#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/03/2008 03:31
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όμηροι της ανικανότητας

Γράφει ο Xρήστος Γιανναράς στη σημερινή «Καθημερινή»: Ο σοβαρά προβληματιζόμενος πολίτης (και όχι μόνο στη Βόρεια Ελλάδα) αντιλαμβάνεται με ενάργεια ότι δεν έχει ούτε την πολιτική εκπροσώπηση ούτε έναν ικανό κρατικό μηχανισμό για να υπερασπίσουν στον διεθνή στίβο τα δίκαιά του, τα αυτονόητα και στοιχειώδη της ελευθερίας του και της αξιοπρέπειάς του. Δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να ασκήσει η Ελλάδα σήμερα εξωτερική πολιτική: Το πολιτικό σύστημα έχει ολοφάνερα καταρρεύσει, αδυνατεί να ανταποκριθεί σε θεμελιώδεις κοινωνικές ανάγκες. Την εξουσία διαχειρίζονται ιδιοτελείς ψηφοθήρες ή δελφίνοι αρχηγικών θώκων, έμφοβοι υπάλληλοι - διεκπεραιωτές ξένων συμφερόντων. Δεν υπάρχει παιδεία ικανή να συντηρήσει στους πολίτες κριτική σκέψη και ελεύθερο φρόνημα, έχει «αποδομηθεί» κάθε έρεισμα συλλογικού αυτοσεβασμού. Η «άμυνα» της χώρας είναι πηγή άντλησης «προμηθειών» για τα πελώρια κομματικά έξοδα, πεδίο για μικρορουσφέτια, υπαλληλική ραστώνη και χαβαλέ.

Με στοιχειώδη πολιτική οξυδέρκεια μπορεί οποιοσδήποτε να διαβλέψει ότι το όνομα του τεχνητού κρατιδίου των Σκοπίων λειτουργεί και θα λειτουργήσει σαν μια ακόμη αφορμή ομηρείας του αθηνοκεντρικού Ελλαδισμού στους εκβιασμούς «φίλων» και «συμμάχων» χωρών. Μια ακόμη αφορμή ομηρείας που έρχεται να προστεθεί σε αυτή των «γκρίζων ζωνών» του Αιγαίου, της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη, της «γραμμής Αττίλα» στην Κύπρο, της μεθοδικής εθνοκάθαρσης στη Βόρεια Ήπειρο, του προγραμματικού πνιγμού του Πατριαρχείου στην Κωνσταντινούπολη. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις ομηρείας αντιτάσσεται έστω και ίχνος ρεαλιστικής ελληνικής διπλωματίας πέρα από υπαλληλικού στυλ οσφυοκαμψίες και πληθωρικά χαμόγελα;
«Έχουν κάθε δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού οι γείτονές μας Σκοπιανοί», κόπτεται η υπέρμαχος κάθε διεθνικού προστάγματος του ΝΑΤΟ «ανανεωτική Αριστερά».
Αν όμως εμφανιζόταν ποτέ σε ελληνικό χαρτονόμισμα εικόνα της Αγια-Σοφιάς, σύσσωμες οι «προοδευτικές δυνάμεις», από τον παλαιάς κοπής παιδαριογέροντα ηγέτη ώς τους εξτρεμιστές νεοφιλελεύθερους συνοδοιπόρους, θα ξεσηκώνονταν μαινόμενοι να καυτηριάσουν τον «αλυτρωτικό σοβινισμό». Δεν είμαστε σοβαρή χώρα, γι’ αυτό και αδυνατούμε να ασκήσουμε ρεαλιστική εξωτερική πολιτική.

(Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ: εδώ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 09/03/2008 09:51:33

    Ο Γιανναράς το μόνο που κάνει είναι νατ α χώνει σε όλους και να μεμψιμοιρεί. Επίσης αδίκως βάλλει κατά των πολιτικών και μόνον αυτών. Το πρόβλημα για τη χώρα μας είναι κοινωνικό και τεράστιο. Είναι διαβρωμένη όλη η κοινωνία και μια διαβρωμένη κοινωνία ούτε να αμυνθεί μπορεί ούτε πολιτικούς να παράξει μπορεί.

    Όσο για το Σκοπιανό έγιναν κατανοητές από τη διεθνή κοινότητα οι αιτιάσεις της Αθήνας.

  2. Theodore avatar
    Theodore 09/03/2008 10:23:06

    Το προβλημα ειναι οπως παντα, προβλημα Παιδειας.Δυστυχως, μετα τη μεταπολιτευση, υπο την πιεση εκεινων των γεγονοτων,(αρχαιολατρεια "στα χαρτια" απο τη χουντα, καθαρευουσα), τα καταργησαμε ολα και νομισαμε οτι ησυχασαμε.
    Στη συνεχεια και επι του πρωιμου Πασοκ,(Βερυβακης), καταργηθηκαν και οι εξετασεις απο το Γυμνασιο στο Λυκειο και ετσι ολοι μαζι, νηστευσαντες και μη, πορευομαστε χωρις πυξιδα.
    Αφου η πελατεια, ηθελε "χαρτια", και οχι βεβαια γνωσεις, οι καραγκιοζηδες της πολιτικης, εσπευσαν να τους τα δωσουν.Η αρχη της ησσονος προσπαθειας, μεσουρανησε και μεσουρανει.
    Και καθε χρονο, το βλεπουμε αυτο σε πολλες περιπτωσεις. (Κλειστα Σχολεια και Πανεπιστημια πχ.).
    Οταν οι Αμερικανοι, διδασκονται την Ιστορια του Θουκυδιδη στα Πανεπιστημια τους, εμεις περι αλλα τυρβαζουμε.Το μονο που μας απασχολει, ειναι να "τρουπωσουμε" σαν το Βουτσα σε κσποιο δημοσιο και να κανουμε οτι δουλευουμε.Και να κοροιδευουμε εκεινους, που προσπαθουν να μαθουν κατι παραπανω.(Γιατι ζηλευουμε κιολας).
    Μ αυτα και μ εκεινα, δε νομιζω οτι προδαγραφεται λαμπρο το μελλον των παιδιων.

  3. koloko avatar
    koloko 09/03/2008 10:41:03

    Ένωση Αλβανίας και Ελλάδας σε ομόσπονδο κράτος.

    Με πρωτεύουσα το Αγρίνιο.

    Μετά θα τους γαμίσουμε τα πρέκια, σε όλους τους βαλκάνιους και μη


    για δείτε το σαν ιδέα...
    εργατικοί είναι... υπάκουοι είναι...

  4. arsenios avatar
    arsenios 09/03/2008 10:50:33

    η απόλυτη έκφραση της φοβικής ελλάδας που οι πάντες και τα πάντα συνωμοτουν εναντίον της, όσοι έχουν διαφορετική άποψη είναι πράκτορες-φερέφωνα των ξένων ιμπεριαλιστών κλπ
    ο Γιανναράς αντιπροσωπεύει την εθνικιστική αντίληψη του περιούσιου λαού που όλοι φθονονούν και επιβουλεύονται, η ίστορία χρησιμοποιείται μόνο για να επιβεβαιώσει την άποψη αυτή και ότι δεν μας βολεύει το αγνοούμε ή το υποβαθμίζουμε.
    Το αντιεπιστημινικό αχρονικό κατασκεύασμα της ιστορικής συνέχειας 3000 χρόνων που οι πάντες και τα πάντα είναι και όλοι είναι εχθροί κλπ
    το ιδεολόγημα αυτό που μας απαλλάσσει από την ανάγκη να σκεπτόμαστε και να ενεργούμε, να οικοδομούμε συμμαχίες και να συναλλασόμαστε, να αναγνωρίζουμε ότι και οι άλλοι έχουν δικαιώμα κλπ είναι βολικό για τους κάτοχους της μοναδικής και αχρονικής αλήθειας και καταστροφικό για την Ελλάδα

  5. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 10:54:12

    Δε φταίει κανένας πολιτικός ή πολιτική ή σύστημα.

    Φταίμε εμείς οι ίδιοι. Που νομίζουμε πως η α ή β κατάσταση θα μας βολέψει σε πείσμα του νόμου, θα βολέψει τα παιδιά μας ή θα καλυτερέψει τη θέση μας στο δημόσιο... φταίει αυτό το ραγιαδίστικο που έχει ενσωματωθεί στο dna μας.

    Οι πελατειακές σχέσεις.

    Δυστυχώς η "νέα γενιά" των τελευταίων δεκαετιών είναι η χειρότερη που θα μπορούσε να υπάρξει. Χωρίς να έχει στόχους κι οράματα, χωρίς να έχει ζήσει το δικό της πολυτεχνείο, πορεύεται με όραμα το προσωπικό βόλεμα με κάθε ηθικό αντίτιμο.

    Το είδαμε και στην βαρθολομιάδα, το βλέπουμε παραστατικά και στη ζαχοπουλιάδα. Και σε κάθε στιγμή της καθημερινότητας.

    Όποιος λοιπόν έχει ευκαιρία - λόγω του επαγγέλματος ή άλλων καταστάσεων - να αρθρώνει δημόσιο λόγο εκεί πρέπει να εστιάσει, να επιμείνει. Στην ανάγκη αξιών.

  6. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 11:00:58

    Για τον αρσένιο..

    Τουλάχιστον είναι φωνή που δεν αρέσει, δε θέλουν να την ακούνε οι εκάστοτε κυβερνωντες. Μπορεί να έχει λάθος δηλαδή αναχρονιστική θέση εκκίνησης των σκέψεών του, αλλά δε γλείφει.

    Οι περισσότεροι Έλληνες μάλλον δεν τον γνωρίζουν, δν είναι τηλεοπτική περσόνα. Κάποιοι έχουν μια γνώση πως είναι μόνιμος αρθρογράφος της Καθημερινής, πως είναι ψιλογκρινιάρης...

    Αν όμως τους ζητήσεις να βάλουν σε μια σειρά συμπάθειας ή εκτίμησης ή αξιοσύνης με τα γνωστά ακαδημαϊκά ονόματα του αφρού της τελευταιας δεκαετίας, π.χ. Μεταξόπουλος, Μαρκάτος, Μπαμπινιώτης, προεδρείο ΠΟΣΔΕΠ , κλπ γνωστούς της εποχής, η απόσταση θα είναι μεγάλη.

  7. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 11:19:41

    για τον theodore

    Οκ το πασοκ διέλυσε την παιδεία - καταπώς παραθέτεις/τεκμηριώνεις. Το δεχόμαστε για τις ανάγκες της συζήτησης. Η ΝΔ πως παρενέβη για να διορθώσει τα κακώς κείμενα;

    Αν ξεκινήσουμε τη σκέψη πως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι, ας δούμε το νόμο επιλογής στελεχών εκπαίδευσης που έκανε η ΝΔ τον 3476/2006.. Με μια μονοκοντυλιά διαγράφει την αξία των σπουδών δεκαετιών φιλοπρόοδων εκπαιδευτικών και δίνει το 50% στη συνέντευξη. Έτσι λοιπόν στους τελευταίες επιογές επέλεξε σαν διευθντές εκπαίδευσης, προϊσταμένους γραφείων, διευθυντές σχολείων ΑΜΟΡΦΩΤΟΥΣ (με κεφαλαία).

    Τι θα συμβεί λοιπόν στη συνέχεια ;
    Οι αμόρφωτοι δεν θα προσφέρουν τίποτε στην παιδεία, αφού δε γνωρίζουν. Αδυνατούν, τους λείπει η μόρφωση. Κατάλληλοι μόνο για επιλοχίες υπητρεσίας!

    Οι μορφφωμένοι, καθώς θα είναι παραγκωνισμένοι, θα αδιαφορήσουν είτε απο πικρία είτε ...

    Το αποτέλεσμα... Άλλη μια τετραετία χαμένη στην εκπαίδευση. Κι αν η απόστασή μας με τη δύση μετριέται με χρόνια... λένε πως μας περνούν 20-30 χρόνια, τώρα με τις επιλογές στελεχών της ΝΔ η απόσταση διευρύνεται.. γίνεται 24-34 χρόνια.

    Δε φταίνε οι εξετάσεις ή οι μαθητές... Φταίει ο ασφυκτικός κομματικός έλεγχος της παιδείας, που δεν την αφήνει να κουνηθεί ούτε ένα χιλιοστό!

    Δες π.χ. σε ποιο ελληνικό σχολείο πηγαίνει το απόγευμα ο εκπαιδευτικός να προετοιμαστεί στη βιβλιοθήκη του σχολείου, στο εργαστήριό του.. ώστε να είνα επαρκής στο μάθημα της επόμενης μέρας.

    Και να ήθελε, δε μπορεί γιατί δεν υπάρχει τέτοιο σχολείο. Τα σχολεία μας είναι σχολεία 6ωρης παραμονής και τίποτε άλλο. Δεν είναι σχολεία έρευνας, σχολεία δράσης, σχολεία δημιουργίας.

    Μπορούν οι αμόρφωτοι διευθυντές τους να αλλάξουν την κατάσταση; Όχι γιατί δεν έχουν τις γνώσεις. Τότε το κράτος γιατί δεν έκανε διευθυντές σχολιών μονάδων, όσους είχαν μεταπτυχιακά, διδακτορικά, που είναι αδιαμφισβήτητα πιστοποιητικά γνώσης;

    Η απάντηση είναι πως όλοι αυτοί τα πήραν επί εποχής πασοκ, πως τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά δίνονταν μόνο σε πασοκτζήδες ή συνσπιστήρια κι όχι σε Νεοδημοκράτες.

    Με τα λίγα που παρατίθενται πιο πάνω καταλαβαίνεις τη σχιζοφρένεια της παιδείας, που έχει αρχη και τέλος τον ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ της εκπαίδευσης.

    Αλλοίμονο μην αφήσουμε τα σχολεία σε πασοκζτήδικα χέρια. Χάσαμε 300 ψήφους σε κάθε συνοικία!

  8. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 11:27:16

    Δείτε υπουργό ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!!!!!

    Χαρείτε που είστε πολίτες αυτού του τόπου. Ποιος ορίζει τα της παιδείας των παιδιών σας

    http://www.sarantakos.com/language/stylianidis.html

    Απορώ που δε βγηκε η Ακαδημία Αθηνων να πάρει θέση :-)

  9. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 09/03/2008 12:57:19

    Πολύ καλό το άρθρο,συμφωνώ,όμως το πρόβλημα δεν είναι ότι το κράτος είναι αθηνοκεντρικό,αλλά ότι είναι βαθειά διεφθαρμένο.Και ακόμα χειρότερα ότι ο λαός ο ίδιος είναι διεφθαρμένος ή έχει αποδεχθει ότι η διαφθορά είναι φυσιολογικό φαινόμενο και η συμμετοχή σε αυτή ο μοναδικός τρόπος εξέλιξης.
    Αυτή είναι η παιδεία που μας κληροδότησε η εικοσαετία της Αλλαγής και δεν μπορεί,ή δεν θέλει, να αλλαξει η τωρινή κυβέρνηση.
    Πρακτικά τώρα- Πιστεύει κανείς ότι μια χώρα της ποίας οι ηγεσίες έχουν χρηματισθεί και συνεχίζουν να χρηματίζονται, μπορεί να κοντράρει σε οποιαδήποτε διαπργμάτευση?
    Αυτοί που χρηματίζουν, κρατούν αποδείξεις, τις οποίες χρησιμοποιούν αργότερα για να εκβιάζουν.

  10. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 09/03/2008 13:08:53

    Δες π.χ. σε ποιο ελληνικό σχολείο πηγαίνει το απόγευμα ο εκπαιδευτικός να προετοιμαστεί στη βιβλιοθήκη του σχολείου, στο εργαστήριό του.. ώστε να είνα επαρκής στο μάθημα της επόμενης μέρας.

    νταπαντου Αυτά που γράφεις δεν ισχύουν ούτε σε ευρωπαϊκά σχολεία αναπτυγμένων χωρών. Η προετοιμασία τω εκπαιδευτικών γίνεται στο σπίτι και με τα χρόνια, συνήθως μετά από 4-5 χρόνια, ο δάσκαλος έχει αναπτύξει πλήρως το υλικό του και μόνο το βελτιώνει.

    Εκείνο που είναι πρόβλημα και στην Ευρώπη είναι ότι πολλοί δάσκαλοι ή καθηγητές μέσης εκπαίδευσης σε ποσοστό περίπου 30% αποδεικνύονται ακατάλληλοι για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού αλλά όμως μετά το πέρας των σπουδών. Αν προσθέσεις στη χώρα μας ότι κάποιοι γίνονται δάσκαλοι μόνο και μόνο γιατί πέρασαν τότε καταλαβαίνεις ότι το ποσοστό ανικανότητας είναι μεγαλύτερο. Το πρόβλημα γίνεται μεγαλύτερο γιατί δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα ευρέσεως εργασίας γι αυτούς τους ανθρώπους.

    Τελικά νομίζω ότι το εγγλέζικο σύστημα με λίγες βασικές σπουδές που στόχο έχουν να δείξουν τι σου ταιριάζει και μετά με συνεχείς μετεκπαιδεύσεις να ανεβαίνεις είναι καλύτερο από αυτό το ανελαστικό που έχουμε.

  11. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 13:23:32

    εξάκτινε,
    η τεχνολογία και οι γνώσεις σωρεύνοται ασταμάτητα και γίνονται απάτητο βουνό αν καθίσει στο σπίτι του ο εκπαιδευτικός.

    Θυμήσου πως όταν ξεκίνησε το ίνερνετ και μέχρι σήμερα σχεδόν, πόσοι εκπαιδευτικοί βρίσκουν ακριβό ή δεν υπάρχει δυνατότητα ίντερνετ.

    Η επιμόρφωση δε γίνεται κατ΄οίκον αλλά οργανωμένα, σχεδιασμένα, με υλικό, με ανθρώπους. Και η οικονομία διατάζει πως αυτά μπορούν να γίνουν σε επίπεδο σχολικής μονάδας κι όχι σε επίπεδο κατοικίας (που είναι προσωπικός χώρος κι όχη η συνέχεια του εοπαγγελματικού)

  12. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 13:28:45

    ακατάλληλοι εκπαιδευτικοί για λόγους πχ. ψυχικούς, ναι υπάχει έςνα ποσοστό , όπως σε όλο το γενικό πληθυσμό. 1 στιυς 10 έχει κάποια ψυχική πάθηση που τον εμποδίζςι σε οτιδήπτε ασχοληθεί.

    Αδιάφοροι όμως εκπαιδευτικοί υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες. Κι αν τους στριμώξεις - τους "ελέγξεις", θα κρύψουν με περισσότερη αποτελεσματικότητα την αδιαφορία τους. Μια τρύπα στο νερό.

    Μπορείς να τους δώσεις όραμα;

    Αυτό είναι το πρόβλημα αγαπητέ.

  13. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 13:31:12

    ΥΓ. Γιατί κανένας δεν ασχολείται με το περιεχόμενο των σπουδών των πανεπιστημιακών σχολών που βγάζουν τους εκπαιδευτικους;

  14. νταπαντου avatar
    νταπαντου 09/03/2008 13:37:41

    >Αυτή είναι η παιδεία που μας κληροδότησε η εικοσαετία της Αλλαγής και δεν μπορεί,ή δεν θέλει, να αλλαξει η τωρινή κυβέρνηση.

    Αγαπητέ, επί ΠΑΣΟΚ η αξιοκρατία στην εκπαίδευση, όπως απεικονίζονταν στο νόμο επιλογλης στελεχών 25/2002 είχε ξεπεράσει το 70 %.
    Ένας εκπαιδευτικός που είχε μεταπτυχιακό, συγγραφικό ακόμα και "τραβεστί" να ντυνοταν και να πήγαινε στο συμβούλιο, δεν θα τον έκοβαν.

    Επί ΝΔ με το νόμο της επιλογης στελεχών - με τη συνέντευξη, δεν υπάρχει πλέον κάτι σταθερό. Όλοι στο ίδιο τσουβάλι - κι επειδή μπορεί μελλοντικά κάποιος να προκύψει "τραβεστί", τον κόβουμε από τώρα, ώστε να μην εκδηλωθεί!

    Κι εγώ μεγάλωσα με το παραμύθι της διάλυσης της παιδείας επί ΠΑΣΟΚ. Διαπιστώνω πως ήταν παραμύθι. Έξυπνη προπαγάνδα. Τα συνθήματα του 60-70 .. θα έρθουν οι κομμουνιστές να σας πάρουν την κατσίκα, τα διαδέχτηκαν πιο σύνθετα, πιο επίκαιρα....

    ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ Η ΝΔ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

  15. DZU avatar
    DZU 09/03/2008 14:11:44

    Η ΧΩΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΑΝΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ



    ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ Η ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.

    Πότέ δεν είχε ταλαιπωρηθεί τόσο ο Ελληνας πολίτης όσο κατα τα τελευταία χρόνια.
    Η μετατροπή του κράτους σε Αστυνομικό ειναι το κύριο χαρακτηριστικό της κυβέρνησης.
    Η αλαζονεία και η μη δημοκρατικές διαδικασίες στην αντιμετώπιση των σοβαρών προβλημάτων είναι το αποτέλεσμα του ερασιτεχνισμού και της ανικανότητας των κρατούντων.
    Ειναι η πρώτη φορά στα τελευταία 50 χρόνια που άσχετοι και ανικανοι κατέχουν νευραλγικές θέσεις σε τόσο μεγάλο ποσοστό.
    Ο MISERY INDEX ειναι πλεον ο υψηλότερος της ΕΕ.
    Η ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΊΡΗΣΗ των οικονομικων πόρων και η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος ο μη σχεδιασμός για ΔΙΚΑΙΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΥΡΟΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ βυθιζουν καθημερινά τις ασθενέστερες τάξεις στην ανέχεια και την απελπισία την στιγμή που οι κρατούντες χτίζουν ΒΙΛΛΕΣ και αγοράζουν κότερα.
    Η χώρα για πρωτη φορά έχει χάσει την εμπιστοσύνη της και απαισιοδοξεί για το μέλον,αυτό είναι το μοναδικό επίτευγμα των 4 χρόνων διακυβέρνησις απο μια ανίκανη κυβέρνηση.

  16. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 09/03/2008 14:18:01

    Δεν νομίζω ότι στο άρθρο η αναφορά στην παιδεία έχει την στενή ένοια της εκπαίδευσης των μαθητών και των φοιτητών, αλλά στην γενικότερη παιδεία που με πράξεις και λόγια μια κυβέρνηση και οι μηχανισμοίτης, δίνει σε όλο το κοινωνικό σύνολο.

  17. Γιώργος Κούρβας avatar
    Γιώργος Κούρβας 09/03/2008 15:55:42

    Κοντεύουμε να πάθουμε ...overdose διαπιστώσεων! Όλοι, ανεξαιρέτως, οι σχολιαστές των τεκτενόμενων στον διεθνή και τον εθνικό χώρο διαπιστώνουν ότι είμαστε σε λάθος δρόμο. ΟΚ, το καταλάβαμε, το εμπεδώσαμε ότι υπάρχει πρόβλημα. Δεν χρειάζεται και μεγάλη φιλοσοφία για να το αντιληφθείς αυτό. Αρκεί να πας, έστω και για μια στιγμή, στην "πιάτσα" της πρέζας οποιασδήποτε πόλης και, τότε, αντιλαμβάνεσαι ότι εκεί: It's a geniune example of a social disease (είναι ένα ιδιοφυές παράδειγμα κοινωνικής επιδημίας). Αυτό είναι η επιφάνεια, το σύμπτωμα, η εκδήλωση της ασθένειας του δυτικού/καπιταλιστικού Συστήματος. Η ίδια διαπίστωση βγαίνει και όταν βλέπεις τις εικόνες από το επ-ουράνιο ουρανοκατέβατο ουράνιο να έχει κατακρεουργήσει παιδάκια, γυναίκες, παππούδες κ.α. στα κρεββάτια τους. Η ΑΙΤΙΑ, όμως, ο ΛΟΓΟΣ, ποιος είναι; "Η Παιδεία" λέει ο Γιανναράς κι έχει δίκιο. Μπράβο του! Αυτή η Παιδεία, όμως, η λανθασμένη, από τι συνιστάται; Με ποιες και ποιων ιδέες έχει γαλουχηθεί αυτός ο Δυτικός κόσμος που ηγεμονεύει στον πλανήτη τα τελευταία 1683 χρόνια, ώστε, σήμερα, να διαπιστώνουμε τελεσίδικα ότι: "Δεν υπάρχει παιδεία ικανή να συντηρήσει στους πολίτες κ ρ ι τ ι κ ή σκέψη και ε λ ε ύ θ ε ρ ο φρόνημα, έχει «αποδομηθεί» κάθε έρεισμα σ υ λ λ ο γ ι κ ο ύ αυτοσεβασμού"; Εδώ ο Γιανναράς μένει στην κρούστα της διαπίστωσης. Απεμπολεί κι ο ίδιος την διεισδυτική στα απατηλά φαινόμενα "κριτική σκέψη", που δίνει την αιτία, τον Λ ό γ ο ύπαρξής τους, και τα μεταλλάσει σε "γεγονότα". Όπως αποδεικνύεται, λοιπόν, κι ο ίδιος ο πολύστροφος και πολυδιαβασμένος Γιανναράς έχει την ίδια μη "κριτική σκέψη" μ' αυτούς που μέμφεται! Γιατί συμβαίνει αυτό;

    Όλοι εμείς, οι γαλουχημένοι στον Δυτικό κόσμο, είμαστε Χριστιανοί, τουτέστιν: ΔΟΓΜΑτικοί. Το Δόγμα εξωστρακίζει κάθε μορφή κριτικής "σκέψης". Είναι απαγορευτικό να εκφέρεις άποψη ενάντια στο Δόγμα και να παραμείνεις σ' αυτό. Έτσι, το Δόγμα υπαγορεύει και κατευθύνει κάθε φιλοσοφική άποψη των υπο-κειμένων του. Το θ ρ η σ κ ε υ τ ι κ ό Δόγμα, στην περίπτωσή μας, γίνεται Φιλοσοφία, αντί η Φιλοσοφία να γίνεται Θρησκεία. Το ίδιο συμβαίνει και με τον Μαρξισμό, τον Φασισμό, τον Νεοφιλελευθερισμό, τον Αναρχισμό και όλα τα νυν π ο λ ι τ ι κ ά Δόγματα. Αποτέλεσμα; Δεκάδες "αιρέσεις" και "φράξιες" που εμπεριέχουν όλους όσους προσπάθησαν να προσθέσουν ένα "και" ή μια "κεραία" (τόνος) στο ορθόδοξο Δόγμα.
    Όποιος έχει λάβει Παιδεία μονοθεϊστική, είναι καταδικασμένος στην εξωστράκιση κάθε ίχνους "κριτικής σκέψης". Διότι, τι κριτική σκέψη να 'χει κάποιος, κ. Γιανναρά μου, αν πιστεύει σε ..."θαύματα"; Θαύμα έγινε και παρουσιάστηκε αυτοπροσώπως ο ίδιος Ο θεός στον Άβραμ. Θαύμα έγινε και γεννήθηκε ο ...γιος του από ...παρθένα. Θαύμα έγινε για να σχισθεί η Νεκρά θάλασσα και να την περάσουν οι Εβραίοι. Θαύμα έγινε από την μάνα του Θεού, για να σωθεί η Πόλη. Και ουκ έστιν αριθμός θαυμάτων, για να μην πολυλογούμε άσκοπα. Έτσι, όλοι εμείς, σαν καλοί χριστιανοί, όταν έχουμε ένα πρόβλημα, σιγά μην μπούμε στον περιττό κόπο αυτής της εξουθενωτικής, πάμπολλες φορές, "κριτικής σκέψης". Πέφτουμε στα γόνατα, λοιπόν, κτυπιόμαστε, κλαίμε, ικετεύουμε, υποσχόμαστε και, -καμιά φορά-, σκίζουμε και τα σινιέ ...ρουχαλάκια μας τα ακριβοπληρωμένα, μπαίνουμε σε ...τσουβάλια λινάτσας σαν κοινοί "λινάτσες" (ταπείνωσης, γάρ!) και πετάμε ...χώματα στο πρόσωπό μας και στους γύρω μας συν-ιματιοδιερρηγμενοτσουβαλιασμένους και περιμένουμε ένα θαύμα να μας λύσει το πρόβλημά μας. Όταν, κ. Γιανναρά, και λοιποί φίλοι υπαρκτο-χριστιανοί, προγραμματίζεις τον επεξεργαστή του προσωπικού σου υπολογιστή ΑΝ-ΟΡΘΟ-Λ Ο Γ Ι Κ Α, πώς προσδοκάς αυτός να βγάλει ΟΡΘΟ-Λ Ο Γ Ι Κ Α αποτελέσματα- λύσεις;

    Οι Ιουδαιο-χριστιανο-μουσουλμάνοι μονοθεϊστές αυτοπροσδιορίζονται ως: ΜΗ ΕΛΛΗΝΕΣ τω πνεύματι. Γ ι α τ ί επέλεξαν να αυτοπροσδιορισθούν έτσι και όχι "μη Κινέζοι", "μη Ινδοί", "μη Σουαχίλι", "μη Άγγλοι, Γάλλοι, Πορτογάλοι και Βησιγότθοι"; Γ ι α τ ί οι Πατέρες με εξτρεμιστικό φανατισμό και ασίγαστο πάθος κατακεραυνώνουν ΜΟΝΟ τους Έλληνες φιλοσόφους, κι όχι τους Πέρσες, τους Αιγύπτιους, τους Λάπωνες και τους Ιάπωνες; Γ ι α τ ί δεν γκρέμισαν ούτε έναν ναό ινδουιστικό, φαραωνικό, βουδιστικό, τοτεμιστικό κλπ, παρά ΜΟΝΟ ελληνικούς, για να θεμελιώσουν επάνω τους κάποιον δικό τους; Γ ι α τ ί δεν χρησιμοποίησαν τα καλέμια και τα σφυριά στα πρόσωπα μη ελληνικών αγαλμάτων; Τελικά, α π ό π ο ύ πηγάζει -και γ ι α τ ί- αυτό το άσβεστο ΜΙΣΟΣ των Μονοθεϊστών στο πρόσωπο ΜΟΝΟ των Ελλήνων;

    Η απάντηση είναι απλή, ΑΝ ξέρεις ΙΣΤΟΡΙΑ. Γιατί Ιστορία σημαίνει στα ελληνικά "γνώση", αφού προέρχεται από το "οίδα" = γνωρίζω. Όλοι οι μη ελληνικής Παιδείας λαοί, δηλαδή οι Βάρ-βαρ-οι = οι μη ομιλούντες ελληνικά και, ΑΡΑ, οι μη έχοντες α-δογμάτιστη ελληνική Παιδεία = μόρφωση + αγωγή, δεν είχαν Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η διαπαιδαγώγηση. Δεν υπήρχαν σ' αυτούς "Π ο λ ί τ ε ς"-"Ο π λ ί τ ε ς", αλλά "υπήκοοι"-"μισθοφόροι". Αδιάψευστος μάρτυρας οι γλώσσες τους, που δεν είχαν καταγεγραμμένη αυτή την έννοια- ιδέα και την υιοθέτησαν αυτούσια από τα ελληνικά. Δεν υπήρχε η έννοια της Π ο λ ι τ ι κ ή ς, γιατί σ' αυτούς η Διοίκηση- Διακυβέρνηση- Πολιτική ασκείτο από τους ...ιερείς! Για παράδειγμα, "Sanhedrin" = "Συνέδριον" λέγεται στα ...εβραϊκά το ανώτατο θρησκευτικό = π ο λ ι τ ι κ ό τους όργανο! Αντιπαραβάλλετε εδώ τις "ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ" βασιλείες κι αυτοκρατορίες της Δύσης.

    Απ' όλους τους λαούς και τα έθνη τής ηγεμονεύουσας τον γλόμπο χριστιανικής Δύσης, ΜΟΝΟ οι Έλληνες, ΕΜΕΙΣ, έχουμε Π ρ ο ϊ σ τ ο ρ ί α και Ι σ τ ο ρ ί α που να μπορεί να συν-κριθεί με την των ...προπατόρων Εβραίων, ("κριτική σκέψη"). Δεν συμβαίνει το ίδιο με Βέλγους, Πολωνούς, Αμερικανούς, Βούλγαρους, Ρώσους, Άγγλους-Γάλλους-Πορτογάλους κλπ. Άμα πεις σε αυτούς ότι κατάγονται από τον Άβραμ και τον Ιούδα, γιατί να μην το πιστέψουν; Ενώ, εδώ, εγείρονται ερωτήσεις: "Ποιος Νώε; Ο Δευκαλίωνας. Ποιος Αβραάμ; Ο Πελασγός! Ποιος Ιούδας; Ο Έλληνας! Ποιος Μωυσής; Ο Μίνως! Ποιος Ιησούς του Ναυή; Ο Αχιλλέας! Ποιος Δαυίδ; Ο Αγαμέμνων"!
    Σε απλά ...ινδο-ευρωπαιο-κοκκινιστά, Μ Ο Ν Ο οι Έλληνες μπορούμε να αποδομήσουμε το ιουδαιοχριστιανικό "λογισμικό" το οποίο "τρέχει" το νυν πολιτικό Σύστημα της Διεθνούς/Δυτικής Άρχουσας Τάξης του πλανήτη Γη. Προσοχή! Όχι οι Ρωμηοί = οι Έλληνες στην καταγωγή Χριστιανοί, ΑΛΛΑ, οι χωρίς επιθετικό προσδιορισμό, οι σκέτα νέτα "Έλληνες" = οι ελλ. καταγωγής ΚΑΙ Παιδείας. Υπό την προϋπόθεση να μάθουμε την ελλ. Προϊστορία και Ιστορία μας, που, παρεμπιπτόντως, ισούται με την Παγκόσμια! Δύσκολο, μεν, ελληνικό, δε, αφού "ΧΑΛΕΠΑ ΤΑ ΚΑΛΑ", είπε ο Χείλων-ας.

    Επειδή υπάρχουν πολλοί που λένε ότι οι Έλληνες άλλαξαν θρησκεία, δηλαδή, Κοσμο-Theory, COSMO-είδωλο, ή, απλά, μυαλό, αλλά παρέμειναν και παραμένουν Έλληνες, θα τους πούμε, πρώτα, ότι από τον 4ο αι. π.Χ. η φυλετική καταγωγή πέρασε σε δεύερη μοίρα, όπως -τσαντισμένα, μεν, αληθινά, δε,- δήλωσε κι ο Ισοκράτης ("Έλληνες καλούνται οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες"), και, μετά, τις πέντε διαφορές του Έλληνα τω πνεύματι και του Χριστιανού τω Δόγματι, που διασαφηνίζουν την αντιδιαστολή των δυο: «Υπάρχουν πέντε βασικές διαφορές μεταξύ ελληνικής και ιουδαιο-χριστιανικής «αλήθειας». Αναφέρονται με πρώτους τους Έλληνες σε κάθε διαφορά: (1) Θεός εντός και εκτός κόσμου έ ν α ν τ ι Θεού εκτός κόσμου, (2) εκούσια κάθοδος της ψυχής στο υλικό επίπεδο έ ν α ν τ ι ακούσιας πτώσης της, (3) μετενσάρκωση της ψυχής μέχρι τελικής της εξιλέωσης έ ν α ν τ ι μίας και μοναδικής ενσάρκωσής της με ανταποδοτική κατάληξη στον Παράδεισο ή στην Κόλαση, (4) μη ανθρωποκεντρική δημιουργία (ο κόσμος δεν πλάστηκε για τον άνθρωπο) έ ν α ν τ ι ανθρωποκεντρικής δημιουργίας (ο κόσμος πλάστηκε για τον άνθρωπο) και, τέλος (5) επιδίωξη ΟΜΑΔΙΚΗΣ ανέλιξης έ ν α ν τ ι ΑΤΟΜΙΚΗΣ σωτηρίας, (σσ. εδώ κολλάει το του Γιανναρά "έχει «αποδομηθεί» κάθε έρεισμα σ υ λ λ ο γ ι κ ο ύ αυτοσεβασμού")», «Η αρχαιοελληνική Πρόκληση», Αντ. Κονταράτου, (σσ ο συγγραφέας είναι Χριστιανός!).
    Από τα παραπάνω, είναι αυτονόητο το «γιατί» το να καλείσαι Έλληνας = να έχεις ελληνική παιδεία, να ενστερνίζεσαι, δηλαδή, την ελληνική Κοσμο-θεωρία Κοσμο-ειδώλου, σ’ αντιδιαστέλει και σ’ αποκλείει,- ταυτόχρονα, αυτόματα κι αυτόχρημα!-, από το να είσαι, ή να δηλώνεις, Έλληνας και Μονοθεϊστής = Χριστιανός = Ρωμηός. Εκτός, κ. Πλεύρη, κ. Γεωργιάδη, κ. Λιακόπουλε και σια μεγαλοϊδεατιστών …ελληνοχριστιαναράδων, αν είσαι πράκτωρ = εισπράκτωρ, ή αδαής, ή βλαξ! «Διαλιεεέχτε!», που φωνάζουν κι οι …Αιγύφτιοι. «Ιt’s up to you»!

    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ, -wise guys 'n' dolls-,
    30 χρόνια σκληρής εκ-...ΠΑΙΔΕΥΣΗΣ στην ελλ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ και ΙΣΤΟΡΙΑ, πρώτα, και μετά όλα είναι εφικτά! Αν όχι για μας, (φίλε, "παράγοντα Χ", που η ηλικία μας "αρχίζει και πονάει"[!]), τουλάχιστον, για τις επενδύσεις μας στην Αιωνιότητα, τα ΠΑΙΔΙΑ μας και τα "του παιδιού μου το παιδί, δυο φορές παιδί μου" "..εγγόνια μας, -αδέρφια!";;; 

    ΕΜΕΙΣ

    ("Εναλλακτικό Μέτωπο Ελληνικής Ιστορικής Συνέπειας", -μελλοντικά, και "ο εαυτός μου, η συνείδησή μου κι εγώ", ...για την ώρα! "Όσοι μη πιστοί προσέλθετε"!)

  18. ntirintaoua avatar
    ntirintaoua 09/03/2008 19:24:55

    κυκλοφορεί νοθευμένο?
    από ινδοευρωπαϊκή μεριά; εκεί ινδοκουχ... και άλλα αφγανοπακιστανικά βουνά;

  19. factorx avatar
    factorx 10/03/2008 02:20:29

    Βαζω εδώ ένα σχόλιο του "e-πολίτης" (March 9th, 2008 at 11:49 pm) που μπήκε αλλού , απο λάθος νομίζω:

    Δεν είναι ελληνικό φαινόμενο όλα αυτά, τα σωστά, που λέτε. Είναι παγκόσμιο. Το Σύστημα είναι ένα, όσον αφορά τον Δυτικό κόσμο = ΗΠΑ + ΕΕ. Σκοπός του, ή Φιλοσοφία του, είναι τα Φράγκα, το Χρήμα, το Κεφάλαιο. Δεν έχει σημασία πώς παράγεται, αρκεί να παράγεται. Οι παρενέργειες είναι αδιάφορες. Έτσι, για παράδειγμα, στις ΗΠΑ που είναι η ατμομηχανή του, καίει 1.500.000 φυλακισμένους και 20.000.000 άστεγους = άνεργους. Μεταφέρει, όμως, σε όλο τον κόσμο το τυρί για τις ανθρωποφάκες, μέσω της ελκυστικής στους άξεστους- πρωτόγονους- απαίδευτους γκλαμουριάς του, που κάποτε ήταν καθρεπτάκια και τώρα είναι ο γυάλινος μπερντές. Ακόμα και οι αυτοανατιναζόμενοι Παλαιστίνιοι ή οι Αλ-καϊντίστες φορούν καπελάκι μπέιζμπολ και φανέλες του Jordan και της Manchester. Οι πιο φανατικοί, δε, υποστηρικτές του είναι οι των πρώην κομμουνιστικών χωρών.
    Εμείς εδώ στην Ελλάδα αργήσαμε πολύ να μπούμε σ’ αυτό το Σύστημα. Για να μπούμε έγινε εμφύλιος. Μετά, μας καλόπιαναν μην και τους φύγουμε, λόγω του ότι το οικόπεδο είναι τρίφατσο και περιβάλλεται από τρεις ηπειρολεωφόρους. Σιγά σιγά μα σταθερά αρχίσαμε να καίμε κι εμείς τα ίδια καύσιμα και να παράγουμε καθρεπτάκια για άλλους που είναι, τώρα, σαν πριν εμείς: α-Συστημάτηστοι.
    Το 72 που βρέθηκα στο Λονδίνο, είδα για πρώτη φορά στην ζωή μου, αφού δεν υπήρχαν τότε ακόμα στην Ελλάδα, τα κορυφαία καύσιμα και παράγωγα του Συστήματος: ά-στεγους και Rolls Royce.
    Κάποτε, οι θετικές κι αρνητικές παρενέργειες έκαναν δέκα χρόνια να φτάσουν εδώ. Σήμερα, κάνουν τα μισά και πιο κάτω. Μπορούμε, δηλαδή, να συγκρίνουμε άνετα την νεολαία της Ελλάδας με τις των άλλων χωρών του Συστήματος. Ή τους αστέγους. Ή την ιδιοκατοίκηση και την δεύτερη κατοικία. Ή τους φυλακισμένους. Ή τους γραβατοπουκαμισάδες. Δεν είμαστε, λοιπόν, παντού τιποτένιοι ούτε παντού εξέχοντες. Αν θα ξαναδιαβάσουμε τα προς επεξεργασία data, θα δούμε ότι η Ελλάδα είναι πρωτοπορία σε πολλά, άσχετο αν ο κάθε Βαρεμένος Αυτιάς το πρωί σκίζει τις ζαρτιέρες του για να δείξει ό,τι πιο άσχημο και ξινό βρει, επειδή πουλάει το αρνητικό στα “εκασάκια” (ψιλοπουρά). Π.χ., είμαστε πρώτοι στην ΕΕ σε Μερσεντές και BMW, σε κατανάλωση ουίσκι, φοροκλοπή (αυτό είναι το Α και το Ω για την επιτυχή πορεία και εγκατάσταση στο Σύστημα, κι ας λένε ότι θέλουν οι εξυγιαντές), αργίες, ιδιοκατοίκηση και δεύτερη κατοικία, σε ακαδημαϊκές θέσεις στην Αμερική κλπ.
    Π ο λ ι τ ι κ ά, που οι εδώ “επισκέπτες” γουστάρουν πιο πολύ, δεν παιζόμαστε! Θα ξαναγυρίσω για λίγο στο Λονδίνο του 72. Εμείς, τότε, εδώ, στην Ελλάδα, διασκεδάζαμε με το να μαζευόμαστε παρέες σε δωμάτια, να ακούμε Θεοδωράκη και κανένα αντάρτικο για …after-houres, να φέρνει κανένας ντόπιος φαγητό απ’ το σπίτι (gourmet!), που και που κανένας ξάδερφος καμιά ρακή ή τσίπουρο (Ecstacy!), ή τυρόπιτες και τσιγάρα καμιά γκομενίτσα- ψυχούλα με γυαλάκια, (σαν αυτές που λεν κι οι Κατσιμιχαίοι), και ντουμάνιαζε το δωμάτιο Καρελλάκια και άφιλτρα Αγρινίου ή Άσσο (η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Δύσης που τα ναρκωτικά ΔΕΝ διαδόθηκαν μέσα από τα Πανεπιστήμια), και να συν-ζητάμε και να συζητάμε και να ξημερωνόμαστε και να ‘ρχεται η άλλη νύχτα, με τους διαξιφισμούς πάνω στα κατάστιχα του Κάρολου και των λοιπών. Έτσι, έπαθα την πλάκα μου όταν ανακάλυψα ότι αυτοί, εκεί, στη Λόντρα, δεν ήξεραν τον …ΜΑΡΞ! Κι όχι οι χίπηδες κι οι πεταμένοι στα παμπ, αλλά οι φίλοι της γκόμενάς μου που ήταν γραμματέας σε δικηγορικό γραφείο, ή στο Κολέγιο οι φίλοι μου! Δεν ήξεραν τον Μαρξ! Άμα εύρισκα κανέναν που τον ήξερε; ε, ρε, γλέντια! Τον τσάκωνα αγκαζέ και τον κέρναγα να πίνει για να του …μιλάω! Για τέτοια χαρμάνα και withdrawl syndrome μιλάμε! Είχα, δε, καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αυτοί εκεί, αν έκαναν ποτέ κομμουνισμό, θα ήταν …βασιλευόμενος! Θυμάμαι μια μέρα, είχε βγει η βασίλισσα και ζητήσει να πιούν την μισή ζάχαρη απ’ ό,τι συνήθιζε ο καθένας, για να πέσει η τιμή, ή κάτι τέτοιο. Έμενα τότε σ’ ένα squat- house (κατάληψη) στο Portobello, μαζί με κάτι hippy- tripy μουσικούς (”Caravan”) και τσακωθήκαμε γιατί εγώ δεν ήθελα να κόψω την μισή ζάχαρη κι αυτοί επέμεναν ότι δεν μπορώ να μένω στο Unated Kingdom (Ηνωμένο Βασίλειο, -επίσημη ονομασία!) και να μην ακούω την Βασίλισσα!!!
    Για το σήμερα να πω ότι, ενώ το δικό μας 27χρονο αντάρτικο είναι 5 1/2 χρόνια θαμμένο ως την μέση, μόλις την προηγούμενη βδομάδα στην Αμερική είχαν την πρώτη έκρηξη βόμβας (…καπνογόνου!) με ανάληψη ευθύνης από μια πολιτική οργάνωση …ενός, μάλλον, ατόμου (ποδηλάτης!) και ήταν έκτατη είδηση σε όλα τα κανάλια!

    Και πάνω απ’ όλα, στην Ελλάδα εκπρόσωπος της νέας Γενιάς είναι, πιστεύω, η Εθνική μπάσκετ. Όχι τόσο για τα αποτελέσματα, ΑΛΛΑ, για τον τρόπο που τα παίρνει…

  20. "e-πολίτης" avatar
    "e-πολίτης" 10/03/2008 13:47:55

    FactorX,
    σε παραδέχομαι! Λάθος είχα κάνει και ούτε το είχα προσέξει.

    Καλή νηστεία (!),
    σε όλους. Χωρίς πλακίτσα, όμως, όποιος ακολουθεί το πρόγραμμα των νηστειών της θρησκείας που κληρονομικά έχουμε, κάνει άψογη διαδρομή στον στίβο του βίου του. "Ό,τι τρώμε είμαστε" και "Δεν ζούμε για να τρώμε, αλλά, τρώμε για να ζούμε", που λέει κι Αγία Παράδοση.

  21. Σπύρος avatar
    Σπύρος 10/03/2008 20:52:00

    Καλά δεν του λεει κάποιος του Αrseni να βγάλει την κασετα που μιλάει για Γιανναρά?
    Τα ιδια γραφουν οι Σωμεριτες και οι Πρετεντερηδες και οι Δημητράδες..
    Ο Γιανναράς είχε κάνει την πιό σοβαρή κριτική κατά τού Χριστόδουλου,οχι αερολογίες...
    Οσο για αυτά που πέρασε ο άνθρωπος στο Παντειο παλιότερα απο τούς δημιουργούς και οπαδούς τών Λιακορεπούσηδων ειναι πασίγνωστα

  22. Ντερντέν Μπουλαλούμ avatar
    Ντερντέν Μπουλαλούμ 11/03/2008 14:49:45

    Για το _αλαμι και το ψάρεμα στα θολά νερά.


    Μια ζωή προσπαθούσε να δει φως στις επιχορηγήσεις των επιχορηγούμενων ΜΜΕ το εξωτερικού, από το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών. Από εποχής πασοκ 1995 και μετά.

    Χτες αντικομμουνιστής, αύριο φιλοκομμουνιστής, μεθαύριο εθνικόφρονας, παραμεθαύριο κοσμοπολίτης… όπου μπορεί να προκύψει επιχορήγηση.

    Αλλά έγινε αντιληπτό κι είναι στην απέξω.

    Εκτίμηση πως το 1/2 των σχολίωνν που γράφονται στα ελληνικά μπλογκς και σχετίζονται με ομογένειες, σκοπιανά, εθνικά, πολιτικά κλπ ζητήματα, γράφονται από το _αλαμι.

    Κι είναι κι αντικρουόμενα μεταξύ τους!

  23. alexandra avatar
    alexandra 11/03/2008 19:16:44

    νταπαντού, μεροληπτείς τόσο πολύ που το χάνεις.Να συμφωνησω οτι οι συνεντεύξεις ήταν το κερασάκι στην τούρτα και γέννησαν τέρατα, αλλα η απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης και η υποβάθμιση των εκπαιδευτικών άρχισε απο το ΠΑΣΟΚ που κατήργησε τον διοικητικό έλεγχο στο Δημόσιο ενω η εκπαιδευτική του πολιτική ήταν ατελέσφορες και ευκαιριακές προσωπικές πολιτικές άσχετων με την εκπαίδευση Υπουργών, και κατα εποχές διάφορα κομματόσκυλα, απο ομίλους παρεών πλατειών και συγκεκριμένων στεκιών αναδείχτηκαν ως μεσαία και ανώτερα στελέχη της, που ολως τυχαίως ήταν οι κολλητοί συγκεκριμένων βουλευτών ή των ισχυρών των νομαρχιακών επιτροπών, η επιλογή των Υπουργών Παιδείας απο μία εποχή τουλαχιστον και μετά ήταν με κριτήριο τις ισορροπίες στο κόμμα,τις απαιτήσεις εξωθεσμικών παραγόντων και το ποιος θα φθαρεί αποτελεσματικότερα, η παραπαιδεία γιγαντώθηκε, και ο χειρισμός της ιστορίας των διορισμών, υπέσκαψε την λειτουργία της ακόμη περισσότερο. Για να μην μιλήσουμε για τον συνδικαλισμό, άλλη μεγάλη πληγή και αυτή, που υπονόμευσε τις μεγάλες απεργίες μηνών ολόκληρων έτσι, για τις καρέκλες ρε γ... Δυστυχώς για αυτούς που έχουν γνωρίσει παλιούς συνδικαλιστές και ξέρουν τι ανιδιοτέλεια, θάρρος και αγωνιστικότητα χρειαζόταν (γιατί ειχε προσωπικό κόστος) για να φέρεις αυτόν τον τίτλο, δεν καταλαβαίνουν πως κατάντησε το πράγμα και τα τυχαία αυτά αναρριχητικά ονομάζονται συνδικαλιστές.Και κάτι ακόμη. Ξέρουμε οτι στην Εκπαίδευση, πραγματικά υπάρχουν πάρα πολλοί επικίνδυνα ακατάλληλοι καθηγητές,και φυσικά,οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ και οι 5 άλλες επετηρίδες που θεσπίστηκαν στην θέση της παλιάς μίας και μοναδικής, θα επιδείνωναν το πρόβλημα, αυτό ομως δεν έγινε τα τελευταία 4 χρόνια.Κοντά σ΄αυτούς υπάρχουν και ακόμη πιο πολλοί άλλοι, που και ικανότατοι ειναι και ταλαντούχοι και πολύ μορφωμένοι που στον πολτό αυτόν του δημοσίου και της κομματοκρατίας, δεν θα έχουν εξέλιξη. Κανένα σύστημα πραγματικής αξιολόγησης δεν θεσπίστηκε ποτέ, αλλα και κανένα σύστημα προπαρασκευαστικής μαθητείας για να γίνεις δάσκαλος δεν οργανώθηκε, ολοι στου κασίδι το κεφάλι μάθανε,και συμφωνώ με τον εξάκτινο οτι το διάβασμα γίνεται σπίτι και οχι στο σχολείο, οι καθηγητές ειναι δάσκαλοι που ακολουθούν συγκεκριμένες μεθόδους και αναλυτικά προγράμματα και οχι επιστήμονες ερευνητές για να επιβάλλεται να διαβάζουν στις βιβλιοθήκες κάθε μέρα (σε κανένα σχολείο ακόμη και στα πρότυπα ημεδαπής ή αλλοδαπής δεν απαιτείται).Και βέβαια έγιναν πολλά και καλά,σε επίπεδο θεσμών, λειτουργιών ή παροχών στα σχολεία.Αλλα μην τρελλαθούμε οτι το μπάχαλο άρχισε χθές.Οσο για το θέμα της διαφθοράς, αυτή η αθλιότητα εχει διαβρώσει τα πάντα. Η εκπαίδευση θα ξέφευγε;

  24. Αλέξανδρος Ζήβας avatar
    Αλέξανδρος Ζήβας 25/03/2008 17:59:59

    Αποκωδικοποίηση....: θρησκειών, μυθολογιών, ψυχής, σιωπής,....
    Σχηματοποίηση λόγου, θεογονία, κοσμογονία,....
    URL : www.siopi.gr
    Γεια.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.