωμένος άνθρωπος (αποκτηνωμένος διότι εξισώνει ανθρώπινες ζωές με κατσαρίδες) που για την παραμονή του στην εξουσία χρειάζεται πτώματα. Δεν είναι "μελό-ψυχοπονιάρης" χαρακτηρισμός, είναι η αλήθεια. Τι σε κάνει να είσαι τόσο βέβαια ότι οι τρομοκράτες είναι Έλληνες? Επίσης, γράφε το "Ελληνες" με κεφαλαίο, όχι με μικρό. Εγώ όπως βλέπεις το τηρώ και για τους Εβραίους (που αγαπώ) και για το Ισραήλ. Κάνε τη δουλίτσα σου, αλλά μην μας προσβάλεις και κατάμουτρα.

        • (Α)θανάσης avatar
          (Α)θανάσης @ Jasmin 10/01/2010 18:09:39

          Και κάτι ακόμα, η "εποχή σου", η εποχή που με το πάτημα ενός κουμπιού (με την απλή καταγγελία "πιάστε τον - είναι τρομοκράτης") θα ξεφορτώνεστε όποιον σας ξυνίζει τη σούπα, μπορεί νξα είναι πολύ κοντά, αλλά δεν έφτασε ακόμα. Λίγη υπομονή, και φτάσει η ώρα να μπορείς να το κάνεις αυτό.
          Αφού σου αρέσει όμως να παίζεις τέτοια παιχνιδάκια, εδώ είμαστε, δεν θα χαθούμε. Άνοιξε τώρα το καπάκι και αμόλα τον οχετό σου.

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 18:12:36

            την ίδια ώρα που αυτοί που συμπαθείς, σκοτώνουν αξιοπρεπείς και έντιμους εργαζόμενους
            και βάζουν βόμβες όπου τους αρέσει, ανενόχλητοι

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ Jasmin 10/01/2010 18:24:54

            Δεν ξέρω σε ποιούς αναφέρεσαι. Μήπως στα αθώα θύματα πολυεγκαυματίες 4-5 ετών?

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 18:44:30

            όχι, σε κάτι εργαζόμενα αθώα θύματα
            που προστάτευαν εσένα, εμένα,
            τη "δημοκρατία" μας
            και στις χήρες τους και στα ορφανά τους και στους γονείς τους.
            Αλλά ξέχασα, εσύ θεωρείς τους αστυνομικούς ως "πτωματοφάγα κτήνη".
            Ή μάλλον ότι αφού είναι γουρούνια δεν είναι άνθρωποι

          • ORGANOMENO avatar
            ORGANOMENO @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:03:15

            ΤΖΑΖΜΙΝ ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΠΕΤΑΕΙ ΨΗΛΑ... ΓΙΑΤΙ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ... ΔΕΝ ΤΟ ΦΤΑΝΕΙΣ

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:04:06

            Ρε σταμάτα το δούλεμα! Για εντελώς κρετίνους μας περνάς? Σταμάτα την χαφιεδοτακτική σου αυτή του να αλλάζεις συνεχώς τη μπάλλα με την κερκίδα!

            Για το Σιωνιστικό καθεστώς που δολοφονεί αθώους στο Ισραήλ σου μίλησα, όχι για την Ελλάδα και τους αστυνομικούς της...

            (Πρώτη φορά βλέπω τόσο άγαρμπο παίκτη αυτού του παιχνιδιού. Σε γραδάρω για νέο και άντρα - φυσικά).

            Στόχω ξαναπεί ότι σε βρίσκω "παράξενα ελκυστικό"?

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:06:44

            Οτι και να ναι , ειναι εργαζομενη-ος. Δε νομιζω οτι μπορουμε να ξερουμε τι επιδιωκει, αλλα σιγουρα δεν ειναι Ελληνιδα, και νομιζω δεν το κανει αφιλοκερδος.

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:07:05

            Μάλλον θα είμαι πιο ψηλή και από εσένα.
            για άντρας, όχι, θα σε απογοητεύσω.
            (μα γιατί οι νεο-έλληνες έχετε αυτήν τη ροπή; για αυτό σας αρέσει ο νεο-οθωμανισμός;)

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:07:29

            Κι εσύ ρε "οργανωμένε", τι είσαι? Δικός της? Τι χώνεσαι ανάμεσα?

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:08:37

            Παράξενα, πολύ παράξενα ελκυστική...

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:08:48

            Μεσος ορος υψους 1,77.
            Εγω 1,75. Ο νεο-οθωμανισμος τι υψος θεωρει αποδεκτο?

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:10:28

            Μάνθο, δεν πήγαινε για σένα το σχόλιο. Ό,τι ήθελα να σου πω, στο έχω πει ήδη. Εσύ δεν το σεβάστηκες και εγώ δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι.

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:19:31

            Δεν με πειθει η σταση σου. Καθε σχολιο που αναφερετε στο Ισραηλ το απαντας. Και μαλιστα με συγκεκριμενο τροπο. Τουλαχιστον δηλωσε μας τι ακριβως θελεις εδω μεσα, να ξερουμε και εμεις. Σεβομαι αυτο που εισαι, αλλα εσυ δεν μας σεβεσαι.
            Μπαινεις σαν ταυρος σε υαλοπολειο, κανεις την δουλεια σου, κατηγορεις ορισμενους σχολιαστες και μετα σε οποιον δε συμφωνει με ενα του επιτηθεσαι η αρνεισαι να του απαντησεις, κανοντας τον προκλητικο( δεν ημαστε συνιθισμενοι οι Ελληνες σε αναιτιολογητες επιθεσεις του στυλ ναιστη-ρατσιστη-τρομοκρατη-αντισημιτη) και αντιδραει καπως ετσι.

            Επισης εχεις τοσο πολλες γνωσεις οσο δεν ξερω ποσοι ανθρωποι μαζι, οχι σοφια αν με καταλαβαινεις, αλλα πληροφοριες. Η εισαι ιδιοφυια οποτε να σαι προσλαβει το κρατος με πολυ καλο μισθο ως συμβουλο σε νευραλγικο σημειο, η κατι βρομαει...

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:22:43

            Και καταληγω στο συμπερασμα οτι κατι βρομαει...
            Αυτο ομως δε σημαινει οτι δε σε σεβομαι.
            Αντιθετα δυσπιστω,αλλα διαβαζω αυτα που γραφεις, προκειμενου να δω αν αυτο που βλεπω ειναι αληθεια η οχι. Παντα πιστευω οτι μεσω της ερευνας και της αμφισβητησης γινομαστε σοφοτεροι.

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:31:11

            Δε θα πεις τιποτα Γιασμιν?
            Θα μας αφησεις ολους με τα ερωτηματα?

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:32:09

            έχω αφήσει να εννοηθεί ότι έχω πράγματι υψηλό IQ.
            όσο για το ελληνικό κράτος, νομίζω ότι είμαι σε black list.
            θα επανέλθω όταν η Ελλάδα ξαναγίνει σοβαρό και ανεξάρτητο κράτος.
            κάτι το οποίο εύχομαι- και όχι μόνο! (βλέπεις που μια υστεροβουλία, ναι! την έχω;)

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:39:19

            Ομως αυτο δε θα γινει υποστηριζοντας αλλα κρατη, ουτε αγιοποιωντας το Ισραηλ, ουτε με κανενα τροπο απο αυτους που ανεφερες.
            Θα γινει οταν μπει ταξη με την εννοια που γραφει ο κυριος Κρανιδιωτης. Και φυσικα χρειαζετε ολους τους προθυμους.
            Εγω εχω φυσιολογικο IQ και δεν μπορω να επεξεργαστω ολες της πληροφοριες σε τοσο γρηγορο χρονο.
            Αλλα ελπιζω οτι αυτο που λες ειναι πραματικο (ας το δεχτουμε ως υποθεση εργασιας) μια κι εγω ελπιζω οτι η Ελλαδα θα καταφερει στο μελλον να ξανασταθει ορθια( Κατι που χρειαζετε αλλαγη νοοτροπιας.)

          • ORGANOMENO avatar
            ORGANOMENO @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:42:01

            ΤΖΑΖΜΙΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:43:41

            Μάνθο μου,
            είναι τέτοια η εντροπία στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή
            που είναι πολύ δύσκολο να επέλθει τάξη.
            Εάν γίνει, θα είναι μια πολύ επώδυνη διαδικασία.
            Καμιά εξουσία δεν παραδίδει εύκολα τα σκήπτρα της, πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μια στυγνή και διεφθαρμένη ως το κόκκαλο εξουσία, όπως οι δικές μας κυβερνήσεις.
            Ελπίζω να τα λέμε χωρίς καχυποψία από εδώ και εμπρός! (όσο για το φυσιολογικό IQ σου, πες τα αλλού αυτά :) )

          • man8os avatar
            man8os @ (Α)θανάσης 10/01/2010 19:53:35

            Δεν πιστευω οτι θα γινει ειρηνικα η μετατροπη της Ελλαδας σε ευνομουμενο κρατος. Δεν εχω μεγαλη αισιοδοξια για το μελλον.
            Αλλα ξερω καλη ιστορια.
            Καποια στιγμη,ολοι κανουν ενα λαθος. Και η εξουσια στην Ελλαδα θα κανει το δικο της.
            Το ερωτημα ειναι ποια θα ειναι η κατασταση κατοπιν της μεταπολιτευσης.
            Τι επιλογες εχουμε σαν χωρα? Αρνουμε να γινουμε Ιταλια και να ανθεσουμε σε καποιον εκλεγμενο δικτατορα την εξυγιανση. Δεν συζηταω καν την επιλογη της αλλαγης καθεστωτος. Οποτε τι επιλογες εχει η Ελλαδα?
            Λοιπον, θα σου πω. Θα φτασουμε το συστημα μεχρι τα ορια του. Δυστηχως ειναι η καλυτερη επιλογη. Ταυτοχρονα θα πρεπει να μεριμνησουμε, οτι μεχρι η ΕΕ να επιτυχη την ενωση της, σε 50-100 χρονια, το εθνος μας δεν θα εχει εξαφανιστει. Γιατι η αλλαγη νοοτροπιας αυτη τη στιγμη μπορει να συντελεστει μονο με την ενθαρυνση των δυτικων. Οτι και αν μας επιφυλασει το μελλον, η περαιτερω ακμη της Ελλαδας δεν μπορει να συμβει με την υπαρχουσα πολιτειακη της δομη. Ασε που τρεμω στην ιδεα των εκατομυριων Ελληνων αφρικανων.

          • Jasmin avatar
            Jasmin @ (Α)θανάσης 10/01/2010 20:04:51

            Έχεις δίκιο. Αν και ο Μπερλουσκόνι εκλέχτηκε στην Ιταλία ξανά, γιατί δεν υπήρχε άλλο πρόσωπο που να πείσει. Οι δικοί μου συγγενείς εκεί είναι αριστεροί. Και ψήφισαν μικρό κόμμα στις εκλογές. Και ενώ ξέρουν τα χάλια και τις ανομίες του Μπερλουσκόνι, σου λένε ότι βγήκε διότι "πούλησε ελπίδα" στον κόσμο. Και ότι ακόμα και σε καταστροφές όπως ο σεισμός, πήγε και είπε στις σκηνές, "εμείς θα τα ξανα-χτίσουμε!". Ή ξαφνικά αλλάζει τον ανάλογο νόμο για τους ημι-υπαίθριους και λέει στους Ιταλούς: "Μεγαλώστε τα σπίτια σας κατά τάδε ποσοστό, χωρίς να πληρώσετε καθόλου φόρο/πρόστιμο!". Τους απομακρύνει δηλαδή από τη μιζέρια που επιτάσσει η πραγματικότητα. Το αντίθετο δηλαδή με εδώ.
            Εξάλλου στην Ιταλία, δεν πρόκειται να νομιμοποιηθούν έτσι χαλαρά μετανάστες. Που η Ιταλία είχε πολλούς μετανάστες, πολύ πριν έρθουν σε εμάς οι αφρικανοί και οι ασιάτες ισλαμιστές.
            Και αυτός είναι και εμένα ο μεγάλος μου φόβος...

          • nobody avatar
            nobody @ (Α)θανάσης 10/01/2010 20:06:20

            @ΕΤΑ με τα Zubr σας εχουν παει καμια βολτα; κομμαντο μου εσυ

            @Γαμπροι: εαν η Jazz ειναι Καμερουνεζος δρομεας μεγαλων αποστασεων, την ιδια...8ερμη 8α δειχνατε; event horizon που σας χρειαζεται

            @Jazz: Ας 'την κακομοιρα την εντροπια και τα...συστηματα (της) ησυχα

            Σαααααααακκκκηηηη

          • (Α)θανάσης avatar
            (Α)θανάσης @ (Α)θανάσης 10/01/2010 20:18:26

            Gun 'n fames, gun 'n fames man!

          • Σπύρος avatar
            Σπύρος @ Jasmin 10/01/2010 18:45:39

            Μοσάντ είπαμε??
            Σε ποιό παράρτημα??

          • man8os avatar
            man8os @ Σπύρος 10/01/2010 18:53:38

            Τμημα σχεσεων Ελλαδα-Τουρκια-Μεση Ανατολη.
            Υποθετω οτι και στα Τουρκικα μπλογκ, οποιος απο εσας ξερει τουρκικα θα μπορει να εντοπισει την Γιασμιν.

          • ORGANOMENO avatar
            ORGANOMENO @ Σπύρος 10/01/2010 19:09:29

            ΞΕΚΟΛΛΑ ΡΕ ΘΑΝΑΣΗ

          • Soustom avatar
            Soustom @ Σπύρος 10/01/2010 19:26:50

            ...Αυτοεπιβεβαιωση ψάχνει.
            το νεαρόν τής ηλικίας βλέπεις.Καλώς.Αλλά τής επισήμανα ότι αδικεί τόν ευατό της εκμεταλλευόμενη μονοδιάστατα τίς γνώσεις της. Τό κακό είναι ότι το αντιλαμβάνεται.

    • Soustom avatar
      Soustom @ Jasmin 10/01/2010 17:17:54

      "...Σκεφτείτε τις χαρακτηριστικές περιπτώσεις του Φωτεινού Μονοπατιού (Sendero Luminoso) που είχαν επιβάλει τρομο-φόρο στη διακίνηση ναρκωτικών. Και δεν ήταν οι μόνοι…
      Και είναι λογικό. Όταν με την κατάρρευση των πρώην ανατολικών χωρών, η τρομοκρατία έχασε τον κύριο χρηματοδότη της, στράφηκε σε μορφές αυτο-συντήρησης: Το οργανωμένο έγκλημα σε όλες τις εκφάνσεις του." ΠΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΕΙΠΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ; ΠΡΟ Η ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΟΥ ΤΕΙΧΟΥΣ;

      ..Κρίμα ρε για τον Παλαιοκώστα..Συντηρητικός έμεινε.Τά έδινε σε φτωχούς Έλληνες

  3. Orestios avatar
    Orestios 10/01/2010 15:27:34

    Μια στρακαστρούκα έγινε βόμβα. Αυτός που την έβαλε βαφτίστηκε θρασύτατος τρομοκράτης. Όταν καιγόταν το φυλάκιο του φρουρού το 2006 όμως, οι σημερινοί παπαγάλοι αλλά και κυβερνώντες μιλούσαν για εξοργησμένους νέους. Τον Δεκέμβρη του 2008 εν μέσω συντωνισμένης επίθεσης στη Βουλή ακούγαμε για την νεολαία, που ξεσηκώθηκε. Το GAP παρακινούσε για ανατροπή όλους αυτούς.
    Τώρα ξαφνικά αγάπησε τη δημοκρατία? Ποιόν κοροϊδεύουν?
    Απροπό, αληθεύει Φάκτορες πως η πρώτη σύληψη μελους της 17Ν έγινε 2 εβδομάδες πριν να σκάσει η βόμβα στα χέρια του Ξηρού?

  4. Νίκος avatar
    Νίκος 10/01/2010 15:55:02

    "Γιατί; Γιατί ξέρει πως εάν τολμήσει,
    αφενός θα τους κόψουν τα χέρια από τη ρίζα την ίδια στιγμή
    και αφετέρου οι αποκαλύψεις θα είναι τσουνάμι για το ελληνικό κράτος του Κολωνακίου".
    Ενδιαφερον, πολυ ενδιαφερον. Εναλλακτικα, εν μερει, ειναι δυνατον οι μη επιθεσεις εναντιον ξενων, οφειλονται στο οτι πλεον ξενοι κινουν τα νηματα της τρομοκρατιας;

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Νίκος 10/01/2010 16:11:12

      Όχι, δεν παίζει αυτό. Διότι δε θα σκότωναν ξένους εξαρχής.
      Αυτό που λες το "χρησιμοποιήσαν" τα γνωστά κέντρα προπαγάνδας και τότε. Τον πρώτο χρόνο από την δολοφονία Γουέλς, τα εγχώρια "παπαγαλάκια" μιλούσαν για εσωτερικό ξε-καθάρισμα πρακτόρων. Άστο, Νίκο, όλα μοιάζουν τετριμμένα και τόσο κλισέ.
      Σε μένα μιλάς, όχι σε κανά χαζό ελληνάκι

      • (Α)θανάσης avatar
        (Α)θανάσης @ Jasmin 10/01/2010 18:27:29

        Πας να μας παρουσιάσεις δηλαδή ότι το θέμα της τρομοκρατίας έχει ως άξονα αναφοράς το "ξένοι-έλληνες"? Καλύτερα να αρχίσεις από την αρχή. Πες μας για τον Άη Βασίλη, τα ξωτικά, τον πελαργό που φέρνει τα μωρά... τέτοια πράματα.

  5. ndvoice avatar
    ndvoice 10/01/2010 16:45:06

    Ο κ. Παπανδρέου μας είπε ότι η δημοκρατία δεν τρομοκρατείται. Εμείς λέμε ότι η δημοκρατία δεν τρομοκρατείται σε δύο περιπτώσεις: 1) Όταν υπάρχει πραγματική δημοκρατία ή 2) όταν η δημοκρατία είναι απούσα, οπότε ποια δημοκρατία να τρομοκρατηθεί;
    Τι εννοούσε άραγε ο ποιητής;

  6. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 10/01/2010 16:45:41

    Από τα καλύτερα ρεπορτάζ του "Ρεπόρτερ". Τι να πούμε εμείς; Εμείς κάνουμε αυτό που μας λες, Ρεπόρτερ: "Μέχρι τότε , όμως, κρατήστε κι αυτό: Το καθοδηγητικό και επιχειρησιακό κέντρο θα το ανακαλύψει κανείς στα σωφρονιστικά ιδρύματα της χώρας. Τους απόλυτους εντολείς, όμως, οι οποίοι βρίσκονται πάνω από όλους και από όλα θα τους εντοπίσει κανείς στα σαλόνια διαφόρων παραεξουσιών και στα κλειστά club που επεξεργάζονται την πολιτική και οικονομική αποσταθεροποίηση της χώρας."

    Μάλιστα...

  7. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 10/01/2010 16:59:23

    Evge Evrotsopani ! Monon otan anatrapei to exthriko pros tin ellada simerino kathestws exei noima na asxolithoume me tin tromokratia. Tote monon mboroume na exoume apotelesmatiki astynomia na apokefalisei tin tromokratia.

  8. Νίκος avatar
    Νίκος 10/01/2010 17:05:00

    Jasmin, Γιατι "επειγεσαι" να το αποκλεισεις; πως εισαι τοσο βεβαιη(ος;) οτι τα ελληνακια ειναι "χαζα"; εισαι καλα "εκπαιδευμενη" απ' ο,τι βλεπω, με προσεκτικες διατυπωσεις και αμφισημιες. Δεν σου προξενει εντυπωση το οτι το μενος τους κατευθυνεται εναντιον καθε τι Ελληνικου; φυσικα με επαναστατηλικι και αρκουσης "αριστερολογιας" για αφελεις;

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/01/2010 17:48:30

    Όλοι οι αρχαιοπτέρυγες είναι ελαφρόμυαλοι για να μπορούνε να πετάνε.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 10/01/2010 17:57:32

      Είμαι όσο εύκαμπτος όσο ένα σπαθί κατάνα, χαχαχα

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ archaeopteryx 10/01/2010 18:02:13

      γιοσιμουρα, χαχαχα, μικουνιάστηκες

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 10/01/2010 18:04:18

      και αυτά εύκαμπτα είναι :-)

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ archaeopteryx 10/01/2010 18:15:49

      γενικά η αφομοίωση ίσως εν-έχει κάτι το εύκαμπτο.
      μπορεί όμως και να κάνω λάθος. Κάνω;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 10/01/2010 18:20:49

      Η «ευκαμψία» μάλλον με το Εξπρες του Μεσονυχτίου έχει σχέση. Αν θες να κάνουμε μπουρδοδιάλογο, βρες κανένα καλό θέμα, να μου αρέσει. Στείλε και φωτό.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ archaeopteryx 10/01/2010 19:04:59

      Χμ! :(
      Εγώ νόμιζα ότι το θέμα
      "Όλοι οι αρχαιοπτέρυγες είναι ελαφρόμυαλοι για να μπορούνε να πετάνε."
      το είχες βάλει εσύ διότι σου άρεσε.
      Έχεις να προτείνεις κάτι άλλο;

  10. Jasmin avatar
    Jasmin 10/01/2010 17:54:25

    Για να πετάνε όμως πραγματικά
    θα έπρεπε να είναι πιο εύκαμπτοι (στις απόψεις τους)

  11. Νίκος avatar
    Νίκος 10/01/2010 17:59:26

    "εσύ ως έξυπνος έλλην, να ξέρεις καλύτερα..."
    Ιασμίνη, ΠΟΤΕ Ελληνας δεν θα ελεγε κατι τετοιο. Ως Τουρκαλα τα λες;

  12. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 10/01/2010 18:58:43

    Η αδυναμία των κυβερνήσεων να δώσουν λύσεις στα προβλήματα που απασχολούν τους πολίτες οδηγεί σε τέτοια συμβολικά φαινόμενα όπως το χθεσινό στη βουλή.
    Από την άλλη πλευρά το θολό πολιτικό τοπίο που τεχνητά δημιουργείται από την κυβέρνηση για να μην υποστεί η ίδια τις συνέπειες των πολιτικών που θέλει να ακολουθήσει ή των παραλήψεων δύσκολα θα επιτρέψει στην ελληνική κοινωνία να ανασυνταχθεί και να διεκδικήσει προς όφελος της κοινωνίας θεσμικές αλλαγές.
    Όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο που οι όροι του πολιτικού παιχνιδιού δεν έχουν ακόμη αποκρυσταλλωθεί και τα κοινωνικά προβλήματα έχουν αρχίσει να διογκώνονται.
    Αν τα πράγματα στο πολιτικό σκηνικό συνεχίσουν έτσι η πολιτική επικοινωνία θα προσπαθεί να μετριάσει τις κοινωνικές αντιδράσεις και… ίντριγκες και κατάχρηση εξουσίας θα κάνουν πιο συχνά την εμφάνιση τους,

  13. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 10/01/2010 19:09:28

    Θα κάνω μια άσχετη με το θέμα ερώτηση!

    το παλιρροϊκό φαινόμενο του Ευρίπου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή ενέργειας;

    • man8os avatar
      man8os @ o βουνισιος 10/01/2010 19:11:41

      Παρδον? Καλη ιδεα. Αυτες οι συσκευες αξιοποιουν την κινηση των υδατων. Αρα νομιζω πως ναι, μπορουν να δουλεψουν αρκετα καλα στην Χαλκιδα. Αρκει να το πειραματιστουμε.

    • Σαος avatar
      Σαος @ o βουνισιος 10/01/2010 20:02:07

      Υπάρχουν τρόποι εκμετάλλευσης των κυμάτων για παραγωγή ενέργειας. Υποθέτω πως κάτι θα μπορούσε να γίνει και για τα υδάτινα ρεύματα από το γέμισμα-άδειασμα του Βόρειου Ευβοϊκού από τον Εύριπο, αλλά μην περιμένεις να ηλεκτροδοτήσεις όλη την Ελλάδα από αυτό. Δυστυχώς, οι ΑΠΕ δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες όλου του πλανήτη. Άσε που η ψαλίδα ανάμεσα στην ζήτηση και την προσφορά όλο και μεγαλώνει και μελλοντικά θα υπάρξει πρόβλημα. Βέβαια αυτό είναι άλλο θέμα προς συζήτηση.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ o βουνισιος 10/01/2010 20:22:56

      θα εμποδίζει την ναυσιπλοϊα, θα παράγει μερικά kWhr στο έτσι και μερικά στο αλλιώς, που θα είναι άχρηστα γιατί δεν θα είναι σταθερά. Η Ελλάδα δεν έχει σημαντικές παλίρροιες. Τα κύματα εχουν μερικές εξεζητημένες εφαρμογές, όπως όλες οι ΑΠΕ παράγουν όταν έχει κύματα και όχι όταν ανάβεις τον διακόπτη (και δεν αποθηκεύεται το ρεύμα). Ωστόσο με google στο wave power στην Wikipedia θα βρεις μια πιο εκτενή αναφορά. Δεν έχει πρακτική εφαρμογή. Αν θες περιραμιτκά πράγματα, έχει πολλά. Αν θες ρεύμα, το κάρβουνο είναι φτηνό και τα πυρηνικά το μέλλον (τουλάχιστον για τα επόμενα 50-100 χρόνια). Οι Κινέζοι θα έχουν έτοιμα 20 μεχρι το 2020, ακούγεται (περίπου 50% παραπάνω ισχύς από το three gorges dam που έχει 21GW)

  14. o βουνισιος avatar
    o βουνισιος 10/01/2010 19:16:31

    κάποιο πανεπιστήμιο θα μπορούσε να το πειραματιστεί!!

    • NM avatar
      NM @ o βουνισιος 11/01/2010 10:58:19

      όχι απλά το έχει πειραμτιστεί αλλά υπάρχουν και συσκεύες εδω και χρόνια, σε ορισμένα σημεία του πλανήτη η τεχνολογία αυτή χρησιμοποειείται ήδη. κατά πόσον είναι αποδοτική δεν γνωρίζω.

  15. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/01/2010 19:56:45

    Κάτω τα χέρια από την Jasmin!

    Jasmin, όποτε θέλεις μπορούμε να συζητήσουμε ιδιαιτέρως. Στείλε μου απλά ένα ε-μαίλ στο προσωπικό μου λογαριασμό: intelligenceservice@ymail.com εναλλακτικά στο whistleblower@rocketmail.com

    Όσο αφορά το Υουργείο του "Χρύσο", από Υπουργείο δημόσιας τάξης το έκανε Προποτζήδικο.

    Τελείωσε αυτός, μέσο-μάκρο πρόσθεσμα. Από τη στιγμή που έστω και μια στρακαστρούκα μπορεί να μπει τόσο έυκολα έξω από τη Βουλή, μπορεί κάλλιστα να μπει και μέσα στη Βουλή.

    Και τότε θα έχουμε πολύ μεγάλο σόου.

    Ο Χρυσοχοίδης μπήκε στο Ποποτζήδικο και έπαιξε Κίνο με την αξιοπρέπεια των αστυνομικών ενώ επεκτάθηκε και σε τομείς που αφορύν άλλα υπουργεία όπως την ουσιαστική διάλυση της ΥΠΕΕ και την υπαγωγή του ελέγχου του λαθρεμπορίου της χώρας σε δικά του όργανα με δικά του "παιδιά".

    Τώρα απλά αντιλαμβάνεται ότι και αυτός έχει όρια και ότι η ΜΑΦΙΑ στην Ελλάδα δεν προσπαθεί να εισχωρήσει στο κράτος, αλλά το ίδιο το κράτος είναι ΜΑΦΙΑ.

    Όποιος έχει όρεξη μπορεί να γράψει τον πολιτικό επικείδηο του υπουργού γνωστού με το παρατσούκλι Γκολντστάιν.

    • Soustom avatar
      Soustom @ Dubai Expatriate 10/01/2010 20:33:10

      ...Σιγά ρε Εξόριστε πού θέλεις να μάς φάς τήν .."γκόμενα!!".
      Γιατί, επειδή έχεις τόν ψηλότερο πύργο;
      Εχει και Ίταλικές(;) ρίζες..ΙταλοΕλληνίδα κάτσε καλά είναι.

    • nobody avatar
      nobody @ Dubai Expatriate 10/01/2010 20:33:34

      'Από τη στιγμή που έστω και μια στρακαστρούκα μπορεί να μπει τόσο έυκολα έξω από τη Βουλή, μπορεί κάλλιστα να μπει και μέσα στη Βουλή.'

      ασε το Grand Theft Auto και τους αφορισμους περι ΜΑΦΙΑΣ; δρομους της Πρωτευουσας με αρχαιοπρεπη ονοματα και διατηρητεα κτιρια να προσεχεις

  16. pizza avatar
    pizza 10/01/2010 22:06:06

    Στην Ελλαδα ψωφαμε για ιστοριες με συνωμοσιες, και με ξενους πρακτορες. Μια ζωη ολο οι ξενοι θα μας φταινε. Γι' αυτο και προκοπη τοσα χρονια δεν βλεπουμε.

  17. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 10/01/2010 23:32:02

    @ Nobody

    Τσούζει εεε?

    Αγαπητέ φίλε, γιαυτό μου αρέσουν οι υπάλληλοι σαν εσένα.

    Γιατί είναι πάντα προβλέψιμοι.

    Όταν βελτιώσεις το δείχτη νοημοσύνης σου κατά 50-60 μονάδες, έλα να με βρείς "δίπλα από την εκκλησία στη μεγάλη λεωφόρο"

  18. Βιλιάσκις avatar
    Βιλιάσκις 11/01/2010 09:02:33

    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΑΙΙΚΟ ΒΡΑΚΙ, ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΑΖΟΛΥΠΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ.

  19. Γιαννης avatar
    Γιαννης 29/11/2010 20:21:02

    Πληρωνουν και καθοδηγουν την τρομοκρατια ,οχι ντοποιοι ,αλλα ξενοι.Επιτελους ας παρουν το θαρρος ......οι δειλοι και ας αποκαλυψουν στον ελληνικο λαο, τους πραγματικους ηθικους ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ .Γιατι μη μου πει κανεις ,οτι δεν γνωριζει ....τι κανει νιαου -νιαου στα κεραμμυδια....Ξυπνατε ρε.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.