#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2013 17:23
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όπλο βουλευτή της Χρυσής Αυγής εκπυρσοκρότησε στο «Ελ.Βενιζέλος»



Απίστευτο κι όμως ελληνικό και... Χρυσαυγίτικο. Το αφιερώνουμε σε όλους εκείνους τους σχολιαστές που στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης στο antinews αναρτούν σχόλια υπέρ του φασιστικού μορφώματος της Χρυσής Αυγής και περιμένουν να σώσει την Ελλάδα ο Μιχαλολιάκος.

Λίγες ημέρες μετά το χαμό που έγινε με τον Γερμενή που πήγε με όπλο στον Καμίνη. Λίγο μετά το σάλο που προκλήθηκε στην ελληνική βουλή για τους κουμπουροφόρους οι οποίοι μπαίνουν στο Κοινοβούλιο σαν σύγχρονοι καουμπόηδες έρχεται και το σημερινό περιστατικό. Κατά τη διάρκεια ελέγχου στο "Ελ. Βενιζέλος", κι ενώ ο βουλευτής Θεσσαλονίκης της Χρυσής Αυγής Αντώνης Γρέγος παρέδιδε το πιστόλι του, αυτό εκπυρσοκρότησε.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο βουλευτής (ο θεός να τον κάνει τέτοιο) κυκλοφορούσε στο αεροδρόμιο με οπλισμένο το κουμπούρι του λες και πήγαινε στον πόλεμο. Στην προσπάθειά του να το αδειάσει έπεσε ο πυροβολισμός και προκλήθηκε μεγάλη αναστάτωση στο αεροδρόμιο. Πάλι καλά που δε θρηνήσαμε θύματα.

Κι όπως γράφαμε και πρόσφατα, οι περισσότεροι από τους κουμπουροφόρους βουλευτές δεν ξέρουν ούτε ποια είναι η κάννη και το πιο πιθανό είναι να πυροβολήσουν το πόδι τους.

Φαίνεται όμως ότι ο παλληκαράς της Χρυσής Αυγής δεν είχε κάνει καλά μαθήματα για τη χρήση του όπλου και την πάτησε. Μπράβο λοιπόν σε όλους εκείνους τους άθλιους που συνεχίζουν να υποστηρίζουν την οπλοκατοχή, ειδικά όταν τα όπλα τα κρατάνε μπράβοι της νύχτας και λαθρόβιοι της πολιτικής.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. karasumi avatar
    karasumi 30/05/2013 17:32:26

    Ποιοι "μαύροι πάνθηρες", από μόνοι τους θα σκοτωθούν αυτοί...

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ karasumi 31/05/2013 02:45:16

      Χαααχαχαχχα!

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ karasumi 31/05/2013 11:45:56

      Αυτά συμβαίνουν όταν δίνεις πιστόλια σε υποσαχάρια Bonobo! :P

  2. Αλέξ avatar
    Αλέξ 30/05/2013 18:27:34

    Δεν χωράει ο ρατσισμός ή το μίσος σε ένα κόμμα που θέλει να λέγεται εθνικιστικό -αν υπάρχει ένα συναίσθημα αυτό θα πρέπει να είναι θετικά φορτισμένο, η αγάπη για την πατρίδα. Ο κος. Σαμαράς τα είπε όλα λέγοντας ότι δεν αρκεί να βλέπουμε την κορυφή του παγόβουνου, πρέπει να εξαλείψουμε τα αίτια, τα πραγματικά προβλήματα που γεννάνε τις ακραίες συμπεριφορές. Ωστόσο, βλέποντας τον επικοινωνιακό πόλεμο που εκτυλίσσεται ενάντια στην χώρα μας όλη αυτήν την εβδομάδα, δεν μπορώ παρά να μην εκτιμήσω και την ψύχραιμη στάση του κου. Μιχαλολιάκου -χωρίς να σημαίνει ότι δεν κατανοούμε όλοι γιατί το antinews οφείλει να κρατήσει αποστάσεις και σοφά ποιεί. Έχει δεχτεί και δέχεται ακόμα πολλές προκλήσεις, προτάσσει όμως αυτές τις στιγμές το εθνικό συμφέρον και να μην παίξει το παιχνίδι των ξένων κέντρων. Αυτήν τη στιγμή όλοι μας ανεξαρτήτως κομματικής προέλευσης πρέπει να στηρίξουμε τον Πρωθυπουργό στους κρίσιμους χειρισμούς που κάνει. Αντίθετα άλλοι, που λέγανε άλλα, και είχανε μεγαλόπνοα σχέδια συμμαχιών, και σήμερα χρησιμοποιούν υλικό προπαγάνδας εκ διαμέτρου αντίθετης προέλευσης, πείθουν όλους μας για τον άκρατο καιροσκοπισμό τους.

  3. WY avatar
    WY 30/05/2013 21:40:41

    Χιλιάδες κυνηγοί αλληλοσκοτώνονται μέ τα όπλα τους ή σκοτώνουν τόν σκύλο ή αδελφό/γονιό ή ακόμη καί παιδιά τους, λόγω **ακούσιας** εκπυσοκρότησης .
    Ακόμη καί αστυνομικοί ή καί στρατιωτικοί κάνουν αυτό τό μοιραίο λάθος!!!
    Εάν θεωρεί λπν ό συντάκτης ότι μέ τέτοια σχόλια θά μειωθή ή άνοδος τής Χ.Α. κι ή καλπάζουσα αύξηση τής αποδοχής, από χιλιάδες Έλληνες,μάλλον πλανάται!!!

    • Chris Theocharis avatar
      Chris Theocharis @ WY 30/05/2013 23:19:47

      Είναι τέτοια η πλύση εγκεφάλου που σας έχουν κάνει που το μαύρο, πάλι άσπρο το βλέπετε...

      και παρακαλώ, υποσημείωση... κάποιος που θέλει να λέει ότι ανήκει σε ένα εθνικιστικό κόμμα θα πρέπει πριν απ' όλα να μιλάει σωστά την εθνική γλώσσα. "Εκπυρσοκρότηση" λοιπόν και όχι "εκπυσοκρότηση", και "μειωθεί" όχι "μειωθή"...

      • MCMLII avatar
        MCMLII @ Chris Theocharis 31/05/2013 02:46:31

        Αν ο/η WY γράφει με την παλιά ορθογραφία (της δημοτικής), όπως υποδηλώνει η χρήση τόνων και στις μονοσύλλαβες λέξεις, η κατάληξη -ή αντί για -εί στο μέλλοντα είναι σωστή.

        Όποιος επιθυμεί μπορεί να συμβουλευθεί ένα βιβλίο παλαιότερης εποχής: "Νεοελληνική Πολυτονική Γραμματική (της Δημοτικής)" (Ο.Ε.Σ.Β., 1941, ανατύπωση 2002), διαθέσιμο και στο h__p://www.calameo.com/books/0011322849c3d05c4198c

        Στη σελίδα 360 το παραπάνω βιβλίο διδασκαλίας γραμματικής (του Μανόλη Τριανταφυλλίδη και των συνεργατών του) ίσως αναδείξει την ορθότητα τού τρόπου γραφής τού/τής WY.

        • WY avatar
          WY @ MCMLII 31/05/2013 10:21:52

          ΠΡΟΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΙΝ ΦΛΜ ** MCMLII**,
          ΕΙΜΑΙ Ο **WY** κι όχι **Η WY**.
          Κι ευχαριστώ διά τό σχόλιό σου!

      • WY avatar
        WY @ Chris Theocharis 31/05/2013 10:12:56

        Όσον αφορά τήν πρώτη παρατήρηση **εκπυσοκρότηση* δλδ αντί **εκπυρσοκρότηση** είναι **τεχνικό** λάθος λόγω κεκτημένης ταχύτητας στό πληκτρολόγιο,πού πολλές φορές συμβαίνει σέ κάθε χειριστή.
        Όσον αφορά τήν δεύτερη παρατήρηση **μειωθή** (νά μειωθή) δλδ αντί **μειωθεί** ,σέ συμβουλεύω νά αρχίζης νά διαβάζης (έκ νέου!!) άμεσα τήν Ελληνική Γραμματική (Υποτακτική/ίνα,όπως,θά,όταν,διά νά κ.λ.π.) .

        Τέλος,λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τό επίπεδο τών δύο προηγουμένων **γραμματικών*** παρατηρήσεών σου, τίς αναφορές περί **πλυσίματος κι.. απλώματος τού...... μυαλού**, δλδ τίς αντιπαρέρχομαι.
        ΄Aλλωστε ....εί δέ με όνος ελάκτισε δίκην άν αυτώ ελάγχανον;

        • WY avatar
          WY @ WY 31/05/2013 10:17:28

          διόρθωσις προηγουμένου :
          **πλυσίματος κι.. απλώματος τού…… μυαλού**, δλδ τίς αντιπαρέρχομαι.

          ορθόν:
          **πλυσίματος κι.. απλώματος τού…… μυαλού** δλδ, τίς αντιπαρέρχομαι.

      • WY avatar
        WY @ Chris Theocharis 31/05/2013 13:19:05

        Eπειδή έξέφρασα/διετύπωσα ΕΛΕΥΘΕΡΑ(ακόμη,ευτυχώς!!) ΑΥΤΕΣ τίς απόψεις μου,έστω καί μέ κάποια ορθογραφικά λάθη (κατά τήν προσωπικήν σου εκτίμησιν φυσικά), κι οί οποίες (απόψεις ΜΟΥ) απέχουν,ώς έκ τού σχολίου σου συνεπάγεται,παρασάγγας από τίς ΄δικές σου,αυτό δέν σημαίνει ότι υποχρεωτικά θά πρέπη νά είμαι καί ψηφοφόρος/μέλος τής Χ.Α. ,όπως κι εγώ δέν θά πρέπη νά υποθέσω, ότι είσαι μέλος/ψηφοφόρος συνιστώσας,τού συριζαιοσταλινοφασιστικού μορφώματος ΣΥΡΙΖΑ!!!
        Ή είσαι τελικά???????

    • Nik avatar
      Nik @ WY 31/05/2013 12:29:02

      "Χιλιάδες";;;;; Στην Ελλάδα τα κυνηγετικά ατυχήματα είναι λιγότερα από 50 το χρόνο και από αυτά ένα μικρό μέρος είναι θανατηφόρα. Μην τα κάνουμε όλα *&%^ για χάρη της ΧΑ!

  4. someone avatar
    someone 31/05/2013 00:08:02

    και μετα λεει και ο μιχαλολιακος οτι ο σαμαρας εχει υπηρετισει μονο 3 μηνες στο ναυτικο!!!!! να τον χαιρεται τον μαχιμο που εκπυρσοκροτησε το οπλο του (ετσι θα παρουμε την πολη???)

  5. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 31/05/2013 01:17:18

    Αστεία τα επιχειρήματα εναντίον της Χ.Α!
    Ο ένας με την ορθογραφία,ο άλλος με το ναζισμό,ο άλλος με ...το όπλο που εκπυρσοκρότησε...Έλεος!!!
    Όσο δεν εξαλείφονται τα αίτια που τη θέριεψαν (λαθρομετανάστες κι εγκληματικότητα,οικονομική αλλά και κρίση αξιών,εθνικές πληγές κ.α) η Χ.Α θα συνεχίσει ν'ανεβαίνει.
    Αντί να διαγκωνίζεστε ποιος θα φέρει το πιο αντιχρυσαυγίτικο νομοσχέδιο(το ονομάζουν κατ'ευφημισμό...αντιρατσιστικό...),καλό θα ήταν να φέρετε ένα νομοσχέδιο ΕΝΑΝΤΙΟΝ των λαθρομεταναστών (απελάσεις,τιμωρίες κλπ) και ΥΠΕΡ των δεινοπαθούντων Ελλήνων.Μόνον τότε η ΝΔ θα ξαναπάρει πίσω τον κόσμο απ'τη Χ.Α.
    Είναι ανώφελο να επαναλαμβάνετε τα περί Βαϊμάρης κλπ.Την περίοδο εκείνη η Γερμανία ζούσε περίοδο απόλυτης φτώχειας,όπως κι η σημερινή Ελλάδα.
    Αν η Γερμανία του τότε κατόρθωνε να ορθοποδήσει,ο Χίτλερ θα συνέχιζε να παίρνει ποσοστό γύρω στο 5-6% και δεν θα είχε καταλάβει ποτέ την εξουσία.
    Λύστε λοιπόν τα προβλήματα αυτά (λαθρο,οικονομικά,εθνικά) και θα δείτε πού θα πάνε τα ποσοστά της Χ.Α...
    Είναι δείγμα άμετρης έπαρσης κι αλαζονείας να θέλεις να χτυπήσεις το αποτέλεσμα (Χ.Α) , διατηρώντας τις ίδιες συνθήκες(Βαϊμάρης).
    Μου θυμίζει το γνωστό:κάποιος έδειχνε με το δάχτυλό του το φεγγάρι κι ο ηλίθιος κοιτούσε το δάχτυλο!!!

  6. giorgos avatar
    giorgos 31/05/2013 10:40:52

    δηλ. να καταλαβω αν δεν εχει κανεις τελειωσι πανεπιστημιο και εχει και μερικα ντοκτορα δεν πρεπει να γραφει εστω και με λαθη τις αποψεις του.

  7. Nik avatar
    Nik 31/05/2013 12:31:48

    Είναι αδύνατο για ένα σύγχρονο όπλο να "εκπυρσοκροτήσει". Τεχνικά είναι αδύνατη η επαφή επικρουστήρα με το καψύλι αν δεν πιεστεί η σκανδάλη. Αρα έγινε λάθος χειρισμός και όχι ατύχημα. Εν ολίγοις κάποιος πάτησε σκανδάλη σε απασφαλισμένο πιστόλι ή το πιστόλι ήταν κάποια προπολεμική αντίκα.

  8. τάσος avatar
    τάσος 31/05/2013 12:31:52

    από αυτούς τους δύο στη φωτό πιο μόγγολος πεθαίνεις.

  9. Kos256987 avatar
    Kos256987 31/05/2013 14:08:26

    Για εμενα ειναι μεγαλο θεμα η αστοιχειωτη παραπανω δημοσιευση χωρις κανενα ρεπορταζ.
    Το οπλο δεν το παραδιδεις εξω απο τον "γρηγορη ταχυφαγεια" του αεροδρομιου,αλλα σε ειδκα διαμορφωμενο δωματιο με παρωντα καποιον αστυνομικο βεβαια.Ειναι δυσκολο να ακουστει ο πυροβολισμος ακομα και αν "επεσε" κατα λαθος.
    Απο εκει και περα ενα σιγουρο,για αυτα τα κακα του τοπου δεν φταιει καμμια ΧΑ που ειναι ενα χρονο στο προσκηνιο (και πολλα στο παρασκηνιο).
    Μην ξεχναει ο κοσμος ποιος ειναι ο εμπευστης του χαρατσιου,ποιος εβαλε τον ΦΠΑ σε εστιαση,ποιος εβαλε φορους σε πετρελαια,βενζινες κλπ κλπ και βεβαια ποιοι ειναι ανθελληνες και ντρεπονται γενικοτερα με τα λεγομενα τους και την σταση που ειναι ελληνες/ελληνιδες.(δημαρ/ρεπουση/κκεδες).

  10. cummulus avatar
    cummulus 31/05/2013 18:33:27

    Ἄν ἐκπυρσοκροτοῦσε μἐ τὀν ἴδιο - κατά λάθος -τρόπο τό πιστόλι ἑνός Νεοδημοκράτη βουλευτή, εἶμαι σίγουρος ὅτι θά ἀποκαλοῦσες ΚΑΙ τήν ΝΔ "μόρφωμα". Ἤ μήπως κάνω λάθος;

  11. makis Stefanatos avatar