29/03/2009 15:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έρχεται ο νέος καταλληλότερος


______________________________________________________________________________________________
«Κάηκε και το χαρτί Καραμανλή». Ο τίτλος των σημερινών εφημερίδων του κ. Μπόμπολα και άλλων δημοκρατικών δυνάμεων σκορπίζει κύματα ευφορίας στο ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα  με έρευνα κοινής γνώμης της εταιρείας «Μarc» ο πρωθυπουργός δεν είναι πια το ισχυρό χαρτί της Νέας Δημοκρατίας. Υπολείπεται κατά 2,1%, του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Παπανδρέου, στη δημοφιλία των πολιτικών αρχηγών, ενώ και στο τελευταίο του «προπύργιο», δηλαδή την καταλληλότητα για την πρωθυπουργία, η διαφορά τείνει να εξαλειφθεί.

Ύστερα λοιπόν από πέντε χρόνια «Νέας Διακυβέρνησης» με νοοτροπία της παλιάς δεξιάς και ακόμα παλαιότερες πρακτικές, η Ελλάδα είναι έτοιμη - εν μέσω κρίσης -  να γυρίσει σελίδα.

Και τι βλέπει; Τον Γιώργο να φοράει τα αθλητικά του και να τρέχει προς το Μαξίμου.  Σαν την ταινία με τον Τομ Χανκς, όπου το Hollywood προσπάθησε να μας πείσει ότι δεν χρειάζεται να έχεις ικανότητες για να πετύχεις κάτι... Αρκεί οι άλλοι για κάποιο μυστήριο λόγο να σε ακολουθούν και να σε στηρίζουν, εκεί που προηγούμενους άλλαζαν δρόμο μόλις σε έβλεπαν.

Δεν πρέπει άλλωστε να είναι τυχαίο ότι και το Γιώργος και ο Φόρεστ έχουν το ίδιο ...όνομα: Γκαμπ (G.A.M.P.: George. Andreas'. Margarita's. Papandreou.)...       

A.K
_________________________________________________________________________________________________

ΣΧΟΛΙΑ

  1. eyeless in Gaza avatar
    eyeless in Gaza 29/03/2009 15:35:54

    You filled the GAP with an "M". Good job!

  2. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 15:37:05

    Εγραψε. GAMP και όχι πιά GAP (έτσι έκανε όταν έπεσε με το ποδήλατο).

  3. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 15:44:46

    Από τη Βικιπαίδεια.
    "Φόρεστ Γκαμπ είναι το όνομα μιας βραβευμένης με Όσκαρ Αμερικάνικης ταινίας που βγήκε στις αίθουσες το 1994 και που αποτελεί διασκευή του ομώνυμου βιβλίου του Γουίνστον Γκρουμ (1986). Η ταινία αφηγείται την προσωπική ιστορία ενός απλού ανθρώπου και το επικό ταξίδι του στη ζωή, κατά τη διάρκεια του οποίου συνάντησε σημαντικές προσωπικότητες της ιστορίας, επηρέασε την ποπ κουλτούρα και έζησε από κοντά αξιοσημείωτα ιστορικά γεγονότα, των οποίων τη σημασία δεν κατάλαβε ποτέ, καθώς ήταν ένα άτομο χαμηλών νοητικών δυνατοτήτων".

    Ρε, παραμοιάζουν οι ιστορίες. Βίοι παράλληλοι!

    ΥΓ Εκεί που λέει για ποπ μουσική, πρέπει να αντικατασταθεί γιατί οι παρτίδες του GAMP ήταν με τον σαξοφωνίστα τον Κλίντον. Σπουδαίος πολιτικός "ηγέτης", ειδικά στα κάθε λογής πνευστά.

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/03/2009 15:49:00

    Από τα μαλλιά τραβηγμένο το ευφυολόγημα G.A.M.P.: George. Andreas’. Margarita’s. Papandreou.

    Το αντίθετο θα έλεγα ότι πετυχαίνει, καθιστά συμπαθή τον ΓΑΠ.

  5. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 15:51:36

    Μα είπε κανείς ότι δεν είναι συμπαθής; Το ίδιο είναι και ο Φόρεστ Γκάμπ.

  6. ΑΚ avatar
    ΑΚ 29/03/2009 15:52:01

    @αλλενάκι, μα αγαπητή μου, μου είναι συμπαθέστατος ο Gamp.

  7. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 15:55:36

    αρκετα φτηνο

  8. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:00:35

    και δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς ΠΑΣΟΚ για να το βρει φτηνό.
    φακτορα νομίζεις ότι συμβάλει στο κύρος του μπλογκ αυτος ο ΑΚ ?
    τα σχόλια του , που μια ζωή τα βάζεις σε αναρτηση!!!, θα μπορούσαν και αυτου να του προσδώσουν τον τιτλο του Φόρεστ..
    εδω μεσα σχολιογραφουν αρκετοι νοημονες. τους προσβάλει ο εν λογω...

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/03/2009 16:03:06

    @9: "και δεν είναι ανάγκη να είναι κανείς ΠΑΣΟΚ ..." προσυπογράφω.

  10. άσχετος avatar
    άσχετος 29/03/2009 16:05:32

    @τρια πουλακια καθονταν. ¨Οταν το Αντινέα ξεσκίζει τον Καραμανλή, τον Ρουσόπουλο και τους άλλους είναι καλά; Ενα αθώο και καλόγουστο καλαμπούρι κάνει με το GAP και το GAMP, αλλά ορισμένοι μου φάινεται οτι σχολιάζουν εδω για να δίνουν εξετάσεις

  11. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 16:05:54

    Καλά, να μην λέμε τίποτα για τον GAMP. Να μιλάμε μόνο για τις πίστες, τα σουβλάκια και το πλέϊ στέϊσον του χοντρού που έσπασε το πόδι του παίζοντας μπάλα.

  12. άσχετος avatar
    άσχετος 29/03/2009 16:06:24

    Είναι και θέμα αντίληψης. Η ταινία διηγείται την ιστορία ενος πολίτη που δεν είε ιδιαίτερες ικανότητες

  13. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 29/03/2009 16:07:07

    Φάκτορα αυτός ειναι αντι-σχολιασμός

  14. Απορων avatar
    Απορων 29/03/2009 16:07:31

    Zαλισμένα δεξιά μυαλά = γελοία συγγραφικά αποτελέσματα.

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/03/2009 16:09:15

    Ούτε αθώο γιατί λέει ευθέως ότι είναι μειωμένης νοημοσύνης ούτε πολύ περισσότερο καλόγουστο, ή τουλάχιστον εξίσου καλόγουστο όπως οι χαρακτηρισμοί μπουλάκος κλπ.

  16. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:10:07

    και γιατί θα μπορούσε να του προσδώσει κανείς και του σχολιαστη τον τίτλο του φορεστ? Μα τα σχόλια του δεν έχουν λογική ακολουθία, καιο ιδιος στοιχειώδη δυνατότητα πολιτικής ανάλυσης . απλά διέπεται από εξυπνακίστικη κακοήθεια.
    Για να γίνεται κριτική στο ΠΑΣΟΚ και τον Γιωργάκη υπάρχουν οι θέσεις του ΠΑΣΟΚ εν μέσω κρίσης. Τις παρακολουθεί κανείς? Μπορεί κανείς να τις κρίνει,. Να τις εκθειάσει η να τις αποδομίσει?
    Αυτή θα ήταν μια ουσιαστική συνεισφορά του μπλογκ, μια και αύριο το ΠΑΣΟΚ θα είναι κυβέρνηση και θα κυβερνήσει σε συνάρτηση η σε αντίθεση με τις θέσεις που τώρα εκφράζει , και που τα αποτέλεσματά τους θα επιδράσουν στην ζωή μας

  17. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:15:30

    @άσχετος, Suhoi
    αν το μονο που καταλαβατε είναι ότι αντέδρασα επειδη είπε φορεστ τον γιωργακη, ειστε μακρια νυχτωμενοι
    (οσο για το χιουμορ... πως τυχαίνει και όλο ο ιδιος λεει τετοια και γινονται αναρτηση?)
    - περιμενω με ενδιαφερον κριτική στις θεσεις του ΠΑΣΟΚ (την οποία δεν βλεπω εδω μεσα) γιατι αυτές θα διαμορφωσουν αύριο, προς καλο η ασχημο, τη ζωη μας

  18. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 16:20:32

    @τρια πουλακια καθονταν 18

    Να την κάνουμε και την κριτική. Ουδεμία αντίρρηση. Αλλά τι κριτική να κάνεις για ένα κόμμα, που τη στιγμή κατά την οποία οι αμερικάνοι βγάζουν ταξιδιωτική οδηγία εις βάρος της χώρας μας, αυτοί ούτε μια ανακοίνωση -ελαφράς έστω- καταδίκης δεν βγάζουν;

  19. Factorx avatar
    Factorx 29/03/2009 16:21:24

    @τρια πουλακια καθονταν αν δεν βλέπεις καμία κριτική στο {ΑΣΟΚ γιατί δεν μας γράφεις μια να την δημοσιεύσόυμε ευχαρίστως;

  20. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:21:38

    η αργοστροφία του γιωργακη ειναι ενα δεδομένο -για οσους το πιστευουν. αλλά το πρόβλημα δεν ειναι αυτο.
    το πρόβλημα είναι η υποδόρια προπαγανδα της ΝΔ που αποφευγει να μιλάει επί των δικών της πεπραγμενων αλλά και επι των θεσεων του ΠΑΟΚ και πετάει την μπλαλα στην εξεδρα(και παλι αν καταλαβατε πως υποστηρίζω τις θεσεις του ΠΑΣΟΚ, πάλι ειστε βαθεια νυχτωμενοι).
    εκείνο που απαιτώ απο ενα τετοιο μπλογκ ειναι συζήτηση ουσιας γιατι το μελλον ηρθε..δηλ το πολυ σε ενα χρονο το ΠΑΟΚ θα ειναι κυβερηση (5,1 του δινει σημερα η ΜΑΡΚ στο ΕΘΝΟΣ)
    και τοτε τι κάνουμε??

  21. Factorx avatar
    Factorx 29/03/2009 16:23:13

    @τρια πουλακια καθονταν: σε παρακαλώ πολύ να μην χαρακτηρίζεις έτσι τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Εμεις ενα αθώο λογοπαιγνιο κάναμε. Εσυ τι είναι αυτα που λες περι στροφών. Ασε ππου ειναι λάθος επειδή ο άνθρωπος αποδεικνύεται ικανότατος

  22. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:23:15

    @Suhoi
    ρε συντροφε, τι σχεση εχει η ταξιδιωτική οδηγία? και μεις δεν βγαλαμε κατα των Σκοπιων? και δεν ειχαμε δικιο?
    δεν είναι θέμα πατριωτισμου αυτο..ελεος..

  23. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 29/03/2009 16:24:34

    Πολύ έξυπνο και επιτυχημένο το GAMP. Εγώ το διασκέδασα. Δεν μπορώ να καταλάβω την μονόπαντη ευασθησία κάποιων (που το παίζουν μάλιστα και υπεράνω και εναντίον του δικομματισμού) όταν γίνονται αστειάκια με τον Γιώργο Παπανδρέου, τη στιγμή που επικροτούν (συχνά δε συμμετέχουν και οι ίδιοι) σε παρόμοιας υφής χαρακτηρισμούς (αλλά και μπινελίκια) που στρέφονται εναντίον του Κώστα Καραμανλή. Στο κάτω-κάτω της γραφής, ο Γιώργος Παπανδρέου έχει διαπράξει ουκ ολίγα παραστρατήματα (κι όχι μόνο γλωσσικά), ώστε να μπορεί κάποιος να τον παραλληλίσει με τον GAMP. Καλοπροαίρετα πάντα και με εκείνη τη συγκατάβαση που δείχνουμε σε αθρώπους που έχουν ένα ''φευγιό'' στο κεφάλι τους και που μερικοί από εμάς θα μπορούσαν να το πουν περιφραστικά ως ''ο άνθρωπος είναι πολύ πιο μπροστά από την εποχή του''...

  24. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:24:48

    συγνωμη : αντι για ΠΑΣΟΚ έγγραφα ...ΠΑΟΚ.- και δεν ειμαι και ..μπαοκτζης!!

  25. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 16:25:56

    @τρια πουλακια καθονταν 23

    Λέω ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έβγαλε ανακοίνωση καταδίκης

  26. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/03/2009 16:29:00

    Αργοστροφία είναι ο τρόπος που κατέπνιξε ουσιαστικά την ανταρσία του Βενιζέλου εκείνη την ημέρα στη Βουλή; Όταν τους έβαλε στο στεγνό δίλημμα; Το θυμάστε εκείνο το βλέμμα;
    Εγώ θεωρώ ότι είναι ευφυής γιατί χρησιμοποιεί πάντα τα ελάχιστα αναγκαία όπλα του κάθε φορά και έτσι έχει πάντα αποθέματα. Δεν τα εξαντλεί ποτέ, ούτε ξέρεις τι άσσο θα βγάλει από το μανίκι.

  27. eyeless in Gaza avatar
    eyeless in Gaza 29/03/2009 16:31:05

    @25 ”ο άνθρωπος είναι πολύ πιο μπροστά από την εποχή του”…

    Που πάει να πεί: "θ' αφήσει εποχή πίσω του"!

  28. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:33:14

    Γιατί να βγάλει ανακοίνωση καταδίκης το ΠΑΣΟΚ?
    δεν γίνονται όσα περιγράφει η οδηγία?
    Δεν έγιναν στα Σκόπια όσα έγιναν και αναγκάστηκε η κυβέρνηση να εκδώσει οδηγία?
    Αν δεν ήμασταν μικρή χώρα φοβισμένη ( και μικρό αριθμό ταξιδιωτών) , και για την Αίγυπτο θα έπρεπε να έχουμε εκδώσει οδηγία (για την αγορά του Αλ Χαλίλι)όπου πριν κανα δυο βδομάδες σκοτώθηκε μια 17χρονη γαλλίδα τουρίστρια από βόμβα, και για την Υεμένη που σκοτώθηκαν 4 (αν θυμάμαι καλά) τουρίστες δυτικοί, και για την Βομβαη, όπου έγινε το μακελειό
    Ετσι κάνουν τα συγκροτημένα κράτη (άσχετα αν εγώ το καλοκαίρι θα πάω είτε στην Υεμένη είτε στην Βομβάη). Η χώρα μου θα πρέπει να με ειδοποιήσει με ταξιδιωτική οδηγία

  29. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 16:35:53

    @eyeless in Gaza 28

    Πράγματι. Για πολιτικός κάποιας ευρωπαϊκής χώρας που έχει λύσει βασικά προβλήματα, ναι. Πολύ πιθανόν για δήμαρχος του Αμστερνταμ, που χει λύσει το πρόβλημα των ποδηλατοδρόμων και εχει νομιμοποιήσει και τη φούντα, ναι. Για την Ελλάδα δεν ξέρω, αν γνωρίζει ο GAMP, τι χώρα είναι, τι προβλήματα έχει και που πρέπει να πάει. Ο άνθρωπος έχει άλλη νοοτροπία και οικογενειακή (Μαργαρίτα'ς και όχι και τόσο Ανδρέα) νοοτροπία. Δεν ξέρω καν αν έχει καταλάβει ότι η Ελλάδα βρισκόταν και βρίσκεται στο ανατολικότερο άκρο της Ευρώπης και ότι είναι γέφυρα Ανατολής-Δύσης.

  30. Suhoi avatar
    Suhoi 29/03/2009 16:38:23

    τρια πουλακια καθονταν Says:Γιατί να βγάλει ανακοίνωση καταδίκης το ΠΑΣΟΚ?

    Συνηθίζεται (σικ) τα κόμματα να βγάζουν μια ανακοίνωση καταδίκης ειδικά για τις ταξιδιωτικές οδηγίες των ΗΠΑ, από τις οποίες έχουμε πικράν πολύ πικράν εμπειρία, διότι συχνότατα, αν όχι πάντα, χρησιμοπποιούνται για να ασκηθούν πιέσεις προς τη χώρα για αλλότριους σκοπούς. Ελεος, λέω εγώ τώρα.

  31. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/03/2009 16:39:09

    Ο Τζον Μπελούσι φεύγει και ο Φορεστ Γκαμπ έρχεται. Εμείς μένουμε...

  32. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:41:40

    @Suhoi στο 30
    τωρα μπαίνεις στην ουσία του προβλήματος...

    @αλλενάκι στο 27

    ευφυής δεν ξέρω αν είναι.
    σίγουρα πάντως είναι κιλλερ...
    ο κόσμος δεν το καταλαβαίνει αυτό επειδή βλέπει το μειλίχιο τρόπο ομιλίας και τα μπερδεμένα ελληνικά.
    Σίγουρα δεν πυροβολεί πρώτος αλλά αντεπιτίθεται πυροβολώντας...

  33. Factorx avatar
    Factorx 29/03/2009 16:46:44

    @τρια πουλακια καθονταν τώρα κάτι λες. Ήπιαμε καφές και ξυπνήσαμε;

  34. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 29/03/2009 16:47:56

    27. αλλενάκι
    ''Το θυμάστε εκείνο το βλέμμα;''

    Εγώ κάθε φορά που το θυμάμαι δονούμαι και με διαπερνούν ρίγη συγκίνησης από την πύκνωση αποφασιστικότητας, οργής και ευθύνης (αλλά και ένα φωσάκι συγκαταβατικής μεγαλοπρέπειας να λαμπρυρίζει στο βάθος) που εξέπεμπε. Ίδιο με εκείνο του Φόρεστ Γκαμπ όταν πλακώθηκε με τον ερωτικό του αντίζηλο... Τελικά, είτε σου παίρνουν την γκόμενα είτε σου παίρνουν την καρέκλα, τα βλέμματα αποκτούν μια τέτοια ένταση που μπορεί ακόμα και σίδερα να λυγίσουν, ακόμα και τον πολυπόθητο σοσιαλισμο να φέρουν στη χώρα μας εν μια νυκτί...

  35. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 16:53:27

    @Factorx
    δεν ήπια καφέ. τώρα πίνω. μόλις γύρισα από επαρχία. πέρασα ένα υπέροχο διήμερο στους Δελφούς όπου για πρώτη φορά είδα και το σπίτι-μουσείο του Αγγελου Σικελιανού, πνιγμένο στα αγριολούλουδα, με μια ανείπωτη θέα στον κάμπο της Ιτιας και τον κορινθιακό , ξαναπήγα στο μουσείο και το αρχαίο στάδιο, να επανασυνδέσω μνήμες και ιστορία , και βέβαια ήπια ουζάκι στο Γαλαξίδι για ν θυμηθώ αναπολήσω μεγαλεία της παλιάς του ναυτοσύνης

    ΥΓ συγνώμη για το … συναισθηματισμό, αλλά ακόμα είμαι υπό την επήρεια του ταξιδιού)

  36. eyeless in Gaza avatar
    eyeless in Gaza 29/03/2009 17:00:18

    @30, Suhoi, το λογοπαίγνιο είναι διφορούμενο. Έπρεπε να το δείς απ' την ανάποδη. Οπότε δεν θα χρειαζόταν να μπεις στον κόπο να γράψεις το σχόλιο-απάντηση.

  37. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 29/03/2009 17:07:42

    @38Σπατζιώτη: τα είπε καλύτερα από μένα ο @τρία πουλάκια στο #34 που νομίζω είναι και σχετικότερος. Το ότι σκέπτεται στα αγγλικά και μεταφράζει στα ελληνικά δεν σημαίνει ότι είναι βλαξ. Αντιρρήσεις επί πολιτικού θέματος αρκετές, για συνεργάτες του, για αμερικανιές, για διάφορα. Βλάκα δεν θα τον χαρακτήριζα όμως με τίποτα. Ούτε καν αφελή. Συγκρατημένο και ολιγόλογο ναι. Ότι αποφεύγει τους εντυπωσιασμούς του πατέρα του, ναι. Δεν πρέπει να συγκρίνεται με αυτόν.

  38. donaE avatar
    donaE 29/03/2009 17:23:21

    Οχι και βλακας ο ανθρωπος μπλοκαρισμενος ειναι.Πρεπει να τον πιεζει συναισθηματικα κατι γιατι δεν καιγεται για αυτο που κανει στην πραγματικοτητα.Και μονο που υπομενει τοση πιεση εκει μεσα σημαινει οτι δεν αγαπαει τον εαυτο του.Ο ΓΠ και ΚΚ εχουν μονιμως μια εκφραση κουρασης και λυπης.Διαδοχοι γαρ.

  39. Κανείς avatar
    Κανείς 29/03/2009 17:27:19

    Καλο, καλο φακτορες.

    ο εφιαλτης ομως παραμενει. απο τη μια ο ΓΑΠ απο την αλλη η ντορα, ο Τσιπρας και τα συμπαρομαρτουντα τους.

    Δυσκολοι οι καιροι. Θελουμε επιβολη των αμερικανικων συμφεροντων με διεθνιστικο φεσι (Τσιπρας, Αλαβανος) ή με ευθεως αμερικανοτσολιαδικο;

    το οτι δεν τον καταλκαβαινει ο κοσμος δεν φταιει ο κοσμος, εχετε ακουσει τον Γκιοργκος να μιλαει διχως κειμενα γραμμενα απο αλλους; ειναι να τρελλαινεσαι. Φανταζομαι οτι ακομα και ο Ερτνογαν να ηταν , αν λεγοταν Παπανδρου ή Περικλης, οι ελληνες αγεληδον θα ψηφιζαν, τα ζωα. ειμαστε ζωα τελικα και θα εχουμε ηγεσιες αξιες της βλακειας μας, και θα το πληρωσουμε με νεα και χειροτερα Υμια. Γαμωτο...

  40. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 17:28:52

    @donaE

    ακριβως. η μοιρα αποφασισε γιαυτους...
    είναι υπολογοι όμως γιατι αποδεχτηκαν την επιλογή της...

  41. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 29/03/2009 17:31:48

    Ναι ώρα είναι να αρχίσουμε να τους λυπόμαστε κιόλας.

    Όχι για μενα για τη φουκαριάρα τη μοίρα μου..

  42. Factorx avatar
    Factorx 29/03/2009 17:32:48

    Την Αυριανή δεν είδα να την σχολιάζει κανένας

  43. donaE avatar
    donaE 29/03/2009 17:34:20

    @ 43
    Φυσικα.

  44. ΣΑΡΑΝΤΟΣ avatar
    ΣΑΡΑΝΤΟΣ 29/03/2009 17:53:57

    ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΓΟΣΤΡΟΦΟΣ ΜΑΜΑΚΙΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΑΝ ΖΗΤΟΥΣΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΚΑΝΕΙΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΩ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΛΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΗ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΥΑΛΟ ΞΥΡΑΦΙ ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΜΙΛΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΝΑ ΠΕΣΗ Η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

  45. Orestios avatar
    Orestios 29/03/2009 17:56:16

    Μην υποτιμάτε το GAP. Δεν βλέπετε πώς αστραφτει ο ξύπνιος από μακρυά? Σαν βεγγαλικό.

  46. Βασιλης avatar
    Βασιλης 29/03/2009 18:01:45

    πολυ πετυχημενο το GAMP μονο που αντι για GEORGE ισχυει το βαπτιστικο του GEOFREY

  47. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 29/03/2009 18:07:02

    @48

    Ασχέτως με το βαθμό ευφυΐας του ΓΑΠ, η εν κινήσει διόρθωση της αλυσίδας είναι μια συνηθισμένη κίνηση για τους επαγγελματίες ποδηλάτες.

  48. ianos avatar
    ianos 29/03/2009 18:08:19

    Ένας λαός που στοιχίζεται πίσω απο "αρχηγούς" εχει έλλειμα δημοκρατίας.Οι δεικτικοί και απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί είναι της ίδιας ποιότητας με τους υπερθετικά ενθουσιώδεις τοιούτους.
    Ο Καραμανλής κυβερνά (για να ακριβολογούμε,πρωθυπουργεύει) ήδη εδώ και 5 χρόνια.Τα αποτελέσματα είναι στη κρίση σας.Ο ΓΑΠ είναι πιθανόν να κυβερνήσει.Μέχρι τότε τί,κυρίως, του καταμαρτηρούν;Ότι δεν μιλάει καλά Ελληνικά.Και ότι δεν έχει ρητορική δεινότητα,που αρέσει στους υπανάπτυκτους.
    (Είδαμε και τον παππού του που ήτανε δεινός ρήτορας,τι κατάφερε).Αλλά η ανεπάρκεια στη γλώσσα σημαίνει οτι είναι ανίκανος και βλάκας;Και ο... Μπάγεβις δεν μιλάει καλά ελληνικά αλλά είναι καλός προπονητής.Αν κυβερνήσει,θα κριθεί απο τους συνεργάτες που θα επιλέξει, απο το πρόγραμμα που θα ανακοινώσει και απο την ικανότητα που θα επιδείξει στην υλοποίησή του.
    Δεν είμαι fan του Γιωργάκη,απεναντίας,αλλά μου την"δίνει" η εκ των προτέρων απαξίωση και γελοιοποίηση του ανθρώπου.













    "

  49. Βασιλης avatar
    Βασιλης 29/03/2009 18:19:01

    αγαπητε iane θεωρητικα εχεις δικιο, αλλα μονο πρωθυπουργο δεν τον εχουμε δει ακομη, για να μην ξεχναμε οτι εχει διατελεσει κ υπουργος παιδειας κ υφυπουργος εξωτερικων.Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος που να θυμαται εστω κ ενα σημαντικο εργο του.

  50. ianos avatar
    ianos 29/03/2009 18:29:10

    Βασίλη,συγχώρησέ μου την αντιστοίχιση,αλλά κι ο Τσώρτσιλ σαν υπουργός ήτανε τελείως αποτυχημένος!(Μην γελάς ,σ΄ακούω)

  51. Βασιλης avatar
    Βασιλης 29/03/2009 18:32:18

    γελαω με μαυρα δακρυα για αυτα που ερχονται κ μας περιμενουν

  52. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 29/03/2009 18:47:41

    H κριτικη στις θεσεις του ΠΑΣΟΚ ειναι πολυ ευκολη.
    Ο ΓΑΠ εχει αντιγραψει τις θεσεις Ομπαμα και Μπραουν για το ξεπέρασμα της οικονομικης κρισης με αυξηση επενδυσεων και του ελλειμματος.
    Αλλα η Ελλαδα δεν εχει δικο της νομισμα για να κοψει όπως οι προηγουμενοι και δεν μπορει να γινει καμμια υπερβαση αν δεν την εγκρινει ο Αλμουνια και βασικα οι Γερμανοι που πιεζουν προς την αντιθετη κατευθυνση.Συνεπως όποιος ισχυριζεται αυτα που λεει ο ΓΑΠ πρεπει να μας πει με ποιον τροπο θα εξαναγκασει τους παραπανω να δεχθουν αυξηση του ελλειμματος.Με αοριστολογιες τυπου "νεοσυντηρηση" και "πρροδευτικες δυναμεις" δε βγαινει τιποτα.
    Εχουμε συγκεκριμενες δεσμευσεις και όλοι οσοι δεν ζητουν εξοδο απο την ευρωζωνη πρεπει να πουν πως θα τις υπερπηδησουν.

  53. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 19:05:17

    @Βασιλης

    μαλλον δεν παρακολουθεις επισταμενως την επικαιρότητα.
    Ως υπουργός εξωτερικών μας έβγαλε αβροχοις ποσι από την βαλκανικη κριση -ακόμη και με τους σερβους, ευχαριστημένους.
    Αυτο του αναγνωριζεται...δεν ξερω αν η πολιτική εκείνη ηταν του ροντου η οποιου αλλου, αλλά ηταν μαεστρική

  54. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 29/03/2009 19:07:29

    @ψυχραιμια
    εκεί θα κριθει το θέμα.
    να που συμφωνω και μια φορα μαζι σου!!!

  55. Orestios avatar
    Orestios 29/03/2009 19:20:33

    @ ψυχραιμία
    Θα ακούσουμε πάλι το σύνθημα "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο"
    Πολύ ξεπατίκωμα πέρφτει στην Ιπποκράτους, πάντως. Κούραση και δουλειά.

  56. tiramola avatar
    tiramola 29/03/2009 20:36:44

    Πολύ έξυπνο το κειμενάκι , "διασκέδασα" και γω όπως ο Σπατζιώτης...
    Μερικοί δεν μπορούν να καταλάβουν από "υψηλού" επιπέδου χιούμορ.
    Ούτε ο Λαζόπουλος τέτοιο ταλέντο...
    Πάντα τέτοια ΑΚ , να μας διασσκεδάζεις...

    Δεν θα ξαναμπώ σε moderation
    Δεν θα ξαναμπώ σε moderation
    Δεν θα ξαναμπώ σε moderation
    ....
    ....
    ....
    (100 φορές)

  57. αρχαίος avatar
    αρχαίος 29/03/2009 20:51:37

    Αυτή η χώρα γι αυτό έχει όλα τα κόμπλεξ της ψωροκώσταινας. με κάτι τέτοιες εξυπνάδες, κάποιων φελλών που θεωρούν τον εαυτό τους ξύπνιο αλλά το Γιώργο βλάκα, πορευόμαστε όπως πορευόμαστε. Φυσικά και είναι γι άλλη χώρα κατάλληλος ο άνθρωπος να κυβερνήσει. Εμείς είμαστε στην αρμοδιότητα κάποιου ομοίου μας, φελλού.

  58. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 29/03/2009 21:58:21

    Και η αλυσσιδα μπαινει εν κινησει απο γνωστες,και μπορει και να αποτυχει,οπως εγινε,αλλα και το οτι εχει μεγαλυτερη ευχερεια στην εκφραση στα Αγγλικα,μιας και γεννηθηκε,η μεγαλωσε στο Αμερικα,δε σημαινει αυτοματως οτι ειναι βλαξ,οπως η υπογεια προπαγανδα προσπαθει να περασει.
    Ο Φουτζιμορι,ηταν Ιαπωνικης καταγωγης,αλλα αυτο δεν τον εμποδισε να γινει προεδρος στο Περου για τοσα χρονια,ποσο μαλλον ο Παπαντρεου,ου ειναι Ελληνας.
    Και κατι αλλο,για τον πανεξυπνο, που γραφει με τα κεφαλαια εναντιον του πασοκ, για να μας επιβαλει την αποψη του.
    Καλα κρασα φιλε.

  59. Βασιλης avatar
    Βασιλης 29/03/2009 22:01:21

    αγαπητε τρια πουλακια για την ΕΛΛΑΔΑ εκανε τιποτε ?κ εαν στα τοσα χρονια υπουργειας του θυμασαι 1 πραγμα που προσωπικα αμφιβαλλω για το σχολιο σου να του δωσουμε το παρασημο της .........

  60. Factorx avatar
    Factorx 29/03/2009 22:06:27

    @tiramola. Να σαι καλά. Μου φτιαξες το κέφι. Όμως, αυτή η υψηλη αίσθηση χιούμορ που σε διακρίνει τελευταία σε τι να οφείλεται άραγε; Στα γκάλοπ για τον Gamp; Την υψηλή διαπαιδαγώγική αξία των αντινέων; Ή στον moderator;

  61. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 29/03/2009 22:20:23

    38@ Να δονησε ,να δονησε κυριε Σπατζιωτη εστω και απο συγκινηση .Απο την δονηση δεν πεθανε κανεις!!!και τα ριγη που σε διαπερνουν απο την δονηση μαλλον ευεργετικα τα βλεπω....

  62. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/03/2009 22:23:20

    Για όσους αναρωτιούνται τι στο καλό φταίει και οι πολιτικοί μας σπάνια σκύβουν πάνω από τα προβλήματα του απλού ανθρώπου και ακόμη πιο σπάνια τα επιλύουν, η απάντηση είναι μια. Οι πολιτικοί μας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) ζουν και λειτουργούν σε καθεστώς εικονικής πραγματικότητας. Και εξηγούμαι.
    Η μέση ημέρα ενός πολιτικού τι σχέση μπορεί να έχει με την μέση ημέρα ενός εργαζόμενου φουκαρά ή μη; Καμία. Ξυπνάει το πρωί ο κος Υπουργός και τον περιμένει η (υβριδική;) λιμουζίνα του με τους κρατικοδίαιτους βαστάζους που του ανοίγουν την πόρτα και τον πηγαίνουν συνοδεία 2 μοτοσυκλετιστών της ΕΛ ΑΣ στο Υπουργείο ή στη Βουλή. Δεν παίρνει λεωφορείο ο κύριος άρα δεν νιώθει και τον παλμό του μέσου πολίτη ή έστω το στριμωξίδι. Δεν πληρώνει βενζίνη άρα δεν τον νοιάζει και η τιμή της. Δεν κινδυνεύει από πορτοφολάκια άρα δεν τον νοιάζει η εγκληματικότητα. Δεν τίθεται θέμα πολύωρης καθυστέρησης λόγω κυκλοφορίας καθώς περνάει συνοδευόμενος πάντα, με κόκκινο άρα δεν τον απασχολεί και το κυκλοφοριακό χάος. θέσης στάθμευσης έχει εξασφαλισμένη όπου και να πάει, άρα;
    Ας μην συνεχίσω διότι όλοι ξέρουμε ότι και η συνέχεια της ημέρας του είναι γεμάτη από κόλακες συνεργάτες, οσφυοκάμπτες κομματικούς, δουλοπρεπείς δημόσιους υπαλλήλους και εκλιπαρούντες ρουσφέτια ψηφοφόρους. Συνεπώς η μέση ημέρα του μέσου Υπουργού μας κλείνει εν μέσω καθεστώτος virtual reality. Για το βράδυ δεν το συζητάμε. Το πρώτο τραπέζι πίστα είναι δεδομένο καθώς και η πληρωμή του λογαριασμού για τις φιάλες και τις γαρδένιες…. Αυτός δεν ασχολείται με λεπτομέρειες. Έχει την πορεία του Έθνους στο μυαλό.
    Με βάση τα παραπάνω ρωτάω: Γιατί λοιπόν να αφουγκραστεί και να νιώσει τα προβλήματα μας ο όποιος πολιτικός; Μήπως τα αντιλαμβάνεται; Αμφιβάλλω. Ίσως ένα μέρος αυτών και πάντα μόνο μέσω της άλλης εικονικής πραγματικότητας που προσφέρει απλόχερα η τηλεόραση. Ώρα να πατήσουμε delete.

  63. tiramola avatar
    tiramola 29/03/2009 22:24:45

    Όπου νάναι πλησιάζουν εκλογές και GAΜP στο κεφάλι του καταλληλότερου...

    Έχω καλή διάθεση Φάκτορα.
    Δεν θα με πάρει η οικονομική κρίση από κάτω!

    Στο ερώτημα σου όλα μέσα είναι...

  64. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 29/03/2009 23:03:14

    @.67
    Σκόρπιε, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Παρά τον αναλφαβητισμό σου, είσαι καλό παιδί, για ένα μεροκαματάκι πασχίζεις, αν με κάτι που σου πέφτει κομμάτι δύσκολο... Μιλάω για τη γραφή. Στην ελληνική γλώσσα δεν υπάρχει φράση ''να δονησε''. Γράφεται ''να δονείσαι''. Τι στην ευχή - η σχέση ολονών σας με την ελληνική γλώσσα είναι ίδια με αυτή του Gamp; Μήπως θα ήταν καλύτερα να στέλνεις τις βαρυσήμαντες αναλύσεις σου με κάποιο άλλο τρόπο (κασέτα, σιντί, σήματα καπνού, ταμ-ταμ) για να μην εκτίθεσαι κάθε τρεις και λίγο; Μήπως, πάλι, το άλλο σου πρόσωπο (αυτό του Greenpoint) τα πάει καλύτερα με το γράψιμο. Ριχ’ τον αυτόν στην αρένα κι εσύ άνοιξε κανά βιβλίο. Κάτι θα καταφέρεις να ξεκλέψεις.

  65. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 29/03/2009 23:26:20

    Εχω εγω μια καπου μεσα στον υπολογιστη,(κατακοκκινη μαλιστα),αλλα δεν ξερω πως μπαινουν.

  66. Factorx avatar
    Factorx 29/03/2009 23:33:57

    @Strange Attractor. μαζ'ι με την προηγούμενη φωτογραφία έσβησα και το σχόλιο σου. Αντι για τη φωτό που θες δες το καινούργιο site που ετοιμάζουμε-αν και θέλει δουλειά ακόμα

    http://www.panoszisis.com/

  67. Κανείς avatar
    Κανείς 30/03/2009 01:19:53

    Το ζητημα με τον ΓΑΠ δεν ειναι η εφυια του, μαλλον ειναι σχετικα εξυπνος, αλλα το οτι δεν εχει ελληνικη συνειδηση, δεν εχει συναισθηματικους δεσμους με το Ελλαδα ρε παιδι μου ο ανθρωπος που μιλησε για τον Γεωργιο...Κολοκοτρωνη και τον Θεοδωρο...Καραισκακη, αν δεν κανω λαθος. Και γιατι να μην δωσει μια γωνια της ελλαδας στα απεναντι του Αιγαιου καρντασια; δικη του ειναι; αμαν πια μ'αυτον. Ειπαμε, ειμαστε ηλιθιοι, τον ψηφιζουμε διοτι λεγεται....παπανδρεου. Οπως λεν μερικοι...ο Χριστος ἠ ο Κουδας. Οι νοωντες νοησωσιν...

  68. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 30/03/2009 06:42:58

    Παλι τσιμπησες με την ανορθογραφια μου,απλα το εκανα για να τιμπησεις αφου εχεις τετοιο ψωνιο πονηρε πολιτευτη!!Μη ξεχασεις να δονηθεις ,σου κανει καλο!!!!!

  69. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/03/2009 08:57:57

    Αμα εχετε αγνοια γεγονοτων,εκτιθεσθε.
    Εκεινος που πραγματικα εδωσε κατι για να γλυτωσει τη φασαρια,ηταν ο Ιωαννιδης,ο βλαμενος ταξιαρχος της χουντας,που του ειπαν οι αμερικανοι,ασε μωρε τους τουρκους να παρουν μια γωνιτσα εκει πανω,να ησυχασουν,για να ησυχασεις κι εσυ.
    Και ησυχασαμε ολοι μας.Ιδιως οι Κυπριοι.
    Αλλα αυτος ητο μεγας εθνικοφρων,αρα πιστος στο δογμα,"Στρατηγε μου,ιδου ο Στρατος σας".
    Αλλα αυτα,εσεις οι νεοι,δεν τα ξερετε,και εαν εισαστε δεξιαντζες,δε θελετε να τα θυμαστε πια.

  70. Κανείς avatar
    Κανείς 30/03/2009 17:08:17

    Αυτα εμεις οι νεοι Προβοκατορα τα ξερουμε καλα. Αυτα που δεν ξερουμε ειναι αυτα που δεν θελουν οι παλαιοτεροι ημων να ξερουμε. Ο φακελλος της Κυπρου σου θυμιζει τιποτα; Η γενικοτερη ατιμωρησια και το εθνικο ξεχαρβαλωμα δεν ειναι δικο μας εργο. Τελος, οι τιτλοι ευγενειας δεξιαντζες-αριστεραν(τζουλ)ες ειναι ιδεοληψιες των παλαιων. Ολη ηα αλιτ ειναι πουλημενη, αυτο το ξερουμε, μηπως θελεις να ξαναρτησω τα εργα και τας ημερας του κ. Τζεφρυ ή κατα κοσμον Γκιοργκος;

  71. Κανείς avatar
    Κανείς 30/03/2009 17:14:06

    Επισης Προβοκατορα, το οτι καποιος ειναι πατριωτης δεν σημαινει οτι ειναι και...αφελης. Η εθνικη αφελεια τελευται ειναι ειναι προνομιο των ψυετοαριστερων.
    Οσο για τους παλιοτερους, ο Μεταξας π.χ. που η καθεστωτικη και ιεροταξικη Ελληνικη αριστερα τον εχει στειλει στο πυρ το...προοδευτικοτερον ηταν πανω απ'ολα Ελληνας αστος με την ευγενεστερη εννοια. Μια συγκριση με τα σημερινα ντοπια και εισαγομενα (ΓΑΠ) τσουτσεκια ειναι κατηγορηματικη. Μπορει να ηταν δικτατωρ, κλπ,κλπ ηταν ομως πανω απ'ολα πατριωτης και το απεδειξε και στην Μικρασιατικη εκστρατεια, οταν συμβουλευε οτι ηταν στρατηγικα καταδικασμενη (ηταν στρατιωτικη ιδιοφυια) αλλα και το '40 οταν και αν και γερμανοφιλος κλπ, κλπ, εδρασε σαν Ελληνας. Μπορει ο Σημιτης ή ο Τζεφρυ π.χ. να πουν το ιδιο;

  72. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 31/03/2009 13:03:49

    Μα εγω ουτε ψηφισα ποτέ κκε,ουτε καν συν,ουτε και ειπα και τιποτα για το Μεταξα,για τον οποιιο δεν εχω βγαλει ακομα συμπερασμα.
    Αλλα για τη χουντα του 67,δε χρειαζεται πολυ μυαλο,για να καταλαβουμε οτι μας εκανε φοβερη ζημια.
    Χωρια το μακελειο στην Κυπρο.
    Ολα αυτα που γινονται τωρα,με τις αριστεροσυνες και τα καψιματα και τις εκρηξεις,απο κει ξεκινανε.
    Η χουντα εδωσε το δικαιωμα σ αυτους τους καφρους να τα κανουν.
    Δημιουργησε μιση,που για πολλους ανεγκεφαλους,ειναι αρκετο για να τα κανουν λαμπογιαλο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.