#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/10/2011 20:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έσωσαν τις τράπεζές τους, κουρεύουν 60% την Ελλάδα



Πριν μας... πεθάνουν θα μας βγάλουν την ψυχή. Μέρκελ και Σαρκοζί αποφάσισαν στη συνάντηση κορυφής που είχαν να μην ανακοινώσουν απολύτως τίποτε από το σχέδιο που επεξεργάζονται. Αν και είναι πασίγνωστο ότι ετοιμάζουν κούρεμα 50%-60% του ελληνικού χρέους και... γαία πυρί μειχθήτω για την Ελλάδα.

Λες και βλέπουν τις συνεντεύξεις του Βενιζέλου, οι δύο ευρωπαίοι ηγέτες μιλούσαν χωρίς να λένε τίποτε, παρά μόνο ότι θα υπάρξει συνολική λύση για την Ελλάδα εντός του επόμενου 20ήμερου. Εξέφρασαν τη βεβαιότητά τους πως θα βρεθεί μια βιώσιμη και τελεσίδικη λύση για την Ελλάδα την οποία χαρακτήρισαν μέρος της Ευρωζώνης, επομένως απέκλεισαν έξοδο από το ευρώ.

« Το EFSF θέλουμε να είναι αποτελεσματικό και λειτουργικό. Συνολική, βιώσιμη και ταχεία απάντηση στο τέλος του μήνα», είπε ο Σαρκοζί, προαναγγέλλοντας το haircut αφού πρώτα η τρόικα δώσει την έκθεσή της για την ελληνική οικονομία. Όσο για τη Μέρκελ, περιορίστηκε να δηλώσει: «Δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες. Τέλος του μήνα θα δείτε πως θα λειτουργήσουν εύρυθμα όλες μας οι αποφάσεις»…

Στο παρασκήνιο, πάντως, αυτό που φαίνεται να συμφωνήθηκε στον Γαλλογερμανικό άξονα είναι να διασωθούν οι ευρωπαϊκές τράπεζες από το κούρεμα των ελληνικών ομολόγων. Το Ταμείο συμφωνήθηκε να χρηματοδοτήσει όσες τράπεζες (κυρίως γαλλικές) έχουν τοξικά ομόλογα ώστε να αντέξουν τους κραδασμούς. Αυτή ήταν απαίτηση του Σαρκοζί προκειμένου να συμφωνήσει κι ο ίδιος στο κούρεμα των ελληνικών ομολόγων.

(Ο Σαρκοζί αντιδρούσε στα σχέδια των Γερμανών για 60% κούρεμα επειδή φοβάται ότι θα κινδυνεύσουν οι εκτεθειμένες σε ελληνικά ομόλογα γαλλικές τράπεζες και δεν θέλει με τίποτα να πάει σε εκλογές με μείωση της αξιολόγησης "ΑΑΑ". Γι αυτό πιέζει για χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό Σωτηρίας και όχι από κράτη και ιδιώτες όπως η Μέρκελ).

Ουσιαστικά συμφωνήθηκε να σωθούν οι τράπεζες και να χρεοκοπήσει η Ελλάδα. Το πόσο θα είναι το κούρεμα, αν θα στηριχθούν και πώς οι ελληνικές τράπεζες και τα ταμεία και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις για την ελληνική οικονομία και τους πολίτες γενικότερα, θα το μάθουμε τις επόμενες ημέρες. Είναι σίγουρο ότι οι εξελίξεις θα είναι δραματικές για τη χώρα. Όσο για τις ελληνικές τράπεζες, ένα είναι σίγουρο: Δεν κρατικοποιούνται.... κοινοτικοποιούνται αφού περνούν στα χέρια των ξένων μέσω των κονδυλίων που θα χρειαστούν για να στηριχθούν. Ένα κούρεμα 60% που φημολογείται, απαιτεί κεφάλαια άνω των 40 δις. ευρώ που μόνο το ταμείο στήριξης μπορεί να δώσει.

Αυτή είναι η... μόνιμη λύση που αποφάσισαν. Στην ουσία διέλυσαν τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου και πάμε σε ένα μεγάλο κούρεμα με ακόμη μεγαλύτερα δεινά για τη χώρα.

Δεν χρεοκοπούμε δηλαδή ανεξέλεγκτα αλλά συντεταγμένα.

Και κάτι που θα είναι πλέον καθημερινή πρακτική μόλις ανακοινωθεί το κούρεμα. Τοποτηρητές σε όλα τα υπουργεία και το γενικό Λογιστήριο. Δε θα εγκρίνεται δαπάνη αν δεν έχει την υπογραφή του τοποτηρητή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 09/10/2011 20:20:56

    ωραια λοιπον μετα απο αυτο που τα εγχωρια παπαγαλακια θα το θεωρησουν μεγαλη επιτυχια ας παμε λοιπον σε εκλογες για να αποφασισει ο ελληνικος λαος κατα ποσο ειναι επιτυχια αυτο το πραγμα.

  2. Κρης avatar
    Κρης 09/10/2011 20:23:08

    Τοποτηρητές σε όλα τα υπουργεία
    και το γενικό Λογιστήριο
    αυτό είναι άνευ όρων παράδοση της Εθνικής Κυριαρχίας.
    'Ενας Μη 'Ελληνας , ξένος τοποτηρητής να ορίζει και να δίνει την έγκριση
    των δαπανών εντός της επικράτειας.

    • madprof avatar
      madprof @ Κρης 10/10/2011 12:56:06

      Αφού είναι ασυνείδητοι, φαύλοι και δεν παραιτείται κανένα κουπούκι, το μόνο που ελπίζω και απαιτώ σαν πολίτης είναι να υπάρχουν μόνο Γερμανός κυβερνήτης, Γερμανοί υπουργοί και διευθυντές παντού. Γιατί να τα πληρώνουμε τα διευθαρμένα κουπούκια;
      Μόνο έτσι θα απαλλαγούμε από τους υπεύθυνους της εθνικής προδοσίας και κοινωνικής τραγωδίας!

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ Κρης 10/10/2011 19:38:23

      ΑΡΘΡΟ 14 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5

      "ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ Ο ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗΣ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΣΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ Η ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΑΠΟ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.." Έχει παραδωθει φιλε μ η εθνικη μας κυριαρχία μ την υπογραφη τ μνημονιου..

  3. atiaus avatar
    atiaus 09/10/2011 20:31:35

    Μακάρι

    • Καραγιάννης avatar
      Καραγιάννης @ atiaus 09/10/2011 22:02:28

      Αμάν και πότε! γιατί με τους δικούς μας εθνοπατέρες, προκόψαμε!

      • lampros avatar
        lampros @ Καραγιάννης 10/10/2011 04:08:49

        Ναι, ενώ οι ξένοι θα έρθουν για την προκοπή μας...

        Αυτή είναι η βλακεία και η εθελοδουλεία που κάνει το κράτος μας ανέκδοτο...

      • vouliazoume avatar
        vouliazoume @ Καραγιάννης 10/10/2011 12:20:24

        Δε θα είσαι καλά...

  4. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 09/10/2011 20:55:21

    60% κούρεμα, δεν σημαίνει 60% ελάφρυνση από το χρέος.

    Λόγω της διακύμανσης στις τιμές των ομολόγων η οποία θα προκληθεί, τελικά μπορεί να κερδίσουμε μόνο 20-30% ελάφρυνση, δηλαδή τίποτα.





    5 ελάφρυνση, δηλαδή τίποτα.

  5. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 09/10/2011 21:03:33

    Δεν έγινε τίποτα σαφές από τις δηλώσεις Μέρκελ - Σαρκοζί για το θέμα της Ελλάδας.
    Νομίζω ό,τι στην ουσία αυτό που έμεινε από την συνάντηση αυτή είναι ό,τι οι δύο ηγέτες και φυσικά η Ευρώπη δεν δίνει καμία στήριξη πια στον ΓΑΠ και την κυβέρνηση του.
    Στην ουσία τον έχουν ξεγραμμένο.
    Από αύριο τα σενάρια για συγκυβέρνηση κλπ θα φουντώσουν.
    Κατά την γνώμη μου δεν είναι καθόλου σίγουρο ό,τι στις συναντήσεις της 18ης Οκτωβρίου ο πρωθυπουργός που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα θα είναι ο ΓΑΠ.

    • madprof avatar
      madprof @ Θοδωρής 10/10/2011 13:17:22

      Έπρεπε να παραμείνει στο Όρος το καρούμπαλο (sic!), οικειοθελώς!

      • Ignoramus avatar
        Ignoramus @ madprof 10/10/2011 13:30:48

        να χαζεψει και αλλο;

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/10/2011 21:10:13

    Δείτε και τις πρώϊμες προβλέψεις ότι:

    1) Ο ΓΚΑπ και η ΜΚΟ του των αντιεξουσιαστών σώζουν τις Γαλλογερμανικές τράπεζες (http://www.antinews.gr/2011/06/04/104609/), και ,

    2) Ότι μόλις συμβεί θα μας "απορρίψουν" σαν κακή συνήθεια.
    http://www.antinews.gr/2011/09/26/124242/

  7. Chris avatar
    Chris 09/10/2011 21:15:25

    Δηλαδή για να καταλάβω... Μας χαρίζουν το 60% όσων φάγαμε τόσα χρόνια ως χώρα, και χρωστάμε σε όλο τον πλανήτη και εμείς γκρινιάζουμε;

    Τι λαός είμαστε τελικά; Θα έπρεπε να μας αφήσουν να χρεωκοπήσουμε και να γεμίζουμε συσσίτια...

    Και ναι μακάρι να έρθουν αυτοί από την Ευρώπη να εγκρίνουν τις δαπάνες! Αρκετά έφαγαν όλα τα λαμόγια τόσα χρόνια! Αρκετά ζούσαμε από τις δουλίτσες του Δημοσίου. Αν μάλιστα καταργηθεί και η Εφορία και αντικατασταθεί με ξένους τότε ίσως να υπάρχει ελπίδα για αυτή την χώρα.

    Βαρέθηκα να σκίζομαι στον Ιδιωτικό τομέα για να φτιάχνουν βίλλες άλλοι και να κυκλοφορούν δημόσιοι υπάλληλοι με τζίπ!!!

    Μακάρι αυτό που λέει το άρθρο να γίνει πραγματικότητα!!!

    Όσο για τον ΓΑΠ και τους υπόλοιπους νυν και πρώην πολιτικούς που ξεφτίλυσαν το όνομα της Ελλάδας της ιστορικότερης χώρας στον κόσμο, καλύτερα να φύγουν εξόριστοι! Όπως έκαναν οι Αρχαίοι Έλληνες!!!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Chris 09/10/2011 21:54:35

      Ή πράσινος παπαγάλος είσαι, ή κοιμάσαι ΟΡΘΙΟΣ!

      • Φίλος avatar
        Φίλος @ (A)θανάσης 09/10/2011 21:57:47

        Κοιμάται ΟΡΘΙΟΣ.

        • 3η Σεπτέμβρη avatar
          3η Σεπτέμβρη @ Φίλος 09/10/2011 23:50:28

          Kαι πληρώνει και ξενοδοχείο...

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ Chris 09/10/2011 22:33:46

      Και με τα τσαρούχια μάλιστα το παλιοταγάρι.

    • Ταραχή avatar
      Ταραχή @ Chris 09/10/2011 22:37:57

      Και που είσαι κοιμισμένε τώρα που εχθροί σου οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πέρνουν ότι τους αφήνει το σωτήριο για την χώρα ενιαίο μισθολογιο και θα σταματήσουν να κυκλοφορούν τα χρήματά τους στην αγορά να δώ από θα ζήσεις εσύ.

    • S.R. avatar
      S.R. @ Chris 09/10/2011 22:48:52

      @ Chris... Φιλε συμφωνω 100% μαζι σου.. Και παρακαλώ οσοι διαφωνουν να το κανουν πιο κοσμια ,γιατι ολοι μπορουμε να βρισουμε ....
      Ενταξει ?...

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ Chris 09/10/2011 23:37:54

      "...κυκλοφορούν δημόσιοι υπάλληλοι με τζίπ!!!"

      τζετ μηπως??? jet εννοω,
      [τα τζιπ ηταν για την προηγουμενη κυβερνηση]

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Chris 09/10/2011 23:50:23

      Κρις, συμφωνώ και εγώ...

      Όσοι φωνάζουν για τις αλλαγές που θα επιβληθούν με το ζόρι είναι και αυτοί που επιθυμούν να συνεχίζεται η φαυλότητα...

      Η' μήπως εγώ θα καταλάβω κάποια διαφορά αν το δημόσιο πλούτο τον κατασπαράξουν Έλληνες Εργολάβοι ή οι Γερμανικές Επιχειρήσεις?...

      • lampros avatar
        lampros @ Φακ Κωστας 10/10/2011 04:18:05

        Όσοι φωνάζουν για τις αλλαγές που θα επιβληθούν με το ζόρι είναι και αυτοί που επιθυμούν να συνεχίζεται η φαυλότητα… Η’ μήπως εγώ θα καταλάβω κάποια διαφορά αν το δημόσιο πλούτο τον κατασπαράξουν Έλληνες Εργολάβοι ή οι Γερμανικές Επιχειρήσεις?…

        Όχι, όποιος κοιμάται όρθιος δεν θα καταλάβει καμμία διαφορά.

        Ξεπουλιέται η χώρα, θα μας πάρουν και τα σώβρακα, και υπάρχουν καράβλαχοι που νομίζουν ότι η διαφορά είναι αν θα τα παίρνει ο ντόπιος εργολάβος ή ο Γερμανός λαμόγιας.

        (Λες και ο ντόπιος εργολάβος δεν συνεργάζεται επί μισό αιώνα και βάλε αγαστά με τα ξένα λαμόγια).

        Οι ίδιοι που αναγνώριζαν στους Γερμανούς ότι έβαλαν σε μια τάξη το χάος της χώρας. Στην Κατοχή.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ lampros 10/10/2011 13:02:34

          Εγω κοιμάμαι σχετικά ήσυχος γιατί ζω απο τον κόπο μου...Εσύ, λογικό να είσαι ξάγρυπνος, τώρα που το αφεντικό σου αλλάζει και έρχεται η γερμανική αξιολόγηση (και η πιθανή απόλυση)...

          Αυτά τα αντιστασιακά και τα παλικαρίστικα λοιπόν πέσ'τα στον Γερμανό σου...

    • lampros avatar
      lampros @ Chris 10/10/2011 04:14:25

      Δηλαδή για να καταλάβω… Μας χαρίζουν το 60% όσων φάγαμε τόσα χρόνια ως χώρα, και χρωστάμε σε όλο τον πλανήτη και εμείς γκρινιάζουμε;

      Μας χαρίζουν; Και «έφαγε η χώρα» και «χρωστάμε σε όλο τον πλανήτη»;

      Καλά, χθές κατέβηκες «απ' του χωριό»;

      Καλά, για την Ε.Ε ως πελάτες και υποτακτικούς της Γερμανίας, δεν έχεις ακούσει τίποτα.

      Για ευρω-σκάνδαλα με Ζίμενς-μίζενς, C4I, Ελ.Βελ, Αττικές Οδούς, Μετρά και υποβρύχια που γέρνουν, δεν άκουσες τίποτα.

      Για καταστροφή του ελληνικού παραγωγικού συστήματος, από την βιοτεχνία, βιομηχανία έως την αγροτική παραγωγή με οδηγίες και σχέδια της Ε.Ε δεν άκουσες τίποτα.

      Για «εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας» δεν πήρε το αυτί σου.

      Ε, πάρε άνοιξε κάνα βιβλίο τουλάχιστον, μάθε για την ιστορία των δανείων, μελέτησε ιδιαίτερα πως, από ποιούς, και υπό ποίους όρους δώθηκαν τα δάνεια στην Ελλάδα από το 1821 έως σήμερα, και μετά κάνε σχόλια.

    • tasos avatar
      tasos @ Chris 10/10/2011 10:27:10

      Να ψοφήσει ο γάϊδαρος του γείτονα !!

      Καημένε....

    • madprof avatar
      madprof @ Chris 10/10/2011 13:37:35

      Συμφωνώ απολύτως και προσθέτω: Να τους κλείσουμε σε ευαγή ιδρύματα λευκών κελιών (διαμορφωμένα ειδικά για το/τα κάθε κουπούκ-ι, -ια από το '96 και εντεύθεν), αφού πρώτα κατασχεθούν τα υλικά και άυλα "περιουσιακά" τους κατορθώματα, με δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να τους επισκέπτονται πληρώνοντας εισιτήριο ισότιμο ζωολογικού κήπου, υπέρ του δημόσιου χρέους!

    • madprof avatar
      madprof @ Chris 10/10/2011 13:46:04

      Πόσο δίκιο έχεις, πλην του μας "χαρίζουν". Δεν χαρίζεται τίποτα χωρίς ανταλλάγματα και πολύ σωστά. Μακάρι να το καταλάβουν όλοι οι πολίτες. Κατά τα λοιπά συμφωνώ απολύτως και προσθέτω: Να τους κλείσουμε σε ευαγή ιδρύματα λευκών κελιών (διαμορφωμένα ειδικά για το/τα κάθε κουπούκ-ι, -ια από το ’96 και εντεύθεν), αφού πρώτα κατασχεθούν τα υλικά και άυλα “περιουσιακά” τους κατορθώματα, με δυνατότητα εκ μέρους των πολιτών να τους επισκέπτονται πληρώνοντας εισιτήριο ισότιμο ζωολογικού κήπου, υπέρ του δημόσιου χρέους!

  8. Κρης avatar
    Κρης 09/10/2011 21:16:28

    'Οχι άλλο κάρβουνο απο Ιστορικές συμφωνίες -
    Ανάσες για το Ελληνικο χρεος

    η φωτο απο τις ειδησεις του μεγατσανάλε
    h--p://img841.imageshack.us/img841/365/pap210711.jpg

  9. xzetta avatar
    xzetta 09/10/2011 21:17:26

    απο πιο ποσοστό και πάνω το κούρεμα θα λέγεται ξύρισμα?

  10. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 09/10/2011 21:22:48

    ΔΕΚΑ εκατ. Έλληνες βρίζουν τον ΓΑΠ από το πρωί μέχρι το βράδυ.
    Τι άλλο θέλει για να καταλάβει ότι πρέπει να φύγει;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/10/2011 00:08:30

      γιατι να φυγει..? 10εκ. προβατα που απλα βελαζουν.. που θα βρει καλυτερα

    • lampros avatar
      lampros @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 10/10/2011 04:19:01

      Τον στηρίζει ο Φακ Κώστας.

      Του έχει πεί ο Μπάμπης Παπαδημητρίου ότι για όλα φταίει ο Κώστας. Ο Καραμανλής ντε.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ lampros 10/10/2011 13:24:06

        Ξέρει γιατί το κάνει ο Φακ Κώστας και ο κάθε αντίστοιχος ελ. επ.

        Αφού πρώτα εκτόνωσαν τον κοινωνικό αυτοματισμό τους πάνω στους ΔΥ, περιμένουν τώρα πώς και πώς να κατασπαράξουν οι τροϊκανοί κατακτητές τις συλλογικές συμβάσεις, ώστε να δίνουν μισθό-χαρτζηλίκι στους υπαλλήλους τους.

        Αυτά, για όσους νόμιζαν ότι τα "ουγκ" του κοινωνικού αυτοματισμού ξεστομίζονταν από... ψυχοπονιάρηδες για το... καλό των "καημένων των ΙΥ"...

  11. anonymous avatar
    anonymous 09/10/2011 21:31:50

    Είχε αναφερθεί στα σχόλια πριν 2-3 μέρες. Πάντως το κούρεμα δε θα φτάσει. Όχι για εμάς αλλά για τη σταθεροποίηση.

  12. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 09/10/2011 21:43:46

    Στην έκτακτη σύνοδο κορυφής 17-18 Οκτωβρίου θα επαναληφθεί αυτή η συζήτηση,μ'ελάχιστες πιθανότητες κάποιας τελικής απόφασης.Στις 24,του παρόντος μηνός,θα ανακοινώσει η τρόικα την έκθεσή της και στις 3-4 Νοεμβρίου,στις Κάννες,στη G20,θα υπάρξει η τελική ανακοίνωση,η οποία θα έχει ΟΡΙΣΤΙΚΩΣ διαμορφωθεί στο διάστημα 25 Οκτωβρίου-2 Νοεμβρίου.Και ΟΛΑ ΑΥΤΑ,χωρίς την πασοκική κυβέρνηση...Εξάλλου,τι να την κάνουν;ΟΛΑ στήθηκαν από το πασοκικό καθεστώς και τον Παπανδρέου στην ΕΝΤΕΛΕΙΑ....

  13. Κώστας avatar
    Κώστας 09/10/2011 21:47:40

    H αναξιόπιστη πατσαβούρα έγραφε στις 22 και 23 Ιουλίου 2011:

    "Η χθεσινή απόφαση της Συνόδου Κορυφής για τη διευθέτηση του προβλήματος του χρέους μπορεί να θεωρηθεί ως μια μεγάλη ανάσα, τόσο για την Ελλάδα όσο και για το σύνολο της Ευρωζώνης. Το συνολικό ποσό της δεύτερης βοήθειας υπολογίζεται σε 159 δισ. ευρώ. Από αυτά, 109 δισ. ευρώ θα συνεισφέρουν Ευρωζώνη και ΔΝΤ και 49,6 δισ. ευρώ ο ιδιωτικός τομέας μέχρι το 2014. Η βοήθεια δίνεται με χαμηλό επιτόκιο, περίπου 3,5%, περίοδο αποπληρωμής από 15 έως 30 χρόνια και περίοδο χάριτος 10 χρόνια. Επίσης προβλέπεται νέα ενίσχυση των τραπεζών. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΚΤ Ζαν - Κλοντ Τρισέ από τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα αποκλείεται να προκληθεί πιστωτικό γεγονός, ωστόσο δεν μπορεί να αποκλειστεί η Ελλάδα να βρεθεί για μικρό χρονικό διάστημα σε καθεστώς επιλεκτικής χρεοκοπίας.

    Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την τελική συμφωνία της Συνόδου Κορυφής, καθώς, όπως είπε, εκτός από την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους και δανεισμού, εξασφαλίζεται και ώθηση στην ανάπτυξη. Από τη Νέα Δημοκρατία δεν υπήρξε επίσημη αντίδραση, καθώς περιμένει να αποκτήσει ξεκάθαρη εικόνα για το περιεχόμενο της συμφωνίας προτού προβεί σε ολοκληρωμένη τοποθέτηση."
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_22/07/2011_450107

    "Δικαίωση μιας πολύμηνης κυβερνητικής προσπάθειας, αλλά και αναγνώριση των θυσιών του ελληνικού λαού χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου τις χθεσινές αποφάσεις της Ε.Ε. για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους της Ελλάδας. Ο πρωθυπουργός, σε δηλώσεις του, λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής, αναφέρθηκε σε μια μεγάλη ευκαιρία που ανοίγεται για τη χώρα, προκειμένου η οικονομία να καταστεί εκ νέου βιώσιμη...
    ...Νωρίτερα, σε κοινή συνέντευξη με τους κ. Χέρμαν Βαν Ρομπάι και Ζοζέ Μπαρόζο, ο Ελληνας πρωθυπουργός ευχαρίστησε τους ομολόγους του και τους αξιωματούχους για το «νέο ελληνικό πρόγραμμα αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία για την αντιμετώπιση της κρίσης με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο», ενώ εκδήλωσε την ικανοποίησή του για το λεγόμενο «ευρωπαϊκό Σχέδιο Μάρσαλ» (δηλαδή την τεχνική και αναπτυξιακή βοήθεια από την Ε.Ε.)...."
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100013_22/07/2011_450094

    -Οι αγορές συναινούν στη συμφωνία
    Με βουτιά στα spread και με άνοδο στα χρηματιστήρια υποδέχθηκαν οι αγορές τις αποφάσεις της Συνόδου Κορυφής για τη στήριξη της Ελλάδας. Ο επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων, Ολι Ρεν, εξέφρασε την αισιοδοξία του για τη βιωσιμότητα του χρέους και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, μετά τη μείωση του επιτοκίου και την επιμήκυνση της περιόδου αποπληρωμής των δανείων που συμφωνήθηκαν.

    Το ελληνικό χρηματιστήριο έκλεισε με κέρδη 5,91%, το ευρώ ενισχύθηκε μέχρι τα 1,44 δολάρια, ενώ τα spread των 10ετών ομολόγων υποχώρησαν κατά 197 μονάδες βάσης. Βουτιά έκαναν και τα CDS των ελληνικών 5ετών ομολόγων, που υποχώρησαν στις 1.800 μονάδες βάσης, όταν την Πέμπτη είχαν εκτιναχθεί στις 2.300 μονάδες.

    Η συμφωνία προβλέπει επιπλέον στήριξη της Ελλάδας με 109 δισ. ευρώ, πλέον των υπόλοιπων 49 δισ. που θα προέλθουν από τον ιδιωτικό τομέα.

    Ο πρωθυπουργός, κ. Γ. Παπανδρέου, στη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, χθες, χαρακτήρισε «ιστορικά» τα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής και πρόσθεσε ότι οι Ελληνες απαλλάσσονται από τον βραχνά της χρεοκοπίας...."

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_23/07/2011_450307

    Αναξιόπιστοι, ψεύτες, παπαγαλάκια, παρακρατικοί της ψευτοσυναίνεσης με τους ενόχους, ο Παπαχελάς και η παρέα του.

  14. δημ τακ. avatar
    δημ τακ. 09/10/2011 21:52:05

    "Δε θα εγκρίνεται δαπάνη αν δεν έχει την υπογραφή του τοποτηρητή."

    Αυτό ακριβώς χρειαζόταν η Ελλάδα από τα τελευταία χρόνια. Αν ίσχυε αυτό , αν δηλαδή κάποιος έλεγχε τις κυβερνήσεις για το τι και πως το χαλάνε, δεν θα είχαμε φθάσει σε αυτό το χάλι.... Γιατί κυβερνούσαν ανάξιοι μικροκομματικοί πελατειακοί μηχανισμοί που διόγκωσαν και κοίμισαν το κράτος, που εξαφάνισαν τις περιουσίες των πολλών, που έκαναν τη λαμογιά "επιχειρηματική επιτυχία".

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ δημ τακ. 09/10/2011 23:02:52

      Ρε αϊ κίχου!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Σταύρος 09/10/2011 23:14:27

        Πατρίδα!

    • S.R. avatar
      S.R. @ δημ τακ. 09/10/2011 23:19:20

      @ Δημ . Τακ. Σωστος, σωστοτατος... Οι κομματικες νομενκλατουρες (κυριωτατα πρασινες), απο ανεπαγγελτους και λαμογια, λυμαινονταν οτι κρατικο ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ... Ειχαν φροντισει ,για τα ψηλα κλιμακια, να υπαρχει και ο "νομος" περι "ευθυνης" υπουργων....

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ S.R. 09/10/2011 23:43:04

        Το αυτό και δι' υμάς!!!

        • S.R. avatar
          S.R. @ Σταύρος 10/10/2011 08:07:51

          Στον καθρεφτη η στον πατερα σου μιλας ?

    • lampros avatar
      lampros @ δημ τακ. 10/10/2011 04:22:19

      Μπράβο, ζωντόβολα. Θα μας ελέγχει λοιπόν τώρα ο τοποτηρητής που θέλει το συμφέρον μας.

      Όπως μας έλεγχε ο Γερμανός τοποτηρητής με το κατοχοδάνειο, όπως μας έλεγχαν οι συμπατριώτες του Βαυαροί με το ΓΕΡΟ ΞΕΚΟΚΑΛΙΣΜΑ των πρώτων πρώτων δανείων του Ελληνικού κράτους (ορισμένα τα πληρώναμε ακόμα έως προχθές, 150 χρόνια μετά).

      Πρέπει να είναι πολύ ζωντόβολο κάποιος για να πιστεύει ότι υπάρχουν καλοί ξένοι που θέλουν το καλό του και έρχονται να φροντίσουν για τις σπατάλες του...

      • S.R. avatar
        S.R. @ lampros 10/10/2011 08:18:39

        Ακου "ζωντοβολο".... Μονο οσοι απο τους "δικους" μας τρωγανε ανενοχλητοι αυτα τα χρονια, επαναστατουν και καιγονται, "πατριωτικα", με την πιθανοτητα να τους παρει το κουταλι ενας ξενος.... Μηπως ,λοιπον "ζωντοβολο", εισαι καποιος απο αυτους ? Την ορολογια της απαντησης την επιβαλει η "ευγενεια" σου..
        Και εν πασει π[εριπτωσει "σπιρτο μοναχο", ο ξενος θελει να βαλει ταξη, μηπως και παρει τα λεφτα του πισω... Για το συμφερον του θα το κανει ,βεβαια, αλλα μπορει να ωφεληθει και ο τοπος απο το σταματημα της ρεμουλας.... Πιο καθαρο τωρα, "τσακαλι" μου ?

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ S.R. 12/10/2011 17:22:55

          Καλύτερα να τρώνε συμπατριώτες παρά ένας ξένος. Τα λεφτά τουλάχιστον μένανε εδώ κυρίως

  15. Απορία avatar
    Απορία 09/10/2011 22:06:14

    Ενόσω η ψηλή γερμανίδα Βέφα και το γαλλικό γκομενιάρικο στρουμφάκι μαγειρεύουν το πόσο θα μας κουρέψουν, θα έπρεπε η ΝΔ να έχει ήδη αρχίσει να εξηγεί στον ΓΑΠ τις νομικές ευθύνες που έχει από την μη συμμετοχή του στα τεκταινόμενα περί της τύχης της χώρας σήμερα στην ευρώπη... και μετά βέβαια αλλάξαμε πλευρό...

  16. kolokotronis avatar
    kolokotronis 09/10/2011 22:06:16

    Αυτή είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση, κύριοι!
    Και αυτή ήταν πάντα: οι τράπεζές τους, τα συμφέροντά τους...
    και οι μικρές χώρες σαν την Ελλάδα, παρίες, να παραμυθιάζονται
    από τους πολιτικούς τους, πως θα συγκλίνουν με τους Γερμανούς,
    και ο κόσμος να τους πιστεύει!
    Ώσπου, άρκεσε ένα φύσημα, για να καταρεύσουν όλα σαν χάρτινος πύργος.

    Καλή η εκ των υστέρων κριτική, όμως η Νέα Δημοκρατία,
    όπως και ο Συνασπισμός (με τον οποίον οι Νεοδημοκράτες εκστασιάζονται
    τώρα τελευταία) και βεβαίως το ΠΑΣΟΚ, ως το βασιλικώτερον του Βασιλέως,
    ΟΦΕΙΛΟΥΝ να εξηγήσουν στον Ελληνικό Λαό,
    ΓΙΑΤΙ έπρεπε, τελικά, να χωθούμε σε αυτήν την Λυκοσυμμαχία;;;

  17. drider avatar
    drider 09/10/2011 22:13:40

    Δεν ισχύει το "χαρίζω".
    Κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου...

    • drider avatar
      drider @ drider 09/10/2011 22:45:39

      Υποσημείωση: το δημόσιο θέλει αναδιοργάνωση όχι κατάργηση

  18. tzager avatar
    tzager 09/10/2011 22:15:37

    " Και κάτι που θα είναι πλέον καθημερινή πρακτική μόλις ανακοινωθεί το κούρεμα. Τοποτηρητές σε όλα τα υπουργεία και το γενικό Λογιστήριο. Δε θα εγκρίνεται δαπάνη αν δεν έχει την υπογραφή του τοποτηρητή."

    Και που το βλέπεις εσύ το κακό να μπουν τοποτηρητές στα υπουργεία και στο λογιστήριο??

    Αφού οι κρατικές δομές είναι τίγκα στη διαφθορά, το πλιάτσικο, τη γραφειοκρατία και την απραξία, πώς θες οι ξένοι να μην τις αντιμετωπίσουν
    με δυσπιστία???

    • Πέτρος. Μ avatar
      Πέτρος. Μ @ tzager 09/10/2011 22:50:27

      ''Και που το βλέπεις εσύ το κακό να μπουν τοποτηρητές''
      Οι τοποτήρητες φίλε μου θα εκπροσωπούν μεγαλύτερα λαμόγια από τα δικά μας.
      Και επιπλέον ασκούν εξουσία χωρίς λογοδοσία.
      Έτσι γινόταν πάντα στις αποικίες .

      • tzager avatar
        tzager @ Πέτρος. Μ 09/10/2011 23:09:59

        Φίλε Πέτρο,

        Αυτό που λες- που ιδεολογικά συμφωνώ- πρακτικά στη χώρα μας σημαίνει ότι είναι προτιμέτερο να συνεχίζεται να 'τα πιάνουν οι δικοί μας και να μένει το χρήμα στην εγχώρια αγορά' παρά να 'τα παίρνουν οι ξένοι, να ξεβολευτούμε και να στεγνώσουμε εντελώς εμείς'.

        Μα αν δε μας δώσουν οι ξένοι θα στεγνώσουμε μια και καλή!! Έτσι κι αλλιώς είμαστε υπό κηδεμονία.
        Και μιας και μας δίνουν ρευστό- γιατί οι αγορές μας τελείωσαν προ πολλού- ας φτιαχτεί και ένα ρημάδι πράμα σε αυτόν τον τόπο!!! Ας μας βοηθήσουν τουλάχιστον να φτιάξουμε το Κράτος!!!

        • Πέτρος. Μ avatar
          Πέτρος. Μ @ tzager 09/10/2011 23:29:21

          Εγώ ,όπως πολλοί άλλοι, θα συνεχίζω να παλεύω για μια ανεξάρτητη πατρίδα με τα λαμόγια της ....στα πεύκα.

          • tzager avatar
            tzager @ Πέτρος. Μ 09/10/2011 23:38:16

            Στα πεύκα και στα κελιά! Μαζί σου!
            Τώρα σφίξανε οι κ@@οι όμως και δεν έχουν περιθώρια αρπαχτής... και τώρα είναι η τρελή ευκαιρία να το σημαζέψουμε το μαγαζί -επιτέλους- μετά από ένα παρατεταμένο και εξουθενωτικό party!

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ Πέτρος. Μ 09/10/2011 23:55:25

            Πάντως μεχρι τώρα στα πεύκα είμαστε οι υπόλοιποι..

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ tzager 09/10/2011 23:50:37

          Πώς να φτιάξουμε κράτος με τον δικό σου;Πες στα παιδιά πως είσαι πορωμένος μητσοτακάνθρωπος, μην το κρύβεις.

          "«Υπήρξα Πρόεδρος στην Πειραϊκή Πατραϊκή. Ήθελα να τους κάνω να καταλάβουν ότι θα μπορούσαμε να βγάλουμε πάρα πολλά χρήματα από αυτό, για να μπω στη σφαίρα επιρροής και να βγάλω χρήματα από αυτά. Αλλά επειδή όλα αυτά απαιτούν πολιτικούς χειρισμούς, μόλις έφυγε η κυβέρνηση έφυγα κι εγώ. Τι να έκανα; Να έλεγα στον Μητσοτάκη να μην πουλήσει την εταιρεία στους Γερμανούς αφού ήθελε να προικίσει την κόρη του; Προίκισε τη Ντόρα με τουλάχιστον 3 δις δραχμές πουλώντας την Πειραϊκή Πατραϊκή. Το λέω και το υπογράφω».

          Αυτά δηλώνει, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Τσεκλένης, σε συνέντευξη στο περιοδικό ΕΓΩ..."
          http://www.antinews.gr/2011/02/25/87648/#comment-646318

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ tzager 09/10/2011 22:57:33

      Όπως σου υποσχέθηκα...
      Με το που θα ξεμυτάς, ακόμη και για άσχετο θέμα, θα μπαίνει δημοσίευμα της Άθλιας Οικογένειας που με λύσσα υποστηρίζεις.

      "κρατικές δομές είναι τίγκα στη διαφθορά, το πλιάτσικο"
      Πλιάτσικο ε; Σαν αυτό;:

      -Η Siemens, σαν δική τους...
      Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ
      «Λάφυρο» της οικογένειας Μητσοτάκη. Δική τους εταιρεία, ακόμα και λίγες ημέρες πριν από την αποπομπή του Μιχάλη Χριστοφοράκου από τη Siemens, ήταν η ελληνική θυγατέρα της πολυεθνικής με τις προνομιακές συμβάσεις, επί των οποίων ενσωματώνονταν μίζες, πολιτικό χρήμα, δημόσιες σχέσεις, δωρεάν λευκές συσκευές, γάμοι, βαφτίσεις και τραπεζώματα....

      http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=106137

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ tzager 09/10/2011 23:06:08

      Καλησπέρα Ντορίτα!
      Σου πέτυχαν τα ξεροτήγανα;
      Αν τα τρώς με τυρί, να αποφύγεις την σφέλα.
      Είναι τυρί από την Μεσσηνία!!!

  19. drider avatar
    drider 09/10/2011 22:16:49

    Σιγά μη δε συμμετείχε. Απλώς δε πρόκειται να μάθουμε τώρα τις λεπτομέρειες. Αλλά μη βιαζόμαστε, πολλά έχουν να συμβούν ακόμα αυτό το μήνα...

  20. Κρης avatar
    Κρης 09/10/2011 22:18:09

    πρωτοσέλιδα
    απογευματινων
    22-23/07/2011
    h**p://news247.gr/newspapers/Afternoon/?dtmDate=2011-07-22
    h**p://news247.gr/newspapers/Afternoon/?dtmDate=2011-07-23
    πρωινων
    h**p://news247.gr/newspapers/Morning/?dtmDate=2011-07-22
    h**p://news247.gr/newspapers/Morning/?dtmDate=2011-07-23

    η Κυριακη της 25/7
    h**p://news247.gr/newspapers/Sunday_Papers/?dtmDate=2011-07-25

    @@@

  21. drider avatar
    drider 09/10/2011 22:22:17

    Το ΚΚΕ πιστεύω ότι έχει τη πατρότητα του όρου "Λυκοσυμμαχία" για τη συγκεκριμένη περίσταση.

    Από εκεί και πέρα τι ακριβώς σου κάνει εντύπωση; Ρωτήθηκε ποτέ ο λαός για το Μάαστριχ, την είσοδο στο Ευρώ, τη Λισσαβόνα, το Ευρωσύνταγμα κτλ;

    Μάλλον δεν έχουμε καταλάβει το τεράστιο έλλειμμα δημοκρατικότητας σε αυτή τη χώρα... Η πλάκα είναι ότι ακόμα μας θεωρούν πρόβατα. Είμαστε;

  22. ORIMA avatar
    ORIMA 09/10/2011 22:23:00

    Τώρα αυτό ίσως είναι άσχετο αλλά διαβάσατε την ανακοίνωση για τα 2 χρόνια της διακυβέρνησης του καθαστώτος; Υπογράφει ο ΓΑΠ. Διαβάστε τη, μιλάμε θα πεθάνετε στο γέλιο! Μπορεί επίσης να βρείτε το κουράγιο να "σπρεκάρετε" κανένα "γαλλικό". Εγώ δεν πίστευα στα μάτια μου. Η μεγαλύτερη δημόσια ομολογία ομαδικής χρήσης ουσιών. Το Blair Which Project. Πιο πέρα και από το Οδύσσεια 2001 του Κιούμπρικ. Μιλάμε για paranormal activity ξεκάθαρα. Για άτομο που ήρθε από τον πλανήτη Νιμπίρου! Μόνο ο Χέντριξ κάπνιζε περισσότερα τσιγαριλίκια. Τι τρομερό ! Κι έλεγα κι εγώ τι κάνει το παλλικάρι απ´ το πρωί ως το βράδυ, βρέχει και σήμερα κι ούτε ποδήλατο ούτε κανώ. Σιγά μην πήγαινε να μιλήσει για τη χώρα μας. Αυτά είναι δουλειά άλλων. Του καθεστώτος. Ξέρεις, Ράιχενμπαχ, Τράα κλπ. Αυτο το παιδί γράφει. Μαλακίες απίστευτες. Όπως κι αυτές που λέει κο όλα όσα κάνει. Μου λύθηκε η απορία. Αυτό! Ήθελα να το μοιραστώ μαζι σας. Ευχαριστώ.

    • Κρης avatar
      Κρης @ ORIMA 09/10/2011 22:35:40

      το Μαξίμου δίνει στη δημοσιότητα τον απολογισμό της διετίας 2009 -2011: «Δυο χρόνια Βασικά Στοιχεία και Γεγονότα».

      Στην εισαγωγή, φιλοξενείται δήλωση - μήνυμα του πρωθυπουργού εντός και εκτός συνόρων, με το οποίο εκφράζει την αποφασιστικότητά του να προχωρήσει στην «Επανάσταση του αυτονόητου».

      Ο κ. Παπανδρέου έγραψε:

      «Πριν από 2 χρόνια, ο Λαός μας ζήτησε να απελευθερώσουμε τις δημιουργικές δυνάμεις της χώρας από βάρη και δουλείες. Ζήτησε Επανάσταση. Την Επανάσταση του αυτονόητου! Να κάνουμε όλες εκείνες τις μεγάλες τομές που θα επιτρέψουν στη χώρα μας να αξιοποιήσει τις μεγάλες δυνατότητές της. Αυτό κάνουμε. Αυτό προσπαθούμε. Αυτός είναι ο στόχος μας. Να ξεφύγουμε όλοι από τους περιοριστικούς ορίζοντες του μικρόκοσμου μας και να κοιτάξουμε το κοινό μας συμφέρον. Το καλύτερο για όλους.»

      Η περίληψη έχει συνολικά δεκατέσσερεις σελίδες με στοιχεία, νούμερα και ποσοστά για όλους τους τομείς της ελληνικής οικονομίας και όχι μόνον με την κυβέρνηση να τα βρίσκει όλα καμωμένα καλώς. Αίσθηση, πάντως, προκαλεί η αναφορά στο θέμα του χρέους, την ώρα που στην Ευρώπη άπαντες συζητούν για την αναθεώρηση της συμφωνίας του Ιουλίου, χωρίς να ζητείται καν η γνώμη της Ελλάδας.

      Στην παρουσίαση αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Με την ιστορική Συμφωνία του Ιουλίου, διασφαλίσαμε την περαιτέρω στήριξη της οικονομίας μας τα επόμενα χρόνια, ουσιαστικά βελτιωμένους όρους αποπληρωμής του χρέους καθώς και την ελάφρυνση του βάρους σε κάθε Έλληνα με τη σημαντική μείωση του συνολικού χρέους»...

      h**p://government.gov.gr/2011/10/09/21322/

  23. φωνη avatar
    φωνη 09/10/2011 22:32:28

    Δε σου φταίει πρώτα η Ευρώπη. Πρώτα σου φταίει ο Παπανδρέου. Αυτός πήρε όλη τη χώρα στο λαιμό του.
    Καμία δουλειά δεν είχαμε με τους τοκογλύφους
    Καμία δουλειά δεν είχαμε με τη Γερμανία
    Οι Ευρωπαίοι κοιτάνε να σώσουνε τους εαυτούς τους και η Γερμανία να βγει και κερδισμένη. ΕΜΕΙΣ ως χώρα τι στόχο έχουμε; Ακόμα και για τη νέα σύνοδο που βάζουμε τον πήχυ; Τι διεκδικούμε; Ζητήσαμε ποτέ τίποτα και το πήραμε; Μόνο ότι αποφασίσουν το δεχόμαστε.
    Νομίζετε έτσι θα ήταν η χώρα αν δεν είχε βρεθεί αυτό το τέρας;
    Ας ήταν ο Σαμαράς και θα σου έλεγα που θα ήταν τώρα η Ελλάδα. Σαν την Ιρλανδία θα ήμασταν.
    Από μέσα έχουμε τους προδότες. Και η χώρα είναι έρμαιο....επειδή έχουμε μέσα προδότες. Καλά κάνουν και κοιτάνε τα συμφέροντά τους, γιαυτό δεν τους ψήφισε ο λαός τους; Για να κοιτάνε τα συμφέροντα των χωρών τους και των τραπεζών τους κ.ο.κ. Εμείς δεν κοιτάξαμε ποτέ το συμφέρον μας.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ φωνη 09/10/2011 22:34:32

      +100000

    • drider avatar
      drider @ φωνη 09/10/2011 22:41:38

      Τα συμφέροντα των τραπεζών;;;

      100+ δις σε εγγυήσεις του δημοσίου
      ~6 δις σε πραγματικό χρήμα (ELA)
      850 εκ για Proton
      ...

    • kolokotronis avatar
      kolokotronis @ φωνη 09/10/2011 22:49:00

      Καλά, το ποιόν ρόλο παίζει ο Παπανδρέου, το έχει καταλάβει όλη η Ελλάδα, εκτός από κάποιους κολημένους Πασόκους.
      Από εκεί και πέρα όμως, εάν:"Καμία δουλειά δεν είχαμε με τη Γερμανία" και " Καλά κάνουν και κοιτάνε τα συμφέροντά τους",
      τότε τι είδους "Ένωση" είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση;
      Και γιατί δεν προσπαθούμε μόνοι μας,
      ανεξάρτητοι και υπερήφανοι,
      με διμερείς συμφωνίες, με όποιον θέλει και με όποιον μπορούμε, έστω και χωρίς αυτό το καταναλωτικό όργιο
      των τελευταίων χρόνων;

      • φωνη avatar
        φωνη @ kolokotronis 09/10/2011 23:14:42

        Ναι η Γερμανία της Μέρκελ δεν είναι ηγέτης της Ευρώπης (γιαυτό δέχεται και κριτική και μέσα στη Γερμανία, δε φέρεται ευρωπαϊκά. Κακώς-κάκιστα δε φέρεται ευρωπαϊκά)
        Η Μέρκελ όμως τα συμφέροντα της Γερμανίας τα προωθεί. Ας κοιτούσε και ο Παπανδρέου μόνο το συμφέρον της Ελλάδας.
        Εμείς όμως δεν κοιτάμε ούτε τα ελληνικά συμφέροντα ούτε τα ευρωπαϊκά.
        Έχουμε μια κυβέρνηση που έκανε κακό στην Ελλάδα έκανε κακό στην Ευρώπη και το πρόβλημά μας είναι οτι δε μας φροντίζει η Γαλλία και η Γερμανία. Αφού δε φροντίζουμε εμείς τους εαυτούς μας. Και να σου πω χάρες δε θα σου κάνει κανείς, σχέσεις συμφερόντων είναι όλα. Εμείς περιμένουμε να μας στηρίζουν οι άλλοι από φιλικά αισθήματα.Πότε έγινε αυτό στην πολιτική; Όλες οι δυνάμεις ( Αμερική-Γαλλία-Ρωσία) εκτός από τη Γερμανία θέλουν αναπτυξιακή πολιτική και εμείς συνομιλούμε και παζαρεύουμε με τη Γερμανία. Αλλά πάω στοίχημα ότι δε ζήτησαν ποτέ τίποτα αναπτυξιακό: π.χ. μείωση φορολογικών συντελεστών. Είναι προδότες οι άνθρωποι δε θέλουν να βοηθήσουν τη χώρα.
        Και στην Ευρώπη μπορούμε να είμαστε και να διαπραγματευόμασταν αξιοπρεπώς και να πετυχαίναμε τους στόχους. Εγώ με την ελληνική κυβέρνηση έχω να κάνω πρωτίστως, αυτή με εκπροσωπεί, αυτήν έχω να υπερασπιστεί τα συμφέροντά μου. Αυτήν κατηγορώ πρώτα από όλα. Ξέρεις τι κάνουν ως ελληνική κυβέρνηση; Περιμένουν να δουν που το πάει Γαλλία-Γερμανία για να δουν τι θα πουν ότι διεκδικούμε από τη σύνοδο, για να έρθουν να το παρουσιάσουν ως επιτυχία. Δηλ. θα πουν ότι διεκδικούμε ότι θα έχει προαποφασίσει η Γαλλία-Γερμανία. Τους είπε ο Σαμαράς ρευστότητα-ταμεία. Έβαλε έναν πήχυ. Αυτοί βάλανε κάποιον πήχυ;Το μόνο που βάλανε προς το παρόν είναι η παραμονή μας στο ευρώ που έτσι και αλλιώς δεν διακυβεύεται τώρα. Σε δουλεύουνε κανονικά. Και ασχολούνται με το πως θα διαχειριστούν το θέμα να το κάνουν να μοιάζει επιτυχία, ασχολούνται με συγκυβερνήσεις, ασχολούνται με το τι κάνει ο Σαμαράς. Αντί να ασχοληθούν με τα ζητήματα της χώρας. Αφού δεν έβαλε η κυβέρνηση πήχυ-ισχύει ο πήχυς του Σαμαρά. Αν έχουμε προβλήματα ρευστότητας και προβλήματα στα ασφαλιστικά ταμεία θα έχουν αποτύχει πλήρως.

      • lampros avatar
        lampros @ kolokotronis 10/10/2011 04:24:32

        τότε τι είδους “Ένωση” είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση;

        Παγίδα για χαζά κράτη.

        Έτσι την πατάει όποιος δεν έχει διαβάσει Θουκυδίδη ας πούμε, ή δεν ξέρει από σκληρή πείρα της ζωής, ότι δεν υπάρχει «ένωση» με ισχυρότερους και ασθενέστερους.

        «Ένωση» με την Γερμανία.

        Άντε, και ένωση ο λαγός με το λιοντάρι.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ φωνη 09/10/2011 23:02:54

      Θα σε αποκαλέσω "φωνή" της λογικής. Αλλά σε αυτό τον τόπο όπου π.χ. ο "τα φάγαμε όλοι μαζί" συνεχίζει και είναι αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, ε, μετη λογική έχουν πάρει διαζύγιο. Αναμηρυκάζονται καιρό τώρα στερεότυπα για την κακιά Δύση, την κακότερη Ευρώπη και την κάκιστη Γερμανία. Πάντα φταίνε όλοι οι άλλοι. Που βέβαια βρήκαν και τα κάνουν. Το ζήτημα είναι Εμείς τι κάνουμε; Εμείς οι Έλληνες. Οι Τωρινοί.

  24. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 09/10/2011 22:57:21

    Το ότι θα παραδώσουμε την εθνική κυριαρχία (έναντι του κουρέματος), δεν σας απασχολεί;
    Ή για κάποιους δεν έχει σημασία; ΄
    Η κάποιους δεν τους πειράζει ότι το σύνταγμα της χώρας μας θα κάνει μόνο για κωλόχαρτο;

    Και όταν λένε κούρεμα 60%, έχει σκεφτεί κανένας, πόσο πραγματικά θα μειωθεί το δημόσιο χρέος και πόσο θα είναι αυτό που θα απομείνει ως ποσοστό του ΑΕΠ και τι τόκοι θα απαιτούνται για την εξυπηρέτησή του και ότι αυτοί θα θα απαιτήσουν νέο δανεισμό, που θα αυξήσει και πάλι το χρέος;

    • Phedra avatar
      Phedra @ Αρματιστής 09/10/2011 23:25:42

      EPITELOUS KAI KAPOIOS POU MILAEI SOSTA!!!
      ELLHNES EIMASTE...!!! OXI DOULOI TON EUROPAION.
      AYTOI POY THELOYN TOYS TOPOTHRHTES NA MHN XANATOLMHSOYN NA APOKALESOYN TOYS EAYTOYS TOYS ELLHNES.

    • Λ.Μ. avatar
      Λ.Μ. @ Αρματιστής 09/10/2011 23:49:41

      Πιο σύνταγμα ; ποιας χώρας; ... το Κοινοτικό δίκαιο υπερισχύει του Εθνικού δικαίου (εσωτερικού) των κρατών-μελών της Ε.Ε. Την αρχή αυτή αποδέχθηκαν τα κράτη μέλη με τη συνθήκη ένταξής τους .
      Το ελληνικό Σύνταγμα ορίζει ότι διεθνείς συνθήκες, που έχει συνομολογήσει η Ελλάδα, υπερισχύουν των νόμων, (άρθρο 28 του Ελληνικού Συτάγματος του 1975), αλλά όχι και αυτού τούτου του Συντάγματος, που όμως είναι υπόχρεο σε εναρμόνιση με Κοινοτικό δίκαιο, σύμφωνα με το άρθρο 3 της συνθήκης Ρώμης ! Από την ένταξή μας , είμαστε εξαρτώμενοι από τις επιθυμίες των Ευρωπαίων...

      • Αρματιστής avatar
        Αρματιστής @ Λ.Μ. 10/10/2011 08:48:51

        Δεν κατάλαβα;!

        Το κοινοτικό δίκαιο κατάργησε τη βασική αρχή του συντάγματος, αυτή της ΛΑΪΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ;

        Και έχει κανένας δικαίωμα, ακόμη και με τις 300 ψήφους της βουλής, να παραδώσει την άσκηση της οικονομικής διακυβέρνησης σε ξένους παράγοντες; Ποια βουλή έχει δικαίωμα να παραδώσει την εθνική κυριαρχία;

        Και για να τελειώνουμε. Η παράδοση της εθνικής κυριαρχίας, συνιστά το έγκλημα της εσχάτης προδοσίας, που είναι διαρκές και δεν υπόκειται σε παραγραφή

  25. S.R. avatar
    S.R. 09/10/2011 23:05:30

    Μονο φιλε, οτι εμεις χρεοκοπησαμε χειροτερα απο αποικιες... Και οταν ο ντοπιος ανικανος και λαμογιο "διαχειριστης-πολιτικος" με εχει φερει εδω που ειμαι, ε ναι, τιποτα χειροτερο δεν εχω να φοβηθω απο εναν ξενο τοποτηρητη... Ισως και να παω καλυτερα... Παντως δεν με πειραζει να το δοκιμασω...

    • Πέτρος. Μ avatar
      Πέτρος. Μ @ S.R. 09/10/2011 23:18:26

      Βίτσια είναι αυτά.

    • lampros avatar
      lampros @ S.R. 10/10/2011 04:25:55

      Μονο φιλε, οτι εμεις χρεοκοπησαμε χειροτερα απο αποικιες…

      Και εμείς αποικία είμαστε, στραβάδια.

      Και μάλιστα και ιστορικά, η πρώτη αποικία όπως τις ξέρουμε από Αφρική/Ασία/Αμερική κλπ υπήρξε η Κύπρος.

  26. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 09/10/2011 23:38:06

    Η λύση είναι μία, και θα πονέσει πολύ και τους Έλληνες και τους Ευρωπαίους.
    Επιστροφή στη δραχμή και έξοδος από την Ε.Ε.
    Επιστροφή στην αγροτική παραγωγή με προϊόντα όπως τα καπνά, τα ζαχαρότευτλα, και ότι γενικώς μας απαγόρευαν να παράγουμε.
    Επιστροφή στην παραγωγή κτηνοτροφικών προϊόντων.
    Επιστροφή στην κλωστουφαντουργία.
    Επιστροφή δηλαδή σε όλους τους τομείς της παραγωγής όπου είχαμε συγκριτικά πλεονεκτήματα πρό της εισόδου στην Ε.Ε.
    Δεν θα αγοράζω φθηνό κινητό, τηλεόραση και αυτοκίνητο, αλλά θα αγοράζω ελλήνικά προϊόντα πρώτης ανάγκης φθηνά.
    Και πριν από όλα Γουδί για τους απατεώνες που μας έφθασαν εδώ.
    Θα ζήσω πάμπτωχος για 10-20 χρόνια αλλά θα ξέρω ότι τα παιδιά μου θα ζήσουν σε μία Ελλάδα που θα ανήκει στους Έλληνες.

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 09/10/2011 23:58:29

      Δεν θα πονεσει ολους τους Ελληνες .
      Καποιοι εχουν προετοιμαστει γι αυτο .
      Καποιοι το μεθοδευουν.

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ χρυσηίς 10/10/2011 01:35:02

        αυτοι το μεθοδευσαν και εμεις τους αφησαμε να το εφαρμοσουν

        @ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ γιατι να πρεπει να βγεις απο την Ευρωπη για να πραξεις τα προφανη (εκτος βεβαια αν τρως και συ την καραμελα της ανταγωνιστικοτητας ..)

        Εθνικη κυριαρχια και Ευρωπη δεν ήταν ουτε πρεπει να αφησουμε να γινουν αμοιβαιως αποκλειομενα

    • xzetta avatar
      xzetta @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 10/10/2011 00:17:01

      αυτό που περιγράφεις προυποθέτει και επιστροφή στον χρόνο. και αυτό δεν είναι εφικτό. ο κόσμος έχει αλλάξει δραματικά. Αν νομίζεις οτι επιστροφή στην δραχμή και έξοδος απο ΕΕ λύνει τα προβλήματα της ελλάδας τότε διαφωνώ. Δίνει κάποιες πρόσκαιρες τεχνικές λύσεις αλλά δημιουργεί νέα προβλήματα. Και αμφιβάλω αν βοηθήσει στο ελάχιστο την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας όπως ισχυρίζονται κάποιοι.

      • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ avatar
        ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ @ xzetta 10/10/2011 00:45:50

        Δυστυχώς λύση μέσα στο ευρώ και Εθνική Ανεξαρτησία δεν υπάρχει.
        Θέλουμε 400 ευρώ μισθό και να γίνουμε Βουλγαρία για να είμαστε ανταγωνιστικοί ?
        Να μην μπορούμε ως Κράτος να παίρνουμε αποφάσεις για το μέλλον των παιδιών μας ?
        Να μας εκμεταλλεύονται για ένα "κομμάτι ψωμί" ?
        Γιατί και νέα δάνεια θα πάρουμε και το χρέος θα αυξάνεται.
        Ο λαός θα πεινάει και οι ολίγοι, "λακέδες" των ευρωπαίων, πάλι θα πλουτίζουν σε βάρος του.
        Καλύτερα λοιπόν φτωχός και να ορίζω το μέλλον μου, παρά τον πλούτο της χώρας μου να τον έχουν στα χέρια τους ξένοι.

    • Ιωάννης avatar
      Ιωάννης @ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 10/10/2011 06:32:49

      Φίλε Παναγιώτη πολλά χρόνια λες. Εάν υπάρχει σωστό σχέδιο ανάταξης της χώρας στις παραγωγικές δομές που ανάφερες σε 5 χρόνια το πολύ θα εξάγουμε πολλά περισσότερα από όσα θα εισάγουμε και η Ελλάδα μας θα καταστεί η ισχυρότερη οικονομία στα Βαλκάνια με ότι θετικό αυτό συνεπάγεται γιά τις Ελληνίδες και τους Έλληνες.

  27. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 10/10/2011 00:50:35

    διαβαστε αυτα που λεει ο σταθης σε οσους χαιρονται που θα ερθουν ευρωπαϊκα λαμογια.

    http://koyfaless.blogspot.com/2011/10/blog-post_8857.html

  28. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 10/10/2011 01:04:42

    Οι αποικιοκρατικές και ιμπεριλιαστικές δυνάμεις της Δύσης δεν μπορούν να ξεχάσουν το παρελθόν τους και τις πρακτικές τους. Είναι στο DNA των οικονομικών τους ελίτ και ο τρόπος που δομήθηκε η ΕΕ τους ευνοεί.
    Πάγια τακτική τους ήταν και είναι η καλλιέργεια της διαφθοράς στις χώρες που θέλουν να βάλουν χέρι και να τους αρπάξουν το πλούτο σε πρώτες ύλες, εργατικό δυναμικό , κ.ο.κ. Τραντακτό παράδειγμα η Ζίμενς ή Μίζενς όπως εύστοχα ονομάστηκε από τους παθόντες Έλληνες. Οι υπεύθυνοι του σκανδάλου φυγαδεύτηκαν με τη βοήθεια των διεφθαρμένων από την ίδια την εταιρεία στη Γερμανία όπου και προστατεύονται από το γερμανικό κράτος.
    Και έρχονται εδώ κάποιοι ογκόλιθοι της λογικής και υποστηρίζουν ότι είναι καλό και θεμιτό να έχουμε γερμανούς τοποτηρητές για να γίνεται πιο εύκολα η δουλειά. Το φούσκωμα του ελλείμματος το 2009 έγινε υπό την καθοδήγηση του Γερμανού προέδρου της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, αλλά ούτε αυτό τους λέει τίποτα. Μετά την επίτευξη του στόχου της κρατικής διαφθοράς, ο επόμενος πάγιος στόχος των αποικιοκρατικών δυνάμεων είναι η υπερχρέωση των κρατών - στόχων και εν τέλει η υποδούλωσή τους και η λεηλασία τους.
    Όταν τελειώσει το πλιάτσικο τους ρίχνουν και σε μία εμφύλια διαμάχη και καθάρισαν. Η Αφρική δεν είναι τόσο μακριά όσο νομίζετε.
    Δεν χρειαζόμαστε ξένους τοποτηρητές, αλλά ούτε και τα διεφθαρμένα τσιράκια τους . Χρέος μας είναι να αναδείξουμε τους τίμιους και ευπατρίδεις που κατά κανόνα είναι αυτοί που τους πολεμάνε τα πουλημένα ΜΜΕ και οι δορυφόροι τους.

  29. The Owl avatar
    The Owl 10/10/2011 01:23:10

    Τελικά δε σας καταλαβαίνω μερικούς.. Όταν δε πάμε για κουτάλα φωναζετε γιατί δε μειώνεται το χρέος αφού μόνο έτσι θα γίνει βιώσιμο κτλ. Τώρα που θα γίνει αυτό πάλι δε μας αρέσει. Μερικοί τα θελουμε όλα: δια μαγείας μείωση του χρέους με λεφτά ξένων οι οποίοι δε θα λένε και πολλά, χωρίς απολύσεις, μείωση μισθών κτλ. Ξυπνηστε .... Τα κάναμε τόσο χάλια τα πράγματα που δε καθαρίζουμε έτσι εύκολα. Και ναι, λίγο πολυ ΌΛΟΙ ΦΤΑΊΜΕ γιατί ΌΛΟΙ ψηφίζουμε . Περαστικά μας...

    • χρυσηίς avatar
      χρυσηίς @ The Owl 10/10/2011 01:48:38

      Aντε να πειστει ενας λαος απελπισμενος οτι αξιζει να προσπαθησουμε να μεινουμε εντος Ε.Ε. ,να γινουμε κρατος δυτικου τυπου κανοντας τις αναγκαιες προσαρμογες , ματωνοντας , σιγουρα .

    • Απορία avatar
      Απορία @ The Owl 10/10/2011 02:15:16

      Δεν φταίμε ολοι φίλε, δεν φταίμε όλοι.

  30. Κάτοικος Ελβετίας avatar
    Κάτοικος Ελβετίας 10/10/2011 03:12:38

    Βρίσκω ενδιαφέρον που κάποιοι επιχαίρουν για την έλευση τοποτηρητών. Δεν κατανοούν ότι απλά αλλάζουμε αφέντη και τα δείγματα των "νέων" δείχνουν ότι είναι εξίσου αδιάφοροι για τους Έλληνες όπως και οι "παλιοί". Είναι τουλάχιστον αφελές να περιμένουμε ενδιαφέρον για την ευημερία μας από αυτούς που επί δεκαετίες μας σκάβουν το λάκκο. Όχι ότι οι άλλοι είναι (ήταν;) καλύτεροι. Βλέπω να γινόμαστε σαν την Κούβα του Μπατίστα.

  31. ΜΠΛΟΥΜ avatar
    ΜΠΛΟΥΜ 10/10/2011 03:38:14

    Κράτος ελληνικού πατριωτικού ήθους πρέπει να γίνουμε και τίποτε άλλο!!!
    Ολα τα άλλα τα χουμε δει χρόνια τώρα......
    Και ένα άρθρο γιά το τι γίνεται γενικώς με τα ομόλογα, με τα ασφάλιστρα και με τα κουρέματα, με απλά λόγια, πολύ θα μας βοηθούσε......

  32. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 10/10/2011 10:05:25

    Γεια σου ρε Αθάνατε Έλληνα με την τιτανοτεράστια λογική σου και τον μαϊμουδίστικο πατριωτισμό σου, που ανέδειξες ηγέτες που σου φώναζαν
    ¨ ανήκωμεν εις την Δύσην ¨ ή ¨ η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες ¨ ή ¨λεφτά υπάρχουν ¨. Που έτρεχες να γραφτείς στο κόμμα για να εξασφαλίσεις μια πρόσληψη στο δημόσιο και που τώρα που σε τρομοκράτησαν ότι από την Τρόϊκα εξαρτάται αν πάρεις το μισθό σου ή τη σύνταξή σου την τσεκουρεμένη να παρακαλάς για να σου στείλουν και γερμανούς τοποτηρητές για να μην σε κλέβουν τα λαμόγια οι Έλληνες , αλλά τα αδιάφθορα λαμόγια των πολυεθνικών και των τραπεζιτών. Γεια σου ρε Αθάνατε Χατζηαβάτη που δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς αφέντη και κατακτητή. Που νοστάλγησες σαν τον Μπουτάρη τον οθωμανικό ζυγό, τον οποίο επιβράβευσες και με την ψήφο σου για τα φιλοτουρκικά του αισθήματα. Αθάνατη ξεφτίλα ...

  33. Νικος avatar
    Νικος 10/10/2011 14:52:55

    Τελικα και παλι καποιοι αλλα διαβαζουν και αλλα καταλαβαινουν. Παλι το κακο Δημοσιο φταιει; Το οτι οι περισσοτεροι δεν χτυπαμε ποτε αποδειξεις δεν λεει τιποτα; Το οτι οι περισσοτεροι ψηφισαμε αυτους που μας φερανε σε τετοια χαλια; Το οτι απαιτουσαμε να βρουμε δουλεια,η να μην πληρωσουμε μια κληση,η να γινει η δουλεια στην πολεοδομια πριν απο τον αλλο,η η η η η. Οι περισσοτεροι εχουμε ακομα την πιπιλα του υπουργου στο στομα. Ο τυπος του "ξερεις ποιος ειμαι εγω"... Ειμαστε Ελληνες και μαλλον μας αξιζει...

  34. gap avatar
    gap 10/10/2011 17:09:19

    JEFFRY: Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.