#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/08/2013 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έχουν καταλάβει στην κυβέρνηση τι διακυβεύεται με τον Κασιδιάρη υποψήφιο δήμαρχο Αθήνας;



Ο Νίκος Μιχαλολιάκος ανακοίνωσε πως ο Ηλίας Κασιδιάρης θα είναι υποψήφιος για το δήμο της Αθήνας ενώ θα έχει υποψήφιους της Χρυσής Αυγής και στη Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις.

Κι αυτό την ίδια στιγμή που τα δύο κόμματα της κυβέρνησης, δεν ασχολούνται ακόμα με τις δημοτικές εκλογές. Μάλιστα, κάποιες «υποψηφιότητες» βγαίνουν στο φως επειδή θέλουν οι υποψήφιοι να ακουστεί το όνομά τους.

Και ποιους λέτε ότι προωθούν συγκεκριμένοι κύκλοι πολιτικοί και δημοσιογραφικοί; Τον Νικήτα Κακλαμάνη, που τον διέλυσε ο ανύπαρκτος Καμίνης και το παίζει εσχάτως αντιμνημονιακός.

Τον Ανδρέα Ψυχάρη, ο οποίος αμφιβάλλουμε αν ξέρει κατά που πέφτει η Ομόνοια ή ο Άγιος Παντελεήμονας. Και το μεγάλο… ατού: Ο Κώστας Μπακογιάννης, νυν δήμαρχος Καρπενησίου, γιος της Ντόρας και εγγονός του Κώστα Μητσοτάκη.

Η μόνη σοβαρή πρόταση ακούει στο όνομα του Νίκου Δένδια ο οποίος έχει κάνει σοβαρές προσπάθεια για να αντιμετωπίσει το μεταναστευτικό.

Για το ΠΑΣΟΚ και τα αριστερά κόμματα; Τι να πούμε. Εδώ μέχρι και δεύτερη θητεία του Καμίνη θέλουν.

Από εκεί και πέρα κάποιοι παίζουν με τα ονόματα της Όλγας Κεφαλογιάννη ή του Μάκη Βορίδη. Και το ερώτημα είναι ένα: Έχουν καταλάβει τι διακυβεύεται στις δημοτικές εκλογές με τον Κασιδιάρη υποψήφιο; Θέλουν να παραδώσουν το δήμο στη Χρυσή Αυγή;

Μήπως να κάτσουν να σκεφτούν όλοι σοβαρά ποιος θα αντιμετωπίσει καλύτερα τον Κασιδιάρη με τα μπράτσα, τους αγκυλωτούς σταυρούς, τις ξανθιές γκόμενες και τις μαγκιές για τους μετανάστες που όμως περνάνε εύκολα στον κόσμο;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tpe avatar
    tpe 30/08/2013 09:03:00

    Αν κρίνουμε από το "παράπονο" του Σκόρδα... ΟΧΙ.

    • Apostolos Vlahos avatar
      Apostolos Vlahos @ tpe 30/08/2013 09:56:43

      Αν κρίνουμε από την απόλυση των δημοτικών αστυνομικών, κάποιοι όχι μόνο το έχουν καταλάβει αλλά προετοιμάζονται κιόλας.

      • George avatar
        George @ Apostolos Vlahos 30/08/2013 11:53:22

        Μου είχε περάσει από το μυαλό αλλά το θεώρησα πολύ προχώ για να είναι αληθινό. Μάλλον όμως κάποιοι βλέπουν μακριά.

      • MCA avatar
        MCA @ Apostolos Vlahos 30/08/2013 16:30:12

        Έτσι...

        • MCA avatar
          MCA @ MCA 30/08/2013 17:00:03

          ....και ίσως όχι τόσο για την Αθήνα και τον Κασιδιάρη. Τόσοι Δήμοι υπάρχουν στην Ελλάδα που έχουν συσχετισμούς πολύ πιο ΄΄επικίνδυνους ΄΄.
          Γι αυτό η ίδια ερώτηση δεν αφορά μόνο την κυβέρνηση αλλά και τον ΣΥΡΙΖΑ.

  2. Tassos avatar
    Tassos 30/08/2013 09:08:58

    Την ψήφο του θα ψάχνει να βρει ο μαυριδερός "Αρειος" με τα αναρίθμητα τικ.

    • ΔΕΞΙΟΣ avatar
      ΔΕΞΙΟΣ @ Tassos 30/08/2013 10:46:03

      Κουνια που σε κουναγε

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Tassos 30/08/2013 12:53:25

      Μάλλον θα βρεθείς προ εκπλήξεως, διότι υποτιμάς την δυσαρέσκεια του κόσμου για την απραξία των κυβερνήσεων, τόσο για τους λαθρομετανάστες, όσο και για την φτώχεια.

      Η Αθηναίοι δεν ξεχνούν ότι ο ολίγιστος και ιδεοληπτικός Καμίνης, σε αγαστή συνεργασία με τον Δένδια, απαγόρευσαν δύο φορές την διανομή τροφίμων από την ΧΑ, επειδή προοριζόταν μονάχα για Έλληνες. Οι άνθρωποι αυτοί. απέδειξαν ότι δεν έχουν καμμία επαφή με τον μέσον Αθηναίο ψηφοφόρο και τα προβλήματά του, διαφορετικά δεν θα έκαναν τέτοιες γκάφες ολκής.

      Και βέβαια, ούτε για τις πληττόμενες από την λαθρομετανάστευση συνοικίες έχουν κάνει τίποτε, εκτός από πυροτεχνήματα ο Δένδιας, ο δε Καμίνης στηρίζει ανοικτά τους λαθροέποικους.

      Οψόμεθα ες Φιλίππους..

      • dim avatar
        dim @ Επισκέπτης 31/08/2013 03:24:26

        Δηλαδή αυτούς που επέλεξαν να δώσουν τρόφιμα με ρατσιστικά κριτήρια, οι Αθηναίοι δεν θα τους μαυρίσουν, αλλά θα τους ψηφίσουν? Η Αθήνα της δημοκρατίας, η Ελλάδα του Χριστιανισμού, θα δώσει τη ψήφο της σε αυτούς που καλλιεργούν τη βία, το μίσος, το ρατσισμό? Αυτό να δω, και σηκώνω τα χέρια ψηλά...

        Ας σοβαρευτούμε λίγο... Η ΧΑ έχει ένα ταβάνι 15% - 25% στην Αθήνα, λόγω του προβλήματος με τους λαθρομετανάστες, και ανάλογα με το πρόσωπο που θα επιλέξει και η ΝΔ... (στην επικράτεια έχει ταβάνι 12% - 14%, υπο ΚΣ, όπου ΚΣ, σημαίνει να βγαίνει ο λογαριασμός και να βλέπουμε φως στην άκρη του τούνελ). Όλο το κόλπο είναι στο ποιοι θα είναι στο δεύτερο γύρο. Οι δεξιά του κέντρου ψηφοφόροι της Αθήνας, είναι άνω του 45%... Αν θεωρήσουμε δεδομένο ότι κάτι γραφικοί τύπου ΑΝΕΛ κλπ κατεβάσουν δικό τους υποψήφιο, μένει ένα 40%.

        Η ΝΔ έχει δύο επιλογές:

        Α) επιλέγει να κατέβει αυτόνομα, για να μετρήσει δυνάμεις. Τότε, και με δεδομένο ότι ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ κλπ θα κατεβάσουν δικό τους υποψήφιο είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΌ να κατεβάσει υποψήφιο που θα ανταποκρίνεται στις «απαιτήσεις» του δεξιού Αθηναίου ψηφοφόρου (Δένδια ή Βορίδη), ώστε να πάρει το 20% + 1 ψήφο, και να αφήσει έστω και με 20% και μείον μια ψήφο πίσω του τον Κασιδιάρη… (η πρόβλεψη μου σε μια τέτοια περίπτωση είναι ΝΔ 30%, ΣΥΡΙΖΑ 27%, ΧΑ, 15%, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ ΚΛΠ 18%, ΚΚΕ ΚΛΠ 10%, και δεύτερο γύρο ΝΔ 55%, ΣΥΡΙΖΑ 45%)

        Β) επιλέγει εξαρχής συνεργασία με ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ για να εξασφαλίσει άνετα τη είσοδο στο δεύτερο γύρο, με υποψήφιο κοινής αποδοχής. Τότε έχουμε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ στο 38% (48% - 10% απώλειες εκ δεξιών λόγω της μετριοπαθούς επιλογής υποψηφίου), ΣΥΡΙΖΑ 25% (θα τσιμπίσει ο κεντρώος και από το Σύριζα) και ΧΑ 25%. Εκεί λοιπόν θα γίνει σφαγή για το ποιος θα περάσει στο δεύτερο γύρο. Αν περάσει ο Κασιδιάρης θα έχουμε μια επανάληψη των Γαλλικών εκλογών με Σιράκ – Λεπέν (πρώτο γύρο Λεπέν 25%, δεύτερο γύρο στο τετ – α – τετ Λεπέν 22%)…

        Η μόνη περίπτωση να γίνει ατύχημα και να έχουμε στο δεύτερο γύρο υποψήφιο Συριζα και ΧΑ, και να έχουμε το δίλημμα να μετατραπεί η Αθήνα ή σε πόλη προστασίας και νομιμοποίησης 1 εκατ. λαθρομεταναστών (δήμαρχος Σύριζα) ή να μετατραπεί σε πόλη με πληρωμένους από την επίσημη δημοτική αρχή κυνηγών κεφαλών οποιουδήποτε έχει άλλο χρώμα, ή άλλες ερωτικές προτιμήσεις κλπ κλπ κλπ (δήμαρχος ΧΑ)…, είναι να κάνει το λάθος η ΝΔ να κατέβει αυτόνομα και με μετριοπαθή κεντρώου προφίλ υποψήφιο, και να έχει στο πρώτο γύρο και αντάρτη, και με ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ με δικό τους υποψήφιο, και να βγει τρίτη (αφού πολλοί δεξιοί θα στραφούν προς ΧΑ) και να μείνει εκτός δεύτερου γύρου…

        • Επισκέπτης avatar
          Επισκέπτης @ dim 31/08/2013 20:19:06

          "Δηλαδή αυτούς που επέλεξαν να δώσουν τρόφιμα με ρατσιστικά κριτήρια, οι Αθηναίοι δεν θα τους μαυρίσουν, αλλά θα τους ψηφίσουν?"

          Αυτοί που πάνε στα συσίτια, δεν βλέπουν ρατσισμό, αλλά τρόφιμα. Βλέπουν επίσης, ποιος τους εμποδίζει να τα πάρουν και αυτό μαυρίζουν.

          "Η Αθήνα της δημοκρατίας, η Ελλάδα του Χριστιανισμού, θα δώσει τη ψήφο της σε αυτούς που καλλιεργούν τη βία, το μίσος, το ρατσισμό? Αυτό να δω, και σηκώνω τα χέρια ψηλά…"

          Προσγειωθείτε. Φαίνεται ότι δεν έχετε επαφή με την πραγματικότητα.

          • Soko avatar
            Soko @ Επισκέπτης 26/09/2013 00:14:07

            Σωστά,σε τριτοκοσμική χώρα ζούμε..

  3. Δρυς avatar
    Δρυς 30/08/2013 09:17:29

    Τι έγινε τόσα χρόνια με τον Κακλαμάνη, τη Ντόρα και τον Καμίνη; Δυστυχώς τίποτα. Θυμάμαι τα προεκλογικά τους φυλλάδια, τις απόψεις τους στις ιστοσελίδες τους. Όλα κοροϊδία.

    Με τον Κασιδιάρη ο κόσμος δυστυχώς σκέφτεται πως θα συμμαζευτεί λίγο το πράγμα με τους λάθρο, το λαθρεμπόριο, τα γκέτο κτλ. Λυπάμαι που το αναφέρω, αλλά έτσι είναι.

    Και δυστυχώς παίζει να βγει.

    • Mpourloto avatar
      Mpourloto @ Δρυς 30/08/2013 11:26:33

      Και γιατι "δυστυχως " αφου με τους αλλους δεν εγινε τιποτα και ολες οι υποσχεσεις τους ηταν φουμαρα?

      • Vee avatar
        Vee @ Mpourloto 31/08/2013 19:55:35

        Γιατί το πακέτο έχει και άλλα "καλούδια"...

    • Ήμερος avatar
      Ήμερος @ Δρυς 30/08/2013 12:50:35

      Φύσικα παίζει...όπως παίζει επίσης να μπεί,αν συμβεί αυτό,ένα μεγάλο Χ στην Αθήνα ως τουριστικό προορισμό.Ξέρετε κανένας ξένος δεν θα ασχοληθεί με το αν ο Κασιδιάρης είναι εθνικιστής η νεοναζί.Το έχει δεδομένο το ιδεολογικό του στίγμα
      Όπως επίσης παίζει η μία πλευρά της ιδιότυπης αντιπαράθεσης, που φιλοδοξεί να αναστήσει άλλες εποχές,να θέλει να δείχνει την ισχύ της στον δρόμο τότε που θα έχει και θεσμικό ρόλο... Κάτι σαν μάχη εμπροσθοφυλακών.Και για φανταστείτε στην διάρκεια ή και ταυτόχρονα να προκύψει κυβέρνηση Συριζά.
      Κάτι μου λέει ότι θα νοσταλγούμε τις μαύρες μέρες που περνάμε

  4. Shameless avatar
    Shameless 30/08/2013 09:36:33

    Στοιχηματίζω ότι θέλετε, ότι οι Αθηναίοι δεν πρόκειται ποτέ να κάνουν τέτοια τρελοεπιλογή. Δένδιας (εάν θα είναι υποψήφιος) ή Κακλαμάνης θα είναι ο επόμενος Δήμαρχος των Αθηναίων.

    • xmkm avatar
      xmkm @ Shameless 30/08/2013 10:40:59

      ο Κακλαμανης δεν θα αποσυρόταν απο την πολιτικη; σε συγκριση με τον πιο αχρηστο δημαρχο Αθηναιων χιλιες φορες Καμινης!

    • nikos avatar
      nikos @ Shameless 30/08/2013 14:37:27

      Εγω το παω το στοιχημα.

  5. Samios avatar
    Samios 30/08/2013 09:37:40

    Αν καταδεχθούν να κανουν μια βόλτα κατά το έκτο και τα άλλα διαμερίσματα του κέντρου οι μεγαλόσχημοι των κομμάτων, μακρυά απο τις προστατευόμενες περιοχές του Κολωνακίου και των Β.Π, θα εκπλαγούν.
    Ο συνδιασμός της καθημερινότητας και της επιθυμίας διαμαρτηρίας για τα μνημόνια δημιουργούν ένα κλίμα τόσο θετικό για τον Κασιδιάρη που μπορεί να εκτοξευσει τα ποσοστά, που ηδη ηταν υψηλά, για την υποψηφιότητά του.
    Μόνο ο Δένδιας, απο τα ονοματα που αναφέρει το άρθρο, μπορεί να αντιπαρατεθεί. Με του άλλους φοβάμαι οτι θα υπάρξουν αποτελέσματα που θα
    μας κάνουν για αλλη μια φορά αρνητικό πρωτοσελιδο σε ολο τον κοσμο.

  6. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 30/08/2013 09:37:56

    Δένδιας ή Βορίδης. Αντικειμενικά οι καλύτεροι. Ο Φαήλος θα ήταν καλός γιατί δεν μασάει από Κασιδιάριδες αλλά δεν έχει μεγάλη δημοτικότητα για τη θέση αυτή.

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 30/08/2013 12:04:16

      O Δένδιας, ίσως. Ο Βορίδης δε θέλει. Κι όταν δε θες, δεν είσαι για μάχες.

  7. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 30/08/2013 09:48:35

    Τα κόμματα πλην ΧΑ έχουν απωθήσει στο ασυνείδητο ότι θα γίνουν οποιουδήποτε τύπου εκλογές κάποτε. Τρομάζουν στην ιδέα.

    Συμφωνώ ότι ο Δένδιας θα ήταν καλός δήμαρχος. Αλλά από την άλλη γιατί να αφήσει το υπουργείο αφού εκεί είναι δοκιμασμένος και αποδοτικός;

    • Ήμερος avatar
      Ήμερος @ Γιώργος Αχαιός 30/08/2013 15:11:06

      Ίσως να έχεις δίκιο για τα άλλα κόμματα.
      Η ΧΑ από την άλλη αυτό που έχει "απωθήσει στο ασυνείδητο" είναι η λογική.
      Προχθές σε κείμενο στην επίσημη ιστοσελίδα εγκαλούσε τον πρωθυπουργό επειδή έμειναν αναπορρόφητα 10 δισ. από τα ευρωπαϊκά προγράμματα.
      Για πείτε πόσα ακριβώς ευρώ θα απορροφήσει η ΧΑ αν βρεθεί στην εξουσία? Μην κουράζεστε.......το νούμερο είναι μονοψήφιο και ολοστρόγγυλο. Δεν πρόκειται να τις δώσουν "μία"
      Αυτά από ένα κόμμα ριζικά αντιμνημονιακό,που ακόμα και τις φιέστες ελεημοσύνης τις χρηματοδοτεί από αυτά που μας δίνουν οι Ευρωπαίοι(η χρηματοδότηση τους κόμματος προκύπτει από τον ελλειμματικό προϋπολογισμό του ελληνικού κράτους που ισοσκελίζεται μόνο με την συνεισφορά των Ευρωπαίων για όσους δεν το έχουν αντιληφθεί)

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ Ήμερος 30/08/2013 15:22:29

        "Η ΧΑ από την άλλη αυτό που έχει “απωθήσει στο ασυνείδητο” είναι η λογική"

        Δεν διαφωνώ αλλά έτσι έχουν τα πράγματα:
        Το κόμμα που έχει "απωθήσει την λογική" πήρε 7% στις προηγούμενες εκλογές και στις επομενες θα πάρει 15% αν πιστέψουμε τις δημοσκοπήσεις.

        Όταν πολλοί μπαινουν σε μία λογική έστω και παράλογη, τότε η λογική τους ή έλλειψή της δεν είναι αστείο πια...

  8. WY avatar
    WY 30/08/2013 09:54:08

    Όποια κι άν είναι ή επιλογή τής Ν.Δ. ή όποιου άλλου κόμματος,ό Κασιδιάρης
    ## θά διεκδικήσει ## τόν Δήμο Αθηνών,χωρίς αντίπαλο καί περπατώντας,από τήν πρώτη κιόλας Κυριακή είτε τό θέλουν κάποιοι είτε όχι!!!
    Τό ίδιο θά συμβή καί μέ τόν όποιον υποψήφιο τής Χ.Α. στόν Δήμο Πειραιά!!!
    Ό Μιχαλολιάκος (νύν δήμαρχος Πειραιώς) ,θά πρέπει νά θεωρείται ## καμμένο χαρτί ## εάν ή Ν.Δ. τόν επιλέξη διά υποψήφιόν της,διότι ή πλειοψηφία τών γηγενών Πειραιωτών,τόν θεωρεί πρό πολλού,χειρότερο ακόμη κι από τούς Φασούλα καί Λογοθέτη,σέ κάθε επίπεδο!!!
    Πρόκειται περί Capo κι όχι περί δημάρχου!!!

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ WY 30/08/2013 11:14:31

      Μη φας, θα σφάξουμε γλάρο...

      • WY avatar
        WY @ MAYRO XABIARI 30/08/2013 15:02:04

        @@@
        MAYRO XABIARI είπε:
        -------------------------------


        Κάτι πιό πρωτότυπο??
        Εγώ θά σέ κεράσω φρέσκο κοκοβιό πάντως,ψαρεμένο στά βράχια τής Πειραικής!!!!!

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ WY 30/08/2013 12:46:37

      Πες πως θα πάρει τον δήμο Αθηναίων ο Κλασιδιάρης όταν στις εκλογές στο "προπύργιο" του πήρε 10% και τώρα δεν παίρνει πάνω από 15%; Όλα είναι για την δημιουργία κλίματος! Ούτε κερδίζει από την πρώτη Κυριακή (42%!!!!) ούτε στον δεύτερο γύρω μπαίνει. Αν είναι δυνατόν!!!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ WY 30/08/2013 21:41:34

      WY

      Δεν πρέπει να έχεις περάσει από Πειραιά ούτε τρανζιτ.
      Ο Β. Μιχαλολιακος θα εκλεγεί α πό την πρώτη Κυριακή αν αποφασίσει να ξανακατεβει υποψήφιος.
      Φαίνεται σας πείραξε πολύ η μήνυση που έκανε στη ΧΑ όταν προσπάθησε να κάνει τη φιέστα της με συσσίτιο στην πλατεία Δημοτικού Θεάτρου.

    • dim avatar
      dim @ WY 31/08/2013 03:21:39

      Πόσο γραφικός είσαι... Ο Μιχαλολιάκος είναι κατά γενική ομολογία της συντριπτικής πλειοψηφίας των Πειραιωτών μακράν ο καλύτερος δήμαρχος που είχε η πόλη της τελευταίες δεκαετίες....

  9. kostis avatar
    kostis 30/08/2013 09:58:29

    πολυ ανησυχια βρε παιδια με τον Κασιδιαρη και τον καθε περιθωριακο κασιδιαρη.. Μοδα της εποχης ειναι.. Οπως καποτε ηταν τα παντελονια "καμπανα", οι φαβοριτες και το χτενισμα των μαλλιων των γυναικων "λαχανο".. Ηρεμιστε..

    • Mariana avatar
      Mariana @ kostis 30/08/2013 10:55:44

      Όπως το '33 στη Γερμανία. Ουφ, μόδα ήταν και πέρασε (?)

      • kostis avatar
        kostis @ Mariana 30/08/2013 11:22:03

        συγγνωμη, αλλα δεν ξερεις καλα τον Ελληνα ψηφοφορο-πελατη..

        • Mariana avatar
          Mariana @ kostis 30/08/2013 11:42:36

          Ξέρω όμως τον Έλληνα μικροαστό...

          • κανενας avatar
            κανενας @ Mariana 30/08/2013 11:57:46

            !!!!!

          • kostis avatar
            kostis @ Mariana 30/08/2013 12:03:12

            αυτος ο μικροαστος που αναφερεσαι εχει μια περιεργη συμπεριφορα.. Αν του δωσεις 3 κιλα πατατες στην διανομη τροφιμων και τον διπλανο 3,5 κιλα τοτε θα σε βρισει γιατι θεωρει τον εαυτο του αδικημενο.. Και οσο δυσκολο φαινεται, αλλο τοσο ειναι ευκολος στην διαχειριση..

          • Mariana avatar
            Mariana @ kostis 30/08/2013 12:15:21

            Ακριβώς γι' αυτό, πρώτα θα φάει τα μούτρα του από κάθε φασίστα που θα του τάξει μικροαστικό μεγαλείο, και πάντως μεγαλύτερο από του διπλανού, και αφού τα φάει, μετά θα ψάξει να βρει τον επόμενο που θα του τάξει τα ίδια. Και θα ξαναπάθει τα ίδια. Η μόδα στην Ελλάδα είναι πάντα η ίδια, κλασσική. Απλά οι μπουτίκ αλλάζουν χρώματα.

    • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
      Γεωργία Βασιλειάδου @ kostis 30/08/2013 11:27:20

      Τι μου θύμισες τώρα βρε Κωστή! Μόδα είναι, ναι. Σαν τις μπαλίτσες τάκα-τάκα τις δεμένες με το κορδονάκι που τις χτυπούσαν ρυθμικά μεταξύ τους οι μάγκες και αναστάτωναν τον κόσμο τις νύχτες (1970). Χαχαχαχα.

  10. γειαχαρανταν avatar
    γειαχαρανταν 30/08/2013 10:07:04

    τι καιρο εχει στη Μελβουρνη?

    • kostis avatar
      kostis @ γειαχαρανταν 30/08/2013 10:19:46

      λουζερ..

  11. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 30/08/2013 10:13:53

    Προσωπικά πιστεύω ότι η εκλογή Κασιδιάρη είναι αναπόφευκτη και αν η ΝΔ ενωθεί στις δημοτικές με το ΣΥΡΙΖΑ, θα πάθει συντριβή στις εθνικές εκλογές

  12. thomas avatar
    thomas 30/08/2013 10:15:07

    Χρειάζεται κάποια αλλαγή .... ότι ψηφίσει ο λαός ....

  13. thomas papamarkou avatar
    thomas papamarkou 30/08/2013 10:15:55

    ότι πει ο λαός ...

    • Vee avatar
      Vee @ thomas papamarkou 31/08/2013 20:05:00

      Ο "λαός" έχει "πει" πολλές φορές στο παρελθόν, και τώρα τρέχουμε...

  14. AGGELOS avatar
    AGGELOS 30/08/2013 10:21:14

    Από Ομόνοια μέχρι Λενορμαν, Ακαδημία Πλάτωνος και Λιοσίων κι από Πλατεία Βάθη - Αχαρνών μέχρι την Φιλαδέλφεια ου μην αλλά και από Πατησίων χαμηλά μέχρι και Κυψέλη ο Κασιδιάρης το χει το 30% εύκολα. Τούτο σημαινει ότι στο σύνολο του Δήμου, έχει ένα 15-17 ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ! Αρα κι εφόσον υπάρξει πολυδιάσπαση του "δημοκρατικού" τόξου με αντίστοιχους υποψηφιους, ο Κασιδας περασε δευτερο γύρο, οπότε ΑΝΤΕ ΠΙΑΣΤΕ ΤΟΝ! Πραγματι, η μόνη λογική υποψηφιότητα, που μπορει να τον σταματησει ειναι ο Δένδιας. Ισως. Επειδη κατοικώ 47 συναπτά έτη στην περιοχή αυτή, πιστέψτε με, ο τατουαζ έχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ. ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ

  15. xmkm avatar
    xmkm 30/08/2013 10:42:03

    Ο δημαρχος βγαινει με 50%, δεν υπαρχει περίπτωση να βγει ο Κασιδιαρης. Επισης ο Δενδιας κανει μια χαρα δουλεια σε ενα κρισιμο ποστο, να τον κάψουμε;

  16. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 30/08/2013 11:12:02

    Η απάντηση είναι απλή και την ξέρετε: κανείς σοβαρός δεν τολμά να διακινδυνεύει την καριέρα του με το να ξεφτιλιστεί ηττώμενος απο τον Κασιδιάρη.

    Ετσι πάμε στο άγνωστο με βάρκα την ελπίδα ,και...έχει ο Θεός!

    • Αλεξανδρινος avatar
      Αλεξανδρινος @ ΣΤΕΛΙΟΣ 30/08/2013 17:33:32

      η πολιτικη φιλε δεν ειναι καριερα αλλα λειτουργημα. αν ειναι ο καθε υποψηφιος να το βλεπει ως μια δουλεια με συμβολαιο για 4-5 χρονια φτάνουμε εδω που φτασαμε

  17. αντιρεαλιστής avatar
    αντιρεαλιστής 30/08/2013 11:16:28

    Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι προδοσία από τη ΝΔ και μάλιστα πολλαπλή και αηδία από τους εναπομείναντες οπαδούς της και την πραγματικά μεταξύ τραγικού και γελοίου προπαγάνδα τους,όμως ανατριχιάζω ακόμα και στο γεγονός ότι ένας ΧΑ θα είναι δήμαρχος της Αθήνας!Σκεφτείτε μόνο τι έχουν να γράψουν οι ξένοι και τι άλλοθι θα είναι για τους Γερμανούς ασχέτως αν οι ψηφοφόροι της ΧΑ δεν είναι ναζί ενώ τον δικό τους αντίστοιχων κομμάτων είναι!
    Στο άκουσμα δε για πρίγκηπα Μπακογιάννη ή κάτι Παπαμιμίκους κτλ ε πραγματικά ας πέσουμε καλύτερα από την Ακρόπολη.Ο Δένδιας είναι σχετικά επιτυχημένος και λίγο περισσότερο δημοφιλής σε σχέση με τα στελέχη της απίθανης ΝΔ,ίσως είναι μια λύση ή αυτός ή ένα νέο πρόσωπο!Δεν χάθηκαν οι ικανοί πολίτες!Δεν χρειάζεται σώνει και καλά να προέρχεται από δυναστεία!

    • Mariana avatar
      Mariana @ αντιρεαλιστής 30/08/2013 12:34:33

      Κασιδιάρης δήμαρχος, Μιχαλολιάκος πρωθυπουργός! Η Μέρκελ πάντως θα δηλώσει πως η φίλη Ελλάδα είναι στο σωστό δρόμο και οι "μεταρρυθμίσεις" προχωρούν. Χώρια που μπορεί επιτέλους να πάρουμε και την Πόλη...

    • WY avatar
      WY @ αντιρεαλιστής 30/08/2013 14:21:41

      Ακούω καί διαβάζω (διαβάζω κυρίως) ότι ό Δένδιθας είναι επιτυχημένος!
      Ό Δένδιας είναι επιτυχημένος!!!
      Τό πόσο επιτυχημένος είναι,προσκαλώ τόν οποιονδήποτε μία περατζάδα στόν παραλιακό τής Πειραικής,διά νά διαπιστώσει ότι εκτός από τά πασίγνωστα βράχια τής Πειραικής ,οί λάθρο σουλατσάρουν κι έχουν καταλάβει ακόμη καί τά από τήν Ουνέσκο προστατευόμενα Θεμιστόκλεια Τείχη καί ή Πολιτεία τού Δένδια κοιμάται στά βράχια (τής

      • WY avatar
        WY @ WY 30/08/2013 17:52:43

        Ελπίζω νά αναρτηθή καί τό διορθωμένο/τελικό σχόλιό μου,πρός άρσιν παρεξηγήσεων!!!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ WY 30/08/2013 20:13:17

        Και εγώ έγραψα για την Εθνική Βιβλιοθήκη στην Πανεπιστημίου, με το εμπόριο της πρέζας από Νιγηριανούς μέρα μεσημέρι και ότι δεν γίνεται οι υφιστάμενοι του κ. Δένδια να αγνοούν αυτό που βλέπω εγώ και χιλιάδες άλλοι περαστικοί, αλλά δεν άρεσε φαίνεται αυτό που έγραψα....

  18. Mpourloto avatar
    Mpourloto 30/08/2013 11:24:09

    Δεν υπαρχει προβλημα .
    Θα ενωθουν οι λοιπες δημοκρατικες δυναμεις του δημοκρατικου τοξου να υπερασπιστουν την δημοκρατια εναντι των δυναμεων του κακου .

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Mpourloto 30/08/2013 11:36:53

      Όχι θα σας αφήσουμε να ρεζιλέψετε τη χώρα παγκοσμίως εκλέγοντας νεοναζί δήμαρχο στην πρωτεύουσα της χώρα, ψευτοπατριώτες.

      • Scarface avatar
        Scarface @ Κώστας ΜΠ 30/08/2013 16:01:06

        Υποστηριξτε τοτε και εσεις τον καμινη η το λαζοπουλο για να ειστε σιγουροι οτι ο δημος δε θα γινει ναζιστικος. (Μονο που θα παψει να ειναι ελληνικος).

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 30/08/2013 11:25:55

    H XA δεν είναι τίποτα άλλο παρά η συνεισφορά των ενεργειών της κυβέρνησης στη διαμόρφωση της καθημερινότητας των πολιτών.
    Προτού λοιπόν πέσουν από τα σύννεφα πάλι τα ΜΜΕ και οι πολιτικοί ας περπατήσουν στις γειτονιές και μετά ας μιλάνε για κίνδυνο και εκπλήξεις.

    ΥΓ

    ο υποψήφιος της ΧΑ δεν θα βγει Δήμαρχος γιατί υπάρχει και ο δεύτερος γύρος. Η Κυβέρνηση Βαγγέλη Σαμαρά όμως πρέπει να ανησυχεί αν ο υποψήφιός της περάσει στο δεύτερο γύρο γιατί η κοινωνία δεν αντέχει τόσες επιτυχίες πλέον.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Ο Ιθαγενής 31/08/2013 12:22:03

      Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, αν είναι αληθινές, δεν ζώ στην Αθήνα, στον δεύτερο γύρο θα περάσουν οι υποψήφιοι του Σύριζα και της ΧΑ. Σε τέτοια περίπτωση υπάρχει πιθανότητα πόλωσης που θα οδηγήσει τους περισσότερους από τους ψηφοφόρους της δεξιάς και του κεντρώου χώρου στη ΧΑ. Για να μην γίνει αυτό θα πρέπει από την πλευρά της κυβέρνησης πρέπει να υπάρξει συνέναιση στη επιλογή υποψηφίου που να είναι ανεκτός στην πλειοψηφία των ΝΔκρατών και να μπορεί να πάρει ψήφους και από αριστερά (κυρίως για τον Β' γύρο). Μόνο ένας τέτοιος υποψήφιος μπορεί να βγάλει εκτός Β' γύρου την ΧΑ ή τον Σύριζα και να νικήσει στο τέλος. Και δεν είναι αυτό το προφίλ του Δένδια και του Βορίδη αλλά π.χ. του Καμίνη ή του Λοβέρδου (οχι μόνο).

  20. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 30/08/2013 11:38:37

    Πάντως τούμπανο το ξανθό.

  21. kat avatar
    kat 30/08/2013 11:40:26

    Κασιδιάρης - Μπακογιάννης= 5-0 . Μονη ελπίδα Μπακογιάννη ειναι να ευχηθεί ο παππους του καλη επιτυχια στον Κασιδιάρη.Η πολιτική μας ζωή είναι απαιχτη και γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Σε τέτοιες κρίσιμες ώρες τα πραγματα αντι να καλλιτερευουν πανε χειρότερα . Περαστικά μας.

    • κανενας avatar
      κανενας @ kat 30/08/2013 11:59:08

      Αψογο!!!

  22. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 30/08/2013 11:58:17

    Αντιλαμβάνεται η σκληροπυρηνική Δεξιά τι παρήγαγε με την επίθεση φιλίας την οποία επέβαλλε στην Ν.Δ. ως πολιτική γραμμή αναφορικά με το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α. τις συνέπειες της πράξης αυτής;

    Πόσο απέχει απο το να χαρακτηριστεί η Χ.Α. ως παρακρατική ομάδα και ως συμμορία κοινού εγκλήματος;

    Αν ένα μόρφωμα λοιπόν φέρει νεοναζιστικά χαρακτηριστικά, αποτελεί παρακρατικό μηχανισμό και κινείται εκτός νομιμότητας γιατί να συμμετέχει στις δημοτικές εκλογές;

    Εύλογες απορίες σωστά;

  23. Abc avatar
    Abc 30/08/2013 12:07:30

    Φαντάζομαι ότι όλοι οι καλοί σχολιαστές είναι ψηφοφόροι του Δήμου Αθηναίων, ε;

  24. πιλαβιος avatar
    πιλαβιος 30/08/2013 12:09:27

    Mε τον δενδια για υποψηφιο δημαρχο ,ο κασιδιαρης θα κανει παρτυ

  25. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 30/08/2013 12:13:22

    Ο Αδωνης πιστεύω είναι μία λύση,θα τον ψηφίσουν κανονικοί δεξιοί και πασοκονουδίτες.
    Για Μπακογιάννη ή Ψυχάρη δεν το συζητάω. Με τέτοιους αντιπάλους Ηλίας θα κάνει 70%.

    • geo avatar
      geo @ ΠΕΛΙΑΣ 30/08/2013 15:10:17

      Αδωνις(με γιωτα παρακαλω)??? μα τοση απελπισια πια?

  26. Γεωργία Βασιλειάδου avatar
    Γεωργία Βασιλειάδου 30/08/2013 12:26:27

    Να κατέβει ο Βενιζέλος για να σαρώσει. Ο μόνος που μπορεί πραγματικά να σταθεί απέναντι από έναν Κασιδιάρη.
    Θα τον ...ταπώσει με το θανατηφόρο λέγειν του και θα σκίσει.

  27. Τάσος Αναστασόπουλος avatar
    Τάσος Αναστασόπουλος 30/08/2013 12:49:11

    Ας σας πω και κάτι που θα σας χαροποιήσει, ιδιαιτέρως.

    Ο υποψήφιος της ΝΔ., όποιος και αν είναι αυτός (εάν η ΝΔ κατεβάσει υποψήφιο), θα παλέψει, για την τρίτη θέση, επειδή η πρώτη και η δεύτερη θέση στον δήμο της Αθήνας είναι καπαρωμένες από άλλους. Φυσικά, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα την καταλάβει, γιατί θα βρει σκληρό ανταγωνισμό. Αυτό, όπως αντιλαμβάνεσθε, σημαίνει ότι η τέταρτη, ή η πέμπτη θέση αποτελούν, για την Ν.Δ., μια ρεαλιστική προοπτική.

    Γιατί τα γράφω αυτά; Μα, για να μην πείτε ότι δεν σας τα είπε κανείς...

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Τάσος Αναστασόπουλος 30/08/2013 22:53:01

      Προβληματίζει ιδιαίτερα αυτό που λέτε, γιατί άλλωστε στις προβλέψεις σας δεν πέφτετε έξω.
      "Όσον αφορά την ΔΗΜΑΡ, θα ήταν ευχής έργο να πηδήσει από το καράβι της συγκυβέρνησης Σαμαρά, όπως έπραξε ο Γιώργος Καρατζαφέρης, πηδώντας από το αντίστοιχο καράβι της συγκυβέρνησης Παπαδήμου. Η ΔΗΜΑΡ, όμως, δεν θα πράξει κάτι τέτοιο. Όχι, χωρίς να εξασφαλίσει ότι θα υπάρξει μια "ευρωπαϊστική" εναλλακτική λύση, στην θέση της κυβέρνησης Σαμαρά. Και αυτό θα το πράξει, λόγω της δογματικής ιδεολογικής της προσήλωσης στο ιδεοληπτικό μόρφωμα του "υπαρκτού ευρωπαϊσμού". Όσο αυτή η "ευρωπαϊστική" εναλλακτική λύση δεν υπάρχει, η ΔΗΜΑΡ θα μένει πιστή στην παρούσα κυβέρνηση"
      (άρθρο σας 9/2012)

  28. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/08/2013 13:05:21

    Θα υπαρξει επικοινωνιακη καταστροφη στο εξωτερικο και σκανδαλο οτι η πολη στην οποια γεννηθηκε η δημοκρατια πριν 2500 χρονια ψηφισε ναζι δημαρχο.
    Αυτος θα ειναι ο τιτλος και ξεχαστε καθε τουρισμο για οσο θαναι δημαρχος.
    Οι δημαρχοι εξω εχουν μεγαλες εξουσιες και θα ειναι σοκ.Η ΝΔ πρεπει να βαλει ενα πετυχημενο δημαρχο μικροτερου δημου και δημοφιλη χωρις αντιπαθειες για να παρει το δημο υποσχομενος καλη διαχειριση.Εκτος απο αυτους που αναφερθηκαν καλη περιπτωση ειναι και ο Πατουλης,προεδρος των γιατρων και δημαρχος Αμαρουσιου.

    • daresome avatar
      daresome @ ψυχραιμια 30/08/2013 14:23:33

      Αυτά με τις επικοινωνιακές καταστροφές τα έχουμε ξεπεράσει. Εδώ δεν υπήρξε επικοινωνιακή καταστροφή που γυρίσαμε στους κεφαλικούς φόρους και στη φεουδαρχική φορολόγηση ... Το μακρύ-μακρύ τους χέρι μπαίνει στην τσέπη μας και την στραγγίζει για να μπορεί ο Βαγγέλης να κάνει το κομμάτι του με λουσάτα γραφεία κι ο Στουρνάρας να τρώει τα σούσι ειρωνευόμενος τους χαχόλους. Και να συντηρούνται όλα τα λοιπά φέουδα, όπως οι υπάλληλοι της βουλής, οι εξυπηρετήσεις και λοιπές διευκολύνσεις στους ημέτερους - ακόμα και τώρα χαρίζονται πρόστιμα εκατομμυρίων, για ένα τελευταίο μάλιστα κάτι πήγε να ακουστεί αλλά το κουκούλωμα έγινε εγκαίρως ... Τι να μας πει η επικοινωνιακή καταστροφή της εκλογής ενός ναζί δημάρχου ?

    • occultist avatar
      occultist @ ψυχραιμια 01/09/2013 19:29:57

      @ψυχραιμια είπε:
      ''''Θα υπαρξει επικοινωνιακη καταστροφη στο εξωτερικο και σκανδαλο οτι η πολη στην οποια γεννηθηκε η δημοκρατια πριν 2500 χρονια ψηφισε ναζι δημαρχο.""
      Πότε θα σταματήσει το "τί θα πουν οι ξένοι";; Πάντα πρέπει να παίρνουμε την άδειά τους για να αποφασίσουμε για τα του οίκου μας;;
      Δεν είναι σκάνδαλο οι χιλιάδες μέχρι τώρα αυτοκτονίες; Δεν είναι σκάνδαλο που μικροσυνταξιούχοι πάνε στις λαικές αγορές οταν τελειώνουν και μαζευουν τα σκουπίδια που πετάξανε οι μανάβιδες;; Δεν είναι σκάνδαλο οι σακούλες με φαγητά που κρεμιόνται στο πλάι των κάδων σκουπιδιών για οποιον λοιμοκτονεί;; Δεν είναι σκάνδαλο το οτι, μέχρι πρότινος νοικοκυραίοι, συνωστίζονται στα συσίτια της εκκλησίας ή της Χ.Α ή της ΟΝΝΕΔ για ένα πιάτο φακές ή 2 κιλά πατάτες;; Και όλα αυτά στην πόλη που γέννησε την δημοκρατία πριν 2.500 χρόνια.
      Και κάτι ποιό πρόσφατο. Πόσο ενδιαφέρθηκαν οι ΗΠΑ για το ""τι θα πουν οι ξένοι"" και που τους έγραψαν τους ξένους, οταν βομβάρδισαν την Σερβία, το Ιράκ, το Αφχανιστάν, και τώρα την Συρία;;
      Το κάθε σοβαρό κράτος κοιτάει τα συμφεροντά του αδιαφορόντας τι θα πουν οι άλλοι.

  29. Tommy avatar
    Tommy 30/08/2013 13:17:55

    Παρατήρησα ότι ο συντάκτης αναφέρεται σε "μετανάστες" αντί του σωστού "λαθρομετανάστες". Ίδιον και αυτό της ανύπαρκτης πλέον δεξιάς ιδεολογίας μέσα στη Ν.Δ. που μάλλον με ένα φιλελεύθερο κεντροαριστερό κόμμα φαντάζει σήμερα. Ακόμα και υπό την ηγεσία του δεξιού Α.Σαμαρά (ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη..). Όσο για τον Δήμο της Αθήνας, αν και νεοδημοκράτης θα ψηφίσω Χ.Α. γιατί το λαθρομεταναστευτικό (πλέον) δεν λύνεται, παρά μόνο κόβεται.

    • Ιωάννης Ζέρβας avatar
      Ιωάννης Ζέρβας @ Tommy 30/08/2013 15:42:07

      +1000!

  30. Απλος πολιτης avatar
    Απλος πολιτης 30/08/2013 13:29:35

    Εδω συμμετεχει το ΚΚΕ στις εθνικες εκλογες!!!!! που δεν αναγνωριζει το συνταγμα...πλακα μας κανεις ?

    • Χρήσιμοι και Άχρηστοι Ηλίθιοι avatar
      Χρήσιμοι και Άχρηστοι Ηλίθιοι @ Απλος πολιτης 30/08/2013 13:51:01

      Ποιό ΚΚΕ δεν αναγνωρίζει το Σύνταγμα; Εκεί είσαι ακόμα; Πιό συνεπής αρωγός και πιστός υποστηρικτής του συστήματος προκειμένου να ''καλοπερνάμε'', δεν υπάρχει. Άλλο οι φασίστες κι άλλο οι φο αριστεροί τα γατούλια...

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ Απλος πολιτης 30/08/2013 14:36:09

      Ακριβώς όπως και η ΧΑ!Με τι να πρωτο-αηδιάσεις;με τους υποστηρικτές του τέρατος του Στάλιν ή του Χίτλερ;

      • Η απερισκεψία του Ίκαρου avatar
        Η απερισκεψία του Ίκαρου @ αντιρεαλιστής 31/08/2013 00:10:38

        Η σύγκριση είναι ατυχέστατη.

        • Vee avatar
          Vee @ Η απερισκεψία του Ίκαρου 31/08/2013 20:02:19

          Γιατί "ατυχέστατη"; Προσωπικά μου φαίνεται πολύ ταιριαστή.

  31. Απλος πολιτης avatar
    Απλος πολιτης 30/08/2013 13:31:05

    Αποδοτικος? Σε προκαλω να πας μια βολτα τωρα που ειναι μεσημερι εξω απο την Ασοε....θα δεις πανω απο 50 μαυρους να πουλανε τη πραματεια τους πανω στο δρομο διπλα στα μαγαζια των ελληνων που πληρωνουνε με το αιμα τους,για να συντηρησουνε τις επιχειρησεις τους...

  32. Απλος πολιτης avatar
    Απλος πολιτης 30/08/2013 13:33:56

    εσυ τι εισαι που δεν θα αφησεις να ψηφισει ο κοσμος οτι θελει?....ο κλοουν της γειτονιας?

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Απλος πολιτης 30/08/2013 16:00:42

      H απάντηση πήγαινε στα περί ενώσεως του δημοκρατικού τόξου ( στο β γύρο).
      Μη φοαβάσαι, ελεύθερα θα ψηφίσεις Κασιδιάρη γιατί έχεις αγανακτίσει.

  33. katalytikos avatar
    katalytikos 30/08/2013 13:42:50

    Για όλα τα παραπάνω, οι εθνικές εκλογές θα πρέπει να γίνουν πριν τις δημοτικές!!!

  34. katohos avatar
    katohos 30/08/2013 13:45:11

    μαζι σου και εγω. εχουμε ηδη περιμενει παρα πολυ ειδικα για αυτο το θεμα και στην ουσια δεν εχει γινει τιποτα. τα περι ναζισμου τα ακουω βερεσε..ας εκανε η ΝΔ αυτα που επρεπε να κανει ειδικα σε αυτο το θεμα. αλλα ειναι του σαλονιου και καθως πρεπει τα παιδια...ε αντε γεια τοτε.

  35. camel avatar
    camel 30/08/2013 13:49:24

    Απλη αριθμητικη. Υποψηφιος κκε 8% υποψηφιος Συριζα 25 με 30% υποψηφιος πασοκοδημαρ 12% ανενταχτοι υποψηφιοι τυπου ποδηλατη 5 με 7%.Επομενως οι υποψηφιοι νδ και ναζι παλευουν για να συμπληρωσουν την δυαδα. Αν ο κασι παρει πανω απο 20% εχει σοβαρες πιθανοτητες να μπει στον δευτερο γυρο Εκει θα χασει αφου ομως παρει ενα αξιοπρεπεστατο 40% αφου πολλοι νεοδημοκρατες ελεω κυβερνητικης φρασεολογιας ειναι πιο κοντα στους ναζι απο οτι στους συριζαιους. Το ρεζιλικι μας θα συνεχιστει λοιπον αφου θα φαινεται στην πολη της δημοκρατιας ενα 40% να δειχνει φιλα προσκειμενοι στους ναζι. Ελπιζω η ΝΔ να κατεβασει μια ισχυρη προσωπικοτητα ωστε στο δευτερο γυρο να αναμετρηθουν ο νεοδημοκρατης και ο συριζαιος

  36. Tolis avatar
    Tolis 30/08/2013 13:57:08

    Το να ψηφίζεις ΧΑ και να λες οτι δεν είσαι ρατσιστής είναι σαν να πας με άνδρες και να λες οτι δεν είσαι αδερφή.( δεν έχω τίποτα ενάντια στους gay). Συγνώμη που τους βάζω στην ίδια πρόταση με τους ΧΑ-αλήτες.

    • Scarface avatar
      Scarface @ Tolis 30/08/2013 16:07:52

      Ο μονος ρατσισμος που υπαρχει στην ελλαδα ειναι εκεινος που ασκειται απο το ελλαδικο κρατος απεναντι στους ελληνες το γενος.

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Tolis 31/08/2013 17:51:22

      Αυτοί που ψηφίζουν ΧΑ, διότι έχουν αγανακτήσει με τους λαθρομετανάστες και τον εμπαιγμό του κράτους (και) για το ζήτημα αυτό, αυτοί που ψηφίζουν ΧΑ, επειδή τους βοηθά με πολλούς και ποικίλους τρόπους, υποκαθιστώντας το ανύπαρκτο κράτος, είναι ρατσιστές; Πόσο θα εθελοτυφλούμε ακόμη, παραβλέποντας την πραγματικότητα και κολλώντας ταμπέλες;

  37. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 30/08/2013 14:02:41

    δεν βλεπω πως θα αναχαιτιστει η δυσαρεσκεια του κοσμου. παραδοσιακα δε, η δημοτικες εκλογες αποτελουν την καλυτερη ευκαιρια για εκφραση αυτης της δυσαρεσκειας. φυσικα, και λυπαμαι για αυτο, δεν περιμενω τον κοσμο να εκφρασει της αποδοκιμασια του με ωριμο και αποτελεσματικο τροπο, οποτε θεωρω εκ προοιμιου οτι ο δημος της αθηνας θα ζησει ενα νεο πειραμα…στου κασιδι(αρη) του κεφαλι

  38. χαρης avatar
    χαρης 30/08/2013 14:04:18

    Όλο το ζουμί είναι πως θα είμαστε σαν χώρα του χρόνου που θα γίνουν εκλογές δηλαδή πιστεύω πως αν έχουν γίνει θετικά πράγματα(μείωση ανεργίας,λαθρομετανάστευση,καταπολέμηση εγκληματικότητας κ.ά) τότε δύσκολα η χ.α θα χτυπήσει πάνω από 10%.Αν όμως δεν γίνει τίποτα από τα παραπάνω και πάμε σε δημοτικές εκλογές με ανεργία 30% και δεν υπάρξουν βήματα κατά της λαθρομετανάστευσης θεωρώ πως θα έχουμε εθνική τραγωδία με την χ.α να χτυπάει πολλούς δήμους της χώρας και πολύ πιθανόν και ο κασιδιαρης να πάρει τον δήμο Αθήνας.Γι'αυτό λοιπόν γνώμη μου είναι η κυβέρνηση να εστιάσει στην αντιμετώπιση της ανεργίας και της λαθρομετανάστευσης και όχι να ασχολείται με ονοματολογία.

    • kat avatar
      kat @ χαρης 30/08/2013 15:18:15

      Κρίμα που η γιαγιάκα στην Θεσσαλονίκη δεν πρόλαβε να δεί τα θετικά πραγματα για τη λαθρομετανάστευση γιατί την σκότωσαν. Οσο για την ανεργία , η κουμπάρα μου, η πεθερά μου και η νυφη μου μπορουν να περιμενουν και 10 και 20 χρόνια...Τι είναι αυτο το διάστημα μποστά στη σωτηρία της πατρίδας άλλωστε.

      • WY avatar
        WY @ kat 30/08/2013 18:05:06

        Αυτό τό διάβασες?

        ##Το μπόνους εισαγωγής στα πανεπιστήμια σε μουσουλμάνους της Θράκης παραβιάζει την αρχή της ισότητας##.
        (Antinews).

        • kat avatar
          kat @ WY 30/08/2013 21:01:41

          Eχοντας ζήσει 4 χρόνια στον εξωτικό Εβρο, ξέρω αρκετά φανερά και άλλα μη φανερά...Η μόνη που πήγε να κάνει κάτι ήταν η Χαρά η Νικοπούλου.

          • WY avatar
            WY @ kat 30/08/2013 21:32:51

            Καί πού νά διαβάσης τίς πρώτες πληροφορίες, σχετικά μέ τό ν/σ περί λαθρομεταναστευτικού τού Μιχελάκη!!!
            Ούτε υπουργός εσωτερικών,ό Λαφαζάνης/Δούρου νά΄ταν!!!!
            Σού προκαλεί οργή!!!!
            Όψόμεθα όμως!!!!

  39. Tassos avatar
    Tassos 30/08/2013 14:33:48

    Εσύ θα ψάχνεις να βρεις την ασπίδα σου στους Φιλίππους.

  40. Tommy avatar
    Tommy 30/08/2013 14:38:23

    .."Γι’αυτό λοιπόν γνώμη μου είναι η κυβέρνηση να εστιάσει στην αντιμετώπιση της ανεργίας και της λαθρομετανάστευσης και όχι να ασχολείται με ονοματολογία." ... Κατάλαβες τι λες? Η ανεργία για να πέσει πίσω στο 20% (και όχι στο 10% πριν την κρίση) θέλει ρυθμούς ανάπτυξης περί το 5% για καμιά δεκαρία χρόνια... Η δε λαθρομετανάστευση είναι πλέον ανεξέλεγκτη.

  41. stamoschios avatar
    stamoschios 30/08/2013 14:59:17

    Δηλαδή φίλτατοι νεοδημοκράτες εάν στο δεύτερο γύρο αντιπαρατεθούν ο Ηλίας με κάποιο Συριζαίο θα ψηφίσεται τους άπλυτους;;;;

    • και Κλεφτης και Απελατης avatar
      και Κλεφτης και Απελατης @ stamoschios 30/08/2013 16:10:03

      πλακα πλακα. ειναι ενα ζητημα....

    • camel avatar
      camel @ stamoschios 30/08/2013 16:10:13

      ο ναζι ειναι πλυμενος?

  42. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/08/2013 15:42:39

    Υπάρχει κι άλλο σενάριο.

    Μόλις τα διεθνή πρακτορεία μεταδώσουν την είδηση της εκλογής Κασιδιάρη, ένας αέρας θα σηκωθεί πάνω από τη "Χλωμή Μητέρα" και ένα υπόκωφο τρίξιμο θα ακουστεί, κάνοντας εκατομμύρια Γερμανούς να ανατριχιάσουν.

    Μια ακαθόριστη αλλά γνώριμη φιγούρα θα υψωθεί σαν γιγάντιος ανεμοστρόβιλος, θεατός απ' όλη τη γερμανική ενδοχώρα, σκοτεινιάζοντας τον ορίζοντα και κρύβοντας τον ήλιο σαν να γίνεται έκλειψη. Ο άνεμος θα σφυρίζει δαιμονισμένα και από τον πυρήνα του στροβίλου θα ξεπηδά ένας ήχος, στην αρχή ακατάληπτος. Βαθμιαία ο άνεμος θα κωπάζει και ο ήχος θα γίνεται ξεκάθαρος.

    Μια φωνή, γνωστή πλέον μόνο από ντοκυμανταιρ, θα βρυχάται :
    “Ιχ μπιν νιχτ τοτ, άχρηστοι!”.

    Μονομιάς, 80 εκατομμύρια Γερμανοί θα πέσουν στα γόνατα βάζοντας το μέτωπο στο χώμα, όπως οι μουσουλμάνοι αλλά χωρίς το χαλάκι – πού να το 'βρουν μέσα στη σύγχυση. Από τα εκατομμύρια στόματα των γονατισμένων θα ξεπηδήσει μια επαναλαμβανόμενη ιαχή σαν τον κυματισμό της “ολα” στα γήπεδα, που θα σαρώνει “κυλώντας” από το Κουφστάϊν μέχρι το Αμβούργο κι από κει στα σύνορα της Σιλεσίας : “Μάϊν Φύρερ!”.

    Γυναίκες θα κλαίνε με ακατάπαυστους λυγμούς. Μικρομάνες θα αρπάζουν τα μωρά τους, σηκώνοντάς τα στον αέρα στην κατεύθυνση απ' όπου έρχεται η φωνή, ζητώντας ευλογία – ναι, αυτοί οι κεντροευρωπαίοι άθεοι. Άντρες θα αυτομαστιγώνονται με δάκρυα στα μάτια, όπως στην Κερμπάλα και στον Πειραιά.

    “Πάντα οι Έλληνες θα σάς δείχνουν το δρόμο;” θα βρυχηθεί η φωνή, ρίχνοντας όσους πήγαν να σηκωθούν ξανά στα τέσσερα.

    “Μπρινγκτ μιρ Άνγκελα!” θα προστάξει η φωνή.

    Μια κάθιδρη Μέρκελ θα παρουσιαστεί στην πλατεία έξω από το Ράϊχσταγκ, φορώντας μια φαρδιά στολή των Φράϊ Κορπς (υπάρχει πάντοτε μια στη ντουλάπα του γραφείου της Γερμανικής Καγκελαρίας, αλλά έχοντας ξεχάσει να την ανανεώσουν στο νούμερό της φόρεσε του Σρέντερ...)

    “Όρντεν, μάϊν Φύρερ”, θα ψελλίσει, προσπαθώντας να συγκρατεί και το παντελόνι που της πέφτει.

    “Φώναξε εκείνη την ποντικομαμμή τον Ιταλιάνο να βάλει μπρος τη πρέσσα”, θα ακούσει.
    “Γέμισε ένα τραίνο και στείλτα στον Μπυργκερμάϊστερ μέχρι το Γοργοπόταμο και μετά οδικώς. Πες στον Μπυργκερμάϊστερ με το άδειο τραίνο να στείλει πίσω έναν Καμίνη, και ξαναβάλτε μπρος το καμίνι”.

    “Γιαβόλ, μάϊν Φύρερ”, θα τσακιστεί η Μέρκελ.

    “Όταν λείπει η γάτα χορεύουν τα ποντίκια” θα ακουστεί καλμαρισμένη η φωνή πριν σβήσει, ενώ τα εκατομμύρια σηκώνονται δειλά-δειλά, εκστασιασμένοι. Γνωρίζουν ότι οι εκλογές στη Γερμανία γίνονται κατ' επίφαση. Πάντα ένας κυβερνά.

  43. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 30/08/2013 15:52:13

    Ένα μέντιουμ μου είπε το εξής "πυθιακόν":
    Ο επόμενος δήμαρχος Αθηνών θα είναι του ιδίου φύλου με την πολιούχο θεά, θα φορά επιδεικτικά στο πέτο το τριφύλλι και θα βγεί απο τον πρωτο γύρο.
    Εγώ κατάλαβα, σεις αγαπητοί τι καταλαβαίνετε;

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Uncle Stgm 30/08/2013 16:09:09

      Ότι η Πυθία σου δεν κάπνισε καλό χόρτο. Η παγίωση και άνοδος της ΧΑ ξεκίνησε ακριβώς από τη σφαλιάρα.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Προφήτης 30/08/2013 17:01:21

        Στην Αλέκα πήγε πιό πολύ ο νούς μου - μετά την αποστρατεία απο τα άλλα. ¨Οχι τόσο στη Λιάνα.
        Μια κοινή υποψήφια για τη δημαρχία ΝΔ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΔΗΜΑΡ.
        Θα ήταν πειραμα απόλυτης ανατροπής της στερεότυπης λογικής, ανατροπής όλου του σάπιου πολιτικού συστήματος, πείραμα εθνικής ενότητας με πραγματικό νόημα της λέξης εθνικό. Περιορισμένο στο δήμο, γιατί αυτό είναι το εφικτό σήμερα, προς το παρόν.
        Το 25 - 30 % που θα έπαιρνε ο υποψήφιος της ΧΑ σε τέτοια περίπτωση, θα θαβοταν κάτω από το 70 - 75 %. Θα ήταν τιμη για την αριστερά αλλά και εξαγνιστική νεροποντή για το λασπωμένο αστικό μπλόκ. Κανείς δεν θα βγαινε χαμένος, θα έδιναν σήμα ότι θέλουν τη δημοκρατία και την αλλαγή σελίδας πέρα από το σάπιο παρόν.
        Τέτοια χρειαζόμαστε στον καιρό της χρεωκοπίας.
        Έβαλε πολύ δύσκολα η Πυθία, αλλά σ' ένα έχει δίκιο, πρέπει να γίνει "το άλμα το πιό γρήγορο απο τη φθορά".

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Uncle Stgm 30/08/2013 19:51:47

          Εγω καταλαβα οτι η Πυθια λεει στο νεo "δημοκρατικο τοξο", οταν εκλεγει να καθιερωσει νεους παναθηναïκους αγωνες με τρια νεα αγωνισματα: ριψη μολοτοφ, αγωνα ταχυτητας καταληψεων και σκοποβολη εναντιον γεροντων.

    • WY avatar
      WY @ Uncle Stgm 30/08/2013 21:54:15

      Μήπως σού΄πε κι ή Πυθία σου,ότι υπήρξε στό παρελθόν καί
      ## σημαιοφόρος ##,στίς κατά καιρούς διεξαχθείσες στό Σύνταγμα,Athens gay parade?????

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ WY 31/08/2013 00:49:08

        Mη ξεχναέ οτι το ΚΚΕ είναι κόμμα με συντηρητικές κοινωνικές αξίες.
        Σε άλλους πολιτικούς χώρους κυκλοφορούν γκέηδες με έμμονη ιδέα περί τα αυτοδιοικητικά.
        Δικαίωμά τους φυσικά και το ένα και το άλλο, αλλά η αλήθεια να λέγεται.

  44. Ήμερος avatar
    Ήμερος 30/08/2013 16:19:48

    Εξισώνεις λοιπόν το ναζιστικό με το ελληνικό?

  45. ΝΚ avatar
    ΝΚ 30/08/2013 16:24:19

    Οι Γάλλοι έβαλαν τον Λε Πέν στον δεύτερο γύρο των ΠΡΟΕΔΡΙΚΩΝ εκλογών...

    Και είναι αργά για απαγόρευση της ΧΑ, θα τους κάνετε και ήρωες από πάνω.

    Μήπως να μαζεύατε κανένα εκατομμύριο παράνομους απο τους δρόμους, με τις αγορασμένες άδειες παραμονης; Ξέρετε, όπως στο δήμο Χολαργου, όπου έκαψαν το δημαρχείο. Μήπως να δείτε την αιτία αντί για το σύμπτωμα;

    Οταν ανακαλύφθηκαν οι πωλήσεις διαβατηρίων απο προξενείο μας, πριν λίγα χρόνια, ακυρώθηκαν όλα και κληθήκαμε να βγάλουμε καινουρια, μόνο απο την αστυνομία. Μήπως να γίνει το ίδιο και τώρα, με άμεση σύλληψη και κράτηση όποιου έχει μπει παράνομα στη χώρα . Κατόπιν , άδειες παραμονής μόνο απο την αστυνομία , όχι τους διεφθαρμένους δήμους.

    Ο χρόνος λιγοστεύει, όχι για τις εκλογές, αλλά για τους έλληνες .

    • αντιρεαλιστής avatar
      αντιρεαλιστής @ ΝΚ 31/08/2013 12:32:49

      Λε Πεν και ΧΑ πραγματικά δεν έχουν σχέση,τουλάχιστον με τη μορφή που έχει σήμερα το κόμμα της Μαρίνας Λε Πεν

  46. Tommy avatar
    Tommy 30/08/2013 16:33:48

    Α, και όποιος τιμήσει την μνήμη των νεκρών στρατιωτών και αξιωματικών μας στο Γράμμο-Βίτσι είναι "φασίστας", "ακροδεξιός" και μετέχει σε "γιορτές μίσους"...Έτσι δεν μας στιγματίζει τριάντα χρόνια τώρα το καθεστώς Πασόκ και εμείς το αποδεχθήκαμε? Γιαυτό και οι χαρακτηρισμοί "νεοναζί", "φασίστες" κτλ πλέον δεν αγγίζουν και πολλούς σκεπτόμενους Έλληνες. Πάντα για την εγχώρια Αριστερά "πας μη αριστερός, φασίστας".

  47. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 30/08/2013 16:44:34

    Πρώτον ο Κασιδιάρης δεν θα περάσει στο δεύτερο γύρο, ταβάνι έχει το 15% , αλλά η ερώτηση έχει αξία. Οι περισσότεροι θα προσπαθήσουν να αποφύγουν την απάντηση στο καίριο ερώτημά σου, με απαντήσεις του στυλ "παρτον ενα και χτύπα τον άλλο " κλπ.
    Η απάντηση είναι: τον οιονδήποτε πλην του νεοναζί. Τον οιονδήποτε. Η ΧΑ και οι οπαδοί της είναι απόβλητοι και σε λίγα χρόνια θα ντρέπονται για τις επιλογές τους. Αλήθεια γιατί όλοι εδώ οι χαυγίτες το παίζουν τάχα αγανακτισμένοι πρώην νεοδημοκράτες; Το 2009 το ΛΑΟΣ πήρε κοντά 7% , κανείς ΧΑαυγίτης σημερινός δεν είχε ψηφίσει άραγε Καρατζαφέρη; Ασφαλώς αλλά ντρέπονται να το πούνε. Όταν σε μερικά χρόνια και η ΧΑ θα ξεφτίσει όμως όλους θα τους θυμόμαστε: να ήταν από εκείνους που στα πέτρινα χρόνια ψήφιζε εθνοπροδότες νεοναζί. Το στίγμα θα είναι μόνιμο.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κώστας ΜΠ 30/08/2013 20:16:25

      Αν νομίζεις ότι οι περισσότεροι παραδοσιακοί ψηφοφόροι της ΝΔ μεταξύ του Κασιδιάρη και ενός Συριζαίου θα ψηφίσουν Συριζαίο, μάλλον ζεις έγκλειστος σε κάποιο γραφείο της Συγγρού, κάτι σαν ένα εκσυγχρονισμένο και περιποιημένο Κωσταλέξι....

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ ΒΙΣ 31/08/2013 00:01:51

        BΙΣ, είσαι και εσύ παλιός εδώ μέσα.
        Θα όφειλες να ήσουν πιο προσεκτικός.
        Τις δε ύβρεις σου τις επιστρέφω κατά πρόσωπο.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Κώστας ΜΠ 30/08/2013 21:36:50

      Εννοείται. Τι σχέση έχει η ΝΔ κι ο Έλληνας συντηρητικός ψηφοφόρος με τους ναζί; Και να είσαι σίγουρος ότι στοιχειώδης νοημοσύνη από το ΣΥΡΙΖΑ θα επιβάλει επιλογή υποψηφίου σχετικά εύπεπτο και στα δεξιά.

  48. WY avatar
    WY 30/08/2013 17:57:05

    Ό μόνος αξιόπιστος καί σοβαρός αντίπαλος τού Κασιδιάρη θά είναι ό Βορίδης,
    εάν επιλεγή φυσικά από τήν Ν.Δ.,ώς υποψήφιος δήμαρχος τής Αθήνας.
    Στόν Πειραιά όμως ποιός??
    Ό νύν Capo, Μιχαλολιάκος???

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ WY 30/08/2013 18:09:08

      Ο Μιχαλολιάκος πάντως τον Πειραιά τον σουλούπωσε , τον καθάρισε και ασχολείται συνεχώς "επί του συγκεκριμένου". Δεν βλέπω ποιος θα μπορούσε να τον κερδίσει και γιατί.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ firiki2010 30/08/2013 20:19:54

        Ναι, είναι αλήθεια. Η διαφορά με την περίοδο Φασούλα (no comments...) είναι τεράστια. Μέχρι πρότινος δημότης Πειραιά ήμουν και νομίζω ότι μπορώ να κρίνω.

      • WY avatar
        WY @ firiki2010 30/08/2013 21:47:55

        Δέν γνωρίζω σέ ποιόν δήμο δημότης είσαι,αλλά ό Capo έχει αναδειχθή σέ δήμαρχο μόνον τής Πλατείας Κοραή καί ##περιχώρων##....... οδών.
        Κάνε μία βόλτα πρός τό Χ΄΄ Κυριάκειο,Πειραική (στενά κι όχι τόν παραλιακό,άν κι εκεί τά προβλήματα είναι τεράστια) αλλά καί σέ άλλες ##κρυφές## συνοικίες τού Πειραιά καί τότε τά ξαναλέμε!!!
        Τά προβλήματα (δημοσίας τάξεως/υγείας/
        /αισθητικής ) είναι τεράστια καί μάς προσβάλλουν βάναυσα, ώς γηγενείς δημότες τού Πειραιά!!
        Εκτός φυσικά πού έχει δημιουργήσει καί τήν ΄δική του αυλή,μέ εγκάθετους σέ διοικητικές θέσεις καί θεωρούν ότι ό δήμος είναι οί........ Βερσαλλίες τους !!!!
        Άν δέν είσαι δημότης Πειραιά,λάθος εικόνα/εντυπώσεις έχεις δημιουργήσει!!!
        Άφησε έμάς, τούς γηγενείς Πειραιώτες,πού στηρίξαμε καί προεκλογικά τόν Capo,όντες Ν/Δημοκράτες-Πειραιώτες καί πού αγαπάμε πολύ τόν Πειραιά,νά αξιολογούμε/εκτιμούμε καλύτερα από ΄σένα.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ WY 30/08/2013 23:53:36

          Δεν χρειάζεται να είμαι δημότης Πειραιά για να έχω άποψη . Οι διαφορές από τις κατά καιρούς επισκέψεις μου στον Πειραιά είναι οφθαλμοφανείς και οι εντυπώσεις μου συμφωνούν με όσα μου λένε Πειραιώτες γνωστοί μου. Και μόνο το γεγονός ότι σε προηγούμενο σχόλιο σου τον χαρακτηρίζεις πολύ χειρότερο από τον .... Φασούλα και τον Λογοθέτη υπονομεύει την αξιοπιστία σου (εκτός αν τότε δεν ήσουν δημότης Πειραιά). Αν βέβαια θέλεις να στηρίξεις τον υποψήφιο της ΧΑ (ποιος θα είναι;) με τον ίδιο ενθουσιασμό που αντιμετωπίζεις την προοπτική Κασιδιάρη σε καταλαβαίνω.

          • WY avatar
            WY @ firiki2010 31/08/2013 10:36:56

            Έπειδή είμαι Πειραιώτης-Πειραικιώτης 4ης ήδη γενιάς (γέννημα-θρέμα) καί φυσικά μόνιμος κάτοικος,νά μού επιτρέπης νά γνωρίζω/αγαπώ/αξιολογώ//κρίνω καλύτερα από ΄σένα καί τούς φίλους σου τούς Πειραιώτες(???),πού δέν γνωρίζω φυσικά καί πόσο πολύ Πειραιώτες πράγματι είναι,άν καί μού είναι αδιάφορο,διότι τά τελευταία χρόνια,ό Πειραιάς δέν έχει κατακλυσθή μόνον από λάθρο-εξωτερικού αλλά κι από τούς κάθε είδους καί καταγωγής ##βλαχολάθρο -εσωτερικού## !!

            Όσον αφορά τήν εκτίμησίν σου,σχετικά μέ τήν αξιοπιστία μου,μού είναι παντελώς αδιάφορη.

            Καί κάτι άλλο φίλε σχετικά μέ Κασιδιάρη :
            Tό κομματικό Yes,πέθανε!!!

          • el eternauta avatar
            el eternauta @ WY 31/08/2013 11:46:45

            αυτος ειναι ακομα στο μαντρι.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ WY 31/08/2013 12:21:37

            Καλά .... με αυτό το "βλαχο-λαθρο εσωτερικού" νομίζω ότι τα έκανες ακόμα χειρότερα.
            H επιλογή Κασιδιάρη δεν αντιτίθεται στο κομματικό "yes", αντιτίθεται στη λογική .

  49. galis avatar
    galis 30/08/2013 18:17:26

    Σιγά το πρόβλημα. Θα συνεργαστείτε με ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ για το δήμο Αθηναίων. Έτσι κι αλλιώς σαν και δαύτους έχετε καταντήσει...

  50. Προφήτης avatar
    Προφήτης 30/08/2013 19:04:03

    "Ανατροπή του σάπιου" με την Αλέκα;
    Σε παρόμοιο σενάριο η Πυθία σου θα διαπιστώσει πόσο μίσος έχει συσσωρευθεί κατά όλου του μεταπολιτευτικού σκηνικού.

  51. firiki2010 avatar
    firiki2010 30/08/2013 21:29:29

    Οι πιθανότητες του Κασιδιάρη να κερδίσει τον Δήμο της Αθήνας είναι ακριβώς 0 (μηδέν). Θα είχε πλάκα να το βλέπαμε βέβαια γιατί θα βλέπαμε από πρώτο χέρι τον συνδυασμό γραφικότητας και τσαμπουκά στην εξουσία, την αναποτελεσματικότητα τους κι ενδεχομένως σε δυο χρόνια θα είχαμε τελειώσει με την ΧΑ. Θα ήταν όμως τεράστιο πλήγμα για το κύρος της χώρας άσε που θα έθετε εν αμφιβόλω και την όποια εναπομείνασα σοβαρότητα μας.
    Βέβαια οι πιθανότητες του για είσοδο στον δεύτερο γύρο είναι υπαρκτές αν υπάρξουν -όπως είναι και το πιθανότερο - υποψήφιοι και από ΝΔ και από ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και από ΣΥΡΙΖΑ. Ενα μεγάλο μέρος πολιτών νομίζοντας πως το πρόβλημα της Αθήνας με τους λαθρομετανάστες αντιμετωπίζεται από ένα δήμαρχο που "δεν τους χωνεύει" ίσως θελήσει να πειραματιστεί. Τα αποτελέσματα του πειραματισμού (εάν γίνει) δεν θα γίνουν ποτέ γνωστά γιατί όπως προείπα οι πιθανότητες του Κασιδιάρη για την Δημαρχία είναι μηδενικές.

    • el eternauta avatar
      el eternauta @ firiki2010 31/08/2013 09:58:47

      πολυ σιγουρος εισαι, προσεχε! εδω τα πραματα αντι να καλυτερευουν, χειροτερευουν μερα με την ημερα.

    • Samurai avatar
      Samurai @ firiki2010 31/08/2013 13:40:32

      Φιρίκι
      Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.
      Μπορεί όντως να έχει πλάκα το σκηνικό, αλλά πάνω από 30 χρόνια έχουμε να κάνουμε με ανεκδιήγητους και τραγελαφικές καταστάσεις.
      Πιστεύεις πραγματικά ότι η χώρα μας διαθέτει κύρος ;
      Έχουμε δει τόσα πολλά, έχουμε καταπιεί άλλα τόσα, οπότε μη μείνεις έκπληκτος ακούγοντας μετά τις δημοτικές εκλογές :
      -Βγήκε ο Κασιδιάρης τελικά δήμαρχος;
      -Ναι ναι τον βγάλανε.
      -Κουυυυυυλλλλλ !

  52. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 30/08/2013 21:39:13

    Ο Κασιδιάρης δήμαρχος; Ψήλωσε ο νους της Φραγκογιαννούς...

  53. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 31/08/2013 00:54:58

    Αγαπητοί νεοδημοκράτες (όσοι πιστοί), μια συμβουλή - έξωθεν αλλά με το "εθνικόν, διότι αληθές":
    Αφήστε στην άκρη τους πηδηχτούληδες που τους πέφτει η πιστόλα και εκπυρσοκροτεί, και τολμήστε “το άλμα το πιό γρήγορο απο τη φθορά”, που ζήτησε ο άλλος ποιητής.
    Οι καιροί ου μενετοί.

  54. WY avatar
    WY 31/08/2013 10:52:27

    Δέν προσφέρεσαι λπν εθελοντικά εσύ,απόγονε τού Θεμιστοκλή καί τού Κόνωνα, νά καθαρίζης τά βράχια τής Πειραικής από τά ##ευγενή φυσικά προιόντα## τών λάθρο,πού τά έχουν μετατρέψει σέ σκατ.......αποθήκη???

  55. hailsei avatar
    hailsei 31/08/2013 10:58:46

    θα μετρηθει η εκταση φοβικοτητας, πρωτογονισμου (ελλειψης κοινωνικου πολιτισμου) κ διαφορων (αλλων) μορφων ψυχοπαθολογιας αναμεσα στους ψηφοφορους του δημου αθηναιων. καθοτι ψηφιζουμε επειδη ταυτιζομαστε κυριως με τα προσωπα που τιμουμε με ψηφο...

  56. constantinos avatar
    constantinos 31/08/2013 11:54:31

    Τελικα εχουν δικιο οι Γαλλοι που λενε οτι ο καθεναs διαλεγει την κολαση που του αξιζει. Ειναι δυνατον για αυτον τον τυπο τηs φωτογραφιαs με το ξανθο γκομενακι διπλα του να γινονται 120 βαθυστοχαστα σχολια. Ειναι δυνατον αυτοs o τυποs ο οποιοs στο παρελθον υπηρξε επαγγελματικα αποτυχημενοs φαρμακευτικοs επισκεπτηs να ειναι το μελλον του τοπου και η σωτηρια ενοs σκληρα δοκιμαζομενου λαου. Τελικα ειμαστε αξιοι τηs μοιραs μαs. Για οσουs κοιμουνται ακομα και δεν ειναι τυφλοι αs δουν την φωτογραφια και αs ξυπνησουν. Μια φωτογραφια χιλιεs λεξειs. Και οσο για τον τυπο μπραβο του. Μια χαρα περναει. Κονομαει ,πηδαει ,βριζει, πλακωνει μαs το παιζει σωτηραs και κοντολογιs μαs δουλευει κανονικα. Και παλι μπραβο του και περαστικα μαs

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ constantinos 01/09/2013 09:51:27

      Ακριβώς!!!! Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ...

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ constantinos 01/09/2013 11:01:17

      Σωστα! Μια χωρα που ειχε επι σειρα ετων gia αντιπροεδρους κυβερνησεων ανδρες σαν τον Παγκαλο και το Βενιζελο, υποδειγματα elegance, κομψοτητας και ευπρεπειας, οφειλει να βρει δημαρχο Αθηναιων με αναλογα προσοντα...

  57. yiannos avatar
    yiannos 31/08/2013 13:07:26

    Ο Κασιδιάρης υπάρχει γιατί υπάρχουν οι Καμίνιδες, οι Ντόρες, οι (πρώην) ντιντίδες και λοιπά φρουτοποτά τα οποία εμείς-εσείς-εμείς κατασκευάσαμε.

  58. WY avatar
    WY 31/08/2013 13:10:36

    Ένώ οί επιλογές π.χ. Μπακογιάννη (υιού) ή Κακλαμάνη, είναι σύμφωνες μέ τόν 4ον κανόνα τής Λογικής,δλδ ## Τού αποχρώντος Λόγου ##?????

    ## "Επίστασθαι δε οιόμεθ΄ έκαστον απλώς, όταν την τ΄ αιτίαν οιώμεθα γινώσκειν, δι΄ ην το πράγμα εστιν, ότι εκείνο αιτία εστι και μη ενδέχεσθαι τουτ΄ άλλως έχειν" ##
    (΄Αριστοτέλης).

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ WY 31/08/2013 20:54:57

      Κατάλαβες να πρότεινα υποψήφιο ή να εκφράσω προτίμηση;

  59. Sakis avatar
    Sakis 31/08/2013 13:17:46

    μπορει να μην ειμαι αθηναιος και να μην ψηφιζω χ.α. παντως ηθελα να πω οτι τα σχολια περι πτωσης του τουρισμου ειναι...τριχες! Το 80% των τουριστων ειναι τουριστες απο χομπυ, και αφου εχουν επισκεφτει παρα πολλες χωρες στην ζωη τους υπο διαφορες συνθηκες, και δεν θα κωλωσουν να ερθουν Αθηνα λογω εθνικιστικου δημαρχου. Ολοι θυμομαστε τι γινοταν με την αραβικη ανοιξη π.χ. και τι αντι-τουριστικη προπαγανδα ειχε πεσει. Ε λοιπον, εκεινη την περιοδο ημουν Αιγυπτο (και εκτος των 2 σημειων διαδηλωσεων) επισκευτηκα ολο το Καιρο και ολη την χωρα χωρις να συμβει τιποτα. Και ολοι οι τουριστες αλλα κ οι κατοικοι της χωρας που γνωρισα γελαγαν με τα σχολια περι πτωσης του τουρισμου.... δεν πεζει αυτο το σεναριο.

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Sakis 31/08/2013 17:54:38

      Θα έρθει ο μαύρος ο Γάλλος ή ο Αμερικάνος ξέρωντας ότι το βράδυ θα μαχαιρωθεί; Ξέρεις αξιοθέατα υπάρχουν παντού. Μπορεί να πάει και αλλού

      • Έλλην avatar
        Έλλην @ gonzilaus 31/08/2013 18:35:52

        Μα.....θα τον φυλάει ο δενδιας !

  60. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 31/08/2013 14:58:58

    Είναι είδος προς εξαφάνιση εδώ και πολλά χρόνια αυτοί οι ξένοι που υπονοείς. Η διαδρομή είναι κρουζιερόπλοιο ή τσάρτερ--> μουσείο-->ακρόπολη και βουρ για κάποιο νησί. Οι υπόλοιποι που σου μένουν είναι οι έποικοι.

  61. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 31/08/2013 17:27:34

    Εάν περάσει στο δεύτερο γύρο ο Κασιδιάρης με Συριζαίο εγώ του το ρίχνω δαγκωτό κιόλας.

    • Χ avatar
      Χ @ Κυψελιώτης 31/08/2013 20:36:40

      Μα και από τον πρώτο γύρο δαγκωτό θα του το ρίξεις....ε?

  62. helios avatar
    helios 31/08/2013 19:16:01

    ''ο μαύρος ο Γάλλος ή ο Αμερικάνος''

    ...ήδη πολλοί από αυτούς έχουν πέσει θύματα πολλών μορφών εγκληματικότητας από τους λαθροεισβολείς.
    Αμέτρητες καταγγελίες στα αστυνομικά τμήματα.

  63. je ne regrette rien avatar
    je ne regrette rien 31/08/2013 22:03:39

    Ακριβώς ! Είναι αυτό πού σού λέει ο @ Θησειώτης, αγαπητέ @Εκτωρα...
    Τούς είδες στην Αρεοπαγίτου. Είναι η συγκεκριμένη σύντομη διαδρομή Κρουαζιερόπλοιο-Ακρόπολη-κρουαζιερόπλοιο
    ή αεροδρόμιο-Ακρόπολη-νησιά...
    Στην καλύτερη περίπτωση 3-4 ώρες στην Αθήνα, στην χειρότερη...δεν κατεβαίνουν κάν από το κρουαζιερόπλοιο. Οσο γιά τους εποίκους, παντού, σαν τις μύγες, στα κομβικά σημεία της Αθήνας να πουλάνε σκουπίδια και προιόντα-μαιμού...
    Ακου και εμάς τούς επαγγελματίες του τουρισμού...

  64. Zugzwang avatar
    Zugzwang 31/08/2013 23:53:49

    Mπα , αυτα ειναι για τον λαουτζικο. Ενω η ριψη μολοτοφ, ο αγωνας ταχυτητας καταληψεων και η σκοποβολη εναντιον γεροντων ειναι αριστοκρατικα αθληματα. Ειναι μονο για την ελιτ.

  65. Factorx avatar
    Factorx 01/09/2013 12:28:39

    Ποια ονόματα «παίζουν» για τα ψηφοδέλτια των τριών μεγάλων δήμων της χώρας.

    Νέα δεδομένα στην αυτοδιοικητική σκακιέρα δημιουργεί η σπουδή του αρχηγού της Χρυσής Αυγής να χρίσει υποψήφιο δήμαρχο Αθηναίων τον συνεργάτη του Ηλία Κασιδιάρη, αλλά και να ξεκαθαρίσει ότι το κόμμα του, όχι μόνο θα εκπροσωπηθεί σε πολλούς δήμους, αλλά θα διεκδικήσει δυναμικά την είσοδό του στον δεύτερο γύρο.
    Αν και προεξοφλημένη από καιρό, η κίνηση του κ. Μιχαλολιάκου αποδυναμώνει κάθε σκέψη για «χαλαρή» κάθοδο της Ν.Δ. τουλάχιστον στους μεγάλους δήμους, ενώ ειδικά για τον Δήμο Αθηναίων περιορίζει σημαντικά το εύρος των επιλογών του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά σχετικά με το πρόσωπο που θα δώσει με τη στήριξη του κυβερνητικού κόμματος. «Το προφίλ του αντιπάλου, μοιραία, καθορίζει τα χαρακτηριστικά και του δικού μας υποψηφίου», σημειώνουν κυβερνητικά στελέχη που τονίζουν ότι η λύση θα πρέπει να αναζητηθεί σε ένα πρόσωπο, με βαρύ πολιτικό όνομα και κυρίως με μεγάλη διεισδυτικότητα στο κεντροδεξιό – δεξιό ακροατήριο.

    Οι ίδιοι κύκλοι φωτογραφίζουν τον νυν υπουργό Δημόσιας Τάξης Νικ. Δένδια ως την πλέον ενδεδειγμένη επιλογή, καθώς οι υψηλές επιδόσεις του σε κρίσιμους για την πρωτεύουσα τομείς, όπως αυτοί της παραβατικότητας, της λαθρομετανάστευσης κ.ά., μπορούν να του εξασφαλίσουν τη νίκη. Ο ίδιος ο υπουργός κρατάει αποστάσεις από τη σχετική φιλολογία και επαναλαμβάνει με κάθε ευκαιρία ότι δεν επιθυμεί τη μετακίνησή του από την εκλογική του περιφέρεια, την Κέρκυρα. Πολλοί, πάντως, στη Ν.Δ. πιστεύουν ότι στην περίπτωση που ο πρωθυπουργός υπερβεί τον προβληματισμό που του προκαλεί η πιθανότητα απώλειας ενός ικανότατου στελέχους από την κυβέρνηση και ζητήσει από τον κ. Δένδια να δώσει τη μάχη για τον Δήμο Αθηναίων, το κυβερνητικό κόμμα θα απαλλαγεί από ένα ακόμη πρόβλημα που ακούει στο όνομα Νικήτας Κακλαμάνης. Προερχόμενος από τον χώρο της λαϊκής δεξιάς, ο πρώην δήμαρχος και πρώην φίλος του κ. Σαμαρά δηλώνει σε όλους τους τόνους την πρόθεσή του να διεκδικήσει τον Δήμο Αθηναίων, με ή χωρίς χρίσμα. Και ο ίδιος γνωρίζει ότι οι πιθανότητες να πάρει το χρίσμα είναι ελάχιστες.

    «Αν η Νέα Δημοκρατία κινηθεί σε λογικές τύπου Ανδρέα Ψυχάρη ή Κώστα Μπακογιάννη, τότε να θεωρείτε βέβαιη την κάθοδο του Νικήτα», λένε οι φίλοι του, αφήνοντας πάντως σαφώς να εννοηθεί ότι θα λάβει τις οριστικές του αποφάσεις, ανάλογα με τις εξελίξεις... Το προηγούμενο διάστημα μεταξύ των ονομάτων που κυκλοφόρησαν ήταν και αυτό της υπουργού Τουρισμού Ολγας Κεφαλογιάννη, η οποία έχει το πλεονέκτημα της πρωτιάς στην Α΄ Αθηνών, όχι όμως και την επιθυμία να δώσει τη συγκεκριμένη μάχη.

    Στις μεγάλες πόλεις

    Μέσα στον Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσουν και οι συζητήσεις για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τον οποίο, αυτή τη στιγμή, φέρονται να επιθυμούν να διεκδικήσουν τέσσερα επώνυμα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας: ο αναπληρωτής υπουργός Ενέργειας Στ. Καλαφάτης, ο υφυπουργός Παιδείας Κων. Γκιουλέκας, ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων Στρ. Σιμόπουλος και η βουλευτής Ελενα Ράπτη. Πληροφορίες από τη συμπρωτεύουσα ανεβάζουν κι άλλο τον αριθμό των ενδιαφερομένων, κάτι που αναμένεται να φανεί το επόμενο διάστημα. Από τους τέσσερις παραπάνω, πάντως, ουδείς, όπως εκτιμάται, θα δημιουργήσει πρόβλημα στο κόμμα του, στην περίπτωση που δεν επιλεγεί για τη συγκεκριμένη μάχη. Τα κομματικά στελέχη επιμένουν ότι η εκδοχή στήριξης της υποψηφιότητας του νυν δημάρχου κ. Γιάννη Μπουτάρη από τη Ν.Δ. αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Οι πιο μυημένοι, ωστόσο, κρατούν μέχρι το τέλος μία επιφύλαξη…

    Πιο δύσκολη είναι η κατάσταση για τη Ν.Δ. σε ό,τι αφορά τον Δήμο Πατρέων, όπου προς στιγμήν μόνος ενδιαφερόμενος είναι ο κ. Χριστόπουλος, ο οποίος, ωστόσο, από ορισμένους θεωρείται «αδύναμη υποψηφιότητα».

    www.kathimerini.gr

  66. Αθηναϊκός avatar
    Αθηναϊκός 12/09/2013 03:58:19

    Ο ΣΥΡΙΖΑ θα στηρίξει υποψήφιο από το ΚΚΕ στην Αθήνα ΑΝ είναι είτε η Λιάνα Κανέλλη είτε η Αλέκα Παπαρήγα. Το έχουν αποφασίσει ήδη γιατί αλλιώς θα πάνε σε ήττα. Και το ΚΚΕ λόγω Κασιδιάρη θα αναγκαστεί να κατεβάσει την Λιάνα που τόσο καιρό δεν την κατέβαζε παρόλο που είχε γκάλοπ που την έδειχναν στο 20 + ή την Παπαρήγα που έχει θετική απήχηση σε συντηρητικούς ψηφοφόρους λόγω της στάσης της το Δεκέμβριο του 2008.

    Το ΚΚΕ που είναι σε σημαντική πτώση σε επίπεδο βουλευτικών (πανελλαδικά είναι στο 6 % λίγο πάνω από το 4,5 % του Ιουνίου του 2012) θα έχει πρόβλημα στην Αθήνα αν κατεβάσει οποιοδήποτε εκτός Κανέλλη , ή Αλέκα.Να θυμηθούμε, 1998 Λ.Αυδής 10,3 % με Δαμανάκη από ΣΥΝ-ΠΑΣΟΚ να παίρνει 16,4 % μόνο κ Αβραμόπουλο 57,7 %.Το 2002 είχε μόλις 6 % με τον Χαλβατζή με τον Φ.Κουβέλη από ΣΥΝ στο 5,9 % και τον Βορίδη από το Ελληνικό Μέτωπο 0,9 %. Το 2006 με τον Τσίπρα στο 10,5 % ο Χαλβατζής πήρε 8,8 %,Σκανδαλίδης 28,8 % και Κακλαμάνης 46 %.

    Και το 2010 με τον Σοφιανό έπιασε το 13,7 % ενώ του ΣΥΝ η Πορτάλιου 5,8 % και ο Μιχαλολιάκος της Χ.Α. 5,3 %.

    Αν κατέβουν πολλοί υποψήφιοι ο Κασιδιάρης άνετα θα μπει σε δεύτερο γύρο και με αντίπαλο τον Δένδια δεν αποκλείεται να πιάσει 30 % λόγω αποχής μέρους των αριστερών ψηφοφόρων.Με αντίπαλο τύπου Καμίνη θα κερδίσει τις εκλογές στο Β'γύρο.

  67. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 28/09/2013 15:52:52

    Γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος.
    Πάει για 20 χρόνια στο κεφάλι...
    Τα θερμά συλλυπητήρια στους χρυσαυγίτες και στους "δεν είμαι χα, αλλά..."

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.