#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/04/2008 09:58
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όλα έγιναν για μια φήμη

Αναφερόμενος στα γεγονότα της 17ης Δεκεμβρίου αλλά και στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού κ. Γιάννη Αγγέλου, ο κ. Χρ. Ζαχόπουλος καταθέτει: «Περί στις 12 η ώρα τηλεφώνησα στον κ. Αγγέλου, σχολιάσαμε ό,τι συνέβη το πρωί στην επίσκεψη στο Μουσείο, και στη συνέχεια με κάλεσε να πάω στο γραφείο του. Εκεί έφτασα γύρω στη 1.30 το μεσημέρι. Εκεί με ρώτησε αν γνωρίζω ότι υπάρχει ένα DVD που κυκλοφόρησε και περιέχει υλικό σε βάρος μου, χωρίς να μου διευκρινίσει τι είδους υλικό ήταν αυτό. Εγώ του απάντησα θετικά και αναφέρθηκα στο θέμα, επισημαίνοντας τις πιέσεις τις οποίες δεχόμουν. Μέλημά μου μεταξύ των άλλων ήταν η προστασία της αξιοπρέπειας της οικογένειάς μου και εμού. Του είπα ότι δέχομαι πιέσεις για χρήματα, δεν θυμάμαι αν του είπα για ποσό και ότι δεν είχα ενδώσει στις πιέσεις αυτές».Είπε επίσης ότι «η κυβέρνηση έδειξε άριστη στάση και συμπεριφορά απέναντί μου και χειρίστηκε το θέμα πολύ σωστά και δίκαια. Η πράξη μου ήταν αποτέλεσμα ώριμης σκέψης και δεν υπαγορεύθηκε έμμεσα ή άμεσα από κανέναν κυβερνητικό παράγοντα».

Αφού λοιπόν κανένας δεν τον πίεσε από την κυβέρνηση, ούτε του έχωσε χοντρά για την προσωπική ζωή του, τότε γιατί έπεσε από το μπαλκόνι;

Το εξηγεί στη συνέχεια ο ίδιος: «Επειδή επί πολύ καιρό έρχονταν σε μένα πληροφορίες ότι θα βγει το υλικό στο Α΄ η Β΄ μέσο και πίστευα ότι κυκλοφορούσε, θέλησα με τον τρόπο αυτό να ακυρώσω τα σχέδια των εκβιαστών, αφού πίστευα ότι παρά την παραίτηση κάποια στιγμή κάποιοι θα το έβγαζαν στη δημοσιότητα».

Πήδησε δηλαδή για μια φήμη.

Όλα τα άλλα τα φανταστήκαμε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 16/04/2008 10:18:11

    Μια παροιμία λέει στο χωριόμ
    ΕΜ πουτσ…..
    Εμ φουκαράς
    Και τούμπλαλιν

  2. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 16/04/2008 10:31:06

    ενα τελευταιο
    Έπαινος "Γρηγόρης Φαράκος"

    Συντάκτης : Πουλίδου Χριστίνα Ημ/νία καταχώρησης : 22/03/2008 10:12:46 Για πρώτη χρονιά φέτος, στην εκδήλωση που θα πραγματοποιήσει το ΕΜΠ για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, θα δοθεί ο έπαινος "Γρηγόρης Φαράκος" στους 6 καλύτερους φοιτητές της σχολής Μηχανικών - Μηχανολόγων και της σχολής Μηχανικών των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Απόφοιτος ο ίδιος της σχολής Ηλεκτρολόγων - Μηχανολόγων του ΕΜΠ και γνωστός για τον... Πολυτεχνειακό πατριωτισμό του, ο Γρηγόρης Φαράκος έδεσε το όνομά του με το ΕΜΠ για πάντα. Ο έπαινος στο όνομά του, με απόφαση της Συγκλήτου του ΕΜΠ θα αποδίδεται κάθε χρόνο στους καλύτερους φοιτητές - στη μνήμη του και προς τιμήν του...
    Χρ.Π.
    http://www.avgi.gr/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=484421&-w=%D6%C1%D1%C1%CA%CF%D3_&-V=hpress_int&-P

  3. plagal avatar
    plagal 16/04/2008 12:26:07

    "Η πράξη μου ήταν αποτέλεσμα ώριμης σκέψης"

    Ε?!?

    Απο ποτε η αυτοκτονια ειναι προιον ωριμης σκεψης?

    Εδω τον αλλον τον βαλανε στο νοσοκομειο για "ιδεασμο" μην τους φουνταρει, και ο Ζ μας λεει οτι η αποπειρα του ηταν προιον ωριμης σκεψης??

    (το κουκουλωμα του αιωνα ομως, ε?)

  4. thanos avatar
    thanos 16/04/2008 12:43:26

    Aporw ean o Eisageleas erwthse ton Zaxopoulo,To Video periexei mono oti kykloforhse dhmosia? H' kai alla tina? Ti stigmh pou o idios eipe oti kai h oikogeneia tou to egnwrize,poios o logos na pesei apo to mpalkoni?Tote gia poia oikogeniakh axioprepeia milaei? kai afou «η κυβέρνηση έδειξε άριστη στάση και συμπεριφορά απέναντί μου και χειρίστηκε το θέμα πολύ σωστά και δίκαια opws leei." Tote giati kanenas apo thn kyvernhsh kai poly perissotero apo to filarakia to Kwstakh kai Natasa den ton episkeftikan sto Nosokomeio?afou edeixe poso vraxos h8ikhs einai? tetoia paxydermia oute ta zwa sth zougla den exoun.

  5. wert01gf avatar
    wert01gf 16/04/2008 13:20:34

    Βρε, ας λέει ότι θέλει! Φυλακή πότε θα μπει;

  6. mavros avatar
    mavros 16/04/2008 13:44:58

    Pote kai mallon to kseroume oloi...!

  7. ant avatar
    ant 16/04/2008 13:54:58

    Ε, όχι και φυλακή ρε παιδιά! Τόσους μήνες μαγείρευαν τί να πουν, τί να μην πουν, τί να κρύψουν κλπ. Τόσος κόπος τσάμπα να πάει; Διάβασε το μάθημά του και το λέει, μπράβο Ζαχόπουλε, άριστα!

  8. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 16/04/2008 14:29:37

    O Ζαχόπουλος δεν κατέθεσε, απλώς έδωσε συνέντευξη.

  9. Swell avatar
    Swell 16/04/2008 15:52:03

    Tελικά είμαστε φαντασιόπληκτοι όλοι.

  10. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 16/04/2008 16:58:11

    Καλά Anonymous Εμάς ρωτάς,
    ρώτα τους Ψωμιάδη ,
    Ντόρα κλπ
    αυτοι ξέρουν …
    πλακα κανεις

  11. nestorius avatar
    nestorius 16/04/2008 17:24:37

    Διαβάζω όλα τα σχόλια και εδώ και αλλού σχετικά με τα κίνητρα της απόπειρας αυτοκτονίας του Ζαχόπουλου και αναρωτιέμαι αν έχει μείνει καθόλου αξιοπρέπεια σ' αυτόν τον τόπο: κανένας δεν πιστεύει ότι αυτός ο άνθρωπος μπορεί να πήδηξε από την ντροπή του και την αδυναμία του να αντικρύσει τη γυναίκα του και το παιδί του μετά τον βεβαίο διασυρμό και τη διαπόπευσή του από την χρήση του βίντεο. Δηλαδή κανένας δεν θα πήδαγε ο ίδιος για τέτοιο λόγο, όλοι δείχνουν να θεωρούν τη διαφύλαξη της αξιοπρέπειάς τους ζήτημα άνευ αξίας. Ταυτόχρονα όλοι χωρίς να το θέλουν φαντάζομαι, αναγάγουν τον Ζαχόπουλο σε υπόδειγμα δημόσιας ηθικής αφού τον θέλουν να πηδάει για αποφύγει τις ευθύνες του από υποτιθέμενα σκάνδαλα. Που 'ναι ρε παιδιά τα σκάνδαλα; επί μήνες ψάχνουν όλοι οι δημοσιογράφοι και Δημοσιογράφοι και δεν βρίσκουν τίποτα. Ο Ζαχόπουλος ύπήρξε ένα ανίκανος Γ.Γ. Πολιτισμού που υπηρέτησε όμως αποτελεσματικά το πολιτιστικό πρόγραμμα της παράταξής του, δηλαδή το απόλυτο κενό. Πέραν τούτου ουδέν. Εδώ δεν κατάφερε να διορίσει την γκόμενά του, μπορούσε να κάνει κάτι χειρότερο;

  12. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 16/04/2008 17:45:40

    Χτυπάμε της καμπάνες
    Απόψε τρύφερα
    Να κoυν η ξένες μάνες …



    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    • Νέα διαδικασία παραβίασης από την Κομισιόν για τη μη ενσωμάτωση της οδηγίας για την περιβαλλοντική ευθύνη
    • Δ. Παπαδημούλης: "Μακραίνει ο κατάλογος των παραβιάσεων της περιβαλλοντικής νομοθεσίας"

    "Η Ελλάδα εξακολουθεί να μην έχει κοινοποιήσει εθνικές νομοθετικές διατάξεις ενσωμάτωσης της οδηγίας 2004/35/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 21ης Απριλίου 2004, σχετικά με την περιβαλλοντική ευθύνη όσον αφορά την πρόληψη και την αποκατάσταση περιβαλλοντικής ζημίας στο ελληνικό δίκαιο." Αυτό απαντά ο Επίτροπος Περιβάλλοντος κ. Στ. Δήμας σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΝ Δημήτρη Παπαδημούλη.

    Ο Έλληνας ευρωβουλευτής, σε συνέχεια παλαιότερης σχετικής ερώτησής του, ζητούσε να πληροφορηθεί εάν οι ελληνικές αρχές κοινοποίησαν, ως όφειλαν, στην Επιτροπή, τα μέτρα ενσωμάτωσης της οδηγίας 2004/35/ΕΚ σχετικά με την περιβαλλοντική ευθύνη, δεδομένου ότι η προθεσμία συμμόρφωσης εξέπνευσε στις 30.04.2007, καθώς και ποια μέτρα θα λάβει η Κομισιόν σε περίπτωση που η Ελλάδα δεν έχει ακόμη ενσωματώσει την οδηγία.

    Ο κ. Δήμας, απαντώντας στο δεύτερο ερώτημα, υπογραμμίζει ότι: "Η Επιτροπή κίνησε διαδικασία για παράβαση κατά της Ελλάδας, σύμφωνα με το άρθρο 226 της συνθήκης ΕΚ, επειδή η χώρα δεν γνωστοποίησε την ενσωμάτωση της συγκεκριμένης οδηγίας. Απηύθυνε στην Ελλάδα επίσημη προειδοποίηση, την 1η Ιουνίου 2007, και αιτιολογημένη γνώμη την 1η Φεβρουαρίου 2008."

    Ο Δημήτρης Παπαδημούλης δήλωσε σχετικά:

    "Ο κατάλογος των παραβιάσεων της κοινοτικής περιβαλλοντικής νομοθεσίας από τις ελληνικές αρχές όλο και μακραίνει. Δυστυχώς, παρά τους αντίθετους ισχυρισμούς της κυβέρνησης της ΝΔ, ο αρμόδιος Επίτροπος κ. Δήμας καταγράφει μία ακόμη ελληνική υστέρηση σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και μάλιστα σε ό,τι αφορά ένα από τα πιο νευραλγικά κοινοτικά νομοθετήματα. H ηγεσία του ΥΠΕXΩΔΕ οφείλει να αντιληφθεί οτι περιβαλλοντική πολιτική με επικοινωνιακά τρικ και αποσπασματικές ρυθμίσεις δε γίνεται."

    15.04.2008 Το Γραφείο Τύπου

    *Η πλήρης απάντηση του αρμόδιου Επιτρόπου κ. Στ. Δήμα, καθώς και περισσότερες πληροφορίες για τη δράση του ΣΥΝ στο Ευρωκοινοβούλιο στην ιστοσελίδα www.syn-europe.gr

  13. ant avatar
    ant 16/04/2008 17:52:08

    @nestorius: Η "διαφύλαξη της αξιοπρέπειας" γίνεται μόνο όταν δεν ξενοπηδάς. Το γεγονός ότι πήγε να αυτοκτονήσει δεν δηλώνει άνθρωπο αξιοπρεπή, δηλώνει εξευτελισμένο, ανεύθυνο άνθρωπο, που ενδιαφέρεται μόνο για την πάρτη του και αδυνατεί να εξηγήσει ή να απολογηθεί για τις πράξεις του στους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής του, δηλαδή την οικογένειά του.

    Ίσως να πήδηξε μόνο για τον διασυρμό, σε αυτό συμφωνώ μαζί σου, ποιος ξέρει. Αλλά βρίσκω την απορία σου "πού είναι τα σκάνδαλα;" λίγο αφελή. Για την Ελλάδα μιλάμε, όχι για καμιά προηγμένη χώρα. Από ποιους "δημοσιογράφους" περιμένεις να μάθεις για τα σκάνδαλα; Από αυτούς που προσκόμιζαν το DVD και μέχρι πρόσφατα το έπαιζαν ανεξάρτητοι; Ή από συγκροτήματα τύπου Λαμπράκη;

  14. nestorius avatar
    nestorius 16/04/2008 18:31:19

    ant συμφωνώ με όσα λές για τα περί αξιόπρέπειας, αλλά και πάλι δεν απαντάς στο ερώτημα "γιατί πηδάει κάποιος από το παράθυρο". Επιμένω ότι πηδάς για προσωπικούς λόγους. Σε ό,τι αφορά στα σκάνδαλα το γεγονός ότι κανείς δεν έφερε στο φώς έστω και μυρουδιά βαρβάτης υπόθεσης (μικροσκάνδαλα, μικροεξυπηρετήσεις, ανοησίες -βλ. ΚΑΣ- αβελτηρίες οπωσδήποτε υπάρχουν) δεν μπορεί να σημαίνει οτι αυτά υπάρχουν οπωσδήποτε. Δεν αποδεικνύεται τίποτα άρα υπάρχει! Εν πάσει περιπτώσει συνεχίζει να μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι κανείς, ούτε εσύ απ' ότι φαίνεται από την απάντησή σου, δεν μπορεί να καταλάβει γιατί ένας άνθρωπος πηδάει για να μην ζήσει την ξεφτίλα της προσωπικής του ζωής.

  15. συνταξιούχος avatar
    συνταξιούχος 16/04/2008 18:51:19

    nestorius
    Εμάς κακός ρωτάς και περιμένεις απάντηση
    Αυτή μόνο ο Αθνυμος εκ Σαλόνικ μπορεί να σου δώσει .

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/04/2008 19:16:41

    επι τέλους λίγη από την παλιά ατμόσφαιρα...

    νεστόριε, όλα εικασίες είναι στον πόλεμο το πρώτο θύμα είναι η αλείθηα. Τα παρακάτω είναι τι πιστευω εγώ

    Δεν πήδηξε επειδή τον τσακώψσαν να έχει γκόμενα (μια χαρά κοπέλα εξ άλλου)

    Δεν πήδηξε επιδή μοιραζε λεφτά ή έκανε μαϊμουδιές στο υπουργείο

    Δεν πήδηξε (εδώ κομπιάζω) επειδή ντραπήκε για μέλη της οικογένειάς του σιγουρα όχι την σιζιγο.

    Πιστέυω ότι πήδηξε επειδή είπα πράγματα απαράδεκτα για άλλους. Πιστεύω αυτό που είπε ο Τράγκας πριν πόσους μήνες με την ειδική γλειώδη γκριμάτσα. "Ε επιδή είπε ασυναρτησίες πάνω στον παροξεισμώ δεν παει να πεί ότι είναι αλήθεια" Αυτό είναι διατεταγμένη υπηρεσία άμυνας. Κάτι είπε. Το τί λεει το αρβύλα ότι είπε το έχουμε ακούσει και πιστεύω την εκδοχή που μπλέκει και την πρώτη κυρία, εις πυγμαλίων της οποίας άλλωστε υπήρξε κατα τα λεγόμενα και ο πηδήξας γόης. Μην τους λυπάσαι. Την τσέπη σου να λυπάσαι γιατί τους πληρώνεις τα εσώρουχα και τους κάνεις υποκίσεις στο δρόμο και εάν σου χαμογελάσουν δημόσια... (ντρέπουμαι να σου πω την συνεχεια)

    Δεν είμαι pollster, αλλά νομίζω ότι αυτό πιστεύει η πλειοψηφία.

    ΥΓ λες να είχαν και μαρμελάδα φραμπουάζ...

  17. ant avatar
    ant 16/04/2008 19:32:49

    nestorius, Σε αυτή την ερώτηση δεν μπορώ να απαντήσω, ούτε και κανένας άλλος εκτός από τον ίδιο. Μπορεί να είναι οι προσωπικοί λόγοι, μπορεί να είναι τα σκάνδαλα, μπορεί να είναι τα "παραπάνω λόγια" που έλεγε στο DVD όπως λέει και ο archaeopteryx παραπάνω, μπορεί να είναι και ο συνδυασμός όλων αυτών, μόνο ο ίδιος ξέρει και πιθανώς να μην μάθουμε ποτέ όλοι οι υπόλοιποι.

    Για αυτό που είμαι πεπεισμένος είναι ότι δεν θα μάθεις την αλήθεια για τα σκάνδαλα από τους δημοσιογράφους. Εδώ το "έγκυρο" Mega διαψεύστηκε από τον Χίο, και κανείς δεν ζήτησε συγγνώμη για τα ψέματα που λέγανε, τα ξεχάσαμε κιόλας. Και εν τέλει πού είναι ολόκληρο το DVD, το οποίο έχει δει η πλειοψηφία της ελληνικής δημοσιογραφίας και "κανείς δεν ξέρει"; Έπαψαν να μας απασχολούν καίρια ερωτήματα όπως το ποιος το μοντάρισε και τί έχει το κομμένο υλικό και μιλάμε γενικά και αόριστα.

    Τέλος, να μείνω σε μια φράση του Ζαχό:

    "η κυβέρνηση έδειξε άριστη στάση και συμπεριφορά απέναντί μου και χειρίστηκε το θέμα πολύ σωστά και δίκαια"

    από πότε μια κυβέρνηση ανεπτυγμένης χώρας (λέμε τώρα) συναντιέται με κομιστές, κάνει συναλλαγές, και δίνει ανταλλάγματα σε εκβιαστές; Πού είναι το "σωστό και δίκαιο"; Και για ποιον;

  18. nestorius avatar
    nestorius 16/04/2008 19:46:12

    τελικά τα συμπεράσματα από τη συζήτηση είναι ότι ο Τράγκας ελλείψει άλλου αποτελεί αξιόπιστη πηγή πληροφοριών και ότι η μη είδηση αποτελεί είδηση. Όπως το δεί κανείς!

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 16/04/2008 21:20:01

    τουλάχιστον για πάρτη μου νεστόριε, δεν έχω ειδήσεις, και δεν είμαι δημοσιογράφος.

    Δεν το είπε μόνο ο Τραγκας το "λόγια παροξυσμού". Το είπαν και άλλοι, δεν θυμάμαι ονόματα, όλοι και όλες σοβαροφανή άτομα. Μου κόλλησε ότι το λέγαν χωρίς να έχει ειπωθεί ποτέ ότι υπήρχε τέτοιο θέμα. Διαμόρφωσα μια εντύπωση που δεν διαψεύδεται και εξακολουθει να κουμπώνει. Αν η εντύπωση μου είναι λάθος, συγνώμη, λάθος εντύπωση.

    Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει συντονιστής επαγγελματίας μαέστρος σκηνοθέτης που τρέχει το θέμα.

    Δεν θα μάθουμε ποτέ τι έγινε και τι γινεται (αλλα μερικοί θα τεστάρουν υποθέσεις μέχρι τέλους). Όπως είχε πει και ένας δάσκαλός μου το 1968, είμαστε λαος διαπορητικός.

  20. Swell avatar
    Swell 17/04/2008 11:22:41

    Η απορία ΕΝΟΣ ΑΦΕΛΟΥΣ!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.