#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/09/2010 18:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Έχουν γνώση οι φύλακες;»



του Μανώλη Μ.

Σε αυτό τον ιστότοπο έχουμε υπερ-ασχοληθεί με τις κινήσεις του μητσοτακαίικου, με τις φιλοδοξίες της Ντόρας Μπακογιάννη, με τη συστημική στήριξη που της παρέχουν διάφορα κέντρα και ΜΜΕ κ.λπ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσο συζητάει κανείς ένα θέμα τόσο δεν το αφήνει να τελειώσει. Αυτό ισχύει και στην προκειμένη περίπτωση.

Αν πάψουμε να ασχολούμαστε, κάποια στιγμή θα σβήσει όλη αυτή η πρεμούρα για το τι θα κάνει η ανεξάρτητη βουλευτής και ποιό θα είναι το μέλλον  της για το οποίο κόπτονται ορισμένοι εκδότες και πρώην

δημοσιογράφοι δήθεν του φιλελεύθερου χώρου όπως ο Χατζηνικολάου και η εφημερίδα του Αλαφούζου που δυστυχώς φέρει  το όνομα της παλιάς ιστορικής εφημερίδας της οικογένειας Βλάχου.

Για τους λόγους αυτούς, το παρόν σχόλιό μου φιλοδοξεί τουλάχιστον να είναι το τελευταίο για την εν λόγω βουλευτή και τους σχεδιασμούς της.

Θα πει κανείς ότι υποτιμούμε μια εν δυνάμει απειλή. Έχω άλλη γνώμη. Ο πραγματικός (ρεαλιστικός) σχεδιασμός της συγκεκριμένης βουλευτού δεν είναι απρόβλεπτος. Μάλλον είναι φανερός για τους παροικούντες την ελλαδική Ιερουσαλήμ. Η Ντόρα Μπακογιάννη ασχολείται όλα αυτά τα χρόνια με την προβολή της. Η οικογένειά της, βεβαίως, την ετοίμαζε να αναλάβει την αρχηγία της ΝΔ αλλά αυτό δεν το έκανε (δυστυχώς γι’ αυτήν και τις θεμιτές φιλοδοξίες της) αναπτύσσοντας με αγώνα την πολιτική της επάρκεια και λαμβάνοντας το ρίσκο ρηξικέλευθων πατριωτικών θέσεων κόντρα στα διάφορα συστημικά συμφέροντα (όπως κάνει ένας πραγματικός ηγέτης) αλλά αντιθέτως συμπλέοντας με το κατεστημένο, τη διαπλοκή και τα ΜΜΕ της, ακολουθώντας την πεπατημένη και σκάβοντας το λάκκο του προηγούμενου Προέδρου της ΝΔ Κώστα Καραμανλή. Με την ταυτόχρονη αχρωμία του πολιτικού της λόγου όλα αυτά τα χρόνια δεν ανέδειξε κάποια ουσιαστική διαφορά με το μεταλλαγμένο νεοφιλελεύθερο σημιτικό ΠαΣοΚ. Περισσότερο έμοιαζε και μοιάζει με μια επαγγελματία τηλεοπτική πολιτικό με καλές διασυνδέσεις και κάποια άνεση στο γυαλί, παρά με ηγέτιδα με τις απαραίτητες προϋποθέσεις.

Επομένως, τι έχει να ελπίζει; Αν δεν είναι ουσιαστική ηγέτιδα, πώς θα φτιάξει νέο κόμμα με προοπτική; Ο πατέρας της, ασχέτως με τις διαφωνίες ακόμα και την αποστροφή που μπορεί να έχει κανείς στο πρόσωπό του, όταν κατέβηκε στις εκλογές του 1977 με το κόμμα του («Κόμμα Νεοφιλελευθέρων») που είχε φτιάξει μαζί με τον Παύλο Βαρδινογιάννη, είχε τα απαραίτητα ηγετικά χαρακτηριστικά για να το κάνει, τον είχε ευνοήσει και η πολιτική συγκυρία. Το ποσοστό που συγκέντρωσε ήταν 1,09% (κυρίως από την Κρήτη) και πήρε 2 έδρες (τότε δεν ίσχυε το πλαφόν του 3% που θεσπίστηκε τη δεκαετία του ’90 για να μην κατεβαίνουν ανεξάρτητοι οι υποκινούμενοι του τουρκικού προξενείου της Θράκης).  Η κ. Μπακογιάννη, λοιπόν, ακόμα και αν επαναληφθεί αναλογικά το εγχείρημα του πατέρα της δεν θα καταφέρει να μπει στη βουλή. Άρα τι;

Η απάντηση δίδεται με σύγχρονους τηλεοπτικούς όρους προβολής και παιχνιδιού διαπλοκής και ΜΜΕ. Θυμίζω, για παράδειγμα, ότι ο Δημήτρης Αβραμόπουλος έκανε αρχικά ντόρο με την ίδρυση του κόμματός του εκμεταλλευόμενος τον διακαή πόθο ορισμένων να κοντύνουν τότε τη ΝΔ. Οι δημοσκοπήσεις φούσκωναν το ποσοστό του Αβραμόπουλου και του προσδοκώμενου κόμματός του τόσο ώστε να φαίνεται πως ανακόπτεται η δυναμική κατάληψης της εξουσίας από τη ΝΔ. Αυτό τότε έγινε πιστεύω ερήμην του Αβραμόπουλου, αλλά βόλευε τη διαπλοκή που άδραξετην ευκαιρία.

Το Δεκέμβριο του 2000 ο Αβραμόπουλος ανήγγειλε τηλεοπτικά την ίδρυση του ΚΕΠ. Το ΠΑΣΟΚ του Κ. Σημίτη είχε ήδη κερδίσει τις εκλογές και ο Αβραμόπουλος είχε αρνηθεί στον Καραμανλή τη στήριξή του με το γεύμα του Διονύσου. Δημοσκοπήσεις, μάλιστα της εποχής έφεραν το ΚΕΠ κοντά στο 15%. Η συνέχεια γνωστή. Όταν είδε ότι δεν μπορεί ρεαλιστικά να μπει στη βουλή και όταν ο Καραμανλής ήταν προ των πυλών της εξουσίας ανέστειλε τη λειτουργία του κόμματος, εντάχθηκε στη ΝΔ και έγινε και υπουργός και αργότερα υποψήφιος Πρόεδρος

της ΝΔ κατά την τελευταία εκλογή. Δηλαδή, ο Αβραμόπουλος έκανε ντόρο, ανέβασε όσο μπορούσε τις μετοχές του και τις εξαργύρωσε όπως και όποτε μπόρεσε μέσα στο μαντρί … της ΝΔ.

Για να έχουν γνώση οι φύλακες και για να μην υπάρξουν φωνές που θα πουν στο μέλλον ότι πιάστηκαν εξαπίνης, ας δώσουμε βάση στον παρακάτω λογικό συλλογισμό.

Το πιθανότερο, λοιπόν, για την Ντόρα Μπακογιάννη είναι ένα εγχείρημα τύπου ΚΕΠ. Το κόμμα που θα ιδρύσει δεν θα έχει τα εχέγγυα να μπει στη βουλή γιατί θα είναι του «μεσαίου» χώρου όπως το ΚΕΠ του Αβραμόπουλου, ήτοι φλου περιεχομένου και δεν θα μπορεί να τραβήξει στην πραγματικότητα πάνω από 1 με 2 % (στην καλύτερη περίπτωση). Τα νέα πρόσωπα που θα το στελεχώσουν δεν θα έχουν κοινωνική δυναμική, θα είναι απλώς γνωστοί της οικογένειας Μητσοτάκη και του περιβάλλοντος Κούβελου και όσον αφορά στα παλιά πρώην νεοδημοκρατικά στελέχη, αυτά είναι ήδη καμμένα (Μαρκογιαννάκης, Κιλτίδης κ.λπ.). Μπορεί να έρθουν σ' αυτήν και ο Μάνος με τον Ανδριανόπουλο, ιδίως ο τελευταίος. Το θέμα είναι πως θα πρόκειται για έναν προσωποπαγή φορέα που στόχο έχει να κάνει «Ντόρο για τη Ντόρα». Αυτά για το πολύ άμεσο μέλλον.

Για το απώτερο μέλλον μέχρι το 2013 που θα γίνουν οι επόμενες εκλογές, οι φιλοδοξίες της - λογικά - θα είναι να φουσκώσουν τα ποσοστά της όσο γίνεται από τη διαπλοκή και τα ΜΜΕ στο επίπεδο που θα φαίνεται ότι η ΝΔ αν και θα έχει ανακτήσει μια σημαντική δυναμική στην κοινωνία, θα χάνει δήθεν την εξουσία λόγω του (τεχνητά φουσκωμένου) ποσοστού που θα δίνουν οι δημοσκοπήσεις στο κόμμα της κ. Μπακογιάννη.  Στο σημείο εκείνο θα δει τι θα κάνει, αν βεβαίως έχει φτάσει μέχρις εκεί και δεν έχει εξαφανιστεί (πράγμα όχι απίθανο).  Αν η Ντ.Μπακογιάννη καταφέρει να υπάρχει στο προσκήνιο και να έχει φουσκωμένα ποσοστά από τις διαπλεκόμενες δημοσκοπήσεις τότε θα κινηθεί βλέποντας και κάνοντας (γνήσιος πολιτικός καιροσκοπισμός). Για παράδειγμα, αν οι πραγματικές (μυστικές) δημοσκοπήσεις δείχνουν λίγο πριν τις εκλογές ότι η ΝΔ είναι σε οριακό σημείο και μάλλον δεν καταφέρνει να κερδίσει την εξουσία, τότε η Ντ. Μπακογιάννη θα βάλει όσους λίγους έστω έχει μέσα στη ΝΔ να φωνάζουν ότι πρέπει ο Σαμαράς να την καλέσει ξανά πίσω για να πάμε σε πανστρατιά κ.λπ. Στη φάση εκείνη, και ενώ θα έχουν δημιουργηθεί προσδοκίες, δεν θα κατέβει στις εκλογές (για να μην μετρηθεί η πραγματική ολιγοστή δύναμή της και να δείξει ότι δήθεν στηρίζει έμμεσα τη ΝΔ) και σιωπηλά – παρασκηνιακά θα πάει κόντρα στη ΝΔ ώστε να χάσει ο Σαμαράς. Στο επόμενο διάστημα, αν τελικά χάσει ο Σαμαράς, θα προσπαθήσει με τους δικούς της να δει αν μπορεί να αποσταθεροποιηθεί η ΝΔ για να μπει μέσα αυτή να τη σώσει (τρομάρα της). Αν, αντιθέτως, οι μυστικές δημοσκοπήσεις δείχνουν λίγο πριν τις εκλογές ότι η ΝΔ καταφέρνει με σχετική σιγουριά να κερδίσει την εξουσία, τότε και πάλι θα βάλει όσους λίγους έστω έχει μέσα στη ΝΔ να φωνάζουν ότι πρέπει ο Σαμαράς να την καλέσει ξανά πίσω για να πάμε σε πανστρατιά και στη φάση εκείνη δεν θα κατέβει στις εκλογές με πρόσχημα ότι στηρίζει τη ΝΔ για να το εξαργυρώσει μετά με την ενδεχόμενη επανείσοδό της στη ΝΔ που δήθεν θα είναι λαϊκή απαίτηση.

Αυτά είναι τα παιχνίδια που παίζουν οι αριβίστες της πολιτικής. Ευχόμαστε όλοι ότι η ηγεσία της ΝΔ τα διακρίνει οψέποτε εξυφαίνονται.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 20/09/2010 18:41:57

    Νομίζω ότι η Μπακογιάννη έκοψε ιδία ευθύνη κάθε γέφυρα που την ενώνει με την ΝΔ. Θεωρώ ότι ουδέποτε -αν και στην πολιτική ποτέ δεν πρέπει να λες ποτε-θα ενταχθεί πάλι στο κόμμα, καθόσον η μέχρι σήμερα πολιτεία της παραταξιακά ήταν να υπονομεύει τον εκάστοτε αρχηγό. Πολύ πριν αποφασίσει την "ηρωϊκή" έξοδό της από το κόμμα είχε εξελθει από την ψυχή και την καρδιά του νεοδημοκράτη. Κι αυτό ίσως θ΄αποτελέσει το ανάχωμα της καθ΄οιονδήποτε τρόπο επανάκαμψής της, στην ΝΔ.

    • Enzo avatar
      Enzo @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 20/09/2010 19:48:57

      η αισθηση ειναι οτι μπακογιαννη και καρατζεφερης απλα τελειωσανε πολιτικα.
      και οι τελευταιοι δυσπιστοι δεξιοι πανε με τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

  2. δεξιός avatar
    δεξιός 20/09/2010 18:45:48

    πειτε με χαζό. εμένα πασοκ-νδ -ντόρα μου φαίνονται το ιδιο και το αυτό. ιδια εξωτερικη πολιτικη,ιδια οικονομική, μόνο στα ρουσφετια διαφέρουν. ο αντωνης διορίζει ολη την καλαμάτα και ο ακης όλη τη θεσ/νίκη

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ δεξιός 20/09/2010 19:28:54

      Συ είπας

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ δεξιός 20/09/2010 19:36:56

      Η προβοκάτσια σε νέους δρόμους.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 20/09/2010 20:27:00

        Η προπαγάνδα θα προαπαθήσει να πείσει πως όλοι είναι ίδιοι.

      • michal avatar
        michal @ Επώνυμος 20/09/2010 20:32:12

        Eisai apisteutos!

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 20/09/2010 20:33:45

        Κάνετε και ντουέτο, πρίμο-σεκόντο...

      • michal avatar
        michal @ Επώνυμος 20/09/2010 20:37:01

        Pws murizei h opportuna apo xiliometra.

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Επώνυμος 20/09/2010 20:51:18

        ΕΞΩ ΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

    • anonymous avatar
      anonymous @ δεξιός 20/09/2010 20:17:38

      Υπάρχει διαφορά στη νοοτροπία του κόσμου. Ο ΠΑΣΟΚος ενδιαφέρεται να κλέψει. Ο δεξιός όχι τόσο. Τον ενδιαφέρει ένα σταθερό περιβάλλον για να δημιουργήσει.
      Ο ΚΚ δεν το πρόσφερε και απλά απείχαν.

    • Θάνος avatar
      Θάνος @ δεξιός 20/09/2010 21:41:13

      Αυτό αγαπητέ "δεξιέ" είναι το διαχρονικό επιχείρημα του ΚΚΕ οπότε δεν το ψάχνεις καλύτερα μήπως είσαι ΚΚΕ και δεν το ξέρεις;

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 20/09/2010 18:46:07

    Η ανάλυση απόλυτα σωστή.

    Για την χθεσινή Κυριακή για την Ντόρα ισχύει το γνωστό ποδοσφαιρικό σύνθημα "από τα σαλόνια στα αλώνια".

    Ο Αντώνης να εξηγεί στην Δεθ πως θα βγεί η Ελλάδα από την κρίση και αυτή να τρέχει από χωριό σε χωριό με τον Γιαννουλάκη.

    Η πρόταση προς την ηγεσία είναι μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου να τελειώνει με τους γνωστούς εν υπνώσει Ντορικούς θύλακες.

    Καμία μελλοντική κυβέρνηση δεν μπορεί να παράξει έργο με το σπέρμα της διχόνοιας και τις υπονόμευσης μέσα της.

    Ας κάνουν κόμμα και ας ζητήσουν από τον κόσμο να επιβραβεύσει τις θέσεις τους και αν είναι τόσο δυναατοί μπράβο τους.

    • Παρτο αλλιως... avatar
      Παρτο αλλιως... @ Aris. A 20/09/2010 22:20:35

      @Ari,

      συμφωνώ οτι μετά τις εκλογές πρέπει να τελειώνουμε στο Κόμμα με τους Ντορικούς θύλακες αλλά πώς θα γίνει αυτό όταν θα είναι φρέσκοι-φρέσκοι Δημαρχαίοι και Περιφερειαρχαίοι και μάλιστα με τις ευλογίες του προέδρου...;;;;;;;;;;;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Παρτο αλλιως... 20/09/2010 22:24:54

        Θα σβήσουν οι θύλακες, αλλά θα παραμείνουν εντός κάποιοι ντορικοί θαλαμοφύλακες.

  4. lpap avatar
    lpap 20/09/2010 19:21:11

    Πολύ καλή ανάλυση..αλλά εγώ σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να κάνει πίσω η Ντόρα στον κάθε της πολιτικό σχεδιασμό και να φροντίσει να αναδείξει το γιό της. Θα κριθεί φυσικά αυτό κι από το πολιτικό αποτέλεσμα για τον ίδιο των ερχόμενων εκλογών. Προσωπικά δεν πιστεύω πως είναι"χαζή". Το αντίθετο, μπορεί να διακρίνει αν την παίρνει ή όχι να προχωρήσει΄. Κι εν πολλοίς η πορεία της εξαρτάται κι από τα ερχόμενα στη χώρα και τη στάση που θα τηρήσει και τον προσανατολισμό που θα έχει. Καμιά φορά τα γεγονότα όσο ελεγχόμενα κι αν φαίνεται πως είναι μπορούν να ανατρέχουν τον όποιο σχεδιασμό μας.
    Όσο για την αναφορά στον Αβραμόπουλο και την πορεία και την επιστροφή του...μμμμ μετά από όχι πολύ σκέψη, ως ψηφοφόρος(πρώην, το νυν άγνωστο και μετά από πολύ σκέψη) λυπάμαι για την επιστροφή και νομίζω πως πρόσφερε μόνο στον εαυτό του. Τίποτα στο κόμμα και τίποτα στη χώρα. Ξέρετε δεν είναι καθόλου τυχαία αυτή η αδυναμία της ΝΔ να ανακάμψει. Μην τα φορτώνουμε όλα στα ΜΜΕ που δεν θα αρνηθώ τον σκοτεινό ρόλο τους και την απόλυτη υστεροβουλία τους..
    Η ΝΔ χρειάζεται εκ βάθρων ξεθεμέλιωμα και χτίσιμο με νέα υλικά..όσο αυτό είναι εφικτό..κι όσο είναι καιρός.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ lpap 21/09/2010 09:29:36

      δεν ισχυρίζομαι ότι ξέρω πολλά, αλλά θυμίσου ότι στον Αβραμόπουλο χρωστάμε το ότι ο Σαμαράς είναι σήμερα πρόεδρος της ΝΔ. Αν δεν είχε στηρίξει τότε τη θέση της εκλογής από τη βάση, τα πράγματα σήμερα θα ήταν ΠΟΛΥ διαφορετικά. Ο καθένας βάζει το λιθαράκι του.

  5. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 20/09/2010 20:28:42

    *Η ΝΔ χρειάζεται εκ βάθρων ξεθεμέλιωμα και χτίσιμο με νέα υλικά..όσο αυτό είναι εφικτό..κι όσο είναι καιρός.
    Δεν ειναι τοσο ευκολο ουτε τοσο δυσκολο....αρκει να βρεθουν στελεχη ικανα να προσφερουν με ανιδιοτελει.
    *Ενδεχόμενο να κάνει πίσω η Ντόρα στον κάθε της πολιτικό σχεδιασμό και να φροντίσει να αναδείξει το γιό της.
    Με τι προσοντα να αναδείξει το γιό της; Οι εποχες αλλαζουν δραματικα..ενα ονομα δεν φθανει πλεον.
    Κατα την ταπεινη μου αποψη με την σταση της υπεγραψε την πολιτικη της καταδικη και δεν το λεω με κακια.
    Αληθεια εκανε δηλωσεις μετα την συνεντευξη του αρχηγου της ΝΔ; Παρακολουθω απο το 1974 ανελλιπως τα βηματα της ΝΔ. Θα πω κατι με απολυτη ειλικρινεια..Μετα την αποχωρηση του ιδρυτη της ειναι η πρωτη μεστη συνεντευξη που παρακολουθησα, χωρις με αυτο που λεω να θελω να θιξω τις προηγουμενες ηγεσιες. Υπηρχε κατι που εκανε την διαφορα: Ο Αντωνης Σαμαρας δεν ηταν κουραστικος χαιροσουν να τον ακους. Επισης πιστευω οτι εαν υπηρχε χρονος θα μπορουσε να πει και αλλα, πολυ περισσοτερα.
    Αυτα τα λεω ως απλος πολιτης, δεν εχω κανενα κομματικο αξιωμα.

    • lpap avatar
      lpap @ Ρήγας Φερραιος 20/09/2010 22:31:39

      Πολιτική κι ανιδιοτέλεια δεν ξέρω αν συμβαδίζουν! Μακάρι, ευκταίο!!
      Σίγουρα άλλαξαν οι εποχές και η γνώμη μου είναι πως τα συγκεκριμένα κόμματα έκαναν την πορεία τους κι ήρθε η ώρα να κλείσουν..αρκετά. Μακάρι να χαν την τόλμη να κάνουνε ένα πολύ καλό λίφτινγκ αλλά δεν είναι ορατό. Κούρασαν πολύ.. είμαι 42 χρονών κι ακούω τόσα χρόνια τις ίδιες λέξεις, τα ίδια ονόματα..φτάνει πια αηδιάσαμε..εγώ πάντως σίγουρα..
      όσο για το γιο της Μπακογιάννη, έχεις δίκιο άλλαξαν οι εποχές αλλά εγώ αναφερόμουν σε πιθανή κίνηση και σκέψη και παραίτητση υπέρ δικού της απόλυτα ανθρώπου..
      Η Ντόρα γνωρίζει, εκτιμώ, πόσο κι αν την παίρνει και μπορεί να εργάζεται παρασκηνιακά αλλά θα εκτιμήσει τα δεδομένα κι ανάλογα θα προχωρήσει..εκτίμηση προσωπική είναι..και δεν με νοιάζει ούτε αν θα κατέβει ούτε αν θα κάνει κόμμα ούτε τίποτα άλλο,,,

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ lpap 20/09/2010 23:35:00

        Εκτιμω τις αποψεις σου.
        Παντως πιστευω μετα τα χθεσινα δεν εχει και πολλα περιθωρια. Ιδωμεν.
        Ηταν λαθος η πολιτικη της τα τελευταια χρονια, και ιδιως μετα τις εκλογες.

      • lpap avatar
        lpap @ lpap 21/09/2010 00:27:59

        Ευχαριστώ, αλλά ξέρεις και η Ντόρα δεν αποτελεί εξαίρεση. Η πολιτική και οι πολιτικοί γενικότερα ήταν λανθασμένα τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Υποβιβάστηκαν και τώρα θα πληρώσουν το τίμημα.
        Οψόμεθα, το μέλλον κοντινό ή μακρινό θα χει εξελίξεις.Μάλλον όχι ευχάριστες και αυτό θα καθορίσει πολλά. Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση που όλοι προωθούν το σενάριο της 4ετίας...4ετία από όσο θυμάμαι έχει να εξαντλήσει κυβέρνηση ελληνική πολλά πολλά χρόνια.. το ερώτημα είναι θα προλάβει; Και τι σχηματισμοί και μεταβολές θα χουν συμβεί ως τότε; Η υπομονή εξαντλείται αλλά υπάρχει ακόμα...θα δούμε.

  6. δημης avatar
    δημης 20/09/2010 21:12:27

    Μπράβο σωστα διαβάσατε για μιά ακόμη φορά τις κινήσεις της οικογενείας...
    "η εφημερίδα του Αλαφούζου που δυστυχώς φέρει το όνομα της παλιάς ιστορικής εφημερίδας της οικογένειας Βλάχου."εδώ ιοσχύει το αχθοφόρος του ονόματος...
    _Αλήθεια τι σχέση με την σημερινή της μορφή μπορεί να έχει με τον ΜΕΓΑ ΜΑΝΟ;;;;;

  7. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 20/09/2010 21:27:19

    Φιλοδοξίες ετών με τη στήριξη των διαπλεκομένων, εξαφανίστηκαν πρό πολλού. Τις πήρε ο δυνατός αέρας. Τι δυστυχία......!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Nίκος Θ. 20/09/2010 21:38:01

      Νίκο, φιλοδοξίες γιά δήθεν ανανέωση με φθαρμένα και ληγμένα υλικά, ΔΕΝ γίνεται. Dora, is yesterday's news..

  8. ammos-mpaliagaios avatar
    ammos-mpaliagaios 20/09/2010 22:18:53

    Πότε ηταν δεξιά η οικογένεια μητσοτάκη την επέβαλαν εξωθεν τα συστήματα των ηπα Η ΛΑΙΚΗ ΔΕΞΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.Πουλημένα σκουπίδια που τα βγάλαμε απο το μαντρί δεν τα θέλωμε παλι πίσω.Αυτά για την θοδώρα μητσοτακουβελομπακογιαννη.

    • michal avatar
      michal @ ammos-mpaliagaios 20/09/2010 22:21:24

      San thn laikh deksia tou Kiltidh ena pragma?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ michal 20/09/2010 22:27:38

        Σαν το σοσιαλισμό του Λοβέρδου, της Αννούλας Νταλάρα, του Κατσιφάρα και φυσικά της Μιμής και του (όνομα και πράμα) κολόσπιτου...

      • tiramola avatar
        tiramola @ michal 20/09/2010 22:30:53

        Απογοητευμένος σοσιαλιστής (Α)θανάση?
        Σου πρόδωσαν και σένα τα όνειρα?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ michal 20/09/2010 22:36:48

        Άσε μας πρωϊ πρωϊ ρε τιραμόλα, που λέει κι ο Πάγκαλος (θου κύριε...).

        Ευτυχώς η σχέση μου με τα κόμματα είναι ανύπαρκτη. Αλλά τώρα, για να αφαιρεθεί ο καρκίνος που λέγεται γκαπικό Πασόκ, δυστυχώς πρέπει να χρησιμοποιηθεί το μόνο διαθέσιμο νυστέρι στην πιάτσα, ήτοι το αντίπαλο δεος του δικομματισμού. Και γρήγορα, γιατί ο γκόγκας σου θα μας διαλύσει πολύ σύντομα.

      • tiramola avatar
        tiramola @ michal 20/09/2010 22:39:39

        Α μάλιστα...οπότε αναγκαστικά ασπάζεσαι το άλλο μείγμα οικονομικής πολιτικής Σαμαρά...
        Θα περιμένεις όμως πολύ ακόμα γιατί δεν θέλει εκλογές τώρα.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ michal 20/09/2010 22:43:25

        Η αλλαγή στο σχήμα διακυβέρνησης δεν θα γίνει με εκλογές όπως τις φαντάζεσαι. Αυτά που έκανε φετος ο γκαπ είναι το 1/100 αυτών που θα κάνει του χρόνου. Τίποτα πια δεν θα είναι όπως νομίζουμε. Πάντως να βγάλει τετραετία ούτε να τολμήσεις να το διανοηθείς... Σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα ο γκαπ θα πέσει - και με πάταγο. Το πρόβλημα είναι ότι θα έχει κάνει ανυπολόγιστη ζημιά...

      • tiramola avatar
        tiramola @ michal 20/09/2010 22:49:02

        Κάλα, δοθείσης ευκαιρίας να σε πληροφορήσω, αν δεν το έχεις καταλάβει, ότι η ΝΔ δεν είναι κατά του μνημονίου.Απλώς υπόσχεται την απαλλαγή από αυτό μέσω της ικανοποίησης των όρων του μια ώρα αρχύτερα.
        Για να μην τρέφεις αυταπάτες δηλαδή αφού προφανώς είσαι ο μόνος έλληνας που έχει την εντύπωση ότι όλα έβαιναν καλώς μέχρι που ήρθε ένας πράκτορας της νέας τάξης να μας καταστρέψει...

      • tiramola avatar
        tiramola @ michal 20/09/2010 22:54:09

        Πως μπορεί να κάνει (Α)θανάση ζημιά ένας άνθρωπος σε μία χώρα που επί δεκαετίες δεν παράγει τίποτα, ζούσε με δανεικά και με την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της να κλέβουν το κράτος?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ michal 20/09/2010 22:57:59

        Αυτή τη π@π@αριά την χορτάσαμε, βρείτε άλλη... Καταντήσατε ρομποτικά ομοιώματα του @#$%$# με το μουστάκι (αν γράψω τη λέξη θα με κόψει ο φάκτορας) και λέτε το ίδιο και το ίδιο συγκεχυμένο και ηλίθιο τροπάρι. Αντιστρέφω:

        Πως και έτσι? Δεν υπάρχουν τελικά λεφτά?

        Εεε, βα φαν κούλο πια! Μπάστα ρεεεεε!

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ ammos-mpaliagaios 20/09/2010 23:38:04

      ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!! ΔΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣ
      για ταξιδακια αναψυχης!!!

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Ρήγας Φερραιος 20/09/2010 23:39:55

        Αλλαγη ονοματων υπουργειων εδω και τωρα!!!
        πολυ κρατησε τα ιδια.

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Ρήγας Φερραιος 20/09/2010 23:41:50

        δυο μηνες ρωταω ποιος ειπε οτι απο το 2000 εως το 2004 καταστρεψαμε την χωρα και κανεις δεν απαντα

  9. parsifal avatar
    parsifal 20/09/2010 23:44:04

    Πότε θα αντιληφθείτε οτι την Μπακογιάννη την συντηρείτε ασχολούμενοι μαζί της. Αφήστε την να σαπίσει επιτέλους !

    • Ρήγας Φερραιος avatar
      Ρήγας Φερραιος @ parsifal 20/09/2010 23:56:18

      Εαν μπορεις γραψτο 100 φορες μηπως και το καταλαβουν!!!!

  10. CLYKOS avatar
    CLYKOS 21/09/2010 00:10:06

    Η Ντόρα είναι μια φούσκα των ΜΜΕ των μεγαλο-εργολαβων , η οποία δεν έχει προσφέρει απολύτως τίποτα στην πανακριβα πληρωμενη πολίτικη της καριέρα.
    Μηδενικο εργο σαν δήμαρχος, σαν υπουργός εξωτερικών, σαν υπαρχηγός, γιατί θα προσφέρει τωρα σαν αρχηγός ???

    Ποιος εχέφρων πολίτης μπορεί να προσδοκά κάτι απ αυτήν?

  11. parsifal avatar
    parsifal 21/09/2010 00:12:53

    Μπά μάλλον ισχύει το "τί θα γίνωμε χωρίς βαρβάρους".Θα πρέπει να παραχθεί πολιτική και αυτό θέλει κόπο...Βολεύει το κουτσομπολιό για ενα πολιτικό πτώμα, τα ευφυολογήματα για την "γκαντεμιά" του Μηστοτάκη κ.α. που δίνουν υπόσταση σε τελειωμένους κομματάρχες του 50 - 60 και στους γόνους τους.

  12. stroumfaki avatar
    stroumfaki 21/09/2010 02:06:20

    Οποιος είναι μεροκαματιάρης, φτωχός και νομίζει πως ζεί φτωχά και ταπεινά ας ψηφίσει ΚΚΕ, δεν έχει να χάσει τίποτα, μόνο να κερδίσει, αν τώρα τα πράγματα δεν είναι έτσι τότε ας ψηφίσετε ότι άλλο θέλετε, από κίτρινη δεξιά, μπλέ δεξιά, πράσινη δεξιά μέχρι και ρόζ δεξιόστροφη αριστερά.

  13. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 21/09/2010 09:36:14

    Σήμερα Μανώλη Μ. δικαιώνεσαι.

    Ο σημερινός Αδέσμευτος έχει δηλώσεις της Κορης με τις οποίες ζητά απεγνωσμένα να μάθει το γιατί. Γιατί την έδιωξε λέει ο Σαμαράς. Και στη συνέχεια το επιδόρπιο. Χαρακτήρισε την ομιλία του αρχηγού ΚΑΛΗ.
    Ρίχνει γέφυρες δηλαδή η μεγαλοκόρη προς την ΝΔ.....

  14. δρόμος avatar
    δρόμος 21/09/2010 09:37:52

    είναι προεκλογική περίοδος, θα χαλάσεις το προφίλ της συζύγου

  15. Dimitris D avatar
    Dimitris D 21/09/2010 10:18:45

    Η Μπακογιάννη έκοψε κάθε γέφυρα που την ενώνει με την ΝΔ αλλά ξέχασε τον αδερφό της στην ΝΔ.
    Το σόι έχει ακόμα ελπίδες να κυβερνήσει στο μέλλον.

  16. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 21/09/2010 12:36:11

    Καμμία μα καμμία ελπίδα. Πάντα θα φαντάζει στη σκέψη νδκρατών αλλά και των άλλων Ελλήνων, ως η υπονομεύτρια του κόμματος.

  17. Kostantinos avatar
    Kostantinos 21/09/2010 13:17:02

    H Ntora einai xameno xarti. to kserei, to mistotakeiko prospathei na epiviosei, h dora ekstos ND, o kyriakos entos ND, o kostas mpakogiannis eso-ekso... kai epitimos, epitimos mexri na ta ftisei kai aftos.

    To perivalon ths Ntoras einai toso psonismeno, pou thelei eksousia kai na dei thn ntora arxigo, tespa, kati na einai gia na thn lene proedro. psonares, kai tha to katalavoun mesa sta epomena xronia oti tripia fouska den fouskonei.

    H Ntora thelei na peksei rolo, alla o kosmos den thelei thn Ntora me tipota, alla to psonio ths me ta MME einai toooooso megalo pou tha epiminei mexri na kaei.

    ANTE GEIA!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.