#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/01/2012 13:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έφοδος Πούτιν - Σαμαρά στην ύφεση !



 Ο Πούτιν και ο Σαμαράς πάνω σε αρκούδες, ντυμένοι με τη στολή του κόκκινου στρατού, να πυροβολούν και να φωνάζουν "Χτύπα την κρίση" . Έτσι παρουσιάζει ρωσικό site την επίσκεψη Σαμαρά στη Μόσχα και τη συνάντησή του με τον Πούτιν.

Έφοδος στην ύφεση λοιπόν καθώς ο Σαμαράς φέρει και γιαταγάνι στο δεξί. Και δεν το έχει για κόσμημα…

Μην πει κανείς ότι θα το χρησιμοποιήσει για το ΠΑΣΟΚ: μια χαρά τα καταφέρνουν μόνοι τους…

Αποκλειστικές πληροφορίες λένε ότι θα το χρησιμοποιήσει  και στην κατάρτιση των ψηφοδελτίων…

Υπερβολές θα μου πείτε. Έχουν ποτέ χρησιμοποιηθεί αρκούδες στο ιππικό; Όχι βέβαια αλλά ένας Πρόεδρος τη ΝΔ, είναι αναγκασμένος ακόμα και δεινόσαυρους να χρησιμοποιήσει...

Το τυφέκιο του Πούτιν είναι αναμφίβολα Καλάσνικοφ. Ο Σαμαράς μοιάζει να κρατάει ένα υποπολυβόλο, για όποιον ξεθαρρευτεί και νομίζει ότι «τον έχει» στις μάχες εκ του συστάδην

Τι περίστροφα και αηδίες. Αν τοποθετήσει σε μία συνάντηση με την τρόικα, το διακριτικό Τόμσον απέναντι από τον Τόμσεν, κάτι καλό μπορεί να συμβεί…



Τα όπλα είναι για τους ξένους γιατί όλοι πλέον οι Έλληνες πολιτικοί είναι αντιμνημονιακοί. Ξεκινάμε από τον ΓΑΠ, ο οποίος μειδιά όλο καμάρι στη φωτογραφία της συνάντησης των πολιτικών αρχηγών. Ο Καρατζαφέρης γιατί δεν κάθεται δίπλα από τον ΓΑΠ; Φοβάται την ταύτιση, νέα μέτρα για τους κατόχους πολλών ακινήτων ή δεν θέλει να φανεί ότι είναι «απέναντι» από τον Σαμαρά;

Ότι και να είναι ας μη φοβάται,  ο «πασοκισμός» δεν είναι κολλητικός. Ούτε η ιδιωτεία…

Την ανάγκη να δημιουργηθεί «μεταρρυθμιστικό μέτωπο τώρα» υπογραμμίζει η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρα Μπακογιάννη, με άρθρο της στην «Καθημερινή της Κυριακής». Μεταξύ άλλων, η κ. Μπακογιάννη υποστηρίζει ότι για να αλλάξεις κάτι πρέπει να σε ψηφίσει πρώτα ο λαός.«Για να το πετύχεις αυτό με σιγουριά πρέπει να συνασπιστείς με ανθρώπους που έχουν τα ίδια πιστεύω με σένα. Η ώρα της μάχης είναι τώρα. Κανείς από όσους πιστεύουν ειλικρινά στην ανατροπή δεν θα μπορεί να διεκδικήσει μετά, το άλλοθι της άγνοιας. Εγωισμοί, προσωπικές στρατηγικές και αυτάρεσκη περιχαράκωση, δεν οδηγούν πουθενά», τονίζει η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας.

Έτσι όπως το θέτει δεν θα χρειαστεί να αλλάξει τίποτα, μιας και μπορεί η Ντόρα να είναι έτοιμη, όμως ο λαός είναι ακόμη ανώριμος για πολιτικούς του διαμετρήματος της. Αφού διαλύσανε το μνημονιακό μπλοκ, δύσκολα να δημιουργηθεί κάτι νεοκατοχικό τώρα. Ας μας υποδείξει όμως ποιοι έχουν τα ίδια πιστεύω με αυτήν γιατί δεν βρίσκουμε κανέναν. Ο Καρατζαφέρης δεν μετρά γιατί έχει τα ίδια πιστεύω με όλους κατά καιρούς και λόγω συγκυρίας.

Πάντως δεν υπάρχει κανείς λόγος να χάνει τις ελπίδες της για πολιτική καταξίωση η Ντόρα. Εδώ μέχρι και η Λούκα τρέφει αυταπάτες: Στην προβοκατόρικη ερώτηση του Αυτιά : "είσθε ικανοποιημένη με το 11% που παίρνει το ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις;"! Η απάντηση της Λούκα λέξη προς λέξη: "κύριε Αυτιά η κατάσταση στο ΠΑΣΟΚ είναι... αναστρέψιμη. Μπορεί να κερδίσει τις εκλογές εάν αλλάξουν μερικά πράγματα"!

Ασφαλώς και είναι αναστρέψιμη: αν ψηφίσουν μόνο οι συγγενείς και οι συνεργάτες των Υπουργών του ΠΑΣΟΚ για παράδειγμα. Αν φύγουν όλα τα στελέχη και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και πάνε στη ΝΔ. Αν αύριο ρίξει πράσινο χιόνι στο Λεκανοπέδιο. Οι πιθανότητες είναι πράγματι με το μέρος τους…

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 30/01/2012 11:07:26

    Χαχαχαχαχαχα! Απίστευτο σκίτσο! Όλα τα λέφτα! Όσον αφορά το κείμενο το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι ότι οι κάθε υπερδύναμη εξυπηρετεί τα συμφέροντα της και μόνο. Το κακό με την χώρα μας είναι ότι δεν σεβαστήκαμε ούτε τους εαυτούς μας, ούτε τα παιδιά μας, ούτε τίποτα. Και τώρα την έχουμε πατήσει ανεπιστρεπτί.

    • madprof avatar
      madprof @ H pena tis orghs 30/01/2012 11:50:28

      Δεν φταίνε οι πολίτες για το κατάντημα της χώρας και το υπαρξιακό αδιέξοδο στο οποίο οδήγησαν τους πολίτες οι φορείς των εξουσιών και άρα υπεύθυνοι Εσχάτης Προδοσίας εκ προμελέτης και ουχί στιγμιαίας (sic!).
      Στην τραγωδία που μας οδήγησαν, απαιτείται Κάθαρση και Τιμωρία των Ενόχων!
      ΥΓ. Τι να περιμένουμε από ένα "πολιτικό" μαφιόζικο σύστημα, όταν ένας νονός από την φυλακή απειλεί ότι αν μιλήσει θα καταρρεύσει;

    • android avatar
      android @ H pena tis orghs 30/01/2012 12:16:11

      ...γραφικό σκίτσο...

    • κωστας Α avatar
      κωστας Α @ H pena tis orghs 30/01/2012 13:31:05

      ΜΩΡΕ ΣΤΑΥΡΑ Ι ΤΕ πολυ οργη βγαζεις.σιγα τρομαξες το συμπαν και ειμαστε στο επικινδυνο ετος 2012.Να προσεχεις λεβεντη μου μηπως με την ''πενα της οργης σου'' ενισχυσεις την δυναμικη αποσταθεροποιησης του ΠΛΑΝΗΤΗ .......κι εζησαν αυτοι καλα και μεις χειροτερα. ..ΧΟΡΤΑΣΜΕΝΟΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗ .ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΙ .προσοχη μην ξεχνατε να περνετε μαζι σας φανελες,για να αλλαζετε.....

  2. TOMSON avatar
    TOMSON 30/01/2012 11:36:15

    Ολοι οι ξένοι επομένως καί οι ρώσοι δυσπιστούν ώς πρός αυτά πού κάθε φορά
    η πολιτική μας ηγεσία τούς υπόσχεται πρόσφατο παράδειγμα ή ακύρωση από τό
    γιωργάκη τού αγωγού Μπουργκάς Ᾱλεξανδρούπολη.
    Περιμένουν λοιπόν τήν υλοποίηση όσων ό Σαμαράς υποσχέθηκε στό Πούτιν.
    Αξιο παρατήρησης τό παρωχημένο όπλο πού κρατά ό Σαμαράς σέ σχέση μέ
    τό πιό καινούργιο όπλο πού κρατά ο Πούτιμ..

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ TOMSON 30/01/2012 12:33:26

      Ο Σαμαράς κρατά ένα Τόμιγκαν (ή τύπου Τόμιγκαν).

      Ο Πούτιν κρατάει το νέο Καλάσνικοφ ΑΚ-72 που αντικαθιστά το ΑΚ-47.

      • factorx avatar
        factorx @ αλλενάκι 30/01/2012 12:34:28

        Δεν παίζεσαι!

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ αλλενάκι 30/01/2012 13:03:04

        AK-12 είναι το καινούριο, ΑΚ-74 είναι η τελευταία εκδοχή του κλασικού ΑΚ-47. το συγκεκριμένο για 47άρι μου κάνει.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ αλλενάκι 30/01/2012 14:49:12

        Αδειάβαστους σας πιάνω ,το όπλο του Σαμαρά είναι το Σοβιετικό PPSH-41 του Β' Π.Π ,το όπλο που ΄εχει σκοτώσει περισότερους Γερμανούς απο οποιοδήποτε άλλο (σύμπτωση?)

        Επίσης έχει κρεμασμένο ,εμφανώς λάφυρο, ένα Γερμανικό MP-40!! Επίσης σύμπτωση?

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 30/01/2012 14:50:37

          Αδιάβαστους όχι αδειάβαστους ,συγνώμη!

          • vonchristoforakos avatar
            vonchristoforakos @ ΣΤΕΛΙΟΣ 30/01/2012 17:55:39

            Σωστός ο Στέλιος. Και ο οπλισμός (το ρώσικο αυτόματο, και το κλεμμένο γερμανικό στο πλάϊ), καθώς και η στολή του Σαμαρά, είναι των παρτιζάνων του Β πολέμου.

        • TOMSON avatar
          TOMSON @ ΣΤΕΛΙΟΣ 30/01/2012 17:00:36

          Τό γερμανικό λεγόταν Ζμάιζερ καί είχε τό έλλαττωμα νά πυροβολεί καί μέ απλή πρόσκρουση
          τού όπλου στό έδαφος....

          • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
            ΣΤΕΛΙΟΣ @ TOMSON 30/01/2012 20:43:30

            Schmeisser ήταν το χαιδευτικό του ,όχι το επίσημο!

            Αυτό που λές για αθέλητες εκπυρσοκροτήσεις ήταν το Sten όχι το Schmeisser.

            (σημασία στη λεπτομέρεια ,γι'αυτό πάει καλά αυτός ό τόπος!)

            Πάντως, ιδίως τώρα που γέμισε λέει ο Κορύδαλός και δε χωράει άλλους απο τα πολυπολιτισμικά μας αδέρφια ,το MP-40 είναι μιά καλή λύση για να μπορούν οι γιαγιάδες να πηγαίνουν άφοβα στη λαική, δείτε αυτό:

            http://www.youtube.com/watch?v=xB7iz1HTh9U

  3. Ντίνος avatar
    Ντίνος 30/01/2012 11:54:45

    Το όπλο που φαίνεται να κρατεί ο Αντώνης Σαμαράς είναι το θρυλικό PPSh-41, ένα εξαιρετικά αξιόπιστο υποπολυβόλο που επί Β' Παγκοσμίου Πολέμου χρησιμοποιούσαν οι Ρώσοι, αφού το είχαν αντιγράψει από τους Φινλανδούς. Πρόκειται για όπλο-σύμβολο της αντίστασης στους Γερμανούς, το οποίο μάλιστα είχαν σε εκτίμηση και οι Ναζί, γι' αυτό και το χρησιμοποιούσαν όταν το αποκτούσαν ως λάφυρο!

    • factorx avatar
      factorx @ Ντίνος 30/01/2012 12:20:08

      !!!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ντίνος 30/01/2012 14:18:22

      Ὃποιος μᾶς πληροφορήσει τί ράτσα εἶναι οἱ ἀρκούδες τί μάρκα οἱ μπότες πού φορᾶνε καί τί ὂργανο αὐτό πού ἒχει ὁ Σαμαρᾶς στή σέλα του τότε θά παραδεχθῶ ὃτι ἡ ἐνημέρωση εἶναι πλήρης.

      • Ακροβολιστής avatar
        Ακροβολιστής @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/01/2012 16:53:04

        Οι ἀρκούδες προφανώς εἴναι ursus arctos (καφέ ἀρκούδα) με πιο πιθανό το ὑποείδος ursus arctos arctos (λόγω Ρωσίας). Οι μπότες δε μου κάνουν για valenki, ἀν και θα ἤταν μάλλον το πιο ἀκριβές ὑπόδημα. Τώρα για το τριγωνικό ὄργανο ὀμολογουμένως με πιάνετε ἀδιάβαστο, ἀν και μου κάνει για κάποιου εἴδους παρατηρητικό ὄργανο για ἐκ του μακρόθεν μετρήσεις γωνιών, ἀποστάσεων κλπ.

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Ακροβολιστής 30/01/2012 17:00:42

          μπαλαλάικα είναι αυτό!
          :)

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ αλλενάκι 30/01/2012 17:49:50

            Πλλλάκα με κάνεις ρε Αλλλλλενάκι κι έτσσσι;

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 30/01/2012 18:10:37

            όχι, καθόλου!
            δεν έχεις δει μπαλαλάικα;

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ αλλενάκι 30/01/2012 18:44:54

            Όχι εγώ μόνο να την τραγουδάω ξέρω...
            Πες μπαλλλα λα πες μπαλλλα λα πες μπαλλλαλλλαικα !

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 30/01/2012 18:58:09

            Αφιερωμένο:
            h__p://www.youtube.com/watch?v=BPFtZr6c3JI&list=FL5EqokqyHYAsG2vk75wFsMA&index=7&feature=plpp_video

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 30/01/2012 19:13:58

            Ωραίο το άσμα, strange. Γιαπωνέζοι είναι αυτοί;

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ αλλενάκι 30/01/2012 23:03:19

            Ὃντως,μπαλαλάϊκα εἶναι( εἶναι ἡ σύζυγός μου μουσικός καί μοῦ εἶπε,μή κάνω τόν ἒξυπνο). Γιά τίς μπότες δέν μοῦ εἲπατε μέ σιγουριά,ἀλλά καί πάλι,χαίρομαι νά σᾶς διαβάζω ὃλους,μαθαίνω πολλά καί σᾶς εὐχαριστῶ!

        • nikos avatar
          nikos @ Ακροβολιστής 30/01/2012 17:11:01

          το τριγωνικό όργανο είναι απλά μια μπαλαλάικα , παραδοσιακό μουσικό όργανο ,πάει σετάκι με το βαρελάκι βότκα ακριβώς δίπλα
          μετά τη νίκη ένα καλό γλεντάκι

  4. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 12:16:23

    Αν κάτι συνέβη με αυτήν την κρίση, είναι η αφύπνιση του Έλληνα για να ορίσει νέους στόχους για την ανάπτυξη της Χώρας του, και να τους δει για πρώτη φορά να υλοποιούνται από μία σοβαρή και ικανή κυβέρνηση.
    Ο ΚΚ είχε δει την προοπτική αυτή, δεν είχε όμως την κατάλληλη ομάδα για να μπορέσει να την υλοποιήσει, τόσο επικοινωνιακά όσο και επιχειρηματικά, δήλωσε δε, χωρίς στρατηγικό σχεδιασμό, την πρόθεσή του για ανάπτυξη και του ανοίχτηκε ο πόλεμος που έχουμε έως σήμερα, διότι κανείς από τους “εταίρους” μας της Ε.Ε, ειδικά η Γερμανία, δεν επιθυμεί μία τέτοια σοβαρή εξέλιξη που θα διαταρράξει τις ισορροπίες που έθεσαν και που σκοπεύουν στην υποβάθμιση της Χώρας μας και την υποδούλωσή της.
    Ο Α.Σ είναι ο φυσικός συνεχιστής αυτού του οράματος, και είναι ο πλέον κατάλληλος – απόδειξη η επίσκεψή του στη Ρωσία και η συνάντησή του με τον Πούτιν – για να φέρει το όραμα εις πέρας.
    Ήρθε η ώρα, μόλις επιστρέψει ο κ. Παπαδήμος από το Eurogroup, να αποσυρθεί από την κυβέρνηση αυτή, να μιλήσει ανοιχτά στους Έλληνες και να ζητήσει να μοιραστούν το όραμα μαζί του, μέσα από τις Εκλογές.

  5. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 30/01/2012 12:22:23

    Αν προσέξουμε στην δεύτερη φωτογραφία την αντανάκλαση των προσώπων στο τραπέζι βλέπουμε τα εξής :Το κεφάλι ΓΑΠ "στο πιάτο", του Παπαδήμου "ακέφαλο",του Αντώνη Σαμαρά "πάνω από τις καταστάσεις" (σημειώσεις) Καρατζαφέρη και τελευταίο το κεφάλι Καρατζαφέρη "έξω από το κάδρο".

    Γρήγορα φέρτε την Λεούση είναι σημαδιακό εκτός κι αν μπορείτε να βοηθήσετε να λύσουμε το μυστήριο!!!!!!!!!!

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 30/01/2012 12:42:16

    :)
    για το τόμιγκαν δεν είμαι σίγουρη, είναι τύπου τόμιγκαν πάντως, ο σχολιαστής πάνω μάλλον ξέρει καλύτερα
    Αλλά για το νέο ΑΚ-12 έγραψαν όλοι:

    Τέλος το ΑΚ-47 Καλάσνικοφ - Το νέο υπερ-όπλο ΑΚ-12 υποψήφιο για τις ΕΕΔ! (βίντεο)
    Το παρουσίασε ο ίδιος ο Μεντβιέντεφ!

    Tέλος παραγωγής για το διασημότερο όπλο όλων των εποχών, το ΑΚ-47 Καλάσνικοφ και τα παράγωγά του, το ΑΚ-74 και το "καραμπινάκι του", αλλά ο διάδοχός του το ΑΚ-12 που παρουσιάστηkε σήμερα από τον ίδiο τον Ρώσο πρόεδρο Ν.Μεντβέντεφ υπόσχεται να είναι το ίδιο φονικό, το ίδιο απλό στην χρήση, πιο εύχρηστο, με μεγαλύτερη ακρίβεια, πιο ελαφρύ και ... υποψήφιο στην αξιολόγηση των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Ενόπλων Δυνάμεων για το φορητό όπλο που μέσα στην δεκαετία θα αντικαταστήσει το "αρχαίο" G-3, το οποίο "έκλεισε" 37 χρόνια υπηρεσίας στους Κλάδους.

    Μάλιστα το νέο φορητό όπλο του ρωσικού Στρατού θα είναι στο διαμέτρημα των ΝΑΤΟϊκών όπλων, ακριβώς για να διευκολύσει τις εξαγωγές του: 5,45×39 χλστ και το 7,62×51 NATO του ΝΑΤΟ.

    Οi Ρώσοι δεν θέλησαν να πάνε σε ενδιάμεσο διαμέτρημα, όπως φαίνεται ότι θα πάνε οι ΗΠΑ που έχουν διαπιστώσει ότι το 5,45 είναι πολύ ελαφρό διαμέτρημα για συγκρούσεις σε αναπεπταμένα πεδία, όπως αυτά του Αφγανιστάν.

    Κατ'αρχήν έχουν τεράστια αποθέματα εκατοντάδων δισεκατομμυρίων σφαιρών τα οποία θα αχρηστεύονταν (βέβαια μέχρι να μοιραστεί σε ολόκληρες τις ένοπλες δυνάμεις της Ρωσίας θα χρειαστούν δέκα χρόνια), αλλά το κυριότερο ξέρουν ότι Στρατοί, όπως ο Ελληνικός θα αγοράσουν πολύ πιο εύκολα το νυν διαμέτρημα, το οποίο θα είναι εφαρμοσμένο σε ένα ελαφρύ σύγχρονο, χαληλόυ κόστους, όπλο, παρά ένα νέο διαμέτρημα που στέλνει στον κάλαθο των αχρήστων όλα τα αποθέματα των σφαιρών τους.

    Σήμερα η εταιρεία κατασκευής του θρυλικού τυφεκίου Kalashnikov, η Ιζμάς, παρουσίασε επίσημα το πρωτότυπο της νέας γενιάς των τυφεκίων της οικογενείας.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ αλλενάκι 30/01/2012 14:13:21

      Καιρός λοιπόν νά ἐκσυχγρονιστοῦν καί οἱ ληστές μέ τά καλάσνικοφ καί ἐδῶ στήν Ἐλλάδα,μή μένουν πίσω ἀπό πλευρᾶς τεχνολογίας!( Λίγες ἀκόμα πληροφορίες θά ἢθελα,ἂν μπορεῖτε νά μᾶς δώσετε...,ὃπως πότε θά κυκλοφορήσει...,σφαιράκια θά βροῦμε εὒκολα;)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 30/01/2012 14:52:03

        Αγαπητέ, οι ληστές είναι οι πρώτοι που τα πληροφορούνται αυτά.
        Κατά τα άλλα το βίντεο με τον Μεντβιέντεβ να καυχιέται παρουσιάστηκε σε όλα τα ελληνόφωνα σάιτ από πολλές μέρες.

        Αλλά και το "παλιό" ΑΚ-47 που κυκλοφορεί κατά χιλιάδες στα χέρια αλλοδαπών στην πλειοψηφία ληστών πολύ καλά κάνει τη δουλειά που το θέλουν, δυστυχώς.

        Εκτός εάν το Ελληνικό Κράτος έχει τα ούμπαλα ή την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ... να απαιτήσει ΑΦΟΠΛΙΣΜΟ μαζί με τα συμπαρομαρτούντα που θα συνεπαγόταν αυτό... σε ορισμένες διακρατικές σχέσεις...

        Έχει την πολιτική βούληση; Πολλοί θεωρούν ότι δεν την έχει... ανάμεσα σε αυτούς και εγώ.
        Και ο νοών νοήτω...

    • TED avatar
      TED @ αλλενάκι 30/01/2012 16:52:21

      Το νατοϊκών προδιαγραφών διαμέτρημα (NATO standard) είναι το 5.56 και όχι το 5.45.

      Οι Σοβιετικοί ανέπτυξαν το 5.45 ακριβώς όταν είδαν τις επιδόσεις του 5.56 των αμερικανικών Μ-16 στο Βιετνάμ.

      Περιληπτικά:
      1) Η ανωτερότητα μικρού διαμετρήματος σε σχέση με το 7,62 έγκειται κατ'αρχήν στο γεγονός ότι το πρώτο έχει περισσότερες πιθανότητες να τραυματίσει βαριά τον ανθρώπινο στόχο, ενώ το 7,62 αφήνει πιό συχνά το στόχο νεκρό: η λεπτότερη και ελαφρύτερη βολίδα του 5,56 έχει περίεργη διαγωγή, εξοστρακίζεται εύκολα και ενίοτε ακολουθεί τα αγγεία στο εσωτερικό του σώματος, προκαλώντας πολλές φορές εσωτερικά και δύσκολα θεραπεύσιμα τραύματα. Αντίθετα η βολίδα 7,62 είναι πιό βαριά και με πιό σταθερή τροχιά και συνήθως αφήνει μεγάλα μεν αλλά ευθέα και διαμπερή τραύματα. Αποτέλεσμα: ο (βαριά) τραυματισμένος αντίπαλος θα κοστίσει πολύ περισσότερο στον εχθρικό στρατόθα κινητοποιήσει άμεσα διοικητική μέριμνα και υγειονομική φροντίδα (δηλαδή οχήματα και ανθρώπους ) του εχθρικού στρατού (ενώ ο νεκρός δεν θα χρειάζεται τίποτε άμεσα).
      2) Η θέα βαρέων τραυμάτων, οι φωνές πόνου κλπ. θα πλήξουν πολύ περισσότερο την ψυχολογία των συμπολεμιστών του απ'ότι θα έπραττε ένα ακίνητο πτώμα.
      3) Οι φίλιες δυναμεις χρησιμοποιώντας το 5,56 αντί του 7,62 χάνουν μεν ελαφρώς σε διατρητικότητα και ισχύ πυρός, αλλά λόγω ελαφροτέρων πυρομαχικών κερδίζουν σε αριθμό βλημάτων που φέρουν πάνω τους.

      Για τους λόγους αυτούς οι περισσότεροι δυτικοί στρατοί υιοθέτησαν ως κύριο διαμέτρημα ατομικού οπλισμού το 5,56. Ενδεικτικά αναφέρω το γαλλικό FAMAS ή το γερμανικό G-36.

    • TED avatar
      TED @ αλλενάκι 30/01/2012 17:09:04

      Ξέχασα να σημειώσω το προφανές: ότι λόγω ελαφρύτερης βολίδας, τα όπλα διαμετρήματος 5,56 "κλωτσάνε" λιγότερο απ'ότι τα 7,62 και άρα αυξάνεται και η ευστοχία.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ TED 30/01/2012 18:06:55

        βασικό...

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ αλλενάκι 30/01/2012 18:24:32

          Πάλι με φοβίζεις βρε αλλενάκι ;-)

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ victoria (true) 30/01/2012 18:52:12

            Άσχετο...
            Ρε κορίτσια η Juliet
            που χάθηκε;
            Καιρό έχω να τη δω !

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ victoria (true) 30/01/2012 18:56:17

            Ετοιμάζει έναν πανηγυρικό λόγο!

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ victoria (true) 30/01/2012 19:12:04

            κοίτα την ομορφιά εδώ... σε ερείπια...

            h**p://blogs.denverpost.com/captured/2011/02/07/captured-the-ruins-of-detroit/2672/

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ victoria (true) 30/01/2012 19:14:53

            Victoria,
            τη φωτο νο. 23 και τη λεζάντα...

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ αλλενάκι 30/01/2012 19:32:37

          H Juliet κυκλοφορεί, δεν νομίζω πως έχει τόσες απουσίες (μου αρέσει που απαντάω λες και ξέρω, αλλά μια παρέα είμαστε)

          Αλλενάκι, το είδα, έχει μια όμορφη ντεκαντάνς το στάχτη και μπούρμπερη έτσι;

          • αλλενάκι avatar
            αλλενάκι @ victoria (true) 30/01/2012 20:01:42

            δε μ'αρέσει το στάχτη και μπούρμπερη ούτε το ντεκαντάνς

            με θλίβει που τα βλέπω έτσι

            αν ήταν στο χέρι μου θα τα ανακαίνιζα όλα στην αρχική τους αίγλη

            ήταν μια εποχή που τα πάντα είχαν στιλ και αρ ντεκό κολόνες, ακόμα και σε μια Halle παραγωγής αμαξωμάτων (για Ντιτρόιτ μιλάμε...)

            o chandelier... απίστευτος, δεν ξέρω αν τον πρόσεξες...

          • victoria (true) avatar
            victoria (true) @ victoria (true) 30/01/2012 22:26:27

            Ωραία η αρ ντεκό αλλενάκι, συμφωνώ...

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ victoria (true) 30/01/2012 22:33:15

            Για αρ ντεκό ψάξε Μαιάμι Μπιτς Φλοριντα, όσεαν ντράιβ

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ TED 31/01/2012 08:29:52

        Ἀντισυνταγματάρχης εἶσαι;

        • TED avatar
          TED @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 01/02/2012 13:41:25

          Είμαι μικρός για Ανχης.

  7. Αυτόνομος avatar
    Αυτόνομος 30/01/2012 12:49:25

    Π. Παναγιωτόπουλος σήμερα στο ΡΑΔΙΟ 9:

    - Τα ταξίδια του κ. Σαμαρά σκοπό έχουν να βοηθήσουν την χώρα να ξεπεράσει τα αδιέξοδα.
    - Δεν κρύψαμε ποτέ πως η Ελλάδα έχει συμμαχία με τις ΗΠΑ, εκεί που διαφωνούμε – διαφωνούμε , εκεί που συμφωνούμε – συμφωνούμε.
    - Από την άλλη πλευρά η Ελλάδα θα πρέπει να αναπτύξει όλε τις δυνατές πρωτοβουλίες για να μπορέσει να διευκολυνθεί η χώρα και ο ελληνικός λαός σε αυτή την δύσκολη περίοδο.
    - Με τη Ρωσία τι μεγάλα θέματα έχουμε ανοιχτά. Το πρώτο είναι το θέμα του τουρισμού η Ρωσία στέλνει πάνω από 4 εκ κόσμο το χρόνο. Έχει διακηρύξει η ΝΔ ότι θα πρέπει να ληφθούν όλες οι απαραίτητες πρόνοιες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο για να διευκολυνθεί η κατάργηση της μίζα και οι ρώσοι να βρίσκονται εκεί που χρειάζονται εντός Σέγκεν.
    - Το δεύτερο είναι τα ενεργειακά . Σας θυμίζω πως η Ρωσία είναι σημαντικός παραγωγός ενέργειας . Είναι χαρακτηριστική η συνάντηση με την Gazprom. Η Ρωσία προχωράει ένα σχέδιο διεθνούς αγωγού μεταφοράς αερίου το South Stream. Μια μεγάλη εκκρεμότητα του δεν προχώρησε εξαιτίας της Βουλγαρίας και αφορά το Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη.
    - Νομίζουμε πως από την αναθέρμανση των σχέσεων μας και είναι αυτό που πέτυχε ο Α. Σαμαράς , μόνο θετικά θα προκύψουν για την χώρα σε όλα τα επίπεδα.
    - Το Ρωσικό πολιτικό σύστημα μετά την πτώση του κομμουνισμού παραμένει ένα σύστημα που αναζητεί μια κεντρική ιδεολογία.
    - Φαίνεται ότι ο Πούτιν αναζητεί αυτή την ιδεολογία (…) του συστήματος στις αναφορές που κάνει στην ορθοδοξία και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.
    - Σε ότι αφορά το θέμα Εφραίμ δεν υπήρξε κάτι καινούργιο σε σχέση με αυτά που ξέρουμε.
    - Ο Α. Σαμαράς δεν φοβάται , αυτό που τον απασχολεί είναι πως θα υπηρετήσει τα συμφέροντα του ελληνικού λαού σε αυτή την κρίσιμη στιγμή που υπάρχει άμεσος κίνδυνος διάλυσης της ελληνικής κοινωνίας και καταστροφής της χώρας.
    - Όλα όσα γίνονται , γίνονται με τέτοιο σοβαρό τρόπο για να μην δημιουργηθεί το παραμικρό αρνητικό για την χώρα. Μόνο ωφελήματα θα προκύψουν για την χώρα.
    - Οι κυβερνήσεις της ΝΔ , τα ονόματα του Α. Σαμαρά και του Κ. Καραμανλή είναι ονόματα που φέρουν άκρας εκτιμήσεως και πολύ μεγάλης αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης σε όλη την Ρωσία.
    - Υπάρχουν πάνω από 20 πολύ δισεκατομμυριούχοι ελληνικής καταγωγής στους οποίους πρέπει να απευθυνθεί η Ελλάδα και είναι έτοιμοι να προχωρήσουν σε επενδύσεις στην Ελλάδα.
    - Να απευθύνουμε ένα μήνυμα σε όλους τους έλληνες τις διασποράς για να συμμετάσχουν στην επανεκκίνηση προς την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
    - Η ΝΔ έχει ξεκινήσει και μια καταγραφή , πολλοί από αυτούς δεν είναι γνωστοί στις ελληνικές διπλωματικές αρχές και η προσπάθεια που κάνουμε και δεν αφορά μόνο τον χώρο της Ρωσίας , αφορά γενικά των χώρο της ελληνικής διασποράς.

  8. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 30/01/2012 12:55:41

    "Έχουν ποτέ χρησιμοποιηθεί αρκούδες στο ιππικό; Όχι βέβαια αλλά ένας Πρόεδρος τη ΝΔ, είναι αναγκασμένος ακόμα και δεινόσαυρους να χρησιμοποιήσει…"

    Δεινόσαυρους ναι δεινόσαυρους. Άλλωστε υπάρχουν αρκετοί και αυτή είναι η μοναδική χρησιμότητα που διαθέτουν.

  9. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 30/01/2012 12:55:41

    "Έχουν ποτέ χρησιμοποιηθεί αρκούδες στο ιππικό; Όχι βέβαια αλλά ένας Πρόεδρος τη ΝΔ, είναι αναγκασμένος ακόμα και δεινόσαυρους να χρησιμοποιήσει…"

    Δεινόσαυρους ναι δεινόσαυρους. Άλλωστε υπάρχουν αρκετοί και αυτή είναι η μοναδική χρησιμότητα που διαθέτουν.

  10. Basil avatar
    Basil 30/01/2012 12:59:01

    Δεν έιναι γιαταγάνι είναι σπάθα ιππικού.
    Ο Πούτιν ρίχνει με ΑΚ-47 με δύο γεμιστήρες κολλημένες με ταινία.
    Πρόσεξετε το ΜP-40 (Schmeisser) που κρέμεται από τον Σαμαρά . Θα το πήρε από κάποιο νεκρό γερμανό.
    Εχει και άλλο μαχητή στο βάθος!
    Οι αρκούδες με τρομάζουν!!
    Η απεικόνιση είναι σαφώς αντιγερμανική και παραπέμπει στο μεγάλο πατριωτικό πόλεμο με τις χειμερινές αντεπιθέσεις του κόκκινου στρατού.
    Για να δούμε παρακάτω.

  11. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 30/01/2012 13:04:26

    Είναι κι αυτό μια πρόοδος.Από το πιστόλι στο τραπέζι του ΓΑΠ , πήγαμε στο PPsh-41 του Σαμαρά.Μόνο μη ζηλέψει ο Καρατζαφέρης και προσέλθει στην επόμενη σύσκεψη με κανένα MG-3.

  12. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/01/2012 13:33:57

    Φοβερό δίδυμο Πούτιν - Σαμαράς αλλά άσχετα με το φαντασιακό που καλλιεργεί το σκίτσο , φαντάζεστε αν αντί για αμερικάνικες βάσεις - για τις οποίες παρόλη τη τεράστια στρατηγική τους σημασία ουδέν όφελος έχουμε και ουδεμία στήριξη από τις ΗΠΑ που περισσότερο μας αντιμετωπίζουν εχθρικά ( βλ. Μακεδονικό, Κύπρος, Αιγαίο, κ.ο.κ. ) - είχαμε ρωσικές βάσεις σε Αλεξανδρούπολη και Κρήτη ;

    Θα κουνιόντουσαν τότε Τούρκοι, Σκοπιανοί και Αλβανοί ; Θα μας σεβόντουσαν γιατί θα μας υπολόγιζαν περισσότερο οι λεγόμενοι σύμμαχοι ναι ή όχι ;

    Όταν σε πολεμάνε οι ίδιοι σου σύμμαχοι και εταίροι, τότε λέγονται αλλιώς, εκτός αν έχεις απολέσει την Ελευθερία σου και προσπαθείς να πείσεις τον λαό ότι έχει και η υποτέλεια τα καλά της ( για ορισμένους βεβαίως ).

  13. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/01/2012 14:01:53

    Καλές οι ιστορίες με τις αρκούδες, αρκεί να μην τις παίρνουμε στα σοβαρά.

    Καλό και το άνοιγμα στην Ρωσία, αλλά να μην την θεωρήσουμε ως τον από μηχανής αρκουδο-θεό που θα μας σώσει από τα νύχια της λύκαινας Μέρκελ.

    Πιστεύω ότι δεν πρέπει να διατηρούμε υπερβολικές ελπίδες για τα ενδεχόμενα οφέλη από το άνοιγμα στην Ρωσία.

    Όσον αφορά το θέμα της αναχρηματοδότησης του χρέους: Είναι αδύνατον να αντλήσουμε από την Ρωσία τα απαραίτητα κεφάλαια. Στο ανέκδοτο που κυκλοφορεί για τον ΓΑΠ και τον Πούτιν δεν υπάρχει τίποτε χειροπιαστό και τεκμηριωμένο για το μέγεθος, τα επιτόκια και τις εγγυήσεις του δανείου που υποτίθεται ότι θα μας έδινε ο Πούτιν. Ιδιαίτερα με προβληματίζει εκείνη η ιδέα του Ρώσου για αποπληρωμή σε είδος (π.χ. “αγροτικά προϊόντα). Και τους αγρότες ποιος θα τους πλήρωνε; Ή μήπως θα παρήγαγαν σαν δουλοπάροικοι των Ρώσων δανειστών. Και αυτό θέτει το θέμα των εγγυήσεων που θα ζητούσαν οι “ομόδοξοι”. Που πιστεύω ότι θα ήταν πολλές, και σε είδος, και εμπράγματες, και θα μας ανάγκαζαν να αγοράσουμε όπλα. Και αν το βλέπαμε στην πράξη το έργο, πιστεύω ότι η Ρώσικη αρκούδα θα αποδεικνυόταν πιο αδηφάγος δανειστής από τον Γερμανικό λύκο.

    Η Λευκορωσία που οι κάτοικοί της είναι στην ουσία Ρώσοι, και έχουν σχεδόν αποκλειστικό οικονομικό εταίρο την Ρωσία, στράφηκε το 2011 για βοήθεια στο ΔΝΤ!

    Το 2010 ο Μεντβέντεβ έδωσε εντολή στην gazprom να κόψει την παροχή αερίου προς την Λευκορωσία η οποία λόγω άθλιας οικονομικής κατάστασης δεν μπορούσε να πληρώσει τις συνεχείς αυξήσεις τιμών που όρισε η ρώσικη κρατική εταιρεία. Ας σημειωθεί ότι από την Λευκορωσία περνούν σημαντικοί αγωγοί φυσικού αερίου της Ρωσίας προς την δυτική Ευρώπη, και για αυτό η Ρωσία διατηρεί ένα σοβιετικό απολίθωμα στην εξουσία εκεί για να την ελέγχει. Στην ουσία οι Ρώσοι έχουν εξαναγκάσει το καθεστώς της Λευκορωσίας να δεχθεί ότι οι ζώνες από τις οποίες περνούν οι ρωσικοί αγωγοί θα θεωρούνται Ρωσικό έδαφος.

    Στην Κύπρο, στην οποία είναι επενδεδυμένα τεράστια ρωσικά κεφάλαια, έδωσαν 2.5 δις, για 4.5 χρόνια, με 4.5%, μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις (χωρίς να γνωρίζουμε τα “ψιλά γράμματα”).

    Όλα τα παραπάνω με κάνουν να μην υποτιμώ τις ορέξεις τις ρωσικής αρκούδας, ούτε να υπερτιμώ την γενναιοδωρία της.

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 30/01/2012 17:37:03

      Να θυμίσω επίσης ότι η Ρωσία αναγνώρισε τα Σκόπια ως Μακεδονία από το 1992.

      Επίσης και με τα προβλήματα με την Τουρκία δεν ξέρω πόσο μπορεί να μας συντρέξει η σύγρονη Ρωσία από την στιγμή που κάνει ενεργειακό παιχνίδι με την Άγκυρα και ο south stream θα περάσει μέσα από την τουρκική ΑΟΖ και την Τουρκία παρακάμπτοντας εντελώς Ουκρανία.

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ Professor Moriarty 30/01/2012 19:20:18

        Το 1992 ασφαλώς ήταν ο Γέλτσιν στα πράγματα, ο χαϊδεμένος της Δύσης και «καταλληλότερος» των ολιγαρχών. Ο Πούτιν δεν έχει κανέναν λόγο να υποστηρίξει το Αμερικανικό προτεκτοράτο των Σκοπίων στο θέμα της ονομασίας.

        • Professor Moriarty avatar
          Professor Moriarty @ ΚΜ 30/01/2012 20:09:46

          Ναι, αλλά πώς εξηγείς ότι οι ΗΠΑ ήταν από τις τελευταίες που αναγνώρισαν το όνομα του “προτεκτοράτου” τους, ενώ η Ρωσία από τις πρώτες; Μήπως τα κίνητρα είναι άλλα και έχουν σχέση με πάγιους προσανατολισμούς της Ρωσικής εξωτερικής πολιτικής στα Βαλκάνια και όχι απλώς με την επιθυμία του Γέλτσιν να γίνει αρεστός στην Δύση; Εξ άλλου οι δυτικοευρωπαϊκές χώρες δεν το έχουν αναγνωρίσει ακόμη.

          • μεταρρυθμιστής avatar
            μεταρρυθμιστής @ Professor Moriarty 30/01/2012 20:14:56

            Αγαπητέ Προφέσσορα, εξαιρετικά τα γράφεις, αλλά παρατηρείς οτι χάνεις το δίκιο σου γιατί η φιλορωσική φρενίτιδα έχει καταλάβει σχεδόν ολοκληρωτικά το site. Ιδίως στο Μακεδονικό Ζήτημα, η " φίλη" Ρωσία ήταν πάντα απέναντι μας ( Συνθήκη Αγ. Στεφάνου, Μακεδονικός Αγώνας, όπου ενίσχυε τους Βούλγαρους, 1944-1949, αναγνώριση Σκοπίων ως Μακεδονία ήδη από το 1992) και οι " κακοί" Δυτικοί πάντα μας ενίσχυαν ποικιλοτρόπως.

    • vonchristoforakos avatar
      vonchristoforakos @ Professor Moriarty 30/01/2012 17:58:38

      @Professor Moriarty
      Τα 2,5 δισ. που έδωσαν οι Ρώσοι στην Κύπρο, είναι ακριβώς το κόστος της ζημιάς του βασικού σταθμού ηλεκτροπαραγωγής της νήσου, από την έκρηξη πυρομαχικών το καλοκαίρι στη βάση "Φλωράκης".

  14. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/01/2012 14:09:07

    Ζντράστβουιτσε Ταβάρις

    Καλησπέρα από την παγωμένη Μόσχα (-20) με τον απίστευτο ήλιο....

    Σωστότατη η επίσκεψη Σαμαρά. Αξίζουν τρομερά συγχαρητήρια στο επιτελείο του που κανόνισε μια ιδιαίτερα δύσκολη επίσκεψη.
    Αντιπαρέρχομαι τη γραφικότητα του σκίτσου ...σε "Ρωσσικό" site "GREEK.ru"
    και να προσθέσω εδώ ότι πρέπει να γίνουν πολλά στο θέμα του ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

    Είναι θλιβερό να απέχει τελείως η να βρίσκεται στις τελευταίες θέσεις των προτιμίσεων των Ρώσσων η Ελλάδα... Τελευταία των τελευταίων..

    Οι Ρώσσοι που επιλέγουν Ελλάδα είναι αυτοί που έχουν ιδιαίτερη αγάπη για την πατρίδα μας και ειναι αποφασισμένοι να το κάνουν παρά τις δυσκολίες με πρώτη και καλύτερη την βίζα..

    Ολοι οι Ρώσσοι (και ειναι παρα πολλοί) που γνώρισα πάνε στον εύκολο προορισμό....την Τουρκία! Γιατί δεν χρειάζεται κάποια βίζα εκεί.

    Οι Ρώσσοι τουρίστες ειναι απείρως προτιμώτεροι (οκ, επιτρέψτε μου την γενίκευση) από πολλούς δυτικοευρωπαίους..
    Είναι υψηλότερα αμειβόμενοι και ΞΟΔΕΥΟΥΝ.
    Το πολιτιστικό τους επίπεδο ειναι πολύ υψηλό επίσης...

    Ας μην κάνουμε πάντω ονειρα για τους Ελληνες δισεκατομυριούχους της Μόσχας. Είναι οι κλασσικοί ολιγάρχες...έτυχε να γνωρίσω και έναν, δεν μας είναι ιδαίτερα αναγκαίοι.

    Ντα σβιντάνια

    • factorx avatar
      factorx @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/01/2012 14:34:08

      Για να δεις ότι ο ¨"εξυπνακισμός" είναι μπούμερανγκ. Το site που έβαλε το "γραφικό" σκίτσο το έχουν παιδιά από τον Πόντο (όπως μαθαίνω) για να προβάλλουν την Ελλάδα στην Ρωσία. Και προσφέρουν πολύ - πολύ περισσότερα στην Ελλάδα απο κάποιους ντόπιους που διυλίζουν τον κώνωπα και καταπίνουν την κάμηλο

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ factorx 30/01/2012 14:45:13

        Δεν είπα κάτι διαφορετικό...στο greek.ru ειναι το σκίτσο δεν ειναι και στην Ιζβέστια...Μπράβο στους Ελληνες λοιπόν που προβάλλουν την χώρα τους εδώ. Και εγώ το ίδιο κάνω, χωρίς σκίτσα με αρκούδες.

        • factorx avatar
          factorx @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/01/2012 14:51:32

          Είπε κανένας ότι είναι στην Ισβέστια; Το ειρωνικό υφάκι όμως σε τι εξυπηρετεί; Κι αυτούς θα τους διαβάζουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες αρκούδες, συγνώμην Ρώσσοι. Αντί λοιπόν να τους πούμε μπράβο, τους ειρωνευόμαστε; Μιζερια βγάζεις φίλε και τίποτα άλλο

      • olga avatar
        olga @ factorx 31/01/2012 21:42:01

        Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι. Ουδεμία σχέση δεν έχουν τα παιδιά με Πόντιους, και γενικώς δεν υπάρχουν άτομα ελληνικής καταγωγής στη διαχείρηση του site. Όλα όσα κατάφεραν να κάνουν σε 10 χρόνια - τα έκαναν χωρίς καμμία βοήθεια του ελληνικού κράτος. Που τα πηγαίνει τα λεφτά του το Υπουργείο Τουρισμού - άγνωστο, αλλά στη Ρωσία δεν υπάρχει διαφήμηση της Ελλάδας, ενώ Τουρκία και Βουλγαρία εκατό φορές την ημέρα βλέπεις, παντού.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 30/01/2012 16:14:33

      Γκόσμποντιν παμίλουϊ !
      Ωραία τα λές φίλε Μοσκοβίτη.

  15. μητσοs avatar
    μητσοs 30/01/2012 14:29:47

    μην μπλεκεται τον ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΝΙΚΗΤΗ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ με τιs σημερινεs επιδιωξειs καποιων.ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΕ απο τον ΛΕΝΙΝ,τον ΣΤΑΛΙΝ και την ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ!ελπιζω να δημοσιευτει.

    • factorx avatar
      factorx @ μητσοs 30/01/2012 14:44:29

      Φυσικά και το δημοσιεύουμε. Για να διασκεδάσουν και λίγο οι αναγνώστες μας. Και σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να διαβάζεις και κάτι άλλο εκτός από "Ριζοσπάστη", μόνο αυτόν κάνει κακό στην υγεία

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ μητσοs 30/01/2012 15:41:31

      Φίλε Μητσάρα ,μέχρι τις 22/6/1941 (δηλαδή και την κατάληψη της Ελλάδας) η.... εμπνευση "του ΛΕΝΙΝ,του ΣΤΑΛΙΝ και της ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗΣ" ήταν να συνεργάζονται με το Χίτλερ ,όπως στην ανανδρη πισώπλατη επίθεση κατα της Πολωνίας , και να εφοδιάζουν μαζικά τους Ναζί με πρώτες ύλες!

      Ξέρω ,ξέρω το παραμύθι ,μην κουράζεσαι ,ο Αλάνθαστος πατερούλης Στάλιν κέρδιζε χρόνο για να ετοιμαστεί! (Γι'αυτό είχε τουφεκίσει όλους τους αξιωματικός του Κόκκινου Στρατού ,για καλύτερη προετοιμασία!)

      Μετά βέβαια ,οι Ρώσοι (οι φαντάροι και ο λαός!) πολέμησαν ηρώικά ,καμιά αμφιβολία. Αφου πρώτα ο Στάλιν αφησε τις μακακίες και τους ζήτησε να πολεμήσουν ,οχι για τον κομουνισμό ή τη Σοβιετία ,αλλα για τη Μητέρα Ρωσία! (Rodina)

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ ΣΤΕΛΙΟΣ 31/01/2012 19:17:27

        ... και αναγκάστηκε να ζητήσει βοήθεια για ανύψωση ηθικού από τους ιερείς που είχε κλείσει στα κάτεργα ώστε να πάνε με το στρατό στο μέτωπο. Τόσο ντόμπροι και ειλικρινείς ήταν οι ηγέτες του κομμουνισμού. Τι να λέμε τώρα όμως... άκρα αριστερά (Στάλιν) και άκρα δεξιά (Χίτλερ)= δύο όψεις του φασισμού. Και όποιος δε το βλέπει να βγάλει τα γυαλιά ή να αλλάξει εγκέφαλο επειδή δεν επαρκεί ούτε για πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης...

  16. μητσοs avatar
    μητσοs 30/01/2012 14:55:58

    καλα πριν ...διασκεδασειs διαβασε ΠΟΣΕΣ και ΠΟΙΕΣ γερμανικεs μεραρχιεs ηταν στο ανατολικο μετωπο την d-day και ποιεs στην γαλλια......
    δεν ειναι τυχαιο οτι στουs γερμανουs στρατιωτεs η εκφραση:μεταθεση στο ανατολικο μετωπο ηταν ο χειροτεροs ΕΦΙΑΛΤΗΣ.
    περαστικα....
    ελπιζω να δημοσιευτει και αυτο.......

    • factorx avatar
      factorx @ μητσοs 30/01/2012 15:10:01

      Συμφωνώ απολύτως. Αλλά εκεί στο Ανατολικό Μέτωπο δεν διασκεδάζετε ποτέ βρε παιδί μου; Μια ζωή στα αντικαπιταλιστικά χαρακώματα; Χαλαρώστε λίγο

  17. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 30/01/2012 15:45:59

    Εδώ η αρχική εκδοχή της εικόνας μαζί με ένα μήνυμα προς τυχόν επίδοξους αντιπάλους ;-) . Επίσης παρακάτω στην ίδια σελίδα μερικές ακόμη ιδέες για στρατεύματα με... αντισυμβατική σύνθεση!!!

  18. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 30/01/2012 17:06:05

    Πέρα απο τις πλάκες με τις αρκούδες και τα αυτόματα ,θα είχε ένδιαφέρον αν κάποιος ήξερε να μας μεταφράσει απ'τα ρώσικα το κείμενο του link. (κανένας παλιός του ΚΚΕ?)

  19. Κ avatar
    Κ 30/01/2012 17:24:40

    OI ΚΥΠΡΙΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ , ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ? ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΞΕΧΑΣΑ.

  20. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 30/01/2012 18:50:27

    Προφέσορα,
    δεν ξέρω τι γίνεται με Λευκορωσία, αλλά ξέρω ότι η Κύπρος είναι σε καλύτερη μοίρα από εμάς γιατί ο Κυπριακός λαός δεν τσίμπησε με το σχέδιο Αυνάν και δεν υποχώρησε παρόλες τις πιέσεις, τους εκβιασμούς και τα δολώματα που τους έριξαν με την ευγενή συμπαράσταση των αδελφών ελλήνων προσκυνημένων.

    Όσο για το σκοπιανό, ας κοιτάξουμε εμείς να έχουμε πρώτα ξεκάθαρη και αδιαπραγμάτευτη θέση και μετά να ζητάμε τα ρέστα. Γιατί στα άλλα ζητήματα η ρωσική διπλωματία υπήρξε αρωγός και όχι εχθρός της Ελλάδας όπως αντίθετα έπραξαν ουκ ολίγες φορές οι " σύμμαχοι " και οι " εταίρες ".

  21. Ακροβολιστής avatar
    Ακροβολιστής 30/01/2012 19:39:04

    Ομολογουμένως με τα μουσικά όργανα δεν τα πάω καλά, το μυαλό μου πήγε κατ' ευθείαν σε...πολεμικές επιχειρήσεις.

  22. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/01/2012 19:55:35

    Κορίτσια κι αγόρια...από όπλα, δεν ξέρω...από μπότες, σπιρούνια, καυτές σέλες, σπάθες και γιαταγάνια, δεν ξέρω...αλλά ξέρω ότι ο Σαμαράς μπορεί να ''αφαλοκόψει'' με το ''γάντι''...!

  23. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 20:04:46

    Πρόταση: μόλις τελειώσει ο εφιάλτης και γίνουν επιτέλους οι εκλογές να μας μαζέψει ο Φάκτορας, που ξέρει ποιοί είμαστε με τα email μας, για να πιούμε μαζί κρασάκι. Τόσους μήνες εδώ μέσα, αδελφοποιηθήκαμε! Τί λέτε ;; :)

    • Ιοκαστη avatar
      Ιοκαστη @ ΜΠ 30/01/2012 20:09:14

      μέσα!

      • παρατηρητής avatar
        παρατηρητής @ Ιοκαστη 30/01/2012 21:01:25

        Μέσα ΜΠ, εξάλλου αν δεν κάνω λάθος οι βορειοελλαδίτες αδελφοί έχουν ήδη βρεθεί.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ παρατηρητής 30/01/2012 21:10:47

          Ιδού η πρώτη ιστορική σύναξη, που αργότερα σχηματοποιήθηκε σε σέχτα, αργότερα κόβα, και σήμερα λόγω του εισοδισμού του προβοκάτορα Δαναού, ξεθωριάζει....
          h__p://www.antinews.gr/2010/09/20/62504/

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Strange Attractor 30/01/2012 21:20:30

            Και αυτό,
            h__p://www.antinews.gr/2010/10/16/66697/

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Strange Attractor 30/01/2012 21:21:14

            Ξεθωριάζει γιατί εσύ με την εντεροκολλίτιδα, ο άλλος με τα γεράματα, εγώ με τα συνάχια, πλέον είμαστε την Κόβα να την κάνουμε ΚΑΠΗ και να οργανώσουμε εκδρομή σε τίποτα λουτρά.

          • Δαναός avatar
            Δαναός @ Strange Attractor 30/01/2012 21:27:00

            Εκτελώ εντολές του Φάκτορα για να σας κρατάω στο σωστό δρόμο ρεμάλια!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Δαναός 30/01/2012 22:37:45

            Τώρα ψώνισε από σβέρκο και ο Φάκτορας. Εσύ τον έχεις χάσει το σωστό δρόμο από τόσο παλιά που μόνο κβαντικό παράδοξο μπορεί να σε ξαναβγάλει σε αυτόν.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Δαναός 31/01/2012 02:32:18

            Ναι, γι'αυτό γίναμε αλκοολικοί !
            Μας δασκάλεψες !
            Α...και ρεμάλια μας έκανες !
            Εάν έχεις τύψεις..να πας να εξομολογηθείς.

          • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
            Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 31/01/2012 02:33:30

            Στο «δάσκαλο»απευθύνομαι.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ παρατηρητής 30/01/2012 21:19:41

          E, αφού είμαστε και πιο οργανωμένοι, πρέπει να σας φιλοξενήσουμε. Να μην "πλακωνόμαστε" μόνο διαδικτυακά, να "πλακωθούμε" και διατσιπουρικά. Πάντα αδελφομένοι όπως λέει ο ΜΠ φυσικά.

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ TopGunZ 30/01/2012 21:23:02

            "Η" ΜΠ διορθώνω, αν κρίνω από το πιο κάτω σχόλιο.

          • ΜΠ avatar
            ΜΠ @ TopGunZ 30/01/2012 22:23:25

            TopGunz έκρινες σωστά :)

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ ΜΠ 30/01/2012 22:15:38

      Μόλις μπήκα σπίτι και έχω συγκινηθεί από τα σχόλιά σας. Θα χαρώ πολύ να κανονίσουμε ένα to know us better που έλεγε και ο Κ. Βουτσάς!
      Εδώ σε αυτό το δικτυακό τόπο έχουμε ξενυχτίσει και έχουμε πει πολύ σημαντικά πράγματα. Εύχομαι πραγματικά να βρεθούμε και να έχει τελειώσει ο εφιάλτης, να έχουμε βγάλει πρωθυπουργό Ηγέτη μέσα από Δημοκρατικές διεργασίες (εκλογές) και να έχουμε χίλιους λόγους να γλεντήσουμε με την ψυχή μας! Φάκτορα είσαι ο πλέον αρμόδιος για να μας μαζέψεις! το γλέντι ρεφενέ !!!!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ ΜΠ 31/01/2012 20:57:27

        ΜΠ, μια φιλική διόρθωση (καθότι έχω μεγάλη τρέλλα με τις παλιές ελληνικές ταινίες): Δεν το έλεγε ο Βουτσάς , αλλά η Κ. Γιουλάκη στο Χρ. Εξαρχάκο και μάλιστα το έλεγε και '' ασ μπέτε''!

  24. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 20:11:09

    @Ιοκάστη: σούπερ :)

  25. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 21:10:59

    @Παρατηρητή: έχω ζήσει Θες/νίκη πέντε χρόνια και είναι η καλύτερή μου εμπειρία, ασχέτως αν έχω γεννηθεί και ζήσει στην Αθήνα (Εξάρχεια) και τώρα ζω από επιλογή παντρεμένη ούσα στον όμορφο Βόλο, και δουλεύω στο εξωτερικό !!!! Χαχαχαχαααα όλα μια ιδέα είναι !!! Θέλω ΠΟΛΥ να γνωριστούμε, έχουμε φάει ψωμί και αλάτι μαζί με τις αγωνίες μας :)

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ ΜΠ 30/01/2012 21:49:32

      Θεσσαλονίκη 1900 - 1930!

      h**p://www.wow.gr/projects/thessaloniki/index.htm

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΜΠ 30/01/2012 21:56:51

      ΜΠ, πάντως έχεις δίκιο. Περνάμε τόσες ώρες μαζί , που πρέπει να γνωριστούμε! Και εγώ που είμαι από τη νότια Ελλάδα , μέσα είμαι!!!

  26. ΜΠ avatar
    ΜΠ 30/01/2012 22:31:12

    Διαμαντένιε Άγγελε όλη η Ελλάδα μία οικογένεια και μία αγκαλιά. Αν κάτι βγήκε καλό από αυτή την τραγωδία που ζούμε είναι να διαβάζουμε και να ΘΕΛΟΥΜΕ να καταλάβουμε και να νιώσουμε τί γράφει ο άλλος/η.
    Εδώ μέσα είμαστε πολλοί και είμαστε αδελφομένοι, όχι μόνο για τον Α.Σ αλλά κυρίως για την Πατρίδα μας που κουβαλάμε όλοι μέσα μας. Όταν είμαι στο εξωτερικό για δουλειά, πάντα φοράω το δαχτυλίδι μου με την Ελληνική Σημαία, και ξέρετε κάτι; ΟΛΟΙ αναγνωρίζουν αυτήν την σημαία και μιλάνε για τη Χώρα μας με θαυμασμό!!! Το να είσαι Έλληνας είναι σπουδαίο πράγμα, :)

  27. factorx avatar
    factorx 30/01/2012 22:32:55

    Μην νομίζεις οτι δεν το έχουμε σκεφτεί; Αλλά που θα γίνει; Θα χρειαστεί να κλεισω το sporting. Ποιος θα το οργανώσει; κλπ κλπ

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ factorx 30/01/2012 22:41:17

      Τι ποιος ρε Φάκτορα! Ολόκληρο μάνατζερ έχεις δίπλα σου και ψάχνεσαι;

    • ΜΠ avatar
      ΜΠ @ factorx 30/01/2012 22:48:51

      Στους Ολυμπιακούς Αγώνες εργαζόμουν στην εταιρία διαχείρισης πλήθους και είμασταν υπεύθυνοι για την οργάνωση και εκπαίδευση των χιλιάδων εθελοντών που πήραν μέρος! Ευχαρίστως να βοηθήσω με την διοργάνωση της συνάντησης! Όσο για το πού μπορεί να γίνει, δεν έχει και πολύ σημασία, αρκεί να βρεθούμε όλοι μαζί και να γνωριστούμε :) είμαι στη διάθεσή σας :)

  28. Roman avatar
    Roman 31/01/2012 20:55:54

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.262538037123976.73057.260149257362854&type=1

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.