#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/10/2012 22:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έχουν τρελαθεί: Συζητούν από τώρα για νέα μέτρα την άνοιξη



Κατ' αρχάς να θυμίσουμε ότι λίγες ημέρες πριν ο πρωθυπουργός είπε ότι είναι σίγουρος πώς είναι το τελευταίο πικρό ποτήρι που θα πιούμε. Και τότε του ασκήσαμε κριτική διότι εδώ και τρία χρόνια τελευταία πικρά ποτήρια πίνουμε και δεν τελειώνουν ποτέ.

Ας υποθέσουμε ότι η ελληνική κοινωνία και η βουλή συναινέσουν και περάσουν τα επώδυνα μέτρα, πράγμα που πολύ αμφιβάλλουμε. Και στην ψηφοφορία της Βουλής θα γίνει χαμός και η κοινωνία δε θα συγχωρήσει τις λάθος αποφάσεις οι οποίες μοιάζουν να είναι ίδιες με αυτές που πήρε το ΠΑΣΟΚ επί 2,5 χρόνια.

Ας κάνουμε, όμως, την υπόθεση ότι τα 13,5 δισ. ευρώ και τα σκληρά εργασιακά θα τα καταπιούμε ελπίζοντας ότι είναι το τελευταίο πικρό ποτήρι.

Τότε, γιατί ήδη έχουν αρχίσει και ακούγονται δειλά – δειλά κάποιες φωνές ότι την ερχόμενη άνοιξη θα χρειαστεί η κυβέρνηση να πάρει ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΤΡΑ; Λέγεται ότι η επιμήκυνση η οποία προϋποθέτει χρηματοδότηση της τάξης των 16-18 δισ. ευρώ θα πρέπει να συνοδεύεται κι από άλλα μέτρα. Τι θα είναι αυτά είναι άγνωστο αλλά π.χ. ήδη ακούγεται ότι την άνοιξη θα αναπροσαρμοστούν οι αντικειμενικές αξίες, επομένως θα επιβαρυνθούν οι μεταβιβάσεις ακινήτων και οι φόροι που σχετίζονται με τις αντικειμενικές. Και φυσικά στο σύστημα θα μπουν όλα τα ακίνητα, ακόμη και οι καλύβες.

Επίσης, ακούγεται ότι η τρόικα θα επαναφέρει θέματα για τα εργασιακά που σήμερα η κυβέρνηση υπερηφανεύεται ότι κατάφερε να τα διασώσει.

Ακόμη, ακόμη δεν έχουμε δει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο, φημολογείται ότι θα είναι σκληρότερο απ' ότι το περιμένουμε. Για να μη μιλήσουμε για τα σχέδια περί νέων περικοπών. Και ρωτάμε: Έχουμε εμείς τρελαθεί ή κάποιοι παίζουν με τα νεύρα μας; Μας διαβεβαιώνει κανείς από την κυβέρνηση ότι δεν θα ξαναζήσουμε μια από τα ίδια. Με τον πρωθυπουργό δηλαδή να μιλά για τελευταία ποτήρια, τους υπουργούς να κάνουν... σκληρή διαπραγμάτευση, την τρόικα να μπαινοβγαίνει στην Ελλάδα και μια δόση από το δάνειο να γίνεται θρίλερ με νέους εκβιασμούς. Ό,τι δηλαδή ζουν οι Έλληνες από το 2009 και έπειτα.

Πώς μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί; Ενώ δηλαδή να είναι σε εξέλιξη ένα θρίλερ για το αν θα περάσουν τα μέτρα που συζητώνται, ήδη πίσω από τις πόρτες κάποιοι να σκέφτονται πώς θα περάσουν επικοινωνιακά ένα νέο πακέτο εκεί γύρω στον Μάρτιο.

Είναι φανερό ότι τρίζουν τα θεμέλια της κυβέρνησης αλλά κάποιοι νομίζουν ότι είναι μικρή σεισμική δόνηση, μέχρι να πέσει το κτίριο δηλαδή και να τους πλακώσει όλους. Ας ρίξουν καμιά ματιά έξω από το παράθυρο. Ο Τσίπρας και ο Μιχαλολιάκος ετοιμάζονται.

Το σχέδιο

 

Ως αποδεικτικό των όσων γράφουμε παραπάνω, ήρθαν οι Financial Times οι οποίοι παρουσιάζουν αντίγραφο του... νέου σχεδίου διάσωσης της Ελλάδας. Σύμφωνα με το δημοσίευμα οι όροι για τη συμφωνία είναι:

Ο ειδικός λογαριασμός υπό διεθνή έλεγχο, στον οποίο θα μεταφέρονται τα όποια πλεονάσματα του ελληνικού προϋπολογισμού που θα χρησιμεύει για την εξυπηρέτηση του χρέους
Μετά από επιθυμία της Γερμανίας, που αποδέχονται Γαλλία και Κομισιόν, θα αναγκαστεί η χώρα μας σε υποχρεωτική πρόσληψη ξένων τεχνοκρατών που θα βοηθήσουν στην είσπραξη φόρων, την πάταξη της διαφθοράς και την ιδιωτικοποίηση κρατικής περιουσίας στην Ελλάδα
Προβλέπονται ξεκάθαρα νέες περικοπές αν η Ελλάδα παρεκκλίνει από τους αναθεωρημένους στόχους για το έλλειμμα.

Ουσιαστικά δηλαδή έρχεται διεθνής οικονομικός έλεγχος, πρόσληψη τεχνοκρατών από το εξωτερικό που ουσιαστικά θα αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας και επιπλέον μέτρα λόγω παρέκκλισης των στόχων που είναι σχεδόν σίγουρο με ύφεση επί 6 χρόνια, ανεργία 25% και μηδενική ανάπτυξη.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 25/10/2012 15:03:02

    Θα υπάρχουν ως την άνοιξη
    Ιδου η απορία ...

    • VKAL6031 avatar
      VKAL6031 @ Χριστίνα 25/10/2012 15:22:51

      θα υπάρχουμε ως την άνοιξη?
      Αυτή είναι η απορία...

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ VKAL6031 25/10/2012 15:29:41

        ε καλά για ένα ερωτηματικό κάνεις έτσι μου διέφυγε στην διαδρομή προς την Ανοιξη :P

        • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
          ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Χριστίνα 25/10/2012 16:22:43

          ΤΗΝ έκοψαν από τις 4 εποχές , οπότε δεν θα έρθει φέτος .

  2. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 25/10/2012 15:12:45

    Είναι απλό
    Μερικοί απ τους απ έξω κάνουν ότι μπορούν για να μην ψηφισθούν τα μέτρα.
    Το ερώτημα είναι, ποιοί και γιατι;

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Χμμμμ 26/10/2012 01:33:49

      Είναι απλό
      Μερικοί απ τους από ΜΕΣΑ, κάνουν ότι μπορούν για να τινάξουμε τα μυαλά μας στον αέρα από απελπισία.
      Και είναι φανερό ποιοί και γιατί !!!!!
      Αλλά θα τα πούμε: "Ω Βρούτε, δαίμων κακός όψει δε με περί Φιλίππους..."

  3. Karenin avatar
    Karenin 25/10/2012 15:24:26

    Ο Βενιζέλος αφου τα προετοίμασε και τα υπόγραψε, τώρα εξανέστη γιατι λεει όλα αυτά μας μετατρέπουν σε προεκτοράτο.....

  4. camel avatar
    camel 25/10/2012 15:43:31

    Επι Παπαδημου εχουν συμφωνηθει ολα. Οποιος λεει οτι δεν υπαρχουν αλλα μετρα απλως λεει ψεμματα. Ο τελικος στοχος ειναι η βουλγαροποιηση της χωρας πραγμα που περιγραφεται σαφεστατα απο τη συμφωνια Παπαδημου. Το καστρο εχει πεσει απο μεσα και ο κοσμος πιστευει σε σωτηρες.Μοναδικη λυση ειναι κατα τη γνωμη μου η ακολουθη. Αρνηση του μνημονιου πρωτου και δευτερου που θα προελθει απο κυβερνηση που θα αποτελειται απο μη πολιτικα προσωπα που θα εχουν προελθει απο εκλογες οπου δεν θε συμμετεχουν οσοι ηταν υποψηφιοι μετα την μεταπολιτευση . Αυτη η νεα βουλη θα πρεπει να ψηφισει νεο συνταγμα με τη δημιουργια επιτροπης που θα συμμετεχουν αντιπροσωποι απο ολους τους δημους αναλογικα ,αντιπροσωποι που επισης δεν θα εχουν καμμια προηγουμενη πολιτικη ενασχοληση

    • partyman avatar
      partyman @ camel 25/10/2012 15:49:36

      Συμφωνώ, γιατί όχι?

    • Ελευθέριος avatar
      Ελευθέριος @ camel 27/10/2012 03:08:37

      +10000000.

  5. avanti avatar
    avanti 25/10/2012 15:57:51

    Δεν σας καταλαβαίνω, δεν έχεται εμπιστοσύνη στον πρωθυπουργό που είπε ότι το ποτήριον τούτο είναι το τελευταίο?
    Ευτυχώς που έχει συμπαθήσει η Μέρκελ τον Σαμαρά και τον στηρίζει, αλλιώς τώρα θα είχαμε γίνει καπνός (ή σαπούνι)...

  6. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 25/10/2012 16:01:07

    Θα μας φύγει πάλι ο πάτος .....απ΄ το βαρέλι

  7. decodex avatar
    decodex 25/10/2012 16:10:35

    Εάν πάμε σε συνωμοτικά σενάρια τότε:
    1. Ολα έχουν προσυμφωνηθεί.
    2. Παίζεται ένα συνεχές "θέατρο" ώστε ο "κοινός" Λαός να μην καταλάβει τον απώτερο σκοπό ή τις μακροχρόνιες αλλαγές.
    3. Υπάρχει 5η φάλαγγα στο εσωτερικό και όλοι είναι μιλημένοι ή σχεδόν μιλημένοι.
    4. Οι δυνάμεις που εφαρμόζουν αυτή τη "νέα τάξη" πραγμάτων είναι τεράστιες και είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν από τους λίγους πατριώτες Έλληνες.

    Με προαπαιτούμενα:
    1. Να ξεχάσουμε τις δικές μας ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση.
    2. Να πιστέψουμε ότι είναι αμφίβολο ότι θα μπορούσε αυτή η χώρα να "νοικοκυρευτεί" χωρίς εξωτερικές πιέσεις.
    3. Να θεωρούμε ότι όλο σχεδόν το πολιτικό σύστημα είναι ανίκανο να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των καιρών με αποτέλεσμα να άγεται και να φέρεται από τις καταστάσεις (προ τετελεσμένων τις περισσότερες φορές).
    4. Να διαπιστώσουμε ότι κανείς μέχρι τώρα δεν έχει παρουσιάσει ένα αισιόδοξο πλάνο/όραμα για την Ελλάδα του μέλλοντος (απλά γιατί μάλλον γνωρίζει ότι δεν μπορεί να το κάνει).

  8. anti-mnimonium avatar
    anti-mnimonium 25/10/2012 16:33:37

    αυτά τα μέτρα είναι τα τελευταία......χα χα χα

  9. Jim Bim avatar
    Jim Bim 25/10/2012 16:58:48

    ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟΝ ΣΟΥ!

    Ξεκινήσαμε μ' ἕναν μέλανα ζωμό
    κι ἕνα "Μολών λαβέ".
    Φθάσαμε αἰσίως στό "Ἐν τούτῳ νίκα"
    καὶ σὲ μιὰν Ἁγιὰ Σοφιά.
    Προχωρήσαμε σ' ἕνα "Ἐλευθερία ἤ Θάνατος"
    μ΄ ἕνα τσίπουρο κι ἕνα ξερίχι.
    Ἀνεβήκαμε σ' ἕνα "ΟΧΙ !" καί σ' ἕνα "ΑΕΡΑ !"
    μέ κρυοπαγήματα πυρπολούμενου στήθους.

    Ξελαρυγγιαστήκαμε φωνάζοντας
    "Ψωμί, Παιδεία, Ἐλευθερία!",
    γιά νά καβαλικέψουμε, ἐπί τέλους!
    ἕνα ἀστραφτερό καλάμι,
    διπλοῦ διαφορικοῦ, ἑλληναράδικο,
    φιλοσοφοῦντες φραπεστί,
    ρεβόμενοι ἀστακομακαρονάδα
    καί τιραμισού πατροπαράδοτο,
    ὥσπου νά προσγειωθοῦμε,
    Oh Mon Dieu!
    σέ ἕνα:"Ο,ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ".

    • Γραικός avatar
      Γραικός @ Jim Bim 25/10/2012 18:06:38

      Έλεος! Μη συγκρίνουμε ανόμια πράγματα.

      Θεωρείς δηλαδή ηρωικό να δανείζεται κανείς για 30 χρόνια, λόγω συνεχών ελλειμάτων, και όταν κόβονται τα δανεικά, να θυμάται ότι έχει αξιοπρεπεία και ηρωικούς προγόνους και να λέει "ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΩ";

      Τέτοια ανοησία, μόνο στους Νεο-Έλληνες της μετα-παπανδρεικής εποχής.

      • Εθνικιστης avatar
        Εθνικιστης @ Γραικός 25/10/2012 18:45:53

        Ο δανεισμος αποτελει επενδυση με ρισκο (αλλιως δεν θα ειχε τοκους). Οταν καποιος σε δανειζει, αναλαμβανει το ρισκο να μην μπορεσεις καποτε να τον αποπληρωσεις. Για αυτο σου παιρνει προκαταβολικα τους τοκους για να ανακτησει μερος του κεφαλαιου σε περιπτωση πτωχευσης. Δικια του επιλογη ηταν να σε δανεισει, αν δεν σε εμπιστευοταν, ας μην σε δανειζε. Δεν θα ειναι η πρωτη (ελπιζω να ειναι η τελευταια) που η Ελλαδα (και οχι μονο) πτωχευει. Ασε τους Γραικους και ανοιξε τα ματια. Το χρεος, το ελλειμμα αυξανονται ραγδαια καθε μηνα, χειροτερευει η δημοσιονομικη μας κατασταση, με αποτελεσμα ολες οι θυσιες να γινονται χωρις κανενα αποτελεσμα. Τελος, η Ελλαδα και με ανωτατο μισθο 1 ευρω/μηνα, ανταγωνιστης κοστους δεν θα γινει, γιατι πολυ απλα η εσωτερικη υποτιμηση ειναι ενα ευφανταστο, μαγικο κουμπι. Σωρευτικο αποπληθωρισμο 30% δεν θα δει ποτε η χωρα, ο,τι μετρα κι αν παρεις.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Jim Bim 26/10/2012 11:47:42

      Καλά, από εξυπνάδες είμαστε πρώτοι. Το "όχι" το 1940 ήταν η σωστή επιλογή γιατί ήθελαν να μας καθυποτάξουν σε ένα μόρφωμα (Άξονας) χωρίς τη θέλησή μας.

      Το "όχι" σήμερα είναι η λάθος επιλογή φίλε μου. Το "ναι" στην παραμονή στο ευρώ και την ΕΕ είναι η δύσκολη και αντιδημοφιλής επιλογή αλλά είναι ορθή γιατί μένουμε στο μόρφωμα που λέγεται Ευρωπαϊκή Ένωση με την θέλησή μας. Αυτό σημαίνει ότι οι όποιες αλλαγές θέλουμε να προβεί η ΕΕ στη γενική πολιτική της κατεύθυνση αλλά και ως προς τη χώρα μας την οποία δανείζει (γιατί άλλος δεν μας δανείζει, τί να κάνουμε) θα γίνουν σ υ ν α ι ν ε τ ι κ ά. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει.

      Τα τσαμπουκαλίστικα των αριστεριστών ή και νεοκομμουνιστών που κατοικοεδρεύουν σε διάφορες συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, παρά την ύπαρξη και αληθινών ευρωπαϊστών αριστερών, δεν περνάνε στην ΕΕ.
      Ο τσαμπουκάς μας είναι μούφα. Αν η ΕΕ ήταν κατακτητική δύναμη όπως ο Άξονας το 1940 τότε ο τσαμπουκάς μας θα είχε ηθικό έρεισμα. Τώρα, ο τσαμπουκάς στον οικειοθελώς συνεργαζόμενο εταίρο σου, ασχέτως με τα δικά του συμφέροντα που εξυπηρετεί μέσα από τη συνεργασία αυτή, είναι ανεπίτρεπτο και καταστροφικό. Αν είχαμε για παράδειγμα εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης να κάναμε τους μάγκες.

      Τώρα, μόνο συνεργασία, διαπραγμάτευση και συμβιβασμός και ό,τι καταφέρουμε να σώσουμε για να μην επιστρέψουμε στη δεκαετία του 60 και σε αληθινό εμφύλιο αυτή τη φορά. Γιατί αυτός είναι ο φόβος που έχουμε σε περίπτωση άτακτης χρεοκοπίας με την ω μη γένειτο επικράτηση λαϊκίστικων απόψεων που εκφράζονται από διάφορους μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ, τους ΑΝΕΛ ή τη ΧΑ.

  10. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 17:04:17

    Κατ' αρχάς, όποιο νέο μέτρο θα πρεπει να έχει να κάνει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την απόλυση, με συνοπτικές διαδικασίες, μεγάλου αριθμού κρατικοδίαιτων υπαλλήλων!
    Ο ιδιωτικός τομέας γονάτισε και δεν μπορούνε οι σκληρά εργαζόμενοι Έλληνες και οι αναξιοπαθούντες, να "συντηρούνε" εκατοντάδες χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους (και τις οικογένειές του) που δεν προσφέρουνε κανένα έργο και δεν έχουνε κανένα απολύτως αντικείμενο!
    Δεν με νοιάζει καθόλου αν οι συγκεκριμένοι δεν μπορούνε μετά να αγοράζουνε από μένα air condition.
    Αν πρόκειται να μας πάρουνε εμάς τα σπίτια, να μας απαυτώσει το κράτος στη φορολογία και στην τελική να πας παίρνει 50 Ευρώ για να μας κάνουνε τζίρο 5 Ευρώ οι δημόσιοι υπάλληλοι, ΔΕΝ τα θέλουμε τα 5 Ευρώ των δημοσίων υπαλλήλων!
    Θέλουμε να κρατήσουμε τα 50 που μας φέρνουνε οι σκληρά εργαζόμενοι Έλληνες.

    Είναι πάρα πολύ εύκολο να βρεθούνε 200.000 που προσελήφθησαν ρουσφετολογικά, που δεν έχουνε πραγματικό αντικείμενο, που δεν τους γνωρίζουνε στη φάτσα η συνάδελφοι επειδή δεν έχουνε πατήσει ποτέ, επίορκοι, με χοντρά πειθαρχικά παραπτώματα κτλ. κτλ.
    200.000 Χ 3.500€ (μεικτά) Χ 14 μήνες = 9,8 Δις (ετησίως)
    200.000 Χ 260 € (ΟΑΕΔ) Χ 14 μήνες = 728 Εκ. (ετησίως)
    9,8 Δις - 728 Εκ. = 9,072 Δις!!!
    Μπορεί να κερδίσει το κράτος ΕΤΗΣΙΩΣ 9 Δις τη στιγμή που έχουμε στήσει κ@λο τα υπόλοιπα 9 εκατομμύρια Έλληνες για μέτρα 13,5 Δις σε βάθος διετίας...
    Δεν μπορούμε να υποθηκεύσουμε το μέλλον των παιδιών μας (εγώ έχω δίδυμα 2 ετών και έρχεται και το τρίτο τον καινούριο χρόνο) επειδή κάποιοι συνάνθρωποί μας (από το 1981 και μετά) φίλαγαν κατουρημένες ποδιές προκειμένου να "τακτοποιηθούνε" και να "τακτοποιήσουνε" τα παιδιά τους.
    Ήρθε η ώρα να μάθουνε κι αυτοί τί σημαίνει "ψάχνω δουλειά, σηκώνομαι στις 06:30, εργάζομαι σκληρά 12άωρο" όπως κάνουνε οι κοινοί θνητοί Έλληνες...

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 17:22:57

      Δεν είμαι Δ.Υ αλλά πραγματικά ο υπολογισμός σου σπάει κόκαλα. 200.000 Χ 3500 ευρώ ναι ακόμα και μεικτά. Άνθρωπε μου πραγματικά πιστεύεις ότι υπάρχουν 200.000 Δ.Υ που λαμβάνουν 3500 μεικτά???

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Λιογκος 25/10/2012 18:55:03

        Λιόγκο,

        αυτά είναι τα νούμμερα, είναι τσεκαρισμένο.
        Μιλάμε για μέσο όρο.
        Υπάρχουνε εκατοντάδες χιλιάδες με πολύ περισσότερα μεικτάστο Δημόσιο.

        • Απαισιόδοξος avatar
          Απαισιόδοξος @ Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 22:47:17

          Είμαι δημόσιος υπάλληλος, δεν διορίστηκα με μέσο και παίρνω ("στο χέρι") εννιακόσια ευρώ. Η σύζυγός μου είναι καθηγήτρια σε δημόσιο Γυμνάσιο, δεν διορίστηκε με μέσο και παίρνει 1.100 ευρώ (δεν κάνει ιδιαίτερα, παρεπιπτόντως...), Όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι που γνωρίζω, παίρνουν μισθούς από 700 ως 1400 ευρώ στο χέρι. Αν εμείς καταστρέψαμε τη χώρα ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΜΑΣ!

          • Βασίλης Γκιώνης avatar
            Βασίλης Γκιώνης @ Απαισιόδοξος 26/10/2012 00:40:52

            Άκου, 1.400 Ευρώ στο χέρι το 2012 στην Ελλάδα...
            Δηλαδή όσο τρεις βασικοί μισθοί στον ιδιωτικό τομέα...
            Οι εταιρείες Security προσλαμβάνουνε με 8άωρο και κυλιόμενο ωράριο (δηλαδή καί Σάββατα και Κυριακές) με 480 καθαρά στο χέρι...

          • noldor avatar
            noldor @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 01:19:54

            Τι παράγουνε οι εταιρείες security και τι προσόντα απαιτούνται για να προσληφθείς;

          • Λιογκος avatar
            Λιογκος @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 13:04:50

            Έχεις τη λογική του επιχειρηματία...συγκρίνεις και βάζεις στο ίδιο καζάνι έναν καθηγητή με έναν που δουλεύει σε εταιρία security? Κατανοείς την εκμετάλλευση που υφίστανται αυτοί οι συνάνθρωποι μας? Αλλά τι ρωτάω? Δεν έχεις ίχνος τσίπας επάνω σου? Εννοείτε ότι τρίβεις τα χέρια σου από ικανοποίηση και θα ευχόσουν να έχεις υπαλλήλους με 480 ευρώ εν εσύ θα πολλαπλασίαζες τα κέρδη σου...

          • Lamproukos avatar
            Lamproukos @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 16:35:58

            Άκου, 1.400 Ευρώ στο χέρι το 2012 στην Ελλάδα… Δηλαδή όσο τρεις βασικοί μισθοί στον ιδιωτικό τομέα…

            Ή ίσο το 50% όσων παίρνει ένας αντίστοιχος υπάλληλος στην Γερμανία.

            Οι εταιρείες Security προσλαμβάνουνε με 8άωρο και κυλιόμενο ωράριο (δηλαδή καί Σάββατα και Κυριακές) με 480 καθαρά στο χέρι…

            Με μηδενικά προσόντα, και για να κάθεσαι να φιλάς τσίλιες.

            Αλλά και έτσι να είναι, αυτές είναι οι εργασιακές συνθήκες που ΘΕΛΕΙΣ να ισχύουν στον ιδιωτικό τομέα;

            Το κράτος πρέπει να δίνει το παράδειγμα σε ότι αφορά τις εργασιακές συνθήκες, και εσύ δίνεις ως παράδειγμα ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΥΣ ουσιαστικά, δηλαδή εταιρίες «ενοικίασης εργαζομένων», security, κλπ κλπ;

            Με την δική σου λογική, θα έπρεπε να πούμε ότι θα έπρεπε να ΚΛΕΙΣΕΙ το μαγαζί σου με τα αιρκοντίσιον, και να γίνεις υπάλληλος μιας μεγάλης αλυσίδας, να δουλεύεις κυλιόμενο σε κάνα MediaMarkt κλπ.

            Συν ότι το μαγαζί σου είναι τελείως άχρηστο, μόνο βγάζει χρήμα στο εξωτερικό, και δεν παράγει απολύτως τίποτα. Κουτιά πουλάς, που τα έχεις εισάγει καταστρέφοντας το εμπορικό μας ισοζύγιο.

            Τουλάχιστον υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες ΔΥ που παράγουν έργο, καθηγητές, γιατροί, στρατιωτικοί, νοσοκόμοι, πυροσβέστες, αστυνομικοί, κλπ, για να τρέφουν κυφήνες μεταπράτες...

        • Λιογκος avatar
          Λιογκος @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 13:07:05

          Είσαι λαϊκιστής και βγάζεις τεράστιο κόμπλεξ! Δώσε μου τσεκαρισμένα στοιχεία και μετά ξανασυζητάμε....

      • ΗΡΩΝ avatar
        ΗΡΩΝ @ Λιογκος 25/10/2012 19:32:01

        Και παίρνουν και 14 μηνιάτικα!

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Λιογκος 25/10/2012 19:56:23

        και τα μισά να λαμβάνουμε, δεν είναι κι άσχημη η σούμα, τι λες κι εσύ ;

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Βούρδουλας 25/10/2012 19:56:47

          να 'λαμβάνουνε'...

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Βούρδουλας 25/10/2012 23:38:32

            Ώπ! σέ πιάσαμε.

    • gn avatar
      gn @ Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 17:24:12

      Άγγιξες σημαντικό μέρος του προβλήματος...

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 17:42:01

      +10000

    • Tasos avatar
      Tasos @ Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 17:52:32

      Αφού έκανες το υπολογισμό, ξεκίνα τώρα να αφαιρείς ποσά:
      1. ποσό (των απολυμένων) που ανακυκλώνοταν στην κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών.
      2. ποσό που θα πάρουν από ΟΑΕΔ/αποζημίωση
      3. ποσό που πηγαίνει σε άνεργα μέλη της ίδιας οικογένειας (πώς αλλιώς νομίζεις ότι ζούνε οι μακροχρόνια άνεργοι?)
      και 4. ένα ποσό που δε μπορεί να εκτιμηθεί και αφορά ακριβώς στη παράπλευρη ζημιά όταν αυτή η "επιδότηση" ανέργων πάψει να υπάρχει.

      Όταν τα αφαιρέσεις πές μου το ακριβές δημοσιονομικό ώφελος που προφανώς δεν είναι 9 δις.

      • ορεσείβιος avatar
        ορεσείβιος @ Tasos 25/10/2012 18:23:47

        Μπορείς να μας πείς αγαπητέ φίλε ,ποιό το όφελος της χώρας απο την πληρωμή των υπαλλήλων του οργανισμού διεκδίκησης των ολυμπιακών αγώνων του 2004 ,απο το 1998 , άντε απο το 2004 μέχρι σήμερα?
        Μόλις αναλάβαμε τους αγώνες έπρεπε να κλείσει.-
        Τι στο διάολο πληρώνουμε τόσα ευρά? Τάχα για να μπορούν να αγοράζουν ηλεκτρονικά απο τον κο Γκιώνη οι υπάλληλοι.
        Ωραίο παραμύθι...
        Τα λεφτά όμως για να τα πληρώνουμε ως κράτος πάλι απο τον κο Γκιώνη τα πέρνουμε, όχι απο ευρόδενδρα, και δεν τον πληρώνουμε κιόλας αν πουλήσει στον οργανισμό των αγώνων του 2004 κλιματιστικά ,γιατί δεν μας φτάνουν τα λεφτά του ταμείου.Ομως ενώ οι υπάλληλοι πληρώνονται, και ο κος Γκιώνης όχι τα χρωστούμενα , του ζητάμε επιπλεον φόρους και μετά απορούμε πως δεν χρεοκοπήσαμε (οι τσιπροκαμένοι..)
        Στο τέλος του χρόνου καμιά δεκαριά δις θα είναι οι οφειλές του κράτους στους ιδιώτες με τους οποίους συναλλάσεται το ελλαδιστάν μας.
        Και θα πρέπει να αρπάξουμε το κομπόδεμα του κου Γκιώνη αφού οι απέξω δεν μας δίνουν άλλα δάνεια για να διατηρούμε στρατιές αργόσχολων και άχρηστων γραφειοκρατών.
        Δεκάδες και εκατοντάδες τέτοιες περιπτώσεις οργανσιμών και υπηρεσιών συντηρούν χιλιάδες αργόσχολους χρυσοκάνθαρους.
        ο Γκιώνης ως άνθρωπος της πιάτσας ξέρει να κρατά τεφτέρι και να κάνει λογαρισμούς για το πως βγαίνει το μαγαζί...Ολοι αυτοί οι χρυσοκάνθαροι νομίζουν κιόλας ότι τους χρωστάει χάρη ο γκιώνης άρα πρέπει να τους βάλει συναιτέρους στο μαγαζί .
        Οι περισσότεροι ακόμη δεν ξέρουν πως βγαίνουν τα λεφτά ..Το ΑΤΜ της τράπεζας τα δίνει, μέχρι εκεί αντιλαμβάνονται και αδυνατούν να καταλάβουν πως μπαίνουν στο ΑΤΜ ,ότι ο κος Γκιώνης τα παίρνει απο το συρτάρι του και τους τα δίνει μέσω του ΑΤΜ.
        Αυτός πληρώνει παλληκάρια.
        Για να κάθετε ο κύριος που μας δουλεύει στον οργανισμό διεκδίκησης ολυμπιακών αγώνων 2004.

        • Tasos avatar
          Tasos @ ορεσείβιος 25/10/2012 18:43:37

          Δε μου απαντάτε σε ένα απλό και σαφές ερώτημα: ποιό είναι το ακριβές δημοσιονομικό ώφελος από 200.000 απολύσεις.
          Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες. Και γω θέλω να μην υπάρχουν αργόσχολοι/χασομέρηδες.

        • Βασίλης Γκιώνης avatar
          Βασίλης Γκιώνης @ ορεσείβιος 25/10/2012 19:14:14

          Ορεσείβιε,

          προσυπογράφω το σχόλιό σας όχι μόνο επειδή αναφέρεστε σε εμένα.

          Επιπλέον σας ενημερώνω οτι το κράτος εμένα μου χρωστάει 108.000 € από επιστροφή ΦΠΑ εδώ και χρόνο.
          Άγνωστο άν, πότε και πώς θα τα πάρω.
          Εγώ λοιπόν αν απολύσω 5 εργαζόμενους (ιδιωτικοί υπάλληλοι) με σταμπαρίζει η κοινωνία σαν "τουρμποκαπιταλιστή νεοφιλελεύθερο επιχειρηματία" που βρήκε ευκαιρεία να απολύσει άνευ αποζημίωσης, να συντηρεί "δούλους" των 500 Ευρώ κτλ. κτλ....

          Εμένα το κράτος δεν μου επιστρέφει τα 108 χιλιάρικα και με γράφει στα παλιά του τα παπούτσια αν "κλείσω"...
          Επίσης γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τους 5 υπαλλήλους που θα διώξω...

          Αυτό που βλέπω εγώ να είναι προτεραιότητα και πρεμούρα του κράτους είναι πώς θα πληρωθούνε στην ώρα τους οι "μισθοί" κάθε πρώτη του μηνός για να μην δυσαρεστηθούνε τα συνδικάτα της συμφοράς...

      • Βασίλης Γκιώνης avatar
        Βασίλης Γκιώνης @ Tasos 25/10/2012 18:39:12

        1.) τα χρήματα που ξόδευαν οι απολυμένοι όταν εργάζονταν ήταν ΔΙΚΑ ΜΑΣ δηλ. ούτως ή άλλως από εμα΄ς τα πήραν και τα ξόδεψαν!

        2.) έχω υπολογίσει όπως βλέπεις 728 Εκ.

        3.) οτιδήποτε ποσό πηγαίνει σε άνεργα μέλη τα οποία σημειωτέον παίρνουνε και επίδομα ΟΑΕΔ, είναι χρήματα ΔΙΚΑ ΜΑΣ!

        4.) Θα μπούνε επιτέλους και αυτοί στην αγορά εργασίας.

        Επιπλέον υπολόγισε πόσα μαύρα έχουνε οι δημόσιοι υπάλληλοι και θα τα ρίξουνε στην αγορά εάν μείνουνε άνεργοι (άλλος θα ανοίξει ένα μαγαζί , άλλος κάτι άλλο)...
        Μαύρα που έχουνε τα "άνεργα" μέλη των οικογενειών των δημοσίων υπαλλήλων που λες και τα οποία μάζευαν χρήματα κάνοντας ιδιαίτερα στα σπίτια με 50 Ευρώ την ώρα...

        • SL avatar
          SL @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 05:04:25

          200.000 * 150.000 ευρώ στεγαστικό δάνειο κατά μέσο όρο καθαρή ζημία 30 δισ ευρώ στις τράπεζες τα οποία θα πρέπει να βάλει το δημόσιο για επιπλέον ανακεφαλαιοποίηση (ας μην πούμε για τα υπόλοιπα συνδυαστικά αποτελέσματα)

        • Λιογκος avatar
          Λιογκος @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 13:12:59

          Αφού ρε Γκιώνη είσαι τόσο απόλυτος... βάλε μια ταμπέλα έξω από την επιχείρηση σου και γράψε με μεγάλα γράμματα."ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΧΕΙΡΗΣΗ ΓΚΙΩΝΗΣ Α.Ε"

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Βασίλης Γκιώνης 25/10/2012 18:21:24

      + 1.000..

    • ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ avatar
      ΓΕΩΜΕΤΡΗΣ @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 00:02:32

      Σε σένα Γκιώνη και σε κάθε Γκιώνη προτείνω να αναρτήσεις στο μαγαζί σου μία μεγάλη πινακίδα που να λέει "ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΔΩ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΑ". Εύχομαι όλοι όσοι σαν και σένα είναι παραγωγικοί (αλήθεια παράγεις air conditions;) να το εφαρμόσουν και να μας γράψετε και τις εμπειρίες σας.

    • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
      ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 11:18:12

      Βασίλη Γκιώνη θα μιλήσω λαικά .
      3500 επι 14 υπήρχαν το 2008 σε 10 χιλ κομματόσκυλα.Τα οποία σήμερα παίρνουν 8000επί 12.
      Σήμερα υπάρχει 800 επί 12 σε 600 χιλ δ.υ
      Αν εσυ θεωρείς τον εαυτό σου σκληρά εργαζόμενο και προσφέροντα στην κοινωνία, που εισάγεις κινέζικα air conditions εξάγοντας ελληνικά ευρώ, ε τότε ο καθείς καταλαβαίνει πόσο αξιόλογος είναι ο Ε΄΄ηνικός ιδιωτικός τομέας.

  11. Πνεύμα αντιλογίας avatar
    Πνεύμα αντιλογίας 25/10/2012 17:16:59

    Το οποίο, φυσικά, νεοραγιά, είναι το σωστό, ε; Αναφέρομαι στα περί 12ώρου κι αθλίων συνθηκών εργασίας. Τέτοια φθονερά κοντόφθαλμα όντα ήσαν ανέκαθεν οι ρωμιοί, γι' αυτό κι είναι πανεύκολο έργο η διαίρεση και η συνεπόμενη εξαφάνισή τους.

    • Βασίλης Γκιώνης avatar
      Βασίλης Γκιώνης @ Πνεύμα αντιλογίας 26/10/2012 00:37:13

      Εγώ όταν βγήκα από τη σχολή δούλευα 16 ώρες για να κάνω επιχείρηση. Όταν έκανα επιχείρηση δούλευα 18-20...
      Εσύ με χαρακτηρίζεις νεοραγιά...
      Εγώ πώς να σε χαρακτηρίσω που σε ταϊζω στο Δημόσιο για να πας τρεις ώρες να κάνεις τον "ωραίο";;;
      Μάλλον "περήφανο ελέυθερο (νεο)έλληνα"....

      • avanti avatar
        avanti @ Βασίλης Γκιώνης 26/10/2012 11:23:45

        Καλά, σκέψουμε και να κατασκεύαζες τα air condition και να είχες φτιάξει και καμμιά μονάδα παραγωγής, πω, πω θα τους είχες μαμίσει του ΔΥ....
        Τέλος πάντων, άνθρωπε οι ΔΥ υπάλληλοι δεν διορίστηκαν μόνοι τους, δεν αύξησαν τους μισθούς τους μόνοι τους, δεν κάθονται και χαχανίζουν ολημερίς γιατί έτσι γουστάρουν, υπήρχε ένα πολιτικό προσωπικό όλα αυτά τα χρόνια που εσύ αποφάσιζες την εκλογή του και ρύθμιζε και αποφάσιζε για όλα αυτά που σήμερα δεν σου αρέσουν και βάζουν σε κίνδυνο την περιουσία σου.
        Αντί λοιπόν να βαράς το σαμάρι, ψάξε για τον γάϊδαρο.

  12. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 25/10/2012 17:17:28

    Μπορούν να κόψουν και των χειμώνα γιατί δεν άνθισε ακόμα η ευρουδιά για να πάρω πετρέλαιο ;

    • Χριστίνα avatar
      Χριστίνα @ Χριστίνα 25/10/2012 17:19:07

      Μπορούν να κόψουν και τον χειμώνα γιατί δεν άνθισε ακόμα η ευρουδιά για να πάρω πετρέλαιο ;

      • ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
        ΦΑΝΤΑΣΜΑ @ Χριστίνα 25/10/2012 19:23:19

        τον χειμώνα ? ε οχι βέβαια ...έχει ταμεία , κόσμο εγκλωβισμένο , καιρικά φαινόμενα , θλίψη , μελαγχολία , δεν τα αφήνεις ανεκμετάλλευτα αυτά .
        Σκέψου να είχαμε εκλογές τώρα χειμώνα , και να έβαζες το δίλημμα δραχμή η ευρώ με το καύσιμο στο 1,50.
        ΘΑ ΓΕΛΑΓΕ ΚΑΙ Η πολική αρκούδα :)

  13. gn avatar
    gn 25/10/2012 17:22:52

    Λυπάμαι αλλά δεν έχεις μπει στον πυρήνα του προβλήματος ονειρευόμενος πιθανόν αντιμνημονιακους παράδεισους.

    • Lamproukos avatar
      Lamproukos @ gn 25/10/2012 17:39:33

      Λυπάμαι αλλά δεν έχεις μπει στον πυρήνα του προβλήματος ονειρευόμενος πιθανόν αντιμνημονιακους παράδεισους.

      Εσύ μάλλον δεν έχεις μπεί στον πυρήνα του προβλήματος.

      Εγώ ονειρεύομαι μια κυβέρνηση με @@, αντίθετα με τις έως τώρα, που θα κοιτάξει το συμφέρον της χώρας πρώτα απ' όλα, και όχι ανθρωπάκια φοβισμένα για να πάρουνε την επόμενη δόση.

      ΠΑΝΤΑ υπάρχει περιθώριο διαπραγματεύσεων.

      Στην τελική, καλύτερα μια αντιμνημονιακή κόλαση, με πείνα και εκτός Ευρώπης, παρά μια μνημονιακή κόλαση, με λιγότερη πείνα εντός Ευρώπης, αλλά με μειωμένη εθνική κυριαρχία.

      Οι Κύπριοι, την εποχή της αγγλικής κατοχής, έλεγαν «ελευθερία θέλουμε και ας τρώμε και πέτρες».

      • Χαζούλης avatar
        Χαζούλης @ Lamproukos 25/10/2012 18:29:41

        Αγαπητέ και εγώ μαζί σου.
        Αλλά μη ξεχνάς ότι στη χώρα των ανέργων με τα iPhone ζεις.
        Μάλλον είμαστε λίγοι. Ακόμα.

    • Εθνικιστης avatar
      Εθνικιστης @ gn 25/10/2012 18:51:28

      Τι να κανουμε; Καποιοι πιστευουν σε μνημονιακους παραδεισους , καποιοι σε αντιμνημονιακους. Οι πρωτοι τυγχανουν και μεσσιανιστες και τυφλοι, καθως πιστευουν οτι το μνημονιο τελικα πετυχαινει και σωζει, αφου καθε μηνα, υφεση, ανεργια αλλα και αυτα που επρεπε να διορθωσει (ελλειμμα και χρεος ως ποσοστα του ΑΕΠ) εκτροχιαζονται. Εχει ο καθενας τα γουστα του. Ας σεβομαστε την διαφορετικοτητα.

  14. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 25/10/2012 17:44:42

    ψηφίζουμε,καβατζάρουμε,πάμε για αποκρατικοποιήσεις!!!

  15. Γιώργος avatar
    Γιώργος 25/10/2012 17:49:13

    Όταν επι χρόνια παίρναμε τα δάνεια βάζοντας 1,2,3,4,5,..... φορές εγγύηση τα αποθεματικά του δημοσίου και οι υπουργάρες μας και βουλευτές μας έπαιρναν τη μιζούλα τους διορίζοντας τον κοσμάκη για να κάθεται ήταν καλά. Τώρα ήρθαν οι δανειστές να ζητήσουν τα χρωστούμενα και κανένα γαιδούρι στη βουλή δεν συγκινείται αλλά λένε ας τα πάρουν απο τους άλλους. Σε λίγο όμως θα τελειώσει το σανό και θα δούμε τι θα γίνει...

  16. avax avatar
    avax 25/10/2012 18:21:19

    Κι εγώ στη θέση τους το ίδιο θάκανα έχοντας απέναντί μου κάποιον που πρώτα μου υπογράφει τη λευκή επιταγή και μετά ακούει τους όρους μου που είναι ανπόφευκτοι και μονόδρομος αφού υπέγραψε την επιταγή...

  17. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 25/10/2012 18:28:11

    Τί περιμέναμε;
    Αυτοί οι ίδιοι φέραν την χώρα σ αυτό το χάλι,υπάρχει περίπτωση να έχουν ικανότητα να διορθώσουν κάτι;
    ΟΧΙ

  18. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 25/10/2012 19:00:26

    Πριν λίγα χρόνια -το 2007-2008 αν δεν απατώμαι- σε σχόλιά μου εδώ, έγραφα πως "σε λίγα χρόνια θα μας κυβερνούν ξένοι". Να λοιπόν που, δυστυχώς, επαληθεύτηκα. Δεν ήταν δύσκολο να δεί κανείς αντικειμενικά -από το εξωτερικό- που οδηγούνταν τα πράγματα στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας όπου μορφωμένοι, υποτίθεται, άνθρωποι δεν μπορούσαν να συννενοηθούν για στοιχειώδη πράγματα που αφορούν στην καθημερινότητά τους.

    Παραθέτω σχόλιο από φίλη στην Αμερική που είδε το βίντεο με τον Μιχαλολιάκο της ΧΑ στον ΣΚΑΪ χθές το βράδυ.

    Hi Niko,

    I watched the video. I find there is a major problem of people in Greek news that only talk and do not listen. They just keep interupting one another which makes it difficult at times to even understand the subject matter or the positions of the individuals.

    As Zach had told you, we now have Antenna and Mega at home, and he is obsessed with watching the Greek news in the evening. The sad thing is although things are getting progressively worse, it's the same old news every night and with the same footage that is monhs old.

    I have come to the conclusion that at least 90% of the politicians belong in jail. This business with the list that has supposedly been lost or misplaced is a joke. I think Legar should give a copy to the NY Times for publishing all the names of the crooks. Then that will be a sight to enjoy.

  19. armageddon avatar
    armageddon 25/10/2012 19:10:16

    Γιατί τέτοια έκπληξη? 6-7 δις. θα είναι τα μέτρα για του χρόνου

  20. punisher avatar
    punisher 25/10/2012 19:42:18

    οσο δεν εχουμε πρωτογενη πλεονασμα θα εχουμε νεα μετρα τη δεν καταλαβενεται εχετε καμια αλλη λυση ολο κλο κλο και απο αυγο τιποτα

  21. giorgos avatar
    giorgos 25/10/2012 19:52:41

    ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ..

  22. Dr_who avatar
    Dr_who 25/10/2012 20:14:53

    Το ότι είπε ο πρωθυπουργός ότι αυτά είναι τα τελευταία μέτρα, δεν είναι λάθος ή ψέματα, είναι καθαρά θέμα ερμηνείας. Είναι τα τελευταία μέτρα που θα πάρει αυτός σαν πρωθυπουργός. Στα επόμενα δεν θα είναι πλέον πρωθυπουργός. Οπότε δεν έχει πει ψέματα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Dr_who 26/10/2012 00:24:40

      Εξυπνάδες

  23. ΒLACKQUEEN avatar
    ΒLACKQUEEN 25/10/2012 20:19:34

    ......Δε μπορεί !!! Αυτά είναι οπωσδήποτε τα...τελευταία μέτρα, θα πιούμε σίγουρα το τελευταίο πικρό ποτήρι, μετά θα περάσουμε ανυπερθέτως τον ...τελευταίο κάβο και ύστερα θα οδεύσουμε αναπόφευκτα στην ...τελευταία μας κατοικία. Εγώ έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στους συγκυβερνώντες. Ποτέ δε μου είπαν ούτε ένα ψέμα, ούτε πριν ούτε μετά τις εκλογές. Είναι τίμιοι, ειλικρινείς και αγωνίζονται για να με ...σώσουν. ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΓΝΟΙ ΑΝΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΖΗΤΩ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΖΗΤΩ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ :-) :
    Αντώνη, αφιερωμένο : Η ΝΤΑΛΙΚΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=yRxjTyE52u8&feature=related

  24. Enzo avatar
    Enzo 25/10/2012 20:25:57

    Εγώ δεν εφαγα τίποτα απο το κρατος τόσα χρόνια παρά μόνο έδινα .
    Θέλω να φύγω απο το μνημόνιο , πειράζει ;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Enzo 26/10/2012 00:24:04

      Όλοι θέλουμε να φύγουμε από την οικονομική κηδεμονία αλλά αυτό θα γίνει μόλις τακτοποιήσουμε τα οικονομικά μας και μάθουμε να ζούμε με αυτά που βγάζουμε χωρίς πρωτογενές έλλειμμα. Προς το παρόν δεν γίνεται. Αυτά τα τσαμπουκαλίστικα του ΣΥΡΙΖΑ, του Καμμένου και της ΧΑ είναι ανοησίες. Δεν αλλάζει έτσι μια χώρα.

  25. Μαρκ avatar
    Μαρκ 25/10/2012 20:29:51

    Πολυ συντομα ο ΓΑΠ θα μοιαζει με σωτηρα μπροστα στον Σαμαρα τουλαχιστον εκεινος ειχε την ευθυξια να παραιτηθει...α και να ζητησει δημοψηφισμα φυσικα ολοι επεσαν να τον φανε οταν απλα εθετε θεμα δημοκρατικοτητας των αποφασεων...ξερω ξερω ηταν μπλοφα παντως το ειπε!!

    • panos avatar
      panos @ Μαρκ 25/10/2012 22:33:45

      Στον ανεκδιηγητο καταστροφεα ΓΑΠ δοθηκε η μεγαλη δυνατοτητα να κανει αυτα που λεει ο Β. ΓΚΙΩΝΗΣ παραπανω και να σωθει το κρατος απο τα ελλειματα του δημ.τομεα.Δυστυχως δεν τολμησε ο ΒΛΑΞ να αγγιξει τους χορτατους παρανομους πρασινοφρουρους,που με μια εγγραφη στην τοπικη οργανωση της καθε κολοπετινιτσας μπηκαν παρανομα απο την πισω πορτα και μαλιστα και με το ..........αζημειωτο(λαδωμα) του καθε σκατιβλαχου βουλευτακου, με αποτελεσμα αυτο το χαλι του δημ.τομεα. Και τωρα τι περιμενετε απο τον Αντωνη μετα απο τοσο αιμα που εχει χυθει να τους διωξει μια και εξω? Τωρα σε αυτη τη συγκυρια ειναι δυσκολο, αλλα πιστευω μεσα σε 2 χρονια θα πανε ........στη τοπικη τους. Να ευχομαστε να μεινει ο Σαμαρας γιατι αν δουμε τιποτα ΑΚΡΑ στην εξουσια να ειστε σιγουροι οτι θα χυθει αιμα και θα ειναι το τελος του Ελληνικου Εθνους.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Μαρκ 26/10/2012 00:21:23

      Μάρκ, άστο. Ο ΓΑΠ δεν θα απαλλαχθεί από τις ευθύνες του λόγω ανοησίας.

  26. Jim Bim avatar
    Jim Bim 25/10/2012 20:38:24

    Υπάρχει και το κούρεμα, οι ρυθμίσεις κλπ.
    Το ζήτημα είναι ότι είμαστε τεμπέληδες και δεν παράγουμε ούτε τα βασικά για να ζήσουμε.

    • Γραικός avatar
      Γραικός @ Jim Bim 25/10/2012 22:48:46

      Τεμπέληδες δε θα έλεγα ότι είμαστε.

      Η παραγωγή μας όμως είναι όντως ρημαγμένη. Και γι' αυτό είμαστε δυστυχώς κι εξαρτημένοι.

      Δε μου αρέσει, αλλά είναι πραγματικότητα.

  27. nillionaire avatar
    nillionaire 25/10/2012 20:50:41

    Ποιο είναι το σοβαρό και αξιόπιστο κράτος ? Αυτό που εχθρεύεται τους πολίτες του, τους ξεζουμίζει με ληστρικές επιδρομές και ταυτόχρονα στηρίζει και ενισχύει τον πελατειακό στρατό και τις τσέπες των ημέτερων και ευνοούμενων ?

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/10/2012 21:40:09

    Δεν γινονται αναδιαρθρωσεις ,δεν γινονται επιμηκυνσεις ουτε νεα δανεια διδονται χωρις μετρα και απο τους αποδεκτες.
    Αυτοι που θελουν μονο να παιρνουν χωρις να εχουν μετρα ζουν σε αλλο κοσμο.
    Ισως ομως τα νεα μετρα να ειναι μονο οι ξενοι υπαλληλοι που θα αναλαβουν.
    Αλλά τζαμπα λεφτα δεν δινονται.Εαν οι Ελληνες πολιτικοι λενε συστηματικα ψεματα δεν φταινε οι ξενοι.
    Η Ελλαδα ειχε τριπλο προβλημα : Δημοσιου χρεους.ελλειμματος προυπολογισμου και ελλειμματος εμπορικου.Για να θεραπευθει αυτο χρειαζονται πολλα χειρουργεια.Μερος του χρεους να διαγραφει - κουρευθει,μισθοι να πεσουν για να ανακτηθει η ανταγωνιστικοτητα και να πεσει το εμπορικο ελλειμμα,φοροι κα περικοπες για να πεσει το ελλειμμα προυπολογισμου και ολα αυτα μαζι.
    Οταν λοιπον η μια πλευρα κανει ενα βημα (νεο δανειο ,διαγραφη κλπ) απαιτει και απο την αλλη πλευρα να κανει αλλο (μετρα).

  29. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/10/2012 21:44:28

    Καμία τρέλα, όλα βαίνουν με βάση το σχέδιο μεταβίβασης του εθνικού μας πλούτου στο εξωτερικό και υποβίβασης της Ελλάδας σε μια χώρα την οποία θα χρησιμοποιούν όπως θέλουν οι εντολοδόχοι της ντόπιας πολιτικής υπαλληλίας.
    Τα μέτρα θα σταματήσουν εάν και όταν ο ελληνικός λαός ξυπνήσει, βάλει τις ιδεολογίες του φιλελευθερισμού, του σοσιαλισμού, του ιστορικού υλισμού, κ.λ.π. στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, όπου ανήκουν, και απαιτήσει συντακτική εθνοσυνέλευση και θέσπιση αντιπροσωπευτικού πολιτεύματος.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δημήτρης 26/10/2012 00:20:05

      Συνωμοσιολογία είναι αυτά.

  30. λαλακης avatar
    λαλακης 25/10/2012 22:13:40

    Η χωρα εχει ατυπα χρεοκωπησει. Η Γερμανια προφανως για δικα της συμφεροντα την κρατα σε τεχνητη κατασταση δινοντας χαρτζηλικια
    στο παλιο μεταπολιτευτικο πολιτικο προσωπικο με ανταλαγματα
    που βλεπουμε πλεον να εμφανιζονται μπροστα μας.
    Στην ουσια η χωρα γινεται Καμερουν και Αγκολα , τιμες Ελβετιας
    μισθοι Αγκολας για τον ιδ τομεα και μια ελιτ κρατικοδιαιτων που ζει καλα.
    Εκτιμω πως μεχρι το Πασχα η κυβερνηση θα εχει καταρρευσει ακομα
    και αν ψηφιστουν τα μετρα .
    Θα παμε για προωρες υστερα απο αποσυρση της δημαρ , και θα σχηματιστει κυβερνηση Συριζα - Καμμενου με τη ΧΑ στο 15% και βαλε.
    Η νεα κυβερνηση θα καταγγειλει το μνημονιο ,η Γερμανια θα τους ριξει
    πορτα και θα παμε αναγκαστικα σε δραχμη η σε αλλο προσωρινο
    νομισμα υποτιμημενο κατα 80% σε σχεση με το ευρω.
    Το σεναριο να υποχωρησει η Γερμανια κ να πληρωνει τα ελληνικα
    ελλειματα το θεωρω εντελως απιθανο.
    Η επιστροφη στη δραχμη θα ειναι η φυσικη καταληξη ενος κοινωνικοπολιτικου αδιεξοδου που δημιουργησε η χρεοκοπια της χωρας
    Στην ουσια η Ελλαδα θα κανει οτι και η Αργεντινη αλλα με πιο αργα
    βηματα γιατι ελπιζουν οι αφρονες ελληνες πολιτικοι οτι θα υπαρξει
    σωτηρια απ εξω , θα ερθει δηθεν μια συνολικη λυση , θα μας σωσει
    ο Ολαντ , θα μας λυπηθει η Μερκελ και αλλα παλαβα ενω στην ουσια
    τρωμε χρονο δε θελουμε να δεχθουμε οτι χρεοκοπησαμε και
    θα αναγκαστουμε σε λιγους μηνες να παμε δραχμη μονοι μας αφου
    η χωρα χωρις ευρω ειναι αναγκασμενη να εχει καποιο μεσον συναλλαγης.
    Επισης μαγαλη ζημια κανει και η Βαρουφακεια λογικη του τυπου
    ''δε θα μας διωξουν'' , '' θα κανει πισω η Μερκελ'' κλπ
    Να μας πεταξουν θελουν απλα περιμενουν να το κανουμε μονοι μας

  31. nillionaire avatar
    nillionaire 25/10/2012 22:38:11

    Ποιο είναι το σοβαρό και αξιόπιστο κράτος ? Αυτό που εχθρεύεται τους πολίτες του και τους ξεζουμίζει με ληστρικές επιδρομές ενώ παράλληλα συνεχίζει να στηρίζει και να ενισχύει την κομματική πελατεία και τις τσέπες των ημέτερων και ευνοούμενων ?

  32. Γραικός avatar
    Γραικός 25/10/2012 22:44:25

    Συμφωνώ σε αυτό που λες ότι το να δανείζει κανείς είναι επένδυση και εμπεριέχει ρίσκο. Γι' αυτό υπάρχει και η έννοια της υποθήκευσης.
    Όμως τα διακρατικά χρέη, ακόμη και αν δεν είναι ενυπόθηκα (όπως τα χρήματα των μνημονίων), είναι λίγο διαφορετικά. Δεν διαγράφονται μονομερώς. Μόνο προσωρινά μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Μετά στην πρώτη στιγμή αδυναμίας, οι δανειστές επανέρχονται με αυξημένες αξιώσεις, όπως π.χ. μετά τη χρεοκοπία μας τα τέλη του 19ου αιώνα και των πόλεμο των 7 ημερών.

  33. nillionaire avatar
    nillionaire 25/10/2012 23:41:19

    Μάλιστα, να πάρουν άλλα μέτρα την άνοιξη. Αλλά αυτή τη φορά να είναι μέτρα γι΄αυτούς τους ίδιους, κυβερνώντες, βουλευτές, υπαλλήλους της Βουλής, συμβούλους, κρατικοδίαιτους εργολάβους και λοιπούς κηφήνες. Εκεί είναι το λίπος που τόσο χαιρέκακα ευαγγελιζόταν ο Βενιζέλος. Για να δούμε κ. Μπένυ μας, πόσο χαιρέκακος θα είσαστε τότε ?

  34. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 26/10/2012 00:18:45

    Ο Σαμαράς δεν πρόκειται να δεχτεί διεθνή έλεγχο. Μην λέμε ό,τι να 'ναι. Θα προτιμήσει να πάει σε εκλογές παρά να δεχτεί κάτι τέτοιο. Όλα αυτά είναι σενάρια που εκπορεύονται από το ΔΝΤ που θέλει να απεμπλακεί από τη διαδικασία με κάποιο πρόσχημα αλλά και από μέρος της γερμανικής ελίτ που είναι αντίθετο με τη Μέρκελ στο θέμα της τραπεζικής ένωσης (π.χ. Σόιμπλε). Η συνεχής προσβλητική για την Ελλάδα επίκληση ανάγκης συνεχών μέτρων είναι σαν να παραδέχονται ότι δεν πρόκειται ποτέ να ανακάμψουμε. Αυτό είναι αναληθές. Το πακέτο μέτρων που θα ψηφιστεί είναι κατά τον Σαμαρά το τελευταίο. Είχε λόγο που το είπε αυτό. Για να δώσει μήνυμα κυρίως προς την ΕΕ. Αν δεν είναι τελευταίο σημαίνει ότι η ΕΕ θέλει να αναιρέσει την πρόθεσή της να ομοσπονδιοποιηθεί στον τραπεζικό και δημοσιονομικό τομέα. Γι' αυτό μην σας παίρενι από κάτω. Στο τέλος θα νικήσουμε. Ο Τσίπρας μόνο θα στενοχωρηθεί αλλά δεν πειράζει θα του περάσει για να ωριμάσει κι αυτός πολιτικά.

  35. TARAMAS avatar
    TARAMAS 26/10/2012 00:47:33

    Η Ελληνική κοινωνία, σχεδόν σύσσωμη, μοιάζει με τέως δημόσιο υπάλληλο που προσλήφθηκε να δουλέψει σε μια ιδιωτική επιχείρηση και του λέει το αφεντικό ότι αν δεν πιάσει συγκεκριμένους στόχους και αποτελέσματα με την εργασία του, θα πληρωθεί λιγότερο. Και απορεί και εξίσταται ο υπάλληλος, αφού είναι παρών στην εργασία του το οκτάωρο, γιατί να μην πληρωθεί. Ούτε που του περνάει από το μυαλό ότι αν δεν υπάρχει χειροπιαστό οικονομικό αποτέλεσμα, η παρουσία του ήταν άχρηστη και περιττή.
    Η χώρα, με το ζόρι κάθε φορά, αποδέχεται μέτρα που δεν πιστεύει, ακολουθεί όποια θέλει από αυτά, τίποτε δεν κάνει για να εφαρμόσει στα αλήθεια το πρόγραμμα για να μην πω το σαμποτάρει κιόλας (βλ. αδιαφορία για φοροδιαφυγή, άρνηση για μείωση του κράτους και της γραφειοκρατίας, κάνουμε το κορόιδο για την απελευθέρωση επαγγελμάτων κλπ) κι όταν φυσικά το μετρήσιμο αποτέλεσμα είναι αρνητικό, αγανακτούμε που μας επιβάλουν νέα μέτρα και δε μας δανείζουν άλλα χρήματα. Λες και επειδή ψηφίσαμε τα προηγούμενα μέτρα κάναμε το καθήκον μας, μείναμε οκτάωρο στο γραφείο μας, και οφείλουν να μας πληρώσουν. Αν δεν καταλάβουμε ότι όσο δεν παράγουμε μετρήσιμα αποτελέσματα, τα μέτρα θα διαδέχονται το ένα το άλλο και θα είμαστε καταδικασμένοι (που μάλλον ούτως ή άλλως είμαστε, αλλά φαίνεται ότι ούτε μια προσπάθεια δε θέλουμε να κάνουμε μπας και γίνει το θαύμα).
    Σαν παιδάκια που μας βάζουν με το ζόρι να διαβάσουμε και μεις ζοχαδιασμένα καθόμαστε με τις ώρες πάνω στο βιβλίο αλλά δε μαθαίνουμε τίποτα διότι δε θέλουμε να μάθουμε. Ε τώρα μας λένε αν δεν φέρουμε εικοσάρια θα μας βάλουν να διαβάσουμε κι άλλο.
    Και πριν με κατηγορήσετε πάλι για διάθεση αυτομαστιγώματος, βάλτε μια βαθμολογία στους εαυτούς μας στα παρακάτω και πείτε μου μετά ποιος φταίει, το κακό το πρόγραμμα των ξένων ή το στραβό μας το κεφάλι που δε λέμε να αλλάξουμε απ' όσα μάθαμε να λατρεύουμε σαν δογματικές αλήθειες κυρίως από το 1981 και μετά:
    1) Φοροδιαφυγή 2) διαφάνεια 3) γραφειοκρατία 4) Κατάργηση περιττών οργανισμών και υπηρεσιών 5) απελευθέρωση επαγγελμάτων 6) καταπολέμηση πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού 7) δίκαιη κατανομή βαρών 8) απλοποίηση νομοθεσίας 9) χρηστή διαχείρηση

  36. Τάκης Μπ. avatar
    Τάκης Μπ. 26/10/2012 06:38:51

    Μια από τις εμπειρίες του θα είναι από το φυσικό κόσμο. Θα μάθει τούτο, πόσο ευκολα πολλαπλασιάζονται οι αράχνες.

  37. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 26/10/2012 09:11:03

    Αλήθεια πιστεύεις ότι θα έμενε και πολική αρκούδα στην Ελλάδα για να γελάσει με αυτή τη κατάσταση που επικρατεί ;
    Εδώ κάτι αρκούδες στην Βουλή βλέπω που έτσι και σε πατήσουν ξεχνάς και το όνομα σου , που να σε δαγκώσουν κιόλας.

  38. A.M. avatar
    A.M. 26/10/2012 10:28:46

    Χε χε!
    Τα παράπονα στις Βρυξέλλες.
    Ή μάλλον ακόμα καλύτερα στο Μόναχο.
    Εκεί βρίσκεται η κυβέρνηση της Ελλάδος
    (και όχι βέβαια η Ελληνική κυβέρνηση γιατί η τέτοια μας τελείωσε).

    Όταν μας ρίχνανε αβέρτα φράγκα και εμείς τα καταναλώναμε αβέρτα,
    εμείς νομίζαμε ότι τους πιάναμε κορόιδο τους κουτόφραγκους
    ενώ εκείνοι γνώριζαν ότι μας αγοράζουν για τα επόμενα εκατό χρόνια.

    Έτσι είναι η ζωή.
    Ο νεοέλληνας ζεί για να κάθεται στον σβέρκο του συνανθρώπου του, τότε νοιώθει καλά.
    Να όμως που αυτή η νοοτροπία οδηγεί πάντα και χωρίς καμμία εξαίρεση στο να σου κάτσει στο τέλος στον δικό σου σβέρκο κάποιος πιο φασιστάκος (αριστερός, δεξιός, κεντρώος, σοσιαλιστής ..δεν έχει σημασία) από σένα.

    Ότι σπέρνει θερίζει βλέπεις και ο κάθε άνθρωπος και ο κάθε λαός.
    Τώρα τα κεφάλια κάτω και τους δανειστές στον σβέρκο για δεκαετίες.
    Μέχρι να μάθουμε - αν ποτέ μάθουμε - ότι πρέπει πρώτα να γίνουμε κοινωνία
    για να μπορέσουμε στην συνέχεια να αποκτήσουμε κράτος.

    Ίσως οι νεώτεροι προλάβουν να δούν κάααποτε και ελληνικό κράτος.
    Αν βάλουν μυαλό και πάψουν να είναι παρτάκηδες του κερατά.
    (h**p://infognomonpolitics.blogspot.gr/2012/09/ubuntu-zbutsam.html)

    Εγώ και οι συνομήλικοί μου πάντως αποκλείεται προλάβουμε να δούμε κράτος ελληνικό.
    Δεν μας φτάνουν τα χρόνια βλέπεις.

    Το πρόβλημά μας κύριοι ΔΕΝ είναι οικονομικό. Δυστυχώς για μάς.
    Είναι πρόβλημα κοινωνικό, είναι πρόβλημα ψυχολογικό, είναι πρόβλημα ψυχιατρικό.

    Το οικονομικό πρόβλημα δεν είναι η αιτία των κοινωνικών, ψυχολογικών, ψυχιατρικών και ανθρώπινων προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε εμείς οι νεοέλληνες (και όχι η ελληνική «κοινωνία» γιατί τέτοια δεν υπάρχει) ως ατομικές αναρχοφιλελευθερο-αυτόνομες μονάδες.

    Το οικονομικό πρόβλημα είναι το αποτέλεσμα των κοινωνικών, ψυχολογικών, ψυχιατρικών (ψυχωτικού τύπου) προβλημάτων που μας χαρακτηρίζει ως άτομα τις τελευταίες δεκαετίες.

    Και αν θέλουμε επίλυση των οικονομικών μας προβλημάτων πρέπει να αρχίσουμε πρώτα από την ψυχιατρική και ψυχολογική θεραπεία των ατόμων που κατοικούν σε αυτήν την χώρα.
    Αν αυτά τα άτομα βελτιωθούν, τότε ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον δημιουργήσουν κοινωνία και ίσως κάποτε καταφέρουν να φτιάξουν και κράτος.
    Αν και όταν τα άτομα που κατοικούν στην χώρα που ονομάζεται Ελλάδα καταφέρνουν να δημιουργήσουν κοινωνία και κράτος τότε θα λύσουν εύκολα και τα οικονομικά τους προβλήματα.

    Μέχρι τότε θα γεύονται τον βούρδουλα των δανειστών.

  39. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 26/10/2012 10:38:55

    Μα συγνώμη για να καταλάβω γιατί μάλλον κάπως στραβά τα έχω μάθει ή στραβά τα έχω καταλάβει.
    Θέλουμε να βάλουμε σε τάξη τα δημοσιονομικά μας αλλά :
    1. Δεν ανακινούμε το θέμα ''κλέφτης'' = φυλακή γιατί μάλλον η έννοια έχει αναχθεί σε κλειστό επάγγελμα, αλλά το συζητάμε σε ατέρμονους διαλόγους με βαρύδγουπους επιθετικούς προσδιορισμούς και υπερφίαλες εκφράσεις εντός και εκτός Βολής.
    2. Δεν κυνηγούμε τους μεγάλους φοροφυγάδες και τους συν αυτώ φίλους που άλλως έχασε και άλλος ξέχασε..
    3. Δεν νομοθετούμε μέτρα ανάπτυξης μέσω της οποίας έρχεται και το χρήμα

    Αντ' αυτού βάζουμε σε τάξη τα δημοσιονομικά μας κατακρεουργώντας τον Ιδιωτικό τομέα που πάντα πληρώνει το μάρμαρο, τον μικρο-επαγγελματία , και το γνωστό πάντα θύμα μισθωτό και συνταξιούχο παίρνοντας του ότι μπορεί να δώσει στην αγορά πριν στεγνώσει και ψοφήσει.
    Δλδ κάνοντας τα ως άνω θα ζήσει η χώρα.
    Ταυτόχρονα αντί να μειώνουμε την γραφειοκρατία την αυξάνουμε ούτως ώστε να έχουμε ''σιγουράντζα'' το ''Αέρα'' των επίδοξων , μπορεί ίσως , επιχειρηματιών να μην το σκεφτούν καν .
    Είναι πραγματικά μια νέα οπτική στο θέμα. Αλήθεια αναρωτιέμαι πόσοι μαζί το σκέφτηκαν αυτό το σενάριο για να μας πείσουν ότι θα σωθούμε ; και καλά αυτοί το σκέφτηκαν εμείς πόσο χάπατα είμαστε και το φάγαμε; Μάλλον πολύ τελικά .

    Βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνουμε Γιουγκοσλαβία , και όχι μόνο , αλλά είπαμε η Ελλάδα θα σωθεί όταν κάποιοι τολμήσουν....

    • Samurai avatar
      Samurai @ Χριστίνα 26/10/2012 13:52:59

      Χριστίνα.
      Είπαμε. Δεν μπαίνουν φυλακή αυτοί που λαδώνονται αλλά κυνηγάμε αυτούς που τους λάδωναν.
      Δεν τιμωρούμε αυτούς που τα ''παίρνουν''αλλά αυτούς που τα δίνουν.
      Γιατί πάντα, για τον ισχυρό, φταίει ο αδύνατος !

      • Χριστίνα avatar
        Χριστίνα @ Samurai 26/10/2012 14:50:59

        Σωστά Samourai έχεις απόλυτο δίκιο θα το γράψω 1000000000 φορές να μη ξανακάνω αυτό το λάθος.

        • Samurai avatar
          Samurai @ Χριστίνα 26/10/2012 15:05:28

          Ανθρώπινα τα λάθη.
          Ακόμα κι αυτά που επαναλαμβάνονται.

  40. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 26/10/2012 12:44:57

    Πριν τολμήσουν να κατατροπώσουν τον παγκόσμιο καπιταλισμό οι οποιοιδήποτε σωτήρες μας, θα τολμήσουν να κλείσουν αυτό τον απερίγραπτο οργανισμό διεκδίκησης ολυμπιακών αγώνων 2004 και να στείλουν στο σπίτι τους ολους τους αργόσχολους που τους πληρώνουμε αδρά για μια δεκαετία?
    Και δεν διαβάζω κανένα υπερασπιστή της αιωνιότητας των ΔΥ να προτείνει το αυτονόητο.
    Αφου δεν χρειάζεται να κλείσει..Να απολυθούν οι αργόσχολοι και άχρηστοι υπάλληλοι, γιατί περί αυτου πρόκειται.
    Ας κλείσουμε λοιπόν εμείς έναν άχρηστο οργανισμό...Μόνοι μας..Χωρίς να μας το επιβάλουν οι κακοί ξένοι.
    ΔΕΝ μπορούμε?
    ΔΕΝ θέλουμε?
    Δυό χρόνια τώρα, μετράμε ,απογράφουμε, νομοθετούμε ,σχεδιάζουμε,αποφασίζουμε να κλείσουμε τους άχρηστους οργανισμους και ακόμη δεν τα καταφέραμε.
    Και μας φταίνε μετά οι ξένοι που σταμάτησαν να μας δίνουν λεφτά και να μας πιστεύουν.

    Παλληκάρια η σκληρή αλήθεια είναι.
    Είτε με δραχμή είτε με ευρώ πρέπει να μετακινηθούν 200-300.000 εργαζόμενοι, πραγματικοί ή άχρηστοι απο τον δημόσιο στον ιδιωτικό τομέα.
    Απο παροχή άχρηστων πολλές φορές υπηρεσιών να μεταφερθούν στον πρωτογενή τομέα (λέγε γεωργία, ώστε να σταματήσουμε να αγοράζουμε λεμόνια Χιλής στην Αργολίδα και φακές κίνας στη θεσσαλία), είτε σε υπηρεσίες με μικρότερο δημοσιονομικό κόστος (αντικαθιστώντας όσες δημόσιες μπορούν να μετακινηθούν).
    Οσο αρνούμαστε να πιστέψουμε και να αποδεχτούμε την πραγματικότητα ότι δεν μπορεί ένα κράτος να συνεχίσει να παράγει αέρα διατηρώντας στρατιές υπαλλήλων , σωτηρία δεν υπάρχει.
    Το μοντέλο της γραφειοκρατικής νομεκλατούρας κατέρευσε σε πιό βολικούς γιαυτό καιρούς ,όταν ακομη υπήρχε το σιδηρούν παραπέτασμα.
    Σήμερα δεν μπορεί να σταθεί.
    Είναι τραγικό, δύσκολο για πολλούς ανθρώπους να αποφασίσουν ότι πρέπει να ζήσουν στα χώματα των χωριών και στις βρωμιές των αιγοπροβάτων αλλά κάποιοι πρέπει να αποφασίσουν ότι αυτή η έρμη ύπαιθρος που είναι άδεια απο γεωργούς και κτηνοτρόφους πρέπει να ξαναζωντανέψει.
    Επειδή πολλοί αναφέρονται στην Αργεντινή, η κοινωνική και οικονομική δομή της αργεντινής όταν πτώχευσε ήταν όπως της ελλάδας τη δεκαετία του 1960. Μια χώρα με πρωτογενή παραγωγή , χωρίς υπηρεσίες ,με τον κόσμο στην ύπαιθρο να μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες διαβίωσης.
    Εμείς με μια χώρα που έχει το 50% του πληθυσμού στην Αττική όπου το μόνο χώμα είναι αυτό που υπάρχει στον εθνικο κήπο, με το 80% της οικονομίας να στηρίζεται στην παροχή άχρηστων και μη παραγωγικων υπηρεσιών, με το 80% των τροφίμων πρώτης ανάγκης (κρέας,γαλακτομικά, σιτηρά ,λαχανικά) εισαγόμενο, το 95% των καυσίμων εισαγόμενο, το 100% των μηχανημάτων,εξοπλισμού κλπ εισαγόμενο.δεν χρειάζεται να συνεχίσω αυτά αρκούν.., μπορεί να συνεχίσει να ζεί πουλώντας τρέλλα και αέρα?
    Και να πιστεύει ότι πρέπει να τυπώνουμε δραχμές αβέρτα για να σωθούμε?
    Και το χαρτί εκτύπωσης με τι θα το πληρώσουμε βρε αθεόφοβοι? Με δραχμές ?
    Ούτε χαρτί δεν παράγουμε .
    Εκτός απο σωτήρες της συμφοράς που αποφάσισαν ότι πρέπει να κάνουν παγκόσμια επανάσταση και να καταστρέψουν τον κόσμο, τίποτε άλλο δεν έχουμε προς εξαγωγή.

    Εν τω μεταξύ μας πήραν χαμπάρι ακόμη και στην Αφρική ότι τα μεγάλα θαύματα των τυφλών που οδηγούν, των κουτσών που παίζουν ποδόσφαιρο και των γερόντων 135 ετών ,δεν οφείλονται στο ιατρικό μας επίπεδο αλλά στην εξαίρετη κομματική μας γραφειοκρατία.
    Ούτε αυτή την τεχνογνωσία δεν μπορούμε να εξάγουμε πιά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.