#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/03/2010 21:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έτσι κάνει ο κόσμος



Η είδηση: «Η Premier League αφαίρεσε εννιά βαθμούς από την Πόρτσμουθ εξανεμίζοντας έτσι τις τελευταίες ελπίδες των «Πόμπεις» για παραμονή στην κατηγορία.  Η κίνηση αυτή από την πλευρά της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος ήταν επιβεβλημένη, μετά την είσοδο του αγγλικού συλλόγου σε καθεστώς αναγκαστικής οικονομικής διαχείρισης λόγω της αδυναμίας που παρουσίασε αναφορικά με την κάλυψη των τεράστιων χρεών που αντιμετωπίζει».

 Φανταστείτε το στην ελληνική πραγματικότητα. Ο Πρόεδρος της «ΠΑΕ Πόρτσμουθ» θα απειλούσε θεούς και δαίμονες, θα καλούσε τον πρωθυπουργό να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στην ιστορική ομάδα, ο υπέροχος κόσμος της Πόρτσμουθ θα έκανε συλλαλητήρια με αίτημα να αφήσουν την ομάδα  να διεκδικήσει την παραμονή της στο γήπεδο,  θα έκλεινε την εθνική οδό καίγοντας λάστιχα, οι τοπικοί άρχοντες θα υπερθεμάτιζαν, οι βουλευτές του νομού Πορτσμουθίας θα έτρεχαν προς συμπαράσταση.

Σε τρεις μήνες θα είχαν ρυθμιστεί τα χρέη προς ΙΚΑ, Δημόσιο, θα πέρναγε νύχτα μια τροπολογία για τα υπόλοιπα και καπάκι μια χορηγία από κρατική εταιρεία και ένα καλοπληρωμένο τηλεοπτικό συμβόλαιο.

Έτσι κάνει ο κόσμος, κύριοι  Εγγλέζοι.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νιόνιος-διονύσης avatar
    Νιόνιος-διονύσης 17/03/2010 21:12:15

    Ειμαι 28 και ζω για να δω αυτα να εφαρμοζονται και στην ελλαδα,τι λετε προλαβαινω?εχω μια ελπιδα πως ναι.

  2. neos agrotis avatar
    neos agrotis 17/03/2010 21:47:47

    Αφου και η χώρα μας εχει περιελθει "σε καθεστώς αναγκαστικής οικονομικής διαχείρισης λόγω της αδυναμίας που παρουσίαζει αναφορικά με την κάλυψη των τεράστιων χρεών που αντιμετωπίζει" μήπως η Premier League συγγνωμη η ΕΕ ηθελα να πω κάνει τα ίδια σε μας.(αποβολή απο ευρωζώνη, μή δικαίωμα ψήφου κλπ)

  3. Κρης avatar
    Κρης 17/03/2010 21:51:18

    ισα ισα που χρονιασε ο Μπασινας

    http://www.portsmouthfc.co.uk/player/first-team/Angelos-33.aspx

  4. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 17/03/2010 22:44:47

    μα καλά δεν έχουν ακούσει τίποτα περί άρθρου 44 (fortyfour in english)?
    είναι υποανάπτυκτοι οι άνθρωποι.

  5. Παντακης Γιωργος avatar
    Παντακης Γιωργος 18/03/2010 02:24:56

    Αθλήματα ή παιχνίδια που θυμίζουν το ποδόσφαιρο συναντώνται από και παλιότερα. Ίχνη του ποδοσφαίρου βρίσκουμε στο "επίσκυρος" των Ελλήνων και το "harpostum" των Ρωμαίων

  6. theokot2002 avatar
    theokot2002 18/03/2010 13:27:56

    Μα καλά.
    Δεν είδατε εχθές στον αγώνα Αρης-Καβάλα, τον Μάκη Ψωμιάδη που καθόταν στον πάγκο (!!!) της ομάδας του;
    Για τον Μ.Ψ. έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης !!!!!!!!
    Επίσης σημειώνω ότι του έχει αφαιρεθεί και η δυνατότητα να είναι πρόεδρος ομάδας, έχει βάλει τον γιό του για πρόεδρο της Καβάλας. Παρ'όλα αυτά βρίσκεται στον πάγκο σε επίσημο αγώνα Α'Εθνικής.
    Είναι για γέλοια ή για κλάματα;

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ theokot2002 18/03/2010 13:43:36

      Δυστυχώς φίλε μου, τόχει το όνομα: πολλοί Ψωμιάδηδες κυκλοφορούν ακόμη ελέυθεροι ...

  7. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar