Έχουμε πόλεμο και είναι με την Χρυσή Αυγή
04/04/2014 07:47
Του Διογένη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έχουμε πόλεμο και είναι με την Χρυσή Αυγή

Η Χρυσή Αυγή ανήκει στις δυνάμεις που απεργάζονται την παράταση της εξάρτησης της χώρας από Μνημόνια, την παράταση της υποτέλειας της χώρας. Αυτός είναι ο λόγος που το βίντεο βγήκε τώρα στη φόρα.

Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι σε κρίσιμη μάχη με όσους επιζητούν το τέλος της χώρας και την διαρκή της ομηρία στα Μνημόνια. Η Χρυσή Αυγή μπορεί να προσποιείται το πατριωτικό κόμμα, όμως επί της ουσίας είναι ένα μόρφωμα πλήρως ελεγχόμενο από (ξένες) μυστικές υπηρεσίες. Λόγω της φασιστικής της δομής, δεν χρειάζεται να ελεγχθεί πάνω από ένας, φτάνει να ελέγχεται ένα ηγετικό στέλεχος

Άρα, λοιπόν, η κυβέρνηση καλά έκανε και ακολούθησε την στάση που ακολούθησε απέναντι στην ΧΑ. Ο κόσμος πήγαινε με την Χ.Α. διότι τα μούσκουλα έδιδαν μια ψευδαίσθηση ισχύος και, εξ αυτού, μια ψευδαίσθηση ελπίδας. Οι χειροπέδες, οι διώξεις και η πολιτική αδρανοποίηση που επέφεραν οι διώξεις γκρέμισαν σε μεγάλο βαθμό την ψευδαίσθηση ισχύος και φρέναραν τη δημοσκοπική άνοδο αυτού του κόμματος. Χρειαζόταν. Η μάχη είναι για τη σωτηρία της χώρας. Έχουμε πόλεμο, πολύ απλά. Ακούω βερεσέ τα όσα λέγονται προς υπεράσπιση της κυβέρνησης ότι “απλώς κινητοποίησε την υπνώττουσα δικαιοσύνη”. Όχι. Η Χ.Α. κινούνταν προσεκτικά στο όριο της νομιμότητας, ώστε να μην διαπράττει παράνομες πράξεις, τουλάχιστον όχι σοβαρές. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν μια επικίνδυνη οργάνωση, που σκοπό της είχε την καθυπόταξη της πατρίδας στους ίδιους ακριβώς ανθρώπους που επιχείρησαν να την ελέγξουν μέσω Μνημονίου. Μέχρι που ήρθε ο φόνος στη Νίκαια και ακολούθησαν οι αποδείξεις περτί εγκληματικής οργάνωσης.

Θα έχουμε μια πολιτική θύελλα για μερικές ημέρες και μετά το πράγμα θα ξεχαστεί.

Μετά τον ...μπαλτά του Μπαλτάκου θα πει ο κόσμος “κρίμα τους καημένους, ας τους ψηφίσουμε”; Όχι. Θα γίνει ένας ντόρος μερικές ημέρες, αλλά όσοι είναι αντίθετοι με την Χ.Α. θα συνεχίσουν να είναι αντίθετοι και όσοι είναι συμπαθούντες θα συνεχίσουν να είναι συμπαθούντες. Αντιθέτως, εάν φανούν κυβερνητικές μεθοδεύσεις νομίζω ότι αυτό θα επαυξήσει την αίσθηση ισχύος που αποπνέει η κυβέρνηση έναντι της Χ.Α. Και αυτό θα βοηθήσει μάλλον να φύγουν ψήφοι από την Χ.Α. ψήφους παρά να πάνε. Καλώς ή κακώς ο κόσμος δεν ψηφίζει τόσο με κριτήρια την δικαιοσύνη, όσο κυρίως με την ισχύ.

Ερωτήματα

Αν ο Κασιδιάρης ήθελε να ευνοήσει τον εαυτό του και τους κομματικούς του συντρόφους, είναι βέβαιο ότι θα είχε βγάλει το βίντεο αυτό νωρίτερα και θα το είχε πάει στους ανακριτές και θα το είχε κάνει πολιτική του σημαία όλον αυτόν τον καιρό. Γιατί το κράτησε μέχρι σήμερα και, κυρίως, γιατί το έβγαλε σήμερα και όχι κάποια άλλη στιγμή αργότερα;

Είναι φανερό, από τη χρονική στιγμή, ότι και το βίντεο εντάσσεται στον ευρύτερο πόλεμο που έχει ξεκινήσει κατά της κυβέρνησης με την πρότασης δυσπιστίας (για να καθυστερήσει η εκταμίευση της δόσης και, κυρίως, η έξοδος στις αγορές), τις κινήσεις αποσταθεροποίησης του ΠΑΣΟΚ εκ μέρους του ΓΑΠ, την κίνηση ανεξαρτητοποίησης Κακλαμάνη. Αφού απέτυχαν τα άλλα να κλονίσουν την κυβέρνηση, έρχεται τώρα και το βίντεο για να χτυπήσει τη ΝΔ από τα δεξιά της. Είναι φανερό ότι το βίντεο είχε αποσταθεροποιητική πολιτική στόχευση και η στόχευση αυτή βέβαια δεν ετέθη από τη Χ.Α., αλλά από αυτούς που ελέγχουν την Χ.Α., που είναι οι ίδιοι που ενεργοποίησαν ΓΑΠ και Νικήτα, οι ίδιοι που έδωσαν εντολή στον ΣΥΡΙΖΑ να κάνει την πρόταση μομφής.

Όποιος θέλει ας αναζητήσει τη δευτερολογία του Μιχαλολιάκου κατά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης Σαμαρά: Κάθε “καθώς πρέπει” αντιμνημονιακός έχει ως σημαία του ότι δεν έφερε η κρίση το Μνημόνιο (το γνωστό παραμυθάκι ότι φταίει ο Καραμανλής κλπ.), αλλά το Μνημόνιο την κρίση. Δηλαδή ότι το Μνημόνιο μεθοδεύθηκε από τον ΓΑΠ, και στη συνέχεια προκάλεσε την τρομερή ύφεση και την εκτίναξη του χρέους. ΟΜΩΣ! Ο Μιχαλολιάκος σε εκείνη τη δευτερολογία του ξεκάθαρα λέει “δεν έφερε το Μνημόνιο την κρίση, αλλά η κρίση το Μνημόνιο”. Δηλαδή το Μνημόνιο “χρειαζόταν” για να βγούμε από την κρίση! Αυτό δεν το λέει κανένας που θεωρεί τον εαυτό του αντιμνημονιακό.

Κι όμως, ο Κασιδιάρης στην πρόταση μομφής κατά Στουρνάρα λέει “στηρίζουμε κάθε ενέργεια που στρέφεται κατά του Μνημονίου και γι’ αυτό στηρίζουμε την πρόταση μομφής”. Ναι, Κασιδιάρη, τώρα που παίζεται η τελευταία πράξη υποτέλειας πριν από την έξοδο από το Μνημόνιο, εσύ μιλάς για να στηρίξεις ΣΥΡΙΖΑ για να βγούμε από το Μνημόνιο! Αναζητήστε το βίντεο και θα δείτε πόσο στημένη και ψεύτικη φαίνεται η δήλωση Κασιδιάρη.

Η Χ.Α. λοιπόν ανήκει στις δυνάμεις που απεργάζονται την παράταση της εξάρτησης της χώρας από Μνημόνια, την παράταση της υποτέλειας της χώρας. Αυτός είναι ο λόγος που το βίντεο βγήκε τώρα στη φόρα.

Τι μέλλει γενέσθαι: Η κυβέρνηση δεν έχει άλλη επιλογή παρά μόνον να συνεχίσει να τους ζορίζει, να συνεχίσει τον σχεδιασμό της.

Η ουσία είναι ότι όσο βγαίνουμε από το Μνημόνιο και ο κόσμος αρχίζει σταδιακά να αισθάνεται ότι έχει μια κυβέρνησή που τον εκπροσωπεί και έναν πρωθυπουργό με πυγμή, τόσο θα αναστρέφεται η εκλογική ενίσχυση της Χ.Α. Το έλλειμμα εκπροσώπησης του κόσμου είναι-ήταν που τον οδηγούσε στην Χ.Α., μόλις εκλείψει αυτό (ήδη αρχίζει να εκλείπει) η Χ.Α. θα καταρρεύσει.

Τελικό συμπέρασμα: Σε μερικές ημέρες το βίντεο θα ξεχαστεί (πρέπει να ξεχαστεί), η κυβέρνηση να εκτελέσει αταλάντευτη τον σχεδιασμό της και ο Σαμαράς να πάψει να είναι τόσο ευγενής αστός και να διαλέγει καλύτερα τους φίλους του.

Διογένης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ραβινος avatar
    Ραβινος 04/04/2014 08:11:57

    Μην το ξεχναμε ο αγωνας ειναι διμετωπος με την ΧΑ και το Συριζα ο οποιος ταυτιζεται ανενδοιαστα με τις θεσεις της ΧΑ με την τυφλα του να κανει ζημια στην κυβερνηση με οποιοδηποτε τιμημα .Κοιταξτε τις ψηφοφοριες στην Βουλη και την ταυτηση Συριζα -ΧΑ.Στο κατα -κατω της γραφης δεν θα απολογουμαστε για τις ιδεες μας στους συριζοκοπριτες και τους συνοδοιπορους του χρυσαυγητες για τις ενεργειες του καθε βλακα Μπαλτακου που νομιζε οτι κατι ηταν και εκανε παιχνιδι με τους γκανγκστερς της πολιτικης και κοινωνικης σκηνης .Στους κολπους του συριζα εμφυλοχωρουν ακραιες τασεις αναρχοαριστερως φραξιων απο τους εκφραστες του δειλοδολοφονου Κουφοντινα μεχρι της νεοσταλινικης παλαβης αριστερας του Λαφαζανη και δεν μιλαει κανενας κι ερχομαστε να συζητησουμε για την ιδεολογια της δεξιας παραταξης της ευρωπαικης προοπτικης και των προσπαθειων αναταξης της πατριδας μας οπως εκανε παντα .Σαν δεν ντρεπομαστε λεω εγω .Ο Α.Σαμαρας να προχωρησει γρηγορα στην καταρτιση του ψηφοδελτιου των ευρωεκλογων και ταυτοχρονα στην προετοιμασια για τον ανασχηματισμο της Κυβερνησης μπροστα στην μεγαλη προκληση της εξοδου στις αγορες και της εφαρμογης των οικονομικων μεταρρυθμισεων .Εδω κοτζαμ Ολαντ πηρε το μηνυμα της δεξιας πολιτικης και επελεξε τον Βαλς=Σαρκοζι των σοσιαλιστων για Πρωθυπουργο να την εκφρασει και εμεις διυλιζουμε τον κωνωπα για να βγαλουμε Μπαλτακο .Αχ ρε Ελλαδα τι τραβας !

  2. gikon avatar
    gikon 04/04/2014 08:17:10

    Ο συντάκτης του άρθρου, που είχε δημοσιευθεί και σαν σχόλιο, σε πρώτη φάση μετά την είδηση, δεν έχει λάβει υπόψη του τις χθεσινές συνεντεύξεις Μπαλτάκου και Μαφιόζων. Πολλά από τα στοιχεία που θεωρεί δεδομένα, έχουν ήδη καταρρεύσει ή εν πάση περιπτώσει δεν ισχύουν, με συνέπεια να πάσχει και το τελικό συμπέρασμα. Αυτό που εγώ κατάλαβα, ακούγοντας και τη χθεσινή ειδησεογραφία, είναι ότι πέραν της δίκαιης θλίψης, και οργής πρέπει να παραμείνουμε επιφυλακτικοί, προκειμένου να εξάγουμε το τελικό συμπέρασμα.

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ gikon 04/04/2014 08:38:39

      Επειδή πολλοί νομίζετε ότι υπάρχει πολιτικός σεισμός το μόνο που μπορώ να σας πω είναι απλά αλλάξτε πλευρό. Το βίντεο είναι ένα ακόμη σημάδι ότι η ΧΑ βρίσκεται στα τελευταία στάδια της αποσύνθεσης. Το βίντεο δεν είχε στόχο ούτε το πολιτικό σύστημα ούτε τους πολιτικούς τους αντιπάλους αλλά ούτε και την δικαιοσύνη. Είχε στόχο τους συμπαθούντες της ΧΑ που είχαν τόσο καιρό πρόθεση να τους ψηφίσουν αλλά μετά τις αποκαλύψεις είχαν ενδοιασμούς. Δικονομικά το βίντεο δεν έχει καμία αξία. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι μπήκαν φυλακή με εντολή. Μόνο ότι ο Σαμαράς τα πήρε στο κρανίο. Αυτό που προσπαθούν να πετύχουν είναι να φανούν θύματα σε αυτούς που προδιάθεση να ακούσουν και τίποτα παραπάνω. Εκτίμηση μου είναι ότι το βίντεο ελάχιστα θα επιρρεάσει τις εξελίξεις.

      • gikon avatar
        gikon @ gonzilaus 04/04/2014 08:48:58

        Μπορεί το βίντεο να μην επηρεάσει τις εξελίξεις, το σίριαλ των βίντεο όμως; Ακουσες τις χθεσινές συνεντεύξεις Μπαλτάκου και Μαφιόζων;

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ gonzilaus 04/04/2014 08:50:03

        Συμφωνώ αλλά δημιουργούνται εντυπώσεις που τις υποδαυλίζουν και διάφορα οικονομικά συμφέροντα. Συμφέροντα που είχαν μάθει να τα κονομάνε από την κρατική σπατάλη. Δείτε το σάιτ του γνωστού Φαρμακοβιομηχάνου και "Μαικήνα" του μπάσκετ πως έχει ξεσπαθώσει ζητώντας εκλογές εδώ και τώρα, για να καταλάβετε ποιοι επενδύουν στον Σύριζα.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ gonzilaus 04/04/2014 09:07:29

        Nα σου πω την αλήθεια, και εγώ το ίδιο πιστεύω. Φοβούμαι περισσότερο μία φοβική αντίδραση της ΝΔ, με τη λέξη "δεξιός" να τίθεται (και πάλι) υπό απαγόρευση, και τότε έσται η εσχάτη πλάνη, χείρων της πρώτης. Κατά τα άλλα, όλος ο κόσμος πιστεύει ότι ναι μεν η ΧΑ έχει προβεί σε έκνομες ενέργειες, και έχουν μία κάποια αδυναμία στο Γ΄Ράιχ, και ήταν μπλεγμένη σε διάφορα ωραία (δεν θέλει πολύ μυαλό να καταλάβεις ότι αρκετοί εκεί μέσα δούλευαν σε νυχτομάγαζα), αλλά ταυτόχρονα πιστεύουν ότι η απόφαση για εξόντωσή της μέσω της δικαιοσύνης προήλθε άνωθεν. Συζητούσα τις προάλλες με γνωστό μου, κεντροαριστερό θα τον έλεγα, από τον τραπεζικό χώρο και φίλο του Φώτη Κουβέλη, πριν βγει ο Μπαλτάκος στη φόρα, και μου είπε τα ίδια περίπου που είπε κατόπιν ο Μπαλτάκος στο βίντεο! Όπως μου είπε, επίσης, ότι το Ποτάμι είναι φτιαχτό για να κόψει ψήφους του Σύριζα και ανακοινώθηκε μόλις η "Ελιά" μαράθηκε. Προσωπικά νομίζω ότι είναι και αυτό, αλλά και για να χρησιμεύσει ως "μαξιλαράκι" (buffer) μεταξύ Σύριζα και ΝΔ σε μία (όχι και τόσο) μελλοντική οικουμενική. Διακινδυνεύω μία πρόβλεψη...

        • gonzilaus avatar
          gonzilaus @ ΒΙΣ 04/04/2014 09:34:18

          Μπορώ να συμφωνήσω στο ότι ο κόσμος έχει την εντύπωση ότι η ΧΑ διώχθηκε με εντολή αλλά σε αυτό δεν φταίει ο κόσμος αλλά το ίδιο το κράτος που τους άφησε να κάνουν τα δικά τους για πάνω από 1,5 χρόνο. Ο κόσμος πιστεύει ακόμα ότι η ΧΑ είχε προστασία από το κράτος τόσο καιρό και ότι από την στιγμή που ξέφυγαν τα πράγματα αναγκάστηκε η κυβέρνηση να πάρει τα μέτρα της. Από κει και πέρα οι λέξεις "δεξιο" "αριστερός" "κομμουνιστής" "αντικουμμουνιστής" πλέον κάνουν ελάχιστο γκελ στον κόσμο. Ελάχιστοι είναι πλέον αυτοί που ασχολούνται με τις συγκεκριμένες έννοιες. Ακόμα και εσύ έχεις φίλο κεντροαριστερό που εμπιστεύεσαι την κρίση του (αδιανόητο σε άλλες εποχές). Όσο για την συγκυβέρνηση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ δεν το κόβω να γίνεται αλλά δεν είναι της παρούσης να το αναλύσουμε

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ gonzilaus 04/04/2014 10:37:40

            Η ΧΑ δεν έχει καμία θέση στο πολιτικό σκηνικό. Εκτός κι αν η Ελλάδα αποφασίσει να ακολουθήσει το δρόμο της Λιβύης του Καντάφι. Με ποιο κράτος της Υφηλίου θα συνομιλούσε; Με ποιον θα συμμαχούσε; Ας είμαστε σοβαροί. Όσοι χρησιμοποιούν πληκτρολόγιο, τόσο μυαλό για να καταλάβουν το οφθαλμοφανές έχουν.

          • Επισκέπτης avatar
            Επισκέπτης @ ΣΟΝ ΠΕΝ 04/04/2014 11:04:08

            Η ΧΑ είναι νόμιμο κόμμα και ψηφίζεται. Το ποιος έχει θέση στο πολιτικό σκηνικό και ποιος όχι, δεν το αποφασίζεις εσύ. Δημοκρατία αλα καρτ δεν γίνεται. Άλλωστε, ουδέποτε πρόκειται να γίνει κυβέρνηση, εκτός κι αν καταφέρει κι αυτό ο Δένδιας.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Επισκέπτης 04/04/2014 11:45:00

            Επισκέπτη Κάνεις Λάθος. Πού το βρήκες, ότι η πλειοψηφία έχει δικαίωμα να καταργήσει τη Δημοκρατία; Πού;

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Επισκέπτης 04/04/2014 11:54:08

            ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ, ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΚΕΙΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ...... Υ.Γ. ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ , ΑΙΜΑ ΤΙΜΗ.ΚΑΜΕΡΑ ΚΡΥΦΗ............

  3. scholasticus avatar
    scholasticus 04/04/2014 08:27:21

    Βγαίνουμε από το μνημόνιο(σταματάνε οι επισκέψεις της Τρόικας για να είμαστε ακριβείς) οι συνέπειες του μνημονίου θα μας ακολουθούν για 10ετίες.

    • ΜΒ avatar
      ΜΒ @ scholasticus 04/04/2014 10:03:14

      Δεν βγαίνουμε από τα μνημόνια, απλώς ψηφίζουμε τα σκληρά μνημονιακά λαοκτόνα μέτρα με διαδικασίες επείγοντος και χωρίς να αναφέρουμε την απαγορευμένη λέξη. Θα δείτε τι μας περιμένει το καλοκαίρι....

      • Θόδωρος 17.06.2014 avatar
        Θόδωρος 17.06.2014 @ ΜΒ 04/04/2014 21:09:04

        Όπως μας περίμεναν και τον Σεπτέμβριο, και τον Δεκέμβριο, και τον Μάρτιο, και τον μήνα με τις 32 ημέρες, και... και... και... Τζάμπα κουράζεστε, παίξτε τα ρέστα σας και μόλις τα χάσετε, σπίτι και ύπνο. Καληνύχτα. Ήταν μια "επαναστατική" παρένθεση και έκλεισε. Ωραία περάσατε, άντε στο 3% πάλι. Σε 50 χρόνια ξανά τώρα..

  4. Tassos avatar
    Tassos 04/04/2014 08:28:22

    Η δημιουργία του ΤΑΡ, η περιθωριοποίηση της Ρωσσίας στο μέλλον όσον αφορά τους ενεργειακούς δρόμους, έβγαλε στην φόρα τα διάφορα σκοτεινά και βρωμερά ενεργούμενά της Ρωσσίας. Φόρα παρτίδα.

  5. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 04/04/2014 09:27:15

    ΑΙΜΑ ,ΤΙΜΗ, ΚΑΜΕΡΑ ΚΡΥΦΗ .............

  6. ΜΒ avatar
    ΜΒ 04/04/2014 10:00:01

    Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση τύπου "για όλα φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ" και όχι μόνο. Τακτική παλαιά και σοφή, όμως πλήρως αναποτελεσματική στην περίπτωση αυτή. Οσονούπω θα αρχίσουν και οι προσπάθειες για υποτίμηση των αποκαλύψεων και κατευθυνόμενη αλλαγή ατζέντας. Το έχω γράψει σε άλλο σχόλιό μου ότι θα δοθούν τεράστια ανταλλάγματα στα κανάλια των διαπλεκομένων και ταυτόχρονα θα φιμωθούν με κάθε τρόπο και μέσο οι αντίπαλοι, προκειμένου να ξεκινήσει ένας ορυμαγδός ενορχηστρωμένης παραπληροφόρησης και παρουσίασης "του μαύρου ως άσπρου", που θα υποστηρίζεται από όλους τους μηχανισμούς του κυβερνώντος πολιτικού και επιχειρηματικού παρακράτους. Θα μεθοδευτούν εξωνήσεις, εκβιασμοί, διώξεις, ίσως και γεγονότα τραγικά (λ.χ. τρομοκρατικά χτυπήματα, στοχευμένες δολοφονίες αθώων τύπου MARFIN), σε μια απόπειρα κατατρομοκράτησης των ψηφοφόρων από τους αδίστακτους νομείς της εξουσίας, που περιφρουρούν τα κεκτημένα τους. Η σημερινή συνάντηση με τον "κράτα με να σε κρατώ" ανυπόληπτο Βενιζέλο θα δρομολογήσει τη νέα στρατηγική φασιστικής προπαγάνδας που θα εξαπολύσουν τα φερέφωνα των μεγαλοεργολάβων, στο πλαίσιο της πλήρους ανάπτυξης της τακτικής του βρώμικου παιχνιδιού, στην οποία είναι εξπέρ οι συγκυβερνώντες. Αλήθεια, για τα σκάνδαλα των παράτυπων και αναξιοκρατικών προσλήψεων συζύγου και γιού (του μπαμπά) Μπαλτάκου στη χώρα των ανέργων κουβέντα ε;

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/04/2014 10:02:31

    Ποιές μυστικές υπηρεσίες όμως Διογένη; Tι έλεγε ο Μιχαλολιάκος στη ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ για το μόνο δυνατό σωτήρα της Ελλάδος Πούτιν;Ποιά η άποψη Κασιδιάρη;Ποιά μεγάλη δύναμη υποστηρίζει το Defencenet που στηρίζει και ΧΑ;Ποιά είναι η κοινή θέση στα διεθνή θέματα ΧΑ-ΑΝΕΛ και αριστεράς;Υπάρχει ένα διεθνές ζήτημα που όλοι αυτοί να μην έχουν την ίδια θέση και ποιά είναι αυτή και υπέρ ποιάς δυνάμεως;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 04/04/2014 21:35:25

      Ακολουθώντας τον κανόνα του «ποιός ωφελείται;» κάθε σώφρων παρατηρητής μπορεί να δει ότι αυτοί που οφελείσθε είστε εσείς και όχι οι Ρώσοι. Θέλατε να αποδυναμώσετε το ευρώ και βρήκατε ευκαρία μέσω του ΓΑΠ (πατώντας και τα κουμπάκια των προβλέψιμων Γερμανών που «τσίμπησαν», χωρίς να τους αθωώνω για τις εγκληματικές έναντι της Ελλάδος εμμονές τους). Χωρίς να είναι στόχος σας να καταστρέψετε την Ελλάδα, την χρησιμοποιήσατε για τη δουλειά σας. Τώρα που αχνοφαίνεται μια προοπτική εξόδου στις αγορές και απεμπλοκής από τα μνημόνια, πάτε να βάλετε τρικλοποδιά. Δημιουργώντας πολιτική αστάθεια, προκειμένου να ανέβει στην εξουσία ο Τσίπρας για ένα τρίμηνο και να σας δώσει στο πιάτο όσα θέλετε: αναζωπύρωση της αστάθειας στην ευρωζώνη, σχέδιο Ανάν ΙΙ που το υποστηρίζεις, αγωγούς, και προκαταβολικές δεσμεύσεις για το μοίρασμα της πίτας των υδρογονανθράκων, σε περίπτωση που αποδειχθπύν εκμετάλλευσιμοι.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 04/04/2014 23:13:48

      Ο τυχοδιωκτισμος δεν έχει όρια και τα παιχνίδια με τις μυστικές υπηρεσίες είναι πάντοτε τυχοδιωκτικά. Τα συμφέροντα που εξυπηρετούνται είναι ποικίλα. Οι "διπλοί πράκτορες" είναι κάτι παραπάνω από συνηθισμένο στη σημερινή, περίπλοκη εποχή. Το ότι χρειάζονται το "παιχνίδι" με την Ρωσία για να μιλησουν στον ψυχισμό του σύγχρονου αντιδυτικού δεξιού, είναι περισσότερο από προφανές. Το αν όμως εξυπηρετούν ρωσικά ή άλλα συμφέροντα, δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο. Αν ο αμερικανικός/εβραϊκός παράγοντας δεν ήθελε την Χ.Α. θα φρόντιζε να μεθοδεύσει κάτι σαν αυτό που έγινε επί Σαμαρά πολύ νωρίτερα, όταν το σημερινό δέντρο ήταν ακόμη παραφυάδα. Δεν το έκανε. Γιατί; Δεν μπορούσε; Ασφαλώς και μπορούσε. Ποιος χρηματοδοτούσε την Χ.Α. όλα τα προηγούμενα χρόνια; Οι Ρώσοι; Μα η Χ.Α. υπάρχει από την δεκαετία του 1980. Τα πράγματα δεν είναι άσπρο-μαύρο, είναι το μόνο σίγουρο. Το τι ακριβώς συμβαίνει δεν μπορούμε να το ξέρουμε όσοι έχουμε περιορισμένη πληροφόρηση. Αλλά οι δημόσιες πληροφορίες είναι αρκετές για να μπορεί να αντιλαμβάνεται κανείς ότι ασφαλώς και δεν είναι μόνον ρωσική υπόθεση η Χ.Α.

  8. Wolf avatar
    Wolf 04/04/2014 11:05:30

    Ήρθε η ώρα να αποφασίσει κάθε Έλληνας με ποιους θα είναι. Με τη δημοκρατία και την έννομη τάξη ή με τρομοκράτες και δολοφόνους? Είναι απλά τα πράγματα. Το Φύσσα τον δολοφόνησαν Χρυσαυγίτες και ενδεχομένως να έχουν κι άλλους φόνους στην πλάτη τους. Τα όπλα, τα ρόπαλα, τα μαχαίρια αυτοί τα έχουν και με αυτά θέλουν να λύνουν τις διαφορές τους ή να επιβάλλουν το δικό τους νόμο. Αυτοί δέρνουν κόσμο, εκβιάζουν, είναι νονοί της νύχτας, ξυλοφορτώνουν όποιον διαφωνεί μαζί τους, καταλύουν κάθε έννοια ευνομούμενης και δημοκρατικής πολιτείας. Όλα τ΄άλλα είναι λόγια του αέρα. Οι τύποι αυτοί είναι καθοδηγούμενοι για να μπαχαλοποιήσουν την πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου και σίγουρα πλέον θέλουν τη χώρα να είναι μέσα στο μνημόνιο για πάντα, γιατί αυτό θέλουν όσοι τους πληρώνουν. Η τρομοκρατία τους όμως και αυτών και των αφεντικών τους δεν θα μας τρομοκρατήσει. Ένα μάτσο ρεμάλια, δολοφόνοι, δε θα μας τρομάξουν. Θα προχωρήσουμε μπροστά.

  9. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 04/04/2014 13:12:59

    "ο Κασιδιάρης στην πρόταση μομφής κατά Στουρνάρα λέει “στηρίζουμε κάθε ενέργεια που στρέφεται κατά του Μνημονίου και γι’ αυτό στηρίζουμε την πρόταση μομφής”." Ακριβώς αυτή η δήλωση Κασιδιάρη τα λέει όλα. Ο Σύριζα και η ΧΑ μαζί με τους Ανέλ βρίσκονται σε αγαστή συνεργασία, σκόπιμη ή όχι, να μας κρατήσουν στα μνημόνια που τους γιγάντωσαν πολιτικά. Ήταν ανύπαρκτοι προ μνημονίων και οι 3 σχηματισμοί. Μόνο ο Σαμαράς έχει μεγάλο πολιτικό όφελος να μας βγάλει από την κρίση ειδικά όταν δε μας έβαλε αυτός. Το ΠΑΣΟΚ το κάνει για εξιλέωση. Ο Σαμαράς από καθήκον. Και μόνο ένας τρελός ή κολλημένος δε το καταλαβαίνει.

  10. κωστας κλαδιανος avatar
    κωστας κλαδιανος 04/04/2014 13:44:10

    O ΣΑΜΑΡΑΣ 2 ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΜΕΣΑ........Α}ΑΜΕΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩ-ΡΩΣΙΚΟΝ ΠΡΟΤΟΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΡΩΣΙΑ! Η.Π.Α. ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΙΑΤΩΝ! Β ΠΟΓΚΡΟΜ ΚΑΤΑ Χ.Α.

  11. πΔπ avatar
    πΔπ 04/04/2014 14:13:01

    Η Δεξιά κότα έκανε το Αυγό ή το Δεξιό αυγό έκανε την κότα; Υπήρχε αφ' εξαρχής το κατηγορητήριο για την ΧΑ ή ξεκίνησαν να συλλαμβάνουν τον Αρχηγό-πρόεδρο ενός προσωποπαγούς Κόμματος μαζί με τους "επιτελείς" του αρχικά με την κατηγορία της "καταλύσεως του Πολιτεύματος" κι έπειτα με τις κατασχέσεις υπολογιστών και στικς(!) βρήκαν όσα στοιχεία έχουν. Αν έχουν! (οι φωτογραφίες το Κ(λ)ασιδιάρη με αεροβόλο τύπου Diana, θεωρώ ότι είναι το λιγότερο αστείες. Ή το "στρατόπεδο εκπαιδεύσεως" στην Νέδα άλλά χωρίς ένα μπαμ και μόνο φωτογραφίες με ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ καλάσνικοφ!)
    Η Αριστερή κότα έκανε το αυγό ή το Αριστερό αυγό την κότα; Ακριβώς το ίδιο δεν θα είχε συμβεί αν είχε συλληφθεί το Τσίπρας για πολιτική στήριξη των αναρχικών και των δολοφόνων της Μαρφίν και μαζί του είχαν συλληφθεί και μερικοί "Διαμαντόπουλοι", δεν είχαν βρεθεί στους υπολογιστές των και τα στικ των κάτι αντίστοιχο των Χρυσαυγητών; Ελληνοποιήσεις ΛΑΘΡΟ, διακτινιζόμενοι κάτοικοι Βοτανικού και αλλαχού, ΜΚΟ, φαξ Ραγκούση κλπ; Ε; Ε; Ε; Όπως έγραψε και κάποιος άλλος σχολιαστής αυτές τις μέρες, ούτε 4 με 5 χιλιάδες ετοιμοπόλεμοι άνδρες έχουν διαπιστωθεί, ούτε οι πολυακουσμένες "αποθήκες οπλισμού" έχουν βρεθεί(παρά μόνο στα κανάλια έδειχναν κάποια φορτηγάκια με σκουπίδια και κάποιους γύφτους να πυροβολούν με κυνηγετικές καραμπίνες). Γνώμη μου είναι ότι ο Σαμαράς έδειξε μια κάποια πρεμούρα στην διάλυση της ΧΑ αλλά κρίνοντας εκ του αποτελέσματος και την πορεία όχι των ερευνών αλλά την Πολιτική πορεία της, μπορεί και να είχε δίκιο! Δεν είναι δυνατόν ένας Εθνικιστικός Φορέας την ώρα που η Χώρα βγαίνει από την Κρίση να "μαγειρεύει" και να ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ αυτήν την προσπάθεια. Όποιος και να είναι ο Πρωθυπουργός της Χώρας κι από όποιον Πολιτικό σχηματισμό και να προέρχεται! (για τους εθνικοσοσιαληστές χρυσαυγήτες δεν παίρνω όρκο).

  12. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 04/04/2014 14:48:15

    βρε ποια μούσκουλα μόνο όγκο έχουν κι εκείνο είναι λίπος.

  13. evangelos avatar
    evangelos 04/04/2014 15:11:19

    Πάρτε άτομα στην φωτογραφια με τις ασπίδες ε? Και καλά τώρα "Αρχαίος Ελλην Οπλίτης" χαχαχα Και τα μπλουζάκια εφαρμοστά με τα μανίκια κοντά κοντά βεβαίως να φαίνεται το μπράτσο. Ρε τι σουργελα ειναι αυτα ρεεεε!

  14. δημης avatar
    δημης 04/04/2014 17:43:29

    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ... -Όταν ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ οι ΝΟΜΟΙ πιστά και καθολικά ...

  15. ευρωΧαμάλης avatar
    ευρωΧαμάλης 05/04/2014 07:14:40

    πιστεύω ότι έχουμε απλά εφαρμογή της Κρυπτείας. τώρα αν οι Εφοροι κηρύτουν πόλεμο.... παλαιό το κόλπο....κρατά χιλιάδες χρόνια!!

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/04/2014 09:25:34

    Eπειδή παρακολουθώ την πολιτική χρόνια έχω να πω ότι η ΧΑ είναι αντιδυτική όχι μόνο τώρα που υπάρχουν αρκετοί αντιδυτικοί δεξιοί αλλά από την ιδρυσή της. Το λόγο που διεσπάσθη η ΕΠΕΝ και δημιούργησε ο Μιχαλολιάκος τη ΧΑ τον έχει περιγράψει ο Βορίδης : ήταν η αίτηση για ένταξη της ΕΠΕΝ στην "Ομάδα Φίλων του Ισραήλ".Βρισκόμαστε στον ψυχρό πόλεμο και όλη η δεξιά (ακόμη και η ακροδεξιά) λόγω αντικομμουνισμού είναι σταθερός σύμμαχος των ΗΠΑ.Η φιλοαραβική πολιτική είναι βασική αρχή όλης της αριστεράς ,της ΕΣΣΔ και του Ανδρέα Παπανδρέου.Τότε διασπάται ο Μιχαλολιάκος και φτιάχνει το πρώτο αντιδυτικό ακροδεξιό κόμμα στην Ελλάδα.Και επειδή λόγω ιδεολογίας δεν μπορεί να γίνει φιλοσοβιετικός ή παπανδρεικός επιλέγει τον εθνικοσοσιαλισμό διότι εάν δεν το ξέρετε και ο Χίτλερ αντιαμερικανός ήταν. Φυσικά στην πόλωση του ψυχροπολέμου μένει περιθωριακό κόμμα.Η στιγμή που αρχίζει να έχει προοπτικές είναι όταν καταρρέει ο κομμουνισμός.Αμέσως παίρνει την ευκαιρία και τάσσεται με την μετασοβιετική Ρωσία.Υπενθυμίζω ότι χρυσαυγίτες πήγαν στη Σερβία για να πολεμήσουν κατά του ΝΑΤΟ και κυκλοφορούν και φήμες για εγκλήματα πολέμου. Συνεπώς ο γεωπολιτικός προσανατολισμός της ΧΑ είναι ξεκάθαρος,είναι ιδρυτικός,έχει σφραγισθεί από πολεμικές συμμετοχές και δεν αμφισβητείται.Αυτό φέρνει σε αμηχανία πολλούς από άλλους χώρους που έχουν τον ίδιο προσανατολισμό αλλά δεν αλλάζει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.