#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2011 16:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έχουμε και μαύρη επέτειο σήμερα




Σήμερα έχουμε την επέτειο του στρατιωτικού πραξικοπήματος του 1967. Μια θλιβερή περίοδος της σύγχρονης ιστορίας μας. Μιλώντας όμως πρόσφατα με κάποια σχετικά νέα στην ηλικία παιδιά, συνειδητοποίησα το πόσο ρευστή είναι η ιστορία, αλλά και η πολιτική μας συμπεριφορά.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, οι τριαντάρηδες αυτοί, επέμεναν πως χρειαζόμαστε μια χούντα! Έτσι ακριβώς. Η «ανάγνωση» που κάνουν της τρέχουσας αξιοθρήνητης κατάστασης της χώρας μας, σε συνδυασμό με διάφορες απλουστευμένες ατάκες που κυκλοφορούν για το απριλιανό καθεστώς, οδηγούν κάποιους, κατά τα άλλα νορμάλ ανθρώπους, να αναπολούν ή να επιθυμούν μια χούντα!

Σίγουρα, η σημερινή Ελλάδα της ΕΕ, του ευρώ, της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας κλπ. πολύ απέχει από το να μπορέσει να μας ξανακαθίσει στο σβέρκο μια χούφτα επίορκων στρατιωτικών. Απλά δεν γίνεται. Πάνε οι εποχές που η κατάληψη του ΟΤΕ και της ΕΡΤ, και μια έξοδος αρμάτων στο κέντρο της πόλης, αρκούσαν για να πετύχει ένα πραξικόπημα. Οι εποχές άλλαξαν.

Κάποιοι όμως, έχουν μυθοποιήσει στο μυαλό τους τη δικτατορία. Ίσως επειδή δεν τη πρόλαβαν.

Εγώ, ως κάπως μεγαλύτερος των τριάντα, πρόλαβα τη χούντα, και έχω μάλιστα και αρκετές αναμνήσεις απ αυτήν.

Θυμάμαι για παράδειγμα πολύ καλά (στις αρχές της), τον φαντάρο σκοπό σε κάθε γωνία της πόλης, την απαγόρευση της κυκλοφορίας μετά τη δύση του ήλιου, τις περιπόλους των τζιπ της ΕΣΑ, τις εθνικιστικές κορώνες των «επαναστατών» από το ραδιόφωνο, τον συνεχή βομβαρδισμό μας με εμβατήρια, τις πινακίδες παντού με συνθήματα όπως «ο κομμουνισμός είναι εχθρός της πατρίδας», και το περίφημο πουλί (φοίνικα) αναρτημένο σε κάθε διαθέσιμη επιφάνεια.

Θυμάμαι επίσης το γενικό μούδιασμα των ανθρώπων, τον φόβο  στα μάτια, τη σιωπή, τις απρόσκλητες επισκέψεις χωροφυλάκων στο σπίτι για να ελέγξουν το ποια βιβλία είχαν οι γονείς μου στη βιβλιοθήκη, τις τακτικές κλήσεις του πατέρα μου στο τμήμα «δι υπόθεσίν του», τη περιφορά στους δρόμους της πόλης κουρεμένων γουλί (εν χρω) τεντιμπόηδων, και άλλα πολλά.

Όπως θυμάμαι πως όλη αυτή η θεοποίηση της στρατοκρατίας, ο θαυμασμός για την γενναιότητα και τον πατριωτισμό των ισχυρών ενόπλων δυνάμεων, που έσωσαν τη πατρίδα, κατέρρευσαν σαν τραπουλόχαρτα μόλις έκανε ντου η Τουρκία στη Κύπρο.

Εκεί αποδείχθηκε η στρατιωτική και εθνική γύμνια των στρατιωτικών εθνοσωτήρων μας, η οποία μάλιστα κόστισε πολύ πιο ακριβά από τη πολιτική γύμνια των σημερινών πολιτικάντηδων αντίστοιχων εθνοπατέρων μας.

Προσωπικά, σιχαίνομαι όσο τίποτα άλλο τη σημερινή μας κατάντια, που οφείλεται στις «γρηγοράδες», στα ψέματα, στη ταπεινή καπατσοσύνη, στην ανεπάρκεια, στην ιδιοτέλεια,  και στην σχεδόν απόλυτη ανικανότητα των πολιτικών ταγών μας.

Ξέρω όμως ότι τουλάχιστον μπορούμε να αντιδράσουμε, μπορούμε να τους τα χώνουμε, και πως δεν κινδυνεύουμε να μας κουρέψουν γουλί αν τυχόν το κάνουμε.

Και εν πάση περιπτώσει, στο χέρι μας είναι να μην τους ψηφίζουμε, να μην τους χειροκροτούμε, και να μη τους επιτρέπουμε να μας δουλεύουν. Στο χέρι μας είναι να τους αλλάξουμε. Δημοκρατία έχουμε. Με τα καλά της και τα κακά της.

Το να αναπολούμε όμως τη δικτατορία, επειδή δεν είμαστε ικανοί να διαχειριστούμε σωστά τη δημοκρατία, δεν είναι λύση. Ειδικά για νέους ανθρώπους, που μεγάλωσαν μέσα σε καθεστώς όχι μόνο πλήρους ελευθερίας, αλλά στα όρια της απόλυτης ανομίας και της αυθαιρεσίας.

Ξέρουν τι αναπολούν; Αν όχι , ας προσέξουν, διότι αυτό που επιθυμούν μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Και τότε θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν. Μαζί με όλους εμάς τους υπόλοιπους.

Strange Attractor

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thanasis avatar
    thanasis 21/04/2011 16:24:00

    ο λαος ειναι ενηλικος να διαχειριστη την δημοκρατια
    οι ηγετες πρεπει να νουθετουν τον λαο με το
    παραδειγμα τους και να μην τον προκαλουν.
    δυστυχως ομως υπαρχουν καποιοι
    εν ενεργεια πολιτικοι, οι οποιοι ευρισκομενοι
    στο εξωτερικο, στην διαρκεια ταξιδιων υποβιβαζουν,
    εξευτελιζομενοι τον ο πολιτισμο μας

  2. papado avatar
    papado 21/04/2011 16:26:33

    Σεβαστά καθ όλα αυτά που γράφετε και κατανοητά....Αλλά επι χούντας είχαμε Εθνική κυριαρχία...υλική ευμάρεια,ανάπτυξη,ανεργία μηδενική,χρέος ανύπαρκτο,εγκληματικότητα [τι είναι αυτό;;].
    To μόνο που δεν είχαμε είναι ελευθερια του λόγου[σημερα εχουμε την ελευθερία να διαλέξουμε δυνάστη]....Βάλτε τα στην ζυγαριά ....και δεν πιστεύω να μου πει σήμερα κανείς οτι έχουμε δημοκρατία;;ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Ναι ξέρω πονάει η Κύπρος...αλλά μήπως το πολυτεχνείο έπαιξε τον ρόλο του;;Λέω εγω ο αδαής...

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ papado 21/04/2011 18:53:05

      'Οντως αδαής!

    • PaP avatar
      PaP @ papado 21/04/2011 22:17:15

      Pes ta xrysostome!

    • en avatar
      en @ papado 21/04/2011 23:55:06

      Λέτε και ξαναλέτε για τη χούντα και την Κύπρο, και όλο ξεχνάτε και ξεχνάτε βολικά κάποιοι, πως τότε δεν ήταν στην εξουσια ο Παπαδόπουλος (που τον έριξαν επειδή δεν παραχώρησε τις βάσεις μας στους Αμερικανοισραηλινούς) αλλά το καθίκι ο Ιωαννίδης. Πως η Κύπρος χάθηκε όχι απο στρατιωτική ανεπάρκεια, αλλά απο εσκεμμένη προδοσία και εσκεμμένη στρατιωτική πανωλεθρία. Ελάτε ρε παιδιά, στο καράβι ήταν ο πατέρας μου ναύτης, και τους πήγαιναν Κύπρο και ξαφνικά τους γύρισαν πίσω. Πήγαν Λέσβο για ανεφοδιασμό και είδαν με τα ίδια τους τα μάτια την τουρκική φρεγάτα να βγαίνει απο το λιμάνι ΜΑΣ και να φεύγει για Κύπρο.

      Τι λέμε τώρα;

      Και ο πατέρας μου είναι αριστερός να τονίσω, έτσι; Δεν έχει λόγο να λέει ψέμματα.

      Ναι μωρέ, την κακιά την χούντα. Είδα και επι Ανδρέα πόσο κυνήγησαν την οικογένεια μου. Ο πατέρας του GAP είχε φακελώσει όλο τον κόσμο, κόντεψε απο τον φανατισμό να οδηγήσει την χώρα σε νέο εμφύλιο.

      Μια χαρά ήταν η χούντα και ναι, ανήκω στους 30άρηδες.

      • en avatar
        en @ en 22/04/2011 01:53:35

        *Μια χαρά εννοώ σε σχέση με τα σημερινά χάλια. Όχι ρε μάγκες, να με συμπαθάτε. Συγκρίνοντας τα δύο, όχι. Αυτό το χάλι σήμερα ούτε στον εχθρό μου. Και δεν μιλάω μόνο πολιτικά, μιλάω σε όλα τα επίπεδα. Τα άκρα λύση δεν είναι, φιλοχουντικός δεν είμαι, αλλά αν είχα να διαλέξω, καλύτερα αυτά παρά τα σήμερα. Και ναι, ΠΟΛΥΣ κόσμος νιώθει έτσι.

  3. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 21/04/2011 17:02:36

    Έχουμε φάει τόση προπαγάνδα απ' τους κουλτουριάρηδες τόσα χρόνια που πραγματικά δεν ξέρω τι να πιστέψω. Και όλοι ξέρουν και λένε για την αισθητική της Χούντας. Εντάξει η χούντα δεν είχε αισθητική. Ενώ οι αριστεροί έχουν. Έχουν το Θοδωράκη (μας πρήξανε μιλάμε) και το σαλιάρη τον παλιόγερο τον Λευτέρη Παπαδόπουλο. Μας τους προβάλλουν τόσα χρόνια ως δήθεν πνευματικούς ανθρώπους. Και τι έχουν να μας πουν αυτοί τώρα που η χώρα είναι στα δύσκολα; Η δουλειά κάνει τους άντρες...
    http://ierokliss.pblogs.gr/

  4. Nikolaos avatar
    Nikolaos 21/04/2011 17:15:04

    Πολύ καλά θυμάσαι και σέβομαι απόλυτα την άποψη σου...όμως έχω κάποιες αντιρρήσεις..

    την απαγόρευση της κυκλοφορίας μετά τη δύση του ήλιου.
    το ίδιο δεν έβγαλε ως οδηγία η αστυνομία πριν λίγες ημερες και μάλιστα αναφέρεται μονο στης γυναίκες..ίσως γιαυτο δεν το πιάνεις υπόψιν...δεν είναι για όλους τους Έλληνες.

    τον φαντάρο σκοπό σε κάθε γωνία της πόλης.τώρα μήπως τους λέμε MAT?μονο που δεν μας φυλάνε...αλλα μας βαράνε.

    τον συνεχή βομβαρδισμό μας με εμβατήρια...
    μήπως προτιμάμε τους σλάβους να κλέβουν την μακεδονία..τα παιδιά μας να μην μαθαίνουν την Ελληνική ιστορία αλλα την τουρκικη γιατί η Ελληνική μιλάει για σφαγές και τους προσβάλει?
    το καστελόριζο να το βγάζουμε από τον χάρτη γιατί οι τούρκοι είναι φίλοι μας.και τόσα αλλα που θα αναφέρω μέχρι αύριο.

    και τέλος δεν λες πουθενά για τους δρόμους...τα σχολεια..τα χωρια που έχτισε...της υποδομές που ακόμα σε αυτές στηριζόμαστε...την οικονομία με σχεδόν 0% χρέος.
    ναι καταλαβαίνω όχι όλα ήταν ρόδινα και είχαμε και δράκο στο παραμύθι..(κομμουνισμός) όμως ποσο καλύτερα μας τα έκανε η δημοκρατία...όλα είναι τα ίδια χαλια μονο που εμείς είμαστε ποιο άσχετοι...ποιο αδιάβαστοι...ποιο απροετοίμαστοι...ποιο βλάκες αν θες.

    δεν θέλω χούντα αλλα δεν θέλω και αυτό το πολιτικο έκτρωμα που έχουμε τώρα.

  5. Θετταλός avatar
    Θετταλός 21/04/2011 17:17:33

    To διάστημα 1967-1974 εμφανίζεται για πρώτη φορά η δημιουργική λογιστική. Ξαφνικά οι πατριώτες συνταγματάρχες βάζουν την ελληνική φεουδαρχία σε γύψο και σταματά ο εξωτερικός δανεισμός. Με την μορφή που τον γνωρίζαμε...γιατί από συστάσεως του ελληνικού κράτους είχαμε συνηθίσει τον απευθείας δανεισμό της ελληνικής οικονομίας από τους κλασσικούς μας ευεργέτες, ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία αλλά και άλλους μικρότερης εμβέλειας σπόνσορες, όπως π.χ. η Αίγυπτος. Τότε λοιπόν αρχίζουν να λαμβάνουν δάνεια όλοι εκείνοι οι εργολάβοι, μηχανικοί και επιχειρηματίες, βιομήχανοι που αποτελούν μέχρι και σήμερα τον κορμό της ελληνικής οικονομίας με εγγυητή το ελληνικό δημόσιο. Έπαψε λοιπόν να δανείζεται το κράτος και δανείζονταν απευθείας οι ομοφρονούντες με εγγυητή το ελληνικό κράτος! Δάνεια που φυσικά δεν αποπληρώθηκαν ποτέ από τους ίδιους αλλά χρέωσαν το ελληνικό δημόσιο με αρκετά δις δραχμές.

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Θετταλός 22/04/2011 00:33:46

      Οι συγκρίσεις είναι συντριπτικές υπέρ της Χούντας στην Οικονομία: Άφησε μηδαμινό χρέος και χάρισε και όλα τα δάνεια των αγροτών, που στη διάρκειά της ένοιωσαν επαγγελματική σιγουριά, για πρώτη φορά.Ρωτήστε τους.

      Το ίδιο και στην διαφθορά: Κάθιδροι προσπαθούσαν οι κατοπινοί δημοκράτορες να στήσουν κατηγορίες για δωροδοκίες (Λαδάς - Μπαλόπουλος) που σήμερα φαντάζουν εκνευριστικά γελοίες, ή και σπατάλες (θυμάμαι τον Σπ.Καρατζαφέρη να παρουσιάζει σαν παλάτι ένα διόρωφο διακοσίων τετραγωνικών με πλάκες και συρόμενα αλουμίνια, που θα ντρεπόταν και ΔΕ δημόσιος υπάλληλος σήμερα να κατοικεί, στο πουθενά στο Λαγονήσι, τότε ασήμαντης αξίας περιοχή, για να κατηγορήσει τον Παπαδόπουλο για "κλέφτη του ιδρώτα του Λαού". Ο Μακαρέζος, δεύτερος τη τάξει, ζεί, μάλλον, ακόμα, σε ένα δυάρι στην Αθήνα και έχει και ένα, το πατρικό, σπιτάκι στην Γραβιά. Καμμιά σύγκριση με, έστω και τριτοκλασάτο, πολιτικό της σήμερον;

      Το ίδιο και στην εντιμότητα: Έκαναν ότι έκαναν και έμειναν να (κατα)δικαστούν έν γνώσει της μεροληπτικότητος της διαδικασίας. Ενώ οι σημερινοί, εκτός του νόμου περί (αν)ευθύνης υπουργών, φυγαδεύουν (Ντόρα) όσους κινδυνεύουν να δικαστούν, έστω και με στημένα ευνοϊκά δικαστήρια (Χριστοφοράκος, Καράμπελας κλπ).

      Το μελανό σημείο είναι η Κύπρος. Όμως, τι τύχη μπορούσε να έχει ο αφελής -όχι προδότης, όμως- Ιωαννίδης, απέναντι στην καλύτερη κυβερνητική ομάδα, που έσχε ποτέ το Εβραϊκό λόμπυ των ΗΠΑ: Υπ.Εξ. Κίσσιγκερ, Υφυπ.Αμ. Τάσκα και Σίσκο, Υπ.Αμ. Σλέσσιγκερ, Σύμβ. Προέδρου Έρλιχμαν και Χάλντεμαν! Και έγγραφα που διέρρευσαν και δημοσιεύτηκαν, εμπλέκουν μέχρι και τον Κων/νο Καραμανλή (που, ούτως ή άλλως, βαρύνεται με τον Αττίλα 2 και το "Η Κύπρος είναι μακριά". Άλλωστε, ας περιμένουμε λίγο. Μπορεί να έχουμε ακόμα πιό δυσάρεστες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα. Ήδη, το λαθρομεταναστευτικό μπορεί να αποδειχθεί, από μόνο του, πιό καταστροφικό από τον Αττίλα.

      • Θετταλός avatar
        Θετταλός @ ΠΗΛΕΑΣ 22/04/2011 01:55:46

        «H πολιτική της δικτατορίας ήταν στην ουσία πολιτική ποσοτικής μεγεθύνσεως και όχι οικονομικής αναπτύξεως... Aλλά η δομή της οικονομίας δεν βελτιώθηκε σε βαθμό άξιο λόγου και οι αδυναμίες της όξυναν τα προβλήματα».
        Ξ. Ζολώτας

        «O ελληνικός λαός πρέπει να μάθει να τρώει λιγότερο, να δουλεύει περισσότερο και να απαιτεί λιγότερα»!
        Γ.Παπαδόπουλος (Δεκέμβριος 1969).

        • Ευθύμης avatar
          Ευθύμης @ Θετταλός 22/04/2011 13:14:43

          το δεύτερο απόφθευγμα αν δεν είχε το όνομα απο κάτω θα έδινα όρκο οτι το είχε ξεστομίσει η Γιωργάκης...

          • Ευθύμης avatar
            Ευθύμης @ Ευθύμης 22/04/2011 13:15:22

            edit: ο Γιωργάκης, ο gap.

  6. Kanaris avatar
    Kanaris 21/04/2011 17:20:26

    Συγχαρητήρια για το άρθρο. Είναι είναι ουσιώδες να εμπεδώνεται η αρχή ότι "δεν πολεμάς ένα κακό επικαλούμενος/προκαλώντας ένα άλλο κακό", ιδιαίτερα όταν δεν γνωρίζεις τίποτε για το δεύτερο. Καλή Ανάσταση.

  7. abge avatar
    abge 21/04/2011 17:30:11

    Μήπως τα σημερινά παιδιά έχουν περισσότερο μυαλό, ας πούμε από εσένα;
    Για να θυμάσαι επιλεκτικά κάποια πράγματα, ως λέγεις, πρέπει να είσαι πάνω από 60 ετών διότι το κούρεμα των τεντυμπόϊδων γινότανε μερικά χρόνια πρίν από την 21η Απριλίου 1967.
    Ταϊσμένοι από τα κόμματα είστε, τα οποία τότε έχασαν τον μπεζαχτά και ότι έγινε εκείνη την περίοδο ήταν κακό και άσχημο. Δεν μπαίνετε στον κόπο να ρωτήσετε και κανένα μεγαλύτερο να σας πεί, μόνο αναμασάτε αυτά που λένε "δημοκρατικά" τα κόμματα.
    Απορία. Οι δημοκράτες πότε θα δώσουν στην δημοσιότητα τον φάκελλο της Κύπρου;
    Μήπως γνωρίζετε πότε πραγματοποιήθηκε η κατάληψη του 40% της Κύπρου και πότε ολοκληρώθηκε;
    Έχετε ακούσει την φράση: "Η Κύπρος βρίσκεται μακράν";

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ abge 21/04/2011 18:21:20

      Μήπως είσαι κανένας απόστρατος της στρατοχωροφυλακής; Των ΤΕΑ;
      Σου λείπουν μήπως τα σειρίτια και οι παράτες;
      Από που κατάλαβες ότι με ταίζουν τα κόμματα; Αυτό αντελήφθης απ το άρθρο;
      Και ποιος παρέδωσε τη Κύπρο στους Τούρκους πριν φτάσουμε στο τελικό 40%;
      Και αφού για τους πολιτικούς ήταν μακριά η Κύπρος, γιατί δεν έκαναν κάτι για αυτήν οι χουντικοί, πριν εκλιπαρήσουν τους πολιτικούς να τους σώσουν;
      Ποιος άνοιξε τη πόρτα στους Τούρκους;
      (Αν είσαι γνήσιος θιασώτης του γύψου και όχι γιαλατζί, θα έπρεπε να ήξερες ότι εν χρω κουρά υπήρχε και επί 7ετίας).
      Μάλλον σού`λειψαν οι Θεοφιλογιαννάκος και σία.

  8. kiki avatar
    kiki 21/04/2011 18:05:28

    Ελπιζω να μην περιμενουμε αλλα επτα χρονια να μας βγαλουν απο τον γυψο και μετα να κανουμε εορτες μνημης , γιατι δεν θα το αντεξω.
    Πολλοι γιατροι εχουν πεσει σαυτην την χωρα,
    ενας με γυψο, ο Στρος ,
    ο ΓΑΠ, μην δεν ειμαι καλα και δεν το ξερω.

    • Αρκουδιάρης avatar
      Αρκουδιάρης @ kiki 21/04/2011 18:08:00

      Σαν πολλοί νοσταλγοί της προδοτικής αμερικανόδουλης χούντας δεν μαζεύτηκαν τελευταία;

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ kiki 21/04/2011 18:20:30

      Επτά?......Ετοιμάσου για δεκαεπτά και βλέπουμε!

      • kiki avatar
        kiki @ εναςάσχετος 21/04/2011 19:08:08

        @ ενας ασχετος,
        μην λες τετοια παλληκαρι μου σε δεκαεπτα θα εχω αποδημησει στον Κυριο, και δεν θα προλαβω εορτασμο επετειου, εστω και ενος χρονου.
        Δεκαεπτα ναναι οι μερες τους και αυτες σε κρεβατι του Λοβερδου.

        • kiki avatar
          kiki @ kiki 21/04/2011 19:13:04

          @ Ελκυστη ,
          Καλο , πολυ καλο, να που βγαινουν με αυτους νοσταλγοι, οχι του Ροκ εντ Ρολ, αλλα της χουντιτσας.
          Ετσι και τοτε σαν ωριμο φρουτο ηρθε με εκεινους τους φαυλους της εποχης.
          Με αυτους εδω ενας θεος ξερει τι θα ερθει.
          Καλη ανασταση σε σενα στην οικογενεια σου, σε ολους και του χρονου Λευτεροι, με πληρη σεβασμο Συνταγματος και με την ελπιδα στον χρονο που μενει να το υπερασπιστουμε οπως πρεπει σαν Ελληνες.

  9. victoria (true) avatar
    victoria (true) 21/04/2011 18:21:02

    Ναι Strange, δυστυχώς ισχύει αυτό που λες για αρκετούς...
    Καλή Ανάσταση...

  10. agitatoras avatar
    agitatoras 21/04/2011 18:36:22

    @ .....επέμεναν πως χρειαζόμαστε μια χούντα. ΧΟΥΝΤΑ (ισπ.)= ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
    Υπό την ονομασία Στρατιωτικός Σύνδεσμος φέρεται μυστική οργάνωση στρατιωτικών που έδρασε στην Ελλάδα στις αρχές του 20ού αιώνα, με αποκορύφωμα το κίνημα στο Γουδί στις 15 Αυγούστου 1909, με αιτήματα μεταρρυθμίσεις στο στράτευμα, τη δικαιοσύνη και την παιδεία. (ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟΜΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ 28 Δεκεμβρίου 1909) . ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΗΝΜΟΝΕΥΕΤΑΙ ΩΣ ΘΛΙΒΕΡΗ Η ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ , ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ ΧΟΥΝΤΕΣ; Η ΑΠΛΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΩΣ ΤΕΤΟΙΕΣ;

  11. spiros1 avatar
    spiros1 21/04/2011 18:41:48

    Οι Δικτάτορες Μεταξάς και Γεώργιος Παπαδόπουλος δεν κατήργησαν εν μια νυκτί, εργασιακά δικαιώματα,
    Και δεν έκλεψαν μισθούς και συντάξεις. Δεν κατηγορήθηκαν για «διασπάθιση, καταλήστευση του Δημοσίου χρήματος», Δεν απέκτησαν και δεν έζησαν σε βίλες της Κηφισιάς και της Εκάλης. Δεν ξεπούλησαν την Πατρίδα, δεν παραιτήθηκαν εθνικών δικαιωμάτων μας, δεν υπέγραψαν ενυπόθηκα δάνεια, Δεν έζησαν στην χλιδήν ούτε μας επέβαλαν τους λιμοκοντόρους και τους χαρτογιακάδες. Δεν κατηγορήθηκαν για μίζες ή για αρπαχτές ή για ρεμούλες. Ο ίδιος άλλωστε ο Γεώργιος Παπαδόπουλος ανέλαβε όλες τις ευθύνες και πέθανε στην φυλακή χωρίς να υπογράψει καμία μετάνοια, όπως του ζητούσαν οι σημερινοί πολιτικοί.
    Γνώριζε άλλωστε ότι η κατάλυση της Δημοκρατίας αποτελεί «εκτροπή εκ του Συντάγματος».

    Το «Παπανδρεϊστάν» μας επέβαλε «Οικονομική δικτατορία και οικονομική τρομοκρατία» !
    Καθημερινώς μας στραγγαλίζουν. Παρέδωσαν την χώρα σε μια συμμορία που λέγεται Τρόικα.
    Οι Απριλιανοί, ο Μεταξάς και ο Τσολάκογλου συγκρινόμενοι με το σημερινό «ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ – ΤΡΟΙΚΙΣΤΑΝ φαίνονται Άγιοι μπροστά τους.

    Ζούμε πλέον έναν εφιάλτη Στο «ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ» του Μαραθωνοδρόμου, του Κωπηλάτη, του επαναστάτη «αντιεξουσιαστή στην εξουσία», του επαναστάτη του «αυτονόητου», του «λεφτά υπάρχουν» του «συγκινούμαι ειλικρινά όταν άνθρωποι του μόχθου με συναντούν στον δρόμο και μου λένε για την Πατρίδα και τον μισθό μου να θυσιάσω» ! Στο «ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ» του Ρέππα, του Ραγκούση, της Πράσινης ανάπτυξης, της Πράσινης βίβλου του Καντάφι, του «Δεν υπάρχει σάλιο» των «Τιτανικών», των «κηφήνων», των «προδοτών του Οτσαλάν», της Νταλάρα, Υπουργού των Λαθρομεταναστών, των αρχιτζαμπατζήδων…

    Πόσο καιρό έχει να ακουστεί το τρίπτυχο «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» ?

    Μετέπειτα προέκυψε η περίφημη «Γενιά του Πολυτεχνείου… Η πιο άχρηστη γενιά Ελλήνων όλων των εποχών ! Η γενιά, που τα «έφαγε» όλα και χρεωκόπησε το κράτος.
    Η γενιά, που, για να σωθεί η ίδια, …«πούλησε» τα παιδιά της στο ΔΝΤ.

    Ο λαός έχει αρχίσει να “ ξεχνάει” ποιος είναι ο Παπουτσής, ο Λαλιώτης, οι Δαμανάκη και αυτό είναι που τους ενοχλεί. Ο λαός μπορεί να μην “ ξεχνάει” τι σημαίνει “ Δεξιά”, αλλά τελευταία με τους Πεταλωτήδες, τους Παπακωνσταντίνους, τους Ραγκούσηδες, τις Νταλάρες, τους Λοβέρδους, τις Δρέττες, τους Κουτρουμάνηδες, τους Πάγκαλους, τους Καστανίδηδες, τους Γερουλάνους, τους Ρέππες, τους Δρούτσες, Καρχιμάκηδες, Πρωτόπαπες, Κουσελάδες, και τις Μπιρμπίληδες, έχει αρχίσει και “ θυμάται” τι σημαίνει “ΠΑΣΟΚ”. Ο λαός έχει αρχίσει να μην θυμάται αυτά που “ πρέπει” και αυτό είναι που μειώνει τα κέρδη των
    “ ηρώων” Σοσια-Ληστών. Μειώνει την “ κληρονομιά” τους …και έχουν παιδιά ν’ αποκαταστήσουν. Την μισή φωνή του Πολυτεχνείου την ταΐζουμε τώρα στην Ευρώπη και είναι η διαβόητη Δαμανάκη.
    Δαμανάκη και Παπαχρήστος. Το δίδυμο της “ επιτυχίας” του Πολυτεχνείου. Η μία φώναζε …”Εδώ Πολυτεχνείο” με τον στόμφο και την ένταση που κάποιος πλανόδιος καντινιέρης φωνάζει …”εδώ μεζεδοπωλείο” . “ Ήρωες”, που για τη δική τους ασφάλεια να ζητούν την “ ασπίδα” του άμαχου κόσμου ή να εκλιπαρούν για το έλεος των αντιπάλων τους, μόνο στο ελληνικό Πολυτεχνείο υπήρξαν.

    Στο πρώτο εξειδικευόταν η Δαμανάκη και στο δεύτερο ο Παπαχρήστος.
    Να ζήσουν ήθελαν τα μετέπειτα golden boys της μεταπολίτευσης. Να ζήσουν άκοπα και πλούσια. Ξεκίνησαν τις ζωές τους χωρίς κεφάλαιο και θέλησαν να το αποκτήσουν πίσω από τα κάγκελα του Πολυτεχνείου.
    Τα boys και τα girls που πήραν το πιο πλούσιο μεροκάματο που δόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Πάρα πολύ πλούσιο, αν σκεφτεί κάποιος ότι εκείνο το “ μεροκάματο” της Δαμανάκη και των άλλων «αγωνιστών του Πολυτεχνείου» εξακολουθεί ακόμα να τους αποδίδει χιλιάδες ευρώ μηνιαίως. Κι όμως. Ένα απλό μαρούλι διατηρεί τη φρεσκάδα του για πολύ περισσότερο χρόνο απ’ όσο διήρκησε ο αγώνας της Δαμανάκη και των
    Λοιπών «αγωνιστών της τσέπης».

    Για μια βραδιά υποτιθέμενης αντίστασης κάποιοι ζούνε για πάνω από τριανταπέντε χρόνια σαν βασιλείς. Χιλιάδες ώρες έχουν καταναλώσει από τις ζωές τους, για να μας περιγράψουν ένα συγκεκριμένο εικοσάλεπτο της μίζερης ζωής τους. Συνεχώς επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια, ενώ με το ίδιο βίντεο θα μπορούσαν να καλύψουν τριανταπέντε χρόνια αναλύσεων. Ελλείψει αδημοσίευτων ηρωικών περιστατικών ή άλλων δεδομένων, έχουν φτάσει σε σημείο ν’ αναζητούν τις συνθήκες ατμοσφαιρικής πίεσης και υγρασίας εκείνης της “ ηρωικής” βραδιάς.

    Τα ψέματα έχουν τελειώσει. Οι ‘’ήρωες’’ του Πολυτεχνείου έχουν γίνει κουρελόχαρτο στην συνείδησή
    μας. Οι χθεσινοί αυτοδιαφημιζόμενοι ως ‘’ήρωες του Πολυτεχνείου’’, κατέχουν σήμερα κυβερνητικές θέσεις, ζουν πλουσιοπάροχα, μας καταδυναστεύουν. Θα πρέπει να αισθάνονται ευγνωμοσύνη προς τον Γεώργιο Παπαδόπουλο και την δικτατορία του 1967. Είναι όμως αγνώμονες και αχάριστοι.

    Σήμερα έχουμε Κοινοβουλευτική δικτατορία, ό,τι θέλουν κάνουν εν ονόματι της δήθεν «Σωτηρίας της Πατρίδος» Στην στρατιωτική δικτατορία δεν μπορούσε να κάνει ο καθένας «ότι ήθελε».


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Σήμερα έχουμε Κοινοβουλευτική δικτατορία, ό,τι θέλουν κάνουν εν ονόματι της δήθεν «Σωτηρίας της Πατρίδος» Στην στρατιωτική δικτατορία δεν μπορούσε να κάνει ο καθένας «ότι ήθελε».

    • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
      ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ spiros1 22/04/2011 20:15:45

      ΑΠΛΑ...ΕΥΓΕ...

  12. Γ.Κ avatar
    Γ.Κ 21/04/2011 18:43:53

    Δεν ξέρω αν ήταν καλή η χούντα γιατί εγώ τότε γεννήθηκα.... ξέρω όμως ότι ο Ελλήνας καταλαβαίνει μόνο με την εφαρμόγη των νόμων και αν όχι όλοι οι περισσότεροι!

  13. koinos_nous avatar
    koinos_nous 21/04/2011 18:45:42

    Η δικτατορια Μεταξα?
    Αλλα ξεχασα το οχι το ειπε ο λαος και οχι ο Μεταξας.
    Το ΙΚΑ το εφτιαξε ο παλιοδικτατορας γμτ.

  14. Sammy Bull avatar
    Sammy Bull 21/04/2011 18:53:40

    strange, δυστυχως αυτο που λες για την χουντα το ακουω και απο διαφορους συμφοιτητες μου , μεγαλο κριμα να ακους απο νεους ανθρωπους τετοιες το λιγοτερο επιπολαιες αποψεις

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Sammy Bull 22/04/2011 00:59:06

      Sammy (the) bull (Gravano)?
      Πιστεύω πως όλοι αυτοί οι κάτω των 40-45 που επιθυμούν μια χούντα, μόλις φάνε τις πρώτες σφαλιάρες από χωροφύλακα, και τους κόψουν τα φέις μπουκ κλπ, θα θέλουν να γίνουν μέχρι και Μαοϊκοί!

  15. yiannos avatar
    yiannos 21/04/2011 19:05:36

    ξέρει κανείς τι προσωπική περιουσία έφτιαξαν επί της 7ετίας οι δικτάτορες;
    και την ανάλογη των δημοκρατικών ηγετών;

    • Ανοιξιάτικος avatar
      Ανοιξιάτικος @ yiannos 21/04/2011 20:27:37

      ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΑ ήθελα να βάλω

  16. ΜΠΟΥΡΤΖΙΝΟΣ avatar
    ΜΠΟΥΡΤΖΙΝΟΣ 21/04/2011 19:59:07

    ΕΝΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΥΡΕΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....

  17. Ανοιξιάτικος avatar
    Ανοιξιάτικος 21/04/2011 20:28:33

    Χρόνια πολλά σε όλους τους πραγματικούς Έλληνες σήμερα

    • εναςάσχετος avatar
      εναςάσχετος @ Ανοιξιάτικος 21/04/2011 21:17:53

      Θα κάνουμε και τεστ DNA?

      • PaP avatar
        PaP @ εναςάσχετος 21/04/2011 22:21:58

        Ere kolima...xypna!

  18. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 21/04/2011 20:45:11

    Μαύρη Επέτειος
    Εκτροπή ,καταλύθηκε η Δημοκρατία,έπεσαν αρκετές σφαλιάρες στους κομμουνιστές και ο αντιστασιακός Μητσοτάκης διέπλευσε νύχτα το φουρτουνιασμένο Αιγαίο για να διασωθεί στην " φιλόξενη" Τουρκία!
    Δυστυχώς η χούντα τελείωσε με την προδοσία της Κύπρου και ακολούθως η αποκατασταθείσα Δημοκρατία μας έστειλε σήμερα τον λογαριασμό:340 δις ευρώ!!!
    Να είμαστε καλά λοιπόν να τα πληρώσουμε!!!

  19. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 21/04/2011 20:48:55

    Απαπα για τον παραπανω Ιησους Χριστος νικαει κι ολα τα κακα σκορπαει. κατι τετοιοι με ξορκισμους και αγιαστουρες καταλαβαινουν κι οχι με λογια και επιχειρηματα.Κακως πολυ κακως που η δημοκρατια τους αρνηθηκε το ντουβαρι και τα 10 οπλα.

  20. TopGunZ avatar
    TopGunZ 21/04/2011 21:07:45

    Να με συγχωρήσετε, αλλά περισσότερο ηλίθιο θεωρώ κάποιος να πιστεύει τις αρλούμπες πορνόγερων όπως ο Ανδρέας και των καθυστερημένων του τέκνων (φυσικών τε και πνευματικών) παρά των κατσικανιάρηδων συνταγματαρχών. Κιτς οι μεν, κιτς οι δε, αμερικανόδουλοι οι μεν, αμερικανόδουλοι οι δε, ψευδαίσθηση εθνικής πολιτικής οι μεν (στις αρχές και καλά), το ίδιο και οι δε, χαρούλες σε υμέτερους οι μεν (σε τι βαθμό όμως, για πόσες δεκαετίες και σε τι εθνικότητας συμφέροντα), χαρούλες και οι δε. Παρ' όλα αυτά όσοι αναπολούν τη χούντα είναι εγκληματίες, ενώ όσοι ψήφισαν έστω και μια φορά ΠΑΣΟΚ δεν είναι για δέσιμο.

    Και ξέρω ότι είναι λυπηρό και σε καμιά περίπτωση δεν υποστηρίζω την δίωξη ανθρώπων για τα πιστεύω τους, αλλά η πλειοψηφία του πληθυσμού, εδώ πάνω, και ειδικά στα χωριά, μια χαρά ασφάλεια αισθάνονταν, κι αν τυχόν προσπαθούσε κάποιος να τους σημαδέψει ως αριστερούς, τραβούσαν μια απάρνηση (όπως είχε κάνει ο Ανδρέας πολλάααααα χρόνια πριν) και ξεμπερδεύανε. Κάποιες ιδέες, δεν έχουνε την ίδια αξία για όλους τους ανθρώπους, μόνο και μόνο επειδή είναι ιδέες. Για μένα η αρχή του Βολταίρου ήταν η απαρχή του εκφυλισμού της Δημοκρατίας.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 21/04/2011 21:17:41

      Και επειδή ξέρω ότι θα πέσουν πολλοί να με φάνε επειδή δεν ήταν το σχόλιο μου του στυλ "Ντα-ντα κακή χούντα", σε καμιά περίπτωση δεν υποστηρίζω ανελεύθερα και υπόδουλα καθεστώτα, απλά ας λυπούνται κάποιοι τον εαυτό τους περισσότερο που μας οδήγησαν σήμερα εδώ, δίνοντας δύναμη σε ανθρώπους χειρότερους και από αυτούς ακόμα τους συνταγματάρχες, παρά τα νέα παιδιά που τα νοιάζει περισσότερο το ότι σήμερα τους καταστρέφουνε το μέλλον σε σχέση με το ότι πριν 40 χρόνια ένας τριτοξάδερφος του κουμπάρου τους έτρωγε ξύλο για ιδέες που σήμερα αποτελούν αποδεδειγμένα αποτυχημένα ανέκδοτα, κοινώς και δαρμένος και μ@λ@κ@ς. Κι επειδή και με το τελευταίο κάποιοι θα παρεξηγηθούν, δε μιλώ για τις αριστερές ή δεξιές πεποιθήσεις αυτές καθ'αυτές, αλλά για όλο το παραμύθι της πάλης των τάξεων, της φιλοσοφίας δηλαδή της διάκρισης των ανθρώπων βάσει οικονομικών εν τη βάσει τους ιδεολογημάτων.

      Κάτω ΟΛΕΣ οι Χούντες και ντροπή σε ΟΛΟΥΣ όσους τις υποστηρίζουν...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ TopGunZ 21/04/2011 21:39:33

        Συμφωνώ απόλυτα...

      • PaP avatar
        PaP @ TopGunZ 21/04/2011 22:23:41

        +100000000

  21. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 21/04/2011 22:24:02

    Πιό μαύρο και άτιμο μου φαίνεται είναι ότι επακολούθησε μετά την επταετία και όχι οτι έγινε σε αυτή.

  22. yiannos avatar
    yiannos 21/04/2011 22:24:44

    όσοι αναφέρονται στις ευθύνες της χούντας για τα όσα έγιναν στην Κύπρο, παρακαλούνται όπως αναφερθούν και στις αποφάσεις Καραμανλή από Ιούλιο έως Αύγουστο 1974.

    • of8almos avatar
      of8almos @ yiannos 21/04/2011 23:33:28

      Ποιον Καραμανλή, σε αυτόν που είπε ο Ανδρέας να βγάλει τον Παπαδόπουλο έξω γιατί δεν υπήρχε λόγος να είναι μέσα και αυτός τρόμαξε και αρνήθηκε?
      Λυκουρέζος power!!

  23. Dragon avatar
    Dragon 22/04/2011 00:19:07

    Καλά είναι δυνατόν να υπάρχουν νοσταλγοί της χούντας; Υμνητές του Παπαδόπουλου; Ο τύπος ήταν μέλος των ταγμάτων ασφαλείας Αχαΐας με πιθανότατη συμμετοχή στη σφαγή των Καλαβρύτων. Ο πρώτος Αμερικανός πράκτορας που έγινε ηγέτης ευρωπαϊκής χώρας. Ντροπή ρε και λέτε ότι είστε και πατριώτες. Ντροπή να υμνείτε αυτούς που έστελναν κόσμο για πλάκα είτε στον άλλο κόσμος είτε στη Γυάρο. Και όσο για το επιχείρημα ότι και τώρα έχουμε χούντα είναι αστείο. Μην συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις. Δεν λέω ότι έχουμε προβλήματα και με την ελευθερία και με τη δημοκρατία αλλά και οι υπερβολές έχουν όριο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Dragon 22/04/2011 00:59:54

      Σωστός.

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ Dragon 22/04/2011 12:13:12

      Δράκο δεν θέλω να αντιδικήσω σήμερα Μεγάλη Παρασκευή!!!Ρίχνεις λάσπη με το "πιθανολογείται" σε κάποιον που κυβέρνησε τον τόπο,παραβιάζοντας το Σύνταγμα και η μόνη περιουσία του ήταν το Ξίφος του!
      Όποιος δηλαδή δεν ήταν κομμουνιστής, ήταν με τα τάγματα ασφαλείας;

      ΥΓ Τότε με φύλαγαν ένοπλοι και είχα ασφάλεια,ενώ τώρα φυλάγω εγώ με το δίκανο για την στοιχειώδη ασφάλεια της οικογείας μου!

  24. Γιωργος avatar
    Γιωργος 22/04/2011 00:24:39

    ".....Κάποιοι όμως, έχουν μυθοποιήσει στο μυαλό τους τη δικτατορία. Ίσως επειδή δεν τη πρόλαβαν...."

    Η αιτια δεν ειναι επειδη οι ανθρωποι αυτοι ειναι χουντικοι. Η αιτια ειναι επειδη τα ατομα αυτα αντιλαμβανοντε οτι δεν υπαρχει πολιτικος αυτη την στιγμη στην Ελλαδα που εχει τα ..κοτσια.. για να αναλαβει την διακυβερνηση της χωρας. Ο κοσμος φοβαται οτι ολοι οι πολιτικοι ειναι πουλημενα κορμια. Για αυτο μπορει καποιοι να θεωρουν την επεμβαση του στρατου σαν την μονη λογικη λυση που μπορει να βγαλει πανω απο την Ελλαδα την αρωστεια που την εχει σκεπασει.

  25. ZEUS avatar
    ZEUS 22/04/2011 01:32:59

    Η δικτατορία έχει πρόσωπο και φαίνεται, ξέρεις ποιον έχεις απέναντι σου και πως θα συμπεριφερθεί.
    Οπουδήποτε στον κόσμο και αν Υπάρχει, οι άνθρωποι το ξέρουν και ζουν με αυτο.

    Αυτονοητως το ίδιο θα έπρεπε να συμβαίνει και σε δημοκρατικά πολιτευματα.
    Οι άνθρωποι θα λεγαν ότι έχουμε δημοκρατία και αναλόγως θα ζούσαν.

    Το ελληνικό κράτος είναι απο τα μοναδικά που έχει άλλη ταμπέλα και Αλλο είναι.
    Σου πουλάει δημοκρατία και σε χρεώνει δικτατορία!
    Σε βαζει να πιστεψεις ότι σε εκπροσωπούν 300, και αυτοί αντι να είναι αντιπρόσωποι του λαού, γιναν αφεντικά!

    Γιατί;

    Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα; Το πήραν άπο μόνοι τους! Αυτο δεν είναι δικτατορία;

    Όλα εξαρτώνται απο το άνθρωπο. Ανα τον κόσμο υπήρχαν μονάρχες δίκαιοι και μονάρχες κτήνη. Η ποιότητα του μονάρχη που είχε την εξουσία προσδιοριζε και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
    Τώρα στην Ελλαδα πως γίνεται να είναι 300 και να σκέφτονται σαν ένας (βλέπε φαγοπότι), είναι μέγα μυστήριο!

  26. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/04/2011 03:16:02

    Χούντα είχαμε τότε, χούντα έχουμε και τώρα. Με τον δάκτυλο της υπερδύναμης πάντα που στη Γιάλτα όταν μοίρασαν το κόσμο με τον Στάλιν και τον Τσώρτσιλ μας "απόκτησαν" κυρίως για τον έλεγχο των δρόμων του πετρελαίου.
    Το ' 67 το πραξικόπημα των συνταγματαρχών, που είχε τον κωδικό Προμηθέας είχε προσυμφωνηθεί στη Ρώμη λίγο πριν, έγινε κυρίως για να εξασφαλιστεί η θετική στάση της Ελλάδας όσον αφορά τις στρατιωτικές επιχειρήσεις που διεξήγαγαν οι εβραίοι για την επέκταση του κράτους τους εις βάρος των Παλαιστινίων ( εξ ου και η συμμετοχή του εβραίου υπουργού εξωτερικών των ΗΠΑ ) και όταν ο Παπαδόπουλος αρνήθηκε να δώσει τις σχετικές διευκολύνσεις τον " εξέπεσαν " για να βάλουν στη θέση του τον Ιωαννίδη. Ακολούθησε το δράμα της Κύπρου και ο έντονος αντιαμερικανισμός των Ελλήνων, τον οποίον αντιμετώπισαν με τον Ανδρέα Παπανδρέου που κατάφερε να παραμυθιάσει το λαό και δη τα λαϊκά στρώματα. Η συνέχεια είναι γνωστή.
    Και εμείς τώρα τρωγόμαστε για το ποια χούντα είναι η χειρότερη...
    Και μη χειρότερα ...

  27. Παναγος avatar
    Παναγος 22/04/2011 11:31:00

    Μερα που ειναι να μην αρχισω τα μπινελικια.
    S.A
    Αρχηγε εχεις χασει πολλα επεισοδια και κυριως αυτα που θα σε εκαναν να ξεστραβωθεις και να δεις την πραγματικοτητα.

    Κατ αρχας δεν υπαρχει καμμια "7ετης δικτατορια" αλλα μια δικτατορια του Παπαδοπουλου 21-4-67 εως 20-11-1973 και αλλη μια του ιωαννιδη μεχρι την 24-7-1974.

    Καμμια σχεση αυτες οι δυο φιλε μου. ΚΑΜΜΙΑ.

    Ο Παπαδοπουλος πραγματικα ελευθερωσε την Ελλαδα απο τα κατακαθια που ειχαν κανει "σπιτι τους" την Σταδιου και Πανεπιστημιου κλπ "οπαδα" του ελεεινου τυχοδιωκτη και αδιστακτου δημαγωγου "γερου παπατζη".
    Την ημερα ,γιατι το βραδυ επεδιδονταν στο προσφιλες τους "πλιαστικο" .
    Ποιος να βγει εξω το βραδυ??

    Χαρισε τα δανεια στους αγροτες. Εμαθε το πληθυσμο της υπαιθρου να "αποπατει" σε αποχωρητηρια. Ερχονταν ο χωροφυλακας και σε απειλουσε με μηνυση αν δεν κανεις αποχωρητηριο . Σου εδινε δανειο η Αγροτικη τραπεζα χωρις καμμια εγγυηση 6.000 δραχμες ΤΟΤΕ ατοκο για 20 χρονια.
    Σου εδινε 10-20.000 δραχμες τοτε και εφτιαχνες σπιτι .
    (Ο μισος πληθυσμος μπηκε σε σπιτι και εφυγε απο τα καλυβια. Υπ οψιν αυτα δεν τα διαβασα ,τα ΕΖΗΣΑ.)
    Χωρις "μηχανικους" πολεοδομιες και τετοια ,αλλα πολλα τετοια σπιτια ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ .
    Κανε καμμια βολτα σε κανενα χωριο και θα με ..θυμηθεις..

    Αν τα αφησει ο "φακτορας" και δεν τα κοψει μπορουμε να κανουμε μια .."γονιμη" συζητηση επ αυτου..

    Ειμαι σιγουρος στο τελος θα "ανακραξεις" :
    Ζητω η 21 Απριλου 1967. Ζητω η επανασταση.
    Χιλιες φορες Παπαδοπουλο απο του να εχω .."πρωθυπουργο" το γαπ και τη "γαπ"ιά συμμορια που του διορισανε να μας κυβερνανε....

  28. Παναγος avatar
    Παναγος 22/04/2011 11:52:21

    Ενταξει "φακτορα" . Σου προσεβαλλα τις "δημοκρατικες σου ευαισθησιες" .

    Το ηξερα αλλωστε γιαυτο και δεν ..επεκταθηκα.

    Καλο Πασχα ανιγουεη

  29. Λιζα Αλεξίου avatar
    Λιζα Αλεξίου 22/04/2011 16:11:48

    Οι τυραννίες και οι ολιγαρχίες διοικού­νται σύμφωνα με τη γνώμη αυτών που βρίσκονται στην εξουσία, ενώ οι δημοκρατούμενες πόλεις σύμφωνα με την κείμενη νο­μοθεσία. Επίσης, ξέρετε καλά, Αθηναίοι, ό­τι τη ζωή και το πολίτευμα αυτών που ζουν υπό δημοκρατικό καθεστώς τα διαφυ­λάσσουν οι νόμοι, ενώ τα αντίστοιχα στην τυραννία και στην ολιγαρχία η καχυποψία και οι ένοπλες φρουρές. Αριστοτέλης

    • Παναγος avatar
      Παναγος @ Λιζα Αλεξίου 22/04/2011 16:23:38

      οι δημοκρατούμενες πόλεις σύμφωνα με την κείμενη νο­μοθεσία
      ==
      Αυτο το "κειμενη νομοθεσια" ειναι το ζουμι.
      Δηλαδη σαν να λεμε παγκαλο και τετοια. Λαμπρα!!

      • Λιζα Αλεξίου avatar
        Λιζα Αλεξίου @ Παναγος 22/04/2011 18:28:06

        Πανάγο,
        Στους τυφλούς δεν βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

  30. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 22/04/2011 19:08:40

    Πανάγοι,
    μάλλον κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε ότι τις χούντες που τις σχεδιάζουν και τις επιβάλλουν οι προαιώνιοι εχθροί μας - σιωνιστές - δεν έχουν λαϊκό έρισμα και γιαυτό καπηλεύονται χριστιανισμό - ορθοδοξία και εθνικό φρόνημα.
    Ο πατέρας μου ήταν απλός άνθρωπος και σφόδρα παπαδοπουλικός και μάλιστα έχω και παιδικό τραύμα καθώς βρέθηκα μέσα στη Βουλή και παρακολούθησα ομιλία του Γ. Π. που φωνασκούσε και από κάτω και από πάνω όπου βρισκόμασταν όλοι όρθιοι χειροκροτούσαν. Αλλίμονό σου αν σε έβλεπε ο ασφαλίτης να μη χειροκροτάς. Έτυχε όμως να γνωρίσω και τον Αλέκο Παναγούλη, όχι όμως ζωντανό αλλά μέσα στο φέρετρο την ώρα της ταφής του.
    Η μάνα του πατέρα μου, η γιαγιά, ήταν φίλη της κυρα Αθηνάς Παναγούλης και όταν τον δολοφόνησαν οι μαφιόζοι για λογαριασμό της σία, με πήρε μαζί της στη κηδεία και δεν μπορείς να φανταστείς το συναίσθημα όταν 20.000 υψωμένες γροθιές έψαλλαν τον εθνικό ύμνο γύρω από τον τάφο του νεαρού αξιωματικού του στρατού που τίμησε το εθνόσημο. Πλήρωσε με τη ζωή του την υπόσχεση που έδωσε παραμονή της δολοφονίας του ότι θα έφερνε στοιχεία στη Βουλή που θα ξεσκέπαζαν αυτούς που πούλησαν τη πατρίδα και τους εντολοδόχους τους. Βέβαια μπορεί και να έκανε κάποια καλά η χούντα όπως κάποια δημόσια έργα, δάνεια κ.α. για να έχει λαϊκό έρεισμα, όμως έχει τεράστια ευθύνη για τη δεύτερη σε μέγεθος εθνική συμφορά που κτύπησε τον ελληνισμό τον 20 αιώνα ( μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή ). Ο Ιωαννίδης άραγε από που ξεπετάκτηκε και πώς μπόρεσε να αναλάβει την εξουσία ; Mε την βοήθεια των ίδιων ανθρώπων που έφεραν τον Γ.Π. , οπότε πηγαίνετε να πουλήσετε αλλού το παραμύθι σας.

  31. juliet avatar
    juliet 22/04/2011 21:51:29

    Καλησπέρα,
    Μάης 2010,σε ένα συνεταιρισμό οικοδομικό ,ήλθε ο Παττακός για να πουλήσει ένα οικοπεδάκι γιατί είχανε ανάγκη τα λεφτά(αξία περίπου 15-20.000Ε) .
    Οταν τον είδα 97χρόνων περίπου ,του λέω πρόεδρε αν ήσουνα 15χρόνια νεώτερος τι λές θα το κάναμε το πραξικόπημα,γέλασε, και μου είπε το πιο τρελλό που εχω ακούσει.Η γυναίκα του παίρνει σύνταξη χηρείας,το κράτος τον έχει κηρύξει πεθαμένο,για το κράτος δεν υπάρχει.Κάνω την ερώτηση ,τιμωρήθηκαν όσοι καταληστέψανε την Πατρίδα ,τιμωρήθηκε κανένας για προδοσία;
    Μη πείτε οτι είμαι χουντική,εγώ προσωπικά πλήρωσα,γιατί προέρχομαι απο πολιτικό πρόσφυγα ,ξεκίνησα να φύγω για Αμερική,δεν είχα άδεια εξόδου,πέρασα με εξετάσεις στο κρατικό Λογιστήριο απο τους πρώτους και πάλι
    τα ίδια....Αφήστε τα,τώρα η πατρίδα βρίσκεται στην πιο δεινή θέση,μας χρειάζεται ΟΛΟΥΣ,για να μην αργήσει αυτή η Ανάσταση.
    Χρόνια Πολλά σ' όλους, μονιασμενοι θα μπορέσουμε να διώξουμε την κατάρα της φυλής μας.

  32. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 23/04/2011 02:00:51

    Πανάγο,
    καλή σου και καλή μας Ανάσταση,
    από έναν χουντικό 9 χρονών που τον πήρε ο πατέρας του στη Βουλή να ακούσει
    περί γύψου. Όπως τον έπαιρνε κάθε Κυριακή στη Νέα Φιλαδέλφεια για να τον κάνει αεκτζή. Και στα δύο δεν πέτυχε. Όσο για τον Αλέκο Παναγούλη, σε χαλάει που ήταν αξιωματικός του στρατού πριν λιποτακτήσει για να οργανώσει την αντίστασή του ; Σε σέβομαι, όπως σέβομαι και το πατέρα μου, αλλά θα μου επιτρέπεις να διαφωνώ με τις απόψεις σας. Δεν χρειαζόμαστε τους εγκάθετους μπαμπούλες που μας απειλούν πότε με γύψο και πότε με ΔΝΤ.

  33. agitatoras avatar
    agitatoras 28/04/2011 19:16:31

    @Παναγος είπε:22/04/2011 στις 8:38 pm :....Δεν εχει καμμια ευθυνη ο Παπαδοπουλο για την Κυπρο. ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΣΣΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ (ΜΟΛΙΣ ΤΟ 1967) ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΕΛΛΑΔΑ (καθηγ. ΚΙΤΣΙΚΗΣ) κλπ.
    @Παρατηρητής είπε:Όσο για τον Αλέκο Παναγούλη, σε χαλάει που ήταν αξιωματικός του στρατού πριν λιποτακτήσε ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΚΟ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΩΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ -ΚΛΗΡΩΤΟΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.